Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

Martin Vantruba začal přípravu v Podbrezové. V desátém týmu slovenské Fortuna ligy by měl následně hostovat.

Komentáře (72)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

    pehacko     před 6 lety 08.01.2019 17:20 |  
    2 5

    tak schvalne co proti tomuhle “nekdo” napise...

    • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

      slaviator     před 6 lety 08.01.2019 17:48 |  
      7 3

      No je škoda že bude v Podbrezové, ta zničila i kanonýra Škutků!

    • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

      Borgetti     před 6 lety 08.01.2019 18:42 |  
      4 0

      Tak sice to není naše liga, ale ať chytá, že? ;-)

  2. Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

        před 6 lety 08.01.2019 17:54 |  
    7 6

    pokud ma sanci dostat se na jednicku, tak je to jen dobre. v trnave vychytal titul, tady to o tom nebude ale bude hrat dospely fotbal.

    • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

      lukas8 (admin)     před 6 lety 08.01.2019 18:17 |  
      9 1

      Tak v Podbrezové skončila stálá jednička posledních let Kuciak. Martinovi by měli tedy konkurenci tvořit Drobnjak, který ale v této sezoně odchytal jen jeden zápas a Ludha, což je 18letý mladíček bez jakékoliv zkušenosti s nejvyšší dospělou soutěží.

      • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

            před 6 lety 08.01.2019 18:41 |  
        8 7

        diky. pekne info- pak ma sanci se tam chytit. zajimalo by mne na jak dlouho tam jde hostovat. u nas to vypada, ze kolar se zabydlel, takze min dalsi sezonu odchyta

    • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

      Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 09.01.2019 08:54 |  
      2 1

      "Vychytal" titul... Jakmile nám jej Trnava v zimě střelila, tak už si do brány na jaře skoro nestoupl a chytal místo něj jiný golman.

  3. Vantruba odchází na hostování

    houston (přítel SN)     před 6 lety 08.01.2019 19:04 |  
    2 6

    U tohohle kluka mi nějak uniká smysl angažování. Nechci být špatným prorokem, ale mám obavu, že po sérii hostovaček bude následovat "výhodný" prodej...

    • Re: Vantruba odchází na hostování

          před 6 lety 08.01.2019 19:15 |  
      15 11

      mě tak úplně ne, protože to je talentovanej kluk a pokud by na kolaře přišlo laso třeba v zimě za rok, tak by mohl naskočit. čemu nerozumím bylo to že jsme ho stáhli z trnavy - jakože nasaje atmosferu ve slavii - přitom přišel o poháry, což by bývalo pro něj bylo skvělý, určitě 100x lepší než chytat za juniorku a 3 x sedět na lavici. tohle se moc nepovedlo

      • Re: Vantruba odchází na hostování

        pehacko     před 6 lety 08.01.2019 19:24 |  
        7 1

        tak na zacatku sezony nebylo moc jasne zda bude ondra takova opora jako posleze byl. kovar je dvojka a vynikajici frajer do kabiny, ale jako jednicka bych se bal... proste na postu golmana byla konkurence a to je jen dobre. ale jak spravne pises, na ondru muze prijit laso a bude si chtit plnit sen a my budeme pripraveni s nahradou...

        • Re: Vantruba odchází na hostování

              před 6 lety 08.01.2019 19:27 |  
          8 9

          myslim ze kovar stoji ze 80% mozna vice vyborne nalady v kabine, to byla trefa tenkrat. vantruba na jednicku urcite ma na slovensku, v cechach ted ne, ale za rok, pokud se mu povede dobre.. mozna. je to alchymie.

          • Re: Vantruba odchází na hostování

            slaviator     před 6 lety 08.01.2019 20:18 |  
            0 6

            Proč v Čechách ne? Slovácko, Příbram, Zlín, teď na jaře klidně Liberec protože jejich jednička jde pryč... Kvalitativně by na to měl, ale nikdo nenechá chytat brankare co je na hostování - to jen kluby co jsou totálně ve svrabu, jako nechali Klokani chytat Svengera a potom Berkovce...

            • Re: Vantruba odchází na hostování

                  před 6 lety 08.01.2019 20:25 |  
              5 7

              myslim si ze ne. po pul roce v juniorce zadny tym v ceske lize z nej neudela jednicku. je to slovak, na slovensku, kde je liga mene narocna ale jo. stejne jako to udelala trnava.

            • Re: Vantruba odchází na hostování

              Yh     před 6 lety 08.01.2019 20:29 |  
              3 1

              Liberecká jednička, Nguyen, pokud vím nikam nejde ;)

            • Re: Vantruba odchází na hostování

              Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 09.01.2019 09:14 |  
              2 1

              Slovácko má Daňka a na podzim začalo dávat šanci svému odchovanci Trmalovi (ročník 98), který přeskočil dalšího mladíka Nemravu (roč. 96). Příbram je na tom obdobně - starší Švenger, za kterým dostává šanci mladší Kočí (roč. 95). Zlín má dlouholetou jasnou jedničku Dostála (roč. 91), nějaký mladík ze Slavie by s tím nehnul, když není Dostál ještě žádný veterán, ani netrpí nějakými velkými výkyvy či na zranění. Leda by ta hostovačka byla s opcí nebo na 2roky, aby z něj něco měli. A subjektivně čekám, že spíš bude na rok s tím, že si jej budeme moc kdykoliv stáhnout, pokud by bylo něco s Kolářem...

      • Re: Vantruba odchází na hostování

        Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 09.01.2019 09:00 |  
        4 0

        Takže by bylo lepší kdyby proseděl EL na lavičce Trnavy místo toho že ji proseděl vedle/ za lavičkou SKS? Holt se jevil jako dobrá příležitost - mladej co je v týmu, který jede na titul. Nevyjde každý přestup, navíc sme měli dost čerstvou zkušenost s životností Pavlenky v SKS... Vůbec bych se nebál, že by tu šanci nedostal, pokud na to bude mít :)

  4. Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

    Max1     před 6 lety 08.01.2019 19:22 |  
    12 7

    Proti hostování nic nemám, právě naopak kluk potřebuje chytat. Ale co mi hlava nebere je, že se vůbec stahoval z Trnavy na post trojky a pulroku vlastně ztratil v juniorce. Mel se nechat jeste rok v Trnavě.

    • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

      Rooney     před 6 lety 08.01.2019 19:58 |  
      13 5

      Nemel. Ano, za pul roku u nas si nezachytal (krom juniorky), ale trenoval s ackem a ted vi, co se od nej ceka a na cem musi treba i individualne pracovat, pokud se chce u nas prosadit. Me spis mrzi, ze jde hostovat zpatky na Slovensko. Myslim, ze treba i nase druha liga by byla pro nej lepsi, ale treba mu tam "garantuji" post jednicky.

      Stejne to beru treba i u Matouska. U nas sice na podzim moc nehral, ale na vlastni kuzi poznal, ze na sobe musi jeste hodne makat, aby se tu prosadil. Zejmena na dovednostech, ktere v pribramskem systemu nepotrebuje (a tim padem ani netrenuje), ale u nas se bez nich neobejde. Takze sice par mesicu spise prosedel, ale pro jeho budoucnost u nas to muze byt paradoxne lepsi.

      • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

            před 6 lety 08.01.2019 20:29 |  
        5 9

        ceska druha je pod urovni prvni slovenske, sice asi ne o moc ale je. lepsi pro nej tedy chytat tam.

        • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

          kalex     před 6 lety 08.01.2019 21:40 |  
          2 3

          To máš pravdu. Na druhou stranu by Budějky, Brno, potažmo Jihlava Hradec nebyli na odpis. Spodek slovenské ligy asi terno nebude. Nicméně jestli mu dali čuchnout, pak potvrdit někde co se po něm chce a do roka a do dňa potvrdit, že ví, která bije...

          • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

                před 6 lety 08.01.2019 22:17 |  
            3 6

            no spodek slovensky asi opravdu ne, to mas recht, ale jak tady nekdo psal, je to o poptavce a prilezitosti.

        • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

          Rooney     před 6 lety 09.01.2019 13:08 |  
          0 0

          Hadat se urcite nebudu, jelikoz ani jednu z tech dvou soutezi nesleduju, ale nebyl bych si tim tak jisty. Spicka slovenske ligy je urcite kvalitnejsi, ale kdyz obcas vidim nejake sestrihy ze slovenska, tak zejmena jejich obrany jsou z meho pohledu obcas az komicke. To kdyby nekdo predvadel u nas, tak ho posilame prinejlepsim do divize...

    • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

      JS (přítel SN)     před 6 lety 08.01.2019 20:10 |  
      7 8

      Souhlas. Mohl chytat skupinu EL, chytal juniorskou ligu. Větší downgrade si nedovedu představit.

      • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

        Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 08.01.2019 20:54 |  
        7 5

        A jak presne by sis to predstavoval? Existovali vlastne jen dve varianty: 1) koupili bysme ho a nechali ho tam na hostovani? Vis urcite, ze by ho jako hostujiciho golmana nechali jednickou za kazdou cenu? Takze by to mohl odsedet i tam. Dokonce i mozna bez juniorky 2) nekoupili bysme ho a po EL uz by k nam treba vubec nikdy nedorazil.
        Myslim, ze s tim vsim byl Vantruba srozumen a vybral si to tak. Mozna doufal,ze se probojuje na jednicku ale tak to ve fotbale proste chodi. Ne vsechno se ti povede tak, jak si predstavujes..

        • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

          JS (přítel SN)     před 6 lety 08.01.2019 21:29 |  
          5 8

          Měli jsme ho tam samozřejmě nechat hostovat, stejně jako hostoval Courtois v Atléticu 2 roky z Chelsea, (nebo jak dlouho), a byl tam jasnou jedničkou.

          • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

            Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 08.01.2019 22:16 |  
            8 4

            No ale to je to, o cem mluvim. Jak presne bys zajistil, aby urcite chytal? Platil bys jim? Nechal ho tam 3 roky? Asi to neni nasim zamerem. To ze se to Chelsea povedlo s jednim z nejnadanejsich golmanu na planete neznamena, ze nam by se to povedlo s Vantrubou. To ze tam Courtoais chytal taky souviselo s tim, ze tam sel na ty tri roky, cili na hodne dlouhou dobu a Atletico ho zrejme chtelo. Ty vis jestli Trnava stala jeste o Vantrubu? A jestli je Vantruba takovej talent, tak pulrokem s nasim Ackem a zapasy za juniorku o nic neprisel. My jsme si naopak na vlastni oci vyzkouseli jeho. Vime kompletne jakej je. Me to prijde smysluplne.. ted se muze ukazovat svoje kvality tam, kde o nej primo stoji.

            • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

                  před 6 lety 08.01.2019 22:19 |  
              5 9

              zajimalo jak jsme si ho vyzkouseli vs. sance ze by byval v trnave chytal pohar. tahle uvaha by mne vazne zajimala

              • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

                Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 08.01.2019 22:23 |  
                5 3

                Promin ale bohuzel nerozumim, na co se presne ptas. Zkus to prosim podat jeste jinak..

                • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

                      před 6 lety 08.01.2019 22:28 |  
                  1 9

                  ano. reakce se tyka posledni vety, protoze s courtoias souhasim ze to neni priklad zobecnitelny. ta posledni veta zni : My jsme si naopak na vlastni oci vyzkouseli jeho. Vime kompletne jakej je. Me to prijde smysluplne.. ted se muze ukazovat svoje kvality tam, kde o nej primo stoji. .. moje otazka je viz moje reakce, at to nemusim kopirovat.

                  • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

                    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 08.01.2019 23:03 |  
                    6 2

                    Ja porad nejak nechapu tu souvztaznoat mezi temi dvemi situacemi. Kazdopadne to zkusim: kdybychom Vamtrubu nechali v Trnave do konce 2018, tak bychom nikdy nezjistili,jaky je to clovek - charakterove, jak je pracovity a na jake presne urovni momentalne je v primem porovnani s Kolare a Kovarem. To jsme zjistili diky tomu,ze ho nasi treneri meli kazdy den treninku. Zaroven nikde nebyla zaruka, ze by tam tu EL chytal/vychytal (nebylo ani jasne,jestli jinTrnava vubec hrat bude). Takze by se taky nakrasne mohlo stat, ze k nam ted na soustredeni by prisel frajer, ktereho bychom moc neznali, bez zkusenosti s klubem formatu Slavie, bez EL a zkusenostmi jen ze slaboucke slovenske ligy (a mozna i bez zapasoveho vytizeni, kdyz by delal dvojku a nehral by ani za juniroku). A celej tenhle aklimatizacni proces bychom podstupovali s pulrocnim spozdenim. Takhle uz to mame za sebou, zname jeho momentalni kvality a muzeme mu najit nejake hostovani, kde bude nejvetsi sance, ze bude jednickou a bude sbirat dalsi zkusenosti..
                    Ale hlavne vubec nikdo nevim (ani JS), jak ta jednani probihala, takze jen tak rict, bylo by lepsi kdybychom ho tam nechali, my prijde jako Footbal Manageru..

                    • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

                          před 6 lety 08.01.2019 23:15 |  
                      3 10

                      mas spoustu dobrych pointu se kterymi urcite lze vyslovit souhlas, ALE pokud vezmu jako etalon nase vedeni resp. scauting, tak nescautujeme a nasledne neprivadime hrace, kteri nejsou svym chrakterem vhodni pro slavii. nac je tedy zkouset na ten charakter, kdyz jsme mohli mit ostrilenejsiho borce jako budouci nahradu za kovare/kolare s ambici jednicky? jasne ze do toho nevidime a bavime se na urovni osobnich pohledu

                      • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

                        kalex     před 6 lety 09.01.2019 15:14 |  
                        0 0

                        Je fakt, že to s tím charakterem vedení v minulosti avizovalo.

    • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

      slaviator     před 6 lety 08.01.2019 20:15 |  
      6 6

      Prosedět v tomhle věku půl roku vůbec neuškodí, ne v situaci kdy pozná systém a návyky... A ví jak zapracovat na nedostatcích. Kdyby byl na hostování v Trnavě nebo někde jinde, tak ho klidně mohl někdo hned zrakvit a ten půl rok mohl promarodit. Nebo být zdravej a nechytat ani tam, ostatně kdo si vezme brankáře na hostování na půl roku nebo rok a nechá ho chytat jako jedničku?

      • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

        JS (přítel SN)     před 6 lety 08.01.2019 21:32 |  
        5 6

        Promiň, slaviatore, vážím si Tvých názorů, ale tohle jsou trochu plky. „Mohl by“... stejně tak se mohl zrakvit u nás. A naopak je ve věku, kde potřebuje trvale chytat, aby šel nahoru a získal zkušenosti co nejdříve. A pokud by jednoznačně přesvědčoval kvalitami, (jakože asi přesvědčoval, když stabilně chytal), nevidím důvod, proč by ho Trnava odstavila.

        • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

          kjandourek (admin)     před 6 lety 09.01.2019 10:54 |  
          5 2

          A přestože v Trnavě přesvědčoval kvalitami, tak to u nás bylo maximálně na trojku... Teď víc, co od něj budeme chtít až se bude vracet a může na tom pracovat - kdybychom ho nechali v Trnavě, tak by přicházel možná obouchanější, ale znovu nepolíben tím, co po brankáři chce Trpiš a jeho tým...

          Takže bychom požadavky, kladené na brankáře Slavie, do něj začali sypat o rok později... klidně by se tím pádem zase mohlo stát, že by skončil jako trojka a zase by se tu ozvaly hlasy, že jsme ho měli nechat v Trnavě...
          A tak bychom ho mohli "nechávat v Trnavě" dokud by Kolář neukončil kariéru a k nám by přišel třicetiletý Vantruba, který už by se požadavky Trpiše nenaučil, protože by už na to bylo pozdě - ve dvaceti to vstřebá daleko lépe...

          • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

                před 6 lety 09.01.2019 11:07 |  
            5 6

            promin ale to brouzdas hodne na hrane "zduvodneni za kazdou cenu"

            • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

              kjandourek (admin)     před 6 lety 09.01.2019 11:36 |  
              4 3

              Od toho je diskuze... aby člověk zdůvodňoval proč si myslí to a to.... leckteří připěvovatelé zase za každou cenu kritizují ....

              • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

                    před 6 lety 09.01.2019 11:37 |  
                3 5

                vsak i moje reakce je soucasti diskuse.

      • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

            před 6 lety 08.01.2019 21:48 |  
        3 10

        jen tak mimochodem, kolik zrakvenych brankaru jsi videl za 3 uplynule roky.

        • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

          slaviator     před 6 lety 08.01.2019 21:55 |  
          3 1

          Daleko víc jsem viděl brankářů co nechytalo.

        • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

          slaviator     před 6 lety 08.01.2019 21:56 |  
          5 2

          Jinak zrovna třeba Berkovec v Karvine, Kozacik dikz tomu přišel o post jedničky v Plzni, Petr Čech dokud se v září nezranil tak chytal v Arsenalu on... A to fakt jen teď pálím z první

          • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

                před 6 lety 08.01.2019 22:14 |  
            3 10

            kozáčik : Brankářská jednička své země ve středu opustila tým kvůli problémům se zády.
            berkovec : ten se nešťastně srazil když chytal v bohemce a Kone mu temer zachranil zivot
            čech : Při rutinním odkopu od brány se chytl za zadní stehenní sval,


    • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

      Zd3nA1CZ     před 6 lety 09.01.2019 20:43 |  
      2 1

      Kdyby si viděl rozhovor s Trpišem tak tam by ses dozvěděl, že takovou měli domluvu... že tu půl roku bude jako trojka, aby nasál atmosféru a zjistil co po něm oni a trenérský tým brankářů budou chtít aby zlepšil a jakým způsobem a pak půjde chytat na hostování... proto brali do Španělska juniora... ;)

  5. Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

    Alanor (admin)     před 6 lety 09.01.2019 10:25 |  
    14 3

    Ohledně Vantruby bych rád pár věcí doplnil a přidal pár svých názorů.

    Dá se říct, že titul Trnavě vychytal částečně. Na podzim byl výtečný, na jaře po přestupu také začal jako jednička (a měl být dokonce nominovaný do áčka repre), ale poměrně brzy se zranil a zbytek jara už dochytával Chudý. Vantruba pak po zranění dostal příležitost jen 1-2 zápasy, kdy už byl titul jistý. Z paměti bych to tipl, že Vantruba odchytal 65 % zápasů v té sezoně, Chudý 35 %. Kdyby to chtěl někdo přesně, tak si může dohledat minuty.

    Ohledně toho, že měl Martin zůstat na podzim v Trnavě: 1) Jaro vinou okolností končil jako dvojka a pozici by měl jako nekmenový hráč hodně těžkou. Můj úsudek je, že by i v Trnavě více seděl na lavičce a dělal dvojku za Chudým, který tam podává dobré výkony. 2) Trnava hrála na dlouhé nákopy od brankáře a konstruktivní rozehrávku od něj chtěla minimálně, z tohoto pohledu by byl ztracený čas tam zůstávat.

    Vzhledem k výše uvedenému je podle mě dobře, že jsme si Martina stáhli. Seznámil se s klubem a zejména s požadavky, které tu na brankáře máme. Až se pak vrátí z hostování, tak bude v případě odchodu Koláře mnohem připravenější, než kdyby se ve Slavii objevil poprvé.

    A můj názor je, že juniorská liga je tragédie pro hráče z pole, pro brankáře to ale neplatí. Jasně, není tam tlak, to je jasné minus, ale brankář tam paradoxně kvůli mládežnickému "hurá" fotbalu musí řešit mnohem více složitých situací. Pro mladého kluka je to podle mě dobře, zachytá si, získá na jistotě, může se poučit z chyb. V áčku má náš brankář většinou minimum práce a potřebujeme tam borce, který je vychytaný a vyřeší dobře 1-2 ožehavé situace + zvládne náročnou rozehrávku.

    Takže za mě nevidím ve vývoji Vantruby problém. Zvykl si na klub a požadavky Slavie, v juniorce měl víc práce, než by kdy měl v áčku. A teď se vrátí do dospělého fotbalu, kde je tlak na výsledky. A v Podbrezové, která hraje dole, si taky určitě hodně zachytá (rozehrávka je otázkou, ale už minimálně ví, jak se individuálně připravovat). Věřím, že postupem času plynule nahradí na pozici jedničky Koláře, u kterého zase věřím, že se bude nadále zlepšovat a řekne si o zahraniční angažmá.

    • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

          před 6 lety 09.01.2019 10:44 |  
      4 10

      no a ja s tim nesouhlasim ale respektuji. proc? protoze druhy odstavec je ciste tvuj nazor- odhad vyvoje. Ja si naopak myslim, ze by na jednicku meli a taky by chytal, protoze Chudy se v nasi lize neprosadil a dle MEHO- podotykam MEHO nazoru, je to horsi golman. proto jsme Martina tam meli nechat. minulost nezmenis, koukejme do budoucna, ted uz je to fakt jedno i v diskusi

    • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

      martyni (přítel SN)     před 6 lety 09.01.2019 15:19 |  
      2 0

      To zni rozumne.

    • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

      Jachym     před 6 lety 09.01.2019 15:39 |  
      4 1

      Souhlasím s tím, že je dobře, že se seznámil s prostředím ve Slavii a současně jsem rád, že právě včas odchází na hostování. Zápasové vytížení v juniorce totiž nepovažuji za bůhvíjaké terno, v podstatě jen za o trochu vyšší formu tréninku, kam přijde o pár desítek diváků více.

      • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

        p!erreCORE     před 6 lety 09.01.2019 18:47 |  
        0 1

        jsou naše tréninky veřejnosti přístupné? já jakožto člen EUROLANCHE mám přístup na tréninky Colorada volné a považoval jsem to za velké terno, byť jsem toho nevyužil..

        • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

          padre     před 6 lety 09.01.2019 18:59 |  
          4 0

          Zeptej se treba pana Akulse, ktery na treninky pravidelne dochazi. Az zaskocis na trenink Lavin, zkus tam v Coloradu zalozit i nejaky ten fan club SLAVIAMERICA.

  6. Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

    p!erreCORE     před 6 lety 09.01.2019 11:11 |  
    8 2

    no tak hlavně ono předělat golmana na stopera nějakou dobu trvá, takže já chápu, že byl součástí týmu..

    • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

      p!erreCORE     před 6 lety 09.01.2019 18:43 |  
      0 8

      publikováno, bůhvíkdy,..ted skoro sedum.

      5+
      2-

      podle mého..4 lidi to vzali jako for a oplusovali, jeden to vzal vážně a také oplusoval.. nadruhoou stranu jeden to vzal vážně a oplusoval a druhý vážnák to ominusoval.. takhle to tady chodí, kurva...

      a pravda? byla to prča, napůl..

      • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

        Jachym     před 6 lety 09.01.2019 21:43 |  
        6 0

        Péťo, mám tě rád, a právě proto se podělím o cennou zkušenost z besedy s jedním sportovním rozhlasovým komentátorem. Prý nejlepší profesní rada, kterou dostal, byla od staršího kolegy, cituji doslova: "Když nemáš co říct, tak drž hubu..." :-))

        • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

          Jachym     před 6 lety 09.01.2019 21:47 |  
          0 0

          Mělo být s televizním komentátorem, protože v rádiu musíš něco kecat neustále...:-)

        • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

          p!erreCORE     před 6 lety 10.01.2019 13:56 |  
          2 0

          no tak já hlavně nechápu, jak může bejt slušnej člověk, takhle brzy takhle zmrskanej :) pokusím se o autocenzuru..

    • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

      kalex     před 6 lety 09.01.2019 20:39 |  
      4 1

      No ani ne tak na stopera jako spíše na libero, protože stopeři a to oba dva by měli být vysunutí. Ale jestli se mýlím, tak se omlouvám.

      • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

        p!erreCORE     před 6 lety 10.01.2019 14:00 |  
        1 0

        svatá pravda

  7. Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

    Taky     před 6 lety 09.01.2019 15:19 |  
    7 0

    Pro něj je dobře, že jde někam, kde by si měl hodně zachytat. Jestli se má stát opravdovou konkurencí Kolářovi, musí tam vyloženě zářit.
    Ale třeba to bude tak, že bude k mání někdo (já nemám přehled, dejte někdo tip) výrazně lepší než Kolář/Vantruba, tak si ho Slavia koupí. Postupně posilujeme na všech postech...

    • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

      kjandourek (admin)     před 6 lety 09.01.2019 15:40 |  
      4 7

      Je to tak - zatím mi nepřišlo, že by vyloženě zářil ani v naší juniorce... Prostě byl k mání na první pohled talentovaný brankář za pár šupů, tak jsme ho zkusili - během prvního půlroku nepřesvědčil naše trenéry brankářů, že by byl lepší, než dvojice Kolář/Kovář, tak uvidíme, jestli se na hostování vychytá...

      • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

        Alanor (admin)     před 6 lety 09.01.2019 16:03 |  
        9 0

        Tak to není. Nezmar o něm na schůzce s fanoušky řekl, že je to talent pro opravdu velký fotbal. Ještě větší než Kolář či Dúbravka. Takže nějaký "výstřel naslepo" to opravdu nebyl. Ani částku cca 10 mega bych úplně neoznačil za pár šupů.

        Jestli se Vantruba nakonec skutečně prosadí, je samozřejmě otázka jiná. Ale zatím se neděje nic neočekávaného. Nikdo nečekal, že už touhle dobou bude ve Slavii jednička. Naopak se počítalo s tím, že prostor dostane Kolář, který je vzhledem k věku dál.

        • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

          kjandourek (admin)     před 6 lety 09.01.2019 16:12 |  
          5 3

          Tak já myslel, že stál pět mega.... Nerozporuji, že to bude velký talent, ale moc se mi nelíbí ty řeči, že jsme ho měli nechat na hostování v Trnavě, protože tam by byl dál. Trnava šla do nějakého druhého předkola LM, fakt, že se prokousala do základní skupiny EL byl malý zázrak.

          Přiznám se, že já jsem trochu tedy čekal, že bude Kolářovi šlapat na paty... Doufal jsem, že jsme našli mladého Neuera, který Koláře nemilosrdně posadí na lavičku, tak jako kdysi třeba Petr Čech tehdejší "stálici rudých" Blažka...

          Ale věřím tomu, že to mají Nezmar a spol zmáknuté - že to prostě lépěji nešlo... :-)

          • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

            Alanor (admin)     před 6 lety 09.01.2019 16:20 |  
            5 1

            Však já s tebou s tou Trnavou souhlasím, viz můj příspěvek výše.

            Ale tys to psal ve stylu, že jsme zkusili brankáře, který nám přišel na první pohled zajímavý, a pak jsme teda zjistili, když už jsme ho tu měli, že vlastně ani moc dobrý není. Tak to funguje možná na Spartě. :)

            Taky jsem doufal, že Vantruba bude na Koláře tlačit víc, ale Trpiš má holt tu hierarchii brankářů jasně danou. A je otázkou, nakolik se Martin musel prát s diametrálně odlišným pojetím hry brankáře tady. Dost možná ještě v tom jeho věku a při té změně na to ani neměl, aby si o místo mezi tyčemi hned řekl. Ale říkám, žádné překvapení to pro vedení není a realisticky se počítalo s Vantrubovým postupnějším zapracováním.

            Jinak Čech to dotáhl k té nejužší světové špičce na svém postu. To srovnání s ním není úplně fér.

            • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

              kjandourek (admin)     před 6 lety 09.01.2019 16:33 |  
              7 2

              Napsal jsem to blbě - omlouvám se :-)

              Trochu mě překvapilo, že Vantruba hned v prvním rozhovoru řekl, že je pro něj nová rozehrávka nohou... To jsem myslel, že jsme vyskautovali "brankáře Neuerovského typu" - tedy hráče, který se hned svým stylem hry hodí do Trpišovského stylu... a ono to vypadá, že jsme ho to tady půl roku učili... proto ta myšlenka, že jsme vzali talent, o němž jsme zase tolik nevěděli, jestli se nám bude hodit...

              A s tím Čechem: To na prahu sezóny 2001/02 přece také nikdo nevěděl, kam to nakonec dotáhne... Rudoši koupili nadějného gólmana, přestože měli v brance relativně stálici... a to snad k němu další dva gólmany - Čech byl v podstatě minimálně trojka.. jenomže po domácí prohře s Libercem tenkrát Hřebík překvapivě sáhl k výměně... a skončilo to nejenom dlouhou sérií nepřekonatelnosti, ale i hostováním tehdejší jedničky v Příbrami...

              Tak jsem v létě holt doufal, že to může být podobné... Teď už tedy jsem velký Kolářovec - jeho hra se mi líbí :-)

              • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

                Taky     před 6 lety 09.01.2019 17:05 |  
                1 0

                Taky jsem Kolářovec, vešel se mi dokonce i do té nejlepší sešívané pětky podzimu a Vantrubu neodepisuju, Nezmar neříká nic jen tak do větru, ale stejně by mě zajímalo kdo je v hledáčku pro případné zranění, ještě větší zkvalitnění...

              • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

                EdCable     před 6 lety 09.01.2019 19:15 |  
                6 0

                Čech šel do Sparty jako nejdražší brankář historie české ligy za více než 20 mega - za tolik tehdy nechodilo ani moc hráčů z pole (rekord byl tuším Vachoušek kolem 30). Rudí moc dobře tušili, že to může dotáhnout velmi vysoko.

                • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

                  hamlo1 (přítel SN)     před 6 lety 09.01.2019 21:38 |  
                  0 0

                  já jsem tenkrát nevěřil, že je to normální obchod mezi Chvalovským a spartou, no jednou jim to vyšlo

                  • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

                    kalex     před 6 lety 10.01.2019 18:55 |  
                    0 0

                    Tak zase v rámci objektivity nutno říct, že brankáře měli dobré. A v poslední době "vypakovali" 3 borce do Francie, Anglie a Vaclík teď ve Španělsku. Na druhou stranu Pavlenku jsme vystřelili do bundesligy za rok.

        • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

          kalex     před 6 lety 09.01.2019 20:15 |  
          2 1

          To bych si dovolil trochu oponovat. Ondřej toho o tolik víc odchytáno neměl a to vinou nějakého zranění, či co. Nechci se stavět na jednu či druhou stranu, zda-li měl nějakou dobu zůstat v Trnavě nebo načichnout v Edenu a teprve pak se vracet. Na jednu stranu on teď ví, jak chceme hrát a makat na tom. Na druhou vím já, co se chce od gólmana v Trnavě? Nevím. Ale oboum budu držet palce, ať se jim daří.

  8. Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

    slaviator     před 6 lety 09.01.2019 21:15 |  
    1 9

    3. července 2018 21:10 - Praha
    Fotbalový obránce James Dean prodloužil smlouvu s pražskou Slavií do roku 2022. Densovi měl původně kontrakt vypršet na konci příštího roku.

    • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

      kalex     před 6 lety 11.01.2019 13:57 |  
      1 0

      Hele, do tebe rýpat fakt nechci, Dens už je fakt ohraný.

      • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

        Jachym     před 6 lety 12.01.2019 10:23 |  
        6 0

        A James Dean dokonce už více než 60 let po smrti...:-)

        • Re: Vantruba odchází na hostování do Podbrezové.

          kalex     před 6 lety 12.01.2019 16:21 |  
          1 0

          Tak tak.