Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 18/19 13

Zimní přestávka utekla jako voda a na začátku února už jsme jistě všichni nažhavení na start jarní části sezóny. Proto se logicky vrací také podcast SN Mezi námi fanoušky. Tentokrát diskutují quelhar spolu s Thorklaerem, Pikym a Ojou a přípravných zápasech a výhledu do prvních soutěžních zápasů, nejvíce času však zabere diskuze nad stavem kádru a nad využitelností jednotlivých hráčů.

Přípravných zápasů tentokrát v zimě moc nebylo a ty opravdu kvalitní s nějakou vypovídající hodnotou byly vlastně jen dva, porážka 0:1 s Red Bull Salzburg a výhra 2:0 v generálce nad Rosenborgem. Diskuze nad tím, co ty zápasy ukázaly tak není nijak přehnaně dlouhá, protože jsme se shodli, že Slavia vlastně hraje hodně podobně jako na podzim. O to více času jsme tentokrát strávili diskuzí nad aktuální soupiskou Slavie, která vypadá nabitější než kdy dřív a mnoho výborných fotbalistů si na svou šanci nejspíš bude muset trochu počkat. To však nejspíš neplatí o Petru Ševčíkovi, který je zřejmě největším překvapením přípravy. Diskutovali jsme mimo jiné nad tím, jestli někteří hráči musí hrát a v případě jejich odsunutí na lavičku nehrozí rozvrat v kabině, dostalo se také na pozici Traorého nebo Matouška. V průběhu celého podcastu je zmíněno několik myšlenek trenéra Trpišovského, které prezentoval na setkání s fanoušky z odbočky OP Area 114 v lednu.

Obsah:

00:00 Zimní příprava, co naznačily přípravné zápasy?
15:15 Zimní posily Slavie, aktuální stav kádru, kdo bude hrát a kdo asi moc ne?
52:20 Dokončení diskuze nad stavem kádru (Sýkora, Baluta), první soutěžní zápasy

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (64)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

    jufoun (přítel SN)     před 6 lety 05.02.2019 10:58 |  
    5 1

    Konečně jsme se dočkali :) Díky za další hezké povídání.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

    MCD_Slavia     před 6 lety 05.02.2019 11:58 |  
    3 1

    Tak kdo vím, kam zmizela Sýkorka?

  3. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

    Ravik     před 6 lety 05.02.2019 12:41 |  
    15 2

    Díky za podcast, po formální stránce top kvalita. Výborný projev ode všech.

    Jsem zvědavý na Ševčíka. No něco jsem na něm viděl už dva roky zpět :-)


    Re: Po týdnu další domácí zápas - s Teplicemi
    Ravik | před rokem 11.03.2017 20:08 | 1 2 reagovat
    Ševčík jako náhrada za Tondu by stál za zvážení.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

    JS (přítel SN)     před 6 lety 05.02.2019 13:04 |  
    13 7

    V diskusi mě zaujaly tři problémy, týkající se Matouška, Sýkory s Balutou a nějaké váhy a důležitosti F:L a EL. Tak popořadě:

    Matoušek:
    Mates je jeden z největších talentů, co v lize za poslední rok dorostli. Mladá puška, která nutně potřebuje herní vytížení na nejvyšší úrovni a zároveň v týmu s dobrým zázemím a konkurencí, která jej bude motivovat. To není v týmu jako je Příbram, kde se to bastlí na koleni u Litavky a posily tam tvoří rok a půl nehrající Jablonský a osmatřicetiletý Slepička, to ať se na mě nikdo nezlobí. V jeho specifickém případě jej bohužel nemůžeme tuto sezonu poslat někam do Liberce, Jablonce nebo např. Baníku, tedy týmů, kteří budou hrát tzv. „nahoře“ a zároveň by pro něj našli uplatnění v základu.

    Zde se tedy setkáváme s klasickým problémem všech velkoklubů, kteří mají zásobárnu talentů pořízených okolo 18 – 20 let jejich věku a zároveň se je bojí nasadit do sestavy, protože tlak na výsledky je obrovský. Za všechny mohu jmenovat De Bruyneho v Chelsea. Blues pro něj nenašli uplatnění a tak ho střelili do Wolfsburgu, po roce se vrátil k Man City do PL jako skoro nejlepší hráč Bundesligy. Neměli bychom si dovolit být v tomto ohledu „českou Chelsea“. Je potřeba mu vyčlenit čas na hřišti, na úkor koho a jak moc – to je otázka na realizační tým.

    Sýkora s Balutou:
    Oba dva, jak bylo popsáno, jsou běhaví techničtí fotbalisté, kteří umí obejít 1 na 1 a vytvořit nečekanou situaci. Určitě se hodí se do stylu fotbalu, který JiT pořaduje. Myslím, že v budoucnu určitě nastane čas, kdy je budeme potřebovat, ať už na křídle nebo na AM, např. po případném odchodu Stocha. Do budoucnosti budou určitě použitelnější, než silové typy hráčů, zvlášť co se týká v evropských pohárech, kde potřebujeme být konkurenceschopní i v technické kvalitě hráčů, ne pouze v aspektu je/není to dříč. Oba dva mají to „něco navíc“ a oba dva brzdí odlišný problém: u Sýkory je to produktivita, u Baluty mentální příprava. S obojím se dá pracovat. Možná je luxus mít je v kádru oba, protože přetlak je až příliš veliký, nicméně hráče jejich typu potřebujeme.

    Postupy v jarních bojích EL vs titul:
    Nemůžeme něco stavět výše. Ne v situaci, kde máme dvě naprosto vyrovnané jedenáctky a doufám, že můžeme tvrdit, že je opravdu jedno, zda nastoupí Deli nebo Ngadeu, Ševčík nebo Hušbauer a Souček nebo Král. Máme obří luxus v tom, že to můžeme točit, jak chceme, a neměla by existovat „lepší a horší jedenctka“, alespoň ne na těch klíčových postech. Holt nebude hrát pokaždé jedenáct stejných hráčů v základu.

    A co se týče důležitosti soutěží – Tvrdík prohlásil, že titul je jediná možnost v této sezoně, a sám strčil hlavu pod gilotinu. Chápu, že s našimi možnostmi se to tak jeví. Ale prostě nemůžeme kvůli titulu na domácím písečku odpískat EL, zvlášť pokud existuje šance na postup dále (tzn. nehrajeme s Arsenalem nebo Realem). Proč? Kromě nedocenitelných zkušeností pro tým jde i o zlepšení pověsti klubu a zapsání do podvědomí fotbalového světa. Slavia potřebuje mít zvuk v Evropě, ne jen v české kotlině, zvlášť pokud chceme v budoucnu přivádět hráče jako Arzani nebo teď ten mladý Íránec. Genk bude tvrdý oříšek, ale bylo by fajn na něj nikoho nešetřit. Pokud je obava, že Hušbauer nebo Stoch neuběhají 90 minut v čtyřzápase Teplice – Genk – Plzeň – Genk, tak na Tepnice si asi můžeme dovolit nasadit jiné playery. Ať se ukážou a řeknou si o základ. Já bych jim věřil.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

      quelhar (admin)     před 6 lety 05.02.2019 13:15 |  
      9 4

      V případě Matouška nesouhlasím. Aktuálně znamená vyčlenění herního času pro něj oslabení sestavy, to asi viděl každý v závěru podzimu. To si v některých případech možná dovolit můžeme (typicky MOL Cup), ale ve většině případů opravdu ne. Nehledě na to, že jak jsme diskutovali v podcastu - v jeho případě je těžké také najít mu pozici v systému, který hrajeme.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

        JS (přítel SN)     před 6 lety 05.02.2019 13:20 |  
        1 6

        Podle mě je to jasné křídlo, a tak se pere s asi největší konkurencí ve Slavii, protože na jeho postu může hrát Zmrhal, van Buren, Olayinka, Stoch, Sýkora a Baluta. To se samozřejmě nedá a do jisté míry to souvisí i s otázkou č.2 Sýkory a Baluty. A také souhlasím, že na „chycení se“ by potřeboval nastupovat proti slabším soupeřům, u kterých je vyšší pravděpodobnost, že je zchroupeme. Problém nastane ve chvíli, kdy to ty slabší týmy zabetonují, protože Matoušek je jasný brejkový typ, což zase potvrdil nadstandardním výkonem dopředu v Kodani. Je to fakt zapeklitý. Já bych ho asi stavěl v MOL Cupu, možná proti týmům ze spodu tabulky, co nehrají úplný beton.. A otázka je, jestli by pomohl venku v Genku nebo ne, třeba na posledních 15 - 20 minut.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

          quelhar (admin)     před 6 lety 05.02.2019 13:43 |  
          13 3

          Souhlasím s tím, že bych Matouška taky viděl nejvíc na křídle. Ale tam je zase otázka, jestli je schopný a ochotný se vracet, pressovat spolu s ostatními po ztrátě míče, atd. Navíc sám Trpišovský říkal, že Matoušek to zatím nemá v hlavě dostatečně dobře srovnané na to, aby se pral o sestavu ve Slavii (na rozdíl třeba od podobně starého Krále). Pokud ho na tréninku otráví, že se nedokáže dostávat přes naše vlastní obránce, tak je to špatně.

          Matoušek určitě je velký talent českého fotbalu, ale stejně jako by mu měla Slavia poskytnout podmínky k jeho růstu, on by měl zase dokazovat, že si to opravdu zaslouží. Se správně nastavenou hlavou a dostatkem sebedůvěry mu trénink se současným kádrem Slavie dá asi o dost víc než herní vytížení v Příbrami. Pokud zvolí cestu pohodlnosti v Příbrami, tak možná dá pár dalších ligových gólů, ale jeho vývoj to může spíš zbrzdit.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

            Rooney     před 6 lety 05.02.2019 14:39 |  
            6 1

            U Matouska to narozdil od vetsiny zdejsich vidim podobne. Podle me mu hostovani v Pribrami neda z pohledu jeho uplatneni ve Slavii prakticky nic. Jednak proto, ze uroven a kvalita treninku tam urcite neni takova jako u nas (uz jen kvuli spoluhracum) a hlavne on potrebuje vyrazne zapracovat na dovednostech, ktere v Pribramskem fotbalu absolutne nevyuzije a proto je tam take nebude trenovat... Ale zase ho nechat prosedet dalsi pulrok na tribune ci lavicce taky neni idealni. U nej je to fakt tezky. Skoda ze uz nemame to becko - trenoval by s ackem, ale hral za becko, ktere bude praktikovat podobny fotbal.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

              Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 05.02.2019 14:45 |  
              2 5

              Já bych se té Příbrami zas tak neštítil, sám Csaplár v pozápasových rozhovorech říkal, že pro Matouška dělal individuální tréninky, aby zapracoval na svých nedostatcích.

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

                Rooney     před 6 lety 05.02.2019 15:25 |  
                6 2

                Ja nechci nijak snizovat kvality jejich treninku, ale jak uz bylo nastineno v podcastu, tak udrzet na zadech Nitranskeho nebo Ngadea je celkem rozdil. O ochote klubu individalne "piplat" hrace, ktery tam za pul roku zase nebude, bych taky celkem pochyboval. Samozrejme muze individualne pracovat na zesileni apod., ale k fotbalovym vecem potrebuje vetsinou nejake spoluhrace a tezko kvuli nemu budou upravovat tymovou pripravu.

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

                  Jachym     před 6 lety 05.02.2019 15:34 |  
                  2 6

                  To je sice pravda, ale on by mohl na druhé straně svádět ligové souboje s Hubníkem, Řezníkem, Stronatim nebo s těmi "hvězdnými" letenskými beky. A praxe je vždy lepší než příliš dlouhá, jakkoli kvalitní, teorie:-)

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

                    quelhar (admin)     před 6 lety 05.02.2019 15:39 |  
                    8 2

                    Srovnávat trénink s teorií a zápas s praxí mi přijde značně nepřesné. Zápasů proti top soupeřům by odehrál Matoušek na jaře minimum, tři nebo čtyři. Oproti tomu ve Slavii na tréninku bude zkoušet proti stejně dobrým soupeřům hrát skoro denně.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

                      Jachym     před 6 lety 05.02.2019 15:50 |  
                      2 1

                      Já to ale tak jednoznačně cítím. I když každá analogie kulhá, Je to pro mě jako simulovaná jízda v autoškole a vlastní řízení automobilu. Trénink, i když se skvělými spoluhráči, ti nenahradí zápas a zápasovou atmosféru. Vždy je tam vědomí, že můžeš zkazit a nebude to mít vliv na ztrátu bodů (a peněz) pro klub. Takže je fajn, když načerpáš dovednosti, ale pokud nemáš šanci je prodat v zápase, dostavuje se frustrace.

                      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

                        Gillan     před 6 lety 06.02.2019 12:51 |  
                        1 2

                        Tak to taky je.Nejdůležitější je ve fotbale hlava a sebevědomí.Pokud si hráč nevěří a je ztrémovaný, tak technika je mu prakticky k ničemu.A naopak.Příkladem je třeba Bořil, který tu techniku nemá na velké úrovni,ale bojovností a sebevědomím je nenahraditelný, protože je mu úplně jedno, proti komu hraje a jde do všeho na 100 %.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

                    Rooney     před 6 lety 05.02.2019 16:02 |  
                    6 2

                    Problem je ale v tom, ze on se do tech souboju v Pribrami nedostane... Tam bude hrat presne to, co tam hral - rychly prechod do utoku, kdy si vetsinou jde do volneho prostoru pro nakopnuty mic (pripadne mu ho tam sklepne Slepicka) a pres obrance se prosazuje zpravidla svou rychlosti. A kor proti silnejsim souperum. U nas je to pravy opak, proti nam se skoro kazdy souper zatahne... Zapasova praxe je samozrejme dulezita, ale zrovna v Pribrami mu to smerem ke Slavii nic neda a jsem presvedcen, ze v lete by ta situace byla stejna, jako nyni.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

            Jachym     před 6 lety 05.02.2019 14:47 |  
            2 5

            No, tady bych až tak úplně nesouhlasil. Ohledně gólmana Vantruby jsme se, myslím, většinově shodli, že bylo skvělé, že se tu mohl půlrok adaptovat. Ale potřebujeme ho držet v zápasové permanenci, a proto jsme uvítali možnost, že od jara bude chytat slovenskou ligu, byť ne právě v nejlepším klubu. Stejně starý Matoušek si také "očuchal" prostředí ve Slavii, takže ví, co může očekávat. Ale také potřebuje hrát a rozvíjet se. V Příbrami by dostal prostoru vrchovatě, přijal by tam pozici lídra, což se mu může skvěle hodit. Pokud tedy zatím figuruje nízko v plánech Trpišovského, poslal bych ho domů do Příbrami na hostování.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

              JS (přítel SN)     před 6 lety 05.02.2019 14:53 |  
              6 4

              Zase nesmíme zapomínat na to, že Matoušek zabírá jeden ze slotů hráče na soupice pro EL. A jeho odchodem se připravujeme o alternativu do evropy, pokud se nám zrakví víc hráčů najednou.

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

                Jachym     před 6 lety 05.02.2019 15:04 |  
                1 3

                To máš úplnou pravdu. Je ale otázkou, zda dají trenéři přednost hostování (kde Matoušek kromě herní praxe může přispět k okrádání o body soupeře Slavie) před případným vytížením v EL, která, jak se zdá, není pro klub takovou prioritou jako titul. A je spíše větší pravděpodobnost, že v ní odehrajeme na jaře pouze dvě utkání, než více. Navíc první z těchto utkání nás čeká už příští týden, takže (i přes naši smůlu) není až tak pravděpodobné, že by do té doby vypadly všechny ostatní alternativy.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

          kjandourek (admin)     před 6 lety 05.02.2019 13:57 |  
          13 1

          Já bych připomněl, že Maty v zimě nenastoupil do jediného přípravného zápasu - přípravu víceméně promarodil, takže si myslím, že ho trenér proti Genku nepoužije...
          Podle mého názoru by to bylo dost nefér vůči frajerům, kteří celou zimní přípravu jeli na doraz a rvali se o místo... Olayinka, van Buren, když se budeme bavit jenom o "rychlících" na hrot na venkovní utkání...

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

            Marcelo10     před 6 lety 05.02.2019 15:56 |  
            5 11

            A v neposladni rade to, ze Olayinka a Van Buren jsou fotbalove uplne jinde nez Matousek.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

              soudek82 (přítel SN)     před 6 lety 05.02.2019 16:17 |  
              13 5

              v čem je tak zhruba MvB jinde než Matoušek?...krom toho že Mick je silnější a Matoušek rychlejší vidím jejich techniku dost podobně...nemluvě o tom, že podle mě je při dobré práci hráče i trenéra matouškův strop markantně výš než ten mickův...

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

                kjandourek (admin)     před 6 lety 05.02.2019 16:48 |  
                6 3

                Souhlasím - fotbalově ani moc ne - spíše mentálně - Matouškovi doteď všechno vycházelo, Mick si prošel delšími zraněními, ale i dobou, kdy sezónu proseděl na lavičce a nevzdal se a zabojoval o místo.... nastavením v hlavě si myslím, že v současné situaci Matouška převyšuje spíše, než pouze fotbalovým uměním...

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

                  Rooney     před 6 lety 05.02.2019 17:27 |  
                  3 1

                  Uplne bych nerekl, ze mu vsechno vychazelo... Par let zpatky se vubec nemohl prosadit a dost ho to otravilo. Ale jinak souhlasim, ze pro velky fotbal musi dospet jak mentalne, tak i fyzicky.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 05.02.2019 18:29 |  
                    3 0

                    Já to otočím - mě se spíše líbí, že to Mick nezabalil ani po sezóně na lavičce, ani po dvojité zlomenině ... už po té první sezóně mě přesvědčil minimálně o tom, že má správně nastavenou hlavu...

                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

                      Rooney     před 6 lety 05.02.2019 19:23 |  
                      2 0

                      S Mickem rozhodne souhlas. Priznavam, ze sice uplne nepatrim do jeho fanklubu a uz jsem mu moc po tom zraneni neveril, ale v priprave se ukazal dobre tak snad v tom bude pokracovat.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 05.02.2019 16:23 |  
      2 2

      Ad Matousek: Podle me je blbost mu vyclenovat misto na hristi jen na zaklade veku a talentu. Idealni v tomhle pripade je dat takovemu mlademu talentu smlouvu na 5 let a na dva roky ho poslat hostovat do Liberce atd (obecne do tymu,ktery jednak hraje minimalne ve stredu tabulky ci vys a jeste hraje utocnym/aktivnim stylem). Tam vidim sanci, ze velkej talent dostane pri delsim hostovani sanci a vyhranej se nam vrati uz jako posila do zakladu. Dale se to da resit prodejem s klauzuli na prednostni odkup za predem danou cenu, jako to udelala Sparta u Haska.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

        kjandourek (admin)     před 6 lety 05.02.2019 16:50 |  
        9 1

        S tu první částí souhlas, ale prodat ho s právem na další odkup? Vždyť jsme ho teď koupili a to za obrovský prachy... To bychom byli opravdu poněkud za "nešiky"...

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

          bramburek (přítel SN)     před 6 lety 05.02.2019 17:35 |  
          5 1

          ne za nešiky, ale za úplný šašky... to jsou diametrálně naprosto odlišný věci - Hašek byl ve spartě leta, prakticky od malička, a nic je předtím nestál... kdežto my jsme Matyho před pěti měsíci za (na český poměry) velikej balík kupovali, a byli bysme opravdu za úplný trotly, hned ho prodávat, a pak ho kupovat za ještě víc zpátky... ne, takhle hloupý naše vedení opravdu není... myslím, že to vyřešej nejlíp jak to půjde, jak pro hráče, tak pro klub... ten kluk potřebuje čas, pořádně vypiplat míčový a herní dovednosti, taktický věci, srovnat hlavu, a bude dobrej...

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

            kjandourek (admin)     před 6 lety 05.02.2019 18:30 |  
            3 1

            Já mám žlutou, já si některý slova můžu jenom myslet :-)

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

            spravnej_jezedak     před 6 lety 05.02.2019 20:41 |  
            1 0

            To mi pripomina nas prodej Libora Holika do Zlina. Nevim, jaka je castka vykupni klauzule, ani jak dlouho ji jeste muzeme uplatnit, ale doufam, ze ho sledujeme. Typologicky by k nam mohl zapadnout.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 05.02.2019 17:56 |  
          0 2

          Tak to je spatne pochopeno. Je to o obecne praci s mladymi talenty. 1) ti, co ho prokazi jinde muzeme koupit a po pul roce u nas poslat na dlouhodobe hostovani
          2) ti, co nam vyrostou z vlastni mladeze muzeme prodat se zminovanou opci na zpetny odkup

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

            kjandourek (admin)     před 6 lety 05.02.2019 18:32 |  
            0 0

            Jo tahle... já jsem nepochopil, že jsi plynule přešel od Matouška obecně k talentům :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

      Eskaes     před 6 lety 05.02.2019 19:56 |  
      0 1

      při vší úctě JS, nemyslím si, že ta vyrovaná jedenáctka bude fungovat ihned a rovnou ve vyřazovací části EL. I když jsou Král a spol výborné posily, nemyslím si, že by u nich nebyla nervozita větší než u našich ostřílených borců. V této fázi bych se na "nováčky" zcela nespoléhal, ovšem rád se budu mýlit.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

        JS (přítel SN)     před 6 lety 06.02.2019 11:41 |  
        3 2

        Já bych třeba na Teplice postavil klidně Alexe místo MNN (hrozba 8. žluté) a vedle Deliho. A na Genk osvědčenou dvojici Kúdela – MNN...

  5. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

    Komix     před 6 lety 05.02.2019 19:02 |  
    14 0

    Sýkora se ztratil, do toho trenér Liberce Hornyák naznačuje příchod "středního záložníka reprezentační úrovně" jako náhradu za Ševčíka... Začíná to do sebe zapadat.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

      Snivec     před 6 lety 05.02.2019 19:33 |  
      18 0

      sykorka je skvely hrac, rychly, technicky......, ale ma zoufalou produktivitu a problem se zdravim. Marodi kazdou sezonu a vlastne pulku sezony nehraje nebo se dostava do formy. Kdyz si vezmu, jake nyni mame zalozniky a ze mame jeste tri mensi hrace Stoch, Baluta, Sykora, tak mi prijde, ze z nich nekdo prosedi sezonu na lavicce. Osobne bych Sykorku pustil do zahranici, pokud by na nej prisla slusna nabidka.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

    Eskaes     před 6 lety 05.02.2019 19:49 |  
    8 2

    Moc pěkný podcast pánové, díky za inteligentní debatu. Další důkaz, že v obci slávistické panuje pohoda jako snad nikdy, užívejme.
    Zaujaly mě zvěsti o odchodu Sýkorky-doufám že ne a pak, že Jugy "už na nás nemá". Fakt si to nemyslím. Nemyslím si, že jeho výkonnost nebude ještě stoupat. Chci aby určitě zůstal. A dále věřím Matymu, musí dostat víc šancí.

  7. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

    Max1     před 6 lety 05.02.2019 22:45 |  
    4 0

    Já jsem optimista podle mě na jaře ztratíme v základní části dohromady 4 body za 2 remízy a to u vačnatce a ve zlíně a pokud na Dukle budeme hrát o víkendu máme další domácí zápas.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

      Agbik     před 6 lety 06.02.2019 11:56 |  
      0 0

      když to vyjde nebudeme se zlobit :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

      Jachym     před 6 lety 06.02.2019 12:02 |  
      1 0

      Nemusí to být jen o víkendu. Když jsme tam hráli loňskou sezónu v pondělí 14. května jeden z posledních zápasů, byla Juliska v podstatě celá červenobílá...:-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

      Ondráš     před 6 lety 06.02.2019 15:11 |  
      0 4

      To myslíš vážně, že tipuješ jen dvě ztráty?:D

  8. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

    HUSAR (přítel SN)     před 6 lety 06.02.2019 08:21 |  
    6 1

    Díky za inteligentní a pozitivní povídání. Napadne mě u toho vždy pár nových souvislostí. Vážím si vaší práce.

  9. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 06.02.2019 08:51 |  
    12 2

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Poslouchal jsem celý podcast a ani jsem nedutal. A káva mi při tom moc chutnala:-).
    Postřehy všech disputujících byly zajímavé a nutily k zamyšlení, co bych asi na položenou otázku odpověděl sám za sebe.
    Takže nejprve poděkování Quelharovi a všem disputujícím :-).
    Pokud jsem dobře poslouchal a hodnotil si jednotlivě popisované problematiky okolo přípravy, sestavy a důležitosti zápasů v pohárech či lize, tak asi nejvíc bych vyzdvihl všeobecnou shodu na tom, abychom vstup do ligy i evropského poháru absolvovali v co nejsilnějším složení a pokračovali na plný pecky. Snad jedinou výstrahu bych naznačil, že Ngadeu má 7 žlutých a na Plzeň by nám mohl chybět. Ale to jen pro upřesnění.
    Musím také uznat, že i když jsem poměrně výrazně "loboval" za Honzu Matouška, bohužel se o místo moc nepopral. Nevím, do jaké míry byl nemocný, ale to co v přípravě předvedl Ševčík, Král a konec konců dílem i Masopust, to jsem u Matouška postrádal. Pokud náš trenér říká, že si to musí Honza porovnat i v hlavě, myslíte si, že si to porovná v Příbrami? Možná by bylo lepší, aby se tedy pořádně uzdravil, pokud není fit. Až se uzdraví, tak ať si to na Slávii všechno pořádně v přípravě odmaká (myslím tím dohonit tréninkové manko) a o místo se pořádně popere. Pokud to dokáže, je to ten typ hráče, který má ve Slávii budoucnost. Pokud bude fňukat, pak to bude opravdu na zamyšlenou.......
    Další, Honza Sýkora, je typem hráče, který má svou cenu hlavně v zápasech, jako byl mimo jiné ten náš zápas s Plzní doma. Kolik bylo na něj faulů (viz Hubník ve vápně, Limberský ho neuhlídal). On je to takový "drzounek" a ten jeho styl na některé soupeře platí. Ale jeho střelecká produktivita je opravdu velmi malá a to je škoda. Ale budeme ho určitě potřebovat, tak bych s tím odchodem byl opatrný.
    U Baluty jsem na rozpacích vyslovit názor, že se zatím nahoru neposouvá, spíše to jde dolů. A víc asi radši dodávat zatím nebudu, protože mu může sednout jeden zápas a chytne se. Fotbalově na to má.
    Taky mne zaujala debata okolo hráče, který by měl být na desítce. Asi bych zatím neměnil to, co nám fungovalo.
    Mino Stoch se na tom místě našel a pomohlo to jemu (střelecká produktivita) a tím i celému mančaftu.
    Ostatní si s tím musí na svých postech prostě poradit včetně trenérů. Pokud bude potřeba alternovat, pak je tam hráčů dost. Ale Stocha bych tam viděl jako prvního.
    Stejně si myslím a souhlasím s Thorklaerem, že každý zápas i soupeř je jiný, a pokud na to bude umět náš JiT najít recept v podobě sestavy, která bude soupeři co nejvíc "vadit", tak to bude základ cesty za titulem.
    Posledním tématem byly odhady možných ztrát. Já bych si s tímhle vůbec nezačínal. Úvahy nad připuštěním možných proher a remíz jsou....... no prostě o nich takhle nechci spekulovat. Ano mohou přijít, to jo. Pak se s tím ale musíme umět poprat a vzít ty body zpátky jinde. Ale spekulovat o ztrátě bodů předem, to ne.
    Ale možná jsem to třeba nějak nepochopil......
    Méně někdy znamená více.
    Budu rád, když půjdeme bez velkohubých prohlášení poctivým, ale nesmlouvavým fotbalovým bojem za titulem a postupem v EL. Pokud se nám něco nepovede, tak to neokecávat, ale dobře vyhodnotit. Nenechat se vybláznit, aby nás to nevedlo k nesmyslným závěrům. Už se to několikrát málem povedlo, že jsme se rozkydali sami mezi sebou zevnitř.
    Jsme tu všichni slávisti a to je hodnota, která nás posiluje všechny navzájem. Držme klukům na hřišti palce a oni nám to určitě vrátí.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

      buri     před 6 lety 06.02.2019 10:15 |  
      0 1

      Zdravím a děkuji Sokrate, jako vždy od Vás velmi dobře popsáno. Podcast jsem si poslechl dvakrát a souhlasím s Vaším zhodnocením. Škoda je, že není už béčko v ČFL . Matoušek by se tam rozehrál lépe než v Příbrami nebo v juniorce. Sýkoru bych taky nepouštěl... S Balutou je to asi nejsložitější...

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

        mig52     před 6 lety 06.02.2019 11:31 |  
        2 1

        Ahoj ogaři. Ten fotbalový absťák je fakt hrozný!!! Rozhodl jsem se, že z Valašska vyrazím. Ale!!! Potřebuji parťáky. Vím, že některé věci se změnily a já jsem znilý je zjišťovat. Tak chtěl by někdo z Migem (/platím) zajít před zápasem na pivko a po něm též a pokecat??? (do počtu 3 jsem důchodce:-¨).M

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

          mig52     před 6 lety 06.02.2019 11:42 |  
          1 1

          No jo, palec nahoru, ale kdo jsi??? Chci parťáka, ne se ožrat, ale užít si to se vším všudy. To víš, od Zlína je to kus cesty. Jinak vím, že jezdí ogaři z Ostrožské, tak když, tak se ozvěte!!!

  10. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

    první rytíř     před 6 lety 06.02.2019 12:48 |  
    2 6

    Pánové a dámy, možná to sem nepatří, možná ano, ale dnešní vydání MfD přineslo velký článek pod titulkem: Opozice slábne, Berbr sílí. Zarazil mne především závěr článku, který, podle mého soudu, nás chce pošpinit. Kromě třetiligových Živanic se v článku nevzpomíná žádný fotbalový klub. My jsme výjimkou. V závěru stojí: "Dokonce i dříve odbojná Slavia se umírnila a cukla. Už proti Berbrovi nebrojí, byť její šéf Tvrdík ještě nedávno posílal tvrdé vzkazy a ujišťoval, že z boje nevysouvá. Najednou je ticho a slávistický ředitel Nezmar se Berbrem schází. Podle svědků u stolu sedává i Jozef Chovanec, šéf komise rozhodčích." Tolik citace a já netuším, co si o tom myslet. Zjednodušeně uvažuji, že buď zisku titulu podřídíme všechno, anebo si to David Čermák s Janem Paličkou vše vycucali z prstu a chtějí nás poškodit.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

      malan (přítel SN)     před 6 lety 06.02.2019 13:31 |  
      2 6

      Soudci nas prestali rezat a Tvrdik prestal drzkovat na twt. Potrebujes jeste vic indicii?

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

      JS (přítel SN)     před 6 lety 06.02.2019 13:33 |  
      8 1

      Myslím, že JT pochopil, že v krátkém časovém horizontu nejede přes „odstranění Berbra“ vlak a pojal to pragmaticky. Na znavení se těch StBáckých struktur bys potřeboval mraky času, peněz a energie. Přesvědčovat každého vlastníka každého klubu z pralesa z nějakejch zavšivenejch děr světa, aby se nebál delegace rozhodčích a přestal ho podporovat za pár desítek tisíc ročně, co přitečou z FAČRu. Rozbít mocenský blok na Strahově... to je dlouhodobá politika, a nějakými vyhraněnými prohlášeními to prostě nejde zajistit během jedné dvou sezon. Zda vůbec jde.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

        Navyseals     před 6 lety 06.02.2019 13:51 |  
        6 0

        Bohužel je to tak. Ten člověk je neodvolatelnej, muselo by na něj prasknout nějaký výrazný kompro, jako na Peltu. Stačí si přečíst, co se nebojí říct do médií. Ten člověk si je naprosto jistej svojí pozicí neomezenýho vládce. Pokud jsme mu přestali dělat opozici, tak jsme maximálně ale získali pokoj od rozhodčích. Což bych Slavii ani nijak nezazlíval. Děsím se ale toho, že bychom ho začali podporovat, hlavně finančně (jinak to ani nepotřebuje), což by pravděpodobně vedlo k tlačence a to už bych se styděl.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

          Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 06.02.2019 14:25 |  
          13 0

          Dobré odpoledne přeji.
          S Berbrem se sešli skoro všichni sportovní ředitelé a při jednání Rosického s Berbrem u toho stolu seděl Chovanec taky.
          Více nemá cenu nad takovými demagogickými kydy ztrácet čas.
          To je asi tak, jako kdyby mi teď někdo (a bohužel se to děje čím dál, tím více) namlouval, že "rudábída" vlastně vůbec nebyla podporována soudruhy z ÚV a nebyla dělnickým klubem. Mnoho z nás ví své a nemá cenu to tu nijak rozvádět.
          Je to jen jakási snaha redaktorů zamlžit problém s odchodem pana Mlsny, a hodit bláto na Slávii je vděčné téma.
          S úctou
          Sokrates55

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

            Navyseals     před 6 lety 06.02.2019 14:29 |  
            3 0

            Já vůbec nic nenaznačuju. Jde mi jen o to, že k tomu člověku já cítím naprostej odpor a pokud by se měla Slavia stát jeho podporovatelem, tak bych neskousl.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

              Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 06.02.2019 14:48 |  
              4 0

              Hele zase klid. Žádní "podporovatelé" nejsme a nikdy nebudeme. Ale jak napsal malan níže "Soudci nás přestali řezat a Tvrdík přestal držkovat na twitteru". Nic víc, nic míň. A za to, že nás soudci přestali řezat jsem rád. Jak jsme moc dobře poznali, tak ty prohlášení na twitteru stejně nemohli v současné době nic změnit, tak proč to hrotit. Buďme trpělivý a počkejme si na vhodnější příležitost. Věřím, že jednou přijdem, ale teď ta doba opravdu není.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

              Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 06.02.2019 14:53 |  
              1 0

              To je v pořádku a i tak jsem to pochopil.
              Já bych to asi taky netoleroval. Ale souhlasím s přítelem Merlinem :-).
              Dál bych to asi nerozebíral.
              Sokrates55

  11. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

    chosejn     před 6 lety 06.02.2019 14:46 |  
    0 0

    OT: Bucha jde na hostovačku do Boleslavi. Škoda, že s Bolkou už máme oba zápasy odehraný, docela by mě zajímalo, jak na tom a jestli se vůbec u nich prosadí

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

      slaviator     před 6 lety 06.02.2019 15:26 |  
      5 0

      Mě by zajímalo kdy bude vyřešené odstupné pro Slavii...

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

        Taky     před 6 lety 07.02.2019 00:16 |  
        0 0

        Tvrdí(kovi) právníci to možná záměrně zdržujou, aby byl Bucha rozhozenej z toho, že furt neví, jak mu to koňovi dopadne.

  12. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

    Dennis     před 6 lety 06.02.2019 16:38 |  
    6 0

    O Sýkorovi během přípravy myslím trenéři říkali, že má lehčí zranění. Proto podle mě nezasáhl do zápasů. Prostě to chtěli doléčit, aby se mu to nějak nezhoršilo. To samozřejmě nevylučuje, že třeba může odejít, o tom nic konkrétnějšího nevím.

    Překvapilo mě, kolik bodů bychom měli ztratit. Proč jako tolik? Na podzim jsme ztratili celkem 8 bodů. Hráli jsme 19 zápasů. Na jaře v základní části hrajeme jen 11 zápasů, z toho 6 doma, další dva v Praze (Dukla a Bohemka), jedem jen do Plzně, Příbrami a jen jednou na Moravu - do Zlína. Nechápu, kde bychom měli ztratit 10 bodů, když nikdo neodešel, posílili jsme a budeme podle mě ještě silnější než na podzim. Za mě ztratíme možná 4 body.

    Matoušek pro mě není hráč na desítku a překvapilo mě, že to takto vidí ostatní. Možná v Příbrami by to mohl hrát, když hrají dost ne brejky. Ve Slavii, kde hrajeme věčně do plných, nemůže hrát desítku. Jakože by měl uprostřed podržet balon a rozdat ho do stran nebo na útočníka? Tohle podle u nás hrát nikdy nebude. Vidím ho spíš jako hráče na křídlo, rychlostní typ.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

      kjandourek (admin)     před 6 lety 06.02.2019 16:53 |  
      6 0

      Já jsem už na Twitteru psal, o čem že je to jako řeč.... že očekávám bilanci 11-0-0... maximálně 10-1-0 :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

        Taky     před 6 lety 07.02.2019 00:04 |  
        0 0

        Tak takhle to vypadá báječně, ale teď se rozrochněj trávníky a ty díky tomu budou stát za prd celé jaro a to nám nebude vyhovovat. Taky očekávám nějakou ztrátu ke konci základní části, kdy hráči budou mít v hlavách nadstavbové zápasy.

  13. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

    Radovan62 (přítel SN)     před 6 lety 06.02.2019 16:48 |  
    4 2

    Co ten Doležal,dle mého zbytečný přestup je mě max. nesympatický,, idnes

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 13

      Jachym     před 6 lety 06.02.2019 16:58 |  
      3 1

      No, já měl jisté pochybnosti i při přestupech Kúdely, Coufala a naposledy Krále, takže zkušenost mě naučila jisté zdrženlivosti, i když nutkání pochybovat mám opět:-) Jistou logiku bych v tom snad i viděl, a sice jako alternaci za Škodu. S Mickem, Matouškem a Olayinkou se totiž asi primárně na hrot nepočítá a Murisovi asi moc nevěří. Ale pokud to půjde tímto směrem, tak za chvíli koupíme z Jablonce i Radu:-D

  14. Mezi námi fanoušky 18/19 13

    Thane (přítel SN)     před 6 lety 07.02.2019 09:27 |  
    2 2

    Vyborny dil.
    Jsem rad ze jste odkryli neco z toho co rikal Trpisovsky o hracich. Presne na toho Zmrhala jsem se tady totiz ptal a nic :)
    Musim se priznat ze na Sykoru jsem uplne zapomnel..Zajimave info ohledne Matouska. Ja jsem nejvic zvedavej na Balutu. On ma veci co jiny nemaj ale pak neni schopnej presne prihrat kdyz jdou dva na golmana nebo podobne situace. Prijde mi ze neni v tymu uplne oblibenej..jsem snad nevidel ze by na nekoho jinyho bylo tolik vycitavejch pohledu od spoluhracu nebo primo vycitek..navic treba od Zmrhala kterej je posledni od koho bych to cekal. Jako by obcas menil rozhodnuti na posledni chvili kdy se v nem pere to co by chtel udelat a to co by asi od nej chteli spoluhraci (trener?) a vychazej z toho hrozny veci..
    Za me jeden z nejlepsich dilu vubec..obsahove i projevem.