Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia se představí v Příbrami

Po velkém zápase se Sevillou přichází zápas nepoměrně méně výrazný, leč stále důležitý. Slavia v boji o mistrovský primát zajíždí k dalšímu ligovému kolu do nedaleké Příbrami. Zápas nabízí tradičně O2 TV Sport.

Slávisté nyní prožívají velkou euforii, jak by také ne, otočit zápas se Sevillou, navíc v takovémto stylu a postoupit do čtvrtfinále Evropské ligy, to se opravdu nestává každý rok. V tomto kontextu se zdá být opravdu obtížné nahecovat se dostatečně na zápas hraný na malém stadionu v Příbrami, proti týmu bojujícím o záchranu ještě s vědomím, že konkurent, tedy Plzeň, svůj zápas prohrála, a tudíž by se ani v případě slávistické ztráty bodů zase tolik nestalo...

Na druhou stranu právě vlnu euforie může klub využít, zajisté dojde k dalšímu prostřídání sestavy a sami jsme viděli v zápase s Baníkem, jaký hlad měli po fotbale hráči, kteří pár dní předtím proti Seville nenastoupili. V tomto ohledu se ukazuje jako velká výhoda a bonus právě ta šíře kádru, kterou může trenér Trpišovský disponovat.

To Příbram, resp. její lodivod Josef Csaplár takový luxus zdaleka nemá. Tím spíše pro ni představuje nepříjemnost skutečnost, že hned 5 hráčů nebude moci do zápasu nastoupit vzhledem k tomu, že hostují právě ze Slavie (jmenovitě Matoušek, Antwi, Chaluš, Kingue a Mingazov). A to má ještě zraněného Rezka...

Příbram by jistě ráda navázala na dosavadní jarní domácí výsledky, kdy si připsala ze dvou zápasů dvě výhry (Karviná a Zlín). Naopak venku prohrála hned všechna tři střetnutí, naposledy 0:2 v Boleslavi. Jinak Příbram okupuje 13. příčku, když má jen o bod více než 14. Bohemka, jež je na pozici přinášející baráž o první ligu. Většinu bodů poté sbírá doma (20 z 26), když jako nejvýraznější výsledek lze patrně označit vybojovanou remízu se Spartou. Zajímavostí poté jistě je bláznivé příbramské skóre, respektive hlavně počet obdržených branek (54).

Slavia vyhrála všech 5 posledních vzájemných střetnutí. Zítra by měla potvrdit roli favorita, připsat si šesté a takřka definitivně nakročit k mistrovskému primátu.

Tip na sestavu: Kolář - Coufal, Kúdela, Ngadeu, Bořil - Zmrhal, Hušbauer, Král, Baluta, Stoch - Škoda

Komentáře (162)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia se představí v Příbrami

    JS (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 21:04 |  
    16 1

    Mick van Buren, sakra už!

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Vhoo (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 21:08 |  
      24 1

      A Zelený by si taky měl zahrát místo Bořka. Ten tahal neskutečně.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        JS (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 21:09 |  
        0 0

        Přesně tak, podle mě musíme dát Příbram levou zadní i kdyby nastoupil Alvir z juniorky. 5:0...

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          Dr. Fe1     před 6 lety 16.03.2019 23:01 |  
          6 5

          Podcenit ale nikoho nesmíme, sami se neporazí.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Sedrousek     před 6 lety 16.03.2019 21:11 |  
        1 1

        Zrovna sem chtel neco podibnyho napsat

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      ehad     před 6 lety 16.03.2019 21:16 |  
      2 0

      to je fakt, kdy jindy uz!

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Dr. Fe1     před 6 lety 16.03.2019 22:56 |  
      3 15

      Zajímavé. Já za tentýž názor napsaný včera (ještě v diskuzi po Seville) dostal v hlasování zdejších diskutérů 1:10, tedy jeden souhlas a deset nesouhlasů. Prý, že to trenér ví lépe než já, jestli Micka postavit nebo ne (to mělo 10 souhlasů a žádný nesouhlas). Což o to, trenér to určitě ví líp, ale přesto si myslím, že by měl Mick dostat konečně šanci v základní sestavě.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        slaviator     před 6 lety 16.03.2019 23:13 |  
        7 5

        To už je fakt na doktora Chocholouška řešit plusy a mínusy...

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          Dr. Fe1     před 6 lety 16.03.2019 23:19 |  
          4 12

          Já řeším, kolik lidí hlasovalo pro Micka v sestavě a kolik proti, nevím proč by to mělo být na Chocholouška ? To je podobné jako tady všichni společně řešíme známkování hráčů a další věci. - a Chocholouška k tomu (většinou) nikdo nevolá.

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            Gillan     před 6 lety 17.03.2019 08:09 |  
            3 10

            Někteří jednodušší jedinci si prostě myslí, že je velice vtipné solit minusy za všechno, co napíšeš.Tak jim to dopřej, je to jediná věc v jejich zbytečném a zpackaném životě, kdy mohou mít z něčeho radost.

            • Re: Slavia se představí v Příbrami

              Qope     před 6 lety 17.03.2019 10:34 |  
              2 3

              Tak !!! Mají zpackaný život a proto ti soli mínusy :-)))

              • Re: Slavia se představí v Příbrami

                Gillan     před 6 lety 17.03.2019 15:32 |  
                2 5

                Potrefená husa, co? Sorry,ale tohle může dělat jen idiot.Normálního člověka by to nenapadlo.Buď s něčím souhlasím, nebo ne, tak tady je to v pořádku, když má někdo potřebu klikat,ať to dělá.Ale jen ze srandy dávat minusy u všech příspěvků může jen pořádně vypatalný hovado.

                • Re: Slavia se představí v Příbrami

                  Qope     před 6 lety 17.03.2019 16:35 |  
                  0 1

                  souhlasim ... já když už hodnotim, tak podle příspěvku

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            Pepino44     před 6 lety 17.03.2019 09:52 |  
            6 2

            Tak to už tady bylo, jeden počítal mínusy až se z toho zbláznil.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        wimpy     před 6 lety 17.03.2019 01:38 |  
        6 4

        Maminka mi na podobné stesky vždycky říkala Quod licet Iovi non licet bovi.

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          Dr. Fe1     před 6 lety 17.03.2019 14:05 |  
          1 6

          Tak to jste měl smutné dětství, když vás vlastní matka nazývala volem.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        bububu (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 11:49 |  
        3 3

        Slezte z toho lustru, Slavo/martasi/Fačíne, vidím Vás!

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        electropope     před 6 lety 17.03.2019 13:44 |  
        3 0

        Jsi tady snad uz dost dlouho, abys vedel, ze minusy tu velice casto dostava clovek, nikoli nazor. :))

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          Dr. Fe1     před 6 lety 17.03.2019 14:11 |  
          0 7

          To se tady ale nesmí říkat, za takový názor (prý nepravdivý a nepřípustný)) se dávají žluté a červené karty.

          Takže se ptám, proč v minulých dnech hlasovali všichni proti Mickovi van Burenovi v sestavě a dnes naopak hlasují všichni pro něj ? Co vy na to Karle Jandourku ?

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            Eluin (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 16:30 |  
            3 0

            Hele, doktore, nic ve zlém, ale tipnul bych si, že proti MVB v sestavě většina lidí nic nemá, jednoduše je bereš ty jako osoba.

            • Re: Slavia se představí v Příbrami

              Dr. Fe1     před 6 lety 17.03.2019 23:41 |  
              0 5

              Mě tohle nevykládejte, napište to redakci. Když je na tohle anonymní okopávání kotníků upozorním já, tak z to potrestají zase jen mě. Admin Karel Jandourek mi zcela váženě opakovaně píše, že jsem původcem všeho zla já. Jsem tedy něco jako Putin, který může za cokoliv co se kdekoliv v západním světě posere :-))

  2. 90 minut

    ehad     před 6 lety 16.03.2019 21:15 |  
    7 0

    Jen aby klukum tedko po ctvrtku tech 90 minut nepripadalo kratkejch ... ;-)

  3. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Rhu-rhu     před 6 lety 16.03.2019 21:20 |  
    4 0

    Antwi myslím není v Příbrami na hostování, ale už tam přestoupil.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Radovan62 (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 21:25 |  
      7 0

      Hrát nebude má karty,červenou..

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        donford     před 6 lety 16.03.2019 21:34 |  
        2 0

        Určitě Coufal, Zelený, Buren (střídal), Baluta, Hušbauer, Olayinka (střídal), možná i Frýďa (střídal) jako střední obránce. Neuzdravil se už Ševčík?

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 21:42 |  
          3 0

          Po reprezentační přestávce by měl být fit.

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          JS (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 21:55 |  
          1 0

          Má být out až do repre pauzy.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Rhu-rhu     před 6 lety 16.03.2019 21:55 |  
        2 0

        Přesně tak. Bylo myšleno jako oprava článku, kde je psáno, že hostuje.

  4. Re: Slavia se představí v Příbrami

    slaviator     před 6 lety 16.03.2019 21:45 |  
    2 4

    Kolář - Coufal, Frydrych, Kudela, Zelený - Král, Traoré - Souček, Husbauer, Zmrhal - van Buren.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      slaviator     před 6 lety 16.03.2019 21:45 |  
      1 3

      Pardon, ne Souček ale Stoch...

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        donford     před 6 lety 16.03.2019 22:02 |  
        4 5

        Kolář (Kovář)
        Coufal Frydrych Ngadeu Zelený
        Hušbauer Traoré
        Olayinka Baluta Zmrhal
        Buren
        Odnesli by to 2 neutavitelní - Ngadeu, Traoré. Ostatní ve čtvrtek nehráli a nebo střídali.
        Myslím, že tohle "béčko" si s druhými, co předvedli životní výkon, nezadá. Můžou se ukázat. A navíc Příbram bude bez poloviny obvyklého mančaftu.

  5. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Dr. Fe1     před 6 lety 16.03.2019 23:16 |  
    2 9

    Určitě by měli hrát od začátku a v tom se asi shodnu i s Jindřichem - Coufal, Hušbauer, Baluta, Zelený

    Otázka je, jak velkou část dostanou prostor MvB, Frydrych, Olayinka (ale podle mě by mohli být také s klidem v základu)

    Největší otazník je u stoperů, tam nedokážu odhadnout kdo z nich se cítí fyzicky lépe a kdo hůře- Do toho Jindrovi kecat tedy nemůžu :-)

    Taky jsem zvědav, zda bude hrát opět Suk, přestože má v nohách snad všechno, ale je to hráč bez kterého neradi hrajeme. Podobný otazník mám u Míni Stocha. Více sil by měl mít Alex Král, ten asi hrát bude.





    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 23:35 |  
      10 0

      Souček hrát nebude, jelikož se vykartoval.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Dr. Fe1     před 6 lety 17.03.2019 00:13 |  
        4 7

        Díky za upozornění. Tohle jsem nevěděl. Ono je to asi dobře, že si odpočine, protože nelze na něj zase nakládat takovou zátěž, to je pak i nebezpečný kvůli vyšší pravděpodobnosti zranění.

  6. Re: Slavia se představí v Příbrami

    butters     před 6 lety 16.03.2019 23:42 |  
    25 0

    Můj tip je, že v 1. poločase Csaplára navnadíme stavem 0:2 a v 2. ho zaskočíme přidáním dalších 2 gólů.

  7. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Pepa...     před 6 lety 17.03.2019 02:22 |  
    2 24

    nic neponechat náhodě, žádný Zelený atp... prostě na plac to nejlepší, žádný dal bych mu šanci... tři body v suchém triku chceme vidět...

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Rooney     před 6 lety 17.03.2019 10:50 |  
      9 1

      Zeleny je vyborny hrac, akorat ma vzdy trochu problem s nerozehranosti. Kdyz hraje v zakladu, tak ma zpravidla lepsi 2. polocas. Ale Pribram da s prstem v nose, tak proc mu nedat sanci misto Borila, ktery toho bude mit po ctvrtku urcite dost...

  8. tipovačka

    p!erreCORE     před 6 lety 17.03.2019 05:35 |  
    1 2

    1:2 (1:3) Hušbauer, Baluta, Zmrhal

    • Re: tipovačka

      Karel13     před 6 lety 17.03.2019 10:50 |  
      4 1

      Takže VAR odvolá náš 3. gól až ve druhé půli ? Jinak si výsledek 2:1 po poločase 3:1 nedokážu představit ...

      • Re: tipovačka

        p!erreCORE     před 6 lety 17.03.2019 11:15 |  
        0 0

        chybička se vloudila, ale zajisté víš, jak jsem to tipoval.. :)

        • Re: tipovačka

          Karel13     před 6 lety 17.03.2019 11:19 |  
          1 0

          Jasně, ale rejpnout jsem si musel ...

          • Re: tipovačka

            p!erreCORE     před 6 lety 17.03.2019 12:03 |  
            0 0

            takhle při neděli? :)

  9. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Fanda77     před 6 lety 17.03.2019 07:19 |  
    3 2

    Pozor na Csaplárovu past!

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      ColinSKS     před 6 lety 17.03.2019 08:26 |  
      5 4

      na to platí jedině JiT mast!

  10. Re: Slavia se představí v Příbrami

    ColinSKS     před 6 lety 17.03.2019 08:11 |  
    2 4

    dneska ať nežeru 0:5

  11. Sestavička posevillská

    Taky     před 6 lety 17.03.2019 08:37 |  
    20 1

    Kolář- Coufal, Kúdela, Ngadeu, Zelený - Král, Hušbauer - Zmrhal, Baluta, Olayinka- Buren

    • Re: Sestavička posevillská

      mig52     před 6 lety 17.03.2019 12:12 |  
      0 1

      Taky, myslím, že jsi hodně blízko představám trenérů.

  12. Re: Slavia se představí v Příbrami

    miki314     před 6 lety 17.03.2019 08:37 |  
    2 5

    Mick van Buren.Nas utocnik c.1!!!A ještě nechat sedet Stocha!!!

  13. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Sedrousek     před 6 lety 17.03.2019 08:37 |  
    3 2

    Tipovacka: na zapas proti Seville jsem tipnul 2:2 a polocas 1:1. A pripsali mi pouze 4 body. Muze mi prosim nekdo z tech co tu soutez pro fanousky poradaji, vysvetlit proc tak malo? Predem dekuji za vysvetleni.
    Sedrousek

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      jufoun (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 09:37 |  
      1 1

      Podle mě za správný tip poločasu máš 3 body, za tip na zápas máš 1 bod.
      Výsledek se bral ne po 90 min. ale po konci zápasu 4:3.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 10:46 |  
        1 0

        Hmmm... ale sázkovky ti vezmou výsledek po 90min. Kamoš takhle nedostal nic, když měl na výhru SKS...

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          bramburek (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 11:08 |  
          2 0

          Neměl sázet na výhru v zápase, ale na postup...

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Sedrousek     před 6 lety 17.03.2019 11:01 |  
        2 0

        A ja celou dobu zil v domeni, ze zapas skoncil 2:2. Tudiz muselo prijit na radu prodlouzeni.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      kjandourek (admin)     před 6 lety 17.03.2019 12:28 |  
      0 1

      Řešíme nápravu... výsledek po prodloužení máme v tipovačce poprvé a tak to prostě zatím bere jako konečný výsledek výhru 4:3

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Gino     před 6 lety 17.03.2019 12:45 |  
        0 0

        Dostanu se nejak na nejakou informaci kolik mi bylo za ktery zapas prisano bodu? Nebo musim sledovat sam vyvoj a pak si jen spocitat kolik mi bylo pripsano? Dekuju

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          kjandourek (admin)     před 6 lety 17.03.2019 12:47 |  
          0 0

          To tam vidíš... bez na Tipovačku a dej tipovat na další zápasy.... A tam máš zápas od zápasu, jak skončil, jak jsi ho tipoval a kolik jsi za něj získal bodů...

  14. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Harold     před 6 lety 17.03.2019 09:23 |  
    1 0

    Může mi někdo, kdo byl na zápase v Příbrami, prosím, říct, zda je problém na Slavii sehnat lístky, nebo se na každého dostane?

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      ColinSKS     před 6 lety 17.03.2019 09:50 |  
      4 4

      vzhledem k tomu, že tam nikdo nechodí, tak není problém získat lupen prakticky kamkoli.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 09:52 |  
      7 2

      Tak s tím si opravdu nemusíš lámat hlavu... v Příbrami lupeny vždycky bez problémů, kamkoli...

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      DKNL     před 6 lety 17.03.2019 10:13 |  
      4 4

      Vtipná otázka. Pobavil jsem se. Bez urážky.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Harold     před 6 lety 17.03.2019 10:27 |  
        2 0

        Díky za odpovědi:D

  15. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Yester     před 6 lety 17.03.2019 10:32 |  
    17 0

    Je strasne zajimave, ze diky tazeni v poharech v podstate prestala existovat nejaka zakladni ci optimalne sestava. JiT zvlada rotovat hrace dle potreby na zaklade typologie zapasu nebo momentalni unavy ci formy hracu. At nastoupi kdokoliv, neni slabeho clanku. To je naprosto fantasticky a v ceskych pomerech nevidany. Doufam, ze tento trend udrzime i do dalsich sezon, protoze to je obrovsky posun vpred!

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      slaviator     před 6 lety 17.03.2019 10:36 |  
      12 0

      Výhodou je i to, že se tím stáváme více necitelni pro soupeře. Viz odveta se Sevillou, kdo čekal že budeme hrát na tři stopery? Nikdo...

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Yester     před 6 lety 17.03.2019 10:41 |  
        6 0

        Presne tak, to je dalsi vec. Uzasny je, ze na 3 stopery jsme v podstate nikdy nehrali a JiT to postavi proti takovemu souperi! Treba pomalu nastava cas, ze bychom mohli proti nekterych souperum vyrukovat s onim zpocatku proklamovanym 3 5 2. Jsem vazne zvedav.

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 10:53 |  
          7 0

          Kolego Yesetere, a není víc ofenzivní 2-5-3? Protože to už proti slabším soupeřům nějaký čas hrajeme. Když soupeř zaleze, zůstávají vzadu pouze stopeři (nebo jeden spolu s rychlejším běžcem) a do zálohy se jako wingbeci vysunou Cuf s Bóřou. U JiT psaná neplatí :) Ten do ofiko zápisu uvede 4-5-1 a pak vidíme 3-5-1-1, v lize 4-2-3-1 a pak sleduješ 2-5-2-1 :)) Ať zvítězí ty nejhezčí barvy a na rozestavení tu máme JiT! ;)

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        ColinSKS     před 6 lety 17.03.2019 10:57 |  
        0 3

        o tom se moc nemluvilo, ale tim tahem JiT vymáchal všem (včetně mne přiznávám) hubu v bahně :)

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      ColinSKS     před 6 lety 17.03.2019 10:54 |  
      2 5

      jestli to nebude tím, že narozdíl od Šilhavého kolotoče, do týmu přicházejí typologicky a mentálně podobní hráči. pak ty náhrady a rotování jsou mnohem jednodušší. základ všeho je ale kabina, víra a resepkt v trenéra, nepřeplacení hráči a touha se prosadit dál, nikoli jen kasírovat plat.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Steevee     před 6 lety 17.03.2019 11:35 |  
        3 1

        "Nepřeplacení hráči"? Zas nepřeháněj...Dannymu a spol. ty peníze někdo prostě nabídl. A Šilhavý to rozhodně nebyl...takže posun v tomhle směru ano, ale rozhodně ne díky výměně Šilhavého. Tohle opravdu jeho chyba nebyla...

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Rooney     před 6 lety 17.03.2019 11:01 |  
      3 0

      JiT je pan trener a uz pri jeho prichodu jsem rikal, ze je potreba mu dat hlavne cas. On ma svou vizi za kterou si jde, ikdyz to zpocatku obcas dost skripalo. Ted uz ho jako v Liberci nebrzdi neustaly rozprodej tymu, takze muze tezit z toho, ze vsichni hraci vi co maji hrat a jsou sehrani. I diky tomu pak pri zmene 7 hracu v zakladni sestave, popr. pri zmene rozestaveni ten tym hraje kompaktne a porad svym stylem. A sanozrejme diky na nase pomery obrovske kvalite celeho kadru. Momentalne nas muze zastavit pouze ztrata pokory ci pohody v kabine, ale to zatim snad nehrozi.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Karel13     před 6 lety 17.03.2019 11:26 |  
      3 0

      A nejlepší na tom je, že ať je základní sestava jakákoliv, tok po vystřídání z lavičky hrajeme prakticky vždy ještě líp ...

  16. Re: Slavia se představí v Příbrami

    smichov_2     před 6 lety 17.03.2019 10:53 |  
    2 2

    Podle mě Frydrich a Van Buren asi budou v základu, možná i Deli, naopak Stoch a Škoda nebudou.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Sedrousek     před 6 lety 17.03.2019 13:49 |  
      1 0

      No ja myslim ze Deli toho mel tak akorat. Toho nechaj odpocinout, aby se nezranil.

  17. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Lunaris     před 6 lety 17.03.2019 10:57 |  
    7 3

    Krajní beci by měli být jasní - Coufal, Zelený. Ve čtvrtek hrál 120 minut Bořil, takže toho určitě nechat na lavici.
    Stopeři jsou naopak hádanka, tam to bude muset Trpiš zvolit podle momentální únavy těch hráčů. Deli byl proti Seville ošetřován, což taky může hrát roli.
    Záloha Zmrhal, Král, Hušbauer, Olayinka, Baluta - Souček bude chybět
    Útok asi MvB, jednou by šanci hrát od začátku dostat mohl, ale jestli postaví Milana, tak taky ok.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 11:05 |  
      0 4

      Škoda by asi hrát měl, ve čtvrtek nehrál celé utkání, Peter s Balutou spolu no nevím a MvB bych nechal jako zolika do utahané obrany soupeře zrovna jako Fryďu.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Dr. Fe1     před 6 lety 17.03.2019 14:19 |  
        1 8

        A důvod proč by měl zase dostat přednost Milan před Mickem ? Co musí Mick udělat , kolik gólů musí dát, aby dostal alespoň jednou šanci od začátku jako normální hráč ?

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 14:42 |  
          1 0

          Nikdy jsem neviděl zahrát Micka v tom jeho buldočím stylu dobře cely zápas

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            Dr. Fe1     před 6 lety 17.03.2019 14:51 |  
            1 5

            Protože skoro nikdy v základní sestavě nehrál. Když vyjímečně dostal šanci na hrotu v základní sestavě, tak dal 2 góly. Tuším, že to bylo doma proti MB ale už nevím. A kdyby mu docházel dech, tak ho můžeme střídat, třeba v 60-70 minutě, u útočníků to není nic neobvyklého.

  18. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Vlcoun     před 6 lety 17.03.2019 11:03 |  
    5 0

    je krásný, že tu padá tolik variant na sestavu a přitom je každá zajímavá. Vypadá to, že ať to trenér postaví jak chce nemáme žádnou výraznou slabinu a hráči ze střídačky jsou hladoví a fungují bezvadně.

  19. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Steevee     před 6 lety 17.03.2019 11:04 |  
    8 2

    Podle mě dneska spolu nastoupí Olayinka, MvB i Baluta v základu. Docela mě zajímá, jak by to vypadalo.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      smichov_2     před 6 lety 17.03.2019 11:28 |  
      2 2

      *Frydrych.

      Kurník, admine, udělej už konečně EDIT a DELETE vlastních příspěvků, jako to má každá pořádná sociální síť. Tady je to asociální síť. ;-)

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Dr. Fe1     před 6 lety 17.03.2019 14:22 |  
        1 9

        Tady se vymýšlejí vylepšení jako blokování diskutérů a podobné nástroje vhodné pro trolly, ale nástroje pro normální lidi, aby byla například diskuze neanonymní nebo se daly opravovat příspěvky, to tady není preferované. Naopak vás nahánějí, když si dovolíte na to upozornit.

  20. Re: Slavia se představí v Příbrami

    wimpy     před 6 lety 17.03.2019 11:12 |  
    12 2

    Kovář - Coufal, Deli, Frydrych, Zelený - Král - Olayinka, Hušbauer, Baluta, Zmrhal - Van Buren

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Pepino44     před 6 lety 17.03.2019 11:19 |  
      8 0

      To je dobrá sestava, jenom máš prohozený stopery, Deli zleva a Frydrych zprava. Já bych přeci jen zapojil místo Deliho MNN, protože se bojím aby toho na Deliho nebylo moc vzhledem k jeho náchylnosti ke zranění. Nyní drží (zaplať pánbůh) již dlouho.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 12:30 |  
      1 6

      Co vím tak Deli není úplně OK vidím tam MnN,do útoku Škodu a Van Burena jako žolíka do unavené obrany soupeře.

  21. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Pakoll     před 6 lety 17.03.2019 11:28 |  
    7 0

    Já veřím, že MvB bude v základu ,protože dnes je ta příležitost aby dostal šanci a on ji využije.Dá 2 góly a pak už nebude přehlížen. Dnes tedy 0:4 2×MvB, Hušby ,Baluta.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Rhu-rhu     před 6 lety 17.03.2019 11:32 |  
      1 0

      V tipovačce mám taky 0:4 (MvB, Hušby, Baluta, Coufal). Dost podobné.

  22. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Arya     před 6 lety 17.03.2019 12:03 |  
    2 0

    Já jsem optimista...tipuju 0:8 :p

  23. Re: Slavia se představí v Příbrami

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 12:10 |  
    5 0

    Verim Mickovi ze da hattrick ;) tip min. 0:5 a vice!

  24. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Ravik     před 6 lety 17.03.2019 12:36 |  
    0 5

    Možná bych zkusil Míšu uprostřed. Na domácí zápas s Chelsea asi alternativa místo Suka.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      stromovous (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 13:10 |  
      3 1

      Jojo, Příbram je totiž na Chelsea ideální test, to bude podobnej kolotoč

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Ravik     před 6 lety 17.03.2019 13:34 |  
        0 0

        Pak už je jen Liberec doma. A nejde o soupeře, ale o souhru s Alexem.

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          kjandourek (admin)     před 6 lety 17.03.2019 14:11 |  
          4 0

          Alex se s nikým sehrávat nepotřebuje.. v Genku naskočil bez jakéhokoliv zkoušení...

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            Pepino44     před 6 lety 17.03.2019 14:43 |  
            0 0

            Tak pokud je někdo fotbalista, tak se moc sehrávat nepotřebuje. Spíše jde o zažité automatizmy, kdo kam a jak nabíhá, prostě aby hráč věděl, co asi ten druhý udělá, a to se za jeden zápas naučit nedá. To vše se ale připravuje na treninku, a to ve všech řadách a se všemi hráči.

            • Re: Slavia se představí v Příbrami

              Ravik     před 6 lety 17.03.2019 15:10 |  
              0 1

              Jen návrh :-) Počítám, že střed stejně bude Hušby Král a Baluta.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Akuls     před 6 lety 17.03.2019 14:40 |  
      6 0

      Zapomněli na Deliho, ten toho v Příbrami odehrál minimálně tolik jako Hušbauer a navíc tam na pozici DZ čněl jako maják. Pamatuji se, jak si na Slavii vodil celou naši zálohu.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Akuls     před 6 lety 17.03.2019 17:21 |  
        0 0

        A vlastně ještě na Skácela a Jablonského.

  25. Re: Slavia se představí v Příbrami

    slavistou50let     před 6 lety 17.03.2019 13:10 |  
    0 17

    Mick na plac, dnes Zelený taky i když je podprůměr, ale na hodně oslabenou Příbram musí stačit B tým Rumunů.. 0-6

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      edenian     před 6 lety 17.03.2019 13:50 |  
      6 1

      Kdyby byl podprumer tak v tomhle tymu neni.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Edenjejenjeden     před 6 lety 17.03.2019 14:05 |  
      6 1

      Tak Zelený podprůměr opravdu není...

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        slavistou50let     před 6 lety 17.03.2019 14:27 |  
        0 5

        Ve Slavii je Zelený podprůměrný hráč. Napiš jméno horšího, abych neurazil, tak slabšího. Tečka.

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          Edenjejenjeden     před 6 lety 17.03.2019 14:31 |  
          2 0

          Neni.Tečka.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Pepino44     před 6 lety 17.03.2019 14:31 |  
      2 1

      Na to, že údajně fandíš Slávii padesát let, píšeš pěkný kraviny. Už by jsi měl mít rozum. Nebo jej už nemáš?

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        slavistou50let     před 6 lety 17.03.2019 14:44 |  
        0 2

        Napiš a neplácej kraviny, Zelený na současnou Slavii nemá.

  26. Baluta

    edenian     před 6 lety 17.03.2019 13:48 |  
    10 0

    Balutovi bych pral hlavne gol, minule , kdyz ho stridal Maso a hned dal gol mi ho bylo fakt lito. Tak Alexander Ole :-)

    • Re: Baluta

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 14:30 |  
      5 0

      A taky superb by si na něho měl přestat otvírat hubu ač legenda, tak taky není dokonalý.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      edenian     před 6 lety 17.03.2019 14:18 |  
      5 0

      Dik, malem jsem zapomel. Hnusny.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        sTizz (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 14:23 |  
        8 2

        v offtopicu je clanek,jak po stejne oslave tohoto rasisty a naonacisty v Chemnitzu padaly v klubu hlavy.. Kdyz uz TS ma nezmernou podporu klubu,maji vyhodne pronajate prostory,plati jim posilovnu,tak by mohla existovat dohoda,aby tyhle hnoje netahali mezi normalni fanousky a vubec na stadion. Nackove na stadionu jsou v drtive mensine,a proto by nemeli dostavat takovyhle prostor k vyjadreni svych zvrhlych postoju a politickych nazoru.

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          Gillan     před 6 lety 17.03.2019 15:12 |  
          1 9

          A Beneš v Edenu, který visí mezi legendami Slavie, nebo komunista Rošický na permanentkách, to je v pohodě?Myslím, že by se tady politika vůbec řešit neměla a neměla by se zatahovat do sportu vůbec.

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            Qope     před 6 lety 17.03.2019 16:33 |  
            0 1

            politiku od sportu neodpářes ... kor ne Slavii

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            Eluin (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 16:36 |  
            1 0

            A nezapomeňte na transparent při zápase s klokanem "good night left side", když už jsme u toho tahání politiky na fotbal.

            • Re: Slavia se představí v Příbrami

              wimpy     před 6 lety 17.03.2019 17:02 |  
              0 0

              A na "Paroubku, ty jsi hovado" s Monakem, to už bude asi všechno.

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            japoko     před 6 lety 17.03.2019 17:14 |  
            1 3

            No Ty budes taky velkej myslitel...!

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          sTizz (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 17:20 |  
          1 0

          Je pravda,ze v Chemnitzu mu krome transparentu jeste poradatel pred zapasem precetl oslavny epitaf..Za to pak byl vyhozen spolu s dalsim cinovnikem.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 14:28 |  
      3 3

      Já ani nevím kdo to byl.Tak že to bylo úplně zbytečné, zrovna jako to připomínat.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        sTizz (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 14:31 |  
        3 3

        Budeme delat,ze se to nestalo? :(

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 14:36 |  
          3 6

          Ale prosím te kolik lidi na stadionu vědělo kdo to je,většina si myslela ze to byl nějakéj fanoušek.Alespoň v mém okolí sektoru 112 to tak bylo,ale klidně si to připomínej jistě na to máš plné právo.

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            Dr. Fe1     před 6 lety 17.03.2019 14:54 |  
            8 6

            Teď visíme v nějákejch německej novinách jako příznivci německého neonacismu. Mě se to taky vůbec nelíbí.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 17:08 |  
        3 1

        Naopak je dobře na to upozorňovat.

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          wimpy     před 6 lety 17.03.2019 17:12 |  
          2 1

          Tento názor má také svůj rub a líc. Upozorníš na to, chytne se toho pisálek, rozmázne to s iSportu, večer to máš na Nově a náckův pohřeb má zadarmo reklamu jako hrom.

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 20:25 |  
            1 2

            Jenže nejedná se o ojedinělý výstřel, vedení Slavie nechce jít proti Tribuně Sever a ustupuje se jim. Medializovat si to samozřejmě nepřeji, už tak se za tyto ''slavisty'' stydím, ale řešit se to musí.

            • Re: Slavia se představí v Příbrami

              wimpy     před 6 lety 17.03.2019 20:46 |  
              2 0

              Souhlasím, otázka je jak? Když na TS zvedám nějakou plachtu, nikdy nevím, co na ni je.

              • Re: Slavia se představí v Příbrami

                Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 20:59 |  
                1 2

                Ideálně domluvou mezi vedením Slavie a Tribunou Sever.
                Kdyby to nešlo po dobrém, tak v Edenu jsou snad kamery, které by usvědčily ty, kteří vyvěšují tyto transparenty, ale to bych viděl jako poslední řešení a těm lidem zakázat vstup na stadión.

                • Re: Slavia se představí v Příbrami

                  wimpy     před 6 lety 18.03.2019 00:32 |  
                  1 0

                  To je to o čem mluvím, půjde kolem mně plachta, tak ji pomůžu roztáhnout (ve finále ji i můžu držet za roh) a zakážou mi vstup na stadion. Mimochodem, zrovna tahle plachta, když pominu, že to bylo fakt nepatřičné, je to vůbec trestné?

                  • Re: Slavia se představí v Příbrami

                    Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 18.03.2019 00:41 |  
                    2 2

                    Tady se nejednalo o celosektorové choreo, ale o banner, který se vešel do jedné z řad a nevěřím, že by tento banner dávali mezi jiné lidi než mezi ty své, kteří mají stejný pohled na svět. Jinak trestal bych ty, co s tím bannerem přišli.
                    Ale od vedení klubu nic takového nečekám, spíše se to přehlídne (jako vždycky).

                    • Re: Slavia se představí v Příbrami

                      wimpy     před 6 lety 18.03.2019 01:09 |  
                      4 0

                      Pochybuju, že je tam řada nácků. To prostě pronesli dva, tři a pak roztahovali. Můj názor tedy, mohu se mýlit.
                      Nemyslím, že by to prošlo bez reakce, chorea na TS fungují na nějaké bázi minimálně tolerance, spíše však i podpory klubu. Což už je vztah, kterej vyžaduje důvěru. Neumím si představit, že by ultras dávali svá chorea někomu schvalovat, na druhou stranu, kdyby podobné incidenty měly přibývat, klub by jim mohl začít házet klacky pod nohy. Takže je v zájmu ultras mít to pod kontrolou.

                      Jinak ať klidně pohřbívaj jednoho nácka denně.

  27. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Sedrousek     před 6 lety 17.03.2019 13:54 |  
    3 1

    Proc by jsme nemohli povizit na kolotoci chelsea doma stejne jako pribram venku.

  28. Re: Slavia se představí v Příbrami

    edenian     před 6 lety 17.03.2019 14:19 |  
    0 9

    Tak cena za Chelsea moc nepotesila.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 14:25 |  
      6 1

      Me taky ne,přijde me to dost levny.Alespoň by to odradilo všechny šmelinare.

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Gillan     před 6 lety 17.03.2019 15:06 |  
        1 13

        Je to jen pitomej fotbal, 22 lidí kope hodinu a půl do balónu, tudíž z tohoto pohledu to levný fakt není.Za ty prachy můžeš vidět například světové rockové kapely, nebo si koupit zpáteční letenku do Paříže.Jenže oni vědí, že si to stejně koupíme.za rok to bude stát už 2.500,-

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 15:21 |  
          3 0

          Tak tady zase uvidíš světové fotbalové hvězdy a k tomu ještě Chelsea. :-))

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            Gillan     před 6 lety 17.03.2019 15:25 |  
            0 3

            Tak to víš, my, co jsme byli zvyklí dávat za fotbal v Edenu 10,-Kčs + 1 korunu na rozvoj mládeže na to máme jiný pohled:)

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            zeleznik2     před 6 lety 17.03.2019 16:00 |  
            0 3

            No pokud nepřijede její b tým

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Dr. Fe1     před 6 lety 17.03.2019 14:27 |  
      3 8

      Jako chápal bych zklamání, kdyby to bylo něják opravdu přemrštěné, třeba za 5 tisíc a víc, ale nic takového se ani náznakem neděje. Jako permanentkář na východ to mám za 1250 kč, což je možná i méně než jsem čekal.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      zeleznik2     před 6 lety 17.03.2019 15:59 |  
      0 3

      No na Vidago je cena přes 5 tisíc a to je fakt síla. Chápu, že těžko bude cena jako na Řím v 96 (300Kč), ale cena bez permanentky ca od 1190 a výš je i tak dost vysoká, zvláště když Chelsea nabízí vstupenky za 30eur, to je dost slušný nepoměr.

  29. Záludnost outsidera

    Dr. Fe1     před 6 lety 17.03.2019 14:34 |  
    6 5

    Trochu mě děsí, jak si tady všichni myslí, že snadno vyhrajeme a vysokým rozdílem. Já samozřejmě taky doufám, že to tak bude, ale nesmí takovému přesvědčení podlehnout i hráči. Samo se to totiž neudělá a podcenění vedou ke zbytečným ztrátám. Věřím ale, že Jindřich nic takového nepřipustí a budeme na zápas připraveni skoro tak dobře, jako by to byla Sevilla.

    • Re: Záludnost outsidera

      slavistou50let     před 6 lety 17.03.2019 15:00 |  
      0 2

      Rozdílem třídy nevyhrajeme, ale rozdílem několika tříd. Příbram se pochopitelně zachrání, ovšem dnes hraje dorost.

    • Re: Záludnost outsidera

      Gillan     před 6 lety 17.03.2019 15:03 |  
      1 3

      Příbram je úplně někde jinde, nemůže jim hrát několik hráčů ze základu, takže o čtyři góly a víc to bude určitě.Zápas z povinnosti.nevěřím, že by mohlo dojít k nějakým komplikacím.

    • Re: Záludnost outsidera

      zeleznik2     před 6 lety 17.03.2019 15:47 |  
      0 2

      No devítku asi dnes nedáme, ale v trèninkovém tempu vyhrát o tři až pět branek musíme. Právě podcenění viz zápas v Plzni buď výstrahou!!

    • Re: Záludnost outsidera

      Eluin (přítel SN)     před 6 lety 17.03.2019 16:38 |  
      3 0

      Mně by stačilo i 1:0 pro nás. Hlavně když se nikdo nezraní.

  30. Re: Slavia se představí v Příbrami

    zeleznik2     před 6 lety 17.03.2019 15:44 |  
    1 1

    Při vší úctě k Příbrami, by mělo dnes znít o kolik a né kdo. Očekávám řadu změn oproti čtvrtku, na druhé straně, rozhodně nic nepodcenit, žádnou druhou Plzeň si nepřejeme!! Díky Teplákům můžeme jít na 9 bodů a to Plíseň při současné formě už asi nedohoní. Větší šance tak dávám v bojí o druhé místo Rumunům, ikdyž i včera měli opět neskutečnou kliku. Ale asi kromě nás jí fakt nikdo neporazí.
    No a dnes doufám, že si zahraje pořádně Mick když ne v základu, tak nejpozději o půli naplac.
    Dnes to vidím na: Kolář - Coufal. Frýda, Kúdela, Zelený- Král, Hušby -Baluta, Miro, Zmrhal - Mick.

  31. .

    Qope     před 6 lety 17.03.2019 16:32 |  
    3 0

    A co zkusit Micka vedle Škodáka? Tenhle soupeř ke zkoušení nových variant docela vybízí ..

  32. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Gillan     před 6 lety 17.03.2019 16:35 |  
    1 6

    Micku, vem nohy na ramena a utíkej co nejdál.Tady si prostě přes číslo 21 nekopneš ani s Příbramí:((((

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      Qope     před 6 lety 17.03.2019 16:38 |  
      3 0

      :-)))) ne Trpišovský, ty bys měl být trenerem

      • Re: Slavia se představí v Příbrami

        Gillan     před 6 lety 17.03.2019 16:40 |  
        0 6

        A nemám snad pravdu?kdy jindy by měl Mick nastoupit v základu?Co tu vidím, tak si to přáli snad všichni.A díky za další minus, vole

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          Qope     před 6 lety 17.03.2019 16:46 |  
          1 0

          co my víme v jakym je stav atd, ale jako jo je pravda, že si ho dokazu predstavit v zakladu treba i jako odmenu za vykon proti Seville ... jinak si opravdu myslis, že tu mam x uctu a kdykoliv neco napises, tak se na ne prihlasuju a dávám ti minus? Víš že muze být i varianta taková, že prostě vice lidem nesedi co píšeš ... protoze vetsinou máš více nez 3 minusy ...

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            Gillan     před 6 lety 17.03.2019 16:47 |  
            0 5

            Ty určitě ne, ale věřím, že většina pacientů z chráněnky ano.Už tam jich měli někteří více a tady to nebude jiné.

            • Re: Slavia se představí v Příbrami

              Qope     před 6 lety 17.03.2019 16:52 |  
              4 0

              já opravdu ne ... za ostatni mluvit nemuzu ale nemyslim si to ... hold proste asi nepises takove veci, který by měli kladnou odezvu no ...

              • Re: Slavia se představí v Příbrami

                Gillan     před 6 lety 17.03.2019 17:06 |  
                0 5

                Ty jsi hrozně vyrostl.Z ušlápnutého, nesebevědomého, obrýleného prodavače z optiky, který se bál pípnout je z tebe tahoun diskuzí a Škodův největší advokát.Zřejmě ti to tu hodně zvedlo sebevědomí.

                • Re: Slavia se představí v Příbrami

                  Qope     před 6 lety 17.03.2019 17:07 |  
                  2 1

                  to víš, stal jsem se internetovým hrdinou, co se už nebojí ... a děkuji za uznání ...

            • Re: Slavia se představí v Příbrami

              wimpy     před 6 lety 17.03.2019 17:07 |  
              1 1

              Já myslím, že slaviator tě má docelá rád, se všemi svými alter egy. :-)

        • Re: Slavia se představí v Příbrami

          Hofo78     před 6 lety 17.03.2019 16:46 |  
          2 0

          Pokud vím,tak Trpiš bere Micka jako křídlo

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            Qope     před 6 lety 17.03.2019 16:49 |  
            2 0

            V jednom starším rozhovoru dokonce Mick řekl, že je sám radeji na křídle, i když tu je varianta, že to rekl, aby si více zahral jak me hned jeden diskuter opravil - a možná mel i pravdu :-))

            • Re: Slavia se představí v Příbrami

              Edenjejenjeden     před 6 lety 17.03.2019 17:00 |  
              1 0

              To že to řekl Mick neni přece vůbec důležité,podstatné je přece to,co říká Gillan:-)

          • Re: Slavia se představí v Příbrami

            Gillan     před 6 lety 17.03.2019 16:51 |  
            0 4

            Kvůli nasazování Škody jsou všichni křídlo.Jak ukázal dvojzápas se Sevillou, tak je to úplně jedno, za co je Mick považován.

    • Re: Slavia se představí v Příbrami

      wimpy     před 6 lety 17.03.2019 17:06 |  
      4 0

      Nesedáváš u mikrofonu v Ďolíčku?

  33. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Mimoň     před 6 lety 17.03.2019 17:20 |  
    0 0

    Sestava je skvělá, já bych tam tedy dal radši Micka, protože se mě Zmrhal vpravo prostě nikdy moc nelíbil, ale naštěstí nejsem trenér a nemusím to řešit. Trpiš a spol prostě ví co dělají. Burák je prostě nejlepší jako žolík asi. To zase Zmrhy moc není, každej z nich má něco. Snad se dostane aspoň na tu půl hodinu na hřiště. A snad tedy Zmrhy přesvědčí, že si základ zaslouží

  34. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Mimoň     před 6 lety 17.03.2019 17:32 |  
    0 0

    Ale libi se mi ze hraje Zelený po dlouhe době za nás i ve venkovním utkání, nebude tolik pod tlakem a proti Pribrami by mu to mohlo sednout. To stejné si přeji i u Baluty. Ten taky nehrál venku dlouhou dobu. To je pro ně ideální zápas, kdy se mohou ukazat bez výraznějšího tlaku. Snad se předvedou

  35. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Mimoň     před 6 lety 17.03.2019 17:36 |  
    0 0

    Jooo...goooll a zrovna to jsem si pral, aby se kluci jako Balu nebo Olayinka ukazali!!

  36. Re: Slavia se představí v Příbrami

    Mimoň     před 6 lety 17.03.2019 17:40 |  
    0 0

    Balu zatim nejlepší

  37. Re: Slavia se představí v Příbrami

    pehacko     před 6 lety 17.03.2019 18:38 |  
    0 0

    uplne za stejnou ruku kopal vcera bolsevik penaltu... slusny