Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (49)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

    rfslavia     před 6 lety 01.05.2019 10:24 |  
    13 0

    4 m eur? turci maj smysl pro "humor"

    navic Soucek by musel byt blazen aby tam sel, zvlast po udalostech posledni doby...

    • Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

      wimpy     před 6 lety 01.05.2019 10:37 |  
      4 0

      V Turecku se přece smlouvá, jinak by je to nebavilo. :-)

      • Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

        Chlupp (přítel SN)     před 6 lety 01.05.2019 19:42 |  
        0 0

        Jestli se tam smlouvá, tak ať požadujeme 40mil Eur...

  2. Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

    JS (přítel SN)     před 6 lety 01.05.2019 10:33 |  
    12 6

    Osobně si myslím, že ve svém vlastním zájmu by měl Suk vypadnout z CZ ligy do Bundesligy nebo do Premier League prát se o nejvyšší příčky. Samozřejmě by bylo hezké udržet ho ve Slavii, ale už by pak asi nikdy neudělal nějakou značnou díru do světa. Má pět minut po dvanácté v jeho 24 letech.

    Obratem za to ale očekávám adekvátní finanční kompenzaci. Pokud současná Součkova smlouva není tak vysoká, že zájemci nabízejí méně, než je jeho tržní hodnota, určitě by mohl podepsat novou smlouvu s výrazně vyšším platem prodlouženou o pár let – klub, který jej pak bude chtít pořídit, bude muset zaplatit značně vyšší obnos.

    Pořád doufám, že Fenerbahce nebo druholigový Köln nejsou Sukův strop, co se týče přestupů. A jako chybu spatřuju v tom, že je SKS očividně domluvená s Paskou, že Součka pustí za 10 mil EUR. Podle mě by si mohla říci o víc.

    • Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

      Mikey     před 6 lety 01.05.2019 10:52 |  
      2 0

      Včera jsem četl rozhovor s panem Paskou a zdá se mi, že není moc rád, že ho musí prodat za vyšší peníze. Ještě tam říkal ten příklad s Dočkalem a Schickem, ale je to jen můj názor, realita může být jiná.

      • Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

        JS (přítel SN)     před 6 lety 01.05.2019 10:56 |  
        3 1

        Tak to je jasný, že jemu to do karet nehraje.

    • Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

      Boo_SKS     před 6 lety 01.05.2019 11:03 |  
      8 0

      Mas naprostou pravdu. S vyjimkou Poborskeho, Necida a Pavlenky jsme nikdy nikoho neprodali za vice nez 100 mega, zatimco Sparta, ac maji tragickou prestupovou politiku, tak alespon prodavat umeji a vzdy z kazdeho odchodu vytezi maximum. To se musime naucit taky, a proto bych prestupem Soucka vyslal jasny signal, ze nejsme laciny vyprodej, ale kvalitni stredoevropsky tym, z nehoz odchazi hraci za adekvatni penize. Verim, ze az udelame par takovyhle vetsich prestupu, tak uz nas budou i ostatni kluby brat trosku jinak, ale dokud budeme vychazet vstric hracum v plneni jejich snu pokazde, kdyz zahranicni tym nabidne mrzky peniz s tim, ze hrac sam si pote prestup vybreci, tak nikdy nebudou chodit nabidky, ktere bychom si my i hraci zaslouzili.

  3. Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

    vršek     před 6 lety 01.05.2019 10:47 |  
    2 1

    Doufám, že se Součka podaří udržet. (A snad nedojde k tomu, aby tým opustil i Ngadeu)
    Nová smlouva. Hra v pohárech i v příštím roce. Jeho výsadní postavení v týmu i v reprezentaci i při učinkování v naší lize. Rodinné zázemí. A snad ještě i čas prosadit v zahraničí v následujícím roce či dvou v jeho věku... Pro úspěch Slavie v příští roce nejdůležitější hráč týmu, kterého nahradit je víceméně nemožné.

    • Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

      JS (přítel SN)     před 6 lety 01.05.2019 10:57 |  
      4 7

      Ale je to možné. Alex má úplně stejné kvality a ještě je dynamičtější. A co se týče čtení hry, zkušenosti získává raketovým tempem. Já bych se nebál.

      • Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

        Boo_SKS     před 6 lety 01.05.2019 11:08 |  
        6 3

        Alex má minimálně v porovnání s Tomášem náskok o 2-3 roky v tom, že hraje pravidelně ligu (a teď už i poháry a repre zápasy) daleko dříve, takže se zkušenostmi a zvyšující se kvalitou může dostat na Součkovu současnou úroveň klidně už 21 letech, čímž by byl pro zahraniční kluby daleko atraktivnější a tím pádem bychom si za něj mohli říct daleko vyšší cenu, protože věk dneska hraje při přestupem jednu z hlavních rolí.

      • Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

        o5aradecek     před 6 lety 01.05.2019 11:54 |  
        4 0

        Až dá Alex 15 gólů za rok, jak Sukýno, můžeme se o tom pobavit.

        • Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

          wimpy     před 6 lety 01.05.2019 11:56 |  
          2 0

          Střelu celkem má. :-)

  4. Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

    VanDel     před 6 lety 01.05.2019 11:02 |  
    10 1

    Tak tohle me nechava zcela klidnym. Zaprve ta cena snad neni ani vtipna, to je uboha trapnost. A zadruhe pochybuju, ze by Soucek chtel do Turecka.

  5. Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

    Cross     před 6 lety 01.05.2019 11:20 |  
    13 5

    Nová smlouva pro Součka je správná odpověď. Zde ve střední Evropě hraje jarní poháry, střîlí góly na Stamford Bridge, a místo toho má jít za pár šupû na Balkán do témeř zkrachovaného Fenerbahce? Šejdířů Paškovi nevěřím ani nos mezi očima. Jeho cílem je dostat ho ze Slavie za pár šupů a pak se napást na dalším přestupu. Ten chlap je neco mezi Koňským handlíŕem a Kolaborantem. Kdyby mel v sobe kapku cti, dávno by se po tech některých jeho šmejd obchodech proti českému fotbalu zastřelil. To se ale nestane, protoze čest Paška nemá.
    Souček by se mel sám rozhodnout , zdali zůstane, anebo půjde jinam. Nemeli bychom ho za každou cenu pakovat, jako to se svým “českým rybníkem” pořád dělá Alanor. Všude chleba o dvou kůrkách, pokud tedy vûbec pečou chleba s kûrkou, což v Turecku ....nepečou. Suk, pokud by chtel zkusit neco noveho, je svým důrazem v obou šestnáctkách hráčem pro Premier League. A pokud to tam ani po Chelsea nikdo nepochopil, proc by si Suk u nás nezahrál Ligu mistrů? Pak se uvidí.

    • Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

      travel (přítel SN)     před 6 lety 01.05.2019 12:33 |  
      7 1

      Paska je sparťan,proto když prodává sparťana,tak za co nejvíc.U slávisty se o to zdaleka tolik nesnaží.

  6. Vtip?

    o5aradecek     před 6 lety 01.05.2019 11:53 |  
    4 3

    Podprůměrný klub z rozvojové země, chce náš klenot za pár Eur? :-)) Haha.

  7. Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

    Ragnarok     před 6 lety 01.05.2019 12:04 |  
    13 1

    Náš zatím nejhorší přestup byl Jirka Pavlenka, kde nás s agentem dotlačit k prodeji za cenu neodpovídající tržní hodnotě. Ale Pavlenka neměl vztah ke klubu. To Tomáš určitě má, věřím, že by šel i proti Paskovi. Podívejme se na přestupy zcela nezkušených Slováků, Chorvatů, Srbů, Poláků, kteří neukázali nic ani v repre, ani v pohárech a jejich liga je s naší nesrovnatelně horší. V zájmu Tomáše je odejít za obrovskou sumu, aby ho prostě neposadili. O co je horší než Kovačič v Chelsea? Takže by klidně mohl hrát v Chelsea. Mohl by hrát v Seville? Ukázala, že ano. Osobně nechápu, že po něm nejde někdo z našich soupeřů - Petrohrad, nebo Sevilly. Oběma takový hráč chyběl, oba mohou zaplatit 10 M, oba si vyzkoušeli, že je lepší než jejich hráči na vlastní kůži. Nechápu.

    • Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

      smely (přítel SN)     před 6 lety 01.05.2019 13:04 |  
      7 0

      Do takovyhodle klubu by přestoupil jednou a zůstal treba 10 let, pro Pasku je vyhodnejsi když bude prestupovat kazdy 2 roky..Bude z toho mít vic kaček...

    • Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

      Tomastu     před 6 lety 01.05.2019 13:49 |  
      5 0

      Co se týče přestupu slovaku,srbů tak tam je to dáno tím že jim dají šanci v 17ti hrát ligu oni odehrají 2 sezóny a v 19ti letech jsou to najednou hráči co už dva roky kopou dospělí fotbal, navíc v klubech jako Žilina atd možná i pár zkušenosti z predkol evropské ligy a zase takovou ránu za ně ty kluby taky úplně neplatí. U chorvatu je to podobné, ale s tím rozdílem že tam ovlivňuje cenu i úspěch reprezentace a ty ceny jsou vyšší než u zmíněných státu. Dnes je česká reprezentace někde na 53 místě, z čehož logicky plyne že místní hráči asi úplné klenoty nebudou, Česká liga též nemá nijak oslnivý zvuk a koukni že Chelsea napsala na svůj účet že hraje se Spartou Praha, v tom je ten problém, nemůžeš prodávat za balík, když o tobě nikdo neví. Letošní pohárová sezóna je oním základním stavebním kamenem a pokud na ni plynule navážeme, tak třeba u Alexe ta cena může být opravdu velmi zajímavá, protože může být na prodej z týmu několikanasobného účastníka EL/LM a to hodně nastřelí cenu :) Ostatně Sparta když prodávala za rakety a teď nemá smysl řešit Dočkala a Stancia jelikož oba šli do divno zemí. Tak to bylo v době kdy hrála poháry, teď kdyby někoho z toho jejich dream týmu prodávala tak za něj taky už moc nedostane. Viz Krmenčík opravdu někomu přijde jako hráč za kterého by mělo Bordeaux zaplatit kolem 180 milionů? Evropské poháry zkrátka dělají strašně moc a Slavia minulý ročník nepostoupila ani ze skupiny, která nebyla ani nijak těžká a tohle jsou ty důvody proč ty ceny zatím nejsou takové jaké by jsme si představovali, ale ono to přijde pevně v to věřím. Nicméně zatím se srovnavat s Ajaxem tak úplně nejde :D

    • Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

      Martin 58     před 6 lety 01.05.2019 19:46 |  
      4 0

      Já si myslím, že se teprve ukáže, kdo se o něho vážně zajímá. Fenerbahce i Koeln byly obyčejné, nijak zvlášť podložené novinové štěky. Přestupová jednání se nevedou přes noviny, i když si teď s nimi snažil pomoci Paska při pláči, co že Slavia za Suka chce. Když si vzpomenu, co dostali Sparťani za Krejčího nebo Brabce, tak nevím, co si ten zmetek na Slavii stěžuje,

  8. Paska

    rak (přítel SN)     před 6 lety 01.05.2019 12:15 |  
    14 0

    Paskovi stejně jako většině fotbalových agentů bych nevěřil nic. Jejich jediným zájmem je se maximálně napakovat na přestupech. O hráče ani kluby jim vůbec nejde. Chápu je jako nutné (i když to je otázka) zlo.

    Turecko pro Součka v žádném případě. Jedině některá z top lig a tam bych už ani moc neřadil italskou. Asi, jak se říká, nějaký střed Bundesligy či Premier league. Nevím, jestli by mu seděla francouzská či španělská.
    Jiné bych na jeho místě vůbec ani neuvažoval. Když zůstane tady, tak by to pro něj také nemuselo být tak špatné. Pokud budeme hrát pravidelně nejlépe LM či alespoň EL, tak bude mít kvalitních zápasů dost. A tyto soutěže si v týmech středu tabulky těch top lig vůbec nezahraje. A aby chodil do špičkových týmů dalších lig typu Salzburgu, tak to také nemá smysl, protože zase ty ligy nejsou o nic lepší než naše. Za mně tedy klidně může zůstat.
    Těch našich hráčů, kteří v zahraničí spíše vysedávají na lavicích je docela dost. Přínos pro ně, možná až na finance, nulový či spíše negativní. Pak jsou povoláni do reprezentace a tam je ta nerozehranost a úpadek kvality často vidět.

    • Re: Paska

      slavanda     před 6 lety 01.05.2019 12:58 |  
      1 0

      podepisuju...
      Od tý doby co se chodí do Turecka a podobnejch destinací, tak stojí náš fotbal za... Fotbalisti mají mít cestu přes naše TOP týmy co hrajou poháry rovnou do lepších lig, ti nejlepší rovnou do do TOP klubů. Ano, prodávat, ale za hodně a do kvality, aby ten kluk ještě rostl. Cestu Ajaxu. Hráče pouští, ale občas se i jim sejde úspěch... a mají sakra respekt všude na světě. K tomu je ale nezbytná jedna podmínka, a to nějaká minimální kvalita (i finanční, musíme těm hráčům v dnešním světě slušně platit) našich TOP týmů, tedy hlavně nás :)

    • Re: Paska

      sasky     před 6 lety 01.05.2019 13:33 |  
      6 2

      Rozumím tvému názoru, ale být v kůži Suka a dostat nabídku někde ze středu Německa, Anglie, Francie, Španělska, tak neváhám ani minutu. A to hned z několika důvodů.
      1) Prestiž soutěže. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale pořád je v Evropě x prestižnějších lig, než je ta česká.
      2) Další vývoj hráče. Nepředpokládám, že by Suk ustrnul ve vývoji. Takřka všechno, co mu bylo v minulosti vytýkáno (horší rozehrávka, technika, přehled) vzápětí zlepšil. Bohužel, česká liga mu prostor na další rozvoj nedává. Zmiňuje se tu LM, EL, nicméně zápasy typu Sevilla nebo Chelsea v top ligách bude hrát několikrát do roka + daleko vyšší standard "průměrných zápasů". Př. premiere league - dejme tomu, že by šel např. do newcastlu. Tak si zahraje top týmy ManU, ManC, LFC, CFC, Arsenal, Tottenham, Everton, Leicester, to je třeba 16 zápasů někde na úrovni pohárových zápasů ve Slavii. A i Cardiff, Huddersfield a Fulham budou "zřejmě" kvalitnější týmy, než Dukla, Opava a Karviná, případně Hradec, Budějovice atd. Rozvoj a přizpůsobení jinému stylu a kvalitě hry je důležité proto, aby se mohl ještě posunout dál.
      3) A to je třetí věc. Nepředpokládám, že by průměrný tým v top5 ligách byl pro Suka strop. Stále na sobě pracuje, takže má potenciál se ještě posunout. Ale z české ligy se prostě do top týmů nechodí, nikdy tomu tak nebylo a není důvod, proč by se to teď mělo měnit. Proto potřebuje Suk být na očích v top ligách, dokázat, že v nich může hrát pravidelně a kvalitně a pak má šanci se do opravdového týmu dostat. Ale musí odejít teď. Má za sebou dosud nejlepší sezónu, je mu 24. Nebude lepší okamžik.
      4) Výzva jako blázen. A což může být u sportovců vůbec to nejdůležitější pro rozhodování. Dokázat si, že na to mám. Dokázat si, že můžu o míč obrat hráče jako je Salah, Hazard, Messi atd. Být v kabině po boku těchto hráčů, poznat nové tréninkové metody, poznat zázemí top klubů. To je něco, co česká liga nikdy nebude schopná nabídnout. Strhla se tu málem bitka o lístky na Chelsea? Proč? Protože takový tým přijede jednou za dva, tři, pět let. Tam se takové zápasy hrají 10 - 20x do roka.
      5) Finance. Momentálně je Slavia schopná zahraniční nabídku zřejmě dorovnat, případně i přehodit, ale s potenciálem přestupu do velkoklubu se finance úplně změní a tam už samozřejmě Slavia nebude schopná konkurovat.

      • Re: Paska

        rak (přítel SN)     před 6 lety 01.05.2019 14:18 |  
        1 0

        Ale jo. Těch špičkových zápasů by třeba v Premiere League měl zcela určitě víc než u nás, a ještě v těch zmíněných ligách (víc jich ale není, mně třeba některé zápasy italské ligy připadají příšerné). Já jen vidím nemalé množství hráčů, zvlášť v poslední době, kteří byli talentovaní, hráli výborně i třeba v repre a v pohárech po odchodu do zahraničí šli dolů a byli pak už jen horší. Doufám, že takto Souček nedopadne. Takže si jen myslím, že kdyby zůstal, zase žádná tragedie pro něj by to nebyla.

        • Re: Paska

          sasky     před 6 lety 01.05.2019 14:41 |  
          1 0

          Ale jo, nejsme ve sporu :) Jen si myslím, že těch skutečně talentovaných hráčů odsud zas tolik neodešlo. Schick je strašně přehypovaný hráč, naprosto nechápu, jak za něj AS mohlo dát miliardu. Z těch lepších mě pak napadá jen Barák, Krejčí a Brabec (+ teda Pavlenka, který ale hraje). Ale to byli povětšinou "kluci", kteří zahráli dobře jednu sezónu v lize a pakovali se ven. Upřímně po prvním zápase se Sevillou jsem si říkal, že Suka právě budou limitovat jeho individuální schopnosti a zejména reakční rychlost, zkrátka mu strašně všechno trvalo. Ale teď si myslím, že to zvládne a naučí se to.

  9. Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

    rak (přítel SN)     před 6 lety 01.05.2019 12:25 |  
    13 0

    Ještě poznámka. Jsem rád za tento přístup vedení, který ukazuje, že nejde primárně o to hráče dobře prodat, ale opravdu budovat kvalitní tým. Myslím, že nám v poslední době ten fotbal, který Slávie produkuje udělal dost radosti
    a pokud jde primárně o toto (a tak se to i zdá), tak co můžeme chtít víc.

  10. Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

    cunak     před 6 lety 01.05.2019 13:15 |  
    1 3

    Fenerbahče nehraje na Balkáně, ale v Asii.

    • Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

      Yh     před 6 lety 01.05.2019 19:48 |  
      0 1

      Neuvěřitelné.

  11. muj pohled

    o-cab     před 6 lety 01.05.2019 14:20 |  
    7 0

    1) vetsina zajemcu o kterych cteme jsou sportovne na nizsi urovni nez Slavia, i kdyz mozna v lepsich ligach a s vetsim ozpoctem
    2) nektere uvahy jsou vylozene smesne, viz Kolin ci Janov atd
    3) souhlasim s Ragnarokem, ze neni duvod, aby Soucek nehral v klubu jako je Sevilla
    4) klub jako Sevilla nekoupi nakoho jako je Soucek, kor na tak centralni pozici jako je DM, po jedne sezone, protoze jednu sezonu mel dobrou kazdy hrac a kazdy klub, to o nicem nevypovida
    5) Soucek vlastne odehral prvni sezonu na evropske urovni, neni tedy prekvapeni, ze ten zajem asi zatim neni tam, kde byt muze

    Zaver: Z pohledu hrace dava naprosty smysl, pokud neprijde nabidka, ktera by byla jednoznacny a vsestranny upgrade, aby ve Slavii jeste rok zustal. Za prve tedy kvuli sportovnim uspechum (titul, LM, dalsi titul, dalsi jaro v poharech, repre), ktere mu daji lepsi moznosti pristi rok, ale hlavne, a to je nejdulezitejsi, ze zajemcum a hlavne sobe dokaze, ze na urovni, ktera ho dostala do tymu kola EL, muze hrat dlouhodobe. Za rok tedy ma velkou sanci odejit za lepsich podminek do lepsiho klubu a hlavne tam bude mit daleko lepsi sanci uspet a neskoncit jako vetsina ceskych hracu casem na lavici a v zapomeni.

    Ted je mi uplne jedno pohled klubu nebo fanouska, ale z pohledu hrace nema podle poslednich nabidek a diky nove smlouve od klubu a sportovnim vyhlidkam Slavie se Souckem vubec smysl nekam spechat. Navic mam pocit, ze o prestupu Soucka mluvi uz rok vsichni krome prave Soucka. Dobre JT a vedeni za tu smlouvu a pristup. Tesim se na den, az si budu objednavat Sukuv dres z nejakeho velkeho evropskeho klubu, ale prestupovat za kazdou cenu jenom proto, ze nekdo nahodou da na stul kulaty miliony eur je nesmysl.

    • Re: muj pohled

      o-cab     před 6 lety 01.05.2019 14:22 |  
      16 1

      malem bych zapomnel - Paska je slizka vekslacka a hlavne spartanska pica

      • Re: muj pohled

        bongor     před 6 lety 01.05.2019 17:06 |  
        3 1

        Cíl veksláků:Hodně vydělat,to je legální a záleží na naší chytrosti/blbosti,jestli na to skočíme,Oslabit úhlavního rivala,to taky boduje.Cíle CITICU,tak se jen dohadujeme,kam nám až chtějí pomoci,abychom se dostali.Já myslím,že jejich cíle jsou hodně vysoké a mohou přeplatit skoro každého.

        • Re: muj pohled

          Mrakomor     před 6 lety 01.05.2019 18:33 |  
          2 3

          Do cílů CITIC bych se moc nepouštěl. Bychom se mohli pobavit o rozdílu mezi investicí z Číny a úvěrem ze Slovenska vedeným přes CEFC Europe. Jak CITIC muselo na popud čínského prezidenta zachránit CEFC, aby schovali tunel J&T, neudělali ze Zemana (a JT a Hamáčka) blbečka a nepoškodili diplomatické vztahy zemí. O Slavii vůbec nešlo. A jak jsem za JT rád a nikdy mu nezapomenu, co pro Slavii dělá, tak tady měl hodně namále, skoro totožná situace, kterou už si prošel. Nepoučil se.

      • Re: muj pohled

        Martin 58     před 6 lety 01.05.2019 19:37 |  
        5 0

        Chudáček si na iDnesu v obsáhlém rozhovoru pomalu stěžoval, že Slavia za něj chce aspoň 10 miliónů Euro. Už jsem to zmiňoval dřív, já bych za něj chtěl ještě víc. Tady nejde o jednu vydařenou sezónu, ale o konstantní, a troufnu si říct i v evropském pojetí, jedinečném způsobu hry defenzivního (opravdu?) záložníka, jakých je setsakramentsky málo. K dispozici jsou navíc záznamy repre-utkání včetně těch v jedenadvacítce, v nichž už tehdy bylo vidět, jaký z něho roste hráč. To jenom jisté období, kdy se našlo na Slávistických novinách spousta "odborníků", kteří z jakýchsi záhadných důvodů nemohli Sukovi přijít na jméno, mohlo v důsledku hejtů zdánlivě devalvocat Sukovo fotbalové umění, ale každý solidní klub, který by se o něj zajímal, by ho měl mít dopodrobna zmapovaného. Takže souhlasím s tím, že když už, tak už do pořádného klubu a za pořádné odstupné a pořádný plat pro Suka, který mu z celého fotbalového i lidského srdce přeju.

    • Re: muj pohled

      Cross     před 6 lety 01.05.2019 15:38 |  
      1 3

      Zlatá slova. Zlatá!!!!

    • Re: muj pohled

      Lunaris     před 6 lety 01.05.2019 16:28 |  
      1 0

      Souček o přestupu mluví, pro O2TV se vyjádřil v rozhovoru, že by rád šel ven, že je to pro něj vhodná doba.

      • Re: muj pohled

        o-cab     před 6 lety 01.05.2019 16:56 |  
        2 0

        jako ano ale i ten rozhovor mel svou podstatu v tom o prestupu mluvit:) moje pointa byla ta ze on o tom ze vsech zucastnenych stran mluvi nejmin a hlavne nikdy tu konverzaci nezacne. JT, Trpis, Paska, vsichni o tom mluvi samovolne, on ne

  12. Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

    p!erreCORE     před 6 lety 01.05.2019 15:26 |  
    12 0

    já nikdy nepochopím tu ostudu, kterou je schopen profesionální klub na sebe ušít, uplést..my jsme řekli deset, oni mají říct dvanáct a můžeme se spolu bavit pěkně prosím? a oni nabídnou 4? trapné..nehledě na kvalitu turecka. jinak mně těší zprávy, že se s Tomem jedná ze strany naší..myslím, že dostane nabídku, která se neodmítá..

  13. Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

    fps     před 6 lety 01.05.2019 16:44 |  
    6 1

    já doufám že zůstane nejenom SOUČEK, ale i ostatní hráči, hlavně tedy DELI a NGADEU, a že ještě posílím třeba útok, pak to bude příští sezonu ještě lepší než je tomu v současnosti

  14. Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

    Lunaris     před 6 lety 01.05.2019 16:46 |  
    5 1

    Tomáš nejdřív musí v nadstavbě potvrdit svou velikost a vyhrát titul, pak má smysl spekulovat nad jeho přestupem. Když ale budu předbíhat, tak podle mě nemáme šanci Tomáše udržet, pokud na něj přijde dobrá nabídka z kvalitní ligy. A upřímně ani bych se nijak brutálně nesnažil ho přemlouvat, aby zůstal. Pokud opravdu někdo dá těch 10 mega v evropských nebo kolik to Slavia chce, tak asi není o čem diskutovat. Je to hodnej kluk a určitě nebude chtít se Slavií nějak vyjebat jako Lüftner a podobní, ale o to víc bych nechtěl zneužívat toho, že je slávista, a nějak tlačit na jeho klubismus apod. Korektně bych mu předložil vylepšenou smlouvu a ať se nad ní v klidu zamyslí. Na druhou stranu je pravda, že ještě před rokem neměl takovou výkonnost, jako má teď a může to i pro něj být poměrně rychlé. Není to tak dlouho, co byl na hostovačce v Liberci, když se Slavii nevešel do kádru. Jako hráče ho fakticky udělal Trpišovský. I tak to ale cítím tak, že když přijde odpovídající nabídka, tak by Slavia měla Tomáše pustit. My potřebujeme hráče, kteří chtějí hrát v nejlepších ligách a nespokojí se s českou ligou. Jedině tací hráči naší ligu přerostou a několik let budou ve Slavii rozdílovými hráči, než odejdou. Takovým hráčům nemá smysl bránit v odchodu, pokud tady už něco odvedli a dostaneme za ně přiměřeně zaplaceno. Nezmar už musí mít v hlavě variantu, jak bude vypadat kádr bez Suka. Sám Tomáš pak musí zvážit to, jaká nabídka by pro něj byla odpovídající. Fenerbahce to podle mě není. Kolín nad Rýnem nebo Janov dejme tomu, tam záleží na dalších věcech.
    Podstatná věc pro letní přestupové období je, aby se ve Slavii nekonal nějaký brutální výprodej. Samotná ztráta Součka bude citelná. Pokud odejde i Ngadeu, bude to znát ještě víc. Kdyby nedejbože měl jít pryč i Deli, tak už je to sakra citelný zásah do kádru, zejména do obranné fáze. U ostatních hráčů snad žádný odchod nehrozí. Nezmar bude mít v létě šichtu.

    • Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

      p!erreCORE     před 6 lety 01.05.2019 17:07 |  
      4 3

      tohle je odpověď: https://twitter.com/JaroslavTvrdik/status/1123307562949066752

      myslím, že je správné, nabídnout našemu nejlepšímu hráči a budoucímu kapitánovi nadstandardní smlouvu.. je fér, že Tvŕďa to oznamuje s dostatečným předstihem a myslím, že Tomáš o tom tvítu věděl minimélně den předem. není to jen plácání do vody. souhlasím s každým, kdo říká, že hrát ve Slavii LM každý rok je lepší než se obročník podívat do EL jako hráč lehce nadprůměrného týmu špicové ligy.

      Já bych si VŽDY vybral Slávinku, i přes nižší plat. a ten tu není na místě. je to jen o Součkově rozhodnutí. co chce. Slavia finančně tratná nebude (jak se vlastně vyčísluje cena hráče??!!!!), fotbalově-herně, ano..

      samozřejmě chápu chuť kluků zahrát si v bundeslize, premijéru, la, 1, apod... ale Slavia se řítí jistojistě do pozice pravidelného (!) účastníka LM a to si myslím, že by při přestupu zajištěno neměl.

      Anglie: Manchester City, Liverpool FC, Tottenham Hotspur, Chelsea FC, Arsenal FC, Manchester United
      Španělsko: Barca, Madrid, Madrid
      Francie: PSG
      Itálie: AC, Inter, Fiorentina, Juventus, Neapol, AS Řím
      Německo: Bayern, Borussia?

      tyhle týmy bych mu přál. o žádném z nich se nemluví..jinam nemá cenu odcházet.

      • Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

        Lunaris     před 6 lety 01.05.2019 17:24 |  
        5 2

        Já bych si taky vždycky vybral Slavii, ale my jsme fanoušci, kdežto Suka ten fotbal živí a kariéra není nekonečná. Zranění ti jí může ukončit ze dne na den. Hráči se logicky chtějí zabezpečit i do další fáze života. Slavia nabídne super podmínky, ale finančně stejně nebude schopná konkurovat klubům z nejlepších lig. Tak to bohužel je.
        Zdaleka nemáme LM jistou každý rok, hráli jsme jí v celé historii klubu jednou, takže s tímhle bych opravdu nijak nekalkuloval. To můžeme říkat, až tam budeme desetkrát za sebou a spartu s plzní doma drtit 4:0 s rukama za zády. V top lize ty zápasy proti nejlepším prostě jsou a navíc se pak otevírá možnost přestupu do opravdového top klubu, která by ze Slavie nebyla.

        • Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

          p!erreCORE     před 6 lety 01.05.2019 17:34 |  
          1 0

          s první půlkou tvého příspěvku nesouhlasím.. v druhé máš nejspíš pravdu.

      • Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

        Andreas     před 6 lety 02.05.2019 02:10 |  
        0 0

        o Fiorentině se mluví

    • Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

      bongor     před 6 lety 01.05.2019 17:13 |  
      3 1

      Určitě nemá smysl někoho držet "přes závit".O to ale tady nejde,jde o to vytvořit našim špičkovým hráčům podmínky,aby zůstali z přesvědčení,ne na sílu.A na to podle mého mínění máme prostředky.

  15. Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

    tobro     před 6 lety 01.05.2019 17:28 |  
    6 7

    Nemohu, než sem jen zkopírovat to, co jsem tu psal již před týdnem v jiné diskusi: ".. jestli má suk trochu rozumu, tak se na ňákou.posranou.itálii vykašle, příští rok si zahraje se slávkou LM/EL a pak půjde za dvojnásobek někam úplně jinam... držím mu palce, toť vše..." a pouze dodávám, do turkie ani z leknutí! Jestli dá někdo víc než 10.mio.euro, tak prosím, ale stejně si myslím, že pro suka i slávku by bylo lepší, kdyby ještě rok kopal za sks.

  16. Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

    Chlupp (přítel SN)     před 6 lety 01.05.2019 19:38 |  
    14 0

    Měli bychom požadovat minimálně 10mil a speciálně po Fenerbahce 12mil za drzost!

    • Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

      VanDel     před 6 lety 01.05.2019 20:10 |  
      2 2

      :)))

  17. Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

    zeleznik2     před 6 lety 02.05.2019 17:14 |  
    1 0

    No pokud Fenerbahce zaplatí těch zmiňovaných 10 mil.€ tak asi bychom Suka neudrželi, ale protože to jsou Turci, jsem v klidu, tak vysokou sumu nedají...

    • Re: O Součka má zájem Fenerbahce, Slavia ho ale zkusí udržet

      butters     před 6 lety 02.05.2019 17:31 |  
      2 0

      Vážně myslíš, že by se Souček hrnul zrovna do Istanbulu? Je fuk, kolik budou nabízet, nevěřím, že by se tam chtěl jít zahrabat. Podle mě podepíše tu vylepšenou smlouvu (cca 1,5 milionu měsíčně bez bonusů) a když nepřijde smysluplná nabídka letos v létě, tak půjde ven za rok po další (věřím, že povedené) sezóně v pohárech. Pořád mu bude jen 25 s 5-8 sezónami na vrcholu před sebou, takže když v pohárech prokáže, že si dokáže výkonnost držet dlouhodobě a není jen one season wonder, bude zajímavý i pro kluby o level výš, než kteří ho sledují teď.