Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (60)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

    Taky     před 6 lety 29.01.2019 20:52 |  
    4 0

    Líbí se mi v přípravných zápasech a myslím, že v soutěžních zápasech ještě navíc přiostří. Uvidíme jak se Trpiš postaví ke generálce, jestli si zahrají všichni, nebo už budeme hrát skoro jako v mistráku. Dneska jsem si skládal sestavu, až se mi z hlavy kouřilo, ještě že nemáme v práci požární hlásiče. Ševčíka mám na podhrotu v základu, takže Stocha mám napravo. Nojono, jinak to nakonec nešlo. :-)

    • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

      necich     před 6 lety 30.01.2019 08:13 |  
      4 0

      Vzhledem k tomu, že se bude jednat o generálku tak už by mělo vyběhnout téměř identické mužstvo s tím mistrovským.

      • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

        Taky     před 6 lety 30.01.2019 08:41 |  
        4 0

        Mistrovským, to zní nádherně !
        Ale nepředbíhejme, Plíseň je zhoubnej a houževnatej soupeř, nikdy nevíš kam až má podhoubí, už si myslíš, že je po ní a pak zase tradá na kožní, nebo natíráš strop...

        • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

          necich     před 6 lety 30.01.2019 11:46 |  
          1 0

          Jasně, ale já myslel sestavu co bude hrát tzv. mistráky. Ne, že už bych nás viděl jako vítěze ligy. I když doufám, že to tak bude. Naopak nabubřelost a absence respektu je mi cizí...

    • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

      mis3     před 6 lety 30.01.2019 08:55 |  
      3 5

      je to opravdu těžké, protože Stoch ukázal, že na podhrotu mu to fakt sedí. Tzn. já bych dal na pravo van Burena.
      Kolář - Cuf, Král, MNN, Bořil - MvB, Hušbauer, Suk, Stoch, Olayinka - Škoda
      to na Teplice

      • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

        Taky     před 6 lety 30.01.2019 09:23 |  
        1 0

        To je kvalitní sestava, natlačil jsi do základu MvB, chápu, ale takhle Ševčíka moc nevyužijeme, protože Stoch a Hušbauer moc nestřídají. Ani proti Brentfordu nechtěli z placu a dolů musel Balů. :-)

        • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

          kjandourek (admin)     před 6 lety 30.01.2019 10:08 |  
          2 0

          Já osobně si myslím, že proti Teplicím vyběhne na jednom, dvou postech jiná sestava, než která půjde na Genk... Nebo alespoň já bych to tak udělal...

          • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

            Taky     před 6 lety 30.01.2019 10:43 |  
            0 1

            Asi to tak bude. Teplicím potřebujeme dát víc gólů než oni nám, s Genkem potřebujeme doma hlavně nedostat gól. Nesnáším tuhle pohárovou matematiku. Postoupit by přeci měl ten, kdo při stejném součtu gólů doma víckrát rozjásá vlastní fanoušky.

            • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

              kjandourek (admin)     před 6 lety 30.01.2019 10:58 |  
              3 1

              Tohle pravidlo už je opravdu dost přežité... vzniklo někdy v sedmdesátých letech jako reakce na to, že první duely pohárových zápasů často končily 0:0 ... a to většinou vinou hostujícího týmu, který zdržoval jak se dalo... tenkrát se hrálo na "malou domů", takže se často hrálo jeden obránce na druhého, ten brankáři.. brankář vzal míč do rukou, podržel a hodil jednomu obránci... a zase dokola....

              Cíle mělo být, aby i pro hostující tým bylo výhodně v prvním zápase útočit...

              Současný fotbal, v němž malou domů smí gólman zahrát pouze nohou a všechny týmy mají kondici na celoplošný presink, pravidlo o gólu vstřeleném na hřišti soupeře nepotřebuje...


              Ovšem pořád je to o tom, že je to jenom dvojzápas.... i kdyby tohle pravidlo nebylo, tak se pohárový zápas bude hrát opatrněji, než běžná liga... V lize prohráváš o gól, tak nasadíš druhého, třetího útočníka, hraješ na riziko... a buď zápas otočíš, nebo taky můžeš dostat pěkně na budku... a je to celkem jedno - nula bodů je za prohru 0:1 stejně, jako za prohru 0:5.... Ale v pohárovém zápase si tohle dovolit nemůžeš - první zápas musíš vždycky hrát tak, abys po něm měl ještě šanci na postup.... a domácí prohra o gól se dá otočit, zatímco domácí nášup s bůrem v zádech už nikoliv...

              • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

                Kenny     před 6 lety 30.01.2019 13:20 |  
                1 0

                Nějak nerozumím tomu pravidlu: malou domů smí gólman zahrát pouze nohou?

                • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

                  Boss82     před 6 lety 30.01.2019 13:23 |  
                  1 2

                  No jistě. To si nevěděl:-)?

                  • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

                    Kenny     před 6 lety 31.01.2019 13:37 |  
                    0 0

                    Nějak jsem nechápal komu dává brankář malou domů....

                    • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

                      Boss82     před 6 lety 31.01.2019 14:49 |  
                      0 0

                      No to bylo myšleno tak, že gólman nesmí zahrát rukou malou domů, kterou mu přihrává obránce nohou.

                • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

                  Jachym     před 6 lety 30.01.2019 13:24 |  
                  1 0

                  Možná nešikovně formulováno, ale jde pochopitelně o to, že brankář nesmí malou domů chytit do rukou (jako dříve), ale musí ji odehrát nohou (popř. hlavou!:-).

                • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 30.01.2019 20:23 |  
                  1 0

                  No... malá domů je přihrávka od spoluhráče brankáři zahraná úmyslně dolní končetinou od kolene dolů... a tu dle současných pravidel brankář nesmí vzít do ruky, musí hrát pouze nohama...

                  Ovšem to neplatilo vždy, tahle změna přišla na začátku sezóny 1992/93... Do té doby prostě brankář mohl vzít míč do ruky kdykoliv ve svém pokutovém území...

                  • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

                    Kenny     před 6 lety 31.01.2019 13:32 |  
                    0 0

                    Takže to mělo být takhle: malou domů NESMÍ zahrát SPOLUHRÁČ brankáři nohou.!?

                    • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

                      Kenny     před 6 lety 31.01.2019 13:34 |  
                      0 0

                      Doplňuji ...Aby mohl hrát brankář míč rukou.....

                      • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

                        kjandourek (admin)     před 6 lety 31.01.2019 15:51 |  
                        0 0

                        To je trochu drbání se za pravým uchem levou rukou.... prostě přihrávku od spoluhráče teď běžně brankář hraje nohou, ale nebylo tomu tak vždy...

              • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

                p!erreCORE     před 6 lety 30.01.2019 17:43 |  
                0 0

                jednou jedinkrát budu hnidopichna a řeknu, Karle, že se samozřejmě a dozajista mýlíš, a že mně to vůbec netěší a nemám z toho pražádné potěšení..

                tohle, cituji:

                "V lize prohráváš o gól, tak nasadíš druhého, třetího útočníka, hraješ na riziko... a buď zápas otočíš, nebo taky můžeš dostat pěkně na budku... a je to celkem jedno - nula bodů je za prohru 0:1 stejně, jako za prohru 0:5...."

                je samozřejmě nesmysl kosmických rozměrů.. protože při shodě bodů může rozhodovat i skóre, víme?

                uf, to se mi to ulevilo..

                a abych nevařil z vody:

                http://www.lfafotbal.cz/aktualita/112/ příloha 2

                jsi dobrý admin, žluťásku..

              • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

                p!erreCORE     před 6 lety 30.01.2019 17:45 |  
                0 0

                ale máš ode mně plus (a to říkám jen proto, že vím, že vy, admini, vidíte, kdo komu dává palečky)

              • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

                tomblesk     před 6 lety 30.01.2019 23:58 |  
                1 0

                No dobře Genk … ale stejně pro Slavii bude klíčový zápas "jara" v Plzni. Tam se bude lámat skýva chleba pro titul.
                Asi bude dobře si proti Rosenborgu vyzkoušet varianty, hlavně tu útočnou. Brentford nebyla prověrka. Solnohrad něco napověděl ...Ševčík hodně pomůže, hlavně v lize. Zná to tady dobře. Hlavně , že se uzdravil Mick. A k tomu naše "útočná" varianta se Škodou je dost okoukaná. Milanova chvíle přijde spíše v derby a jinde - zkušenost pořád platí. Je to dost hlavolam, držme palce a nechť se Ševčíkovi daří kolmice. To je něco jako atomovka v naší lize

            • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

              p!erreCORE     před 6 lety 30.01.2019 17:26 |  
              1 0

              já s postupovou matematikou nesouhlasím vůbec - jednoduchá premisa: fotbal se hraje na góly, potažmo na vítězství.. není tedy možné, aby po dvou remizách byl jeden tým vítěz..

              TOTO JE MÁ NEJVĚTŠÍ VÝTKA K FOTBALOVÝM PRAVIDLŮM

        • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

          mis3     před 6 lety 30.01.2019 13:31 |  
          0 0

          Ja v něm pro tento systém vidím velký potenciál (MvB). Druhá klíčová otázka je pak rozložení sil FL vs EL. Kdy do úvahy je potřeba vzít i to, že potřebujem zapsat na soupisku šest nových lidí a místa jsou jen tři. Takže prostě tři hráči buodu leto pro EL mimo.

      • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

        Kenny     před 6 lety 30.01.2019 13:17 |  
        0 0

        Já bych řekl, že ukázal, že mu to sedí i na straně.

  2. Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 30.01.2019 10:04 |  
    6 0

    Tak doufám, že těch měsíců v sešívaném bude ještě mnoho, protože ten první byl velmi slibný. Sestavu sestavovat nebudu, to je práce trenéra, ale určitě to musí být nastaveno tak, že být v našem silném kádru náhradníkem, není žádná potupa.

  3. Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

    Boss82     před 6 lety 30.01.2019 11:40 |  
    8 11

    P. Ševčík v rozhovoru poměrně překvapivě říká, že nejlépe se cítí na podhrotu. Před pár dny jsme tu vedli diskuzi o optimálním složení středu zálohy. Já říkal, že jedna z možných variant je tato: Souček, Hušbauer - Ševčík. Zazněly však i názory, že Ševčík není podhrot, že je to náhrada za Hušbauera nebo za Součka.

    Myslím, že tenhle rozhovor do toho vnáší více světla. S P. Ševčíkem se asi spíše počítá na pozici podhrotového hráče. Ostatně tam také nastoupil proti RB Salcburg. Vyplývá mi z toho, že složení středu zálohy ve složení Souček, Hušbauer - Ševčík, které bych osobně považoval za nejlepší možné, je jedna z variant, o které vážně uvažuje i JiT.

    Pro zajímavost doplním optimální sestavu, jak ji zatím vidím já: Kolář - Coufal, Ngadeu, Deli, Bořil - Souček, Hušbauer - Stoch, Ševčík, Olayinka - Škoda. Je mi tedy až smutno z toho, když vidím, jak skvělí hráči (Zmrhal, Kúdela, Sýkora, Král, Masopust a další...) se mi tam nevešli. Ale je to holt fotbal, hrát může jen 11 lidí a silnou lavičku prostě potřebujeme.

    • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

      donford     před 6 lety 30.01.2019 12:05 |  
      9 0

      MNN má 7 žlutých. Tak bych ho radši pošetřil až na Plzeň. Proti Teplicím bych ho radši pro sichr nedával ani na lavičku. Kdyby se třeba nedej pánbůh zranil Deli, aby nemohl ani zaskočit. :-) Nakonec máme jako střední obránce 5 nejlepších z celé ligy. Nevím přesně, jak je to s druhými se žlutými kartami. Ale rozhodně bych k tomu důsledně přihlédl. Ať proti Plzni, ligovému zápasu jara v základní části, nastoupí opravdu ti nejlepší z nejlepších.

      • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

        Dennis     před 6 lety 30.01.2019 12:10 |  
        2 0

        No to je pravda. JiT sice posledně na podzim říkal, že se na tohle vůbec neohlížejí, ale já bych k tomu také raději přihlédl. Tzn. na Teplice asi Deli, Kúdela, nebo klidně i Jugas nebo Král. Ngadeu proti Genku a proti Plzni. Zápas v Plzni bude hodně důležitý a vyhrát ho by byl další velký krok k titulu.

      • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

        Ondráš     před 6 lety 30.01.2019 12:48 |  
        4 3

        Já jsem tak nějak nejklidnější, když je v obraně Kúdela..MNN nebo Deli dobrý, ale taková známka jistoty (ne bohorovnosti), to je pro mě Ondra. Myslím, že 1-2 sezony ještě v klidu odkope.

      • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

        Boss82     před 6 lety 30.01.2019 13:39 |  
        3 1

        Tak já hovořil o ideální sestavě za ideálních okolností, tzn. nepřihlížel jsem k potenciálnímu karetnímu ohrožení, zraněním, únavě nebo ztrátě formy.

        Jinak samozřejmě souhlasím, že pošetřit MNN na Plzeň bude optimální řešení.

    • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

      Dennis     před 6 lety 30.01.2019 12:08 |  
      0 1

      Vypadá to tak a faktem je, že náhradník za Hušbym a Stochem si opravdu moc nezahraje.
      Já bych to na Teplice postavil úplně stejně jako ty, ale odhaduji, že trenér postaví místo Deliho Kúdelu. A proti Genku do sestavy někam nacpe ještě Zmrhala. Místo koho ale teda netuším. :-)

      • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

        Boss82     před 6 lety 30.01.2019 13:44 |  
        2 2

        No já myslím, že náhradník za Hušbyho si zahraje, protože jím je právě Ševčík:-). Ten bude hrát podhrota a v případě karet, zranění nebo ztráty formy Hušbyho se posune níž a bude hrát místo něj.

        Náhradník za Stocha, ať už za něj považujeme MvB, Masopusta nebo Zmrhala, to bude mít těžké, pokud bude mít M. Stoch formu jako na podzim. Ale zápasů nás čeká dost, určitě budou vytíženi všichni hráči.

        Jojo, Kúdela si určitě zahraje hodně, možná právě na úkor Deliho.

        • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

          iwanowicz     před 6 lety 30.01.2019 14:24 |  
          0 1

          To by ale musel byt Sevcik lepsi, nez Zmrhal, Stoch, nebo Husbauer, kteri hrali doted za JiT porad v zakladu. Uvidime jak to vidi trener, ale neverim, ze Sevcik hned vytlaci ze sestavy tyhle hrace, kteri doted byli zakladni osou tymu. Mimoto podle me sazi trener hodne na starsi a zkusene hrace.

          • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

            Boss82     před 6 lety 30.01.2019 17:15 |  
            3 0

            Nevím zatím, jestli je Ševčík lepší než Tebou zmínění hráči, nicméně v přípravě zatím vypadá velmi dobře. A myslím si, že JiT, který ho zná výborně ze společného působení v Liberci, ho nekupoval na lavičku. Dříve nebo později se do základu určitě dostane.

    • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

      Rooney     před 6 lety 30.01.2019 12:12 |  
      4 1

      To, ze se tam Sevcik citi nejlepe ale neznamena, ze tam bude hrat. Osobne bych rekl, ze vetsina strednich, ofenzivne ladenych zalozniku, ti rekne, ze se lepe citi na podhrotu nez na pozici toho stazenejsiho. Je to totiz pozice, kde ma hrac mnohem vetsi volnost pohybu.

      Druha vec je, ze pokud bude hrat Sevcik na podhrotu a Husbauer pod nim, tak nam zustane i nadale problem s absenci nahrady za Husbauera. Samozrejmne muze hrat podhrot a v pripade, ze Husby nebude, se stahnout niz, ale nevim, jestli je to optimalni... Nehlede na to, ze by tim posadil Zmrhala, kteremu to pod JiT celkem sedi a Stocha odsunul zpet na kraj. Pri jeho prichodu se navic rikalo, ze prichazi na post, ktery nebyl zdvojen, coz sedi prave na Husbauera.

      Ale je pravdou, ze pokud bude Sevcik nadale predvadet vykony jako v priprave, tak asi do zakladu bude patrit. A pak je asi opravdu nejschudnejsi varianta ten podhrot no...

      Ja si ho dovedu predstavit na obou pozicich a rozhodovat se asi bude casto i dle naseho soupere. Kazdopadne ta nase lavicka, at uz tam skonci kdokoliv, bude fakt hodne nabita.

      • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

        Boss82     před 6 lety 30.01.2019 13:50 |  
        2 2

        Tak nejenže Ševčík řekl, že se tam cítí nejlépe, ale i tam byl v přípravě už vyzkoušen a obstál. A jako náhradu za Hušbauera, bude-li to nutné, bych viděl právě jeho - prostě se posune níže a na podhrota půjde Stoch nebo Sýkora.

        Stoch dokáže zahrát stejně kvalitně na podhrotu i na kraji, v tom bych problém neviděl.

        Správně podotýkáš, že Zmrhalovi to pod JiT jde. Ostatně jeho absence v základu mi na mé vlastní sestavě vadí nejvíc:-). Ale nebál bych se toho, že nebude vytížen, zápasů nás čeká dost.

        Jojo, lavička bude hodně silná a JiT čekají zápas co zápas příjemné starosti, aby vybral opravdu tu nejlepší možnou sestavu s ohledem na aktuální formu hráčů a s ohledem na konkrétního soupeře.

        Tohle jaro bude jízda:-)!!!

    • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

      Ondráš     před 6 lety 30.01.2019 12:51 |  
      4 4

      A co dát Olejníčka na hrot místo legendy?

      • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

        smely (přítel SN)     před 6 lety 30.01.2019 13:14 |  
        1 0

        vzhledem k tomu, ze se to v priprave ani jednou nezkouselo tak to nevidim uplne realne...na hrotu zacne Skodovka a Mick na stridani, podle me, otazka je zaloha, dle myho nazoru ( ne prani, pozor ! ) bude jasnej Suk + Husby a pred nima Jaromir, Mino, Peter, Sevcik a Mick pujdou do hry pozdejc....no a na stoperech je to hodne necitelny, pokud MNN zustane tak bude hlavni dvojce zrejme stejna, teda MNN + Ondra ( mozna Simon ) ...Alex na lavce ( muze zaskocit i na DZ ) ...samozrejme, ze se to bude menit podle poctu zapasu, zraneni a karet, ale takhle to asi rek bych, ze bude vypadat...

      • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

        Kenny     před 6 lety 30.01.2019 13:14 |  
        2 0

        A nebyla by to škoda? Takhle dobře využije svoje přednosti.

      • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

        mis3     před 6 lety 30.01.2019 13:33 |  
        3 0

        ukázalo se, že jeho síla je opravdu na křídle, tam hraje náramně

      • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

        Boss82     před 6 lety 30.01.2019 13:53 |  
        3 1

        O legendě jsem se tu včera rozepisoval více než dost. Já Milanovi pořád věřím a v mých očích to je zatím stále útočník č. 1. Olayinka navíc hraje z křídla lépe, takže asi není důvod zkoušet něco jiného. Byť přiznávám, že i varianta s Olayinkou na hrotu se mi honila hlavou, tak zatím vidím ideál tak, jak jsem napsal.

      • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

        johnynz     před 6 lety 31.01.2019 11:25 |  
        1 0

        Záleží na soupeři, proti těžkým, pokud nebudou hrát stylem alá Kodaň, bych dal na hrot Olaye a nalevo Zmrhyho. Milan mi do toho našeho pressingu moc nepasuje.

    • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

      kexholm     před 6 lety 30.01.2019 14:07 |  
      3 4

      JiT to ale myslím postaví tak, že Stoch bude hrát podhrot a na pravým křídle Zmrhal ( ikdyž na levým hraje podle mě určitě líp ), jinak souhlas se sestavou. Myslím že Ševčíka do základu zatím nedá, ikdyž hraje fakt dobře a pro mě je Ševčík zatím spíš náhrada za Hušbauera, myslím že je spíš tvůrce hry, než nějaký extra zakončovatel, na podhrotu je potřeba velká produktivita, kterou má právě Stoch a je to pro něj myslím nejlepší pozice. Když na podhrotu hráli Sýkora nebo Traoré, tak zahodili vše co šlo. Ševčík zatím nějaký extra zakončovatel taky není, ale uvidíme co za sestavu nakonec JiT vymyslí:-)

      • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

        Boss82     před 6 lety 30.01.2019 17:20 |  
        0 0

        Ano, i tato varianta je samozřejmě možná.

        Jinak vím, že P. Ševčík góly zatím moc nehýřil, ale to neznamená, že se pořádně nerozstřílí právě u nás:-).

    • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

      p!erreCORE     před 6 lety 30.01.2019 17:51 |  
      3 0

      tvá sestava je mou sestavou

      • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

        Boss82     před 6 lety 31.01.2019 09:20 |  
        2 0

        Tak v tom případě máš sestavu správně:-)

    • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

      kjandourek (admin)     před 6 lety 31.01.2019 09:48 |  
      2 1

      Přiznám se, že mě to docela překvapilo... Pořád si myslím, že na post desítky není tolik střelecky disponován...

      A co se týče přátelských zápasů - víceméně ani jednou si nezahrál se Součkem, Hušbauerem, či Stochem... Což bych tak nějak očekával, kdyby ho chtěl JiT implementovat rovnou do základu...

      Nu, uvidíme, v jakém složení vyběhne záloha proti Trondheimu... :-)

      • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

        Boss82     před 6 lety 31.01.2019 13:01 |  
        2 1

        Jasně, góly zatím v lize nedával, to je bohužel fakt. Snad se to změní s kvalitnějšími spoluhráči a s nátlakovou hrou, kterou předvádíme, právě u nás. A vzhledem k tomu, že většinou u nás na podzim hráli na podhrotu Sýkora nebo Traoré, kteří góly nedávali prakticky vůbec, přesto nám střed zálohy fungoval velmi dobře, tak nevidím důvod nedat tam Ševčíka, který i kdyby střelecky nadále nezářil, tak mu to rád odpustím, když bude vytvářet spousty brankových příležitostí pro své spoluhráče. A pro to má větší předpoklady než Traoré a i než Sýkora.

        Ano, sestava proti Trondheimu hodně napoví ohledně záměrů JiT.

        • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

          belmis (přítel SN)     před 6 lety 31.01.2019 15:01 |  
          2 0

          +1

        • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

          kjandourek (admin)     před 6 lety 31.01.2019 15:53 |  
          1 0

          No já si právě liboval, že poslední zápasy jsme konečně našli ideální složení té trojice pod hrotem: Zmrhal-Stoch-Olayinka..

          • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

            Boss82     před 6 lety 31.01.2019 17:45 |  
            2 0

            Tahle trojice pod hrotem je určitě vynikající. Já s ní mám ale jeden problém a to je ten, že J. Zmrhal vpravo je jenom ze 70 % ten J. Zmrhal, který hrává vlevo. Šlo by to vyřešit prohozením Olayinky a Zmrhala, ale tím by zase asi trochu trpěl Olayinka, který je o něco silnější zleva. Tak teď babo raď...

            • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

              kjandourek (admin)     před 6 lety 31.01.2019 18:23 |  
              0 0

              Tak oni by měli rotovat... třetí gól Bolce byl právě o tom, že si tahle trojka vyměnila míč a přitom nikdo nebyl úplně vlevo.. :-)

              • Re: P. Ševčík: První měsíc v sešívaném

                Boss82     před 6 lety 01.02.2019 09:23 |  
                0 0

                Jojo, vím. Ale i tak je většinu času J. Zmrhal vpravo a P. Olayinka vlevo. No uvidíme dnes, jak bude vypadat základní jedenáctka.