Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

Zápas, o kterém budete vyprávět po několika dekádách vnoučatům. Vyřazení Sevilly je obrovským úspěchem slávistického fotbalu, přičemž euforii ještě umocnil strhující průběh zápasu.

Jak už jsem psal, tak fakt, že Slavia postoupila do čtvrtfinále přes pětinásobného šampiona soutěže, jednoho z favoritů letošního ročníku a obecně přes tým z celosvětové top 20 je až pohádkový úspěch. Navíc se nedá říct, že by to bylo jen dílem neskutečného štěstí (to jsme měli v prvním zápase) nebo fotbalové destrukce. Naopak šlo o skvělou fotbalovou show a ve zde hodnocené odvětě z Edenu se celkově hrál vyrovnaný fotbal s tím, že v prodloužení byla Slavia lepší a šla si za postupem. To vše za přispění až fanatické kulisy, kdy se v závěru celý narvaný stadion proměnil v jeden vroucí kotel. A když Traoré v poslední minutě prodloužení doslova procpal míč do sítě? Obrovská eurofie a jeden z nejlepších životních zážitků! Dá se vůbec na fotbale (a kdekoliv jinde v životě) zažít lepší pocit?

Další slova jsou zbytečná, hráčům i realizačnímu týmu patří obrovské DÍKY!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Uvědomuji si, že hodnocení Koláře bude poněkud kontroverzní a že mnohým se bude po takovém zápase zdát známka nízká. Ale když si sundám růžové brýle, tak prostě vidím, že jeho výkon nebyl úplně optimální. U první branky chyboval zejména Kúdela, ale Kolář si také nepočínal dobře. Udělat penaltu v situaci, která by jinak brankou neskončila, je vždy špatně. A druhá branka? Munir to trefil úžasně, ale jeho rána šla úplně doprostřed, takže si myslím, že Ondra nemůže mít úplně čisté svědomí. Kromě toho tu akci založil mizerným odkopem, po kterém následoval roh. Ale špatně určitě nezachytal, nakonec má přeci nadprůměrnou známku. V první půli dokázal vytěsnit nepříjemnou ránu Promese, v závěru podržel Slavii excelentním zákrokem proti hlavičce Ben Yeddera. Kromě toho byl v rozehrávce jednoznačně lepší než na druhé straně tragický Vaclík.

Ondřej Kúdela - 7 - Slavia v tomto zápase v podstatě hrála dosud nepoužívaný systém 3-5-1-1. Kúdela si s pozicí krajního stopera/beka poradil velmi dobře. Skvěle četl hru a celkově podal stejně jako Ngadeu s Delim špičkový výkon. Bohužel až na jednu kritickou minelu, kdy si nevšiml nabíhajícího Promese a chybně pouštěl míč za sebe, z čehož vznikla penalta.

Michael Ngadeu Ngadjui - 9 - Velký zápas, velký výkon! Před naší první brankou jsem říkal, že se dlouho po rohu neprosadil excelentní hlavičkář Ngadeu a že teď přišla jeho chvíle. A také že ano, ač se prosadil nohou po sklepnutí Škody. V obraně odváděl proti špičkovému soupeři maximum. Chyba se mu dá vyčítat snad jen u třetí branky, ale z mého pohledu byla opravdu drobná. Ze strany Sevilly šlo o skvělou nenápadnou akci, která byla prakticky nebránitelná.

Simon Deli - 9 - Kúdela odehrál výborný zápas, Ngadeu byl ještě lepší. Po herní stránce se mi ale ze stoperů nejvíc líbil Deli, který ve velkém zápase naplno prodal své schopnosti. Silný tělem v soubojích, hlavou ve vzduchu, na stopera perfektní technická vybavenost a neustálá snaha hrát. Navíc byl Simon v podstatě bezchybný i pozičně. Zkrátka výkon stopera pro top fotbal, kterým by Deli byl nebýt jeho věčných zranění.

Lukáš Masopust - 8 - Jeho přestup jsem vnímal mírně pozitivně. Bral jsem ho jako jasně nadprůměrného ligového hráče, který bude pracovitý a povahově dobrý do kabiny. Ze vstupu Lukáše do angažmá v sešívaném jsem ale velmi příjemně zaskočen. On je totiž fotbalově o dost lepší, než jsem čekal! Ve čtvrtek měl těžkou úlohu halvbeka a zvládl ji na výbornou! Strašně moc toho naběhal a skvěle pracoval dozadu. Navíc ukázal, že je opravdu velmi rychlý ve sprintu.

Tomáš Souček - 10 - Těžko vybírat nejlepšího hráče zápasu, k vidění totiž byla celá řada skvělých výkonů. Ngadeu, Deli, Traoré, Bořil... Nakonec bych ale přeci o fous nejvíce vyzdvihl Tomáše Součka. V zápase odvedl strašně moc práce, jak směrem dozadu, tak při rozehrávce. Častokrát byl ve skluzu a jako chobotnice na poslední chvíle získal míč. V rozehrávce byl oproti zápase ve Španělsku výrazně přesnější. Vybavuju si snad jen jedinou trochu nebezpečnou ztrátu, jinak byl téměř bezchybný. Jako třešničku na dortu naprosto chladnokrevně proměnil penaltu. A podepsal i pod branku Van Burena, kterému hezky nahrával.

Alex Král - 7 - Poctivý výkon, i když ve srovnání se Součkem a Traorém byl tentokrát Král méně výrazný. Hodně běhal, zapojoval se do bránění i útočení. V obraně se mu vedlo docela dobře, dopředu se tradičně nebál hrát, ale tentokrát nebyl až tak přesný a Sevilla poskytovala minimální prostor pro technické nedokonalosti jako příliš předkopnutý míč. Ale ve 20 letech se dokázal vyrovnat evropským hráčům ze širší špičky, takže klobouček.

Ibrahim Traoré - 9 - Na podzim v těžkých zápasech hořel, na jaře nastoupil jen do nich a obstál skvěle! Obrovské překvapení, o to ale příjemnější! Traoré byl proti Seville vynikající. Aktivní, běhavý, poctivý. Navíc se nebál věci řešit fotbalově a dařilo se mu to o něco lépe než Královi. Ibra navíc šťastně dokázal propasírovat do sítě rozhodující míč! Obrovská satisfakce a (dosavadní) vrchol kariéry pro třicátníka, který ještě před pár lety působil v naší druhé lize.

Jan Bořil - 9 - Z mého pohledu jeden z nejlepších výkonů Bořila ve Slavii, ne-li ten úplně nejlepší! Bóřovi zápas vyloženě sedl a podal výkon hodný velkého hráče. Proti Seville dokázal být snad více aktivní než proti běžnému ligovému soupeři. Kmital na lajně nahoru dolů, navíc dokázal být směrem dopředu i hodně nebezpečný. To dokumentuje i penalta, kterou získal skvělým průnikem na začátku druhé půle. Velký výkon!

Miroslav Stoch - 7 - Samozřejmě i Miro odehrál velmi dobrý zápas, i když tentokrát (pro jednou) přenechal roli hlavních figur jiným hráčům. Dopředu se tradičně snažil být aktivní a velmi poctivě makal i dozadu. Po jeho přesně zahraném rohovém kopu navíc padla naše první branka.

Milan Škoda - 7 - Podobné hodnocení jako u Stocha. Milan makal a hrál dobře, ale při skvělém výkonu Slavie patřil k našim méně výrazným hráčům. Skvěle sklepl míč po rohu na Ngadeua před naší první brankou. Ve zbytku svého pobytu na hřišti dřel, ale s Kjaerem to měl ve vzdušných soubojích hodně těžké.

Peter Olayinka - 8 - Povedené střídání! Myslím si, že právě příchod neskutečně běhavého Olayinky velmi přispěl k tomu, že Slavia svého soupeře v závěru fyzicky předčila. Peter navíc zaznamenal i skvělý moment, když v rozhodující chvíli zachoval chladnou hlavu, zasekl míč a perfektně našel Traorého, který pak šťastně rozvlnil síť a spustil neskutečnou euforii!

Jaromír Zmrhal - 6 - Nastoupil na prodloužení a patřil k méně výrazným hráčům. Určitě nebyl vidět tolik jako Masopust, místo kterého přišel. Nakonec ale i Jarda přispěl k vítěznému prodloužení. Vidět byl u závěrečné standardky, kterou nekopl úplně špatně. Míč letěl na branku, byl sice na poslední chvíli zblokován, ale to nám v konečném důsledku vadit nemuselo.

Mick van Buren - 8 - Žolík se vším všudy! Mick si i v takto vypjatém zápase dokázal udržet svou až neskutečnou jarní produktivitu a po pěkné akci parádně rozvlnil síť za Vaclíkem a dal Slavii rozhodující naději.

Michal Frydrych není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

R16 - Čtvrtek 14. 03. 2019 21:00

Evropská liga, 2018/2019
4 - 3
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

14. Michael Ngadeu Ngadjui
46. Tomáš Souček (pen)
102. Mick van Buren
119. Ibrahim Traoré

Sevilla FC
Sevilla FC

43. Ben Yedder (pen.)
54. Munir
98. Vázquez

Komentáře (142)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    carfi-sks (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 10:59 |  
    4 0

    Fantazie, hráčům bych chtěl poděkovat za nasazení až do konce ,tohle je sen, díky :)

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    knawi     před 6 lety 16.03.2019 11:00 |  
    7 0

    Jakkoli je obtížné oznámkovat hráče po výkonech v takovém zápase a nebýt ani trochu nespravedlivý, líbí se mi moc, včetně výstižných komentářů. Děkuju Alanore!

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    hiker42     před 6 lety 16.03.2019 11:03 |  
    10 3

    imho Kolář tu pumelici chytit nemohl. a dát mu 6 a Škodovi 7 mi nepřijde vyrovnané. Kolář +8, Škoda +6 za příhru na gól. Jinak s hodnocením celkem souhlas, jen každému bych přidal +1, třeba Traoré, který má za sebou 2. ligu a Zlín a odehraje tak úžasný zápas, ve 119. minutě dá vítězný gól a ve 120. minutě letí na bránu, to je 10 dvakrát podtržená.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      mig52     před 6 lety 16.03.2019 11:42 |  
      2 2

      Hikere, chytit ji asi nemohl, ale buďme féroví, chytat by ji nemusel, ale ta rozehrávka, končící šťastně rohem, byla tragická a fatální. Takže, já bych to nechal takto, spíše bych Škoďákovi ubral.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

        hiker42     před 6 lety 16.03.2019 11:59 |  
        8 0

        máš pravdu, že nebýt té špatné rozehrávky, která naštěstí skončila rohem, tak nebyla ta rána Munira. Já tam kromě toho neuvěřitelného zákroku na Ben Yeddera, kdy nereagoval jen na tu hlavu, ale i na postavení dobíhajícího myslím Kjaera, a bez toho byl konec, viděl ještě další dva zásadní zákroky, jeden proti té první křižné střele, která zaplavala a Kolář ji tak tak vyrazil na roh, druhá následovala chvíli na to, když chytil Kjaerovi tu střelu, kde jeden může říct, že byla špatně umístěná, druhý, že výborně stál a reagoval. "Vyrobenou" penaltu mu nezazlívám, to začalo nehlavičkou Kúdely či koho, ten hráč Sevilly si pro ni doběhl. Samotou penaltu málem měl, byla super kopnutá. Celkem mi vychází velmi nadprůměrný výkon, spíš 8 :)

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

          bongor     před 6 lety 16.03.2019 19:04 |  
          0 0

          S tím souhlasím,Kolovi osmičku,tu by si zasloužil.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    nobiczek (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 11:03 |  
    13 0

    Nechci se hádat, ale nedával do strany na Olayinku před rozhodujícím gólem ne Souček, ale Traoré? Jinak Kolářovi bych dal sedmičku, šestka je opravdu, opravdu nízko. Penalta byla jasnou chybou Kúdely, jehož chybu se Kolář pokoušel hasit včasným výběhem, bohužel to i díky šikovnosti útočícího hráče nestihl. Nicméně si myslím, že ve chvíli, kdy se rozhodl, že vyběhne, tak pak už nic jiného dělat nemohl. A sorry, druhý gól Sevilly byl nechytatelný.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      japhy     před 6 lety 16.03.2019 11:29 |  
      4 0

      Taky bych řekl, že to byl Traoré. Ale je to fuk, Suk to zase dával MvB na 3:3.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

        bongor     před 6 lety 16.03.2019 19:06 |  
        0 0

        Kdo to byl?Traoré,naše další černá perla Traoré.........

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      mig52     před 6 lety 16.03.2019 11:44 |  
      3 2

      Nobiczku, ale zbytečný, protože roh, který jim daroval Ondra nešťastným odkopem, byl jeho 1. dominovou kostkou, která spustila to, co následovalo.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

        nobiczek (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 12:55 |  
        5 0

        S tím souhlasím, ten roh by bez Ondrovy chyby vůbec nebyl. Ale na druhou stranu po něm už byl míč téměř odvrácen a Kolář vážně nemůže za to, že Munir trefí míč, který se trefuje párkrát za život, zrovna v zápase proti nám. Zkrátka, chyba před rohem rozhodně ano, chyba při gólu, který následoval, rozhodně ne. Pořád si nemyslím, že by Ondry výkon byl na 6.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      mig52     před 6 lety 16.03.2019 11:45 |  
      0 1

      Dával, máš pravdu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      Alanor (admin)     před 6 lety 16.03.2019 12:42 |  
      1 0

      Máš pravdu. Na záznam jsem koukal včera a trochu se mi to pomotalo.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    Edenjejenjeden     před 6 lety 16.03.2019 11:06 |  
    7 1

    Možná bych dal Mickovi za 9,ale uznávám,že jsem jeho trochu neobjektivní fanoušek:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      mig52     před 6 lety 16.03.2019 11:17 |  
      2 1

      S omluvou trošku mimo téma. Je mně líto, když tam vidím křepčit Standu Vlčka,že tam podobně netančí čaroděj Vaniak........:-(

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

        Jachym     před 6 lety 16.03.2019 11:37 |  
        2 2

        Rozumím, migu, ale realizační tým není nafukovací. Já bych byl rád, aby tam byl třeba i Kukačka, Šmíca nebo Suchopárek Jan, Jan...:-)) Někteří z nich a mnozí další, které jsem nejmenoval, křepčili určitě mezi námi v hledišti. Spolu jsme silnější!

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

          mig52     před 6 lety 16.03.2019 11:54 |  
          1 2

          Tak já bych zvedl ruku pro Suchopárka, který pokračuje seriózně. Kuka se nějak nechytil, prostě skvělý fotbalista nemusí být dobrý trenér a už vůbec ne funkcionář či bafuňář. A Šmíca, no rád bych.... Jenže on miluje golf a šťastně nekomplikovaný život, lítá po světě s Liverppol týmem starých pánů. Jestliže chceš vrcholový fotbal dělat solidně, musíš mu obětovat čas a mně připadá, že to by Šmicer nedal. Nakonec jeho štace managera či vedoucího mužstva nároďáku zrovna nedopadla na výbornou. Řekl bych dobře a to je za tři:-) Já měl za to, že Vaňous by si toho trenéra brankářů zasloužil, ale platí pro něj to, co pro ostatní, třeba na top úroveň v této pozici neměl, co já vím...

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

            kjandourek (admin)     před 6 lety 16.03.2019 12:03 |  
            4 1

            Vaňous snad trénoval Bohemku a potom s Pivarníkem šel do Plzně... odkud tedy byl zase s Pivarníkem odejit.... Každopádně u nás tuhle práci skvěle odvádí jiná legenda: Radek Černý... Takže těžko tam roubovat ještě jiného..

            A to nemluvím o tom, že čaroděj Vaniak už v době, kdy ještě chytal, začal obchodovat na burze... a někde se psalo, že je v tom dost úspěšný, takže on se v pohodě uživí i bez fotbalu :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

            Jachym     před 6 lety 16.03.2019 12:17 |  
            2 0

            Myslím si o manažerských schopnostech většiny bývalých fotbalistů včetně Šmicera totéž, což jsem zde již nějednou psal. Dokonce bych oproti tobě byl v tom hodnocení reprezentační epizody značně přísnější:-) I proto jsem tím mysel spíše to, že je lepší, když klub své bývalé hvězdy ocení doživotními permanentkami a pozvánkami na všechny slavnostní akce.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

          bongor     před 6 lety 16.03.2019 19:08 |  
          0 2

          No tak nafukovací může být,vem si třeba patnáct pomocných kouzelníků rudého šamana.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 11:36 |  
      6 1

      Ja bych Micka fakt zkusil od zacatku na pribram.

  6. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 11:20 |  
    8 0

    Jaký to rozdíl oproti blesku, kdy to vyznělo směšně ve srovnání známkování sralty se suboticí.

  7. Jeden z nejlepších životních zážitků

    Jachym     před 6 lety 16.03.2019 11:22 |  
    4 0

    Krásně to popsal Alanor. Brzy po zápase jsem před stadionem říkal kamarádovi, který tam byl se mnou, že takový zážitek přebylo jen narození mých dětí. Říkal, že to má podobně...:-)

    • Re: Jeden z nejlepších životních zážitků

      Karel13     před 6 lety 16.03.2019 12:18 |  
      3 0

      No a já jsem tento zážitek dal synovi k jeho 45. narozeninám, které právě ve čtvrtek měl...

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    první rytíř     před 6 lety 16.03.2019 11:22 |  
    8 0

    V podstatě souhlasím, jen Kolářovi bych dal za 7. Nejde jen o ten vynikající zákrok před koncem normální hrací doby, ale on si jak při penaltě, tak i třetím gólu soupeře na balon sáhl nebo téměř sáhl.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    Guly (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 11:28 |  
    10 0

    Po dlouhé době sem něco píšu. Předně chci všem poděkovat za naprosto jedinečnej zážítek, kterej se už nemusí nikdy opakovat, neskutečná paráda a neskutečně jsem si to užil.

    Za mě byl jednznačně hráč zápasu Traoré a to nejen proto, že dal rozhodující gol. Nebál se jít do kličky, dobře rozehrával, odebíral míče, za mě naprosto top výkon, nevím za co jinýho si zaslouží známku 10, než za tohle. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      Karel13     před 6 lety 16.03.2019 12:21 |  
      3 0

      Za stejný výkon ve finále EL. Proti všem svým zvyklostem jsem tentokrát jednotně všechny oznámkoval 9, desítku si schovávám právě až na finále ...

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    mig52     před 6 lety 16.03.2019 11:36 |  
    14 1

    Já se zastavím jen u stoperů. Že je Deli absolutní extratřída, jsme věděli. V součinnosti s Jugasem to byla superstar dvojice. Pak se zranili, přišli podobně skvělí MNN s Kúdelou a hráli dobře. Přesto se mně v tomto období zdálo, jako bychom na Simonovy výkony zapomínali. Vyzdvihovali jsme MNN a Kúdelu (jistě oprávněně), ale mně to připadalo, jako by některým Deli ( i Jugy) nechyběli. A i když byl Simon zdráv, leštil lavičku. Spousta utkání ho znovu poslala na trávník prostřednictvím našeho skvělého trenérského týmu a Deli znovu ukazuje, kdo je NEJ. Jistě, i Míša s Ondrou jsou top, ale dle mne je jedničkou Simon. Vím, že pro některé to bude jiný stoper, ok - nemám s tím problém, ale já mám slabost pro Míšu. Jinak ještě k zápasu. Byl jsem pozitivně u vytržení, když komentátoři oznámili, že je ke střídání připraven Baluca, dali jsme vyrovnávací branku, všichni bláznili radostí a JiT zůstal nad věcí, hned ukazoval rukama k zemi - uklidněme to, šel k čáře a hned něco i s asistenty řešil - asi, že tam dáme Frýďu. Prostě nenechal se strhnout dějem, ale hned pracoval, v krátkém čase zanalyzoval co a jak ...... Prostě borec!!!!! Smlouvu na dobu neurčitou a výstupní klauzuli klidně 350033333333 Eu a když to city dají, tak proč ne :-).

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      JS (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 13:08 |  
      9 2

      Souhlas, Deli je stoper č.1, hrát má s MNN.

  11. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    Martin 58     před 6 lety 16.03.2019 11:45 |  
    17 0

    Tentokrát bych se vzhledem k síle soupeře přimlouval za desítkování pro Deliho, Bořila, Součka a Traorého. Po osobní přítomnosti na zápase jsem si to dal hned ráno z televizního záznamu a opět musím zdůraznit, že je velmi těžké, spíše nemožné na základě toho odezřít individuální výkony. Celkový výkon mužstva to ano.
    V televizi byly ty individuální výkony jakoby potlačeny.
    Deli byl titanicky bezchybný a hraje až neuvěřitelně čistě. V individuálních soubojích má trošku jiný styl, než Ngadeu, kombinuje více sledování protihráče a míče a z toho většinou rezultuje čisté řešení. Ngadeu se více soustředí na tělesný atak, a tak mu možná unikl v první chvíli přesun útočníka při třetím gólu. On tam byl a zároveň tak trochu nebyl. Zrovna v tomto případě, pokud by tam byl Deli, tak by, aspoň si to myslím, gól nepadl, protože Deli by se přesunul rychleji a předvídavěji a Vazquez by pravděpodobně tu pasírovací skulinku nedostal. Ale jinak Ngadeu parádu, mám ho strašně rád a navíc v zápase odpověď na kdysi omílané Ngadeu/Deli na stoperu, to nejde.
    Bořil byl takřka dokonalý. Neuvěřitelně klidný a fantasticky předvídavý. To právě v té televizi nebylo vidět. Na stadionu člověk viděl hned po pasu soupeře, jak to Bóřa s ledovým klidem čte a následně řeší. Vůbec se nepotřeboval dostávat do soubojů, kde často, zbytečně použije ruce.
    Traoré byl s přibývajícím časem dominantní silou všeho dění, sebrat mu úřednicky gól je hovadina hodná UEFY.
    Jeho pohyb s míčem ve spleti nohou je těžko pochopitelný, člověk jenom kouká.
    Suk je Suk, to je fantastický hráč. Nejlepší současný český fotbalista s akčím rádiem rozpětí křídel Airbusu. Tam už ani není třeba dalších komentářů.
    Co měli všichni jmenovaní společné, byl klid na míči. Tak omluvte, prosím, mé rozpovídání se.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    Pepino44     před 6 lety 16.03.2019 11:45 |  
    11 1

    Tak já si myslím, že Traoré v tomto zápase lepší Součka. Oba makali, ale Ibra se mi zdál přesnější. Přihrávky Součka byly dost nepřesné.
    Alanore," protože si neprosadil každému 10, jsi pro fotbal mrtvý muž" (skorocitát z filmu).

  13. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    Gino     před 6 lety 16.03.2019 12:04 |  
    7 1

    Už to, jak hodně vysvětluješ Koláře je znakem toho, že sám s tou šestkou uplně nesouzníš. Kolář měl dostat 7.
    Souček u mě za 9. Byl to excelentní výkon (což devítka je taky, stačí se podívat kdo další jí má), ale když se na zápas podíváš znovu, tak až nepřirozeně často chyboval v rozehrávce a namazal soupeři. Jasně, byl to mega zápas a mega soupeř, proto bych to u něj neřešil, ale za mě 9 (i když do hodnocení jsem dal všem 10) :D

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      donford     před 6 lety 16.03.2019 12:28 |  
      12 1

      Pánové, tak za mě pár desítek - nejméně Suk, Deli, Ngadeu, Traoré, Bořil. Kdy bychom je měli dát, když ne za takový zápas? Vyřadili jsme tabulkově šesté nejlepší mužstvo Evropy. Vyřadili jsme ho po 120 minutách hry, kdy jsme brzy po začátku prodloužení museli dát TAKOVÉMU mužstvu 2 góly, tedy v šibeničním časovém termínu. Kdy se toto mužstvo muselo v nastavení většinou bránit našim atakům, našemu přehrávání, našemu nadšení a naší fyzičce. Naši 2 hráči byli po tomto kole zařazeni mezi jedenáctku nejlepších v Evropě. Suk navíc aspiruje ještě mnohem víc. Vyřadili jsme je v zápase, který vejde zlatým písmem do naší slavné historie. Co proboha ještě musejí kluci dokázat víc?? Aby od nás dostali desítky? Vždyť víc už opravdu dokázat v jednom zápase snad ani nejde. Všichni víme, že to byl výkon doslova nadpozemský a reflexe obecenstva tomu plně odpovídala. Kolik nás po tomhle zápase po celé republice brečelo štěstím, pýchou, hrdostí a dojetím jak želvy.
      Že nám ve Sportu rozdali šestky a sedmičky a jen Sukovi přiřkli osmičku, tedy že jsem podali podprůměrný výkon než třeba Sparta proti Plzni, to nemůžeme brát vůbec vážně. Tam jsou zlí, zapšklí novinářští neumětelové, poplatní Spartě přesně jako celý FAČR Berbrovi. Přežitky doby, které dají sedmičku Míšovi, jenž byl vybrán do sestavy kola celé Evropy!! tedy mezi 11 těch nejlepších! Cítíte ten nanejvýš kotníky okopávající výsměch slabomyslných? Na víc se nezmůžou. Protože my jsme Slavie! A oni vskutku nejsou nic. Takže moc prosím o dodatečné zvalorizování :-) některých na desítku.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

        hiker42     před 6 lety 16.03.2019 13:18 |  
        7 1

        Donforde, díky. s těmi desítkami pro tebou jmenovaný kvintet souhlasím. A nebál bych se jí ani u Micka. Každou z nich je spravedlivě zdůvodnitelná.

        Přijde mi, že když si Alanor sundá růžové brýle, stává se z něj škarohlíd :) chce to si koupit nějakou klasiku, třeba antracitové jsou slušivé, nepodléhají módním výkyvům a netřeba je odkládat.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

        bongor     před 6 lety 16.03.2019 19:22 |  
        2 0

        Ahoj done,vždycky s Tebou souhlasím a dneska ještě víc.Jedině snad mi vadí,že nevidíš kdo je v naší lize ve středu obrany ještě lepší než Míša se Simonem.No samozřejmě,jsou to nadkopáči Kosťa,Štětináč a spol.Ti by museli mít vždycky jedenáctku.A soudruzi ze spartu ti to vidí,jsou to opravdoví odborníci na svých místech.

  14. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    mpik     před 6 lety 16.03.2019 12:08 |  
    4 0

    Za mě byl TOP Traore a měl by mít 10.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      Alky (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 12:43 |  
      4 1

      S tím souhlasím. Ale asi si deset zaslouží i Suk a Deli. A možná i Ngadeu. Na druhou stranu si ale nejhorší známku, je jedno jakou, zaslouží Stoch. Kdo tam byl, viděl to. Kdo to vidět nechce, toho stejně nepřesvědčím, ale byl nejhorší. I když se mu povedl roh před prvním gólem.
      Na druhou stranu, takový zápas zahraje za podzim/jaro každý, nejde hrát pořád za 10. Skvělé je, že to ani jeho ani nás nemusí vůbec mrzet.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

        JS (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 13:07 |  
        0 2

        Mě na Stochovi štve, že se hrne ke všem standardkám, i když je dobře nekope. Jeden roh mu vyšel, zbytek byly ztracené míče..

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

          Martin 58     před 6 lety 16.03.2019 13:25 |  
          1 0

          To je jak u Ronalda. V Realu si neškrtnul ani Kroos nebo Modrič. U nás bych občas i rád viděl nějakou utaženou od Jaromíra Zmrhala, koneckonců naboural to tam tak, že je asi svrběly nohy a nebyli potom schopni ten míč odklidit.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

            JS (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 13:33 |  
            2 1

            Mně strašně chybí exekutor standardek a la Belaid. Co situace před vápnem, to gól do šibenice. Nebo jak to tam zakroutil přímo z rohu? Na ty branky nikdy nezapomenu...

  15. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    Steevee     před 6 lety 16.03.2019 12:08 |  
    13 4

    Nedá mi to a znova si musím přihřát polívčičku. Týdny a týdny tady píšu o tom, proč je Deli opomíjenej, že to je stoper úplně pro jinou soutěž než je česá liga, že patří na hřiště (ideálně s Ngadeuem) a jsem za to mínusovanej a argmentovanej stylem "vždyť to na hřišti funguje, tak co kecáš" a "naši černoši spolu nemůžou hrát". Je po čtvrtku ještě někdo, kdo nemá jasno v tom, kdo je naše stoperská jednička? Je ještě někdo, kdo si myslí, že spolu nemůžou hrát? Kdyby se teda nááhodou někdo našel, tak pro něho mám dvě sdělení. Jednička je Deli a dvojice Deli/Ngadeu by se neztratila ani v 1.anglické.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      kjandourek (admin)     před 6 lety 16.03.2019 12:18 |  
      6 3

      Máme tři vyrovnané stopery a spolu mohou hrát v jakémkoliv složení - jak jsme viděl ve čtvrtek, tak i všichni najednou :-)

      Zase musíš vzít v úvahu Simonův zdravotní stav... Každý zápas nastupuje s oblepenými koleny... Co my víme - třeba doktoři upozorňují trenéra, že Simonovo tělo vydrží maximálně jeden zápas týdně a tak to trenér točí a i díky svému pevnějšímu zdraví se dvojice Kúdela - Ngadeu v průběhu podzimu stala sehranější...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

        Qope     před 6 lety 16.03.2019 12:20 |  
        4 0

        Tohle bude velice reálna varianta, protože jak je vidět na hristi, stoperská dvojice ve složení Delu - Ngadeu je fakt top ...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

          kjandourek (admin)     před 6 lety 16.03.2019 12:27 |  
          0 1

          No hrát bych nechtěl ani na jednoho :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

            Qope     před 6 lety 16.03.2019 12:29 |  
            3 0

            to je jak duo Coufal - Bořil ... Je super že je máme my, jako protivníci musejí být na zabití s jejich stylem hry :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

              kjandourek (admin)     před 6 lety 16.03.2019 12:31 |  
              14 1

              No suma sumárum, nastoupit proti mě naše kompletní obrana.... tak si na hlavu přidělám vlaječku a snažím se předstírat, že jsem rohový praporek... :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                Martin 58     před 6 lety 16.03.2019 13:23 |  
                3 0

                Rozesmál jsi i moji ženu. Jako charakteristika obrany opravdu dobrý..

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

        Steevee     před 6 lety 16.03.2019 12:42 |  
        5 1

        Mně asi vadilo spíš to, že jsem měl pocit, že na něho i lidi zapomněli. Pod dojmem toho, že jsme na stoperu neměli problém, lidi zapomněli na to, jakej génius sedí na lavičce. To mě vůči Simonovi mrzelo.

  16. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    Steevee     před 6 lety 16.03.2019 12:23 |  
    6 9

    A celkově k bodování, šestka pro Koláře správná. Dokonce bych řekl, že je spíš na horní hranici. Kdybychom nepostoupili, čekal bych pod dojmem zklamání tak čtverku. První gól - Kúdelův hrůzostrašný kiks, ale co by s tím ten hráč Sevilly takhle z úhlu dělal? Takže faul žádná záchranná brzda, ale darovaná penalta. Druhý gól jde jednoznačně za ním, prapůvod šílený odkop, kde nebýt Součka, je to gól rovnou a potom Kolář stál prostě špatně. Munir to trefil neskutečně, ale tohle světový gólman prostě vyškrábne. Třetí gól nenápadná a překvapivá akce, ale pořád to bylo na první tyč. Určitě ne gól z kategorie chyb brankáře, ale aspoň jednomu z těch tří zabráněno být mohlo. Plusem je samozřejmě skvěle vyškrábnutá hlavička z malého vápna. Tam bych ale víc než chycení vyzdvihl způsob chycení. Zastavit to jen tak, byl tam Španěl připravený k dorážce. Kolář to ale skvěle vymázl pryč.
    Obrana celkově ale neuvěřitelná. Stopeři ukázali, že jsou evropští, Bořil zahrál životní zápas.
    Záloha fyzicky přehrála tu španělskou, což je pro mě absolutně neuvěřitelné zjištění. Souček s Traorém byli neuvěřitelní. A Traorého akce ze 120. minuty mohla obletět svět. Škoda:-) V tomhle směru je pro mě zklamání, že nemáme v dalším kole Španěly. Ti by s naším fotbalem plným dostupování a agresivity měli o dost větší problém, než Anglání, kteří jsou na takový fotbal zvyklí.
    Samostatnou kapitolou potom byla střídání, kdy speciálně MvB a Olayinka byli de facto strůjci nezapomenutelného obratu. Přinesli obrovskou energii, zbláznili lidi a byli prostě u všeho. Všechno si dokonale sedlo.

    Suma sumárum jeden z největších zápasů Slavie v historii. Husí kůže při každé vzpomínce na klíčové momenty, frenetická atmosféra v závěru. Byl to jednoduše zápas, na který nikdy nezapomenu a který se řadí do Zlatého fondu, hned vedle odvety s Ajaxem.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 14:27 |  
      0 1

      mas zo dosz dlouhy, tak jen k casti. Kolář a pises u něj brankář SVĚTOVÉ úrovně. zase trochu skromnosti.takove urovne nejspis brzy dosahne Pavlenka,ale hráči v nasi lize i kdyz u nas... těžko.nejvetsi devizu Koláře vidim mozna v tom, ze neni tak skvely jako Pavlenka a tak nam tu snad dlouho vydrží.o svetove urovni se bavme az hraci od nas budou atraktivni opet primo pro giganty jako v 96.dokud nase hvezdy chodi do Werderu (a je to super úspěch) nejsou světoví golmani. kepa stal 65 nebo kolik...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

        obiwan     před 6 lety 16.03.2019 16:12 |  
        2 0

        Čteš to blbě, světová úroveň nepatřila Kolářovi...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

          Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 17:22 |  
          0 0

          ok.ale nic to nemeni na tom,ze spojeni svetovy brankář se zapasem slavie... cavani taky dava goly z neceho cemu u nas nemuzeme rict ani šance.chci tim jenom rict ze v nasich relacich slo skutecne o skoro nechytatelnou ranu.tot vse.

  17. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    Amos Kl     před 6 lety 16.03.2019 12:26 |  
    3 2

    Za mě jsou ty známky většinou o stupínek nižší, než to vidím já osobně. A Škoďák si sedmičku taky zaslouží, protože přihrávka na první gol byla klíčová. Respektive ten gol byl významnější, než by se mohlo zdát. Za případného stavu nula jedna by bylo sakra hůř. Jinak za mě Deli, Ngadeu, Bořil, Suk, Traore desítka. Za co víc už by ji měli dostat?
    Závěrem - zážitek na celý život. Kluci díky...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      Amos Kl     před 6 lety 16.03.2019 12:49 |  
      14 0

      Mimochodem, všimli jste si někdo, že Kúdela v prodloužení posadil všechny centry přesně na hlavy našich hráčů? Ji si ten zápas pouštěl několikrát a opravdu tam jsou neskutečné věci, kterých si člověk hned nevšimne. Souček neměl dostat žlutou, al měla být penalta, protože protihráč mu šlápl na nohu. Jo a hrozně moc jsem si cenil toho, že naši neprotestovali a nerozčilovali se, byť rozhodčí Seville mírně připískával.

  18. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    Ravik     před 6 lety 16.03.2019 12:46 |  
    9 0

    Pořád nechápu výkon Traoreho. Fenomenální výkon, neuvěřitelný klid na míči a sebevědomí. Měl to tam v poslední minutě poslat. Sypu si popel na hlavu, že jsem ho v prosinci posílal zpět. Trpiš prostě věděl!

  19. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    JS (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 13:03 |  
    2 9

    Pěkné hodnocení.

    Jenom se zastavme u tohohle slovního: „Vidět byl u závěrečné standardky, kterou nekopl úplně špatně.“ Tvl, nekopl úplně špatně? Jako že s rozběhem nasmažil pumelici přímo do zdi? :D

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      Qope     před 6 lety 16.03.2019 13:07 |  
      2 0

      hele několikrát jsem si ji pouštel a opravdu to nebylo špatně kopnutý ... žádný kilometr nad bránu, směr stáčení a rychlost taky slušný, Vaclíka by pozlobila kdyby prošla ... naštěstí neprošla ...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

        Gillan     před 6 lety 16.03.2019 13:09 |  
        0 12

        Proč naštěstí??Snad bohužel, ne?

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

          Qope     před 6 lety 16.03.2019 13:10 |  
          2 0

          naštěstí mysleno tak, jak to potom dopadlo :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

            Gillan     před 6 lety 16.03.2019 13:15 |  
            0 7

            Tak když ji kopl dobře, tak by z toho byl třeba gól i tak:)Jo, jasný, mě to nedocvaklo, já jsem pořád v euforii.Doufám, že hráči už se soustředí na Příbram, já toho zatím nejsem schopen:)

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

              Qope     před 6 lety 16.03.2019 13:20 |  
              1 0

              jasný ... ale fouknout to tam rovnou z přímáku Vaclíkovi do brány to by byla velice srovnatelná euforie a zrovna Zmrhalovi bych to dost přál ... lěč osud to chtěl jinak :-)) a mimochodem tim jak plísen zaváhala tak si myslim že Příbram vypustená nebude, je to motivace navíc odskočit už na 9 bodů ...

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                Gillan     před 6 lety 16.03.2019 13:23 |  
                0 6

                Vypadá to, že sparťanská nadstavba bude jen formalitka.

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                  Qope     před 6 lety 16.03.2019 13:27 |  
                  0 1

                  já jsem celkem za ten novej system rád ... hráči budou mít více odehráno (tak jako všude jinde v ligách na západě) a diváci mají další možnost prijit na stadáky, na zápasy, kdy pravděpodobně skoro vsude o něco pujde ... i když český fanoušek toho asi moc nevyužije ...

                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                    Gillan     před 6 lety 16.03.2019 13:35 |  
                    1 7

                    Já pro tohle vůbec nejsem.Podle mě by bylo daleko prospěšnější stáhnout ligu na 10 týmů, čímž by jsme se dostali na 36 zápasů a bylo by to mnohem vyrovnanější a zajímavější.16 týmů je prostě moc.A pokud už bude rozhodnuto před nadstavbou, postrádá to pro mě smysl.Bude problém hráče vůbec motivovat, aby to odehráli se ctí.Třeba pro Slavii je ta sezona hodně dlouhá a tohle mi přijde úplně k ničemu

                    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                      wimpy     před 6 lety 16.03.2019 13:38 |  
                      4 1

                      Opět musím říct, že bych s tebou souhlasil, pouze roky 2011 - 2015 mou vírou ve smysluplnost zúžení soutěže poněkud otřásly. :-)

                      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                        Gillan     před 6 lety 16.03.2019 13:44 |  
                        1 5

                        Tak jasný, ale padni, komu padni:)

                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                    ehad     před 6 lety 16.03.2019 16:41 |  
                    1 2

                    Taky jsem to chtel napsat. Ten novej system je super v tom, ze vlastne vsechny tymy maji motivaci hrat az do 30.zapasu (o misto v 1. nebo 2. sestce, nebo o zlepseni pozice, vyhnout se skupine o sestup atp.). Drive ty posledni zapasy mohly byt volnejsi, ted to vlastne skoro nejde (a tudiz je i mensi zajem pripadne "poustet" zapasy). Takze je na jare vetsi tlak na hrace, na vsechny tymy ... Uvidime, zatim se mi to libi ...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

          JS (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 13:11 |  
          3 1

          Naštěstí, protože z tý trmy vrmy byl gól.

  20. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    Gillan     před 6 lety 16.03.2019 13:22 |  
    8 6

    Ibrahim Traoré je hráč utkání a má nižší známku, než Souček?Zasloužili by si oba maximální.A nejen oni.Bořil a naši dva stopeři také.Kolář to měl strašně těžké, vytáhl tam jeden jistý gól, za mě osmička.Sedmička pro Stocha je taky dost nízká, rozhodně tam udělal více práce, než stejně hodnocený Škoda, který byl tak na čtyřku, vzhledem ke gólov= přihrávce 5.Nejhorší hráč na hřišti, měl být střídaný už v poločase.No a Mick, to je jasná devítka.Dal veledůležitý gól na 3:3 a u čtvrtého tam udělal černou práci, kdy pohybem zmátl Vaclíka i Kjaera.Olayinka taky jasná 9.To, co udělal bylo naprosto geniální a zajistilo nám postup!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      wimpy     před 6 lety 16.03.2019 13:27 |  
      5 4

      Až na tradičně neobjektivní hodnocení Škody s tebou musím souhlasit, pro mě osobně byly největším překvapením Bořil a Traoré, u nich jsem nevěřil, že jsou schopni zahrát až takhle dobře. Zvláště u Bořila jsem se obával, že proti opravdové evropské kvalitě nebude stíhat a pak jsem jen valil oči. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

        Gillan     před 6 lety 16.03.2019 13:29 |  
        2 13

        Nezlob se na mě, ale je to objektivní.Já ho hodnotím vždy objektivně.Po Genku jsem pro něj žádal desítku, proti Seville byl otřesnej.Kromě 8 hloupých a zbytečných faulů neudělal vůbec nic,

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

          wimpy     před 6 lety 16.03.2019 13:36 |  
          6 2

          Jeho práce spočívala v tom vytvářet nebezpečí, zejména při standardkách, což zúročil vytvořením prvního gólu a pak hlavně destrukcí rozehrávky Sevilli v základu od stoperů, což plnil beze zbytku. Od hroťáka nemůžeš čekat, že bude hýřit ekvilibristikou a šancemi v zápase, kde záloha vyloženě nedominuje.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

            Qope     před 6 lety 16.03.2019 13:40 |  
            3 2

            že si s tim u Gillana nedáme pokoj :-)) ... vždycky se někdo najde a zkouší mu to vysvětlit, ale předem je stejně jasny výsledek ...

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

              Gillan     před 6 lety 16.03.2019 13:42 |  
              5 10

              To nemá smysl vysvětlovat, to se obhájit nedá.Už jen to, jak se změnil obraz hry po příchodu Olayinky a Burena mi dává za pravdu.A nepište mi tu nesmysly o unavené obraně.Škoda v této sezoně několikrát přišel z lavičky a nedostal se skoro k balonu.Tím to není, je to prostě o pojetí a schopnostech hráčů a je jasné, že třeba Mick je úplně jinde, ten mi do našeho systému zapadá mnohem víc.

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                Qope     před 6 lety 16.03.2019 13:43 |  
                0 2

                jejich příchod - jina fáze utkaní treba?

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                wimpy     před 6 lety 16.03.2019 13:57 |  
                6 2

                Já u tebe registruji ochotu uznat kvalitu útočníka tehdy, když je vidět, aktivně si plní ofenzivní funkce. To je vždy hezké, ale vyžaduje to notnou podporu zálohy. V zápasech na jednoho hrota, kde se předpokládá, že bude záloha spíše tahat za kratší konec, jsou úkoly onoho hroťáka poněkud odlišné a jeho výkon se nedá měřit počtem kliček či střel.

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                  Gillan     před 6 lety 16.03.2019 15:49 |  
                  3 10

                  Mluvíš nesmysly, sorry.Myslím, že Olayinka to jasně dokázal.od první minuty.Škoda není schopen ani jednou presovat.Například.Vlastně jednou to zkusil, když tam skluzem dojel ke gólmanovým nohám.....ještě, že byl slušnej a uhnul, kdyby zůstal stát, dostal redku.Žádný úkoly neplnil, prostě svou práci tentokrát absolutně nezvládl a není proto žádná omluva.o tom, co má za úkoly nemáš ani ponětí.Podle toho, jak hrál, tak neměl vůbec žádné.

                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                    Qope     před 6 lety 16.03.2019 15:55 |  
                    4 2

                    zbytečný hráč už několik sezon vid, kde by jsme byli kdyby tu už dávno nebyl, viděl bych to letos na čtvrtfinále LM a v lize vedení cca o 20 bodů ...

                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                    wimpy     před 6 lety 17.03.2019 00:42 |  
                    2 0

                    No právě že presoval téměř dokonale. I díky tomu teď fanoušci Sevilly vyhazují Kjaera z mančaftu.

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                MIKr.8     před 6 lety 16.03.2019 14:11 |  
                7 3

                A proč taky neřekneš ten zbytek... Třeba v minulý sezoně Mick nastoupil od začátku 9x a z toho se prosadil jen ve třech zápasech. Ve dvou z nich vstřelil jednu branku (proti Slovácku "jen nedůležitej" gol na 3:0), proti MB se prosadil dvakrát. K tomu nepřidal jedinou asistenci. Taky můžeme vzít v potaz důležitost při útočných a obranných standartkách atd. Kdyby dal Škoďák branku jako ve čtvrtek Mick, tak ho zkritizuješ za špatnej první dotek a štěstí, se kterým to dostal obránci mezi nohama, když celou dobu koukal na míč a mířil intuitivně... Ale to se ti do krámu nehodí, ty jedna objektivito! To radši budeš dál tvrdit, jak by byl Mick v základu milionkrát platnější než Škoda. P. S.: To není nic proti Mickovi, já ho mam strašně rád a když přijde na hřiště, tak to opravdu rozhýbe. Jen by se teda mohl oholit :)

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                  Gillan     před 6 lety 16.03.2019 15:45 |  
                  3 7

                  Mě nezajímá, co bylo minulou sezonu, to je dávno, mě zajímá jeho současná forma a chci ho vidět od začátku místo Škody.

                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                    MIKr.8     před 6 lety 16.03.2019 16:06 |  
                    5 0

                    Tím chtěl říct básník co? Jako že Mick v minulý sezoně nastupoval od začátku, protože tehdy formu neměl a teď ji má? Já asi přehodnotim svůj názor na Trpišovskýho, protože je to evidentně nesvéprávnej blázen, kterej každou sezonu staví útočníka totálně bez formy :)

                    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                      Gillan     před 6 lety 16.03.2019 17:15 |  
                      1 8

                      Někdy mám pocit, že Škoda hraje proto, že ho tam cpe sponzor, majitel, nebo má nějaký dodatek ke smlouvě, že musí odehrát určitý počet zápasů.Já Micka obdivuju, že už dávno nevzal roha někam, kde si ho budou víc vážit.Kdybychom koupili Cavaniho, tak by seděl taky.A pak by se tu fans plácali, jakej je Edinson bezva žolík na posledních deset minut, protože dá pokaždý gól a rozhýbe ofenzivu tak, že soupeře drtíme............Ale Milan je Milan, i když tam jen stojí.Ach jo.

                      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                        MIKr.8     před 6 lety 16.03.2019 17:51 |  
                        8 1

                        Milan je Milan, Gillan je Gillan. Jeden přeceňovanej nekopa, druhej nedoceněnej fotbalovej expert... Jo svět není spravedlivej :)

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                  Dr. Fe1     před 6 lety 16.03.2019 23:32 |  
                  0 6

                  Jenže MIck hrál minulou sezonu většinou v záloze, to jak dal 2 góly byl ojedinělý případ, kdy hrál hroťáka. Na pozici hroťáka jinak moc šancí nedostal a v základu už vůbec ne.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

            Gillan     před 6 lety 16.03.2019 13:40 |  
            2 9

            Jako sorry, nedostal se vůbec k ničemu, jedinkrát neohrozil bránu soupeře, nepovedla se mu jediná klička, nic, do kombinace nulovej.8 zbytečných faulů, dvajkrát ofsajd, od hrota čekám mnohem, mnohem, mnohem víc.Aby dostal sedmičku za to, že mu to Stoch poslal rovnou na hlavu je málo.Vše, co sklepával posbírala Sevilla.Jestli máš pocit, že si zaslouží vyšší známku, než Kolář v brance, tak já ne.

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

              wimpy     před 6 lety 16.03.2019 13:49 |  
              5 0

              Tak to byl asi nejhorší hráč na hřišti Ben Yedder. :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

              Alfabet     před 6 lety 16.03.2019 14:26 |  
              3 9

              Nejsem sice "Gillanovec", ale v tomto mu dávám za pravdu. Škoda byl podle mého názoru naším nejslabším hráčem (a po něm Stoch). Nadto se mi nelíbilo, jak seřval Krále, to nebylo zrovna psychické povzbuzení.

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                Qope     před 6 lety 16.03.2019 14:49 |  
                3 2

                souhlasim byl taky dle mě neslabší, ale taky souhlasim s hodnocenim 7 - já mu dal sice osm ale to bylo par chvil po zapase ...

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                  Gillan     před 6 lety 16.03.2019 15:44 |  
                  1 8

                  Podle tebe byl nejslabší,ale hádáš se do krve a dáš mu 8..to mi stačí, děkuji:))

                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                    Qope     před 6 lety 16.03.2019 15:52 |  
                    4 0

                    ano byl nejslabší z našich už jsem ti to psal včera ... ale to neznamená že s tou sedmičkou nemužu souhlasit? Že ostatní si teda dle mě zaslouží i osm, i devět a takovy Traore i deset ...

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

              Martin 58     před 6 lety 16.03.2019 15:56 |  
              9 3

              Ty to musíš sledovat s poznámkovým notýskem na Škodu v ruce. Vem si na opačné straně Yeddera proti Delimu. Místy působil, řekl bych Tvou optikou, až trapně. A nakonec se dostal aspoň k jedné nebezpečné havičcce, stejně jako Škoda perfektně dal balón před bránu Ngadeuovi a vymluvit se na to, že mu to Stoch poslal rovnou na hlavu, zavání slabomyslností. Tvoje útoky na Škodu jsou obsesivní a je mně líto, že, jako předpokládaný fanoušek Slavie,máš takovou potřebu hraničící s nenávistí. On i ten výraz "já jsem objektivní vždy" má svou vypovídající hodnotu.

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                Gillan     před 6 lety 16.03.2019 17:21 |  
                1 9

                Ano, jsem zásadně objektivní ke všem.Nejsem fanatický magor, co má červenobílý kvartýr, červenobílé auto a jako dokážu chválit, dokážu i kritizovat.Za peníze, které jsem za permanentky a vstupenky zhruba od roku 1973 na Slavii utratil mám na to právo.U Škody to není nenávist,spíš vztek, že máme tolik let v útoku jeho, protože Slavia si zaslouží útočníka, který bude každou sezonu dávat 20 gólů + a ne Škodu, který má průměr 0,22 gólu na zápas.Já nechápu, co na něm všichni vidíte.Pamatuju u nás hráče, kterým Škoda nesahá ani po kotníky.

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

                  Qope     před 6 lety 16.03.2019 17:25 |  
                  6 1

                  vztek, že máme tolik let v útoku jeho??? To je hruza, že ho tam všichni treneri co tady prosli, stavějí ... vubec tomu nerozumí, že to je kopyto ... kdy konečně dají na tebe a uvědomí si tu šílenou chybu

  21. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 13:25 |  
    5 0

    Všichni mají za devět jako jeden tým,není o čem diskutovat,tomu večeru se přiblížilo utkání s Ajaxem kde byl čaroděj za deset.No tam nebylo prodlouzeni ve kterém se prohravalo.

  22. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    Harvey     před 6 lety 16.03.2019 13:41 |  
    3 19

    Za mě Kolář maximálně 4. Ten odkop to byla Karius-ovina jako vyšitá. A rozhodně ne první a poslední, takže spíš Kolářovina.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      sicilianbrno     před 6 lety 16.03.2019 15:43 |  
      5 0

      +3 a v hodnocení se zhodneme. Za 4 bys měl spíš hodnotit Vaclika

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      Qope     před 6 lety 16.03.2019 13:50 |  
      1 0

      Takhle provokovat Gillana :)))

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

        Gillan     před 6 lety 16.03.2019 15:42 |  
        1 8

        Víš vůbec, jak toto hodnocení probíhá?Probíhá průběžně a každá nepovedená přihrávka, klička, centr, pas, střela... každá chybička je zde zaznamenávána.Tudíž velice aktivní hráči na to mohou doplatit a naopak ti neviditelní, co nejsou u balonu a nic nezkazí mají hodnocení přemrštěné.Toto hodnocení je pouze orientační a nedá se z něj vůbec nic usuzovat.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

          Qope     před 6 lety 16.03.2019 15:50 |  
          5 1

          uff .... já už myslel že je to objektivní hodnocení a Milan na tom nebyl zase tak zle ...

  23. Ondra Kolář

    p!erreCORE     před 6 lety 16.03.2019 13:52 |  
    10 6

    Alanore tentokrát se musím ozvat. Jindy to neřeším, ale dát Ondrovi Kolářovi 6??!! Jen za ten bravurní zákrok proti té hlavičce bych mu dva body přidal. Bez toho by byl konec. Je hezké, že se snažíš být fér, ale s tímhle nesouhlasím.

    A po několikáté zmiňuji, že mi přijde škoda, že nemůžem hodnotit všechny hráče tak jako ty. Protože hráli příliš krátce.

    Jinak já dal všem deset, pochopitelně.

    • Re: Ondra Kolář

      Karel13     před 6 lety 16.03.2019 16:25 |  
      1 5

      Tím bravurním zákrokem jenom vymazal svoji hrůzostrašnou chybu vedoucí k 2. gólu. Takže nebýt 2. gólu, nemuselo být možná ani prodloužení ...

      • Re: Ondra Kolář

        Gillan     před 6 lety 16.03.2019 17:09 |  
        1 3

        Vše bylo, jak má být.Třeba by to dopadlo úplně jinak, protože by se zápas jinak vyvíjel.

        • Re: Ondra Kolář

          Dobi     před 6 lety 16.03.2019 21:07 |  
          0 0

          V dějinách a ve fotbale přece neplatí KDYBY!!! zAPLAŤ PÁMBU, ŽE TKHLE!....

  24. *

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 14:02 |  
    2 2

    Celkem souhlas s hodnocením, jak slovním, tak výsledkovým... jen bych dal asi 10 i Traoremu a Delimu... možná i Béřovi a Ngadeu... to byly opravdu špičkový výkony na evropský úrovni...

  25. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    ColinSKS     před 6 lety 16.03.2019 14:24 |  
    3 7

    chápu že euforie jde v ruku v ruce se subjektivitou a nekritickými nápady dát všem 10. Za mne to hodnocení odpovídá víc než dobře. jen bych nekritizoval Koláře (taky jsem mu dal 6) za to, že vyběhl. je to stejné jako proti Baníku, to má jako čekat na čáře?? udělal to velmi dobře a hráč přes něj chtěně přepadl, žádná penalta. navíc moc nechybělo a měl by to, stejně jako třetí gol. Vyčítat mu druhý mi přijde zbytečné, hra se vyvinula úplně najednou tak, že něměl čas a šanci couvnout a pokud se někdo podívá na záznam, tak uvídí že se to prostě při postavení golmana v danou herní situaci nedalo chytit. padalo to zhora. Nutno řící, že to byl kop par excelance

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      sicilianbrno     před 6 lety 16.03.2019 15:42 |  
      4 1

      Přesně tak, sú rád že nemáme v dnešním behavem fotbalu pecku, co jen čeká na čare, skvělým vybehnutim zlikvidoval šanci hráči Sevillu což není v článku zmineno. Při druhém gólu vyrobil hrubku, byl z toho roh, ale ten SME mohli 2x v pohodě odvrátit, tudíž bych mu to za chybu neměl a zajímalo by mě Alanore, kterej svetovej gólman by tu dělovku chytl, i když šla doprostred. Za mě i vzhledem k tomu, jakou známku dostal Milan tak 7.

  26. Nej goly poharove Evropy

    Mike     před 6 lety 16.03.2019 15:15 |  
    2 2

    Podle me 3 nejdulezitejsi poharove goly nasi historie vzhledem k vyznamu poharoveho dvojutkani, dalsiho postupu a casu vstreleni branky v utkani- Jiri Vavra, Stanislav Vlcek a Ibrahim Traore /vlastni Kjaer/. Jine me nenapadaji.

    • Re: Nej goly poharove Evropy

      ColinSKS     před 6 lety 16.03.2019 16:17 |  
      2 4

      tak to určitě nebyla vlastní branka

      • Re: Nej goly poharove Evropy

        Dobi     před 6 lety 16.03.2019 21:05 |  
        1 0

        Ať už byla vlastní nebo ne - PLATÍ!!!! A jinak souhlasím s Mikem: Vávra, Vlček v "dávné minulosti" a ještě bych přidal Kalivodu, olé! s Ajaxem!!!

  27. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    Hektor     před 6 lety 16.03.2019 15:29 |  
    9 3

    Hodnocení dnes výstižné. V zimě jsem se divil, proč byla uplatněna opce na Traorého, dnes se mu musím omluvit. Co se týká stoperské dvojice, myslím si, že Ngadeu s Delim jsou nejlepší dvojka v historii české ligy, v osobních soubojích poměrně přesvědčivě přehrávali špičkové hráče ze španělské ligy. Kúdela je skvělý kluk a velice solidní stoper, ale neměl by hrát na úkor jednoho z nich.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      Dobi     před 6 lety 16.03.2019 20:59 |  
      0 0

      Mě život naučil být vJEDNOZNAČNĚJŠÍCH hodboceních opatrný. Každá doba, každý styl chce něco jiného. Já ještě pamatuji rozestavení 2-3-5 (MS v Římě) nebo při začátku mého fandění, třeba při postupu Slavie do ligy 1965:
      Ledecký - Lála, Hildebrandt, Smolík Beran, Nepomucký -Veselý, Kadraba, Šindelář, Píša, Uldrych.
      Pak se to posouvlo dozadu: 4-2-4 nebo 4-3-3. Takže odkdy lze mluvit o stoperské dvojici? A ve Slavii určitě v 70.letech stoperská dvojice Mareš, Luža. Třeba Janko Luža nezapomíná a třeba jezdí pravidelně na Memoriál Jana Maika a přiveze i kamerády z Prešporka, pardon, Bratislavy!!!

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

        Hektor     před 6 lety 16.03.2019 21:19 |  
        0 0

        Tak to byla liga ještě československá.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

        donford     před 6 lety 16.03.2019 23:21 |  
        1 0

        Já myslím, že tenkrát hrála Slavia 3-2-5. (Lála, Hildebrand, Smolík, záloha Beran, Nepomucký, v útoku 5 hráčů zbývajících). Je fakt, že tenkrát se ta dvoučlenná záloha opravdu naběhala, ještě před nimi co jsem vídával, Vlasák, Nedvídek, před nimi Muzikář, Trubač. V té době měla Sparta zálohu Hejský Procházka.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      o-cab     před 6 lety 17.03.2019 11:33 |  
      0 0

      Kudela si to cele posral tim pustenim balonu, ale tak to se stane i vetsim hracum. Krome toho je to hrac, ktery proste nedela chyby a vzdy zvoli spravne reseni, je zcela klidny na balonu a obecne mi prijde, ze je jeden z mala, kdo by hral zaklad jakehokoli soupere, ktereho jsme v Edenu za posledni roky privitali

  28. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    obiwan     před 6 lety 16.03.2019 16:29 |  
    3 0

    Ono je to někdy hodnocení krasobruslení, každý tam má nějaké subjektivní pohledy:-) Já bych především dal týmovou desítku, protože právě týmovým pojetím a nadšením jsme ty kluky vopálený přejeli...Z mého pohledu Škoda od gólu udělal neskutečné množství faulů, šel bych o kus níž, Kolář dva skvělé zákroky a jeden špatný odkop, i tak se mi 6 zdá málo. Ale já na tom nebazíruju, protože jsem ten, co trpěl, když si z nás soudruzi z rb dělali desetiletí srandu, vydržel jsem do poslední vteřiny prohry 0:7 s Teplicema a polykal další potupy. A teď přišla odměna, která se minimálně tou extází vyrovná gólu Vávry v Římě. A ještě jeden dodatek: Když jsem viděl brečet v telce Houšteckýho, pochopil jsem, že všichni v tom týmu tím žijou, dělaj pro to první a poslední to je to krásný, to nadšení a touha! Děkuju Vám všem i tomu neskutečnýmu kotli v Edenu!

  29. Souček a Ngadeu

    ehad     před 6 lety 16.03.2019 16:34 |  
    7 0

    Souček a Ngadeu jsou v idealni sestave tydne. ;-)

  30. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    první rytíř     před 6 lety 16.03.2019 18:13 |  
    3 0

    Omlouvám se, ale musím se zeptat. Už v Edenu a ve dnech následujících jsem hledal odpověď na otázku kdo byl ten veselý černý muž v kloboučku, co se na trávníku tolik radoval s týmem?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      urs (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 19:29 |  
      0 1

      Pravděpodobně příbuzný MNN :)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

        první rytíř     před 6 lety 16.03.2019 19:33 |  
        0 1

        To jsem si říkal také, ale že by se příbuzný v bundě s nápisem Kamerun dostal až na hřiště a na společnou fotku? Ale přeji mu to!

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

          urs (přítel SN)     před 6 lety 16.03.2019 20:05 |  
          0 1

          Holt "mikroklima" :))

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

            Dobi     před 6 lety 16.03.2019 20:51 |  
            3 1

            Ani při radosti asi není vše dovoleno, ale tady bych udělal výjimku--- Tto lidé jsou určitě bezprostřednější a sdělená radost je přece dvojnásobná radost... A úspěchy, umění a usměvavost našich hrdinů tmavší pleti jsou určitě lepším lékem proti rasismu než kecání přiblblých politiků!!!

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

          FanatikSKS     před 6 lety 16.03.2019 20:48 |  
          0 1

          No na novou posilu to zrovna nevypadalo :)))).
          Možná agent ???

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

            slaviator     před 6 lety 16.03.2019 21:15 |  
            0 2

            Já si myslel že je to agent, mám pocit že jsem ho viděl v létě v jedny restauraci v Pobřežní na Karlíně právě s MNN, když se bavili spolu o nějaký nabídce z Turecka kterou MNNv létě měl

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      SKSVenca     před 6 lety 16.03.2019 20:54 |  
      0 0

      To nevím, ale bylo vtipné jak mu ten klobouček Přéma hodil do sektoru 114 a on se ho pak domáhal zpátky :)

  31. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    Jaromir82     před 6 lety 16.03.2019 20:07 |  
    2 0

    Hodnoceni v pohode. Doporucuju ale shlednout hodnoceni vesportu, kde vetsina hracu dostala 6, coz je dobry vykon. Sorry jako, mi prehrajeme a vyradime sesty tym sveta a oni nasim hracum daji jen prumernou znamku? Wtf?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      Hektor     před 6 lety 16.03.2019 21:17 |  
      3 1

      Tak to mě taky zarazilo, u Sparty by měli min. devítky snad i maséři.

  32. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    Dobi     před 6 lety 16.03.2019 21:16 |  
    0 10

    Malilinko OT - mně kazí víkendovou radost informace z toaLetné... Rumun Ardeleanu fouknul během 5 minut 2 pentle pro letenské Rumuny. Zvláště ta první byla podivná Když už Sparta nemůže, Ardeleanu pomůže. A teď číst ty kecy o velkoklubu atd... A ještě přidal červenou pro Hanáka.. Smutné je, že se pak hněv snáší na všechny Pražáky, včetně Dukla, kdy ta dnešní vůbec ani 1% není tím protěžovaným bolševickým klubem... Holt Křeťa musí opět zaplnit vyprázdněnou kabelu a súdruh Chovaněc si jistě pozve toho Rumuna na přátelské kafčko....

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      DKNL     před 6 lety 16.03.2019 21:36 |  
      2 1

      Trochu objektivity.Pentle jasný a redka taky.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

        Dobi     před 6 lety 16.03.2019 21:53 |  
        0 4

        No, rozhodující byla ta první, druhá už jasná... Ale na různých fórech se to rozebírá ne tak jasně, jako má DKNL. Ono je něco jiného ruka plně úmyslná (třeba zrovna na podzim Traorého polovolejbalový zákrok na Spartě, a ty, kdy je hráč v běhu a ruce mu pomáhají udržet stabilitu. Vím, že to je těžké posoudit, nakolik to byl jasný úmysl zabránit míči putovat, kam míří,,, A pak už pro Sigmu jelo vše s kopce, i ta červenka byla pak jasná, při takovém obratu se vlastně nedivím za emoce... Přiznávám se, že se na každé písknutí pro Spartu a v poslední době i pro Plzeň dívám s podezřením. Letití zkušenosti i Chovaněc v čele komise mě k tomu vedou...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

          Martin 58     před 6 lety 17.03.2019 08:08 |  
          1 0

          Ta ruka tam byla. Beneš ji nejdřív jakoby stahoval a pak si však na ten balón úmyslně šmátnul,přičemž to šlo k tyči.
          A citace z iDnesu „Věděl jsem, že mě to trefilo do ruky. Ale nevěděl jsem, v jaké jsem ji měl poloze, jestli jsem měl ruku u těla a míč mi ji odpálil, nebo ne,“ přemítal Beneš. „Když se šel rozhodčí podívat na video, tak jsem tušil, že to bude penalta.“ Čili další komický výklad provinilce se závěrečným nevědomým přiznáním.

  33. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    dauby     před 6 lety 16.03.2019 21:47 |  
    5 3

    Desítka pro Součka je podle mě nadhodnocená, měl tam i pár minel. A dát Kolářovi známku 6 je fakt výsměch. Podržel nás, jako už dlouho ne. Zaslouží si minimálně osmičku!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      o-cab     před 6 lety 17.03.2019 11:29 |  
      0 1

      je fakt ze na 10 tam par chyb mel, ale s Kolarem souhlasim, Alanor nakonec presne popsal proc. sice tam mel jeden zakrok naprosto svetovy, nicmene dva goly napul zpusobil (penalta, odkop) a toho Munira by top golman vzhledem k umisteni mel

  34. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    o-cab     před 6 lety 17.03.2019 11:27 |  
    0 0

    temer doslova souhlas az na:
    1) Kral - druhy polocas ano za 7 ale prvni tak za 3, v nem byl vylozene spatny z meho pohledu, odevzdal temer vse, nestihal
    2) MvB - u nej bych vypichnul to stejne jako u Petera rozbehani obrany. Dominance na pulce soupere diky nakopum v nastaveni byla stejnou zasluhu obou techto borcu

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      donford     před 6 lety 17.03.2019 12:03 |  
      1 0

      Trochu bych se přimlouval, aby byl zvlášť hodnocen i výkon týmový. Tedy nikoliv jen prostým součtem známek a jejich vydělením. Opravdu zvláštní známkou, jak na jednoho každého z nás tým udělal celkový dojem. A tam myslím, že by celková desítka padla určitě. I Alanor v úvodu svého hodnocení správně usoudil, že to byl zápas, o kterém budeme jednou vyprávět i naším vnoučatům. A opravdu takový byl. Jen znovu považte, že jsme šli do prodloužení za stavu 2:2, pak vbrzku dostali třetí branku. Každý si bleskově spočítal, že musíme dát ještě 2. A mnozí a já byl určitě mezi nimi, jsem si říkal, tak spadla opona (klec). Nemožné. Ale všechna čest klukům, odválčili to se ctí.
      No, a pak dal Buren třetí branku. A to už jsem u TV poskakoval (sedět se nedalo), ječel, povzbuzoval, radil, řval a také si po každé zkažené přihrávce zoufal. Čas prchal a pořád nic. Ale ti kluci na hřišti byli daleko silnější než my (tedy já) u TV. A vykopali ten postupový zázrak. Takže, pokud by se mohl hodnotit týmový výkon, pak desítka 3x podtržená.

  35. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    deny91     před 6 lety 17.03.2019 12:36 |  
    1 0

    Po takovém zápase mám asi jen slova chvály na všechny, byť se někteří dopustili chyb, které nás mohly stát postup. Pokud bych měl ale vypíchnout něčí výkon, tak musím upozornit na fantastického Deliho, který si z Ben Yeddera dělal vyloženě trhací kalendář a na své straně stoperské trojice mu vůbec nic nedovolil. Navíc byl i velmi jistý v rozehrávce. Po tom brutálním faulu na jeho koleno jsem myslel, že skončil, ale on to dohrál ve velkém stylu až do konce. Fakt fantastický výkon na stoperu.
    Pak bych chtěl zvlášť pochválit Micka a Petera, kteří nám svým střídáním defacto zajistili ten krásný zážitek na konci. Samozřejmě to byl celý tým, ale oni hráli opravdu skvěle a Mickovo dokonalé zakončení, nebo Peterova asitence, to byla fotbalová mňamka, která se neodehrála za rozhodnutého stavu nějakého pouťáku v lize s Duklou, ale s nejtěžším možným soupeřem.
    Fakt paráda a jsem moc zvědavý, jak se příště popasujeme s Chelsea. Kéž by bylo o co hrát až do konce :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      deny91     před 6 lety 17.03.2019 12:45 |  
      1 0

      Ještě doplním, že rozestavením 3-5-1-1 JiT naprosto zaskočili trenéry Sevilly a je škoda, že to víc komentátoři nerozebrali. Na některých záběrech byly vidět ty jejich bezradné pohledy, co se vlastně děje, a taky to, jak si pak znovu studovali formaci, ve které jsme teda měli nastoupit. Machín na tázavé pohledy svých asistentů, když jim to zvlášť na začátku první půle vůbec nešlo, jenom zmateně krčil rameny. Parádní taktický tah!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      Edenjejenjeden     před 6 lety 17.03.2019 13:07 |  
      1 0

      No vždyt taky Ben Yedder byl pěkně vzteklej,když střídal,oni si vůbec nepřipouštěli ,i po prvním zápase,že by mohli vypadnout.A klidně bych se před Chelsea stylizoval do role velkého outsidera znova....

  36. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

    Gino     před 6 lety 18.03.2019 15:27 |  
    3 2

    Tady jsou fakt tací, co dali hráčům čtyřky, pětky? A někdo dokonce i jedničky? Doporučoval bych redakci taková individua zablokovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Sevilla 4:3 po prodloužení

      wimpy     před 6 lety 20.03.2019 12:37 |  
      4 0

      Jedničky jim dávali učitelé. :-)