Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 18/19 14

Po třech týdnech je tu druhé jarní Mezi námi fanoušky. Tentokrát se sestava quelhar, Vlajkonoš, Ragnar a alois_veliky věnuje v podcastu v první řadě úspěchu Slavie v Evropské lize, dostane se také na poslední dva ligové zápasy se Slováckem a s Plzní.

Kdybychom natáčeli po dvou týdnech, jak bývá pravidlem, asi by byl druhý jarní díl hodně pochmurný. Dva povedené zápasy proti Genku a Slovácku stačily na to, aby se nálada v táboře fanoušků Slavie úplně otočila. Sešívaní si připsali velice cenný úspěch v podobě postupu do osmifinále Evropské ligy a nic jiného tak nemohlo být hlavním tématem aktuálního dílu podcastu Mezi námi fanoušky. Po téměř už tradičním podcastovém přípitku, kterým jsme oslavili nejen postup přes Genk, jsme probrali nejen kvalitu hry, klíčové změny v sestavě a výkony jednotlivců, ale také oba zápasy z pohledu aktivních fanoušků, výjezd do Belgie a výhled na to, co Slavii čeká v zápasech proti Seville a co ve Španělsku čeká slávisty, kteří tam vyjedou. Druhým tématem podcastu je vítězství 4:0 nad Slováckem, které bylo možná až nečekaně snadné a vysoké. Při té příležitosti jsme se zastavili jmenovitě u Alexe Krále a také u Lukáše Masopusta. Na závěr muselo dojít i na zatím jedinou jarní porážku, která přišla v Plzni. Jedním z témat, která tento zápas přinesl, byla otázka, jestli spolu mohou hrát Josef Hušbauer a Petr Ševčík (a dodejme k nim i Miňo Stocha). Na závěr probereme v krátkosti redukci kádru, kterou Slavia provedla před koncem přestupního období.

Obsah:

00:00 Evropská liga: Zápasy s Genkem doma i venku, atmosféra, kvalita hry, Sevilla
35:20 Slavia - Slovácko 4:0, Alex Král, Lukáš Masopust
54:00 Plzeň - Slavia 2:0. Můžou hrát spolu Hušbauer, Ševčík a Stoch? Redukce kádru.

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (110)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

    MCD_Slavia     před 6 lety 27.02.2019 08:07 |  
    12 1

    Hodnocení Krále a Masopusta, Ševčíka jenom dokazuje skvělý výběr posil Nezmara a Trpiše i když jsem tomu na začátku moc nevěřil. Jsem si jistej, že toto vedení nám závidí kde kdo.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

    Hajsi     před 6 lety 27.02.2019 09:59 |  
    9 1

    Jak hodnotil Vlajkonoš výhru v Genku, úplně mi z toho běhal mráz po zádech.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

      r-w-h     před 6 lety 27.02.2019 12:59 |  
      3 0

      má pravdu ten chlapec!
      Genk byla pecka...

  3. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

    jarous (přítel SN)     před 6 lety 27.02.2019 11:04 |  
    10 1

    Připojuji se ke gratulaci Ondrovi, přeji mu všechno nejlepší k narozeninám a hodně elánu do dalších dobrých reportáží a podcastů.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

      JS (přítel SN)     před 6 lety 27.02.2019 11:19 |  
      3 4

      S dovolením se připojím ke gratulaci.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

      Kornovo     před 6 lety 27.02.2019 17:46 |  
      3 0

      pripojuji se take. I kdyz s nim nekdy nesouhlasim, je to jiste fajn clovek. BTW: podcast je opravdu vyborny napad.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 27.02.2019 12:29 |  
    9 2

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Nejprve bych chtěl popřát Quelharovi hodně zdraví a pohody.
    Podcast byl velmi zajímavý a dobře se poslouchali všichni přítomní. Moc dobrý :-).
    Snad nejvíce mě zajímala část, kde se hodnotila součinnost Pepy Hušbauera, Honzy Ševčíka a Mino Stocha.
    Souhlasím s tím, že Alex Král hraje svou pozici s citem pro zaútočení i do defenzivy fotbalově líp a hlavně, umí podpořit ostatní záložníky a to včetně Tomáše Součka. Honza Ševčík moc chce, je ho všude plno, ale vlastně to kontraproduktivní ve smyslu souhry s ostatními záložníky. Ale to je jen otázka tréninku a určitě se to dostane tam, kde to chceme a přejeme si všichni. Že ten ohromný fyzický fond Ševčíka bude dobře využit a nebude to na úkor ostatních hráčů a hry mužstva.
    Takže moc děkuji a s úctou k Vám
    Sokrates55

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

      kalex     před 6 lety 27.02.2019 12:51 |  
      4 1

      Dobrý den, Sokrate.
      Nedovolil bych si do vás rýpat, protože si vás hodně vážím.
      Nicméně máte tam jednu chybu a teď si nejsem zcela jist, jestli nebyla i v jiném vašem komentu. Ševčík se jmenuje Petr ne Jan. Myslím, že až se kluk ušatá více sehraje s týmem, ještě nám vytře zrak.
      S úctou a pokorou Kalex.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

        Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 27.02.2019 14:00 |  
        3 2

        Díky moc za upozornění. Já nevím kde jsem toho Honzu sebral :-). Samozřejmě Petr a moc se omlouvám.
        Kluk ušatá :-) se určitě sehraje a jsem moc rád, že ho máme.
        Pokud mohu vypustit názor, tak nám do budoucna určitě roste slušný potenciál v hráčích jako je právě Petr:-)Ševčík, Alex Král, Honza Matoušek, ale i Honza Sýkora, Kuba Jugas, Saša Baluta, Peter Olayinka atd.
        S úctou k Vám příteli Kalexi
        Sokrates55

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

          kalex     před 6 lety 27.02.2019 14:18 |  
          2 2

          Vy se přece nemusíte omlouvat.
          No máme dobře našlápnuto.
          Nejlepší na tom je, že ti mladí kluci co sem přichází a samozřejmě majíc vlastní možnost volby jdou raději k nám než k RB. A není se čemu divit. Jindra a Jenda ví co chtějí hrát a jak k tomu dospět. Neexperimentujeme toliko s hráči z křídel na beky a obráceně pokud ten daný hráč není univerzál a tak. Ti hráči moc dobře ví, že pro jejich další rozvoj je lepší jít do dobře promazané mašiny než do bárky na rozbouřeném moři.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

        bongor     před 6 lety 28.02.2019 11:02 |  
        0 0

        Dříve bývalo zvykem,že jsme měli více křestních jmen,tak kdoví jak je to s tím Ševou,já mám třeba v křestním listu Jiří,Josef,Tomáš.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

          kalex     před 6 lety 28.02.2019 11:21 |  
          0 0

          Tak hypoteticky se tak můžeš jmenovat. Jiří J. Tomáš :()

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

          SKEP     před 6 lety 28.02.2019 11:47 |  
          1 0

          Stůj, kdo tam?
          Patrola!
          Jaká?
          Vojenská?
          Kdo ji vede?
          Rytmistr Jan, Josef, Václav, Antonín, František, Karel Radecký...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

      r-w-h     před 6 lety 27.02.2019 13:09 |  
      13 2

      mě by velice zajímalo, jak by vypadal střed pole v podání tria Souček - Král - Ševčík
      dalo by se otestovat u botiče...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

      dubas     před 6 lety 27.02.2019 13:19 |  
      4 3

      To je přesně popsané. Ševčík je zvyklej, že v Liberci byl dominantní a šlo všechno přes něho, vracet se až dozadu pro balóny, ale my de facto hrajeme na pět dominantních záložníků:-)) a musí si vyhovět, co se týče prostoru a když se vracel pro balóny až k Součkovi s Hušbauerem, tak sebou vytahoval protihráče a tím se zbytečně zahušťoval prostor a rozehrávka byla pod tlakem. On si musí zvyknout, že už není náčelník a musí nechat prostor i ostatním.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

    japhy     před 6 lety 27.02.2019 13:57 |  
    2 1

    Kdo je ten bejvalej vedoucí U19, jak ho pořád zmiňujou?

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

      quelhar (admin)     před 6 lety 27.02.2019 14:28 |  
      2 1

      Byl jsem opraven, že bývalý není (měl jsem špatné info a omlouvám se všem dotčeným), a jde o našeho kamaráda a také občasného zdejšího diskutujícího klimiho.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

        klimi     před 6 lety 27.02.2019 14:58 |  
        17 1

        :D :D Děkuji za slávu, o kterou jsem nestál :D

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

          knl66 (přítel SN)     před 6 lety 28.02.2019 00:18 |  
          0 0

          Když Tě quelhar prohodil... aby sis změnil nick :-D

  6. ad Quelhar

    Mike     před 6 lety 27.02.2019 16:03 |  
    7 1

    Skvělý podcast, moc za něj děkuji.
    Chtěl bych se touto cestou zeptat Quelhara, jestli ho v překvapuje, že v této fázi sezony, kdy máme na našem kontě úctyhodné množství bodů, se nás Plzeň stále drží těsně v závěsu. Protože i když mají mimo spoustu klíčových hráčů mimo /Hejda, Kopic, Kolář, Krmenčík ,po zranění je Řezník, vykartovaný byl Hubník/, tak bodový rozdíl je naprosto minimální. A čím to je, že i když se stále píše, že Plzeň má přestárlé hráče, tak dokáže i zraněné hráče nahradit fotbalisty, kteří by si u nás asi nekopli /Havel, Pernica, Chorý/.
    Pokud se dobře pamatuji, tak tým, který měl po 3/4 sezony /pokud bereme po staru 30 kol/, bodový průměr 2,5 bodu na zápas, tak měl v této fázi sezony bodový náskok 10-12 bodů a o titulu bylo prakticky rozhodnuto.
    Bohužel letos i při naší herní a bodové fazoně to neplatí. Klidně i s nastavbou můžeme udělat 83 bodů a titul stejně nezískáme.
    Děkuji za odpověď, protože toto se v podcastu moc neřešilo.

    • Re: ad Quelhar

      quelhar (admin)     před 6 lety 27.02.2019 16:56 |  
      6 0

      Zkusim se pozdeji dostat k nejake obsahlejsi odpovedi na toto tema, ted nemam uplne moc casu. Snad vecer.

    • Re: ad Quelhar

      quelhar (admin)     před 6 lety 27.02.2019 22:50 |  
      20 0

      Tak už...

      Po pravdě trochu překvapený jsem. Tak jak my jsme aktuálně pátý nejlepší tým samostatné ligy co se týče počtu bodů po 22 kolech, tak Plzeň je tuším třetí nejlepší tým na druhém místě. Takže už třeba z tohoto hlediska je tak trochu smůla pro nás, že když my jsme až tak dobří, Plzeň je pořád taky tak dobrá, že je boj o titul otevřený. Na druhou stranu to poslední roky není až taková výjimka, v sezóně 15/16 měla Plzeň po 22 kolech 56 bodů a druhá Sparta 53. O rok dřív Plzeň znovu 56 bodů, Sparta 51. Další sezónu zpět Sparta 58 bodů, Plzeň 50. Přitom před nástupem Plzně na úkor Slavie měly sezóny úplně jiný vývoj, v našich dvou titulových sezónách jsme po 22 kolech měli 48 a 50 bodů, v druhém případě nám těch 50 bodů stačilo na 11bodový náskok v čele tabulky! Ve fotbalovém "dávnověku" najdeme jen jednu sezónu, která měla podobný vývoj jako ta aktuální, v sezóně 99/00 jsme po 22 kolech vedli tabulku s 58 body, druhá Sparta měla 54. Asi není potřeba dodávat, jak ta sezóna nakonec skončila.

      Co se týče samotné Plzně, ti zmetci se prostě ne a ne zhoršit, no... Když to vezmeme od jejich prvního titulu, tak po 22 kolech nasbírali postupně 54 bodů v sezóně 10/11 a dále: 43, 47, 50, 56, 56, 50, 52 a letos tedy znovu 52 bodů. Průměr za devět sezón více než 51 bodů. To je, ať chceme nebo ne, prostě důkaz obří kvality a stability. Oni nemají extrémně dobrou sezónu. Mají průměrnou sezónu posledních let.

      Čím to je, že jsou pořád tak dobří, i když na to nemají hráče, to je otázka, na kterou bych taky rád znal odpověď. Část odpovědi je určitě taková, že prostě dobré hráče mají pořád. Hrošovský je top, Limberský, když chce, tak je pořád hvězda ligy, Hubník je taky kvalita, golmany mají oba dva solidní... Ten tým nemá vyloženou slabinu. Všude má nadprůměrné hráče a možná až nepřirozeně často to prostě stačí na jednobranková vítězství.

      Možná aktuálně máme lepší hráče, takže by si někteří hráči Plzně u nás nekopli, ale to vlastně není důležité, pokud má Plzeň lepší hráče než zbytek ligy, což evidentně pořád má, tak to stačí na to, aby sbírali přes 50 bodů za 22 kol. A pak prostě o titulu rozhodne těch pár ztrát a případně vzájemné zápasy. A když máme podobné ztráty jako Plzeň, tak stačí dva blbé vzájemné zápasy, kdy má tým smůlu nebo mu to z nějakého důvodu nesedne, a titul je v prachu...

      Jinak ještě zpátky k důvodu, proč Plzeň je tak úspěšná - podařilo se jim vytvořit si jméno a respekt soupeřů, což si myslím, že má taky vliv. Málokdo jede do Plzně pro body, aspoň mi to tak přijde. Myslím, že Slavia si to úspěšně buduje rovněž, ale pořád to není jen tak... A další věc je taky abstraktní, nějaká taková vítězná mentalita získaná desítkami těžkých zápasů, které má za sebou pořád ještě dost hráčů toho kádru (Kozáčik, Limberský, Hubník, Hořava, teď už i Hrošovský, Petržela, Kopic, Kovařík, ...) Ti hráči a tím pádem celý tým nijak nepanikaří, pokud se zápas nevyvíjí správným směrem, a pokud už se jim něco vyloženě nepovede (jako třeba Dinamo), tak jsou schopní se hned v dalším zápase zase vrátit na vítěznou vlnu. Tohle je taky něco, co si tým musí vytvořit dlouhodobými stabilními úspěchy a alespoň částečně stabilním kádrem v průběhu let.

      Na závěr snad jen jeden poznatek - měli bychom si velmi přát, ať Plzeň v nejbližších kolech ztratí aspoň 4 body. Teď je čeká fáze sezóny, kdy je největší šance, že něco poztrácejí: Jablonec doma, Sparta venku, Teplice venku. Pak už jen Bohemka, Slovácko, Baník doma, Příbram, Dukla. V těch pěti zápasech čekám 15 bodů, když budeme mít štěstí, tak 13.

      Naopak my máme teď Bohemku, Baník doma a Příbram teď, ani potom ten los není úplně těžký, samozřejmě s domácím derby v 28. kole. Rozhodně by bylo vhodné náskok v základní části rozšířit, ať máme pro nadstavbu aspoň nějakou rezervu při případné porážce v zápase s Plzní.

      • Re: ad Quelhar

        Mike     před 6 lety 28.02.2019 08:14 |  
        3 2

        Ahoj, děkuji za skvělý rozbor, navrhnu Tě na Pulitzerovu cenu.
        Také si myslím, že liga se bude lámat v budoucích 3 kolech. Doufám, že Plzeň napodobí aspoň trochu loňské jaro, kdy ztrácela body po hrstech.
        Je to zvláštní, ale už 3. rok po sobě si musíme přát, aby byla Plzeň obrána o body Spartou, protože ta je opět v nedohlednu. Zároveň my nesmíme ztrácet. Papírově máme asi los lepší, stačí se podívat na tabulku, kde hrajeme ,,venku", i když samozřejmě každý může o body obrat každého.
        My jsme zatím ztratili body 4x, a vždy s týmy, které jsou v současné tabulce do 5. místa. Plzeň ztratila celkem 6x, z toho 2 x s týmy do 5. místa, a dále v současné tabulce se 6., 8., 13. a 14. týmem v tabulce. Samozřejmě se to takto nedá brát doslova, protože při jejích ztrátách bylo postavení v tabulce jiné. Nicméně ztráty s Bohemkou a hlavně doma s Příbramí nasvědčují, že zase tak suverénní nejsou a ztratit mohou třeba na Slovácku, to je takový můj ,,tajný" trumf na event. další plzeňskou ztrátu.
        Jak psal kdysi někdo- ,,titul se vyhrává v zápasech s přímými konkurenty, ale prohrává se ztrátami se slabšími týmy. Tomu jsme se zatím letos vyhnuli, snad to nepřijde už v neděli.


        • Re: ad Quelhar

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 28.02.2019 08:34 |  
          5 0

          V minulé sezóně bylo o titulu rozhodnuto na podzim, mohli si tedy dovolit ztrácet body. Teď jsou v úplně jiné situaci. Pokud chtěji ligu vyhrát, tak musí pravidelně vyhrávat.

      • Re: ad Quelhar

        HUSAR (přítel SN)     před 6 lety 28.02.2019 08:54 |  
        1 1

        Díky za parádní statistiky. Překvapí, ze plzeň ma ted stejně bodu jako loni, kdy byla suverén.

  7. Matoušek

    Kupsiiik     před 6 lety 27.02.2019 16:49 |  
    9 5

    Podle mě měl Maty zůstat ve Slavii a prát se o místo v sestavě jako to dělá Alex Král. Kdy jindy, když ne teď?! V létě přijde Jusuf, brzy se uzdraví Standa, může dorazit i jiný útočník (spekulace), v létě to pro něj bude ještě těžší se prosadit než teď.

    • Re: Matoušek

      FanatikSKS     před 6 lety 27.02.2019 19:36 |  
      4 1

      Podcast jsem ještě neslyšel, tak že přesně nevim, co tam o Matouškovi bylo řečeno, ale já ho pořad nevidím jako hrotového hráče. Myslím si, že jeho potenciál je na pozici náběhového podhrotového hráče. Se Škodou nebo Jusufem by jim to mohlo klapat, kdy oni by zaměstnáváli obránce a Matoušek by si mohl nabývat do volných prostorů směrem k brance soupeře na kolmé nahrávky. Nevim, jak by to fungovalo např. se Standou Teclem, ale určitě bych Matouška nestavěl jako hroťáka.

  8. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

    Ravik     před 6 lety 27.02.2019 19:16 |  
    4 2

    Díky za super podcast.

    K debatě Ševčík/Hušbauer/Stoch


    Preferuji ostřejší kraje, takže Zmrhal Masopust, krásně po noze, oba dobře brání.

    Kombinace Souček Hušby Ševčík a na křídlo Stoch doufám, že už nebude. Hodně nekompatibilní.

    Alex do toho hodil pěkně vidle. Pokud bude Stoch využíván spíše na podhrotu tak Hušby i Ševčík budou na střídačce asi častěji než si mysleli.

    Jsem zvědavý jestli dojde už na jaře na přípravu na post Součkovské období a budeme hrát někdy pouze s Alexem na DZ.

    V záloze ještě Baluta a Traore. Parádní konkurence.

    A souhlas s Vlajkonošem, když už tak Hušby podhrot a Ševčík ne tak vysoko. Ten jeho běžecký fond je parádní.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

      Edenjejenjeden     před 6 lety 27.02.2019 19:36 |  
      11 1

      A já stále ještě věřím Balutovi:-)

  9. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

    Max1     před 6 lety 27.02.2019 20:22 |  
    5 3

    Opět skvělý poslech u kterého se člověk i pobaví, celkem rád bych se někdy taky zúčastnil :D. Jenom poznámku k dvojzápasu se Sevillou, jako věčný a někdy i naivní optimista, věřím že ty španělské herečky dokážeme vyřadit, přijde mi že dost lidi sevillu hodne přeceňuje.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

      Ondráš     před 6 lety 27.02.2019 21:37 |  
      6 2

      Jako naprosto reálně: nedovedu si představit, jak bychom přes ně mohli postoupit. Žádnej silnější tým tam nebyl, Sevilla podle mě EL vyhraje. Jestli to nepodceněj, tak to bude strašnej cvrkot. Ale kůži snad nedáme zadarmo. Musíme ze hřiště odejít s tím, že jsme si hrábli na dno a udělali pro postup všechno (žádná předposranost), pak budu spokojenej.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

        Max1     před 6 lety 27.02.2019 21:47 |  
        4 2

        Osobně si myslím že např. ten Arsenal nebo chelsea by byly horší, jelikož evropská liga je pro ně asi jediná možnost jak se příští rok dostat do ligy mistrů, takže nevěřím tomu, že letos by anglický týmy dávaly EL na druhou kolej, kvalitou kádru jsou oba o třídu jinde než Sevilla. Ta má sice nejlepší koeficient, nicméně zase je třeba si uvědomit, že ho nahrála hlavně v evropský lize, kde hrála s evropskými týmy druhého sledu. Samozřejmě patří pořád mezi to nejkvalitnější, ale myslím si že šanci máme, menší než proti Genku, ale máme. Klidně mě můžeš nazvat naivkou, ale proste si nemyslím, že by Sevilla byla ten úplný top tým jak se z nej děla.....koneckoncu i v tom Španělsku patří pod tu TOP3

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

          spravnej_jezedak     před 6 lety 27.02.2019 22:38 |  
          0 4

          Promin, ale jak souvisi vitezstvi v EL s postupem do LM? Omlouvam se, neznam presne tato pravidla, ale
          mel jsem za to, ze Anglie ma 4 mista pro LM, ci jeji predkola. Kdyby vitez EL skoncil 5., pujde do EL, kdyby skoncil 4., tak pujde normos do predkola LM.
          Kdyby skoncil napr. 10. (a nevyhral zadny domaci pohar), tak by mel postup do EL jisty, co by obhajce EL.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

            Max1     před 6 lety 27.02.2019 22:46 |  
            6 0

            Vítěz EL jde přímo do LM následující sezónu.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

              Max1     před 6 lety 27.02.2019 22:50 |  
              3 0

              Jen dodám že bez ohledu na svoje umístění v lize.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

              knl66 (přítel SN)     před 6 lety 27.02.2019 23:12 |  
              11 0

              Tak to je pro nás už druhá možnost, jak se dostat do LM... Vyhrát EL!!! :)

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

              spravnej_jezedak     před 6 lety 27.02.2019 23:50 |  
              4 0

              Aha, no tak to je pro nas dobra zprava:-) diky

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

            SKEP     před 6 lety 27.02.2019 22:47 |  
            5 0

            Vítěz EL jde přímo do skupiny CL v příští sezóně

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

              spravnej_jezedak     před 6 lety 27.02.2019 23:50 |  
              1 0

              Diky;-)

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

              rak (přítel SN)     před 6 lety 28.02.2019 00:51 |  
              4 0

              Přesně tak. Psal mi nedávno jeden fanda Liverpoolu, se kterým si kromě profesních věcí teď dost píši o fotbale (a je až neuvěřitelné, jak se zajímá o Slávii a na dálku nám fandí), že právě od doby, kdy se toto pravidlo aplikuje, berou anglické kluby Evropskou ligu vážně. Čili úvahy, že by proti nám Chelsea či Arsenal postavili náhradníky, na rozdíl třeba od Sevilly, už jsou teď mimo realitu.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

          Ondráš     před 6 lety 28.02.2019 08:32 |  
          4 2

          Sevilla je myslím lepší, než Arsenal nebo Chelsea..poznáš to, až proti sobě nastoupí (jestli k tomu dojde).

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

            Max1     před 6 lety 28.02.2019 08:44 |  
            3 1

            Nemyslím si, jen hodnotu kádru maji cca 2,5x až 3 vyšší. Sice to neni úplně všeříkající ale hodně to ukazuje.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

              Ondráš     před 6 lety 28.02.2019 09:16 |  
              3 2

              Máš pravdu, že hodnota kádru opravdu vypovídající není.

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

                Max1     před 6 lety 28.02.2019 12:19 |  
                1 1

                Ale je vypovídající o te kvalitě ;)

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

            bongor     před 6 lety 28.02.2019 11:18 |  
            3 0

            K tomu nedojde.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

              bongor     před 6 lety 28.02.2019 11:18 |  
              1 0

              To je k Ondrášovi.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

      Papol     před 6 lety 28.02.2019 19:08 |  
      1 1

      Souhlas a já jen doufám, že nás Sevilla podcení a pak by mohl přijít v odvetě zázrak a my postoupili. To by bylo něco.

  10. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

    Gino     před 6 lety 28.02.2019 12:48 |  
    0 1

    Omluvte mi hloupý dotaz, ale jak je to s těmi vlastními góly? Víte někdo jak se rozhoduje komu bude branka připsána? Komise rozhodla, že ne Škodovi, ale tomu soupěři, co tu Škodovu ránu tečoval.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

      kjandourek (admin)     před 6 lety 28.02.2019 13:00 |  
      10 3

      Obecně se ta komise komise snaží o to, aby rozlišila, jestli by ta branka padla i bez zásahu obránce, nebo ne.... Většinou přihlíží k tomu, jestli střela sama o sobě před tečí šla na branku, nebo ne...

      Ale někdy mám pocit, že jsou na Milana vysloveně zasedlí... už mu takhle sebrali (a mám dojem, že po protestu zase vrátili) za Beránka gól v Jablonci... a minulé jaro třetí gól v Mladé Boleslavi...

      Upřímně s tím moc nesouhlasím - když se útočící hráč dostane ke střele, tak si gól zaslouží a co na tom, že svůj pokus otřel o obránce...

      Třeba Součkovi při Hattricku proti Ostravě na jaře 2015 taky nechali druhý gól, který by bez teče obránce skončil někde ve dvacáté řadě.... a nebo první repre gól Tondovi Barákovi, kdy jeho rána při bližším zkoumání také mířila vedle, než jí přizvedl a zároveň usměrnil bek...

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

        HUSAR (přítel SN)     před 6 lety 28.02.2019 13:46 |  
        9 0

        Přesně - kdyby zkoumali všechny góly a tečované střely, muselo by těch vlastňáků být mnohem víc. Na Škodu mají nějak přísnější metr, vždyť takových tečí je spousta. Připomíná mi to trest za simulaci pro Jardu Černýho:)

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

        paweza (přítel SN)     před 6 lety 28.02.2019 13:53 |  
        5 1

        Taky se mi nelíbí odebrání gólu po střele na bránu nebo těsně vedle ní.. za vlastence bych považoval třeba sražený centr vlastním hráčem.. nezachycenou přihrávku od spoluhráče brankářem apod. Takhle nastavená metodika mi přijde hodně nešťastná.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

          kjandourek (admin)     před 6 lety 28.02.2019 14:08 |  
          8 2

          Přesně tak: prudký přízemní centr, který obránce před útočníkem uklidí do branky (včera v pohárovém el Clasicu Varane), nepřehledná situace, kdy obránce prokazatelně pošle míč do branky (Vaněček v zápase Teplicemi na jaře 2017, Řezník loni na jaře), malá domů, kterou brankář nezachytí (Přikryl před rokem a půl) a tak podobně, to jsou jasné vlastence a s tím nemám problém... ale tohle odebírání a zkoumání, jestli teč byla tak výrazná, že by bez ní branka nepadla... co si budeme povídat, každá teč brankáře zmate a spolehlivě určit, jestli by tedy bez ní ten balón chytil, nebo ne prostě nejde... a za mě je tedy úplně jedno, jestli střela byla tak nepovedená, že šla na rohový praporek (tedy mimo a gól je psán jako vlastní), nebo brankářovi do rukou (tedy na branku a gól je připsán střelci)...

          Přitom třeba loňský Jablonec na jaře - Chramostův gól na 0:2 i Sýkorův na 1:3 byly tečovány a přesto byly oba připsány střelci, protože i původní střela šla na bránu.... a přitom se dá soudit že právě ta teč udělala z chytatelné střely nechytatelnou...

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

            Krystof     před 6 lety 28.02.2019 15:31 |  
            6 0

            Také bych se přikláněl k tomu uznávat branky i po výrazných tečích, pokud je zde jasný úmysl střílejícího hráče ohrozit branku střelou, což by v tomto Milanově případě bylo nezpochybnitelné. Moc si neumím představit, jak můžou ve všech případech určit, zda a jak by byla střela bez teče chytatelná, když teč často přijde bezprostředně po vystřelení míče.
            Vůbec tak nějak z logiky věci, pokud útočící hráč střílí přes bránícího, tak i s vědomím, že zde může dojít k teči a tudíž bych v takových případech jeho zásluhu na brance neodebíral.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

            smely (přítel SN)     před 6 lety 28.02.2019 16:53 |  
            3 0

            je to divny, pac treba pri poslednim viteznym derby doma daval 1. gol hlavou taky Milan a tecoval to Zahustel (taky hlavou nebo ramenem, ted uz nevim ), ale gol se Skodakovi pocital...nerozumim, proc mu tenhle se Slovackem vzali...

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

              kjandourek (admin)     před 6 lety 28.02.2019 17:20 |  
              0 0

              Podle mě proto, že u té hlavičky se nedalo přesně určit, jestli "šla sama o sobě na branku", nebo ne... tady u té střely bylo evidentní, že kdyby jí netečoval Daníček, tak přejde brankovou čáru asi deset metrů od branky...

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

        Papol     před 6 lety 28.02.2019 19:04 |  
        3 1

        Plně s Tebou souhlasím, jen bych ještě přidal, že pokud rozhodčí připíše gol střelci, jak je uvedeno i v zápise, tak by prostě měl být v tomto případě připsán Škodovi, a ne, aby to řešila nějaká statistická komise a měnila verdikt rozhodčího. To bychom se pak mohli v budoucnosti dočkat /s nadsázkou/ i změn ve výsledcích, žlutých kartách atd., protože to bude posuzovat statistický výbor :-). Připadá mi to krapet uhozené, pokud byl gol připsán střelci,.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

          Gillan     před 6 lety 28.02.2019 20:17 |  
          1 5

          Pokud mu byl připsán neoprávněně proti pravidlům, tak mu ho odeberou.Rozhodčí nemohl vidět, kam střela mířila.Když se zjistilo, že šla 10 metrů vedle, tak to změnili.Ona to taky mohla být klidně přihrávka, dle směru.Pravidla by měla platit pro všechny stejně, navíc je úplně fuk, komu byl gól přiznán, důležitý pro Slavii je jen výsledek 4:0.Nechápu, proč je tu z toho takový humbuk.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

            kjandourek (admin)     před 6 lety 28.02.2019 20:58 |  
            5 0

            Tak za prvé bych zdůraznil, že to NENÍ pravidlo... alespoň tedy není někde napsané... ta komise si to navenek takhle zdůvodňuje, ale v pravidlech to není...

            Ta druhé - i kdyby bylo, tak je snad správné se proti nesmyslným pravidlům ozvat

            A za třetí - upozorňuji, že tu krásnou větu: "je snad FUK, komu byl gól přiznán a důležitý je výsledek...." Tu si píšeme a budeme jí opakovat stále a znova, až se tu objeví kritika, že nějaký (jakýkoliv) hráč nedal ze hry gól už tolik a tolik zápasů :-)

            To jenom tak na okraj a s úsměvem ;-)

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

              HUSAR (přítel SN)     před 6 lety 28.02.2019 22:18 |  
              3 0

              A hlavně neměří všem stejně - Stanciu 1. gol v derby na letné. Míč šel podél branky a Kolář si ho srazil. Gól se Stanciovi nezrušil.

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

                HUSAR (přítel SN)     před 6 lety 28.02.2019 22:25 |  
                3 0

                To byl mnohem větší vlastenec!

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

          EdCable     před 6 lety 28.02.2019 22:09 |  
          1 0

          Snad ted nevyhrabou vsechny videozaznamy s Pepiho brankami a nebudou zkoumat, kolik z nich byly ve skutecnosti vlastenci :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

      Gillan     před 6 lety 28.02.2019 14:40 |  
      6 5

      Pokud nejde střela mezi tři tyče, je to vlastenec.Pokud by šla na bránu, je střelci gól připsán.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

        smely (přítel SN)     před 6 lety 28.02.2019 16:55 |  
        6 8

        Skodakova strela sla do brany...Danicek jen zmenil teci smer...to by se moh za vlastni gol pocitat kazdej, kterej brankar lizne rukou treba...

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

          kjandourek (admin)     před 6 lety 28.02.2019 17:23 |  
          2 1

          No... ona tak úplně do brány nešla... sama o sobě by skončila někde na té reklamě na MF Dnes...

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

          Gillan     před 6 lety 28.02.2019 17:33 |  
          0 7

          To by šlo dost těžko, aby lízl míč, který jde deset metrů vedle a srazil si ho do brány....

  11. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

    zeleznik2     před 6 lety 28.02.2019 13:52 |  
    6 2

    Díky za článek jenom pár drobností, hlavně ta facka od Plzně, byla trefná a výstižná, "ty staré dědky uběháme", ano takhle jsme to asi čekali všichni, bohužel "důchodci" na nás stačili...

    opravdu záloha ve složení Hušby - Ševčík - Stoch spolu hrát nemůže, to jsme v Plzni viděli všichni

    atmosféra s Genkem vynikající, bohužel v Belgii se opět předvedli někteří rádoby fanoušci, kteří si ani neuvědomují, že svým počínám poškozují náš milovaný klub

    Alex Král asi nejlepší jarní posila, u Lukáše Masopusta, přestože jsme jej předčasem měli vyhlídnutého jako posilu, jsem dost dobře nechápal, proč přišel. Ale po těch dvou zápasech (Genk venku a Slovácko doma)jsem musel uznat, že duo T+ N opravdu mají ten správný čuch na posily...

    jsem rád, že tam padl podobný názor na výkony Micka Van Burena, hráč použitelný i na křídle, by měl dostávat více prostoru a s momentálně lepší formou než Peter Olayinka..Škoďák je jasná jednička, ale Mick jej může případně zastoupit.

    Odchody: no Murisovi končila smlouva, momentálně až čtvrtý vzadu mezi útočníky, takže logický krok, Kuba Jugas rozhodně momentálně slabší než Deli, Ngadeu, Kúdela, k tomu máme univerzály Krále a Frydrychem, takže v Boleslavi se rozehraje a v přípravě se popere o místo v sestavě. Matoušek do Příbrami, taky potřebuje pravidelně hrát, takže asi správné rozhodnutí, jen ten Sýkora, určitě je to výborný fotbalista, ale jak bylo zmíněno limitují ho častá zranění, přesto bych jej v kádru ponechal, vzhledem k ještě dlouhé sezoně, sice máme momentálně lepší křídla, ale i tak.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

      Ondráš     před 6 lety 28.02.2019 14:53 |  
      2 5

      Někdo tady strašil, že bude venkovní sada zelená..ale nevím, jestli si nedělal prdel. Já z toho měl každopádně těžký spaní.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

        JS (přítel SN)     před 6 lety 28.02.2019 16:46 |  
        0 5

        spivi se ještě nikdy nemýlil ani nevymýšlel. Bohužel.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

          kalex     před 6 lety 28.02.2019 17:06 |  
          3 0

          Kdo je spivi?

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

          Ondráš     před 6 lety 28.02.2019 18:25 |  
          2 5

          Tvl, takže to jako zase dneska nebudu spát?

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

        Gillan     před 6 lety 28.02.2019 18:35 |  
        4 8

        Není to jedno, co budeme mít za venkovní dresy? Tohle jde úplně mimo mně, pro mně je podstatné, jak hrajeme.Jedinou barvu, co bych nezkousl, je růžová.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

          Ondráš     před 6 lety 28.02.2019 18:41 |  
          5 6

          Tobě to jedno možná je, mně ne.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

            hajnej     před 6 lety 28.02.2019 18:53 |  
            5 1

            Zelenou barvu dresů má náš partner z Pekingu, takže my venkovní zelený a oni venkovní červenobílý! :-)))

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

              padre     před 6 lety 28.02.2019 19:48 |  
              7 1

              Chápu, že jako pracovník z lesa máš zelenou rád, ale ke Slavii fakt nepatří. Tu si nech do magickyho voka.

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

                Gillan     před 6 lety 28.02.2019 20:11 |  
                2 7

                A černá ke Slavii patří?Černá, která byla barvou Sparty?Pokud vyhrají v Seville v zelených dresech, tak je to snad úplně fuk!

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

                hajnej     před 6 lety 28.02.2019 21:29 |  
                9 0

                :-)) Zelená sice ke Slavii nepatří, ale jako lesák mám v kádru své oblíbence: Zelený, Souček, Vlček, Sýkora.

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

                  padre     před 6 lety 28.02.2019 23:18 |  
                  5 0

                  Chybí ti tam ještě např. Hrdlička, Pěnička či Kuka(-čka), čili celý druh P(i)ták(ů), N(m)edvídek, Mysliveček, Zelenka a Záles(š)ák, dále Fořt (lesa pán), Skácel (kmeny k prodeji při pni), Zlámal (polomy po Kyrilovi), Plánička (popř. Mýtinka, pozn. - po svozu kulatiny), Kubík (už zpracovaný na pile), Tesař (přidá dřevu hodnotu), no a pak třeba Došek.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

                    padre     před 6 lety 28.02.2019 23:20 |  
                    2 0

                    Brabce jsem zapomněl ...

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

                    Jachym     před 6 lety 28.02.2019 23:25 |  
                    1 0

                    :-) O, padre mio! Incredibile!

                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

                      padre     před 6 lety 28.02.2019 23:30 |  
                      0 0

                      Padre se zapotil ... Master mu jistě do rána dobije Battery!!!

                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

                      knl66 (přítel SN)     před 6 lety 01.03.2019 00:14 |  
                      0 0

                      Ó, Bože, jak hluboko jsem klesla!

                      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

                        knl66 (přítel SN)     před 6 lety 01.03.2019 00:34 |  
                        0 0

                        Abych zachoval Tebou nastolenou italštinu:
                        Mio Dio come sono caduta in basso!

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

                Ondráš     před 6 lety 28.02.2019 21:42 |  
                11 5

                Hlavně v zeleným munduru nemůžeš jít na TS. Führer v prohlášení TS vydal nová pravidla a tato barva není povolená, jinak tě zbijó.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

              mudrc     před 6 lety 28.02.2019 19:58 |  
              0 3

              Nikoliv venkovni. Spravne!

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

        Max1     před 6 lety 28.02.2019 20:05 |  
        4 0

        Já jsem teda slyšel že ta zelená barva má být až 3. sada. Tedy proti týmům, které mají buď modrou bílou nebo červenou modrou kombinaci.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

      mabr     před 6 lety 28.02.2019 16:17 |  
      1 0

      Někde jsem tu četl, že v pondělí ve 14 hodin má být tiskovka s představením dresů.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

        smely (přítel SN)     před 6 lety 28.02.2019 16:47 |  
        1 0

        ano melo by to bejt v pondeli a poprve nastoupime v Pume v Seville (pravdepodobne budou dresy cerny....) tzn., ze v nedeli proti B1905 bude naposled umbro...

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

          Ondráš     před 6 lety 28.02.2019 18:26 |  
          1 1

          Černá je dobrá!

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

          smely (přítel SN)     před 6 lety 01.03.2019 00:09 |  
          0 0

          Tak prej už na Baník...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

      Akuls     před 6 lety 28.02.2019 19:30 |  
      0 0

      Puma se nějak rozparádila, snad něco káplo i pro Slavii:
      Anglický šampion Manchester City uzavřel nové partnerství ohledně dresů, jeho smlouva s firmou Puma bude druhá nejhodnotnější v historii britského fotbalu. Německý výrobce podepsal s klubem desetiletý kontrakt, který podle médií City přinese celkově 650 milionů liber (19,4 miliardy korun).
      Zdroj: https://www.idnes.cz/fotbal/zahranici/anglicka-premier-league-manchester-city-nove-dresy-puma-druha-nejvyssi-smlouva.A190228_131022_fot_zahranici_vp2#utm_content=freshnews&utm_term=Manchester City Puma&utm_medium=hint&utm_source=m.search.seznam.cz

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

        knl66 (přítel SN)     před 6 lety 01.03.2019 00:13 |  
        0 1

        650 milionů liber?!?!?!? A není to nějak moc?!? Jsi v tom nevinně, ale je to evidentně chyba... :)
        Původní informace, které tady probleskly na OT-únor nebo i tady, zněly "jen" na 65 milionů liber.
        A tomu, že jde o překlep, napovídá i další text článku: "Smlouva Pumy s City by měla být druhá nejhodnotnější v britském fotbale po kontraktu městského rivala United s Adidasem, která je na 75 milionů liber ročně. Rekordní je partnerství Nike s Barcelonou na 140 milionů liber za rok."

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

        knl66 (přítel SN)     před 6 lety 01.03.2019 00:50 |  
        5 0

        Teď si to čtu ještě jednou a koukám, že bych si asi měl jít už lehnout...
        Jasně, 65 milionů ročně, takže za deset let CELKOVĚ 650 milionů liber...

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

          Akuls     před 6 lety 01.03.2019 08:53 |  
          0 0

          Je to tak, navíc Barcelona přece nehraje Premier League.

  12. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

    Simis     před 6 lety 28.02.2019 15:42 |  
    0 1

    Tyden do zapasu v Seville a zatim zadna informace o prodeji listku na venkovni zapas. Nema nekdo nejake info?

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

      Jakubisko     před 6 lety 28.02.2019 16:28 |  
      3 0

      Ptal jsem se na Twitteru, dnes by melo byt info a od zitrka snad prodej.

  13. Quelhare

    A.Lima     před 6 lety 28.02.2019 16:58 |  
    18 2

    Moc děkuji za MNF číslo 14 :)

    Ale budu vypadat asi jako hnidopich, ale neber to nějak zle. :)

    Osobně bych bral jednou za čas vzít do studia legendy, kteří by chtěli prezentovat svůj názor na klub na hru na fans a jiné další věci, například Kuka, Šmicer, Suchopárek, Knoflíček, nebo někoho z realizačního týmu, ať jim jíž je Čontofalský, Hyský, Řehák, Trpiš, Černý a další a další nebo z vedení třeba pana Vrbu, Nezmara, Býčka, Jirku Bílka :) a za mě teda pana Plíška, aby nám řekl o mládeži a koncepci :)
    Chápu,že tady bude problém asi hlavně s časem, ale třeba by se našel i nějaký termín :) Já bych za to byl rád, občas by to snad šlo :)


    ALe jinak děkuji a vždy si rád poslechnu názory a komentáře v MNF :) Skvělá atmosféra a díky a hodně sil do další práce :)

  14. Stopeři na Bohemku

    Taky     před 6 lety 01.03.2019 00:50 |  
    1 1

    Tak jsem to konečně doposlouchal a nejvíc mě zaujala myškenka s Králem na stoperovi proti Bohemce místo vykartovaného Kúdeli. Tak proč ne, ale teď s kým, S Delim, Nebo MNN ? Míša má 7 žlutejch, tak možná nastoupí až s Baníkem ?

    • Re: Stopeři na Bohemku

      Rooney     před 6 lety 01.03.2019 10:23 |  
      7 1

      Temer urcite nastoupi Deli-MNN, preci jen Trpis karty moc neresi, viz. Teplice.

      • Re: Stopeři na Bohemku

        Taky     před 6 lety 01.03.2019 11:24 |  
        0 1

        Jenomže Kúdela si schválně vyrobil čtvrtou žlutou, takže se ty karty řešit asi začaly.

        • Re: Stopeři na Bohemku

          Rooney     před 6 lety 01.03.2019 13:16 |  
          1 0

          Ano, taky jsem nazoru, ze si pro tu kartu sel Kudela cilene. Ale dle meho to byla spise vyjimka, protoze ta hrozba dvou vykartovanych stoperu se uz trochu tahla... Ja treba neveril, ze JiT posle pred Plzni na Teplice vsechny 3 ohrozene defenzivni pilire (Kudela, MNN a Soucek) a on je tam dal.

  15. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

    Bahnhof     před 6 lety 01.03.2019 09:17 |  
    0 4

    nemate niekto update vo veci venkovneho zapasu v Seville? akoze chapem nutnost dohodnut podmienky, zapas sa hraje buduci tyzden vo stvrtok. letenok mizne a v robote tiez potreba zavcasu dat vediet..... dakujem

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

      Bahnhof     před 6 lety 01.03.2019 09:19 |  
      0 4

      myslel som update vo veci vstupeniek, ospravedlnujem sa

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

        Wommi     před 6 lety 01.03.2019 09:25 |  
        0 0

        z twtr

        Vstupenky na venkovní zápas @slaviaofficial v Seville půjdou do prodeje v sobotu 2. března a budou se prodávat do pondělí 4. března včetně. Doporučujeme si vstupenku co nejdříve obstarat.
        Článek s informacemi pro fanoušky mířící do Sevilly vydáme již brzy.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

          Bahnhof     před 6 lety 01.03.2019 11:36 |  
          0 4

          dakujem

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

      Rooney     před 6 lety 01.03.2019 10:20 |  
      3 0

      Ngadeu by mel mikroklima a Trpis krom nosu zlamanou i nohu :) Ale jeho pribeh je smutny, bohuzel...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

      Ondráš     před 6 lety 01.03.2019 10:40 |  
      4 0

      To jo, "pan Loket"..díky, raději bych nějakého fotbalistu. Snad ho najdem v Jusufovi.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 14

        Gino     před 6 lety 01.03.2019 10:51 |  
        3 1

        Snad ano, ale měli bychom krotit očekávání... Jusuf zatím nikde nic extra neukázal. Samozřejmě doufám, že u nás se to změní, ale prozatím to obrovské očekávání nechápu a obávám se, aby mu to spíše neuškodilo.