Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se slávisté

Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti.

Komentáře (26)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

    Donald     před 6 lety 09.04.2019 15:07 |  
    0 11

    Nevím jestli je potřeba se chlubit že jsme prodělali jen 366 mega. Ale pokud bude pořád někdo, kdo to zacvaká, tak je mi to jedno.

    • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

      kjandourek (admin)     před 6 lety 09.04.2019 15:14 |  
      15 0

      No prodělali - my jsme je investovali do kádru, který už teď díky úspěchům v EL má odhadní hodnotu 42 mega v éčkách.... a úspěchy v Evropě nám do kasy přinesou 266 mega... To si myslím, že je celkem k chlubení...

      • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

        donford     před 6 lety 09.04.2019 15:29 |  
        6 0

        Zápasem u nás s Chelseou asi překročíme hranici 300 milionů. Takže jen tím určitě finančně nejúspěšnější sezóna, která ještě nekončí. A jestlí prodáme letos Suka, jak se domnívá JT případně až za 10 mega v éčkách, tak se budeme pomalu dotýkat hvězd. No, a třeba 3x vyprodaný stadion se Spartou také doma cosi hodí. (Tedy jestli nám ho nezavřou). :-)

      • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

        Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 09.04.2019 16:10 |  
        0 0

        V minulé sezóně nás dle Transfermarktu vyšly všechny příchody na 5,5 miliónů € (Stoch, Kolář, Kúdela, ...) a z odchodu jsme získali 9,1 miliónů €.
        Pro porovnání s letošní sezónou, na nově příchozí hráče jsme dali 11,4 miliónů € a za prodané hráče jsme obdrželi 450 tisíc €.

        • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

          kjandourek (admin)     před 6 lety 09.04.2019 16:13 |  
          0 0

          V minulé sezóně 9,1milionů éček? To do toho počítají Pavlenku, Baráka a Mihalíka, ne? I když vlastně ano - oni jakoby odešli na začátku sezónu 2017/18, že?

          • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

            Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 09.04.2019 16:28 |  
            3 0

            Ano, stejně tomu tak bude u Součka, který se projeví ve výsledovce 19/20.

        • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

          sasky     před 6 lety 09.04.2019 22:46 |  
          0 0

          No a to v té loňské sezóně ale byli Danny, Rotaň a Altintop, kteří sice papírově nestáli nic, ale to kompenzovaly podpisové bonusy (já vím, spekulace, ale agenti nejsou blbí a u free transferů z toho vytřískají co jde). Nedokážu to odhadnout, ale věřím tomu, že klidně dohromady na těch 5 mil EUR vyjít mohli. Takže finančně podobné náklady.

  2. Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

    Novi.sks     před 6 lety 09.04.2019 15:52 |  
    7 0

    A nevíte někdo, na kolik si v pohárech přišla Sparta? Já jen, jestli se jim zaplatila aspoň ta cesta do Subotice...

    Jinak u nás docela hezkej počin, když to mezi sebou pokrátíme, tak jsme zatím -100 míčů a to jsme vlastně nikoho (z opor) neprodali. Navíc hodnota kádru stoupá, ta cesta se opravdu zdá býti správným směrem. Snad tohle období vydrží co nejdýl...

    • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

      kjandourek (admin)     před 6 lety 09.04.2019 16:08 |  
      8 1

      Na tu si půjčili u Zonky.... od lidí :-)

    • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

      necich     před 6 lety 09.04.2019 19:47 |  
      3 0

      Principielně lze souhlasit s tím co píšeš až na to pokrácení a mínus 100 mega. Takhle to nefunguje. Ztráta za minulý rok je cca 366 mega, výsledek za letošní rok ještě zdaleka není. Nelze porovnávat ekonomické kategorie jako ztráta, zisk, příjmy, výdaje apod. To, že máme příjmy z EL 260 mega ještě zdaleka neznamená, že to bude zisk. Což jistě nebude.

      • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

        wimpy     před 6 lety 10.04.2019 01:27 |  
        0 0

        Hlavně bude velmi pravděpodobně až v příštím fiskálním roce.
        Zajímalo by mně, jestli jsou v té ztrátě započteny i příjmy za Baráka a Pavlenku, kteří měli být zaplaceni najednou? Nebo zda platby stačily přijít do dne přestupů (30.6.2017) a tudíž se počítají do fiskálního roku předešlého.

        • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

          stefi     před 6 lety 10.04.2019 10:06 |  
          0 0

          Hlavně ztáta/zisk je primárně rozdíl výnosů a nákladů, nikoliv příjmů a výdajů. Ty výnosy/náklady je možné trochu upravit, ale nesmí to být moc kreativním způsobem. To se týká i ztráty 366 mil. za 1/7/17-30/6/18, resp. přestupu Baráka a Pavlenky.

          • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

            wimpy     před 6 lety 10.04.2019 11:57 |  
            0 0

            Ano, a vzhledem k tomu, že ekonomické výsledky fotbalového klubu se nezřídka používají pro optimalizaci účetnictví jiných firem, přesně vypovídající čísla nám neřekne ani Výroční zpráva. Je třeba to brát s nadhledem. Ostatně tak je třeba brát i účetní výsledky týmu za řekou.

            • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

              necich     před 6 lety 10.04.2019 13:08 |  
              1 0

              Počkej, počkej. Akciovka podléhá účetnímu auditu, nedělal bych z toho bramboračku. Zajisté mohou se různě rozložit splátky za prodej hráče či při nákupu, rozložit sonzoring a podobně. Ovšem náklad je nákladem a výnos je výnosem. Pokud se nejedná o holding tak případná optimalizace může být pro druhou firmu daňovým únikem. Je fakt, že kontroly FÚ v Praze nebudou časté,, ale divil bych se kdyby např. Slavia či Sparta měli v účetnictví nějaká zvěrstva. On na to dojíždí např. i Agrofert (a že to má právně zmáknutý) v případě Čapího hnízda, kdy sponzoring (reklamy) všech jeho firem je zpochybňován z důvodů účelnosti vynaložení nákladů.

              • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

                wimpy     před 6 lety 10.04.2019 13:17 |  
                2 0

                Nemluvím o zvěrstvech, spíš to myslím tak, že např. Křetínský s někým uzavírá nějaký kšeft a podmínka bude nacpat nějaké peníze do Sparty. A jejich výše může být kompenzována nějakou protislužbou, která se v účetnictví Sparty neobjeví. Ve Slavii s číňany vůbec netuším, zda něco podobného může fungovat.

                • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

                  necich     před 6 lety 10.04.2019 16:14 |  
                  0 0

                  OK, toto se nejspíše děje.

      • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

        Novi.sks     před 6 lety 10.04.2019 08:30 |  
        3 0

        Jasně, kdyby to bylo jednoduchý, tak jdu dělat účetního :)

        Spíš to bylo myšleno tak, že těch 260 míčů prostě máme vyděláno a můžeme je někde utopit / něco jimi vyrovnat. Narozdíl třeba od RB...
        A do budoucna to směřuje k tomu, že bychom mohli být i v plusu, když se podaří LM. Teď prostě byly počáteční investice do kvality a šíře kádru, ale pomalu se to začíná zúročovat. Sem tam někoho prodáme, někdo jiný u nás zase vyroste (Král, Masopust - to byly trefy a kdo by to řekl v tom "přebraném" českém rybníčku), do toho budou zisky z pohárů a když vidím na kolik si přišla prádelna, tak při hraní LM jednou za 2-3 roky by to bylo udržitelný.
        Ale moc upínat se na to nechci, moc dobře vím, jak to dopadlo posledně, když jsme se na účast v LM upínali :D

        • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

          necich     před 6 lety 10.04.2019 09:27 |  
          2 0

          JJ v tom si rozumíme, jen jsem to chtěl dát na pravou míru. Když jsme minule postoupili do LM, následně obhájili titul také jsem si říkal, dluhy zaplaceny, kádr perspektivní, už prostě nemůžeme mít problémy. Hráče koupíme za rozumnou cenu, ukážou se v pohárech, prodají se za násobek a není co řešit. No jak to dopadlo máme včichni v živé paměti. Dnes je to o jiných penězích, ale když si vezmeme za kolik kupujeme a jakou cenu už někteří hráči mají (Souček, Míša apod.) a další se výrazně zhodnocují (Coufal, Král, Masopust, Ševčík, Stoch, apod.) a ti ostatní (Kolář, Traoré, Olay ..) rovněž cenově nejdou dolů, spíše naopak, tak je vidět ten zásadní posun. Nutnost je pravidelně hrát poháry a občas LM. V tom případě bude spokojen i Číňan a pustí chlup, ale musí vidět, že ty investice mají smysl.

  3. Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

    brugy     před 6 lety 09.04.2019 21:59 |  
    7 0

    Za mne je ztrata OK, i vzhledem k tomu, ze jsme nikoho neprodavali a letos sli sportovne hodne nahoru, obaval jsem se jeste vetsiho narustu. Kazdopadne ta krivka leti strme vzhuru, dlouhodobe musime najit a udrzet model udrzitelneho financovani, kazdy rok se nemusi darit tak jako letos a spolehat na Cinany, ze budou dlouhodobe kazdorocne do Slavie rvat stamiliony nelze.

    • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

      sasky     před 6 lety 09.04.2019 22:37 |  
      7 0

      To je velká pravda. Na druhou stranu, když se podaří postoupit do LM a já věřím, že ano, tak tam se bavíme o násobcích letošních zisků. Kolik měla Plzeň? Asi 700 mil? To už jsou zaplacené veškeré náklady (předloni asi 250 mil, vloni 350, letos čekám něco podobného, sice cca 270 vyděláme na pohárech, ale zase byly dražší příchody... Olayinka, Baluta, Matoušek, Král, Ševčík, Coufal, Masopust, Zelený). Ale to jsou prostě nutné investice do kádru, to se asi dalo čekat. MImochodem průměrný věk těchto příchozích je 23 let, to je perspektiva jako hrom a až se po jarní části na TM přepočítají ceny, tak třeba Coufal, Král, Masopust vylétnou do nebes. Dobře, tak ne do nebes, ale věřím, že o 50% půjdou všichni. Nehledě na to, že ze ceny na TM by je prodal jenom blázen. Takový Král má určitě potenciál na min. 5 a více mil. EUR. Takže současná hodnota kádru 42 mil. EUR se může v létě o nějaký ten milionek rozhodně zvýšit. Takže účetně to sice vypadá bídně, ale zase kádr máme skvělý a ten potenciál je ohromný.

    • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 10.04.2019 00:07 |  
      0 1

      Kdybychom chtěli být nezávislí na zdrojích z Číny, museli bychom být pomalu každou sezónu ve skupinové fázi Ligy mistrů.

      • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

        necich     před 6 lety 10.04.2019 10:13 |  
        1 0

        Stačilo by min. 1x za 3 roky, k tomu nějaký prodej případně EL a šlo by to.

        • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 10.04.2019 12:48 |  
          0 1

          Pomalu za skupinu LM získá klub tolik co vítěz EL. A pokud nezůstane tým ve skupině LM bez bodu, tak může stejně, ne-li víc.

      • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

        o5aradecek     před 6 lety 10.04.2019 11:52 |  
        5 0

        Pan Tvrdík nedávno říkal, že Slavia má rozpočet 800 milionů a majitel z Číny do něho ročně dodává cca 300. Tzn., že i kdyby jednoho (pro spartánky krásného?) dne, šel majitel o dům dál, budeme mít i tak suverénně druhý nejvyšší rozpočet v lize. Pořád se neposírejte :-))

        • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 10.04.2019 12:41 |  
          0 2

          Počítá se do 300 M Kč i peníze od hlavního sponzora (CITIC) a peníze z pivovaru Lobkowitz, možná hraje Slavia v Edenu zadarmo...

          • Re: Ztráta ve stamilionech. Ale také správná strategie a evropské slasti, chlubí se s

            o5aradecek     před 6 lety 10.04.2019 12:54 |  
            4 0

            Hele, takhle detailně nevím. Jak jsem koupil, tak prodávám. Jde o to, že vlhký sen všech anti-slávistů už byl jednou naplněn. "Číňan" opravdu odešel (zkrachoval) a co se stalo? Přišel mnohem větší "Číňan". :-) Někdo už to psal kdysi na oficiálkách, Slavia je dneska velmi lukrativní a sexy nevěsta. Ještě jednou dík našemu vedení, v čele s panem Tvrdíkem, díky nim si užíváme tyhle fotbalové žně. A spartánci ať puknou závistí! Tak zítra, a hlavně v neděli!! :-) SKS