Po krátké videoprojekci, kde firmu Puma prezentovali mimo jiné i Luis Suaréz a Antonio Griezmann, přišlo na řadu pár záběrů na hráče v nových dresech, potom už spadly zástěny a za nimi se objevili Ibrahim Traoré v klasickém červenobílém provedení a Jan Bořil ve venkovním černém dresu. Spolu s s nimi i gólman Ondřej Kolář v zeleném a brankářka Bára Votíková v žlutém brankářském dresu. Za nimi stály figuríny v týchž dresech. Na jedné z nich poněkud nenápadně v pozadí zůstal schován zelený dres se žlutým lemem, který by měl být třetím dresem, používaným výjimečně, jak na závěr svého proslovu zdůraznil předseda představenstva.
Předseda představenstva Jaroslav Tvrdík: Už jsme na tiskových konferencích představovali cestu, kterou si pro SKS představujeme: být lídrem, hrát každý rok o titul i evropské poháry a probojovat se do Ligy Mistrů. Stanovili jsme si náročné cíle a děláme všechno pro jejich naplnění. Za partnery jsme si vybrali dvě firmy: společnost Puma, společnost s velkou tradicí v oblasti výroby sportovního vybavení a společnost Sportisimo, která je lídrem prodeje sportovního vybavení pro střední a východní Evropu. Dnešním dnem bude přestrojen každý sportovec a trenér SK Slavia Praha. Díky spolupráci s řetězcem Sportisimo nebudeme našim fanouškům k dispozici jenom v našem fanshopu, ale i v celorepublikové síti prodejce Sportisimo. Je pro nás důležitá kvalita materiálu, hráči byli součástí výběrové komise. Jsme hrdí na to, že poprvé se v dresech značky Puma objevíme v osmifinále Evropské Ligy. Dále jsme hrdí na to, že pro nás Puma pro příští sezónu vyvíjí nový dres. Přesně proto jsme si naše partnery vybírali. Vedle nás je ještě jeden dres, který vychází z barev našeho spřátelého klubu Peking Guan. Zelený dres bude využíván při zvláštních příležitostech.
Za firmu PUMA promluvil generální ředitel pro východní Evropu Jan Sochor: Jsem velice rád, že zde mohu být a navázat na spolupráci, kterou jsme s týmem SKS měli v osmdesátých letech. Pro nás je to významný projekt a doufáme, že anše vybavení pomůže Slavii dosáhnout vytčených cílů.
Sportisimo zastupoval ředitel marketingu Zdeněk Morávek: Sdílíme ambici pražského týmu jakožto týmu, který je lídrem prvoligové tabulky a jako jediný prokračuje v pohárech. I my chceme být jedničkou nejenom na trhu.
Trenér Jindřich Trpišovský: Jsem rád, že jsme se k tomu mohli vyjádřit a jsem rád, že to takhle dopadlo a k těm cílů, které máme, dostáváme i to nejlepší vybavení. Pro nás je to součást dennodenního fungování.
Jaromír Zmrhal na dotaz, jak se těší, až v Seville vyběhnou v nových dresech: Těšíme se hodně, já už mám podepsanou Pumu déle, doufám, že se nám v nich bude dařit a to nejenom v EL, ale i v těch dalších soutěžích.
Na stejnou otázku odpovídal i Vladimír Coufal: Jsem hodně rád, jak to dopadlo, Puma je špičkový výrobce a já jsem velice spokojený s kopačkami, které nosím již delší dobu. Věřím, že to bude skvěle fungovat.
Komentáře (232)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 13:59 |https://www.youtube.com/watch?v=lA14F_d_x5g
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
asanin před 6 lety 04.03.2019 14:04 |Nejdříve jsem si říkal, proč tam Bořil stojí v tom brankářském dresu a ona to je venkovní varianta dresů :-)
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 14:05 |Ale jsou dobrý.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
carfi-sks (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 14:07 |Přesně, taky mi přišel jako brankář
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
SirCohen před 6 lety 04.03.2019 14:08 |Už jednou černé byly, s červenobílým pruhem na hrudi, můj nejoblíbenější venkovní.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
carfi-sks (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 14:08 |V černých dresech budeme hrát už v Seville
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
žbl68 před 6 lety 04.03.2019 19:28 |Jsou pěkný, ať si říká kdo chce co chce :-)
Puma dresy
JS (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 14:10 |No, mohlo to dopadnout hůře. Upřímně, dosavadní UMBRO se mi líbilo daleko více.
Nyní se mi nelíbí dva detaily: rukávy sešívaných dresů, tzn. zužující se sešívané pruhy směrem ke krku, protože rukávy nejsou našité na rameni, ale až u krku. Druhá věc je velmi malá hvězda na venkovních a brankářských dresech.
Co se mi docela líbí jsou zlaté doplňky v podobě loga atd. Jinak chápu, že spolupráce s PUMOU a Sportisimem je pro nás daleko výhodnější finančně.
Lezení do zadku Beijingu zeleným dresem je samozřejmě trapné, doufám, že ho nebudeme vídat na trávníku vůbec. To nemá se Slavií co dělat.
Re: Puma dresy
SirCohen před 6 lety 04.03.2019 14:12 |Tebou zmiňované nedostatky mi přijdou OK, ale mně trochu vadí pruh na trenýrkách.
Re: Puma dresy
necich před 6 lety 04.03.2019 14:16 |Pokud je vzadu, tak mi také vadí.
Re: Puma dresy
SirCohen před 6 lety 04.03.2019 14:18 |Je na boku. Lampas.
Re: Puma dresy
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 14:13 |Vůbec nechápu koho napadlo dát okolo hvězdy bílé okraje...
Re: Puma dresy
JS (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 14:13 |Jo, jo, tím se vizuálně zmenšuje hodně, tímto kontrastním obšitím.
Re: Puma dresy
SirCohen před 6 lety 04.03.2019 14:17 |Asi chtěli symbolické zastoupení klubových barev i na venkovním dresu.
Re: Puma dresy
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 14:36 |Nerozumím tomu... dle mého by vyznělo lépe, kdyby na každém z dresu byla hvězda stejně velká, ideálně ve velikosti domácího dresu.
Dres co na sobě měla Votíková(žlutý brankářský), tak málem je hvězda menší než znak Pumy.
Dresy nejsou sjednocené ani ve sponzorovi, u domácího je logo, nápis v češtině a čínštině. U brankářských, venkovních dresů a třetích variant jen nápis v češtině a čínštině.
https://twitter.com/OndraZlamal/status/1102555296088686592
Re: Puma dresy
skkizo před 6 lety 04.03.2019 21:05 |Logo sponzora je samozřejmě i na dalších variantách. Na obrázku však nejsou, protože je to verze do Evropské ligy, kde byly dresy vždy bez loga. Na dalších fotkách je vidět, že loga budou i na venkovních a brankářských sadách
Je to vidět například zde https://i3.cn.cz/15/1551714883_P201903040711801.jpg
Re: Puma dresy
boss009 před 6 lety 04.03.2019 14:14 |Co to kecáš o Beijingu? Zelený je snad dres brankáře a to nevím co ti na tom vadí. Brankáři mají různé barvy.
Re: Puma dresy
asanin před 6 lety 04.03.2019 14:18 |Je i třetí varianta dresů a to zelená s žlutými lemy...
Re: Puma dresy
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 14:19 |Zelený dres je třetí variantou pro hráče v poli, ale také pro brankáře.
Za Zmrhalem je třetí varianta dresu. https://twitter.com/OndraZlamal/status/1102555777078829056
Re: Puma dresy
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 14:21 |Lepší fotka: https://twitter.com/OndraZlamal/status/1102559548060196864
Re: Puma dresy
boss009 před 6 lety 04.03.2019 14:24 |Já už jsem si je prohlédl. Jako kdyby to byl náš hlavní dres tak vytáhnu na Jarouše vidle a jdu na něj to je bez debaty. Ale jako třetí mě to osobně nějak neuráží, stejně je moc mít nebudeme je to jen partnerský dres. Neděla bych z toho nějakou vědu.
Re: Puma dresy
Gino před 6 lety 04.03.2019 14:48 |JT říkal, že je to dres jen pro nějaké speciální příležitosti... jako třeba přátelák s čínskými kluby (dodávám já?) :-)
Re: Puma dresy
Ondráš před 6 lety 04.03.2019 15:00 |To taky doufám..ideálně někde hodně daleko:)
Re: Puma dresy
Gino před 6 lety 04.03.2019 15:05 |Neměl bys to tak prožívat, Ondráši. Raduj se :-)
Re: Puma dresy
Jachym před 6 lety 04.03.2019 15:20 |Pro Jardu Zeleného je zelený dres dokonce první logickou variantou...
Re: Puma dresy
mig52 před 6 lety 04.03.2019 16:34 |Pro brankáře.
Re: Puma dresy
boss009 před 6 lety 04.03.2019 14:19 |Jo tak sorry ted jsem to slyšel, ale jako škaredý nejsou a stejně je budeme mít tak jednou to je jen tak na parádu. Majitelé do nás sypou peníze tak se s tím musíš smířit a tohle mě příjde jako přijatelný ústupek.
Re: Puma dresy
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 14:23 |Tak tak, taky bych z toho nedělal drámo.
Re: Puma dresy
celtix před 6 lety 04.03.2019 14:17 |Ber ty zelený, že budeme jako Brazílie. Jinak jsou docela pěkný. Nevím proč máme logo beijingu ma domácích a jiných ne
Re: Puma dresy
Gillan před 6 lety 04.03.2019 14:21 |Brazílie?Ta hraje v zelených?Proto se jim odjakživa říká kanárci?
Re: Puma dresy
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 14:24 |Tys ještě neviděl zelenýho kanára?
Re: Puma dresy
PetCC před 6 lety 04.03.2019 14:50 |Mladý jsou zelený, protože ještě nedozráli!
Re: Puma dresy
Edenjejenjeden před 6 lety 04.03.2019 15:39 |Já viděl Zelenýho Jardu,to se počítá?
Re: Puma dresy
Gillan před 6 lety 04.03.2019 15:40 |Nejsme na sjezdu ornitologů, řeč je o barvě a kanárkově zelená neexistuje, dycinky kanárkově žlutá..
Re: Puma dresy
o5aradecek před 6 lety 04.03.2019 15:22 |Mě ta třetí sada spíš připomíná Kamerun. :-) Míša bude určo spokojen.
Re: Puma dresy
celtix před 6 lety 04.03.2019 17:05 |Brazílie má tradičně zelené nebo modré venkovní dresy.
Re: Puma dresy
mig52 před 6 lety 04.03.2019 16:30 |Pro JS. To máš tak, s těmi rukávy, to jsou módní trendy, s tím nic nenaděláme. Možná, že polovina z nás by byla pro retro dresy, samozřejmě v moderních materiálech. Musím přiznat, že mně se Umbro také líbilo, ve všem, dresy, teplákovky, bundy kšiltovky. Jenže, jak píšeš, je to i o financích a puma je pořád brána jako levlovější firma.
Re: Puma dresy
jane (admin) před 6 lety 04.03.2019 18:45 |Až bude mít Beijing jednu z variant venkovních dresů červenobílé, bude to také znamenat, že nám lezou do zadku?
Re: Puma dresy
JS (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 18:52 |Vidíte, jane, zrovna na to jsem se chtěl zeptat, jestli to bude reciproční. Pokud ano, je to v pořádku. V pořádku by nebylo, pokud by si Beijing nechal svoje barvy a na Slavii se neohlížel.
Re: Puma dresy
mig52 před 6 lety 04.03.2019 19:08 |Když je budeme sponzorovat, tak určitě :-), :-), :-)
Re: Puma dresy
JS (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 23:45 |Jane, mohu se ještě zeptat, šlo by zveřejnit nějaké porovnání alespoň v základních obrysech nakolik jsme si polepšili od dosavadního dodavatele, resp. co PUMA zasponzoruje v jaké hodnotě, nebo jestli platí nějaký sponzorský roční příspěvek.. Bohužel nic z toho na tiskovce nebylo zmíněno, tak jestli to není úplně tajné...
Re: Puma dresy
jane (admin) před 6 lety 05.03.2019 17:39 |To určitě ne, je to součást smlouvy a pokud to nebylo na tiskovce řečeno, tak to řečeno nemá být.
Re: Puma dresy
JS (přítel SN) před 6 lety 05.03.2019 18:54 |Prostě mi tam chyběla nějaká čísla, v zahraničí se to většinou zveřejňuje, mám pocit, že se tím ty kluby i chlubí. Ale chápu.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Max1 před 6 lety 04.03.2019 14:16 |Za me parada, jen jsem tedy čekal, že tepláky a bundy budou červené nebo bílé
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
ColinSKS před 6 lety 04.03.2019 14:22 |za mne nejlepší co se mohlo stát - klasická domácí kombinace, venku černé a bundy taky černé, majstrštyk, jasná profilace klubu.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
mig52 před 6 lety 04.03.2019 19:12 |Jasně, Maxi, teplákovky byly nejvíc nej a oni nám předhodí černé! Chtěl jsem použít přirovnání z 2 . světové, ale asi bych byl vykartován. Vypadáme jako f. nebo n. To snad můj právník ustojí :-)
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
ColinSKS před 6 lety 04.03.2019 14:17 |takže černé venku... skvělé
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
mig52 před 6 lety 04.03.2019 16:46 |Podívej Coline , to je věc názoru. Vím, že v Česku je trendovní nové věci hanět. Já jsem věděl, že bude kritika a měl jsem také svou představu. Totiž víru, že venkovní dresy budou modré. Proč? Modrá je přece naše doplňková barva, (stulpny, čísla). Nestalo se a věz, že se z toho nekladu, protože si uvědomuji, že pro naši ligu je nepraktická, protože hodně týmů je modro-bílých a tak bychom s tím mohli mít malý problém, který s černými nebude a proto s touto variantou nemám problém do té míry, že ji nebudu kritizovat. Jen mi spíše , než radostné sportování,připomíná pohřební chvíle, v lepším případě divadlo či svatbu. Ale jak píšu, z praktického hlediska OK. Jen za jedno bych se přimlouval, zvětšit hvězdy na velikost domácích dresů na všech ostatních variantách. Tento symbol si nezasluhuje miniaturnost.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
mig52 před 6 lety 04.03.2019 16:49 |Zapomněl jsem podotknout, že to černání mne zaskočilo i proto, že v kotli i na výjezdech převažuje mnohdy černá, která nemá se Slavii nic společného a je výrazem něčeho úplně jiného, co ke Slavii vůbec nepatří. To nechme RB a dalším.
Mikina
Edenjejenjeden před 6 lety 04.03.2019 14:21 |Naprosto luxusní je mikina,tu chci.....
Re: Mikina
ColinSKS před 6 lety 04.03.2019 14:25 |to je bez debaty, sedí to i pro fanoušky, kdo tohle prosadil, je geniální. možná můžeme mít výhrady ke zaoblení ramen u domácích dresů, ale černá je naprosto ale naprosto skvělá! famozní!! na ajaxu to přineslo výhru, proč ne teď
Re: Mikina
SirCohen před 6 lety 04.03.2019 14:27 |Na Ajaxu to bylo v tmavě modré;-)
Re: Mikina
ColinSKS před 6 lety 04.03.2019 14:30 |máš pravdu, byla to hodně tmavá, ale opravdu modrá. to bych nikdy neřekl.
Re: Mikina
mig52 před 6 lety 04.03.2019 16:59 |Coline, při vší slušnosti, dovol mi jednu otázku. Proč jsi tak nadšený z té černé? Já bych předpokládal, že budeš z těch červenobílých barev - tedy barev klubu Slavie Praha. Co má černá tak významného pro Slavii? A pro tebe? Za případnou odpověď děkuji. Mig
Re: Mikina
mig52 před 6 lety 04.03.2019 17:03 |Jo a ještě jeden "malý" problém s černou. Víš, že to byla původní barva dresů RB z toaletné s bílým S ne prsou???!!!
Re: Mikina
mig52 před 6 lety 04.03.2019 17:29 |... na prsou...
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
SirCohen před 6 lety 04.03.2019 14:23 |Bude se moct na Tribunu sever v zelené variantě dresu?
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Ondráš před 6 lety 04.03.2019 14:26 |V žádným případě! Nečteš letáčky? A doufám, že s ním nebudou ani moc chodit na hřiště..zelená u nás nemá co dělat.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
SirCohen před 6 lety 04.03.2019 14:28 |Už se těším na nějaké teplejší počasí, až budu moct na zápas vytáhnout zelenou jarní bundu.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
obiwan před 6 lety 04.03.2019 14:38 |Já to vidím na zákaz vstupu na stadion.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Ondráš před 6 lety 04.03.2019 15:07 |Takže až uvidím na TS nějakýho zelenýho otloukánka, tak vím o koho půjde:)
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
obiwan před 6 lety 04.03.2019 14:27 |Zásadně ne, nečetls snad pravidla TS?! U vchodu Ti bude odebrán pořadateli TS v černých bundách výměnou za prskavky!
puma
smely (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 14:24 |jako dobry, ale kdyz bude titul a LM, tak at hrajou klidne v jitexu pisek :-)
Re: puma
ColinSKS před 6 lety 04.03.2019 14:28 |Jitex (akronym ze slov Jihočeské textilie) je textilní závod ve městě Písek a za socialismu byl jedním z ukázkových podniků. Tehdy to byl Národní podnik Jitex Písek. Vznikl v roce 1948 ve spolupráci se závodem Tosta Aš. Při své návštěvě Československa ho navštívila i „první žena ve vesmíru“ Valentina Těreškovová a v roce 1961 Leonid Iljič Brežněv. V dobách největší slávy měl Jitex mnoho výrobních poboček po jižních Čechách. V dnešní době jsou tyto pobočky postupně zavírány z důvodu všeobecného úpadku textilního průmyslu.
Re: puma
Radovan62 (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 14:45 |Už už jako obyvatel Písku jsem chtěl reagovat,byl jsi rychlejší,děkuji..
Re: puma
ColinSKS před 6 lety 04.03.2019 15:03 |bohužel, privatizace zlikvidovala mnohé firmy ........
Re: puma
Markus před 6 lety 04.03.2019 15:54 |Privatizace ne, ale volný trh zaplavený levnými líbivými padělky a second handem. Netuším detaily textilní výroby, ale hadry co jsem měl ještě z doby komunismu mi třeba na chatě strašně dlouho vydržely zatímco ty z trhů se při takovém zacházení bzry doslova rozpadly (stejně tak boty). Holt naše textilky byly nastavené na naše tehdejší prostředí a ne svět spotřebního zboží krátké životnosti.
Re: puma
Maeden (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 15:58 |Prdlajz privatizace, ale kolaps komunistického lágru a tím i nenáročného, chráněného trhu RVHP. Dokud bolševik platil zaměstnance v přepočtu na reálný kurz 5 dolarů denně jako ve třetím světě, tak se dalo Asii konkurovat.
Dnes se střední třída značce Jitex akorát vysměje a kdo má hluboko do kapsy, koupí si tričko v tržnici za stovku.
Re: puma
Radovan62 (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 16:03 |Mohu Vás ubezpečit že Jitex velmi mnoho svých výrobků vyvážel mimo státy RVHP a kvalita byla na velmi vysoké úrovni.
Re: puma
smely (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 16:20 |jo, treba na Kubu... :-)
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Ondráš před 6 lety 04.03.2019 14:24 |Ten čínskej nápis je tam divnej, na to si nějak nemůžu zvyknout..jinak se mi to celkem líbí.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
ColinSKS před 6 lety 04.03.2019 14:26 |globalizace je pro někoho težké sousto...
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
boss009 před 6 lety 04.03.2019 14:39 |Já jsem globalizačně naladěn:-) mě se to naopak líbí, ale já mám obecně k Asii vřelý vztah. Nejstarší klub u nás má na dresu jedno z nejstarších písmen na světě. Hezky se to doplňuje.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Ondráš před 6 lety 04.03.2019 14:41 |Mně se to nelíbí..u jiných klubů je taky jen latinka, i když jsou majitelé z Asie.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
boss009 před 6 lety 04.03.2019 14:47 |Tak to bych neřekl. Třeba Premier League jich měla dost, ale už jí moc nesleduji tak se to možná změnilo. To by musel říct někdo víc zasvěcený. Mě se to naopak líbí. Je to třeba rozdíl o proti japoncům, kteří všechno přepisují do latinky příjde mě to, že nemají už žádnou svojí hrdost. Čína je ale na své písmo hrdá a tak ho normálně ukazuje-platí a má na to právo. Ale chápu, že někdo to prostě vidí jinak.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Ondráš před 6 lety 04.03.2019 14:52 |V PL nevím o nikom, kdo by měl arabštinu, nebo čínštinu na dresu. Názvy stadionu i názvy na dresech (v latince) to je normální. Ale když máme na dresu latinku, čínštinu a ještě logo majitele, tak mi to přijde docela hardcore.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
ColinSKS před 6 lety 04.03.2019 15:00 |latinka vs čínština.. proč je to hardcore? 1 a půl miliardy číňanů vs 10 mil čechů. dějme Jardovi, že k nám toho majitele dotáh. 75% toho co máš stejně bylo vyrobeno v číně. zajeď si tam ať pochopíš trochu mentalitu tohoto národa.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Ondráš před 6 lety 04.03.2019 15:10 |Já netoužím pochopit mentalitu toho národa..mně se to prostě jen vizuálně nelíbí, to je celý:)
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
boss009 před 6 lety 04.03.2019 15:15 |Na to máte samozřejmě právo, ale o hodně se připravujete ale to sem nepatří.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Gillan před 6 lety 04.03.2019 15:52 |To asi tezko, to bys tam musel nejakou delsi dobu zit a pracovat a i tak se ti to nemusi podarit.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
boss009 před 6 lety 04.03.2019 15:02 |Tak třeba Newcastle United, West Bromwich Albion, Crystal Palace a určitě by se ještě někdo našel. Jediné s čím s vámi souhlasím, že je tam toho zbytečně moc. Mít třikrát napsané vlastně to samé je trošku blbost to beru.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Gillan před 6 lety 04.03.2019 14:50 |Taky nechápu v Evropě klikyháky, ketré tu přečte hodně málo !idí.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
ColinSKS před 6 lety 04.03.2019 14:57 |.. evidentně nesleduješ "jiné" kluby
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Ondráš před 6 lety 04.03.2019 15:12 |Sleduju jen v rámci evropských pohárů - tedy porovnávám pouze s top kluby. Jestli je v zahraničních ligách nějaké křoví, které tam ty nápisy má, tak to se omlouvám.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Harvey před 6 lety 04.03.2019 14:28 |Proč jsou na tom černém dresu ty hnusné pruhy? To nemůžeme mít normální pěkné černé dresy? Tohle se nepovedlo.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Ondráš před 6 lety 04.03.2019 14:39 |Ono něco v podobným duchu je i na dresech repre ne? No taky mám radši minimalismus. Ale jinak myslím dobrý, teda kromě těch nápisů. Proč prosím pěkně nemůže být jen latinka? Nevím, že by někde jinde měli nápisy i v čínštině, arabštině apod. A to mají taky majitele z Číny, Kataru, Koree atd.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
boss009 před 6 lety 04.03.2019 14:43 |Budíček zaspal jste dobu. Jen tak třeba v anglii v jejich lize je čínských nápisů hafo.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Ondráš před 6 lety 04.03.2019 14:53 |Kdo je má?
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
ColinSKS před 6 lety 04.03.2019 15:02 |stačí se trochu porozhlédnout....
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Krystof před 6 lety 04.03.2019 15:08 |Letos - Bournemouth, Crystal Palace, West Ham, Huddersfield nebo Newcastle, dříve např. Watford nebo West Bromwich nemluvě o možná mnohem zvláštnějších nápisech jako Visit Rwanda na dresu Arsenalu.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
ColinSKS před 6 lety 04.03.2019 15:19 |a pak je tu italska liga ... atd
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
o5aradecek před 6 lety 04.03.2019 17:04 |Ne, že bys neměl pravdu, ale nechceš trošku ubrat s tou kadencí příspěvků? Už jsou tě zase plná všechna vlákna.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
boss009 před 6 lety 04.03.2019 15:13 |Už jsem to psal výše Newcastle United, West Bromwich Albion, Crystal Palace ze španělska třeba Real Sociedad měla je i Betis Sevilla víc si z hlavy nevzpomenu to bych musel hledat, ale je to už dlouhodobější trend. Překvapuje mě, že jste to nezaregistroval, protože to rozhodně není záležitost dneška.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
pethead (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 15:23 |Crystal Palace, Huddersfield Town, Burnley, Newcastle Utd. ... možná i někdo další. Mimochodem, dost z toho dělá Puma.
Puma
James před 6 lety 04.03.2019 14:31 |Zboží od Pumy mi příjde o dva levely víš, než od Umbra. Nejvíc se mi líbí ty černý venkovní dresy, ty jsou luxusní. Nevíte někdo, jestli bude Puma nadále oblékat i Plzeň? Nebo na jak dlouho ještě mají uzavřenou spolupráci?
Re: Puma
ColinSKS před 6 lety 04.03.2019 14:34 |výš. jinak souhlasím, je to skvělý. někomu sportissimo může vadit ale je to retail který popularitu klubu pomůže rozšířit.
Re: Puma
jarmik před 6 lety 05.03.2019 07:09 |Proč opravuješ i/y, když tam sám máš 5 pravopisných chyb?
Re: Puma
jarmik před 6 lety 05.03.2019 07:09 |Vlastně 6, když opravím i obecnou češtinu. :)
Re: Puma
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 14:38 |Plzeň neprodloužila spolupráci s Pumou.
Re: Puma
Gino před 6 lety 04.03.2019 14:52 |Nebo Puma s Plzní (kvůli nám) ;-)
Re: Puma
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 14:56 |Plzeň s Pumou.
Re: Puma
Ondráš před 6 lety 04.03.2019 15:02 |Jako kdyby mi Puma předala takový designový perly jako Plzni, tak s nimi asi taky ukončím spolupráci..to se jim vůbec nedivím:)
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Arya před 6 lety 04.03.2019 14:34 |Černá je hezčí než modrá :)
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 14:36 |Já byl dycky spíš na modrooký blondýny. :-)
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Arya před 6 lety 04.03.2019 14:42 |Já neříkám, že modrá je špatná :D
Jen ten odstín venkovních dresů se mi moc nelíbil. Možná kdyby ten odstín byl trochu tmavší...
Každopádně černá varianta je opravdu moc hezká.
Ani mi nějak nevadí zelený/žlutý ( i když zase, tmavší by byl hezčí) dres pro brankáře, pořád lepší než ten popelářský oděv co má plzeň
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Gillan před 6 lety 04.03.2019 16:03 |Modrooké blondýnky vyhledávají j jen muži bez fantazie.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 16:41 |Já je nevyhledávám, ony se na mě vždy lepily samy a já si na to jen prostě zvykl. :-D
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Gillan před 6 lety 04.03.2019 17:04 |To je fakt, mam to stejne, pritom mam radsi brunety, ale i manzelka je modrooka blondyna:(((
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Arya před 6 lety 04.03.2019 17:59 |Tady se nakonec člověk dozví, že Gillan je Wulfovo ztracené dvojče...
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Gillan před 6 lety 04.03.2019 18:15 |Gillan je dvojče Ozzyho:)
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Ondráš před 6 lety 04.03.2019 14:55 |Taky myslím, že je ta barva lepší, než světle modrá. Docela se mi líbila taky ta tmavě modrá sada v minulosti.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Borgetti před 6 lety 04.03.2019 15:03 |No já jsem si vždy řikal, proč tolik holek žere černou barvu. Chápal jsem to u holek silnějších postav, ale ony i ty štíhlé ve velkém volí černou :-) Jako barva to je zajímavá, třeba ty od Umbra s červeno-bílým pruhem na prsou byly taky hezký. Tak mě u Tebe nepřekvapuje, že se Ti černá líbí víc :-)
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
mig52 před 6 lety 04.03.2019 17:33 |Aryo, ale není naše , slavistická. Naopak, je sparťanská!!! Na to bychom také měli z historického hlediska brát ohled, nemyslíš. Nejde jjen o to, co se nám líbí. Ale asi ze mne už mluví zaprděné stáří :-)
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
obiwan před 6 lety 04.03.2019 14:36 |Mně se nejvíc líbily právě dresy od Pumy z osmdesátých let, byly elegantní, žádný blbý tři pruhy, který umí namalovat kde kdo:-) Ty nové OK, víc se mi líbily trenky, u kterých se dole červený lampas lehce rozšiřoval. Černý dresy jsou moc pěkný, jsem spokojenej:-) Jen ty zelené mi naprosto nesedí...ale rozumím tomu...
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
smely (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 14:42 |ten zelenej vypada jak dres narodaku Etiopie....Bob Marley by ho bral ...#SlaviaRasta :-)
Černá místo modré
Jachym před 6 lety 04.03.2019 15:10 |Já tedy z černé na rozdíl od některých kolegů moc nadšený nejsem, ale zase na druhé straně, mnoho kotelníků se tím bude s našimi borci na venkovních zápasech ještě lépe identifikovat:-) U červenobílých dresů UMBRO se mi více líbil střih kolem límečků. Ale ze mě mluví spíše nostalgie. Hlavní je, že se v dresech snad cítí dobře hráči. Já stejně na zápasy chodím pouze v "bicanovském" retro dresu...:-)
Re: Černá místo modré
Ondráš před 6 lety 04.03.2019 15:15 |Ono je obecně těžký vymyslet barvu venkovních dresů. Historicky jsme měli nejčastěji jaké, modré?
Re: Černá místo modré
slaviator před 6 lety 04.03.2019 15:47 |Asi je jedno jaká já druhá sada dresů, všechny měly něco do sebe. Libily se mi modré, zlaté, čistě bílé co jsme měli jako venkovní v LM, líbí se mi o tyhle černé. Jediná co mi fakt nesedla byla ta fialovo-tyrkysova...
Každopádně nejdůležitější je ať hrajeme pohledný fotbal a vyhráváme.
Re: Černá místo modré
pethead (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 15:38 |Mně spíš než ta černá barva vadí ty šedé vzory (na dresech i teplákovkách). Asi je to moderní, nevím. Kromě toho mi vadí (šíleně široké) lampasy na trenkách a (jako už mnoho let u dresů Pumy) použitý font... Jinak to celkem ujde. ;)
Re: Černá místo modré
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 16:09 |Mně ty vzory spíš sedí až ke třetí sadě dresů a ne k venkovním.
Osobně by se mi nejvíce líbilo se vrátit k sezóně 2015/2016. Jen místo tmavě modré a tyrkysové mít černou a šedou, pokud bych se měl držet stejných barev, které byly Pumou představeny.
https://www.proslavisty.cz/produkt/3301-dres-slavia-2015-16-venkovni
Re: Černá místo modré
pethead (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 16:23 |Přesně tak, třetí sada se k tom hodí mnohem víc. Každopádně s nákupem počkám na oznámenou právě připravovanou novou hypersupermožnánejkrásnějšívhistorii verzi... :)
Re: Černá místo modré
Ondráš před 6 lety 04.03.2019 16:41 |Jo ty byly super.
Re: Černá místo modré
mig52 před 6 lety 04.03.2019 17:25 |Jáchyme, já rovněž nechápu od vedení klubu tu podporu černé!!!! Ty venkovní dresy ještě beru, ale teplákovky? Proč? Proč do klubu vtahujeme čtvrtou barvu???!!! JT mi připadal, že je hrdý na historii Slavie a ctí tudíž i její barvy, ale toto fakt moje hlava nebere. Černá ve Slavii. A propos - červenobílé teplákovky byly od Umbra to nejkrásnější, do čeho nás obleklo. A my si vybereme barvu radikálů a hrobníků. A prvních sparťanů. Fuj.
Re: Černá místo modré
Kenny před 6 lety 04.03.2019 18:53 |A neoblíká se do černé TS ?
Re: Černá místo modré
mig52 před 6 lety 04.03.2019 19:23 |Kenny, oblíká!!! Ale mohl bys mi vysvětlit proč???? Proč, když to není barva Slavie??? Protože omladina tíhne k radikalismu a kašle na barvy klubu? Beru, když v publiku převládá černá v zimních měsících, já bych si také nekoupil zimní bundu či kabát v červené nebo bílé, tam ta černá z praktického hlediska sedí, ale v období relativního tepla??? Mám ve svém věku obavu, abychom se z klubu, ctícího lásku k vlasti a vlastenectví nestali fašouny.
Re: Černá místo modré
Kenny před 6 lety 04.03.2019 23:29 |Maprostý souhlas
Re: Černá místo modré
sasky před 6 lety 06.03.2019 16:12 |Kvůli barvě teplákovky? :) Promiň, ale to mi případá trošku přitažené za vlasy :) Já mám takřka většinu oblečení, a sportovního obzvlášť, v černé, případně tmavých barvách. A jako nějaký fašoun si nějak nepřipadám.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Qope před 6 lety 04.03.2019 16:36 |Jakoby jsem to tušil :-) na mobilu mam hru Dream League Soccer, kde samozřejmě mam vytvořenou Slavii se vším všudy a jako dresy mam červenobílej domácí, modrý s bílejma trenýrkama venkovní a jako třetí dres jsem dumal a tak jsem si vytvořil celočernej ... no a ted čumim, mi ho ted máme oficiálně taky ...
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 16:40 |Jakoby jsem? :-))
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Qope před 6 lety 04.03.2019 16:43 |čekal jsem tě vlku :D
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 16:46 |A dočkal ses! :-)
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
slaviator před 6 lety 04.03.2019 16:51 |To "mi ho máme" je taky pěkný
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Qope před 6 lety 04.03.2019 16:52 |ale tohle MI věř, že až tak blbej nejsem to mobil fakt :-(
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 16:58 |Tam už jsem se nedostal. :-))
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Dennis před 6 lety 04.03.2019 16:39 |Přiznám se bez mučení, že v té třetí zelené sadě bych tým na hřišti ani vidět nemusel. Ke Slavii se mi to vůbec nehodí. Nicméně to chápu, ale doufám, že je to spíš taková formální úlitba. Jinak celkem ok, mně se líbily i dresy od Umbra. Černá na venkovní zápasy je dobrá, TS to zcela jistě přivítá. :-) Mikinu si rozhodně koupím. Jsem už teď zvědavý, co Puma vymyslí na příští sezony, jak avizoval Jarda Tvrídk, máme se na co těšit. :-)
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
mig52 před 6 lety 04.03.2019 17:08 |No černá je dobrá, ale je to původní barva rudé bídy, doplněná velkým bílým S na hrudi. Dle mne bych na historii hleděl a dal přednost naší třetí barvě - tedy modré. To není o líbivosti, ale tradici. Vím, že modrou dost lidí nemusí.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
warhammer (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 17:42 |"Původní" dresy AC Královských Vinohrad, později přejmenovaných na Spartu, byly černobílé pruhované. Měli také dresy s červenočernými příčnými pruhy, pak červenobílé pruhované atd. Teprve asi od r. 1910 používají tehdejší barvu dresů Arsenalu. Něco jako původní dresy Sparta nikdy neměla! Byli to prostě jenom hadrníci, kteří hráli zrovna v tom, co jim kdo daroval.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Pepino44 před 6 lety 06.03.2019 10:44 |A to, když jsem byl mlaďas, tak se říkalo, že ty rudé dresy dostala Sparta v Anglii, protože je v těch hadrech co tam přijeli nechtěli pustit na hřiště. Co je na tom pravdy nevím, ale bylo to dost rozšířené.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Maty22 před 6 lety 04.03.2019 16:45 |Mě osobně se modrá sada nikdy nelíbila.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
mig52 před 6 lety 04.03.2019 17:05 |Ale je to naše "doplňková" barva (čísla, stulpny) a tradice by se měla ctít, ať se nám to líbí nebo ne! Ano, vím, že je to věc názoru a beru to.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
fredydj (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 20:13 |mně se líbila sada na Evropskou ligu(UEFA?), světlý bledě modrý dresy, hráli sme v nich proti Seville, Pudil gol
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
fredydj (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 20:14 |tak to byla LM
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
zeleznik2 před 6 lety 04.03.2019 17:05 |Snad to klukům už ve čtvrtek přinese štěstí!!!dresy pěkné, černá mi příjde hezčí, než dřívější modrá..
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
mig52 před 6 lety 04.03.2019 17:16 |Pokud jsou teplákovky černé, tak těm umbrovským červenobílým nebudou sahat ani po kotníky. Ty totiž, dle mého skromného názoru, byly v sortimentu Umbro tím největším levelem.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Hesmir (přítel SN) před 6 lety 05.03.2019 12:28 |Migu, chápu potřebu se vyjádřit negativně k čern sadě, ale nenecháváš tu prostor pro jiný názor a vyjádříš se pod každé vlákno, jen abys vyjádřil obavu o radikalizaci mladých... Červeno-bílá teplákovka byla cool, ALE! pokud jsi sledoval tiskovku, nemohl jsi přeslechnout, že Umbro mělo problém s dodáváním a toto bude suplovat svými sklady Sportissimo. Čili pokud něco nebude Puma sto dodat včas, založí nás Sportissimo. Z toho plyne jednoduché, že je třeba u "ne tak důležitých" sportovních oděvů dvát na to, aby byly dobře prodejné = Sportissimo mělo zájem jich mít dost skladem. Červeno-bílá teplákovka byla pěkná, ale vzal bych si ji leda darem. Po třetím praní by byla stejně růžová a na zahradu, táborák k ničemu. Černou mikinu si klidně za rok vytahanou vezmu do dílny, k táboráku, apod. A inklinaci k letné by ve mně vyvolala spíš celočervená teplákovka...
zelená
p!erreCORE před 6 lety 04.03.2019 17:37 |zelená sada bude snad jen proti jablonci venku
Re: zelená
p!erreCORE před 6 lety 04.03.2019 17:42 |https://isport.blesk.cz/galerie/fotbal-1-liga-rocnik-2018-19/373058/klasika-venkovni-cerna-i-cinska-zelena-slavia-predstavila-nove-dresy?foto=14
https://isport.blesk.cz/galerie/fotbal-1-liga-rocnik-2018-19/373058/klasika-venkovni-cerna-i-cinska-zelena-slavia-predstavila-nove-dresy?foto=10
doporučuju skouknout galerii.. tohle tam, v článku a fotkách o Slavii, vážně je
Re: zelená
p!erreCORE před 6 lety 04.03.2019 17:43 |sorry, je to až fotka 12, buzeranti z isportu
Re: zelená
p!erreCORE před 6 lety 04.03.2019 17:53 |https://ibb.co/09rPThk
svině to sou
Re: zelená
obiwan před 6 lety 04.03.2019 18:29 |Smrt, strašlivá smrt v plamenech...to je fakt vrchol!!!!
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Mimoň před 6 lety 04.03.2019 18:21 |Jsem hrdý na náš klub!
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
necich před 6 lety 04.03.2019 18:49 |Tak s dovolením se také pár větami vyjádřím k našim novým dresům. Věřím, že jako modenmann odkojený obleky a saky z Postějova, obuví z Gottwaldova, košilemi a tričkami z Jitexu a teniskami botas bude mít můj názor náležitou váhu. Ještě snad, že jsem byl vždy velmi rád když se Slávka v minulosti odlišovala od ostatních, a to vybavením Puma či Hitec, když skoro všichni měli Adidas. Vybavení od Umbra se mi vcelku líbilo, zejména "teplákovky", ostatně nejkrásnější dresy v červenobílé kombinaci se ani pokazit nedají :). Velmi jsem byl potěšen, že nás bude oblékat Puma. Domácí dresy se mi líbí a velmi vítám ty modré stulpny. Z tohoto důvodu mne ovšem drobet mrzí, že druhé naše dresy nejsou v modré ( také trochu naší) barvě. Ty černé jsou velmi vkusné, elegantní a působivé, ale spíše bych je viděl jako třetí variantu, nebo alternativu druhých dresů. Ovšem beru to tak, že zelené (ty se mi vůbec nelíbí) jsou jak je naznačeno jako úlitba majitelům (nemám s tím vůbec žádný problém) takže ty černé jsou trochu jako barevná neutrální alternativa. Červená a bílá, zelená a modrá byl byla příliš velká divočina. Jediné co bych tedy jako modní policajt vytkl jsou teplákovky, ty měly být v našich tradičních barvách. Než začnete houfně nesouhlasit tak bych připomenul jedno rčení: sto lidí, sto chutí...:) Na úplný závěr: je mi vcelku jedno v jakém munduru budeme vítězit a porážka buzen z Letný by byla boží i v montérkách či kopřivákách ...
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
necich před 6 lety 04.03.2019 18:59 |Jo a můj táta vždycky říkal, je hezké vidět ty krásné dresy na Tesařovi, Kadrabovi, Hildebrantovi, Veslém a pod. Když nastupují k zápasu ať jsou jako panennky, ale po zápase nesmím hráče poznat podle čísel ani podle dresů. Když jsem se nechápavě divil... Tak odvětil, musejí být od bláta, trávy a od krve jako Píša. Pokud tomu tak bude tak jim i prohru odpustím..
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
mig52 před 6 lety 04.03.2019 20:10 |Až teď jsem si všiml, že venkovní dresy nemají na hrudi znak, na rozdíl od domácích? Zná někdo důvod? (Vím, že se to bude líbit, protože mnohým se to zdálo přeplácáno a je možná škoda, že na těch domácích to zůstalo. Asi požadavek majitele a ten je třeba tolerovat. Udělal totiž pro Slavii neuvěřitelné. Nebo je tady někdo, kdo by před 3-4 lety předpokládal takový obrat ve fungování Slavie? Kdyby mně někdo řekl, že k němu dojde, tak na něj hodím síť a nasměruji k chocholouškovi. Sakra, jen tu černou pořád nemůžu skousnout, snad se to časem poddá.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Faris (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 20:16 |To je venkovní dres na evropskou ligu, tam ten znak nebyl už teď. Všimni si, že na trenkách není ani FV Plast, co v Evropě nemáme
Na domácí ligu znak bude.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Novi.sks před 6 lety 05.03.2019 09:08 |Tak tak, varinata pro ligu je vidět třeba na fotce JZ8 s Coufalem...
Doufal jsem, že na venkovní sadě je menší hvězda právě jen na pohárových, z důvodu předpisů UEFA. Jenže podle fotek je menší hvězda na všech venkovních, což mě docela mrzí.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Marcelo10 před 6 lety 04.03.2019 20:29 |Tak je to presne jak jsem se bal..sesivanym dresem jsme se dostali o 3 roky zpatky a cernej je silenej! O tom zelenym ani nemluvim..uz ted se mi styska po umbru :(
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Snivec před 6 lety 04.03.2019 20:39 |ja to mam naopak, domaci jsou super a ty cerny jsou nejlepsi venkovni za posledni dobu. Sice nase treti barva je modra, ale ona je modra a modra, ty odstiny modre na minulych dresech nemely s nasi modrou nic spolecneho. Celkove beru celou sadu vcetne teplakovych souprav velmi povedenou. Jo a to video se take povedlo.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Marcelo10 před 6 lety 04.03.2019 20:47 |Ja samozrejme chapu, ze kazdy mame svuj nazor :) cim se ti libi ty ssivany? Za me..hroznej cervenej pruh na trenkach..to proste na dresu Slavie nema co delat..nepatri to tam. Rukavy, tim, ze nejsou prisity tak se sesivany "vzor" zuzuje a hlavne limecek..ten cervenej je strasnej..na te cervene strane je tam najednou moc cervene a nevypada to vubec Slavisticky. Ten posledni dres od Umbra byl gennialni a jeste mel lepsi strih. Co sd cernyho dresu tyka, to je totalni ulet..cerna ke Slavii nepatri a jeste ten strih! To Vecko a mala hvezda, jeste k tomu bile oramovana..
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Snivec před 6 lety 04.03.2019 21:24 |Me se treba triko libi moc. Ano, pred tim to byla klasika, barva presne ke svu, ale tohle mi prijde nove a pekne. Jedinou vyhradu bych mel k tomu pruhu na trenkach, nejak mi ani nesedi k liniim na triku, ale pockam az v realu, jak se mi bude libit. Cerne dresy mi prijdou proste super. Otazka je, jestli z nejakeho duvodu musime mit druha trika modra. Pokud v tom nekdo hleda tradici a hlavne klasiku, tak ty stare se mu asi libili vice. Tomu rozumim.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
jose01 před 6 lety 04.03.2019 20:41 |Zdravím všechny, musím říct že jsem se hlavně bál, aby čísla neměly tak strašnej design jako ty plzeňský, podle trenek to bohužel vypadá že to tak je, neviděl jsem dres zezadu. Ty modrý tepláky jsou střihem někde v retru. Nevím no, umbro dresy a oblečení(červenobílý) bylo pěknější, a že to taky nebylo nic moc. Jsem zklamanej. Nemáte někdo odkaz na dres zezadu?
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Marcelo10 před 6 lety 04.03.2019 20:49 |Souhlasim..nejde mi do hlavy, ze nejsou fotky i zezadu. Cekal bych, ze to predstaveni bude prave v tom, ze budou fotky detailu.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
pethead (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 20:52 |JTna Twitteru:
Opravdovou nadheru spoluprace s Pumou si naplno uzijete ve chvili, kdy uvidite podobne jako predstavenstvo Slavie novy dres 2020/2021. Specialni dres klubu s prazskymi motivy je nadhera! https://t.co/rLgTwn2oOp
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Max1 před 6 lety 04.03.2019 21:33 |Původně jsem si myslel že tam má překlep a dresy budou od 19/20, ale ve vlaknu to píše ještě jednou, takže to asi bude skutečně až ten další rok, ale přijde mi to divný, že by to trvalo tak dlouho. Každopádně jarda umí navnadit, teď budeme rok a půl natěšení na to co se stane :)
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Max1 před 6 lety 04.03.2019 21:54 |Jinak to allblacks je super...jako fanda nového Zélandu dávám palec nahoru za to pojmenování :)
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Pepibican před 6 lety 04.03.2019 21:33 |Zlaté Umbro, zlaté sešívané dresy vůbec. Např. nový černý venkovní už nepobírám vůbec, je to jak pohřební služba. Jsme přece červenobílí a v 90% venkovních zápasů bychom mohli hrát ve svých milovaných sešívaných tílkách a např v červených trenkách a stulpnách na větší barevné odlišení od někoho např komplet bílého. Takhle když to uvidím na obrazovce, je to pro mne cizí mančaft v těch hóóódně nepodařených netradičních barvách a zápas si nikdy neužiju s nervama napjatýma, protože to není ten sešívaný tým. Je to škoda. Je to ty poslední roky hodně nepodařená móda všech klubů všeobecně mít ty venkovní dresy absolutně barevně mimo mísu a klubové tradice. Už tomu chybí jen růžové venkovní do Teplic a k rudým buznám.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
maca10 před 6 lety 04.03.2019 21:45 |Je snad jasné že druhá sada musí být barevně odlišná ne ?
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Max1 před 6 lety 04.03.2019 21:50 |Venkovní sada je proti týmům, které mají bílou nebo červenou barvu a je logicky že tak nemuze tyto barvy obsahovat (nařízení fifa, uefa, i FACR) a samozřejmě stále plati ze do Teplic, Liberce, Jablonce atd jedem v sesivanych. Me se ta černá libi, ale chapu že nekomu nemusí. Za me je to posun, umbro byla z ekonomického hlediska bída a tunel z doby Doležala. Puma je špička a je dobře ze Slavia spoji svoje jméno z jednou z top firem.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
necich před 6 lety 04.03.2019 21:58 |Černá zvětšuje. Budeme pro soupeře ještě větší. Já používám černé preservativy...:)
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
electropope před 6 lety 05.03.2019 09:18 |Škoda jen, že černá ve skutečnosti naopak zmenšuje. ;)
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
SirCohen před 6 lety 05.03.2019 09:26 |Zeštíhluje. Chudák Simon.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
necich před 6 lety 05.03.2019 10:04 |Aha tak proto se ta pinda furt směje .:)
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Crispo před 6 lety 04.03.2019 22:17 |S dresy spokojenost. Více mě rozčílí neproměnění 100% šance, než to že zrovna hrajeme v černé, kterou nám ještě poměrně nedávno nadělilo i Umbro.
Ani Real, Barca, Liverpool, ManU, Arsenal nebo Juventus nemají svoji tradiční barvu venkovních dresů a my máme pořád ten náš unikát v podobě dresu bez loga, takže to asi někteří z nás zbytečně hrotí. Za mě radši černá, než "pyžamově" modrá, ale ani ta mi nějak extra nevadila, důležitý jsou body a gily
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Crispo před 6 lety 04.03.2019 22:18 |*body a góly.
PS: To zlaté logo Puma na domácích dresech je boží.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 04.03.2019 22:59 |Venkovní dresy (černošedé) mají jiný střih než ostatní dresy, včetně brankářských.
https://isport.blesk.cz/galerie/fotbal-1-liga-rocnik-2018-19/373058/klasika-venkovni-cerna-i-cinska-zelena-slavia-predstavila-nove-dresy?foto=5
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Dr. Fe1 před 6 lety 05.03.2019 04:02 |Dresy jsou dost ošklivé, což je samozřejmě ale subjektivní. Ta zelená sada je přímo strašná, na tu doufám vůbec nedojde.
Já bych navrhoval i venkovní sadu jako sešívanou, třeba černo modrou, jako to už kdysi bylo. Je škoda, že se tohoto originálního členění dresu, které k nám patří, u venkovní sady vzdáváme.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
ColinSKS před 6 lety 05.03.2019 06:52 |nemyslím si že jsou ošklivé. černá venku je pěkná. ale třeba černo-modrá (blankytně) sešívaná by nebyl špatný nápad. Nevím, proč se od toho ustoupilo. Ty se mi líbily.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Dr. Fe1 před 6 lety 05.03.2019 12:33 |Ano, tu jsem měl na mysli. Díky sešívanému členění bylo jasné, že jde o Slávii, i když jsou barvy jiné. Tahle souvislost u celočerných drsů chybí.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Max1 před 6 lety 05.03.2019 08:05 |Zase je třeba si uvědomit, že čím více barev máme ti je vetsi riziko, že se s nějakým týmem sejdem, například kdyby se hrálo proti Juventusu tak tam by jsme nemohli použít ani jednu sadu dle tvých představ. Osobně mě vyhovuje ten stav domácí klasika a venkovní barva která je úplně jiná a jednotná. S černou nemám problém naopak se mi celkem líbí jen bych si s tím designově trošku víc pohrál ale to už je detail jako třeba proužek na každým rukávu jeden bílej a jeden červenej ale to jsou detaily.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
KezbaCZ před 6 lety 05.03.2019 07:57 |Ahoj, nemáte někdo info od kdy se budou prodávat dresy či další oblečení ve fanshopu nebo v prodejnách sportisima? Přijde mi trošku zvláštní, že se představí nová značka, ale ani na webu fanshopu ani na webu sportisima není nabídka.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Max1 před 6 lety 05.03.2019 08:00 |Ne webu Fsnshopu je info že to bude v průběhu března ;)
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Max1 před 6 lety 05.03.2019 08:00 |Fanshopu
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
KezbaCZ před 6 lety 05.03.2019 08:31 |Díky moc, přehlédl jsem to
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
japoko před 6 lety 05.03.2019 08:04 |No tak ty "osmdesatkove" dresy strci tu soucasnou nevyraznou variantu s prehledem do kapsy!
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
sksjardab před 6 lety 05.03.2019 09:16 |Nevíte nikdo zda budou teď v březnu nové lavičky na střídání?
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
JSat (přítel SN) před 6 lety 05.03.2019 09:23 |Budou na derby
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
travel (přítel SN) před 6 lety 05.03.2019 10:57 |Mají být dodány 4.dubna.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
travel (přítel SN) před 6 lety 05.03.2019 16:15 |Pro upřesnění a o díře v tribuně:
@JaroslavTvrdik
Sledovat Sledovat uživatele @JaroslavTvrdik
Víc
Nove sedacky prevezmeme u vyrobce podle smlouvy nejpozdeji 3.4.2019. Tyden je potreba na jejich instalaci. Premiera novych sedacek bude na Derby. Do zapasu repre s Anglii 11. rijna 2019 bude technicky vstup (otvor na vychodni tribune) nahrazen mobilni tribunou.
9:04 - 4. 3. 2019
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
p!erreCORE před 6 lety 06.03.2019 08:21 |cituji citaci: "Tyden je potreba na jejich instalaci. "
wtf? za den a půl to je sfouklý..ani to ne
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
gazza před 6 lety 05.03.2019 09:20 |Hruza ten cernej a hlavne ten zelenej Kdo to navrhoval?
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
SKEP před 6 lety 05.03.2019 09:42 |Bohužel, nový sešívaný dres od společnosti PUMA není zcela povedený, alespoň tedy z historického hlediska. Rukávy se nyní přímo dotýkají "líměčku" - rameno nemá mít barvu rukávu! Stejně tak nejsou tytéž rukávy ukončeny manžetou opačné barvy. Navíc to zlaté logo šelmy... Za mne velké zklamání!
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
SirCohen před 6 lety 05.03.2019 09:46 |Nevím proč, ale po přečtení tvého příspěvku se mi vybavilo slovo čistonosoplena.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Jachym před 6 lety 05.03.2019 09:59 |To se ale na to díváš podle mě nedobře. Zatímco jazykoví obrozenci vymýšleli často velmi složité české ekvivalenty k německým slovům, tady jde naopak o zachování pouze základních tradic (nikdo přitom nevolá po dlouhatánských trenýrkách nebo baretech na hlavu, nebo dokonce o opuštění funkčních materiálů a návratu k bavlně) a nikoli o vymýšlení extrabuřtů.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
SirCohen před 6 lety 05.03.2019 10:26 |To se podle mě nedobře díváš na to jak se na to dívám já. Ne doslovně, ale jako snaha držet se něčeho za každou cenu.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
kondorr před 6 lety 05.03.2019 11:31 |Dres máš pořád červeno bílej to je pro mě důležitý to že sou tam náký detaily jiný je snad normální nemůžeš přece hrát pořád ve stejnim.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Hesmir (přítel SN) před 6 lety 05.03.2019 12:49 |Přesně. Inter i Juve taky mění tlouštku pruhů, odstín modré, rámeček Jeep,... Dokud je dres v půli dělen (at nedopadnem jako Ajax, PSV, Sevilla) a červeno-bílý je to OK. Akorát vím, že budu chtít kočkopsa - loga sponzorů atd. z pohárového, ale barevné provedení LFA se sešitými zády :)
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Heretic (přítel SN) před 6 lety 05.03.2019 12:02 |Po důkladném rozmyslu hodnotím nové dresy obecně jako spíše nepovedené (zúžení červenobílého dresu, odbitý/žádný límeček, trapné šedivé pruhy ala nesmyslný design Plzně a celé tý zelené) a to jsme ještě neviděli záda. Nejvíce mě však vadí vyjádření pana Tvrdíka, že zelenými dresy vzdáváme hold/poděkování/respekt/úctu majiteli klubu. Je to totiž laciné. Majitel vlastní dva kluby. Budou v Pekingu také vzdávat díky majiteli třetími dresy v sešívaných barvách? Věřím, že nebudou. Jejich místní klub není k našemu klubu mateřský, vzhledem k jeho sportovní úrovni by to ani nešlo, tak nemá logiku děkovat majiteli skrz jeho druhý klub.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
necich před 6 lety 05.03.2019 12:19 |Tvůj názor na dresy respektuji, jak jsem psal včera sto lidí sto chutí. Nicméně ta druhá část mi přijde něco jako láry fáry, keci v kleci.... Jak víš, že zelená barva není barvou společnosti? A proto ji má i ten klub z Číny? A i kdyby to tak nebylo tak je to stejně jedno. Prostě máme třetí dresy zelený, někomu se líbí a někomu včetně mne se nelíbí.. Svého času se řešila hvedička ve znaku CEFC na dresech...
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
SirCohen před 6 lety 05.03.2019 12:30 |Subjektivní názor na dresy beru, každý máme nějaký. Mně vlastně vadí jen lampas na trenkách, jinak se mi líbí. Jen nechápu, kolik nevole může vzbudit třetí varianta dresů, která je určená spíš do vitríny než na hřiště. Doporučil bych zamyslet se nad tím kdo koho platí, jestli Číňani nás nebo my je.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Heretic (přítel SN) před 6 lety 05.03.2019 13:54 |a) Jsem klasický tradicionalista. Dresy se dlouhodobě hodně vylepšovaly a nyní po delší době nejsem natěšen tak, že si ho hned koupím (což dost možná kecám, třeba naživo budou super). Takový bod nula u pumy. Uvidíme napřesrok. U venkovních dresů bych byl raději také střídmější (obava z těch omalovánek v Plzni).
b) Popravdě mně vadí tahle servilita. Navíc ve mě stále bublají časy minulé, která jsou na druhé straně stále aktuální. Nevím nakolik je tohle zbytečné poklonkování nápad z klubu a na kolik je to je další propagace tj. diktát vlastníka. Sinobo na stadionu uvnitř i venku, na dresech a v každém projevu. Nyní tedy barvy třetích dresů "partnerského" klubu. Je to konečná nebo to bude dále pokračovat? Mám prostě o svůj klub z hlediska počínání "no name" státních čínských vlasníků strach.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Jachym před 6 lety 05.03.2019 15:18 |a) Souhlasím. Jsem také tradicionalista a z nových dresů nejsem příliš nadšený.
b) Jaká servilita a jaké poklonkování? Servilitou by bylo pootáčení slávistické hvězdy, její přebarvení nažluto a posunutí na druhou (červenou) stranu sešívaného dresu. A "no name" vlastníci? Máme známého solventního majitele, a nikoli třeba nějakou pochybnou investiční společnost se sídlem na Kajmanských ostrovech.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Heretic (přítel SN) před 6 lety 06.03.2019 07:35 |b) úroveň "intenzity" je již fakt subjektivní jistě, ale "no name" - zde je to jednoduchý, ty někoho z nich znáš, slyšel jsi o nich třeba před rokem? Došlo zde k násilnému převzetí již nehodící se firmy, to také jen dokládá klasické komunistické praktiky . Jsme nyní vlastněni čínskou státní firmou - kdo ji reálně řídí a jaké mají zájmy mimo fotbal nemůžeme absolutně tušit. Proto "no name".
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Pepino44 před 6 lety 06.03.2019 10:05 |No, moc pospícháš. Ještě je brzo, vyčkej, oni se Ti třeba dojedou představit.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
ColinSKS před 6 lety 05.03.2019 19:19 |tak ten klub kup, zajisti financování a dej si tam pak co budeš chtít. myslím že takové 4-5 miliard bys mohl dát. když to vlastnil podvodník Řebíček, asi jsi byl klidnější. tyhle příspěvky mi hlava nebere .....
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Heretic (přítel SN) před 6 lety 06.03.2019 07:41 |Hele ty to bereš z druhé strany. Já jsem samozřejmě rád za všechny pozitivní věci. Ale přece kvůli tomu nebudu zavírat očit a dělat, že jsem nic nečetl, nezažil, neviděl.. A veřit na hodného, dobrotivého majitele z Číny, který se rozhodl, že bude super skrz Slavii rozvíjet tamní fotbal, nebudu. Kdybych tohle, co zde píšu napsal v Číně jako Číňan, tak budu minimálně vysvětlovat ne-li sedět/viset.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
p!erreCORE před 6 lety 06.03.2019 08:37 |cituji: "A veřit na hodného, dobrotivého majitele z Číny, který se rozhodl, že bude super skrz Slavii rozvíjet tamní fotbal, nebudu."
mohl by být odkudkoliv, majitel..holt je z Číny, no a co? ať si tam za mně pro mně třeba psi žerou (ochutnals někdy psa? já ne) a mobily vyráběj děti. já sem rád, když se tam najde pár slušnejch lidí, kteří mají rádi fotbal a zaplácnou nás kapitálem, chovaj se hezky, poctivě, transparentně a dostanou za to v globálním hledisku miniaturní reklamu na stadionu, dresech. Věřím, že jim jde o fotbal v první řadě.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Heretic (přítel SN) před 6 lety 06.03.2019 15:35 |Někomu je jedno holocaust, jinému u gulag a tobě třeba aktuální Čína. To už jsme se ovšem dostali daleko od fotbalu a nehezkého dresu. Mně prostě jen není po chuti náš majitel a nelíbí se mi nárůstajicí vizuální prezentace mimo tradice Slavie.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
boss009 před 6 lety 05.03.2019 15:54 |To jsou kecy a co má společného sportovní úroveň daných týmů (notabene když jí hodnotíš podle sranda zápasů) s přátelstvím a družbou? Ty si to rozhodl, že to nejde? A můžu se zeptat, kolik vlastníš procent akcií? A co si udělal pro Slávii víc, než naši majitelé, že si myslíš že máš právo říkat takové bláboly, že je to nějaké poklonkování atd.
Dej si raději na zeď Lešku s Řebíčkem a koukej na ně jak na svatý obrázek, vždyť to byli Češi a křišťálově čisťoučký a vzpomínej kde Slavia byla pod nimi byla a jak mohla skončit. Nevděk dnešním světem vládne.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Heretic (přítel SN) před 6 lety 06.03.2019 07:46 |Příště dej svůj názor a argumenty než tyhle prázdný fráze. Přátelství a družba? LoL, ty asi moc nechodíš mezi lidi na stadion,co? Tam jsem takovýhle názor ještě neslyšel. Chci říci, že názory, co tam slýchám, od cizích lidí, jsou úplně jednoznačný a překvapivě jednolitý.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
boss009 před 6 lety 06.03.2019 13:24 |A co jako? Že si na stadionu notuješ s lidmi, kteří o Číně vědí úplné prd či velmi málo a nebo jenom znají politický kecy od naší "pravdu" říkající televize? To mě má jako uspokojit? Já na rozdíl od tebe a "profesorech" na stadionů jsem v Číně byl a viděl jsem rozmach na vlastní oči, kde se z absolutně zaostalého státu, který se otevřel světu v 90 letech (zjisti si něco kdo to byl Teng Siao Pching) stal plně fungující stát. Za magora Maa třeba vůbec nebyla střední třída a ta dnes tvoří skoro polovinu čínské populace a možná tě to překvapí, ale Čínané si můžou vesele diskutovat i na sociálních sítích jako je třeba Tencent a nikdo je nezavítá ani nestřílí. V západních zprávách jenom čteš co tam nejde, jak se tam trpí, cenzura jen co se jim hodí do krámu. Já když jsem bydlel u jedné Čínské rodiny, která mě vzala na kratší podnájem "ano nějakou dobu jsem se protloukal po Jížní Číně a především v Shenzhenu" tak kousek (no trošku větší kousek) od jejich domku zrovna dělnící opravovali náboženský chrám a tak jsem se později "doma" zeptal co to jako je a stará paní mě řekla, že to vláda opravuje starý Šintoistický chrám, tak jsem se zarazil a říkám, že to je přeci japonské a ona, že jo, ale že na tom prý nezáleží, že vláda opravuje všechny náboženské baráky ať už jsou pro Budhu nebo pro Ježíše. Samozřejmě stará paní neuměla anglicky tak mě to pak tlumočil její syn.
Proč ti tento příběh říkám, no protože jsem po návratu k nám slyšel a četl zaručené zprávy jak "zlá" čínská vláda ničí staré kostely a brání aby lidé projevovali svou víru. Ale ty mě samozřejmě odpovíš, že stará paní byla nastrčená komunistickou stranou, že jo? Poradím ti: nežer ty "pravdivý" řeči tak a měj oči otevřený, ale kdo chce psa bít hůl si vždy najde. Samo Čína je miliardová země a tam prostě nejde zařídit, aby vše bylo super a dokonalý to prostě není možné, vždycky se najde někdo, kdo nebude s něčím spokojený, ale vláda se snaží lidem naslouchat není to tak, že jen rozkazuje to by ostatně s lidmi moc nepochodila, protože Číňané jsou dost horlivý národ a nenechají si moc kálet na hlavu a věčně se jim něco nelíbí.
Abych se vrátil k fotbalu, tak jste si už mohl všimnout, že se čínský soutěže docela zastávám, ano mám k ní menší vztah, kdy jsem se byl párkrát podívat na ligu, ale to už u kamaráda v Šanghaji, protože v Shenzhenu to byl v té době dost fotbalový prales a ani jsem na to neměl nějaké větší pomyšlení, přeci jenom člověk se rozkoukával a nasával všechno jako houba a i určitý respekt či strach tam byl. Ale později, když jsem právě na popud mého kamaráda cestoval znovu do Číny tak jsme na fotbal zašli. Psal se rok 2009 a hrál místní Shenhua proti Dalianu a mě se to líbilo ano nebylo to nic světového, ale byla tam vidět radost z fotbalu a ta je pro mě hlavní pro někoho výsledky pro mě toto. Takže, někdy těžko nesu takové to zesměšňování od lidí tzv. expertů či fans, který se umí jen druhému posmívat a to tam takové velké investice, ještě nebyli a mužstva měli tak dva cizince, někdy ani to ne.
Můžu ty říct další tzv. polopravdu teď už se to bude týkat fotbalu. Všude na západních medií jsem se dočetl, že čínské vedení ve fotbale zakázalo čínským hráčům tetování a světe div se o víkendu první matche a Zhang Linpeng potetovaný od hlavy k patě a nijak to neskrýval. Tak jsem sedl k pc a napsal kámošovi, který už sice žije v HK, ale pořád se snaží ligu sledovat a on mě psal, že to platí jenom pro reprezentaci na mezinárodním klání (což mě tedy moc neuspokojilo, protože tohle se mě třeba také nelíbí) ale jádro pudla je, že to nikdo v západních novinách nepsal jen se mlelo o svobodě atd. ale že to je zakázané i v Japonsku či Koreji to už nikdo neřeší, chápeš tam se tomu říká kulturní rozdíly.
Jinak máš pravdu, na Slavii chodím tak 2-3 za sezonu, ale když se spojila s čínskou firmou tak jsem byl šťastný (evidentně asi jako jediný), protože o Číně něco vím a zažil jsem jí na vlastní kůži. Tím netvrdím, že jsem expert to bych musel prožít tak dva životy abych vše z jejich bohaté kultury pochytil, ale mám k této zemi respekt a nebudu jen směšně papouškovat něčí jiné názory, protože pro mě je důležitý mít svůj vlastní názor nic víc nic méně, ale klidně si mě můžeš označit, že jsem zaujatý a nebo koupený stranou. Ostatně by si nebyl první ani poslední.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Heretic (přítel SN) před 6 lety 06.03.2019 16:04 |Nechci tě urazit, ale lepší jen velmi těžko dokázatelnou propagandu jsem tu nečetl. Nebo je to třeba pravda,ok. Pro mě je to země, kde i v roce ve 2019 jsou pracovní tábory, lidé se tam ztrácí za své názory, případně jsou za odlišné názory vězněni, sic asi v jiném měřítku než dříve. Prostě vyznávají shodné praktiky jako lidstvo zažilo v SSSR nebo my v minimálním rozsahu u nás. Shodou okolností mám pár příběhů od spolužačky z gymplu, která se narodila v Pekingu a z jistých důvodů odešla její rodina do Čech, takže to nemám jen z literatury faktu. Bohužel od pádu Cefc ji už na Slavii nevídám, tak netuším jestli ještě okolo Tvrdíka pracuje. Čína se otvírá světu, je to pro ni výhodné, tak konají různé skutky, aby vypadali dobře. Jistě, dávno to není Severní Korea/Rusko. Nedávno jsem četl veselý cestopis od L. Zibury, ktery všední realitu žití konkrétně ve střední Číně popisuje. Nic svobodného jsem v tom neviděl, takovej socík u nás.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
p!erreCORE před 6 lety 06.03.2019 17:51 |cituji: "Čína se otvírá světu, je to pro ni výhodné, tak konají různé skutky, aby vypadali dobře."
Sinobo ani CITIC ale nejsou Čína, jsou to firmy, které podporují fotbal.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Heretic (přítel SN) před 6 lety 06.03.2019 18:21 |CITIC je státní firma.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
boss009 před 6 lety 06.03.2019 17:52 |Mě neurážíš proč taky. Ty máš svoji propagandu jak si to zkušeně nazval a já tu svoji. Já těch zážitků mám spoustu ano i negativní, to prostě patří k životu, ale vždy u mě převládali pozitiva. Člověk musí, když chce cestovat mít respekt k dané zemi a já nežiji politikou nezajímá mě a spoustě čínských lidí co jsem potkal byla totálně u zadku. Ano můžu mít výhrady k tomu, že dnes se Čína a lidé tam hodně honí za penězi, protože každý v Číně chce být bohatý a jdou někdy až za hranu kam já bych se neodvážil jít, ale můžu je za to kritizovat? Nemyslím si. Když jsem tam byl v 90 letech města byla chudší, ale zase tak jsem se tam cítil tak nějak vřeleji přivítán v roce 2009 to bylo o dost chladnější a už to nebylo ono, ale takový je prostě vývoj. Nejsem slepý, ale dokážu vidět i to co někteří vidět nechtějí a ber to tak, že Čína je otevřená světu 25 let a podívej se kam se za tu dobu dostala to prostě nejde ignorovat. Ano často k tomu třeba byly třeba použity kroky, které se spoustě lidí nemuseli líbit a byly to takové kroky, které dělali i velké mocnosti akorát o spoustu let dříve. Kdyby se neudělali, Čína by prostě nerostla a zůstala by navždy země třetího světa.
Jinak Čínská mentalita je taková, že je na prvním místě vždy rodina a Slavia teď prostě do té rodiny také patří a neexistuje aby jeden člen toho druhého opustil, proto jsem přesvědčen, že to CITIC a Sinobo s námi myslí dobře. Jejich říše je tady tisíce let to my jen těžko můžeme pochopit. Oni musí být jednotní jinak by se už dávno rozpadli a nepřežili a stokrát omílaný komunismus to je jen další zlomek v jejich životě až ho nebudou potřebovat tak se ho zbaví a nebude to větší problém, protože komunisté jsou pouze vláda a menší část obyvatelstva zbytek přes miliardu v této "organizaci" není.
Ale nemusíme si zde vypisovat dlouhé statě. Shrňme si fakta co udělali majitelé pro nás Slávisty. Protože si snad nemyslíš, že to platí Jarouš z vlastní kapsy i když ty jak říkáš už si je tu dlouho neviděl.
Jarouš slouží jako prodloužená ruka našeho majitele a dělá nám na očích první poslední: mění trávník, objednal sedačky, zadělá tu strašnou díru po které už tak dlouho voláme, podepsal smlouvu s velkou oblékací firmou, máme vlastní stadion, stabilizoval se kádr a nakoupil super hráče, přivedl Nezmara a našeho super kouče a další a další. Myslíš si, že by to Jarda dělal za zády CEFC či CITICU? Ne on dostal peníze a za ně to dokázal vše realizovat, ale kdyby je neměl nic z toho by se neudálo. A pak za odměnu dostanou čínští majitelé na tribunách urážky a posměch a Jarda stupidní transparent, když už zajdeme do krajností. Ne ve mě to prostě dělá dojem, že i kdyby vám přinesli zlaté prase tak si budete stěžovat, že je moc malé a že mělo být větší.
A za toto chce majitel jen blbý nápis na dresu a třetí sadu, která se ani nepoužije. Nezlob se na mě ty a tobě podobní, ale to je prostě nevděk a stupid chování.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
warhammer (přítel SN) před 6 lety 06.03.2019 18:34 |Nezlob se, ale možná i ty přiléváš zbytečně olej do ohně.
Být kritický k některým věcem, které se v Číně dějí, přeci automaticky neznamená, že nejsme vděční současným majitelům Slavie. A žádné urážky a posměch vůči nim jsem na tribunách neregistroval (pokud nebudu počítat absolutně marginální projevy blbů, kteří jsou součástí každé sociální skupiny).
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Heretic (přítel SN) před 6 lety 06.03.2019 18:41 |Píšeš moc hezky. Mráz po zádech mi jde. Státní čínský komunistický peníze z buchvíjakých zdrojů si ve Slavii náležitě ikdyž pokrytecky ale samozřejmě užívám. Veřím totiž v náš právní systém, že až odejdou, tak to jen prodají a nezůstane spálená země jako po našich slavných podnikatelech let 90. Ale "vděk" to nemůžeš myslet vážně.Nene, díky a poklona nebude.
Máš v tom textu moc pěkné momenty, je vidět, že jsi tam byl. Ovšem interpretace informací je veselá. Např. proč se asi normální lidé v Číně nezajímají o politiku (to má být jejich omluva?). Nebyl tu v v období 70-90 let podobný stav?
Opravdu jsme se od tématu značně odchýlili. Za sebe uznám, že jsem aktuálně mocně ovlivněn knihou "Souostroví gulag". Těch 1700 stran je uzemňujících.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
boss009 před 6 lety 06.03.2019 19:24 |No odklonili jsme se dost to uznávám. Když to prostě zjednoduším, tak já to beru jako normální lidskou slušnost někomu poděkovat za něco co pro mě udělal, netušil jsem že je to projev řekněme slabosti. Takže prostě nemám problém být vděčný majitelům možná jsem ve tvých očích "zrádce" ale tak to mám. A i mé zkušenosti k tomu přispěli. A takové ty řeči: "pochybné" peníze atd. to jsou prostě jen takové láryfáry, které mele každý "hrdina" ale jejich skutečný původ stejně neví. Uvidíme až časem, kdo měl pravdu a jak to se Slávii dopadne, protože o tu nám jde především. Já když budu mluvit za sebe, tak raději budu mít silnou stabilní firmu, která je tady už od 80 let, než nějakého rychlého zbohatlíka, který myslí především na sebe. Slavia se pohnula z místa to je prostě fakt a místo "skoro" zániku tu máme dobu o které se nám ani nesnilo a co se řekne to se udělá jako třeba to krásné muzeum to byl přeci takový malý sen a je to skutečnost. Já si to užívám, ale nechci tě nějak lámat každý jsme holt jiný. Ty si to užíváš s jistou dávkou pokrytectví jak si sám řekl a já bez tohoto slova. Jednoduché a prosté.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Heretic (přítel SN) před 6 lety 06.03.2019 23:00 |Miluji Slavii, nenávidím komunisty. Co mám asi tak dělat? Ještě jednou díky za zajímavé postřehy a názory. Nesoudím.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
boss009 před 6 lety 08.03.2019 12:46 |Tak se to snaž nespojovat. Není to takový problém. Svět se neřídí jen politikou, ale nechme toho:-) Taky díky.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 05.03.2019 15:01 |Já jsem s dresama spokojenej. Jsou červenobílý s hvězdou a kam až sahají rukávy, jakou barvu má logo pumy a jak je široký lampas na trenclích je mi vážně jedno. I ty černý ujdou a červená a bílá je na nich taky. Zelený vůbec neřeším, myslím, že vím proč jsou zelený a rozumím tomu. Akorát se mi teda moc nelíbí ten brankářskej, ale když v něm bude Ondra dobře chytat, taky to přežiju.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
kondorr před 6 lety 06.03.2019 11:49 |Líp to napsat nejde
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
p!erreCORE před 6 lety 06.03.2019 08:28 |s odstupem:
sešívaná sada dresů: hezká, klasika. ani proužek nevadí. ok.
černé: černé jsem si přál, přesto, že jsem byl fanda i blankytných. za mně v pořádku s výtkou. ten šedivej tečkovanej vzorek. nahoře, kde je celistvý, hezké..ale ty proužky, připomínající žebra a tedy kostru, se mi nelíbí. velmi nelíbí.
zelené: jsou to hezké dresy, to rozhodně ano. ale nejsou naše, Slávistické.
gólmanské: bez komentáře, ok.
osobně jsem trochu zamrzlej a uvítal bych, aby se to teď trochu doladilo a ustálilo aspoň na deset let.
líbil se mi nápad od někoho z vás zde, mít černé dresy černošedivé-sešívané. to by, spolu s červenou hvězdou, byla špica.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Altona před 6 lety 06.03.2019 08:29 |Zelenožluté dresy ve stylu TJ ZVL Žilina s červenou hvězdou jsou bizár roku. Kombinace zelená- žlutá-červená jest oblíbena zejména v Africe a za mě je jasnou upomínkou na dobu vnucených absurdních barev. Mnohem radši bych viděl venkovní sadu modrou a jako třetí černou, právě jako sváteční, poctu TS. Když už se tedy musí někdo poctívat..
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
kondorr před 6 lety 06.03.2019 11:44 |Já fakt nechápu co proti tomu pořád někdo má je to 3 varianta která se pude používat je vyjímečně a stejně se pořád najdou remcalove.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Altona před 6 lety 06.03.2019 14:24 |Celkem nic, akorát že sem už musel poslouchat, jestli prej jsou ty zelený dresy z latexu. Hrát se v tom bude leda když to nikdo neuvidí, kupovat se to taky zřejmě moc nebude
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Heretic (přítel SN) před 6 lety 06.03.2019 16:06 |Když se nebude použivat, tak se nemusí vyrábět a prezentovat.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Altona před 6 lety 06.03.2019 17:43 |Ještě bych podotkl, že bílý lem červené hvězdy na žlutém dresu je naprostý nesmysl i z pohledu užívání barev resp. kovů v heraldice. Zbytečný a plochu hvězdy zmenšující je bílý lem i na dresu světle zeleném. Kontrastu se ve Slavii dosahovalo, pokud byl tedy nutný, vždy položením hvězdy do bílého kruhu, viz např modrý Pláničkův dres. No ale třeba na nás vletí Putin se žalobou, že jsme ukradli a zneužili logo ruskýho vojenskýho letectva a bude po problému..
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
pethead (přítel SN) před 6 lety 06.03.2019 18:04 |Tak tahle kombinace černých trenek s červenou mikinou mi přijde úplně super!
https://pbs.twimg.com/media/D0_ZVGVX4AECvKB.jpg:large
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
mig52 před 6 lety 07.03.2019 09:13 |Pethe, díky za odkaz. Dalo se počítat s tím, že reakce na převlečení do Pumy budou různé, mně se to vcelku líbí, je jasné, že klíčovou roli hrály asi finanční podmínky, protože kvalitní oblečení ti dnes udělá spousta firem, záleží jen na tvých požadavcích. Já si přál jen na některých dresech vetší hvězdy a hlavně mne mrzelo opuštění krásných červenobílých souprav na úkor černých. Barvu venkovních dresů jsem bral, musíš se nějak přizpůsobit, ale říkal jsem si, sakra, proč u teplákovek, když tady si barvy můžeme vybrat dle sebe a černá není naše! Tak mne moc potěšily ty červené mikiny s vírou, že je budou hráči používat i po zápasech, např. při rozhovorech v Tv.
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 06.03.2019 21:53 |Nové dresy od zítřka (7.3.) ve fanshopu.
https://twitter.com/Marisek18/status/1103372370969018368
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
mig52 před 6 lety 07.03.2019 09:20 |Tak nové dresy v shopech ode dneška, sedačky na střídačkách v dubnu. A kdy že se mají na východě měnit červené sedačky za bílé, aby vznikl nápis SK SLAVIA PRAHA (FOTBAL?). Zároveň se střídačkami nebo až po sezóně?
Re: Tisková konference s představením nového dodavatele sportovního vybavení
JS (přítel SN) před 6 lety 09.03.2019 11:14 |Migu, ten nápis se tam nevejde :D Počet sektorů moc dobře nespolupracuje s počtem písmen. Já bych ten stadion nechal červený.