Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (64)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

    mabr     před 6 lety 18.04.2019 18:09 |  
    14 0

    To dá rozum. TS zavřou až na Plzeň ;)

  2. Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

    Martin Platil     před 6 lety 18.04.2019 18:13 |  
    14 10

    Na tu pokutu by se mělo složit těch 13 zakuklených hovnožroutů, co mají potřebu zapalovat dýmovnice. Na nic víc se ve svém mrzkém životě v podstatě nezmohou.

    • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

      wimpy     před 6 lety 18.04.2019 18:18 |  
      12 10

      Mně se ty dýmovnice celkem líbily. Taky jsem hovnožrout, co se na nic v životě nezmůže?

      • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

        tobro     před 6 lety 18.04.2019 18:33 |  
        0 2

        Jak může bejt konvička hovnožrout?!! Chlape, srovnej si to, to prostě... :-))

        • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

          pehacko     před 6 lety 19.04.2019 07:34 |  
          0 0

          on muze jist hovna jen kravska ci nejakeho vegetariana...

      • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

        Snivec     před 6 lety 18.04.2019 18:53 |  
        0 5

        Hovnozrout neni to spravne pojmenovani, ale je to smesny, kluci si vezmou kulichy, zapali svetlice, delaji bordel, pak to resi plno lidi, klub to zatahne a jede se dal :)

        • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

          wimpy     před 6 lety 18.04.2019 19:00 |  
          5 2

          Já si pořád myslím, že se z naší strany na derby nestalo nic, co by stálo za projednávání. Jenže UEFA ukázala sílu a FAČR s LFA se toho chytli, jen jim nedošlo, že částka, kterou oni přispívají do klubů, je proti UEFA směšná.

    • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

      pipe1980     před 6 lety 18.04.2019 18:20 |  
      9 8

      jaký dýmovnice? ted jako zamenujes dýmovnice a svetlice, což je teda ohromnej rozdíl

      • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

        wimpy     před 6 lety 18.04.2019 18:22 |  
        4 6

        Taková ta malá, lokální dýmovnička taky byla.

        • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

          Steevee     před 6 lety 18.04.2019 19:36 |  
          8 5

          Užijte si palce dolů, které mi dáte. Ať jde do predele každej, kdo se toho účastní, nebo to bagatelizuje. Na internetu budou vsichni frajeri. Až by jim přišla domů predzalobni výzva na 300 litrů, to by všem omezencum rychle sklaplo. 300 tisíc je totiž 300 tisíc, ktere reálne někdo musí NAPROSTO ZBYTECNE zaplatit z vlastní kapsy za něci debilitu. To není žádnej korunovej plivanec.

          • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

            vršek     před 6 lety 18.04.2019 19:44 |  
            7 2

            Souhlasím a rád bych přidal, že ve chvíli kdy jsme v podmínce dávat DK jakouli záminku k trestání Slavie je už opravdu vrchol hlouposti! Hlavně jak se zde zaklínáme naší "slavistickou výjimečností" a pak se vlstně chováme jako všichni ostatní...Použití dýmovnic či házení čehokoli na hřiště už opravdu ne!

            • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

              wimpy     před 6 lety 18.04.2019 19:45 |  
              3 1

              Co vletělo při derby na hřiště?

              • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

                vršek     před 6 lety 18.04.2019 20:06 |  
                1 1

                Prý tam kelímek - jeden- byl a to navíc z tribuny východní a já bych tím tentokrát jen chtěl apelovat na TS aby se alespoň na zbytek sezony vyvarovala jakýchkoli excesů.
                Jinak, za to, jak se chovala TS v derby, a hlavně při tak skandálním průběhu, si myslím zaslouží tentokrát pochvalu.

                • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

                  wimpy     před 6 lety 18.04.2019 20:13 |  
                  3 1

                  Souhlasím. Dohoda s vedením evidentně proběhla. Zase čekat, že se nezařve Smrt Spartě by bylo fakt naivní.

          • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

            wimpy     před 6 lety 18.04.2019 19:45 |  
            3 3

            Kdyby tam ti zatracení fanoušci vůbec nechodili, nebyly by žádné problémy a pokuty. Taková Dukla, Bolka nebo Jablonec je asi neplatěj. :-)

            • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

              Steevee     před 6 lety 18.04.2019 20:05 |  
              2 5

              Vynikajici odůvodnění. To možná na Nou Campu jich hoří každej zápas 300, hmm? Nebo že by ani jedna?

                • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

                  Steevee     před 6 lety 18.04.2019 20:21 |  
                  5 5

                  Ani to video neoteviram, nezajímá mě. Doprdele kdo říká, že je jenom v Edenu? Složte před sezónou 10 milionů do zálohy na pokuty a případný usly zisk ze vstupného ze zavřených tribun a svitte si doaleluja. Víš, ono se ve světě třeba i vrazdi, krade a taak. A neznamena to, že to je správne a muze se to dělat i tady...

                  • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

                    wimpy     před 6 lety 18.04.2019 20:26 |  
                    3 4

                    Otázka je, jestli zrovna disciplinární komise je ta autorita, která může říkat, co se může a co ne. De jure třeba ano, de facto těžko. Klubu to zjevně vadí jen při zápasech EL a vidíš, nikdo tam pyro nepoužívá.

                  • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

                    malan (přítel SN)     před 6 lety 19.04.2019 01:27 |  
                    2 5

                    Neotravuj

            • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

              warhammer (přítel SN)     před 6 lety 18.04.2019 20:14 |  
              2 0

              Jablonci hrozí akorát vysoká pokuta za nepovolené používání šesti řehtaček.

              • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

                wimpy     před 6 lety 18.04.2019 20:21 |  
                4 2

                Dokoupili, jo? :-)

      • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

        Pepino44     před 6 lety 19.04.2019 09:12 |  
        3 0

        Prosím odborníky na pyrotechniku, aby nezaměňovali světlice se římskými svícemi. Světlice lítají do vzduchu, svíce se drží v ruce.

  3. Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

    JS (přítel SN)     před 6 lety 18.04.2019 18:23 |  
    2 1

    Haha, Kanga nic. Tragéd.

      • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

        warhammer (přítel SN)     před 6 lety 18.04.2019 18:39 |  
        5 0

        Už dořešili.
        Komise zastavila řízení se sparťanem Guélorem Kangou za chování po derby. Bylo zahájeno kvůli jeho gestům směrem ke kotli Slavie.
        "Hráč a klub argumentovali tím, že gesta nepřekročila rámec atmosféry zápasu a historické rivality mezi kluby," poukazuje Sparta.

        Já osobně jsem rád. Už se vysloveně těším, až k nám ten zástupce sparťanské inteligence přijede.

        • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

          wimpy     před 6 lety 18.04.2019 19:02 |  
          15 0

          Guélor Kanga už je dost potrestán tím, že je Guélor Kanga.

          • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

            siskin     před 6 lety 18.04.2019 19:25 |  
            2 1

            Bude tedy komise resit to jeho priblbly jmeno?

            • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

              wimpy     před 6 lety 18.04.2019 19:27 |  
              4 0

              To jméno vadí nejméně. :-)
              Já bych strašně rád viděl sestřih jeho dvanácti obdržených žlutých karet v tomto ročníku, asi bychom se řádně nasmáli.

              • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

                kalex     před 6 lety 18.04.2019 19:47 |  
                2 0

                Spíš těch zákroků, kdy ji měl rekulérně dostat. To bychom se nasmáli i se slzou v oku.

                • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

                  wimpy     před 6 lety 18.04.2019 19:48 |  
                  4 0

                  To by byl dvojnásobně zajímavej sestřih. :-)))

              • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

                o5aradecek     před 6 lety 19.04.2019 16:28 |  
                2 0

                Ja bych chtěl vidět ty penaltové zákroky, po kterých dal těch10 gólů. Vlastně nechtěl...

  4. Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

    Lunaris     před 6 lety 18.04.2019 18:39 |  
    0 0

    Platí na Mol Cup opět permanentka?

    • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

      slaviator     před 6 lety 18.04.2019 18:44 |  
      2 0

      Ano

  5. Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

    Lunaris     před 6 lety 18.04.2019 19:04 |  
    1 0

    Jen tak mimochodem, ještě k té slavné Anglii, která je naším vzorem. Chelsea hrála o víkendu v Liverpoolu a taky do jejich sektoru někdo z domácích hodil dýmovničku a řvali na ně, že jsou buzeranti.

  6. kdo kazí produkt...

    slavanda     před 6 lety 18.04.2019 19:11 |  
    8 0

    Já jsem teda vždycky byl pro "slušné" fandění, chování některých dementních takydiváků se mi zajídá a jsem silně proti. Ale na druhou stranu si po proběhlém víkendu říkám, že tahle organizace nemá absolutně právo nikoho umravňovat. Skoro se nabízí, že by nejdřív měli přestat kurvit fotbal oni a pak si teprve mohou dovolit umravňovat fanoušky. Asi i proto jsou tresty "mírné".

  7. Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

    Ferguss     před 6 lety 18.04.2019 19:20 |  
    0 0

    Lehké OT: Dá se nějakým způsobem převekslovat na konkrétní zápas dětská permanentka na dospělou? Jde mi o pohárové derby.

    • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

      pehacko     před 6 lety 19.04.2019 07:30 |  
      1 0

      na pokladne doplatis rozdil ceny a dostanes vstuoenku

  8. Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

    vršek     před 6 lety 18.04.2019 19:31 |  
    2 1

    Tak pro mně velká úleva, a snad si TS uvědomí, jak důležitá bude podpora nás všech ve zbývajících zápasech!

    • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

      wimpy     před 6 lety 18.04.2019 19:35 |  
      5 0

      Doma pohárové derby, milovaná Olomouc, Plzeň, nejspíš Peltův Jablonec a zase Sparta. Tam chybí jen Baník. :-)

  9. Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

    vršek     před 6 lety 18.04.2019 20:02 |  
    5 0

    Jinak tedy abych nezklamal "své příznivce" - musím si přece jen "svou polívčičku přihřát".
    Je zvláštní, že oba kluby dostali vlastně stejnou pokutu, při srovnání toho, jak se oba kotle chovaly a pokuta
    30 tisíc za Jude Slavie? - "sláva, sláva, hurá konečně jsme se proti tomuto nešvaru jednoznačně a tvrdě vymezili"!

    Nyní jsem se dozvěděl od kamaráda, že oba rozhodčí, a to jak Hrubeš tak Franěk, vlastně nic neovlivnil a posuzovali derby tak, že mohou "stejně objektivně" rozhodovat v dalších zápas a Franěk prý má pískat Plzeň s Příbramí - no, Plzeň neponechá nic náhodě!!!

    • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

      wimpy     před 6 lety 18.04.2019 20:06 |  
      7 0

      "Jude Slavie budeme nekompromisně trestat". Po skoro sto letech, žeru je, borce.

    • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

      slaviator     před 6 lety 18.04.2019 20:10 |  
      4 0

      Zvláštní je, že derby měl pískat původně Zelenka, ale měnila se nominace...

      • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

        o5aradecek     před 6 lety 19.04.2019 13:36 |  
        1 0

        Luděk, jo? Ten by to tam asi dobře "posmával" :-)))

    • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

      pipe1980     před 6 lety 18.04.2019 20:28 |  
      0 2

      hrubeš tam budedělat video, bud se ti to pomichalo, a nebo je poslou znova spolu, coz by byl mazec

    • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

      Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 18.04.2019 20:28 |  
      2 0

      Hrubeš nebyl na 29.kolo nominován a Franěk je jako čtvrtý rozhodčí na zápase Liberec - Slovácko. Jinak nás píská ve Zlíně Královec (je z Domažlic) a Plzeň v Příbrami Pechanec (je z Ml.Boleslavi).
      http://www.fortunaliga.cz/delegace-rozhodcich

      • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

        mudrc     před 6 lety 18.04.2019 20:46 |  
        1 3

        Kralovec je dle meho letosniho podrobneho sledovani zcela v poradku. Zadny skandalni zarez soupere Plzne, nijak neublizil ani nam.
        Pechanec opravil, pardon nemuzu jinak plzenaka Orla, jenz nechtel udelit CK za sane Hejdy do Peska. To byl vubec zapas, kde mel Chory dostat 3ZK, ale Orel no..
        Podtrzeno secteno, na zaklade dosavadnich vykonu neni treba ocekavat podvod. Ale, ale...

        • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

          Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 18.04.2019 20:56 |  
          1 0

          Nesmíš v tom hledat něco, co jsem nenapsal, prostě jen fakta a určitě je dobré vědět, odkud sudí je, uvidíme.

          • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

            mudrc     před 6 lety 18.04.2019 21:17 |  
            1 4

            Nevim proc se zajimat o to, odkud kdo je. Uz to mi prijde prave jako poukazovani na neco, co pises ze v tom neni..

            • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

              pehacko     před 6 lety 19.04.2019 14:40 |  
              2 1

              naopak u nasich sudi musis videt za vsim neco... ono to tak bohuzel je! je to silena berbrova chobotnice v zumpe

  10. Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

    vršek     před 6 lety 18.04.2019 20:25 |  
    6 0

    Takže pokud jste teď sledovali Fotbal Extra, dozvěděli jsme všichni jaká "rasistická prasata vlastně Slavii fandí" a ještě napadají ty spravedlivé - opět objektivita našich médií!

    • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

      wimpy     před 6 lety 18.04.2019 20:28 |  
      3 0

      Já jsem to nějak nepochopil, to "Černá opice" měl řvát někdo z VIPky? Nebo jak se k tomu ten Pečeně dostal. Z tribuny jsem nic podobného neslyšel, což samozřejmě neznamená, že to od jednotlivce nemohlo padnout. Ale to by musel stát přímo tam.

      • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

        warhammer (přítel SN)     před 6 lety 18.04.2019 20:55 |  
        4 0

        Tu Pečeni by měli dát někam do ústavu. Ten vždycky něco plácne, pak to trapně omlouvá a bere zpět. Příště pak napíše ještě větší nesmysl, a tak furt dokola ...

        • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

          butters     před 6 lety 19.04.2019 02:23 |  
          3 0

          Moment, on tohohle dementa fakt někdo ještě bere vážně a dokonce si ho kámoši zvou do televize? Za toho se snad musí stydět i těch pár slušných sparťanů.

      • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

        Pepino44     před 6 lety 19.04.2019 11:39 |  
        3 0

        A musel to někdo zařvat? Dement v určité situaci pozná, že by to tam patřilo, tak to napíše nebo řekne. Vždyť on to opravdu v rozčílení někdo mohl říci. Ale zrovna tak si to ten dement mohl jenom představit a domyslit. To vlastně né, on nemyslí.

      • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

        pehacko     před 6 lety 19.04.2019 14:47 |  
        7 0

        rvat na kangu cerna opice je urazka vsech krasnych cernych opic!

  11. Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

    wimpy     před 6 lety 18.04.2019 22:22 |  
    12 1

    Doufám, že se dobře díváte na fotbal. Na tribunách je tam 45 000 diváků a 2 500 fanoušků. Vnímavější z vás (vím, že to nebudou zdaleka všichni) poznají ten rozdíl.

    • Re: Slavia i Sparta platí za chování fanoušků, Tribuna Sever zavřena nebyla

      Ondráš     před 6 lety 19.04.2019 08:44 |  
      3 0

      Na Chelsea jsou fanoušci z plastu. A budou znovu u vytržení, až tam přijede Frankfurt.

  12. Vážená DK komise!

    Petr9608     před 6 lety 19.04.2019 03:53 |  
    3 15

    Že se nestydíte! Víte kolik osazenstva ze SN k vám vzhlíželo s naději, že tu zlovolnou TS zavřete? Víte, jak teď budou smutní?

    • Re: Vážená DK komise!

      o5aradecek     před 6 lety 19.04.2019 13:38 |  
      5 0

      SMRT spartě!

      • Re: Vážená DK komise!

        pehacko     před 6 lety 19.04.2019 14:38 |  
        2 0

        to si ani nemusime moc prat, staci ze na tom usilovne pracuje danicek s ubulenym zdendou.

        • Re: Vážená DK komise!

          o5aradecek     před 6 lety 19.04.2019 14:42 |  
          2 0

          ...ale tak, mužeme je ještě trošku popostrčit. Vždyť ten Dan se tak stydí, trvá mu to už roky... :-))

          • Re: Vážená DK komise!

            pehacko     před 6 lety 19.04.2019 14:46 |  
            2 0

            vsak on zase neco vymysli... s kotalikem jsou to hlavicky! navrat zmrzlinare ci tak neco...

            • Re: Vážená DK komise!

              o5aradecek     před 6 lety 19.04.2019 14:51 |  
              2 0

              Taky se těším, koho v létě "představí" :-))