Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (94)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    ColinSKS     před 6 lety 11.03.2019 11:56 |  
    9 9

    potrefená husa kváká ... izblebt se zase jednou odkopal :-D ... to je velmi zábavné a díky adminům že jste to na SN dali. bohajeho, to jsou rudí tataři .... asi nemají sluch aby si pořádně poslechli co JT v rozhovoru Mádlem řekl.

  2. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    Ondráš     před 6 lety 11.03.2019 12:00 |  
    7 19

    Trapné je to z obou stran.

  3. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    VanDel     před 6 lety 11.03.2019 12:03 |  
    31 1

    Škoda že v tom článku zapoměli připomenout, kdo koho podporoval ve volbách do FAČRu. Jaksi by jim to ale nesedělo, to těch jejich teorií.....

  4. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    pehacko     před 6 lety 11.03.2019 12:04 |  
    33 1

    ispart je opravdu takovej hodne nepovedenej rumunskej polocas...

  5. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    mudrc     před 6 lety 11.03.2019 12:27 |  
    1 4

    To se tak krasne cte :)

  6. Re

    Yh     před 6 lety 11.03.2019 12:34 |  
    12 0

    Tvrdíkova vyjádření jsou podle nich nepravdivé a manipulativní.

    Tam to asi fakt píšou opice. :-)

  7. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    zeleznik2     před 6 lety 11.03.2019 12:40 |  
    12 1

    A Rumuni zase vystrkují růžky...dokud budou vyhrávat, zřejmě přibydou další a další podobné články..

  8. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    Max1     před 6 lety 11.03.2019 12:42 |  
    7 17

    Jako tohle fakt šaškárna a z obou stran, nebuďme naivní a nalijme si čistého vína, určitá diplomatická dohoda na ose Tvrdik-Berber byt musi, stejne jako ma dohodu se Spartou a plísní.

    • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

      Snivec     před 6 lety 11.03.2019 13:00 |  
      12 1

      ja netvrdim, ze nejaka dohoda není, ale ani nemohu tvrdit, ze je, protože to nevim. Ty mas nejake informace?

      • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

        Max1     před 6 lety 11.03.2019 13:08 |  
        1 13

        Informace nemám, ale je to logický, pokud nějaký tým chce být silný, musí být silný i politicky a tudíž být za dobře s vedením asociace (ikdyz ji vede stbacky ksindl). Prostě je to politický svinstvo a důvody jsou pragmatický.

        • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

          Snivec     před 6 lety 11.03.2019 13:26 |  
          14 0

          Takze si nalijme cisteho vina, nevis vubec nic. Myslis, ze by vsichni rezali jeden z financne nejsilnejsich klubu u nas, pouze proto, ze nema dohodu s Berbrem? A ze ho nerezou, znamena to, ze tu dohodu ma? Verim, ze Bebr je svine, ale zase není vsemocny a v zakulisi je plno silnych psu a Berbr nebude chcat proti vetru, proc by to delal?

          • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

            Max1     před 6 lety 11.03.2019 13:51 |  
            1 3

            Tady ale nejde o výsledky, sudi, řezání atd., to je trochu něco jiného a sportovní vysledky bych ani do toho moc netahal. Jde mi o politicky vliv, pokud tady bude snaha něco prosadit, změnit atd., je vždy jednodušší to udělat s podporou vedeni asociace, ktera ma podporu delegátů jakou ma, ikdyz vsichni vědí co je Berbr zač, už jen to, že proti němu jsme byly 3 kluby hodne ukazuje jakou moc ma. Tvrdik je pragmatik a vi, že vliv na politickou moc je třeba mít, proto si osobně myslím, že určitá diplomatická dohoda tam je.

            • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

              travel (přítel SN)     před 6 lety 11.03.2019 13:56 |  
              3 1

              A co může JT dělat jiného než dohodu (pokud připustíme,že tomu tak je), když všechny funkce jsou obsazeny sparťany a něco plzeňáky.

              • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

                Max1     před 6 lety 11.03.2019 13:57 |  
                1 3

                Ale tak samozřejmě, já nekritizuju tu dohodu, jen píšu, že tato mediální přestřelka je zbytečná

    • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

      kedul     před 6 lety 11.03.2019 15:22 |  
      6 0

      Tvrdík není žádný Don Quichote, i když se tak někdy tváří, nebo to tak vypadá. On se teď po neúspěchu svého pokusu o změnu na poslední valné hromadě FAČR čistě pragmaticky (na radu Nezmara?) snaží SKS zbavit nálepky potížisty, která na ní roky ulpívá. Nepochybně cítí odpovědnost vůči klubu a jeho akcionářům a nechce, aby mu vlivná klika "zhatila" poměrně dobře nastartované "životní" dílo. Tragikomické na tom je, že Berbrovi volitelé a hlavně jejich neformální mluvčí ho nejdřív nebrali vážně (když ho implicitně nezesměšňovali, tak ho ignorovali) a teď to spíš vypadá, jako by z něj začali mít strach(?).

  9. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    Rhu-rhu     před 6 lety 11.03.2019 12:45 |  
    15 0

    Tak Tvrdík v otevřeném rozhovoru s televizí seznam povídá o vztazích s Berbrem, Spartou a Plzní pár minut, řekne mnoho pro mě zajímavých informací, vysvětlí všechno konkrétně a bez frází… a za pár dní (asi to tak dlouho plodili, no nedivil bych se) se na klubovém twitterovém účtu Sparty objeví kratičký textík, který jaksi naznačuje přesný opak toho, co řekl JT, ale to je tak všechno, co se z něho můžeme dozvědět. Co vypadá věrohodněji? :-)

    • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

      Ondráš     před 6 lety 11.03.2019 12:49 |  
      4 26

      Ani jedno..plácat si můžeš co chceš, když není přítomná protistrana.

      • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

        Gino     před 6 lety 11.03.2019 13:19 |  
        13 1

        Ty, Ondráši, běž si vyhonit. Zase jsi nevrhlej.

        • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

          Ondráš     před 6 lety 11.03.2019 13:36 |  
          5 13

          Někteří tady fakt ztrácíte soudnost. Ano, Tvrdíka moc nemusím, ale to s tím teď nesouvisí. Představ si, že by nastala opačná situace a Křetínský by Tvrdíka v TV obvinil, že má dohody s Berbrem. Myslíš, že by si to Tvrdík, respektive Slavia nechala líbit? Tohle kydání hnoje, aniž by se k tomu mohla protistrana hned vyjádřit, teda osobně za žádnou frajeřinu nepovažuju.

          • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

            Gino     před 6 lety 11.03.2019 13:42 |  
            15 0

            Sparta má určitě možnost se k tomu vyjádřit. A tenhle pamflet na twitteru za vyjádření nepovažuji. Fér by byl rozhovor s Křéťou, nemyslíš? A kruciprdel, fakt se tu chceš zastávat Sparty, tvl?

            • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

              Ondráš     před 6 lety 11.03.2019 13:45 |  
              1 17

              Já se Sparty nezastávám. Jen vysvětluju, proč pro mě není věrohodná ani jedna strana (dotaz od Rhu-rhu).

              • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

                Pepino44     před 6 lety 11.03.2019 14:14 |  
                7 0

                Mirek Dušín je totiž proti mně hadr.

              • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

                vršek     před 6 lety 12.03.2019 12:53 |  
                0 0

                Které strany máte na mysli? Vy srovnáváte věrohodnost, čistotu a zákulisní jednání Sparty a Slavie?

          • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

            vršek     před 6 lety 12.03.2019 12:28 |  
            4 0

            S tím Vaším kydáním hnoje a obviněním Tvrdíka, Nezmara a Slavie začala právě Sparta v průběhu února a já jsem přesvědčen o tom, že toto je reakce na sprostoty a zákulisní jednání Sparty s Plzní o rozdělení moci v českém fotbale - viz právě průběh schůzky u Křetínského, aktivita Sparty při volbě Malíka a instalace Chovance do vedení komise rozhodčích...

            • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

              bongor     před 6 lety 13.03.2019 19:14 |  
              0 0

              To už tady bylo i před Tvrdíkem,dohodli se bez problémů a ten mizera Tvrdík jim to pokazil.A teď jak na něj?

      • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

        wimpy     před 6 lety 11.03.2019 13:48 |  
        17 0

        Tohle není soud, aby musela být přítomna protistrana. Oni Tvrdíkovi (nejspíš) něco řekli a on to zveřejnil. Oni se k tomu zveřejnění vyjádřili, ale nanejvýš zamlžujícím a nevěrohodným prohlášením.

  10. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    wimpy     před 6 lety 11.03.2019 13:20 |  
    33 0

    No já nevím, jedinej jasně vyjádřenej postoj k Berbrovi vyjádřily kluby hlasováním a to víme všichni, jak dopadlo. Takže na Letné mohou tak akorát mlčet...

  11. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 11.03.2019 13:21 |  
    20 0

    Asi takhle - dokud jsme byli švorc, tak si s náma ty šmejdi vytírali zadnici ukázkově, viz asi 80 zápasů bez kopaný penalty a další a další...

    Teď když od nás cejtí prachy, viz sponzorování repre, a další projekty v rámci ligy, tak nás nechávají relativně bejt... k čemuž samozřejmě pomohlo i VAR...

    Dokud tam tihle vejlupkové budou, tak s nima chtě nechtě nějak komunikovat musíme... Uvidíme jak se to vyvrbí do budoucna, takovej Ivan Hašek po dvouletý zkušenosti s tímhle xindlem, utekl raději zpátky k trénování... třeba se začne blýskat na lepší časy... ale každopádně klub jako je Slavia, by měl mít zastoupení, jak ve vedení FAČR, tak ve vedení Ligový asociace... s tím bysme měli do budoucna něco udělat...

    • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

      urs (přítel SN)     před 6 lety 11.03.2019 18:48 |  
      7 0

      Připomíná mi to zvolání zloděje: "Zloděj! Chyťte ho!" Aneb Šádek s Křéťou přece chtěli očistit českej fotbal tím, že oba toho fízla volili. Víc netřeba dodávat. Je to svoloč..

    • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

      fanda17     před 6 lety 12.03.2019 12:26 |  
      0 0

      Ano, myslím, že to také pomohlo k nominaci Krále do áčkové repre. Myslím, že z Teplic by se tam asi po odehrání čtyř utkání jako u nás nedostal:-)

  12. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    Lunaris     před 6 lety 11.03.2019 13:40 |  
    24 0

    Takže co sparta napsala - že Tvrdík je trapnej a že není v politice, k samotné věci se fakticky nevyjádřila. Každý si z toho odnese, co chce.

    • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

      slavanda     před 6 lety 11.03.2019 20:39 |  
      4 6

      Tak já si z toho odnáším, že jsme samozřejmě vyměkli, po původním marném boji s Berbrem, po příchodu Nezmara který umí nejen jako sportovní manažer... prostě má za ty léta široký konexe, jsme zakopali tomahawky aby nám nikdo neškodil zbytečně. Asi jsme chtěli jen rovinu, aby jsme to netlačili do kopce. No a pak nás Berbr natřel, jak krásně spolupracujeme, JT to neunes a šel k Mádlovi, Asi chce, aby nás nechali na pokoji, když i my mlčíme. Že to dělá jako všechno celý svůj život, s tím musíme počítat. Prostě to nebude nikdy žádnej génius, vždyť je to výstrojní armádní důstojník nebo co... ALE: Pro Slávii se může přetrhnout, narozdíl od politiky neutrácí moje (naše) peníze ale čínský a klub jde nahoru. Čili mu odpustím, že je jako slon v porcelánu. Pro klub je rozhodně lepší on než bílej kůň Křetínský pro Spartu.
      No a Sparta se nemohla nevyjádřit, popřít to úplně nemohla, protože JT je neřízená střela a ještě by mohl plácat něco jiného, tak to hrají do ztracena, vlastně se vymezují proti hlásné troubě, nikoliv zprávě.
      Tak tohle si odnáším já. Můj momentlní dojem, kterej se asi bude ještě vyvíjet. Nikomu ho nevnucuju. Hele, asi nebudeme úplný andílci, že? Jen si díky velkýmu balíku peněz můžeme dovolit být čistší než ostatní.

      • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

        fanda17     před 6 lety 12.03.2019 12:24 |  
        1 1

        Myslím, že velmi slušně shrnuto. Za mě naprostý souhlas, tak nějak to bude.

    • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

      bongor     před 6 lety 13.03.2019 19:18 |  
      0 0

      Já si z toho odnáším jedině to ,co už pradávno vím.Nejtrapnější z trapných je ten klub,co máme tak rádi a taky to začíná na S.

  13. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    travel (přítel SN)     před 6 lety 11.03.2019 13:49 |  
    23 1

    Tohle podporuje můj názor,že až sparta po Berbrově odchodu ovládne všechny důležité pozice ve fotbale,tak to bude zřejmě ještě horší než teď,tím spíše,že prolhaná média jim jdou na ruku. Sám Mádl nabídl spartě a plzni rozhovor,aby na JT mohly reagovat,oba kluby to odmítly.Samozřejmě v článku o tom ani zmínka.

  14. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    Mimoň     před 6 lety 11.03.2019 14:00 |  
    22 1

    Když jde Sportu tolik o čistotu toho fotbalu, tak proč v článcích obviňujicich Slavií zároveň nepřipomenou nepatrný fakt, že Sparta s Plzní Berbra za mistopredsedu ZVOLILI. To se ta sparťanská hlásná trouba za to tolik stydí? Vždyť to je základ objektivity připomenout, bez tohoto uvedeného faktu to nemá žádnou vypovídající hodnotu a je to jenom záměrně sepsaná slátanina, která má za úkol vyvolat podezření u jedinců, kteří si neumí spojit dvě a dvě. Objektivita Sportu nula nula nic, že mě to nepřekvapuje...

    • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

      pehacko     před 6 lety 11.03.2019 14:52 |  
      8 0

      a ze 99pro%cent jejich fanouskovske zakladny na slozity vypocet 1+1 potrebuje kalkulator a chytreho syna co jim to na nem spocita...

  15. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 11.03.2019 14:05 |  
    30 0

    Hlavně si připomeňme, co se v roce 2017 stalo, Tvrdík požádal Křetínského o schůzku, přišel tam a koukal asi jako blázen, protože tam byl přítomen i Šádek. Už jenom tohle je víc než vypovídající a když pominu, že je to pěkná levárna, tak to minimálně svědčí o tom, kdo s kým drží basu. A co píše rudý bulvár Spart je irelevantní.

    • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

      urs (přítel SN)     před 6 lety 11.03.2019 18:41 |  
      3 0

      Moc pěkně shrnuto, díky!

  16. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    smely (přítel SN)     před 6 lety 11.03.2019 14:11 |  
    20 1

    RB dycky byli, jsou a budou levy jak turecka savle...tenhle jejich stekot me neprekvapuje...#jaksterudytaksteblby

    • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

      pehacko     před 6 lety 11.03.2019 14:50 |  
      14 0

      lzou od prvniho derby, ten gol nebyl!!!

  17. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    electropope     před 6 lety 11.03.2019 16:08 |  
    12 21

    Kristova noho, lidi, mějte trochu soudnosti. Berbr mluví o Nezmarovi jako o svym kamarádovi, s kterym choděj ještě s Rogozem na pivo, chválí si, jak se mu od jeho příchodu do Slavie s SKS líp jedná, a všichni jsme si všimli, že nás rozhodčí už řežou úplně minimálně (nebo dokonce naopak, jako včera), ale všechno je to jen shoda okolností, ne?

    Nikdo nepopírá, že šlo o klasickou "když je nemůžeš porazit, přidej se k nim" situaci a nemělo smysl chcát proti větru, ale když už jsme se k nim přidali, bylo by vhodný o tom taktně mlčet, neukazovat na ostatní a už vůbec se dětinsky neohánět hlasováním na valný hromadě, který proběhlo dlouho před narovnáním vztahů s Berbrem.

    • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

      o-cab     před 6 lety 11.03.2019 16:23 |  
      10 0

      a scénář že ten zkurvený berbr prostě jenom provokuje což je přesně to co miluje dělat a ještě ty slova a jak to řekl?

      fakta jsou ve volbách, v obsazení vedení fotbalu, v iniciativach našich vs zbytek, v tom že bez Číny by v době bez dotací FAČR kleknul finančně atd.

      • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

        electropope     před 6 lety 11.03.2019 16:51 |  
        4 18

        To je tak naivní, až je to roztomilý. :)) Prostě už nejsme skoro jediný čistoskvoucí mezi špinavejma, to se stává a není nutný u toho kolem sebe kopat, ne? Anebo to dealbreaker fakt je a pak můžeš fandit někomu jinýmu, třeba... Teplicím.
        Ale pro samou lásku ke klubu popírat zjevný je trošku nedůstojný, if you ask me.

        • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 11.03.2019 17:35 |  
          17 7

          Ty vole co to tady meles za ptakoviny? Cetl jsi vubec ten rozhovor? Kdo s kym kde chodi na pivo? Myslis jako ze kdyz se Nezmar (sportovni reditel jestli nevis), potka na Strahove s Rogozem a daji si kavu a pokecaji, zastavi se u nich Berb a vsichni se bavi o fotbale, tak to znamena, ze s nimi jako Slavie tahneme za jeden provaz? Tak ty jsi velmi velkej pacient! Nemel bys tolik koukat na filmy o tajnych sluzbach, konspiracich atd.. To ze Berbrovi bastis s drzkou dokoran kazdou ptakovinu je taky skvela prace tveho selskeho rozumu. Jediny duvod proc nas nerezou je, ze cinani dotuji repre, my mame nejlepsi stadion v CR, kteri oni potrebuji a jeste zasobujeme repre velkym poctem hracu. A repre je pro tyhle smejdy jejich vykladni skrin a jedina sance, jak ty svy sracky aspon trochu maskovat. Tak se probud a zkus premyslet, nez tady na tomhle slavistickem foru zacnes placat takove nesmysly..

          • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

            electropope     před 6 lety 11.03.2019 18:08 |  
            6 18

            Za prvních pár výkřiků jsem tvoji duchaplnost nečetl - podobnym tónem se bav třeba se svojí bábou, určitě ne se mnou.

            A ke schopnosti číst asi jen tohle: "„Já léta kamarádím s Honzou Nezmarem, který je zase velký kamarád s Romanem Rogozem, stejně jako já, takže se občas sejdeme ve třech a meleme,“ řekl doslova Berbr.

            Jestli je to nad pivem, kafem nebo kakaem, je mi celkem buřt. Pokračuj ve hledání správnýho stromu, na kterej štěkat, dík.

            • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

              Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 11.03.2019 19:17 |  
              13 2

              Ja se takhle budu bavit s kym budu chtit, na to si radsi zvykni, tak to ve svete chodi!

              Jasne,takze tady budeme verit prislusnkovi STB, krali vsech svinaren ve fotbale, kterej se vybleje Deniku Sport. Cili dva “subjekty”, o kterych Tvrdim tvrdi, ze se dali dohromady a jeho slove zcela jasne dokazuji vysledky voleb a rozlozeni sil ve vrcholnych organech FACR.
              Tak urcite ty vole :D
              Jak ty vis, co pro Berbra znamena kamaradi? Lidi co potkava uz nekolik let a prohodi s nimi nakou rec? Pise nekde,ze se bavi o tom jak ridit fotbal nebo o tom, kolik jamek zahral v paru? Jestli ti to uniklo, tak Nezmar se ve fotbale pohybuje cely svuj zivot! Navic saˇ ten tvuj pravdomluvnej Berbr tvrdi, ze aby se vubec Tvrdika na neco zeptal, musi mu posilat vzkaz pres Nezmara! A kdo je sef Slavie? Nezmar nebi Tvrdik? Myslis si, ze Nezmar si kupuje vliv od Berbra za Tvrdikovymi zady? Jediny proc nas nerezou jsou penize pro repre, stadion a hraci repre. A proc nam rozhodci “pomahaji”? Protoze diky VARu musi! To jenom ty jsi tady vytvoril nejakou mylnou predstavu na zaklade zvratek od Berbra a jeste mas tu drzost tady s tim otravovat na SN..

              • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

                o-cab     před 6 lety 11.03.2019 22:52 |  
                6 0

                přesně a to u obou příspěvků:) smrt stb smrt spartě

            • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

              Mimoň     před 6 lety 13.03.2019 19:21 |  
              1 2

              Hele a tak když seš tak chytrej, tak mě vyjmenuj třeba, která nase penalta byla tedy sporná, ať se poučím...

          • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

            necich     před 6 lety 11.03.2019 18:35 |  
            5 7

            Myslím, že zbytečně volíš konfrontační a agresivní tón. Osobně si v žádném případě nemyslím, že bychom byli protěžováni. Ovšem ono není podstatné co si myslím já či ostatní fanoušci Slavie. Pro všebecné mínění je zásadní co si myslí fanoušci ostatních klubů či veřejnost. Stačí si přečíst pár diskusí a máme jasno. Málokdo uzná, že jsme přejeli Bohemku a ztrapnili Baník, ale většinou poukazují na odpískané penalty, které být neměly či odvolaný gol, který byl přeci jasný. A o tom to je. Když byl spatřen Paclík v družném hovoru s Damkovou a Berberem tak přeci taky jen klábosili o fotbale a nikdo v tom přeci nemohl spatřovat nic špatného či nekalého (dle slov Viktoriánů). A já tedy také nejsem vůbec vodvařenej z toho, že Jan Nezmar je označován za kamaráda Berbra či Rogoze. Nikde jsem nečetl reakci ve smyslu ohrazení proti tomu tvrzení. Opravdu v tom nic nehledám, ale nadšenej z těchto článků tedy nejsem...

            • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

              Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 11.03.2019 19:07 |  
              11 0

              Pockej pockej.. o par radku jinde o tom mluvis zcela jasne, ne? Ty tri se v Plzni spojovali dohromady, protoze se tim sami chlubili! Kazdej je videl u nich na stadionu! Vidis snad Berbra u nas s Tvrdikem? Dyt ten sam Berbr rika, ze Tvrdikovi musi posilat vzkazy po Nezmarovi. Videl jsi nekde sedet Nezmara s Berbrem, s Rogozem? A kdyby jo, tak mozna tak na FACRu, kde s nimi at chce nebo ne musi resit zalezitosti ohledne repre, stadionu atd. A samozrejme,ze se zna s Rogozem, protoze se ve fotbale pohybuje cely zivot. Tem lidem se nevyhnes. Muze si s nim ve spouste veci i rozumet, protoze ty lidi nejsou uplny retardi, ktery od rana do vecerea mluvi jenom o tom, jak nekoho ojebat. Jedinej kdo se snazi to takhle naroubat je prave tahle ta plzenskospartanska klika, v tomhle pripade zastoupena Berbrem a Denikem Sport. A ty jim to zobea z ruky, mluvis tady o tom, jako o hotove veci a pritom vis uplny prd! A bodet by se o tom jiny fanousci nebavili, ty na to cekaj jak na smilovani bozi, protoze jinak diky sve aroganci nedokazou prijmout, ze jsme daleko lepsi nez jejich tymy. A tak tahaj z klobouku kazdou spekulaci, ktera se jim jen trosku hodi, vcetne tech tvych kecu tady na SN. Nedokazou prijmout, ze funguje VAR a ze zkratka funguje predevsim ve prospech tech lepsich a poctivych. Ta hysterii tady davno byla pred Bohemkou a pred Ostravou. A co maji ty videorozhodci delat? Porusit pravidla a delat, ze ten faul Krcha nevideli a to jenom proto, aby Slavia nahodou nevypadala, ze ji nekdo pomaha? Prdlajz. Vcera Diop prokazatelne nechal nohy za sebou a modlil se at se ho Kolar aspon trosku dotkne. Kdyby pokracoval normalne v behu, tak ho Kolar mine. Naopak Olayinka uz do soboje bezel rozhozenej z kontaktu od obrance, mozna by o metr dal upadl stejne ale evidentne do nej Lastuvka vletel rukama a sestrelil ho k zemi. Kdo tohle nechce videt, jen tak vyjadruje svoji frustraci nad ztratou sveho tymu a nebo je klasicky papeztejsi nez papez, coz uz jsme tady taky jednou meli a je to strasna ptakovina.
              A ano, volim konfrontacni ton protoze to je potreba..

              • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

                necich     před 6 lety 11.03.2019 20:04 |  
                1 1

                Tak nevím kde o pár řádků se k tomu vyjadřuji, ale vím že se kromě agresivity a konfrontace chováš hystericky. Vzhledem k tomu patrně ztrácíš schopnost porozumvět psanému textu. Jméno Tvrdík jsem v příspěvku výše vůbec nevyslovil, nikomu z ruky nezobu a o ničem nepíši jako o hotové věci. Naopak, píši že nejsem vodvařenej, když se spekuluje že Jan Nezmar je označován jako kamarád Rogoze a Berbra. Ano, vím prd tak jako ty. Napočítej do deseti a uvědom si, že svůj názor případně nesouhlas s druhém lze vyjádřit slušně a kultivovaně. Hlášky o tom, že se budeš vyjadřovat jak uznáš za vhodné, by ti mohly zhořknout. A nemyslím vůbec sebe. :)

            • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

              Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 11.03.2019 20:02 |  
              3 0

              Promin, spojil jsem si te dohromady s electropope. Tak snad si z toho dokazes vzit, to co bylo potreba k tvemu komentari..

              • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

                necich     před 6 lety 11.03.2019 20:06 |  
                4 0

                Pozdě :)

                • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

                  Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 11.03.2019 20:42 |  
                  4 0

                  To se povedlo :D

        • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

          wimpy     před 6 lety 11.03.2019 17:40 |  
          4 3

          Ta idea, že jsme byli jediní čistoskvoucí mezi špinavejma, je taky pěkně naivní.

    • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 11.03.2019 16:24 |  
      5 0

      Kristova noho...

    • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

      wimpy     před 6 lety 11.03.2019 16:24 |  
      7 0

      Tos měl napsat pod článek o Tvrdíkově tweetu, nikoli pod článek o vyjádření Sparty. Už se bavíme o něčem trochu jiném.

      • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

        electropope     před 6 lety 11.03.2019 16:44 |  
        2 15

        Dobře, tak explicitně, aby předmět sdělení některým neunikal - Sparta se ošívá naprosto pochopitelně a s podivem je snad jedině to, že až teď.

        • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

          wimpy     před 6 lety 11.03.2019 17:35 |  
          12 0

          Ale hloupě, v tom je ten problém. Jestli nechtěli říct, že to není pravda nebo že to bylo jinak, měli mlčet. Dehonestování autora je sice způsob boje, ale sám osobě vypovídá spíše o dehonestujícím, než o dehonestovaném.

        • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

          vršek     před 6 lety 12.03.2019 12:41 |  
          5 0

          S obviněním o spolčení Slavie s Berbrem přišla Sparta prostřednictvím svého manipulativního deníku Sport již v únoru a je jen dobře, že Tvrdík připomíná jakou špínu zde Sparta s Plzní "upekli s volbou Malíka, Svobody a dosazením Chovance do KR - jaké mají doklady o protěžování Slavie - snad ty penalty, o kterých skoro pokaždé rozhodoval VAR a to i v neprospěch Slavie...

        • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

          Mimoň     před 6 lety 13.03.2019 19:01 |  
          0 2

          Běž fandit Spartě, tam se mezi blbce dobře zařadiš

  18. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    stromovous (přítel SN)     před 6 lety 11.03.2019 16:45 |  
    26 0

    Sparta napsala ve svém vyjádření výslovně, že má potřebu se vyjádřit k výrokům Jaroslava Tvrdíka. Škoda tedy, že se pak v dalších odstavcích svého textu k těmto výrokům ani náznakem nevyjadřují, pouze vyslovují svojí víru v to, že se Jaroslav Tvrdík výrokům vyhne. Zajímavé, sami napíšou, že mají potřebu se vyjádřit a - zřejmě nedopatřením - svojí nutkavou potřebu se vyjádřit hned obratem zapomeno... Tak co, Sparto, co konkrétně bylo nepravdivé či manipulativní?

    • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

      Lunaris     před 6 lety 11.03.2019 17:31 |  
      10 1

      Trošku to odpovídá tomu, jak sparta v posledních letech funguje, pravá neví, co dělá levá. Jednu větu dal dohromady Kotalík, druhou Svoboda a vznikl z toho rudý paskvil.

      • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

        pehacko     před 6 lety 11.03.2019 17:36 |  
        15 0

        a celej text kulha jako rosicky

    • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

      slaviator     před 6 lety 11.03.2019 22:57 |  
      1 3

      Přesně tak, Aleši.

    • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

      vršek     před 6 lety 12.03.2019 12:43 |  
      8 0

      Je to stejné jako obvyklé sparťanské klišé - "jenom brečíte" ale argumentace zcela chybí...

  19. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    p!erreCORE     před 6 lety 11.03.2019 17:42 |  
    12 5

    tohle uz je moc. on uz sem posila i clanky. mne nevadi,ze tu je. mne vadi, ze dela jako by nic,vadi mi,ze neni chlap,kterej by rek: choval sem se jako idiot,mrzi me to,zkusim to znovu..je to trapny ted uz od redakce. PROTESTUJI

    • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

      Gillan     před 6 lety 11.03.2019 18:16 |  
      4 15

      Za mě v pořádku, diskutuje o fotbale, neuráží, článek se týká Slavie a vyvolal debatu.Mě vadíš ty, jak si tu hraješ na majitele webu a rozhoduješ, kdo sem má chodit a kdo ne.Vadíš mi, protože tu neustále vyvoláváš bezdůvodně konflikty, které vidíš asi jen ty a Wulfstan.Jak sis všiml, tak s ním lidé normálně diskutují a nikdo to neřeší.Tobě skončí žlutá a za pět minut jedeš nanovo....

      • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

        p!erreCORE     před 6 lety 11.03.2019 18:27 |  
        5 4

        cekal jsem,kdy se ozves..vadi mi jeho argument: tak si me zablokuj.. ja si nikoho blokovat nehodlam,to je jako by nekdo nekde v parku prepadaval lidi (eso peso) a benga mi rekli,at chodim jinudy..proste tu jsou pravidla. PRAVIDLA! vis ty,co jsou pravidla?

        je stejne zvlastni,jak ho obhajujes,at je tu pod jakymkoliv nikem,proc ti na tom tak zalezi?

        mne skonci zluta a jedu dal to svoje,jemu cerna neskonci nikdy a stejne jede nanovo..

        prijde mi to uz pomalu jako provokace od redakce,nejsem jediny,kteremu vadi..a opakuju,nevadi mi on konkretne,jako Slava byl roztomilej,jako bahnof vtipnej (ro,ze je zde peskovan,protoze je slovak byl nedocenitelny vtip)

        uznavam,ze diskutuje k veci a ja to respektuju,ale proste PORUSUJE PRAVIDLA!

      • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

        p!erreCORE     před 6 lety 11.03.2019 18:35 |  
        8 3

        kdyz uz je tu redakci z nejakeho mystickeho duvodu tolerovan a chranen,byl bych mu vdecny,kdyby se zachoval jako chlap,zalozil si posledni ucet,verejne se omluvil,vysvetlil sve pohnutky (ja bych mu rad porozumel) a byl tu s nami..ale jak rikam,nevim,co nasi vazenou redakci plnou inteligentnich lidi vede k tomu,ze jednomu dovoli porusovat pravidla. beru to jako ve fotbale..tam se take maji dodrzovat.

        stejne je zvlastni,jak do peti minut,kdy je napaden,naskocis ty jako jeho obhajce.

        mam te rad,ty kluku jedna dobrotiva

        • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 11.03.2019 21:28 |  
          5 3

          Taky jsem si těch 5 minut všiml. I tu nemoc mají stejnou. Divný, divný... :-D

          • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

            o5aradecek     před 6 lety 14.03.2019 00:01 |  
            4 0

            Těch 5 minut fakt sedí a funguje to i obráceně, tzn. slava rychle přispěchá bránit Ozíka.

            • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 14.03.2019 00:30 |  
              4 0

              Podle vzoru "Trojjedinost boží" bych to nazval "Dvojjedinost trollí" :-D

    • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

      kjandourek (admin)     před 6 lety 11.03.2019 19:05 |  
      15 2

      Asi by se k tomu hodilo nějaké vyjádření....

      Vyhodit někoho z tohoto fóra je věc velice jednoduchá, ale děláme to neradi... spíše se formou SZ snažíme dotyčného nějak upozornit, že takhle se nám to nelíbí... Slava dostal ban, následně jste asi zavnímali, že bylo zablokováno několik jeho dalších nicků... pod jménem CollinSKS mi poslal SZ s omluvou a na jejím základě ho teď necháváme diskutovat ... uznávám, že omluva nebyla veřejná, ale jak říkám, vyhodit kohokoliv z fóra je velice jednoduché a každý se může nějakým způsobem poučit...

      Tenhle článek jsem chvilku zvažoval, ale spíše pro jeho obsah než pro to, kdo jej poslal.. diskuze, která se pod ním rozvinula, ukazuje, že zde má své místo - ono upřímně, i kdybychom se tento článek nedali, někdo už by sem odkaz dal a minimálně v OT by se o tom diskutovalo stejně.

      Karel

      • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

        belmis (přítel SN)     před 6 lety 11.03.2019 19:11 |  
        3 0

        +1

      • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

        necich     před 6 lety 11.03.2019 19:25 |  
        5 0

        Souhlasím ve všem, navíc nemá smysl strkat hlavu do písku. Otírají se o JT tim i o Slavii takže je vhodné si k tomu vyjasnit postoje.

      • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

        p!erreCORE     před 6 lety 11.03.2019 19:56 |  
        6 11

        Velmi si Te vazim,Karle..a slibuji,ze toto je posledni vazne mineny prispevek,ktery k tomuto "tematu" napisu.

        1) To,co si napsal je velmi lidske,rekl bych az altruisticke jednani. S tim problem nemam.

        2) To,co me desi je,ze sam mnohojmenny neni schopen zadneho verejneho pokani a s tvou pomoci vedenou samozrejme dobrou vuli te zneuzil k tomu,zes mu tu udelal advokata.

        3) ZNAMENA TO TEDY,ZE PRAVIDLA ZDE JIZ NEPLATI? Ze se muze od ted kdokoliv chovat spatne,pak odprosit a vse zapomenuto? Je to nebezpecny precedens. Ok, respektuji ale zasadne nesouhlasim.

        4) Pusobi to na mne tak, ze ten sociopat si vas omotal kolem svych prstu, ktere si strka ze zadku do nosu a pak do pusy.

        Cele je to velmi zvlastni, prijde mi to stale bud jako cilena provokace od vas,od redakce,ze TOLERUJETE u JEDNOHO porusovani pravidel,ktera jste sami vytvorili. Musim se ptat PROC? (a to,ze se ti ve zprave omluvil a potisici slibil,ze bude hodny neni argument-je to spis vysmech nam,slusne diskutujici vetsine) nebo vas vydira nebo ma nejake zvlastni kouzlo,ktere vas ovladlo. Jinak si toto vse nedokazu vysvetlit.

        Nejsmutnejsi je,ze on se nedokazal omluvit verejne a jsem presvedcen o tom,ze se tim vsim vyborne bavi.

        Jsem zklaman, znechucen a smutny.

        Davam redakci palec dolu a zadam napravu a OFICIALNI STANOVISKO co se chovani trollu zde na foru a porusovani pravidel tyce.

        V úctě Petr Čurák

        • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

          kjandourek (admin)     před 6 lety 11.03.2019 21:06 |  
          7 0

          Pravidla platí samozřejmě stále... Ovšem i my jako admini můžeme svá rozhodnutí přehodnotit a říci si, že doživotní ban byl až moc přísným trestem... právnickou mluvou můžeme říci, že doživotní trest byl zatím změněn na "podmínku"... Jak jsem psal výše: vyřadit někoho z diskuze je opravdu otázka jednoho kliku... Jakmile uvidíme, že se dobrá vůle míjí účinkem..

          Já chápu Tvé argumenty... zkusím nabídnout pohled ze své strany: Položil jsem si otázku, "čeho chceme dosáhnout?" Odpověď je jednoduchá: pohodové diskuze o fotbale a k tématu se vzájemným respektem všech uživatelů...

          Teď tu máme situaci, kdy jsme jednoho uživatele zabanovali a on se pořád vrací, stále pod jiným nickem... Jak to bude vypadat ad absurdum? Když budeme každý den "na stráži" a zkoumat pod jakým nickem se přihlásil tentokrát, budeme tu mít místo diskuzi o fotbale hru na kočku a na myš.... zvláště když to "myš taky vezme jako sport a bude vymýšlet nový nick každý den... A to také nevede k tomu, co bychom tu chtěli...

          Můžeme se brzy dostat do situace, že každý nový nick, případně dlouho nepoužívaný bude okamžitě vyslýchán zda-li není někým jiným...

          Takže vidím jako rozumnější s Lukášem komunikovat, usměrňovat ho... a na nás ostatních je, jak ho budeme vnímat, a jak na něj budeme reagovat...

          Zopakuji to, co jsem už tu jednou napsal: To není o tom, že nám to tu jeden dva tři lidé kazí a kvůli nim to tu je horší, než před pěti lety... úroveň diskuze určujeme všichni...

          • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

            wimpy     před 6 lety 11.03.2019 21:13 |  
            3 5

            Píšeš to moc komplikovaně. :-)
            S mocí někoho umlčovat zachází moudrý člověk více, než obezřetně. A ač chápu, že Sláva Lukatom mnohé sejřil, nemohl jsem se zbavit dojmu, že byla nadužívána. :-)

            • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

              kjandourek (admin)     před 6 lety 11.03.2019 21:29 |  
              3 0

              Ovšem jak koukám - tak i komplikovanému textu lidé rozumí... :-)

      • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 11.03.2019 21:25 |  
        8 3

        Ale sypat mínusy mu můžu vesele dál, ne? Ať si zas jde bulit na sparťanský df. :-)

        • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

          kjandourek (admin)     před 6 lety 11.03.2019 21:31 |  
          6 1

          Máme demokracii, dělej jak uznáš za vhodné :-)

  20. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    ezechiel     před 6 lety 11.03.2019 19:15 |  
    10 0

    Úplně čekám, až Isparta vytáhne informací, že hlavním podporovatelem Berbra byl hlavně Tvrdík, a před novináři hrál jen habaduru... Nebo zcela nějaký zásadní nesmysl.

  21. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    ColinSKS     před 6 lety 11.03.2019 20:34 |  
    5 10

    přečetl jsem si diskusi. předně bych chtěl poděkovat hlavně Karlovi a jemu se veřejně omluvit. Už jsem to udělal na SZ a věřím, že to bylo přijato. Dále bych se chtěl omluvit pierreCORE za to, že možná kvůli mě dostal žlutou, ale popíchnu jej s tím že na druhou stranu se nechal vyprovokovat tak jako já v jiných případech. Za ty jeho urážky se mi taky neomluvil, ale já na tom samozřejmně netrvám. Jsou tací, kterým se omlouvat ale opravdu nebudu. Děkuji a ve čtvrtek hurá na Vaclíka. semelem je jako starou housku :) nos vemos, amigos

    • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

      wimpy     před 6 lety 11.03.2019 20:41 |  
      3 3

      Takže nemáme vypisovat sázky, kdy přijde žlutá a kdy redka? :-)))

      • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

        ColinSKS     před 6 lety 11.03.2019 21:00 |  
        2 8

        vypisuj. konec konců, na offtopicu nebo na chráněnce (úplně si nevzpomínám kde to bylo) jsem tu moji kauzu vysvětloval. Já například mám vsazeno, že postoupíme. dále mám vsazeno, že příbram dáme o 2 goly. Škoda že jsem si nevsadil na ZZ návrat k třetímu klubu mého srdce Realu Madrid. Tahle zpráva, společně s tím, že Lowen 1860 vyhrali v sobotu ve Wiesbanenu a klub numero uno SKS zválcoval FCB mne po stránce fanoška naplňuje blahem.

        • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

          wimpy     před 6 lety 11.03.2019 21:02 |  
          3 3

          Za sebe ti přeji poklidný virtuální život bez kauz, maximálně s odlišnými názory. ;-)

  22. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    Pakoll     před 6 lety 11.03.2019 21:45 |  
    8 0

    Dohráno + vypadá to jako když se jedna o nejlepším týmu tohoto ročníku ČT Ruda bÍda tv .

    • Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

      Mimoň     před 6 lety 13.03.2019 18:57 |  
      4 1

      Jenom potvrdilo mé smýšlení o ČT..m

  23. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    Max1     před 6 lety 11.03.2019 22:09 |  
    9 5

    Pardon budu trochu delší, ale neda mi to, jak to tu tak čtu, dost lidi má růžové brejle. To že je isparta nechutnej bulvár je pravda, že Křetinský podpořil Berbra je pravda taky, že mu leze do zadku je samozřejmě pravda taky. Jsem velmi vděčný Tvrdíkovi, že můj milovaný klub zachránil z totálních sraček a vytáhl ho na výsluní, ale jeho minulost je jaka je a nelze tak brát vše co řekne za svaté a i díky své politické minulosti v tom umi chodit. Tady vůbec nejde o nějaké sportovní výsledky, řezání ze strany sudich atd., jde tu o určitý politicky vliv na asociaci. Vsichni vime jaky odpad Berbr je, ví to i Tvrdik i proto se ho pokusil sesadit ale nepovedlo se, Berbr ukázal svou moc a že delegáti jsou jeho loutka. Mimochodem toto došlo i Křetinskemu a proto otočil a ma s Berbrem dohodu. Jak říká staré moudro, přátele si drž blíž a nepřátele ještě blíže. Tvrdik se proste jen přizpůsobil situaci, aby měl alespoň nějaký vliv, protože zde nejde jen o ten sport, ale i tu politiku a bez ni se da ten fotbal na špici dělat složitěji, je třeba tam mit vliv když se bude jednat o nějakých změnách, z toho důvodu si prostě myslím a je to logické, že určitá dohoda a klid zbraní mezi Tvrdikem a Berbrem je, jen pro ujasnění je to můj názor. Pokud ta dohoda tu je, nekritizuju ji, beru ji jako nutné zlo, ale nejsem naivni abych si myslel že Tvrdik je s Berbrem neustále ve válce. Tvrdik je pragmatik a podle toho se chová.

  24. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    mis3     před 6 lety 12.03.2019 09:23 |  
    8 1

    není důvod Tvrdíkovi nevěřit. on dělá chyby, je emocionální, ale lži, tak to není jeho styl.

  25. Re: Sparta o Tvrdíkovi: Trapné. Jen nechce přiznat spolupráci s Berbrem

    Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 12.03.2019 22:11 |  
    8 0

    Ještě se vrátím k této kauze, protože i někteří slávisté očividně podlehli vlivu médií. K žádné dohodě s Berbrem nedošlo, je to jen dezinformační kampaň našich protivníků, jediné co se stalo, že se „zakopala válečná sekera“, tzn. taková tichá dohoda o neútočení, nic víc, nic míň. Fakta. Berbr asi před měsícem v rozhovoru pro Sport řekl o setkání s JT: S Tvrdíkem vás zklamu, nejde o žádný zázrak. Bylo to tak, že nejvíc tomu napomohla reprezentace. A výsledek ? Krom příjemného jednání nic zajímavého. Je udělaná tlustá čára. Teď to funguje tak, že já se domlouvám s Honzou Nezmarem, on jde za ním a přes něj mi pan Tvrdík odpovídá. Ve věci reprezentací, stadionu. A směrem k veřejnosti o sobě mlčíme. Já jsem tedy na něj nikdy nereagoval a teď jsem rád, že z jeho strany je taky klid. A taky řešíme čínskou podporu pro FAČR. Řešila se na schůzce taky finanční podpora pro VAR z čínské strany ? Ne. VAR je mimo mé rozlišovací schopnosti a leze mi trochu na nervy.