Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (46)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

    Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 16.01.2019 00:03 |  
    3 1

    Njn. a chachaři už minulý týden na EF diskutovali o tom, jak bude od léta zpátky v Baníku...

  2. Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

    o5aradecek     před 6 lety 16.01.2019 00:04 |  
    25 0

    Míša Frydrych je jeden z mých nejoblíbenějších hráčů v SKS - takový novodobý, produktivnější "Hub" a vůbec se tím netajím. Jeho 4 góly v mistrovské sezoně (z toho 3 vítězné, včetně gólu s Brnem na Strahově) budu mít v paměti navždy! Rád ho zase uvidím v sestavě a když ne? Holt musíš být Míšo lepší, než např. Cuf, protože dnes je náš kádr skutečně špičkový.

  3. Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

    Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 16.01.2019 01:00 |  
    21 0

    Frýďa má fantastický přístup, je číslo dva, ví to, ale čeká na svou šanci jako ohař. A když ta šance přijde, tak si za ní jde. Michal je navíc gólový hráč a Trpiš to moc dobře ví a dává mu hodně ofenzivní úkoly a posílá ho co nejvíc do vápna. Ono to vůbec není sranda být náhradník, ale s tímhle přístupem, tak to klobouk dolů.

    • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

          před 6 lety 16.01.2019 07:40 |  
      4 13

      souhlas, ale dlouhodobe pro nej problem. prodame coufa a prijde jiny pravy bek....

  4. Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

    tomblesk     před 6 lety 16.01.2019 01:56 |  
    18 1

    Autor "veledůležitých" gólů. Jeho výlety do pokutového území soupeře vždy tam vyvolají chaos, který mohou využít další spoluhráči. Je nesmírně cenný pro současnou hru Slavie.

    • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

      Rooney     před 6 lety 16.01.2019 10:22 |  
      7 7

      Ackoliv mam Frydu rad, tak nesmirne cenny pro nasi hru opravdu neni... On se totiz pro nasi hru na kraj nehodi. Ano, odehraje to, kdyz uz po nekolikazapasove pauze naskoci, tak nezklame, ale oproti Coufalovi je o nekolik levlu nize. Ale v pokutovem uzemi soupere je hodne nebezpecny, to zase jo. Jeho nejvetsi slabinou jsou centry a celkove kombinacni hra, coz je u naseho beka celkem problem, ale holt je to porad hlavne stoper no...

      • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

        Mrakomor     před 6 lety 16.01.2019 17:39 |  
        5 1

        To je otázka... S Dannym si paradoxně rozuměl tak, že jsem až koukal, že jsou takových kombinací schopní. Jako jeden z mála, zbytek Dannyho nechápal a nečetl. Vypadne Danny a Frydex vypadá, že neumí nahrát.

        • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

          kjandourek (admin)     před 6 lety 16.01.2019 20:31 |  
          3 0

          To je dobrý postřeh - je fakt, že na Dannyho narážečky uměl reagovat - dokladem budiž vítězný gól v domácím zápase s Ostravou :-)

        • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

          Rooney     před 6 lety 17.01.2019 10:26 |  
          0 0

          Ja nerikam, ze je to uplny nekopa... Obcas se mu neco podari a je fakt, ze s Dannym mu to celkem slo. Ale s tim, jakym stylem hraji v soucasne dobe nasi beci, neni zkratka moc kompatibilni. Rychlost, vydrz, technika a hlavne ty centry... Ano, ve vsech techto ohledech se behem pusobeni u nas sice zlepsil, ale preci jen ve svem veku uz ma limity, pres ktere se nedostane. A jeste abych to upresnil, tak za JS mi na beku nijak zvlast nevadil, ale pod JiT tam potrebujem jiny typ hrace. Jako zaskok OK, ale pri predstave, ze se Coufal zrani v klidu nejsem.

          A souhlasim, ze je velika skoda, ze Dannyho myslenky v tymu nikdo moc nechapal... Jeho angazma melo urcite vetsi potencial. A nerad bych se nekoho dotkl, ale dle meho to je veci trenera, ze ho nedokazal v tymu lepe vyuzit.

  5. Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

        před 6 lety 16.01.2019 07:38 |  
    4 11

    Frydrych je velmi skromny hrac, kvalitni a zaridil v podstate titul tenkrat proti plisni. bohuzel to neni rapl v dobrem slova smyslu, takze ho predskocili bora i couf. na stoperu je konkurence jeste pro nej horsi. byl jsem rad ze prisel. ted zalezi na nem, zda i nadale prijme roli dvojky na tom postu, nebo ne a bude chtit se posunout. osobne byt na jeho miste, tak bych riskl prestup, i kdyz by tim prisel o titul a pohary.

  6. Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

    Alky (přítel SN)     před 6 lety 16.01.2019 09:58 |  
    7 7

    Mám Frydrycha rád jako stopera (ještě v Ostravě), ale krajní bek to prostě není. Kdyby se naučil centrovat, tak to možná přehodnotím. :-)

    • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

      mig52     před 6 lety 16.01.2019 10:51 |  
      1 1

      Vzpomeň na Lukáše Doška. Z 10 centrů 6 do 1. protihráče, 2 za bránu, 1 brankáři na vyniknutí a 1 ideálně v okolí penaltového puntíku. Jezdil jak motorová myš, úžasná práce, ale centrovat se nikdy nenaučil a hrál vrcholový fotbal.

      • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

        Alky (přítel SN)     před 6 lety 16.01.2019 11:00 |  
        3 0

        Nebudeme se tady trumfovat, kdo si vzpomene na většího nekopu, že ne? A bratři Doškové si ve své době ,jako jediná dvojčata v historii, spolu zahráli dokonce za reprezentaci (tuším jen jednou). A Frýďo, ty ty centry zlepšíš, že jo?

        • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

          mig52     před 6 lety 16.01.2019 11:49 |  
          1 1

          Ale vždyť já měl Lukáše rád, disponoval několika přednostmi, já spíše nepochopil, jak je možné, že žádný z trenérů, kteří ho měli v rukou, ho tuto jednoduchou činnost nenaučili. Vím , o čem mluvím, pravého beka jsem hrával v dorostu i za dospělé. Stačila primitivní cvičení, 1. v běhu táhnout míč a pak ho dát před bránu, 2. pak běžet okolo postranní lajny a po přihrávce od hráče to z první dávat do středu šestnáctky k penaltovému bodu. A když jsi to za trénink udělal 20x a 3x týdně , tak jsi v ostrém zápase po+ral 1 centr z osmi.

          • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

            Alky (přítel SN)     před 6 lety 16.01.2019 15:12 |  
            2 0

            Já to pochopil, jen nevidím důvod ho s kýmkoliv srovnávat. Podle mě je v Čechách spíš zvykem, že hráč odcentrovat neumí, takže jsem s tím tak nějak smířen. Stačí kouknout na reprezentaci, kdy má člověk pocit, že trefit prvního protihráče (centr, roh, přímák) se snad učí 3x týdně na tréninku. Jestli tedy znáš způsob jak to jednoduše hráče naučit, tak věz, že v ČR budeš mít práce dost. Hlavně si to nenechávej pro sebe! ;-)

        • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

          mudrc     před 6 lety 16.01.2019 13:57 |  
          0 1

          Vzpominas si dobre, nastoupili spolu v pratelaku proti Itálii na Letne.

        • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

          jane (admin)     před 6 lety 17.01.2019 07:27 |  
          1 1

          Ronald de Boer a Frank de Boer by asi s tím tvrzením o jediných dvojčatech v reprezentaci v historii nesouhlasili :)

          • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

            kjandourek (admin)     před 6 lety 17.01.2019 08:39 |  
            2 0

            On asi myslel jenom naší repre ... :-)

            V šedesátých letech ještě za společného státu se do reprezentace dostali bratři Čapkovičové - Ján a Josef... ale nikdy si nezahráli spolu...

          • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

            Alky (přítel SN)     před 6 lety 17.01.2019 13:46 |  
            2 0

            To asi nesouhlasili. Ale myšleno to samozřejmě bylo na českou/československou reprezentaci.

  7. Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

    Marwek23 (přítel SN)     před 6 lety 16.01.2019 10:09 |  
    16 0

    je to poctivý hráč, přemýšlivý s dobrým charakterem, který bojuje za tým a pro tým...i když třeba jen je na lavičce. Jsem rád, že ho máme v kádru a pokud by měl odejít, tak jedině do zahraničí. Přál bych mu nějaký tým v Anglii nebo Německu

  8. Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

    Horacio11     před 6 lety 16.01.2019 11:52 |  
    3 2

    To znám z FM. Taky si stěžuje, že nehraje a nenechá si vysvětlit, že Cuf hraje v životní formě:)

    • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

      mis3     před 6 lety 16.01.2019 12:49 |  
      2 1

      je v novém FMku Slavie dobrá?

      • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

        Horacio11     před 6 lety 16.01.2019 15:10 |  
        0 1

        Já mám 2018 zatím. Coufiho jsem musel vykoupit

      • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

        JS (přítel SN)     před 6 lety 18.01.2019 09:42 |  
        1 1

        Je. Coufal a Suk hodně dobří.

  9. Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

    Taky     před 6 lety 16.01.2019 21:13 |  
    2 8

    Frydrych je gólovej, je to dříč, ale i tak si tipnu, že když Coufal nebude na jaře pro nějakej zápas k dispozici, tak Bořil půjde napravo, nalevo nastoupí Zelený a Frydrych bude na lavičce.

    • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

      iwanowicz     před 6 lety 17.01.2019 11:01 |  
      8 0

      Proc by to takhle trener delal, kdyz hraci maji jasne zdvojene posty na svych pozicich a pokazde, kdyz chybel Coufal, tak misto nej napravo nastoupil Frydrych?

      • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

            před 6 lety 17.01.2019 15:02 |  
        1 17

        protoze to tak prakticky vzdy bylo - kdyz couf nemohl, tak boril sel hned napravo a misto borila zeleny

        • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

          kjandourek (admin)     před 6 lety 17.01.2019 15:24 |  
          12 2

          Opravdu? To je další nesmysl - tentokrát opravdu snadno dohledatelný....

          Bořil na podzim nastoupil napravo pouze jednou a to v poháru proti Ústí, kdy Frydrych šel na stopera.... a potom se tam objevil ještě v zápase s Bolkou, kdy bylo potřeba, aby si před Zenitem (Bořil měl stop za žluté) alespoň chvíli zahrál Zelený a tak pár minut před koncem šel Coufi z placu, Bořil doprava a Zelený doleva...

          Jinak v lize vždy nastoupil na pravém beku buď Coufal, nebo Frydrych - ve 4.kole když jsme před Kyjevem v Bolce šetřili půlku sestavy (nalevo Zelený), v 11.kole proti Příbrami, kdy dostal Coufi volno po zápase v Kodani (nalevo Bořil)... a potom ve třech zápasech, kdy byl Coufi zraněn - 15.kolo, 16.kolo a mezi tím domácí zápas s Kodaní.. vždy Nalevo Bořil, napravo Frydrych...

          Tak jenom aby ses zase nedivil, až ti tu někdo napíše, že sem píšeš nesmysly...

          • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

                před 6 lety 17.01.2019 17:01 |  
            8 5

            diky za opravu, zde jsem se opravdu unahlil s usudkem.

            • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 17.01.2019 17:25 |  
              6 3

              Zcela výjimečně, že?

              • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

                    před 6 lety 17.01.2019 17:30 |  
                3 9

                ano, zcela vyjimecne. jinde si za svym nazorem stojim. kde se zmylim, tam to priznam. nejsem jako ostatni.

                • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

                  kalex     před 6 lety 17.01.2019 18:28 |  
                  3 2

                  No to teda nejsi.
                  A ta poslední věta, ta mně rozsekala.
                  Za to ti dávám bludišťáka.

                  • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

                        před 6 lety 18.01.2019 06:30 |  
                    1 6

                    bez si zas rozmrazit mrazak jo?

                • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 18.01.2019 11:36 |  
                  5 0

                  To mohu potvrdit - nejsi jako ostatní, jako Ty je tu pouze jeden....

                  Zaplať pánbůh za to, protože jinak by si všichni admini brzo hodili mašli...

            • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

              kjandourek (admin)     před 6 lety 17.01.2019 20:33 |  
              2 2

              Ok - palec nahoru...

            • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

              Boss82     před 6 lety 18.01.2019 10:48 |  
              7 2

              Což se ti stává nějak podezřele často....

              • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

                    před 6 lety 18.01.2019 12:07 |  
                1 6

                tvuj nazor tvym nazorem zustane, stejne jako muj mojim. narozdil od tebe se vuci tvym nevymezuji. to ze nazory nepresentujes a pouze kopes do jinych je samozrejmne tvoje charatakristika a svate pravo. tvuj obraz.

                • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

                  Boss82     před 6 lety 18.01.2019 16:56 |  
                  3 2

                  Můj názor je pravdou, zatímco tvůj názor je omylem! To zaprvé. A zadruhé buď tak laskav a projdi si historii mých komentářů - snad rychle pochopíš, že své názory zde prezentuji dost často a není jich zrovna málo.

                  • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

                        před 6 lety 18.01.2019 18:33 |  
                    0 6

                    to jsem se vskutku nasmal. mas volebni pravo?

                    • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

                      Boss82     před 6 lety 19.01.2019 07:01 |  
                      2 2

                      Mám, ale tobě by ho měli odebrat. Protože to je co názor, to sračka, "příteli", a jestli se prezentuješ v reálném světě stejně, jako se prezentuješ tady, tak musíš mít nesmírně smutný život plný zbytečných a nesmyslných konfliktů o ničem...

                      • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

                            před 6 lety 19.01.2019 08:17 |  
                        0 3

                        vulgarity do diskuse nepatri. pokud mas nejaky duvod nesouhlasit, napis jej. oznacit srackou nazor druheho je primitivni

        • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

          pethead (přítel SN)     před 6 lety 17.01.2019 15:48 |  
          10 1

          Máš ode mě minus. Zdůvodnění: nepíšeš pravdu.

          • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

                před 6 lety 17.01.2019 17:01 |  
            1 7

            viz moje odpoved adminovi

  10. Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

    p!erreCORE     před 6 lety 17.01.2019 10:26 |  
    9 1

    nikdo tu nezminil dle meho dulezitou vec a sice,ze to plati i naopak..tedy,ze Michalova konkurence se diky nemu musi rovnez zlepsovat..proste je dobre ho mit v tymu..

    • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

          před 6 lety 17.01.2019 17:05 |  
      4 10

      tak to vyplyva z logiky veci

    • Re: Díky konkurenci ve Slavii jsem se zlepšil. Rád bych ale hrál více, přiznal Frydry

      Taky     před 6 lety 17.01.2019 17:32 |  
      1 2

      Jasně, užitečnej je Frydrych velmi, ale je to lavičkovej typ, protože je použitelnej na beka, stopera i hlavičkáře na holomajznu v závěru nerozhodnutých zápasů.
      Pod Trpišákem se asi zlepšujou úplně všichni hráči, ale podle mého oka se může nejvíc zlepšovat Zelený (a Matoušek, ale to je jinej post) a jestli se podaří ze Zelenáče vyždímat to co v něm je, tak je Bořil na lavičce jako dvojka na levým beku a může být současně i dvojkou na Coufalově straně. Kdyby nepřišel Coufal, tak tam Bořil hraje dodnes.