Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Termíny zápasů v nadstavbě

FORTUNA:LIGA konečně zná přesné termíny nadstavbových zápasů. Slavie se týká skupina o titul, kdy jsou už známé termíny, ale nad dvěma soupeři ještě visí otazník.

Rozpis zápasů vychází z předpokladu, že Slavia po základní části bude i nadále lídrem ligy, což je vysoce pravděpodobné vzhledem k náskoku 5 bodů na druhou Plzeň. Na třetím místě je Sparta a na čtvrtém Jablonec, který ještě může teoreticky přeskočit pátý Baník (první duel vyhrál Baník a druhé utkání čeká Jablonec s Ostravou v posledním kole). Na šesté přičce se momentálně nachází Liberec, ale i ten může být ještě vytěsněn Mladou Boleslaví, Olomoucí, Zlínem a Teplicemi a teoreticky i Opavou a Slováckem. 

Pokud pořadí týmů bude i po 30. kole stejné jako nyní, bude rozpis zápasů Slavie následující:

sobota 4. 5. 20:00 Liberec - Slavia

neděle 12. 5. 18:00 Slavia - Plzeň

středa 15. 5. 20:00 Slavia - Jablonec

neděle 19. 5. 15:00 Ostrava - Slavia

neděle 26. 5. 15:00 Slavia - Sparta

Všechna utkání bude přímým přenosem vysílat O2TV.

Pro nadstavbu platí několik pravidel:

  • klubům se přičítají k bodům ze základní části body z nadstavby
  • po základní části se ruší žluté karty, a tresty za inkasované žluté karty se změní na pokuty. Tresty za červené karty se však přenesou ze základní části i do nadstavby
  • v nadstavbě je stop na jeden zápas už po dvou žlutých kartách
  • Po skončení nadstavby při rovnosti bodů rozhoduje o konečném pořadí v lize de facto pořadí po základní části

Komentáře (108)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Termíny zápasů v nadstavbě

    Snivec     před 6 lety 16.04.2019 11:34 |  
    19 0

    to ruseni zlutych karet za pokuty, mi prijde jako placeni odpustku, hrozny pravidlo. Karty se měly pocitat normalne dal.

    • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

      vršek     před 6 lety 16.04.2019 12:46 |  
      5 2

      A je to tady - červené karty - v kolika zápasech by tedy nakonec Kanga nemohl hrát pokud by mu Hruběš udělil druhou žlutou za simulování či onen zběsilý šlapák či rovnou červenou kartu za provokování tribuny sever????
      Rozhodčí Hrubeš nepomohl jen Plzni stáhnout náš náskok on významně pomohl i Spartě s využitím hráčského kádru v baráži.

      • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

        SirCohen     před 6 lety 16.04.2019 12:51 |  
        5 2

        Za provokování tribuny sever by mu rovnou červenou neudělil ani kdyby byl naprosto nestranný a nezaujatý. Není důvod.

        • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

          vršek     před 6 lety 16.04.2019 13:41 |  
          3 1

          Sakra a pročpak se Deli tolik rozlítil, když je to vlastně zcela neškodné škádlení a zvlášť po tak vyhroceném zápase.....a kdo tedy vyvolal onu strkanici všech hráčů....a tom, že za druhé žluté by hráči jistě byli "vykoupeni" nepochybuji je jen otázkou zda neměli být uděleny rovnou karty červené....brankáři Nitovi i Zahustelovi i za brutální dojetí Bořila Kangou....

          • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

            SirCohen     před 6 lety 16.04.2019 14:04 |  
            8 2

            Deli se rozlítil proto, že Kanga je vylízaný pako. A Delimu za to tleskám. Ovšem od Kangy to bylo "pouze" nesportovní chování za ŽK.

            • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

              wimpy     před 6 lety 16.04.2019 14:11 |  
              1 1

              A registruješ, že už jednu žlutou měl?

              • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                Steevee     před 6 lety 16.04.2019 14:20 |  
                6 1

                Já ještě teda dodám, že jsem se někde dočetl idiotskej názor přímo z tábora Slavie, že "Kangovi by nic nevyčítal, je to derby, normální hecování lidí".
                Tak to teda prrr. Tohle není normální hecování lidí. To probíhá v průběhu zápasu. Tam ať si lidi s hráčema vzájemně ukazují, co chtějí. Tohle byla provokace level IQ 0 ve chvíli, kdy Kanga věděl, že "vyhrál". Měli bod, my na*raní, to se mu to gestikulovalo. Problém je v tom, že my takového z*rda v kádru nemáme.
                Za mě osobně doufám, že v poháru dáme Spartě trojku a po zápase se najde někdo, kdo taky půjde před kotel Sparty "normálně hecovat lidi, je to přece derby".

                • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                  SirCohen     před 6 lety 16.04.2019 14:30 |  
                  3 0

                  A ještě daleko horší byl nita hned po konci zápasu.

                  • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                    kalex     před 6 lety 16.04.2019 15:25 |  
                    2 0

                    Tak rumun k rumunovi sedá. :()

                • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                  p!erreCORE     před 6 lety 16.04.2019 20:14 |  
                  3 0

                  cituji:

                  "Problém je v tom, že my takového z*rda v kádru nemáme."

                  s tím zásadně nesouhlasím! já myslím, že je to naopak naše velká výhoda, nejlepší a ještě nejsympatičtější klub!

                  • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                    Steevee     před 6 lety 17.04.2019 08:42 |  
                    0 2

                    Nemyslím, že je úplně na místě nás vyhlašovat "nejsympatičtějším klubem". Ano, pro nás evidentně. Ale my, tuším, nejsme úplně ten správný, nestranný vzorek:-)
                    Jinak se zeptej kohokoliv, kdo dělá týmový sport. 9 z 10 lidí ti řekne, že potřebuješ mít v týmu nějakého "magora". Hokej, házená, fotbal....většina úspěšných týmů má někoho, kdo to zmydlí, když je potřeba. My jsme moc hodní, na to v posledních zápasech se Spartou dojíždíme. Chybí tomu jedna povaha typu Latky, kterej by Frýdka s Kangou při první příležitosti přejel tak, že by si ty jejich z*rdoviny rychle rozmysleli.

                    • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                      SirCohen     před 6 lety 17.04.2019 08:47 |  
                      4 0

                      Bořil, jak roztočil kadlece v předchozím derby? To úplně stačilo. Žádnýho "frýdka" nebo "costu" nebo "kangu" v týmu nepotřebujeme a já je tam ani nechci. A oni naši hráči v neděli taky nehráli zcela v rukavičkách (Ngadeu, Masopust).

                      • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                        vršek     před 6 lety 17.04.2019 15:29 |  
                        1 2

                        Opět jsme papežštější než papež - ještě jste opomněl zdůraznit Deliho loket bez karty v úvodu zápasu, Bořilovo extempore s Hložkem a strkanice hráčů, kterých se přece účastnili velmi aktivně i slávisté a také ......opakované fauly na Kangu či "padání" a "filmování" Hušbauera, i nářky Součka a Ngadeua po "běžných soubojích". Vrcholem nevkusu a pak byl útok Deliho na "oslavujícího Kangu" po skončení zápasu........

                        Víte, s tím Masopustem - jistě, byli to "sáně", ale žlutá karta odpovídá tomu, že hrál balon a Hanousek naštěstí nadskočil, jinak by to musela být karta červená...jak se často nyní používá ta byla "oranžová", ale sakra jak mohl po svém faulu v úvodu zápasu dohrát bez karty Frýdek (no, on má totiž dle Sportu 7 karet), jak mohl zápas dohrát bez karty Costa (faul před vápnem v druhé půli, jen trestňák bez karty), jak mohl zápas dohrát Kanga jen s jednou žlutou, Tettech se kartě za faul bez míče na Součka před šancí Sáčka vyhnul tím, že dle Hrubeše se o faul nejednalo, stejně jako podražení Ngadeua ve vápně v druhé půli, které se vlastně "vůbec neudálo" - navíc samozřejmě žlutá resp. červená pro Nitu resp. Zahustela, nemohly být díky rozhodnutí VAR uděleny...

                        Ve srovnání s Vaší "objektivitou" budu rád označován za uplakánka a kverulanta! Sláva objektivitě a tomu správnému nadhledu!





                        • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                          SirCohen     před 6 lety 17.04.2019 20:31 |  
                          2 0

                          Proč mám vždy pocit, že reaguješ na něco úplně jiného než píšu? To není ani překrucování mých výroků, to je vyloženě úplně jiné téma:)

                          • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                            vršek     před 6 lety 18.04.2019 01:12 |  
                            0 1

                            Není to zcela jiné téma - reaguji na Vámi vzpomenutého Masopusta.
                            Ani já bych v týmu Slavie takové "tvrďáky" jako Costu, Frýdka či Kangu nechtěl.

              • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                SirCohen     před 6 lety 16.04.2019 14:29 |  
                4 0

                Ano, takže by dostal ČK za 2 ŽK, ale ne rovnou, jak výše píše rozohněný kolega vršek.

                • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                  Jachym     před 6 lety 16.04.2019 15:29 |  
                  3 4

                  Pokud by to bylo na vrškovi, tak by soupeř Slavie dohrával každý zápas maximálně v osmi lidech a zatížený minimálně třemi penaltami...:-)

                  • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                    Edenjejenjeden     před 6 lety 16.04.2019 15:33 |  
                    6 0

                    Tak vzhledem k tomu,že jsem velmi neobjektivní fanoušek,a zejména při derby bývám nervozní, já bych to bral ,dal bych jim červený za jejich hnusný dresy a ksichty :-)))

                    • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                      wimpy     před 6 lety 16.04.2019 20:27 |  
                      1 0

                      To už jsem říkal za dob Řepky. Žlutá hned při nástupu v tunelu. :-)

                  • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                    vršek     před 6 lety 16.04.2019 19:56 |  
                    1 1

                    Specifikujte, a pokud možno s daty zápasů!

                    • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                      Jachym     před 6 lety 17.04.2019 09:17 |  
                      4 3

                      Zvláště po ligovém zápase, který nevyhrajeme, to jsou od tebe elegie na téma rozhodčí, že by K. H. Borovský bledl závistí...:-) Nemyslím to ve zlém, jsi nepochybně klubista srdcař, který se pere za Slavii. Ale suma sumárum v posledních letech se v našich zápasech pískala víceméně rovina. V nedělním derby jsme ale samozřejmě byli výrazně poškozeni a také je pravdou, že v zápasech Plzně je ta rovina častěji nakloněná...

                      • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                        vršek     před 6 lety 17.04.2019 14:55 |  
                        2 1

                        Znovu Vás žádám, abyste tyto své "výlevy" o mém neustálém naříkání na rozhodčí doložil - kolikrát, kdy, a po kterých zápasech to bylo!

                        Přesvědčte mne i ostatní, že jsem opravdu onen neobjektivní, zaslepený "slavistický uplakánek" - bez doložení faktů jsou Vaše "rádoby objektivní" názory jen demagogie.

                        Pokud bych mohl být nápomocen Vašemu hledání - jistě jsem zde několikrát psal o "sparťanských ramenech a udělování karet v zápasech RB a další příklady...

                        O zápasech Plzně snad opravdu nejde, to snad vědí všichni, kteří fotbal sledují.

                        No, aspoň, že tentokrát byla Slavie, i podle Vás, "výrazně poškozena".
                        No, tohle nebylo "výrazné poškození", tohle byl naprosto jednoznačný "zářez" a několikanásobné zásdaní ovlivnění zápasu ve prospěch jednoho týmu, které při využití videa opravdu nemá obdoby, a proti kterému bylo sobotní svinstvo v Plzni jen slaboučkým odvarem.

                        • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                          Jachym     před 6 lety 17.04.2019 17:02 |  
                          2 2

                          Zkus si to někdy přečíst sám po sobě s chladnou hlavou. Výčet hříchů rozhodčího v neprospěch Slavie je téměř nekonečný (nadsázka, abys mě nevzal za slovo, jak to máš me zvyku), zatímco v opačném směru je vždy téměř ticho po pěšině. Např. v posledních třech domácích derby tam byly i některé červené zákroky z naší strany a "velmi sporná" penalta po faulu na Mingazova, i když samozřejmě ten nepoměr v poškození byl zejména v nedělním zápase do nebe volající. To opět abys mě nevzal za slovo, že jsme si s letenskými žebráky v tomto ohledu "fifty-fifty"...

                          • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                            vršek     před 6 lety 18.04.2019 00:12 |  
                            1 1

                            Takže po Vaší "NADSÁZCE" - pokud by bylo na vrškovi, tak by soupeř Slavie dohrával každý zápas max. s 8 lidmi a zatížený min. 3 penaltami"...jak veselé a vtipně nadsazené, Vy milý taškáři...

                            Čekat na onen požadovaný výčet "mých nářků na rozhodčí v zápasech Slavie" je evidentně marné. Taky proč, každý zde toho kverulanta dobře zná....

                            Takže ten výčet Vám musím předložit sám - od začátku jara 2017 - tedy 72 odehraných ligových zápasů, po kterých jsem "plakal", že Slavii rozhodčí méně či více v zápase poškodili:
                            6.3. 17 Slavia Plzeň 1:0 a Hejdovi nepískané ruce ve vápně
                            18.3.17 Liberec Slavia 1:1 gól po Potočného faulu...
                            11.9.17 Olomouc Slavia 1: 1 gól Jemelky rukou...
                            5.11.17 Plzeń Slavia 1:0 neodpískaná penalta pro Slavii v prvním poločase...
                            17.3.18 Derby s Královcem a jeho čtyři "otočená" rozhodnutí proti Slavii - opravené videorozhodčím...
                            8.4.18 Brno Slavia - porovnání faulů Ngadeua versus kung fu Melichárka bez karty...
                            24.4.18 Liberec Slavia a OSM žlutých karet pro Slavii...
                            5.9.18 zápas s Plzní a žlutá pro Hušbauera za faul versus následný faul Hořavy na Hušbaeura bez žluté...
                            2.10.18 Ostrava Slavia - vyloučený Baroš - a následné "pískání" v druhé půli zápasu...
                            5.11.18 Derby se Štětinovou rukou-ramenem a zákrokem Chipciu na Hušbauera - jen žlutá karta...
                            14.4.19 nedělní naprosto neskutečný "zářez" Slavie pod "dohledem" videa...

                            Tak tedy 11x po 72 zápasech - no, opravdu neustálý kverulant Vršek!

                            Argumentovat tím, že v posledních třech derby tam byly i některé červené zákroky z naší strany a velmi spornou penaltou na Mingazova, kterou jako přihranou jednoznačně prokázal až rozfázovaný zpomalený záznam v po zápasovém studiu je z Vaší strany zkreslování toho, jakým způsobem a jakou mírou objektivity či rovnosti soupeřů rozhodčí zápasy odřídili! Skvělá argumentace po "videohrátkách" v neděli!

                            Je zarážející, že v zájmu této "svaté slávistické objektivity" a po průběhu posledního derby touto, dle Vás jen nadsázkou, napadáte jiného slávistu, a to způsobem, se kterým jsem se nesetkal ani u zarytých sparťanů....a že jsem se s nimi, svými známými i kamarády, hádal a hádám ohledně fotbalu docela často a docela fest - no, vždy když jaksi dojdou argumenty, skončí to oním "slávistickým brečením", proti kterému zde tak vehementně bojujete kupodivu i Vy. No, zřejmě jsem ten, který to celé brečení rozjel....
                            Mně nevadí, jak se do mne navážíte, je však směšné, jak většinou ony útoky "uhlazujete kecama" o mém slavistickém fandovství, a je smutné a pro mne nepřijatelné, jak na těchto - slávistických stránkách, neustále Vy a Vám podobní chcete "určovat" míru toho o čem a jak psát v zájmu jediné, Vámi vymezované pravdy či objektivity, vždyť - proč psát o chybách a špíně, my jsme přece lepší než ostatní a na hřišti to přece musíme prokázat....

                            • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                              Jachym     před 6 lety 18.04.2019 09:02 |  
                              1 2

                              Člověče, už jen čekám, kdy mě nazveš nenávistným havranem sprostě napadajícím poctivé slávisty...:-)

      • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

        Virgil1956     před 6 lety 16.04.2019 13:20 |  
        2 0

        Jak to tak počítám, dostal by za redku 1 zápas, max 2 zápasy stop, takže by to vyšlo úplně nastejno, nehrál by do konce základní části a pak by ho Sparta ze žlutých vykoupila.

  2. Re: Termíny zápasů v nadstavbě

    r-w-h     před 6 lety 16.04.2019 11:53 |  
    1 0

    šílený neděle :/

  3. Re: Termíny zápasů v nadstavbě

    slamacek (přítel SN)     před 6 lety 16.04.2019 12:43 |  
    4 0

    3. Disciplinární komise zahájila disciplinární řízení s klubem SK Slavia Praha za porušení povinností
    pořádajícího klubu (nevhodné pokřiky fanoušků, pronesení a použití pyrotechniky, výtržnosti fanoušků)
    v utkání proti AC Sparta Praha.
    4. Disciplinární komise zahájila disciplinární řízení s klubem AC Sparta Praha za nesportovní
    chování fanoušků (nevhodné pokřiky fanoušků, použití pyrotechniky, vhazování předmětů na hrací
    plochu) v utkání proti SK Slavia Praha.

    Takze bez fanousku TS?

    • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

      vršek     před 6 lety 16.04.2019 12:53 |  
      5 0

      Na ty výtržnosti fanoušků jsem tedy opravdu zvědavý.....
      No, je to tady - pohárové derby bez tribuny sever ( přitvrdí se sankce při dalších problémech)
      a myslím, že lze očekávat velké nepříjemnosti v průběhu pohárového zápasu a jen doufám, že baráž odehrajeme v Edenu a snad ten fotbal uvidíme i všichni v reálu...
      Ten čtvrtek nebude jen o Chelsea, ale také o Disciplinární komisi...

      • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

        patras     před 6 lety 16.04.2019 13:04 |  
        4 4

        Souhlas, je na tuty jisty, ze to zavrou, nic jinyho nelze ocekavat.

    • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

      M@rvin     před 6 lety 16.04.2019 13:04 |  
      10 0

      Zavření TS neznamená automaticky bez fanoušků TS. Většina lidí na TS má permanentky a klub jim jako kompenzaci nabídne jiná místa. V praxi by to pravděpodobně znamenalo, že kotel se vytvoří na Jihu.

      • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

        Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 16.04.2019 13:12 |  
        1 2

        Což si říká o minimálně přerušení zápasu, když bude kotel Slavie i sparty hned vedle sebe.

        • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

          M@rvin     před 6 lety 16.04.2019 13:15 |  
          7 0

          Pokud nám zavřou Sever, tak těm druhým, kteří jsou taky v podmínce a házeli pyro a další bordel na hřiště, by měli zakázat výjezd a sektor hostí tudíž vůbec neotevřít. Taková je teorie, uvidíme, co ukáže praxe.

          • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

            Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 16.04.2019 14:00 |  
            0 1

            Pokud je sparta v podmínce tak to jen dobře.

          • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

            smely (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2019 08:55 |  
            0 0

            podminka jim skoncila pred derby, ale maj zahajeni rizeni z utkanim proti zlinu, myslim, ze se to vyresi tak, ze my TS a oni vyjezd...#ceskyfotbalprofanousky ...... u nas je to na 99% i na Olomouc a muzeme se akorat modlit, aby nam to nezvysili na 3 zapasy coz BY znamenalo i prvni domaci nadstavbu a to je.....FCVP .... :-((( ....tlaky tam na to sou pomerne velky....

      • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

        vršek     před 6 lety 16.04.2019 13:19 |  
        0 0

        Jistě, jenže kdo zajistí aby nedošlo k nepokojům či excesům na tribuně jih v průběhu pohárového derby???
        Takže, pak bude zavření tribuny jih nebo východ nebo VIP nebo stadionu? Už v té podmínce bylo cosi o tom, že v případě dalších problémů bude přikročeno k dalším sankcím!

        • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

          dalislavista     před 6 lety 16.04.2019 15:31 |  
          2 0

          Moc bych se nedivil, kdyby kotel přestěhovat na jih nešlo. Protože pak by byl kotel sparťanů a náš nebezpečně blízko.

      • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

        p!erreCORE     před 6 lety 16.04.2019 20:19 |  
        0 0

        njo, ale nebude náhodou vyprodáno?

        • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

          wimpy     před 6 lety 16.04.2019 20:21 |  
          0 0

          Asi bude, ale s přednostním právem nákupu vstupenek pro permanentkáře ze zavřenejch sektorů.

          • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

            p!erreCORE     před 6 lety 16.04.2019 20:32 |  
            1 0

            takže asi zase budou hádky.. když to doženu do extrému: zapálim světlici - za to přijde trest - tedy zavřou můj sektor - já jako permanentkář si ale koupim lístek jinam a někdo jinej to odsere..chápu to správně? nesoudim, nehodnotim..

            • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

              wimpy     před 6 lety 16.04.2019 20:34 |  
              5 1

              Chápej to tak, že permanentkář si kupuje permici, aby měl svý jistý. Kdo si ji nekoupí, nic jisté nemá. Nevidím v tom nespravedlnost.

              • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                p!erreCORE     před 6 lety 16.04.2019 20:38 |  
                2 3

                já teda trochu jo, když způsobím zavření mé tribuny a půjdu na zápas jinam a někdo jiný kvůli mně ostrouhá, přijde mi to nefér..ale mně se to netýká, to jen tak..

                • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                  wimpy     před 6 lety 16.04.2019 20:42 |  
                  5 0

                  Na TS je něco pod čtyři tisíce lidí, těch světlic bylo v nízkých desítkách. Princip kolektivní viny je stále ještě velmi ošemetný. Ale dojde-li k požadavku, že kdo z TS s pyrem souhlasí, ať si lístek přednostně nekupuje, zápas oželím.

                  • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                    p!erreCORE     před 6 lety 16.04.2019 20:46 |  
                    0 2

                    seš sice zřejmě chuligán, ale líbí se mi, že máš čest!

                    • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                      wimpy     před 6 lety 16.04.2019 20:53 |  
                      7 2

                      Mně je 52, jsem "normál", Mirek Duším jsem v reálném životě, na fotbal si chodím ventilovat emoce. :-) Nebučím na černochy, neperu se, pokud nejsem napaden, na hřiště jsem v životě nic nehodil a kvůli věku mně ani ty světlice nedaj do ruky. :-) Ale sedět na tribuně, třikrát za zápas zatleskat a cpát se popcornem, to jsem mohl jít raději s manželkou na koncert Zimmera. :-)

                      • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                        wimpy     před 6 lety 16.04.2019 23:56 |  
                        0 0

                        Vlastně v osmdesátejch jsme házeli konfety a’la Argentina 78, nicméně stejně jsem nedohodil přes škvárovej ovál až na trávu, takže vlastně nekecám. :-)

                        • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                          smely (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2019 08:56 |  
                          1 0

                          no ...ve starym Edenu se hlavne do kotle hosti hazely jabka ( tedy ty planata z tech starejch jabloni za tribunou ) ...:-)

                          • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                            wimpy     před 6 lety 17.04.2019 09:25 |  
                            0 0

                            To si ani nevybavuju. :-)

                            • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                              smely (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2019 13:23 |  
                              0 0

                              :-))) ja docela barvite ....

                      • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                        Dobi     před 6 lety 17.04.2019 00:13 |  
                        2 1

                        No, já jsem ještě o skoro 20 let starší a i na západě je nás partička, která celých 90 (proti Spartě 106) minut fandí. Ale pod námi jsou žel lidé, kteří si myslí, že přišli na koncert dua Eva + Vašek... A to mě sejří!

                        • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                          wimpy     před 6 lety 17.04.2019 00:15 |  
                          0 0

                          První dva roky v Edenu jsem měl permici do sektoru 102, ale to fakt nešlo. :-)
                          Jen co synek trochu povyrostl, šli jsme na TS. Ale na Strahově jsme sedávali v první řadě přímo nad tunelem a to byl super flek. :-)

  4. Re: Termíny zápasů v nadstavbě

    Steevee     před 6 lety 16.04.2019 13:43 |  
    12 0

    Když už se tady rozjela diskuze k DK, připojím taky svůj pohled. Bohužel to na mě celé působí (ne, nejsem fanoušek Babiše) jako naprosto účelová kampaň, která má vrcholit v nadstavbě. Jsem poslední, kdo by omlouval nebo nedejbože na fotbale chtěl nějaké výtržnosti atd., ale tady se vážně de facto skoro nic nestalo. Myslím tím v rámci české ligy/českého poháru.
    Takže úmyslně trest před derby s vědomím, že to prostě NIKDY neproběhne úplně v klidu, zavřou sever, při poháru opakování a oni jsou při tomhle vývoji situaci schopní zavřít v průběhu nadstavby celej stadion. Je po tom obecně "poptávka", žene to populismus, žene to touha oslabit supersilnou Slavii, což ostatně dokumentuje dění z posledního víkendu, je mi z toho na blití.
    Já se tedy ptám, jaké byly předchozí tresty v rámci ligy za obdobné jednání? Jaký trest dostal Baník, když se 45 minut naháněli se rudochama v hledišti a házeli po sobě petardy mez normálníma lidma? Když u každého výjezdu těch magorů musela asistovat miliarda policajtů a stejně dělali bordel všude, kam přijeli?
    Jaký trest dostala Sparta, když jejich vlastní vylízanci chtěli po prohraném derby doma útočit na ploše na vlastní hráče?
    Jaký trest dostala Plzeň, když se mezi nima našel magor, který málem přímo v hledišti dělobuchem přizabil mladou holku?
    Odpověď je jednoduchá a absurdní zároveň. POKUTY a (při nejhorším) podmínky. Jinak NIC. A tady se bude dít tohle. Neskončí to dobře. Osobně při pohledu na termínovku tipuju, že 15.5. po Jablonci by mohlo být hotovo. Při současném vývoji situace by mě ale vůbec nepřekvapilo, kdyby to 15.5. bylo bez diváků.

  5. Re: Termíny zápasů v nadstavbě

    Markus     před 6 lety 16.04.2019 14:30 |  
    12 3

    Mě se ta myšlenka nadstavby líbí čím dál tím více. Důležitý faktor vidím v dobrém počasí, beru to jako korekci špatných terénů z konce podzimu a začátku jara. Hlavně si ale zahrajeme s našimi nejlepšími týmy, celý květen série zápasů kde o něco půjde a to v době, kdy už asi nebudeme hrát evropské poháry (ale ohromně rád bych se pletl), to vychází skvěle. I přes zjevnou neregulérnost posledního kola to pořád bude především o výkonu našeho týmu, abychom dokázali uspět. Chci tím zároveň říci, že nás to dobře připraví na evropské poháry, najednou tu budou kvalitnější soupeři, zkusit proti nim zvolnit by bylo smrtící, jak nám dokázala Plzeň, když jsme tam posledně hráli (nedokázali jsme se na ten zápas perfektně připravit, od začátku nás aktivitou přehrávali a my se pak už snažili marně).

  6. Re: Termíny zápasů v nadstavbě

    Lord_Edmund     před 6 lety 16.04.2019 14:36 |  
    6 0

    Ohledně DK se tentokrát moc nebojím zavření TS. Derby bylo na své poměry velice decentní. Kdyby si TS odpustila ty světlice, bylo by to úplně v klidu. DK to musí řešit protože nějaké drobné prohřešky byly a jsme v podmínce. Vidím to na pokutu pro nás i bolševika. Je jen dobře, že RB házeli předměty na plochu a judovali, to dělá naše "prohřešky" menší a hlavně bídu nenechá jejich Svoboda odehrát zápasy bez fanoušků.
    Ale abych nebyl OT, tak teda v té nadstavbě to bude masakr. Třeba to dopadne tak, že převezmeme pohár v derby a jestli se jim podaří zatlačit oči v MOLU , tak dvojitá radost. Akorát nevím, jestli ty nervy do posledního kola přežiji. Už po tomto derby jsem měl pocit, že mě raní mrtvice a největší zoufalství mě přepadlo, když jsem zjistil, že nejméně jedna penalta byla jasná.

    • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

      PetCC     před 6 lety 16.04.2019 15:19 |  
      7 1

      Tak zase musím TS ocenit, že si na můj navrh nechali pyrotechniku až na 45. minutu. Ovšem tedy nečekal jsem, že se bude nastavovat 8 minut, takže se to lehce minulo účinkem :-)

      • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

        Lord_Edmund     před 6 lety 16.04.2019 15:23 |  
        2 1

        ale neházeli na hřiště a to je pokrok. :-)

        • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

          Dobi     před 6 lety 17.04.2019 00:05 |  
          0 0

          Světkice ne! V ruce - to je O.K. Ale těch pár blbů s dýmovnicemi, i když ani ni (na rozdíl od rumunských bezmozků) NIC neházeli na plac!!!
          Ale kdo ví, co rada starších (nechci napsat blbů) na nás zase upeče....

      • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

        p!erreCORE     před 6 lety 16.04.2019 21:01 |  
        1 0

        mluvíš mi z duše! já, přestože jsem zásadně proti pyru v jakékoliv podobě, nejsem hlupák a bylo mi jasné (i díky tomu, co říkal pan Tvrdík - a sice, že mluvil o házení předmětů, rasismu, ale NE o pyru), že nějaké proběhne. velmi jsem ocenil, že si to nechali na konec poločasu...a musel sem se usmívat, když mi docvaklo, že se nastavuje tolik :)

  7. Re: Termíny zápasů v nadstavbě

    asanin     před 6 lety 16.04.2019 15:44 |  
    7 0

    Disciplinárka se na pondělním zasedání per rollam shodla, že s oběma kluby zahájí disciplinární řízení, oba případy se budou projednávat ve čtvrtek.
    Slavii komise řeší za „nevhodné pokřiky fanoušků, pronesení a použití pyrotechniky, výtržnosti fanoušků“, Spartě hrozí trest také za nevhodné pokřiky a použití pyrotechniky, ale také za vhazování předmětů na hrací plochu.
    „Není to jednoduché a hodně o tom v rámci disciplinární komise diskutujeme,“ říká pro iSport.cz předseda komise Richard Baček.„Slavia je v podmínce, ovšem za něco jiného, než čeho se dopustila v derby. Použila pyrotechniku, což je zakázané, jenom s ní však svítila, nevhazovala ji na hrací plochu,“ přemítá Baček. „Prostudoval jsem verdikty UEFA za poslední dva roky a k zavření tribuny za toto nedochází. Ale možné je všechno, řešíme to,“ uvedl.
    Spartě skončila v minulém kole jiná podmínka. „Hned v tomto kole zopakovala, co před časem v Příbrami – házela pyrotechniku na hrací plochu, navíc se v její části tribuny objevil laser. I tady proto zvažujeme, zda nepřistoupíme k jinému trestu než pouze k finančnímu postihu,“ varoval Baček. To by pak mohlo znamenat podmínku nebo i zákaz výjezdu na venkovní zápas nebo zápasy.

    Takže spartě podmínka skončila... Tohle zase dopadne nehorázným mrdokvasem...

    • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

      pehacko     před 6 lety 16.04.2019 15:55 |  
      4 0

      a jude slavia nikdo neslysel, protoze za to v podmince jsou...

      • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

        Tochal (přítel SN)     před 6 lety 16.04.2019 17:15 |  
        1 0

        "Spartě hrozí trest také za nevhodné pokřiky"?

        • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

          pehacko     před 6 lety 16.04.2019 17:42 |  
          3 0

          to jsem asi teda prehledl... nejsem nejak ve forme, z toho zkurveneho derby jsem uz druhou noc nespal...

          • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

            carevitchando     před 6 lety 16.04.2019 20:20 |  
            4 0

            To nás ještě dvě čekaj plus prádelny a Peltič :-) Až to půjde, naspi si něco do foroty!

            • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

              pehacko     před 6 lety 16.04.2019 20:30 |  
              2 0

              ja mam nervy uplne v riti po jednou derby a nechci vubec myslet na to, co nas jeste ceka... uz ted mi je zle

              • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                wimpy     před 6 lety 16.04.2019 20:32 |  
                3 0

                Víš, jak nám ten titul bude chutnat? Pohár nám sice dají před prázdným stadionem, ale ty Žluté lázně, to bude jízda. :-)

                • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                  pehacko     před 6 lety 16.04.2019 20:35 |  
                  2 0

                  je pravda, ze zlute lazne nam zavrit nemuzou...

                  • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                    wimpy     před 6 lety 16.04.2019 20:37 |  
                    3 0

                    Až po akci. Bude pyro a zavřou je na půl sezony. :-)

                    • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                      Dobi     před 6 lety 17.04.2019 00:02 |  
                      0 0

                      Já jsem kdesi psal, že i já jsem křičel lesnický pozdrav SMRK SPARTĚ, což snad v době velikonoční je zdůrazněním naší krásné české přírody, hlavně našich hor. Hlavní je, abychom ten titul a hlavně double mohli oslavit... A třeba někde ve smrkovém lese a poslat na toaLetnou jednu smrkovou větvičku!

                      Nic jiného jsem totiž neslyšel!!!!Vždyť i ty "moje" Krušné hory jsou opět plné smrků, které jsem viděl před 30 lety umírat. Tak proč bych neoslavil i slovně a i takto štědře!!!

                      • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

                        wimpy     před 6 lety 17.04.2019 00:07 |  
                        3 0

                        Jistě. :-)
                        A taky "Kdyby tak na pláni hnípali sparťani..."

    • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

      p!erreCORE     před 6 lety 16.04.2019 21:05 |  
      3 0

      " (...) přemítá Baček. „Prostudoval jsem verdikty UEFA za poslední dva roky a k zavření tribuny za toto nedochází. Ale možné je všechno, řešíme to,“ uvedl."

      ta věta, že MOŽNÉ JE VŠECHNO mně trochu nadzvedla :)

  8. Re: Termíny zápasů v nadstavbě

    SKEP     před 6 lety 16.04.2019 16:26 |  
    2 0

    Pouze doplním, že tzv. vykoupení se ze žlutých karet nepředstavuje žádnou převratnou novinku, v nižších soutěžích se za tento odpustek "cáluje" již řadu sezón. Není tajemstvím, že ti rozhodčí, kteří jsou současně zaměstnanci FAČRu (a není jich málo), se po víkendu na půdě zaměstnavatele trumfují, kolik že to svému chlebodárci oním karetním mariášem přispěli do kasy.

    • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

      slaviator     před 6 lety 16.04.2019 17:01 |  
      6 0

      Není to novinkou ani v nejvyšší lize, funguje to cca 4-5 sezón, dřív se tresty přenášely do dalších sezón, poslední dobou se po 30.kole dá pro další sezónu vyplatit.

  9. Re: Termíny zápasů v nadstavbě

    Jarinho     před 6 lety 16.04.2019 19:25 |  
    2 0

    Kdy jsme dostali naposledy červenou kartu? Nebylo to pod pastoorem?

      • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

        slaviator     před 6 lety 16.04.2019 21:44 |  
        2 0

        Šmicer asistent trenéra, na stoperu Gecov a proti nám gól z penalty Jasmín Sčuk a 100% šanci měl Ondřej Kudela...

        • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

          kalex     před 6 lety 16.04.2019 21:48 |  
          8 0

          Co tě nezabije, to tě posílí! Ondra nás nezabil a ještě posílil!

    • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

      Nosorozec     před 6 lety 16.04.2019 21:50 |  
      0 0

      Zcela určitě dostal červenou kartu ještě na jaře 2015 pod Beránkem Vukadin Vukadinovič a mám pocit že o rok později na jaře 2016 dostal v jednom zápase redku Michal Frydrych a od tý doby nic.

      • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

        ElBrody     před 6 lety 17.04.2019 09:09 |  
        3 0

        Je to tak. Na jaře 2016 Frýďa dostal ČK v Bolce za penaltovej let Chramosty.

    • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

      Markus     před 6 lety 16.04.2019 22:21 |  
      0 0

      Třeba se k tomu časem dopracujeme, že se to lépe pojmenuje. NHL má běžnou sezonu (regular season) a ti nejlepší se kvalifikují do poháru (Stanley Cup). Tak proč tomu neříkat třeba Ligový pohár :)

      • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

        tobro     před 6 lety 16.04.2019 22:52 |  
        3 2

        Předpokládám, že jsem na stránkách SKS (fotbal) nikoli na HCS (lední hokej); též tam občas přispívám.. ;-)
        Skutečný Ligový pohár https://cs.wikipedia.org/wiki/EFL_Cup se hraje už krásných 58 let, ale jinde.. ;-)
        Btw, týmy z anglického fotbalového pralesa (5. liga a dál) se doň.ho.nemožu.přihlásiť...

      • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

        bububu (přítel SN)     před 6 lety 17.04.2019 15:16 |  
        0 0

        Až na to, že regular season v případě neúspěchu v Stanley Cupu vůbec nikoho nezajímá, viz. vypadnutí Tampy s Columbusem...

    • Re: Termíny zápasů v nadstavbě

      PetCC     před 6 lety 17.04.2019 10:40 |  
      5 1

      To jsi přišel s křížkem po funuse, když už se to dávno hraje.
      Takové skuhrání teď nic nepřinese, je třeba soustředit se na důležité věci.

  10. Re: Termíny zápasů v nadstavbě

    ColinSKS     před 6 lety 17.04.2019 07:04 |  
    1 3

    doufám, jen doufám, že poslední zápas doma bude sladký přesladký zejména díky tomu s kým se bude hrát a pak zvedat pohár mistra. nechci to zakřiknout, ale cítím v kostech, že to dopadne.

  11. Rozhodčí, komise rozhodčích, VAR

    Mike     před 6 lety 17.04.2019 07:33 |  
    6 0

    Rád bych se touto cestou poptal zdejších diskutujících, jak legálně bojovat proti tomu, že rozhodčí dokáží otočit i zcela jasné a průkazné situace VAR a komise rozhodčích jim to ještě posvětí /Plzeň- Baník/. Nejedná se mi samozřejmě o to, že se ta situace bude kritizovat v nějakých článkách a diskuzích, nebo výlevech na twittru.
    Mě totiž nenapadá vůbec nic, kromě nějakého násilí- prostě tomu dotyčnému rozbít hubu.
    Nějaké srdceryvné projevy a nadávky třeba zde na fóru jsou úplně k ničemu, pouze si člověk vybije frustraci.
    Sponzorům je to jedno, jiné páky nevidím. Co vy na to ?

    • Re: Rozhodčí, komise rozhodčích, VAR

      japhy     před 6 lety 17.04.2019 07:47 |  
      3 0

      Není šance.
      Když to bude dlouhodobý a příliš okatý, můžeme žalovat UEFĚ :)
      A pak tu jsou volby do FAČRU. Taky hodně štěstí.

    • Re: Rozhodčí, komise rozhodčích, VAR

      SirCohen     před 6 lety 17.04.2019 08:30 |  
      1 2

      Obsazení klíčových vedoucích pozic, takže volby.

    • Re: Rozhodčí, komise rozhodčích, VAR

      ColinSKS     před 6 lety 17.04.2019 08:34 |  
      1 3

      nelze. je to byznys a pak sport. takže to musíš skousnout, nebo to přestat sledovat.

    • Re: Rozhodčí, komise rozhodčích, VAR

      Jožin     před 6 lety 17.04.2019 09:09 |  
      5 1

      Za mého mládí,což je asi 50let zpátky se to řešilo na nižších urovních pořádnou nakládačkou, nebo u nás se rozhodčí několikráte koupal v Labi, třeba by neškodilo něco podobného,ale chran bůh v dnešní době se musí ctít demokratické postupy/ ale jen někdo/ tak si neberte příklad ze starých časů a běžte se třeba soudit za 20let se dozvíte výsledek hrrrr na ně na kur.. nás neporází nějací sráč.. ze svazu ani hov...Chovanec, nepřeji mu nic špatného ale at jde do hajzlu, jak jsem starej tak to pořád nemohu rozdýchat a jsem nasraný a přitom bezmocný ,sportu zdar hlavně když to sype

    • Re: Rozhodčí, komise rozhodčích, VAR

      utrzeny_ze_retezu     před 6 lety 17.04.2019 09:39 |  
      1 0

      Budeš mít příležitost v nadstavbě. Prý jsou to zkušení a dobří rozhodčí, sice si do konce základu potřebují odpočitnout, ale na nadstavbu budou ready. Jistě pány Fraňka a spol. do konce sezony potkáme.

    • Re: Rozhodčí, komise rozhodčích, VAR

      Kenny     před 6 lety 17.04.2019 18:55 |  
      0 0

      A po té nakládačce už se to nestane ?

  12. neděle 19. 5. 15:00 Ostrava - Slavia

    Petr9608     před 6 lety 17.04.2019 11:01 |  
    0 0

    Byl bych raději, kdyby to 5. místo nakonec urval Liberec. Nicméně musel by uhrát o 4 body více než Baník a to se asi sotva stane. V tom případě by "hrozilo", že bychom rozhodli o titulu právě tam. Snad se povede náskok navýšit aspoň na těch 6 bodů. Pak bychom o titulu (bez dvou dnů) po 11 letech opět rozhodli v duelu proti Jablonci.

    Problém vidím v závěrečném derby. To bych snad byl raději, kdyby to myl již oddechový zápas. Kdyby to byl zápas s předáváním trofeje, tak bych se obával restrikcí. Např. v podobě zákazu vlétnutí na plochu. To prostě ale nesmí chybět! Nemluvě o tom, že by třeba mohli všechno tohle pěkné rudoši znesvětit pískáním, bučením a "všude Slavie". Nn, musí to být proti Jablonci.

    • Re: neděle 19. 5. 15:00 Ostrava - Slavia

      wimpy     před 6 lety 17.04.2019 11:04 |  
      5 0

      Všichni se těšej na předávání poháru na derby. :-)
      Dost pochybuju, že by tam nějak moc sparťanů dorazilo, na zápas, kde jim asi o nic nepůjde, budou vědět, že je budou držet v sektoru a oni se budou koukat na naše oslavy. :-)

      • Re: neděle 19. 5. 15:00 Ostrava - Slavia

        Petr9608     před 6 lety 17.04.2019 11:59 |  
        0 0

        Pár set hlav z tvrdýho jádra by bohatě stačilo.

        Jako kdyby toto bylo v opačnym gardu, tak bychom se chovali podobně.

        • Re: neděle 19. 5. 15:00 Ostrava - Slavia

          wimpy     před 6 lety 17.04.2019 12:07 |  
          2 0

          Já bych tedy do mordoru za daných okoloností asi nelezl.

          • Re: neděle 19. 5. 15:00 Ostrava - Slavia

            SirCohen     před 6 lety 17.04.2019 12:21 |  
            3 0

            Nejen za daných okolností, za žádných okolností. Již nikdy více do té ratejny.

            • Re: neděle 19. 5. 15:00 Ostrava - Slavia

              Petr9608     před 6 lety 17.04.2019 13:15 |  
              0 5

              Tak aspoň vim, jaká sorta takyslávistů má podíl na zmrzačení těch pochodů.

              • Re: neděle 19. 5. 15:00 Ostrava - Slavia

                SirCohen     před 6 lety 17.04.2019 13:46 |  
                1 0

                Nevím cos tím chtěl říct.

                • Re: neděle 19. 5. 15:00 Ostrava - Slavia

                  Petr9608     před 6 lety 17.04.2019 14:00 |  
                  0 8

                  Tim, že se prostě mezi Slávistama nacházejé tací, co pohrdají ideou podporování svého týmu venku a ještě si dovolí to vydávat za svou ctnost.

                  • Re: neděle 19. 5. 15:00 Ostrava - Slavia

                    SirCohen     před 6 lety 17.04.2019 14:09 |  
                    3 0

                    :D

                    • Re: neděle 19. 5. 15:00 Ostrava - Slavia

                      Petr9608     před 6 lety 18.04.2019 04:57 |  
                      0 3

                      Prostě je mi z toho blivno, když se někdo chlubí, jak "někam nepáchne". Jo, říct "Bojim, že by se mi něco stalo, radši tam nepůjdu - budete to muset odfandit i za mne", proti tomu nelze namítat, ale případ SirCohena to evidentně neni.

                      • Re: neděle 19. 5. 15:00 Ostrava - Slavia

                        wimpy     před 6 lety 18.04.2019 10:56 |  
                        3 0

                        Je to trochu jinak. O lístky na Letné je rvačka mezi nejaktivnějšími fans. To samé o těch pár lístků na Bohemce. Má (nebo Cohenova) absence tam neošidí Slavii o fanouškovskou podporu, prostě buď tam budu já nebo někdo jinej. Ne já i někdo jinej. A zrovna na Letné to sebou nese tolik negativ, že to klidně přenechám těm, kteří ještě mají spoustu energie je překonávat. :-)

                  • Re: neděle 19. 5. 15:00 Ostrava - Slavia

                    wimpy     před 6 lety 18.04.2019 01:18 |  
                    0 0

                    Nevím, zda je to pohrdání, ale na Letné svůj klub již nepodporuji. Čímž nezabírám místo někomu, kdo po tom touží. Sektor je pravidelně rychle vyprodán.

    • Re: neděle 19. 5. 15:00 Ostrava - Slavia

      Pepino44     před 6 lety 17.04.2019 11:32 |  
      0 6

      Nevím, jak si to myslel, ale to "všude Slávie" křičí slávisté, aby překřičeli sralťanské "Jude Slávie"

      • Re: neděle 19. 5. 15:00 Ostrava - Slavia

        Petr9608     před 6 lety 17.04.2019 11:58 |  
        6 0

        Nechtěl jsem vůbec tento jejich pokřik vypisovat, tak jsem myslel, že to VŠUDE SLAVIE, kor v úvozovkách, bude myšleno tak, že to je ironie.

    • Re: Kolk to stálo/bude stát daňové pokladníky?

      Petr9608     před 6 lety 17.04.2019 13:53 |  
      1 2

      Jako pochybuju, že ti přepadení Opaváci by chtěli, aby ti Chachaři stanuli před soudem.

  13. Re: Termíny zápasů v nadstavbě

    ColinSKS     před 6 lety 26.04.2019 11:20 |  
    0 2

    myslím že je super že jílek přemýšlí o bídě, takže zítra by to mohlo být jednodušší. tip je 4:0