Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (69)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. TS otevřena na derby

    Mike     před 6 lety 20.05.2019 14:47 |  
    7 0

    Žádost Slavie o prominutí zbytku trestu byla úspěšná, takže na derby diváci na TS smějí.
    V podmínce bude Slavia půl roku

    • Re: TS otevřena na derby

      kjandourek (admin)     před 6 lety 20.05.2019 14:50 |  
      9 1

      Jo takhle.... takže si užijeme derby a předávání poháru.... a pak nám TS zavřou na půl roku, protože jak znám své Papenheimské, to se bez pyra neobejde... :-)

      • Re: TS otevřena na derby

        travel (přítel SN)     před 6 lety 20.05.2019 14:56 |  
        4 0

        A pak už nám zavřou rovnou celý stadion.Jo,že jsme porazili tu fotbalovou mafii se neodpouští,naopak ještě přitvrdí.Ano ,fotbal pro fanoušky a obzvlášť slávistické.

        • Re: TS otevřena na derby

          kjandourek (admin)     před 6 lety 20.05.2019 15:01 |  
          6 0

          Přece se nebude disciplinárka koukat na to, jak někoho porážíme a ještě se u toho radujeme - no ne?

          Stejně je to padlý na hlavu.... TS nikoho nezranila, přerušila zápas na minutku... a potrestaný jsou stejně "normálové", protože kotel prostě někde bude a lidé s permanentkama se na stadion stejně dostanou...

          Takže ve finále je to celé jenom o tom, že se na stadion nedostane 19 tisíc diváků, ale 15 tisíc... a nedostane se jenom na ty, co permanentky nemají.... a ten slavnej produkt, kterým se ČMFS tak rádo ohání bude v TV šotech vypadat blbě...

          • Re: TS otevřena na derby

            uru100     před 6 lety 20.05.2019 16:04 |  
            14 11

            Můžeme s tím zákazem pyra nesouhlasit, ale prostě se to nemá a tak by normální člověk ten zákaz neměl porušovat. Podle mne pyro, výkřiky UEFA MAFIA a Smrt Spartě stejně hráčům na hřišti nepomůžou a proto to považuju za hloupost křičet a používat pyro.
            Hele je to stejný jako když ti změří rychlost ve městě 80 km. Budeš nadávat na policajty, můžeš klidně tvrdit, že jsi neměl nikdy nehodu. Ale jednoznačně si porušil nějaký předpis a seberou Ti body právem. Podle mne ani tak nejde o to jestli je to špatný nebo dobrý zákaz. Ale zákaz to je a normální člověk ho neporušuje.

            • Re: TS otevřena na derby

              uru100     před 6 lety 20.05.2019 16:06 |  
              7 8

              Jo a naopak považuji za správný a vstřícný krok, že nám prominuli zbytek trestu a že nám to na tu Plzeň nechali otevřený. Tedy jednoznačná vstřícnost. Se Spartou to bude OK, ale podmínka je i na podzim. Snad se vedení Slavie s TS domluví a bude se fandit bez pyra.

              • Re: TS otevřena na derby

                SirCohen     před 6 lety 20.05.2019 16:21 |  
                7 0

                Na Plzeň nám to nechali otevřený jen kvůli PČR, ne kvůli svýmu potěšení. A víš, že jsou na stadionu mj. zakázány projevy jakékoli mezilidské nesnášenlivosti? Třeba i pískání na soupeře a tak?

                • Re: TS otevřena na derby

                  uru100     před 6 lety 20.05.2019 20:15 |  
                  1 4

                  PČR tomu pomohla, ale možná by si to sami netroufli. Hlavvně pojďmě za tí nevidět jak jdou všichni proti nám. (přeháním). Když si dá TS pozor sama na sebe, může skvěle fandit (zpívat a společně křičet je fakt mnohem víc než pyro) i tak. Tak já jsem takový starý, hloupý pacifista co mu sprostým slovem šetří. (pokud se zrovna nebouchnu do prstu). Takže já fakt nemám rád žádné urážky.
                  PS: Teď jsem si představil TS jak mlčí a jen vypouští světlice. Celý stadion je sticha ale čmoudíků spousty :). Jasně, je to vše o kombinaci. Ale přesně ta představa ukazuje, že fandit, povzbuzovat hlasivkama je prostě nejvíc.

              • Re: TS otevřena na derby

                kjandourek (admin)     před 6 lety 20.05.2019 16:26 |  
                9 3

                A tak já to pyro taky moc nemusím.... Jako chápal bych, kdyby u nás byli idioti, co si každých pět minut zapálí dýmovnici a pak se tleměj, že není vidět na hřiště a že se zápas natáhne na dvě a půl hodiny...

                Ale u nás je to o tom, že dýmovnice když už, tak jsou součástí ucelenýho chorea, jsou na to připravený kýble, do kterejch je sbíraj hasiči... Trest jsme dostali za to, že VAR neviděl na hřiště v první minutě nastavení první půle, což celý bylo jenom o tom, že celé choreo mělo být spuštěno se závěrečným hvizdem aby právě přerušení zápasu nezpůsobilo a někdo si nevšiml, že se budou nastavovat dvě minuty...

                Prostě vnímám snahu dělat tyhle věci v rámci možností bezpečně...

                • Re: TS otevřena na derby

                  Jachym     před 6 lety 20.05.2019 16:52 |  
                  10 12

                  Karle, tady opět nejsi chlapík. Už jsme přesně tuto věc jednou řešili. Zákaz pyrotechniky platí, světe div se, po celou dobu zápasu, včetně přestávky. Jinými slovy na zápase nemá být (vnášena a už vůbec ne používána) ŽÁDNÁ pyrotechnika, nota bene když jsme v podmínce. Snaha to jakkoli bagatelizovat spíše připomíná žáčka chyceného při podvodu a zoufale se chytajícího stébla.

                  • Re: TS otevřena na derby

                    SirCohen     před 6 lety 20.05.2019 20:31 |  
                    3 1

                    Zákaz platí třeba po celý zápas, ale trest, alespoň tak jak je prezentován, je za přerušení zápasu vinou pyrotechniky. A to výše zmíněné bylo jen na popud VAR.

                  • Re: TS otevřena na derby

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 21.05.2019 09:32 |  
                    2 0

                    Svět je plný absurdních zákazů, jejichž tvůrci vylili s vaničkou i dítě... a přitom byli vedeni snahou všechny děti světa ochránit....

                    V Británii je zakázáno zemřít v Parlamentu, v Ohiu nesmíš opít rybu, v Denveru je zakázáno půjčovat sousedům vysavač, na území města Pueblo je zakázáno pěstování nebo držení pampelišek, ve městě Blythe nejste oprávněni nosit kovbojské boty, pokud nemáte alespoň dvě krávy, na Aljašce Je zakázáno vystrkovat losa ven z pohybujícího se letadla, ve městě Boise, nesmíte ze zákona rybařit, pokud v té chvíli jedete na žirafě....

                    Takže ano - připadám si jako člověk, který byl přistižen, jak sedí na žirafě a navléká na háček žížalu.... a teď se snaží tvrdit, že nahozeno bude mít metr za cedulí s přeškrtnutým nápisem Bois....

                    • Re: TS otevřena na derby

                      Jachym     před 6 lety 21.05.2019 10:08 |  
                      1 3

                      No, rozpovídal jsi se na téma absurdních zákazů pěkně jako nějaký absurdní dramatik. Pokud to chceš vše poměřovat mantrou "vše je relativní", tak prosím. Ale mně osobně ve srovnání s těmito nesmysly absence pyra (ale třeba i nikotinu z cigaret!) připadá jako spíše žádoucí.

                      • Re: TS otevřena na derby

                        kjandourek (admin)     před 6 lety 21.05.2019 10:38 |  
                        3 0

                        To ano, ale případné potrestání musí být adekvátní míře přestupku... Když ukradnu v samoobsluze žvýkačky, tak taky nedostanu stejný trest jako za úkladnou vraždu... a při tom se obojí "nesmí"....

                        Chápu zavření tribuny za to, když někdo bude házet dělobuchy na hřiště, když ohrožuje zdraví hráčů a diváků... Ale římské ohně použité v rámci celého chorea jsou na efekt a když to není každou chvíli a navíc je to podchycené domluvou s hasiči, kteří vědí, kdy to bude a jak to bude vypadat... tak to průběh zápasu nijak výrazně nenaruší ...

                        derby se Spartou bylo přerušené na minutu v nastavení první půle - obecné ohrožení nula nula prd.... a šéf disciplinární komise prohlásí, že za tohle by nám zavřel tribunu i bez podmínky?

                  • Re: TS otevřena na derby

                    p!erreCORE     před 6 lety 21.05.2019 20:06 |  
                    1 2

                    Vyjádřis to i za mně, jen kultivovaněji a asertivně. Souhlasím. Proti pyru, proti všem!

                • Re: TS otevřena na derby

                  uru100     před 6 lety 20.05.2019 20:19 |  
                  1 1

                  @kjandourek, napsal jsi "A tak já to pyro taky moc nemusím.... Jako chápal bych, kdyby u nás byli idioti, co si každých pět minut zapálí dýmovnici a pak se tleměj, že není vidět na hřiště a že se zápas natáhne na dvě a půl hodiny...".
                  No já myslím, že to asi kvůli tomu nedělají. Ani si nemyslím, že to někdo dělá protože je to zakázaný. Prostě se to někomu líbí a myslí si, že to k fotbalu patří.

                  Snaha dělat to bezpečně možná je, možná bude do chvíle kdy to bude mít v ruce fakt magor.

            • Re: TS otevřena na derby

              mazafakr     před 6 lety 20.05.2019 16:40 |  
              5 9

              no pyro no party

            • Re: TS otevřena na derby

              wimpy     před 6 lety 20.05.2019 18:15 |  
              6 5

              Podle vyššího principu mravního vražda na tyranu není zločinem. :-)

    • Re: TS otevřena na derby

      Novi.sks     před 6 lety 20.05.2019 14:57 |  
      10 1

      Půl roku? :D No ty krávo, slušný... :D

      A co rudí za představení s Jabloncem? No, nebudu naivní... :)

      • Re: TS otevřena na derby

        Lunaris     před 6 lety 20.05.2019 15:28 |  
        9 0

        Půlroční podmínka znamená jen to, že když DK zaznamená do konce roku na nějakém domácím zápase "nevhodné chování fanoušků", tak příští domácí zápas bude TS zavřená. Fakticky nám ten trest opět jen odložili, žádné upuštění od zbytku trestu jako v trestním právu se nekoná.

        • Re: TS otevřena na derby

          kjandourek (admin)     před 6 lety 20.05.2019 15:34 |  
          2 2

          Jako my samozřejmě víme, že to neznamená, že by se zavřela na půl roku :-)

          Akorát přesně jak píšeš to jenom znamená, že se k příštímu trestu připočte ještě jeden zápas :-)

          • Re: TS otevřena na derby

            Lunaris     před 6 lety 20.05.2019 17:03 |  
            0 0

            Tomu nerozumím, teď máme trest podmínečně odložen. Tudíž nám ho napaří při příštím pyru. Jaký ještě jeden zápas myslíš?

            • Re: TS otevřena na derby

              kjandourek (admin)     před 6 lety 20.05.2019 17:16 |  
              0 0

              No podle mě nám za příští pyro napaří dva... a k tomu ještě tenhle jeden, který je podmínečně odložen...

              • Re: TS otevřena na derby

                wimpy     před 6 lety 20.05.2019 18:12 |  
                4 0

                A příští pyro bude v neděli, když tedy nepočítáme to, co bude ve středu. :-)

                • Re: TS otevřena na derby

                  necich     před 6 lety 20.05.2019 19:50 |  
                  3 1

                  Tak ve středu to bude problém pořadatele utkání a to je kdo?

                  • Re: TS otevřena na derby

                    Ondráš     před 6 lety 20.05.2019 19:53 |  
                    5 0

                    Přesně! Ve středu to musí být právě pořádnej bugr, aby si svaz za nezvládnutou pořadatelskou službu zastavil činnost na několik utkání.

                  • Re: TS otevřena na derby

                    wimpy     před 6 lety 20.05.2019 19:55 |  
                    0 0

                    Zní to logicky, kdybychom poslední dva flastry nedostali za čtvrtfinále a semifinále poháru. :-)

                    • Re: TS otevřena na derby

                      Ondráš     před 6 lety 20.05.2019 19:56 |  
                      1 0

                      A není svaz jako pořadatel jen na finále, kde musí zajistit stadion atd?

                      • Re: TS otevřena na derby

                        wimpy     před 6 lety 20.05.2019 19:58 |  
                        0 0

                        Vidíš, možná to tak bude.

                        • Re: TS otevřena na derby

                          Ondráš     před 6 lety 20.05.2019 20:01 |  
                          0 0

                          Dost by napověděly případné tresty za minulé finále, kde hořela celá Boleslav.

                          • Re: TS otevřena na derby

                            wimpy     před 6 lety 20.05.2019 20:05 |  
                            0 0

                            Ale tehdy se počítaly světlice, podle toho se dávalo 20, 30 nebo 50 tisíc pokuty. A při finále se počítaly jen zranění. Blbnout začali až letos.

  2. Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

    Ferguss     před 6 lety 20.05.2019 16:05 |  
    3 3

    Neví někdo, kdy bude zahájen předprodej? Ozývají se mi lidi, o kterých jsem neslyšel půl roku a rádi by lístek na moje permamentky:)

    • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

      mazafakr     před 6 lety 20.05.2019 16:41 |  
      8 1

      no tak snad jim nic nedas ne

    • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

      pehacko     před 6 lety 20.05.2019 17:01 |  
      0 0

      taky to obcas nekdo zkousi, ale oproti chelsea je to cajicek...

  3. Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

    o5aradecek     před 6 lety 20.05.2019 16:22 |  
    6 0

    Rumunům už z toho praskají peltové, i když nechápu proč, když oni budou stejně schovaní doma pod peřinou. :-) Ať si radši řeší ty svoje granáty na fotbale.

    • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

      carevitchando     před 6 lety 20.05.2019 17:42 |  
      6 0

      To je tak lahůdková sezóna tohle, jak jsou všichni nasraný :-)

  4. Do spartanskeho sektoru

    Mike     před 6 lety 20.05.2019 16:52 |  
    6 1

    Ode me takovy usmevny prispevek, kdyz uz mame ten titul, tak snad me neuminusujete. Tak kdo by nedostal listek na derby, muze si pro nej na Letnou. Sektor hostu bude asi hodne prazdny a mista v nem bude habadej. Ze skalnich spartanu by na toto utkani sel jenom blazen, ja bych pri opacne konstelaci do naseho kotle na Letnou taky nesel, abych z klece sledoval korunavaci uhlavniho nepřítele.

    • Re: Do spartanskeho sektoru

      Lunaris     před 6 lety 20.05.2019 17:05 |  
      7 0

      Můj osobní pocit je takový, že kotel sparty bude úplně prázdný a kdo by tam náhodou chtěl jít, tak si na něj granátníci někde počkají a zmalují mu ksicht, že nerespektoval bojkot.

      • Re: Do spartanskeho sektoru

        Ondráš     před 6 lety 20.05.2019 19:18 |  
        1 2

        Naopak si myslím, že tam přijde docela dost lidí, protože je ten pseudokotlík už pěkně sere..takže natruc půjdou.

  5. Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

    pehacko     před 6 lety 20.05.2019 17:04 |  
    10 0

    podminka na pul roku je teda hodne prisna, kdyz si vemu co zase provedla ta zver opet na toaletne...

    • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

      travel (přítel SN)     před 6 lety 20.05.2019 17:48 |  
      0 0

      Píšou někde o tom,zveřejnila to média?

      • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

        pehacko     před 6 lety 20.05.2019 18:15 |  
        1 0

        ides

        • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

          travel (přítel SN)     před 6 lety 20.05.2019 19:05 |  
          0 4

          Díky,ale Spart drží bobříka mlčenlivosti.

          • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

            Ondráš     před 6 lety 20.05.2019 19:19 |  
            3 1

            Tam je to taky. Nebuďte ovce.

            • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

              travel (přítel SN)     před 6 lety 20.05.2019 20:02 |  
              1 4

              Dík berane.

  6. Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

    Juventus turin     před 6 lety 20.05.2019 17:17 |  
    1 0

    Fotbal a rozum zvítězil.

  7. Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 20.05.2019 18:41 |  
    8 0

    Je to dobrý,doufám že si TS neřekne po tomto utkání potopa a neudělá takovou pyrošou co svět neviděl :-))))) Jinak by mě fakt zajímalo co DK udělá s tím dělobuchem co urval dvě sedačky na toaletné,nedej bůh aby tam někdo stál,no a pokud mě pamět neklame tak takový mrdy snad TS nikdy nepoužila a stejně nám pořád chtějí něco zavírat.Jinak dle mého by se opravdu měl najít kompromis ohledně využívání různých světelných efektů na stadionech,ovšem za takový dělobuch bych byl asi nemilosrdný,protože to jde o zdraví.

    • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

      warhammer (přítel SN)     před 6 lety 20.05.2019 18:53 |  
      10 1

      Jak jsem se dočetl na fóru našich kamarádů za řekou, tak si toho granátníka rovnou na konci zápasu odvedli policajti. Prý nějaký 45letý teenager.

      • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

        Ondráš     před 6 lety 20.05.2019 19:20 |  
        2 0

        No to je snad ještě smutnější, než kdyby to byl nějakej teen.

        • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

          warhammer (přítel SN)     před 6 lety 20.05.2019 19:38 |  
          11 0

          Jak tam někdo psal: "z nízké inteligence většinou nevyrosteš" :).

  8. Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

    Vikac     před 6 lety 20.05.2019 18:46 |  
    1 2

    Nemohlo by se to teda udělat jako s Jabloncem?
    Část TS půjde s pyrem na Jih, na Severu se nic neodpálí a DK ať jde třeba do Plzně..

  9. Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

    necich     před 6 lety 20.05.2019 18:48 |  
    7 0

    Za mne vcelku logické rozhodnutí, už jde o howno a ochudit diváky o předávání poháru by byl nesmysl. Ostatně už ten trest byl nesmysl v kontextu jiných provinění (viz. zranění divačky, včerejší opětovná ukázka na Spartě apod.). Jedno z mála rozhodnutí pro fotbal a fanoušky. Číst reakce pod článkem ( na idnes) balsám na duši. Ty zmrdi dost nedávají to, že už to není jen pro ně (sraltu a plzeň). :)

    • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

      necich     před 6 lety 20.05.2019 19:39 |  
      7 3

      Nyní ve zprávách, na Spartě výbuch utrhl dvě sedačky, tvl. to je regulerní zbraň. Co chce kdo řešit? Na rok zavřít tribunu. Před tím zraněná divačka. :(

      • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

        Ondráš     před 6 lety 20.05.2019 19:47 |  
        10 0

        Zase kvůli pár lopatám?? Nevím no. Tohle přesně se má trestat adresně, vyvést a nekompromisně potrestat. Stejně tak vrhače čehokoliv. Proč by to měli odsrat ostatní? To není řešení. Každopádně Rumuni dělají určitě větší průsery než my: v derby 2x zaházená plocha, nebo hráči, teď granát. Tvl hlavně že nás media pořád řeší za nějaký pokřiky, to prostě nevymyslíš.

        • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

          Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 20.05.2019 20:13 |  
          7 0

          Přesně. Proč by měli zavírat tribuny. Hodil to nějaký dement. Toho mají. Dát mu zákaz vstupu na stadiony na 10 let. Kluibu mastnou pokutu, kterou budou na tom viníkovi vymáhat. Proč dělat zase skupinové tresty pro stovky/tisíce nevinných lidí.

          • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

            necich     před 6 lety 20.05.2019 20:25 |  
            0 10

            Viz výše, takže stačí to hodit na nějakého ochmelku a je to OK. On to odsere (ani o tom nebude vědět) a jedem dál? Hm... hustý.

            • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

              Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 21.05.2019 06:51 |  
              2 0

              Tak to je hodne konspirativni... :-)

              • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

                wimpy     před 6 lety 21.05.2019 10:49 |  
                4 1

                Pro úspěch Plzně jsem schopný udělat všechno. Úplně všechno. ...
                ... Chápete?
                Adolf Šádek

                • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

                  SirCohen     před 6 lety 21.05.2019 10:58 |  
                  1 0

                  A v čem by Šádkovi pomohlo zavření bezdomovce, který by byl chybně potrestán za hození dělobuchu místo skutečného viníka ze sparťanského kotle?

                  • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

                    wimpy     před 6 lety 21.05.2019 11:04 |  
                    1 1

                    :-)
                    Skupina bezďáků bude ukončovat vybrané zápasy a kontumovat je dle potřeb Plzně. :-))
                    Když už jsme u těch konspirací...

                    • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

                      SirCohen     před 6 lety 21.05.2019 11:24 |  
                      1 0

                      A budou na to mít agenturu, kde si budeš moct připlatit za různý efekty, množství pyrotechniky a pokřiky podle vulgarity a složitosti zapamatování?

                      Hlavně, aby jim pak soudy nedávaly alternativní tresty v podobě domácího vězení:)

                      • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

                        wimpy     před 6 lety 21.05.2019 11:28 |  
                        0 0

                        Skandovat nemůžou, maj průhlednej dialekt.

                • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

                  o5aradecek     před 6 lety 21.05.2019 13:22 |  
                  2 1

                  Nech toho wimpy, nebo zase přijde "doktor" a řekne ti, že nemáš důkazy a za hodinu tady bude 800 příspěvků! :-)))

        • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

          necich     před 6 lety 20.05.2019 20:24 |  
          0 7

          S tou adresností souhlas, ale....? Stačí sehnat nějakého bezďáka co si za pár lahví rumu půjde na půl roku narovant hřbet do lochu. A vše v pohodě? Takže nám zavřou tribunu za kouř a za ohrožení životů, když se najde viník nic? Stejné selhání pořadatelské služby, vlastně ještě větší. Spravedlost je slepá? No nevím. Divný výklad zákona.

      • Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

        wimpy     před 6 lety 20.05.2019 19:56 |  
        1 1

        Otázka je, jak je v návštěvním řádu ošetřena deratizace?

  10. Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

    ColinSKS     před 6 lety 20.05.2019 20:35 |  
    2 6

    vzhledem k tomu, že bude 100% pyro na trávníku, tak jsem zvědav na soudruhy z DK, co s tím nadělají, i vkontextu barbarství v toaletní chýši

  11. Re: Podmínka pro tribunu Sever. Na derby mohou slávisté hlediště zaplnit

    Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 20.05.2019 21:55 |  
    14 3

    Celé je to jedna velká komedie, no spíš tedy fraška, prostě si jen připravují pozici pro příští ligový ročník a budou škodit, jak jen to půjde, protože mít v lize silnou a dominantní Slavii, tak to nehodlají připustit. A je celkem jedno, jestli je za tím šádek nebo eRBéčka, ale spíš bych to viděl na druhou možnost.

  12. Vstupenky- derby

    Mike     před 6 lety 21.05.2019 07:27 |  
    0 0

    Myslíte si, že při nákupu lístků na derby budou zase zvýhodněni permanentkáři ? Pokud by měli přednostní právo na koupi 1 lístku, doufám, že díky otevření Tribuny Sever se dostane téměř na všechny a ne jako na Chelsea, kdy byly vyblokováno několik tisíc míst pro potřeby UEFA.

    • Re: Vstupenky- derby

      JÁprvní     před 6 lety 21.05.2019 08:27 |  
      5 0


      Jaroslav Tvrdik
      ‏ @JaroslavTvrdik
      24 min.před 24 minutami

      Prodej listku na derby, predani poharu Mistra ligy a oslavu zacne dnes po 15 hod. Po letosni sezone neni mozne byt v nedeli odpoledne jinde nez na Sinobo stadium :-).
      https://twitter.com/JaroslavTvrdik