Los EL: Pátek v 13:00
Los osmifinále Evropské ligy se uskuteční v pátek v 13:00. Los funguje již bez nasazení, Slavia tak může dostat kteréhokoli ze zbývajících 15 účastníků, kterými jsou: Arsenal, Chelsea, Sevilla, Valencia, Villarreal, Neapol, Inter Milán, Frankfurt, Benfica, Rennes, Zenit Petrohrad, Krasnodar, Dinamo Záhřeb, Salzburg a Dynamo Kyjev.
Komentáře (134)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Kzlo před 6 lety 21.02.2019 23:14 |Prosím Inter Milán. Hlavně ne Kyjev, Záhřeb,zenit a krasnodar
Re: Los EL: Pátek v 13:00
bramburek (přítel SN) před 6 lety 21.02.2019 23:22 |Přál bych si někoho z trojice Frankfurt, Inter Milán, Salcburk... myslím, že bysme se s nima mohli solidně popasovat, a byly by to parádní výjezdy, kam by vyjely mraky slávistů... a nechci žádný ukrajinsko-ruský anabáze, to už letošní sezónu stačilo...
Re: Los EL: Pátek v 13:00
JaraK před 6 lety 21.02.2019 23:28 |Já půjdu asi celkově proti proudu, ale byl bych spokojen se Záhřebem, zvláště poté, co jsem je viděl s Plzní. S naší obranou šance na postup ne úplně zanedbatelná a eventuální čtvrtfinále by se mi hodně líbilo:) Samozřejmě když už teď přijede někdo z PL, smutnit rozhodně nebudu:)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Ondráš před 6 lety 21.02.2019 23:49 |Záhřeb to by bylo dobrý peklo vzhledem k naší družbě s Hajdukem..chuligánka by si přišla na své:)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
JaraK před 6 lety 21.02.2019 23:56 |Tak to jsem nedomyslel, i tak myslím šance na postup by byla.
Jen krátce k (po)zápasu - před chvílí na závěr studia k EL byl ukázán pokřik z kabiny a náhradní brankář je opravdu dobrý hecíř, v týmu má zkrátka každý své místo:)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Ondráš před 6 lety 21.02.2019 23:59 |No já bych se právě Záhřebu nebránil..přijde mi to hratelný a právě z hlediska tý družby i dost atraktivní.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
JS (přítel SN) před 6 lety 22.02.2019 00:11 |Souhlas. Já jsem jednoznačně pro další postup, velký tým si můžeme schovat na čtvrtfinále. Nyní chci postup. Takže Záhřeb, Rennes, Krasnodar. Hratelné týmy.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Gino před 6 lety 21.02.2019 23:18 |Saluzburg nebo Rennes...
Arsenal nebo Chelsea...
Re: Los EL: Pátek v 13:00
o5aradecek před 6 lety 21.02.2019 23:39 |Já bych bral Rennes. Žádný východ a Jablonec s nima držel krok v obou zápasech. Ti by byli hratelní a i celkem atraktivní. :-)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Ondráš před 6 lety 21.02.2019 23:49 |Tak ty bych zrovna nechtěl.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Max1 před 6 lety 21.02.2019 23:22 |Nejvíc bych bral asi frankfurt, blízko nádherný město, velký stadion, mohl by byly perfektní výjezd. Salzburg taky je super, stejně tak inter, neapol nebo ten Londýn, každopádně skutečně nestojím o Rusáky, ukacka a Pyreneje. Z fans hlediska by top zápas byl ten Záhřeb
Re: Los EL: Pátek v 13:00
VanDel před 6 lety 21.02.2019 23:24 |Rennes, Inter, Arsenal.......kdokoliv z těhle tří by byl, dle mě, naprostý ideál.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 21.02.2019 23:26 |Pouze tři celky postoupily do druhého jarního kola z druhého místa skupinové fáze EL(Slavia, Rennes, Krasnodar). Ostatní postupující jsou z prvního místa EL anebo z lepší čtverky ze třetího místa z LM.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
SKEP před 6 lety 21.02.2019 23:40 |Hratelná a současně atraktivní je bundesligová Svornost.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
JS (přítel SN) před 6 lety 22.02.2019 00:09 |Sorry, dal jsem to pod článek s Genkem, ale mělo to patřit sem:
Tak jak to vidíte se soupeři v osudí losu? Otázka je, jestli chceme atraktivního soupeře nebo další postup. Každopádně, za mě:
• Chelsea, Arsenal, Inter – zvučná jména, TOP evropská kvalita, možnost podcenění
• Sevilla, Valencia, Frankfurt, Benfica, Salzburg – s nejvyšší pravděpodobností konečná, nehrozí podcenění
• Villareal, Dynamo Kyjev, Zenit, – „staří známí“, pravděpodobnost postupu vyšší než týmy jmenované výše
• Krasnodar, Dinamo Záhřeb, Rennes, Neapol – potencionálně hratelní soupeři, seřazení od nejlehčího po nejtěžší
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Krystof před 6 lety 22.02.2019 00:18 |Vidím to v zásadě úplně stejně, až na Neapol. To je podle mě soupeř na pomezí tvých skupin 1 a 2, jak jsi je vymezil.
Vůbec nechci španěly, nevím proč, ale působí na mě neatraktivně, jsou ohromně silní a české týmy s nimi moc neumí, do podobné kateorie bych řadil i Benficu. Východ je samozřejmě těžce neatraktivní, ale s Krasnodarem popř. tim blbym Dynamem by se asi o postup hrát dalo. Ze Zenitu mám pocit, že se umí na těžší zápasy připravit a je stále velmi kvalitní, i přes naší celkem pozitivní zkušenost ze skupiny.
Kromě výše zmíněných bych si ale už našel nějaká pozitiva na každém soupeři :)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Ondráš před 6 lety 22.02.2019 00:21 |Mám to úplně stejný ve všech bodech.
Já bych se nebránil tomu Záhřebu. A rozhodně nechci schytat nějakej brutal debakl, takže nechci Arsenal. Když top tým, tak raději Inter.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Krystof před 6 lety 22.02.2019 00:37 |No a tady bych možná řekl, že bych se debaklu o něco více obával v případě Chelsea než Arsenalu.
Ale na druhou stranu, když už by to měl být jeden z londýnských, tak za mě právě ta Chelsea. A to hlavně kvůli tomu, že s Arsenalem už zkušenosti máme, s Chelsea by to bylo nové :)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Kzlo před 6 lety 22.02.2019 00:19 |Neapol patří do první skupiny, Sevilla to samé .
Re: Los EL: Pátek v 13:00
JS (přítel SN) před 6 lety 22.02.2019 00:29 |Ano, Sevilla je na pomezí, ale na rozdíl od Chelsea, Arsenalu a Interu to není ani historicky snad finalista Champions League. Samozřejmě je historicky mega úspěsná v EL. Ohledně Neapole si to nemyslím. Zaprvé prodali svou hvězdu a kapitána Hamšíka, zadruhé jsou to Taloši a jak říkal Trpiš, byli by naším stylem hratelní.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
wimpy před 6 lety 22.02.2019 02:40 |Sevilla ma LM na háku, zato historicky celkem pravidelně vyhrávala EL. :-)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Steevee před 6 lety 22.02.2019 10:02 |Jak můžeš napsat, že je Sevilla "na pomezí"?:D Tenhle mýtus o neporzitelných Angličanech. Za mě je Sevilla schopná oboje Angličany v klid rozstřelit. A to ani nemluvím o Interu. Ten by si Sevilla namazala na chleba.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
JS (přítel SN) před 6 lety 22.02.2019 10:20 |Tyvado, tak znovu: moje první dvě skupiny nerozlišuju podle síly kádru, ale podle zvučnosti jména. Kteréžto je pro mě dané tím, zda ten tým někdy vyhrál Champions League nebo byl ve finále té soutěže. Dokonce tam mám napsáno, že u první skupiny může hrozit nějaké podcenění Slavie, kdyžto u druhé ani náhodou a s největší pravděpodobností to je konečná.
O Seville si myslím, že je to horký kandidát na výhru v EL.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
bramburek (přítel SN) před 6 lety 22.02.2019 00:28 |Ty woe JS, ty si dobrej řízek... Neapol je dlouhodobě poslední leta o dost lepší a silnější, s lepšími výsledky, než Inter Milán... i teď je v italský serii A Inter až 8 bodů za Neapolí... a ty dáš Inter do první skupiny, a Neapol do poslední... trošku úlet...
Re: Los EL: Pátek v 13:00
JS (přítel SN) před 6 lety 22.02.2019 00:31 |Díky, řízek já rád. Jde o to, že Inter je vítěz Ligy mistrů a pro mě pocitově a historicky silnější klub. Neapol je top, ale prodávají hráče, a nemuseli by k tomu přistoupit s takovým drajvem.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
amon před 6 lety 22.02.2019 07:45 |myslím, že se dá hrát s každým až na týmu z PL, i když Chelsea se ted docela trápí..
Re: Los EL: Pátek v 13:00
JS (přítel SN) před 6 lety 22.02.2019 08:57 |Já bych kvůli nemožnému postupu dále nerad schytal obecně anglické a španělské týmy. A Frankfurt.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
amon před 6 lety 22.02.2019 09:25 |a zrovna Frankfurt já bych bral.. V podstatě z těch týmů, co tam jsou už je to šumák. JiT a kluci nechtěj na východ, budiž jim to splněno. Myslím, že v 96 jsme šli přes Lens a pak AS Řím, takže by to mohlo být Rennes, další kolo Inter a pak třeba ten Arsenal
Re: Los EL: Pátek v 13:00
o5aradecek před 6 lety 22.02.2019 00:26 |Můžu přidat jednu absolutně odvážnou myšlenku? Když hrál před pár lety finále EL Dněpr, proč by nemohla Slavia Praha? :-) Je to kulatý.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Steevee před 6 lety 22.02.2019 05:57 |No on je klíč v tom, jak k tomu přistoupí velkokluby. V prvním jarním kole jich většinou x vyletí. Letos tam zůstali de facto všichni. Ale uvidíme. Představa krásná:)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Petr9608 před 6 lety 22.02.2019 00:32 |Krasnodar, Rennes, klidně bych asi ale i znova zahrál s Dynamem nebo Zenitem. Dinamo Z. nebo Rudý Buzny Solnohrad asi spíš ne-e.
Samozřejmě kvůli šanci na postup, kvůli levnějšim lístkum, ale i kvůli všem těm fetišistum s úchylkou na Arsenal, Chelsea atp.
Ať si za nima jedou se Sport travelem do Anglie. Já chci, aby můj se dostal v EL co nejdále.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Krystof před 6 lety 22.02.2019 00:58 |Při pohledu na 16 týmů, které se dostaly do osmifinále, si nemůžu odpustit hrdost až dojetí, kam to Slavia v relativně krátkém čase po té hrozné době temna dotáhla. Celkem živě si pamatuji, jak jsem viděl v pohárech ještě nedávno jen Plzeň s těma z druhýho břehu, vzpomínal na naše pohárová tažení a i když jsem si byl skálopevně jistý, že se to zase obrátí a my budeme zpátky na našich pozicích, byl jsem skeptický ohledně toho, za jak dlouho se na takovou úroveň zase dostaneme. A bum, jsme v osmifinále EL s týmy jako Chelsea, Arsenal, Sevilla nebo Inter Milán.
A ještě jedna úroveň našeho letošního tažení - sice se mluví o národním koeficientu, ale ten náš, slávistický pro nasazování je třeba pro další roky také výrazně přiživovat.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
o5aradecek před 6 lety 22.02.2019 01:09 |Každopádně ve světle výledků, které dnes letí do Evropy a kde v 90 % zápasů zvítětil domácí tým, bude jedno skóre jako pěstí na oko. :-)) Genk - SLAVIA 1-4 !! :-)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
o5aradecek před 6 lety 22.02.2019 01:09 |*výsledků
Re: Los EL: Pátek v 13:00
sicilianbrno před 6 lety 22.02.2019 01:44 |to se mě líbí, žádné složité vysvetlování, prostě všechny do osudí, koho prvni vytáhnou tak bude hrát doma a je to...za mě Salzburk, Rennes, Frankfurt, neapol...
Pikantní by bylo vylosovat Petrohrad proti \kyjevu, aspon by se ukazalo jak moc napjatý to pořád mezi ukrajinou a ruskem je, když je odmitali nalosovat do jedne skupiny..:-)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
kalex před 6 lety 22.02.2019 10:58 |Mi se to rekulérně nelíbí, že se nemohou nalosovat do jedné skupiny. Co by fakt dělali, kdyby hráli spolu ve finále? To by to odpískali?
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Cross před 6 lety 22.02.2019 03:43 |Pro mě první volba Eintracht Frankfurt. Hratelný a blízká destinace. Pak Chelsea, a Inter Milano.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Staršina před 6 lety 22.02.2019 04:26 |Proč bychom se báli, Wulfstane zalezte, na Prachovské … Předhoďte nám nějaké výživné krmivo. My máme hlad.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 22.02.2019 08:47 |Co to? :-)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
sasky před 6 lety 22.02.2019 08:58 |Asi vodka... :)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 22.02.2019 09:50 |Dal bych si:-)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
kalex před 6 lety 22.02.2019 10:54 |Kluci, nekažme si ten dnešek, prosím. Dnes se bude slavit! Já teda slavil už včera.
Sestava byla sice netypická, ale poslali jsme je pěkně k šípku.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
ezechiel před 6 lety 22.02.2019 04:57 |Když se nám povede včerejší výkon, tak bych se poloviny týmů nebál, avšak stále beru Dinymo Záhřeb, Inter Milán a Arsenal.
Finále v Baku je zase o soupeře blíže a co si více přát? Zvednout nad hlavu pohár :) !
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Steevee před 6 lety 22.02.2019 05:52 |Je na tom všem krásný navíc to, že je přesně vidět hmatatelny progres. Před "chvilkou" nám dala belgická špička ve dvojzápase 6:0...a dneska? Spíš bych ale obecně mirnil optimismus. Včerejší výkon se podle mě dotýkal stropu reálných možnosti. Prostě podle mě nešlo zahrát líp. Takže klukům preju kohokoliv chtějí oni, hratelnost nehratelnost.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
amon před 6 lety 22.02.2019 07:42 |ale kulový strop. Vždyt včera hrála tahle sestava takhle poprvé, Masopust vůbec první mač a vymazali jsme mistra belgické ligy. Naopak, tohle je začátek a tenhle tým bude zrát jako víno. Vzpomněl jsem si na Trezegueta, kterýmu egyptští fotbalový odborníci radili nechodit do Slávie, český ligy, že se to zakope..:-) co asi ted říká chlapec. Suk i Alex skončí ve velkoklubu
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Steevee před 6 lety 22.02.2019 07:55 |Bohuzel komentář úměrný nepřítomnosti nohou na zemi. Takže včera jsme vymazali Genk, za rok Neapol a za dva Chelsea? Ne, takhle to fakt nechodi... přijdou zranění, odchody a další faktory. Včera výkon půlky sestavy hranicil se známkou 10. A to není moc kam posouvat. Maximálně takový fotbal produkovat pravidelně.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
amon před 6 lety 22.02.2019 07:59 |odchody, příchody, ale nám se daří každý rok posunout o kousek dál. Podívej, jaký progres za 2 roky udělal a to, že máme dvě srvnatelný 11ky. Věřím tandemu JiT & Nezmar. Skoro dobře, aby nějaké výpadky hráčů, karty přišli a na hriště se dostali kluci jako Zelený, Masopust atd.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Steevee před 6 lety 22.02.2019 08:13 |Ale tohle já vůbec nezpochybňuju. Progres je obrovský. Jenom se snažím vysvětlit, že každý progres má svoje hranice. Ekonomické a jiné. Teda mluvím o dlouhodobé výkonnosti, ne jednarázové náhodě. A pro český klub je (plus mínus) pomezí OF a ČF poháru prostě dlouhodobý strop. Český klub nikdy nepůjde do poháru s cílem to vyhrát nebo hrát finále. Ano, jednou za 30 let se může podařit velká jízda (o které letos sním i já), ale bude to souhra pozitivních okolností. Ne odraz reálné (dlouhodobé) síly toho klubu.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
o5aradecek před 6 lety 22.02.2019 12:37 |Asi jste si ještě nevšiml, že naše vedení chce, aby to nebyla nějaká souhra okolností (jako např. jedno čtvrtfinále sparty), ale odraz dlouhodobé koncepce a síly našeho klubu. K tomu vše koncepčně směřujeme :-) Nic ve zlém.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Steevee před 6 lety 22.02.2019 07:57 |A ještě něco si neodpustím. Na naše kluky jsem hrdý jako už dlouho ne. Hráli neuvěřitelně. Ale jsem soudny a tak vím, že svět si z výhry v Genku na zadek fakt nesedl. A Trezeguet? Nelzeme si do kapsy a nemysleme si, že se teď uzira závisti. Je mu to podle mě uuuplne jedno...
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Fulham před 6 lety 22.02.2019 07:40 |Tak jsem se po době zase přihlásil, abych Vám všem řekl - jděte s tím Záhřebem tam kde slunce nesvítí....:-))) a ani Krasnodar a Kyjev...vše ostatní beru - přání je Koubek...
Re: Los EL: Pátek v 13:00
JS (přítel SN) před 6 lety 22.02.2019 08:59 |Akorát Rennes nasypaly nejlepší obraně zákl. části, Betisu Sevilla, 6 gólů. Na druhou stranu 4 dostaly...
Re: Los EL: Pátek v 13:00
asanin před 6 lety 22.02.2019 10:00 |Jablonec s nimi hrál 2x zcela vyrovnanou partii...
Re: Los EL: Pátek v 13:00
tobro před 6 lety 22.02.2019 07:57 |Tak já si přeju, aby hlavně někdo přijel... Že jo.
:-)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
o5aradecek před 6 lety 22.02.2019 11:19 |Tak to si přej, jestli už jsi vydýchal ten super-propadák se Suboticí v předkole prvního předkola! :-)) spartááánku
Re: Los EL: Pátek v 13:00
mis3 před 6 lety 22.02.2019 08:37 |Mě by se líbil někdo z Pyrenejského poloostrova. Východ spíš ne, tam by všichni říkali, jak je to hratelný... každopádně se moc těším, ať to bude kdokoliv.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 22.02.2019 08:50 |Podle mě kromě Arsenálu a Chelsea všichni hratelní s šancí na další postup. Já bych chtěl Španěly nebo Benficu.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Jachym před 6 lety 22.02.2019 09:11 |Já bych si tedy přál Španěly asi ze všeho nejméně, jsou silní jako anglické kluby, i když asi ne tolik atraktivní. Byla by zajímavá další česká konfrontace s Dinamem Záhřeb, navíc opepřená naší družbou s jejich rivalem z Hajduku. A také Salzburg máme vyzkoušený z přípravy, že se s ním dá hrát vyrovnaný zápas. Navíc se jedná o blízkou a velmi krásnou destinaci na výjezd. Takže z mého fanouškovského pohledu, který je primárně orientovaný na možnost postupu do čtvrtfinále (popř. možnost výjezdu), bych byl asi nejvíce vděčný za některého z těchto dvou soupeřů.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
ezechiel před 6 lety 22.02.2019 09:26 |Podle mě je nejhorší Sevilla, protože ta za vítězstvím půjde ze všech nejvíce
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Ondráš před 6 lety 22.02.2019 09:59 |Huš se Španěly!!!
Re: Los EL: Pátek v 13:00
o5aradecek před 6 lety 22.02.2019 12:41 |Wulfe, nic ve zlým, ale Benfica - to by byl asi slušnej "céres" :-) To radši ten Inter.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 22.02.2019 21:38 |Ale nebyl... vlastně nebude. Až vyřadíme Sevillu, chci Benficu! :-)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
M@rvin před 6 lety 22.02.2019 08:50 |Přeji si Rennes a postup. Atraktivní top mužstva prosím až od čtvrtfinále dál. Děkuji předem.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Yh před 6 lety 22.02.2019 08:56 |Doufám v Rennes nebo Záhřeb, možná i ten Villareal by byl hratelný (v LaLize je momentálně na 18. místě) . Nechci Kyjev, Zenit a Krasnodar, to už stačilo. Určitě by bylo zajímavé zahrát si s nějakým opravdovým "gigantem" typu Chelsea, rozhodně bychom jim to nenechali zadarmo.
Nějak to dopadne, už to, že jsme postoupili do osmifinále je skvělé. :)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
JS (přítel SN) před 6 lety 22.02.2019 09:00 |Villareal je opravdu letos bídný, ovšem v posledních zápasech se docela zvedl. Ale zase už máme vyzkoušeno, že to s nima jde.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Steevee před 6 lety 22.02.2019 09:14 |Villareal by mohl být schůdný. Víkend po případné odvětě mají zápas s Vallecanem, přímým konkurentem v boji o záchranu. V jejich situaci musí být jasná priorita liga.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Gillan před 6 lety 22.02.2019 09:05 |Inter, nebo Arsenal.V žádném případě Španěly, Frankfurt, Salzburg, nebo Rusáky.Arsenal a Inter jsou velice atraktivní a hratelní.Já už chci konečně porážku TOP týmu.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
SirCohen před 6 lety 22.02.2019 09:36 |Inter bych si přál taky.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Ondráš před 6 lety 22.02.2019 10:22 |Jako Arsenal není hratelnej v žádným případě. Ale ten Inter bych si dovedl představit, že se na to trošku vysere.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Gillan před 6 lety 22.02.2019 10:50 |Borisov je doma porazil.Hratelnej je kazdej, ale musi se to sejit.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
o5aradecek před 6 lety 22.02.2019 11:21 |Hmm, mě stačila porážka TOP týmu v neděli v Plzni...
Re: Los EL: Pátek v 13:00
zeleznik2 před 6 lety 22.02.2019 09:06 |Snad budeme mít štěstí na soupeře, hlavně ne východ a ne silné soupeře ze Španělska a Anglie, takže Záhřeb, Frankfurt anebo Salzburg.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Steevee před 6 lety 22.02.2019 09:12 |Je úsměvné, jak tady má půlka lidí za snadného (hodně dobře hratelného) soupeře supersilný Salzburg...
Re: Los EL: Pátek v 13:00
ezechiel před 6 lety 22.02.2019 09:28 |Solnohrad si hlavně přejeme kvůli výjezdu, je prostě nejblíže. Atraktivní tým k tomu...
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Steevee před 6 lety 22.02.2019 09:34 |S výjezdem souhlas, v žádné případě bychom ale nebyli favoriti. Jsem přesvědčený, že si spousta lidí myslí, že to jsou "nějací blbí rakušáci". P.S. Rozlišoval bych silný a atraktivní. Atraktivní, pod tím si představuju, že člověk z fleku vyjmenuje půlku sestavy. Jsem přesvědený, že drtivá většina z nás bez pomoci transfermarktu o Salzburgu neví vůbec nic. Takže silný ano a to "ano" bych podtrhnul, atraktivní v pravém slova smyslu ne.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
PetCC před 6 lety 22.02.2019 09:39 |Atraktivní je v tom, že je to soused :-)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Steevee před 6 lety 22.02.2019 09:46 |Tak to škoda, že v osudí není Dunajská Streda...
Re: Los EL: Pátek v 13:00
kalex před 6 lety 22.02.2019 10:44 |Anebo ti looseři, co se vypoklonkovali se Suboticou :()
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 22.02.2019 09:45 |Je vůbec soupeř, kde bychom byli papírově favoriti?
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Steevee před 6 lety 22.02.2019 09:53 |Mně ze všech úva vychází Rennes. Nee že bychom byli extra favoriti, ale reálně to je 11.celek francouzské ligy, se kterým Jablonec hrál dva vyrovnané zápasy. Tam bych to viděl plus mínus 55:45 pro nás.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 22.02.2019 10:05 |Souhlasím, že Rennes je jeden z nejschůdnějších týmů, pokud chceme v Evropské lize pokračovat. K tomu má Rennes poměrně velkou marodku.
Villarreal je v La Lize až na 18. místě, tedy sestupové pozici, ale asi moc lidí si Villarreal přát nebude.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Steevee před 6 lety 22.02.2019 10:17 |Už jsem tady psal někde u jiného komentáře...Villareal má hned po potenciální odvetě jeden z klíčových zápasů s Vallecanem (k dnešnímu dni stejně bodů, taky současně sestupující mužstvo). Tam musí být jasná priorita liga. Takže ten Villareal by nemusel být beznadějný, co se postupu týká.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 22.02.2019 10:25 |Z Pyrenejského poloostrova rozhodně nejhratelnější soupeř, ale myslím si, že jak fanoušci, tak samotní hráči s trenérem se budou chtít vyhnout španělskému fotbalu.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Jachym před 6 lety 22.02.2019 09:50 |Favority bychom nebyli podle mě v případě žádného z 15 soupeřů. V případě Red Bullu bych viděl šance podobně jako před dvojzápasem s Genkem, tedy zhruba 40:60. A to rozhodně nepovažuji za beznadějné. Naproti tomu výjezdy do Londýna na Chelsea a Arsenal by byly určitě obrovskými zážitky, ale se zanedbatelnou pravděpodobností postupu.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
zeleznik2 před 6 lety 22.02.2019 10:07 |Nikdo nic takového neřekl, Salzburg není atraktivní?proboha několikanásobný mistr Rakouska(10x), finalista UEFY(1994), česká stopa, znalec prostředí Karel Piták, rozhodně lepší než Neapol, Villarreal, Kyjev, Krasnodar...
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Steevee před 6 lety 22.02.2019 10:23 |Bože. Vždyť já nikde netvrdím, že tam je někdo slabej. Ale současný Salzburg je schopný odstřelit úplně kohokoliv. Oni letos v Evropě ještě NEZTRATILI BOD. Takže pokud máme čelit opravdové kvalitě, to už radši fakt se podívat v Edenu na Agličany/Španěly/Italy. Pokud chceme mít reálnou šanci jít dál, Rennes, Frankfurt, Zenit, Dynamo/Dinamo...
Re: Los EL: Pátek v 13:00
zeleznik2 před 6 lety 22.02.2019 10:30 |Východ určitě ne, takže zbývá pouze Rennes, Frankfurt a Dynamo Záhřeb, 1/5 šance, že někoho z nich dostaneme...20% hodně nebo málo?
Re: Los EL: Pátek v 13:00
PetCC před 6 lety 22.02.2019 09:38 |Zrovna jsem koukal na koeficient a nasazení do poháru v předkolech letos. V mistrovské části bylo třeba ve 3. i 4. kole minimálně 20,5 bodu, my teď máme 17,5.
No a v tom případě by zrovna byl v létě asi největší soupeř Salzburg a toho bych teda dostat nechtěl.
Ale pokud by vyšel ještě jeden postup, tak bychom tu metu nasazení v předkolech mohli dosáhnout!
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Steevee před 6 lety 22.02.2019 12:22 |Byl jsi sice kladně opalcován, ale bohužel pro nás chybně. Současný klubový koeficient Slavie za posledních 5 let je 10,8...tzn. daleko daleko za možností být v předkolech LM nasazení. Jen pro srovnání, Plzeň měla před letošní sezonou koeficient 33,00. Pro tu příští pak 23,1.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
PetCC před 6 lety 22.02.2019 12:49 |Za těch 20 let, co se koeficienty zabývám, vím co a jak :-)
https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method5/trank2019.html
80. místo - 17,5 bodu, v sezonách 1,5+6+10 bodů
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Steevee před 6 lety 22.02.2019 12:56 |Jsou dvě možnosti, buď podle nějakého modelu průměrovaný, nebo kumulovaný. Ten je těch 17,5. Ale je to asbolutně zavádějící. V kumulovaném je to jak píšeš 80.místo. Tzn. pořád trvá moje tvrzení, že je to bez šance být nasazený. Pokud bereme v potaz, že tam budou zase Ajaxy, Salzburgy, Basileje a spol...
Re: Los EL: Pátek v 13:00
M@rvin před 6 lety 22.02.2019 13:07 |Hele spletl ses, to se stává, my tě tu za to nesežerem, ale už se v tom nerýpej.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Steevee před 6 lety 22.02.2019 12:59 |Za těch 10 let, co jsem bookmaker nejmenované tuzemské SK, mě taky ve sportu na moc věcech nenachytáš,)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Steevee před 6 lety 22.02.2019 12:24 |Stačí si otevřít stránku fotbal.mertin.cz a rozkliknout nás jako klub. Vpravo nahoře máš klubový koeficient pro letošek/příští rok.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
M@rvin před 6 lety 22.02.2019 12:43 |... a u toho koeficientu máš hvězdičku... a vlevo dole máš pak napsáno, co ta hvězdička znamená...
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Steevee před 6 lety 22.02.2019 12:54 |To mám. Takže před sezonou jsme měli koeficient 10 a jedním postupem ze skupiny jsme ho zdablovali i v kontextu pěti let? To asi vítr, Máchale...:) Takže jsem pokračoval v hledání a našel jsem stránku specializovanou výhradně na klubové koeficienty. Náš je opravdu 10. Slovy DESET. Aktualizace 21.února...
Re: Los EL: Pátek v 13:00
M@rvin před 6 lety 22.02.2019 13:01 |Nevím, na jaké stránky chodíš, ale přemýšlel bych o změně ;-) Klubový koeficient i s aktuálně probíhající sezónou (ve které jste zatím nahráli 10 bodů) máme opravdu 17,5.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
zeleznik2 před 6 lety 22.02.2019 10:03 |Za a/ je to blízko, za b/ s Bruggami hráli 1:2 a 4:0, c/ atraktivní soupeř, těžko si můžeme vybírat, podle koeficientu (15,5) je na tom hůře jen Franfurkt (13,5) a Rennes (7,5). Gent měl skoro dvakrát tolik co my (29,5).
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Radek097 (přítel SN) před 6 lety 22.02.2019 09:07 |https://www.slavia.cz/clanek.asp?id=16319
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Lord před 6 lety 22.02.2019 09:07 |Nezapomínejme, že to neni tak dávno, co se do finále dostalo "Rotaňovo" Dnipro. Tak proč né my?
Re: Los EL: Pátek v 13:00
fredydj (přítel SN) před 6 lety 22.02.2019 09:09 |bral bych Rennes nebo Frankfurt
Re: Los EL: Pátek v 13:00
necich před 6 lety 22.02.2019 09:25 |Já bych si ve finále EL přál pomstít se zkur.venému Kyjevu. Je mi vcelku jedno přes koho se tam dostaneme.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
ezechiel před 6 lety 22.02.2019 09:29 |To je sice pěkné, ale bojím se, že by tam byl takový rozhodčí, že Pavlin Jirků by byl proti němu milius.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Jachym před 6 lety 22.02.2019 09:54 |Zase na druhé straně je bez problémů vypakoval Ajax a i plukovník Rada je v dvojzápase porazil...:-)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
chrobak před 6 lety 22.02.2019 11:15 |No jo, ale to by se tam ten Kyjev musel dostat :-)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
tobro před 6 lety 22.02.2019 10:04 |https://sport.aktualne.cz/fotbal/evropska-liga/slavia-posunula-cesky-fotbal-na-13-misto-v-koeficientu-uefa/r~80254208367b11e98a200cc47ab5f122/
:-)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
zeleznik2 před 6 lety 22.02.2019 10:09 |Takže jsme sice přeskočili tři země, ale přímá účast v Lize mistrů nebude...finále EL asi nedáme..
Re: Los EL: Pátek v 13:00
padre před 6 lety 22.02.2019 10:42 |Všechno má svůj čas!
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Taky před 6 lety 22.02.2019 12:00 |Kdepak, železo se má kout dokud je žhavé.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
urs (přítel SN) před 6 lety 22.02.2019 12:34 |Asi ne, ale proč by ne? :)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
ezechiel před 6 lety 22.02.2019 14:54 |Když byla šance na přímý postup, tak se to za podzim reálné ztratilo do neznáma, a to byla echt škoda.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Ondráš před 6 lety 22.02.2019 10:08 |No tak asi ten Inter ne? Nebo Záhřeb:)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
padre před 6 lety 22.02.2019 10:40 |Inter klidne, však jsme jim už nasypali devět kousku za zapas!
Re: Los EL: Pátek v 13:00
urs (přítel SN) před 6 lety 22.02.2019 10:20 |Já k soupeři mám jen to, že si přeji, abychom na něj měli adekvátně připravenou hrací plochu. Na krtincích nám to nejde! :)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Heretic (přítel SN) před 6 lety 22.02.2019 10:52 |Viděl jsem letos hrát Inter, mají dost potíže vstřelit branku, ikdyž teď zrovna Rapidu dali čtyřku. Soupeř i výjezd snový.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
iwanowicz před 6 lety 22.02.2019 10:58 |Osobne si preju Inter, Arsenal, Chelsea, Valencii, nebo Rennes.. Hlavne ne vychod a nepreju si ani Dinamo Zagreb..
Re: Los EL: Pátek v 13:00
A.Lima před 6 lety 22.02.2019 11:34 |můj tip
Villareal
a nechci
Krasnodar :)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
MIKr.8 před 6 lety 22.02.2019 11:36 |Já osobně si teda hlavně přeju, abychom v pondělí porazili dobře hrající Slovácko. Zase se tu rozehrávají nějaký slovní hry - hratelný/nehratelný soupeř. V tomhle kole se jasně ukázalo, že lze porazit "nehratelnýho" jako je Arsenal a připsat si za dvojzápas do koeficientu stejně bodů jako proti "hratelnýmu" Dinamu Záhřeb.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Taky před 6 lety 22.02.2019 11:54 |Přeju klukům ten Arsenal, asi jim chtějí vrátit tu sedmičku.
Nepřeju si Zenit a Dynamo, to už tu bylo.
Dostaneme Dinamo a půjdeme dál.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Yh před 6 lety 22.02.2019 12:31 |https://www.marca.com/en/football/international-football/2019/02/22/5c6f2f9d468aeb92348b4600.html
Co si myslí?
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Jachym před 6 lety 22.02.2019 12:34 |Že jsme nejslabším ze všech šestnácti týmů v osudí...:-)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Yh před 6 lety 22.02.2019 12:43 |Ale u ostatních týmů toho mají trochu víc... no nic, ať si píšou, co chtějí. :P Věřím, že za pár let už budeme mít větší jméno.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Steevee před 6 lety 22.02.2019 12:35 |Normálně se cítím uraženej:D Ale co, ať si myslí, co chtějí. Ještě se budou divit...
Re: Los EL: Pátek v 13:00
iwanowicz před 6 lety 22.02.2019 13:12 |Tak jestli tenhle spanelsky novinar podava v praci vykony jako vetsina spanelu, byl bych v klidu. Kaficko asi vychladalo, nebyl cas resit kdo je kdo.. :)
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Ferguss před 6 lety 22.02.2019 12:36 |Já chci Inter, velké jméno, u kterého je jistá šance, že nás podcení.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Fido22 před 6 lety 22.02.2019 12:40 |... přesně tak. Taky bych chtěla Inter Milan. A klukům za včerejší zápas děkuji, byla to nádhera. Dík patří i všem, co uhráli remízu v Edenu a včera byli překvapivě jen na lavičce. Hlavně držte při sobě.
Slavia do toho!
Re: Los EL: Pátek v 13:00
zdenek_prachar před 6 lety 22.02.2019 12:39 |Nechci plevelit několik vláken, tak to napíšu do jednoho postu:
1. wow, tohle jsem fakt nečekal. Trpišovský má fakt koule dělat nečekané kroky, o kterých je přesvědčen (podle diskuse před zápasem bych řekl, že moc dalších o jeho sestavě přesvědčeno nebylo :))
2. mně už ten fotbal začíná připadat jak ženský tenis. V neděli to vypadá, že snad neumí kopnout do balónu a ve čtvrtek vymetou Genk, který podle mne byl dost silný soupeř na úrovni Anderlechtu, který nás dost nedávno dost vyškolil.
3. chápu hráče, že touží si zahrát na Arsenalu nebo Interu atp. Ale já půjdu proti proudu a řeknu, že bych chtěl Záhřeb nebo Rennes, a možná že i raději Rennes, které vypadá vzadu trochu skleněné. Protože postup do čtvrtfinále by byl naprostý sen.
4. můj tip je bohužel někdo z těch ultra nechtěných (Kyjev, Krasnodar, Petrohrad)
5. Limberský :D
Re: Los EL: Pátek v 13:00
zeleznik2 před 6 lety 22.02.2019 12:51 |už se to blíží: https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2019/draws/round=2000992/
Re: Los EL: Pátek v 13:00
zeleznik2 před 6 lety 22.02.2019 12:59 |tak a jdeme na to...
Re: Los EL: Pátek v 13:00
zeleznik2 před 6 lety 22.02.2019 13:17 |Sevilla!!!
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Kzlo před 6 lety 22.02.2019 13:20 |Tak Sevillu sem nechtěl
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Pepino44 před 6 lety 22.02.2019 13:25 |Tak já také ne, ale mezi těmi mančafty si již asi nejde vybírat aby soupeř byl atraktivní a zároveň hratelný. Tenhle soupeř má tu výhodu, že pokud vypadneme, tak vypadneme se ctí, pokud postoupí, bude to zázrak, ale proč ne. Musíme věřit.
Re: Los EL: Pátek v 13:00
zeleznik2 před 6 lety 22.02.2019 13:33 |No uvidíme, začínáme v Seville, pokud zahrajeme jako v Gentu, tak solidní výsledek, bychom mohli, uhrát, snad to nedopadne jako v roce 2007/08 (4:2 a 3:0). 4 tým španělské ligy, 2 x vítěz UEFY a 3x Evropské ligy, rozhodně jeden z favoritů na celkový triumf, Los mohl být příznivější..
Re: Los EL: Pátek v 13:00
Rhu-rhu před 6 lety 22.02.2019 16:43 |Genku