Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 18/19 19

V devatenáctém vydání podcastu SN Mezi námi fanoušky diskutují quelhar, Vlajkonoš, Oja a Cuba Cubicula především o zápasech se Sigmou a o pohárovém derby, dostalo se ale i na výjezd do Londýna a na diskuzi o nadstavbě. 

V úvodu podcastu představil milý prodavač upomínkových předmětů Vlajkonoš Slávistickou jedenáctku a pak už se mohlo jít na fotbal. Vítězné zápasy se Sigmou a se Spartou toho měly hodně společného a je tak přirozené, že jsme právě tomuto tématu věnovali značnou část prvního segmentu podcastu. Diskutovali jsme o tom, zda útočná trojice Masopust - van Buren - Olayinka je ta pravá pro fotbal, který Slavia pod trenérem Trpišovským chce hrát, a pokud ano, kde je místo pro Škodu nebo Stocha, kteří tyto dva zápasy nehráli. Je dobře, že si Slavia vytvoří velké množství šancí, přestože jich hromadu pak nepromění? Má Mick van Buren ve Slavii budoucnost? Nad Slavií stále visí hrozba zavření Tribuny Sever pro zápas s Plzní, na což údajně v zákulisí silně tlačí Adolf Šádek. Zavře disciplinárka Tribunu Sever za to, že VAR kvůli dýmu z pyrotechniky neviděl minutu na trávník? Vyjádřili jsme se i k ostrým zákrokům v pohárovém derby, které nebyly potrestány červenou kartou.

V druhé části podcastu jsme se vrátili ještě k poslednímu evropskému zápasu Slavie v této sezóně a zhodnotili jsme celou sezónu Slavie v Evropské lize, připomněli jsme také to, jaké má Slavia možnosti vstupu do Evropy v příští sezóně. Na závěr jsme krátce diskutovali o šancích Slavie v nadstavbě a jak ovlivní zápasy finále poháru, o kterém stále nevíme, kde se bude hrát.

Obsah:

00:00 Slavia - Olomouc 2:1, pohárové derby 3:0
55:10 Chelsea - Slavia 4:3 a působení Slavie v Evropě
1:17:15 Nadstavba a finále poháru

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (106)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

    Steevee     před 6 lety 30.04.2019 09:35 |  
    25 1

    No já vám nějak nevím kluci. Říct, že Stoch může týmu dát míň než Škoda, to ať se na mě respondent nezlobí. To je úplně mimo mísu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      CubaCubicula     před 6 lety 30.04.2019 09:38 |  
      3 9

      hráče jako Škoda v současném kádru typologicky nemáme, Stocha můžeme nahradit větším množštví alternativy... ano Škoda bez formy je k ničemu, ale stále je do určitých fází hry potřebný (vybojovat hlavičky, nakopávané balóny, apod,)

      nicméně věřím, že oba pomůžou ještě k titulu

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

        Steevee     před 6 lety 30.04.2019 09:43 |  
        10 1

        Děkuju za reakci. Jsem rád, že jsi to zmínil, ale za mě je prostě potřeba se na věc dívat reálně, tzn. vnímat SOUČASNÉHO Škodu. A to prostě bohužel není dobrý. Na Stocha se teď nevzpomíná, ale jenom proto, že poslední dva výkony směrem dopředu byly hodně povedené. Až to aspoň trošku nevyjde Hušbauerovi, nebo některému z křídel, bude to první, co se bude houfně volat. Kde byl Stoch.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

          kondorr     před 6 lety 30.04.2019 10:45 |  
          12 1

          Přesně říct že Stoch pro slavii už neni moc platnej je uplná blbost.Ten kdo tohle řekne tak asi na zápasy moc nekouká to že nehrál dva zápasy ještě neznamená že nezapadá do naší hry vždyt je to náš nejlepší střelec.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

            Taky     před 6 lety 30.04.2019 11:47 |  
            8 0

            A navrch 10 asistencí !!!

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

            PetCC     před 6 lety 01.05.2019 09:36 |  
            0 0

            Stoch nemá formu, stejně jako Škoda.
            Ale jeho forma na podzim nás dostala hodně nahoru.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

            bongor     před 6 lety 01.05.2019 10:55 |  
            1 1

            To není žádná blbost,je to naprostá hovadina.Miňo měl dva zápasy trochu útlum,to má každý fotbalista,i ti nejšpičkovitější z nejšpičkovitějších.Jsou to přes všechny svoje přednosti taky jenom lidi.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

    Dru Zeree     před 6 lety 30.04.2019 12:34 |  
    6 8

    Já se zápasu v Liberci trochu obávám. Hřiště bude rozbitý jak Sarajevo...aby to nesklouzlo zase do okopávané a obligátní "války", kterou tedy nesnáším na fotbale.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      goop     před 6 lety 30.04.2019 14:11 |  
      0 2

      A navíc nesedí ani nasim klukům.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      kjandourek (admin)     před 6 lety 30.04.2019 14:47 |  
      6 1

      proč by mělo být hřiště na začátku května rozbité?

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

        první rytíř     před 6 lety 30.04.2019 15:15 |  
        2 3

        Třeba proto, že dle předpovědi počasí tam může dokonce i sněžit...

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

          Dr. Fe1     před 6 lety 30.04.2019 15:23 |  
          1 6

          Jarní část hrajeme už od února ! Taky nevím proč by v květnu mělo být hřiště něják zvlášť rozbité, ač bude počasí všelijaké a bude to ve "studeném" Liberci.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

          kjandourek (admin)     před 6 lety 30.04.2019 15:45 |  
          3 1

          Ze seznamu - předpověď na sobotu v Liberci: Zataženo, slabý déšť, denní teploty v rozmezí 6 až 8 °C. Od severovýchodu bude foukat slabý vítr. Bio předpověď očekává stupeň 1 - mírnou zátěž.

          Nikde sněžení nevidím...

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

            Dr. Fe1     před 6 lety 30.04.2019 15:46 |  
            2 7

            Možná bude lokální mrak (viz Pupendo)

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      Boo_SKS     před 6 lety 30.04.2019 15:39 |  
      8 1

      Bydlím v Liberci a takřka denně běhám po cyklostezce, která vede přímo kolem stadionu, takže snad můžu odpovědět - NE, hřiště není vůbec rozbité, trávník naopak (minimálně z dálky) vypadá hodně pěkně. Terén je to poslední, čeho bych se bál.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

        Dr. Fe1     před 6 lety 30.04.2019 15:54 |  
        3 7

        Díky za průzkum přímo z budoucího místa činu :-)

  3. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

    MIKr.8     před 6 lety 30.04.2019 14:45 |  
    10 0

    Ještě k zákrokům v derby - za mě obojí na jasnou červenou (stejně jako ji měl dostat Masopust v prvním zápase). Zákrok Costy byl nebezpečnější, ale zároveň bych řekl, že vyplýval z herní situace. Costa ztratil míč na svý vlastní půlce a věděl, že pokud ho Král získá, tak půjdeme do přečíslení a otevřený obrany. To všechno za stavu 1:0, kdy případnej gól mohl rozhodnout zápas. Costa neměl na řešení žádnej čas, tak vybral to první, byť úplně nejhorší a nejbezohlednější řešení. Naopak Frýdkův faul ukazuje, jakej je to zákeřnej vylízanec. Skluz na útočný polovině hřiště, po uplynutí nastavenýho času, za stavu 2:0 a v situaci, kdy není potřeba nic hasit. Schválně jsem si to zastavil v momentě faulu a spočítal hráče a i kdyby to Hušby zvládl dát dopředu, tak by tam byla situace 4 rudých proti třem našim útočícím.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      slaviator     před 6 lety 30.04.2019 15:36 |  
      0 5

      Přesně tak. Ten zákrok od Costy bych i klidně přirovnal k zákroku Masopusta v "prvním" derby, oboje vyplynulo že hry, ale za oboje měla být červená karta. Za Frydkuv zákrok měla být červená, stop na pár zápasů a palici do hlavy aby se mu rozsvítilo...

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

        quelhar (admin)     před 6 lety 30.04.2019 16:21 |  
        16 0

        Promiň, ale žádného fotbalistu v jakémkoli zápalu hry přece nemůže ani napadnout, že odehraje míč tak, že do něj skočí oběma nohama napřed. To je přece absolutně nepřirozený fotbalový úkon.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

          slaviator     před 6 lety 30.04.2019 17:11 |  
          1 0

          Nemusí to být úmysl, ale premotivovanost a zároveň nešikovnost. Červená a stop na 1-2 zápasy. Ale to co udělal Frýdek, to prostě není přemotivovanost, to byla čistá zákeřnost...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      bongor     před 6 lety 01.05.2019 10:59 |  
      3 0

      Jasně dvě červené.Ale vzniklo to hlavně z naprosté bezmoci a frustrace bezmozků,když viděli,jaký nuly jsou proti našim klukům.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

    asanin     před 6 lety 30.04.2019 15:25 |  
    1 1

    Já vidím na zápase v Liberci ještě další potenciální riziko. Dva poslední zápasy, které se hrály u Nisy a vedl nás Jindra pro nás znamenaly vždy 8!!! žlutých karet... Jestli to tak bude vypadat i tuto sobotu, tak budeme mít dost problémů v další části nadstavby, protože za 2 karty se stojí...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      kjandourek (admin)     před 6 lety 30.04.2019 15:54 |  
      9 0

      A z druhé stránky: V posledních zápasech jsme inkasovali žlutých karet minimum... Ngadeu i Bořil hráli pod hrozbou osmé žluté a nedostali ji, Král měl tři ještě z Teplic a pod hrozbou čtvrté hrál celé jaro a taky jí nedostal.... V posledním vzájemném zápase jsme dostali jednu žlutou (Zmrhal).... Fakt bych nestahoval kalhoty.... Máme týden odpočinku, čas se na zápas takticky i fyzicky připravit...

      Ještě bych přidal, že podzimní zápas v Liberci se hrál po repre pauze, kdy někteří naši hráči hráli na Slovensku a ještě v úterý na Ukrajině.... A už jsme letos viděli, že tyhle zápasy jsou pro nás asi složitější, než po pohárech...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      Dr. Fe1     před 6 lety 30.04.2019 16:03 |  
      3 7

      Rizik je v Liberci spousta. A asi je i dobré na ně upozornit. Ale zase vocaď pocaď. Pořád tady čtu jenom jaké všechny horory nás mohou potkat

      My bychom se měli na zápas ladit kladně a ne se předem podělat z těch hrůz. Doufám, že to náš realizační tým zvládne a hráči půjdou do zápasu se zdravým sebevědomím a že vyhrajeme.

  5. Kurzy

    Mike     před 6 lety 30.04.2019 15:25 |  
    3 0

    Kdo jste sázkař ? Kurz na výhru Plzně proti Jablonci skočil od včera skoro na dvojnásobek- z 1,5 na 1,93.
    Máte někdo info, nebo domněnku, proč kurz takhle stoupnul ?

    • Re: Kurzy

      Dr. Fe1     před 6 lety 30.04.2019 15:57 |  
      1 7

      Chtělo by se tipovat něco ve smyslu, jakože Pelta sdělil Berbrovi, že tohle by bylo už moc vokatý a že to nepůjde ...... každopádně je to dobrá zpráva pro nás.

    • Re: Kurzy

      Ondráš     před 6 lety 30.04.2019 16:42 |  
      3 10

      Plzeň vyhraje, můžeš to volepit za jakýkoliv kurz. Myslím, že vyhrají všechny zápasy v nadstavbě - teda snad kromě našeho vzájemného mače v Edenu. My hlavně musíme vyhrát v Liberci, bude to tahanice až do konce..pojebaná nadstavba!

      • Re: Kurzy

        bongor     před 6 lety 01.05.2019 20:32 |  
        0 0

        Snad?V Edenu dostanou bůra!

    • Re: Kurzy

      johnynz     před 6 lety 30.04.2019 17:15 |  
      2 0

      Sázkařům ve světě( český sázkovky opisují kurzy od těch velkých světových) přišlo výhodný v nabízených kurzech sázet na Jablonec, tak to roste.. V posledním mači, byl na Plzeň taky 1,9.

    • Re: Kurzy

      malan (přítel SN)     před 6 lety 01.05.2019 11:42 |  
      0 0

      No dvojnásobek si představuji jinak, ale můžou lákat. Někdy sázkovky ví prostě víc a zvyšují kurzy. Logika věří v úspěch Jablonce (02 za 1,94), ale zkušenosti s plzní a sudími během celého ročníku hovoří opačně. S ohledem na to druhé, bych jedničku v klidu hrál. Klidně výsledek 1:0 v kurzu 6,01.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

    Betynka58     před 6 lety 30.04.2019 17:34 |  
    0 0

    Musím se přiznat, že z nadcházejících pěti zápasů se snad nedjvíc obávám toho prostředního - domácího utkání s Jabloncem, i vzhledem k posledním dvěma domácím porážkám. Proto také doufám, že k tomuhle zápasu půjde Slavia s minimálně 4bodovým, ale spíše se 7bodovým polštářem, aby byl klid.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      PetCC     před 6 lety 01.05.2019 09:38 |  
      0 0

      Tak jasně, Jablonec radši venku, protože porazit je pro nás těžký oříšek, takže škoda domácího zápasu.

  7. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

    punx     před 6 lety 30.04.2019 18:05 |  
    5 1

    Udělal jsem si minitabulku prvních šesti týmů, jak by vypadala, kdyby se počítaly jen vzájemné zápasy a jsem z toho docela v šoku :
    1. Sparta 10-6-3-1 18:8 21 b.,
    2. Plzeň 10-6-1-3 9:13 19 b.,
    3. Slavia 10-4-3-2 16:10 15 b.,
    4. Jablonec 10-3-3-4 10:6 12 b.,
    5. Ostrava 10-3-1-6 8:17 10 b.,
    6. Liberec 10-0-5-5 4:11 5 b.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      Steevee     před 6 lety 30.04.2019 18:28 |  
      2 0

      Mas tam u nás 9 zápasů.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

        wimpy     před 6 lety 30.04.2019 18:29 |  
        1 0

        ...a jen dvě prohry.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

        punx     před 6 lety 30.04.2019 18:30 |  
        0 0

        No jo, má to být 4-3-3..., ale body to nedodá... :-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

          wimpy     před 6 lety 30.04.2019 18:31 |  
          5 0

          Ale stejně to není o tom, jak se nám na koho daří, ale jak mentálně zvládneme rozhodující zápasy. Fotbalově jsme jasně nejlepší a máme nejlepší lavičku.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

            punx     před 6 lety 30.04.2019 18:42 |  
            0 0

            Já vím, ale jen mě to tak nějak překvapilo a upřímně trochu znejistilo...

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

              wimpy     před 6 lety 30.04.2019 18:47 |  
              3 1

              Všechno je to o tom, jak to zvládneme v sobotu v Liberci. Jestli ztratíme, dostaneme Plzeň do hry, bude mít titul ve svých rukou, ale my taky. Jestli vyhajeme, dostaneme je pod tlak, že budou v neděli muset porazit Jablonec, aby se jejich šance nedostala do roviny utopie. A i když ho porazej, za tejden na to je do té roviny můžeme dostat my. Takže teď hrajeme dva zápasy o titul s tím, že když neprohrajeme oba, máme reparáty...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      Max1     před 6 lety 30.04.2019 19:35 |  
      1 1

      body jsou jedna věc, ale doma jsme rudy prehravali, Liberec taky (+4), Jablonec nás dal protože mu tam spadlo všechno. Venku s plísni, Ostravou jsou "zasloužený" prohry ale jinak to byla spíše smůla a špatná produktivita

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      Snivec     před 6 lety 30.04.2019 19:56 |  
      3 1

      To znamena, ze pouze ti nejsilnejsi umi porazet i ty nejslabsi ;)

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      myshack (přítel SN)     před 6 lety 30.04.2019 22:51 |  
      4 0

      Pro zajimavost, jak to vypadalo kdyz domaci prostredi odpovidalo tomu, jak to bude v nadstavbe:

      Plzen 5-3-1-1 5:6 10b
      Sparta 5-2-2-1 8:5 8b
      Jablonec 5-2-2-1 6:2 8b
      Slavia 5-2-1-2 8:5 7b
      Ostrava 5-2-0-3 7:11 6b
      Liberec 5-0-2-3 3:8 2b

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

        wimpy     před 6 lety 30.04.2019 22:52 |  
        9 0

        Vypadá to blbě, ale furt by to byl titul. :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      PetCC     před 6 lety 01.05.2019 09:46 |  
      9 0

      Jenže my nehrajeme s každým 2 zápasy, ale jen jeden.
      A pokud bychom vzali zápasy v sezóně, které nás teď čekají, tak Plzeň má o 3 body víc.

      Další věc je, že naše zápasy byli ovlivněny předchozémi zápasy v Evropě.
      S Jabloncem jsme hráli po zápase v Kyjevu. V jakém stavu jsme byli, to si asi vzpomenete.
      Plzeň a Spartu jsme na jaře měli mezi zápasy EL.
      Je tu dost zápasů, na které jsme nebyli a ani nemohli být na 100 procent připraveni.
      Což teď budeme.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      cunak     před 6 lety 01.05.2019 13:21 |  
      0 13

      V šoku z toho může být jen ten, kdo doposud o našich výkonech v lize nepřemýšlel a jen bezhlavě hýkal nad neomylností našeho vedení. Nehledejme výmluvy na zimu, horko, cestování, zranění, ale pokusme se s tím evidentně blbým trendem něco udělat. Vzhůru za titulem!

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

        punx     před 6 lety 01.05.2019 16:16 |  
        2 1

        Nemyslím si, že bych ve svým věku bezhlavě hýkal, ale pokud se jinak než urážením neuděláš, tak si to užij...

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

          cunak     před 6 lety 02.05.2019 05:58 |  
          1 3

          Příteli, omlouvám se za příliš příkrý tón, který mi ujel.
          Trochu mne dostalo, že evidentní systémovou chybu v naši hře, na kterou já a někteří další přátelé upozorňujeme již půl roku, jiní objevují až teď s blížící se nadstavbou.
          Přijmi prosím mou omluvu za formu. Nicméně za obsahem, tedy za tím, že naše výsledky s první šestkou ligy nejsou důsledkem únavy, počasí,...., ale důsledkem chybného systému hry a složení týmu si stojím.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

            Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 02.05.2019 16:06 |  
            2 1

            Dal jsem ti plus za to, že se umíš omluvit. V ostatním s tebou nesouhlasím.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

              cunak     před 6 lety 02.05.2019 16:29 |  
              0 1

              Však nesouhlasit je normální :).

  8. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

    Ragnarok     před 6 lety 01.05.2019 06:36 |  
    3 0

    Tak Fenerbachce prý nabízí 4 miliony EUR za Součka. To je naprostá bomba. Tady se někdo zbláznil. Doufám, že Tomáš neudělá takovou blbost a prodlouží radši smlouvu tady.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      Markus     před 6 lety 01.05.2019 06:57 |  
      5 0

      První příhoz, to není vůbec relevantní :)

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      o5aradecek     před 6 lety 01.05.2019 07:54 |  
      2 3

      Fuj, smradlavý Turecko... a ta cena? :-)))))

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

        bongor     před 6 lety 01.05.2019 11:07 |  
        4 0

        Ale vždyť to nabídli 30.dubna-tak to určitě byl apríl.Zvláště když srovnáme Toma třeba s takovým Schickem,tak je to nabídka k popukání.

  9. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

    martyni (přítel SN)     před 6 lety 01.05.2019 11:17 |  
    12 1

    Do nadstavby muzem jit s respektem, ale i se sebevedomim. 1) Mame kvalitu a charakter a skvelou sezonu za sebou 2) Na rozdil od zakladni casti nehrajeme EL, na kazdy zapas se muzem pripravit 3) 4bodovej naskok je fajn v tom, ze jednu ztratu muzem napravit, zatimco pro plzen muze kazda ztrata znamenat tezko resitelnou situaci 5) po prvnich dvou zapasech muze byt hotovo nebo skoro hotovo, ale ani 2prohry by neznamenaly, ze je vse ztraceno (i kdyz by to bylo blby), 6) mame aktualne dobrou formu a v poslednich 2 zapasech jsme nasli dobrou zakladni sestavu. Verim v titul!

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      Tomastu     před 6 lety 01.05.2019 18:04 |  
      6 0

      Děkuji za tento komentář :) nebuďme namachrovaní blbci jak hoši z druhé strany řeky. Nicméně trochu té víry a sebevědomí by někdo mohl mít více :D k silnému sebevědomému klubu patří i takový fanoušci :) nechť jízda započne a znělku z GoT bych si nechal líbit před každým domácím zápasem :D

  10. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

    Taky     před 6 lety 02.05.2019 11:38 |  
    3 0

    Souhlasím s názorem, že zápas v Liberci může být klíčovej. Ale to jsem si vlastně říkal už před Olomoucí :-)
    Nervozita je, ale předpokládám, že se nám v těch nadstavbákovejch zápasech zúročí zkušenosti z Evropy.

  11. Co se nevypíchlo a vypíchnuto být mělo.

    Petr9608     před 6 lety 02.05.2019 12:03 |  
    1 5

    Jistotu titulu nám může přinést ztráta Pilsně v domácím duelu s rudejma, pokud by po tom zápase náš náskok stoupl na šest a více bodů.

    Dovedete si třeba představit, že by rudí srovnali v 94. minutě. Jak bychom s tim naložili? S faktem, že o titulu (resp. SAMOZŘEJMĚ o tý jeho definitivě) rozhodla sparta?

    Není to vůbec nereálná možnost. A zákonitě ještě více pravděpodobnější je samozřejmě ta varianta, že bude ta možnost vůbev exsitovat. Muselo by se tak zadařit, že bychom fakt slavili už po zápase s Pils nebo naopak natolik nezadařit, že by ani jejich prohra s rudejma nám ten titul nefoukla.

    Jako opravdu varianta, že bychom se stali mistrama během pomalýho slejzání na stadion někdy 40 minut před výkopem díky "rudejm bodum", mne celkem straší. Když už si ten titul vybojujeme (snad !!! se tak stane, klepy klepy), tak jsme si zasloužili, aby ten okamžik nastal s hvizdem domácího zápasu. Bylo tomu tak v roce 2008 (jestli v Liberci zápas tehdy náhodou neskončil o pár vteřin dříve řešit nechci) či 2017. Před 10 lety to sice doma nebylo, ale stadion v docházkový vzdálenosti od Edenu byl taky OK. Nicméně tehdy varianta "slavení z gauče" opravdu ve hře byla (dokonce byla velice blízko), navíc ve skutečně stupidní čas neděle, 21:50. Rudí tehdy hráli v neděli od 20h se Střížkovem, a až do 85. minuty to bylo 0:0, což by znamenalo titul. Pak se ale trefil tehdy 17 letý mladíček Venca Kadlec, čímž nás ušetřil od "radosti v nevhodný čas".

    Samozřejmě, že ve světle toho, kde jsme byli před 5 lety, vyznívají starosti o to, aby se o titulu nerozhodlo "nějak blbě", dost rouhačsky, ale sakara práce - když už radost, tak ať to je společně na stadionu a bez nějaký kontroverze, že to máme díky rudej "už teď" a ne (třeba) o 2,5h později.

    Nakonec taky by asi bylo před třema rokama fajnější, kdybychom věděli, že 5. místo je pohárový dříve než po konci ligy.

    • Re: Co se nevypíchlo a vypíchnuto být mělo.

      zeleznik2     před 6 lety 02.05.2019 17:47 |  
      0 0

      Tohle by mi vůbec nevadilo, podobná situace nastala už v roce 96, taky tam Sralta v některém kole před koncem spolurozhodovala o titulu. S Letnou jsme na dálku bojovali o titul 2008, tehdy čerstvě otevření Eden a remíza 2:2 s Jabkama, tahle situace se ve třetím kole klidně může nastat, Sralta tehdy rupla v Liberci 3:4. Ano 2009 to bylo v květnu 17, kdy Kadlec pomohl podruhé Sraltě ke třem bodům. Měl takovou sérii, kdy jeho jediný gól v zápase znamenal výhru za tři body. No a dneska ani nehraje..

      • Re: Co se nevypíchlo a vypíchnuto být mělo.

        o5aradecek     před 6 lety 02.05.2019 19:39 |  
        0 0

        V roce 1996 byla chátra až pátá, ale ta situace byla opravdu pikantní - Slavia dostala šišku 3-0 v Drnovicích, ale tehdy druhá Sigma ztratila v Uh. Hradišti a slávisté cestou z Moravy mohli slavit titul. :-) Užil jsem si to moc!

        • Re: Co se nevypíchlo a vypíchnuto být mělo.

          zeleznik2     před 6 lety 03.05.2019 09:26 |  
          0 0

          šlo o jiné kolo, než to zmíněné v Drnovicích respektive v Uherském Hradišti, tohle ještě mohlo zamíchat pořadím a rozhodovala o tom Sparta...

      • Re: Co se nevypíchlo a vypíchnuto být mělo.

        Petr9608     před 6 lety 02.05.2019 20:09 |  
        0 1

        2008 se hrály dva zápasy současně a Slavii stačil bod k jistotě. Nemusela se v principu ohlížet vůbec na nic. To se s tou situací, co může nastat ve 3. kole nadstavby, nedá srovnat.

        • Re: Co se nevypíchlo a vypíchnuto být mělo.

          zeleznik2     před 6 lety 03.05.2019 09:29 |  
          0 0

          Ano, samozřejmě, stačil nám bod a bylo to poslední kolo. Ale podobná situace může nastat i ve třetím kole nástavby, stačí mít náskok šesti bodů a jsme mistři!!protože Plíseň ve dvou kolech nemůže získat sedm bodů...

          • Re: Co se nevypíchlo a vypíchnuto být mělo.

            Petr9608     před 6 lety 03.05.2019 20:20 |  
            0 5

            Ano a je možné, že jistota titulu může nastat v jiném okamžiku, než jě závěrečný hvizd zápasu, ve kterém hraje Slavia. Což je situace, kterou bych si URČITĚ NEPŘÁL. Stát se mistrem ve chvíli, kdybychom se na zápas s Jabloncem začali pomalu scházet?! O hovně.

            • Re: Co se nevypíchlo a vypíchnuto být mělo.

              Boss82     před 6 lety 03.05.2019 21:56 |  
              6 1

              Ty jsi opravdu MAGOR!

              • Re: Co se nevypíchlo a vypíchnuto být mělo.

                Petr9608     před 6 lety 04.05.2019 02:45 |  
                0 5

                Magor, že si přeju, abychom se stali mistrem po našem zápase a ne po zápase, ve kterym neprohraje sparta? Jakože Slávista bude expolodovat radostí po tom, co si na mobilu přečte, že Frýdek ve Štruncáích v 94. minutě srovnal na 1:1? Nebo to dokonce uvidí v TV? Nějakej závěrečnej roh, Frýdek to dá na 1:1. Co v tý chvíli dělat? Někde v hospodě? Ta strašná schíza a) bouřit radostí z rudýho gólu a udělat ze sebe debila b) totálně potlačit v sobě emoce a připravit se o ten slastný "okamžik nula", kdy se ví, že už je hotovo, že je dobojováno?

                Sakra práce - když už se nám možná/asi/snad povede vyhrát titul, třeba bude na delší čas poslední (Číňan utáhne kohoutky a my budem zase rádi za třetí, čtvrtý místa - víme, jak se se situace na bojišti může rychle otočit), tak ať z toho ta radost neni s nějakou kaňkou.

                • Re: Co se nevypíchlo a vypíchnuto být mělo.

                  kondorr     před 6 lety 04.05.2019 14:54 |  
                  3 0

                  Ty se toho tak bojíš protože si nejspíš rudej jinak si to nedovedu vysvětlit.

                • Re: Co se nevypíchlo a vypíchnuto být mělo.

                  Boss82     před 6 lety 04.05.2019 19:32 |  
                  3 1

                  Řešíš píčoviny! Normálnímu slávistovi jde o Slavii. Je mi tudíž úplně jedno, kdy, kde a jak kýžený titul získáme, podstatné je, abychom ho získali. A jestli k tomu budeme potřebovat nějakou výhru Sparty, tak v tom jednom konkrétním zápase budu klidně přát i Spartě. Radost z našeho titulu si nenechám zkazit ničím.

            • Re: Co se nevypíchlo a vypíchnuto být mělo.

              wimpy     před 6 lety 03.05.2019 22:04 |  
              1 0

              Ožrat se před zápasem má taky něco do sebe. :-)

  12. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

    goop     před 6 lety 02.05.2019 14:23 |  
    1 0

    Podle mne ještě důležitější než v Liberci bude náš zápas s Plzní. I kdybychom v Libe ztratili a Plíseň vyhrála, tak doma můžeme zvýšit náskok zpět na 4 body (resp. 5 v případě remízy s Libe) a to by do zbývajících 3 zápasů byl slušnej polštář.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      patras     před 6 lety 02.05.2019 14:28 |  
      0 0

      Dnes zaseda D.K. jsem velice zvedav co vynese .... ?

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 02.05.2019 15:03 |  
        2 1

        Nějak si ani nechci představit, kde zasedá Daniel Křetínský a už vůbec ne co tam vynese.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

          Petr9608     před 6 lety 02.05.2019 15:14 |  
          1 1

          Jinak je dobrej fór, že i někdo jako Daník se ještě může přiženit do bohatý rodiny. Z JEHO pohledu. :-D Ale jako vkus má dobrý.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 02.05.2019 16:04 |  
              3 0

              Tak její konto (a případné věno) je jistě mnohem mnohem zajímavější, než její design. Můj názor. :-)

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

                Petr9608     před 6 lety 02.05.2019 17:47 |  
                0 0

                No, tak já myslim, že zrovna u ní její exteriér vydá i za to věno. Resp. i kdyby byla Anička chudá jak kostelní myš, tak by to byla lepší volba než nějaké ošklivka s věnem jak Rotčíld.

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

                  butters     před 6 lety 02.05.2019 18:04 |  
                  1 0

                  Slovy klasika - průměr nestačí ;)

  13. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

    zeleznik2     před 6 lety 02.05.2019 17:28 |  
    1 1

    Můj tip, titul ve třetím kole nástavby:
    Pravděpodobný scénář:
    1.kolo: Liberec vs Slavia i Plíseň s Jabkama remíza +4 body
    2. kolo: debakl Plísně na Slavii + 7 bodů
    3. kolo: výhra nad Jabkama a Plíseň rupne definitivně se Sraltou + 9(10 bodů)
    4. kolo: remíza v Ostravě, Plíseň nepomůže už ani případná výhra v Liberci, přesto zde nevyhraje
    5. kolo: debakl Sralty v Edenu, Plíseň porazí Ostravu
    rozdíl 9 (10) bodů

    Nejlepší scénář:
    1. vyhrajeme v Liberci a Plíseň remizuje s Jabkama + 6 bodů
    2. výhra nad Plísní + 9 bodů, titul hotový, neboť při rovnosti bodů, rozhoduje postavení v základní části
    3. - 5. kolo dohrávání

    Horší scénář:
    1. ztráta v Liberci, výhra Plísně nad Jabkama + 2 body, v případě naší prohry +1bod
    2. porážka Plísně v Edenu +4 body(5 bodů)
    ve třech kolech neztratit na Plíseň ne více než 4(5 bodů)..

  14. Olomouc!

    Petr9608     před 6 lety 02.05.2019 19:09 |  
    1 0

    Tak asi dobrý.

    • Re: Olomouc!

      Ondráš     před 6 lety 02.05.2019 19:15 |  
      0 0

      Kde to čteš?

      • Re: Olomouc!

        Ondráš     před 6 lety 02.05.2019 19:30 |  
        1 0

        Už tom vidím..myslím, že rozumná varianta.

  15. ad Quelhar- nejsilenejsi evropska varian r a

    Mike     před 6 lety 02.05.2019 21:42 |  
    2 0

    Rozebiralo se, ze pokud ziskame double, budeme delegovat jako vitez Poharu sve misto v Evropske lize na 3.tym tabulky. Za jistych okolnosti- bylo receno v podcastu- to muze znamenat i ucast v zakladni skupine Evropske ligy. Sparta asi 3. skonci, takze se to bude tykat ji. A ted ta silena varianta. Ligu mistru vyhraje Ajax, Evropskou ligu nekdo, kdo obsadi ve sve lize misto zarucujici start v Evropske lize. Takze my i pres zisk double musime do 3. predkola Ligy mistru, tam vypadneme, presuneme se do 4.predkola Evropske ligy, kde vypadneme, a jsme bez poharu i pres zisk double. A Sparta bez trofeje si zahraje zakladni skupinu Evropske ligy. Docela absurdni, ze i toto by mohlo nastat, to UEFA teda nema promysleno, ze k teto situaci muze dojit.

    • Re: ad Quelhar- nejsilenejsi evropska varian r a

      wimpy     před 6 lety 02.05.2019 21:48 |  
      1 0

      To bylo úplně stejné loni. Kdyby nevyhrálo Atletico, museli bychom o skupinu EL taky bojovat ve čtvrtém předkole, zatímco Zlín jsme poslali do skupiny EL přímo.

      • Re: ad Quelhar- nejsilenejsi evropska varian r a

        wimpy     před 6 lety 02.05.2019 21:49 |  
        1 0

        Ne, Zlín, Jablonec.

        • Re: ad Quelhar- nejsilenejsi evropska varian r a

          wimpy     před 6 lety 02.05.2019 21:54 |  
          0 0

          Nebo předloni Zlín? Ta paměť. :-)

          • Re: ad Quelhar- nejsilenejsi evropska varian r a

            Jakubisko     před 6 lety 02.05.2019 22:16 |  
            0 0

            Zlín si pohár vyhrál poctivě sám ;)

  16. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

    p!erreCORE     před 6 lety 02.05.2019 22:46 |  
    7 1

    moc moc se těším na posezónní mistrovský, podcast s trenérem!

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      Pinturichio     před 6 lety 03.05.2019 07:31 |  
      2 2

      a klidně na 3 hodiny

  17. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

    p!erreCORE     před 6 lety 02.05.2019 23:29 |  
    0 4

    47:40 ostuda

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      p!erreCORE     před 6 lety 02.05.2019 23:48 |  
      0 4

      1:03:10 rozomilý..

  18. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

    Ragnarok     před 6 lety 03.05.2019 11:53 |  
    8 1

    Můžeme litovat rozpadu Rakouska-Uherska, liga by byla super a Berbr a spol. by měli menší moc. Tabulku bych si představoval asi takto:
    1. SK Slavia Praha
    2. Red Bull
    3. Rapid Vídeň
    4. Hajduk Split
    5. Dinamo Záhřeb
    6. NK Maribor
    7. Slovan Bratislava
    8. Ferencváros
    9. Austria Vídeň
    10. Jablonec
    11. MOL Vidi
    12. Železničjar
    13. Sturm Graz
    14. Trnava
    15. Rijeka
    16. Olimpija Ljubljana
    17. AS Sparta Praha
    18. Baník Ostrava
    19. Slovan Liberec
    20. Wisla Krakow

    Tohle by mělo takovou sílu, že bychom byli v koeficientu do 6. a dostat se do pohárů by bylo jednodušší. A bylo by to bez Šádka a Plzně, na tu zbyla národní liga, ani do 2 by se nedostali.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      wimpy     před 6 lety 03.05.2019 12:42 |  
      4 1

      Osobně bych litoval spíše prohry v bitvě na Moravském poli v roce 1278 a následně tedy i Bílé Hory. :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

        Eluin (přítel SN)     před 6 lety 03.05.2019 13:36 |  
        1 1

        Kdepak, je potřeba litovat vyvraždění Slavníkovců a Vršovců (i když nikdy se to nepovedlo dokonale) :) Od Vršovců je jen kousek k Vršovicím! Náhoda? Nemyslím si...;).

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

          wimpy     před 6 lety 03.05.2019 13:38 |  
          2 0

          Obě akce se dají vysvětlit rčením o silnějším psu a holt tehdy byla taková doba. Obě bitvy, které tak otřásly našimi dějinami, mají ale jedno společné, šlendriánské vedení, díky kterému favorit překvapivě podlehl.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      Dennis     před 6 lety 04.05.2019 00:00 |  
      1 0

      Doplnil bych tam ještě Vojvodinu Novi Sad, který byl také součástí Rakouska-Uherska. Mají pěkný dresy. :-)

  19. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

    johnynz     před 6 lety 03.05.2019 13:41 |  
    0 0

    Výborný! :) Ale ten Jablonec si tam dal jen proto, aby se mohlo řvát na Peltu ne? :))

  20. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

    Kzlo     před 6 lety 03.05.2019 16:37 |  
    1 0

    Gólman FC Malaga Axel werner je v Praze tak Slavie nebo Sparta?

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      Rhu-rhu     před 6 lety 03.05.2019 21:43 |  
      0 0

      Dukla :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      JS (přítel SN)     před 6 lety 04.05.2019 11:08 |  
      0 1

      Zdroj?

      Tyjo, zrovna jsem si říkal, jaké by to bylo, přivést nějakého šikovného Argentince, ale zrovna do brány, to jsem nečekal. Spíš si ale myslím, že to bude tah RBček, Trpiš Koláře nesundá...

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

          JS (přítel SN)     před 6 lety 04.05.2019 11:30 |  
          1 0

          Nebo je prostě jen na dovolený. V Malaze, kde je na hostování, vůbec nechytá. Třeba s ním už dvě kola před koncem prostě nepočítají.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

          JS (přítel SN)     před 6 lety 04.05.2019 11:54 |  
          0 0

          Btw díky za zdroj. Jak tohle někdo může na Twitteru vyhrabat? Nechápu...

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

        Rhu-rhu     před 6 lety 04.05.2019 11:28 |  
        1 0

        Já si myslím, že by to pro nás ani pro Spartu rozhodně nebyla posila. Málaga je šestý tým LaLigy2 a on tam nebývá ani na lavičce. Podle transfermarktu má hodnotu 800 tis. €, což je stejně jako tam má van Buren a to tam západní ligy bývají oproti naší nadhodnocené. Pro srovnání: Nita: 2,5 milionu €; Kolář: 1 milion €; Heča: 1 milion €.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 19

      butters     před 6 lety 04.05.2019 16:33 |  
      2 0

      Axel Werner, podle jména si zkusím tipnout, že jeho předkové přišli ze země, odkud se do Argentiny kolem roku 45 utíkalo docela houfně. Možná mu jen děda vyprávěl, jak si tehdy v Praze užívali, tak si ve volnu vyrazil na výlet :)