Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (192)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Lístky na Plzeň jsou v předprodeji

    Faris (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 11:16 |  
    1 3

    Co se zase stalo? Teď JT dával na Twitter, že se omlouvá a stydí za to, že někdo poničil areál Viktorie Plzeň. a že všechno zaplatíme. Nemáte někdo víc info? Jinak to mě sere, pokud se něco takového stalo.

      • Re: Lístky na Plzeň jsou v předprodeji

        Lord_Edmund     před 6 lety 10.05.2019 12:47 |  
        17 0

        Nechápu Jardu.Jako odsoudit, to ano, ale proč chce něco platit, když se neví kdo to udělal. Třeba to udělali zrovna plíšňáci, aby poškodili Slavii, nebo RB jen proto, že to jsou blb ci....

        • Re: Lístky na Plzeň jsou v předprodeji

          Dr. Fe1     před 6 lety 10.05.2019 13:01 |  
          5 5

          také se mi nelíbí, že se tím defacto hlásí k tomu, že to udělali slávisti, když to přitom není vůbec jasné.

          Kdysi jsem zaznamenal že v Plzni existuje skupina chuligánů, kteří se hlásí k jinému plzeňskému klubu - Senco Doubravka. Tak mě napadlo, jestli vítr nevane odtamtud. V minulosti se spojovali s Bohemáky (bůhví proč) mimo jiné i proti Viktorii Plzeň. Menatalita těchto lidí je pro mě záhadou, takže je možné cokoliv.

        • Re: Lístky na Plzeň jsou v předprodeji

          PetCC     před 6 lety 10.05.2019 21:16 |  
          1 1

          Jasně. A Poláci napadli Němce :-)

    • Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

      wimpy     před 6 lety 10.05.2019 12:23 |  
      2 0

      To jsem opravdu zvědavej, co z toho nakonec vyleze?

      • Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

        kjandourek (admin)     před 6 lety 10.05.2019 12:24 |  
        9 3

        Že to udělali Plzeňáci, aby se přeci jenom domohli toho zavření tribuny Sever :-)

        Pokud někoho nechytíš za flígr, tak těžko můžeš na někoho ukazovat prstem ...

        • Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

          ColinSKS     před 6 lety 10.05.2019 12:32 |  
          8 2

          proč se k tomu JT ale přihlásil ? já to vidím jako provokaci od RB

          • Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

            wimpy     před 6 lety 10.05.2019 12:33 |  
            5 0

            Taky mu to na tom twitteru celkem vyčítaj.

            • Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

              kjandourek (admin)     před 6 lety 10.05.2019 12:55 |  
              1 0

              Podle fotek to vypadá, že škoda není nijak zvlášť velká - snad jenom to logo bude těžší nějak uvést do původního stavu - posprejovaná plachta, potrubí, nebo betonový pilíř, to všechno jde přetřít poměrně snadno, plachtu koupí za pár stovek v OBI...

              Tak holt udělal gesto - ví, že o prachy v téhle chvíli nejde...

              • Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

                wimpy     před 6 lety 10.05.2019 12:59 |  
                3 0

                Mně to taky přijde jako pitomost...

              • Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

                Ondráš     před 6 lety 10.05.2019 13:01 |  
                10 0

                Proč by to měl klub proboha platit?? Platí snad Rumuni majitelům nemovitostí za nápisy jude Slavie různě po městě? Se do toho Jarda trochu moc vcítil ne?

                • Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 10.05.2019 13:03 |  
                  7 0

                  Taky s tím nesouhlasím - minimálně bych počkal na závěry policie... jestli tedy "škoda" překročila tolik, aby se tím vůbec někdo zabýval...

                  • Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

                    Novasinho     před 6 lety 11.05.2019 09:54 |  
                    0 0

                    V tomhle případě škoda nerozhoduje, pokud to někdo na policii oznámil, tak ta se tím musí zabývat.

          • Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

            Altona     před 6 lety 10.05.2019 13:00 |  
            0 1

            No jsme v Česku, tak bude mít možná informace přímo od zdroje. Byl by blázen kdyby neměl informátora....

          • Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

            bongor     před 6 lety 10.05.2019 17:34 |  
            0 0

            Já to vidím taky jako jasnou provokaci,ať už od plísně ,nebo hadrníků,je to jedna svoloč.Je to reakce na otevření TS.
            Jen úplnej blázen,kdyby byl slávista,tak by spáchal tuhle nesmyslnou pakárnu.JT se se svou okamžitou reakcí asi trochu unáhlil.Kterou situaci mi to připomíná?Zapálení reichstagu.
            V nedělním souboji mezi Slavií a Plzní ve fotbalové lize se hraje také o 205 milionů korun. Na takovou sumu si minimálně přijde letošní český šampion v příštím pohárovém ročníku. Co ještě přineslo finálové obsazení obou pohárových soutěží anglickými kluby?
            Zdroj: https://www.idnes.cz/fotbal/pohary/arsenal-chelsea-finale-evropske-ligy-koeficient-cesky-mistr.A190510_135454_fot_pohary_min
            Těch pár mukionů holt moc láká.Na hřišti se to neuhraje,tak holt "pro to uděláme všechno",jak řekl jeden nejmenovanej soudruh ze z Plzně.

      • Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

        Faris (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 12:25 |  
        0 0

        Figurína oběšence v plzeňském dresu na jedné z pouličních lamp. Posprejované budovy, ploty i zdi, přeškrtnutý znak Viktorie Plzeň, nechutné nápisy jako například v „neděli chcípnete“.

        • Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

          hajnej     před 6 lety 10.05.2019 12:31 |  
          0 4

          No tak to je hnus! Rivalita je jedna věc, ale tohle? Nechápu.

        • Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

          Ondráš     před 6 lety 10.05.2019 12:36 |  
          3 0

          Jako to takhle můžou jít po všech magorech, co ve městech dělaj čmáranice na soukromých budovách. Spíš to od těch našich myslitelů není úplně taktický. Je to takovej zbytečnej střípek k větší motivaci Plzně. Přitom oni měli být tou špínou. Tohle se mi nelíbí.

    • Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

      Ondráš     před 6 lety 10.05.2019 12:27 |  
      0 1

      Jako že něco posprejovali, nebo co se zase řeší?

    • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

      Nosorozec     před 6 lety 10.05.2019 12:36 |  
      12 1

      Posprejovat to tam mohli klidně fanoušci Plzně, aby se to hodilo na nás. Nikdo nebyl přistižený při činu, takže se pouze podle nápisů spekuluje, že to byli naši fanoušci. Ale nasprejovat to tam mohl klidně Limberský. Blbej je na to dost :D

      • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

        kondorr     před 6 lety 10.05.2019 12:41 |  
        10 0

        Přesně tak a i kdyby to byl fanoušek slavie tak co to se budem pořád omlouvat že se někdo ožere a udělá nákou blbost a ještě napsat že je to podraz na klub to beru trochu jako urážku fanoušků.

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

          Ondráš     před 6 lety 10.05.2019 12:43 |  
          0 3

          Jarda byl zrozen k omlouvání.

          • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

            kondorr     před 6 lety 10.05.2019 12:59 |  
            4 0

            A neni to málo co kdyby sme jim ten zápas pustili to by snad jako omluva stačilo.

          • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

            Arya     před 6 lety 10.05.2019 13:05 |  
            4 4

            Já osobně na omluvě nevidím nic špatného. Je to prostě určitej základ slušnýho chování.
            Na jednu stranu, klidně to slávisti být mohli, dementi se prostě najdou všude...já nevím, netroufnu si tvrdit, zda to byli magoři od nás či od nich, každopádně je to hnus.

            • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

              Ondráš     před 6 lety 10.05.2019 13:11 |  
              4 1

              Psal jsem to v jiný diskuzi: omlouvají se třeba Rumuni za nápisy jude Slavie? Omlouvají se majitelům nemovitostí, Slavii atd? Mi to přijde úplně uhozený už.

              • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

                Arya     před 6 lety 10.05.2019 13:14 |  
                7 5

                Aha, takže když oni postrádají jakoukoliv úroveň slušnýho chování znamená, že my musíme být stejní? Ale no tak.

                • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

                  Ondráš     před 6 lety 10.05.2019 13:23 |  
                  4 0

                  Ty to nechápeš. Když půjdu a počmárám třeba nápisy FCVP nějakej barák, stadion atd., měl by se FCVP jako klub k tomu nějak postavit?

                  • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

                    Arya     před 6 lety 10.05.2019 13:34 |  
                    1 5

                    Tak mezi barákem a stadionem je docela rozdíl. Kdyby to načmárali jen na nějakou zeď, sotva by se to řešilo takhle. Ale načmárali tona majetek FCVP, poškodili tím majetek našeho soupeře. Omluva rozhodně neuškodí.
                    S tím, že by škodu měli zaplatit ti zmetci, souhlasím. Snad je najdou.
                    Každopádně FCVP jako poškozená asi sotva bude chtít náklady na škodu hradit ze svýho.

                    • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 10.05.2019 13:44 |  
                      10 0

                      Myslíš, že kdyby třeba Gottovi někdo posrejoval dům a podepsal se Habera, tak že mu Palo bude platit novou fasádu?

                      • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

                        Arya     před 6 lety 10.05.2019 13:53 |  
                        1 4

                        Prostě vidím svět jinak,no. To je jedno ;)

                    • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

                      o5aradecek     před 6 lety 10.05.2019 13:45 |  
                      6 0

                      Arya, jde o to, že se JT omlouvá za fanoušky Slavie, i když není vůbec jasné, že to udělali oni. A ty nápisy jsou tak okaté, že je to dost podezřelé (co nejvíckrát tam napsat SKS, aby bylo jasné, že to udělali ti zlí slávisté). O to jde.

            • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

              kjandourek (admin)     před 6 lety 10.05.2019 13:28 |  
              14 0

              Mohl to být někdo od nás, tak se máme omluvit? Pokud se nepletu, tak náš právní systém je založen na presumpci neviny.... ne na tom, že se bude považovat za viníka každý, kdo to mohl udělat...

              To bychom taky mohli zatknout všechny chlapy za znásilnění... protože každý z nich to "mohl udělat".... a abychom byli dostatečně korektní, tak posléze pustit jenom ty, kterým se prokazatelně nepostaví...

              • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

                Arya     před 6 lety 10.05.2019 13:38 |  
                1 3

                Já bych se v tomto případě na jeho místě omluvila taky. Asi tak.

                • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 10.05.2019 13:42 |  
                  5 1

                  Takže když se někde objeví hanlivý nápis s podpisem Arya... budeš se omlouvat, ať už to udělal kdokoliv?

                  Jako u takovýho areálu určitě musí mít nějaký kamery, tak snad jsou schopni vyhodnotit, kdo to udělal.... toho je potřeba chytit a odsoudit, klidně i k náhradě škody... ale je nesmysl, aby se za to omlouvala instituce, která nic takového sama o sobě neprovedla....

                  • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

                    Arya     před 6 lety 10.05.2019 13:47 |  
                    1 1

                    Bere se jako omluva i lítost nad zničeným majetkem?
                    jako omluva "Je mi líto, že někdo udělal toto, jen aby nějakým způsobem ublížil mněa zároveň tím ublížil i vašemu majetku."
                    Takže ano. Určitou formou bych se omluvila.

                    • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 10.05.2019 13:52 |  
                      3 0

                      Určitou formou budiž.... Představ si, že Slavia se omluví, všechno zaplatí .... a pak se někde po pár týdnech v hospodě podřekne nějakej Plzeňák, že si to udělali sami, aby udělali před zápasem dusno a vytvořili obecně protislávistickou náladu... Nebudeš si říkat, že byla omluva poněkud předčasná, až po něm budeš soudně vymáhat všechny zaplacené výlohy?

                      • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

                        dalislavista     před 6 lety 10.05.2019 14:20 |  
                        14 0

                        Říkali, že udělají všechno, aby nám to znepříjemnili...
                        Tohle mi do toho zapadá, vytvořit protislávistickou náladu a vzbudit ve svých hráčích "spravedlivý hněv".
                        Upřímně si nedovedu představit lézt někam do areálu, sprejovat tam tyhle texty a věšet na sloupy "oběšence".
                        Jak by je asi zmlátili i třeba policajti, kdyby je chytli??? Kdo z cizích by znal přístupové cesty a tak podobně? Už vidím,jak si kupovali ten jejich dres...
                        Tohle si myslím někdo v klidu vyzdobil "zevnitř".

                  • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

                    TAdyas (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 16:05 |  
                    2 5

                    Jenže když se někde objeví hanlivý nápis s podpisem Arya, tak ona ví na 100% jestli to udělala nebo ne. Tady prostě je vysoce pravděpodobné, že to slávisté byli, nebuďme naivní, proto s omluvou rovněž souhlasím.

                    • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 10.05.2019 16:14 |  
                      3 0

                      Tak ne jméno konkrétního jednotlivce, ale jméno školy, nebo firmy, ve které pracuje...

                      Vezmi si, kolik válečných konfliktů začalo jako odvetná akce za něco, co se posléze ukázalo jako cílená provokace zdánlivě postiženého....

                      jako vysoce pravděpodobné... Já si moc nedovedu představit, že bych jel do Plzně abych tam udělal takovouhle opičárnu... ohánějí se statisícovými škodami, jako kdyby jim byli vypáleny šatny a ne posprejována jedna stěna

                      Plzeň na své straně po průběhu sezóny nemá moc veřejné mínění - hraje horší fotbal, vyhrává o gól, často s podporou rozhodčích, leckdo na to upozorňuje... podařilo se jim dosáhnout toho, že budeme mít zavřenou tribunu sever.... a ejhle - my jsme zcela legálním krokem dosáhli toho, že pokud bude tribuna sever zavřena, tak až po odvolání.... Tak zkoušejí něco dalšího, jak naklonit veřejnost na svou stranu...

                      • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

                        TAdyas (přítel SN)     před 6 lety 11.05.2019 08:21 |  
                        1 0

                        Hele máš samozřejmě pravdu, mohla to být plzeňská provokace, mohl to být hloupý slávista, je to asi jedno. Debatujeme o tom, jestli JT udělal dobře, když se omluvil. Já myslím, že tím jen velkoryse ukázal to, že je lepší člověk než oni, a za to klobouček. A mimochodem jak říkáš kolik válečných konfliktů začalo provokací, v tom máš naprostou pravdu a JT zde pouze předchází válce.

            • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

              bongor     před 6 lety 10.05.2019 17:39 |  
              1 0

              To říkáš správně.Nevíš kdo to byl,ale hnus to je.Jenže falešné stopy na místě činu,to zná každej kriminalista a určitě nepůjde a nezavře toho,koho tam pachatel "chytře" podstrčí.

      • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

        Scrat     před 6 lety 10.05.2019 15:15 |  
        3 0

        Limberský to nebyl, nejsou tam chyby ;-)

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

          milos2     před 6 lety 10.05.2019 16:39 |  
          2 4

          Do Prčic neblbněte. Vždyť to je jako podříznutí májky na návsi třeba... Frajeřina. Nebo se všichni dívejme na fotbal jen v televizi, aby náhodou někdo kolem nemluvil sprostě, nezapálil prskavku, či, nedej Bože!, si nezapálil cigaretu, když se to přece NESMÍ. Btw. Jaká škoda v Plzni vznikla? Tréninkové hřiště nelze teď používat? Ok je tam namalovaný něco jinýho, než původně bylo. Třeba se jim to tak líbí, nebo nelíbí, ale trénovat tam můžou příštích 30 let úplně stejně jako dosud.

    • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

      Pepino44     před 6 lety 10.05.2019 12:44 |  
      10 1

      Ano, Slávii tu cestu za titulem znepříjemníme všemi prostředky. Kde by ti slávisti sehnali dres Plzně ? Vždyť pořádný Slávista by se na něho štítil i sáhnout.

    • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

      o5aradecek     před 6 lety 10.05.2019 12:47 |  
      10 0

      Dost věcí tady "neštymuje". Tohle je určitě plzeňská práce.

      • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

        dalislavista     před 6 lety 10.05.2019 14:12 |  
        7 0

        Myslím si, že je to možné.
        Není od věci se vždy zeptat: komu to prospěje?

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

          o5aradecek     před 6 lety 10.05.2019 14:16 |  
          7 0

          Taky to tak vidím. Svůj účel už to splnilo, teď se bude ze všech stran dva dny šít do Slavie, i to načasování sedí... No, v neděli to bude mít náboj, jako dlouho ne, já už se nemůžu dočkat! :-)

      • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

        Jachym     před 6 lety 10.05.2019 14:30 |  
        1 2

        Bohužel jedna ze stop skutečně poukazuje do našich řad. Nedaleko místa činu byla viděna luxusní limuzína s televizkou. Diskutéři z iDnes vědí...:-))

    • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

      Obr     před 6 lety 10.05.2019 13:19 |  
      10 0

      Hele mne tohle hlava taky nebere. To se budem omlouvat za kazdyho vola, kterej nekde udela pruser ve jmenu SKS? A jeste za nej hradit skodu? Tohle je fakt k smichu...nebo spis k placi. Vy...l bych se na ne....

      • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

        kondorr     před 6 lety 10.05.2019 13:21 |  
        15 0

        Tyhle kauzy taky trochu nafukuje sám Tvrdík někdy je lepší mlčet.

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

          Ondráš     před 6 lety 10.05.2019 13:24 |  
          0 1

          Přesně, novináři žijí z jeho twitteru.

      • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

        Arya     před 6 lety 10.05.2019 13:28 |  
        4 7

        Dejme tomu, že to skutečně byli slávisté. To co udělali, je prostě špatný, i když se jedná o Plzeň. Zničili cizí majetek. Je pravda, že škodu by měli zaplatit spíš oni, jenže kdo ví jak to tam je s kamerama.
        A netvrďte mi, že kdyby nám tohle udělali sparťani, že byste nechtěli, aby nám sparta uhradila škody.

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

          kjandourek (admin)     před 6 lety 10.05.2019 13:33 |  
          8 1

          Viděla jsi ty fotky? Jedno potrubí (kdoví kam vůbec vede), jedna plachta na lešení (OBi za pár korun) a jeden betonový pilíř (pár tahů štětcem).... jediné opravdu obtížněji proveditelné bude opravení toho znaku... kdoví, jestli škoda vůbec přesáhne částku nutnou pro přestupek, aby se tím zabývala policie...

          a upřímně si myslím, že kdyby nám tohle udělali sparťani, tak bych od nic nebral ani korunu....

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

          Ondráš     před 6 lety 10.05.2019 13:34 |  
          7 0

          Kde žiješ?:D Proč by nám měl klub platit škodu za to, že se jejich fans graficky "vyjádřili"? ACS a FCVP snad zaplatily škody za poničený majetek a výzdobu v Edenu??

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

          kondorr     před 6 lety 10.05.2019 13:34 |  
          7 0

          Proč by to měla hradit sparta.Uhradit to musí ten co to udělal

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

          Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 13:37 |  
          5 0

          Asi takhle, nektery veci jsou obecne spatny a hloupy a nedelaji se. A pak je Plzen... Jen bych byl radsi, kdyby "radili" spise u Berbra nebo nekterych rozhodcich, aby vedeli, ze se o nich vi...

      • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

        donford     před 6 lety 10.05.2019 13:55 |  
        13 0

        Nikdo z nás neví, zda to nebyla řízená provokace. Kdysi nacisti také cíleně zapálili Říšský sněm a stébáci vymlátili Aeroflot na Václaváku. Každopádně vím, že toto neudělali pravověrní slávisté. Ti opravdu pravověrní by se nikdy k takové pitomosti a zákeřnosti nesnížili. Pokud policie zjistí, že to opravdu udělali " takzvaní příznivci" Slavie, kteří pouze někde za bukem vymýšlí, jak pod hlavičkou klubu co nejvíc škodit, pak se musíme od těchto individuí, jež škodí zbaběle za tmy a v každém režimu, maximálně distancovat. Ale dopředu se omlouvat? Brát na sebe vinu zatím neprokázanou? Ještě bych počkal.

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

          Obr     před 6 lety 10.05.2019 14:31 |  
          4 0

          Jak pises. Vubec bych se nedivil, kdyby to byla nejaka provolacka. Sadek ostatne rekl, ze pro titul udela vsechno. A i kdyby to byl nekdo, kdo se k SKS hlasi, meli bychom se o nej distancovat, ale rozhodne ne se za nej omlouvat. At se ten blb pak omluvi sam. Prijde mi, ze JT je uz zblblej z tech asijskejch jednani, kde se jeden druhymu klani.

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

          JS (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 16:07 |  
          2 2

          Chtěl jsem sem napsat prakticky to samé. Máš ve všem pravdu. JT se (jako obvykle) značně unáhluje.

    • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

      Novi.sks     před 6 lety 10.05.2019 14:09 |  
      18 0

      Ten náš Jarda je prostě takovej Jarda... Musí být papežštější než papež, někdy opravdu platí, že mlčeti zlato.

      Nějakej frustrát ze z Plzně, kterýho sralo, že nám nezavřeli tribunu si řekl, že se nám "pomstí" a vymyslel tohle - třeba!
      Navíc proboha to vůbec není věc klubu, ale PČR. My můžeme třeba vydat prohlášení: "Mrzí nás, co se stalo v Berbrově, distancujeme se od toho a doufáme, že PČR nalezne viníka. Toto ke sportu nepatří" a to je všechno.

      Teď akorát všichni šijou do Tvrdíka, my fanoušci jsme za dementy a celý je to prostě na hovno.

      • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

        smely (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 14:27 |  
        7 1

        mas naprostou pravdu, hlavne kdyby drzel zobak, tak o tom nikdo nevi...takze si to vlastne tak trochu zaslouzi...

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

          kjandourek (admin)     před 6 lety 10.05.2019 14:32 |  
          12 0

          Plzeň se chystala vydat prohlášení přes ČTK - ta na to byla dobře připravená ... takže by se o tom asi vědělo... :-)

          On jenom stáhl kalhoty daleko před brodem :-)

          • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

            smely (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 14:47 |  
            5 3

            no von chce bejt chudak tak strasne ferovej az je z toho trochu zbytecne priposranej, no.... :-)

          • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

            bongor     před 6 lety 10.05.2019 17:46 |  
            4 0

            Prohlášení už měli napsaný den před incidentem.

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

          Novi.sks     před 6 lety 10.05.2019 15:17 |  
          6 0

          Přesně, PČR by nechala videozáznam z místa činu přezkoumat Fraňka s Královcem a jsem si na tuty jistej, že k žádnému provinění nedošlo :)

    • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

      pf     před 6 lety 10.05.2019 14:32 |  
      4 0

      Mě na tom zaráží, jak moc šeredný to je. Vypadá to, jako by to nasprejoval totální negramot, co držel v ruce poprvé sprej.

  2. Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

    ColinSKS     před 6 lety 10.05.2019 12:31 |  
    5 6

    pokud to nebyla provokace - jako že klidně mohla od RB - tak solidně vylepšujeme povědomí, že fanoušci SKS maj v hlavě vymeteno

    • Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

      kjandourek (admin)     před 6 lety 10.05.2019 12:45 |  
      11 0

      V každé skupině lidí najdeme lidi, kteří mají v hlavě vymeteno - není důvod, aby se to zrovna SKS vyhnulo....

      Na druhou stranu známe z historie mnoho případů, kdy věci nebyly takové, jakými se na první pohled zdály být... Dříve, než se na někoho bude ukazovat prstem by mělo být všechno řádně vyšetřeno...

      • Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

        donford     před 6 lety 10.05.2019 15:25 |  
        4 0

        I takovej Rath se už úspěšně brání 7 let, když ho chytili s miliony dokonce v pazouře, a my se budeme ještě před jakýmkoliv policejním vyšetřováním omlouvat, kát se, (a tím vlastně předem přiznávat vinu) a slibovat finanční odškodnění? Ne, jen ať to jde pěkně podle zavedených pořádků, třeba se nic nevyšetří, pak je zbytečně si dávat kajícnické jho předem kolem krku, nebo se možná dokonce zjistí, že vítr vanul odjinud. Dost mi to připomíná to tradiční sparťanské Latka mlátí svou ženu před každým derby. Prostě nemám argumenty, nemám hůl, tak si jí vyrobím a začnu s ní mávat. Dodatečně povolené obsazení TS musela být strašná rána i pro plzeňskou chcíplotinu. Tak pěkně to mít ošetřené, zbavit se fandů Sparty, zbavit se Slávistů a teď tohle. Takže neomlouvat se, v klidu vyčkat. A v neděli fantasticky, ale slušně fandit, třeba v podobě nezastavitelného slávistického uragánu. Jsme doma a chceme vítěznou Slavii.

      • Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

        p!erreCORE     před 6 lety 10.05.2019 15:42 |  
        0 0

        Pěkně si to sesbíral, Karle.. ale ztratilo se ti minimálně jedno celé vlákno, není to škoda?

        • Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

          kjandourek (admin)     před 6 lety 10.05.2019 16:03 |  
          0 0

          Já vím, no... ale nevím co s tím - nezadal jsem článek, do kterého se má celé přesunout a odbouchnul to... :(

          A pak už to nedohledal...

          Omlouvám se...

          • Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

            p!erreCORE     před 6 lety 10.05.2019 16:08 |  
            0 0

            Neva, zkusím to po paměti přepsat..

            wimpy: posílá obrázek
            p!c: to je hrůza, zvedá se mi kýbl
            karel: něco tak zničeného jsem neviděl
            smely: ja cekal zbouranej stadion
            p!c: to byl vtip
            smely: já vim
            kalex:podívejte na diskuzi
            karel: na to sem starej, mám strach
            p!c: prý to nebyl oběšený člověk, ale jen figurína
            karel: já doufal, že nafukovací panna..

  3. Re: Lístky na Plzeň jsou v předprodeji

    golgoloth     před 6 lety 10.05.2019 12:55 |  
    1 0

    Možná to byli fanoušci Litvínova

    • Re: Lístky na Plzeň jsou v předprodeji

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 13:06 |  
      4 0

      To si udělali sami, aby jim Jarda zaplatil opravu ty jejich kůlničky na dříví :-)

  4. Re: Lístky na Plzeň jsou v předprodeji

    Honza_K1 (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 13:18 |  
    20 0

    Divný, myslím si, že ani nejtupejsi jedinec z TS, by si nemyslel, že tohle jakkoli v neděli pomůže. Přesně naopak.

    Nedivil bych se, kdyby si to udělali sami, aby opět zesílil tlak na tu stvanici na nás.

    Pokud to byl někdo za SKS, tak se za to stydím vyřešit by si to měla TS mezi sebou.

    Ale dopředu bych se v varoval silných prohlášení. Je nutné vycházet z toho, že plzeňští fanoušci jsou opravdu pacienti, stačilo se občas podívat do té jejich diskusní chráněné dílny, než ji uzamkli pro veřejnost. Oni jsou opravdu bytostně přesvědčení o své pravdě, jak je jim ublizovano a nám pomáhá o, i po těch dvou derby..

    V neděli zadupat do země.

    • Re: Lístky na Plzeň jsou v předprodeji

      Divizni (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 14:04 |  
      5 0

      Honzo, naprosto s tebou souhlasím. Od toho je policie, aby zjistila(vyšetřila), kdo to vlastně způsobil. Odsuzovat hned naše fandy, mi přijde naprosto nevhodné. Já například za své kámoše ručím, že by to nikdy neudělali a určitě nebudu sám. Kdo ví, co je to za provokaci. Moc bych si přál, aby se to vyšetřilo! Hezký den i víkend všem.

  5. Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

    Snivec     před 6 lety 10.05.2019 13:20 |  
    6 0

    na chate mam zbytek bile barvy, když jsem natiral plot a pridam ještě sadu novych stetcu


    • Re: V neděli klíčová bitva proti Plzni - výzva všem slávistům od TS

      o5aradecek     před 6 lety 10.05.2019 13:47 |  
      5 0

      A nemáš k té bílé ještě červenou? :-)

  6. Re: Lístky na Plzeň jsou v předprodeji

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 14:00 |  
    21 0

    ty plzeňský trapáčci už nevědí, jak by nás rozhodili a zkoušej to všemožně... tohle už je fakt zoufalost... vokatý jak pro blbečky, všude nápisy Slavia, SKS...

    jinak jak toho Jardu hodně cením, co všechno pro Slavii dělá... tak by se mohl přestat vyjadřovat ke každý kokotině na Twitteru... nikdo vůbec neví, kdo to udělal, jestli nějaká provokace, atd. a on se těm prádelnickejm šmejdům bude nejen hned omlouvat, ale ještě jim to platit... nechápu...

    • Re: Lístky na Plzeň jsou v předprodeji

      Jachym     před 6 lety 10.05.2019 14:17 |  
      7 0

      Že jsou i mezi našimi "fanoušky" i takoví s IQ starého radiátoru, snad není sporu. Ale ať už to byl kdokoli, tak udělat z této "causy" hlavní zprávu dne na iHeute…?

      • Re: Lístky na Plzeň jsou v předprodeji

        Dobi     před 6 lety 10.05.2019 16:34 |  
        3 0

        Tak toto odpovídá na 100% mému názoru... Platí otázka z jedné jihočeské písničky (Kdo to byl?) nebo je to provokace nebo - nedej Bůh - někdo, kdo si říká slávista! Ale ten humbuk? Krajské rádio Ústí dnes hlásilo, že někdo posprejoval skály Českého středohoří!!! Co to vyrůstá za lidi? Ale o tom zpráva nikde jinde!!

    • Re: Lístky na Plzeň jsou v předprodeji

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 18:21 |  
      0 2

      Opravdu se jedná o další účelovou kampaň proti Slavii?
      http://prntscr.com/nmvlpn (sparťani přesprejovali slávistický grafit)
      http://prntscr.com/nmvmtq (1905 přepsána 1892)
      http://prntscr.com/nmw4bw (sparťani přesprejovali slávistické grafity)
      A takových bych ti tady mohl dát desítky, chceš mi tedy tvrdit, že třeba slávisti si sami sobě posprejovali grafity a napsali tam acs?

  7. Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

    JamesJapp     před 6 lety 10.05.2019 14:30 |  
    12 0

    Nikdo porad nevi v jakym rozsahu jsou skody, nikoho nechytli, ale uz je afera jak kdyby jim nekdo zoral hriste a zboural buldozerem satny. Hlavne, ze uz chcem platit skodu. Nakonec se prijde na to, ze jsou tam presprejovany grafitti, coz se deje dnes a denne(ne ze by to byl nejakej projev extra inteligence) a jeden obesenej panak.

    Stacilo pockat az se to vyresi a potom to muze JT jednou vetou na twitteru odsoudit. Jinak na plzensky sr... nakaslat.

    • Re: Článek pro diskuzi off-topic květen

      VanDel     před 6 lety 10.05.2019 14:33 |  
      14 1

      Co se týče placení těch škod - Tak dobře, zaplatil bych jim......hned jak oni nám zaplatí za Buchu.

  8. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    Edenjejenjeden     před 6 lety 10.05.2019 14:53 |  
    12 0

    Pane Tvrdíku,dobře víte,že Vám fandím,ale možná by se s podobnými prohlášeními mělo počkat,až se vyšetří(pokud vůbec),kdo to vlastně udělal.Tohle mohl udělat opravdu každý...

  9. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    milos2     před 6 lety 10.05.2019 14:58 |  
    8 8

    Tvrdík se chová jako malej Jarda. Zjevně nikdy nefandil. Omlouváme se za čínskou servilitu a v neděli nakopeme Plzni zadek... Pěkná akce kluci!

  10. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    sTizz (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 14:59 |  
    10 0

    Na kolik vysla deratizace po finale poharu v Edenu mezi plisni a spartou? Pomoceny nejen travnik,strhane plakaty,ponicene zachody.. Kolik podvodnici tehdy poslali na ucet Slavie?
    Jestli to byli slavisti,pak zaslouzi od soudu VPP a zakaz vstupu do Edenu,ale to,ze klub caluje za kazdou kravinu zpusobenou fanousky..Nestaci ty miliony na pyro a za duty hlavy v kotli?

  11. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    johnynz     před 6 lety 10.05.2019 15:09 |  
    0 0

    No jo no, když jste zakázali psát Outůmu tady, tak se teď nedivte..

  12. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    maxtere     před 6 lety 10.05.2019 15:11 |  
    5 1

    Mimochodem, kousek od stadionu je grafitty AntiSKS, kdybych byl Slavistou a chystal se delat nejakou neplechu se sprejem, zacal bych tam. To taky lehce napovida teorii, ze si to udelali plzenaci. I kdyby to byli Slavisti, Tvrdikova reakce je jako vzdy premrstena a vyvolava medialni hysterii.

  13. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    Alcapone     před 6 lety 10.05.2019 15:18 |  
    7 1

    Bůh ví jak to bylo... Tohle je většinou spontální nápad a než se tam člověk z Prahy doštrachá těch x desítek kilometrů tak si to buď rozmyslí nebo tak vožere že se na to vyprdne.

  14. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    ex_Venom     před 6 lety 10.05.2019 15:21 |  
    8 5

    zas to s tou korektnostní lidi nepřehánějme!!! Třeba ten oběšenec je podle mě docela sranda a pěkně to dokresluje význam nedělního zápasu.

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      Ragnarok     před 6 lety 10.05.2019 15:56 |  
      1 0

      Podle mne to se zápasem nesouvisí. Je to oěšenec lorda Mc Rashleyho.

      • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

        o5aradecek     před 6 lety 10.05.2019 19:40 |  
        1 0

        ...poslední výstraha před popravou.

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      pipe1980     před 6 lety 10.05.2019 19:48 |  
      1 3

      myslíš že měl rajtoralův dres?

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 21:01 |  
      0 2

      Taky to může být narážka na Rajtorala či Bystroně.

  15. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    Obr     před 6 lety 10.05.2019 15:21 |  
    1 0

    Myslite, ze to bude přezkoumávat disciPlynárka? :-)

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      Novi.sks     před 6 lety 10.05.2019 15:24 |  
      3 0

      Ano, budou to řešit uzavřením stadionu na příští sezónu a odečtem bodů. Jen ty body se určí až podle výsledku nedělního mače, takže zatim těžko říct, kolik to bude :)

  16. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    uru100     před 6 lety 10.05.2019 15:28 |  
    11 12

    Čtu tady komentáře a vidím jak řada lidí souhlasí s omluvou, řad lidí se ptá proč se máme omlouvat. Rumuni se přeci také neomlouvají za nápisy Jude Slavie atd. Já myslím, že je na to odpověď absolutně jasná. MY NEJSME RUMUNI, NEJSME PLZEŇ! My jsme Slavie a tohle je jasný signál, že chceme být slušný klub jak nám velí tradice.

    No a další komentáře jsou skoro až omluvné. Ctí presumpci neviny a dokonce jsou zde domněnky, že si to mohli udělat fanoušci Plzně sami. Ještě mi tu chybí Šádek se sprejem. O tomhle fakt dost pochybuju. A upřímně, když tu čtu občas až skoro nenávistné komentáře vůči Plzni, nedivil bych se pokud by tu ti borci běžně přispívali. Za mě je to hnus a strašně mě to mrzí, protože tohle k Slavii fakt nepatří.

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      Novi.sks     před 6 lety 10.05.2019 15:33 |  
      9 0

      Vydat signál - jasně.
      Cálovat to - blbost!

      Když si dneska na barák nastříkam něco proti Plzni, tak mi zítra Tvrdík zaplatí novou fasádu? Vždyť je to postavený na palici... Proti vyjádření bych neměl vůbec nic, ale tohle bylo fakt přehnaný...

      • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

        uru100     před 6 lety 10.05.2019 15:48 |  
        0 0

        Taky potřebuji novou fasádu. Jdu si pro sprej. Ale vážně, může to svádět, že si teď každý bude chtít na Slavii něco vzít. To se, ale nestane.

      • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

        pipe1980     před 6 lety 10.05.2019 19:43 |  
        1 2

        mě přijde i to vyjádření úplně zbytečný, jako sorry ale když vezmu zejtra foták, a projdu se tři hodiny po praze, tak udělám určitě 20 protislávistickejch a 20 protispartanskejch nápisů všude možně na barákách

        • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

          Novi.sks     před 6 lety 10.05.2019 19:57 |  
          0 0

          Na druhou stranu, abychom byli fér, tak to nebylo na "nějakým baráku." Kdyby to někdo načmáral v Plzni na nádraží, tak je to taky jiný. Stejně jako je v Praze jiný, jestli je to v nějakým podchodu, nebo na fasádě Edenu... :)

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      milos2     před 6 lety 10.05.2019 15:34 |  
      2 7

      Zpráva zní: "Neznámí vandalové poničili... Tvrdík čin odsoudil a západočeskému klubu slíbil uhrazení škod..." JT sponzoruje Plzeň? Přiznává se, že sprejoval on? Pošle Plzni slávistické (svého zaměstnavatele) peníze? Ať jde do... Plzně! A může tam salutovat, na to má vzdělání.

      • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

        uru100     před 6 lety 10.05.2019 15:47 |  
        8 1

        Pan Tvrdík často Tweetuje ukvapeně. A to je i nabídka úhrady škody. Na to se přiznám nemám úplně jasný názor. Ale je to gesto, které by prostě nikdo jiný neudělal. Je to něco navíc. A dává to jasně najevo, my jsme jiní. Od nás se všichni učte. Ale chápu, že je to trošku kontroverzní.

        • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

          Obr     před 6 lety 10.05.2019 15:53 |  
          8 0

          Neblbni covece. Proc by se mel omlouvat za neco, o cem nikdo nevi, kdo to udelal? To je fakt uplne absurdni

          • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

            uru100     před 6 lety 10.05.2019 18:13 |  
            0 3

            @Obr, to si fakt myslíš, dáváš tomu nějakou pravděpodobnost, že to nebyli fanoušci Slavie? To jako fakt?

            • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

              Obr     před 6 lety 10.05.2019 19:59 |  
              1 0

              Je to tak. A ty jsi 100% presvedcenej, ze ano?

  17. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    hamlo1 (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 15:46 |  
    4 0

    To už je fakt absurdní. Přidám trochu do mlýna. Jeden plzeňák mi říkal, že prý byli vidět, v jednom nejmenovaném baru, limberský se šádkem, jak s něco šuškají. Pod stolem jim přitom z tašek koukaly slavistické šály. Šádek nepil a limberský už prý vůbec ne :)

  18. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    murena     před 6 lety 10.05.2019 15:48 |  
    2 0

    Zatím je to, že neznámí vandalové... až budou usvědčeni, tak se to může řešit, teď je to naprosto zbytečné a odvádí to pozornost před nedělním zápasem. Tam je třeba se soustředit a nenechat se rozptylovat.

  19. Proč?

    Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 15:50 |  
    8 0

    Hele, stalo se to mimo stadion, tak do toho netahejte klub... :-)

    • Re: Proč?

      kalex     před 6 lety 10.05.2019 16:29 |  
      0 0

      Jj. Chuligáni hovadští :()

  20. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    Ragnarok     před 6 lety 10.05.2019 15:55 |  
    4 0

    V jednom nasprejovaném textu jsem viděl slovo REKULÉRNÍ. Takže víme kdo. Adolf se tentokrát místo klacku vybavil sprejem.

  21. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    Obr     před 6 lety 10.05.2019 16:06 |  
    7 3

    Byli to rudoši nebo berbrovci. Žádnej Slavista neni tak vylízanej, aby se tam podepsal.

  22. Mlčeti zlato.

    JS (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 16:13 |  
    33 3

    Začínám si myslet, že Tvrdík, známý svými velikášskými gesty, není zas tak chytrej, jak vypadá. Tohle je klasická provokace, který sednul na lep a znásobil její účinek v médiích stonásobně. Kdyby vydal normální civilizované prohlášení, že žádný pravý slávista by takovouhle věc neudělal, dávalo by to smysl. On se přihlásil k zodpovědnosti, takže odteď už za to „může Slavia“. De facto sám podupal naši značku.

    • Re: Mlčeti zlato.

      VanDel     před 6 lety 10.05.2019 16:30 |  
      6 1

      Naprosto jasne a trefne napsano ! Bohuzel opet driv psal nez poradne myslel :(

    • Re: Mlčeti zlato.

      butters     před 6 lety 10.05.2019 18:10 |  
      7 0

      Přesně tak, ten tweet je od něj vlastní gól. Možná by se měl občas dvakrát zamyslet, než tam něco zveřejní. Kdyby počkal na vyšetření případu policií (které na 99 % skončí odložením případu, protože v areálu zrovna jako na potvoru určitě nešly kamery), bylo by pak asi každému jasné, že šlo ze strany Plzně o provokaci a snahu ovlivnit veřejné mínění proti Slavii (zatím mají na své straně jen fans chátry a hloupější většinu Baníkovců a Brňáků), ale teď už je to položené tak, že Tvrdík potvrdil, že za to může Slavia - a všechna média to v tomto duchu taky podávají.

      • Re: Mlčeti zlato.

        Leksel     před 6 lety 11.05.2019 00:55 |  
        4 1

        On je dlouhodobě s těma tweetama jak malý dítě, co na srdci, to na jazyku. Pak mu docvakne, že to asi přepísk' a maže to. Jeho tweety jsou prostě unáhlený a často kontraproduktivní. Prospělo by, kdyby před uveřejněním ještě chvíli přemýšlel.

  23. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    siskin     před 6 lety 10.05.2019 16:25 |  
    10 2

    Jediné, co je snad jasné, je, že tohle Slávisti rozhodně neudělali. Jestliže se nějaká špína snaží spojit se Slávií, není naší povinností ji příjmout, či dokonce uhrazovat případné škody. JT by neměl prohlašovat tenhle odpad za slávisty.

  24. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    Martin Platil     před 6 lety 10.05.2019 16:42 |  
    3 5

    Pokud to skutečně udělali slávisti, tak mi je těch hovádek upřímně líto. Jsou na světě důležitější věci, tohle ke slušným lidem nepatří. Ani do fotbalu.

  25. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    Snivec     před 6 lety 10.05.2019 16:56 |  
    9 2

    kdyz si shrnu vsechny moznosti tak nejpravdepodobnejsi jsou dve:
    1. slavisti chatari z okoli plzne, kteri se vozrali do bezvedomi - není po vikendu, takze to pada
    2. fanousci uspechu, typicti fanousci plzne, kteri opousteji potapejici se lod a chteji prejit do rad slavistu a byl to jejich prijimaci ritual

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      butters     před 6 lety 10.05.2019 18:12 |  
      6 0

      3. Adolf a spol. se inspirovali činem jiného Adolfa a spol. z roku 1933

  26. Fanoušci Slavie ?

    houston (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 17:33 |  
    13 0

    Němci si Reichstaag taky zapálili sami...

    • Re: Fanoušci Slavie ?

      Ragnarok     před 6 lety 10.05.2019 19:59 |  
      2 0

      A hlavně by se měli Poláci okamžitě omluvit za 2. Světovou.

  27. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 17:38 |  
    5 0

    Ať si o tom myslíme co chceme tak jako píarko před utkáním je to celkem slušný a je jedno kdo to udělal.Klidně to může být provokace, ale také ne. Nelíbí se mě, že JT a další maji šmahem jasno kdo to udělal, až budou důkazy pak ať se klidně všichni vyjadřují. Nicméně už se tady vzpomínalo chování plzeňských dobytků při finále poháru kdy v koridoru za TS byla zničená výzdoba, která nebyla do dnes obnovena. Z tohoto pohledu mě to zase až tolik nevadí, vím jsem zlý a škodolibý.

  28. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    roygrey     před 6 lety 10.05.2019 17:44 |  
    6 6

    Ať to byl kdo to byl, byl to vylízanec. Ke každému táboru se bohužel hlásí skupiny individuí, kteří si říkají příznivci.
    Tak jako plzenští fans před lety poničili výzdobu Slavie v Edenu, mohli tohle klidně udělat ti, co si o sobě myslí, že jsou slávisté. Já bych tomu i věřil. Přiznejme si, že se u nás schovávají skupinky pitomců, kteří už letos Slavii udělali ostudu doma i v zahraničí.

  29. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    Eskaes     před 6 lety 10.05.2019 17:52 |  
    8 1

    Díváte se na to červenobílýma brýlema s logikou normálů. :-) Takže ano, provokace, útok pod falešnou vlajkou, komu to prospěje...všechno hezký jenže...chuligání mají svoji logiku a takový zápas je pro ně "svátek nenávisti".

    Tvrdík se snaží profilovat náš klub jako morání autoritu se sportovním duchem nebo jak to líp vyjádřit. Prostě stavět na tom nejlepším z odkazu slávistické tradice. Jenže je tu rostoucí tvrdé jádro TS- a to má rádo tu "pravou" fotbalovou chuligánskou subkulturu NO PYRO NO PARTY, Nenávist, bílé vlastenectví, bojové sporty atd.

    Hodně lidí tu reaguje až alibisticky, přitom odsoudit takový čin, ať ho udělal kdokoliv, je to nejmenší. Líbilo by se nám to obráceně? Asi ne a řeči, že jsme si to udělali sami už vůbec.

    Z pohledu fans to jen už předznamenává ještě větší nevraživost v hledišti, která se může rychle přenést i na hráče. Jestli je to pro nás dobře či ne se teprve uvidí.

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      SirCohen     před 6 lety 10.05.2019 18:05 |  
      9 0

      Zase na druhou stranu, nápisy SKS HOOL'S? Smrt plzni? Pověšená nafukovací panna v dresu? Co to je za trapnej pokus?

      U spálený šály, vlajky a nápisu zkurvená plzeň, berbr stb, šádek nemá čuráka bych nepochyboval, ale takhle..

      https://youtu.be/C-q4bEULG64

  30. Mne to moc nedojímá

    Petr9608     před 6 lety 10.05.2019 17:54 |  
    1 2

    Žádný dramatický škody.

    Ať už to udělal kdokoliv, tak ale jistě by nechtěl, pokud by ten incident byl nemedializován. Takže může být nyní spokojen.

  31. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    Tomastu     před 6 lety 10.05.2019 18:13 |  
    17 2

    Tak jsem tak zběžně projel komentáře a docela se divím. Někteří už máte opravdu šílené bludy, myslet si že tohle jde ze strany Plzně :) tohle je chuliganska akce a čekám v neděli hodně facek Plzeňským fans kde to jen půjde,spoustu zábavených šál. Tvrdikuv tweet mi přijde úplně zbytečný a nesmyslný, viděl jsem video co dělali fanoušci Ajaxu ve dvě ráno před hotelem kde spali hráči Tottenhamu, tohle se děje všude a vždy bude, na fotbal prostě nebudou chodit jen pojidači popcornu, neodvazuji si tvrdit zda je to dobře či špatně, nemám patent na správný názor. Nicméně Tvrdikuv tweet špatný je zcela určitě, protože není jediný důvod proč by to mela platit Slavia, pokud chce dělat gesta ok, ale ať si to zaplatí ze svého. Jinak je to policie která má vyšetřit a dopadnout viníka, který má uhradit škodu.

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      smely (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 18:39 |  
      2 0

      Absolutne ano +1

  32. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    cheero     před 6 lety 10.05.2019 18:19 |  
    3 0

    Tohle je total picovina! Proc to vubec nekdo resi?!!! A hned timhle zpusobem? Tak asi Jarda vi,kdo to byl. Jinak bych se k tomu nehlasil. Ted pujdu a sousedum polozim venec,ze sou naplaveniny a ze je nemam rad. Von to zaplati jnej soused o kterym se vi,ze je fakt rad nema.

  33. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    buran     před 6 lety 10.05.2019 18:36 |  
    5 1

    Vím že mezi fanoušky je spousta různých typů,ale na fanoušky SKS mi to přijde moc prvoplánované a primitivní,co ten Tvrdík blbne, snad to má na starost Policie , přijďe mi , že se k tomu hlásí , aniž někdo zná pachatele což opravdu může být kdokoliv!

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      smely (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 18:45 |  
      5 1

      Pac to udelali s Navarem ;-)

      • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

        pehacko     před 6 lety 10.05.2019 18:59 |  
        3 0

        ale zase na zacatecniky se jim to docela povedlo... teda kdyby v te figurine nezapomenul v kapse penezenku s obcankou! to bude muset jeste priste vychytat!!!

      • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

        JS (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 22:38 |  
        0 1

        Leda, že tam bylo vedle těch malůvek něco vyškrábaného nožem.

  34. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    Laroen     před 6 lety 10.05.2019 18:46 |  
    3 16

    Ti bezmoci dělají problémy dlouho a stále se omlouvali, hlavně, že fandí. Kolik zaplatil klub pokut, to se také omlouvá. Dokud nebude nikdo potrestán, bude stále stejné, omlouvat je, že máme nejlepší fandy, kteří si mezi sebou pořádek neudělají, se asi co nejdříve je škodě klubu vymstí.

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      DKNL     před 6 lety 10.05.2019 19:45 |  
      10 0

      Ty znáš viníky?

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      pehacko     před 6 lety 10.05.2019 19:34 |  
      5 0

      ja to vidim tak, ze se tohle nikdy neresilo... omlouvat se zrovna plzni, ktera nam znicila vyzdobu za TS? osobne bych jim tuhle “skodu” strhnul z ceny buchy a nazdar... a az pote, co policie dopadne pachatele a ty budou opravdu slaviste. je to jen plzensky medialni tlak na nas a chteji ziskat na svou zkorumpovanou stranu nejake kladne body.

      • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

        Snivec     před 6 lety 10.05.2019 19:40 |  
        2 0

        tohle se muze stat pouze v plzni, adolf se vozral a vime, ze je schopen uplne vseho ;)

        • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

          pehacko     před 6 lety 10.05.2019 19:46 |  
          2 1

          jen jestli ta figurina nemela v rukou volant!

          • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

            butters     před 6 lety 10.05.2019 23:43 |  
            6 0

            Limba je z obliga, ten by napsal "SCS" a "smrd plzňi".

  35. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    DKNL     před 6 lety 10.05.2019 19:40 |  
    6 1

    Teď jsem přijel domů, aniž bych četl příspěvky tak můj názor. Jestliže nechytí přímé viníky, nelze vinu házet na Slavii, může to být klidně provokace plísňáků, rozvíření protislávistické atmosféry, prostě chudáci plzeňáci a ty oškliví slavisté, jen ať jim to ta Plzeň nandá. Taky samozřejmě ne, ale pan Tvrdík by neměl do doby než budou nalezeni viníci nic za Slavii platit. A když náhodou viníky najdou, ať platí oni !!!

  36. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    DKNL     před 6 lety 10.05.2019 19:41 |  
    3 0

    Atmosféra před zápasem graduje !

  37. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    DKNL     před 6 lety 10.05.2019 20:02 |  
    14 0

    V TV : "Chuligáni Slavie ...." Kurva, dokud se nenajdou viníci tak jsou to neznámí vandalové !!!

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      Novi.sks     před 6 lety 10.05.2019 20:43 |  
      6 0

      A neříkali taky, že Latka bije ženu a dlužíme hráčům na výplatách? :) však je potřeba nás trochu rozhodit, žeo...

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      Dobi     před 6 lety 10.05.2019 23:20 |  
      4 5

      Že se divíš, co řekla žumpa zvaná Č!!!

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      butters     před 6 lety 10.05.2019 23:44 |  
      3 0

      Už kdysi "někdo" řekl, že mediální mrdky jsou pořešený. Řídila se tím chátra a řídí se tím i jejich nástupci, kteří od nich přezvali všechny jejich nejhorší metody.

  38. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    zdenek_prachar     před 6 lety 10.05.2019 20:15 |  
    17 4

    Nechtěl bych vypadat jako zápecník, který vystrčil svůj věčně nespokojený nos, aby kritizoval jiné. Ale jelikož si myslím, že s čínským pohledem na svět a obchod mám určitou zkušenost, tak si také myslím, že spoustě diskutujících maličko uniká, oč tu opravdu běží.
    Pan Tvrdík se snaží Slavii dostat na jistou společenskou úroveň ne pro svůj plezír, ne proto, že ho baví se handrkovat s lidmi, kteří mu systematicky a s železnou pravidelností rozkopávají bábovičky, ale prostě proto, že pokud chceme, aby nám velká čínská firma sypala peníze do Slavie, musí Slavia naplňovat status prestiže a úspěchu. V Číně je úspěch statusová věc, úspěch se neskrývá, ale dává na odiv. A k úspěchu patří alespoň zdání jisté společenské úrovně, ne-li společenská úroveň samotná.
    CITIC a Sinobo se jistě mohou pochlubit tím, že za cenu jednoho Hazarda koupili celý klub i se stadionem a ten klub hrál s Chelsea nádhernou bitvu ve čtvrtfinále EL. Ale nikdy se s tím nespokojí a nikdy to nepřijmou za své, pokud Slavia nebude naplňovat i společenskou roli, pokud nebude společensky významnou institucí.
    Já prohlášení pana Tvrdíka chápu naprosto a tuhle situaci mu fakt nezávidím. Já bych třeba zástupcům majitelů pokuty za pyro, vulgární pokřiky, hrozby zavření tribun a stadionu za výtržnosti atd vysvětlovat fakt nechtěl. A už vůbec ne to, že by jejich jméno mohlo být spojováno s něčím, jako je tato kauza (at už je to jak je to). Jestli odsud chceme Citic a Sinobo Group vypudit, pak si myslím, že tohle je docela efektivní způsob.
    Za sebe si myslím, že tohle už fakt nemusí být sranda. A tvrdit, že nám na Slavii záleží, a současně zavírat oči před něčím, co ji může de facto zničit či velmi poškodit, to mi při vší snaze nedává žádný smysl.

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      Eskaes     před 6 lety 10.05.2019 20:50 |  
      6 2

      no kéž by to JT nedělal jen pro čínské papaláše, ale především z úcty k naší tradici. :-P

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      dalislavista     před 6 lety 10.05.2019 20:58 |  
      9 0

      Velká škoda, že kromě odsouzení činu jako takového (s čímž naprosto souhlasím), neřekl JT něco ve smyslu- pokud se prokáže, že opravdu byli pachatelé "příznivci" Slavie, škodu Slavia uhradí. S důrazem na POKUD SE PROKÁŽE

      • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

        bongor     před 6 lety 10.05.2019 22:01 |  
        2 0

        přesně to jsem chtěl napsat.

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      wimpy     před 6 lety 11.05.2019 01:36 |  
      5 0

      Promiň, ale tohle je přece nesmysl. Žádný klub na světě nemůže odpovídat za činy jednotlivců, kteří se k němu hlásí. Když tedy přijmeme za své fakt, že to udělal někdo z našich hooligans, je to čistě soukromá aktivita jednotlivců mimo areál Slavie. Klub by za to nenesl žádnou odpovědnost a to ani morální. Neměl totiž žádné možnosti tomu zabránit.

      • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

        zdenek_prachar     před 6 lety 11.05.2019 08:01 |  
        0 3

        Ale to já přeci také netvrdím. Podstatou mého příspěvku bylo, že investice s takovouto společenskou image podle mne pro čínského majitele z dlouhodobého pohledu zcela postrádá smysl a opodstatnění a že pokud se Slavia nedostane na nějakou společenskou úroveň, nebo pokud se na ni fotbalový klub v ČR z jakékoli příčiny dostat nemůže, tak velmi riskujeme změnu majitele.

        • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

          wimpy     před 6 lety 11.05.2019 10:28 |  
          2 0

          To by ovšem chtělo definovat požadovanou společenskou úroveň a míru jejího požkození takovouto akcí.
          Řeknu to tak, například nějaký dokola se opakující zjevný rasizmus z tribun by podobné následky mít moh, s tím bych asi souhlasil.

  39. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    Eskaes     před 6 lety 10.05.2019 20:16 |  
    7 11

    Dost mě to nepříjemně překvapuje, kolik lidí se tohohle "street artu" zastává nebo to bagatelizuje. Jasně, důkazy nemám, ale nemůžu si pomoct...

    Jak už jsem psal, černý (ha ha) stín TS je všem objektivním dobře znám a v letošní sezóně se ukázal vícekrát.

    Mně tohle prostě připadá primitivní i na chuligány a pokud to byli skutěčně "SKS Hools" měli by zkusit něco, co asi v životě neudělali-zastydět se.

    Problém s tvrdým "skinheadským" asociálním jádrem (i když dnes si už asi ani tak neříkaj) prostě máme.

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      roygrey     před 6 lety 11.05.2019 09:27 |  
      1 4

      Taky mě překvapuje, jak se k tomu tady většina staví. Možná mohl JT počkat na nějaké závěry vyšetřování - podle mě ale nikoho nechytěj. Odsoudit bychom to tady měli každopádně, ale to se nestalo...

  40. Poškození areálu Plzně

    Divizni (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 20:23 |  
    9 0

    Klidně to může být reakce na otevření TS. Někoho to mohlo dost nas... a chce ukázat, jak jsme špatní. Třeba se pletu. Uvidíme co dokáže policie.

    • Re: Poškození areálu Plzně

      necich     před 6 lety 10.05.2019 20:31 |  
      12 2

      Policie dokáže leda vybírat pokuty za rychlost, na rovném úseku z kopce. A za slunečného počasí, v dešti by se neobtěžovali. Tam jsou prémie jisté. Tím se bezezbytku naplňuje slogan " pomáhat a chránit".

    • Re: Poškození areálu Plzně

      ColinSKS     před 6 lety 10.05.2019 23:35 |  
      4 3

      ta dokáže kulový, protože pokud tam není kamera anebo svědek, tak nemají šanci.

  41. Co se to děje?

    necich     před 6 lety 10.05.2019 20:23 |  
    6 1

    Tak se též vyjádřím, sice neurčitě, ale snad si každý najde to své. Připomíná mi to celé jeden dávný pravdivý příběh. Základní vojenská služba, cca 2 měsíce před civilem se koná jednoměsíční cvičení na Labi u Mělníka, cca 60 NA. Polní park NA za městem hlídá jeden dozorčí a dv pomocníci. Na každém NA (převážně Tatra) je několik náhradních 20 litrových kanistrů s naftou. Po týdnu je jich minimálně polovina prázdných (řidiči kšeftují s domorodci a kanistry mění za pivo, víno, cigára apod.), dozorčím včetně pomocníků hrozí velká basa možná i prokurátor. Jak z toho? Bonzovat ? Nebo riskovat toho prokurátora? Po pár dnech vmýšlení stačí jedno, odnést jeden kanistr do pole cca 50 m od NA a vyvolat poplach. Výsledek? Ostrahou parku NA je pověřena četa s ostrými náboji. Závěr, dozorčí parku včetně pomocnků dostává opušťák a pochvalu, vojáci pověřeni ostrahou jsou nadšeni neb se dostali z kasáren a mohou využívat tzv. civilního života. A s naftou se kšeftovalo dále. NA po ukončení cvičení dojela do kasáren, jen se vykázala vyšší spotřeba. Takže prohlášení JT, kdy odsuzuje apod. velmi vítám, ale podepsat tzv. bianco směnku považuji za unáhlené a do vyšetření i za nesmyslné. Každopádně to vše nehraje Slavii do karet. Řada nezaujatých fans se i díky tomuto (ovce) přiklání k Plzni a z toho se mi chce blít...

    • Re: Co se to děje?

      necich     před 6 lety 10.05.2019 20:27 |  
      6 2

      Smrt Spartě :)

    • Re: Co se to děje?

      coogee     před 6 lety 10.05.2019 23:09 |  
      5 1

      Naprostý souhlas. Do konečného vyšetření je reakce JT předčasná a zbytečná. Vůbec bych se nedivil, kdyby to nakonec bylo i jinak, jen další ze způsobů jak nás "rozhodit" před nedělním utkáním.
      Ale pokud se prokáže, že to udělali naši "fanoušci", tak doufám, že to bylo naposled, kdy měli možnost se projevit v souvislosti s fotbalem.
      Věřím klukům, že mají na to Plzeň porazit!

  42. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 10.05.2019 21:06 |  
    4 1

    Ještě mě napadlo, co když si točvolant dal jen kokeš :-)

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      Novi.sks     před 6 lety 10.05.2019 22:51 |  
      2 0

      Spíš si výjimečně nedal... :D

  43. Tvrdík

    PetCC     před 6 lety 10.05.2019 21:26 |  
    6 28

    Tak jak jsem k Tvrdíkovi velmi rezervovanej, tam musím říct, tohle jsem od něj opravdu nečekal.

    Opravdu to velmi oceňuju, nevymlouvá se, bere to na sebe a okamžitě se omluví.

    Zkrátka má za to u mě respekt.

    • Re: Tvrdík

      kondorr     před 6 lety 10.05.2019 21:42 |  
      5 1

      To je sice pěkný , ale on to hodil na fanoušky a stačilo jenom napsat že to jako klub odsuzujem a ne že to je podraz na klub a že škody samozřejmě uhradíme i když nejde o žádnou velkou škodu. Neřeknu kdyby se to stalo při zápase v Plzni.

      • Re: Tvrdík

        ColinSKS     před 6 lety 10.05.2019 23:51 |  
        1 4

        stačilo říci - pokud by to byl někdo z fanoušků SKS, tak to zaplatíme.

    • Re: Tvrdík

      VanDel     před 6 lety 10.05.2019 21:58 |  
      28 4

      On to nevzal na sebe ! On to naprosto nepochopitelne a hloupe, bez jakehokoliv vedomi o skutecnych pachatelich, stahnul na celou Slavii ! A to je proste nebetycna hovadina !!

      • Re: Tvrdík

        pehacko     před 6 lety 11.05.2019 07:40 |  
        0 2

        co mas proti hovadinam???!

        • Re: Tvrdík

          VanDel     před 6 lety 11.05.2019 12:52 |  
          1 2

          Jak kdy, obcas jsou to pekny picoviny...

    • Re: Tvrdík

      ColinSKS     před 6 lety 10.05.2019 23:33 |  
      6 6

      myslím že tady ulít. nikdo neví kdo je ten provokatér a bohužel JT to trochu vztáhl na tu svoji snahu vybojovat podmínku pro TS a bouchly mu saze a celé to jeho vyjádření je medvědí službou na naše fanoušky, kteří jsou znova hozeni do jednoho pytle jako naprostá hovada. Já nevěřím, že to byl někdo od nás, pro mne to zůstává provokací, jednoduchou, proveditelnou kýmkoli

    • Re: Tvrdík

      Slawek     před 6 lety 11.05.2019 12:27 |  
      7 1

      U mě by respekt měl jen v případě, že byli pachatelé řádně usvědčeni. Jinak mu jde asi jen o to uznání, jaký je objektivní borec. Celá věc nemá špetku logiky. Myslím, že je to provokace ze strany Plzně. Pochybuji, že někdo pojede do Plzně nasprejovat cosi a ještě k tomu na tréninkové hřiště. Vůbec to není způsob jakým se slávisti vyjadřují, dokonce ani ti rozumově méně zdatní. JT dopředu uznal fanoušky Slávie jako viníky. A to rozhodně neměl.

  44. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    Dobi     před 6 lety 11.05.2019 00:19 |  
    8 5

    Vyjádřil jsem se k tomu narychlo před 7 hodinami. Ale stále o tom přemýšlím... Co se stalo (ať už to udělali slávisti nebo kdokoliv jiný, je to hnus...). . A já jsem už odpoledne přidal i úvahu o posprejování skal v mém milém Středohoři... To už se nikde nerozebíralo, přesněji jsem to nikde nenašel... Co se stalo? Byly poničeny hodnoty, které třeba v té Plzni vytvořil člověk (ať už jsou to "pitomá" vrata) nebo co nám zanechala příroda... Co tito "umělci" ve svém životě vytvořili? Přiznám se, že ani Plzeň (kvůli fotbalu), ani Spartu rád nemám...
    2x do roka pořádáme zahrádkářské výlety po vlastech českých i západní Moravě a příhraničí (1 den). A v Plzni nám řidič zaparkoval u Doosan Arény. To je kousek do centra a já si vzpomněl na vojenský kurs v Plzni... Jinak jsem sloužil na rodném Severu. Ať už v Terezíně (při ranní rozcvičce nám zářily ty středohorské kopečky) nebo ve Vejprtech a tam zase byl Klínovec... V Plzni jsem si musel hledat něco lákavého. Táta od roku 1945 jako stavař měl na starosti určitý úsek rozbombardované Škodovky a její obnovu a doporučil mi restauraci U Salzmannů, kam jsem jako voják s kamarády i nyní zašel... Pohled na stadión mě, pravda ,iritoval, ale nikdy by mě nenapadlo tam cokoliv poškodit... V tom je ten vandalismus hrůzný, ať to udělal, kdo to udělal. A slova JT beru i jako gesto, že (pokud to byli - nedej Bůh - slávisti), dovedeme se k tomu postavit čelem... Ať se v neděli vše odehraje NAHŘIŠTI JEN A JEN FOTBALOVÝMI PROSTŘEDKY!!! Jsem jen snílek???

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      Markus     před 6 lety 11.05.2019 09:13 |  
      4 7

      Asi tak, ať už to udělal kdokoliv, vítám jak se k tomu klub postavil, že o takovou formu "podpory" nestojí a je ochotný kromě slov i vynaložit prostředky, aby se to vyřešilo. Vymlouvat se na provokaci nestačí, protože to nemáme pod kontrolou, prostě v tuhle chvíli se to neví a ten srab co to udělal to ani nikdy nepřizná, nemám potřebu chválit Tvrdíka za každý krok co udělá, ale tohle považuji za dobré gesto. Jinak ti naši sprejeři se fakt blbě vysvětlují, třeba v Modřanech nějaké hovado sprejuje nápisy SKS a proti Spartě často a všude možně, jenže pak na to město volá za nemalé peníze údržbu, která to dává do pořádku. V Praze jsou teď finance zvláště sledované, co kam jde, škody se fotí, tohle tam je vidět a nedělá nám to vůbec dobré jméno. V současné demagogii se pak můžeme dočkat nějakého prohlášení, že kvůli příznivcům Slavie vysadí Praha méně stromů, protože po nich musí napravovat škody na veřejném majetku bla bla bla :) Měli bysme si ve vlastních řadách udělat jasno, jakou formu podpory chceme a jakou ne. Jakkoliv mi přijdou ty různé etické kodexy trapné, tak tady by se nějaký jasně napsaný už hodil. Samozřejmě ne oficiální kodex ze strany klubu, ale něco, co by sesmolili a na čem by byla shoda mezi fans.

      • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 11.05.2019 10:04 |  
        4 3

        Musím to, ač nerad označit jako vlezdoprdelovství JT, který něco vyhlašuje aniž by měl jediný důkaz kdo to udělal,pokud tedy nemá tajné info, no ono se to týká všech kteří mají jasno kdo že je viník,pokud vím tak tak zde platí presumpce neviny. Psát nějaké kodexy je nesmysl, to ať mají soudruzi v KSČ ty furt někomu něco chtěli organizovat, nebo kecat do života. Shoda všech fans nikdy ve Slavii nebyla a nebude, tedy mimo toho základního, že je člověk slávista. I na té TS je tolik různých lidí či skupinek s rozličnými názory,že by to asi moc nefungovalo. Jediné smysluplné teď považuji to vyhlášení nulové tolerance házení čehokoliv na hřiště, uvidíme jak se to bude dodržovat. No a to sprejovaní prostě patří k životnímu stylu některých lidí, někdo má rád holky jiný vdolky, jo když je chytnou jejich problém ať škody zaplatí, nebo třeba ať jdou do tepláků, je to stejné jako když tě třeba chytnou namazanýho v autě máš prostě problém.

        • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

          Dobi     před 6 lety 11.05.2019 11:12 |  
          3 0

          Já doufám, Vlku, že to není reakce na moji poznámku. Já se vůbec nevyjadřuji k omluvě či neomluvě, slíbit úhradu...
          Taky jsem psal, že nevím, kdo to byl... Ale ať to byli třeba marťani nebo sparťani, Corvati či Srbové, je to OBECNĚ hnus. My jsme v našem věku zažili taky různé alegorie. Sice za hnusnou, ale nikomu neubližující považuji toho "viselce" (jen ta etika...). Ale ničit hodnoty, to už mě štve - ať je to ve smyslu fotbalu, politiky, souboje vinařů nebo pejskařů s kočičáři... Někdo to MUSEL udělat! A já se ptám: Kolik toho už pro společnost, pro lidi odvedl, aby si osoboval právo cokoliv poškozovat. Ať je to plot v Plzni nebo ty skály u nás na Severu!!!

          • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

            vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 11.05.2019 15:35 |  
            0 0

            Předsedo to by mě strach nedovolil.

  45. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    Taky     před 6 lety 11.05.2019 05:55 |  
    24 0

    Šok !!!
    V Plzni se při západu slunce na obloze objevil obrazec z červených a bílých mraků, vzdáleně připomínající holé pozadí ! A to jen dva dny před důležitou bitvou Plzeňské Viktorie na hřišti pražské Slavie !
    Předseda klubu z Edenu, tvrdý Al Jardá se k čínu na svém twitrovém účtu již přihlásil a je připraven poskytnout finanční podporu všem, kterým to způsobilo psychickou újmu, nebo sérii průjmů.

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      pehacko     před 6 lety 11.05.2019 11:45 |  
      0 0

      z jejich hracu to nemohl videt nikdo, tou dobou uz davno sedi nekde v baru na dobrem kokesi!

  46. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    ColinSKS     před 6 lety 11.05.2019 07:46 |  
    7 8

    kdyby chtel někdo z vandalů 2 lupeny na východ, rezervace platí do sobotní noci. SZ

  47. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    davidovky1     před 6 lety 11.05.2019 10:45 |  
    1 1

    Sice vždycky platí,že hotovo je, až když je úplně hotovo, ale:
    pravý krajní obránce
    Tomáš Holeš (@FKJablonec)
    by měl v létě na 95 procent přestoupit do @slaviaofficial.

    • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

      pehacko     před 6 lety 11.05.2019 11:43 |  
      3 0

      proc ne, vypada jako velikej bojovnik a takove hrace potrebujeme... coufal mi prijde posledni zapasy polovicni, tak potrebuje trosku konkurenci a at hraje ten lepsi...

      • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

        Snivec     před 6 lety 11.05.2019 14:39 |  
        2 1

        Nemam ho nakoukaneho, ale velke plus je, ze ho chtela chatra ;)

        • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

          SKSVenca     před 6 lety 11.05.2019 14:47 |  
          4 3

          S jejich skautingem je to spíš mínus ne? :D :D

          • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

            Nosorozec     před 6 lety 11.05.2019 23:33 |  
            2 0

            Sparta nemá vždy úplně špatný skauting, ale všechny dobrý hráče, které si vyhlídli, jsme jim přetáhli my (Coufal, Ševčík, Masopust), takže na ně zbyde vždy to horší zboží :)

            • Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

              butters     před 6 lety 11.05.2019 23:49 |  
              6 0

              Vlastně nám "vyfoukli" jen Tetteha, ale ten přestupoval v době, kdy média na zakázku J&T jela "kampaň" o krachující Slavii, takže jsme neměli moc dobrou pozici při vyjednávání. Na podzim hrál slušně a říkal jsem si, že je škoda, že není u nás, ale během pár měsíců se erbéčkám povedlo ho zkurvit jako většinu svých posil z poslední doby. Mně přijde, že u nich by se i Messi po půl roce kopal za uši.

  48. Re: Hnus a sprostí vandalové! Tvrdík se omlouvá za fanoušky Slavie

    d166     před 6 lety 12.05.2019 13:45 |  
    6 0

    Jsem Slávista od Plzně a myslím si taky, že je to viktoriánsko-šádkovská provokačka před rozhodujícím zápasem.