Den poté, co zvedli hráči Slavie nad hlavy první trofej v sezóně, domácí pohár, jsme se sešli, abychom pohár i jistotu titulu oslavili i v podcastu Mezi námi fanoušky. V úvodní části jsme si povídali o emocích, které přinesla celá sezóna, o síle Slavie nebo o místě této sezóny v historii klubu. Poté jsme se dostali oběma zápasům, po kterých slávisté slavili. Nejprve jsme si povídali o zápasu v Ostravě, který z fotbalového hlediska nepřinesl nic zásadního, předcházel mu však konflikt fanoušků Slavie s domácí pořadatelskou službou. Po zápase, který skončil remízou, která nevadila ani jednomu z týmů, následovaly zasloužené oslavy a cesta zpět vlakem do Prahy byla pro mnohé hodně veselá. Druhý zápas s Baníkem se odehrál v Olomouci ve finále MOL Cupu, Slavia v něm byla lepší a zaslouženě zvítězila. Tři velká témata spojená s tímto zápasem byla souboj fanoušků v hledišti, penalta pro Slavii a závěrs těžkooděnci na trávníku. Na úplný závěr podcastu jsme ještě diskutovali o našich pohledech směrem k nedělnímu derby se Spartou, ve kterém už ani jednomu z týmů nepůjde o víc než o prestiž.
Obsah:
00:00 Double, sezóna snů
25:15 Liga: Baník - Slavia 0:0, nadstavba obecně
51:45 Pohár: Baník - Slavia 0:2
1:24:35 Poslední zápas sezóny derby se Spartou
Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave
Komentáře (55)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
JS (přítel SN) před 6 lety 24.05.2019 09:24 |Myslím si, že se naprosto shodneme s Quelharem v tom, že pomyslný „emoční vrchol“ sezony byla Sevilla, a že k titulu jsme dojeli tak nějak setrvačností. Vnímám to dost podobně, přemýšlel jsem proč:
Je to jednoduché, konvenuje to i s Leoneiggovým názorem na to, že titul v 96. byl jinej. Prostě lidi víc prožívají to, co není očekávaný. V 96. byl titul po půl století, nyní jej máme po 2 letech. Letos jsme tak nějak všichni očekávali, že Slavia titul získá, zvláště, když jsme měli obří náskok na jaře (a během jara jsme jej jen ztráceli). Přesto matematicky stále vycházela obrovská pravděpodobnost zisku titulu. Já osobně jsem letos prostě už od zimy byl přesvědčený, že Slavia má titul v kapse a čekal jsem ho. Takže jeho potvrzení doprovázela spíš úleva, že jsme ho nakonec udělali, a ne taková ta exploze bezbřehého nadšení. A podobně to je i s pohárem.
Zatím tak skvělé výsledky v EL byly naprosto neočekávané. Po inkasovaném gólu v Genku nikdo netušil, kam až se dostaneme, a ta Sevilla byla přesně z kategorie: „příběh, který vás dopředu ani nenapadne“. Proto emoční vrchol.
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
quelhar (admin) před 6 lety 24.05.2019 10:50 |Já bych jen poupravil, že jsme na jaře jen ztráceli. To není pravda. Do jara jsme vstupovali s náskokem 4 body. Po dvou kolech a prohře v Plzni se zmenšil dokonce na tři body. Pak Plzeň dvakrát prohrála venku (Sparta, Teplice) a bylo z toho najednou devět bodů, protože my jsme měli jednak lehčí los a jednak top formu, protože tam právě byly zápasy kolem Sevilly, kde se ta vlna přelila i do ligy, i když ligu hráli z většiny jiní hráči. Po repre pauze to pak už šlo dolů a od té doby (konec března) už platí to, co píšeš. My jsme začali ztrácet, ale ten náskok byl takový, že to většina jistě vnitřně vnímala tak, že ten titul prostě musí dopadnout.
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
o5aradecek před 6 lety 24.05.2019 10:58 |Já bych jen dodal, že i když jsme na jaře ten titul tak nějak všichni čekali, tak ty protažené ksichty sparťanů se neokoukají... :-))
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Veta (přítel SN) před 6 lety 24.05.2019 11:56 |Máte pravdu oba. :) Astronomické vs fotbalové jaro. :))))
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
LukySKS před 6 lety 25.05.2019 14:11 |Prodám lístek na zítřejší zápas: Slavia - Sparta do sektoru 206 za nákupní cenu 890 Kč - jsem seriozní. Až prodám napíšu sem prodáno. Pište na mail: grebena@email.cz
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
kjandourek (admin) před 6 lety 24.05.2019 15:05 |Jako je sice fakt, že titul v sezóně 1995/96 byl první po dlouhé době, ale zase byl hrozně dlouho dopředu jasný... V podstatě jediný konkurent - Sparta - odpadl hned na začátku jara... do zimní pauzy jsme šli s náskokem čtyř bodů na Olomouc a Drnovice a pěti na Spartu... a během pěti kol jsme najednou měli náskok devíti bodů na druhého... potom se náskok ztenčil na šest, ale nakonec zase vyletěl na devět a tam se udržel až do onoho dne, kdy jsme prohráli v Drnovicích a na zpáteční cestě nás zastihla zprávo o tom, že Olmík rupnul v Uherském Hradišti a že ej hotovo...
To prostě nebyla nervozita až do konce, po emoční stránce jsme neproměnili první mečbol a i kdyby Olomouc vyhrála, tak jsme měli další tři zápasy (z toho dva doma) na to, abychom jednou výhrou titul stvrdili ....
Takže to sice na jednu stranu byla úleva, že dlouhé čekání končí, ale na druhou tam chyběl ten faktor nutnosti udělat poslední krok bez možnosti opravy... Jako tomu bylo třeba v roce 2017 s Brnem... Letos to zase bylo o tom, že by asi nebylo úplně psychicky jednoduché jít do posledního zápasu s tím, že potřebujeme ještě neprohrát...
Jinak samozřejmě beru, že ta Sevilla byla TOP... Tam jsme jako fanoušci nejprve vnitřně přesvědčovali, že vypadnout s nimi po prodloužení není ostuda... a pak najednou viděli, že se velký soupeř jenom brání a v poslední možné chvíli to tam spadlo... asi těžko lze očekávat víc :-)
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
PetCC před 6 lety 24.05.2019 18:17 |S tím 96 naprosto souhlasím. Sice to bylo po dlouhý době, ale to jak pro koho :-)
Já v tý době chodil 5 let a postupně jsme se pořád zlepšovali, takže to bylo takový jednoduchý a rychlý.
Naopak teď jsme zažili opravdu dlouhou krizi, kdy jsme se zachraňovali na konci ligy a doma skoro nevyhráli.
Takže teď si to užívám daleko víc. I s tím, že jsme to nedostali opravdu zadarmo.
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
JaraK před 6 lety 25.05.2019 01:54 |Čtu to až teď, kdy mám poněkud sentimentální chvilku. Titul byl takový divný, v Drnovicích jsem byl, ale dozvěděl jsem se o něm až doma ze zpráv, neb mobilů nebylo. V souvislosti s rokem 1996 si ale vzpomínám na nejemocionálnější okamžik (asi nejen můj) v souvislosti se Slavií a to byl gól Jirky Vávry v Římě. Mně se o tom gólu dodnes občas (ne)normálně zdá:) Ale asi je to dáno tím, že tenkrát jsem byl post puberťák plný ideálů a emocí, dnes už jsem jen cynik ve středním věku:) A když už jsme u těch emocí, další top zážitky bylo v té sezóně 1 UEFA kolo s Freiburgem a před tím jedno z prvních "Korbelovských" derby, kdy jsme u nich vyhráli gólem Karla Jarolíma z trestňáku přímo proti našemu kotli. K oběma zápasům jsem se osobně nachomýtl a dodnes to vidím, jako by to bylo včera:)
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Kzlo před 6 lety 24.05.2019 11:11 |Na neděli bych si přál že by se ukázalo že Pavel Řehák má ve Slavii registračku a na závěr by nastoupil
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Ondráš před 6 lety 24.05.2019 11:20 |Víš jak se to říká s tou pýchou?
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
mudrc před 6 lety 24.05.2019 12:30 |Co je na tom pysneho?
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Ondráš před 6 lety 24.05.2019 13:08 |Že tady hodně lidí tohle derby bere jako nějakou exhibici ještě neznamená, že to tak pojmou i Rumuni na hřišti. Takže nějaká pokora je pořád na místě. Není to tak dlouho, co u nás dostala bůrečka sice mistrovská, ale silně nekoncentrovaná Plzíňka. Nerad bych, ať si ty oslavy podobně pokazíme.
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
mudrc před 6 lety 24.05.2019 14:20 |Myslis vazne, ze to ze tady nekdo napise at hraje ten, ci onen bude mit realny dopad na vykon profesionalnich hracu na hristi? No ty kravo...
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Ondráš před 6 lety 24.05.2019 14:29 |Ne, to si opravdu nemyslím. Já jen ať někteří nejste v neděli nemile překvapeni, když už tady házíte ty frky.
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
mudrc před 6 lety 24.05.2019 15:17 |Aha. Tedy dekujeme za tvou laskavou starostlivost. Ted uz nas nic neprekvapi!
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Ondráš před 6 lety 24.05.2019 15:38 |Nemáš zač.
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
pehacko před 6 lety 24.05.2019 18:39 |co se s tebou deje? drive jsi byl pohodar nad veci co nezkazil zadnou legraci a v posledni dobe jsi takovej nakrknutej podebranej puchejr? neprestal jsi chlastat? nebo stara te prudi?
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Arya před 6 lety 24.05.2019 19:49 |Má pravdu, RB v zápasech s náma jede o 200% víc než v ostatních zápasech. Na druhou stranu by Ondrášovi trochu optimismu prospělo (:
Osobně si myslím, že pořádně budou kluci slavit až po derby, takže 3:0 pro nás naprosto v pohodě.
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
pehacko před 6 lety 24.05.2019 19:53 |ja jsem nehodnotil zda ma ci nema pravdu, jen jsem tak vzal jeho poslednich 100 prispevku a prislo mi lito, ze je jiny, zpruzeny, bez nadhledu, nebo jen neni infantilni jako my z chranenky...
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Arya před 6 lety 24.05.2019 20:01 |Mě přijde, že uvažuje realističtěji než někteří jiní (:
A někomu se tím může zdát jako zpruzený nebo bez nadhledu.
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Dr. Fe1 před 6 lety 24.05.2019 21:46 |Zpruzený, bez nadhledu - neměli byste si podat ruce ?
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
bongor před 6 lety 24.05.2019 11:39 |To by špatně dopadlo pro kostižera.
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Dr. Fe1 před 6 lety 24.05.2019 21:45 |Taky si myslím, že by Frýdka odnesli a že by se tomu rudýmu hajzlíkovi dostalo něco z toho co dělá sám protihráčům.
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
devroo před 6 lety 24.05.2019 11:46 |Spíš bych tam pustil nějakýho mlaďase z 19ky... šikovnejch jich je tam dost
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Ondráš před 6 lety 24.05.2019 11:48 |A my nechceme vyhrát za každou cenu?
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
pehacko před 6 lety 24.05.2019 15:30 |a jednou kosou by sundal toho maleho srace frydka... to by bylo tak krasne!
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
tomas1947 před 6 lety 24.05.2019 12:51 |Hoši celkem chápu, že pro vás je letošní double větší zážitek než titul v roce 1996. Ale já už tehdy chodil na Slavii 39 let a pořád nic. Zažil jsem 2x deset minut od titulu; v roce 1966 jsem po posledním zápase v Edenu proti Interu Bratislava čekal s tisícovkami dalších na rozhodčího Fencla (a bylo z toho zavřené hřiště) a v roce 1976 jsem konec zápasu v Bratislavě se Slovanem protrpěl u rádia. Středoškolská léta jsem chodil na Slavii sice stejně jako dnes na každý zápas, ale na druhou ligu. Jména některých tehdejších soupeřů vám už těžko něco řeknou (Motorlet, Slavoj Praha, Baník Ratiškovice, Baník Hrdlovka, Lokomotiva ČB, Otrokovice) a přesto jsme se po vítězství nad nimi radovali stejně jako dneska, když porazíme Ostravu či Jablonec. A po návratu do ligy v roce 1965 mnoho ročníků, kdy jsme téměř nebo úplně do konce bojovali o záchranu. Jednou nás dokonce zachránilo jen to, že trenér Báňské Bystrice v posledním podzimním kole za stavu 4:0 omylem vystřídal počtvrté, sebrali jim body za vítězství (tehdy 2) a ty jim pak na jaře chyběli k záchraně.
Takže já, stejně jako mnoho mých vrstevníků, jsem už pomalu přestával věřit, že se ještě titulu dočkám. Proto byl pro nás konec jara 1996 úplný balzám na duši. Ale i když jsem po posledním domácím zápase s Hradcem slavil na hřišti (i se svými dětmi) nebylo to úplně ono, protože už bylo rozhodnuto dřív. Největší nával emocí jsem zažíval vždy když k rozhodujícímu kroku došlo před mýma očima: postupový zápas s Plzní 4:1 na jaře 1965, předloni s Brnem na Strahově, letos Sevilla ale úplně nejvíc druhý gól Standy Vlčka proti Ajaxu. Tam se objímala snad celá tribuna každý s každým.
A na závěr musím říct, že smekám před Jindrou Trpišovským. Až do loňska jsem za nejlepší výkon Slávie, který jsem osobně viděl, pokládal zápas proti Steaua Bukurešť na Strahově někdy kolem roku 2000, který jsme vyhráli 4:1. Tehdy jsem měl pocit, že ten den bychom porazili snad každého. Ale letos jsme hráli několikrát snad ještě líp.
Tak aby ten titul byl pro nás v příštích letech běžný, nebo ještě lépe samozřejmý.
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
donford před 6 lety 24.05.2019 13:17 |Taky jsem si prožíval v r. 1966 tu Tesařovou nedanou desítku, taky si pamatuji, jak jsme v 2. lize hrávali třeba proti Baníku Hrdlovka. Když zavřu oči, dodnes vidím, jak Franta Veselý (jeden z nejlepších hráčů v E ropě v 2. lize!!!) zasekl míč, tři obránci Hrdlovky, které točil a prováděl, se sebou sekli na mokrý trávník a on pak jen lehce přihrál po zemi na gól. Nebo postupový zápas s Plzní proti obávanému Lopatovi 4:1. Tehdy se snad udělal rekord v návštěvnosti v Edenu. Byly to krásné i krušné doby. Ale teď, právě s tou nejúžasnější obranou ve Slavii co pamatuji, jen krásné. Poslední dny to potvrdily. Moc si toho važme!
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
PetCC před 6 lety 24.05.2019 18:21 |Jsem rád, že i pro Vás je vypráskání Steauy 4:1 nejlepší zápas minulosti.
A jsem rád, že jsme se letos dočkali stejných zážitků!
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
pehacko před 6 lety 24.05.2019 18:33 |kazdy mame ty emoce nekde jinde a kazdy titul prozivame jinak. nicmene tentokrat se povedlo vyhrat ligu i s nadstavbou a jako bonus pohar pri neskutecne zapasove zatezi a uspesnym tazenim v evropske lize. kdyz se zbavim vsech emoci, tak tahle sezona je proste od protektoratu nejuspesnejsi! a hlavne poprve verim, ze mame tak kvalitni vedeni a majitele, ze tohle neni vrchol, ale ze je to jen zacatek!
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Indurain před 6 lety 24.05.2019 20:30 |Tu Hrdlovku srovnali kvůli uhlí se zemí, dnes tam je už zrekultivováno a krásně se tam jezdí na horském kole, něco tam už mám najeto. Když mi pantáta říkal, že tam kdysi hrála Slavia druhou ligu, vůbec se mi tomu nechtělo věřit, ale bylo to tak....
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Dr. Fe1 před 6 lety 24.05.2019 21:44 |Kde to vůbec je ? Nemám představu jestli ostravsko, kladensko nebo co ?
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Indurain před 6 lety 24.05.2019 22:02 |Pod Krušnými horami nedaleko Teplic nebo Litvínova
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Dr. Fe1 před 6 lety 24.05.2019 23:35 |Díky za vysvětlení a za poučení z historie. Tak to by mě opravdu nenapadlo, že Slávia hrála někdy s takovým týmem. Našel jsem si to na mapě, dnes tam není nic resp. je to území po rekultivaci. Podle všeho to musela být docela malá obec. Mimochodem, stalo se tam ale kdysi důlní neštěstí, při kterém zahynulo neuvěřitelných 142 horníků.
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
mis3 před 6 lety 24.05.2019 13:04 |Tenhle pořad je prostě skvělej. Jediný co mi v něm chybí je JiT, ale to by nebyl přetek do basketbalu, ale i do Jolandy...
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Snivec před 6 lety 24.05.2019 13:06 |Ja doufam, ze kluci jeste zamakaji a v nedeli spartu porazi, dustojne se rozloucime se sezonou a vse v Edenu spolecne oslavime! Porazit spartu, treba i v pratelaku, vzdy potesi a v nedeli by to byla tresinka na tom nekolikapatrovem dortu :D
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
pehacko před 6 lety 24.05.2019 18:29 |doufam, ne to je spatne slovo, ja VERIM ze prave tohle je dalsi rozdil mezi nama a pradelnou ci bolsevikem, protoze nas tym a klub ma CHARAKTER a na zapas s bolsevikem se rozhodne nevyprdneme a poradne jim narezeme, zvlast kdyz je z kluku dole tlak, ze na nas miri berbrova devka v zakulisi kosou!
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Systém (host) před 6 lety 24.05.2019 21:55 |Toto vlákno bylo přesunuto do článku CHRÁNĚNKA 7 - vstup na vlastní nebezpečí
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Lunaris před 6 lety 25.05.2019 00:46 |Super povídání, jako ostatně vždycky.
Zajímavá část týkající se těch emocí po zisku titulu, úlevě atd. Pro mě byly největší emoce v zápase s Plzní, kdy jsem měl neskutečné nervy a následně obrovskou radost z výhry. Pak nám totiž stačila ve třech zápasech jedna výhra a jedna remíza, v což jsem i já jako největší skeptik věřil, že uhrajeme. Následující zápasy už se pro mě tak nesly spíše v duchu, že to potvrdíme, a i dlouho nerozhodný zápas s Jabloncem mě nechával v klidu, jelikož by pak stačilo porazit buď Baník nebo spartu. Potvrzení titulu v Ostravě už tak bylo jenom završení očekávaného a tudíž i menší euforie. Ta přišla jednoznačně po výhře nad plzní. Největší euforie pak samozřejmě zápas se Sevillou, kdy jdeš z totálního zmaru 2:3 na 4:3.
Co se týče nadstavby, tak se shoduju s aktéry podcastu. Jsou to jen zápasy navíc, přičemž to nepřináší nic pozitivního oproti základní části. Stejně bude docházet k tomu, že půlka týmů nemá o co hrát, k čemuž docházelo i v předchozích ročnících. Chápu, že LFA chce víc vydojit z televizních práv, ale minimálně fanouškům na stadionech je nadstavba šumák. Rád bych znal televizní sledovanost těch zápasů, jestli tam byl nějaký nárůst oproti základní části. Vůbec si tak nedělám iluze, že se dřív nebo později instaluje totéž, co mají ženské, totiž že se body budou po základní části půlit nebo se zavede nějaké play-off. Jedno jak druhé hrozná prasárna, která v dlouhodobé soutěži nemá co dělat.
Tohle je realita českého fotbalu
Petr9608 před 6 lety 25.05.2019 09:24 |https://twitter.com/BlueFlash87/status/1132184582818881537
Člen vítězného týmu se jde pozdravit se svými fanoušky a musí trpět ataky rozzuřeného policejního čokla. Já myslim, že tohle není nikde.
Re: Tohle je realita českého fotbalu
kondorr před 6 lety 25.05.2019 11:59 |Tady fakt už chybělo jenom aby policie zahájila střelbu na naše hráče když lezli na ten plot.
Re: Tohle je realita českého fotbalu
Ragnarok před 6 lety 25.05.2019 12:13 |Nikoli, příště FA povolání armádu včetně Black Hawků, Pandurů a speciálních jednotek. Jestli se tedy pak Pandur nezrakví o favorita cestou do Olmíku.
Re: Tohle je realita českého fotbalu
kjandourek (admin) před 6 lety 25.05.2019 12:23 |To se bude hrát rovnou ve vojenském prostoru, aby nikam nemusely.... A každý divák bude muset mít bezpečnostní prověrku... takže tam bude jenom Berbr s Malíkem...
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Ragnarok před 6 lety 25.05.2019 12:11 |Podcast perfektní. Trošku bych přidal jedno diskusním téma a to téma permice. Víme, že budeme hrát na podzim 4 domácí zápasy v Evropě. Co udělat permici s Evropou na podzim. Já bych si ji určitě koupil. Navíc permice je narozdíl od lístku hůře přeprodatelná, takže by to eliminovalo překupníky v případě skupiny PSG, Real, Inter... Já bych měl maximální zájem již teď bez znalosti soupeřů takový produkt koupit. Co vy?
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
pehacko před 6 lety 25.05.2019 14:37 |taky bych takovou permici koupil, protoze pan reziser je na poharech nejlepsi a chci byt o ja u toho!!!
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
mudrc před 6 lety 25.05.2019 14:44 |Je tam Subhuman, vylouceno. Ten ma se slovem permanentka nebyvale potize.
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 25.05.2019 15:04 |Zajímavá myšlenka, ale rozhodně bych se striktně nedržel pouze varianty permice s Evropou, ale aby byla taky permice bez Evropy. Ne každý potenciální permanentkář je ochotný dát o 2, 3 tisíce více za permici s tím, že vlastně neví na koho půjde a ani kdy se to bude hrát. Ale kdyby do poloviny srpna byla nabídka permice + podzimní Evropa, určitě by to někteří využili.
Překupníky eliminuješ v případě, kdy poptávka je nižší než nabídka. Tím pádem na tom prodělají anebo nedosáhnout zisku. Spíše bych se snažil najít dané viníky a jim po porušení obchodních podmínek stornoval permanentku/lístek.
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Ragnarok před 6 lety 25.05.2019 15:33 |Tak jsem to přesně myslel, permice s Evropou i bez. Mně jsou soupeři jedno, takže bych bral určitě s Evropou.
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
bongor před 6 lety 25.05.2019 17:49 |A co permice dole bez?
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Sokrates55 (přítel SN) před 6 lety 25.05.2019 18:14 |Dobrý podvečer přeji.
Moc pěkně udělaná debata a děkuji za to.
Věřím, že další podcast bude s někým z vedení, abychom se dozvěděli další, třeba i nové zajímavosti, jak a s kým bude Slavia vstupovat do dalšího ligového ročníku. Snad se Ti to QUelhare povede :-).
Přidal bych i svůj silný zážitek kromě těch, co tu byly už zmíněny. Nikdy nezapomenu na svého dědu, když se po vítězném zápase s Plzní (4:1 a postup do ligy v r. 1964) držel s mým tátou v náručí, brečeli jak malý kluci a přišli jsme domu tenkrát strašně pozdě........ :-).
Tak již zítra.
A úctou k Vám
Sokrates55
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
kexholm před 6 lety 25.05.2019 18:40 |Hráče které herně podle mě určitě nepotřebujeme: Kovář, Zelený, Frydrych ( Holeš je lepší alternativa ), van Buren, Škoda
Z dalších hráčů je to Baluta, on je měkkej a neumí bránit, na křídlo nemá rychlost, on by musel hrát u nás jen podhrota a přes Stocha, Hušbauera a Ševčíka se neprosadí, moc to na jeho budoucnost u nás nevidím.....
Dále Zmrhal, výkonnostně stagnuje, potřebujeme křídla typu Masopust, kteří umí přejít přes hráče a vytvořit přečíslení....
Koupit potřebujeme gólmana, Kolář letos střídal dobré zápasy se špatnými a předvedl na můj vkus fakt dost chyb, takže potřebujeme k němu konkurenceschopného brankáře, který ho může nahradit a to Kovář není, buď stáhnout Vantrubu z hostování nebo koupit talenta Trmala nebo ještě někoho jiného.
Na pravého beka koupit Holeše místo Frydrycha, aby byla pozice kvalitně zdvojená, snad už jsme s ním domluvený
Na levého beka koupit někoho místo Zeleného nebo tam zkoušet Sýkoru, on tam umí zahrát, aby byla pozice zdvojená, navíc je Sýkora univerzál na víc pozic, takový hráč se nám určitě hodí
Na stopera bych já tedy rozhodně nekupoval Hovorku, pokud jeden z dvojice MNN nebo Deli odejde, myslím že Jugas to zvládne, podle mě je dobrej a u nás herně nezklamal
Do středu zálohy po předpokládaném prodeji Součka koupit Oscara Dorleye z Liberce nebo v nejhorším Pavelku z Turecka
Na křídlo koupit Jovoviče z Jablonce + ještě někoho dalšího, třeba i z ciziny, aby byla u nás na křídle větší konkurenceschopnost
Koupit útočníka, hlavně aby byl rychlej, proměňoval a měl dobrý zpracování a náběhy. Tecl i Yusuf nejsou špatný ale jsou furt zraněný, což je riziko. Škoda už rychlostně nestíhá, věk nezastavíme, van Buren je hroznej plašan a oba jsou v útoku málo efektivní. Kozáka nechci, Komličenka taky moc ne, navíc by byl strašně drahej, třeba někoho ze zahraničí.....
Samozřejmě pokud má náš skauting někoho vybranýho ze zahraničí tak ať ho koupí, hlavně bych nikoho moc nekupoval ze Slovenska, ta jejich liga je dost pomalá. Ikdyž česká přestupová cesta se nám v zimě vyplatila, Masopust i Král to byly top nákupy, Ševčík zatím vypadá taky solidně......
JT a HN věřím a doufám že po zimě zažijeme další dobré přestupové období:-)
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
JS (přítel SN) před 6 lety 25.05.2019 19:51 |Tak na tomhle se shodneme. Baluty je mi líto, ale také si myslím, že do sestavy se přes ty tři neprobije. Ostatní výčet hráčů přesně sedí s mými propočty, kde by šel zkvalitnit kádr a za koho.
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
Kzlo před 6 lety 25.05.2019 19:59 |Mám na zítra jednu volnou permici kdyby někdo chtěl.
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
pehacko před 6 lety 25.05.2019 20:10 |mam zajem pro brachu... ma narozeniny, tak bych ho rad vzal
Re: Mezi námi fanoušky 18/19 21
brugy před 5 lety 26.05.2019 11:43 |Tvurcum dekuji za podcasty, vyborny fanouskovsky pocin. K atmosfere v Olomouci, slavistu dorazilo neuveritelne mnozstvi, hlavne s ohledem na to, ze se jednalo o vsedni den, pro vetsinu lidi bez moznosti navratu zpet vlakem, tri dny po oslave titulu, rok po lonskem vitezstvi v poharu. Jedina skoda, ze jsme nemeli jednu velkou tribunu, verim, ze by doslo k efektu jako na Chelsea kdy se propojili a z plnych plic fandili jak divaci co chodi v Edenu na sever, tak na vychod. V nasi casti tribuny tak chybelo vedeni, nahlas fandila cca polovina rozhazenych lidi, cca ctvrtina z nich i choraly, ale bohuzel nebylo fandeni jednolite, skoda. Jinak rovnez jsem emocionalne jsem byl na vrcholu po zapase se Sevillou a na Chelsea, pak uz prevazovala nervozita, unava a obava aby jsme o zaslouzeny titul nakonec neprisli. O to vic se tesim na dnesni derby, uzit si zapas bez nervu, podekovat hracum za sezonu, ktera byla naprosto neuveritelna.