Zápas proti neoblíbenému (v Edenu 2x prohra za rok 2018, předtím šťastná remíza 1:1, když čaroval Pavlenka a v 90. minutě vyrovnával Mešanovič) soupeři začal jak jinak než hororově. První střela hostů na branku a prásk, rovnou vymetená šibenice, navíc Holešovou slabší nohou. Ač předtím start nebyl špatný, tak tento moment rozhodil nejen diváky na tribuně, ale i naše hráče, kteří pak chvíli působili nervozním a nepřesným dojmem. Zaskočeni ale nebyli dlouho a postupem času získali půdu pod nohama a soupeře přitlačili k jeho vápnu. Ještě do poločasu přišlo důležité a zasloužené vyrovnání, když se po Součkově nepovedené střele (a vlastně geniální nahrávce) prosadil zblízka Traoré.
Druhá půle nabídla ještě výraznější územní převahu Slavie. Paradoxně ale našich šancí ubylo a ty dvě největší měli hosté. Jednou po nepřesném výběhu Koláře minul odkrytou branku Jovovič, podruhé náš brankář své zaváhání napravil výborným zákrokem proti Doležalovi. Slávisté nakonec za svou neutuchající snahu byli odměněni a v 85. minutě krásnou střelou rozhodl Souček. Ve dvou nejtěžších domácích zápasech, kdy se nejvíce lámal chleba, jsme ukázali touhu vítězit a dvakrát rozhodli o našem vítězství v samotném závěru - paráda! Titul je teď již skutečně blízko!
Ještě co se týče zápasu s Jabloncem, tak se dá s trenérem Trpišovským souhlasit, že to úplná hitparáda nebyla. Na druhou stranu bych až tak kritický nebyl. Utkání bylo z mého pohledu pohlednější než to proti Plzni nebo v Liberci. A stejně tak bych si troufl tvrdit, že i výkon Slavie byl směrem dopředu lepší než ve dvou zmíněných zápasech. V obraně jsme teď sice měli o něco více okének, ale to bylo zapříčiněno i dobrou přechodovou fází soupeře a pro diváky obecně je pohlednější zápas s více šancemi než taktické šachy jako proti Plzni, kde byly oba týmy hodně nervozní a nechtěly udělat chybu. Takže za mě to nebylo vůbec špatné, což ještě podtrhuje skvělý výsledek! A teď dvakrát o trofeje s Baníkem!
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Ondřej Kolář - 5 - Parádní střela Holeše se chytat nedala. Na to teď měl Ondra spolu s minulou ránou Kovaříka smůlu. Ve druhé půli vůbec neodhadl délku nákopu za obranu, vyběhl "do tmy" a byl u míče později než Jovovič. V konečném důsledku to ale až tak vadit nemuselo, protože protihráče lehce rozhodil a ten nakonec i pod tlakem vracejících se hráčů nemířil přesně. Pak své zaváhání napravil výborným zákrokem proti hlavičce Doležala. Jednou přespříliš riskantně rozehrával na presovaného Ngadeua a byla z toho nebezpečná ztráta.
Vladimír Coufal - 6 - Oproti posledním zápasům podal zlepšený výkon. Sobolovi celkem zatápěl, i když je třeba uznat, že to měl Vláďa přeci jen snazší než Bořil či Olayinka s Holešem na druhé straně. Několikrát byl zastaven za cenu faulu a získal pro tým zajímavé standardní situace.
Michael Ngadeu Ngadjui - 6 - Jednou si hodně zahrával v rozehrávce, ale tam mu dost zavařil už Kolář, který měl radši nakopávat míč. Stopeři sice nebyli při bránění úplně 100%, ale to podle mě bylo i tím, že hráli hodně na riziko a ve snaze otočit výsledek podporovali útok. A to se jim podle mě dařilo velmi. Ngadeu i Deli stáli většinou až na půlce, získávali míče a nebáli se s nimi pronikat výjezdy do hloubky soupeřovy poloviny. Právě tím jsme získali značnou územní převahu.
Simon Deli - 6 - Podobně jako Ngadui tak i Deli se snažil hrát extrémně útočně, což se mu z mého pohledu dařilo velice dobře. Jen mu zase víc haprovala rozehrávka, než by bylo optimální. Hlavně to bylo znát v úvodu zápasu. Blýskl se zastavením přečíslení soupeře.
Jan Bořil - 6 - Spolu s Olayinkou si nepočínali ideálně při bránění Holeše v gólové situaci. Na druhou stranu nešlo o žádnou velkou chybu, soupeřovi se prostě jen skvěle povedla střela z nebezpečné, ale také nijak vyložené pozice. Ve zbytku zápasu se snažil podporovat útok, což se mu docela dařilo. Dlouhodobě by ale potřeboval zlepšit centrované míče.
Lukáš Masopust - 4 - Zadrbal nadějné přečíslení, pak příliš vidět nebyl a nakonec kvůli problémům s třísly musel střídat. Slavii to ale pomohlo, Stoch do zápasu hned vstoupil mnohem lépe.
Tomáš Souček - 8 - Hráč zápasu a další razítko na to, že je naším tahounem a nejlepším hráčem ligy. K poctivé a nadstandardní práci ve středu hřiště přidal i geniální (byť vyloženě šťastnou) gólovou asistenci a zejména pak výstavní vítěznou trefu. Krásně technicky provedené zpracování i zakončení v klíčový okamžik důležitého zápasu. Co víc chtít? Navíc tato trefa byla již jeho 12. ligovou brankou v sezoně, což je na jeho post neskutečné číslo.
Ibrahim Traoré - 8 - Nejlepším hráčem zápasu byl Souček, ale Traoré mu šlapal na paty! Pro Ibrahima to byl velmi povedený návrat do základní sestavy. Od začátku hrál s přehledem a byl v práci s míčem jistý. Jen škoda, že nevyřešil ideálně úvodní přečíslení, když neviděl za sebou nabíhajícího hráče, kterému měl dávat balón spíše. K velmi dobrému výkonu v poli přidal i kanadské body. První branku sám vstřelil, když dobře zavíral situaci. U vítězné trefy Součka pak má asistenci, i když tam šlo hlavně o skvělé zakončení Tomáše.
Josef Hušbauer - 6 - Vybral si dva slabší zápasy, proti Jablonci už ale zase odvedl svůj standard, tedy aktivní nadprůměrný výkon. Ve hře se mu dařilo a byl vidět, líbily se mi jeho průniky do obrany soupeře, kdy se nebál vzít zodpovědnost na sebe místo přílišného alibistického vracení zpět. Na jeho poměry hrál i ve velice dobrém tempu jak směrem dopředu, tak dozadu. Jen ty standardky obvykle kope lépe.
Peter Olayinka - 5 - Velmi aktivní výkon, kterému ale chyběla větší kvalita, aby se prosadil víc. Na druhou stranu je třeba přiznat, že proti výbornému Holešovi by musel předvést špičkový výkon, aby ho dokázal výrazněji překonat. I tak byl Peter na hřišti cítit, viz třeba podíl na závaru před naší první brankou. Nemusí to být jen o přesných kličkách a střelách, i svou pracovitostí v tomto případě dokázal dostat soupeře pod tlak, z čehož pak rezultovala gólová pozice. Celkově to byl průměr.
Milan Škoda - 4 - Podobně jako u Van Burena s Plzní platí, že i čtyřka pro Škodu za Jablonec je dosti shovívavá. Milan měl v zápase dva velmi dobré momenty - prvním byla přihrávka na Stocha do přečíslení a druhým povedené sklepnutí ve druhé půli dopředu do běhu pro spoluhráče. Ve zbytku zápasu sice poctivě napadal, herně to ale nebylo vůbec ono. Bilo do očí, jak často si se spoluhráči nerozumí. Když přišla přihrávka do nohy, tak on se rozbíhal za obranu. Když šel naopak dlouhý pas, tak se rozeběhl vstříc spoluhráčům... Celkově tak byl ve hře velmi málo.
Miroslav Stoch - 7 - Masopust se ve středu nezdál být ve své kůži a nucené střídání nám paradoxně pomohlo. Stochovi se vydařilo už střídání proti Plzni a i tentokrát velmi dobrý výkon potvrdil. Od začátku byl aktivní a patřil k naším nejpřesnějším hráčům při práci s míčem. Škoda, že mu nevyšla gólová přihrávka na Škodu při přečíslení. Nutno ale uznat, že tam se skvěle vrátil Hovorka. Při jinak dobrém výkonu mě zklamalo i jeho vyloženě nepovedené zakončení standardky z velmi dobré pozice.
Mick van Buren - 5 - Velmi často vlétne do zápasu v roli střídajícího hráče jako velká voda. Proti Jablonci to ale nebyl ten případ. Snažil se být aktivní, proti houževnatě bránícímu soupeři se ale více prosadit nedokázal.
Alexandru Baluta není hodnocen, protože hrál příliš krátce.
Komentáře (69)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Alanor (admin) před 6 lety 17.05.2019 13:41 |Ještě bych napsal pár vět k výkonu našich možných posil Holeše a Hovorky.
Holeš dal výstavní branku, ale to se mu povede asi jen párkrát za kariéru. Z mého pohledu byl tedy důležitější jeho celkově výborný výkon. Rychlý, ve skvělé kondici a nijak líný na krok. Byl přesný pozičně a silný v osobních soubojích Za mě by to bylo velmi dobrá posila. Do naší hry se výborně hodí, jediné minus vidím ve velké konkurenci v podobě Coufala.
Když vezmu papírové předpoklady, tak z možného příchodu Hovorky jsem nadšený méně. Odchovanec Sparty, kde navíc vyhořel, na stopera malý vzrůst a občasné kiksy. Je ale třeba přiznat, že sezonu má skvělou a ve středu to potvrdil. Podobně jako Holeš i on patřil k nejlepším hráčům Jablonce. Rychlý, přesný, nebál se hrát. V hlavičkových soubojích navíc chybějící výšku nahradil skvělým výskokem. A jakkoliv mám rád Jugase a myslím si, že obecnou kvalitou je to s Hovorkou srovnatelný hráč, tak prostě vidím, že do toho, co chce hrát Trpišovský, se konstruktivní a pohyblivější Hovorka hodí výrazně víc. Takže za mě proč ne, i když je asi jasné, že na hřiště by se více dostal jen při odchodu Deliho či Ngadeua.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
ColinSKS před 6 lety 17.05.2019 14:00 |hovorku nebrat!!" malej a rudej
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
jorge40 před 6 lety 17.05.2019 14:26 |Na iSpartu v rubrice Premium vyšel článek, že se o Holeše vážně zajímá RB, ale že zatím není nic konkrétního domluveno. Po pěti minutách zmizel. Asi tam mají nějaký zmatek...
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Ondráš před 6 lety 17.05.2019 14:02 |Holeše určitě brát! Hovorka upřímně nevím..navíc, co jsem zaslechl tak by se nebránil návratu k Rumunům. Bez něj bych se asi obešel. Pokud přijde, tak to vezmu jako fakt..jásat asi nebudu, ale budu věřit Trpišovi.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
YuckFou před 6 lety 17.05.2019 17:01 |Kúdela, Frydrych, Jugas, Chaluš, Kingue, Vlček a teď mi napište jediný důvod proč brát Hovorku?
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Travinho před 6 lety 17.05.2019 17:46 |Možná proto, protože Chaluš, Kingue nebo Vlček jsou momentálně stopeři max. pro Příbram a Frydrych taky.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
YuckFou před 6 lety 17.05.2019 17:53 |A Hovorka pro Galácticos to je argument. Ještě se zeptám kde hrál Deli nebo Ngadeu než k nám přišli?
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Rooney před 6 lety 17.05.2019 20:07 |Kudela - 32 let, rozhodne neodehraje celou sezonu, navic idealni nahradnik
Frydrych - uz x sezon hraje krajniho beka (ikdyz asi by si zase zvyknul) a doted se s nim na stoperu vicemene vubec nepocitalo, navic mozna pujde zpet do Baniku
Jugas - kvalitni stoper, ale do nasi hry neni uplne idealni, max. po boku nekoho dynamickeho s dobrou rozehravkou (ze by ten Hovorka?)
Chalus - nesleduju ho podrobne, ale pride mi, ze si zatim nedokaze udrzet konstantni vykonost, na Slavii zatim asi ne
Kingue - ten ted do zakladu Slavie asi fakt ne
Vlcek - je dobre, ze dostava sanci, ale do zakladu ci jako prvni stridajici volbu zatim asi take ne
Tim nechci rict, ze bych Hovorku k nam chtel, ale smysl by to davalo a sanci bych mu dal.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
necich před 6 lety 17.05.2019 21:02 |Podejte mi husí brk, jak by řekl nebožtík bramburek.:)
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Dr. Fe1 před 6 lety 17.05.2019 21:35 |Do Baníku si běž sám.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Rooney před 6 lety 18.05.2019 10:08 |Tomu rikam odpoved na urovni. S tebou je radost diskutovat
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
YuckFou před 6 lety 17.05.2019 23:12 |Kúdela - 32 let a debut v reprezentaci, naprosto spolehlivý s dobrou rozehrávkou, kterou tak vzýváte u Hovorky a navíc mnohem nebezpečnější pro branku soupeře než například Deli. Dokáže zahrát i na beku nebo DZ.
Frydrych - je pro mě taky spíš bek, ale platí pro něj to co pro Kúdelu - univerzál s výbornými ofenzivními čísly.
Jugas - zná prostředí i hráče, před zraněním pevný člen sestavy Slavie i reprezentace.
Chaluš - kapitán reprezentace U20 a člen širšího kádru U21, neříkám, že to je na základ ve Slavii, ale perspektivitu má za mě větší než Hovorka.
Kingue - nabízí se paralela s Delim
Vlček - mladý odchovanec, který když nastoupil, tak určitě nezklamal. Hodně z nás tady vzhlíží k ligám v Holandsku nebo Belgii a jejich mladým hráčům (viz. naposled Ajax), tak nevidím důvod proč před naším mladým odchovancem upřednostnit sparťana, který byl ve Spartě úplně tristní.
Navíc pokud je řeč o rozehrávce, tak nezapomínejte na to, že máme v sestavě i Alexe Krále, kterého by byla sice škoda utopit na stoperu, ale zase na druhou stranu, lepší nastoupit na stoperu než strávit zápas na lavičce.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Rooney před 6 lety 18.05.2019 00:22 |Takhle, pokud tu zustane MNN a Deli, tak spolu s Kudelou budou spolehliva trojka, ktera muze byt doplena tim Vlckem ci Chalusem. Pokud MNN odejde a ja se obavam ze ano, bude potreba privest stopera schopneho hrat zaklad. To podle meho splnuje z vyse uvedenych pouze Jugas s Hovorkou a z tech dvou mi do nasi hry vice sedi Hovorka. Jeho ruda minulost mi taky vadi, proto bych z nej nadseny nebyl, ale jeho prichod bych chapal. Ve Sparte hral tuzku, ale ted v Jablonci i v Liberci hral naopak dobre az vyborne.
S tvym hodnocenim jednotlivcu vicemene souhlasim, ale jak sem psal, do zakladu aktualne asi jen ten Jugas...
Kral muze byt nouzovou variantou v pripade nejake marodky, ale utapet ho na stoperu by byla opravdu skoda. Ten ma potencial jit ve stopach Soucka
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
YuckFou před 6 lety 18.05.2019 07:52 |Pokud by odešli oba, tak by se nějaký stoper asi přivedl, ale doufám, že to v takovém případě bude někdo lepší než Hovorka.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Rooney před 6 lety 18.05.2019 10:11 |Pokud prijde nekdo lepsi, urcite nebudu proti. Ja jen rikam, ze Hovorka by logiku mel, ale uvidime, jak to dopadne.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
YuckFou před 6 lety 18.05.2019 11:38 |A to jsem ještě úplně zapomněl na Pokorného. Máme těch stoperů pod smlouvou víc než požehnaně.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
smely (přítel SN) před 6 lety 18.05.2019 17:36 |Mara...
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
YuckFou před 6 lety 18.05.2019 18:40 |Nebo Kačaraba. I v lize jsou lepší volby než Hovorka.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
bongor před 6 lety 18.05.2019 10:51 |Já bych,pokud nedej bože odejde Míša,počítal s Jugim,nerad bych ho viděl u hadrníků.Oni po něm toužej,ale za chvíli by tam hrál tužku,stejně jako celé mužstvo.Oni mají problém hlavně se svým nadměrným egem.Pořád v duchu žijí v éře Zápotockého,Štrougala,Kapka a dalších svých rudých příznivců,kdy platilo,co se honíš,to je dávno zařízený.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
mudrc před 6 lety 18.05.2019 14:30 |Uz tim, ze jsi priznal, ze nektereho hrace nesledujes podrobne, jsi cely komentar hodil do kose.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Rooney před 6 lety 19.05.2019 12:29 |Jasne, zatimco ostatni videli vsechny zapasy Chaluse ci Kingueho... Par jejich zapasu sem videl, oba dva maji potencial, ale ze by to bylo aktualne na zaklad ci jeho atakovani ve Slavii, to bych fakt nerekl. Ale treba se pletu a jeste mi ukazou.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Kábě před 6 lety 19.05.2019 12:41 |Já sleduju Příbram dost pravidelně, poslední dobou se dívám na všechny její zápasy. Kingue ani Chaluš na SKS nyní nemají, Chaluš po otřesném výkonu na Slovácku dokonce vypadl ze sestavy.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Rooney před 6 lety 20.05.2019 14:18 |Diky za doplneni a potvrzeni meho nazoru, ktery byl na zaklade nekolika zapasu. Mne prijde, ze u Chaluse se to opakuje. V Bolce taky hral celkem dobre a pak vypadl, v Pribramy to same. Tezko rict, cim to muze byt. Sice je porad mlady, ale preci jen uz ma za dospele neco odkopano...
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Kábě před 6 lety 20.05.2019 17:06 |Tak potom, co provedl na Slovácku, bych ho taky ze sestavy vyndal. Dvě naprosto školácké chyby, jednou si míč ukopl a následně padl gól, podruhé nahrál soupeři do úniku a Slovácko přidalo další. Celkově jsou jeho výkony nekonzistentní a jeho rozehrávka slabá. Je to škoda, snad se zlepší, jelikož talentu měl hodně. Snad jen chvilkový výkyv ve výkonech. Ale není rozhodně možností pro současnou Slavii.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
fleder před 6 lety 17.05.2019 14:05 |Na rudém ever foru spekulují, že pokud by Hovorka dostal nabídku z Letné, že by jí bral. Ale je to jen JPP.
Osobně u něj...nevím. Na Letné byl absolutně tragický, byl dost vážně zraněný /koleno, jestli si pamatuju/, ted v Jabkách sice Ok, ve středu byl nadstandardní, ale....
Když nepřijde, brečet za něj fakt nebudu, u Hušbyho mi ta rudá minulost nějak nevadila. U Hovorky..nevím proč, nějak ano.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
honza304 před 6 lety 17.05.2019 14:06 |No vidíš, Ševčíkovi se takové dvě střely povedly v jednom zápase, takže doufám, že za kariéru jich bude víc. ;-)
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
sicilianbrno před 6 lety 17.05.2019 16:30 |Holese určitě, ukázalo se, že potřebujeme kvalitní náhradu za Coufala a Bořila , protože ti nemůžou táhnou 50 zápasu v kuse...věřím Zelenýmu že se rozehraje tudíž včetně Holese by to mohla být silná čtverka.
Hovorku netřeba, jako doplněni stoperů máme Kúdelu, který je na stejné úrovni, kdyby odešel Ngadeu, tak by to chtělo podobný typ, skálu, což Hovorka není ....
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
YuckFou před 6 lety 17.05.2019 17:07 |Já věřím malinko víc Frydrychovi a to ještě máme předkupní právo na Holíka. V obraně nás bota opravdu netlačí.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
zeleznik2 před 6 lety 17.05.2019 17:05 |Záleží na odchodech, v případě přestupu Michaela, určitě Holeš první volba, spolu s Nguyenem
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
YuckFou před 6 lety 17.05.2019 17:10 |Raději Trmala. Má podobná čísla v mnohem horším klubu a je o 6 let mladší než Nguyen a předpokládám, že Slovácko ho pustí za méně než Liberec Nguyena.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Travinho před 6 lety 17.05.2019 22:17 |V horším klubu se čísla golmanovi sbírají lépe...
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
YuckFou před 6 lety 17.05.2019 22:29 |Jo takový Rada nebo Berkovec by mohli vykládat.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
cunak před 6 lety 17.05.2019 18:05 |No, určitě nás bota tlačí více na jiných místech, než je stoper a kraj obrany.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
dalislavista před 6 lety 18.05.2019 22:41 |Mě Hovorka zaujal akorát tím simulovaným pádem, kdy si předkopl balón a my mohli jít do šance.... Jenže sudí mu to sežral.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Qope před 6 lety 17.05.2019 13:42 |Míšu mam rád, je to frajer, ale takhle vysoké hodnocení si za ten zápas nezaslouží ...
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
honza304 před 6 lety 17.05.2019 14:08 |Stopeři to s tím Jabloncem neměli moc jednoduchý!
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Qope před 6 lety 17.05.2019 14:14 |několikrát namazal soupeři (myslim, že to byl i on kdo zavinil, že šli 3 na 1 a to osamoceného Deliho, který to nastestí vyřešil), jeho rozehrávka fakt tentokrát byla až přímo tragicka, kolikrát ho i vlastní spoluhráči trochu "sjeli" . Prostě si jednou za celou sezonu vybral slabší výkon, více bych v tom nehledal ... Rozhodně si nevzpomínám, kdy hrál naposledy před tímhle zápasem takhle špatně ...
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
zeleznik2 před 6 lety 17.05.2019 17:04 |Míša byl určitě 100% lepší než Simon..
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
YuckFou před 6 lety 17.05.2019 17:12 |Já bych zase netvrdil, že Buren byl lepší škody, ale jinak víceméně s hodnocením souhlasím.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
bongor před 6 lety 18.05.2019 10:56 |Protože jsme si zvykli na Míšovu skvělou hru,na kterou často nestačí naše desetibodová stupnice,tak to neznamená,že když mu to jednou jde o něco hůř,tak dostane pětku.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Qope před 6 lety 18.05.2019 10:58 |:-) to beru ... no já mu tu pětku teda dal abych se přiznal, ale jen díky tomu, že se vyhrálo ... a ono stejně o nic nejde za celou sezonu si minimálně 8 - 9 zaslouží a navíc stejně mu muze být nějaky hodnoceni od Qopeho u ... :-D ...
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
honza304 před 6 lety 17.05.2019 13:53 |Už je přecejen vidět, že kluci mají v nohách a hlavách hodně zápasů a ta únava se projevuje. Jablonec hrál hodně dobře, myslím, že to byl jediný mančaft z ligy, co prověřil naši obranu a donutil ji i k chybám. Ještě tři zápasy, doufám, že všechny vítězné.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
bongor před 6 lety 18.05.2019 11:00 |Jablonec je úplně jasně druhé nejlepší mužstvo berbrligy.Plíseň a tím méně bída mu nesahají ani po kolena.
Ale Čáp si to mužstvo pěstuje spíš kvůli svojí šrajtofli,proto neinvestuje do zákulisí a na tabulce je to vidět.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
ColinSKS před 6 lety 17.05.2019 13:59 |až na koláře, který byl jasně za 4 tak souhlas
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
zeleznik2 před 6 lety 17.05.2019 17:03 |Za ten gól fakt nemohl, na stadionu to vypadlo jinak než v TV.. V reálu nebyl až tak dobrý Simon a Alanor mu dal šestku..
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Divizni (přítel SN) před 6 lety 17.05.2019 14:34 |Alanora za jeho postřehy obdivuji a často si připadám, jako bych to psal sám. Dneska se ale musím vrátit k našemu gólmanovi. Není přece možné, abychom si tu každý zápas psali, že na něj chodí nechytatelné střely ze střední vzdálenosti. Tu minulou ještě beru, ale teď s Jabloncem rozhodně nechytatelná nebyla. Nevytáčela se z venku, ba právě naopak, což je pro gólmana jednoduší, protože letí blíž k němu a podle mě neměla ani zvláštní razanci. Já vidím největší problém v postavení brankáře. Olayianka vystřelil do stejného místa mnohem tvrdší ránu a byl podstatně blíž bráně. Jejich gólman tam ale správně stál a střelu kryl. Kolikrát je potřeba se zamyslet nad tím, proč brankář dělá různé akrobatické zákroky a zda to bylo nutné. Z mého pohledu v tomto případě stačilo, aby Kolář správně stál. Jsem zvědavý na vaše postřehy, ale já zkrátka tenhle mám. Přeji hezký víkend všem a na pondělí dovču, bude to veliké.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Alanor (admin) před 6 lety 17.05.2019 14:38 |S Olayinkovou střelou podle mě naprosto nesrovnatelné, ten byl ve výrazném úhlu. Koukal jsem na opakované záběry a podle mě se to fakt chytat nedalo. Holeš to trefil fantasticky, to nebyla žádná rána doprostřed jako se Sevillou nebo Spartou. Tady těžko něco vyčítat.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Kzlo před 6 lety 17.05.2019 14:49 |Často Koláře kritizují ale tenhle gol by nechytil téměř nikdo.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
VitK před 6 lety 17.05.2019 14:51 |Peter byl sice blíž, ale napálil to přesně do brankáře. Holeš trefil perfektně růžek. Naprosto nesrovnatelné střely.
Baluta a Hovorka
Corfe před 6 lety 17.05.2019 14:52 |Mně se - přestože hrál krátce - velice líbil na hřišti Baluta. Za nějakých 15 minut na hřišti v závěru pomohl větrat obranu soupeře, vybojoval tuším dva rohy, zajímavě zakončil v akrobatické pozici a krásnou přesnou přihrávkou za obranu poslal na pravém křídle do dobré pozice (tuším) Coufala. A jsem rád, že ho spolu se Stochem jako platného náhradníka zmínil v pozápasovém hodnocení i trenér.
Holeše bych do Slavie bral, Hovorku ne. Jednak ho považuju za kovaného sparťana, jednak si nemyslím, že by kvalitativně natolik převyšoval Jugase, který je možná o chlup slabší v rozehrávce, ale zase je vyšší a silnější v osobních soubojích. Plus je náš, rozumí si se spoluhráči i s realizačním týmem - pod Trpišákem neodehrál jaro 2018 vůbec špatně. A nebýt zranění a krachu přestupu MNN do Fulhamu, pravděpodobně by z našeho užšího kádru ani nevypadl. Doufám, že v létě nás na stoperu posílí v první řadě právě Kuba Jugas.
Re: Baluta a Hovorka
Edenjejenjeden před 6 lety 17.05.2019 15:20 |S tím Balutou souhlas,když jsem ho viděl vzpomněl jsem si na Milana Frýdu(záložník 80.let-pro ty mladší),u něj platilo,čím horší terén,tím byl lepší...
Re: Baluta a Hovorka
Plos před 6 lety 17.05.2019 15:45 |Baluta skvělý výkon. Moc bych si přál, aby dostal větší porci minut na hřišti, protože si to podle mého zaslouží. Snad ještě neřekl poslední slovo. V porovnání např. s Olayinkou si myslím, že rozdíl v efektivnosti by mohl být výrazný. Snad mu trenér dá někdy pořádnou šanci (znamená alespoň 2-3 zápasy v řadě v základu, aby nabral kapku sebevědomí a měl pocit, že je pro tým důležitý).
*
bramburek (přítel SN) před 6 lety 17.05.2019 15:26 |výborný výkony Souček a Traoré, jak při práci v poli, tak v produktivitě, kdy vlastně rozhodli zápas... dále pak střídající Stoch a Baluta… u toho si hodně přeju, aby s ním trenér a realizační tým, pořádně zapracoval na nedostatcích a systému hry, a začlenění do týmu, tak aby byl v příští sezoně plnohodnotným platným hráčem... ten kluk to v sobě opravdu má, a byla by velká škoda toho nevyužít... co se týče techniky, kreativity, a fotbalovýho myšlení, tak je to jeden z nejlepších fotbalistů v lize...
Holeše na 95% kupujeme, což velmi vítám... naopak tím pádem by měl dostat svolení k přestupu Michal Frydrych, kterej by si kvůli tomu, a i při přetlaku na stoperu, nezahrál už téměř vůbec... měli bysme dva nejlepší pravý krajní beky v lize (Coufal, Holeš), a měli bysme na náročnou sezonu (zranění, karty, spoustu zápasů) ten post skvěle vyrovnaně zdvojenej…
Hovorku naopak nebrat... Deli, Ngadeu, Kúdela, Jugas, Pokorný, Král, na hostování Chaluš a Kingue… a na stopera velice limitující výška, nejen v osobních soubojích, ale zejména při centrech, a obranných i útočných standartkách… navíc je rudej až na prdeli, a nedokázal se prosadit ani tý toaLetný, tak co by dělal ve Slavii... při odchodu některý ze stoperských opor, bysme doufám zamířili, co se týče posil kvalitativně výš, jestli chceme být nadále konkurenceschopný v Evropě...
Re: *
YuckFou před 6 lety 17.05.2019 17:16 |Naprostý SOUHLAS!
Re: *
necich před 6 lety 17.05.2019 20:25 |Tak to, že se neprosadil ve Spartě je spíše jeho plus, z takových Plzeň upletla bič, několik titulů a LM. No a Simon to jen umocňuje. Pokorný ukazuje, že má bidně na Bohemku, Chaluš nehraje stabilně ani v Přbrami, Král bude hrát spíše zálohu, takže pokud odejde Míša tak stopera potřebujeme. Táké bych si ovšem představoval náhradu trochu jinak. Stopera si představuji jako urostlého chasníka. :)
Re: *
Dr. Fe1 před 6 lety 17.05.2019 21:38 |Nechat si Frydrycha, jak univerzála co zaskoči kdekoliv. Naopak na totálně pokorný fortbal vám seje bílej tesák. Výhovorku samozřejmě nebrat.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
PetCC před 6 lety 17.05.2019 16:41 |Jenom upozorňuju, že Milan Škoda hrál svůj 199. zápas za Slavii, čímž vyrovnal Davida Hubáčka na prvním místě v počtu utkání v České lize!
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
pehacko před 6 lety 17.05.2019 16:58 |legenda si ten brankostroj setri na zapas cislo 200!
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
butters před 6 lety 17.05.2019 16:59 |V tom případě bych ho nechal v Ostravě sedět.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
pehacko před 6 lety 17.05.2019 17:04 |je pravda ze by mu zapas s rumunem mohl postacit do vstupu klubu ligovych strelcu
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Dr. Fe1 před 6 lety 17.05.2019 22:04 |To se ale nedává za počet odehraných zápasů.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
ezechiel před 6 lety 18.05.2019 20:33 |To by mohl Škodák dát 15 fíků a pak konečně si užít manažerské pozice.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Dr. Fe1 před 6 lety 17.05.2019 21:33 |Dokonce je teď i stejně produktivní jako onehdá David :-) Uvítal bych ale, kdyby se mu snažil vyrovnat spíš v bojovnosti.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
zeleznik2 před 6 lety 17.05.2019 17:01 |Tentokráte nemám připomínek, hodnotil jsem podobně, jen Coufymu jsem dal 7, z obrany se mi líbil nejvíce. Simonovi jsem naopak dal pětku, za tu tragickou rozehrávku a kličky ve vlastním vápně, které mne stáli málem infarkt. Masopust klidně i za tři, ikdyž neodehrál potřebný počet minut, Lukášovi to v posledních zápasech nejde, stejně jako Škodovi, ale za ten gól Plzni, jej musíme velebit..
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
donford před 6 lety 18.05.2019 10:07 |Takové hodnocení se mi nelíbí. Masopustovi to docela proti Plzni šlo a Limberský dost koukal. Deliho kličky pro druhého na infarkt? To je zase velké přehánění. Všechna práce hráče odsouzená do nicoty v jedné větě. Velmi nesouhlasím. Neslávistické.
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Systém (host) před 6 lety 17.05.2019 17:15 |Toto vlákno bylo přesunuto do článku Článek pro diskuzi off-topic květen II
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Systém (host) před 6 lety 17.05.2019 18:19 |Toto vlákno bylo přesunuto do článku Článek pro diskuzi off-topic květen II
Masopust
Systém (host) před 6 lety 17.05.2019 21:22 |Toto vlákno bylo přesunuto do článku Článek pro diskuzi off-topic květen
Re: Hodnocení slávistů - 3. kolo nadstavby
Systém (host) před 6 lety 18.05.2019 12:19 |Toto vlákno bylo přesunuto do článku Přestupy a spekulace: léto 2019