Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil.

Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil.

Komentáře (100)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

    o-cab     před 6 lety 29.04.2019 16:26 |  
    2 13

    zda by se do stylu Trpise, jak se v clanku pise, hodil, to pochybuju. zacinam rovnez byt alergicky na nedynamicke hrace (Tecle vrat se uz proboha), ale jako alternativa do zapasu a momentu, kdy potrebujeme v utoku kladivo, by se urcite misto legendy hodil. ale co Jusuf?

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      Virgil1956     před 6 lety 29.04.2019 16:39 |  
      19 0

      Jusuf má fotbalově velké předpoklady, ale netuším, jestli zvládne Trpišovy dávky a jestli nebude (i díky tomu) často mimo hru. Pokud bude fit a bude mít natrénováno, může být hvězdou ligy, pokud ne... Jinak, díval jsem se poslední dva zápasy na Bolku a Komličenko mi tedy připadá i celkem dynamický, hodně napadá rozehrávku (někdy až za hranou) a i když je to spíš kladivo do vápna, tak si hodně nabíhá do prostoru. Jinak řečeno, pokud by přišel, znamenalo by to, že se Trpišovi do stylu hry hodí, v tom mu věřím, stejně jako Nezmarovi.

      • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

        Cross     před 6 lety 29.04.2019 20:48 |  
        5 2

        Jsme na hrotu průměrní. Každý vidí jaké dává góly. Talent od boha a bombarďàk bez nervů. Velmi mladý, jeste půjde nahoru. Kdyz ho ukočírují v Bolce, proč ne my? S ním bychom mohli hrát s kýmkoli, krome velké šestky (Real, Barcelona, PSG, Bayern, Man Citi, Liverpool). A pak ho nakonec prodame za 30 mil. €.

  2. Ať přijde

    Borgetti     před 6 lety 29.04.2019 17:50 |  
    4 0

    Ať klidně přijde. Lafata v Jablonci taky sázel hodně branek a to samé potvrdil ve Spartě. Nějak tuším, že by se mu u nás mohlo dařit podobně. Takového zabijáka do vápna potřebujeme jako sůl. Yousúf mi prvně stačil, ale když není pořádně fit v Bohemce, tak to s ním nebude jednoduchý. Prostě potřebujem ještě někoho, ale na druhou stranu mít van Buren lepší zakončování, tak je taky super útočník.

  3. Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

    chcippak     před 6 lety 29.04.2019 18:00 |  
    12 0

    Zato denně o čtvrt na dvanáct se tudy ubíral domů nějaký Rus, jménem Kovalenko, Kopytenko nebo Komličenko, člověk nevelký, ale zarostlý jakýmsi řídkým druhem vousů, který bydlel u paní Janské v čísle 7. Čím se ten Rus živil, to není známo; ale až do pěti hodin odpoledne se válel doma, pak šel s aktovkou k nejbližší stanici tramvaje a jel dolů do města; přesně ve čtvrt na dvanáct zase na téže stanici vystoupil a zabočil do Krucemburské ulice. Kdosi potom tvrdil, že od pěti hodin odpoledne vysedával ten Rus v jedné kavárně a hádal se s jinými Rusy. Ale jiní zase říkají, že to nemohl být Rus, protože Rusové nikdy nechodí tak brzo domů.

    Čítajte viac: https://zlatyfond.sme.sk/dielo/5078/Capek_Povidky-z-druhe-kapsy/6#ixzz5mV6YP4Kl

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      donford     před 6 lety 29.04.2019 18:48 |  
      8 0

      Dík, každá povídka od Čapka je jako pohlazení po duši. Již od té doby, co je psal, až podnes.

  4. Kolja

    slaviator     před 6 lety 29.04.2019 18:02 |  
    5 0

    Plus výhoda je že umí dobře česky...

  5. Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

    slavanda     před 6 lety 29.04.2019 18:59 |  
    1 19

    Koupit i s Kozákem už jenom proto aby nešli jinam:). I kdyby měli hrát za Ústí...

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      Lunaris     před 6 lety 29.04.2019 20:17 |  
      6 3

      Pro jistotu i toho Doležala, ať je klid. Nechat je na hostování a zakázat jim hrát proti nám, pak to dává smysl. :)

      • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

        Novi.sks     před 6 lety 29.04.2019 21:08 |  
        2 2

        To už bychom byli jako bída někdy začátkem milénia... Koupit všechno co umí kopnout do balonu, jen aby nemohli hrát proti nám.

  6. Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

    ColinSKS     před 6 lety 29.04.2019 20:33 |  
    2 21

    nepasuje do kabiny, já nemám k rusům žádné předsudky, ale oni mají v genech že jsou numeri uno. na druhou stranu, jaké kladivo tady běhá? nic moc žádné. bude drahej.

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      wimpy     před 6 lety 29.04.2019 20:37 |  
      16 0

      ... a vystřihl jsi předsudek jak vyšitej. :-)

      • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

        ColinSKS     před 6 lety 30.04.2019 06:11 |  
        1 10

        číst a pochopit příspěvek je jednou ze základních věcí pro kvalitní odpověď. Tahle tvoje to opravdu nesplňuje :-D

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      Borgetti     před 6 lety 29.04.2019 20:48 |  
      6 0

      Možná jako celek tak rusové působí, ale výjimka potvrzuje pravidlo, např. Júsuf z Bahrajnu a jsem si jist, že kdyby Nikolaj problémový či namachrovaný, tak ho Nezmar s Trpišovským chtít nebudou, pač oni řeší povahu člověka hodně. Nenechají si rozesrat kabinu "shnilým jablkem" jak to tehdy nazval náš čestný prezident klubu :-)

      • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

        wimpy     před 6 lety 29.04.2019 20:49 |  
        3 0

        Zrovna jsem si říkal, proč tady vlastně ještě není?

      • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

        Rooney     před 6 lety 29.04.2019 21:14 |  
        3 0

        A prave proto si myslim, ze k nam neprijde, ackoliv uz to tu nekteri berou jako hotovou vec. Co ja vim, tak v Liberci s nim nebyla velika spokojenost, zejmena prave povahove. Pry dost tezko kousal, kdyz nehral. Ale jednak to mohly byt nepodlozene zvesti a take uz mohl trochu dospet. Kazdopadne pokud by se nam ho podarilo zaclenit do tymu, tak by ta meta 30 golu za sezonu padnout mohla :)

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      Obr     před 6 lety 29.04.2019 20:56 |  
      6 0

      Blbost neznas ho, nesuď ;-)

      • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

        ColinSKS     před 6 lety 30.04.2019 06:09 |  
        2 6

        vyjádřit názor snad povolíš ne?

        • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

          Obr     před 6 lety 30.04.2019 09:42 |  
          1 0

          Tak urcite

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      dubas     před 6 lety 29.04.2019 22:09 |  
      5 0

      Znají ho oba dva, jak Nezmar tak Trpišovský, takže pokud se ho rozhodnou udělat, tak ví co dělají.

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      japoko     před 6 lety 30.04.2019 15:26 |  
      3 2

      Pane Boze, to je zvast!

  7. Útočník.

    necich     před 6 lety 29.04.2019 20:57 |  
    3 0

    Výška, váha, věk skvělé. Goly dávat umí, ano ten by mohl Milana v dobách největší slávy nahradit. Dává mi větší smysl než Hilál, i když toho určitě neodepisuji.

  8. Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

    celtix     před 6 lety 29.04.2019 21:13 |  
    20 0

    Ať si Trpišovský koupí koho chce. Kdo by před jarem čekal, že Traoré, Král nebo Masopust budou hrát tak skvěle !

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      Borgetti     před 6 lety 30.04.2019 04:59 |  
      0 0

      Tak Tráore mě hodně překvapil, od toho jsem nečekal vůbec takové výkony. Od Krále jsem čekal, že bude dobrý jako SZ, ale ne zas tolik jakým je a Masopust mě nepřekvapil. Od něj jsem čekal, že ve Slavii ještě o něco poroste.

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      ColinSKS     před 6 lety 30.04.2019 06:15 |  
      1 6

      traorého jsem považoval za omyl, a ejhle weisse rabe, zapadá do puzzle v těch zápasech kde je potřeba.

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      Lord_Edmund     před 6 lety 30.04.2019 07:29 |  
      0 0

      U Krále jsem byl přesvědčen, že bude hrát skvěle. U Trorého jsem trochu věřil a Masopusta jsem považoval za chybu :-)

  9. Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

    zdenek_prachar     před 6 lety 29.04.2019 22:53 |  
    12 0

    Je to sice názor ve stylu "co by kdyby", ale představme si, jak by vypadala efektivita naší ofenzivy s hroťákem ve formě jakou letos má Komličenko. Fakt si myslím, že to je největší problém Slavie. A jsem přesvědčen, že kdybychom takového hráče měli, má teď záloha o třicet asistencí víc, my o třicet gólů víc a titul by byl buď jistý, nebo na spadnutí. Pokud budeme hrát tak, jako ted hrajeme, ale s efektivně zakončujícím hroťákem, který bude navíc otvírat prostor pro ostatní a zejména pro střelce z dálky, tak si myslím, že dát sto gólů za třicet kol je v našich možnostech. A že by se tím vyeliminovaly ty zápasy, kdy těch šancí máme málo, nedáme je a stojí nás to body.
    Neříkám, že to musí být Kompličenko, ale musí přijít útočník takového kalibru, aby pravidelně úročil práci týmu (a zvládl napadání a práci, kterou Trpiš po útočnících chce). Takový útočník by hrozně pomohl i hráčům jako Olayinka a Matoušek, i Stochovi se Ševčíkem, prostě celé ofenzivě.
    S takovým útočníkem pak můžeme myslet na LM a na důstojnou roli ve skupině LM. Jestli chceme být evropský tým, potřebujeme útočníka evropské třídy. A jestli je pravda, že se CITIC (nebo Slavia, nebo kdo vlastně) podíleli na jeho přestupu finančně (jak psali kolegové v jiném vlákně) a tudíž je tu jakési ekonomicky podložené zvýhodnění pozice při nákupu/přestupu/přesunu, tak se asi není o čem bavit a Komličenka bych vzal. Ono mít Komličenka a na střídání na 20 minut Yusúfa zas nezní tak zle :)

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      ColinSKS     před 6 lety 30.04.2019 06:13 |  
      1 14

      zajímavé by bylo vědět, jak by to vypadalo, kdyby místo Milana hrál MvB. Toho narozdíl od Nokolaje máme v kádru. poslední dva zápasy naznačily leccos

      • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

        Tomastu     před 6 lety 30.04.2019 06:54 |  
        10 4

        Ano, to že má problém zpracovat balón, že má problém s fotbalovou orientaci a že je šíleně neproduktivní.Tady je ve vláknu o tom jak potřebujeme útočníka evropské třídy a ty napíšeš že máme Micka... K tvé otázce na kterou se nedá odpovědět jinak než spekulací, tak tady je moje. Vypadlo by se v Belgii z evropské ligy, nebyla by žádná Sevilla ani Chelsea, jelikoz by Milan nedal góly

        • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

          Pepino44     před 6 lety 30.04.2019 10:04 |  
          7 6

          Já jsem se večer znovu koukl na TV zápas Slávia-Sparta. V televizi při opakování situací, které mohou na stadioně uniknout jsem si uvědomil, co toho Mick zkazil. Plus bych mu dal za pěknou nahrávku na gol a za to, že běhal, jinak nic. V mnoha příspěvcích byl adorován, jak vlastně připravil druhý gol Součka. Ptám se proč? Vždyť to byla zahozená jasná šance na gol a štěstí, že se tam připletl Souček, jinak by to byla další zahozená šance Burena. Jeho ohodnocení vysokou známkou při hodnocení Alanorem mi připadá poněkud divné, ale chápu, že MfB může být někoho oblíbencem. MfB jako hroťák rozhodně ne.

          • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

            necich     před 6 lety 30.04.2019 10:21 |  
            2 0

            Ano, tak nějak to bylo. Mick sám v rozhovorech říkal, že se nejlépe cítí na křídle. Rovněž Trpiš ho tak bere a nemá ho za hrot (rovněž to rozhovorech několikrát tvrdil). Do útoku je nyní dáván, neboť při neformě Milana jiného nemáme. Podobně je to i s Matouškem, mnozí ho berou jako hroťáka, ale to on není.

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      DF007     před 6 lety 30.04.2019 08:03 |  
      1 2

      Důležité je si také položit otázku, zda je schopný hrát Trpišovým stylem, to znamená napadat rozehrávku, obětovat se pro tým nebo bude schopen je čekat na šanci. To by se asi nemuselo trenérům líbit. Ano gólů dává letos hromadu, ale pracuje tak, aby byl pro Slavii prospěšný a nemusel na něj zbytek týmu makat?

      • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

        deny91     před 6 lety 30.04.2019 09:32 |  
        2 1

        To budou nejlépe vědět Jn a JiT sami, když s ním pracovali v Liberci, kam si ho přivedli. Jisté tedy je, že pokud si ho přivedou i do Slavie, odpověď zní "Ano". Protože jinak by ho nebrali, na tipologii hráčů dbají opravdu hodně, stejně tak na jejich charakter.

        • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

          Martin 58     před 6 lety 30.04.2019 10:25 |  
          4 0

          Přesně trefeno. Ono, ruská nátura, to není taky nic jednoduchého. Musí to přesně zapadnout do našeho týmu a na nějaké vyčkávání na šanci na hrotu by musel zapomenout, protože by tím utrpěl zcela zásadní ránu presink, jaký jsme například vyvinuli na Olomouc na začátku druhého poločasu, kdy jsem díky tomu s Olomoucí zacházeli doslova jak kočka s myší. Před usmrcením, myšleno gólem MvB, jsme s ní vedli ten patnáctiminutový předsmrtný rituál, který stojí za to, kdykoliv si ho znovu pusti.

          • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

            kjandourek (admin)     před 6 lety 30.04.2019 10:28 |  
            9 0

            No... těsně před smrtí jsem byl já po každé neproměněné šanci... To už jsem fakt z pusy vypouštěl slova na červenou.... Kdybych věděl, že to je rituál, hned bych byl klidnější... :-)

        • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

          DF007     před 6 lety 30.04.2019 14:42 |  
          1 0

          Přesně to jsem myslel. To si musí vyhodnotit trenérský tým. Já jen položil otázku, na kterou JÁ odpověď neznám. Jen bych byl opatrný, abych ho bral okamžitě a bez jakékoliv úvahy.

  10. Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

    Tomastu     před 6 lety 29.04.2019 23:42 |  
    1 5

    Tak asi je tu zásadní položit si otázku a kolik za to? Dle transfermarketu je jeho hodnota cca 1,8 milionů euro, takže si nemyslím že ho bude chtít Boleslav prodat za min jak 50+ a nevím mě se zdá tahle suma v rámci České ligy prostě strašně hodně :) navíc když si vybavim zápasy s MB nepřijde mi že by proti nám nějak zářil.

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      slaviator     před 6 lety 29.04.2019 23:48 |  
      3 0

      No vidíš, a Slavia by za něj 50 milionů už platit nemusela...

      • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

        smely (přítel SN)     před 6 lety 30.04.2019 08:23 |  
        0 1

        Ano, berte to jako hotovou věc...

        • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

          smely (přítel SN)     před 6 lety 30.04.2019 08:24 |  
          5 1

          Teda na 95% :-)))))

          • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

            carevitchando     před 6 lety 30.04.2019 09:02 |  
            0 0

            Tak kolik? :-)

          • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

            EdCable     před 6 lety 30.04.2019 20:41 |  
            0 0

            Takze nabizis kurz 1:20 ze neprijde? Ja ze bych do toho stovecku dal :-)

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 29.04.2019 23:53 |  
      4 0

      TM českou ligu aktulizoval naposledy 30.12., takže je potřeba brát ty částky s rezervou.
      Dle @fotbalinsider se spekuluje o částce 4M € a zájmu z Ruska, ale pokud se na příchodu do Mladé Boleslavi podílel CITIC/Sinobo, tak by k nám šel za malý peníz, ale je otázkou, s čím do toho vstupovali. Možná jen s vidinou relativně rychlého zhodnocení vloženého kapitálu.
      https://twitter.com/fotbalinsider/status/1122945952329998336?s=21

      • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

        Tomastu     před 6 lety 30.04.2019 06:46 |  
        0 3

        Zajímavá informace v tomto případě se mi ten příchod zda ještě míň pravděpodobnější i když o zájmu předních ruských klubu se psalo už v zimě a přesto skončil v MB. Snažím se na to koukat z pohledu nefanouška Slavie a pokud by to nebyla jen spekulace a opravdu měl zájem Zenit tak asi není moc důvodu odmítnout,ale třeba se mu do Ruska zpátky nechce :)

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      StevenGerrard     před 6 lety 30.04.2019 15:23 |  
      1 1

      Možná nezářil, ale v 18. kole nám dal dva kousky

      • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

        Tomastu     před 6 lety 30.04.2019 17:25 |  
        0 0

        Tak jeden byl z penalty a druhý si dal defakto Traore sám :) byl jsem i v Mladé Boleslavi 1:0 pro nás zápas hrozný a ještě mi bylo šíleně a též nic. Ale na základě tvého komentu jsem si dal tu práci a spočítal že dal 7 gólů z penalt a už jen proto by se nám hodil :D

  11. Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

    Lord_Edmund     před 6 lety 30.04.2019 07:26 |  
    11 0

    nejlepší ligový útočník, dává góly, připravuje akce, skvělé parametry. Jsem pro všema deseti.

  12. Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

    Simis     před 6 lety 30.04.2019 09:33 |  
    4 4

    Nejsem si moc jisty, zda to dava smysl. Prijde Yusuf, uzdravi se Tecl, vrati se Matousek, Mick se treba v nadstavbe chytne a vybuduje si lepsi pozici a Milan take za zasluhy potrebuje dostat nejaky ten prostor - 5 hracu na jednu pozici + Komlicenko. Leda ze by nastala nejaka cistka (Mick, Milan) a Matouska presunout na jinou pozici.

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      Obr     před 6 lety 30.04.2019 09:39 |  
      7 0

      Zacne priprava, nekdo se treba zrani, nekdo odejde na hostovani, nekdo odejde uplne. Sezona je dlouha, budem hraz tri souteze. Ja bych v tom problem nevidel. Jen at je z ceho vybirat.

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      Virgil1956     před 6 lety 30.04.2019 10:00 |  
      6 0

      Matoušek hrál v útoku pouze z nouze při zranění Tecla i Škody, jinak útočník není jeho pozice. Mick je možná lepší na straně, u Škody nevíme, jak to s ním bude, může se zvednout, ale může už taky pomalu končit, Tecl je dobrý útočník, ale zase je tu "ale", v jaké se po půlroční pauze vrátí formě, Yusuf má ohromné předpoklady, ale je to tak trochu neznámá. Je také možné, že po přípravě odejde Tecl na hostování, aby se rozehrál. Dáváme sice hodně gólů, ale útočník zabiják nám chybí, nad tím tady hořekuje 90 % lidiček. Já bych nějakého gólového hráče bral, tu úžasnou kreativní práci zálohy, beků či halfbeků, kteří vytvářejí spoustu šancí, by měl někdo pravidelně zúročovat, nemusí to být zrovna Komličenko, ale ten se jaksi nabízí nejvíc.

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      kjandourek (admin)     před 6 lety 30.04.2019 10:00 |  
      9 1

      Matoušek v Příbrami nehraje úplně hrot... on je spíš konkurencí pro Masopusta, Zmrhala, Stocha, Olayinku, Balutu a v jarní části i Hušbauera

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      Jachym     před 6 lety 30.04.2019 10:06 |  
      12 4

      To je sice pravda, ale Komličenko dal tuto sezónu snad víc branek než všichni ostatní zmínění dohromady...:-) Samozřejmě, že tam byla i dlouhodobá zranění, ale i tak, kdo z vás to má?:-) Naše vedení i realizační tým si jistě správně vyhodnotí jeho případný přínos. Spíše mě překvapuje, jak tady někteří snižují přínos a kvality 24-gólového hráče oproti současnému opěvování Yusufa, jehož góly v české lize se stále dají počítat na prstech jedné ruky.

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      Rooney     před 6 lety 30.04.2019 10:14 |  
      21 0

      Vypada to na hodne kohoutu na 1 post, ale kdyz to vezmu postupne:

      Jusuf - sem na nej hodne zvedavy a verim, ze by mohl byt opravdu hvezda. Ale je velikou otazkou, jak bude zdravotne a fyzicky zvladat nasi hru a take jak na tom je po takticke strance.

      Tecl - ve forme je to jednicka do utoku, ale po tom zraneni a pauze uplne nevim. Preci jen u nas uplne neni veliky prostor na rozehravani. Takze bud se do toho bude dostavat jako stridajici hrac, nebo se mozna pujde rozehrat jinam.

      Matousek - veliky prislib, ale na zaklad to u nas asi zatim nebude. Navic bych nerekl, ze u nas bude hrat utok, pokud teda trochu nezesili.

      Van Buren - pokud chceme myslet na LM, tak MvB nemuze byt jednicka v utoku. Mam ho rad, ale jeho rezervy jsou evidentni. Jako stridajici hrac je platnejsi.

      Skoda - za zasluhy se u nas hrat nemuze. Ja Milana i pres momentalni neformu nezavrhuju, muze byt jeste prinosem, pokud se smiri s tim, ze nebude jednickou a bude zastavat spise roli nehrajiciho kapitana. A nebo taky mozna po sezone ukonci karieru a presune se jinam. To si asi musi ujasnit a trenery on sam.

      A take stale existuje varianta, ze prejdeme na 3-5-2, ale to budeme mit zase veliky pretlak krajnich hracu, takze se problem presune tam.

      Ale jedno je jiste. Pokud chceme do LM a hrat tam dustojnou roli, tak nejaky golostroj prijit musi. Na zalozniky se nemuzeme spolehat vecne. Jestli tim pravym je Komlicenko nebo nekdo jiny uz necham na tech, kteri o tom rozhoduji a vedi daleko vice, nez my vsichni tady dohromady.

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      japoko     před 6 lety 30.04.2019 15:22 |  
      0 9

      Co nedava smysl, koupit vyrazne nejlepsiho strelce ligy? A furt tu resit treba jalovyho Burena?

      • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

        Simis     před 6 lety 30.04.2019 17:57 |  
        2 2

        Neni tak jednoduche, proste koupit hrace, ktery dal nejvic golu a ono to pujde. V Mlade Boleslavi mel duveru a silnou pozici, tu ve Slavii mit nebude a tezko rict, jak se s tim vyrovna. Tym je momentalne dobre poskladany - vedeme ligu, dali jsme suverenne nejvic golu, dostali jsme se do ctvrtfinale Evropske ligy. JiT uz mel k dispozici 3 prestupni obdobi, privedl si hromadu hracu, ktere chtel a asi bych se snazil to spis konsolidovat.

        • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

          necich     před 6 lety 30.04.2019 20:43 |  
          0 0

          To neřeš, když tak půjde hostovat a naskočí někdo jiný. Lidí je jako sraček..:) smajlík, smajlík...

  13. Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 30.04.2019 12:36 |  
    9 2

    Často se píše o jeho ne úplně dobré povaze, to samozřejmě nemůžu vědět, ale jinak je to asi přesně to, co momentálně potřebujeme - chladnokrevný ranař, který proměňuje šance. A asi umí i nějakou připravit druhým. Navíc JiT ho zná a snad s ním umí zacházet. Já bych ho vítal.

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      necich     před 6 lety 30.04.2019 13:20 |  
      10 0

      Souhlas, vždyť ho Nezmar přivedl do Liberece a Trpiš ho trénoval. Pokud si ho tedy přivedou i do Slavie tak určitě nebude problém s povahou apod., pokud si ho přivedou...

      • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 30.04.2019 13:49 |  
        2 2

        Tak "zasvěcenci" tu hlásají, že je náš už tak nějak dávno. No, uvidíme.

        • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

          necich     před 6 lety 30.04.2019 16:22 |  
          1 1

          Už, když poprvé obul kooupačky tak byl náš.:)

          • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

            necich     před 6 lety 30.04.2019 20:40 |  
            0 0

            :) jasně že kopačky....

            • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 01.05.2019 13:23 |  
              0 0

              Aha, myslel jsem, že myslíš ploutve a koupací čepici.

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      Jachym     před 6 lety 30.04.2019 14:00 |  
      4 4

      Ukázkovým příkladem je chladnokrevné zakončení proti Zlínu, našemu poslednímu přemožiteli. Jakkoli je mám obrovsky rád, dokážu si představit, jak by s takovou šancí naložili Mick, Peter Olayinka nebo v současné (ne)formě hrající Škoďák. https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2018-19/362615/komlicenko-by-si-rekord-zaslouzil-skoda-rekl-prikryl-jde-se-rvat-o-evropu.html

      • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 30.04.2019 14:16 |  
        2 1

        Ano, to je přesně ono. Ti naši by to narvali buď do brankáře, do břevna, nebo by se utopili v kličkách. Já ho chci. A když bude zlobit, tak mu prostě JN a JiT seberou klíček od skříňky s vodkou a on se srovná! :-)

    • Re: LoboTom baví...

      zeleznik2     před 6 lety 30.04.2019 14:26 |  
      0 13

      Chudák, co si jen s těmi ženami musel, už vytrpět..Na hřišti rapl, ale v civilu fakt sympaťák, měl jsem možnost, s ním několikrát popovídat..

      • Re: LoboTom baví...

        tobro     před 6 lety 30.04.2019 14:34 |  
        11 1

        Zaznamenal jsem poměrně rozšířený názor, že mu tu smlouvu na dvě sezóny s opcí někteří docela přejou. Možnost rozvázání smlouvy je ale prej.neveliká, bo někteří státní zástupci pro něj maj.prej.smlouvu ještě lepší... ;-)

        • Re: LoboTom baví...

          sicilianbrno     před 6 lety 30.04.2019 15:42 |  
          0 1

          On na to ještě výkonnostně má, nemám strach, že by se opce neuplatnila :-) Aspoň si tam od těch ženských odpočine, uvidíme, až půjde řepka do tepláků jak dlouho sním ta blonďatá Kikina vydrží...ale jelikož je to velká láska tak 2 roky určitě...

        • Re: LoboTom baví...

          ColinSKS     před 6 lety 01.05.2019 06:11 |  
          0 5

          podle mne mu povolí po roce tu smlouvu vypovědět pro špatnou výkonnost

  14. Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

    zeleznik2     před 6 lety 30.04.2019 14:28 |  
    2 3

    No že by nám pan Dufek prodal svůj klenot, nevěřím..Podle Blesku kroužíme kolem Kozáka, kterému končí v Liberci smlouva, určitě pravděpodobnější varianta...ikdyž ho chtějí i na Letné..

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      Marcelo10     před 6 lety 30.04.2019 15:55 |  
      2 1

      Je dost mozne, ze jsme ho iz zafinancovali :)

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      Rooney     před 6 lety 30.04.2019 16:14 |  
      5 0

      Tak jestli to pise Blesk, tak to uz musi byt ruka v rukavu, to je bez debat :D

      Jinak Kozak, pokud bude mit moznost, tak pujde zase ven, do CR se prisel jen rozehrat.

  15. Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

    buran     před 6 lety 30.04.2019 18:46 |  
    3 2

    Jenom se zeptám,Komličenko faulován za sezónu 83 krát, druhý nejvíce v lize,u útočníka je to jasný,ale sám fauloval 78krát, nejvíce v lize,prase frýdek63 krát, takže Komličenko fakt tank ,nebo nevím ,co vy na to??..

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      kalex     před 6 lety 30.04.2019 19:43 |  
      1 0

      Sice si teď nevzpomenu, kolik má těch malý rudý dobytek žlutých, ale mohlo jich být o dost víc. A ten zrovna by potřeboval, aby mu někdo naložil.

      • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

        ColinSKS     před 6 lety 30.04.2019 20:39 |  
        4 8

        tohle rudý hovado je mimo můj radar a vůbec bych se o něm nebavil, když ho vidím, je mi zle

        • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

          o5aradecek     před 6 lety 01.05.2019 08:37 |  
          7 2

          Ale no tak, "rudý hovado"? Co na to řeknou tvoji kámoši na e-chátra, kterejm tam kouříš? :-))

        • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

          japoko     před 6 lety 02.05.2019 11:46 |  
          0 2

          No tak hlavne ze te jiz tretim rokem uspokojuje zapadak a utocna hvezda MvB.

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      necich     před 6 lety 30.04.2019 20:39 |  
      4 0

      Pokud mohu, tak za sebe to vidím tak, že to je hráč co dovede přijmout i dovede rozdat. jeho plus. A pokud vim tak to není žádný permanentni marod. Další plusy do mozaiky, sem s ním. A to píši s tím, že rusáky vůbec, ale vůbec nemusím...

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      Virgil1956     před 6 lety 30.04.2019 22:56 |  
      2 0

      Perlička ke Kozákovi, ten kvůli tomu, že mu sudí pískali v Itálii každý souboj jako faul, utekl z italské ligy :) Já bych řekl, že je ještě ostřejší než Komličenko, možná mu toho v naší lize víc prochází.

  16. Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

    Juventus turin     před 6 lety 30.04.2019 19:29 |  
    5 0

    Určitě bych ho uvítal. Slavia potřebuje gólového útočníka.

  17. Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil.

    Juventus turin     před 6 lety 30.04.2019 19:39 |  
    2 13

    Bral bych i Kozáka. Moc jsem Slavii prosil aby koupili 2 top útočníky. Tito zabijáci by mé přání naplnili.

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      ColinSKS     před 6 lety 30.04.2019 20:36 |  
      1 9

      ale my máme top utočníky - MvB, Tecl. Milan se třeba ještě do formy vrátí, přijde Yusuff. Máme Musu na hostovačce. Já nejsem příznivec příchodu Komliho - zažil snovou sezonu v průměrném klubu. to není automatická vstupenka to extratřídy.

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      o5aradecek     před 6 lety 01.05.2019 08:34 |  
      2 1

      Kozák je typově Škoďácký útočník. Chtěl bych napsat, mladší Milan a něco o tom, že je to nepohyblivý hráč, který se bije pouze ve vápně a na Evropu nemá. Ale on byl jednou nejlepším střelcem Evropské Ligy. :-)) Takže tak.

  18. Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

    goop     před 6 lety 30.04.2019 20:53 |  
    2 5

    No nevim, povedla se mu jedna sezona. Dost z těch jeho gólů bylo z penalty nebo takový doklepnutí do prázdný. Nevim zase, jestli je to až takovej killer, jak se z něj dělá. Ale Trpiš ho zná víc, než my všichni dohromady, takže pokud tak dobrej je, tak po něm šahne.

  19. Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

    ColinSKS     před 6 lety 30.04.2019 21:56 |  
    7 6

    JT tlačí slušně na pilu - a to je naprosto ok : Zmenili jsme nazor, pro Tomase pripravujeme novy, vyjimecny, petilety kontrakt a rozhodne o nej budeme jeste bojovat. Pripadni zajemci tak budou muset opravdu robustne pridat nejen klubu, ale i samotnemu hraci.

  20. Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

    cheero     před 6 lety 01.05.2019 00:25 |  
    7 0

    Omlouvam se, ale ted mimo Komli. Za Suka 4mio a jeste z Turecka? Tam snad ani nechce doufam. To je smesna castka!!!!!

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      Borgetti     před 6 lety 01.05.2019 05:19 |  
      3 0

      Hlavně to neni liga o které kluci v dětství sní. Fenerbahce je 14. čili někde v řiti a za další Tomáš nemá povahu, aby byl mezi bláznivýma turkama spokojen. Pamatuju rozhovor Baroše z Turecka, že při radosti z gólu mu i strkaly prsty do zadku, prostě Turci jsou prudký povahy :) A skromní kluci tam nemusí zapadnout. Vždyť jak Rajtoral tam byl sám smutný, v depresi ...

      • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

        ColinSKS     před 6 lety 01.05.2019 06:18 |  
        0 5

        přesně tak, to je liga pro horkokrevný týpky, ne pro suka, který je opakem.

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      ColinSKS     před 6 lety 01.05.2019 06:17 |  
      3 5

      předpokládám, že to je provokace, jasně JT řekl do světa, že 10euromíčů. 4 je o mnoho méně než 10, chápu že v turecku do školy všichni nechodili.

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      slaviator     před 6 lety 01.05.2019 03:15 |  
      2 1

      To je ale překvapení...

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      ColinSKS     před 6 lety 01.05.2019 06:16 |  
      0 5

      o tom se přeci mluví od zimy ..... akorát nerozumím tomu, že bolehlav měl ovci na přestup a ta musela být jasně kvantifikována. nezdá se mi že by ta ovce byl 1 euromíč ... ale možná jo..

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      Navyseals     před 6 lety 01.05.2019 08:48 |  
      8 0

      Kravina, Bolka měla na Komličenka předem smluvenou opci za 15 mil., Mešanovič tam nešel jako kompenzace, ale protože si ho přivedl Jinoch. Stejně je tak je směšná informace, že bychom jim nabídli někoho z trojice Baluta, Traoré, Hromada. Jeden stál 70 mega, druhej patří k nejlepším hráčům na jaře a třetí víc jak rok nekopl do míče. Tohle je vycucaný z prstu až to bolí. Už v tuhle chvíli má Bolka na Komličenka nabídky z Ruska za částky kolem 100 milionů. Nevěřím, že půjde k nám.

      • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

        Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 01.05.2019 17:10 |  
        0 0

        Souhlasím, ono to i časově nesouhlasí, navíc, když o něm před časem mluvil Trpiš, tak říkal, že půjde na západ a je jasné, že s ním musejí mít velmi dobré vztahy, když ho v Krasnodaru objevil, přesvědčil a tím přivedl do Čech Nezmar.

  21. Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

    o5aradecek     před 6 lety 01.05.2019 07:47 |  
    11 0

    Kdybychom pohrdali nejlepším ligovým střelcem i útočníkem (kterého už měl navíc náš trenér pod rukou), asi by nebylo něco v pořádku. :-)) Sem s ním a ať to tam sype!

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      wimpy     před 6 lety 02.05.2019 01:02 |  
      7 0

      Navíc, pokud nedostane nějakou top nabídku, pro něj jsme velmi dobrá adresa. Budeme hrát Evropu a to dost pravděpodobně s ambicemi něco uhrát. Když tam nastřílí pět, šest gólů, některé i zvučným soupeřům, kde by takovou prezentaci hledal?

      • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 02.05.2019 11:54 |  
        5 0

        Moje slova. Už jsme zatraceně dobrá adresa a je možné si u nás udělat dost dobré jméno, které může být v Evropě vidět. Co na to teď asi říká jeden Egypťan z Kasimpasy?

  22. Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

    sTizz (přítel SN)     před 6 lety 01.05.2019 18:16 |  
    0 0

    Pokud prijde Komlicenko,vratil se Maty,uzdravi se Tecl,tak zakonite bude muset nekdo odejit..

    • Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

      japoko     před 6 lety 02.05.2019 11:38 |  
      0 4

      A co kdyby to nacal hned po sezone MvB?

  23. Re: Dojde znovu ke spolupráci Trpišovský-Komličenko? Slavii by se ruský kanonýr hodil

    Pepibican     před 6 lety 02.05.2019 08:04 |  
    5 1

    Komličenkův příchod - pokud by k němu přišlo - bych uvítal s velkou radostí, neboť bych věděl, že přichází osvědčený hráč zapadající jak herně, tak povahově do našeho kádru, jelikož trenér a manažer ho mají dokonale proklepnutého a tudíž bych jim v tomto ohledu na 100% věřil. Pohrdnout totiž takovým kanonýrem - pokud by splňoval požadavky na hráčské i lidské kvality - by byl akt přímo nepochopitelný, nesvéprávný, momentálně totiž nemáme jediného útočníka, ze kterého by jakýkoli náš soupeř v lize, poháru či evropské soutěži mohl mít nějaké obavy.