diskuze je snad jednina kanka na vsem ostatnim dokonalem... ze stale na webu neni, nebo jinak, at klidne neni, ale at nam nelzou ze na necem pracuji, kdyz se jen za nas stydi, coz se da pochopit!
Za mě je diskuse na oficiálním webu trochu nesmyslná. K diskuzím slouží fanouškovská fóra, jako např. SN. Neviděl jsem evropský velkoklub, který by na oficiálních! stránkách sloužících k propagaci klubu a mediálním výstupům trpěl nějakou poťapanou diskusi, zvlášť pokud by její obsah byl úchylnější současné Chráněnky zde na SN.
Tohle si myslím že ne.....jak je tu zmíněno u "dálnice", kousek spalovna Malešice.....v Praze je desítky lepších a vhodnějších parcel. Myslím si, ze to blíže k černému mostu
A nemůžeš byt konkrétnější? Nemyslím to zle, ale vadí my ty řeči "něco jsem viděl, slyšel, je to hustý (nebo blby). Bude překvapení, ale nemůžu rict co". Tady to byla "veřejná" beseda tak tam asi nebylo řečeno něco tajnýho.
Chapu te. Chtel jsem byt konkretni, proto jsem rekl, ze pro me jsou prekvapenim dresy ( az 3. sada) ktera neodkazuje na Slavii. Jak dresy budou vypadat nemuzu sdelit, neb to klub, ktery mame vsichni radi, chce udelat sam.
No, mne by to zajímalo také a podle palců nejméně i dalších osm. Škoda, že na to nikdo nezareagoval. Pochybuji, že by to byl dle smajlíka u bodu 4 ten posekaný trávník, u kterého je stejný smajl. A ještě jeden dotaz. Padlo tam, že JT představil finanční rozvahu na další 3 roky. Mohl by to někdo z přítomných konkretizovat. Pokud ne, možno aspoň sdělit, zda je ten výhled optimistický a "máme se na co těšit?" Poděkování za ochotu předem.
Bylo mi odpovezno, ze to ted nejde verejne sdelit. Vyzadalo si to vedeni a vsichni pritomni souhlasili,ze to budou respektovat.. mozna to ale bude ta treti sada dresu jak pise mudrc
Já jsem zvědavý na to, jak už bude připravený Alexandru Baluta. Na toho kluka se těším a věřím,že dá na jaře spousty gólů. Druhý hráč na koho se těším je Peter Olayinka a třetí Ibrahim Traoré.
Nejvíc jsem teď zvědavej na nováčky v přípravných zápasech, nejvíc si na jaře slibuju od Olayinky a Burena, největší zlepšeni oproti podzimu tipuju u Škody a Zeleného a největší zklamání Balutu a Matouška. To si ale jen tak po ránu hraju na věštce s křišťálovou koulí, ale už odpoledne budeme chytřejší, uvidíme po Ústí, co nám z toho vyústí. Začíná období hojnosti !
Re: Beseda s vedením Slavie
před 6 lety 19.01.2019 07:49 |
2 10
myslim ze matousek si odkrouti pulsezonu v pribrami. a jen dobre
Ano, mas pravdu. Jak jsem zde psal uz pred Vanocemi, Matousek ma byt na jaro v Pribrami na prani JT, sve a Pribrami. Jen Cinan chtel, aby pripravu podstpoupil jeste u nas.
traore - osobne nejsem si jit zda je to hrac pro slavii. jinak souhlas, rad bych aby AB se chytl, ma to v noze i v hlave. Peter je jasnej, ten uz ukazal, ze na zaklad ma.
Souhlasím a to můžeme pokračovat :-)
Po zranění se těším na Micka van Burena, Sýkoru, který též když je ve formě hraje moc hezky. A na všechny posily. Neskutečný kádr.
Mě vždycky pobaví, když čtu nějaké shrnutí setkání vybraných s vedením Slavie a narážky na překvapení a informace, které byly moc moc moc super, ale protože je nemůžeme zveřejňovat, tak o nich jenom napíšeme. Prostě proč? Tak buď je to interní věc klubu a nikomu to nezveřejňuji, nebo to není interní věc a v klidu to můžu pustit do éteru. A když už to tedy dostane vybraná skupina fanošků jako přísně tajnou informaci, tak se s ní nezapomene pochlubit ostatním: „heč, my víme, ale nepovíme“...
To máš těžké - jsou otázky, které by neměly být vynesené ven předčasně.... na takovýhle setkáních toho zazní hodně a občas se ozve: ale tohle prosím neříkejte, jsme tu pouze slávisté.... Vydržel by ses nepochlubit, že "něco víš"? Mě zatím těší, že tu opravdu kromě těchto náznaků fakt nikdo nic důležitého nepropálil...
A to předesílám, že jsem teď na tom setkání nebyl a taky vím houby a sžírá mě sžírá zvědavost :-)
Karle, mně se líbí tvůj nadhled , ale má to háčky. Jestliže jsou otázky, které by neměly být vynesené, tak o nich nemá vedení mluvit. Nikdo ti nezajistí, že se někdo za 2-3 dny "nepřipálí" v hospodě a pod vlivem povznesené nálady to nevykecá na celý lokál. Prostě v tomto bodu má JS pravdu, podotýkám, že dle mého názoru. A protože jsem to rozebíral se Slávisty, kteří zde nejsou a nepíší, kroutili hlavou a jednoznačně měli takový názor, jak ho vyjádřil JS.
Nemyslím si, že by byl problém, kdyby někdo něco propálil v hospodě... ty informace určitě nejsou takové, aby způsobily průšvih, když se budou uvolňovat ústně a po kouskách...
Vedení by ale asi zvážilo svou otevřenost vůči fanouškům, kdyby se druhý den po takovéhle akci objevil ve sportu velký článek, který by kompletně shrnul všechno co zaznělo, včetně tedy těch informací, které měly zůstat mezi slávisty...
Dám příklad: já byl na jediné takové akci a to bylo v době, kdy byl ještě trenérem Jarda Šilhavý... a z té jsem odcházel s pocitem, že JŠ bude vyhozen a znal jsem důvody.... Dvěma třem kamarádům jsem to řekl, to nebyl problém...
problém by podle mě byl, kdybychom to tady v diskuzích okamžitě propálili i s důvody a druhý den se v novinách objevily články, že JŠ končí s odkazem na nejmenovaný zdroj a bylo tam popsáno vše, co zaznělo...
Už potom nevadilo, že se všechno stejně tady v diskuzích nakonec použilo, ale to už byl dávno na lavičce Trpišovský a ty argumenty proč k tomu došlo, se tu uvolňovaly postupně během půl roku....
Příteli JS, děkuji za tento příspěvek, cítím to úplně stejně a nenapsal bych to líp !Prostě proč?? Ne , nejsem zhrzený, na takové pitomosti jsem už dost starý, ale jde o princip. Na jednu stranu - " Spolu jsme silnější" a na tu druhou také jsme si rovni a někteří jsou rovnější, myslím teď ze strany fans. Mně připadá to "ale nikomu to neříkejte!!!!" trapné a Slavie nedůstojné. Já se třeba ptal na věc stran finančního rozpočtu na 3 roky, který přednesl JT, zda by jej někdo mohl konkretizovat. Protože jsem cítil, že by to mohlo být tajné, tak jsem požádal o odpověď na dotaz, pokud nebudou moci odpovědět, zda je ta rozvaha pozitivní a zda nám udělá radost. Ani tady jsem nepochodil, tak jsem chtěl napsat, ať jdou s tajnostmi do zádele. Ale nenapsal jsem to, protože jsem si uvědomil, že nikdo z "obdařených informacemi" nemusel můj příspěvek a teda i dotazy číst. Takže já si v pohodě a bez zášti jen napíšu, že s takovými nejsme silnější.
Ale mně nejde o to, že já sám něco nevím. Mně jde o to, že deset lidí něco ví a zbytek ne a přijde mi to.. minimálně úsměvné. Ne ten fakt, že to deset lidí ví a zbytek ne, ale že těch deset lidí má potřebu to zdůrazňovat. Informace, že někde někomu bylo řečeno nějaké tajemství je naprosto zbytečná, a její jediný efekt je možná závist u kohokoliv, koho to popudí, že není mezi „vyvolenými“. That's all. Druhá věc je ta, že pokud je něco tajné, tzn. interní záležitost klubu, tak bych to asi neměl pouštět ven, a to ani mezi okruhem fanoušků-
Jak říká David, je to prostě beseda odbočky Odboru přátel. Takových besed je v průběhu roku několik. Dělají je Strakonice, Brandýs, Rožďalovice či další. Není důvod jakkoliv tuto besedu zveličovat jen kvůli tomu, že se o ní dozví víc lidí.
Vždyť je to jednoduché a prosté a již to tu zaznělo. Odbočka Odboru přátel AREA114 uspořádala pro své členy a spřízněné lidi besedu s vedením, kterou si sama domluvila, sama si pozvala koho chtěla (zejména své členy). Pozvaní lidé z klubu projevili přání, aby některé z informací, které zazněly, nebyly ventylovány veřejně z různých důvodů (novináři, smluvní vztahy apod.). O setkání byl sepsán krátký report. Zatím to nevypadá, že by někdo z přítomných nevyhověl přání představitelů klubu. Nikdo z nás, co jsme tam byli, se nepovyšuje nad ty, co tam nebyli. Nechápu ten zbytečný humbuk. Ale třeba jsou někteří toho názoru, že by podobná setkání měla raději probíhat v utajení, aby se vůbec nevědělo o tom, že proběhla, a pak by byli spokojeni :)
Kraťasi, nešel bych tam (nebo bych odešel), pokud by mi někdo říkal " ale nikde to neříkejte". tys nepochopil, že nejde o to, kdo tam byl, ale o to, že po zúčastněných chtěli, aby drželi ústa. A na nevinné dotazy pak nikdo nechtěl odpovědět!
Podívej, Kraťasi, hodně věcí ustojím, ale ne , když ze mne někdo dělá lháře. Dobře , jednu věc. Navrhoval jsi mi, že jsem tam měl jít, či co. Já chtěl vědět, když JT přednesl finanční rozvahu na další 3 roky, aby ji někdo konkretizoval. Bude méně eur, stejně či více? A pokud toto je tajné ( právě , že ta věc je tak tajná, že nevíme o co se jedná, třeba o třetí sadu dresů, že má být zelenobílá...?), tak jsem se podotázkou zeptal, zda je možno aspoň sdělit, zda budeme spokojeni s tím tříletým rozpočtem, či budeme remcat? A nikdo ze zúčastněných neodpověděl ani slovíčkem. Že by žádný z nich můj příspěvek nečetl? Ano, i to je možné, byť já si myslím něco jiného. Pokud tě mohu o něco požádat, máš-li na někoho ze zúčastněných kontakt, vyzvi ho , prosím , ať mi na zmíněný dotaz odpoví. S díkem a sokolským nazdar mig.
Ahoj, ohledně finanční rozvahy nebylo řečeno nic. Bylo to ve stylu, že jsem se zeptal jak to vypadá s financemi a bylo odpovězeno: "Slavia jede podle nastoleného tříletého plánu. Jen pro informaci zítra posíláme XXX milonů Kč na provoz klubu." To bylo vše, žádné detailní plány hospodaření.
A pokud jde o super tajné informace, dovol mi se pousmát. Nikdo by nám informace, které by někdo mohl zásadně zneužít, neřekl. Nemá se všechno samozřejmě vykecat ale spíš kvůli špatné interpretaci. Když trenér řekne o hráči, že do toho nedává všechno, tak to prostě nemyslí špatně. Vždy to nějak osvětlí. Kdyby se to ale dostalo ven neúplně, tak chudák hráč a novináři by se toho hned chytli. Ale jak říkám, je akce pro naše členy a přátele. Kdo chce může se stát členem :-) Hlavně ať jsou všichni v klidu, vůbec o nic nejde. Besedy s někým máme tak 4x ročně, prostě bežná záležitost. Stejně jako ostatní odbočky. Nechápu ten hejt. Zdar David
A co je na tom špatně, že vedení požádalo účastníky odbočkové besedy, aby o jistých věcech veřejně nemluvili? To je snad logické, že některé věci se nesmí ventilovat. A pokud vím, není pravda, že na jakýkoliv dotaz byla odpověď odmítnuta.
Pochop konečně po nekonečné diskuzi, že pokud se některé věci nesmí ventilovat, tak o nich nemluvím!!! Ty jsi přesvědčen, že některý z přítomných se své milé po erotickém zážitku nepochlubil, že ví něco, co druzí ne, a aby ze sebe udělal ještě většího chlapáka, že jí to nevyzvonil? Možná to nebylo takto, ale nevěřím, že všichni dodrželi bobříka mlčení. Jsme přece Čeči, není liž pravda? (pro leoneiga - máš skoro složitějšího nicka než Peter příjmení :-)).
Hele na ty akce chodí zhruba 3 roky plus mínus stejná parta lidí, takže je tam za tu dobu vybudovaná určitá důvěra. Kdyby tam ta důvěra nebyla, tak vedení samozřejmě neřekne nikomu nic, nebo poskytne jen obecné informace.. Nic víc, za tím není a i si myslím, že určité věci si stejně vedení nechává pro sebe. Jinak klidně používej Leo,plně chápu, že můj nick není úplně easy :-)
No, a co konkrétně ti na tom vadí? Že někdo něco ví s předstihem a ty ne? Nebo , že řekne, že to ví? Lidi, nezáviďte si tolik.
Prostě vybrané skupině fanoušků pustili zatím tajné info a my ostatní se o to víc můžeme těšit na nějakou tu pozitivní zprávu.
To není o závisti, nikdy jsem jí naštěstí nebyl postižen a navíc jsem na ní stár. To je o serióznosti, důvěře. Na jednu stranu - spolu jsme silnější, na tu druhou.......
Komentáře (71)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Beseda s vedením Slavie
Edenjejenjeden před 6 lety 18.01.2019 14:05 |Díky moc za info...
Re: Beseda s vedením Slavie
pehacko před 6 lety 18.01.2019 14:09 |je tak krasne fandit soucasne slavii, kdy se nemusime za nic stydet od hracu az po vedeni! ted je krasne videt, ze buh je slavista!!!
Re: Beseda s vedením Slavie
Edenjejenjeden před 6 lety 18.01.2019 14:15 |A taky jsi zapoměl napsat,že diskuze je na velmi vysoké úrovni:-)))).Na to bych nezapomínal...:-)
Re: Beseda s vedením Slavie
pehacko před 6 lety 18.01.2019 14:28 |diskuze je snad jednina kanka na vsem ostatnim dokonalem... ze stale na webu neni, nebo jinak, at klidne neni, ale at nam nelzou ze na necem pracuji, kdyz se jen za nas stydi, coz se da pochopit!
Re: Beseda s vedením Slavie
Edenjejenjeden před 6 lety 18.01.2019 14:31 |Za vás a stydět se,nesmysl,jsou na vás naopak hrdí:-).Ne vážně,někdo tady říkal,že se to snad brzo zase na oficiálkách otevře...
Re: Beseda s vedením Slavie
JS (přítel SN) před 6 lety 18.01.2019 15:23 |Za mě je diskuse na oficiálním webu trochu nesmyslná. K diskuzím slouží fanouškovská fóra, jako např. SN. Neviděl jsem evropský velkoklub, který by na oficiálních! stránkách sloužících k propagaci klubu a mediálním výstupům trpěl nějakou poťapanou diskusi, zvlášť pokud by její obsah byl úchylnější současné Chráněnky zde na SN.
Re: Beseda s vedením Slavie
Ados před 6 lety 18.01.2019 15:50 |Souhlas, diskuse na oficiálních stránkách bych už znovu nezaváděl. Z 95% to byla jen ostuda.
Re: Beseda s vedením Slavie
Jachym před 6 lety 18.01.2019 15:58 |Jako že tady se ta ostuda "ztratí"?:-) Podle mě by i místní chráněnka uvítala návrat z azylu do přirozeného prostředí.
Re: Beseda s vedením Slavie
Wulfstan (přítel SN) před 6 lety 18.01.2019 16:28 |To jako, že bych byl 5%? To zní podobně jako 4%, a to teda nejsem. :-))
Re: Beseda s vedením Slavie
buran před 6 lety 19.01.2019 13:21 |Máš pravdu , párkrát jsem tam juknul a bylo to fakt někdy dost úchylné, ať zůstanou radši na chráněnce
Re: Beseda s vedením Slavie
kalex před 6 lety 18.01.2019 14:35 |Perfekt, perfekt a ještě jednou perfekt!
Díky!!!
Re: Beseda s vedením Slavie
Šugy před 6 lety 18.01.2019 18:34 |Dobrý večer, ví prosím někdo konkrétní místo v Kyjích, kde by mohla stát akademie?Děkuji
Re: Beseda s vedením Slavie
Borgetti před 6 lety 18.01.2019 20:08 |Vygooglil jsem třeba tohle: https://is.cuni.cz/webapps/zzp/detail/107177/
Nevim jestli to v té práci nebude mít, nestudoval jsem to, ale kdyby náhodou ... :-)
Re: Beseda s vedením Slavie
Šugy před 6 lety 18.01.2019 23:16 |taktéž děkuji
Re: Beseda s vedením Slavie
kratas88 před 6 lety 18.01.2019 20:57 |https://mapy.cz/s/3ldwH
Re: Beseda s vedením Slavie
Šugy před 6 lety 18.01.2019 23:16 |Děkuji mockrát..
Re: Beseda s vedením Slavie
ezechiel před 6 lety 18.01.2019 23:41 |tam je super hnusný pole, šílený větrno a vedle je spalovna... to je tedy místo
Re: Beseda s vedením Slavie
Max1 před 6 lety 19.01.2019 11:51 |Tohle si myslím že ne.....jak je tu zmíněno u "dálnice", kousek spalovna Malešice.....v Praze je desítky lepších a vhodnějších parcel. Myslím si, ze to blíže k černému mostu
Re: Beseda s vedením Slavie
ojlodea před 6 lety 18.01.2019 22:07 |Mě by zajímalo, co bylo čtvrté překvapení :)
Re: Beseda s vedením Slavie
mudrc před 6 lety 19.01.2019 07:08 |Treti sada dresu.
Re: Beseda s vedením Slavie
Taky před 6 lety 19.01.2019 07:42 |Že by už vybuchla první puma ?
Re: Beseda s vedením Slavie
mudrc před 6 lety 19.01.2019 08:06 |Zapomnel jsem dodat, ze se jednalo o prekvapeni pro me, druhe to prekvapit nemuselo. A nehovorim o vyrobci, nybrz o vzhledu. Prekvapeni nemile tedy.
Re: Beseda s vedením Slavie
Taky před 6 lety 19.01.2019 08:13 |Tak jakpak se nám Puma vybarvila ?
Re: Beseda s vedením Slavie
Kmotr (přítel SN) před 6 lety 19.01.2019 10:51 |Snad ne ruzova nebo neco takoveho..
Re: Beseda s vedením Slavie
mudrc před 6 lety 19.01.2019 13:43 |Po zverejneni klubem se vrat k tomuto komentu a mozna bys radsi tu ruzovou...
Re: Beseda s vedením Slavie
Kmotr (přítel SN) před 6 lety 19.01.2019 13:45 |Ty me strasis mudrci.. to me bude budit ze spani.. a nerikali,kdy to cca hodlaji zverejnit? Dik
Re: Beseda s vedením Slavie
mudrc před 6 lety 19.01.2019 13:58 |Rekl bych, ze vlk se nazere a koza zustane cela. Snad v tom nebude treba hrat a bude to jen PR
Re: Beseda s vedením Slavie
Kmotr (přítel SN) před 6 lety 19.01.2019 14:03 |Takze neco ve spojitosti Cinou..
Citic/Sinobo/Beijing Guoan
Re: Beseda s vedením Slavie
Max1 před 6 lety 19.01.2019 11:54 |A nemůžeš byt konkrétnější? Nemyslím to zle, ale vadí my ty řeči "něco jsem viděl, slyšel, je to hustý (nebo blby). Bude překvapení, ale nemůžu rict co". Tady to byla "veřejná" beseda tak tam asi nebylo řečeno něco tajnýho.
Re: Beseda s vedením Slavie
mudrc před 6 lety 19.01.2019 13:42 |Chapu te. Chtel jsem byt konkretni, proto jsem rekl, ze pro me jsou prekvapenim dresy ( az 3. sada) ktera neodkazuje na Slavii. Jak dresy budou vypadat nemuzu sdelit, neb to klub, ktery mame vsichni radi, chce udelat sam.
Re: Beseda s vedením Slavie
mig52 před 6 lety 19.01.2019 10:55 |No, mne by to zajímalo také a podle palců nejméně i dalších osm. Škoda, že na to nikdo nezareagoval. Pochybuji, že by to byl dle smajlíka u bodu 4 ten posekaný trávník, u kterého je stejný smajl. A ještě jeden dotaz. Padlo tam, že JT představil finanční rozvahu na další 3 roky. Mohl by to někdo z přítomných konkretizovat. Pokud ne, možno aspoň sdělit, zda je ten výhled optimistický a "máme se na co těšit?" Poděkování za ochotu předem.
Re: Beseda s vedením Slavie
mig52 před 6 lety 19.01.2019 10:55 |reakce na ojloeda
Re: Beseda s vedením Slavie
mig52 před 6 lety 19.01.2019 10:56 |ojlodea :-)
Re: Beseda s vedením Slavie
Kmotr (přítel SN) před 6 lety 19.01.2019 11:08 |Bylo mi odpovezno, ze to ted nejde verejne sdelit. Vyzadalo si to vedeni a vsichni pritomni souhlasili,ze to budou respektovat.. mozna to ale bude ta treti sada dresu jak pise mudrc
Re: Beseda s vedením Slavie
kratas88 před 6 lety 21.01.2019 13:55 |Finanční plán zveřejněný nebyl. Jen se o něm prý hovořilo.
Re: Beseda s vedením Slavie
navzdyslavia před 6 lety 18.01.2019 22:30 |Já jsem zvědavý na to, jak už bude připravený Alexandru Baluta. Na toho kluka se těším a věřím,že dá na jaře spousty gólů. Druhý hráč na koho se těším je Peter Olayinka a třetí Ibrahim Traoré.
Re: Beseda s vedením Slavie
kjandourek (admin) před 6 lety 18.01.2019 22:58 |Co se těšení týče, mám ty první dva obráceně :-)
Ale jinak naprostý souhlas :-)
Re: Beseda s vedením Slavie
ezechiel před 6 lety 18.01.2019 23:54 |já se nejvíc těším na útočné duo Tecl - Buren
Re: Beseda s vedením Slavie
před 6 lety 19.01.2019 07:50 |:) to si myslim driv jak v zari nebude
Re: Beseda s vedením Slavie
Taky před 6 lety 19.01.2019 07:38 |Nejvíc jsem teď zvědavej na nováčky v přípravných zápasech, nejvíc si na jaře slibuju od Olayinky a Burena, největší zlepšeni oproti podzimu tipuju u Škody a Zeleného a největší zklamání Balutu a Matouška. To si ale jen tak po ránu hraju na věštce s křišťálovou koulí, ale už odpoledne budeme chytřejší, uvidíme po Ústí, co nám z toho vyústí. Začíná období hojnosti !
Re: Beseda s vedením Slavie
před 6 lety 19.01.2019 07:49 |myslim ze matousek si odkrouti pulsezonu v pribrami. a jen dobre
Re: Beseda s vedením Slavie
mudrc před 6 lety 19.01.2019 13:18 |Ano, mas pravdu. Jak jsem zde psal uz pred Vanocemi, Matousek ma byt na jaro v Pribrami na prani JT, sve a Pribrami. Jen Cinan chtel, aby pripravu podstpoupil jeste u nas.
Re: Beseda s vedením Slavie
kratas88 před 6 lety 21.01.2019 13:56 |To není pravda ale lež.
Re: Beseda s vedením Slavie
kratas88 před 6 lety 21.01.2019 13:56 |Snad ne
Re: Beseda s vedením Slavie
před 6 lety 19.01.2019 07:48 |traore - osobne nejsem si jit zda je to hrac pro slavii. jinak souhlas, rad bych aby AB se chytl, ma to v noze i v hlave. Peter je jasnej, ten uz ukazal, ze na zaklad ma.
Re: Beseda s vedením Slavie
Borgetti před 6 lety 20.01.2019 07:22 |Souhlasím a to můžeme pokračovat :-)
Po zranění se těším na Micka van Burena, Sýkoru, který též když je ve formě hraje moc hezky. A na všechny posily. Neskutečný kádr.
Re: Beseda s vedením Slavie
JS (přítel SN) před 6 lety 20.01.2019 16:54 |Mě vždycky pobaví, když čtu nějaké shrnutí setkání vybraných s vedením Slavie a narážky na překvapení a informace, které byly moc moc moc super, ale protože je nemůžeme zveřejňovat, tak o nich jenom napíšeme. Prostě proč? Tak buď je to interní věc klubu a nikomu to nezveřejňuji, nebo to není interní věc a v klidu to můžu pustit do éteru. A když už to tedy dostane vybraná skupina fanošků jako přísně tajnou informaci, tak se s ní nezapomene pochlubit ostatním: „heč, my víme, ale nepovíme“...
Re: Beseda s vedením Slavie
kjandourek (admin) před 6 lety 20.01.2019 17:36 |To máš těžké - jsou otázky, které by neměly být vynesené ven předčasně.... na takovýhle setkáních toho zazní hodně a občas se ozve: ale tohle prosím neříkejte, jsme tu pouze slávisté.... Vydržel by ses nepochlubit, že "něco víš"? Mě zatím těší, že tu opravdu kromě těchto náznaků fakt nikdo nic důležitého nepropálil...
A to předesílám, že jsem teď na tom setkání nebyl a taky vím houby a sžírá mě sžírá zvědavost :-)
Re: Beseda s vedením Slavie
mig52 před 6 lety 20.01.2019 18:31 |Karle, mně se líbí tvůj nadhled , ale má to háčky. Jestliže jsou otázky, které by neměly být vynesené, tak o nich nemá vedení mluvit. Nikdo ti nezajistí, že se někdo za 2-3 dny "nepřipálí" v hospodě a pod vlivem povznesené nálady to nevykecá na celý lokál. Prostě v tomto bodu má JS pravdu, podotýkám, že dle mého názoru. A protože jsem to rozebíral se Slávisty, kteří zde nejsou a nepíší, kroutili hlavou a jednoznačně měli takový názor, jak ho vyjádřil JS.
Re: Beseda s vedením Slavie
kratas88 před 6 lety 21.01.2019 13:57 |Tak třeba má každý možnost se zúčastnit toho setkání.
Re: Beseda s vedením Slavie
Dennis před 6 lety 21.01.2019 20:08 |Jak to myslíš? Nějak mi to nesedí s větou v závěru článku: "Samozřejmě bych rád pozval všechny, ale kapacita prostoru je prostě omezená."
Re: Beseda s vedením Slavie
kjandourek (admin) před 6 lety 21.01.2019 14:07 |Nemyslím si, že by byl problém, kdyby někdo něco propálil v hospodě... ty informace určitě nejsou takové, aby způsobily průšvih, když se budou uvolňovat ústně a po kouskách...
Vedení by ale asi zvážilo svou otevřenost vůči fanouškům, kdyby se druhý den po takovéhle akci objevil ve sportu velký článek, který by kompletně shrnul všechno co zaznělo, včetně tedy těch informací, které měly zůstat mezi slávisty...
Dám příklad: já byl na jediné takové akci a to bylo v době, kdy byl ještě trenérem Jarda Šilhavý... a z té jsem odcházel s pocitem, že JŠ bude vyhozen a znal jsem důvody.... Dvěma třem kamarádům jsem to řekl, to nebyl problém...
problém by podle mě byl, kdybychom to tady v diskuzích okamžitě propálili i s důvody a druhý den se v novinách objevily články, že JŠ končí s odkazem na nejmenovaný zdroj a bylo tam popsáno vše, co zaznělo...
Už potom nevadilo, že se všechno stejně tady v diskuzích nakonec použilo, ale to už byl dávno na lavičce Trpišovský a ty argumenty proč k tomu došlo, se tu uvolňovaly postupně během půl roku....
Re: Beseda s vedením Slavie
mig52 před 6 lety 20.01.2019 18:25 |Příteli JS, děkuji za tento příspěvek, cítím to úplně stejně a nenapsal bych to líp !Prostě proč?? Ne , nejsem zhrzený, na takové pitomosti jsem už dost starý, ale jde o princip. Na jednu stranu - " Spolu jsme silnější" a na tu druhou také jsme si rovni a někteří jsou rovnější, myslím teď ze strany fans. Mně připadá to "ale nikomu to neříkejte!!!!" trapné a Slavie nedůstojné. Já se třeba ptal na věc stran finančního rozpočtu na 3 roky, který přednesl JT, zda by jej někdo mohl konkretizovat. Protože jsem cítil, že by to mohlo být tajné, tak jsem požádal o odpověď na dotaz, pokud nebudou moci odpovědět, zda je ta rozvaha pozitivní a zda nám udělá radost. Ani tady jsem nepochodil, tak jsem chtěl napsat, ať jdou s tajnostmi do zádele. Ale nenapsal jsem to, protože jsem si uvědomil, že nikdo z "obdařených informacemi" nemusel můj příspěvek a teda i dotazy číst. Takže já si v pohodě a bez zášti jen napíšu, že s takovými nejsme silnější.
Re: Beseda s vedením Slavie
kratas88 před 6 lety 21.01.2019 13:59 |A co kdyby jsi se konkrétně zeptal těch co tam šli. Já měl možnost tam jít ale nevyužil ji. Vím, že není problém se tam dostat.
Re: Beseda s vedením Slavie
JS (přítel SN) před 6 lety 21.01.2019 15:47 |Ale mně nejde o to, že já sám něco nevím. Mně jde o to, že deset lidí něco ví a zbytek ne a přijde mi to.. minimálně úsměvné. Ne ten fakt, že to deset lidí ví a zbytek ne, ale že těch deset lidí má potřebu to zdůrazňovat. Informace, že někde někomu bylo řečeno nějaké tajemství je naprosto zbytečná, a její jediný efekt je možná závist u kohokoliv, koho to popudí, že není mezi „vyvolenými“. That's all. Druhá věc je ta, že pokud je něco tajné, tzn. interní záležitost klubu, tak bych to asi neměl pouštět ven, a to ani mezi okruhem fanoušků-
Re: Beseda s vedením Slavie
kratas88 před 6 lety 21.01.2019 16:25 |Jak říká David, je to prostě beseda odbočky Odboru přátel. Takových besed je v průběhu roku několik. Dělají je Strakonice, Brandýs, Rožďalovice či další. Není důvod jakkoliv tuto besedu zveličovat jen kvůli tomu, že se o ní dozví víc lidí.
Re: Beseda s vedením Slavie
subHuman před 6 lety 22.01.2019 08:56 |A nechces to nechat na lidech ze Slavie, komu co reknou?
Re: Beseda s vedením Slavie
JS (přítel SN) před 6 lety 22.01.2019 13:06 |Ale samozřejmě. Jenom nechápu tu potřebu pak někde zdůrazňovat, že někdo ví nějaké tajemství, které jiní neznají.
Re: Beseda s vedením Slavie
subHuman před 6 lety 22.01.2019 13:18 |Vždyť je to jednoduché a prosté a již to tu zaznělo. Odbočka Odboru přátel AREA114 uspořádala pro své členy a spřízněné lidi besedu s vedením, kterou si sama domluvila, sama si pozvala koho chtěla (zejména své členy). Pozvaní lidé z klubu projevili přání, aby některé z informací, které zazněly, nebyly ventylovány veřejně z různých důvodů (novináři, smluvní vztahy apod.). O setkání byl sepsán krátký report. Zatím to nevypadá, že by někdo z přítomných nevyhověl přání představitelů klubu. Nikdo z nás, co jsme tam byli, se nepovyšuje nad ty, co tam nebyli. Nechápu ten zbytečný humbuk. Ale třeba jsou někteří toho názoru, že by podobná setkání měla raději probíhat v utajení, aby se vůbec nevědělo o tom, že proběhla, a pak by byli spokojeni :)
Re: Beseda s vedením Slavie
JS (přítel SN) před 6 lety 22.01.2019 13:21 |To je taky možnost, no.. :) Nic, jen doufám, že to nezasévá sváry mezi fanoušky, kteří by právě mohli závidět zvaným členům. Toť vše.
Re: Beseda s vedením Slavie
mig52 před 6 lety 21.01.2019 16:29 |Kraťasi, nešel bych tam (nebo bych odešel), pokud by mi někdo říkal " ale nikde to neříkejte". tys nepochopil, že nejde o to, kdo tam byl, ale o to, že po zúčastněných chtěli, aby drželi ústa. A na nevinné dotazy pak nikdo nechtěl odpovědět!
Re: Beseda s vedením Slavie
kratas88 před 6 lety 21.01.2019 16:49 |to je lež, chtěli aby neřekli jednu věc. Toť vše.
Re: Beseda s vedením Slavie
mig52 před 6 lety 21.01.2019 17:28 |Podívej, Kraťasi, hodně věcí ustojím, ale ne , když ze mne někdo dělá lháře. Dobře , jednu věc. Navrhoval jsi mi, že jsem tam měl jít, či co. Já chtěl vědět, když JT přednesl finanční rozvahu na další 3 roky, aby ji někdo konkretizoval. Bude méně eur, stejně či více? A pokud toto je tajné ( právě , že ta věc je tak tajná, že nevíme o co se jedná, třeba o třetí sadu dresů, že má být zelenobílá...?), tak jsem se podotázkou zeptal, zda je možno aspoň sdělit, zda budeme spokojeni s tím tříletým rozpočtem, či budeme remcat? A nikdo ze zúčastněných neodpověděl ani slovíčkem. Že by žádný z nich můj příspěvek nečetl? Ano, i to je možné, byť já si myslím něco jiného. Pokud tě mohu o něco požádat, máš-li na někoho ze zúčastněných kontakt, vyzvi ho , prosím , ať mi na zmíněný dotaz odpoví. S díkem a sokolským nazdar mig.
Re: Beseda s vedením Slavie
kratas88 před 6 lety 21.01.2019 20:28 |Přeposílám...
Ahoj, ohledně finanční rozvahy nebylo řečeno nic. Bylo to ve stylu, že jsem se zeptal jak to vypadá s financemi a bylo odpovězeno: "Slavia jede podle nastoleného tříletého plánu. Jen pro informaci zítra posíláme XXX milonů Kč na provoz klubu." To bylo vše, žádné detailní plány hospodaření.
A pokud jde o super tajné informace, dovol mi se pousmát. Nikdo by nám informace, které by někdo mohl zásadně zneužít, neřekl. Nemá se všechno samozřejmě vykecat ale spíš kvůli špatné interpretaci. Když trenér řekne o hráči, že do toho nedává všechno, tak to prostě nemyslí špatně. Vždy to nějak osvětlí. Kdyby se to ale dostalo ven neúplně, tak chudák hráč a novináři by se toho hned chytli. Ale jak říkám, je akce pro naše členy a přátele. Kdo chce může se stát členem :-) Hlavně ať jsou všichni v klidu, vůbec o nic nejde. Besedy s někým máme tak 4x ročně, prostě bežná záležitost. Stejně jako ostatní odbočky. Nechápu ten hejt. Zdar David
Re: Beseda s vedením Slavie
leoneig před 6 lety 21.01.2019 17:21 |A co je na tom špatně, že vedení požádalo účastníky odbočkové besedy, aby o jistých věcech veřejně nemluvili? To je snad logické, že některé věci se nesmí ventilovat. A pokud vím, není pravda, že na jakýkoliv dotaz byla odpověď odmítnuta.
Re: Beseda s vedením Slavie
mig52 před 6 lety 21.01.2019 17:35 |Pochop konečně po nekonečné diskuzi, že pokud se některé věci nesmí ventilovat, tak o nich nemluvím!!! Ty jsi přesvědčen, že některý z přítomných se své milé po erotickém zážitku nepochlubil, že ví něco, co druzí ne, a aby ze sebe udělal ještě většího chlapáka, že jí to nevyzvonil? Možná to nebylo takto, ale nevěřím, že všichni dodrželi bobříka mlčení. Jsme přece Čeči, není liž pravda? (pro leoneiga - máš skoro složitějšího nicka než Peter příjmení :-)).
Re: Beseda s vedením Slavie
leoneig před 6 lety 21.01.2019 17:46 |Hele na ty akce chodí zhruba 3 roky plus mínus stejná parta lidí, takže je tam za tu dobu vybudovaná určitá důvěra. Kdyby tam ta důvěra nebyla, tak vedení samozřejmě neřekne nikomu nic, nebo poskytne jen obecné informace.. Nic víc, za tím není a i si myslím, že určité věci si stejně vedení nechává pro sebe. Jinak klidně používej Leo,plně chápu, že můj nick není úplně easy :-)
Re: Beseda s vedením Slavie
japhy před 6 lety 21.01.2019 12:58 |No, a co konkrétně ti na tom vadí? Že někdo něco ví s předstihem a ty ne? Nebo , že řekne, že to ví? Lidi, nezáviďte si tolik.
Prostě vybrané skupině fanoušků pustili zatím tajné info a my ostatní se o to víc můžeme těšit na nějakou tu pozitivní zprávu.
Re: Beseda s vedením Slavie
JS (přítel SN) před 6 lety 21.01.2019 15:48 |Já nikomu nic nezávidím.
Re: Beseda s vedením Slavie
mig52 před 6 lety 21.01.2019 17:37 |To není o závisti, nikdy jsem jí naštěstí nebyl postižen a navíc jsem na ní stár. To je o serióznosti, důvěře. Na jednu stranu - spolu jsme silnější, na tu druhou.......
Re: Beseda s vedením Slavie
mig52 před 6 lety 21.01.2019 17:38 |jak víš , že bude pozitivní ???