Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 18/19 8

Osmý díl podcastu Slávistických novin Mezi námi fanoušky této sezóny přichází po 11 ligových kolech a dvou zápasech ve skupině Evropské ligy. quelharsubHumanpan Lama a Socrates probírají zápasy v Petrohradu a s Příbramí a několik dalších témat.

Zápas v Petrohradu se Slavii povedl herně ale nikoliv výsledkově. V podcastu se samozřejmě věnujeme sportovní stránce věci, ale subHuman s panem Lamou se podělí také o své dojmy z výjezdu do Petrohradu a pro stadion Zenitu nenajdou žádná slova chvály. Ohledně zápasu s Příbramí pochválíme to, že o třech bodech nebylo prakticky od prvních minut pochyb, a to i díky taktice, kterou zvolil trenér hostí Josef Csaplár. Pobavíme se také o Janu Matouškovi a zamyslíme se nad budoucností Milana Škody, když teď Slavia hraje velmi dobrý fotbal s jinými typy útočníků, než je on. Krátce nastíníme další program, nejbližším zápasem je ten ligový v Liberci, kde Slavia na jaře absolvovala soubojově velmi těžký zápas, ve kterém navíc ztratila dva body bezbrankovou remízou. Na závěr se pak zamyslíme, zda sešívaným budou stačit 4 body z následujících dvou zápasů s Kodaní.

Obsah:

00:00 Zenit - Slavia 1:0
31:45 Slavia - Příbram 4:1
53:45 Budoucnost Milana Škody, ligové zápasy po repre pauze, jak postoupit ze skupiny EL?

Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (94)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 08:56 |  
    16 11

    Dobrý den přeji.
    Vzhledem k mnoha dotazům disputujících na SN Vám jen chci povědět, že nemám se Socratem nic společného. Více se k tomu nechci vyjadřovat.
    Sokrates55

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

      mig52     před 6 lety 09.10.2018 12:05 |  
      9 10

      Dobrý den, Sokrate. A teď mi vysvětlete, proč za vysvětlení nám všem dostáváte palce dolů. Mně některé reakce hlava nebere!

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 12:45 |  
        10 11

        Já zas nechápu proč dostávám mínusy za to, že perMaNentně upozorňuji jmenprzniče na to, že Olayinka se opravdu jmenuje Olayinka a ne Olyanka. Neřeště to... ;-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

          Obr     před 6 lety 09.10.2018 12:47 |  
          6 0

          Proste tim nekoho se..s no

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

            Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 12:52 |  
            0 4

            A koho? Koho může sr.t dobře míněná rada a snaha pomoci s neznalostí? :-((

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

              Obr     před 6 lety 09.10.2018 12:57 |  
              7 0

              Nevim. Svet je zkazenej :-((

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 13:01 |  
                6 2

                Je! A proto se ho snažím aspoň trošíčku napravovat tím Olayinkou.

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                  pehacko     před 6 lety 09.10.2018 16:09 |  
                  1 2

                  ja a futral pouzivame prezdivku olejnik a pozadujeme opakovani ceremonialu!!!

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 16:52 |  
                    0 1

                    Samozřejmě, přezdívka je v pohodě. Prostě víš o sobě, že jsi hlo... ehm, ne dost chytrý, aby ses naučil správně psát jeho jméno, tak mu dáš jednoduchou přezdívku. To respektuji. Určitě víc než psát Olijayjiyanka. ;-)

                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                      pehacko     před 6 lety 09.10.2018 17:26 |  
                      1 2

                      mas pravdu, ze je dulezite si nenastavovat latku dost vysoko, by jsem ji nemusel pak prekonat...

                      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 17:30 |  
                        2 0

                        Ideální je zahrabat laťku pod zem. To se pak překonává snadno. :-)

                        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                          pehacko     před 6 lety 09.10.2018 17:38 |  
                          0 2

                          abych mohl nejakou vladku zahrabat pod zem, musel bych nejakou znat...

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                    Ondráš     před 6 lety 09.10.2018 17:10 |  
                    1 2

                    Já zásadně Olejka..ničí mě neustálé logopedické cvičení tohoto pro mě neuvěřitelně složitého jména..zároveň nechci být v permanentním stresu, že mě tu při chybě bude pan češtinář mučit:)

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

          mig52     před 6 lety 09.10.2018 12:51 |  
          1 6

          Já mu pro zjednodušení říkám počesku Olinek ( jako byl ve filmu Mireček) a mám vystaráno:-)

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

            Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 12:56 |  
            1 2

            Já zas Ožulenka nebo Ožulínek. :-)

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

              Fulham     před 6 lety 09.10.2018 13:06 |  
              1 1

              Olá í janka....:-)

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

              BANKROT     před 6 lety 09.10.2018 14:13 |  
              1 0

              Ožulínek :D Ty jsi stejně ještěr!!!

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

          Sedrousek     před 6 lety 09.10.2018 15:53 |  
          0 6

          No jestli to nebude tim ze vsichni vedi o kom je rec a jenom ty to nechapes!

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

            Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 16:49 |  
            6 1

            Já chápu o kom je řeč. Kdybych nechápal, neopravoval bych. Já nechápu spíš to, že si fanoušek Slavie není schopen zapamatovat jméno (a podle mě nijak extrémně složité) fotbalisty, který za Slavii hraje. Když budeš psát Slávyje, tak taký každý pochopí co myslíš. Budeš to psát?

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

              bongor     před 6 lety 11.10.2018 11:57 |  
              0 2

              Co měli dělat fandové Torpeda nebo čeho vlastně,když za ně chytal Mkrtyčan?

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 11.10.2018 12:03 |  
                2 2

                To jsem si musel vygůglit. Není to slávista, není to dokonce ani fotbalista, přesto jsi to napsal správně. Tak proč někteří nejsou schopni psát správně toho Olayinku?

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                  bongor     před 6 lety 11.10.2018 17:41 |  
                  0 1

                  To byl Wulfiku ruskej hráč,ale myslím,že Rus to nebyl.Co jsi u něj zjistil za národnost,když už o tom mluvíme?

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 11.10.2018 18:06 |  
                    0 1

                    Sovětskej hráč, ale hokejista a mě hokej zajímá asi tak stejně jako volejbal, či házená - tzn. vůbec. :-)) Jinak o něm píšou, že Armén - v originále Կրիկոր Մկրտիչյան

                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 11.10.2018 18:08 |  
                      2 1

                      Teda teď když na to jméno koukám, tak jsem si, bůhví proč, vzpomněl na Lovecrafta a jeho Volání Cthulhu. Strašný písmo. :-D

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

          Agbik     před 6 lety 10.10.2018 19:16 |  
          0 5

          Ježíši ty si zas úplně mimo!!!!! Však se podívej na to jak to je správně!!! Už bože!!

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

            Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 10.10.2018 22:47 |  
            2 2

            Obávám se, že nerozumím. Správně je to Olayinka. Pokud to byla ironie, nepochopil jsem ji, což je pochopitelně má chyba. ;-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

        Obr     před 6 lety 09.10.2018 12:46 |  
        5 5

        Tohle palcovani je, mezi nama, hrozna debilita. Jakej to ma smysl? Komu to prospeje? Blokovani uzivatele OK, ale tohle....

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

          Thane (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 12:50 |  
          5 4

          A pritom vsichni furt tvrdej ze je jim to jedno :)

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

            Obr     před 6 lety 09.10.2018 12:57 |  
            2 3

            Babicka rikavala, ze jedno je kolecko od trakare ;-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

          Borgetti     před 6 lety 12.10.2018 15:58 |  
          1 2

          Pro mě osobně to má takový smysl, že když nechci pročítat všechny příspěvky, tak si je dám seřadit od nejlépe hodnocených a těch pár si přečtu :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 14:01 |  
        11 4

        Migu, nevim, to by ses asi musel zeptat těch, co mu ty mínusy dávali... ale nejspíš za tu větu "Více se k tomu nechci vyjadřovat"... někdo z toho může cítit, že mu snad něco udělal, nebo Já jsem hrozně chytrej, a on je úplně blbej, apod... nevim, odhaduju...
        Jinak proč furt řešíte nějaký mínusy, to je fakt úchylka...

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

          Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 14:38 |  
          12 9

          Pane Bramburku,
          nikdy jsem na těchto novinách nenapsal nic, čím bych ze sebe dělal někoho, kdo je chytřejší. Naopak, vždy jsem ctil a respektoval každého disputujícího.
          Od nepaměti zde v disputacích vystupuji pouze jako Sokrates55.
          O podcastu, kde byl pomlouván pan Nezmar a částečně i pan Tvrdík si pořád myslím to samé a vystoupil bych znovu a opět na jejich obranu. Nikdy nebyly prokázány žádné "zaručené zprávy", které ve zmíněném podcastu o obou jmenovaných zazněly.
          Proto ty mínusy. A ten kdo mi je dává, ten to dobře ví.
          Sokrates55

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

            Veta (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 14:42 |  
            12 11

            Toto je samozřejmě lež. Já jsem ti dal minus přesně za to, co popisuje bramburek. A mimochodem i tento komentář, kdy říkáš, že víš, proč něco my ostatní děláme, působí dost nadřazeně.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

              Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 15:22 |  
              10 5

              Přesně pane Veto.
              Takže ten, koho osobně neznám už tedy není inteligentní? Pokud se Vám zdá, že mé sdělení působí nadřazeně, tak se omlouvám. Já v tom nic nadřazeného nevidím. Naopak, mám pocit, že jsem trefil hřebík na hlavičku.
              S úctou
              Sokrates55

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                Veta (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 15:33 |  
                6 7

                Tenhle tvůj komentář jsem nepochopil. A v pohodě, já žádné omluvu nepotrebuji a nadřazenost mi nevadí.

                Já jsem jen reagoval na tvou lež v reakci na bramburka. (Což necháváš bez reakce.;)) O inteligenci a znaní se osobně nezaznělo ani slovo.

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 19:03 |  
                  4 5

                  Pokud si pane Veto přečtete příspěvek pana Bramburka z z 15:02, tak pochopíte mou reakci z 15:22. A to je ta reakce včetně té souvstažnosti k inteligenci a znaní se o sobě. Tam to právě zaznělo......
                  Tak asi tak.
                  Sokrates55

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                    Veta (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 21:30 |  
                    4 6

                    Aha takže ta reakce byla bramburkovi, ale oslovil jsi mne, proto mě to zmátlo.

                    Každopádně stačilo uznat to lhaní a nemuseli jsme tu spamovat diskuzi. Je jasný, že se na spoustě věcí zde na SN spousta lidí neshodne, ale lhát si tu nemusíme. Vždyť jsme všichni přátelé Slavie.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                      Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 10.10.2018 06:49 |  
                      5 5

                      Pořád dokola se snažíte mě obvinit ze lži. Přitom je to pouze Vaše tvrzení.
                      Po mnoha telefonátech a emailech jsem pouze dal na vědomí všem disputujícím na SN, že nemám nic společného se Socratesem. A nic víc jsem tím nemyslel. Nějaké svoje domněnky k tomu přilepil pan Bramburek. A právě ty nebyly pravdivé pane Veto. Ale Vy jste obvinil ze lži mne. To je vše.
                      Sokrates55


                      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                        M@rvin     před 6 lety 10.10.2018 08:04 |  
                        10 2

                        Brambůrek tu napsal domněnku, co si někteří diskutéři možná mohli myslet při čtení tvého úvodního příspěvku a dali ti díky tomu mínus. Při vší účtě, pravdivost této Brambůrkovi domněnky nemůžeš hodnotit ty, ale jen a pouze ti diskutéři, kteří ti to mínus dali. A Veta uvedl, že minimálně v jeho případě se Brambůrek trefil a jeho domněnku tak potvrdil.
                        Ty jsi naopak uvedl jinou domněnku, že mínusy jsi dostal kvůli podcastu, kde se řešili vztahy uvnitř Slavie. Tuto tvou domněnku zatím nepotvrdil nikdo a popravdě, ani tam nevidím žádnou souvislost.

                        Já ti žádný mínus nedal, ale při čtení tvého úvodního postu jsem si také říkal, že vyznívá, jako by ses cítil na nejvyšší možnou míru pobouřen a uražen, že tě snad někdo mohl byť jen chviličku považovat za Socrata. Takže také potvrzuji Btambůrkovu domněnku.
                        Více se k tomu nechci vyjadřovat.

                        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                          M@rvin     před 6 lety 10.10.2018 08:08 |  
                          1 1

                          Ty hrubky, ach jo. Holt je moc brzo ráno.

                        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                          japhy     před 6 lety 10.10.2018 09:26 |  
                          4 2

                          Myslím, že jsi to velice pěkně a srozumitelně shrnul.

                        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                          Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 10.10.2018 13:48 |  
                          4 4

                          Děkuji Ti M@rvine.
                          Pobouřen a uražen jsem opravdu nebyl ani chviličku. Spíš jsem zvolil asi nevhodný výraz. Znovu opakuji, že proti Socratovi opravdu nic nemám. Jen to prostě je někdo jiný :-).
                          S úctou
                          Sokrates55

                          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                            Veta (přítel SN)     před 6 lety 10.10.2018 15:38 |  
                            4 6

                            Děkuji M@rvinovi za jasné a srozumitelné shrnutí.

                            Sokrates55 si bohužel jede stále svou, takže znovu: neobivnil jsem tě ze lži, ale tu lež jsem svou svědeckou výpovědí (nikoliv domněnkou) prokázal.

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                bongor     před 6 lety 11.10.2018 11:59 |  
                1 1

                Hřebíka?

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

            bramburek (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 15:02 |  
            7 7

            Sokrate, mně je to celkem jedno, jen jsem se pokoušel vysvětlil Migovi, nejspíše důvod... nic víc, nic míň...
            Jinak všechny tři hosty tohoto podcastu znám osobně, jsou to bezva kámoši a inteligentní kluci... a všichni Slávií žijou… a moc dobře vědí o čem mluví, to že si dovolili říct že vztahy a všechno ve vedení, není ideální, je jejich právo... stejně jako tvoje, to následně kritizovat... ještě pořád je svoboda slova

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

              donford     před 6 lety 09.10.2018 17:57 |  
              8 5

              Ukažte mi firmu, kde jsou všechny vztahy korektní, nikde ani stín pochyb, kde třeba 20 lidí myslí úplně stejně, jako jeden robot. Takže pokud jsou interní vztahy ne na 100%, ale třeba jen na 90, neznamená to vůbec nic, hlavně, když si zúčastnění řeknou své námitky férově z očí do očí a nemydlí si navzájem schody. Já, jakožto naprosto nezúčastněný, a proto neinformovaný vidím jen jedno - firma Slavia šlape a znamenité výsledky jsou také. Takové nebyly desítky let, co moje nevalná paměť sahá. A tak rozebírat, že Pepík nemluví s Frantou či Vašek se mračí na Tondu, a že vztahy nejsou ideální, protože zrovná já něco vím, nebo jsem cosi zaslechl, pánové, za mých mladých let se říkalo - hoďte na to kabát - dnes v době výrazově hrubší se spíš říká - serte na to (a užívejte si slávistického fotbalu). Víte, škůdci by ve Slavii byli, kdyby se realizovali Puček, (ten snad na krátkou dobu ano) Horník, nevalný a předem k odsouzení byl také pokus se Strakou, ale jinak? Syrovátka, Vrba, Nezmar, Trpišovský, Tvrdík, a já nevím z hlavy, kdo ještě, se třeba v názorech pohádají, ale vehementně táhnou za jeden provaz. První místo v tabulce je toho snad důkazem. A to mě jako fandu zajímá zdaleka a úplně nejvíc. Dává mi to radost, klidné spaní a těšení se na další zápas.

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                bramburek (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 23:10 |  
                5 6

                a on snad někdo říká něco jinýho nebo co?

                hlavně vůbec nechápu ten první Sokratův příspěvek... to Socrates - Sokrates55 bylo hned na začátku celýho podcastu naprosto jasně vysvětleno... a dále nezaznělo během celýho dílu jediný slovo o Nezmarovi ani Tvrdíkovi... tudíž mi všechno tohle přijde zcela zbytečný...

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 10.10.2018 06:56 |  
                  6 5

                  Nebylo to asi jasně vysvětleno. Jsem zaregistrován jako Sokrates55!! To tam nikde nezaznělo. Protože se mne dost disputujících ptalo jestli jsem to tedy já, nebo nejsem, tak jsem to vysvětlil svým příspěvkem. Vy jste ho začal komentovat svými domněnkami. Proti Socratesovi jsem nikdy nic neměl a nemám. Jen s ním nemám nic společného. Není to nic namyšleného a napsal jsem to slušně. Věřím, že teď už jste to pochopil.
                  S úctou
                  Sokrates55

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 10.10.2018 10:53 |  
                    2 2

                    Opravdu to hned na začátku nezaznělo? Je to možný... já si ty první dvě minuty asi budu muset pustit znovu, jestli jsem neměl nějaký špatný záchvěvy sluchu...

                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                      donford     před 6 lety 10.10.2018 14:11 |  
                      3 5

                      Když už se tu mluví o podcastech, tedy o třech bezvadných kámoších, kteří vědí, co a jak se děje, dávám do "placu" jiné téma, které se zatím snad týká Slavie vzdáleně, ale celkově je velmi akutní - z nejvyšších pater našeho fotbalu odcházejí Prokeš s vizemi podchycení talentovaných fotbalistů, osvědčený generální sekretář Rudolf Řepka, šéf VARu rozhodčí Roman Hrubeš a prý snad bohužel i další - praktici Poborský, Barák st., (naši) Suchopárek s Bejblem a také Kouba. Všichni zřejmě na důkaz odporu proti Stbákovi, Chovancovi a Malíkovi. Někdo odvolán, někdo odchází dobrovolně. Možná že by se do některého povídání zdařilo aspoň jednoho z jmenovaných získat. Rozhodně teď důležitější téma než mnohá osvědčená jiná. Věřte, že pro budoucnost českého fotbalu (jsme aktuálně 47. na žebříčku a byly doby, kdy jsme byli třeba druzí) důležitější než dohady o vztahu Nezmar - Tvrdík , nebo slovní spojení spojená s brambůrkovými špatnými záchvěvy sluchu. I když to samozřejmě nás slávisty v mnohém zajímá, ale asi nic nového již nepřinese. (Jsme první, no a co?)

                      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                        JaymzBond     před 6 lety 10.10.2018 19:46 |  
                        4 3

                        Já bych si strašně moc přál, aby tohle byly signály toho, že žumpa už je prostě přeplněná a přišel čas jí vykydat. Jinak ty zmrdy bude muset někdo prostě vystřílet. Omlouvám se za ten tón a výrazy, ale tohle co se děje je prostě něco neskutečného, stašně to škodí pověsti fotbalu u nás a ten tak přichází o spoustu peněz, které pak chybí na mládež, na kvalitněji proškolené rozhodčí... a tím jsme tam, kde jsme.

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

              bongor     před 6 lety 11.10.2018 12:02 |  
              1 2

              Co je kde vůbec ideální?Asi nikde nic,jedině snad ve Fačru,tam všichni nadšeně oslavují svého supernáčelníka.

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

            mudrc     před 6 lety 12.10.2018 08:43 |  
            1 2

            Milý Sokrate 55, s úctou a respektem se zde v disputacích od nepaměti žádné mínusy neřeší. Mudrc 8.43 ;-)

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

              Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 12.10.2018 10:39 |  
              2 2

              Máte pravdu. Slávia je důležitější :-).
              Sokrates55

  2. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

    mis3     před 6 lety 09.10.2018 09:36 |  
    8 4

    Souhlas s návštěvou. V neděli to bylo zase krásný zážitek, počasí i všechno okolo super - nechápu. Hlavně pak ti co chodí jen na soupeře nedržkujou že za Plzeň musí zaplatit 700.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

    Borec09 (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 10:39 |  
    2 1

    Prave posloucham posledni podcast a rad bych zminil jednu vec k chybejicim pernamentkarum. Mam syna co hraje v mladeznickych kategoriich Slavie a mame garantovany vstup 1+1 zdarma, ale zaroven mam i 4 pernamentky pro zbytek rodiny. Takze kdyz jdeme vsichni (zena i dcera) pouzijeme pernamentky, kdyz jdu sam s klukem, jako ted naposledy na Pribram. Coz bylo na hrane z duvodu mistrovskeho utkani v Hornich Mechopupech, vyuziju vstup pres SKS mladez. Tim padem jsou automaticky 4 pernametky nevyuzite. PS: Byli jsme i na Mol cupu, opet rychly presun z Mecholup do Edenu.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

    Jakubisko     před 6 lety 09.10.2018 10:51 |  
    4 1

    Socíku ty žiješ!

  5. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 11:51 |  
    7 1

    Subhumane, nebo kdo to je - perNaMentky , pernice pro pernamentní vstup ;-). Jinak samozřejmě hezký povídání. :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

      Gino     před 6 lety 09.10.2018 12:25 |  
      0 1

      Nediv se, když je to slovo přejaté z angličtiny a v angličtině se "trvalý" řekne/píše "perMaNent".

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

        BANKROT     před 6 lety 09.10.2018 12:53 |  
        0 1

        Mně se zdá, že je to z latiny, ne?

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 12:55 |  
          1 2

          Z latiny to převzali angláni a od nich my, ne? Dyk je to fuk, z čeho to je, ale rozhodně to je permanent. :-)

          • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

            BANKROT     před 6 lety 09.10.2018 13:03 |  
            0 1

            Chronica Bohemorum

            • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 13:05 |  
              3 2

              Tu neznám, já piju Russkij Standart (To t na konci je tam správně).

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                BANKROT     před 6 lety 09.10.2018 14:26 |  
                1 1

                :) Jen jsem chtěl připomenout, že latina tu byla dřív než angličtina. Na to spousta lidí zapomíná. Však víš.
                A teď zpátky k fotbalu. Nevíš, proč nehraje za Slovensko Stoch? Ne že by mi vadila menší starost o návrat slávistů bez zranění, ale je to podivuhodné.

                • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                  Jachym     před 6 lety 09.10.2018 14:36 |  
                  2 1

                  Nepohodl se s trenérem Kozákem a nechal se slyšet, že dokud bude trenérem on, tak pod ním hrát nebude.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                    BANKROT     před 6 lety 09.10.2018 15:20 |  
                    0 1

                    Joj! Zrovna takový důvod jsem nečekal.Díky za vysvětlení. JKNCD

                    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 16:55 |  
                      2 2

                      Tohle jsem věděl i já. Škoda, že jsem byl shazovat špeky a Jáchym mě s odpovědí předběhl. Mohl jsem (snad poprvé) vypadat jako znalec. :-(

              • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

                p!erreCORE     před 6 lety 09.10.2018 18:09 |  
                1 2

                máš tam špatně t na konci

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

      BANKROT     před 6 lety 09.10.2018 12:48 |  
      9 5

      Jako dávat někomu číslo občanky kvůli lístku mi přijde poněkud sovětsko-bruselské. :o

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

        pehacko     před 6 lety 09.10.2018 16:13 |  
        0 4

        chvilku jsem se bal, ze ti nekdo cornul identitu, ale dle tohodle prispevku jsi to ty!!! toz vitej zpet na svobode a uz se nenechej znova zabasnout...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

      Karel13     před 6 lety 12.10.2018 15:50 |  
      1 3

      Ty jsi nějaký hnidopich - co by musela říkat taková verlyba, když si chtěla dát karbenátek, ztratila ale žlíci a musela se picnout levorvérem ...

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 12.10.2018 15:57 |  
        0 3

        Pokud by ten karbenátek jedla z porculánového talíře, bylo by to celkem bizardní. :-D

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

      mudrc     před 6 lety 22.10.2018 13:51 |  
      0 1

      Asi to ještě ve škole neprobírali :-(

  6. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

    rak (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 12:17 |  
    4 1

    Opravdu by měla být snadná možnost jak permanentky elektronicky uvolnit. Někde dokonce za to dávají finanční bonus. Zkoušel jsem to na Ticketportal, ale nabízejí to jen některé kluby, třeba hokejové. Teď by to tedy ke zvýšení návštěvnosti nepomohlo, ale pokud je skoro vyprodáno, tak tato místa bývají velmi dobrá a je škoda je nezaplnit. I jako permanentkář vždycky nemůžu a ani nemám šanci to třeba někomu poskytnout osobně. Teď jsem se tedy velmi těšil po nucené absenci s Bohemkou a Ústím a ta návštěva mně na Příbram nepřijde až tak špatná. Jak je také zmíněno, jedná se oproti minulosti o stoprocentní nárůst. Moc tedy nechápu, jak pravověrný slávista může zůstat doma kvůli lenosti. To mně, jak se říká, hlava nebere. Mně by nevadilo, kdybychom hráli doma každý týden a určitě tam jsem i dvakrát týdně, pokud se to naskytne. Jiná věc je čas utkání a konflikt s jinými věcmi, zejména výjezdy z Prahy za dobrého počasí (nejsem sám, abych si to vždy přizpůsoboval fotbalu). Z tohoto hlediska mně v neděli 18:00 připadá narozdíl od propagovaných 15:00 či dokonce soboty, velmi dobré. Pro jiné, třeba mimopražské už to asi tak dobré není. Večer ve všední den chodím úplně vždy, pokud jsem tedy v Praze. Na tom se ale nikdy neshodneme, jak už jsem psal několikrát.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

      mudrc     před 6 lety 09.10.2018 12:49 |  
      1 2

      Souhlas s nedělním termínem v 18h., který mi přijde vhodný jak pro chataře, tak pro přespolní, kteří převážně mají moznost vrátit se rozumně domů.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

        Veta (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 13:02 |  
        5 1

        Jen pak nesmíš dělat výkonnostní fotbal, mně se třeba poslední dva zápasy kryly. Ale jak dlouhodobě říkám, ideální termín neexistuje a ten nedělní podvečer je asi opravdu z celkového pohledu nejpraktičtější.

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

          mudrc     před 6 lety 09.10.2018 14:06 |  
          2 2

          Pohybuji se ve výkonnostním fotbale a převážně mám zápasy v sobotu, nicméně v předešlém příspěvku jsem jej záměrně nezmínil, protože téměř každý návštěvník stadionu se zabývá i něčím jiným a myslivci by říkali, že večer se jim to kreje s čekanou, křesťané mají od pěti mši atd...

  7. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

    Fido22     před 6 lety 09.10.2018 15:15 |  
    12 4

    Aby Slavia zjistila nejvhodnější den a čas pro výkon zápasu, musela by obeslat všechny permanentkáře s dotazem, jaké dva hrací dny a časy preferují, ... jeden prioritní, druhý alternativní. Ale potřeba je oslovit i ty, co permanentky nemají a chodí jen občas. Nebo rozdat při vstupu na zápas anketní lístky a hned tam mít připravené "urny" na odpovědi. Případně takto stručný anketní lístek přilípnout na obal Poločasu (aby byl nepřehlédnutelný) a Poločasy rozdávat ten rozhodný den max. 2 na osobu, aby výsledek byl co nejobjektivnější. Jednu takovou anketu udělat při pátečním zápase a jednu třeba za pár měsíců při nedělním. Na výběr dát čtyři možnosti (pátek večer, sobota večer, nedělní 15.h a nedělní večer). V pondělí snad hrajeme pouze po Evropské lize (zrovna s Duklou třetí den po zápase v Kodani).
    Navíc možná hlavní slovo má bohužel O2 TV a také se samozřejmě zohledňují termíny Evropské ligy, aby si kluci odpočinuli. Jako Pražanda s chalupou na severu Čech a s dětmi, které občas mají víkendové turnaje mimo Prahu, samozřejmě zuřím, když je hrací den sobota. Ale pro mimopražské je to zřejmě ideální den na celodenní výlet do hlavního města. Kterých fanoušků je víc????
    Každopádně permanentka se vyplatí a pokud zrovna není vhodný termín, lze ji půjčit kamarádům nebo ještě lépe někomu, kdo zajde do Edenu poprvé, ... a ta atmosféra ho musí dostat a přijde zase brzy. A je náš :-) !!
    Tribuna Sever super, opravdu úžasná (zvlášť, když si odpustí ty kouřové clony). My z tribuny J.W.Maddena na pokřiky reagujeme, odpovídáme, skandujeme, tleskáme do rytmu. Ale teď na Příbrami? První půle jen chorály a tzv. uspávačky...., jsou krásné, ale občas nekonečné. Chtělo to víc reagovat na průběh hry. Když tlačíme, musí kluky hnát celý stadion a ten zpívat nebude, stydí se a neumí texty. Ale téměř celý stadion bude skandovat. Obzvláště východní tribuna často rozjíždí klasický pokřik "Slavia - do toho" sama, protože vidí ten herní tlak a chce to nakopnout. Např. "Červenobílá - síla" a "Slavia - do toho", "my chceme gól" a "Co to zpíváte?" se zpívaly snad až v druhé půli a jen jednou. Přitom to jsou ty pokřiky, které kluky ženou nejvíc a umí je zařvat všichni, i cizinci.
    Tak tedy Slavia do toho!
    Pane Trpišovský, díky za Váš elán a práci s borci a všem ve vedení včetně p. Tvrdíka: Hoši, děkujeme!

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 09.10.2018 16:10 |  
      4 3

      Fido dobre postrehy. Ty pripominky k fandeni TS, resp. speakerovi se tu opakuji uz nekolik let ve velkem, ale zrejme je to marny boj, protoze ty 5 minutove choraly, ktere po minute uz skoro nikdo nezpiva se objevuji porad... A reagovani fandenim na hru na hristi je taky tristni. Potencial TS je opravdu daleko vetsi.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

      pehacko     před 6 lety 09.10.2018 16:14 |  
      2 3

      fidorka ma vzdycky pravdu!!!

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

      Dennis     před 6 lety 09.10.2018 17:44 |  
      2 1

      Tak ta anketa by se klidně v nějakém menším měřítku (nechodí sem všichni Slávisti) mohla udělat i tady. Stačilo by se hodit na výběr pár termínů, k tomu zaškrtávací políčka a je to. Znali bychom názor minimálně jisté části fanoušků.

  8. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

    asanin     před 6 lety 09.10.2018 17:42 |  
    1 1

    Na konci se zvalo do Liberce - tak jen info... Ode dneška jde kupovat přes ticketportal lístky do všech možných sektorů... V minulých zápasech v Liberci to nešlo... Tak kdo chce jet a nerad chodí do kotle, tak kupujte...

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

      subHuman     před 6 lety 09.10.2018 18:49 |  
      1 1

      Liberec se totiz letos rozhodl nepoustet slavisty v symbolech na zadne jine tribuny...

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

        pethead (přítel SN)     před 6 lety 12.10.2018 09:21 |  
        1 1

        Beru děti a nějaké kamarády z Liberce, kteří nechtějí do "kotle". Máme to koupeno do sektoru vedle našeho (B, severní tribuna). Znamená to, že nás tam nepustí se šálami apod.? Díky moc za info, vůbec jsem to nikde nezaznamenal... :(

        • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

          vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 12.10.2018 16:20 |  
          1 1

          Jsou to sráči,normálně tam vždy pouštěli, ted se ohánějí navstevním řádem,čert ví zda na to mají pravo.Nicméně jsem dnes potkal známého, který lístky koupil na netu,kde samozřejmě není nic napsáno o nevpouštění se symboly Slavie do určitých sektorů, tak říkal, že tam nakraci v šále,dle mého to bude o poradatelech,zda budou buzerovat,co mám zkušenosti, tak to moc neřeší.

      • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

        mudrc     před 6 lety 22.10.2018 13:49 |  
        0 1

        PerNamentka a perNamentkáři? Je to stejné jako deMent a deNent?

  9. Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

    Agbik     před 6 lety 12.10.2018 10:14 |  
    11 5

    Sice je můj příspěvek zcela mimo téma podcastu, ale navrhuji tu divnou znělku na začátku a na konci podcastu změnit za jednu ze sláv. hymen či tak něco. Ten současný zvuk mi trhá uši.

    • Re: Mezi námi fanoušky 18/19 8

      Borgetti     před 6 lety 12.10.2018 15:26 |  
      3 4

      To je věc vkusu, nic se nemůže zavděčit každému. Mně se naopak líbí :-)
      Jinak mně zas vadí, že už nejsou taková videa posil, jaká byla v době Baráka, Ngadea nebo Mingazova. Tam se mi ten shot a ta znělka hrozně moc líbila.