Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

Slávisté se chystají na zápas proti dvanáctému týmu francouzské ligy, jehož sportovní bilance se v poslední době ustálila na remízových výsledcích. Slavii v zápase, který nabídne ČT Sport, přiblíží jakýkoliv úspěch výraznou měrou k vytouženému postupu.

Na úvod si dovolím odkázat na dva jiné články, konkrétně znovu na ten od čtenáře JS zde a dále na čerstvější z oficiálek tady , které vám vyčerpávajícím způsobem poskytují snad všechny rozumně požadované informace o našem nadcházejícím soupeři. Abych nenosil sovy do Atén, omezím se ve stručnosti na skutečnost, která mě zaujala nejvíce, totiž že Bordeaux za celé dva měsíce vyhrálo pouze jednou (!) proti Nantes. Sérii porážek následně vystřídala série remíz, evidentní je však zejména problém se střílením branek. Od onoho vítězného zápasu se hráčům tohoto francouzského týmu nepodařilo rozvlnit síť více než jednou za zápas. Častokrát vyšel střelecký účet na prázdno zcela.

Pro Slavii může být varováním zápas, který se na stadionu v krásném jihoevropském městě odehrál proti Zenitu. Zde Girondins sahalo po vítězství, svého soupeře alespoň podle statistik jasně přehrávalo, avšak podobně jako Slavia, která na tom byla v zápase s Petrohradem podobně, zvítězit nedokázalo.

Prozatím marně čekáme, až se nám Slavia v té Evropě rozstřílí, podobně jako se jí to daří v lize. Dočkáme se konečně zítra?

5. - Čtvrtek 29. 11. 2018 18:55

Evropská liga, 2018/2019
2 - 0
0 - 0
FC Girondins de Bordeaux
FC Girondins de Bordeaux

49. de Préville; 90+4. Koundé

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (130)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

    Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 28.11.2018 20:56 |  
    9 0

    Kez by se kluci roztstrileli.. zaslouzi si to za to, jake vykony predvadi v evrope. Snad se mi podari,videt to nazivo..

  2. Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

    Juventus turin     před 6 lety 28.11.2018 21:11 |  
    10 2

    Zaplať pánbůh ČT sport. Jinak samozřejmě věřím že Slavia vyhraje. Ale žádnou divočinu neočekávám. 0:1 nebo 1:2, maximálně 1:3. Ale kéž by.

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      sithari     před 6 lety 28.11.2018 21:15 |  
      10 2

      poslouchat Vláška a jednoho dalšího jemu podobného rozhodně žádná výhra nebude....

      • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

        urs (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 11:27 |  
        0 0

        Vypni zvuk a pusť si k tomu gramec. Doporučuji "Kvíny" a jejich We are the champions! :)))

        • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

          Juventus turin     před 6 lety 29.11.2018 12:18 |  
          0 5

          Qween.

          • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

            Jachym     před 6 lety 29.11.2018 16:47 |  
            1 0

            "Kvíni" bylo daleko lepší než tvůj patvar...:-)

            • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

              Juventus turin     před 6 lety 01.12.2018 18:23 |  
              0 0

              Úplně stejný paskvil jako tvůj.

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      Max1     před 6 lety 28.11.2018 21:36 |  
      10 14

      Ja tvrdím, bohužel na CT.....ta sla totálně do kopru s kvalitou a pokud nás bude komentovat jeden z dvojice Vlášek, Štěpán (i ten Bosák už je spatnej) hledám zahraniční stream.

      • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

        Juventus turin     před 6 lety 28.11.2018 21:52 |  
        23 3

        Zaplať pánbůh za ČT sport. Hlavně že je to zadarmo. A stejně si o komentují sám. Existují i 80 letí fandové jako můj otec, ten si nikdy fotbal na 02 nekoupí i kdyby to uměl. A mě moc těší, když je šťastný, že Slavii viděl. Zaplať pánbůh za ČT sport.

        • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

          TSeguinTS     před 6 lety 28.11.2018 23:34 |  
          1 8

          Nevim proč zaplaťpánbůh, ČT sport je přece zadarmo.

          • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

            Juventus turin     před 6 lety 29.11.2018 12:23 |  
            3 0

            Oproti 02 je zadarmo.

            • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

              TSeguinTS     před 6 lety 29.11.2018 16:38 |  
              0 0

              Ty mínusy hehe, to jsou tady všichni silně věřící nebo to nepochopili? :-D

              • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

                Jachym     před 6 lety 29.11.2018 16:52 |  
                0 2

                To nevím, ale Juve každopádně silně věří tomu, že ten bumbrlíček na Kavčích Horách nás baví a dělá z nás politicky a kulturně uvědomělé moderní občany zadarmo...

        • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

          sicilianbrno     před 6 lety 29.11.2018 07:17 |  
          5 1

          Ty to maš možna zadarmo, ja to mam za 135 kč v každem měsičnim sipo :-)

          • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

            Juventus turin     před 6 lety 01.12.2018 18:26 |  
            0 0

            Samozřejmě, taky tak.

        • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

          Jachym     před 6 lety 29.11.2018 09:17 |  
          1 1

          Neber jméno boží nadarmo. V tomto případě jeho roli velmi zdatně suplují koncesionáři jako Sicilián nebo já...:-)

          • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

            Juventus turin     před 6 lety 29.11.2018 12:21 |  
            0 1

            Vy dva jste zařídili, že to dává ČT sport ? Tak super. Zaplať pánbůh za vás dva.

            • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

              sicilianbrno     před 6 lety 29.11.2018 16:24 |  
              0 0

              Ty si to nepochopil

      • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

        Faris (přítel SN)     před 6 lety 28.11.2018 21:52 |  
        10 14

        V Bordeaux je Bosák. Ale souhlas, taky preferuji O2.

      • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

        fredydj (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 10:16 |  
        0 0

        Štěpán je úplně v pohodě, Vlášek to je zas takovej popleta toho rád nemam :)

        • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

          soudek82 (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 10:26 |  
          0 0

          Vlášek je hroznej kuní ksicht...

          • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

            Ernie     před 6 lety 29.11.2018 18:17 |  
            0 0

            Štěpán už před sezonou na ČT skončil

  3. Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

    padre     před 6 lety 28.11.2018 21:37 |  
    4 3

    Sovy už v Aténách dávno nepřebývají, bohužel, ... takže, správně: "Abych nenosil Molotovy do Atén ..."

  4. Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 28.11.2018 21:48 |  
    5 18

    Já když jsem si dnes poslechl jednoho z asistentů,že si jedeme pro vítězství,tak jsem si řekl že tyhle kecy nesnáším,osobně bych taková slova neřekl abych neurazil paní štěstěnu. Jen aby se pak nečumělo s otevřenou pusou,mě opravdu frantíci nepřijdou tak slabí.Každopádně beru jakýkoliv bodový zisk.

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      Faris (přítel SN)     před 6 lety 28.11.2018 21:55 |  
      22 2

      Tak to já mám úplně naopak. Nesnáším, když neřekne, že si jedem pro vítězství. Proč bychom tam jinak jezdili? Není to arogance, ani urážka paní Štěstěny, ale víra ve své schopnosti.

      • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

        Jachym     před 6 lety 28.11.2018 22:34 |  
        21 0

        Je to každopádně mnohem lepší než říct, že si to jedou užít...:-)

        • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 28.11.2018 22:40 |  
          15 0

          To byla prvni odpoved, ktera me napadla! Doted me budi ze snu,kdyz si to kluci jeli uzit s Arsenalem..

          • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

            Nosorozec     před 6 lety 28.11.2018 23:28 |  
            10 0

            Hlavní je, že nejedeme do Francie domácí tým potrápit :)

            • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

              belmis (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 11:21 |  
              1 0

              Co do Francie, není to tak dávno, když jsme chtěli potrápit Příbram :-)

              • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

                belmis (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 11:24 |  
                2 0

                A nyní jedeme pro výhru do Bordeaux. Svět se mění :-)

        • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

          Alky (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 08:32 |  
          1 0

          Tuto památnou větu budu mít před očima do smrti. Takhle si to "užít" nechci už v životě vidět. Stačilo jednou.

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      VanDel     před 6 lety 28.11.2018 21:58 |  
      7 3

      Já jsem teda hodně pověrčivý, ale v tomhle případě mi tohle prohlášení přijde zcela na místě. V naší momentální situaci a rozpoložení bychom se opravdu měli pokusit o výhru a samozřejmě dle toho hrát.

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      Boo_SKS     před 6 lety 28.11.2018 22:00 |  
      21 3

      Já to naopak maximálně kvituji. Na JiT a jeho týmu líbí, že se prostě nebojí hrát fotbal a nejsou ani ve venkovních zápasech v EL připosraní. A je jedině dobře, že tuhle mentalitu, zdá se, přenášejí i na hráče, kteří si na hřišti mnohem více věří. Dodnes se budím hrůzou, když si vzpomenu na Radu, za jehož vlády jsme "jeli potrápit Příbram". Ještě loni jsme byli doslova vyděšení z Borisova nebo APOELu, zatímco dneska už očividně nemáme strach ani z daleko silnějších týmů. Takže pane Houštecký, jen houšť a doufám, že odteď už budeme jezdit ven pouze s úkolem vyhrát :-)))

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      slamacek (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 10:02 |  
      2 1

      dal jsem ti minus, protoze promin, ale co ma trener rikat? Jako treba budeme se snazit uhrat nejaky bod, ktery by nas nechal ve hre o postup? to je preci nesmysl.
      1) ve vsech dosavadnich zapasech jsme nebyli slabsim tymem - tedy neni duvodu byt prehnane opatrny
      2) snad je naprosto prirozena touha hracu, treneru... v kazdem zapase zvitezit. I treba proti Barcelone. - Nevim kolik ti je let, ale ja si dodnes pamatuju jeden z nejhorsich vykonu ceskeho muszstva v Evrope. AC Milan vs Sparta. jen 2:0, kdy se Sparta za pulku dostala snad jen pri dvou odkopech. To mi bylo milejsich nasich 0:7 na Arsenalu, kdy jsme se snazili o fotbal

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      urs (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 11:25 |  
      1 1

      Jestli opravdu bereš jakýkoliv bodový zisk, tak to máš co dělat, bo na palce to je momentálně 5 : 17 :)

      • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 15:38 |  
        2 0

        Abych pravdu řekl,to palcovani je me celkem u prdele,uvidíme po utkání, já to píšu jak to cítím z pohledu člověka co fotbal sleduje desítky let Prostě tyhle prohlášení nemám rad,protože fotbal nemá logiku.

  5. Sestava soupere

    Mike     před 6 lety 28.11.2018 22:19 |  
    4 0

    Dost podstatne bude, v jake sestave Bordeaux nastoupi. Postoupit je pro ne dost slozite, ja myslim, ze prakticky nemozne. Kazdy si jiste spočítate, jake vysledky jsou nutne pro jejich postup. Navic hraji ligu se suverenem letosni sezony, PSG. A neverim, ze nas zapas z hlediska prestiže a vysledku je pro ne dulezitejsi. Kdybychom v lize hrali stred tabulky, a cekalo nas tam utkani s jasnym lidrem souteze a meli v EL skoro jistotu, ze nepostoupime, asi bychom tezko silnejsi sestavu davali na Evropskou ligu. Ale treba to ve svete funguje jinak a postaví nejsilnejsi sestavu.

  6. Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

    Eskaes     před 6 lety 28.11.2018 22:23 |  
    8 3

    Rád bych viděl Matyho v akci na víc než pár minut.

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      Agbik     před 6 lety 29.11.2018 13:17 |  
      0 0

      Souhlas. Jestli postaví Bordeaux mladé kluky, tak by se s nimi mohl kvalitně poměřit. Ideální pro něho zápas

  7. Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

    Grobar     před 6 lety 29.11.2018 04:38 |  
    12 0

    Dneska musí vyhrát hlavně Petrohrad. To je klíč k postupu.

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      Sedrousek     před 6 lety 29.11.2018 07:11 |  
      0 0

      Nesouhlasim hraje se jeste o 6 bodu a je mi jedno kdo s nama postoupi ze skupiny. Klic k postupu je 4 body ze 2 zapasu

      • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

        Peruad     před 6 lety 29.11.2018 10:25 |  
        0 1

        Je to ale tak. Pokud Petrohrad prohraje, tak se naše pozice (šance na postup) v rámci všech teoretických scénářů zhorší.

        • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

          Sedrousek     před 6 lety 29.11.2018 18:21 |  
          0 1

          A prave proto potrebujeme 4 body

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      Ernie     před 6 lety 29.11.2018 18:18 |  
      0 1

      Já Petrohradu dneska vůbec nevěřím, Kodaň neprohraje.

    • Re: Bordeaux

      Hlavis     před 6 lety 29.11.2018 09:01 |  
      2 5

      To bych vůbec nebral jako výhodu...Kdyby hráli hraci základní sestavy věřím, ze by chtěli zápas nějak ukopat a v hlavě měli především PSG...než hladové mladíky, kteří budou bojovat o nějaké ty minuty proti PSG a samozdrejme chtít vyhrát, protoze to bude v jejich hlavách priorita. A řec je sice o mladých hracich, ale z Francie o hracích kteří se prosadili do Ligue1. Jakýkoliv z těch hracu kdyby tady přestoupil, by tady přestoupil jako ,,pan někdo” bacha na to...

      • Re: Bordeaux

        kjandourek (admin)     před 6 lety 29.11.2018 09:14 |  
        6 0

        Zase si je tak nedémonizujme - pořád to jsou hráči, kteří tu Ligue1 nehrají úplně stabilně, nejsou sehraní a tak podobně... To že budou chtít vyhrát je normální - to chce každý v každém zápase....

      • Re: Bordeaux

        Mike     před 6 lety 29.11.2018 09:19 |  
        11 0

        Úroveň náhradníků 12. týmu francouzské ligy asi nebude na špičkové úrovni, asi bych je nepřeceňoval. Ona Ligue 1 až na PSG zase žádnou hitparádou není.

      • Re: Bordeaux

        iwanowicz     před 6 lety 29.11.2018 10:56 |  
        3 1

        Pan "nekdo" byl Danny. Tihle mladi kluci individualni kvalitu jiste maji, ale ze by byli hned za hvezdy v nasi lize, to asi ne.

  8. tipovacka

    p!erreCORE     před 6 lety 29.11.2018 08:03 |  
    0 0

    1:2 (1:1) Hušbauer, Olayinka

  9. Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

    asanin     před 6 lety 29.11.2018 09:34 |  
    11 1

    Klasicky z toho nemám dobrý pocit :-) Přijde mi, že si tu spousta lidí myslí, že hrajeme dnes znovu v Karviné :-)

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      kjandourek (admin)     před 6 lety 29.11.2018 09:39 |  
      5 0

      Pokud před každým zápasem nemáš ten dobrý pocit, tak je to v pohodě... zvláště letos :-)

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      Jachym     před 6 lety 29.11.2018 09:40 |  
      0 4

      Asi to bude tím, že si spousta lidí pod slovem Bordeaux představí sladké víno a nevědomky to přenesou i na fotbal...:-)

      • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 10:52 |  
        4 0

        Bordeaux sladké víno? To si si asi s něčím splet'...

        • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

          Jachym     před 6 lety 29.11.2018 11:01 |  
          0 0

          Já tedy víno téměř nepiji, takže informace o charakteristice mám spíše vyčtené. Např. https://www.kupmeto.cz/vyb/podle-typu-vina/sladka-vina.html ...Mezi sladká a polosladká vína se počítají hlavně vína z Bordeaux, z podoblasti Sauternes či Saint-croix-du-Mont.

          • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

            kjandourek (admin)     před 6 lety 29.11.2018 11:06 |  
            3 0

            Neměl bych ani naznačovat.... ale věř tomu, že pokud ti pan Brambůrek napíše něco o víně, tak je to pravda... ;-)

            • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

              Jachym     před 6 lety 29.11.2018 11:11 |  
              1 3

              Dobře, ale ať si to v tom případě vyřídí se všemi těmi odborníky nebo "odborníky" citovanými na webu. Já nic, já pivař:-)

              • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

                bramburek (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 12:20 |  
                3 0

                Ano, ale to je jen sotva 1% z celkového množství vín z celého Bordeaux (z nějaké 1-2 malé podoblasti), jinak 99% vín odtamtud jsou suchá... tudíž označit region Bordeaux jako celek, že se tam vyrábí především sladká vína je úplnej nesmysl... ;)

                • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

                  Ondráš     před 6 lety 29.11.2018 12:28 |  
                  3 4

                  Víno je buď červený, nebo bílý..žádný suchý neexistuje. Aspoň na krabicích jsem to nikdy napsaný neviděl.

                  • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

                    mabr     před 6 lety 29.11.2018 12:51 |  
                    5 6

                    Tak to trochu odlehčíme: Víno je buď hnusný nebo ještě hnusnější. Nejlepší víno je pivo :-)

                  • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

                    Jachym     před 6 lety 29.11.2018 15:12 |  
                    0 0

                    Máš pravdu. Když jsme doma někdy omylem vylili víno na ubrus, tak ten byl pořádně mokrý a byly na něm červené fleky.

                    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

                      Ondráš     před 6 lety 29.11.2018 16:23 |  
                      0 0

                      Přesně..ukažte mi někdo suchý víno!

                      • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

                        Arya     před 6 lety 29.11.2018 16:33 |  
                        0 0

                        Tak v tomhle smyslu maximálně hroznový víno (:

  10. Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

    Obr     před 6 lety 29.11.2018 10:11 |  
    4 0

    Strasne je povodime. Budu se drzet pri zemi a tipuju vyhru SKS 3:0

  11. Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

    Akuls     před 6 lety 29.11.2018 10:20 |  
    6 2

    Pamatuji se, jak kdysi postavil Lyon v evropských pohárech doma proti ACS prakticky jen juniorku a skončilo to pěkným výpraskem povidlových čertů, tuším 5:0 a to byl výsledek pro Spartu ještě hodně milosrdný. Brankář Blažek na to ještě dnes vzpomíná se slzama v očích. Faktem ale je, že Lyon byl tehdy zcela někde jinde než je dnes Bordeaux, byl tehdy ve Francii i v Evropě přibližně ve stejné pozici, jako je dnes PSG, nicméně bych Girondins rozhodně nepodceňoval.
    Do sestavy bych ale určitě zařadil všechny naše franštináře, všichni na to mají a bude to pro ně i velký svátek. Takže večer vyběhne na plác toto mužstvo: Kolář - Coufal, MNN, Deli, Bořil - Stoch, Traoré, Souček, Hušbauer, Zmrhal - Olayinka.
    Z vystoupení MNN na předzápasové tiskovce mne potěšilo, že JiT vtlouká hráčům do hlavy, že základním předpokladem vítězství je nula na kontě obdržených gólů. Jsem rád za zmoudŕení našeho trenéra. Evidentně už neplatí, že výsledek 4:3 je lepší než 1:0. Ono se také není co divit, při naší slabé střelecké produktivitě proti silným týmům, a to jak někdy v naší lize, tak hlavně v evropských pohárech, potom se totiž výsledek jen těžko otáčí a je proto moc důležité nedostat první gól.

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      kjandourek (admin)     před 6 lety 29.11.2018 13:28 |  
      3 0

      To, co jste napsal v úvodu je hodně rozšířený omyl. Ano, měli jsme z jejich výprasku radost a tak jsme si uložili do hlavy ještě podpůrnou myšlenku, že Lyon nastoupil s jakousi juniorkou...

      Je fakt, že čtyři největší hvězdy dostaly volno, to ano: Sylvain Wiltord, Sidney Govou, Cris a hlavní tvář týmu brazilec Juninho...

      Dále je pravdou je, že Lyon měl v té době hodně mladé mužstvo, ale všichni ti hráči, co nastoupili, měli v lize normální vytížení... výjimkou byli dva záložníci: Bryan Bergougnoux a Jérémy Clément sice pravidelně střídali ale většinou jenom na pár minut... Ovšem jinak hráči jako Michael Essien, Mahamadou Diarra, či Florent Malouda už v té době měli hodně dobré jméno... stejně tak brankář Grégory Coupet, který zrovna zažíval měsíc v pozici dvojky, jinak odchytal celou sezónu...

      pro zajímavost: zápas před Spartou:
      4.12. Ajaccio
      Nicolas Puydebois - Jérémy Berthod, Cris, Lamine Diatta, Michael Essien, Mahamadou Diarra - Juninho Pernambucano, Pierre-Alain Frau (81. Jérémy Clément), Sidney Govou (70. Nilmar) - Florent Malouda, Sylvain Wiltord (70. Bryan Bergougnoux)

      Sparta 8.12.:
      Grégory Coupet - Jérémy Berthod (80. Johann Truchet), Lamine Diatta, Michael Essien, Anthony Réveillère - Jérémy Clément, Mahamadou Diarra (55. Yohann Gomez), Bryan Bergougnoux, Pierre-Alain Frau - Florent Malouda (67. Sylvain Idangar), Nilmar

      11.12.Bordeaux
      Nicolas Puydebois - Anthony Réveillère, Lamine Diatta, Jérémy Berthod (81. Bryan Bergougnoux), Cris - Florent Malouda, Mahamadou Diarra, Michael Essien, Juninho Pernambucano - Sylvain Wiltord (66. Pierre-Alain Frau), Sidney Govou (76. Nilmar)

      Čili bych si rozhodně netroufl říci, že to byla juniorka... ano, dostali příležitost náhradníci na čtyřech místech sestavy... Asi tak, jako když u nás nastoupí místo Coufala Frydrych, místo Deliho Kúdela, místo Sýkory Baluta a místo Zmrhala Olayinka..... a v brance Kovář :-)

      • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

        Akuls     před 6 lety 29.11.2018 15:14 |  
        0 0

        Už je to dávno a mé vzpomínky na ten zápas jsou jak je vidět trochu zkreslené. Omlouvám se za to. Jste dobrý, že jste si dal práci a celou záležitost uvedl na pravou míru. Snad si alespoň dobře pamatuji, že se Sparťané tenkrát před zápasem radovali, že proti ním Lyon postaví kombinovanou sestavu a budou tedy mít větší šanci uspět. O to větší bylo po zápase jejich rozčarování, že neměli šanci ani proti jejich "béčku". Pamatuji se, jak za pár let Sparta narazila na Lyon znovu, tentokrát v E.L., prohrála tehdy tuším 1:2 a na těch předchozích 0:5 se tehdy před zápasem hodně vzpomínalo, hlavně brankář Blažek. My si dnes snad budeme dělat nejen naděJe, že proti týmu bez osmi hráčů základní sestavy máme větší šanci uspět, ale že se tak i opravdu stane. Ale pozor, např. další "francouzský" tým Monaco v Praze kdysi proti Slavii postavilo svého v pořadí 5. a 6. útočníka, rychlonožky kolem 20-ti let, a přesto nám pěkně zatápělo (prohráli jsme tehdy s nimi doma v poháru UEFA tuším 0:2. Bylo to v sezóně snad 2005/2006 a nedávno na ten zápas vzpomínal před zářijovém zápasem s Bordeaux v Praze jeho tehdejší účastník Jaroslav Plašil. Kádry hráčů v Ligue 1 jsou totiž nejen široké, ale i kvalitní.

        • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

          Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 16:02 |  
          0 0

          s tim monakem... to snad sezonu predtim hralo i s plasilem finale LM.nebo ne?to je jeste vetsi ranec nez lyon pro acs.vzdyt finale.LM. jeste nehralo ani PSG a to ma nejdrazsiho neymara... a kdybychom s nimi meli hrat dnes,tak i bez 4TOP hráčů by nas nejspis hodne povodili...

  12. Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

    o5aradecek     před 6 lety 29.11.2018 10:54 |  
    3 5

    Snad se nebudouopakovat incidenty z Kodaně a neskončí to nějakou kontumací. Mám zprávy, že zlí hoši z TS už jsou v Bordeaux a večer jdou dělat bordel. Mají polský pasy a lístky mají, na stadion se nejspíš dostanou. Ráno už se porvali v hospodě... No, pane jo.

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      urs (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 11:07 |  
      1 0

      Jestli je to tak jak píšeš, tak mi to přijde jako ta pohádka o tom, jak blbec blbcem zůstane.
      Každopádně vyjma této záležitosti tipuji výsledek dva jedna pro nás, ať se jenom nečertíme.

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      Jachym     před 6 lety 29.11.2018 11:13 |  
      8 1

      Polští instalatéři? To je přece největší hrozba pro Francii nebo to už neplatí?:-)

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 11:54 |  
      6 1

      Zlí hoši z TS s polskými pasy jsou rozbít Bordeaux... Tak to je slušný úlet. Holt asi dobrý matroš no... :-))

      • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

        o5aradecek     před 6 lety 29.11.2018 12:30 |  
        1 0

        Bohužel, no. Je to ta samá skupinka bláznů, co na twitteru napadala Jirku Vrbu.

        • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

          Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 13:13 |  
          0 0

          No dobře no, ale polské pasy??? V deseti "dělat bordel"... :-))

          • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

            Jachym     před 6 lety 29.11.2018 13:17 |  
            3 0

            Když mají pasy, tak nebudou dělat bordel, ale rajot...

      • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

        Ondráš     před 6 lety 29.11.2018 12:37 |  
        2 0

        Ještě větší blbci, než jsme doufali.

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      iwanowicz     před 6 lety 29.11.2018 15:58 |  
      2 1

      Cesti nackove pobihajici po Bordeaux s polskymi pasy. To nevymyslis. Opravdu bych se pobavil, kdyby si je podala francouzska policie. At si kluci uzijou trochu adrenalinu..

  13. Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

    celtix     před 6 lety 29.11.2018 10:56 |  
    3 0

    Dneska bych byl spokojený i s bodem pokud Petrohrad vyhraje, ale preferuji, abychom ještě měli šanci na první místo ve skupině. To by byla velká paráda.
    Je super slyšet, jak se o nás vyjadřují trenéři soupeřů, jako o favoritovi skupiny.
    Věřím, že dneska vstřelíme více než jeden gól a trochu si tím vylepšíme i útok, když obranu máme jednu z nej v Evropě.
    Můj tip je 0:3 ( Olayinka, Kúdela, Matoušek ).

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      sicilianbrno     před 6 lety 29.11.2018 11:13 |  
      5 0

      Když už vyjímečně vyhrála plísen u rusáků, tak chce už kvůli koeficientu tento týden evropu podojit. Bylo by krásné vyhrát a Jabka vyjimečně taky...

      • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

        PetCC     před 6 lety 29.11.2018 18:41 |  
        0 0

        Francouzi v Jablonci zmznou, tak věřím ve vítězství domácích.

  14. Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

    Ondráš     před 6 lety 29.11.2018 11:23 |  
    1 0

    Nevím, co si mám o tom zápase myslet..nemám nepříjemné, ani příjemné tušení:) Takže tipuju 1:1 nebo 0:0. Jak už tu někdo psal, hlavně ale ať vyhraje Petrohrad! Tam mám naopak nepříjemný pocit, že to Kodaň dá..to by bylo pro nás dost špatný. Nebude se to v Rusku hrát o hoďku dřív? Že by kluci měli třeba v poločase info o výsledku?

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      Arya     před 6 lety 29.11.2018 11:30 |  
      0 0

      Vyhrajeme 1:0...
      Jinak Zenit hraje ve stejném čase jako my.

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      donford     před 6 lety 29.11.2018 11:36 |  
      0 1

      Moje tušení je sice skromné, ale naklání se příjemně směrem k naší výhře. Věřím, že naše obrana si poradí i s tím obrem Corneliussem a že naše křídla jsou v dobré formě, alespoň v takové, aby dala několik skvělých centrů na naše nabíhající hráče - Olayinku, Sýkoru (Matouška) a hlavně na naší "kráčející" hráz, na Suka. Věřím v 2:0 pro nás a tedy v postup již dnes. Kluci budou hrát v teple, nikoliv na zmrzlém hřišti. Snad se moje tušení vyplní. Tedy kéž by.

      • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

        Ondráš     před 6 lety 29.11.2018 11:46 |  
        2 0

        Pokud Kodaň vyhraje, tak o postupu ještě rozhodnuto nebude a museli bychom bodovat v posledním zápase se Zenitem (kterýmu by šlo taky o všechno). To není úplně příjemná představa..klíč k postupu leží dneska spíš v Rusku, než ve Francii.

        • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

          Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 11:51 |  
          7 0

          Pokud rupne Zenit doma, pak bych se nebál našeho zápasu s nimi v Edenu. Zenit v EL nehraje celý podzim nic moc a měl skoro ve všech zápasech velké štěstí. Soustřeďmě se na náš zápas a neřešme nějaký Zenit. Pokud dnes vyhrajeme, tak ať už dopadne zápas v Rusku jakkoliv věřím, že máme velkou šanci na jaro.

          • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

            Ondráš     před 6 lety 29.11.2018 11:53 |  
            6 1

            To já bych se teda bál velice nepříjemného deja vu z minulého ročníku EL, kdy nám doma stačilo neprohrát s Astanou. Radši bych měl postup v kapse už před tímhle zápasem.

            • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

              Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 13:11 |  
              0 0

              Tak to já bych sanozřejmě taky měl radši postup už v kapse a doma se Zenitem si to rozdal o vítězství ve skupině. Ale nehroutil bych se ani kdybychom museli na postup proti Zenitu vyhrát.

        • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

          donford     před 6 lety 29.11.2018 11:57 |  
          0 1

          Doufám, že Kodaň víc než plichtu neuhraje. Že nebude mít takové štěstí jako Plzeň - 1. gól zázračným obloučkem, jednou za hráčův život, a 2. branka Hejdovým krkem, ramenem, čelistí, klíční kostí, uchem, či regulérním čímkoliv. :-) Zenit je přece jen lepší než CSKA, i když Kodaň je zase lepší než Plzeň. Že nebude tak dobrá, jako my tam, když Petrohrad vystřelil doma za celý zápas jen 1x na naší bránu (bohužel gólově).

        • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

          Edenjejenjeden     před 6 lety 29.11.2018 12:39 |  
          5 0

          Ondráši nesejčkuj furt,Kodan dnes nevyhraje,pro Zenit poslední zápas doma,v případě vítězství jdou dál.A rozhodně Kodan nepodcení,jako se to stalo CSKA ve druhém poločase s Plzní.CSKA dostal doma strašlivej céres od novinářů i fanoušků a Zenit to rozhodně nebude chtít zopakovat....

          • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

            Ondráš     před 6 lety 29.11.2018 12:46 |  
            0 0

            No zatím maj spíš kliku (s náma doma, i ve Francii byli jasně horší). Tak snad se jich štěstí bude tohle kolo ještě držet.

  15. Koeficienty

    Mike     před 6 lety 29.11.2018 14:01 |  
    3 0

    Přiznám se, že jsem neřešil nějaké koeficienty, říkal jsem si, že Evropu budeme hrát v současné době zcela určitě, včetně kvalifikace LM. Jenže jsme jako ČR spadli až na 17. místo a na 2 místa aspoň v kvalifikaci LM bychom potřebovali být do 15. místa. A přes Chorvatsko a Dánsko by to šlo. Proto by asi chtělo co nejvíce bodovat, a to i u Jablonce. Plzeň je u mě s otazníkem. Výhra nad AS Řím je sice 0,4 bodu do národního koeficientu, ale také 70 mil. korun do kasy. A nebo nás koeficient zajímat nemusí, pokud vyhrajeme ligu, a mistr má garantováno předkolo vždy.

    • Re: Koeficienty

      VanDel     před 6 lety 29.11.2018 14:14 |  
      3 3

      Jen ať Plzen vyhraje. Mistr má sice předkolo LM garantované vždy, ale je rozdíl jít do 2.,3. anebo 4. předkola. Šádek s Paclíkem nikdy nebudou rozhazovat velký peníze za hráče, budou se stále držet při zdi, takže jen ať vyhrávají a získávají body do koeficientu. Rozhodně u nich nehrozí, že by nás díky penězům z LM nějak ohrozili co se týče přeplácení hráčů.

      • Re: Koeficienty

        fleder     před 6 lety 29.11.2018 14:55 |  
        5 3

        Nezlob se, ale nesouhlasím. Budou si moci dovolit přivézt lepší hráče a/nebo více hráčů, aby měli výběr a pak...budou mít i dost peněz na další jiné utrácení a neřešit vše jen sportovně.

        • Re: Koeficienty

          Jachym     před 6 lety 29.11.2018 15:08 |  
          6 1

          Jenže ty hráče nepřivezou, protože nemají tanky jako my nebo Sparta. Maximálně, že by si pro ně došli a hnali je do Plzně před sebou holemi a klacky...:-)

        • Re: Koeficienty

          VanDel     před 6 lety 29.11.2018 15:10 |  
          1 1

          Asi takhle, mam je rád jak osinu v řiti, ale bodama do koeficientu pomáhají i nám. A co se týče peněz, podívej se jak ty peníze z LM utrácejí teď. Jejich nákupy alá Chorý, Kayamba anebo ten nový slovenský pološílenec Pačinda, to mi opravdu žíly netrhá. Jak jsme psal, Paclík se Šádkem nikdy nebudou investovat moc peněz do hráčů, takže v tomhle směru se jich bát nemusíme. Koho budeme chtít, toho v klidu přetáhneme k nám.

        • Re: Koeficienty

          sadlos (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 15:12 |  
          5 0

          Klidně ať je přivedou. Já budu jen rád. Budu mít o to větší radost, když budeme porážet v české lize úspěšné evropské mančafty, než celky co dostávají nakládačku od balkánců.

          Nebýt jejich úspěchů, tak porážíme nějakou plzeň na úrovni Budějovic. A z toho sice mám radost, ale nikdy takovou, jako z posledního výsledku 4:0, co dostali...

        • Re: Koeficienty

          iwanowicz     před 6 lety 29.11.2018 15:41 |  
          0 1

          Meli pred sezonou garantovanych 300 mega za postup do LM a neprivedli nikoho, coz me docela prekvapilo. Jenom pokradli nejaky mladiky nam a spartanum. Tam se zadne vetsi penize do hracu investovat nebudou.

          • Re: Koeficienty

            kjandourek (admin)     před 6 lety 29.11.2018 17:11 |  
            2 0

            Jenomže oni ty peníze dostanou až po sezóně, proto neutráceli hned... i když je měli garantované, sotva jim někdo řekne: "Jasně, zaplatíte až za rok!" .... Abychom se v létě nedivili...

            • Re: Koeficienty

              Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 17:22 |  
              0 1

              Snad si nemyslíš, že všechny týmy platí okamžitě a ne formou splátek.

            • Re: Koeficienty

              spravnej_jezedak     před 6 lety 29.11.2018 18:12 |  
              0 0

              Ja se klidne rad podivim.
              Prijde mi, ze toto je jeden z duvodu, proc je nase liga tam, kde je a stejne tak je to s narodnim mancaftem..
              Ja jsem za kazdy uspech nasich mancaftu rad. Pravda kazda prohra Sparty mi tak nejak zlepsi den, ale kdyz vypadnou hned v kvalifikaci, aniz by pridali nejake body, tak to at tam radeji nelezou, protoze kazi nam vsem narodni koeficient a akorat delaji ostudu.
              Co se tyce penez z LM pro Plzen, tak pokud je investuji v ramci ligy, tak to nasi lize zase jen pomuze..

    • Re: Koeficienty

      Betynka58     před 6 lety 29.11.2018 14:51 |  
      3 0

      Jenže pořadí podle pětiletého koeficientu po téhle sezóně je snad platné až pro sezónu 2020/2021, ne? Pro příští sezonu by snad ještě měla tak jako tak platit dvě místa v kvalifikaci o ligu mistrů, nebo se mýlím?

  16. Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

    smileboy     před 6 lety 29.11.2018 15:27 |  
    8 3

    Že by takhle? Kolář - Bořil, Deli, Ngadeu, Coufal - Stoch, Hušbauer, Souček, Traoeré, Zmrhal - Maoušek :)

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 16:06 |  
      1 1

      Spíš Olayinku než Matouška. A možná Kúdelu. Asi místo Simona.

      • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

        Ondráš     před 6 lety 29.11.2018 16:26 |  
        0 0

        Taky se přikláním k názoru, že nakonec je asi nejlepší volba na hrotu Olejníček..ale pak za něj náhrada jasně Maty.

        • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 16:45 |  
          1 0

          Milánka bych taky ještě neodepisoval. :-)

          • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

            Gillan     před 6 lety 29.11.2018 18:14 |  
            0 6

            Ten se už odepsal dávno sám.Bohemka už na něj čeká.

            • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 18:51 |  
              3 0

              Na tebe čeká Dr. Chocholoušek.

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      mihaal     před 6 lety 29.11.2018 17:02 |  
      0 0

      Á, insider!

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 17:45 |  
      3 0

      Jo ták, to nebyl tip, to bylo inside-info. :-)

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      celtix     před 6 lety 29.11.2018 18:22 |  
      0 0

      SPOILER ALERT !

  17. Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

    Tomastu     před 6 lety 29.11.2018 16:13 |  
    3 0

    Teprve 16:12 dnes se mi ten čas neuvěřitelně vleče :D

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      p!erreCORE     před 6 lety 29.11.2018 17:34 |  
      1 0

      uz je to 16:13,leti to :)

  18. Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

    travel (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 16:37 |  
    2 0

    Jsem zvědav na stoperskou dvojici a na útočníka.Věřím,že JiT se rozhodne správně a vyhrajem (přinejhorším remíza).

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      ŽerykRWS     před 6 lety 29.11.2018 18:43 |  
      0 0

      Stopeři budou dnes super ! Nejen proto, že se oba chtějí ve Francii ukázat, protože by tam jednou rádi hráli.

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      donford     před 6 lety 29.11.2018 17:58 |  
      0 0

      Vidím to tak, že by Traoré a Souček vyváželi míče od obrany a před obranou to čistili a Hušby by hrál pod Matym. Takže by se víc věnoval útočení a střelbě. A ještě může kohokoliv vepředu střídat Olayinka.

      • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

        ŽerykRWS     před 6 lety 29.11.2018 18:24 |  
        0 0

        Vidím to spíš tak, že bychom měli hrát 4-1-4-1 na brejky. Traoré vedle Hušbyho. Traoré to odběhá za oba. Coufal, Bořil, Zmrhal, Stoch, Matoušek jsou brejkový hráči. Traoré je taky rychlej.

  19. Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

    Kzlo     před 6 lety 29.11.2018 17:44 |  
    6 0

    Za mě sestava super. Doufam že dnešní podvečer dopadne dobře

  20. Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

    carevitchando     před 6 lety 29.11.2018 18:05 |  
    3 0

    Bude to zajímavý zápas a já dneska bodík beru. Pokud tedy Kodaň prohraje v Rusku.

  21. Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

    Gillan     před 6 lety 29.11.2018 18:13 |  
    1 20

    Až na omyl roku Traorého v pohodě.Když se nebude Matouškovi dařit, přijde na plac lepší Olayinka.

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      fredydj (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 18:20 |  
      8 1

      Omyl roku seš ty.

      • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

        Gillan     před 6 lety 29.11.2018 18:32 |  
        1 10

        Tak myslel jsem, že alespoň tady se urážet nebude.přílivem vás z oficiálek tu klesla laťka na stejnou úroveň....

        • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

          PetCC     před 6 lety 29.11.2018 18:42 |  
          2 1

          To máš pravdu, příliv z oficiálek, který začal před nějakými sedmi lety místní laťku dost snížil :-)

        • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

          Emiliano     před 6 lety 29.11.2018 18:43 |  
          5 0

          takže urážet hráče můžeš, ale když ti to někdo vrátí, je to najednou špatně?

          Traoremu nevyšel jeden zápas, jinak si své vždy odehrál

        • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

          Edenjejenjeden     před 6 lety 29.11.2018 18:56 |  
          2 0

          To říkáš zrovna ty Gillane(Ozzy),který se proslavil kromě mnoha blábolů výrokem,"Milana Skodu bych nejradši pochcal"?

      • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 29.11.2018 18:52 |  
        1 0

        To je omyl tisíciletí.

    • Re: Předposlední zápas ve skupině Evropské ligy se odehraje v Bordeaux

      ŽerykRWS     před 6 lety 29.11.2018 18:35 |  
      2 2

      Traoré umí slušně presovat, pro soupeře bude nepříjemný, i bez míče, kdyby mu to nešlo. Olayinka je slušná náhrada za Zmrhala či Matouška. Všichni tři jsou ale podle mě pořád trochu z formy.