Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

V sobotu od 19:00 na Julisce

Jako poslední předkrm před nejtřaskavějšími zápasy jara jede Slavia do Dejvic změřit své síly s týmem FK Dukla Praha.

Letitý stadion na Julisce pamatuje zápasy s týmy těch nejzvučnějších jmen. S porážkou odsud odjížděly týmy jako Ajax Amsterodam, Everton, Barcelona, Anderlecht, Benfika Lisabon, nebo Glasgow Rangers. Žlutočervené barvy oblékali reprezentanti, vicemistři světa z roku 1962, mistři Evropy z roku 1976 a mimo jiné i oba čeští držitelé zlatého míče: Josef Masopust a Pavel Nedvěd.

Ovšem to je hluboká historie. Ta se začala psát v roce 1948, krátce po komunistickém převratu, kdy byl založen vojenský celek s názvem ATK Praha (Armádní tělovýchovný klub). Posléze vystupoval pod názvem ÚDA Praha (Ústřední dům armády) a od roku 1956 nesl jméno Dukla Praha. Coby výkladní skříň armády se Dukla měla dobře. Každý hráč musel na základní vojenskou službu a tak si stahovala nejlepší mladíky široko daleko. Režimem protežovaný celek měl nejlepší materiální vybavení a nabízel nejlepší finanční ohodnocení, takže leckterý hráč po absolvování základní vojenské služby podepsal přechod natrvalo. To samozřejmě bylo trnem v oku ostatním ligovým celkům a tak Dukla nikdy nebyla příliš oblíbena a fanoušků měla poskrovnu.

Celý tento systém se zhroutil s pádem komunismu. Ještě na podzim 1990 se Dukla ohřála dvě kola v pohárové Evropě, ale potom už následoval strmý pád, který vyvrcholil v roce 1994 sestupem, po němž byla Dukla kvůli finančním problémům přesunuta až do třetí ligy. Nový majitel se pokusil tým restartovat sloučením s druholigovým klubem z Příbrami. Takto vytvořená Dukla Příbram hrála své zápasy v Praze, ale po postupu do nejvyšší soutěže se majitel nedokázal dohodnout s armádou na podmínkách fungování na Julisce a přesunul celý A tým do středočeského města. Dukla byla přejmenována na Marillu a v současné době funguje v lize jako 1.FK Příbram.

V Praze zůstaly pouze mládežnické celky a novodobá éra Dukly se začíná psát v roce 2001 sloučením mládeže Dukly Praha s týmem Dukla Dejvice hrajícím Pražský přebor. V roce 2007 klub koupil druholigovou licenci od týmu FK Jakubčovice a vrátil název Dukla Praha do profesionálního fotbalu. Do nejvyšší soutěže se Dukla vrátila v sezóně 2011/12 a od té doby pravidelně hrávala střed tabulky. To se však v letošní sezóně mění. Tým se opět potácí ve finančních problémech. Už v loňské sezóně se mluvilo o prodeji celku, ale z něj na poslední chvíli sešlo a její majitel Ivo Paukner musel najet na úsporný režim. Tým na začátku sezóny vedl Pavel Drsek. Muž, který v průběhu své hráčské kariéry nastupoval i v Bundeslize však na lavičce vydržel pouze měsíc a půl. Na začátku září jej vystřídal Roman Skuhravý. Změna se očekávala, přesto byla tato výměna překvapivá. Roman Skuhravý teprve týden před svým jmenováním vypověděl smlouvu v konkurenční Opavě s odůvodněním, že chce trávit čas se svým nemocným synem. Ani on však nedokázal Duklu natrvalo odpoutat od sestupových vod. Tým z Julisky je stále na posledním místě, přestože se z něj na jedno kolo dokázal odpoutat poněkud kontroverzní domácí výhrou nad Karvinou. Kontroverzní proto, že hned první branka zápasu padla z nasimulované penalty. Autor onoho pádu Branislav Miloševič si v tomto týdnu vyslechl verdikt disciplinární komise, která jej potrestala zákazem startu v jednom utkání. Trest vejde v platnost, až toto rozhodnutí nabude právní moci, což v praxi znamená, že Miloševič může v sobotu ještě nastoupit. Pouze pokud se zřekne odvolání před víkendovým utkáním, trest si odpyká již v zápase s SKS. Navíc v minulém kole přišla prohra v Opavě a to ruku v ruce s domácí výhrou Karviné znamenalo opět návrat na poslední příčku tabulky.

Z výše uvedených důvodů by bylo velkým překvapením, kdyby si Slavia z Julisky neodvezla tři body. Ideálně by se měla naladit co nejlépe na náročný dvojboj s týmem FC Chelsea ve čtvrtfinále EL, který proloží velké domácí derby.

Je otázkou, jak poskládá tým trenér Trpišovský, zda-li před těžkým týdnem nechá některé hráče odpočinout, nebo nasadí to nejsilnější co má k dispozici. Do sestavy mohou promluvit i karetní ohrožení, protože Ngadeu a Bořil mají již sedm žlutých karet.

Tip na sestavu: Kolář – Coufal, Kúdela, Deli, Zelený – Hušbauer, Souček – Masopust, Stoch, Olayinka - Škoda   

Zápas se hraje od 19:00 a bude k vidění na O2TV fotbal

27. - Sobota 06. 04. 2019 19:00

Fortuna liga, 2018/2019
1 - 5
0 - 3
FK Dukla Praha
FK Dukla Praha

77. Douděra

SK Slavia Praha

Komentáře (179)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

    Rhu-rhu     před 6 lety 05.04.2019 17:06 |  
    2 0

    Povinná výhra. A náš tým to dá.

    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

      Rhu-rhu     před 6 lety 05.04.2019 17:13 |  
      4 0

      0:3 (0:1) Škoda, Škoda, Hušbauer

      • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

        Gillan     před 6 lety 05.04.2019 18:10 |  
        7 11

        Nechci tady zase rozviřovat diskuze ohledně "legendy", ale můžeš mi říct, kdy dal naposledy dva góly?Doufám, že bude hrát Mick.

        • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

          wimpy     před 6 lety 05.04.2019 18:14 |  
          10 0

          21. února v Genku. Za mně by mohli hrát oba. Ale počítám, že od začátku bude hrát jen Škoda.

          • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

            ehad     před 6 lety 05.04.2019 18:17 |  
            5 1

            Bude hrat Skoda, protoze proti Chelsea hrat od zacatku nebude.

            • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

              wimpy     před 6 lety 05.04.2019 18:21 |  
              4 0

              Já si myslím, že postaví především ty hráče, se kterými počítá na Chelsea a nehráli proti Karviné, aby měli zápasový rytmus. Co trenér na Chelsea vymyslí si netroufám předvídat. Ale spíš bych se klonil k tomu, že doma to postaví s Milanem na hrotu.

              • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                Gillan     před 6 lety 05.04.2019 18:22 |  
                2 13

                Jo, je toho schopnej.Toho se bojím, protože budeme hrát hlavně na brejky a nevím, co tam bude dělat.

                • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                  ehad     před 6 lety 05.04.2019 20:42 |  
                  10 1

                  to je prece jasny, davat goly ;-) ...

                  • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                    Dr. Fe1     před 6 lety 05.04.2019 23:23 |  
                    2 11

                    A jak to udělá, když za poslední dva zápasy ani nevystřelil na branku ?

                    Povést se to může, už dal v téhle sezoně 4 góly ze hry, ale pravděpodobnost bohužel není moc vysoká. Naděje, že by se trvaleji vrátil do formy co měl před 2-3 lety pomalu mizí.

          • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

            Gillan     před 6 lety 05.04.2019 18:20 |  
            1 13

            Myslím v lize.

  2. Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

    mudrc     před 6 lety 05.04.2019 18:00 |  
    0 8

    Pry nas neceka vubec nic lehkeho!

    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

      wimpy     před 6 lety 05.04.2019 18:07 |  
      15 0

      No jistě, ty schody z Podbaby jsou už legendární. :-)

      • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

        ColinSKS     před 6 lety 05.04.2019 18:57 |  
        2 9

        jdu předtím na pivko takže uvidím jak složité to bude.

        • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

          wimpy     před 6 lety 05.04.2019 19:17 |  
          4 1

          Zatím jsme to vždycky zvládli.

          • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

            ColinSKS     před 6 lety 05.04.2019 20:24 |  
            3 8

            já tam jednou netrefil. ale pamatuji si legendarní zápas, kdy míč přeskočil šimurku :)

            • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

              kjandourek (admin)     před 6 lety 05.04.2019 20:33 |  
              1 2

              Štambacher.. :-)

            • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

              wimpy     před 6 lety 05.04.2019 20:37 |  
              6 4

              V řadě nade mnou seděli pánové Klíma, Hamšík a Hrabal.Hrabal to normálně nerozdejchal, zvedl se, prohlásil, že by si Šimurka měl navléci šaškovskou čepici a odešel. :-)

              • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                Dr. Fe1     před 6 lety 05.04.2019 23:24 |  
                2 13

                Kecáš. Hamšík tou dobou nebyl na světě a Hrabal krmil v Kersku kočky.

                • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                  wimpy     před 6 lety 06.04.2019 01:59 |  
                  5 1

                  Kterého Hamšíka máš asi na mysli? Já myslím spisovatele literatury faktu Dušana Hamšíka, zabýval se především hitlerovským Německem. Seděl jsem tam s jeho synem Ivanem, mimochodem slávistou, bývalým šéfredaktorem Reflexu, dneska snad dělá něco pro Ministerstvo obrany. Dizident a spisovatel Ivan Klíma a Bohumil Hrabal byli velcí kamarádi Dušana Hamšíka.

                  • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                    o5aradecek     před 6 lety 06.04.2019 10:49 |  
                    2 2

                    Proč mu to vůbec vysvětluješ? :-))

                    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                      Dr. Fe1     před 6 lety 06.04.2019 13:33 |  
                      1 4

                      Protože nepochopil vtip. stejně jako ty ?

                      • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                        wimpy     před 6 lety 06.04.2019 13:36 |  
                        2 1

                        Já maso nejím, tak třeba to tím bude. :-)
                        Ale spíš myslím, že určitý druh smyslu pro humor mi prostě může unikat. Asi díky bohu...

                        • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                          Dr. Fe1     před 6 lety 06.04.2019 14:00 |  
                          1 5

                          Ve skutečnosti jsem doufal, že to chápete a že jste chtěl jen informovat ostatní o historii Slávie - což je v nejlepším pořádku. Myslím, že ta ironie byla opravdu dost průhledná. Nebo jste si myslel, že by tam přišel opravdu ten člověk s čírem co reprezentuje Slovensko a Bohunil Hrabal ? To snad ne ......

                          • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                            wimpy     před 6 lety 06.04.2019 14:05 |  
                            5 1

                            Já si to nemyslím, ale co si dokážeš myslet ty se už neodvážím predpokládat. :-)

                      • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                        o5aradecek     před 6 lety 06.04.2019 14:16 |  
                        0 1

                        Aha. Haha.

                  • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                    Nosorozec     před 6 lety 06.04.2019 13:16 |  
                    1 1

                    V kterém to bylo roce? Pan Hamšík tuším zemřel již někdy v polovině osmdesátých let...

                    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                      wimpy     před 6 lety 06.04.2019 13:26 |  
                      2 1

                      Tak jsem to dohledal, bylo to 26.5.1984, na oficiálkách v sekci "historie - historie zápasů" je to celkem pěkně popsané. Pan Hamšík zemřel rok a půl potom.

                      • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                        o5aradecek     před 6 lety 06.04.2019 14:17 |  
                        2 1

                        Tohle je paráda, když někdo něco řekne a dokáže to i doložit. :-) Žádné kecy do větru a lži jako Gillan.

                      • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                        Nosorozec     před 6 lety 06.04.2019 15:00 |  
                        1 0

                        Každopádně krásné vzpomínky :) Slavia je kus života každého z nás.

                        • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                          wimpy     před 6 lety 06.04.2019 15:04 |  
                          0 1

                          Tak to nepochybně. :-)

                        • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                          kostelnivlajka     před 6 lety 06.04.2019 18:16 |  
                          1 1

                          Dnes se v ZOO Dvůr Králové nad Labem běžel běh na podporu nosorožců..:-)

  3. Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

    Ravik     před 6 lety 05.04.2019 18:50 |  
    16 0

    19 dní, 6 zápasu. 2x Sparta, 2x Chelsea, 2 x venku.

    3x vyprodaný Eden, výlet do Londýna. Za mě totální masakr a uvidíme jak na tom tým opravdu je. Přeju kluků pevné zdraví a trenérům šťastnou ruku na koho v zápasech ukáží. Doufám, že hlavne Mick je po Karviný v pořádku. Na hrotu jsme personálně nejslabší, všude jinde je to zdvojený až ztrojený.

    V zápasech s Duklou i Zlínem klukům odpustím, pokud po dobrém výkonu ze začátku, zahrají údržbu. V těch 4 zápasech chci vidět proč jsou ve Slavii, ať hoří tráva. Je na čase zlomit slávistické dubny. Duben je náš. Forza Slavia.

    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

      ColinSKS     před 6 lety 05.04.2019 18:56 |  
      1 9

      teclík je zraněnej, hrot máme na 3 hráče - milan, MvB a teclík.

      • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

        Dr. Fe1     před 6 lety 05.04.2019 20:22 |  
        4 21

        Na hrotu může hrát leckdo další- třeba Olejník nebo Masopust. Hrál tam dokonce i Alex Baluta. Horší než Milan nikdo z nich nebude.

        • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

          Gillan     před 6 lety 05.04.2019 20:53 |  
          3 13

          I Frydrych by tam mohl jít.Ten je stoper, u nás RB a stejně dává gól za gólem, nebo je připravuje.Já bych ho tam proti Dukle klidně šoupnul.

          • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

            o5aradecek     před 6 lety 05.04.2019 23:44 |  
            6 3

            Ještě, že nejsi trenér Slavie. :-)

            • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

              Dr. Fe1     před 6 lety 06.04.2019 00:25 |  
              3 12

              Copak, vadí ti že Frydrych coby obránce i za těch pár minut co je na hřišti, dá víc gólů než Milan co by trvale přítomný útočník ?

              • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                o5aradecek     před 6 lety 06.04.2019 00:37 |  
                6 2

                Nene, vůbec. Michal je jeden z mých nejoblíbenějších hráčů v současném kádru, psal jsem tady nedávno, že je to pro mě takový novodobý "Hub". Ale postavit ho na Dukle do základní sestavy na hrot, to by nebylo to pravé a asi by si nejen tady každý ťukal na čelo. Ty s Ozzym nejspíš ne. :-))

                • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                  Dr. Fe1     před 6 lety 06.04.2019 13:40 |  
                  0 9

                  To s tím Hubáčkem jsi mi ukradnul, já jsem to říkal také. Jinak ťukat na čelo si spíš musí všichni nad vámi, co do roztrhání těla obhajujete naprosto nulový útok. Frydrych by tam byl platnější než Škoda - TO JE REALITA !

                  • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                    o5aradecek     před 6 lety 06.04.2019 14:11 |  
                    2 0

                    Netuším, jestli jsem to tady psal dřív já nebo ty. Ale jestli mě napadlo podobné přirovnání, neznamená, že jsem ti něco ukradnul.

            • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

              Arya     před 6 lety 06.04.2019 16:47 |  
              0 1

              Náhodou, Frydrych na hrotu je velmi zajímavá myšlenka
              Třeba bídáky by to překvapilo :o)))

        • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

          obiwan     před 6 lety 06.04.2019 10:33 |  
          2 0

          Promiň, ale Olejník na hrotu fakt ne, tohle skutečně není post pro něj...

          • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

            Dr. Fe1     před 6 lety 06.04.2019 13:41 |  
            0 6

            Pořád lepší než nulový Milan. Nějáké góly a tyče z té pozice dal.

  4. Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

    slaviator     před 6 lety 05.04.2019 21:39 |  
    2 0

    Přesně před šesti lety jsme taktéž měli v tuto dobu zápas s Duklou (doma 5.4.2013) a týden na to bylo derby se Spartou. Snad tentokrát budeme mít "za šest"...

  5. Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

    SKEP     před 6 lety 05.04.2019 22:06 |  
    1 1

    Pouze doplním, že úplně první název Dukly zněl Armádní XI a platil snad jen 2 měsíce.

    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

      wimpy     před 6 lety 05.04.2019 22:11 |  
      0 0

      Tak to opravdu nevím. Z historie znám oba předcházející názvy Dukly, totiž ATK a ÚDA, které platily několik let.

      • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

        SKEP     před 6 lety 05.04.2019 23:15 |  
        3 1

        Armádní XI byla zformována někdy v létě roku 1948. K postupu do nejvyšší soutěže, které se tehdy říkalo Státní liga, vojákům stačilo jedno přípravné utkání (s armádním výběrem Slovenska) a tři ostré kvalifikační zápasy s Pardubicemi. Tedy plných 360 minut hry! Za podobný bleskový postup by se nemusel stydět ani (všeho) schopný místopředseda Berbr.
        Ligovou premiéru si representanti ministersva národní obrany odbyli proti Slavii a (zatím ještě) sešívanými byli vypráskáni 8:2. Krátce po tomto debaklu byla Armádní XI rozkazem ministra vnitra k 1. 10. 1948 přejmenována na Armádní tělocvičný klub. Ještě doplním, že se zde jednalo o onen "půlročník", kdy nám nebyl přiznán titul, jelikož se hrálo pouze jednokolově a poté se přecházelo na Sovětský mustr soutěží, Dlužno dodat, že sovětský systém ani název ATK neměli dlouhého trvání - ATK cca. 5 let, jaro/podzim pak o plné 4 roky více. Králem kanonýrů v této třináctikolové lize byl pochopitelně p. Bican s 21. přesnými zásahy, nicméně to byly na nějaký čas jeho poslední branky ve Slavii, neboť právě odcházel do Vítkovic. V tomto roce též Slavia (dočasně) obnovila provoz na opraveném letenském stadionu.

        • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

          wimpy     před 6 lety 05.04.2019 23:30 |  
          0 2

          Zajímavé. Můj táta jezdil na kanoi, původně za SKEP, na vojně za ATK a následně už za Slavii, takže jsem z té doby leccos vyslechl, ale Armádní XI si nevybavuji. Čímž samozřejmě neoponuji :-)

          • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

            SKEP     před 6 lety 06.04.2019 00:02 |  
            2 1

            Na dané téma mám pouze kusé informace, čerpané z běžně dostupné literatury. Pochopitelně netvrdím, že tomu tak skutečně bylo, nicméně vývoj názvu disponuje jakousi logikou. Uvědomme si, že je půl roku od únorového puče a komunistická armáda, samozřejmě po sovětském vzoru CDKA, chce mít svůj klub, přirozeně v nejvyšší soutěži. V letní přestávce 1948 tedy vojáci horkou jehlou spíchnou tým, dají mu jméno odkazující na fotbal a víceméně ho dosadí do 1. ligy. Po několika týdnech ministerstvo nár. obrany rozhodne, že pod svá křídla vezme i jiné úspěšné sporty či sportovce a proto ten nový univerzální ATK. Po pěti letech někoho napadne, že slovo klub je příliš buržoasní a máme tady ÚDA. Po dalších čtyřech letech jiná hlava pomazaná přijde s myšlenkou, že ÚDA nezní dostatečně po bolševicku, navíc přímo vybízí ke dvojsmyslům! Takže příště radši Dukla.

            • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

              SKEP     před 6 lety 06.04.2019 11:39 |  
              0 1

              Ještě doplním, že revoluční rok 1948 byl pouhým odvarem roku 1953, tedy v souvislosti s tuzemskými fotbalovými soutěžemi. Když se ve 48. roce do ligy "probojovala" Armádní XI, alespoň v "kvalifikaci" 2x porazila Pardubice. To v legendárním 53. roce nejvyšší soutěž zcela bez boje získal tým Křídel vlasti, původně sestavený z fotbalistů - záklaďáků pouze za účelem odehrání propagačního utkání proti východoněmeckým policistům. Dále se do ligy dostal Tankista (jakési Béčko ATK) a ČH (vnitro) Bratislava. Tehdy se do ligy nepostupovalo, do ligy se zařazovalo! Ale abychom Tankistům nekřivdili, musím dodat, že ještě pod názvem ÚDA vyhráli svou krajskou skupinu a o ligu marně bojovali v kvalifikaci s Kolorou/Slavojem Liberec. Po nezdaru v kvalifikaci jméno ÚDA převzalo ligové Áčko (do té doby ATK) a hrálo tak elitní soutěž se svým nedávným Béčkem, nyní Tankistou. ČH Bratislava je příběh, který se Slavie do jisté míry dotýká. Jsou známy snahy o převedení Slavie pod záštitu ministerstva vnitra. Že to nedopadlo je patrně zásluha česko - slovenské rovnosti a bratrství, kdy bolševik zřejmě usoudil, že když má Praha prvotřídní vojenský klub, tak ten policejní musí být dislokován v Bratislavě.

      • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

        bongor     před 6 lety 06.04.2019 17:53 |  
        0 0

        To nevím ani já,jako pamětník.

    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

      slaviator     před 6 lety 05.04.2019 22:38 |  
      2 1

      A nyní se jmenuje 1.FK Příbram... Zatímco Jakubčovice se nazývají FK Dukla :-P

    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

      slaviator     před 6 lety 05.04.2019 22:38 |  
      1 1

      A nyní se jmenuje 1.FK Příbram... Zatímco Jakubčovice se nazývají FK Dukla :-P

  6. Vysledek 0-6

    Mike     před 6 lety 05.04.2019 22:49 |  
    6 1

    Pamatuje nekdo v r.1993 vyhru na Dukle 0-6 ? Bylo velky bahno a Patrik Berger daval hattrick. Zitra se bojim nejake udrzby 0-2 jako v Pribrami, i kdyz je to za 3 body jako jakakoliv jina vyhra, ted uz se musi vyhry sbirat bez ohledu na vykon a vysledek.

      • Re: Vysledek 0-6

        Snivec     před 6 lety 05.04.2019 23:40 |  
        5 2

        me vzdycky zarazi, jak tady nekteri vypraveji, jak si pamatuji vsechny ty zapasy tenkrat a ja si nepamatuji vubec nic :) az podle zaznamu jsem si vzpomnel :D

        • Re: Vysledek 0-6

          o5aradecek     před 6 lety 05.04.2019 23:50 |  
          4 0

          Víš, jak to někdy je. Některý hezký věci si člověk pamatuje celej život, i když neví, co bylo včera k obědu. :-)

          • Re: Vysledek 0-6

            Snivec     před 6 lety 06.04.2019 00:14 |  
            1 0

            kdyz ti kamosi a znami rikaji, jak jsme byli tam ...... a ...... a ty se nechytas a tady nekdo vypravi o nejake situaci v zapase a ty nakonec zjistis, ze si tam byl take, snad to jsou pouze potlacene vzpominky dalsimi zazitky :)

            • Re: Vysledek 0-6

              o5aradecek     před 6 lety 06.04.2019 00:18 |  
              1 1

              ...anebo pár pivek navíc... :-))

          • Re: Vysledek 0-6

            bongor     před 6 lety 06.04.2019 17:59 |  
            1 0

            Staropaměť kupodivu funguje.Pamatuji si některé detaily z doby mého dětství,třeba:Jdu s dědečkem Třebízského ulicí směrem k Vinohradské a ptám se:"Kolik je mi roků dědečku?" a děda na to:"Čtyři roky Jiříčku".Úplně se vidím,jdu vpravo od dědy.Ale přitom si nepamatuju třeba co bylo před týdnem.

        • Re: Vysledek 0-6

          Mike     před 6 lety 06.04.2019 00:28 |  
          2 0

          Sevillu si budes pamatovat dlouho

          • Re: Vysledek 0-6

            o5aradecek     před 6 lety 06.04.2019 00:55 |  
            2 0

            Sevillu si budeme pamatovat navždy. Tedy SLAVII, když jí skolila. :-)

          • Re: Vysledek 0-6

            bongor     před 6 lety 06.04.2019 18:00 |  
            0 0

            Sevillu určitě,jestli ji nepřebijí vzpomínky na vítězství nad Chelsea.

      • Re: Vysledek 0-6

        ColinSKS     před 6 lety 06.04.2019 07:19 |  
        1 4

        jo to si pamatuji, to bylo brambořiště.

        • Re: Vysledek 0-6

          mireksl     před 6 lety 06.04.2019 09:50 |  
          2 0

          No a dneska si kolikrat stěžujou jak je rozbité hřiště. Chtěl bych vidět jak by hráli na tomhle :O)

  7. Dnešní sestava

    Taky     před 6 lety 06.04.2019 07:36 |  
    1 0

    Tak jak to dneska vykoumat ? Bořil a Ngadeu mají 7 žlutých karet a Král s Frydrychem 3. Dneska jsou 3 body k mání mnohem snadněji než v dalších kolech, kdy ten program bude hustej jako nikdy. Já bych ohrožence nešetřil, ale problém může nastat, když se někdo z nich vykartuje a alternace se s Chelsea zraní....

    • Re: Dnešní sestava

      ColinSKS     před 6 lety 06.04.2019 08:10 |  
      2 4

      bořil a MNN hrát nebudou, Král asi taky ne, doufám že JiT neudělá stejnou chybu jako proti Liberci kdy nechal Hušbyho na lávce. Takže dnes : kolář - zelený deli kudela coufal - suk - stoch hušby masopust - MvB škoda

      • Re: Dnešní sestava

        obiwan     před 6 lety 06.04.2019 10:28 |  
        4 2

        Zelený deli...není to rasismus?:))

        • Re: Dnešní sestava

          PetCC     před 6 lety 06.04.2019 11:51 |  
          1 0

          No co, před deseti lety to bylo třeba Černý GebreSelassie :-)
          Ale v současnosti by bylo lepší Zelený Trávník :-)

          • Re: Dnešní sestava

            wimpy     před 6 lety 06.04.2019 12:06 |  
            0 0

            Legendární záloha Sparty Táborský ztratil kabát.

            • Re: Dnešní sestava

              obiwan     před 6 lety 06.04.2019 16:38 |  
              0 0

              Von to teda byl Stratil:-)

        • Re: Dnešní sestava

          ColinSKS     před 6 lety 06.04.2019 14:55 |  
          0 3

          my řvávali černá svině - představ si že by rozhodčí byl tmavé pleti, co by z toho dneska bylo. zlatý komunisti. :-D

  8. tipovačka

    p!erreCORE     před 6 lety 06.04.2019 07:43 |  
    0 1

    1:3 (1:0) Olayinka, Škoda, Ševčík

    • Re: tipovačka

      ColinSKS     před 6 lety 06.04.2019 08:17 |  
      0 5

      nestraš s tím poločasem!! gol nedostaneme, to jsem si jist. vyhrajeme 1:0, upachtěně ale vyhrajeme. to je můj tip, cítím to v kostech.

  9. vyhra

    pehacko     před 6 lety 06.04.2019 08:32 |  
    2 1

    vyhra 6:0 goly: 3x skoda, zmrhal, stoch, soucek

    • Re: vyhra

      ColinSKS     před 6 lety 06.04.2019 08:52 |  
      0 5

      paralela pěkná. ale dneska asi ne. :)

  10. Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

    hajnej     před 6 lety 06.04.2019 09:08 |  
    0 0

    Nejede dnes někdo náhodou na zápas z plzeňského kraje autem a má místo? Dejte vědět, díky. Hajnej

    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

      Taky     před 6 lety 06.04.2019 09:50 |  
      14 1

      Zkus Berbra s Dášou, jedou dneska za Pepou do Motola.

      • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

        hajnej     před 6 lety 06.04.2019 10:31 |  
        0 0

        Dík:-))

      • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

        o5aradecek     před 6 lety 06.04.2019 10:36 |  
        1 1

        Tvl :-))))) + 1

    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

      pehacko     před 6 lety 06.04.2019 12:00 |  
      0 0

      hele jsem dneska s detma v plzni na vylete... a pojedu do prahy na fotbal, takze te klidne svezeme

      • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

        hajnej     před 6 lety 06.04.2019 13:32 |  
        0 0

        Už to mám vyřešené, díky za nabídku.

  11. Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

    carevitchando     před 6 lety 06.04.2019 09:18 |  
    4 3

    Tenhle zápas vypadá jednoznačně, ale bude kurevsky těžkej...

    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

      Kontrapunkt     před 6 lety 06.04.2019 12:30 |  
      0 0

      Vidím to na smršť centrů do přecpaného vápna, kde to bude Škoďák sklepávat Stochovi a Hušbauerovi.

    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

      mudrc     před 6 lety 06.04.2019 13:02 |  
      0 0

      Aha. Co potom bude zapas ve Zline, nebo v Londyne?

    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 06.04.2019 13:26 |  
      0 0

      Ted už budou všechny zápasy kurevsky těžké bude to hodně o psychice my musíme oni mohou jen překvapit.

  12. Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

    Qope     před 6 lety 06.04.2019 09:40 |  
    5 0

    gola nedostaneme, neverim tomu, že poslední tým ligy dá gola nejlepší obraně. Můj skromný tip je 0:2 v náš prospěch. A i kdyz ke koukani to asi moc nebude, tak stejně jdu ...

  13. Parkování

    obiwan     před 6 lety 06.04.2019 10:35 |  
    0 0

    Přátelé, poradíte nám někdo, jestli je šance najít místo na parkování? Mám pocti, že jsou tady zóny:-( A jako mimopražští musíme jet autem...

    • Re: Parkování

      Hofo78     před 6 lety 06.04.2019 10:43 |  
      4 0

      Zaparkujte u atletického stadionu ASK Kotlářka...kousek od Julisky...je tam vždy prázdno

      • Re: Parkování

        obiwan     před 6 lety 06.04.2019 10:48 |  
        0 0

        Díky moc:-) Jen jestli po Tvé odpovědi ještě nějaká volná místa budou:))

        • Re: Parkování

          wimpy     před 6 lety 06.04.2019 10:59 |  
          1 0

          Kdyby ne, těsně pod Juliskou je Kaufland s parkovištěm jako kráva. A v drtivé většině i když tam jedeš přes závoru, ven je otevřená.

          • Re: Parkování

            obiwan     před 6 lety 06.04.2019 11:39 |  
            1 1

            To je to krytý? O peníze nejde, hlavně, aby tam člověk nejezdil dokola, jak křeček v bubnu:-) A díky za radu, jdu objednat lístky. Kde sedí rowdies domácích?:))

            • Re: Parkování

              wimpy     před 6 lety 06.04.2019 12:05 |  
              0 0

              Na nekryté dole, všech asi dvacet. Ale tam koupíš lupen jen do sektoru, nikoli přímo na sedačku. A i ten sektor vlastně nerozhoduje, kromě VIP si sedneš, kam chceš.

              Jinak ano, Kaufland má většinu parkoviště krytou. Od auta jsi na hřišti za čtvrt hodiny pomalou chůzí s přestávkami na schodech. :-)

              • Re: Parkování

                obiwan     před 6 lety 06.04.2019 13:57 |  
                0 0

                4 lupeny už mám v mobilu:)

            • Re: Parkování

              necich     před 6 lety 06.04.2019 12:16 |  
              0 1

              U metra Dejvická (u ČVUT) je velké parkoviště, ještě se mi snad nestalo že by nebylo místo. Od Julisky je to kousek.

              • Re: Parkování

                Dr. Fe1     před 6 lety 06.04.2019 13:43 |  
                1 5

                TO je ovšem pro milovníky hodně dlouhých procházek. Dá se zaparkovat normálně na Hanspaulce nad Duklou. V minulé sezoně jsem tam parkoval a nebyl problém, a vzdálenost od stadionu je mnohem menší.

                  • Re: Parkování

                    Dr. Fe1     před 6 lety 06.04.2019 13:56 |  
                    1 5

                    Díky za informaci, té oblasti nad Juliskou o které píšu, se to rozšíření ale netýká.

                    A hlavně - jak si správně uvědomil přispěvatel SKEP o kousek níže - zóny o víkendu neplatí !!!

                    Takže v tomhle zápase se zónami trápit nemusíme

                    • Re: Parkování

                      wimpy     před 6 lety 06.04.2019 14:01 |  
                      0 0

                      Pozor, modré zóny ano. Jen placené neplatí, a těch není tolik.

                      • Re: Parkování

                        Dr. Fe1     před 6 lety 06.04.2019 14:07 |  
                        0 5

                        Podle fotek z ulic (z roku 2017) a i podle těch materiálů Prahy 6 na které jste mi dal odkaz, zóny platí obecně jen od pondělí do pátku.

                        https://mapy.cz/s/3qyaN

                        • Re: Parkování

                          wimpy     před 6 lety 06.04.2019 14:29 |  
                          0 0

                          Je to možné, jak koukám, každá část šestky si to může určit po svém a je třeba asi kontrolovat tu konkrétní značku.

                • Re: Parkování

                  necich     před 6 lety 06.04.2019 15:17 |  
                  0 0

                  Tak záleží kolik ujdeš cca za 5 minut.

              • Re: Parkování

                obiwan     před 6 lety 06.04.2019 13:56 |  
                0 0

                POkud se nepletu, tak tohle parkoviště už je dost dlouho zavřený...

                • Re: Parkování

                  necich     před 6 lety 06.04.2019 15:16 |  
                  0 0

                  Není, já tam parkuji poměrně často, naposledy před 14 dny. Je tam snad přednostní právo parkování pro zaměstnance školy, ale vždy je tam místa hafo. V sobotu už vůbec.

                  • Re: Parkování

                    obiwan     před 6 lety 06.04.2019 16:45 |  
                    0 0

                    Ten kulaták? Já tam parkoval vždy, ale pak to bylo nějak zavřený...

    • Re: Parkování

      SKEP     před 6 lety 06.04.2019 10:59 |  
      1 0

      O víkendu zpravidla bývají parkovací zóny bez poplatku.

      • Re: Parkování

        obiwan     před 6 lety 06.04.2019 13:56 |  
        0 0

        Mě nešlo o prachy, ale aby bylo kde to auto zapíchnout:)

        • Re: Parkování

          Dr. Fe1     před 6 lety 06.04.2019 13:57 |  
          0 7

          Jelikož zóny platí opravdu jen od pondělí do pátku, tak teď to nebude velký problém kdekoliv v širším okolí Julisky

    • Re: Parkování

      Kontrapunkt     před 6 lety 06.04.2019 12:26 |  
      0 0

      Na Kotlářce, která je blízko stanice metra A Nemocnice Motol, je bezplatné parkoviště. Projedeš alejí a na konci je poměrně velká nehlídaná parkovací plocha: https://www.google.com/maps/place/Kotl%C3%A1%C5%99ka/@50.0694707 ,14.3614982,3a,75y,176.06h,88.26t/data=!3m6!1e1!3m4!1sPiXh8nhRNRZ5CCekRwr4ug!2e0!7i13312!8i6656!4m13!1m7!3m6!1s0x470b9599583c9085:0x2ef5597a6fdea202!2zS290bMOhxZlrYSwgMTUwIDAwIFByYWhhIDU!3b1!8m2!3d50.0725782!4d14.3549507!3m4!1s0x470b95a287ce3e41:0xfa90209411a3dde4!8m2!3d50.069745!4d14.3633091

      • Re: Parkování

        wimpy     před 6 lety 06.04.2019 12:57 |  
        0 0

        Jenom s tím metrem Nemocnice Motol jsi trochu ulítl. :-)

        • Re: Parkování

          obiwan     před 6 lety 06.04.2019 13:55 |  
          2 0

          Fuj, to jsem se opotil, když jsem přemejšlel, jestli už jsem se totálně nezbláznil...Motol v Dejvicích?:)))

        • Re: Parkování

          Kontrapunkt     před 6 lety 06.04.2019 15:59 |  
          0 0

          No nevím, pro mimopražské je Kotlářka na parkování ideální - blízko je Motol i Anděl.

          • Re: Parkování

            wimpy     před 6 lety 06.04.2019 16:08 |  
            0 0

            Jo, ale to je trošku jiná Kotlářka, než na kterou jsi hodil odkaz. Ta mezi Motolem a Andělem je v Košířích.

            • Re: Parkování

              obiwan     před 6 lety 06.04.2019 16:34 |  
              0 0

              To mě vyjde nastejno, když to zapíchnu na hlaváku a dojdu pěšky:-)))

            • Re: Parkování

              Kontrapunkt     před 6 lety 06.04.2019 17:43 |  
              0 0

              Nechci řešit banality, ale trochu mlžíš. Mezi Motolem a Kotlářkou je to jedna zastávka tramvají (tram 9, 10, 16), autobusem se dá jet nahoru k metru, ale to je fuk. Kdybych parkování na Kotlářce neřešil dvakrát do týdne, neozval bych se. Pro lidi přijíždějící do Prahy po D5 je to ideální místo na parkování, pomineme-li časově omezené parkování na Zličíně.

              • Re: Parkování

                wimpy     před 6 lety 06.04.2019 17:56 |  
                0 0

                Ale ten odkaz, co jsi dal, je dobře, 5 minut pěšky od Julisky. Jen to není u metra Motol ani Anděl.

            • Re: Parkování

              Kontrapunkt     před 6 lety 06.04.2019 17:44 |  
              0 0

              Jo, tak sorry, toho chybného odkazu jsem si nevšiml

    • Re: Parkování

      Kontrapunkt     před 6 lety 06.04.2019 12:27 |  
      1 0

      Ještě k předchozí zprávě - o víkendu by mělo být bezplatné parkování i přímo u stadionu.

    • Re: Parkování

      mudrc     před 6 lety 06.04.2019 13:04 |  
      0 3

      Pripadne kousek nad stadionem je Albert, u ktereho je samozrejme parkoviste. Do peti minut chuze jste na stadionu.

    • Re: Parkování

      Dr. Fe1     před 6 lety 06.04.2019 13:37 |  
      1 5

      Já parkuji normálně v ulicích ve čtvrti nad stadionem. Parkovací zóna je jen v té šikmé ulici nahoru (Rychtářská) a výš už potom není. Dá se to celkem pohodlně dojít pěšky z kopce dolů.

  14. Mol cup

    Mike     před 6 lety 06.04.2019 11:06 |  
    12 2

    Pratele, oni krome diskutujicich blaznu i novinari tvrdi, ze los mohl byt zmanipulovany, abychom hrali doma. Vidim to jako nechutnou stvanici na nas tym, nebo paranoidni příznaky. Vzdyt krome cesty na Banik bychom v ostatnich pripadech hrali v Praze. Takze vlastne vysla jedna moznost hrat v Praze. A podle me i kdyz chceme Mol cup vyhrat, coz je zaklad kazdeho soutezeni byt nejlepsi, tak mame priority nekde jinde a Mol cup je pro nas az tretim vzadu. Napis na isportu- Divny los prinesl dalsi derby. Tohle by si jediny cesky denik venujici se sportu nemel dovolit. I kdyz vime, kdo ho vlastni...

    • Re: Mol cup

      Kontrapunkt     před 6 lety 06.04.2019 12:19 |  
      2 4

      Já už jsem od jednoho pisálka ze sportovní redakce na Seznamu zaregistroval i spekulace, že na tomto losu měl mít zájem hlavně Baník:))). Při postupu Baníku a Slavie do finále by totiž při našem titulu měl Baník jistou účast v pohárové Evropě. Když se nad tím zamyslíme, tak tento los může přinést prospěch de facto všem zúčastněným týmům, snad kromě Sparty :)).

      • Re: Mol cup

        pehacko     před 6 lety 06.04.2019 12:29 |  
        5 0

        takze to podplatil kreta a zase mu to nevyslo, jako vse ve srarte... poveril kotalika a ten to podelal!

        • Re: Mol cup

          Kontrapunkt     před 6 lety 06.04.2019 12:34 |  
          3 0

          Na jeho místě bych Kotalíkovi najal štáb poradců, aby to příště nepodělal.

          • Re: Mol cup

            kondorr     před 6 lety 06.04.2019 12:43 |  
            4 0

            Příště at si to losujou přímo na spartě v kanclu a dal bych jim 3 pokusy aby to klaplo potom snad přestanou knučet.

      • Re: Mol cup

        Mike     před 6 lety 06.04.2019 12:55 |  
        4 0

        Ahoj, Banik by ucast jistou nemel. V pripade nasi vyhry v Poharu prechazi ucast na 1.ucastnika v lize, ktery se neumistil na prickach zarucujici ucast v kvalifikaci Ligy mistru. To v tomto pripade znamena 3.misto v lize. Banik by musel Pohar vyhrat.

        • Re: Mol cup

          Mike     před 6 lety 06.04.2019 12:56 |  
          0 0

          Pro Kontraprodukta

      • Re: Mol cup

        wimpy     před 6 lety 06.04.2019 12:56 |  
        6 0

        Akorát že je to nesmysl. Poražený finalista poháru do Evropy nejde, jde tam další tým v tabulce ligy.
        Jinak s tím přišel Procházka, který čtyři hodiny před losem dostal SMS, jak los dopadne, na objednávku Brabce, majitele Baníku.

        • Re: Mol cup

          Mike     před 6 lety 06.04.2019 12:58 |  
          4 0

          To ale muselo dat prace to nainstalovat- nejprve vylosovat Slavii a Spartu, pak Banik doma. Jak pisu vyse, i novinarskou obec zachvatila paranoia.

          • Re: Mol cup

            wimpy     před 6 lety 06.04.2019 13:06 |  
            2 1

            Nezní to moc jednoduše. Procházka tvrdí, že dostal výsledek losu čtyři hodiny před losováním a nevyjel s tím dřív proto, že to kdysi udělali, pak se to tím pádem neuskutečnilo a byli za voly.

            • Re: Mol cup

              Gillan     před 6 lety 06.04.2019 14:15 |  
              1 8

              Takže to tipují a když jim to náhodou vyjde, tak to zveřejní..nebo proč jim to minule nevyšlo? Prostě ta losovačka divná byla, silnější pes mrdá.Byla to kdysi Sparta, dnes Slavia.Ale radost z toho fakt nemám.

              • Re: Mol cup

                wimpy     před 6 lety 06.04.2019 14:21 |  
                2 2

                Je pravda, že kdyby to zveřejnil tak těsně před zahájením losování, aby to už nestihli změnit, ale přesto zřetelně dříve, než se mohl výsledek losu dozvědět, měla by ta informace jinačí šmrnc.

        • Re: Mol cup

          Kontrapunkt     před 6 lety 06.04.2019 13:10 |  
          0 0

          Ano, Procházka byl první, který to vypustil. Jen jsem na Twitteru zaregistroval, že to od něj přejalo několik lidí kolem Mádla.

          • Re: Mol cup

            Mike     před 6 lety 06.04.2019 13:21 |  
            1 0

            Tak paradoxne nejmensi zajem na losu, aby dopadnul podle predstav, jsme meli my. Na rozdil od zbylych 3 tymu mame jistou ucast v predkolech poharove Evropy. Takze krome cestovani na Banik by nam to melo byt jedno. A tam bychom proste poslali nejakou kombinovanou sestavu, pokud by se nekteri hraci necitili. Ale nakonec se to obratilo proti nam, a zajistili si los dle nasich predstav. Je to pekne hnusny od novinarskych memrdek.

        • Re: Mol cup

          vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 06.04.2019 13:21 |  
          1 1

          No oni hlavně nevědí,že jsme s chatrou domluveno oni pohár my ligu a bahník vyhodil prachy z okna.SMS v tomto smyslu by mohl dostat pad sádlo z deníku,protože ten všechno nejlíp.

          • Re: Mol cup

            Karel13     před 6 lety 06.04.2019 15:04 |  
            3 1

            Kamaráde, teď jsi to posral. Nejpozději zítra to bude popsáno jako hotová věc a dán podnět pro řešení v disciplinární komisi a zároveň soudní žaloba za kartelovou dohodu. Na disciplinárku bude pozván jako vzácný host s. (pardon pan) Berbr, po jehož plamenném projevu budou účastníci potrestáni odpočtem minimálně 20 bodů v závěrečné ligové tabulce a ...... aha tak to je vlastně blbost, když tím druhým účastníkem dohody je Sparta. Tak nic ...

  15. Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 06.04.2019 13:16 |  
    5 1

    Tři body a ostatní je úplně jedno.

  16. Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

    benny231     před 6 lety 06.04.2019 14:20 |  
    2 0

    Po hysterii s losem a mediálním honu na fanoušky, se na utkání těším.
    Věřím ve 3 body a že se nikdo nezraní

    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

      ColinSKS     před 6 lety 06.04.2019 15:00 |  
      0 6

      já čekám 1:0, dělbuchy, dým a pár šťavnatých pokřiků na straku, spartu a uefu

      • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

        Taky     před 6 lety 06.04.2019 16:00 |  
        5 0

        Ne, to si nemyslím, jednoho aktivního fanouška Dukly znám a nic z toho neplánujou. Bojej se, že když budou dělat klukoviny, tak z nich Špotáková udělá oštěpem ražničí. Dneska má dévéťáka...

  17. Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

    Gillan     před 6 lety 06.04.2019 14:35 |  
    3 10

    Jde někdo na hlavní tribunu?bojím se, abych tam nebyl sám

    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

      ColinSKS     před 6 lety 06.04.2019 14:59 |  
      1 3

      já lupení zatím nemám, doufám, že tam je přehršel pokladem a že to po pivkách najdu. naposledy jsem tam byl před 3 lety. asi pujdeme na hlavní, ten prodej piv u našeho sektoru znamená frontu na 45 min, což je přesně poločas. 2 piva a jdu domu a nic jsem neviděl. tohle nechci opakovat

    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

      Qope     před 6 lety 06.04.2019 15:22 |  
      1 0

      Třeba přišel ten den kdy se potkáme :-D

      • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

        Gillan     před 6 lety 06.04.2019 15:32 |  
        2 6

        Tak tam je nemožný se nepotkat.:)

      • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

        obiwan     před 6 lety 06.04.2019 16:43 |  
        1 1

        Jen aby nedorazil i gaučák:-))

        • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

          ColinSKS     před 6 lety 06.04.2019 17:00 |  
          0 2

          ten nedorazí, protože by nemohl minusovat.

        • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

          Qope     před 6 lety 06.04.2019 17:22 |  
          0 0

          Věřím že i tento den jednou přijde:-)

          • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

            Gillan     před 6 lety 06.04.2019 17:48 |  
            0 3

            Jsi příliš důvěřivý.Ten nedorazí nikdy, protože by ztratil léty pracně budovaný image.

    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

      slaviator     před 6 lety 06.04.2019 15:28 |  
      0 0

      Loni to tam bylo plný slávistů...

    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

      obiwan     před 6 lety 06.04.2019 16:42 |  
      2 3

      Fakt nechápu, za co máš palce dolů, vím, že ji někdy "nestravitelný"...ale tohle? A sám nebudeš, my jedem 4 autem:-)

      • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

        ColinSKS     před 6 lety 06.04.2019 16:58 |  
        0 3

        to neřeš, to místní folklor zapšklých, co si myslí, že jsou něco víc :-D

      • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

        Gillan     před 6 lety 06.04.2019 17:51 |  
        0 3

        Já to chápu dobře, tupcům to dělá radost, Je to jejich jediná zábava, tak ať si poslouží.

    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

      Karel13     před 6 lety 06.04.2019 17:41 |  
      0 0

      Ono tam jinam jít ani nejde. Víc tribun tam není ...

      • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

        Gillan     před 6 lety 06.04.2019 17:49 |  
        0 4

        Jak to?Oni zrušili tribunu nad schody?nebo tu velkou, kde je vchod pod Hansapulkou?

  18. Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

    Vikac     před 6 lety 06.04.2019 15:28 |  
    2 0

    Parkovali jsme tam přesně minule. Při cestě zpátky tam přepadávali v těch uličkách sparťanský ultras slávisty, brali věci, rozdávali rány. Chvíli to trvalo než přijeli policajti. Tak bacha na to.

    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

      Vikac     před 6 lety 06.04.2019 15:30 |  
      0 0

      Patří pod obiwana a dotaz na parkování..

      • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

        obiwan     před 6 lety 06.04.2019 16:40 |  
        0 0

        Tak doufám, že je to jen hoax…:-) Pepřák nemám:-)

  19. Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

    zeleznik2     před 6 lety 06.04.2019 16:50 |  
    0 0

    Nejslabší soupeř do konce sezony. Takže by to mělo být jednoznačné. Pokud budeme proměňovat šance, tak by neměl být problém, vyhrát 4 či 5:0. Tuším, že to bylo v roce 1992, kdy jsme vyhráli tehdy 5:0. Všichni jsme byli zvědaví, na novou posilu Radima Nečase, myslím, že dal gól a Patrik Berger dva. Zápas na jednu bránu a tři branky padly z trestňáků.

  20. Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

    uru100     před 6 lety 06.04.2019 17:02 |  
    0 0

    1:3 Nehoda : Vesely, Vesely, Vesely

    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

      Taky     před 6 lety 06.04.2019 17:38 |  
      2 0

      Ano, minule retro fandění, dneska retro klub, stadion....
      Takže Masopust hattrick !

  21. Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

    ColinSKS     před 6 lety 06.04.2019 17:05 |  
    1 4

    beru šálu, nazouvám botky v barvách SKS, a razím do dejvic! see you there přátelé SKS.

  22. Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

    kostelnivlajka     před 6 lety 06.04.2019 17:56 |  
    0 1

    Já byl naposledy na Julisce, když tam byl Inter Milán s K.H. Rummenigem, zv." Kalle ".:-)

  23. Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

    kostelnivlajka     před 6 lety 06.04.2019 17:57 |  
    0 1

    Hoďte sem pak někdo nějakej odkaz z jotůbka, děkuji

  24. Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

    Gillan     před 6 lety 06.04.2019 17:58 |  
    0 7

    Tak jsem čekal do poslední chvíle a vzhledem k tomu, že je v útoku opět Škoda, tak jsem se rohodl, že nikam nejdu.Burenovy dva góly jsou málo, asi bude muset dávat čtyři, aby si zahrál základ i v lize.

    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

      Qope     před 6 lety 06.04.2019 18:04 |  
      2 0

      Se mě bojíš viď :-D

      • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

        Gillan     před 6 lety 06.04.2019 18:08 |  
        0 4

        Jo, strašně:))Ne, nebojím se ničeho, jen nechci platit za Škodu v útoku.Už je to opravdu trapné, co s tím burenem Trpiš dělá.je mi ho fakt líto.nejhorší na tom je, že dnes Škoda určitě gól dá, proti těmto špattným týmům se prosazuje, to by mu šlo a Buren si nekopne už nikdy.je to jen můj soukromý bojkot

    • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

      wimpy     před 6 lety 06.04.2019 18:06 |  
      0 0

      Já tedy výjimečně nejdu taky, ač to mám kousek, protože jsem nachcípanej a bojím se, že bych pak lehl na celej tejden. Tys fakt věřil, že nepostaví Škodu?

      • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

        Gillan     před 6 lety 06.04.2019 18:09 |  
        0 4

        Ne, nevěřil,.. spíš jsem v to doufal.

        • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

          wimpy     před 6 lety 06.04.2019 18:17 |  
          1 0

          Teď neřeším, jestli tam patří, na tom se neshodneme, ale koukáš na ty zápasy, víš, jak to Trpišovský staví na jaké soupeře, víš, jak to postavil v úterý, tohle bylo naprosto jasný.

          • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

            Gillan     před 6 lety 06.04.2019 18:23 |  
            0 4

            Ale vždyť já píšu, že jsem tomu nevěřil, jen jsem doufal, že konečně pochopí, že i Frydrych by byl na hrotu platnější.Že udělá něco nečekaného......

            • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

              wimpy     před 6 lety 06.04.2019 18:30 |  
              2 0

              Nevím, třeba si bláhově myslí, že když s náskokem vede ligu, je v semifinále poháru a ve čtvrtfinále EL, že to dělá dobře. :-)

              • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                Gillan     před 6 lety 06.04.2019 18:40 |  
                0 4

                S tímhle kádrem to snad ani blbě dělat nejde:) Dobře to dělá zcela určitě, jen se Škodou to asi bude jinak.nevěřím, že ho tam dává sám od sebe.když byl zdravej Tecl, tak Škoda seděl a já si říkal-konečně trenér, kterej má koule.A mělo to tak zůstat.Asi si to někdo důležitý nepřeje.

                • Re: V sobotu od 19:00 na Julisce

                  wimpy     před 6 lety 06.04.2019 18:48 |  
                  2 0

                  Jenže Tecl zdravej neni.

  25. FW:

    tobro     před 6 lety 06.04.2019 20:12 |  
    0 1

    No, a je to vo.třídu...