Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinčního křiklouna Šádka

Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinčního křiklouna Šádka

Komentáře (52)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

    domácí     před 6 lety 21.05.2019 10:09 |  
    0 27

    Pan Tvrdík je skutečně skvělý šéf Slavie, ale srovnávat ho s Křetínským je mimo mísu. Křetínský je majitel, na postu Tvrdíka je ve spartě Rosický

    • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

      Jachym     před 6 lety 21.05.2019 10:11 |  
      25 0

      Není Rosický, co se týče funkce, spíše ekvivalent Jana Nezmara...?:-)

      • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

        domácí     před 6 lety 21.05.2019 10:14 |  
        1 17

        No vidíš to je možné, ale Tvrdík rozhodně není majitelem Slavie

        • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

          Gino     před 6 lety 21.05.2019 10:43 |  
          12 0

          Je zástupce majitele. Přece bys nechtěl, aby si šel do Edenu do kanclu sednout šéf Sinobo Group?

        • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

          o5aradecek     před 6 lety 21.05.2019 10:51 |  
          11 0

          To není, ale stejně jako Křetínský spartu - ji řídí! :-) Je to nejvyšší muž v klubu.

    • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

      samciz (přítel SN)     před 6 lety 21.05.2019 11:17 |  
      10 0

      On Křetínský vlastní Spartu ze 40 %, z 60 % je to J&T, kde sice je také předseda Křetínský, ale není to tak, že by to celé měl na povel a na triku on. Na pozici předsedy fotbalového klubu jsou si rovni Křetínský s panem Tvrdíkem.
      Rozdíl je spíš v tom, kdo v tom má víc svých pěněz.

      • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

        o5aradecek     před 6 lety 21.05.2019 11:51 |  
        9 0

        Už má Křetén 100 % od nedávna. Teď teprve začne sranda, už si i dodělává trenérskou licenci! :-))) Brzy sestoupí na střídačku.

    • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

      kjandourek (admin)     před 6 lety 21.05.2019 12:18 |  
      9 0

      Pan Tvrdík je předseda představenstva a generální ředitel klubu....

      Ve Spartě je Křetínský předseda představenstva a jako ředitele tam má nějaké ty podržtašky: Kotalíka a Čupra

      • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 21.05.2019 14:21 |  
        8 0

        já bych to pouze upřesnil - Jarda Tvrdík je Předseda představenstva, pozice Generálního ředitele je po konci Martina Kroba stále neobsazena... a tu práci z části supluje i Tvrdík, a to velice dobře...

    • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

      mis3     před 6 lety 21.05.2019 14:17 |  
      3 0

      oba jsou předsedové představenstva. DK určitě taky nevlatní Spartu přímo, ale přes nějaké firmy...

  2. Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

    Snivec     před 6 lety 21.05.2019 10:37 |  
    27 0

    provincni krikloun Sadek - dost dobry :D

    • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

      carevitchando     před 6 lety 21.05.2019 11:59 |  
      6 1

      TOP :-)))

  3. Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

    Srdcar114     před 6 lety 21.05.2019 11:27 |  
    4 0

    Mohl by mi prosím někdo vysvětlit,kdo sponzoruje Slavii?,.Na dresech máme CITIC,na stadionu Sinobo. Je majitelem jeden z nich nebo oba? Nebo se to do budoucna bude nějak vyvíjet? Díky.Pan Tvrdík vede Slavii velice dobře,oceňuji také,jak nás fanoušky o všem informuje.

    • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

      wimpy     před 6 lety 21.05.2019 12:34 |  
      3 3

      Jestliže tě zajímá, kdo Slavii sponzoruje, je odpověď celkem jednoduchá:
      https://www.slavia.cz/partneri.asp
      Daleko složitější otázka je, kdo Slavii vlastní. Jako vlastník akcií je stále veden CEFC. Ten ovšem funguje pod "ochranými křídly" agentury CITIC. Potud fakta, dále už jen fabuluji, předpukládám, že výsledkem těchto machinací pude pohlcení CEFC koncernem Sinobo.

      • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

        wimpy     před 6 lety 21.05.2019 12:40 |  
        3 2

        Ta možnost korigovat překlepy a jiné chyby v příspěvcích by mnohé zjednodušila. :-)

        • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

          Laduk     před 6 lety 25.05.2019 16:57 |  
          0 1

          nesmisl

      • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

        necich     před 6 lety 21.05.2019 14:51 |  
        1 0

        Slavia je vlastněna společnostmi CITIC a Sinobo, procentické rozložení se mi nechce hledat.:) Někde jsem četl, že do budoucna by to mělo vše přejít na Sinobo, ale u Číňana nikdy nevíš.

        • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

          wimpy     před 6 lety 21.05.2019 15:49 |  
          0 2

          V poslední Výroční zprávě ke 30.6.2018 je jako "Přímo ovládající osoba" s vlastnictvím 99,98 % akcií uvedena CEFC Group (Europe) Company a.s.. Ale je pravda, že pod jejím IČ je od 12.dubna 2019 zapsána nově CITIC Europe Holdings a.s.

        • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

          YuckFou     před 6 lety 22.05.2019 10:19 |  
          0 0

          Přesný poměr akcií taky neznám, ale Tvrdík se někde vyjádřil, že majoritním vlastníkem by měla být Sinobo a minoritní pak CITIC. Stejně jako u Peking Guoan, kde je ten poměr akcií 64% ku 36% ve prospěch Sinobo.

  4. Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

    Ondráš     před 6 lety 21.05.2019 11:39 |  
    0 22

    To je strašnej článek:D

    • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

      Jachym     před 6 lety 21.05.2019 11:45 |  
      23 1

      Já už to četl v originále v Hattricku a podle mě je to článek naopak vynikající a zcela výstižný, a to jsem jinak k autorovi Bendovi spíše kritický. Ale tobě asi hlavně vadí, že Jarda Tvrdík z něho vychází poměrně pozitivně, že...?:-))

      • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

        Ondráš     před 6 lety 21.05.2019 11:54 |  
        1 25

        Jaký Benda? Autorem je Procházka. A tohle cukrování a populismus fakt nemusím, to máš pravdu.

        • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

          Jachym     před 6 lety 21.05.2019 12:00 |  
          15 0

          Podívej se na ten článek ještě jednou. Většinu tvoří text v kurzívě, jehož autorem je Benda, což ostatně opakovaně zmiňuje i Pavel Procházka, coby šéfredaktor jeho nadřízený v Hattricku. Procházka původní text jen lehce rozvíjí.

          • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

            Ondráš     před 6 lety 21.05.2019 12:08 |  
            1 17

            Tak to jsem si nevšimnul. Přijde mi to jako strašný slinty někde z diskuzí. Co to je za novinařinu?

            • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

              o5aradecek     před 6 lety 21.05.2019 12:15 |  
              17 1

              No a s čím tam tedy nesouhlasíš? Není snad pravda, že si náš předseda maže autistu (zde nazvaného introvertem) a burana (zde křikloun) na chleba? :-)) Že spojil fanoušky a vybudoval za 3 roky klub, co má opět jméno v Evropě a zítra bude útočit na ČTVRTOU trofej za 3 sezony?

            • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

              Gino     před 6 lety 21.05.2019 15:19 |  
              16 6

              Ano, nevšimnul sis, ale to ti nevadí a místo omluvy dál zvracíš žluč (mi to všichni víme, že ti JT vadí).

              Připomínáš mi kluky s TOP09 a STAN.

              • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

                SirCohen     před 6 lety 21.05.2019 16:29 |  
                2 7

                Myslíš, že je to kampaň, nebo spíš účelovka?

                • Re: Titul ve Slavii? Skvělý marketér Tvrdík poráží introverta Křetínského i provinční

                  Gino     před 6 lety 21.05.2019 18:37 |  
                  4 3

                  Rozhodne “ucelovka”. Na “kampan” je Ondras jeste prilis sporadicky :)))

  5. Tvrdik

    Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 21.05.2019 12:31 |  
    24 2

    Tvrdik je proste borec. Takhle si predstavuji idealniho sefa klubu. Za me velky dik, kam Slavii dostal.

    • Re: Tvrdik

      honza_sl     před 6 lety 21.05.2019 16:15 |  
      13 8

      Já teda odliším několik věcí.

      A) Jaroslav Tvrdík je borec, to souhlas. Současně je podle mého ale rovněž megaloman (to nemyslím nutně pejorativně) a je moc dobře, že ho trochu koriguje Nezmar.

      B) Jaroslav Tvrdík čerpá peníze z ČLR. Mně osobně se to moc nelíbí, ale především z toho prostě mám obavy - ten režim se může velmi rychle změnit, stejně tak ekonomický růst ČLR může přestat. Bojím se, aby nenásledoval velmi bolestný pád. Doufám, že ne, ale bojím se toho.

      C) Ano, odhlédnu-li od bodu B, je Jaroslav Tvrdík ideální šéf klubu. Je pracovitý, komunikativní, opravdu výborný marketér atd. Navíc i protřelý pragmatik. To vše je třeba. Takže souhlas.

      D) ZA mně také díky, fandím mu v SKS naplno, doufám, že šéfem dlouho zůstane a bude úspěšný. Objektivně vzato mu v podstatě není ve vedení SKS do vytknout!

      Jinak řečeno, ačkoli ho celkově nemám rád (a jeho nefotbalové aktivity se mi jako "havloidovi" příčí), tak jako šéf SKS je skvělý. Hodně doufám a věřím, že to druhé tak zůstane.

      Poznámka: Nechci tu vyvolávat jakoukoli politickou diskusi, debatu či cokoli jiného. Onen dodatek v závorce je jen informativní na dokreslení postoje k osobě JT. Bude-li mít někdo potřebu mi oponovat či urážet, reagovat na to nebudu (leda přes SZ). Děkuji za pchopení.

      • Re: Tvrdik

        kjandourek (admin)     před 6 lety 21.05.2019 17:18 |  
        10 1

        Jediná věc u toho bodu B.... Já mám dojem, že je to právě naopak: režim v ČLR zůstává dlouho neměnný a tahle kultura je na světě o dost déle než třeba česká republika... Odkud vychází ten pocit, že se může "velice rychle změnit"?

        • Re: Tvrdik

          Ferguss     před 6 lety 22.05.2019 08:37 |  
          4 4

          Nemusí se změnit režim, Čína taky nezmizí z mapy, ale klidně se může vyměnit vládnoucí garnitura nebo se prostě rozhodnou, že nebudou fotbal v zahraničí podporovat. Politbyro vydá befel a můžeme se jít klouzat. Jeden příklad za všechny - pár let zpátky byl v Číně děsně populární golf, no a pak předsednictvo rozhodlo, že golf se pro Čínu nehodí a správnej kolektivní sport, pro dělný lid, je fotbal. Tak se zrušili golfová hřiště, nasekali fotbalová a do fotbalu se začalo masivně investovat. A my na tuhle vlnu naskočili, jinak jsme dneska mohli hrát derby s Vltavínem. Takže bychom měli směřovat k ekonomické soběstačnosti a +- vyrovnaným rozpočtům. Kostlivci jsou vymeteni ze skříní, stadion si na sebe vydělává takže bychom měli postupovat s rozvahou. Proto bych se nebránil prodeji Suka v případně adekvátní nabídky, protože s jistými penězi s EL bychom měli rozpočet na příští rok z větší části pokrytý. Na postup do LM nelze (z ekonomického pohledu) spoléhat a kalkulovat s ním. To už tady jednou bylo.

          • Re: Tvrdik

            kjandourek (admin)     před 6 lety 22.05.2019 09:03 |  
            9 0

            Ovšem předpokládám, že po rozhodnutí předsednictva nespálili všechny golfové hole a nerozvěsili všechny golfové hráče po okolních stromech....

            Předpokládám, že když Politbyro zavelí, tak holt Sinobo group bude muset fotbalový klub, který díky jejich penězům dosáhl nějaké úrovně a hodnoty za tuto hodnotu prodat.... Nedovedu si představit, že by si někdo koupil hračku za takové peníze a potom jí nechal krachnout bez toho, že by se pokusil alespoň část svých peněz dostat zpět... V této chvíli pro Číňany znamenáme nějakou reklamu .... a když jí znamenat přestaneme, tak nás mohou prodat... a sotva nás prodají někomu, kdo jim nebude moci za nás dát velké peníze... a když už za nás někdo dá velké peníze, tak nás sotva nechá krachnout bez užitku a tak stále dokola.... Slavia už stála tolik peněz, že se každému majiteli vyplatí jenom pokud bude úspěšná.

            Teď do nás lijí peníze číňané... My díky tomu v této chvíli máme funkční áčko... ale taky nejstarší dorost, který vyhrál svou soutěž a další mládežnické týmy, které hrají na špici... to samo o sobě směřuje právě k té ekonomické soběstačnosti alá třeba Ajax, kdy bychom měli hlavní hvězdy do našeho kádru vychovávat v naší mládeži, sem tam někoho prodat a za podobné peníze sem tam někoho přivést...

            Ale to není o tom, že bychom měli prodat Suka, abychom měli pokrytý rozpočet na příští sezónu... protože co tedy potom budeme dělat po příští sezóně? Budeme se klepat, abychom prodali někoho dalšího? To není ekonomická soběstačnost, to je přežívání z roku na rok....
            Ekonomická soběstačnost v sobě nese výhled na desetiletí dopředu jak by se klub měl rozvíjet... a to všechno pořád naše vedení zdůrazňuje, že právě na tom se horečnatě pracuje.. Proto se masivně investuje do mládeže, která teď na jaře dala v derby největšímu konkurentovi sedmičku...

            • Re: Tvrdik

              Jachym     před 6 lety 22.05.2019 09:31 |  
              1 1

              Teď jsi zase chlapík, Karle:-) Je vidět, že z tebe mluví zkušený rozpočtář:-)

            • Re: Tvrdik

              o5aradecek     před 6 lety 22.05.2019 13:31 |  
              0 0

              Tohle se čte 100x lépe, než o pár příspěvků výše - "my starší vímě, že se to posere" :-))

          • Re: Tvrdik

            JS (přítel SN)     před 6 lety 22.05.2019 10:38 |  
            0 4

            Podpis v plném rozsahu.

        • Re: Tvrdik

          honza_sl     před 6 lety 23.05.2019 16:22 |  
          3 3

          Díky za rozumnou poznámku. Omlouvám se za delší reakci, je toho hodně a tempus fugit. Já to psal jako politolog a hospodářský historik, ale samozřejmě si nedělám nárok na to, že to je jediný možný pohled. Rozlišil bych režim a kulturu. Kultura (konfucianismus) je velmi stabilní a je pro ní typická rozvážnost, předpovídatelnost apod. Režim (komunistická diktatura) je naopak hodně proměnlivý, obecně podstatně více a rychleji než liberální demokracie západního typu. Jak píše někdo níže, politbyro se může rozhodnout ze dne na den a šmitec (už to taky ikskrát udělalo). Jinak souhlasím i s Tvou větou níže, že určitě nás budou v takovém případě chtít střelit a neprodělat (případně neprodělat moc). Ale to může trvat, mezitím se může klidně jet v nouzovém režimu a přinést to dost velké propady příjmů. To je obecně vzato to, čeho se obávám. Jinak mi taky připadá, že vedení směřuje k ekonomickému profitu či alespoň k vyrovnanosti, bylo by to super!

      • Re: Tvrdik

        Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 21.05.2019 19:14 |  
        11 3

        K tomu B). To uz se spis zhrouti system v preliberalizovane Evrope, nez v Cine. A co se tyka ekonomiky, tak v tom Cine verim jeste vic. Navic kdyz by mela problem ekonomika Ciny, tak ma problem cely svet... :-)

        • Re: Tvrdik

          YuckFou     před 6 lety 22.05.2019 10:28 |  
          2 0

          Hroutit se asi nic nebude, ale minimálně stagnace nastat může vzhledem k probíhající ekonomické a technologické válce mezi USA a CN.

        • Re: Tvrdik

          honza_sl     před 6 lety 23.05.2019 16:25 |  
          1 3

          No, jen na okraj: Zhroucení "přeliberalizované Evropy" předpovídají různí již nejméně 200 let, a pořád nic :-) Ekonomika ČLR je podle řady analýz již delší dobu tažena především stavebnictvím, které dělá "stavby pro stavby", aby se udržela mantra růstu (princip mandátu nebes z konfucianismu). Je to vlastně bublina, která nakonec nejspíš splaskne. O tom, že z toho bude mít problém celý svět, není sporu, to 100% souhlas.

      • Re: Tvrdik

        wimpy     před 6 lety 21.05.2019 23:20 |  
        20 1

        Už jsem to tu jednou psal, my délefandící slávisté se nebojíme, aby se to neposralo, my víme, že se to posere, jde jen o to kdy a jak moc. :-)
        Užíváme si, dokud je rukapáně otevřená.

        • Re: Tvrdik

          warhammer (přítel SN)     před 6 lety 22.05.2019 12:25 |  
          2 2

          Škoda, že nejsem slaviator. Dal bych ti palec nahoru ze všech jeho multinicků :).

        • Re: Tvrdik

          edenian     před 6 lety 22.05.2019 17:27 |  
          0 3

          Hlavne vime, ze jednoho dne si majitele zacnou vybirat co vlozili, nemyslim samozrejme penize. A protoze i Sinobo je povinno se “ zodpovidat “, lze predpokladat, ze si to komousi budou vybirat tak jak jsou zvykli, dnes uz by se dalo rici po staleti :-)
          Snad si tady zase nekdo v ty titulovy euforii nemysli, ze to vsechno delaji pro Jardu a z dobreho srdce :-)

          • Re: Tvrdik

            Edenjejenjeden     před 6 lety 22.05.2019 17:56 |  
            1 0

            A ty máš pocit,že u jiného majitele by to bylo jiné?To je hodně naivní představa...

            • Re: Tvrdik

              edenian     před 6 lety 22.05.2019 23:37 |  
              0 2

              Nerozumim.

        • Re: Tvrdik

          honza_sl     před 6 lety 23.05.2019 16:48 |  
          0 0

          Jo, jasně, souhlas. Buďme rádi, že se daří a buďme vděční. Samozřejmě přijde krize a přijdou problémy, to je koloběh života. :-) Já bych byl prostě moc rád, pokud v době té krize byl klub již natolik stabilizován, aby ho zasáhla co možná nejmíň. Snad se to tomuto vedení povede.

    • Re: Tvrdik

      sasky     před 6 lety 22.05.2019 09:23 |  
      1 0

      Souhlas s Tvrdíkem. Jenom mě trošku "děsí" jedna věc. Klub je strašně moc závislý právě na vizionáři Tvrdíkovi. Je to takový solitér, jako býval svého času v hokejových Pardubicích Kusý. Od té doby, co ho vykopli, tak jde klub sportovně, finančně i morálně do totálního kopru.

      • Re: Tvrdik

        kjandourek (admin)     před 6 lety 22.05.2019 09:49 |  
        5 0

        jenomže Tvrdíkovo vizionářství spočívá v tom, že se dovede obklopit - alespoň tedy v tom fotbalovém světě - schopnými lidmi.... kteří by i v případě jeho nějakého odchodu mohli v práci pokračovat...

        Více jsem byl nervózní ze začátku, kdy hlavní tváří klubu byl pan Šimáně... a to čistě kvůli jeho věku, protože jsem si říkal, že za deset let už ho to bude zmáhat, protože mu potáhne na osmdesát. Tvrdík je o dvacet let mladší, plný energie, tahle práce ho evidentně chytla a baví ho.... což jde ruku v ruce s tím, že mu zatím jde.... klidně nám ve vedení může dvacet let vydržet....

        • Re: Tvrdik

          sasky     před 6 lety 23.05.2019 11:52 |  
          1 0

          To se dokáže obklopit, to vůbec nerozporuju. NIcméně moje zkušenost je taková, že jakmile takovýto silný leader odejde, začne se postupně hroutit celá skládačka. Dejme tomu, že by v době potvrdíkovské zůstali Nezmar, Trpiš, Plíšek a další, ale najednou by jim šéfoval někdo typu právě Křetínského. Tzn. člověk, který si myslí, že rozumí všemu a nedal by jim takovou volnost a důvěru, jako (zřejmě) mají pod Tvrdíkem. Pak vám jsou Nezmarové apod. k ničemu, protože jim někdo neustále zasahuje do pravomocí a bohužel má vyšší kartu. A to je přesně to, proč je Sparta v hnoji. Ale věřím, že Sinobo, Citic apod. ve Slávii ještě dlouho zůstanou a s nimi i JT a bude dobře.

          • Re: Tvrdik

            kjandourek (admin)     před 6 lety 23.05.2019 12:31 |  
            2 0

            Tak já doufám, že pokud Tvrdík odejde, tak to nebude jenom tak ze dne na den, ale bude se nějak připravovat jeho nástupce.... někdo, kdo by viděl, jak to chodí a už v klubu působí - Syrovátka, Bílek a tak podobně...

            Křetínského problém je v tom, že on do toho vráží svoje peníze... a tak chce mít všechno pod kontrolou, což nejde... Oproti tomu Tvrdík je osoba pověřená majitelem, to je daleko lepší, protože má odstup... Nevidí za každým milionem tu dřinu, kterou musel podstoupit, aby ho vydělal :-)

      • Re: Tvrdik

        edenian     před 6 lety 22.05.2019 23:41 |  
        0 3

        Vizionar? :-))))))))

        • Re: Tvrdik

          sasky     před 6 lety 23.05.2019 11:53 |  
          5 0

          A ne? Právě vizionářství a jisté velikášství je něco, v čem je JT právě mistr. Realizace občas pokulhávala, ale vizi vždycky měl.