Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (65)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

    slavistajiri     před 6 lety 22.12.2018 19:48 |  
    3 12

    Zní to rezignovaně, moc sebedůvěry z toho nekouká. Asi končí. Škoda je to můj oblíbenec

    • Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

      Vhoo (přítel SN)     před 6 lety 22.12.2018 20:43 |  
      9 1

      Můj taky, zrovna jeho bych si skutečně nechal, vítězný hráč který nic nevypustí, věřím že ukáže trenérům že patří do kádru, už jednou se mu nevěřilo a nakonec přesvědčil, Pokud Král zůstane hostovat v Teplicích nebo se s ním počítá na pozici Součka rozhodně nechat, měli by jsme čtyři špičkové stopery, kde by mě libovolná kombinace nechávala v klidu a naprosto bych jim věřil.

      • Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

        Borgetti     před 6 lety 22.12.2018 21:37 |  
        6 1

        Určitě na to má taky, ale těch dobrých stoperu máme hodně, co si zaslouží základ. Třeba můj nejoblibenější stoper je Simon Deli, kterého bych rád viděl v základu, ale dvojka Kúdela - Ngadeu je též kvalitní a bohužel Simon trpí na zranění.

    • Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

      edenian     před 6 lety 22.12.2018 21:00 |  
      12 1

      Me to zni pragmaticky. Nedela z toho vedu. Realista.

    • Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

      Snivec     před 6 lety 22.12.2018 21:44 |  
      13 1

      na jeho odpovedi neni nic rezignovaneho, chce se porvat o misto ve Slavii, ale zaroven nechce sedet v Edenu na tribune. Mne to prijde uplne v poradku. Take si myslim, ze by byla skoda o nej prijit, uz ukazal, ze na Slavii ma a je to bojovnik. Na stoperu je nyni pretlak, ale Deli byva casto zraneny a Kudelovi je uz 31. Pokud se neprobojuje do zakladu nyni, videl bych to na pul sezony hostovani a pak se uvidi, jak na tom budou ostatni stoperi.

      • Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

        Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 22.12.2018 22:44 |  
        16 2

        Kuba Jugas zabojuje o místo v zimní přípravě a uvidí se. Věřím, že se prosadí, ale i případná varianta s hostovačkou ve Zlíně není špatná varianta, protože v létě po baráži o Champions League to bude asi větší "haló", než si myslíme. V rozhovoru JT řekl (v létě budeme muset některé hráče uvolnit, pevná dohoda je, že po kvalifikaci mohou odejít, nabídky na ně jsou atd.), klíčové slovo je některé, což je množné číslo a je jasné, že jde o hráče základu, tzn. jasný je Souček a ještě někdo další, možná Míša Ngadeu (kupuje se Král), možná Jarda Zmrhal (kupuje se Masopust). Tzn., že v létě může být situace se stopery úplně jiná, než je teď.

        • Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

          Cross     před 6 lety 22.12.2018 23:58 |  
          1 25

          To jako pripadne postoupime do Ligy mistrů a hráči v reakci na to budou jako hledat kde tesař nechal dîru, nebo se jich rovnou programově budeme zbavovat?
          A co se týče přímo Jugase - jeden z dalších hráčů, ktere kupíme na hromadu, utrácíme peníze, nevyuzijeme a neprodáme bez značné ztráty. Klub ztrácî smysl pro racionální hospodaření.

          • Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

            Vladko (přítel SN)     před 6 lety 23.12.2018 06:07 |  
            10 2

            Asi moc nečtete a neposloucháte SN. Jinak byste věděl, že se Sukem existuje dohoda, že odejde až po případné kvalifikaci o LM. Možná je podobná dohoda uzavřená i s někým jiným. Taková dohoda je za odměnu za dobré služby. Tolik k prvnímu odstavci.
            My jsme Kubu prodali se ztrátou? Chceme ho prodat? Které hráče jsme koupili na hromadu a prodali se ztrátou?
            Tolik ke druhému odstavci.
            Fandíte Slávii?
            Pro jistotu SN jsou Slávistické noviny a LM je Liga mistrů.

            • Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

              Cross     před 6 lety 23.12.2018 14:39 |  
              3 9

              Řeč je o penězích. Ty bud vyděláme, anebo skoncime jako Stramacioniho Sparta. Zbytek jsou kecy.
              Za loňský rok jsme dle Transfermarktu v mínusu jen na prestupech cca 200 milionu korun. Plejáda hráčů, posedávajicîch na tribune, nebo mířících na hostování, roste. Ale vsechny kupujeme a platíme. A nekdy i nasíráme a v důsledku komplikujeme kariéru. Hraci jsou lidé a ne nejaký kanonfuter, ktery kupujeme, aby nesli do Sparty...
              Tvrdím, ze jsme se utrhli ze řetězu, kupujeme kvalitativně stále stejne hráče, kteří mužstvu nemohou přidat kvalitu a my je pak živíme a nakonec i prodáme se ztrátou. To se bohuzel stane v momentu, kdy nebude Liga mistrů. Tvrdík odstoupí s nastane chaos. Bylo by fajn, kdyby nase C muzstvo zase porazilo Spartu, je to na hřišti i dost realne, ale přijdeme s timhle na buben. Fakt ne.

              • Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

                Kenny     před 6 lety 23.12.2018 16:33 |  
                1 2

                Fotbal se nedá pouze přepočítávat na zisky , ale měl by primárně dělat radost. To je ten finální výstup. A to v současné době v našem podání funguje. A jestli někomu komplikujeme kariéru ? Ten hráč bez donucení z nějakých důvodů podepíše a vše si správně vyhodnotí, zda je to to, oč stojí.

              • Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

                iwanowicz     před 6 lety 24.12.2018 11:16 |  
                4 1

                Nevim jestli jsi videl tiskovku, ale tam p. Nezmar jasne rekl, ze hracu mame uz moc a aby se udrzela positivni atmosfera v kabine, budou muset nekteri odejit. Ze ale nemame potrebu resit to hned, ale bude se to resit behem pripravy a po ni, ze v priprave muzou prijit zraneni a nechceme nic podcenit. Takze sportovni usek o tom vi a ma to zjevne pod kontrolou. Mimoto p.Nezmar ma vystudovanou ekonomickou fakultu v Ostrave a v jednom rozhovoru rekl, ze nikdy nedela zadna ekonomicka rozhodnuti, ktera nema do detailu spocitane a ze je v utraceni penez velmi opatrny. Pro me je p. Nezmar zarukou toho, ze jsme se ze retezu neutrhli, vse ma sportovni usek promyslene a verim, ze tve obavy se nenaplni.

    • Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

      PetCC     před 6 lety 23.12.2018 11:51 |  
      2 3

      Koukám, že jste stále nepochopili, jak takový to článek vzniká. Což je divné, protože příkladů tu máme desítky, video na slavia.cz, nebo rozhovor v televizi a pak z toho někdo udělá otázky a odpovědi.
      Jenže často přehází nebu upraví slova, aby se to dalo číst a trochu poupraví kontext, aby to autorovi sedělo, takže pak to může vyznít jinak, než to bylo řečeno a myšleno.

      Takže vás všechny prosím, nejdřív se zamyslete, než po nějakém takovém článku někoho budete komentářem kritizovat.

      • Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

        Kenny     před 6 lety 23.12.2018 16:24 |  
        2 1

        Jak konkrétně mohl autor u tohoto článku přeházet slova či poupravit kontext, aby to vyznělo jinak ?

  2. Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

    o5aradecek     před 6 lety 23.12.2018 07:37 |  
    4 6

    V sobotním Sportu píše Jílek, že Sigma chce v zimě přivést stopera. Pokud by Kuba šel někam na hostování, tak tudy by mohl taky běžet zajíc.

    • Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

      pehacko     před 6 lety 23.12.2018 08:07 |  
      3 4

      nebo havlik

    • Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

      o5aradecek     před 6 lety 27.12.2018 11:46 |  
      0 0

      Prostě - pokud má jít na půl roku pryč, určitě bude lepší o záchranu bojující Sigma, než Zlín, který si uhrál svůj tradiční šestý flek a na jaře zase všechno prodá... Ona už poslední tři podzimní kola jsou z pohledu ševců velmi okatá (Jablonec, Plzeň, Teplice - 0 bodů, skore 1-8) :-) Do Zlína ne, prosím.

  3. Jugy

    Gino     před 6 lety 23.12.2018 08:08 |  
    2 12

    Kubovi fandím, ale trojka Ngadeu, Deli, Kudela je nyní TOP. Leda, že když by odešel Suk a Ngadeu se opět posunul na DZ - pak by se Kuba mohl střídat s Delim/Kudelou. S pokorným nepočítám a Frydrycha beru jako alternaci spíše už na to křídlo. Každopádně minimálně na jaro ale Kuba odejde na hostovačku, to vidím skoro jistě. Rozhodně bych s ním ale do budoucna počítal... kdo ví, jak dlouho u nás zůstanou Deli/Ngadeu a jak bude hrát Kudela za rok a půl, až mu bude 33.

    • Re: Jugy

      Rooney     před 6 lety 23.12.2018 09:25 |  
      16 6

      Ngadeu na DZ je pod Trpisem nesmysl... V jeho hre je i na stoperu na hrane co se tyce techniky, ale tam to vyvazi svou vybornou obranou

      • Re: Jugy

        Gino     před 6 lety 23.12.2018 11:29 |  
        0 7

        Já taky neříkám, že ho na DZ chci... napsal jsem jen, že si jinak nedokážu moc představit, že by se u nás Kuba teď dostal do hry. Ale evidentně je tu pár takových, co mu tu tribunu přejou, když koukám na ty mínusy :-))

        • Re: Jugy

          wimpy     před 6 lety 23.12.2018 11:33 |  
          5 2

          Že by Deli zůstal zdráv celé jaro je spíš zbožné přání, budou karty, může přijít zranění, k té "svaté trojici", o které jsi psal na začátku, bezpodmínečně potřebujeme ještě jednoho stopera.

          • Re: Jugy

            Gino     před 6 lety 23.12.2018 11:39 |  
            2 1

            Já myslím, že i tobě musí být jasné, když si pozorně přečteš Kubovo vyjádření, že stoperem číslo 4. být nechce... a já se mu nedivím. Ty možná ano, ale já mu přeju tu hostovačku, kde bude pravidelně hrát. Sorry za to.

            • Re: Jugy

              wimpy     před 6 lety 23.12.2018 11:42 |  
              7 1

              Nikdo nechce být stoperem číslo čtyři, to je jasný. Nicméně o flek se prostě musí poprat. Kuba měl před zraněním nejlepší čísla v lize co se týká vyhraných soubojů. Rozehrávku má zase horší, než Kúdela. Umím si představit, že bude zase v základu, nikdo tam nebude mít flek za to, jak hrál na podzim.

              • Re: Jugy

                Gino     před 6 lety 23.12.2018 11:45 |  
                0 2

                Já ho mám rád, takže si to představit umím také. Můj tip však je, že odejde na hostování do Zlína.

                • Re: Jugy

                  wimpy     před 6 lety 23.12.2018 11:50 |  
                  2 1

                  Ale jenom pokud přivedou jiného stopera, tedy nejspíš Krále. Ale tady si myslím, že Král by byl stejně připravován na alternaci za Součka. Teď by byl, kdyby Jugas odešel, čtvrtým stoperem Frydrych a tak nějak si všímám, že jemu Trpišovský věří jen na kraji. Čeká nás 16 zápasů v lize, minimálně dva (snad více) v EL a vrcholit bude MOL cup. Nasbírané karty máme, budou nucené pauzy. Jak víme, zranění se nám taky dvakrát nevyhejbaj.

              • Re: Jugy

                Kenny     před 6 lety 23.12.2018 16:22 |  
                8 5

                Přesně tak, nedávno byla bezkonkurenční dvojice Deli - Jugas. Kdyby oba nevyřadilo zranění, kdo ví, jak by to bylo dál. Co se týká té rozehrávky, pořád nechápu, kde se vzalo to omýlané, že Kúdela má lepší rozehrávku. Podle mě hraje nejčastěji tzv. na jistotu, stejně jako to hrával Jugas. Nejlepší a konstruktivní rozehrávku má jednoznačně Simon. I ten Míša se snaží o kolmici, ale více v tom chybuje.

          • Re: Jugy

            PetCC     před 6 lety 23.12.2018 11:52 |  
            1 6

            Na 4. máme Frydrycha, toho bych se nebál.

            • Re: Jugy

              iwanowicz     před 6 lety 23.12.2018 11:54 |  
              4 5

              Nemame, Frydrych je pravy bek.

            • Re: Jugy

              wimpy     před 6 lety 23.12.2018 11:55 |  
              5 1

              Jak píšu níž, Trpišovský Frydrycha, pokud vím, nedal na stopera ani v době nejvyšší nouze. Asi ví proč.

      • Re: Jugy

        iwanowicz     před 6 lety 23.12.2018 11:53 |  
        10 9

        Ngadeu vysekl uz nekolikrat v zapase zidanovku. Od jakeho jineho naseho hrace jsi neco takoveho videl? O jeho techniku bych se nebal, je dost slusna..

        • Re: Jugy

          Harvey     před 6 lety 23.12.2018 13:37 |  
          8 2

          To jestli vysekneš zidanovku z pozice stopera/štíta je o mentalitě a zodpovědnosti, ne o technice. To je klička, kterou umí každý hráč od juniorky. Umí ji i Kuba Jugas a Michal Frydrych určitě, o kterých bych jako o technicích nemluvil. Technika na pozici štítu je o kvalitním prvním doteku, otočení se s balonem (nedat si balon moc daleko od nohy) a podobných věcech.

          • Re: Jugy

            iwanowicz     před 6 lety 23.12.2018 15:04 |  
            11 7

            Ok, ja teda vazne nevim, jestli tuhle klicku ovladaji Frydrych s Jugasem. Za to vim, ze ji ovlada Ngadeu natolik, ze ji predvede i v zapase a psat o nasem mistrovi Afriky a kapitanovi Kamerunu, ze ma techniku na hrane i jako stoper mi prijde hodne mimo misu. A asi je zbytecny tady psat tem, co si mysli, ze techniku nema, ze kdyz hral v zaloze, udelali jsme titul.

            • Re: Jugy

              Harvey     před 6 lety 23.12.2018 15:20 |  
              7 6

              Je jedna věc mít v noze a druhá mít v hlavě. Abych to vysvětlil :D Jsou hráči co mají techniku výbornou, ale stejně si na kličku netroufnou a pak třeba hráči, kteří mají sebevědomí o něco vyšší než odpovídá jejich technice. To je podle mě příklad Míši. Prostě si věří, ale všichni víme, že to kouzelník s balonem není. Na stopera má podle mě techniku v pořádku, na štít budou jeho možnosti omezené technikou a je kvůli vysokému sebevědomí šance, že udělá fatální hrubku (to co tady dostali Traoré nebo Rotaň sežrat). Všechny Tvé argumenty jsou takové zvláštní...mistr Afriky, udělal se titul...to mu neberu, ale situace byla v té době úplně jiná. Jiný trenér, jiné herní pojetí, jiné složení zálohy (Barák), v Plzni nebyl ten prokletý Vrba atd.
              PS: stejný příklad hlavy a fyzických možností je Hušby. To je prostě flegmouš, byť jsme viděli, že s míčem dokáže zatáhnout jako Walcott, víckrát to neukáže, protože hlavu má prostě nastavenou jinak...klid, pohoda, rozvaha, myslet na zadní vrátka. Pro připomenutí tady:
              https://www.youtube.com/watch?v=s_Qvd1hbnug

          • Re: Jugy

            urs (přítel SN)     před 6 lety 23.12.2018 15:31 |  
            5 2

            Na vlastní oči jsem viděl v jednom z posledních videí "Před zápasem", jak Frydex neskutečně zalepil dlouhej pas..
            Sleduj, je to ve 25. vteřině:
            https://www.youtube.com/watch?v=78w0UlgTqFg
            Z mě to je technik jako bejk, anebo je tohle normální?? :D

            • Re: Jugy

              Harvey     před 6 lety 23.12.2018 15:36 |  
              1 3

              Tak máme náhradu za Součka i když tohle je možná skill alá Olayinka. Nechápu, proč jsme kupovali Balutu, když se nám v širším kádru schovávají takové poklady.

              • Re: Jugy

                urs (přítel SN)     před 6 lety 23.12.2018 17:57 |  
                1 0

                Moje řeč! :)) Hezký vánoce! :)

            • Re: Jugy

              Harvey     před 6 lety 23.12.2018 15:36 |  
              3 1

              Frydex :D :D :D

        • Re: Jugy

          Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 23.12.2018 16:35 |  
          6 1

          No to fakt neni měřítko. Zidanovku jsem se naučil jako žák a ne jen s fotbalovým balonem ale i s tenisákem, to je prostě o tréninku jedné kličky pořád dokola.
          Bohužel moje ostatní fotbalové dovesnoti jako přesná přihrávka a čtení hry na jakékoli pozici v poli byly příšerné. Naštěstí mě vždycky bavilo chytat :)

          MNN opravdu není tvořivý záložník, kterého na DZ chce Trpišovský.

        • Re: Jugy

          Rooney     před 6 lety 25.12.2018 18:39 |  
          2 0

          Ze vysekne zidanovku je sice hezke, ale umis si predstavit, ze na nem bude stat vetsina nasi rozehravky z hloubi pole? Protoze to by ho na Souckove pozici cekalo.

          On ma na stopera slusnou rozehravku a obstal i v roli DZ pod Silhavym, ale Trpisovsky potrebuje pro svoji hru nadstandartni rozehravku i u stopera. V tomhle ohledu je to pod JiT na hrane a v zakladu je proto, ze v defenzivnich schopnostem naopak nema konkurenci.

    • Re: Jugy

      PetCC     před 6 lety 23.12.2018 11:56 |  
      3 5

      Pokud příprava proběhne bez problémů, tak určitě trenér nebude do obrany zasahovat a řekl bych, že by bylo prospěšné Jugasovo hostování. Sedm hráčů do obrany by mělo stačit, tak aby se všichni dostali do hry.

      • Re: Jugy

        wimpy     před 6 lety 23.12.2018 11:59 |  
        1 1

        A když do ní nebude zasahovat, to bude stoperská dvojice Ngadeu - Kúdela?

        • Re: Jugy

          smely (přítel SN)     před 6 lety 23.12.2018 17:43 |  
          3 0

          Míša má 7 zlutejch tzn. že na jaře bude určitě min 2 zap. out...

          • Re: Jugy

            wimpy     před 6 lety 24.12.2018 00:52 |  
            2 0

            Proto to píšu. Ondra Kúdela tři. Takže zasahovat se bude během prvních pár kol.

            • Re: Jugy

              smely (přítel SN)     před 6 lety 24.12.2018 08:43 |  
              2 0

              Tipují, že ji oba dostanou hned proti Teplakam, když pak hned hrajeme s prádelnou...:-)

    • Re: Jugy

      iwanowicz     před 6 lety 23.12.2018 12:01 |  
      12 1

      Nez se Jugas zranil, byl v zakladu a obrana slapala vyborne, po uzdraveni ho tam jednoduse nepustil zpatky Kudela, ktery byl v zivotni forme ted na podzim. Neni ale jediny duvod si myslet, ze Jugas nema na to dostat se do zakladu zpatky,.

      • Re: Jugy

        p!erreCORE     před 6 lety 23.12.2018 15:34 |  
        8 1

        presne! a i proto tu mame zimni pripravu,.. a ja tvrdim,ze pokud bude Kuba Jugas lepsi nez Deli, MNN nebo Kúdela,at hraje a ja budu rad..

    • Re: Jugy

      Gino     před 6 lety 23.12.2018 15:58 |  
      1 18

      Hele, vy minusovaci. Co Vam na Kubovi tak vadi?

      • Re: Jugy

            před 6 lety 23.12.2018 17:32 |  
        1 25

        ti minusaci jsou važně diagnoza, souhlas - nemaj ani na to napsat proč

        • Re: Jugy

          buran     před 6 lety 25.12.2018 10:14 |  
          6 0

          Neřeš pořád plus , mínus, alespoň víš , že si ten tvůj příspěvek někdo přečetl to je snad důležité,ne? Alespoň víš ,že se někdo zamyslel nad tím co píšeš, chápeš?

      • Re: Jugy

        Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 23.12.2018 21:27 |  
        17 3

        1) nekomu muze vadit, ze Jugas neni v elitni trojce

        2) nekomu se nemusi libit myslenka Nagadeu na DZ

        3) nekdo muze chtit Frydrycha jenom na stopera, protoze na beku se mu nelibi

        4) nekomu se nemusi libit,ze Jugase posilas jasne na hostovacku

        5) nekomu se nemusi libit,ze s nim urcite pocitas do budoucna

        6) nekdo se mohl v mobilu ukliknout

        Vazne je nutny se porad divit, proc ma nekdo nejake minusy?

        Proste se smirte s tim, ze tady minusy jsou a ze slouzi k vyjadreni nazoru, aniz by bylo nutne k tomu cokoliv psat. Clovek se tu tesi na novy prispevek a pak zjisti, ze tu nekdo resi akorat minusy. To je pak totalni zklamani. Ale kdyz vidim kolik vas je a jak se to neustale opakuje, tak by bylo lepsi ty minusy zrusit. Nechte jenom plusy, na ty se nikdo nastesti nepta..


        • Re: Jugy

          Gino     před 6 lety 23.12.2018 22:18 |  
          4 13

          Aneb jak si najit nejaky to minus uplne vsude... to uz chce fakt talent, ale o tom bohuzel nase dnesni spolecnosti asi vazne je.... to uz proste maji lidi v sobe nejak zakodovany.

          • Re: Jugy

            Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 23.12.2018 23:20 |  
            8 3

            Ja si spis myslim, ze dnesni spolecnost je o tom, ze se lidi nedokazou povznest nad jinym nazorem, at uz treba vyjadrenym formou minusu. Mimo to nejak nechapu, jak jsi prisel na to, ze lidem musi vadit neco zrovna na Kubovi? Tvuj prispevek obsahuje jak jeho soucasne hostovani, tak i jeho nasledny navrat.
            Jo a minus jsem ti nedal..

            • Re: Jugy

                  před 6 lety 24.12.2018 10:38 |  
              1 15

              pokud by to tak bylo tak ok. tady napisu pozitivni prispevek a dostanu 10 minusu. to neni nesouhlas, to je ucelove. proto jsem se ptal admina, aby bylo videt, kdo ty minusy dava, kdyz uz se neumi jinak vyjadrit

              • Re: Jugy

                hajnej     před 6 lety 24.12.2018 11:29 |  
                12 0

                Neřeš pořád ty mínusy, jsou Vánoce! Hodně zdraví a štěstí a pohodu všem přeji a tobě speciálně i co nejvíc mínusů -))

                • Re: Jugy

                  hajnej     před 6 lety 24.12.2018 11:31 |  
                  3 2

                  NEJMÍŇ samozřejmě, asi nějaký vánoční šotek :-)

            • Re: Jugy

              Gino     před 6 lety 24.12.2018 13:09 |  
              1 1

              Protoze jasne pisu, ze Kubovi fandim a pral bych si, aby zustal nas. A jemu zase, aby si treba pul roku/rok zahral ve Zline, jestli by to melo dopadnout tak, ze by u nas zase sedel jen na tribune (z hostovacky si ho taky muzeme stahnout kdykoliv). A lidi se muzou uminusovat, tak se samozrejme ptam, co jim na Kubovi tak vadi. Osobne to chapu bud tak, ze by ze Kuby radeji bud uplne zbavili, nebo ho meli u nas na tribune.

  4. Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

        před 6 lety 23.12.2018 12:13 |  
    5 17

    michel nemá v cechach konkurenci, muze hrat zprava i zleva. to jen duml a šilhavý z něj udělali DZ. je to stoper a to je jeho místo. s kudelou jasná první dvojka do ligy i poháru. Simon je dobrej ale trochu skleněnej, takže jako trojka. jestli přijde král, tak na alternaci suka. jugas je podobný tahoun jako coufal ale na jaře nemá místo a mohl by zlínu na hostovačce pomoci. frydrych je na alternaci s coufalem, toho bych do stoperu nepocital, i kdyz jako stoper prišel. ja myslim ze to je dobre poskladany, akorat furt nevím co s matoučkem- ten kluk je skromnej ale zatím krom kodaně žádná hitparáda. myslím že to v klidu i přes dementní nádstavbu uhrajem.

    • Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

      Betynka58     před 6 lety 24.12.2018 00:09 |  
      19 1

      Zajímavá úvaha - když je Simon trochu skleněnka, tak je až stoper č. 3? Podle mne je Deli pořád jasná stoperská jednička, a pokud je zdravý, rozhodně by měl nastupovat.

      • Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

            před 6 lety 24.12.2018 10:34 |  
        0 8

        právě proto že je stále zraněný ... nebo není jasné co míním přirovnání ke skleněnce?

      • Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

        iwanowicz     před 6 lety 24.12.2018 10:59 |  
        1 1

        Podle me je momentalne jednicka Ngadeu. :) Jinak nevim, jestli ma neco s kolenama jak se tu pise, kazdopadne trener rekl v rozhovoru, ze mu mimo jine vypadava rameno, ktery si umi sam pak nahodit zpatky a to je asi komplikace velka. Uz se to jednou v zapase stalo a dohraval s rukou prifacovanou k telu.

        • Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

              před 6 lety 24.12.2018 11:14 |  
          3 4

          jasna jednicka. hlavne cte naprosto skvele hru a nedrbe to aby na sebe upozornil. balony na delsi vzdalenost trochu problem, ale od toho tam jsou jini.

  5. Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

    golfer     před 6 lety 23.12.2018 20:01 |  
    8 1

    Vím, mimo téma, sorry, ale právě jsem dokoukal zápas Eupen - Genk 0:2. Ve dvacáté minutě 0:2 a od té doby hráli hosté totál údržbu. Domácí je dost přehrávali, ale nedokázali dát gol ani z loženek. Bylo vidět, že Genk hraje to co potřeboval, ale ta bohorovnost .... Do 20. minuty převaha jako když hrají naši hoši, ale potom .... Tak doufám, že my bychom toto dokázali potrestat.

    • Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

          před 6 lety 24.12.2018 10:39 |  
      2 19

      za toto zaslouzis min 7 minusu

      • Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

        iwanowicz     před 6 lety 24.12.2018 10:53 |  
        5 6

        Slavo, i kdyz jsi fakt exot s tema minusama, je Stedry den, davam ti plus. :)

        • Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

              před 6 lety 24.12.2018 10:56 |  
          1 20

          kdyz se mi neco nelibi tak jsem exot?

  6. Re: Chci hrát a ne se na fotbal dívat z tribuny, říká stoper Jugas.

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 26.12.2018 11:33 |  
    0 1

    A ty mas nejakej patent na jedinej, spravnej nazor?