Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Komentáře (55)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 02.05.2019 21:29 |  
    24 0

    Moc hezký gesto od kabiny... plus Tvrdík vyhlásil, že na finále poháru do Olomouce zadarmo pro všechny fanoušky nechá vypravit speciální vlaky, které zaplatí klub...

    Je vidět, že hráči, trenéři, i vedení, cítí, že kor v týhle době, plný berbrovsko-prádelnických křiváren, kteří se neštítí absolutně ničeho, se musí slávistický národ o to víc semknout a táhnout za jeden provaz ke společnýmu cíli...

    Díky kluci, díky vedení... tohle zahřeje u srdíčka... zkoušej to ty bezskrupulózní svině opravdu všemožně, ale nás nedostanou...

    • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

      wimpy     před 6 lety 02.05.2019 21:30 |  
      0 0

      Jedeš do Liberce?

      • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

        pehacko     před 6 lety 02.05.2019 22:08 |  
        0 0

        ja jedu! a mam misto u spolujezdce...

        • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

          wimpy     před 6 lety 02.05.2019 22:11 |  
          0 0

          Já že máme lístek navíc. Jedeme se synkem autem.

          • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

            pehacko     před 6 lety 02.05.2019 22:15 |  
            1 1

            ja potrebuji jeste dva detsky...

            • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

              ColinSKS     před 6 lety 03.05.2019 07:50 |  
              0 5

              pro tebe? :)

              • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

                pehacko     před 6 lety 03.05.2019 08:13 |  
                1 0

                jasne zasadne chodim na fotbal na tri vstupenky, jedna dospela a dve detsky, mam pak kolem sebe vic mista, kdyz se mi teda povede deti zamknout v kufru auta!

                • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

                  ColinSKS     před 6 lety 03.05.2019 08:19 |  
                  0 3

                  doufám žes pochopil vtip :)

                  • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

                    pehacko     před 6 lety 03.05.2019 08:30 |  
                    1 1

                    ja pisu pravdu, ale moje pani to nesmi zjistit, jak to s detma opravdu je!

      • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 02.05.2019 22:17 |  
        0 1

        Nakonec nemůžu, já už tam byl hodněkrát... poprvé v sezoně 95/96, když to kvůli rekonstrukci Nisy přesunuli na Městskej... Suchej Párek se Stejskalem tam tehdy přebírali pohár po 49 letech :)

    • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

      bongor     před 6 lety 03.05.2019 11:05 |  
      2 0

      To jen dokazuje,jak důležití jsou pro kabinu naši fandové a jaký svinstvo je činnost DK.Jak je řečeno v článku,naši konkurenti se neštítí ničeho,jde jim o hodně velký prachy,fotbal je pro ně vedlejší věc.

  2. Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

    pinochet     před 6 lety 02.05.2019 23:45 |  
    4 0

    Kdyby někdo potřeboval lístky, tak mám 4 á 1220, za co jsem je koupil a z rodinných důvodů nemůžeme. TČ 603 843 596

    • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

      ColinSKS     před 6 lety 03.05.2019 07:41 |  
      1 5

      takže každý za 1220... hm :)

      • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

        pinochet     před 6 lety 03.05.2019 12:15 |  
        0 0

        Ne, čtyři za 1220

      • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

        pinochet     před 6 lety 03.05.2019 15:25 |  
        0 0

        tY LÍSTKY SOU NA TRIBUNU zÁPAD 6.ŘADA

  3. Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

    ColinSKS     před 6 lety 03.05.2019 07:49 |  
    2 6

    liberci je nutno přiznat, že nemají žádný důvod nám poskytnout celou západní tribunu. to si málokdo uvědomuje. klidně by to mohli omezit na sektor pro hosty. všichni to poslední leta bereme jako samozřejmost, že západ je náš, ale samozřejmost to není.

    • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

      Astrocytoma (přítel SN)     před 6 lety 03.05.2019 11:03 |  
      2 0

      tobude tim ze by to stejne nenaplnili a prece jen 2000x par set korun je prijemny bonus do kasy. Proste to delaji kvuli prachum kdyby to naplnili nedali by nam to. Koukni kolik tam je jeste volnych listku na ticket portal. Oni si preji aby prislo jeste vic slavistu:)

      • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

        bongor     před 6 lety 03.05.2019 11:07 |  
        0 1

        Ani bych se nedivil,kdyby se tam vypravili i nějací soudruzi ze z plzně .

      • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

        wimpy     před 6 lety 03.05.2019 11:10 |  
        2 0

        Ale stejně je to od nich slušnej přístup.

    • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

      jane (admin)     před 6 lety 03.05.2019 18:50 |  
      0 0

      Ano, je to tak, je to od Liberce velice pěkný postoj. Co tak znám jejich filozofii, tak jsou rádi, když je na zápase super fandění a atmosféra, kterou udělají nasi fans. A ono je pro ně i z organizačních důvodu lepší, když mají 90 % našich fans na jedné tribuně pohromadě, než aby byli rozeseti po celém stadionu.

  4. Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 03.05.2019 08:13 |  
    33 0

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    To je ta nejlepší reakce na všechny ty "klacky pod pásy".
    Tedy vlastně, oni jsou to teď "podpásovky" skoro pořád.
    Prostě zaplníme Liberec, Olomouc....
    Že nám zavřeli TS? Je to sice škoda - skoro až "sviňárna", ale zaplníme Eden i tak.
    Pan Jaroslav Tvrdík udělal dobře, že jde zákonnou cestou a odvolal se proti tomu rozhodnutí DK LFA ČR.
    A na odvolací komisi FA ČR položí na stůl argumenty i o těch prasárnách VAR, špatných rozhodnutích rozhodčích a nepotrestaných faulech Costy a Frýdka. Buď se bude trestat všechno a to i pokřiky JUDE SLAVIA při zápase Plzně s Duklou od tribuny fandů Plzně a nebo jsou pak rozhodnutí DK jen účelová.
    Hrajeme fotbal, na který se dá koukat a jak je vidět, hrozně to vadí. Budeme si to muset uhrát tak, aby ani jeden náš vstřelený gól nevyvolal sebemenší pochybnosti.
    Máme hráče, kteří ví, co mají hrát. Máme trenéra, který umí kluky na hřišti poskládat. A je dobře, že na každém zápase nás bude tolik, abychom kluky povzbudili a řekli jim - že jsme tam s nimi.
    Začíná opravdová válka o titul. Tu válku jsme nezačali, ale nenecháme si "srá..t" na hlavu.
    Maximus Decimus - vojevůdce řekl jednu věc: "Orel mouchy nelapá". Už vím, kdo jsou to ty mouchy :-).
    Slávisté, jdeme do toho !!
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55


    • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

      mudrc     před 6 lety 03.05.2019 08:46 |  
      4 1

      Sokrate, Tvuj klid a nadhled v teto rozbourene dobe, kdy je na Slavii utocene ze vsech stran unfair vypady, na me pusobi jako balzam. Dekuji a tesim se na dalsi davku od Tebe :-)

    • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

      pehacko     před 6 lety 03.05.2019 09:29 |  
      4 3

      kdyby to jen slo, tak dam ne jeden, ale sto palcu nahoru!!!

      ps: snad to za me udela slaviator ze vsech multinicku co tu pouziva!

      • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

        slaviator     před 6 lety 03.05.2019 10:55 |  
        2 1

        17... Uff

    • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

      zeleznik2     před 6 lety 03.05.2019 10:14 |  
      4 2

      Hezké Sokrate, v jiné době, kdy fotbal byl ještě hrou férovou, bez postranních vlivů, úplatků, rozhodování tehdejších mocných atd..by byl postup pana Tvrdíka správnou a jedinou cestou..bohužel v dnešní době, se obávám, že ikdyž postupujeme v souladu, s právní legislativou, bude nám to platné asi tak, jako mrtvému zimník. Co je platné, že komise rozhodčí řekne: " Slavie měla, kopat dvě penalty" nebo zmetek Frýdek či Costa: " měli být vyloučeni", já bych k nim klidně připojil i Kangu.
      Body nám to nevrátí, Plíseň ikdyž nehraje poctivě, je stále na dohled..
      máme to sice stále ve svých rukách, ale jak je vidět, vše se dělá proti nám...Královec nevidí jasnou penaltu, to samé Franěk, teď nám zavřeli tribunu Sever zrovna na Plíseň, na finále poháru se jede až do Olomouce.
      Spíše než právní kroky, bych učinil, opatření, že chybějící místa pro tribunu Sever budou nahrazeny místy určených pro hostující tým. Takže Plíseň bude hrát u nás bez fanoušků...

      • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

        donford     před 6 lety 03.05.2019 11:10 |  
        2 1

        Jsem moc rád za Sokratův nadhledový a povzbuzující komentář, ale mám také jeden dotaz - již se zmínil železník2 - když mnozí naši fandové nesmějí na TS, můžeme, či máme na to právo, neprodat lístky Plzeňákům a přenechat je permanetkářům z TS? Víte, vzhledem k těm příliš podezřelým okolnostem, zapřené desítky od VARu, nevyloučení hráčů za téměř smrtonosné kosy, kdy DK si schovává hlavu do písku, jako ten pověstný pštros, když sice konstatuje pod tíhou důkazů komise rozhodčích zpětně jistá pochybení, ale dál ani nekomentuje asi neslyšené celorepublikové skřeky pitomců blábolících do své Jude Slavie, o kterých moc dobře ví každý, kdo se o fotbal u nás jen trochu zajímá, jen ne naše DK, se domnívám, že bychom si neměli brát opravdu žádné servítky a prostě Plzeňáky (diváky) na náš zápas nepustit. I za tu cenu, že do budoucna se také naši fandové recipročně do Plzně nepodívají. Samozřejmě pro jiné kluby bych tuto "uzávěru" nečinil, ale kvuli této podpásové svoloči (Šádek, Berbr) dobrovolně nepustit ani centimetr.

        • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

          kjandourek (admin)     před 6 lety 03.05.2019 11:12 |  
          3 0

          To se obávám, že nelze.... máme nějakou povinnost 5% z kapacity stadionu dát hostům...

          • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

            Martin 58     před 6 lety 03.05.2019 11:19 |  
            2 0

            Které? Plné kapacity, bezpečnostní s omezením, kapacity po zmenšení o TS - to by dávalo logiku, to je ovšem pojem, který Berbr a jeho poskokové neznají !?

            • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

              wimpy     před 6 lety 03.05.2019 11:22 |  
              2 0

              Určitě z té snížené kapacity. Ale i tak je to nějakých 800 lidí. Budou jen v kleci.

            • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

              kjandourek (admin)     před 6 lety 03.05.2019 11:58 |  
              3 0

              Jistěže plné.... proto máme přesně ohraničený sektor hostí.... Zavření tribuny sever - jakkoliv absurdní - s tím nemá co dělat....

        • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

          wimpy     před 6 lety 03.05.2019 11:12 |  
          2 0

          Pět procent kapacity jim musíš nabídnout.

        • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

          slavanda     před 6 lety 03.05.2019 20:32 |  
          0 1

          Vstup na stadion Plzeňákům zkomplikovat. Vzhledem k tomu, že jsou nebezpečná cháska co hází mezi diváky pyro, a pořadatel je trestán za její pronášení, důkladná osobní prohlídka osobou stejného pohlaví v izolovaném prostoru (stan, zástěna). Měli bychom samozřejmě udělat to samé i u TS, ale ta bude zrovna bohužel zavřená, takže prostor pro prohlídky našich fans zůstane zrovna tenhle zápas nevyužitá...

      • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

        bongor     před 6 lety 03.05.2019 11:16 |  
        4 2

        To by asi koníku neprošlo,to by nám zavřeli celý stadion.Ale zapojil bych CITIC,aby okamžitě přestali sponzorovat tu žumpu a zvýšil bych nemocnost našich hráčů v době repre zápasů,i když by mi Jardy bylo moc líto.Už je toho přespříliš milí soudruzi!

        • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

          wimpy     před 6 lety 03.05.2019 11:17 |  
          2 1

          Zvyšovat nemocnost je blbý. Na férovku je neuvolnit.

          • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

            necich     před 6 lety 03.05.2019 12:08 |  
            1 2

            S tím už si JT ostudu udělal jednou, nač to opakovat? Navíc hráči by byli asi rádi..:)

            • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

              wimpy     před 6 lety 03.05.2019 12:10 |  
              0 0

              No tak proti vůli hráčů bych to nedělal, to je pravda.

              • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

                Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 03.05.2019 13:27 |  
                2 0

                Dobré odpoledne přeji Vám všem.
                Děkuji Vám za disputaci a argumenty.
                Snad právě proto, že řídící orgány LFA a FA ČR teď už jednoznačně nepostupují v souladu s právním pořádkem a dopouštějí při svém rozhodování nedůvodné rozdíly, tak bych viděl právě jedině k obraně zvolit pouze zákonnou cestu. V jakémkoliv řízení se pak té zákonnosti můžeme dovolávat a ten, kdo ji nedodržuje ztrácí oporu v zákoně či fotbalových předpisech. Tím si DK LFA a FA ČR řeže větev sama pod sebou.
                Jsem přesvědčen tak jako Vy, že si naši kluci teď určitě našli motivaci a tím víc nás to morálně všechny posílí.
                Už jsem tu v jiné disputaci napsal , že z bezpráví právo nevzniká a nikdy nevznikne.
                Nesnižme se k žádným nedomyšleným úhybným manévrům. To by tu naší už teď velkou morální sílu poškodilo.
                Bojujme za Slávii, braňme Slávii a podpořme kluky všude a co nejvíce.
                To je ta naše největší zbraň k ofenzívě a cestě za titulem.
                A s úctou ke všem, kdo to udělají....
                Sokratese55
                Sokrates55

                • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

                  wimpy     před 6 lety 03.05.2019 13:32 |  
                  0 0

                  Dovolím si upozornit, že se nesmíme obracet na civilní soudy, čili zákonná cesta je tak trochu zavádějící termín.

                  • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

                    mudrc     před 6 lety 03.05.2019 13:52 |  
                    0 2

                    Moment, vcera se snad JT obratil na civilni soud, nebo tomu tak neni?

                    • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

                      wimpy     před 6 lety 03.05.2019 13:56 |  
                      2 0

                      Nikoli, odvolal se zase jen u DK.
                      Kdyby se obrátil na civilní soud, tak nehledě na ostatní následky, mohl by očekávat rozhodnutí tak někdy v roce 2022.

                      • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

                        smely (přítel SN)     před 6 lety 03.05.2019 14:47 |  
                        2 0

                        není to tak, odvolani se podava k odvolaci komisi, která nespada pod LFA, ale primo pod FACR...svete div se, předsedou ty odvolaci komise je pravnik zez Plzne :-) ...no nic...jinak mrdky v ramci svyho pohledu na Fairplay 3 dny pred vzajemnym utkanim s Jabkama vstoupili do jednani o prestupu s Povazancem....ja uz se jen smeju :-)))

                          • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

                            smely (přítel SN)     před 6 lety 03.05.2019 14:54 |  
                            2 0

                            jo to vim, ale myslim, ze tohle je "jina liga" :-)

                            • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

                              kjandourek (admin)     před 6 lety 03.05.2019 14:57 |  
                              0 0

                              No já nevím.... Kdo ví, co to je za "řízka"... Pobavilo mě to:

                              Vykonatelnost rozhodnutí Disciplinární komise LFA ze dne xxxxx se podle ust. § 110 odst. 9 Disciplinárního řádu zrušuje.
                              Odůvodnění: Rozhodnutí se v souladu s ust. § 110 odst. 9 Disciplinárního řádu FAČR neodůvodňuje.
                              Poučení: Proti tomuto rozhodnutí není odvolání přípustné.

                              Jako dobře si s tou věhlasnou "komicí" vytřel tentononc :-)

                              • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

                                Pepino44     před 6 lety 04.05.2019 17:39 |  
                                0 0

                                Ano, takovéto rozhodnutí o zrušení výnosu Dk o zavření TS se v rámci objektivity může také objevit, ale bohužel tak za 14 dní. Vlk (Plzeň) se nažral a koza (objektivita) zůstala celá. Napíšou, že dříve nebylo možno odvolání projednat.

                                • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

                                  kjandourek (admin)     před 6 lety 04.05.2019 18:11 |  
                                  1 0

                                  Požádali jsme o odklad výkonu trestu do projednání...

                          • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

                            slavanda     před 6 lety 03.05.2019 20:26 |  
                            2 0

                            To zrušil aby jim tu Plzeň nevpuštění chachaři nerozmlátili... taky cesta. Navíc za fanoušky ve městě a před stadionem klub absolutně neodpovídá. Čili taky rozhodnutí ve prospěch Plzně.

                        • Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

                          wimpy     před 6 lety 03.05.2019 18:37 |  
                          0 0

                          Dobře tedy, ale není to k civilnímu soudu.

  5. Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

    Ondráš     před 6 lety 03.05.2019 14:14 |  
    5 2

    Vykašleme se na řešení nějakýho vnějšího nepřítele a pojďme se spíš semknout! Teď se láme chleba a v Liberci to musí být hukot. Já chci titul..a chci pohár..chci to všechno!

  6. Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

    ColinSKS     před 6 lety 03.05.2019 17:04 |  
    1 4

    na ticketportalu na zapadni neni uz nic :) ted uz jen doufam, ze nekdo cestou tam, nevymysli nehodu napriklad tanku, ktera by zastavila provoz na dalnici na 3 hodiny

  7. Tak LoboTom už má smlouvu na 2,5 roku a možná (i) s opcí

    tobro     před 6 lety 03.05.2019 17:30 |  
    0 2

    !!! SKS4EVER !!!

  8. Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

    bedy     před 6 lety 03.05.2019 20:44 |  
    0 0

    Zdar, mam navic jeden listek na zitrejsi zapas. Je to na zapadni tribunu sektor C.Prodam ho za nakupku 300 Kč.

  9. Re: Invaze do Liberce s podporou hráčů a trenérů!

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 06.05.2019 11:33 |  
    0 0

    Dobré dopoledne přeji Vám všem.
    Předně chci poděkovat těm slušným fanouškům za cestu do Liberce a podporu našim klukům.
    Opět jsme se nechali vmanévrovat do bitvy, která nám nevyhovuje. Liberec hrál na maximum hru, kdy nás všude napadal a obětoval tomu jakoukoliv aktivitu směrem k naší brance. Proto taky od nich ani jedna střela na branku.
    Nám tentokrát nefungovala tak dobře vnitřní trojka zálohy. Masopust i Král sice hráli co mohli, ale prostě to nešlo tak dobře, jako jindy. Navíc si myslím, že nebyla tak velká nabídka ani od Micka a Petera. Byli jsme rychle vždycky rychle dostoupeni a dohráni. Potočný, Malinský, Breite se doslova překonávali. Jsem zvědav na jejich výkon v dalším zápase.
    Pro nás je to ztráta tím, že už máme jen dva body. Tedy ne až tak moc dobrý začátek. Přesto věřím klukům, že to v příštím zápase dají. Prostě jim věřím a nebudu popisovat proč a jak. Nebudu ani psát, co by jak měl kdo hrát a jak to mělo být postaveno. To je na našich chlapech, co do toho vidí. A protože trenér Trpišovský popsal zápas s Libercem naprosto přesně, tak věřím, že si to na Plzeň připraví a poskládá co nejlépe.
    Já se vrátím pouze k jedinému spornému momentu, který jsem si pouštěl a to byl zákrok na Součka od Potočného. Byl tam vysunutý loket a bránění ve hře. Když jsem se koukal, za co byla písknuta penalta na Spartě, tak to byl daleko menší prohřešek a daleko větší teatrální pád. Ale pentle byla. Jak diametrálně odlišné posouzení a to i v kontextu posuzování toho, co nebylo posouzeno jako penaltový zákrok v derby......
    A zároveň nevyloučení Costy....... za ten další humus zákrok na Filla. A pan Královec si vytřel se stanoviskem komise rozhodčích "prd..el". Prostě dokud Costa někoho opravdu nesundá natvrdo se zlomenou nohou, tak se mu bude odpouštět. No řekněte sami, kdo to má...... ?
    Nevyhráli jsme a ani neprohráli. Bohužel jsme o dva body přišli, ale jak řekl trenér, počítat umíme.
    Když Pánbůh vzal, tak možná taky dá. Tak tu víru v naše kluky mějme a uvidíme po dnešku, v jakém počtu se na Plzeň náš "SINOBO Stadium" zaplní :-)).
    S úctou k Vám všem tady disputujícím
    Sokrates55