Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex-šéf kotle

DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex-šéf kotle

Komentáře (68)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

    Max1     před 6 lety 10.04.2019 08:59 |  
    15 9

    Mě by jen zajímalo jestli někdy konečně rozhovor na toto tema bude dělat erudovaný člověk a nebulvární pičus nebo pipka, kteří o tom vědí hovno. To co předvedla emma smetana bylo ubohý na úrovni politického kotle

    • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

      Pinturichio     před 6 lety 10.04.2019 09:14 |  
      8 0

      Na druhou stranu se na ni moc hezky dívalo :)

      • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

        kjandourek (admin)     před 6 lety 10.04.2019 09:31 |  
        2 5

        Jojo - když člověk vypnul zvuk... ona seděla tady, stála po kolena ve vodě, byla mlha, Vy jste koukali semhle... tak jste měli pocit, že někde támhle je krásná ženská.... :-)

        • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

          smely (přítel SN)     před 6 lety 10.04.2019 11:54 |  
          1 1

          chybi ti tam "a mela na hlave treba karfiol ..." :-)

          • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

            kjandourek (admin)     před 6 lety 10.04.2019 13:08 |  
            2 2

            To se mi tam nějak nehodilo - to bude tím, že ona (na rozdíl od té původní, co sázela tu vrbu) má docela hezkej obličej :-)

            • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

              Aargon     před 6 lety 11.04.2019 05:37 |  
              2 2

              To ano. Ale pak otevře papulu a vše je v pr.... :D hrozná pipina

      • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

        slavanda     před 6 lety 10.04.2019 19:36 |  
        1 3

        Pokud si dobře pamatuju tak onehdá prohlásila že o českého chlapa by si ani kolo neopřela, že smrdíme a tak ;) Chce být světová tak nepřechyluje příjmení a randí s arabama. My Češi (muži) jsme prý šovinisti. Tak jsem jí dal za pravdu a zařadil do kategorie "blbka", byť fešná. No a pak jsem si jí pravda možná trochu moc kriticky jako správný šovinista všímal a zjistil, že není ani moc chytrá. Ale když má televize vyplej zvuk...

    • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

      electropope     před 6 lety 10.04.2019 09:31 |  
      8 2

      Rozhovor běžel na DVTV, ne na O2 Sport nebo tak někde, publikum jsou "normálové". Rozhovor vedla jako jeden z nich, nevidim problém - snad jen tu odměřenost až povýšenost, který ovšem nejsou v jejím případě specifikem tohohle konkrétního rozhovoru.

      • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

        PetCC     před 6 lety 10.04.2019 13:38 |  
        1 2

        Ona takhle blbě mluví vždycky, její rozhovory běžně nesleduju, nelíbí se mi.

    • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

      Qope     před 6 lety 10.04.2019 09:35 |  
      5 2

      zase bych to tak nehaněl, jasny dost kousavý otázky, který si ale myslim, by položili lidé, kteří na fotbal nechodí ... a Ema je kost :-)

    • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

      fps     před 6 lety 10.04.2019 09:43 |  
      4 9

      jojo, na DVTV celkem koukám, ale jen když dělá rozhovor Veselovský a Drtinová, vůbec nechápu jak muže dělat rozhovor takový mimoň jako je tato slečna

    • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

      LukySKS     před 6 lety 10.04.2019 10:35 |  
      5 1

      Hele Smetana mě taky vždycky štve, ale tady byla docela dost v pohodě! Nechala Strašaka všechno vysvětlit a dala mu dost prostoru. To že kouká povýšeně, tak to má vždycky... za mě Smetana dneska překvapivě v poho

    • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

      uru100     před 6 lety 10.04.2019 20:38 |  
      5 1

      Emma Smetana je prostě, špatná. Fakt. Jak na DVTV vidím, že rozhovor dělá ono, prostě vypínám a končím. Ona je poravdu špatná. A přitom hosty má dost často zajímavý.

  2. Derby lístky

    LukySKS     před 6 lety 10.04.2019 09:28 |  
    1 0

    Čau slávisti, prodám dva lístky vedle sebe do rodinného sektoru 227 na Derby 14.4. za nákupní cenu (890 Kč jeden lístek). odpadli mi synovci.
    pište na grebena@email.cz až nebude nabídka aktuální napíšu to sem. LukySKS

    • Re: Derby lístky

      LukySKS     před 6 lety 10.04.2019 09:41 |  
      1 0

      už jsou pryč, nepiště. Díky!

  3. Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

    Jachym     před 6 lety 10.04.2019 09:44 |  
    8 18

    Strašák měl tu nepřechýlenou slepici z bakalovize na háku, což potvrdil závěrečným tipem na zítřejší výsledek. Mimochodem, stejný tip na výsledek 6:0 tady vždy dává jeden z přispěvatelů. Že by se jednalo přímo o Strašáka...? :-D

    • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

      electropope     před 6 lety 10.04.2019 10:19 |  
      7 7

      Hezkej etnocentrickej pohled. :) Většinovej divák si podle mě naopak řekne, že měla Smetana na háku jeho a v řadě otázek si ho namazala na chleba. Třeba v otázce, jestli na stadion vůbec chodí na fotbal - Strašák měl možnost ze sebe (a šéfů kotlů obecně) udělat úžasnýho altruistu odpovědí, že ze samotnýho fotbalu jako šéf kotle nic neměl, ale byla to oběť, kterou rád skládal ve prospěch atmosféry a týmu, a namísto toho potvrdil hypotézu, kterou mu podsouvala: lidi z kotle fotbal vlastně moc nezajímá.
      Oceňuju upřímnost, s jakou mluvil, ale nejsem si jistej, jestli nenadělala víc škody než užitku.

      • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

        Jachym     před 6 lety 10.04.2019 10:37 |  
        1 1

        Podle mě Strašák ale právě toto řekl, že se obětoval pro vytváření prezentace (tento termín ještě několikrát zopakoval) a samotný zápas často následně zhlédl v televizi...

    • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

      karpet     před 6 lety 10.04.2019 10:24 |  
      3 0

      Používám to také. Je to hláška Františka Ringo Čecha před derby (nevím už které to bylo), když se ho ptali na jeho tip : "6-0, jako vždycky !!!". Minimálně tak to mám zafixované. Od té doby netipuji jinak :D

  4. Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

    cheechoo1     před 6 lety 10.04.2019 10:03 |  
    9 9

    Emma Smetanaová a její arogantní a povýšenecký přístup. Mohla si před tím rozhovorem alespoň něco nastudovat, takhle je to zbytečných 20 minut. Jaký rozdíl proti Veselovskému nebo Drtinové...Takhle lehký to asi Strašák nečekal. Prej - Slávisté jsou nuly, co mi na to řeknete....:-))

    • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

      fps     před 6 lety 10.04.2019 10:14 |  
      4 7

      jojo, na DVTV celkem koukám, ale jen když dělá rozhovor Veselovský a Drtinová, vůbec nechápu jak muže dělat rozhovor takový mimoň jako je tato slečna

      • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

        ColinSKS     před 6 lety 10.04.2019 10:53 |  
        3 8

        naprosto trapná bez znalosti problematiky. velká chyba DV

      • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

        Tomastu     před 6 lety 10.04.2019 11:30 |  
        5 1

        Tak Veselovsky je úplně jiná liga než ty dvě, u nich to mám tak nějak 50 na 50 :)

  5. Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

    LukySKS     před 6 lety 10.04.2019 10:33 |  
    5 1

    Tak tenhle rozhovor byl až překvapivě naprosto OK. Strašák naprosto v pohodě odpovědi a Smetana ani moc neprudila. Docela příjemné překvapení!

    • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

      ColinSKS     před 6 lety 10.04.2019 10:57 |  
      4 10

      až na to, že je úplně mimo a nic o fanouškovství neví

      • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

        LukySKS     před 6 lety 10.04.2019 11:06 |  
        5 3

        tím spíš to zvládla v poho, ne?

        • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

          ColinSKS     před 6 lety 10.04.2019 13:27 |  
          1 10

          v poho? představuji si novináře tak, že je to profesionál a nemá jen "agresivní" otázky aniž by tomu rozměl. takže za mne určitě ne. to je moje čtení toho pořadu.

          • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

            ColinSKS     před 6 lety 10.04.2019 13:27 |  
            0 8

            napsané na kusu papíru, to mi vypadlo v mé odpovědi

            • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

              Qope     před 6 lety 10.04.2019 13:44 |  
              5 0

              na tom "kusu papíru" měla vypsaný body, co chtěla probírat ... to už je fakt kdo chce psa bít ... Dle mého Smetana chybovala v rozhovoru jen jednou a to když se mluvila o Kodani. Vubec netušila že tam Slavie hrála. Jinak si myslim, že rozhovor zvládla celkem dobre. To že vypada u každy otázky arogantně nehodnotim, asi to k ní patři ...

              • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

                ColinSKS     před 6 lety 10.04.2019 14:04 |  
                1 8

                já se nehádám. možná tento pořad DV má takový formát, že je cílem novináře útočit a na druhém se vhodně bránit.
                mě se to zkrátka nelíbilo, vzhledem k tomu že Smetana nemá potuchy o tom, co je to fandění.

                • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

                  Qope     před 6 lety 10.04.2019 14:10 |  
                  0 0

                  tak presne jsi to vystihl. Ona neví co je to fandení, proto takové otázky a asi i takový přístup ...

  6. Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

    ColinSKS     před 6 lety 10.04.2019 10:50 |  
    2 9

    strašák palec, i když s ním v některých věcech nesouhlasím. smetana slabá.

  7. Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

    o5aradecek     před 6 lety 10.04.2019 11:02 |  
    5 2

    Strašák má recht a měl by se vrátit, pak by TS měla opět "vejšku". A Emma je pěkný lízátko :-))

  8. Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

    kedul     před 6 lety 10.04.2019 11:22 |  
    7 3

    Čtu tady spoustu zbytečné hysterie. Emma Smetana dělá svoji práci a zjevně ji dělá ráda i celkem dobře. Liberální Strašák jí z očí do očí jasně obstál. Je to autentické a dost vypovídající. Díky jemu! Tím netvrdím, že bych s oběma ve všem bezvýhradně souhlasil.

    • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

      PetCC     před 6 lety 10.04.2019 13:44 |  
      2 5

      Liberální? Já z toho slyšel minutu, ale z toho co tu píšete mi to moc liberální nepřišlo.
      To, že obhajuje svoje svobody, to nestačí. Musí obhajovat svobody všech a to svými názory (jen zprostředkovanými tady v článku) docela popírá.

      • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

        kedul     před 6 lety 10.04.2019 14:42 |  
        2 0

        Asi to bude tím, že ta minuta poslechu nestačí k celkové představě. Má to víc jak dvacet minut. Ten titul je vytržený a tím pádem i dost zavádějící.

      • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

        kedul     před 6 lety 10.04.2019 15:15 |  
        0 0

        PostScript: 1. Nestačí ani přečtení holé anotace k videu DVTV. 2. Povšimněte si, prosím, moji shora uvedené poznámky, že to neznamená můj bezvýhradný souhlas se vším, co tam řekl. Třebas skandování "UEFA ....." považuji za kontraproduktivní projev frustrace, nic víc ani nic míň. 3. To ale není v rozporu s mým názorem, že Strašák byl schopným spíkrem TS a naopak není programovým strůjcem "problémů" na tribunách obecně, těch aktuálních pak už vůbec ne. Tady se sluší dodat, že kelímky s pivem létaly i z jiných tribun. Například už po akutní (a vedení pravděpodobně známé) hrozbě trestu za Genk i při zápase se Sevillou, a to ze západu (na hráče hostí, když oslavovali třetí gól) i předtím z východu jako protest proti domněle chybnému verdiktu rozhočího.

  9. Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

    fredydj (přítel SN)     před 6 lety 10.04.2019 11:35 |  
    11 9

    Tak Emma šlehačka má teda pěkně vyšleháno v makovici

  10. Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

    Honza_K1 (přítel SN)     před 6 lety 10.04.2019 11:58 |  
    12 1

    Já taky pár chorálu a pokřiku odsuzuji, ale vadí mi na tom představa zavírání tribun a hysterie, které se jako vždy chytá ispart a MIN z idnes.

    Klasický dvojí metr. Kdo jako bude posuzovat, co je na pokutu, co se nechá být a co je na uzavření stadionu.

    Tolik za vzor davana Anglie je, co se týče chorálů, taky velice drsná.

    Všichni víme, odkud účelové vítr vane. Je to pár let, co v pátek před derby vyšel článek, že Latka mlátí manželku.

    • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 10.04.2019 13:27 |  
      1 5

      Jinak se na člověka nahlíží, když je poprvé trestán anebo když se jedná o recidivistu. Na to jsme také dojeli.
      Proto po několika finančních pokutách je uzavření části stadiónů rozumný krok.
      Snad tento čin UEFY pomůže všem stranám a nebudeme muset plýtvat penězi za pokuty.

      • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

        kjandourek (admin)     před 6 lety 10.04.2019 13:29 |  
        5 2

        Předpokládám, že tady není řeč o trestu od UEFY... ten je za házení předmětů... tady je řeč o tom, že by nám chtěli zavřít tribuny i za skandování proti Strakovi... Jakkoliv nechutné, jsou to jenom slova...

        • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 10.04.2019 13:30 |  
          1 2

          To jsou jen spekulace médií.

          • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

            kjandourek (admin)     před 6 lety 10.04.2019 13:39 |  
            1 1

            No vždyť také Honza píše, že se to chytá Ispart...

            • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

              Gillan     před 6 lety 10.04.2019 14:57 |  
              5 8

              A vy mu za to všichni zatleskáte...Ta stokrát opakovaná lež, že to je kvůli Strakovi už se ujala.To nebylo kvůli Strakovi, to bylo kvůli zabíjení jeho dětí.Rodina by se do pokřiků zatahovat neměla, ničí.Tvrdík se také neomlouval Frantovi,ale jeho rodině.Ten pokřik je humus a opakovat by se to nikdy nemělo, i když se jedná o starý pokřik, je to úplně debilní a na fotbal to vůbec nepatří.A pokud má tenhle "fanoušek" takové názory, tak já mu za ně taky zatleskám, ale dlnaí o čelo.

              • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

                kjandourek (admin)     před 6 lety 10.04.2019 15:10 |  
                4 3

                Jsou to jenom slova.... pokřik ještě nikoho doopravdy nezabil... nemusím s ním souhlasit, ale není nutné z něj dělat aféru....

                Pokřik "Soudce ven"... taky nikdo nebere jako vážné vyhrožování defenestrací...

                • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

                  Gillan     před 6 lety 10.04.2019 15:33 |  
                  3 9

                  Já myslím, že to nutné je.Co přijde příště?Ono se to musí někde zastavit.protože od slov k činům je malý krůček a nevylučuju, že se nemůže najít nějaký vypatlanec, který to vezme vážně, foukne do sebe nějakou chemii a udělá to.Dnes je svět plnej magorů.

                  • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 10.04.2019 15:38 |  
                    6 2

                    Od slov k takovýmhle činům je setsakra daleko a rozhodně to nebude o tom, že si nějaký magor něco stříkne do žíly a půjde udělat něco jenom proto, že to křičeli na stadionu....

                    • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

                      Gillan     před 6 lety 10.04.2019 17:11 |  
                      4 7

                      No když myslíš, takových případů už se stalo v nejrůznějších podobách mraky.Ona špatně zvolená slova mohou u slabomyslného člověka vyvolat jakoukoliv reakci.

  11. V pohodě

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 10.04.2019 15:32 |  
    8 3

    na to, že to nebyl rozhovor pro sportovní televizi nebo fotbalovej web a dělala ho redaktorka, která není fotbalová novinářka, tak až asi na ty dvě neznalosti, Emma celkem ok a korektní...

    a Strašák naprosto v pohodě... jakej to rozdíl, když tam někdo koktá, mektá, samý eee… uuu… ehmmm, já nevim eeeee… on je opravdu dobrej řečník a rétor, a má to hlavu a patu... on by to před těma kamerama málo kdo zvládl, to si člověk neumí představit dokud to nezažije... a zvládl to s přehledem, je to inteligentní kluk, a člověk se nemusí stydět, kdo tam za Slavii vystupuje... takhle má vypadat prezentace Slavie

  12. Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

    DKNL     před 6 lety 10.04.2019 15:57 |  
    4 0

    Mě vadí hlavně to, že se spustil hon na čarodějnice, vlastně Slavii a neměří se všem stejně! Hanlivé a sprosté pokřiky jsou na všech našich stadionech,ale řeší se pouze Slavia.

    • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

      Dr. Fe1     před 6 lety 10.04.2019 18:12 |  
      7 4

      Bulvární novináři ochotně naskočili na to, že nám UEFA zavřela tribunu a ten Straka jim do toho přišel jako dar z nebes. Ideální pro vyrobení umělého skandálu, který přitom obsahuje věci, co se dějí v posledních desetiletích běžně a nikdo z nich takovou aféru nedělal.

      Co mě zaráží je, že zdaleka takový skandál nevyolala ta plzeňská rachejtle vystřelená do lidí. To je opravdovej zločin. Také jde o jednotlivce, ale tohle je skutečné fyzické ublížení člověku a čin naprostého idiota. Přesto to zdaleka takový zájem u novinářů nevyvolalo, jako pouhý pokřik na Slávii ....

  13. Koriandr není rasismus

    Dr. Fe1     před 6 lety 10.04.2019 18:08 |  
    6 3

    Jediná výhrada je snad k tomu, že ten "koriandr" označil Strašák za rasismus. Podle mě má tohle do skutečného rasismu sakra daleko. Je to popichování kvůli stereotypu spojeného s nějákou národností či komunitou, ale rasismus to není. V porovnání třeba s házením banánů na černochy, což je přímá urážka naznačovat, že je někdo opice - a je to skutečný rasismus - je nějáká narážka na provozování restaurací veitnamskou komunitou úplně nicotná.

  14. Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

    Suchac     před 6 lety 10.04.2019 20:15 |  
    7 1

    Smetana zoufala.O tom, ze v Kodani hrala Slavie nemela ani paru, o fandeni nevi vubec nic a pak na konci se Strasaka zepta jestli se on dostane zitra na stadion.Kdyz by si pred tim rozhovorem neco nastudovala, tak by musela zjistit, ze tam hlasi sestavy a tak.Skoda, ze se ji nezeptal, jestli byla nekdy na fotbale, kdyz je takhle chytra.

    • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

      p!erreCORE     před 6 lety 10.04.2019 20:55 |  
      1 0

      on se jí naopak zeptal, jestli má děti, což je sympatické, protože to značí, že se taky nijak zvláště nepřipravoval :)

      • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

        Suchac     před 6 lety 10.04.2019 21:04 |  
        0 2

        Jo,Strasak to zvladnul v pohode.Ona je fakt pekna,sedet tak blizko proti ni,tak bych asi vubec nevnimal na co se me pta.

  15. Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

    p!erreCORE     před 6 lety 10.04.2019 20:53 |  
    0 0

    Musím říct, že Strašáka mám rád. Rozhovor byl kvalitní, sexy paní Smetana byla docela přísná, ale hezky se usmívala a Strašák občas vtipně ironický. Dlouho mi trvalo než sem přišel formátu podcastů a takových interview na chuť, preferuji psanou formu. Bylo to fajn 20 min mého života.

    • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

      boss009     před 6 lety 11.04.2019 10:42 |  
      3 1

      Sexy? Kup si raději brýle. Vždyt má celý obličej nakřivo. Sexy si teda představuji sakra jinak a Strašák se docela držel i přes ty kecy té pipky.

  16. K mediální štvanici se přidala i DVTV

    benny231     před 6 lety 10.04.2019 22:26 |  
    4 7

    Strašák má pravdu, najednou se všechno nafukuje. Z vtipu na brankáře Liberce (kterej to vzal vpohodě) je rasismus nejhrubšího zrna. Skandování TS je projevem flustrace a nenávisti.
    Rozhodně netvrdím, že se vše vešlo do mantinelů, ale kvikot těhle lepšolidí, jejich moralizování, poučování o dobru....také nemám rád.

    • Re: K mediální štvanici se přidala i DVTV

      Petr9608     před 6 lety 10.04.2019 23:59 |  
      1 0

      JJ, třeba takovej Dočky je taky občas flustrován.

    • Re: K mediální štvanici se přidala i DVTV

      Qope     před 6 lety 11.04.2019 08:18 |  
      5 3

      lepšolidi - na tenhle výraz zacinam byt alergický .... neprohlásil to náááhodou pan prezident dolních 10 milionů, který prohlásil "Nebezpečí rozdělování společnosti vidím v riziku nálepkování" ...

  17. Rasismus

    Rozumbrada     před 6 lety 11.04.2019 01:26 |  
    3 2


    Lukáš se skutečně mýlí: rasismus není pouhý (třeba i neuctivý) etnický stereotyp, rasismus je nenávist či utlačování jiné rasy (viz třeba slovník cizích slov na slovnik-cizich-slov.abz.cz).

    K tomu některé stereotypy, jako srovnávání černochů s opici, skutečně slouží, ale v mnoha případech tomu tak vůbec není.

    Když mi máma řekla, že jsem špinavý jako cikán, tak to byl neuctivý stereotyp, ale nijak ve mě neprobouzel nenávist k Romům -- naopak, já jim v dětství záviděl, že se (prý) mohou zašpinit bez průšvihu.

    To nijak neomlouvá přihlouplost toho rádoby vtipu o koriandru, a chápu, že to může někoho i urazit, ale to není to samé, jako rasismus!

    Pokud nějaký Němec prohlásí české pivo za chcanky, tak to sice budu brát jako pokus o urážku Čechů, ale rasistu to z něj neudělá. Když ale prohlásí, že Češi jsou smíšením podřadných Slovanů s nadřazenými Němci, které je třeba od sebe protříbit a následně buď poněmčit či odsunout na východ, bude to rasista, i když by mluvil vytříbeně jako ctihodný profesor.

  18. Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

    dubas     před 6 lety 11.04.2019 05:54 |  
    4 5

    Proč u nás vždy dělají tyhle rozhovory novináři, kteří danému tématu nerozumí a navíc Emma Smetana je totální damková, stejně jako její matka a teta.

    • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

      Pepino44     před 6 lety 11.04.2019 15:23 |  
      2 0

      Tak srovnávat Emmu Smetanu s Damkovou je vrchol nevkusu a barbarství.

      • Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

        dubas     před 6 lety 12.04.2019 00:14 |  
        1 1

        Já ji nesrovnávám s Damkovou, já tvrdím, že je totální damková. Pamatuješ co se křičelo svého času, Pelta je ču..k a o Damkové se taky něco křičelo a Smetana je totální p..a.

  19. Re: DVTV: Jude Slavie? Ať si fanoušci křičí, co chtějí, nemám rád korektnost, říká ex

    ctute     před 6 lety 11.04.2019 10:45 |  
    2 6

    Dle mého, se snaží jen Strašák bagatelizovat a obhajovat něco neobhajitelného.. Prostě pokřik na kohokoli..že přeje smrt jeho dětí (navíc hromadně organizovaný) je zcela za hranou a na fotbal..jako jakýkoli jiný sport nepatří. Prostě je zcela jasná situace, že do kotle chodí řada fanoušku ne pro fotbal a požitek ze hry svého klubu, ale prostě se vyřvat, dát si pivo (rozuměj ožrat). Teď když se na Náš klub valí vlna kritiky je pozdě bycha honit..tihle lidé na fotbale nemají co dělat. Oni totiž nemají ty emoce z fotbalu , ale hodně z alkoholu a i z pocitu že ve skrytu kolektivu, můžou jít za společenské normy, což je normálně trestné.

  20. Vzhůru proti Spartě

    dědeček11     před 6 lety 12.04.2019 04:03 |  
    2 0

    Jsem plný dojmů z dnešního zápasu i když jsem trpěl u televize, protože jako aktivní a slušný pernamentkář ze sektoru 107 jsem měl smůlu. Přesto mám z toho velmi dobrý pocit . Kluci hráli dobrý fotbal a i když byla TS jen půlka , tak to bylo super a celý stadion se moc dobře přidal.
    Zdá se , že support může být na úrovni i bez vulgarit, házení čehokoliv kamkoliv , bez nesmyslných dýmovnic / u organizovaného a rozumného pyrea bych nebyl až tak proti / a to, že je UEFA mafia ví každý, takže to taky nemusím nutně nikde vyřvávat. Pojďme tuto slušnou,ale hlasitou a inteligentní úroveň / která ke Slávii vždy patřila/ udržet i při DERBY.
    Pojďme ukázat, že nejsme zoufalci z Letné . Myslím , že v primitivismu na ně nemáme /tam nemůžeme být lepší/ , pojme je porazít slušností. Proti našim cca 26 chorálům a pokřikům s jejich Jude Slavia nemají šanci.
    P.S. Nevím proč se všichni pohoršují nad pokřikem JUDE SLAVIE - to nás přirovnávají k geniálnímu Einsteinovi nebo šikovnému Rockefellerovi čí naší rodačce pí. Albrichtové atd . atd.atd.atd.
    Zdravím všechny slušné Slávisty . VŠUDE SLAVIE !!

    • Re: Vzhůru proti Spartě

      wimpy     před 6 lety 12.04.2019 12:07 |  
      1 0

      Nemyslím, že by se nad JUDE SLAVIE někdo pohoršoval, jen se všichni diví dvojímu metru disciplinární komise.