Evropská liga

Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

Slávisté se v prvním jarním kole Evropské ligy o postup do osmifinále utkají s belgickým KRC Genk. Už teď je jisté, že první zápas budou hrát doma na Valentýna, 14. února. Odveta venku je pak na programu hned o týden později.

Slavia byla při losu nenasazená, mohla tak narazit na některého z 11 vítězů skupin Evropské ligy (regule neumožňují v tomto kole zápasy týmů ze stejné základní skupiny, takže na Zenit Slavia narazit nemohla) a nebo na čtyři nejlepší týmy ze třetích míst skupin Ligy mistrů (Inter, Neapol, Valencia, Benfica).

Los byl ke Slavii poměrně milosrdný, když se český lídr ligové tabulky vyhnul všem číhajícím velkoklubům a místo toho se o postup do osmifinále utká s KRC Genk, který vede belgickou ligovou tabulku po 19 kolech s bilancí 12-6-1 (42 bodů) o sedm bodů před dvojicí Bruggy, Antverpy, nedávný soupeř Slavie z předkola Evropské ligy Anderlecht je pro zajímavost až čtvrtý a ztrácí na Genk 11 bodů. Útočník Genku Mbwana Samata z Tanzánie vede ligovou tabulku střelců s 12 brankami, navíc další hráči Leandro Trossard a Ruslan Malinovsky mají na kontě 9 a 8 ligových branek.

Jak už to tak bývá, kádr belgického týmu je silně mezinárodní, trenérem je však Belgičan Philippe Clement. Nejcennějším hráčem dle Transfermarktu je dvacetiletý norský defenzivní záložník Sander Berge (12 milionů Eur) následovaný již výše zmíněným Trossardem (10 milionů Eur). V Genku má smlouvu také český stoper Jakub Brabec, ten je však aktuálně na hostování v tureckém Rizesporu.

Genk vyhrál svou skupinu Evropské ligy, ve které se utkal s Malmö, Besiktasem a Sarpsborgem, se ziskem 11 bodů (3-2-1) a skóre 14:8, brankově se prosadilo hned devět různých střelců. Genk postupně porazil doma Malmö 2:0, pak prohrál na hřišti Sarpsborgu 1:3, vyhrál na hřišti Besiktase 4:2, doma se stejným soupeřem remizoval 1:1, v Malmö remizoval 2:2 a základní skupinu zakončil výhrou nad Sarpsborgem 4:0.

 

R32 - Čtvrtek 14. 02. 2019 18:55

Evropská liga, 2018/2019
0 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

KRC Genk
KRC Genk

Komentáře (231)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Los Evropské ligy

    dupy77     před 6 lety 17.12.2018 13:00 |  
    0 0

    Tak jdeme na to přeji si Leverkusen a stovky slávistů v hledišti

  2. Re: Los Evropské ligy

    goop     před 6 lety 17.12.2018 13:02 |  
    2 1

    To jsou nervy, ty pičo...

  3. Re: Los Evropské ligy

    Ferky     před 6 lety 17.12.2018 13:02 |  
    1 0

    Srdce říká Arsenal, rozum Dynamo Zagreb nebo Genk.

  4. Re: Los Evropské ligy

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:03 |  
    0 0

    Já chci Benficu, ale tipuju Villarreal.

  5. Los

    Makii     před 6 lety 17.12.2018 13:05 |  
    1 0

    Brala bych Milán :) Nechci žádné Španěly... uuuf, uvidíme!!

    • Re: Los

      Ondráš     před 6 lety 17.12.2018 13:06 |  
      1 0

      Taky to tak mám.

      • Re: Los

        Makii     před 6 lety 17.12.2018 13:17 |  
        0 0

        Sakra :(

  6. Re: Los Evropské ligy

    goop     před 6 lety 17.12.2018 13:06 |  
    1 0

    Bral bych cokoli, přes co se dá postoupit. Třeba Záhřeb.

    • Re: Los Evropské ligy

      goop     před 6 lety 17.12.2018 13:14 |  
      0 0

      Kua, tak je dostala Plíseň

      • Re: Los Evropské ligy

        goop     před 6 lety 17.12.2018 13:15 |  
        0 0

        Salcburk taky pryč...

  7. Re: Los Evropské ligy

    fleder     před 6 lety 17.12.2018 13:14 |  
    0 0

    Tak Plíseň má slušnou šanci se Záhřebem...

    • Re: Los Evropské ligy

      PetCC     před 6 lety 17.12.2018 13:18 |  
      5 0

      Hlavně je to přímej souboj o koeficient.

      • Re: Los Evropské ligy

        fleder     před 6 lety 17.12.2018 13:47 |  
        0 1

        Tak pak je otázka, zda jim přát či nikoliv :-)

        • Re: Los Evropské ligy

          Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 15:50 |  
          2 0

          Určitě přát CZ týmu. 1) koeficient, 2) budou tříštit síly, 3) my taky takže, 4) Hajduk vs Dinamo, taky fandím proti RB, 5) přímý souboj o pořadí.

  8. Re: Los Evropské ligy

    pethead (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:14 |  
    0 0

    Prádelna má teda kliku...

  9. Re: Los Evropské ligy

    Arya     před 6 lety 17.12.2018 13:14 |  
    0 0

    tvl ty maj štěstí....

  10. Re: Los Evropské ligy

    goop     před 6 lety 17.12.2018 13:17 |  
    0 0

    ciwe

    • Re: Los Evropské ligy

      goop     před 6 lety 17.12.2018 13:18 |  
      2 0

      Genk, pěkná volba. Zajímavá destinace a hratelný.

  11. Re: Los Evropské ligy

    murena     před 6 lety 17.12.2018 13:17 |  
    0 0

    Teď Slavia a je to Genk

  12. Re: Los Evropské ligy

    johnynz     před 6 lety 17.12.2018 13:17 |  
    0 0

    Jupí :))

  13. Re: Los Evropské ligy

    PetCC     před 6 lety 17.12.2018 13:17 |  
    2 0

    Genk, hratelný

  14. Re: Los Evropské ligy

    Max1     před 6 lety 17.12.2018 13:18 |  
    1 0

    Genk.....celkem super mohlo to byt horší

  15. Re: Los Evropské ligy

    Gibi     před 6 lety 17.12.2018 13:18 |  
    0 0

    Super !!!

  16. Re: Los Evropské ligy

    fleder     před 6 lety 17.12.2018 13:18 |  
    0 0

    Genk, tak to je docela milosrdné se šancí na postup. A s Plísní v dalším kole :-)

  17. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    zeleznik2     před 6 lety 17.12.2018 13:18 |  
    0 0

    No tak nevím Genk

  18. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    Obr     před 6 lety 17.12.2018 13:18 |  
    1 0

    Za me spokojenost

  19. Re: Los Evropské ligy

    Arya     před 6 lety 17.12.2018 13:19 |  
    1 0

    Jo tak mi virtuální los zase z půlky vyšel :D

    • Re: Los Evropské ligy

      Thane (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 14:27 |  
      5 0

      vysla ti slavia?

      • Re: Los Evropské ligy

        Arya     před 6 lety 17.12.2018 14:49 |  
        0 0

        Jo :D

  20. Re: Los Evropské ligy

    Ondráš     před 6 lety 17.12.2018 13:19 |  
    7 0

    Genk asi trochu favorit, ale rozhodně hratelný, přitom Belgáni docela atraktivní..dobrej los.

    • Re: Los Evropské ligy

      Arya     před 6 lety 17.12.2018 13:21 |  
      1 0

      Asi kromě Záhřebu nejhratelnější...

      • Re: Los Evropské ligy

        Ondráš     před 6 lety 17.12.2018 13:46 |  
        2 0

        Možná jo, ale favorit bychom nebyli stejně ani v jednom případě.

  21. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    Virgil1956     před 6 lety 17.12.2018 13:20 |  
    4 0

    Z toho, co tam v tu chvíli zbylo, je to nejpřijatelnější varianta. Ale bude to maso :)

  22. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    sadlos (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:20 |  
    6 0

    Tak pro české celky to asi nemohlo dopadnou schůdněji. Sice žádné terno alá Anglie, ale jednoduššího soupeře pro postup dál v této fázi tam asi nevidím...

  23. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    urs (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:21 |  
    0 0

    Asi to bude kdo z koho, tak uvidíme! :)

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:23 |  
      8 7

      Jen aby to nebylo "kdo s koho". ;-)

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        Mimoň     před 6 lety 17.12.2018 13:29 |  
        0 2

        Wulfe... já už vím...ty budeš učitel Českého jazyka!? :-D

        • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:31 |  
          5 6

          Ne, jen milovník češtiny a taky trochu rejpal. Ale nechci se nikoho dotknout, tak mi nenadávej. :-)

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        urs (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:31 |  
        0 0

        Nad tím jsem právě kůli tobě zapřemejšlel a vyšlo mi tam zetko, jakože z koho z čeho - 2. pád :D

        • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:32 |  
          1 0

          No on je to nějakej pozůstatek ze staročeštiny, takže se to nedá posuzovat dle současných pravidel. ;-)

          • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

            pethead (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:44 |  
            3 0

            Přesně tak, je to pozůstatek ze staročeštiny a nejedná se o 2. pád, nýbrž o pád 4. Podobným případem je i spojení "být s to (něco udělat)"...

            • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:48 |  
              1 0

              A já si dřív myslel, že to není "být s to", ale "být 100" :-)

              • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

                pethead (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:57 |  
                3 0

                Tak to 100 %ně :))

              • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

                Novasinho     před 6 lety 17.12.2018 22:42 |  
                1 0

                Ne ne, správně to je "být 100ch"! ;-)

            • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

              JS (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 14:10 |  
              0 1

              Velmi dobře.. :) Btw. pánové, sledujete na Twitteru Jazykovědmu? Občas má vážně zajímavé poznatky.

              • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

                pethead (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 14:13 |  
                1 0

                Teď už ano. :) Díky za tip.

              • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

                Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 14:27 |  
                0 0

                Ne, nemám účet na twitteru. Zkusím požádat syna, aby mi s tím pomohl. :-)

          • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

            urs (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 15:10 |  
            1 0

            Jojo, já původně napsal esko, ale při vzpomínce na Wulfa jsem použil znění současné - supr výjimka, zůstatky já rád. ;)))

  24. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    slaviator     před 6 lety 17.12.2018 13:24 |  
    12 0

    My i Plzeň hodně dobrej los!

  25. .

    iwanowicz     před 6 lety 17.12.2018 13:25 |  
    4 0

    Pral jsem si hratelnyho soupere, takze spokojenost. Hlavne Genk nepodcenovat, hrajou fakt dobre. Plzen ma Zabreh, takze v boji o cesky koeficient to je dobry los.

    • Re: .

      DF007     před 6 lety 17.12.2018 13:30 |  
      16 0

      Tak Zábřeh by dát mohli, ale se Záhřebem by měli problém

      • Re: .

        Novasinho     před 6 lety 18.12.2018 07:29 |  
        0 0

        Milý Břehu, ze Záhřebu :-)))

  26. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    zeleznik2     před 6 lety 17.12.2018 13:27 |  
    0 0

    No ještě jednou jsem se díval koho jsme mohli dostat: Chelsea, Sevilla, Dynamo Kyjev, Valencia, Benfica, Neapol a Inter Milán, takže asi nejhratelnější soupeř..škoda, že začínáme doma..

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      PetCC     před 6 lety 17.12.2018 13:30 |  
      2 0

      Nenasazení začínají doma, to bychom museli skupinu vyhrát.

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        zeleznik2     před 6 lety 17.12.2018 13:33 |  
        1 1

        jo díky za info, právě proto mrzí, že jsme jí nakonec nevyhráli...

  27. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:30 |  
    2 1

    Genk momentálně suverénně vede belgickou ligu a před slavným Anderlechtem, na který máme nepěkné vzpomínky, má náskok 11 bodů.

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      fleder     před 6 lety 17.12.2018 13:31 |  
      0 2

      Náskok má o 7, nikoli 11..

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:34 |  
        3 0

        Jo, před druhým, ale já je srovnával s Anderlechtem a před těma maj 11 bodů.

  28. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    VanDel     před 6 lety 17.12.2018 13:30 |  
    3 2

    V danou chvíli co bylo v osudí je Genk to nejlepší možné. S losem musí být spokojenost.

  29. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:31 |  
    2 0

    Genk vypada samozrejme nejlip, ale byl bych na pozoru. Vedou suverene belgickou ligu, takze musi mit dobry tym...

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      VanDel     před 6 lety 17.12.2018 13:34 |  
      0 2

      Tam jde o to, že belgická liga je dost vyrovnaná. Ligu vedou, ale statistika 12-6-1 zase nijak omračující není.

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:37 |  
        2 0

        No mají po 19 kolech náskok 7 bodů na druhé Bruggy a třeba 11 bodů na čtvrtý Anderlecht, tak žádní nazdárci nebudou...

        • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

          VanDel     před 6 lety 17.12.2018 13:42 |  
          2 2

          Ano, ligu vedou, se slušným náskokem. Ale jak píšu, jejich liga je hodně vyrovnaná. Za nima druhé Brugy mají statistiku 10-5-4.......na druhé místo je to dost ztrát.

          • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

            Gino     před 6 lety 17.12.2018 13:55 |  
            4 1

            Tvl tak právě proto, že je ta liga tak vyrovnaná, je náskok 7 bodů na druhého (resp. 11 na Anderlecht) ještě obdivuhodnější, ne?

            • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

              VanDel     před 6 lety 17.12.2018 14:05 |  
              2 3

              Tywole to teda opravdu ne. Pokud je ta liga vyrovnaná, tak to znamená, že tam nikdo extra nad ostatníma nevyčnívá. A proto Genk vede o 7 bodů i s nijak zázračnou statistikou 12-6-1. Tudíž že ani oni v domácí lize nijak extra nedominují, ale zejména ztráty ostatních jim dovolí mít takový náskok.
              A proč se tu furt zmiňuje Anderlecht ?? To je sice slavné jméno, ale momentálně mají asi takovou kvalitu jako Sparta u nás. Mam takový dojem, že teď nedávno vyhodili trenéra.

              • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

                o-cab     před 6 lety 17.12.2018 14:13 |  
                1 0

                panove oba mate pravdu:))

              • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

                Gino     před 6 lety 17.12.2018 14:20 |  
                0 0

                Tak ještě jednou - body, body, body... pokud vedeš o 7 bodů v jinak velmi vyrovnané lize, tak je to o to cennější a svědčí to o tvé kvalitě. Ještě něco?

                • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

                  VanDel     před 6 lety 17.12.2018 14:24 |  
                  0 1

                  Ještě něco ? Tak třeba jedno srovnání. Jejich momentální bodový zisk po 19.kole by jim v naší lize stačil pouze na třetí místo s tříbodovou ztrátou na druhého. Takže prostě nijak suverénní nejsou, jenom ti druzí prostě ztrácí každý s každým, tzn. že tam není žádný další tým, který by kvalitativně vyčníval nad ostatníma.

                  • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

                    Gino     před 6 lety 17.12.2018 15:26 |  
                    0 0

                    Hele, dobře.. já myslím, že tu diskuzi uzavřeme takhle... já řeknu, že Genk jsou másla z hodně vyrovnaný belgický ligy, takže to, že jí vedou o 7 bodů vlastně nic neznamená... ty budeš spokojenej a mě to nic neudělá ;-)

  30. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    Mimoň     před 6 lety 17.12.2018 13:31 |  
    0 2

    Co pro náš případný postup skvělý soupeř...ale POZOR NA PODCENĚNÍ

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      bububu (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:33 |  
      8 0

      Toho bych se fakt nebál, museli bychom být padlí na hlavu, abychom podceňovali vedoucí tým belgické ligy :)

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      Ondráš     před 6 lety 17.12.2018 13:36 |  
      3 3

      Tak podcenění myslím nehrozí:) Mají určitě kvalitnější tým než my, ale když budeme mít formu, tak se postup při troše štěstí dá udělat. A když vypadnout, tak snad ne s ostudou, což bych si u takovýho Arsenalu nebyl jistej.

  31. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    rak (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:33 |  
    0 0

    Tak asi to není nejhorší, ale favority zcela jistě nejsme. Mají v žebříčku první stovky hráčů EL 5 hráčů narozdíl od nás (Ngadeu, Souček). Jméno není nijak známé. Až v posledních letech. Tak by to někoho mohlo vést k podcenění. Věřím ale, že Trpiš to určitě nebude a patřičně si je nastuduje, jako vždy. Myslím, že třeba Plzeň to má trochu snažší, i když v Záhřebu to může být divoké.

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      o-cab     před 6 lety 17.12.2018 14:29 |  
      0 0

      me prvni myslenky po precteni vyjadreni hracu byly presne na zapas v Bordeaux. snad nikdo nebude tak nezodpovedny. doufam, ze nas trochu zchladi nekdo v zimni priprave. na postup mame, ale ne s timto pristupem

  32. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    DF007     před 6 lety 17.12.2018 13:33 |  
    12 10

    Špatný los. Velmi těžký, málo atraktivní a ještě si všichni budou myslet (i tady už tak píší), že je to hratelný soupeř a měli bychom je smáznout. Stačí se podívat, kde je belgický fotbal.

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      nobiczek (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:42 |  
      1 0

      Neřekl bych, že si někdo myslí, že bychom je měl smáznout.. Pro mě atraktivní soupeř, těžký, ale při našem dobrém výkonu a troše štěstí hratelný.

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        DF007     před 6 lety 17.12.2018 13:44 |  
        3 0

        Možná bych to upřesnil. Jeden z těch nejméně atraktivních co v koši byl.

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      Ondráš     před 6 lety 17.12.2018 13:42 |  
      10 0

      Já teda nesouhlasím s tím, že není atraktivní..mi přijde docela atraktivní i zajímavej na výjezd. Ale souhlasím, že je plno fans může trochu podcenit, což teda není na místě. Ale jestli tady někdy chceme hrát LM, tak se zase nemůžeme zesrat ze soupeře typu Genk. Favoriti nejsme, ale o postup se dá hrát, ne že ne.

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        DF007     před 6 lety 17.12.2018 13:44 |  
        2 5

        V atraktivitě výrazně zaostává za celky jako jsou Chelsea, Aresenal, Inter, Neapol

        • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

          bububu (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:47 |  
          3 0

          To sice jo, ale zároveň je u něj šance postoupit. U shora jmenovaných je ta šance minimální, možná určitá u těch Italů, kteří mají tendenci na EL z vysoka s....

          • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

            DF007     před 6 lety 17.12.2018 13:51 |  
            1 4

            A jsme přesně u toho. Podceňování soupeře. Vedoucí tým belgické ligy určitě nebudou žádní nazdárci. Matně si vzpomínám na záložníka Ukrajiny, který nám dal ve vzájemném zápase reprezentací branku.

            • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

              bububu (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 15:22 |  
              0 0

              A copak někdo Genk podceňuje? Jakékoliv podcenění si zkrátka nelze vůbec představit, nemáme v týmu idioty. Jistě si všichni v čele s Trpišem uvědomují, že k postupu bude potřeba podat v obou zápasech naprosto špičkový výkon na 100 % našich možností. A ani to nemusí stačit...

        • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

          Ondráš     před 6 lety 17.12.2018 14:00 |  
          2 0

          Za mě by byl asi ještě lepší ten Inter - opravdu atraktivní a myslím, že je tam velice reálná šance, že by nás těžce podcenili. Ale i tenhle los beru. Ty ostatní jmenovaný týmy jsem určitě nechtěl (ne v této fázi).

          • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

            andre-21     před 6 lety 18.12.2018 10:05 |  
            0 0

            Když vytáhli chvilku předtím Inter, tak jsem si říkal, že je velká škoda, že nepadl k nám. Pro fanoušky zvučnější jméno a řek bych, že hratelnější. Genk má podle mého kvalitnější mužstvo. Zajímavý byl z tohoto pohledu ještě Leverkusen.

            Ale jak tu někdo podotkl - v této fázi je to už skoro jedno a všichni soupeři museli v předchozí fázi prokázat kvalitu.

            Za sebe jsem hrozně rád, že jsme se hlavně vyhli soupeři ze Španělska a asi i Anglie. Doufám, že na ně narazíme až v další fázi :-)

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:45 |  
      5 0

      Kdo byl ve tvých očích hratelnější soupeř než Genk?

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        DF007     před 6 lety 17.12.2018 13:47 |  
        1 0

        Hratelnější asi ne, ale atraktivní určitě

        • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:49 |  
          1 0

          Takže ten los dopadl pro nás dobře.

          • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

            DF007     před 6 lety 17.12.2018 13:55 |  
            3 0

            Vysvětluji to v jiném vlákně. V této fázi už jsou všechna mužstva kvalitní a hratelná přibližně stejně. Rozhodně nejsme a nebudeme favorit, jak si tady spousta lidí myslí. Bohužel český a belgický fotbal jsou dva zcela rozdílné světy.

            • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

              Maeden (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 14:21 |  
              2 0

              Projel jsem diskusi a nic o favoritovi jsem tu nezaznamenal, maximálně názor, že jsou hratelní. Což je pravda, srovnáme-li Genk s týmy z Anglie, Německa, Španělska - tam se jedná o úplně jiné vesmíry.

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        DF007     před 6 lety 17.12.2018 13:49 |  
        1 4

        Ale ono si v této fázi už moc hratelných soupeřů vybírat nelze. Jsem přesvědčený, že vedoucí tým belgické ligy musí mít vysokou kvalitu. Jen my je tady budeme pořád podceňovat.

        • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

          fredydj (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:52 |  
          4 0

          Kdo kde koho podceňuje?

          • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

            DF007     před 6 lety 17.12.2018 13:54 |  
            1 3

            Čti pozorně. Hratelný soupeř, máme na postup, šance jsou 50-50 atd. Já to prostě vidím jinak. Soupeř je velmi těžký a postup je možný stejně jako proti atraktivnějším soupeřům.

        • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:53 |  
          4 0

          Nemyslím si, že by někdo tvrdil, že si dojdeme ke snadnému postupu. Pouze z toho co nás mohlo čekat, jsme dostali nejpřívětivějšího soupeře. Možná i tak bude tento tým nad naše síly, ale rozhodně dávám Slavii větší šanci než se utkat s Interem, Benficou anebo Chelsea.

          • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

            DF007     před 6 lety 17.12.2018 13:56 |  
            0 10

            A mně by se třeba Benfica zdála hratelnější

            • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

              Ondráš     před 6 lety 17.12.2018 14:01 |  
              3 0

              Benfica by nás krutě vypráskala.

          • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

            andre-21     před 6 lety 18.12.2018 15:22 |  
            0 0

            Anglické a španělské týmy, tp by bylo s malou šancí na postup, ale s italskými bychom se měřit mohli. Kvalitativně jsou lepší, ale obecně se českým týmům proti nim daří. Nebál bych se ani té Neapole, ale ta už by nás tolik nepodcenila, jako Plzeň.

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      mis3     před 6 lety 17.12.2018 15:47 |  
      7 0

      já bych to celé shrnul tak, že já tedy půjdu na Slavii, ne na Genk :-*

  33. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    bububu (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:36 |  
    1 0

    Super los. Atraktivní, ale hratelný soupeř. Navíc vzdálenost optimální.

    Bude to ale nesmírně těžké, v žádném případě nejsme favorit. Spíš bych viděl postupové šance 50:50. Výhodou může být, že si to s námi Genk nejspíš půjde rozdat na férovku. Jestli budeme pokračovat v našich letošních pohárových výkonech (s výjimkou v Bordeaux), tak věřím, že můžeme postoupit.

    Těším se!

  34. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    asanin     před 6 lety 17.12.2018 13:39 |  
    6 0

    Genk je velmi kvalitní tým, ale přesto si dovolím říct, že šance jsou 50:50... Vedou belgickou ligu relativně suverénně... doma mají bilanci 6-3-1 skóre 19:9 a venku 6-3-0 skore 25:9... Je to tedy velmi ofenzivní tým, podobně jako my... V evropské lize měli podle mě relativně jednoduchou skupinu, kde byl sice Besiktas, ale dále pak průměrný Sarpsborg a Malmö. Relativní výhodou by mohlo být to, že v Belgii je jen velmi krátká zimní pauza... Genk hraje ještě 19.12. pohár a 26.12. ligu v Eupenu... Pak hned hrají 18. 1.2018 znovu ligu... Čili příprava téměř žádná a minimální odpočinek... Toho bychom mohli využít...

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      Ondráš     před 6 lety 17.12.2018 13:43 |  
      7 0

      A nebo naopak budou rozehraní a my po zimní pauze ne..to záleží na úhlu pohledu, co je výhoda:)

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      bububu (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:44 |  
      3 0

      To spíš bude hrát v jejich prospěch, že narozdíl od nás budou rozehraní. Malmö je podle mě dobrý, zbytečně podceňovaný tým.

      Nechci porovnávat náročnost skupin, Genk posbíral jen o bod víc než my. V lize jsou na tom také dost podobně. Bude to zajímavý fotbal.

  35. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    mis3     před 6 lety 17.12.2018 13:39 |  
    4 0

    Hele je to opravdu hratelný, ta jejich skupian byla taková divná sice Besiktas (3.), ale s nima tam byli nějací Švédi (2.) a Norové.

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      Hajsi     před 6 lety 17.12.2018 14:13 |  
      6 0

      Nějací Švédi :D to řekni za řekou

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        mis3     před 6 lety 17.12.2018 14:23 |  
        11 0

        nojo, když RB vyřadila z pohárů už půlka Skandinávie a Balkánu...

  36. Genk

    Borgetti     před 6 lety 17.12.2018 13:42 |  
    6 0

    Hoši a děvčata, já jsem spokojen! Je to hodně těžký soupeř, ale nějak mě hrozně lákalo vidět lídra Belgie a Česka proti sobě. Přes zimu snad opět zesílíme a věřím tak ve 2 atraktivní bitvy. A až případně v osmifinále si přeji klub z Anglie, když mi Genk vyšel :)
    Věřím, že dojdeme do čtvrtfinále. Hrajeme líbivě, účelně a i ta koncovka se lepší.

    • Re: Genk

      Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 17:16 |  
      0 0

      Tak to je fajn, že ti to vyšlo. Já su taky rád, jen bych v případě postupu rači taliány. U nich rád vzpomínám, jak v jarní fázi hrála VP s Laziem a snad s Neapolí a dobře je školila... Jako mít v historických archivech skalp Maradonovi Neapole by bylo cool ;)

  37. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    pevek     před 6 lety 17.12.2018 13:42 |  
    4 0

    Varoval bych pred podcenenim Genku. Je to tym, ktery za sebou nechal napriklad nabuseny Besiktas. Uplne hvezdy tam nemaji, ale utoka Samatta - Trossard ma hodne zajimava cisla, pak je tam Ukrajinec Malinovskyj. Ani samotny Genk neni uplne nejvic top destinace v samotne Belgii. To vsechno vypada sede. Ale pred x lety takhle vysplouchli v predkole LM Spartu, proto pozor na ne. S pokorou a koncentrovane, stejne jako na Zenit je na ne treba jit...

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      slavistajiri     před 6 lety 17.12.2018 13:51 |  
      7 1

      Nabuseny Besiktas? Vždyt tureckej fotbal je v obrovskejch financnich trablých. Ale jinak Genk bude určitě silnej, ale bude dobré vidět náš posun od zápasu s Andrlechtem

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:51 |  
      4 0

      Už se to tu psalo - těžko někdo podcení celkem jednoznačně vedoucí klub belgické ligy.

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      Krystof     před 6 lety 17.12.2018 13:53 |  
      1 0

      Jen bych doplnil, že celý tým je velice mladý, až na jednoho z brankářů není nikomu přes 30 a přes 25 let je pouze pár hráčům... naopak hodnota všech (alespoň podle transfermarktu) prakticky neklesá pod 1-2 mil. eur. Jinak Sander Berge se hodně skloňuje se zimním odchodem do PL, kde má největší zájem Tottenham a Genk si ho cení až na 20 milionů eur...

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        pevek     před 6 lety 17.12.2018 14:02 |  
        1 0

        Vim, ze se to rika na Letne, ale proste je ten Besiktas na papire hodne husty. A kdybychom s nim hrali my, tak bude za favorita - namatkou Ryan Babel, Jermaine Lens, Ricardo Quaresma, Vágner Love, Domagoj Vida nebo Gary Medel jsou hodne zajimava jmena. Co se Genku tyka toho Trossarda chtel Dortmund. Je to mlady a pritom zjevne sehrany tym

        • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

          Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 17:21 |  
          2 0

          Mmch. ten kluk tam z Norska přestoupil v zimě 17/18, čili je tam 1,5 roku. Koupili ho tedy v nějakých 18letech za 2M€. Dnes se jeví, že půjde za 10x tolik ven. Rád bych, aby se šlo trochu podobnou cestou i u nás.

  38. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    mpik     před 6 lety 17.12.2018 13:51 |  
    22 0

    V této fázi jsou již jen kvalitní týmy a nelze nikoho podcenit. Přesto platí, že PLZ i SLA dostali velmi hratelné soupeře. Skoro vše bylo jen horší. Genk není žádný drtič Také prohrává, také dostává góly. Pokud vhodně posílíme, máme šanci postoupit...

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      Borgetti     před 6 lety 17.12.2018 13:56 |  
      0 0

      Krásně řečeno :-)

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      JS (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 13:59 |  
      5 1

      Lépe bych to nezformuloval. Oba české kluby mají pekelné štěstí. Prádelna ještě o něco větší, než my. Genk je určitě hratený, na rozdíl od různých Arsenalů či Chelsea. Já bych se toho nebál, přehráli jsme dvakrát Zenit, přehrajeme i Belgičany. Za mě velká paráda.

  39. EL

    Gino     před 6 lety 17.12.2018 13:59 |  
    8 1

    Genk vítám a beznadějné to určitě není. Optimismus některých ale nesdílím. Osobně to vidím na 60:40 pro Genk.

    • Re: EL

      JS (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 14:00 |  
      7 1

      Souhlasím, že to není 50:50, na druhou stranu letos jsme potrápili všechny favority ve skupině EL. Nejdůležitější bude to, jak JiT připraví hráče psychicky. Aby se z toho dvojzápasu o všechno nepo... jako když jsme měli udělat „poslední krok“ s Astanou nebo letos s Bordeaux.

    • Re: EL

      Ondráš     před 6 lety 17.12.2018 14:04 |  
      7 1

      Taky to vidím tak 60:40 pro Belgičani..ale upřímně, čekal snad někdo, že budeme v dalším kole favorit? I těch 40% je pěkných:)

      • Re: EL

        Gino     před 6 lety 17.12.2018 14:15 |  
        0 0

        To rozhodně ano a já jsem velmi rád, že tam pro nás šance je :-)

      • Re: EL

        p!erreCORE     před 6 lety 18.12.2018 11:30 |  
        1 1

        jsou dva tymy,postoupit muze jeden,takze sance je logicky pade na pade

  40. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    VanDel     před 6 lety 17.12.2018 13:59 |  
    16 1

    Opravdu vůbec nechápu některé zdejší škarohlídy, dle kterých jsme chytli špatný los - těžký a neatraktivní soupeř ?? Lidi, co jste jako chtěli ? Kdo by byl lepší ?? Jediná jiná kombinace byla těžký a atraktivní. Ale tam zase dost hrozí to, co Plzni. Že po losu skákají do stropu nad super soupeřem, těší se jak si ten zápas s tím atraktivním soupeřem užijou a pak na hřišti v 60.minutě tlačí očima čas na světelné tabuli, aby už byl konec té ostudy (slova Limberského po zápase v Římě).
    Za mě je tohle opravdu snad nejideálnější možnost, která byla v osudí - atraktivita jakžtakž + velmi slušné šance na postup.

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      Gino     před 6 lety 17.12.2018 14:18 |  
      5 4

      My jen říkám,e že Genk je také velmi těžkým soupeřem a byli bychom neradi, kdyby kupříkladu hráči nasákli Vašimi názory, protože pak by to nebylo 60:40 pro Genk, ale 80:20 pro Genk. Prostě kroťte vášně a trochu pokory. Nejde o to, že bychom neměli radost, že na nás vyšel zrovna Genk - my jí máme a jsme MOC rádi, že máme rozhodně větší šanci postoupit než třeba s Arsenalem, ale zároveň se nám nelíbí ta nepokora. To je celé. Rozdáme si to s nimi na hřišti, ne v diskuzích ;-)

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        VanDel     před 6 lety 17.12.2018 14:27 |  
        4 1

        Jakými našimi názory ? Z 90% těch optimistických názorů vyznívá pouze to, že to je HRATELNÝ soupeř ! A pojem hratelný neznamená, že je tím myšlen automatický/jasný/snadný/pohodový postup. Znamená to pouze to, že s tímto soupeřem můžeme mít reálné myšlenky na postup !

        • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

          Gino     před 6 lety 17.12.2018 15:28 |  
          1 1

          Pokud jsou jejich názory správné... a já proti tomu nic nemám, tak proč se ty pohoršuješ nad těmi, kteří píšou o potřebě jít do toho s pokorou a hlavně Genk nepodcenit?

          • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

            VanDel     před 6 lety 17.12.2018 17:28 |  
            0 1

            Ja se ale nepohorsuju nad tim, ze do toho dvojzapasu chce nekdo jit s pokorou, s tim naopak souhlasim. Me spis udivuje stezovani si na ten los ohledne mensi atraktivity. ? Atraktivni tam byly vsechny tymy, jeden min druhy vic. Jediny rozdil byl v kvalite a sile. A pokud chtel nekdo dostat Arsenal, Chelsea anebo Neapol, vyfasovat od nich dva vyprasky a skoncit, tak to ja tedy ne. To radeji mene atraktivni Genk, ale o to realnejsi sanci na postup. O to mi slo.

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      chrobak     před 6 lety 17.12.2018 14:32 |  
      3 0

      Tady jsou stěžovatelé na neatraktivního soupeře a co asi teď říkají fans v Genku?

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        VanDel     před 6 lety 17.12.2018 14:34 |  
        1 1

        Co by ? Těší se do krásné historické stověžaté Prahy :)

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        Ondráš     před 6 lety 17.12.2018 14:37 |  
        1 0

        Podívají se do města.

  41. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    Ondráš     před 6 lety 17.12.2018 14:07 |  
    3 1

    A teď si vemte, že Zenit vyhrál skupinu a dostal Fenerbahce..nemůžu říct, že bych s nimi měnil:)

  42. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    Leksel     před 6 lety 17.12.2018 14:07 |  
    12 0

    Tak já jsem spokojen, na věhlasný klub si v klidu počkáme až na finále, s Arsenalem máme ještě taky nevyrovnané účty a já mám rád čistý stůl. :-) A další dobrou zprávou je pokračování Zdendova tažení rudýho DreamTeamu. Dobrej začátek tejdne!

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      brugy     před 6 lety 17.12.2018 14:58 |  
      0 0

      To me taky potesilo. Otazka je nakolik za ten bordel muze Zdenda, co ja vim tak Stramaka a koncepci zahranicnich hracu tlacil Kreta, bylo to jeho dite, chtel byt svetovej.

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        Leksel     před 6 lety 17.12.2018 21:43 |  
        0 0

        To jo, ta skvělá myšlenka byla Křéti, ale to know-how, jak s tím heterogenním materiálem pracovat, má jedině Zdenda a výsledky to jasně dokazují. Že si to tam už sedá, vidí snad všichni, proto by měl dostat doživotní mandát, aby měl na svou práci potřebnej klid a mohl to tam dodělat.

        • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

          brugy     před 6 lety 17.12.2018 23:03 |  
          0 0

          Ja myslim ze Kreta se Stramakem Zdendu na kaficka nebrali, coz teda nic nemeni na tom, ze pro nas je Zdenda muz na svem miste ;-).

  43. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    brugy     před 6 lety 17.12.2018 14:14 |  
    0 4

    Za mne zklamání, v této fázi jsem si na výjezd přál cokoliv jiného než Genk a Kyjev, tak snad postoupíme, v březnu bude v Seville, Lisabonu ještě tepleji :-).

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      Ondráš     před 6 lety 17.12.2018 14:31 |  
      1 1

      Ty by si chtěl spíš ty Bruggy co? Ale to technicky nešlo.

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        brugy     před 6 lety 17.12.2018 14:49 |  
        0 0

        Bruggy ne, tam uz jsem byl na Euru 2000, kdyz jsme hrali proti Francii. Soupere jsem neresil, z toho uzsiho vyberu jsem si pral cokoliv az na Genk a Kyjev, krasny stadiony, mesta, atraktivni souperi, ale neni vsem dnum konec!

  44. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    ŽerykRWS     před 6 lety 17.12.2018 14:18 |  
    1 0

    Cennější hráči, lepší liga, větší stadion, více zkušeností, i když ne o moc, tak myslím, že z naší strany nehrozí žádné podcenění. Pro ně je menším důvodem proč nás nepodcenit nedávnej nákup Olayinky z Gentu. Genk hraje dost týmově, ale EL berou jako třešničku na dortu. My to musíme vzít vážněji. Autobusem, autem 8h, letiště není.

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      pethead (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 14:23 |  
      0 0

      Mimochodem, s tím stadionem je to zajímavé. Mají kapacitu takřka 25 tis., a to ve městě s cca 65 tisíci obyvateli. Slušné. :)

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        JS (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 14:28 |  
        2 1

        To nemůžeš brát takhle. Půlka Belgie je jedna velká aglomerace.

        • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

          pethead (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 14:38 |  
          1 0

          Jasně, já to ani nemyslel tak, jak to asi vyznělo. V Belgii jsem byl (v Genku také) a tu obrovskou hustotu zalidnění tam člověk cítí takřka fyzicky. Mně jen prostě připadla zajímavá představa, že by u nás byl podobný stadion (který by byl mimochodem v ČR zdaleka nějvětší) umístěn v Kladně nebo v Mostě... :)

          • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

            Dennis     před 6 lety 17.12.2018 15:23 |  
            0 0

            Teplice maji asi 50 0000 obyvatel a stadion take nemaji uplne maly. Pokud by se dostavela ctvrta chybejici tribuna, tak by to asi 22 000 dalo.

            • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

              Dennis     před 6 lety 17.12.2018 15:23 |  
              0 0

              50 000 samozrejme... :-)

  45. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    Eskaes     před 6 lety 17.12.2018 14:19 |  
    1 0

    Slavný a kvalitní soupeř, nebo méně známé jméno týmu, který ale hraje v laufu a prahne po úspěchu?
    Já vím, co bych si vybral. :-) Ale nemá to cenu řešit a předvést na hřišti co nejlepší a odvážný výkon.
    Už žádné taktizování ale plnou parou vpřed!

  46. (ne)atraktivni souper???

    o-cab     před 6 lety 17.12.2018 14:19 |  
    31 1

    za prve jsem rad, ze maji oba ceske tymy nejakou sanci na postup a hlavne na kolektivni udrzeni koeficientu

    za druhe nerozumim kecum o atraktivite soupere. Milan Skoda ze je zklamany - Milane to bys radsi jel na Sevillu dostat kumulativni petku az sedmicku ve fazi souteze, kdy je jeste realna sance na postup? co to je za demenci? stejny tady diskutujici - chodite na soupere nebo na Slavii? na Arsenal si kupte zajezd. co se tyce Slavie tak nemuze nekdo byt nerad, ze jsme dostali nekoho, s kym mame sanci uspet. atraktivni je byt v play off EL

    • Re: (ne)atraktivni souper???

      Ondráš     před 6 lety 17.12.2018 14:26 |  
      13 0

      Přesně. Škoda někde řekl, že je zklamaný?:) Tvl to se chtěl projet na kolotoči někde na Emirates a nepotkat se s míčem nebo co? Užít si zápas a přivézt domů další legendární výsledek. Možná to chce zase trochu z hrušky dolů, hlavně ať dneska zvládnou Jablonec.
      Za mě dobrej los, kdy postup není úplná utopie.

    • Re: (ne)atraktivni souper???

      chrobak     před 6 lety 17.12.2018 14:29 |  
      4 0

      Přesně tak. Když uspějeme, tak na ten velkoklub dojde. A ještě k tomu scházelo, že by si ten zápas "užili".

    • Re: (ne)atraktivni souper???

      ŽerykRWS     před 6 lety 17.12.2018 14:30 |  
      4 1

      Pro Genk jsme spíše my ti neatraktivní. Vídím Genk jako ostřílené evropské mužstvo, což o nás se zatím říct nedá.

    • Re: (ne)atraktivni souper???

      brugy     před 6 lety 17.12.2018 14:30 |  
      0 2

      Ja se hracum nedivim, pro Skodu by to byl neskutecny zazitek na konec kariery si zahrat trena na Interu, to je sen kazdeho hrace, hold se musej snazit a doufat, ze se jim to podari v dalsim kole.

      • Re: (ne)atraktivni souper???

        Ondráš     před 6 lety 17.12.2018 15:02 |  
        11 0

        Já tohle fakt nemám rád. Zavání to tím syndromem "užívání si zápasu". Hráčům musí být naprosto jasný, že třeba takovej Arsenal je konečná, hlavně že si zahrajou na tom stadionu a v Anglii, už se mi to nikdy nemusí podařit atd..Tvl pro mě je naprosto zásadní sportovní hledisko a ne si nechat dát rychtu od slavného soupeře. Takže pokud si to chtějí za každou cenu "užít", tak aspoň až v dalším kole.

        • Re: (ne)atraktivni souper???

          brugy     před 6 lety 17.12.2018 15:28 |  
          1 1

          Ja to taky nemam rad a nerikam, ze to schvaluji, akorat Skodovi to nezazlivam, pro nej to muze byt posledni zapas na teto urovni.

          • Re: (ne)atraktivni souper???

            o-cab     před 6 lety 17.12.2018 15:39 |  
            6 0

            klub je vetsi hrace, to by zvlaste kapitan mel vedet :P

            • Re: (ne)atraktivni souper???

              brugy     před 6 lety 17.12.2018 15:51 |  
              0 1

              „Nejhorší na tom, je, že soupeř není vyloženě tak atraktivní, ale má obrovskou kvalitu. Čekal jsem, že dostaneme někoho atraktivnějšího, ale nedá se nic dělat. Jsem z toho trochu zklamaný. Určitě se těším. Už na los jsem byl zvědavý a vyřazovací fáze bude určitě super,“ doplnil kapitán.


              Nevidim v tom prohlaseni cokoliv zavadneho, i kapitan ma svuj nazor, stejne jako ty, ja , Husby, vedeni a ten muze byt ruznorody, ty vis jestli chtelo vedeni spis Chelsea nebo Genk?

      • Re: (ne)atraktivni souper???

        Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 15:03 |  
        3 0

        O to je to větší motivace pro hráče projít přes Genk dál.

        • Re: (ne)atraktivni souper???

          brugy     před 6 lety 17.12.2018 15:28 |  
          0 0

          I v to ja doufam/verim.

      • Re: (ne)atraktivni souper???

        JS (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 15:40 |  
        1 1

        *holt

        • Re: (ne)atraktivni souper???

          brugy     před 6 lety 17.12.2018 15:54 |  
          2 1

          Diky za opravu, hold budeme skladat snad po Genku :-). 2xcti jednou odklikni.

    • Re: (ne)atraktivni souper???

      brugy     před 6 lety 17.12.2018 14:43 |  
      0 8

      A ono se to vylucuje chodit na Slavii a zaroven si prat atraktivniho soupere? Ja nevim jak ty, ale pro mne zazitek na Arsenalu kdyz tam hraje Slavie nebo Kyjev je dost rozdilnej. Vysledky pro mne nejsou podstatne, chodim na vsechny soupere at se dari nebo nedari.

      • Re: (ne)atraktivni souper???

        brugy     před 6 lety 17.12.2018 14:54 |  
        0 4

        Resp. nechodim na fotbal kvuli vysledkum, ne ze by me vysledky nezajimaly, se Zenitem mi bylo vcelku jedno jak to ukopem....

      • Re: (ne)atraktivni souper???

        Ondráš     před 6 lety 17.12.2018 14:58 |  
        10 0

        0:7 jsem si fakt neužil, to je noční můra a bude mě pronásledovat ještě hodně dlouho.

        • Re: (ne)atraktivni souper???

          Horis     před 6 lety 17.12.2018 15:07 |  
          3 0

          Já si taky ten debakl neužil. Koukal jsem na to tenkrát v TV a nic moc zážitek to teda nebyl... Byl to zápas blbec a spadlo jim tam tenkrát skoro všechno. Doma už to vypadalo jinak

        • Re: (ne)atraktivni souper???

          brugy     před 6 lety 17.12.2018 15:30 |  
          1 2

          Tak je potreba se te nocni mury co nejdrive zbavit, zvlast kdyz tu snime o lize mistru, hrat se da s kazdym, s nekym hur, ale ze bysme byli odsouzeni k dalsi sedmicce si nemyslim.

    • Re: (ne)atraktivni souper???

      Horis     před 6 lety 17.12.2018 15:04 |  
      10 0

      Za los jsem rád. Pro mě je to atraktivní a zároveň hratelný soupeř. Nechápu reakci Milana a Pepy z kabiny. Prý chtěli atraktivnějšího soupeře. Přijde mi to téměř jako že si chtěli užit zápas třeba na Arsenalu a to bez ohledu na výsledek. Já to beru, že by to byl zážitek, ale chceme snad postoupit co nejdál, ne? A to máme přes Genk určitě o něco větší šanci než třeba přes Arsenalu nebo Sevillu...

      • Re: (ne)atraktivni souper???

        Ondráš     před 6 lety 17.12.2018 15:20 |  
        14 3

        Zrovna takovej Škoďák má teď dost problémů rychlostně a pohybově zvládat i kapr ligu a chce si to rozdat třeba s Arsenalem?? Tak z toho bych teda neměl dobrej pocit. Buď někteří hráči naprosto ztratili soudnost, nebo upřednostňují zážitkovou turistiku (selfie se stadionem, výměnu dresů apod.) před možností dalšího postupu. Nevím, co je smutnější.

        • Re: (ne)atraktivni souper???

          brugy     před 6 lety 17.12.2018 16:05 |  
          1 2

          Dost možná by proti Arsenalu ani nenastoupil a oprávněně :-).

    • Re: (ne)atraktivni souper???

      rak (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 15:40 |  
      6 0

      Také se mně moc nelíbí ty reakce o zklamání a neatraktivitě soupeře. A tím tentokrát myslím i komentáře Trpišovského a hráčů. Já mám pocit, že snad snahou by mělo být dostat se co nejdál. Pak nakonec ti atraktivní soupeři budou a když ne ta největší jména, tak určitě mužstva, která jsou aktuálně v EL nejlepší. Já tedy o hrůzy typu 0:7 na Arsenalu nestojím. Na to opravdu dobré vzpomínky nemám. Nebo ani následný zápas doma se Sevillou 0:3. Ani bych moc nechápal, v čem by si takové zápasy chtěli hráči užívat. Ano, je pravda, že vypadnutí s Chelsea by asi nikdo nepovažoval za ostudu a čekalo by se to. U Genku to tak není. Takže z toho hlediska je porážka s Chelsea "méně riziková" . Nicméně je to takový alibismus.

      • Re: (ne)atraktivni souper???

        brugy     před 6 lety 17.12.2018 16:04 |  
        0 0

        Alibismus je v této fázi může být i nepřát si silnějšího atraktivního soupeře, z důvodu že jsme s nimi někdy dostali sedmičku? Když je cílem hrát ligu mistrů? AS Řím nebyl v r. 96 slabší nežli teď Valencie, Sevilla, Benfica. Olomouc se Sevillou odehrála velmi slušný zápas, Plzeň postoupila přes CSKA, my 2Xpřehráli Zenit (herně) a doma Bordeaux.

  47. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    Dennis     před 6 lety 17.12.2018 14:37 |  
    5 0

    U tohoto kola EL je dobré i to, že se losuje poměrnou dlouho před tím dvojzápasem. Je spoustu času na přípravu a my máme jistotu, že náš realizační tým v tomto ohledu fakt nic nepodcení. :-) Zatímco Belgičani budou ještě letos hrát a začnou i dřív v roce 2019, my dneska končíme a bude dost času se na ně hodně pečlivě připravit. Jindra přes Vánoce nakouká všechny jejich zápasy a to by bylo, aby na ně něco nevymyslel. :-)

  48. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    mudrc     před 6 lety 17.12.2018 14:39 |  
    1 2

    Nečeká nás nic jednoduchého!

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      Ondráš     před 6 lety 17.12.2018 14:43 |  
      7 0

      Fakt? Já myslel, že je to kuwa ložený!

  49. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    p!erreCORE     před 6 lety 17.12.2018 14:43 |  
    0 0

    s odrenyma usima v propocenym triku

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      urs (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 15:11 |  
      0 0

      A to hlasovali Belgičani nebo Češi?? :o

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 15:36 |  
        5 0

        Těch 73 % Vlámové a 27 % Valoni. :-)

        • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

          urs (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 16:12 |  
          1 0

          To mi připomnělo Valouna ze Švejka.., to byl ňákej borec!!

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 15:44 |  
        0 0

        Z celého světa.

        • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

          urs (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 16:11 |  
          7 0

          Tak to mě uklidnilo, bo celej svět ještě zcela nechápe současnou sílu Slávie :)

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      jufoun (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 15:13 |  
      0 0

      Poctivě jsem hlasoval pro naše hvězdy.

  50. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    smely (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 14:47 |  
    19 0

    14.2. Slavia - Genk, 17.2. Plzen - Slavia, 21.2. Genk - Slavia ...to bude panecku tejden :-))) muj tip : 2 : 0, 0 : 3 , 1 : 1

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      Ondráš     před 6 lety 17.12.2018 14:50 |  
      2 0

      Těch 0:3 je nejlepších:D

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      pethead (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 15:03 |  
      1 0

      Jarní prázdniny >> hory 16. 2. – 23. 2. >> uáááááááááá >> je tohle vůbec možný??? :((((

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        mig52     před 6 lety 17.12.2018 15:11 |  
        1 4

        Gent je záludný tým, nemá jméno Arsenalu, ale teď mu to kope náramně! Přesto hratelný favorit.

        • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 15:26 |  
          8 0

          Já vím, že budu zase za rejpala, ale nehrajeme s Gentem, ale s Genkem. Gentu to moc nekope, je osmý. Zato Genk je první. :-)

          • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

            mig52     před 6 lety 17.12.2018 16:37 |  
            1 1

            Myslel jsem 5, řekl jsem 10, Nejsi rýpal, já jsem osel. Dík za opravu, samozřejmě jsem myslel 1. tým belgické ligy.

        • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

          mig52     před 6 lety 17.12.2018 16:39 |  
          0 1

          Genk

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        Gino     před 6 lety 17.12.2018 15:31 |  
        1 0

        Jestli na to koukám dobře, tak Genk doma stihneš, takže pohoda, ne? :D

        • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

          pethead (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 15:40 |  
          0 0

          Jj, ještě že tak. :) Ale jedeme do Itálie a vůbec nevim, jak to tam bude s tv přenosy, resp. s kvalitou internetového připojení (předpokládám, že Plzeň bude na O2 a Genk na ČT). Nicméně mám dva měsíce na to, abych něco vydumal... ;)

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        smely (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 23:34 |  
        1 0

        Jarnaky v Belgii...to projde...:-)

        • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

          pethead (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 23:46 |  
          0 0

          Hory v Belgii? Napověz prosím... ;)

          • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

            smely (přítel SN)     před 6 lety 18.12.2018 09:23 |  
            1 0

            jarnaky + hory jsou strasnej stereotyp... :-) vem rodinku treba .... na pivo... :-)

            • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

              pethead (přítel SN)     před 6 lety 18.12.2018 13:55 |  
              0 0

              To právě dělám po zbytek roku, na jarňáky chtějí prý změnu. :))

              • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

                kjandourek (admin)     před 6 lety 18.12.2018 14:08 |  
                1 0

                No právě... vezmeš je na belgický pivo....

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 15:10 |  
      9 0

      Jsi hodně smělý. Ale tak to má být! :-D

  51. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    carevitchando     před 6 lety 17.12.2018 15:23 |  
    1 0

    Já jsem si přál někoho z trojice Salcburk, Genk, Leverkusen, takže jsem spokojen. Tyto 3 týmy mi prostě přišly nejlepší po vyškrtání těch, které jsme už v minulosti potkali a co se týká atraktivity a zároveň možnosti postoupit. Nechtěl jsem Záhřeb a Kyjev a ani Chelsea, tu až ve finále.

  52. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    Kara (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 15:32 |  
    5 0

    Není to Chelsea, není to Španělsko. Za mě dobrý, i když to rozhodně nebude zivacka.

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      carevitchando     před 6 lety 17.12.2018 15:50 |  
      2 1

      Jednoduché to v této fázi soutěže už snad ani nemůže být. Hrajou líp, než Anderlecht, který si nás namazal na chleba, ale my jsme přeci jen zase o kus dál, takže šance vidím na 60:40 pro Genk...Ale těším se strašně moc!

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        dubas     před 6 lety 17.12.2018 15:55 |  
        1 2

        Můžeš nějak odůvodnit těch 60%?

        • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

          carevitchando     před 6 lety 17.12.2018 16:13 |  
          1 1

          Proč bych měl něco zdůvodňovat? Ptal ses snad Hušbauera nebo Trpiše po přečtení článku na oficiálkách, proč tohoto soupeře považují za neatraktivního a zároveň těžkého? Ale odpovím ti, budou o něco víc rozehraní, jejich pauza je kratší, než naše a pře Genkem máme jen Teplice v ostrým zápase.

          • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

            dubas     před 6 lety 17.12.2018 16:28 |  
            1 0

            Před skupinou měli všichni taky plný trencle a uhrát plichtu v Petrohradu, tak jsme vyhráli skupinu, jim se povedl půl rok jinak jsou jinak jsou bez trofeje dýl jak chátra. Ano je to kvalitní soupeř, ale nevidím ty důvody z nás dělat outsidery.

            • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

              carevitchando     před 6 lety 17.12.2018 16:54 |  
              1 1

              Když to otočím, tak před Kyjevem a hlavně loni před Apoelem zase všichni mysleli, že to půjde snadno a ono nešlo. Postoupit samozřejmě můžeme, ale myslet si, že jsme favoriti, to asi ne...

              • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

                dubas     před 6 lety 17.12.2018 17:59 |  
                0 0

                Já nikde nepíši, že jsme favorit.

  53. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    Petr9608     před 6 lety 17.12.2018 15:55 |  
    17 1

    Jinak samozřejmě největší škoda, že člověk ze SN, který o belgickém fotbale věděl zdaleka nejvíce, už sem 2,5 roku nic napsat nemůže. :*-(

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 17:36 |  
      3 0

      hrozně to letí... přijde to jako včera :(

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      Alcapone     před 6 lety 29.12.2018 18:24 |  
      0 0

      To snad ani není možný mě to přinde tak rok max rok a půl tj děs jak to letí!

  54. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    Tomis68 (přítel SN)     před 6 lety 17.12.2018 16:15 |  
    8 0

    Skoda, ze se dalsiho belgickeho soupere nedozil Barra... R.I.P.

    Za me radeji ted Genk. Pokud ukazeme, ze mame na to porazet takoveto soupere, tak na Sevillu, Neapol ci tymy z Londyna je casu na pozdejsi fazi... a snad se povede obema nasim tymum jeste neco doplnit do koeficientu...
    Mozna jsou mirnymi favority, ale zase bych nas nejak moc nepodcenoval... Dokazali jsme v lize prejet Plzen, hrat minimalne vyrovnane s Kyjevem i vsemi nasimi souperi ve skupine EL... Chapu, ze toto nebude dvojzapas ve stylu nejakeho Slovacka, kde bysme chteli hrat jen my...

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      donford     před 6 lety 17.12.2018 16:34 |  
      4 0

      Děkuji za připomínku na Barru. Jinak si myslím, že když kluci opravdu, ale opravdu máknou, že mají šanci. Důležité také bude, jak rychle se podaří dostat do naší hry případné posily. A jak se naší kluci v pauze rozehrají. Jak z vládnou první zápas s Genkem doma. A pokud přes ně přejdeme, přibudou nejen prachy do kasičky, ale především v dalším kole by to už byl s největší pravděpodobností soupeř opravdu se vším všudy. Nad kterým by si už každý hráč s požitkem zamlaskal. Když teď se některým (Škoda, Hušby) Genk nelíbí. Což jim jistě Trpiš rázně vyžene z hlavy. :-) Každopádně bude to v únoru pěkný fofr. Teplice - Genk - Plzeň - Genk. Ještě by mi zajímalo, co říká soupeři Olayinka?

      • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

        carevitchando     před 6 lety 17.12.2018 16:46 |  
        2 1

        Já se teda tomu fňukání nad neatraktivitou soupeře fakt divím, chápu to v předkolech nebo ve skupině, že třeba nechtějí jet někam do Kazachstánu, Ruska atd. Ale ve vyřazovacích bojích jet na západ a ještě se ošívat? Asi chtěli vypadnout se zvučným soupeřem, tak holt musí postoupit kluci no...

  55. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    Philliip     před 6 lety 17.12.2018 16:28 |  
    4 1

    I kdyz je Genk mirnym favoritem, tak nemuzeme mit jiny cil, nez postup. A je potreba, aby tohle meli v hlave predevsim nasi hraci. Pokud pujdeme za postupem, tak verim, ze mame realne sance na postup. Pruser bude, pokud do toho hraci pujdou s prilisnym respektem. Viz. zapas v Bordeaux. Nemyslim si, ze Genk ma lepsi hrace nez Slavia. Musime hrat svoji hru. V lize ovladame veskere statistiky (strely, strely na branu, rohy, drzeni mice). To jsou statisticke predpoklady k tomu uspet. Pokud budeme cekat na to, co ukaze Genk, tak nam to skutecne ukaze. Pokud si privedeme momentalni formu i do jara, tak verim v postup. Btw. jeste hratelnejsiho soupere ma Plzen a vzhledem k tomu, ze vedeme ligu a verim v titul, tak budu Plzni i fandit. Ciste kvuli potrebnym bodum do koeficientu.

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      iwanowicz     před 6 lety 17.12.2018 16:42 |  
      3 0

      Genk jsem parkrat videl na streamech a hrajou fakt dobre, my se ale nemame ceho bat, Hrajeme narocnej fotbal neprijemnej pro kazdyho, pokud ukazeme kvalitu treba jako v zapasech proti Zenitu, mame na to postoupit. Dvojzapas Plzne se Zahrebem je primy souboj o koeficient a 15 pricku, takze Plzni fandim, Ceskej fotbal potrebuje uspech.

  56. Doba nedávná x nespokojenost s losem

    Martin Platil     před 6 lety 17.12.2018 16:32 |  
    9 0

    Není to tak dávno, co se Slavia ne vlastním přičiněním zachránila v první lize - a mám pocit, že někteří z hráčů současného týmu u toho byli. tak nechápu to fňukání o zklamání, že nemáme zvučnějšího soupeře. Ať přejedou Genk a soupeř přijde.....

    • Re: Doba nedávná x nespokojenost s losem

      Petr9608     před 6 lety 17.12.2018 16:40 |  
      0 0

      Co by si asi o nás pomyslela bývala primátorka :-D

  57. Jinak teda

    Petr9608     před 6 lety 17.12.2018 16:36 |  
    2 5

    I kdyby jste Plseň nesnášeli sebevíc, i kdyby vám byl koefák sebevíce u zadnice, tak přát jim ve středu vypadnutí fakt nebylo chytrý.

    Asi trochu rozdíl, kdyby na ligový zápas jara měli tejden času na přípravu nebo když se jim do toho vloží veletěžkej zápas play-off EL, no ni?

    No, aby to ale nakonec nebylo tak, že by EL šla pro ně na druhou kolej. To by byla srabárna na entou od nich.

    • Re: Jinak teda

      andre-21     před 6 lety 18.12.2018 15:48 |  
      1 0

      Jasně, vykašlou se na poháry jen protože hrajou o víkendu doma zrovna se Slavií.

      Ale začátek jara je to brutální. Doufám, že se zvládneme do té doby nějak rozumně rozehrát.

  58. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    Jachym     před 6 lety 17.12.2018 17:33 |  
    6 0

    Už se těším, až kolega JS ukáže svou jekyllovskou stránku a připraví profil týmu z nepříliš velkého města z vlámské části Belgie:-) Jinak s losem jsem spokojený. Genk je sice favoritem (suverénně vedoucí tým ligy bronzového medailisty MS), ale v porovnání s ostatními týmy, které byly v osudí, to vůbec není beznadějné.

  59. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    azorek27     před 6 lety 17.12.2018 20:28 |  
    2 1

    Já teda o belgické lize moc nevím, jenom mě překvapila návštěvnost v porovnání s naší ligou. Proč to v Belgii jde a u nás ne?

    Team Venue Avg Min Max Capacity % Sold
    Club Brugge Jan Breydelstadion 26.789 25.789 27.871 29.062 92 %
    Standard Liège Stade Maurice Dufrasne 25.102 21.169 26.883 27.670 91 %
    Anderlecht Stade Constant Vande… 20.121 19.000 21.000 28.063 72 %
    Gent GHELAMCO-arena 19.105 18.193 20.000 20.000 96 %
    Genk Luminus Arena 16.878 12.000 22.971 24.604 69 %

    Team Venue Avg Min Max Capacity % Sold
    Slavia Praha Sinobo Stadium 12.462 9.091 17.338 21.000 59 %
    Sparta Praha Generali Arena 11.052 6.420 17.398 20.854 53 %
    Baník Ostrava Městský stadion - Vít… 10.319 6.251 14.294 15.275 68 %
    Viktoria Plzeň Doosan Aréna 8.801 5.316 11.489 12.500 70 %
    Sigma Olomouc Andrův stadion 5.418 2.924 10.667 12.566 43 %

  60. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    mudrc     před 6 lety 17.12.2018 21:39 |  
    4 1

    Genk jsem si přál na prvním místě. Ano, u každého soupeře, který nám bude nalosován, se bude říkat ,"nečeká nás nic jednoduššího" ovšem zrovna Genk může potkat "problém" v podobě rozprodeje páteře týmu.
    Konkrétně se jedná o tyto hráče:
    Malinovski který má jít do AS Řím,
    Berge -> Fiorentina / Ajax a Trossard ->Sevilla . Nemusí odejít všichni, ale už dva z jmenovanych by byl veliký zásah do týmu, který by nám velmi zvýšil naděje na postup.
    A na závěr, věřím 60:40 v náš postup!

    • Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

      mudrc     před 6 lety 17.12.2018 22:29 |  
      0 1

      Nikoliv jednoduššího, ale jednoduchého, ale to asi každý pochopí.

  61. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    p!erreCORE     před 6 lety 18.12.2018 11:47 |  
    1 0

    on hlavne spolecnym jmenovatelem vsemoznych reci o ateaktivite soupere je STRACH z toho,ze nepostoupime dal,abychom si mohli uzit slavneho a velkeho soupere..to vadi mne. jinymi slovy,spraskat Genk treba 1:0 a 1:1 a pak hrr do Evropy na giganty

  62. Re: Los Evropské ligy: Belgický KRC Genk

    murena     před 6 lety 19.12.2018 23:32 |  
    0 0

    St. Gilloise - Genk 3:2 po penaltách čtvrtfinále Belgického poháru.