Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

Komentáře (44)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

    vršek     před 6 lety 20.05.2019 12:21 |  
    12 0

    Kdyby se kádr podařilo udržet pro příští sezonu (hlavně Součka a Ngadeua) a doplnit o produktivního útočníka bude nás slávistický fotbal bavit a těšit určitě i příští rok. A věřím, že budeme minimálně stejně úspěšní jako letos a snad by se mohlo podařit i postoupit do LM. A doufám, že - červenobílá...síla... bude znít Edenem s ještě větší intenzitou a hrdostí.
    Ač jsem pánům Trpišovskému a Nezmarovi zpočátku nedůvěřoval musím uznat, že to, čeho letos Slavia dosáhla a jaké výkony ve většině zápasů předváděla, je dokladem jejich fotbalové erudice a jen doufám, že s dalšími přibývajícími zkušenostmi bude síla Slavie pod jejich vedením nadále na vzestupu a nedočkáme se toho, co se stalo v letech 2009/2010 a následujících. Ať žije Slavia Praha!
    PS - a kdyby se podařilo zvládnout ještě zbývající dva zápasy.....

    • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

      Gino     před 6 lety 20.05.2019 12:46 |  
      3 2

      Přál bych si postoupi do LM, uhrát tam třetího fleka a zahrát si ještě nějaký pěkný jarní duel v EL. A samozřejmě obhájit titul :-) Ale kdyby se tam LM nepovedla, tak skupina EL je přece taky fajn! :-)

      • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

        Hektor     před 6 lety 20.05.2019 19:08 |  
        3 0

        Jakýho třetího fleka zase.

        • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

          Gino     před 6 lety 20.05.2019 21:51 |  
          1 0

          Tretiho fleka ve skupine LM. Nekomu to zni mozna malo, ale me suprove.

          • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

            wimpy     před 6 lety 20.05.2019 22:38 |  
            2 0

            Teď bych ho asi bral, ale třeba to bude v říjnu málo.

    • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

      Rooney     před 6 lety 20.05.2019 12:54 |  
      7 0

      Plus bych jeste privedl jednoho krajniho beka, protoze delsi vypadek Borila ci Coufala by mohl byt problem. Ale Holes uz je snad pomalu na ceste, takze to bude OK.

      Ja dvojci Trpisovsky-Nezmar veril uz od zacatku a jen doufal, ze ustoji pocatecni nezdary pri totalni zmene nasi hry. Spousta fanousku je do Slavie nechtelo, spousta lidi kritizovalo jejich prestupy a vysmivali se jejich "totalnimu fotbalu". Dnes by je vetsina fanousku nosila na ramenou, posily jsou bud tahouny tymu ci alespon jeho dulezitou soucasti a nad jejich fotbalem plesa nejedno sesivane srdce. A az dopadne ten double a povede se LM, tak se tako dvojce opravdu zapise zlatym pismem do cervenobile historie.

  2. Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

    Ondráš     před 6 lety 20.05.2019 12:53 |  
    7 5

    S tím Sukem už mi to přijde trochu na sílu. Pokud přijde nějaká lukrativní nabídka, tak bych ho pustil. Svoje si tu odehrál a navíc klub musí taky něco vydělávat, ne jen utrácet. Aby to taky nedopadlo jako se "400 milionovým" Krmenčíkem. Takovej Oscar by byl myslím skvělá náhrada a hrát to může i Král.

    • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

      Rooney     před 6 lety 20.05.2019 13:00 |  
      5 1

      Z Oskara roste hodne zajimavy hrac, ale Soucka aktualne nenahradi ani nahodou... Pokud by opravdu odesel, jeho misto temer urcite zaujme Kral a je spis otazka, kdo se postavi vedle nej. Mozna se tam zabydli nekdo ze stavajiciho kadru, ale spise asi nejaka ta posila, kterou mozna bude opravdu ten Oscar, ale kdo vi.

    • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

      vršek     před 6 lety 20.05.2019 13:09 |  
      7 1

      Hrát to mohou, ale na úrovni Součka v této chvíli velmi těžko - už jen fyzické a výškové parametry, a tedy hlavně hra hlavou i góly budou po jeho odchodu v naší záloze citelně chybět.
      Údajně ani Souček není jednoznačně rozhodnutý odejít a myslím si, že nabídky jako ty doposud avizované snad hráč v jeho současné "fazóně" nemůže akceptovat a považovat za fotbalový, kariérní posun.
      A s těmi výdělky - výdělky z případné účasti v LM jistě nahradí i oněch "400" milionů za jeho přestup.

    • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

      Ferguss     před 6 lety 20.05.2019 13:49 |  
      2 2

      Souhlas. Navíc bychom měli směřovat k ekonomické soběstačnosti a k tomu patří i prodej hráčů, i když se nám to nelíbí. Nemůžeme spoléhat, že sem Sinobo bude donekonečna sypat prachy. Takový model Ajax i s tím, že budou roky slabší a silnější, podle toho jaká generace hráčů bude dorůstat.

    • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

      DF007     před 6 lety 20.05.2019 13:56 |  
      1 1

      Ono je to vždy na sílu, protože jak už řekl Ivánek Horníků, silnější pes m...á. A když Tomáš dostane dobře zaplaceno, tak si myslím, že mu rozhodně neubližujeme.

      • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

        witty13     před 6 lety 20.05.2019 15:06 |  
        3 2

        Dle sportovniho hlediska dosahl ve Slavii maximum. Dal ho posune jen vetsi konkurence a zapasy proti lepsim tymum. Pokud pujde ven, bude hrat proti celkem jako je Sevilla 10x do roka, i kdyz bude hrat v prumernem tymu a nebude hrat evropske pohary. Tomas to samozrejme musi citit, pote co si to osahal. Pokud je cilevedomy a ambiciozni, penezma to nezachranime, a pri kvalite ceske ligy proste nemuzeme nabidnout vice. Mimo to, ze i v prumernem celku venku dostane minimalne to co dostane pri vyrazne lepsi smlouve ve Slavii. Nelzeme si tu, ze jsme Ajax, nejsme a bohuzel bez zvyseni kvality ceske ligy (mensim poctem tymu) nikdy nebudeme. Nasim stropem je uspech podobny letosnimu v EL, mozna osmifinale LM... vim ze za to schytam minusy, ale obecne nas fotbal neni v kondici, abychom mirili tak vysoko jako bychom chteli.

        • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

          kjandourek (admin)     před 6 lety 20.05.2019 15:31 |  
          7 2

          Třeba takový Tonda Barák.... myslíš, že si proti týmům jako je Sevilla zahrál 10x za poslední rok?

          https://www.eurofotbal.cz/hraci/antonin-barak-47712/kariera-klub/?data=296-949-43

          A můžeme podobnými jmény pokračovat... Krejčí, Brabec, u obou měl člověk pocit, že přerostli ligu, předvedli se v EL a kde jsou teď? Hráli 10x do roka proti TOP týmům?

          Brabec maximálně jednou a to když nastoupil v Edenu

          • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

            Artur (přítel SN)     před 6 lety 20.05.2019 15:45 |  
            1 0

            Tonda bohužel laboruje s dlouhodobým problémem se zády, už je zpět v tréninku.

            • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

              kjandourek (admin)     před 6 lety 20.05.2019 16:04 |  
              3 1

              Od 4.11.? To má jako zdravotní problémy přes půl roku? Nebo jde o pokles výkonnosti?

              Tak jiný náš hráč v Itálii:
              https://www.eurofotbal.cz/hraci/ladislav-krejci-13871/kariera-klub/?data=296-948-43

              A to nemluvím o tom, jak moc byli v zahraničí vytěžováni hráči jako V.Kadlec, nebo Kliment...

              prostě podle mého názoru není úplně jisté, že přestupem do zahraničí si zajistíš 10 zápasů proti TOP klubům ročně... Taky to můžeš prosedět na lavičce, nebo proběhat po hostováních a bez fanfár se vracet domů, kde zjistíš, že ti touhle štací ujel vlak....

              • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

                Artur (přítel SN)     před 6 lety 20.05.2019 16:23 |  
                3 0

                Přesně tak, jen jsem ti doplnil informaci když o Tondovi mám dobré info ;-)

              • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

                Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 20.05.2019 16:51 |  
                1 4

                Opravdu chceš porovnávat Klimenta s Barákem nebo Součkem? Vždyť nebýt hattricku na malém EURU, tak se do Německa nedostal.
                Barák v té době přerostl Slavii, stejně jako teď Souček. Je pak již jen na hráči jakou cestu si zvolí. Barák dokonce odmítl lepší finanční nabídky od Slavie a šel zkusit štěstí v Itálii, kde se prosadil. Nebýt vrozené vady se zády, tak tady spekulujeme, kolik z přestupové částky obdrží Slavia.

                • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 20.05.2019 16:58 |  
                  5 1

                  Porovnávám každého hráče, který odešel do zahraničí s tím, že když nebude hrát českou ligu, ale bude v Německu, Itálii, Anglii, Španělsku, či Francii, tak si desetkrát ročně kopne proti nějakému TOP klubu....

                  Jak ukazují všichni tito, nemusí tomu být tak - pokaždé třeba z jiných příčin, ale nemusí....

                  A je klidně možné, že kdyby zůstali v české lize, tak by si letos zahráli proti Petrohradu, Seville a Chelsea...

                  • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

                    Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 20.05.2019 17:20 |  
                    4 2

                    Jenže oni tam můžou jít také z důvodu, že z Werderu (Pavlenka) nebo Udinese (Barák) vede do top týmů jejich soutěže cesta, ze Slavie je to zkrátka méně pravděpodobné. Dostat se do Borussie je mnohem těžší ze Slavie než z Werderu, kde ho mají každé kolo na očích. Stejně to platí i u nás, spíše oslovíme hráče z Jablonce nebo Opavy (měli jsme zájem například o Kayambu, ale odmítl k nám jít) než ze slovenské ligy, i kdyby byla kvalita na straně hráče ve slovenské lize, jelikož víme, že se hráč Jablonce/Opavy v české lize prosadil.
                    Někteří jdou do zahraničí kvůli penězům a čekají, že si kolem nich všichni sednou na prdel, což je dle mého případ Klimenta, okolo Kadlece se dělala u nás solidní PR masáž, i když kvality měl neporovnatelně vyšší než Kliment, ale nevím jak to má nastavené v hlavě, zda fotbal je pro něj na prvním místě. Oproti tomu Pavlenka i Barák na mě působí, že fotbal milují a chtějí se prosadit na západě. Nešli za penězi, ale vybrali si ideální klub, který jim dá prostor ukázat se v lize a pokud budou dobří, můžou si jednou zahrát ve kvalitnějších klubech.

                  • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

                    slavanda     před 6 lety 20.05.2019 17:53 |  
                    4 0

                    Souhlasím s opatrností při přestupech. Aniž bych jmenoval, zevšeobecním svůj názor na přestupy a fotbalovou politiku, kterou bych snad i prosazoval silou, být na svazu odpovědný za výchovu...
                    Nejlepší kluby v zemi by měli jít naší a Plzeňskou cestou, tedy mít v kádru především české hráče, ty zlepšovat, ukazovat v Evropě. Pouze jednotlivé posty doplňovat z ciziny. Naše hráče v perspektivním věku prodávat jen do TOP pětky a ještě do pořádných klubů a za balík, aby byla šance že dostanou pořádnou šanci a nebudou do počtu. Starší hráče na starý kolena uvolňovat do lig druhé kategorie, kde budou za hvězdy anebo u nás v lize, kde budou taky za hvězdy a navíc se od nich budou učit další mladí Češi. Čili do naší ligy je dávat lacino, aby zbylo novým klubům na slušný plat:)
                    Cesta našich perspektivních kluků by tedy měla být nejdřív se prosadit ve Slavii, Spartě a Plzni (a repre) a teprve pak už trochu obouchaní by měli jít za lepším se zlepšovat... Rusko, Turecko, Belgie... jen pro třicátníky za odměnu a kvůli tomu, aby uvolnili místo mladším...
                    Není to nic převratného, takhle to dřív bylo... Samozřejmě supertalent to může přeskočit, za balík rovnou do Top klubu, ale kolik takových je.
                    Kolikrát jsem si říkal, že třeba naši mládežníci hrají léta vyrovnaně s Němci a po letech .... Zatímco oni v Německu hrají bundesligu, naší sedí na lavičce v Turecku, Rusku, Anglii (2.liga), Dánsku... To musí bejt znát. Agenti mají samozřejmě svůj díl, ale i kluby co jsou ochotný takhle prodávat .... a neplatit moc hráčům. Oni tam přeci jdou za lepšími penězi než dostanou tady.
                    Proto fandím snaze udržet (a zaplatit) Tomáše Součka ve Slávii. Nebudeme mít nikdy prachy jako v Anglii a Německu, ale jestli chceme mít kvalitní naše hráče, musíme jim prostě dávat u nás doma přiměřený peníze a to ne v porovnání s ostatními platy ve státě, ale v porovnání ve fotbale ve světě. Třeba bude případ Tomáše první vlaštovkou, průlomem v celém našem fotbale.
                    Podívejte jak bídu rozklížila dvojkplejná platová politika pro Čechy a cizince...
                    Trochu se pohybuju v hokeji. Tam je to to samé. Tabulky a představa, že odchovanec bude hrát do 25ti za svůj klub zadarmo, to je to co ten hokej ničí. Ti kluci se prostě v šestnácti, sedmnácti přestanou snažit, vědí že na NHL to asi nebude a o extraligu nestojí, protože ta je jako mladý neuživí. Stačilo by, aby ty stovky kluků ročně makali s vidinou krásnýho kontraktu v extralize nebo první lize a máme po problémech. Takhle to zabalí a rychle mažou na vejšku aby ten život úplně neprosrali.

                    Sorry za tapetu, ale korigovat to už nebudu ;)

                    • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 20.05.2019 20:55 |  
                      3 0

                      Vůbec se neomlouvej... podepisuji v plném rozsahu... :-)

          • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

            witty13     před 6 lety 20.05.2019 17:06 |  
            3 2

            Tonda Barák podle mě nepřerostl ligu - ale takový Jirka Pavlenka ano, Pavel Kadeřábek ano. Krejčí a Brabec jsou příklady kterým jsem moc nevěřil (narozdíl od Kadeře) už když odcházeli. Ano máš pravdu, že poslední roky se našim hráčům venku moc nedaří. Ale třeba takový Darida nebýt zraněný tak je další příklad hráče, který se chytil. A Souček je po dlouhé době hráč, který tu výkonnost projevuje dlouhodbě. Tonda Barák měl ve Slavii dobrý půl rok a podepsal ven... to přece nejde srovnávat.

            • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

              kjandourek (admin)     před 6 lety 21.05.2019 08:58 |  
              1 0

              No já to hlavně stavím proti tomu tvrzení, že když si hráč najde angažmá v TOP lize, tak bude hrát 10x do roka zápas proti týmu jako je Sevilla.... Nebude, když se neprosadí.... z jakéhokoliv důvodu ... a v té chvíli tu máš hráče, který místo toho, aby ve Slavii bojoval o titul a zažíval euforii v pohárech, sedí na lavičce, či na tribuně při zápasech s TOP kluby, či záchranářských duelech se spodkem tabulky... a je mu v tu chvíli houby platné, že přerostl naší ligu...

              Samozřejmě pokud se prosadí,tak to může být pecka kariéra, ale je to sázka... Může dopadnout jako Vláďa Šmicer, který šel do ciziny v době, kdy taky naší ligu převyšoval a udělal krásnou kariéru okořeněnou titulem z ligy mistrů a dodnes je v Liverpoolu za legendu... A nebo taky může dopadnout třeba jako Jirka Novotný, který po Euru 1996 nikam neodešel a má s erbéčkama asi deset titulů....

              • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

                witty13     před 6 lety 21.05.2019 10:37 |  
                0 2

                Chapu co chces rict, zkus pochopit ty me. Jsou samozrejme hraci, kteri vyletí nahoru, jdou ven a nasleduje tvrdy pad na zem. Tam souhlasim, ze je lepsi hrat v CR. Ale musi se spravne odhadnout, kdo na to opravdu ma. Troufam si rict, ze Suk ano, a ze tady ho budeme jen brzdit - zaroven si myslim ze takovy Tonda Barak na to jeste nemel, a bohuzel nemel okolo sebe nikoho kdo by mu to vysvetlil, a proto je tam kde je (plus u nej je to zraneni, ze zacatku se mu tam docela darilo). Urcite jsem ten posledni fanda brzkych odchodu (krome Plasila a Kozaka nikdo kdo odesel jako nactilety nic nedokazal - nebo jsem na nekoho zapomnel?) ale odchody typu Suchý, Kadeřábek (Soucek?) - tedy opravdu top hraci ligy, provereni vice nez povedenym pulrokem a se zkusenostmi z repre a evropskych poharu mi davaji smysl, a myslim ze Tomas proste musi ten krok kvuli sve kariere ucinit - bohuzel nikdo nikdy nevi jak to dopadne - kdyby vedel, nebylo by tolik zmarnych talentu

                • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 21.05.2019 11:29 |  
                  1 0

                  Jasně... já zase chápu, co tím chceš říci ty.... ale nebyl bych tak striktní že MUSÍ...

                  Přesně takhle argumentovali fandové rufé bídy, když odcházel Jakub Brabec: Už přerostl ligu, už se ukázal v pohárech, už je v reprezentaci, už musí jít ven, má nejvyšší čas.... teď je v Plzni... bez fanfár...

                  Úplně pochopím a budu velice rád, když si Tomáš řekne, že ten krok udělat nemusí.... že bude radši základním kamenem Slavie a třeba se tu stane legendou a jednou s ní vyhraje i evropský pohár.... případně si během dalších tří sezón udělá takové jméno, že po něm půjdou opravdu giganti.... a ne týmy, co v TOP ligách budou hrát o záchranu...

                  • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

                    witty13     před 6 lety 21.05.2019 11:36 |  
                    0 2

                    Take bych mel nejradsi co nejlepsi tym. Ale osobne si myslim, ze Tomas pujde to TOP ligy, do tymu co minimalne hraje o pohary... takze bych nevidel jeho prestup jako krok zpatky. Kazdopande ceka nas zajimave leto, rad se necham prekvapit

  3. Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

    witty13     před 6 lety 20.05.2019 13:06 |  
    5 8

    Osobne bych take byl proto, aby Soucek odesel - mame Krale. Respektive, aby mu nebylo braneno. Za Soucka dostaneme dobre zaplaceno a v kabine bude cisty vzduch. Zaroven ukaze cestu dalsim. Ze nemusi jit hned ale odkopat si svoje a neco tu dokazat. Podle me totiz v nasi lize dosahl strop, zlepsovat se nebude. Stejne tak bych se nebranil prodeji Zmrhala a Deliho. Oba si odkopali sve, uz soucasny kadr je dokaze dobre nahradit, a zaroven posily z venku kohou prinest okysliceni, boj o postaveni, motivaci pro stavajici hrace.

    • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

      vršek     před 6 lety 20.05.2019 13:12 |  
      8 3

      Tedy nahradit Deliho by bylo ohromně těžké nejen z našich "zdrojů", ale v současnosti i kýmkoli z české ligy.

      • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

        witty13     před 6 lety 20.05.2019 13:43 |  
        1 4

        Tak mame MNN, Kudelu, Jugase a stale jeste Frydrycha. Mimo to - ten hrac nemusi byt nutne z ceske ligy - viz MNN. Ale jinak souhlas - ovsem “predrzet” hrace je spise na skodu. Nerikej mi, ze v Plzni spokojeny Krmencik by jinak zraneny jel na testy do Belgie... dle meho uz tam nechce byt.

  4. Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

    zdenek_prachar     před 6 lety 20.05.2019 14:01 |  
    13 0

    Osobně si nemyslím, že věc stojí tak, že tu budou Součka držet na sílu. Podle mne je to pořád nastavené tak, že rozhodnutí je na samotném Tomášovi (který aby zůstal, tak by určitě musel prodloužit smlouvu, k čemuž ho těžko kdo bude nutit). Podle mne Ta situace stojí tak, že Slavia prostě ocení Tomášovy služby nabídkou zcela výjimečné nové smlouvy a tím mu dá i trochu volnější ruce v rozhodování, protože nebude "muset" odejít kvůli penězům, ale jen a pouze kvůli sportovní ambici. A to jen do skutečně TOP klubu, vzhledem k tomu, jakou sportovní ambici nabízí Slavia. Navíc je tu faktor Trpišovský, pod kterým se Tomáš tolik zlepšil.
    Jen bych se opakoval, psal jsem to mockrát - ale podle mne musíme cílit na top útočníka, který nám vytrhne trn z paty v zápasech typu Liberec, Ostrava atd. Prostě v zápasech, kdy s námi soupeř zvládá běhat a má kvalitu to odbránit. A případně tedy nahradit odchody. Holeš je podle mne skvělý kup, i kdyby nikdo neodešel, ale jinak doufám, že se chytí Baluta, Matoušek a jetě lepší bude Olayinka a pak fakt moc není důvod posilovat jinde než v útoku a Holeš.

    • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

      Gino     před 6 lety 20.05.2019 17:39 |  
      0 0

      Chceme Sporara ze Slovanu Bratislava. V sezone 31 golů v 34 zapasech (z toho 5 golu v 6 zapasech EL).

      • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

        Tomastu     před 6 lety 20.05.2019 20:00 |  
        1 0

        Ve slovenské lize, viděl jsem pár zápasů a Slovan jasně dominoval, takže těžko říct jak by se prosadil v lepší lize viz dDepetris, Škutka...

      • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

        Crispo     před 6 lety 21.05.2019 08:51 |  
        2 1

        GvK měl taky výborné gólové statistiky... Z toho Slovenska mám trochu strach, když se tam gólově prosadil takový lempl.

  5. Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 20.05.2019 15:30 |  
    5 0

    Když Tvrdík Nezmarovými ústy řekl, že chtějí Součka udržet, tak ho taky udrží, o tom nepochybuju. A rozhodně to nebude tak, že by ho drželi proti jeho vůli. On sám bude chtít zůstat.

    • Re: Nezmar: Chceme tým udržet, včetně Součka. Naše ambice se dají posouvat

      o5aradecek     před 6 lety 20.05.2019 16:28 |  
      8 0

      Může nám ještě pomoct do LM, zahrát si jí, ukázat se v ní a i kdyby přestoupil v zimě, pořád mu bude 24 a jeho cena může být po podařeném podzimu v pohárech a repre o dost vyšší. Určitě mu neujede vlak, když ještě min. půlrok vyčká. Určitě se rozhodne dobře, přeji mu vše nej do budoucna.

  6. Odchody/posily

    pinochet     před 6 lety 20.05.2019 15:59 |  
    3 5

    Myslím, že musíme počítat s tím, že nás v krajním případě opustí naše hlavní opory: Souček, MNN a Deli. Dle mého budou hůře nahraditelní oba stopeři, protože za Součka už náhradu, která vypadá velice dobře, Krále, máme. Jestli odejdou ale MNN s Delim, čemuž při nabídce nemůžeme dle prodloužených smluv zabrát, tak u nás v lize za ně adekvátní náhrada není a jsem náramně zvědav, jak jsme na tom s kvalitou zahraničního skautinku.
    Kromě možných odchodů musíme akutně řešit ještě absenci kvalitního hroťáka minimálně ranku Škody ve formě z před 4. let a dalšího brankáře. Celý rok jsem trnul, aby se Kolář nezranil. Všechny posty máme minimálně zdvojené srovnatelnou kvalitou, ale v bráně trestuhodně nikoliv a můžeme na to brutálně dojet.

    • Re: Odchody/posily

      Lunaris     před 6 lety 20.05.2019 16:59 |  
      6 0

      Tohle jsou přesně ti tři hráči, které bude velmi obtížné nahradit. Kvalitní stopeři v naší lize nejsou a ztráta Deliho i MNN by byla stejně citelná jako ztráta Součka. Kohokoliv jiného dokážeme nějak nahradit, ale tihle tři jsou klíčoví pro případný úspěch v kvalifikaci LM. Žádní snadní soupeři nás tam nečekají. Za Součka nemáme náhradu ani náhodou, je třeba si uvědomit Sukův obrovský přínos i do ofenzivní činnosti týmu a rozehrávky. Vůbec se nedivím, že odchod Součka je pro Trpišovského takovým strašákem.

      • Re: Odchody/posily

        donford     před 6 lety 20.05.2019 17:37 |  
        5 0

        Možná, že je Suk domácký typ a nebude se mu chtít od rodiny (slávistické). :-) A existuje příležitost, že si i my zahrajeme LM. Z českých luhů a hájů Suka nikdo nenahradí. Jeho palebnou sílu, hlavičky, a taktický rozhled při bránění a zakládání rozehrávky. Takový hráč tu prostě nevyrostl. Král je úžasný v poli, fyzicky nezdolný, vše oběhá, ale střelec to není a asi nebude. Není mu to vrozeno. To, co umí v útočné fázi Suk, já to vždy vyjadřuji tvrzením český Pogba, (ten je údajně už za 120 mil. euro, tedy nejméně za 3 miliardy v Kč), to se prostě nevidí. Myslím, že všichni jsme jeho fandové a všichni bychom mu přáli tu nejlepší světovou ligu, ale Slavia přijde strašně o moc. A nenahradí ho.
        Co se týká MNN a Deliho, kteří také vysoce převyšují českou ligu, tam si myslím, že byť nezaslouženě, by se mezi vůbec nejlepší kluby, které v jiných ligách hrají LM, asi nedostali. Tam všude jsou srovnatelní hráči, takže by hráli někde na chvostu oněch lig. Možná, že si to oba uvědomují, a že zde jsou spokojeni. Pokud někdo z nich přece jen odejde, pak bych se zase přimlouval, získat vysoké hráče z Afriky - tací jsou herně někde jinde, než naše liga. A my potřebujeme kvůli naším ambicím, vzadu zase ty největší jistoty.

        • Re: Odchody/posily

          Rooney     před 6 lety 20.05.2019 20:07 |  
          0 0

          Souhlasim, ze Soucek je momentalne klicovym hracem i pro ofenzivu a jeho golovy ucet je na defenzivniho zaloznika obdivuhodny. Ale Krale bych v tomto ohledu vubec nezatracoval a to hned ze dvou duvodu. Jednak mu je cerstve 21 let a donedavna hral stopera (ikdyz v mladezi hral taky DZ) a hlavne si staci vzpomenout, jak produktivni byl pred rokem az dvema Soucek. V rukach Trpisovskeho muze jit Alex ve stopach Tomase, ikdyz to nebude hned, to je pravda.

          MNN by podle me mel i na tym, ktery v top soutezich hraje v horni tretine, ale tyto tymy vetsinou preferuji nekoho mladsiho, ikdyz trochu se obavam, ze se nekdo zajimavy ozve. U Deliho je problem to zdravy, protoze ve srovnatelne konkurenci by se po vypadku do sestavy uz nemusel vratit...

    • Re: Odchody/posily

      sicilianbrno     před 6 lety 20.05.2019 20:18 |  
      0 2

      U Delihi bych se tolik odchodu nebál, přeju mu kvalitní angazma jako nikomu z kádru, ale ta jeho náchylnost na zranění byla v.minulosti hodně velká ( i když teď se zaplaťpánbůh drží) ...ale ztrata obou černých věží by byla veliké oslabení, k tomu doufám nedojde...

      • Re: Odchody/posily

        Lunaris     před 6 lety 20.05.2019 21:47 |  
        6 1

        Je to pořád o těch výstupních klauzulích, co mají oba ve smlouvě. Prostě přijde nějakej Fulham a dá na stůl 4,5 resp. 2,5 mega euro a ti hráči jdou. Tvrdík psal něco o tom, že pro oba se připravují vylepšené smlouvy, ale nejspíš se to bude řešit až po sezóně. Jestli má Souček dostat nadstandartní smlouvu, tak oba stopeři taky. Asi bude hodně záležet na tom, jak moc Deli a MNN jsou spokojení se životem v Praze, nebo jestli by raději byli někde ve Francii, kde o ně zájem bude. Trochu mě to štve, protože tady se zviditelníš v pohárech, vyhraješ ligu, pak přijde přestupní okno, neudržíš kádr a pak dostaneš v kvalifikaci LM bůra od nějakýho Grasshopperu nebo jiných vidláků. A jsi zase na začátku.

        • Re: Odchody/posily

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 20.05.2019 22:38 |  
          1 0

          Takhle to má ale většina klubů (přes 99 %), výjimka je například Manchester City, Bayern Mnichov, Juventus, PSG nebo Barcelona. Ani týmy jako Borussia Dortmund, FC Porto, AS Řím nebo Neapol, které jsou v koeficientu do 20. místa nejsou finančně schopni udržet ty nejlepší hráče. Stejně to je i v naší lize, někdo vyletí se svými výkony a nejkvalitnější týmy v lize je koupí, tak to zkrátka je.

        • Re: Odchody/posily

          smely (přítel SN)     před 6 lety 21.05.2019 09:55 |  
          2 0

          ...hraci jdou pokud chtej a dostanou lepsi podminky, pokud nechtej , tak muze nekdo dat na stul treba 20 mega a je to jedno...takze to, ze maj vystupni klausuli, kterou nekdo aktivuje jeste neznamena, ze hrac automaticky odejde...

    • Re: Odchody/posily

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 21.05.2019 22:52 |  
      3 0

      Já se odchodů moc nebojím. Odejde max. jedna opora, ale možná že žádná. Když Nezmar říká, že chtějí tým udržet, tak asi neplácá játrama do větru. Jsme silný, hodně silný pes.