Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 9. kolo

Slavia zvládla těžký zápas se sousedními Bohemians, když zvítězila nejtěsnějším možným rozdílem 1:0.

Již v hodnocení po zápase s Bordeaux jsem varoval, že zápas s Bohemians bude vzhledem k okolnostem ještě těžší než čtvrteční měření sil s Francouzi. Neděle mi dala za pravdu a klokani skutečně nedali svou kůži lacino. Jejich běhavý poctivý styl je nepříjemný pro každé mužstvo, my jsme se navíc museli vyrovnat s handicapem nedostatečně dlouhé pauzy od posledního zápasu (který navíc byl tzv. "velký", takže nebylo snadné přepnout ani po mentální stránce). Úvodní půlhodina tak byla hodně kostrbatá a bohužel tak vyniklo jen nepříjemné zranění Tecla. Do té doby vyrovnané dění na hřišti ale zásadně proměnila doslova slávistická smršť po 30. minutě. Bez předchozího varování najednou sešívaní neskutečně zabrali a s nadsázkou nepustili svého soupeře pět minut z vlastního vápna. Výsledkem bylo několik dobrých střel, které Valeš zvládl vyrazit, nevyužitá gólovka Matouška a nakonec i kýžený gól Zmrhala, který prožívá skutečně povedené období. Až do poločasu pak Slavia kontrolovala dění na hřišti a byla nadále aktivní, zvýšit mohl hlavně Souček po rohovém kopu, ale opět se zaskvěl Valeš. Poločasové vedení tak bylo zcela zasloužené a možná mohlo být i dvoubrankové. Bohemians neměli nic kromě hezké, ale trochu náhodné rány Martina Haška, která orazítkovala břevno.

Bohužel náš skvělý závěr poločasu se nepodařilo přenést do druhé půle. Nejprve katastrofálně rozehráli standardku Stoch s Hušbauerem, což vyústilo v brejk Reitera, který jako poslední instance před brankářem skvěle zastavil Zelený. Hosty to i tak nakoplo, vycítili šanci a měli více ze hry. Slávisté navíc hodně kazili a byla na nich patrná únava, kdy nestíhali dost rychle dostupovat hráče soupeře, kteří tak měli dost času na kombinaci. I přes herní převahu si ale zelenobílí příliš šancí nevytvořili, naši hráči totiž dřeli a nedali jim nic zadarmo. Výjimkou byla velká možnost z 66. minuty, kdy pálil Filip Hašek a dorážel Vodháněl. Nadvakrát nás ale výborně podržel Kolář. Hodně nám pak pomohlo střídání Traorého za Balutu. Naše nová posila totiž podržela míč a zklidnila tým, takže se hra vyrovnala a zápas červenobílí dohrávali v relativním poklidu.

Dá se tak konstatovat, že ač hosté hráli dobře a k remíze neměli daleko, tak Slavia byla přeci jen o něco nebezpečnější a vítězství nebylo nezasloužené, hlavně díky skvělé patnáctiminutovce ze závěru první půle. Tři body jsou tentokrát obzvláště cenné - bylo to derby a hlavně Slavia zvládla těžký program (který nás ale čeká i dále) s nemalými zdravotními problémy v kádru. Ač se výhra nerodila lehce a nebyl to náš nejlepší fotbal v sezóně, tak je možná o to cennější vidět, že naši hráči jsou nejen skvělí fotbalisté, ale když to zrovna tolik nejde, tak jim není cizí ani urvat zápas týmově a srdcem!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 7 - V první půli snadno chytil přízemní střelu Závišky doprostřed branky. Z tribuny mohlo vypadat, že trochu podcenil následnou ránu Martina Haška, která orazítkovala břevno, ale míč zaplaval a stejně nezbývalo než čekat, protože by se tam brankář nemohl dostat tak jako tak. Ondrova chvíle přišla v 66. minutě, kdy nás nadvakrát podržel. Hlavně bych ocenil jeho rychlý návrat na nohy a včasný zásah proti dorážce. To byl jeden z klíčových momentů! Co se týče rozehrávky, tak ho můžu jen tradičně pochválit.

Vladimír Coufal - 7 - Ve Slavii se vyloženě našel a oproti Liberci pozvedl svou hru o úroveň výše. Snad to není rouhání, ale takto dominantního krajního beka v lize naposledy pamatuju v osobě sparťana Kadeřábka, který nyní pravidelně hraje bundesligu. Možná to zní nadneseně u hráče, kterého v létě příliš nechtěli fanoušci ani jednoho pražského S, ale ty výkony Vládi jsou podle mě natolik výrazné a výborné, že srovnání s Kadeřábkem snesou. Proti Bohemce odehrál Coufal další velmi kvalitní zápas. Několikrát dokázal přejít přes Schumachera, připravil gólovku pro Matouška a jeho centr předcházel i Zmrhalově brance. Dozadu samozřejmě příkladně makal.

Michael Ngadeu Ngadjui - 8 - Zeď! Hlavně ve druhé půli, kdy jsme byli pod tlakem, nám Ngadeu výrazně pomohl, když dokázal odvrátit takřka každý centr do vápna. Bohemka nasadila malé a rychlé hráče, o to více vynikla Michaelova dominance ve vzduchu. A navíc neztrácel ani při hře po zemi! Zápas mu sedl, bylo vidět, že si věří, což potvrdil i několika povedenými odvážnými rozehrávkami. Skvělý výkon!

Ondřej Kúdela - 7 - Ngadeu byl díky odvracení centrů a rohů přeci jen o něco výraznější, Kúdela za jeho skvělým výkonem ale příliš nezaostal a taktéž odehrál velice povedený part. Byl jistý a přesný, soupeřům dával minimum prostoru. De facto jedinou chybou, kterou si u něj vybavuji, bylo, když v závěru zápasu promáchl míč při odkopu a byl z toho roh. Což je drobnost.

Jaroslav Zelený - 5 - Netřeba si nic nalhávat, absence Bořila byla znát. Na Zeleném bylo vidět, že se spoluhráči toho v ostrých zápasech moc neodehrál, takže sehranost dost trpěla. Nejednou tak bylo vidět, že míč mířil úplně jinam, než Jarda čekal. K efektivní podpoře útoku se tak na rozdíl od Coufala dostával jen málo. Je ale nutno přiznat, že zápas Jarda odmakal a dozadu nic nevypustil. Skvěle pak zastavil rychlého Reitera, který už už mířil do samostatného úniku. Zřejmě si tím i zvedl sebevědomí, protože následně ukázal, že nemá ani špatnou techniku, když se přes několik hráčů už už dral do zakončení ve vápně.

Miroslav Stoch - 5 - Opět střídal lepší momenty s horšími. V dobré pasáži v první půli dvakrát dobře vystřelil, na druhou stranu třeba mizerně rozehrál standardku, po které div neutíkal Reiter sám na naši branku. Bojovnost se Stochovi nedá vyčíst, bylo vidět, že maká naplno i dozadu. Příliš často ale kazil a jednou ve druhé půli šel do nesmyslné kličky na straně vlastního vápna, kdy ztratil míč a bylo to nebezpečné.

Tomáš Souček - 7 - V posledních měsících šel hrozně nahoru. Překvapení to ale úplně není, už při svém nástupu říkali v zimě Nezmar s Trpišovským, že Součkovi bude jejich systém vyhovovat a že pro něj má skvělé dispozice. Na jaře to od Tomáše ještě nebylo úplně 100%, nyní už ale jeho hvězda září naplno. I proti Bohemce hrál skvěle pozičně a čistě odebíral velké množství míčů. Navíc hraje výraznou roli i v naší rozehrávce. Jen v první půli jednou ztratil laxně míč, což zde uvádím spíše proto, že jde u něj o věc málokdy vídanou. Mnohem důležitější byl moment, kdy správně přihrál odražený míč volnému Zmrhalovi, který vstřelil rozhodují gól.

Josef Hušbauer - 6 - Zahrál tradičně dobře. Nebyl tak výrazný jako Souček, Coufal či stopeři, na druhou stranu se mu dařilo více než třeba Stochovi či Matouškovi. Krásným přenesením hry našel Coufala, který pak dával Matouškovi do gólovky. Vybojoval i nějaké standardní situace a dozadu tradičně makal, ač v defenzivní činnosti samozřejmě není tak platný jako Souček. Ale to není ze záložníku v lize ani v reprezentaci nikdo. Od Hušbauera tedy lehce nadprůměrný ligový výkon.

Alexandru Baluta - 5 - Nehrál špatně, o místo v základu si však neřekl. Baluta je sice s míčem velmi šikovný, často ale zpomaluje hru, v čemž se podobá Stochovi. Vezměte si třeba jeho zpracování míče, když má prostor. Místo aby si ho hodil do běhu, tak si ho zpracuje a často se úplně zastaví. Tím možná vycuká nejbližšího bránícího hráče, mezitím se ale stihnou vrátit i jeho spoluhráči. Až příliš často se také při zpracování točí směrem k vlastní brance, což byla minulý podzim Stochova specialita. Podle mě tedy potřebuje svou hru zjednodušit a hlavně zrychlit. Pak totiž dovede být nebezpečný, s míčem si totiž rozumí a i umí vystřelit (ač mu včera střely až tak nesedly).

Jaromír Zmrhal - 7 - Zmrhalovi až tak nevyšel vstup do sezony, v posledních zápasech ale naplno září. Možná není nejvýraznějším hráčem, kterého by bylo plné hřiště, právě on ale v tomto týdnu udělal klíčový rozdíl, který znamenal dva vyhrané zápasy. A včera bylo vidět, že se poučil i z neproměněné šance proti Bordeaux. V podobné pozici tentokrát vsadil na přesnost a skvěle vystřelil do protipohybu brankáře. Navíc je Jarda tradičně poctivý i směrem dozadu.

Stanislav Tecl - 5 - Odehrál prvních 25 minut, kdy to byl spíše boj ve středu pole a herně se nám nijak zvlášť nedařilo. Tecl makal, chodil do soubojů a udržel pár míčů, ovšem bez většího efektu. Pak přišlo smolné zranění kolene, které by nakonec naštěstí nemělo být vážné. Stando, uzdrav se co nejdřív, pro Slavii jsi velmi platným hráčem a potřebujeme tě!

Jan Matoušek - 4 - Měl to těžké, když byl bez rozcvičení a nečekaně vhozen do vody po zranění Tecla. Navíc na pozici hrotového útočníka, na které sice hrát jistě může, úplně zažitou ji ale nemá. Snažil se, byl často v nábězích, herně to ale nebylo ono, když měl několik zajímavých příležitostí, které nedokázal uspokojivě zakončit. Hodnotit tedy musím mírně podprůměrnou známkou (jako za podobný výkon Olayinku v Boleslavi), pro budoucnost to ale nic neznamená. Věřím, že Honza se tu prosadí a v dalších zápasech bude lepší a lepší. Ostatně skvělou rychlost naznačil už včera.

Ibrahim Traoré - 6 - Dobré střídání ve vhodný okamžik! Traorého příchodem se otupil tlak Bohemky, která do té doby zažívala nejlepší pasáž v zápase. Ibrahim zklidnil naši hru, podržel míč a i díky tomu závěr nakonec nebyl nikterak zvlášť hektický. A jak dlouho tu je? Podle dění na hřišti tak alespoň rok (třeba na rozdíl od Zeleného, který je tu výrazně déle, ale nesehranost se spoluhráči byla i tak včera vidět). Traoré si hodně rychle říká o trvalý přestup - zatím výborná posila!

Michal Frydrych není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

9. - Neděle 23. 09. 2018 18:00

Fortuna liga, 2018/2019
1 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

38. Jaromír Zmrhal

Bohemians Praha 1905
Bohemians Praha 1905

Komentáře (121)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    zeleznik2     před 6 lety 24.09.2018 18:59 |  
    1 0

    Ano i já hodnotil stejně, jen Matouškovi jsem dal za 5...

  2. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    japoko     před 6 lety 24.09.2018 18:59 |  
    3 3

    Matousek souhlas, Husby nebyl o tolik lepsi nez Baluta.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    profesor     před 6 lety 24.09.2018 19:08 |  
    0 3

    Více méně souhlas, mně se líbil Hušbauer i Coufal s Michaelem a Kúdelou. Jsem zvědavý na Murise až nastoupí.
    Někdy mi vadí nepřesnosti v přihrávkách, ale asi to chce ještě víc času. Proti Ústí bych vyzkoušel Valentu.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    edenian     před 6 lety 24.09.2018 19:08 |  
    3 0

    Tohle 1:0 bylo presne tak, jak jsme tady drive "zavideli" Plzni nebo hlavne Sparte. Ale preci jen, to co jsme predvedli v te zarive ctvrthodince, to P a S jen tak predvest neumi. Na srdce jsou totiz "chabrus" :-), rika se tak, ze jo.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    DF007     před 6 lety 24.09.2018 19:23 |  
    13 7

    Tak tentokrát s hodnocením nesouhlasím, a to hned v několika bodech:
    1) Kúdela - já kritik jeho nákupu, ale musím ho pochválit. Měl dostat stejnou známku jako MNN. Hrají spolu velmi spolehlivě, výborně se zajišťují, jen prostě každý brání jinak. MNN je vyloženě soubojový, kdežto Ondra to hraje velmi pozičně, ale stejně perfektně. On prostě ten souboj nevyhraje, ale stejně útočníka k míči nepustí, výborně jej odcloní tak,aby se jen nemohl dostat k míči. Prokazuje obrovskou herní inteligenci. A to i v souboji s klokanem. Není možné se dívat jen na množství odvrácených hlaviček, ale dívat se i na ostatní aspekty, a ty má Ondra vynikající.
    2) Alex Baluta - že by až tak zaostával oproti Králi Hušbimu a Tomáši Součkovi. Směrem dopředu odehrál velmi dobře. To že někdy držel míč delší dobu, vyplývá z jiné pozice než mají Suk s Hušbim. On prostě někdy nemá vpředu komu dát míč a musí s ním počkat na doplnění. Jsem přesvědčen, že to vyplývá z Trpišova systému, protože se stejnou věcí se potýkal i Sýkora a po něm Traore. Měl tam i několik skvělých průnikových přihrávek. Škoda, že mu nevyšla některá ze střel. Kde bych mu ubral body byla defenziva oproti Součkovi. Čili mínus bod, takže nejhůře za 6
    3) Honza Matoušek - mně se jeho výkon líbil. Ano nedařilo se mu v koncovce, ale to s výjimkou jedné střely JZ8 nikomu. U útočníka je důležité, že se do těch šancí dostal. Byl aktivní, nebál se hrát, trhal obranu svými náběhy. Pokud se nepletu, tak 4, značí podprůměrný výkon a ten jsem tedy neviděl. Naopak bych mu minimálně jeden, ale spíše 2, přidal. Marně přemýšlím,co zkazil více než hráči ohodnocení průměrnou známkou.
    Celkově jsme odehráli velmi těžký zápas, který nás podle aktuálního vývoje zápasu v Jablonci posune nejen tabulkově, ale i bodově, před Plzeň. Proto jsem byl téměř u všech bodově stědřejší.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      bongor     před 6 lety 24.09.2018 22:10 |  
      2 0

      Spíš je to tím,že jsme od Honzy očekávali nějaký top výkon.Ale ten přijde,nebojte se.Potřebuje přihrávky za obranu a pak s ním budou mít problémy všichni.Mešši by se měl rychle rozehrát,sám Honzík na to ještě nestačí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      bongor     před 6 lety 24.09.2018 22:13 |  
      2 0

      No plíseň dostala dardu od jablek.Asi jsme měli ten Trávník koupit,jde mu to.Teď to musejí plísňáci získat zpět od
      rumuna.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Pepino44     před 6 lety 25.09.2018 09:26 |  
      2 0

      Tak s tím srovnání Kúdely a MNN si dovolím nesouhlasit. I když Kúdela odvedl velmi dobrou práci, MNN by přeci jenom lepší. U MNN se mi líbila právě ta poziční hra, např.při tlaku Bohemky ve druhém poločase odvracel asi čtyři centry hlavou bezprostředně po sobě díky svému pohybu ve vápně. V potaz je potřeba vzít i to, že s Kúdelou hraje na druhé straně než byl zvyklý hrát s Delim. Tím nijak nesnižuji výkon Kúdely, jenom se mi zdá, že MNN je přece jenom lepší.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        DF007     před 6 lety 25.09.2018 09:34 |  
        5 1

        A to je právě ten rozdíl mezi Kúdelou a MNN. Kúdela nikdy nebude ten typ, který bude permanentně hlavičkovat. On výborně blokuje útočníky tělem, aby se k hlavičce vůbec nedostali. To je právě to vzájemné doplňování s MNN. Ani jeden by bez druhého nepředvedl to samé.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Pepino44     před 6 lety 25.09.2018 16:19 |  
          1 0

          Nechci to hnát do extrému a jak je vidět v tomto se neshodnem. MNN dokázal již několikrát, že dovede výborně zahrát s jiným hráčem (Deli, Jugas) a stále zůstává on. Je mu jedno jestli hraje napravo, nebo musí hrát nalevo. Tvůj názor Ti neberu, máš na něj právo, můj názor to však není.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    tolsimir     před 6 lety 24.09.2018 19:33 |  
    16 15

    U Balutova slovního hodnocení mi zoufale chybí zmínka jeho přihrávky na Coufala, to byl jeden z nejlepších momentů zápasů... Stoch byl potom jedním z našich nejaktivnějších hráčů, mnohem aktivnější než třeba Zmrhal, který dal sice gól, ale aby byl o dva stupně před Stochem s Balutou? Za co?

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      kleofas     před 6 lety 24.09.2018 20:41 |  
      12 0

      za góla, kterým jsme vyhráli

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      vršek     před 6 lety 24.09.2018 21:00 |  
      4 3

      Já bych ve prospěch vyšší známky pro Balutu připojil ještě jeho neustálý presink, který několikrát vedl k zisku míče nebo výraznému přerušení rozehrávky Bohemky. Myslím si, že právě po jeho vystřídání náš presink výrazně opadl a přestože Stoch podal dobrý výkon, myslím si, že Traoré měl nahradit spíše než Balutu právě Stocha.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Martin 58     před 6 lety 24.09.2018 21:42 |  
      11 1

      Tolsimire, myslím, že Jarda je tak racionální, že mnohým uchází ten jeho přínos pro mužstvo. On hraje zcela jinak, než Stoch, na krátké setkání s míčem, ale s celkovým zrychlením hry pro mužstvo. I když jsem si vědom, že včera to nebylo zcela ono, ale to prakticky u všech, mnozí budou třeba oponovat, ale i Coufal mohl vytěžit ze svých vypracovaných útočných pozic více, což by jindy dokázal, i takový MNN se k míči dostal prakticky vždy, ale ne pokaždé ho poslal nebo odvrátil tak, jak by si představoval. Nebylo to o koncentraci, ale o koordinaci pohybu, která nebyla ani zdaleka stoprocentní, ovšem hráči za to vůbec nemohli. Je hodně zajímavé důkladně číst anebo naslouchat závěrečná hodnocení Jindřicha Trpišovského, která ukazují na mimořádnou schopnost briskní a detailní a velmi přesné analýzy. Proto nemám důvod mu nevěřit, že hráči jsou po pohárovém utkání s toto zkrácenou pauzou na 75% výkonnosti, a to jak fyzické, tak i fotbalově-koordinační, dodávám já.
      Tímto opisem se vracím k porovnání mezi Zmrhalem a Stochem. Miro hraje totiž opačně, spíše iracionálně, a to zejména v době, kdy je z formy, což si dovolím tvrdit, že se právě děje nyní. V jedné chvíli jsem byl hodně nervózní, když byli na place pořád Stoch s Balutou, který zatím v takovém rychlejším gardu Stochovu hru, včetně ukvapených střel, kopíruje, a Traoré se pořád probíhal u postranní lajny v rozcvičovacím triku.
      Neodvažuju se radit, ale Miro Stoch by měl s pomocí trenéra projít další sebereflexí, tak jak tím kdysi prošel ve věci obranné činnosti. Pro začátek by mohl začít chodit, navzdory předpokládanému neúspěchu, do hlavičkových soubojů, a následně projevit v útoku více rozvahy a namísto avizovaných střel zvolit překvapivou a přesnou rozehrávku, ke které má předpoklady.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        bongor     před 6 lety 24.09.2018 22:17 |  
        1 0

        Na hlavičky Miňo je přece jenom trošku malej,ale dožene to po zemi.Včera ani nestřílel,ke škodě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Alanor (admin)     před 6 lety 24.09.2018 22:58 |  
      12 1

      Za to, že skvěle vyřešil nejdůležitější akci celého zápasu. To je úplně zásadní věc, která rozhoduje o bodech a v důsledku i o titulech. A zrovna zmíněný Stoch se vápnu opět vyhýbá jako čert kříži, takže tam, kde se rozhoduje zápas, chybí. I mimo to podal Zmrhal poctivý výkon, třeba dozadu byl podle mě výrazně platnější než Stoch i Baluta (ten jako podhrot neměl až tak v popisu práce bránit).

      Na pohled je možná hezké, že někdo kličkuje daleko od vápna a předržuje balón. Ale když je z toho reálný výsledek několik nebezpečných ztrát, tak je to špatně. To je pak mnohem lepší méně nápadný, ale o to více účelný výkon. Ale tohle píšu spíš pro ilustraci, Stoch tam měl včera i několik dobrých věcí (třeba pěkné střely) a jeho výkon byl ok. Stojím si ale za tím, že Zmrhalův přínos pro vítězství byl výraznější a vyšší známku si zaslouží.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Alanor (admin)     před 6 lety 24.09.2018 23:01 |  
        10 0

        A přesně jak se píše nade mnou. Stoch třeba už ani nechodí do hlavičkových soubojů. Přitom stačí do toho jít tělem, aby měl soupeř problémy. Takhle to jsou lehké balóny pro soupeře. Zmrhal je naopak v bránění poctivý a silný. Už jen v téhle činnosti je mezi hráči rozdíl ve prospěch Zmrhala. Jasně, že Stoch má handicap v podobě výšky, ale zase by to měl nahrazovat jinde, což se též podle mě úplně neděje.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          edenian     před 6 lety 25.09.2018 11:24 |  
          2 0

          navazuji na posledni vetu - ta standardka kterou podelali s Husbauerem / kterou take zminujes v textu /, ta by sama o sobe byla dobrym duvodem k bodu dolu. Ta treba vytocila me, opravdu ostuda. Oba dva by zaslouzili pokutu, pokud bych na to nahlizel jako "zamestnavatel", zaplat pambu, ze je to jen fotbal a tak se tim clovek nemusi trapit :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      smely (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 09:40 |  
      1 0

      souhlasim, ten pas po zemi mezi ctyrma klokanama byl exhibicni....skoda jen , ze podobne nevyresil to precisleni a zbytecne to zadrbal, ale beru to tak, ze chtel predvict neco navic a holt se to nepovedlo :-))

  7. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Edenjejenjeden     před 6 lety 24.09.2018 19:59 |  
    11 1

    Možná bych dal 9 MNN,podle mě to byl on,kdo nás hlavně držel ve vápně,kdy tam lítal jeden centr za druhým,a i jinak včera prakticky žádnou chybu neudelal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 24.09.2018 21:04 |  
      4 0

      Jeden jedinej moment, kdy si ho tam ve druhý půli vačnatec šikovně obhazoval, a Míša po něm sáhl rukou, a byla z toho standartka před vápnem... nic jinýho si za celých 90 minut nevybavuju, a to jsem se myslím koukal pozorně...

      Jinak to byl Míšův galakoncert, naprosto skvělej dominantní TOP výkon evropských parametrů, a 9 by si jistě zasloužil, a to jen kvůli tý jedný jediný chybičce... jinak by to byl absolutní výkon, kterých se opravdu tolik nevidí...

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Jachym     před 6 lety 24.09.2018 21:18 |  
        6 0

        Čísílko sem, čísílko tam, na tom vůbec nesejde. Důležité je, že se autor s námi shodl na tom, že Míša byl králem zápasu...:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Edenjejenjeden     před 6 lety 25.09.2018 06:36 |  
        0 0

        Tak na to jsem zapomněl,to máš asi pravdu....

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Travinho     před 6 lety 25.09.2018 15:42 |  
        0 0

        Podle mě přeci jen ne. Hrál výborně, ale pořád to byla jen Bohemka. Proti Bordeaux podle mého odehrál možná ještě lepší part.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    p!erreCORE     před 6 lety 24.09.2018 20:03 |  
    23 0

    Přátelé,
    včera se to stalo, byl jsem poprvé v životě v Ráji - Edenu! Díky kamarádovi (LukasLN - https://www.slavistickenoviny.cz/user/default/59229 ) s volnou permicí jsem navštívil Vršovické derby! Sektor 112, řada 7, sedadlo 27.
    Valná většina z vás v tomto svatostánku byla již mnohokrát, takže se nebudu obšírněji rozepisovat, jen několik bodů.

    TRIBUNA SEVER: v telce je to paráda, v Teplicích byl kotel taky dobrej, ale to, co jsem viděl a slyšel včera, byla totální fantazie, která předčila veškerá očekávání (a to podle mého kamaráda, nebylo to nej, čeho je TS schopna). Když skandovali CELEJ EDEN FANDÍ S NÁMA, byl jsem jak v rauši a rád se připojil-opravdu dokážou dokonale vtáhnout a strhnout, palec nahoru, klobouk dolu!

    K zápasu: Negativa zmiňovat nebudu, to by bylo rouhání, všichni víme, že výkon to nebyl z nejlepších a škoda, že první poločas nekončil o pár minut později, ten tlak v závěru byl neuvěřitelnej a Slavia dominantní, jak ji známe.
    Nejlepší hráč byl jednoznačně MNN (hodnocen mnou za 8), nebýt tam on a jeho vyhrané hlavičkové souboje, hlavně v závěru, mohlo to smrdět gólem. Coufal tradičně precizní, Souček s Traorém jistota. Zelený po pomalejším a hlavně jankovitém úvodu se docela rozehrál a jeho obranný zákrok ve druhém poločase při brejku byl klíčový. Jarda Zmrhal? Velké zápasy on prostě asi vážně umí! A Kúdela si odvedl svůj standart, tedy vysoce nadprůměrný jistý výkon. Matoušek ukázal svou nebezpečnou rychlost, snažil se a dostal i do šancí, žádné haló, ale ono to půjde, ne že ne.

    + První zápas v Edenu
    + Vítězství
    + V derby!
    + ! ! ! TS ! ! !
    + Bez pyra a slušně (zvíře zkurvený mně nijakou újmu nezpůsobilo)
    + Slušná návštěva
    + Mám kelímek

    - Nebyl to ten válec, který bychom chtěli vidět v každém zápase
    + Přesto výhra!
    - Nenašel jsem se v telce
    + Ale nevadí, našel jsem se v Edenu!

    Díky!

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Jachym     před 6 lety 24.09.2018 20:07 |  
      6 0

      Výborně, Péťo! Přijď brzy zas!

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 24.09.2018 20:45 |  
      4 0

      :-) Skvělé. Tohle ať si přečte každý, kdo váhá vyrazit na stadion. Ten zážitek z fotbalu je prostě o několik levelů vyšší, než u televize!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 24.09.2018 21:10 |  
      9 0

      Super... a to jistě nebylo zdaleka to nej, co TS dovede... tos měl bejt třeba na Kyjevu, to byl naprostej spontánní fanatismus, ke kterýmu se skvěle přidávaly všechny tři ostatní tribuny... to byla z poslední doby největší pecka, co se týče atmosféry...

      Doraž častěji, stojí to za to... a chtělo by se už pravidelně přehoupnout přes 15 tisíc každej zápas

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      kalex     před 6 lety 24.09.2018 21:40 |  
      5 0

      Nenašel jsem se v telce....:() i ty hezoune. To je jak z Mrazíka. :()

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        p!erreCORE     před 6 lety 24.09.2018 22:06 |  
        0 0

        Tebe to možná pobavilo,ale záběry na naše místa tam byly..jenže ta byla prázdná! Trochu psycho,ne?

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          kalex     před 6 lety 24.09.2018 22:09 |  
          1 0

          Tak jsem to nemyslel.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          kalex     před 6 lety 24.09.2018 22:11 |  
          1 0

          Ale kdybych byl škarohlíd, tak ses nemohl vidět, jelikož místa byla dle tvého prázdná. Ale ber to jen jako fór.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            p!erreCORE     před 6 lety 24.09.2018 22:17 |  
            3 0

            Nápodobně,všechno dobré..a nedokoukal sem to ani celý..jen moje milá se divila a měl jsem co vysvětlovat,kde jsem vlastně byl :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          bongor     před 6 lety 24.09.2018 22:21 |  
          5 0

          Takže Ty sis myslel,že jsi tam byl,ale byla to pouze psýcha?

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            p!erreCORE     před 6 lety 24.09.2018 22:29 |  
            4 0

            Ale co potom ten kelímek a Poločas na nočním stolku? :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 07:44 |  
              3 0

              Moc Vám děkuji příteli p!erre CORE.
              Váš článek mi udělal velkou radost a je vidět, že to jde posouvat pořád o "štok vejš".
              S úctou k Vám
              Sokrates55

              • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                p!erreCORE     před 6 lety 25.09.2018 17:33 |  
                0 0

                Jsem rád,že jsem mohl potěšit! A díky za díky :) jen nerozumím,co že lze posouvat o patro výše?

                • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 20:12 |  
                  2 0

                  Způsob jakým lze fandit a přitom nemusí lítat kelímky, dýmovnice atd.......
                  Sokrates55

                  • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                    p!erreCORE     před 6 lety 25.09.2018 20:30 |  
                    1 0

                    Mně se to vážně strašně líbilo,my kluci fandící v Lounech,teď již opět v kraji (což je trapné,protože každé okresní město by mělo hrát přinejmenším divizi-ale aspoň opražíme pokřik FK LOUNY NEJLEPŠÍ V KRAJI) se i při počtu pět až dvacet snažíme povzbuzovat-buben máme..,ale nikdy jsme neměli za cíl strhnout tribunu..i proto,že stojíme na trávě v rohu brány :) ovšem to,co předvedla TéeS,to bylo tak fantazijní,že ještě teď skoro pláču..a tykej mi,prosím..

                    Offtopic:

                    Sedí opice Buddhovi na ruce a ten říká..opice,ty chceš být frajer,ale dyť ty ani neopustíš mojí ruku..opice vzlítne,doplachtí na kraj vesmíru,tam se vyčůrá na jeden ze sloupů,krví se na něj podepíše a vysere..a vrátí se zpět za Buddhou. Opice povídá,tak co,ty vole..sem už dost velkej frajer? A Buddha na to. Vždyť si stále neopustila mojí ruku...

                    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                      Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 26.09.2018 06:52 |  
                      1 0

                      Dobré ráno přeji příteli a rozumím.
                      Věřím, že nám snad ta opravdová pokora nechybí..... :-).
                      Sokrates55

  9. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    roygrey     před 6 lety 24.09.2018 20:18 |  
    5 0

    Výborně Ngadeu. Nejlepší hráč. Dirigoval obranu a skvěle nás držel v těžkých chvílích. Velmi dobrý Coufal a Kúdela.
    Stoch se trochu trápí poslední dobou zdá se mi, ale on se zase chytí.
    Težký zápas, jako vždy s Bohemkou. Urvané vítězství je někdy lepší než jednoznačné. Vzhledem k dalšímu debaklu Plzně je to super.
    Pohled na tabulku je zajímavý, ví někdo, kdy naposledy v tabulce byly vpředu Slavia se Spartou?
    V Ostravě to bude velký zápas, ale žádná procházka.
    No a těším se na Plzeň se Spartou. To si ujít nenechám taky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      donford     před 6 lety 24.09.2018 20:35 |  
      7 0

      Vzhledem k tomu, jak těžký zápas Slavia ve čtvrtek absolvovala, a že mnoho hráčů hrálo ve druhé půli tzv. na krev, prostě už nemohli, ale museli!, a jak na potvoru hráli proti velmi atleticky dobře připravenému a odpočinutému týmu, bych tentokrát byl v bodování celkově velmi shovívavý. Ani netušíme, jak moc se asi někteří hráči museli zapřít a možná, že vzhledem k úbytku sil, předvedli výkon, který se sice na prvý pohled jeví jako průměrný, ale před kterým nutno smeknout. Prostě na víc už fyzicky neměli.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    daadyy     před 6 lety 24.09.2018 20:33 |  
    4 4

    Já bych přidal o stupeň Stochovi a Ngadeovi -jasny hráč utkání. A naopak bych snížil známku Husbauerovi,na něm se hodně podepsala únava.

  11. Hodnoceni

    Mike     před 6 lety 24.09.2018 20:48 |  
    9 0

    Ja bych dal hodnoceni 10 Travnikovi. Jinak nejlepsi scenar pro nas podle me. Dnes prohra Plzne- ztrata 3 bodu, pristi kolo prohra Sparty- sice zisk 3 bodu pro Plzen, ale ztrata 3 bodu Sparty. Tu vidim jako nebezpecnejsiho soupere nez Plzen. Ta diky poharum bude dale nekdy ztracet. A dnesni zapas totalne odchodili, neco jako u nas, ale tam hrali o 10 druhou puli. Dnes se na to vykaslali cely zapas, druhou puli odehráli na urovni krajskeho preboru.

    • Re: Hodnoceni

      iwanowicz     před 6 lety 24.09.2018 21:00 |  
      13 0

      My predevsim potrebujeme zvladnout zapas na Baniku. Z toho se diky bodove konstelaci nasich nejvetsich konkurentu stava jeden z nejdulezitejsich zapasu podzimu, bo muzeme jit do trhaku. A ja osobne si preji v jejich zapase remizu a ztratu obou. A taky plno zlutych karet a at se poradne pokopou. :)

      • Re: Hodnoceni

        Karel13     před 6 lety 25.09.2018 00:34 |  
        3 0

        Sakra, nemáme těch nejdůležitějších zápasů nějak moc ? Vlastně ne - on je nejdůležitější vždy každý přístí ! ...

        • Re: Hodnoceni

          JSat (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 15:13 |  
          0 0

          jj, vždycky je nejdůležitější jenom jeden :-)

    • Re: Hodnoceni

      zeleznik2     před 6 lety 25.09.2018 08:18 |  
      3 0

      Pro nás je nejdůležitější výhra na Bazalech, Plzeň po včerejšku nevypadá na to, že by Rumuny porazila, ale třeba pomůže někdo "shůry"!remíza by v současné době, byla nejlepší variantou...

      • Re: Hodnoceni

        Ondráš     před 6 lety 25.09.2018 09:02 |  
        0 0

        No výhra Rumunů by byla asi nejhorší varianta, podle mě budou v Plzni favoriti..já snad ještě budu fandit buranům tvl, to jsem to dopracoval:) Naše výhra na Baníku by byla skvělá, ale my tam nevyhráli ani když byli ve sračkách, takže těžko říct, jak to bude vypadat teď.

        • Re: Hodnoceni

          Edenjejenjeden     před 6 lety 25.09.2018 09:30 |  
          1 0

          No tak já Plísni fandit rozhodně nebudu,ale budu si přát aby Sralta ztratila,ani vlastně nevím,s kým hraje a hlavně je to jedno...

          • Re: Hodnoceni

            smely (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 09:45 |  
            3 0

            jako dycky kdyz hraje Bida s Vidlakama si budu prat nervozni nekoukatelnou okopavanou 0 : 0 ....

            • Re: Hodnoceni

              Fačín     před 6 lety 25.09.2018 09:53 |  
              1 1

              Přesně tak, hrozný výkon z obou stran, trocha nervíků, kartičky, třeba i červenáček...

          • Re: Hodnoceni

            zeleznik2     před 6 lety 26.09.2018 17:24 |  
            0 0

            přesně tak, musíme se, soustředit jen sami na sebe..pokud všechny zápasy vyhrajeme, je úplně jedno jak budou hrát naši soupeři...

  12. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    kalex     před 6 lety 24.09.2018 21:10 |  
    7 0

    To zpracování míče k vlastní brance až do toho kolotoče od třicáté minuty dělali středoví hráči skoro pořád. A to i v momentech, kdy byli úplně sami. To mě sralo. Na druhou stranu nikdo nic neflákal a kluci to odmákli. Po dvou dnech, co hráli s Bordó. Na Balutovi a Zelenému bylo vidět, že nejsou sehraní a chybí herní praxe. Ale kluci jsou šikovní. Není potřeba se obávat. Nasadil bych je i proti Ústí. I s Matouškem v útoku.
    Byly tady nějaké komenty, poslat hrát juniory a dorost pohár. Šak ho nepotřebujeme. Toto je snad to poselství a víra ve vítězství? To udělali jen pitomci z letné. Všichni se jim smáli. I my bychom chtěli být všem pro smích, kdybychom se na to vysrali? Nehledě na to, že ti mladí by byli ač nechtěně podepsáni pod ostudu? Raději si natřikrát zlomím nohu než toto. Zranění se stávají a zraněných máme teda fest. Ale proto to neodpískám. Tým, který chce být ve své lize dominantní a chce uspět v Evropě takto nepřemýšlí. I za cenu ztrát a bolesti.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      johnynz     před 6 lety 25.09.2018 11:00 |  
      0 0

      Já psal "béčko" tím jsem myslel hráče širšího kádru, které by bylo doplněné o juniory, s tím, že když se to nepovede, trhat hlavu si kvůli tomu rozhodně nebudu, vzhledem ke stavu naší marodky a náročnému programu.
      Máme před sebou řežbu na Baníku a následně cestu do Petrohradu, jedno utkání důležitější než drůhý.
      Kůdela, Michel, Hušby, Tom, Coufal odehráli za poslední dobu všechno nebo téměř všechno a někteří i v repre. Radši jim dám pořádně dáchnout, aby za chvíli nedopadli jak Standa.
      A ano čert vem pohár, kdyby nás účast v něm měla stát titul nebo postup ze skupiny EL.
      Nerad bych se dočkal, že hrajem sice nejlepši fotbal v ČR, ale kvůli zdecimovanému kádru jsme na všech frontách dosáhli jen průměrných výsledků a za ten letos beru i druhý místo v lize a nebývale by mě nasralo, kdyby pohár zvedla sralta, která je jen těsně za náma, herně se začíná zvedat a jelikož nehraje Evropu může se na každý zápas daleko lépe připravit a hlavně se u ní nedá čekat, že bude mít tolik zraněných jako my.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        japhy     před 6 lety 25.09.2018 14:07 |  
        1 0

        Z toho výčtu vytížených si klidně vyškrtni Kúdelu. Vždyť zatím odehrál jen 5 zápasů, ostatní jsou na více než dvojnásobku. Až bude OK Deli, tak se můžou prostřídat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          johnynz     před 6 lety 25.09.2018 18:29 |  
          0 0

          Jelikož by pohár proti Ústí byl pro něj 4. zápas během 11 dnů, přičemž na Bohemku měl jen dva dny volna a pohár hrajeme taky po dvou volných dnech, tak nevyškrtnu a to jsem v tom výčtu zapomněl ještě na JZ8 a Miňa.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    buran     před 6 lety 24.09.2018 21:13 |  
    8 0

    Nejlepší no přeci JAROMÍR Zmrhal!!! Dnes má přeci svátek tak ať pokračuje ve své ostrostřelbě!!!!!!!!!!!!!

  14. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    no-nick     před 6 lety 25.09.2018 01:08 |  
    6 0

    U Kudely bych vyzdvihl to jeho zakončení po rohu v druhé půli. Za to by se nemusel stydět kdejaký útočník.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    honza_sl     před 6 lety 25.09.2018 05:21 |  
    3 3

    Asi to vzhledem k výsledku je divné, ale já bych klidně přidal po bodu MNN a Tomáši Součkovi. Ngadeu je totálně dominantní, až jsme si s kolegou při zápasu psali, že Bůh je černoch :-) a Souček je komplexní hráč pro velkou ligu (v němž jsem se strašně rád mýlil, protože jsem se domníval, že by MNN měl hrát defenzivního záložníka a Souček mu dělat náhradníka - Trpiš je sakra dobrej!).

    Jinak bylo tohle kolo takový zvláštní. Náš výkon byl takovej - no plzeňskej, alespoň podle toho, co Plzeň předvádí tak poslední 2 - 3 roky. Tedy ubojovaná výhra, chvílemi dominance, chvílemi nic moc. Plzeň předvedla takovej výkon sparťanskej, no a Sparta - takovej náš :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      bongor     před 6 lety 25.09.2018 05:41 |  
      2 1

      Tak na to teda Honzo nemají ani náhodou.Mají tam jednoho nadprůměra-Stanciu.Ostatní sotva průměr.Vsadil bych se,že budou oxydovat Trávníka.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        honza_sl     před 6 lety 25.09.2018 05:43 |  
        3 1

        Já neříkám, že na to mají, ale že to v tomhle kole předvedli :-) Dlouhodobě budou předvádět výkony tak maximálně plzeňské.

        Na druhou stranu si nemyslím, že mají průměrné hráče, myslím si, že jejich tým je individuální kvalitou hodně nadprůměrný a letos budou o dost lepší než loni, protože Ščasný je nějaký systém naučí. Budou třetí, kam patří :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        zeleznik2     před 6 lety 25.09.2018 08:20 |  
        0 0

        no jestli dají těch 50 mega...když nebyli schopni zaplatit Coufyho, Křéťa přitáhl kohoutky..Jinak se Stanciem souhlas, že bude takhle dobrý, to jsem nečekal, zvláště po nákupech Chaima, V. Kadlece...

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        mig52     před 6 lety 25.09.2018 09:52 |  
        11 2

        Zdravím,Bongore, tvé příspěvky čtu rád, zvláště v dialogu se Sokratem. Tentokrát si dovolím polemizovat s tvým názorem na kvalitu RB a to přesto, že ji sleduji naživo pouze v derby a jejich pohárových zápasech, jichž v posledních letech bylo jako šafránu. No a pak z šotů a novin. Já považuji rudochy za největšího soupeře a teď, jak se situace krystalizuje s našimi zraněními a současně s Plzní i pohárovou zátěží i za nej favorita na titul. Ale od začátku. RB po letech nesmyslných nákupů letos posílila racionálně a silně. Nejde jen o Stancia, získali i Kangu, byť problémového, ale hodně fotbalového a Tetteha, který se rozstřílel. No a nechlap Šůralů kopat také umí a pár dalších též. Nepíšu tyto skutečnosti rád, ale příspěvek má dle mne význam, kdy musím ctít objektivitu. Navíc rb vypadla z pohárů, sportovně je to blamáž, ale vzhledem k lize obrovská výhoda. Oni jdou na ligu nadrženi, my , Plzeň a Jablonec budeme toho mít občas plné zuby. A + ta naše hrozivá marodka, navíc u nás se dělá všecko dokonale, takže hráč se nezraní na 6-8 dní, ale týdnů či pár měsíců. A toto je kategorie, která může titul ovlivnit či rozhodnout. S Plzní jsem už tolik nepočítal, hráči, na kterých to stavěli a stále staví jsou na zenitu, někteří už za ním a hlavně čehosi dosáhli a prostě ta motivace tam taková není, ať říkají, co chtějí. Jistě , budou vyhrávat, ale ne tak často, přijdou zápasy, kdy dostanou 1. branku nebo budou po flámu, tam je to standardem a ta chuť to otočit už nebude taková, jako v minulosti, viz. nyní Jablonec. Navíc Limba, Petržela, Klolář a spol. mezi sebe jen tak někoho nepustí, skoro mne napadla myšlenka politovat Buchu, až jsem si musel uvědomit, že si nešlehám, ať se vzpamatuji. Takže tvrdím, rudochy nepodceňovat!!! ( Jsem zvědavý, jak bude vypadat přínos pro týmy mezi Tettehem a Olynkem? Ve mně pořád dříme otázka, jakou výkonnost bude náš hráč mít, když ho průměrný belgický tým nechtěl do kádru a pořád ho posílal na hostování? Má opravdu kvalitu, kterou očekáváme a těšíme se na ní? Někdo mi tu před časem odpověděl,(Travinho?), že se nevešel Gentu do kádru proto, že má 3 mimořádné koncové hráče. Já se ptám, kdyby byli tak mimořádní, proč je Gent jen (pod)průměr belgické ligy). Rád bych znal na tuto otázku názory ostatních stejně jako prognózy na vývoj v lize. S díky za trpělivost při čtení "románu" Mig52

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 11:02 |  
          9 0

          Gent od sezony 14/15 neskoncil hur nez 4. Proc si takhle jednoduchou vec nezjistis,nez zacnes psat o podprumernem klubu. Je to jednoznacne nadprumenry klub belgicke ligy, ktera uz je nakej patek mezi prvni desitkou zemi podle poharovych koeficientu. O narodaku a systemu vychovy mladeze snad ani nemluve.. Promin ale fakt nechapu,proc si tohle nezjistis,nez neco takoveho napises..

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            mig52     před 6 lety 25.09.2018 12:35 |  
            0 2

            namám důvod ti nevěřit, ale také vím, že se v průběhu soutěže pohyboval ve spodní části tabulky. Je fekt, že ta belgická byla vždy našlapaná. Nicméně, v "Evropě" něčeho dosáhli?

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 16:40 |  
              4 0

              Samozrejme: 15/16 zs LM,druhe misto za Zenitem a za sebou nechali Valencii a Lyon. V osmifinale prohrali tesne oba zapasy s Wolsburgem. 16/17 zs EL zase 2. misto za za Sachtarem, za sebou nechali Bragu a Konyaspor. Pak vyradili Tottenham v osmifinale a vypadli az ve ctvrtfinale s Genkem. 17/18 se jim nepovedlo a vypadli v prvnim kole rakouskym Altachem. Ted v lete je ve 3. kole vyradilo nase Bordeux. Nedivim se,ze predtim sel Olayinka hostovat. Ted by se jim v krizi hodil a proto ho taky nechteli prodat. Tohle zjistit trva 5 min. Tak to prosim priste udelej nez neco budes chtit verejne hodnotit. Diky. At zije Slavia!

              • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 22:05 |  
                1 0

                Doplním že vypadli s Bordeaux,které jim 2tydny před vzájemným zápasem odkoupilo nejlepšího hráče předchozí sezóny kaloua.to byl ten šikovný rychly černoušek na křídle.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            mig52     před 6 lety 25.09.2018 16:35 |  
            0 2

            Kmotře, protože pro mne statistika nuda je......, a už jsem tu několikrát sděloval, že to raději nechám na jiných. Já myslím, že jsem Gentu nijak neublížil, po tvém doplnění bych škrtl tu závorku. Myslím, že ten koeficient určily spíše jiné kluby, ale spoléhám opět na paměť která se může mýlit. Přesto, pokud máš přehled, bys mohl napsat, jak si tento celek vedl v "Evropě". Za případné sdělení děkuji.

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              kalex     před 6 lety 25.09.2018 17:46 |  
              1 0

              Statistika nuda je, má však cenné údaje. Neklesejme...... :()

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          kjandourek (admin)     před 6 lety 25.09.2018 12:12 |  
          4 0

          Ty obavy z bídy trochu sdílím... vítězná okopávaná v Ostravě je trochu nabudila, teď proti Liberci Ščasný zkusil nasadit svůj oblíbený styl 3-5-2 a na rozdíl od CSKA před lety mu to vyšlo... teď je otázkou, jestli si troufne to nasadit i proti silnějším celkům a když ano, tak jestli je tím překvapí...
          Jinak samozřejmě - mají prachy, tak by bylo s podivem, kdyby jim ve spárech neuvízla i nějaká ta perlička. Stanciu je stál skoro sto mega, na rozdíl od Ben Chaima už se ukázal i v lepší lize, než je naše a na rozdíl od Mavuby a Biabianyho je ještě v perspektivním věku...
          Tetteha nakopla vítězná branka v Ostravě, ovšem pořád je to jenom pět gólů a z toho tři v posledních dvou zápasech, kdy se mu extrémně daří - zatím to není o tom, že by vysokou výkonnost potvrzoval dlouhodobě...

          Díky absenci v pohárech mají teď v lize krátkodobou výhodu, to je pravda, ale zase takový náskok jako Plzeň loni si snad nevybudují - i díky našim výsledkům - a o titulu se i kvůli nadstavbě bude rozhodovat až na jaře... a v téhle době už bychom i my neměli hrát anglické týdny - tedy pokud se nějak v EL brutálně nezblázníme.... A právě v těhle měsících by se měly zúročit zkušenosti, které naši borci nasbírají v Evropě a bídě naopak budou chybět. Z dlouhodobého hlediska je absence v pohárech více průšvih, než výhoda...

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            smely (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 14:14 |  
            1 0

            neprecenoval bych jejich vyhru proti odevzdanymu Liberci v 10, kterej porazila i posledni Dukla....

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              Fačín     před 6 lety 25.09.2018 14:22 |  
              1 1

              Pravda je, že Liberec jim to dost ulehčil, a to hned od začátku svým rozestavením 3-4-3, kdy prostředního stopera hrál Kerbr... Tenhle taktický záměr jsem opravdu nepochopil. A nepochopili ho ani hráči, dozadu to byl jeden velkej guláš.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          bongor     před 6 lety 25.09.2018 15:14 |  
          2 0

          Já je Migáčku nepodceňuju,já je akorát vůbec nemusím.I když tady "vládli" a v práci jich bylo dvacet na nás tři,tak jsem stejně říkal"stejně umite hovno".To není o racionalitě,vsadím se,že PŘ to má lautr stejně a ten fotbalu na rozdíl ode mě rozumí.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            mig52     před 6 lety 25.09.2018 16:39 |  
            0 1

            Bongore, já ti rozumím, mám to nastaveno stejně. Jen jsem chtěl sdělit, že v lize jim teď jde všechno na ruku. Pokud to nevyužijí, tak jsou u mne ještě větší saláti. Snad to bude, jak píše Kjandourek a bude se rozhodovat na jaře.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Travinho     před 6 lety 25.09.2018 15:57 |  
          1 0

          Já jsem to nebyl... Ale když už mě zmiňuješ, tak to okomentuju. Souhlasím s tím, že je poněkud zvláštní, že Gent pouštěl Olayinku neustále na hostování, ale moc nechápu jeho označení za průměrný či podprůměrný belgický tým. Poslední roky byli 3., 3. a 4., což rozhodně není podprůměr.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            mig52     před 6 lety 25.09.2018 16:45 |  
            0 1

            Ok, Travinho, dík za sdělení s omluvou, že jsem jmenoval tebe, byť bez záruky. K průměru jsem se vyjádřil výše.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Astrocytoma (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 09:02 |  
    0 2

    Dekuji vsem hracum. Odmakali ste to. Sestava proti usti
    Frydrych kudela pokorny zeleny
    Baluta thraore valenta matousek
    V utoku nekoho z junirky

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      mis3     před 6 lety 25.09.2018 14:40 |  
      2 0

      Meši

  17. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Mimoň     před 6 lety 25.09.2018 09:38 |  
    0 0

    Zelený tu sice je dlouho, ale kolik toho nahrál do teď...max 3 ostrý zápasy. To Traore ve Zlíně hrál všecko. Jinak bude zajímavý sledovat, jestli se do konce podzimní části podaří Olayinkovi prosadiy přes Zmrhala...ono na příkladu Baluty nebo Miry Stocha jde vidět, že technický parády nejsou všechno, ale ze je důležitější přímočarost, ale abych ho nehanil tak jsem si jistý, že kdyby Baluta dostaval větší prostor a trosku vice se mu věřilo, tak by už na hřišti neměl obcas takove tendence se predvadet trenerovi a publiku, že vetsi kdyz by mel jistý zaklad uz by prostě nemel zapotřebí si něco dokazovat a hral by vic týmově. Ale myslim ze ho trosku vykolejilo to s tim Traorem...urcite si myslel ze bude proti Bordeaux určitě v zakladu po zraneni Sykyho a trenéři tam misto něj dali hráče, ktery si pripravu neoddřel a je tu 14 dni i s cestou. Mozna tohle vsechno se na něm podepisuje. Asi nečekal ze kdyz prisel s takovou pompou ze jeste na komci září bude bojovat o základ. Ja mu uspec přeju. Ma kvality nasi hre ve stredu pole zase o kus pozvednout víš, jen ta adaptace potrvá, hraje se tu az prilis do těla na ukor fotbalu... obecne v Čr. Treba Kúdela si musel počkat vice jak půlroku

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      mig52     před 6 lety 25.09.2018 10:04 |  
      3 2

      Mimoni, já bych se , zvláště po zranění Tecla, snažil udělat z Olynka hroťáka. Křídla nás tolik netrápí! Vím, že někdo řekne, že se vrátí Meši a Škoďák a ten či onen, ale na hrotu musíš mít výrazně nadstandardního a rozdílového hráče, máš-li cíle, jako Slavia. Doufám, že on tu kvalitu bude mít a potvrdí ji. Navíc, dělat bychom ho ani nemuseli, protože prý přicházel buď jako křídlo nebo hrotový hráč. Vím, že JiT v souvislosti s ním mluvil víc o křídle, ale po té, jak se to vše u nás se zraněními vyvrbilo to možná přehodnotí. Nakonec, na křídlo by se mohl kdykoli vrátit, ty návyky v sobě bude pořád mít.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Rooney     před 6 lety 26.09.2018 00:08 |  
        0 0

        Presne tak, taky bych si ho na hrotu umel predstavit a doufam, ze se ta alespon zkusi. Nejdele pro pristi sezonu bude potreba hrotak "evropske" urovne. Tecl je bojovnik a pro nasi hru momentalne velmi dulezity, Skoda uz ma nejspise to nejlepsi zasebou a ve spaseni Mesanovicem ja osobne neverim, ackoliv bych mu to moc pral. Ale pri vsi ucte k nim to nejsou utocnici, na kterych by mel stat tym s ambici na LM, tam budeme potrebovat opravdu goloveho zabijaka. Nasi soucasni utocnici budou nadale dulezitou soucasti tymu (alespon nekteri) , ale c. 1 by mel byt nekdo o level vys.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    JS (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 09:44 |  
    5 12

    Baluta za 5 je mimo. Jeho průnikové přihrávky mají oči a milimetrovou přesnost, takové nikdo v týmu nedával.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      kjandourek (admin)     před 6 lety 25.09.2018 09:50 |  
      5 0

      Problémem je, že než přihraje, tak propásne tři podobné příležitosti... na balónu je silný a umí to s ním - to se divákům vždycky líbí.... ale moc dlouho se s ním mazlí a jeho kličky jsou často neúčelné - nevedou k ohrožení branky...

  19. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Fačín     před 6 lety 25.09.2018 09:47 |  
    3 6

    Byl jsem zvědav především na hodnocení Baluty a Matouška. U Baluty se přiznám, že vlastně nevím, jestli hrál dobře nebo jak. Tady to zapracovávání do týmu a učení se nových věcí zatím trvá déle (než třeba u Traorého). Popravdě, za ty peníze, co stál, bych si představoval ještě o něco lepší výkony. Ale tak má čas, fotbalista to je, tak snad brzo naplno ukáže, co v něm je.

    Co se Matouška týká, tak známka 4 mi přijde zbytečně nízká. Ano, nedal gól (byť šance na to měl), jednou si ukradli navzájem míč s Balutou, takže i ta nesehranost tam byla vidět, ale je to mladý kluk, který tu je opravdu chviličku. Potenciál rozhodně má, jeho rychlost je opravdu skvělá. Hned, jak se dokáže sehrát s mužstvem a to se naučí jeho rychlosti správně využívat, tak v něm budeme mít velkou zbraň.

    Btw i Alanor přiznává, že nás v druhé půli Bohemka přehrávala.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      kjandourek (admin)     před 6 lety 25.09.2018 10:02 |  
      9 0

      Fakt že je tu Maty jenom chviličku a je mladý - to by přece na známku v jednom konkrétním zápase nemělo mít vliv... přiznám se, že jsem jím byl trochu zklamán... zřejmě pod dojmem toho, jak si s obranou Bohemky pohrával v dresu Příbrami... i toho, že jsme ve druhé půli byli zalezlí a hráli na brejky - tady to samé, co hraje Příbram... Taky jsem od něj čekal, že sebere na půlce balón, frnkne dvěma bekům a placírkou okolo gólmana zavěsí...

      Co se toho přehrávání Bohemky týče - zajímavé statistiky, které dneska vyšly ve sportu:
      Držení míče po čtvrthodinách:
      0-15 min 70/30
      15-30 min 53/47
      30-45 min 65/35

      A teď ty části, kdy nás Bohemka přehrávala:

      45-60 min 49/51
      60-75 min 40/60
      75-90 min 48/52

      takže opravdu silnější na míči byla Bohemka pouze 15 minut a to 60/40... zatímco my jsme v první půli měli 15 min 70/30 a 5 minut 65/35 ....

      Chápu - i já to mám postavené tak, že fandím Slavii, takže jakmile má balón soupeř v držení déle než 30 vteřin, začínám být nervózní.... a potom si odnáším pocit, že nás soupeř mlel... a ono to přitom bylo 52% ku 48%

      Jinak:

      Střely celkem 20/5
      na bránu 6/3
      Gólové situace 3/1
      proměněné 1/0
      Rohy 6/5

      Instat index - průměr na hráče 240/204

      Takže opravdu nás Bohemka přehrála jenom na naběhané kilometry: M.Hašek 12.944; F.Hašek 12.555; Záviška 12.395... a až za nim Coufal 12.272 a Souček 12.123

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        mig52     před 6 lety 25.09.2018 10:19 |  
        4 1

        Karle, Matoušek má na čem pracovat! Já byl ve Zlíně na Příbram jen kvůli němu. Objektivně, měl tam pár věcí, které ukazovaly mimořádnost. Ale také rezervy. Třeba úvod zápasu, právě těch 20-25 minut, měl nejrozpačitějších. Dostal 3x balón na nohu, chtěl si ho potáhnout a ve všech případech si ho moc předkopl a soupeři ho vlastně daroval. Když to udělal poprvé a podruhé, říkal jsem si, ještě není v provozní teplotě. Potřetí jsem pochopil, že by to mohla být jeho slabina a tedy něco, na čem musí pracovat. (Který fotbalista v jeho věku na něčem nemusí,že?).Pak už se srovnal a hrál solidně. Navíc on to má těžší proti ostatním hráčům v tom , že ten 1. - 2. dotek hraje ve větší rychlosti, takže možnost chyby se umocňuje. Navíc, první minuty ve Slavii !!! Při vší úctě, to není debut v Karviné.Uvidíme, snad potvrdí naděje do něj vložené.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          kjandourek (admin)     před 6 lety 25.09.2018 12:04 |  
          4 0

          To je jasné - přesně jak píšeš, kdo v tomhle věku nemá na čem pracovat... On má tu výhodu, že je tak rychlý - to je věc, kterou se nenaučíš :-)

          Pevně věřím, že u nás půjde nahoru... a doufám, že rychle, protože je to náš jediný zdravý útočník s nějakou herní praxí v posledních dnech :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Fačín     před 6 lety 25.09.2018 10:24 |  
        1 10

        Tak mě přišlo, že ve druhé půli si s námi Bohemka dělá co chce a chybí jí jen kvalita ve finální fázi. Jak sám píšeš, přeběhali nás, v držení míče se nám prakticky vyrovnali. To jsou věci, které nezvládla například Plzeň ani Bordeaux. Samozřejmě vím, že jsme měli jen 2 dny na regeneraci, takže nohy jsme měli logicky těžší. Důležité je, že jsme to zvládli ubránit a nepříjemného soka porazit. Proto dávám velký kredit všem, kteří byli na hřišti, protože to byl zatím asi nejtěžší podzimní protivník (vyjma těch, kteří nás zvládli porazit - Kyjev a Jablonec).

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          kjandourek (admin)     před 6 lety 25.09.2018 11:57 |  
          7 0

          No tak co chtěli... měli čtvrt hodiny držení balónu 60 ku 40.... ve statistikách měli 5 střel - z toho tři na bránu... když tak vzpomínám: dvě hned na začátku (Reiter doprostřed a Haškovo břevno - to je předpokládám střela vedle).... v té největší převaze měli střelu Filapa Haška, kterou vyrážel Kolář, dorážku tuším že Nečase, která se poodrážela vedle... a potom ten nepovedený centr Schumachera, který se snášel pod břevno a Kolář ho vyrážel nad....

          Jako já nevím, ale z převahy 60 na 40 vytěžit jednu střelu na bránu, jednu vedle a jeden nepovedený centr, mířící do branky... to mi nepřijde jako "Děláme si co chceme".... To je spíše "Soupeř se zatáhl a my máme balón, ale nevíme, jak tu jeho obranu otevřít"...

          Ano hráli dobře, běhavě... ale na to, aby získali a drželi balón museli vynaložit tolik sil a hráčů, že ji nezbývaly síly na tu finální - takhle bych to viděl já...

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            DF007     před 6 lety 25.09.2018 14:05 |  
            1 1

            Víceméně souhlasím, ale spíše si myslím, že neměli kvalitu na finální fázi. Ne, že by už neměli sílu na finální fázi. Oni jsou ti útoční hráči Bohemky opravdu běhaví, ale už ne tak kvalitní. To se ale u některých může časem změnit.

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              kjandourek (admin)     před 6 lety 25.09.2018 14:33 |  
              1 0

              Ono se to asi nedá říct úplně jednoznačně - jako: "bylo to proto a proto a basta..."... Já to vnímám, že když nemáš kvalitní finální fázi, tak musíš do vápna narvat co nejvíc lidí - abys měl větší pravděpodobnost, že centr trefí Tvého hráče, nebo že se to odrazí, či propadne právě k Tobě ... a na to už neměli síly, protože ty vypotřebovali na získání míče a jeho udržení - měli více hráčů ve středu hřiště, proto to vypadalo, že mají převahu, ale ti samí lidé už chyběli před vápnem a ve vápně...

              Ale je také možné, že žvaním blbosti, to jo :-)

              K té poslední větě: každý hráč - zvláště mladý - může nabrat kvalitu - záleží jenom na něm, jak na sobě bude pracovat... a naopak sebenadějnější hráč může jít do háje, když na sobě makat přestane .. to je celkem obecná věc...

              Mám dojem, že třeba takový Šmíca nikdy neoblékl dres nějaké mládežnické reprezentace, až když vlezl do ligy, tak začal hrát za lvíčata.... oproti tomu jeho stejně starý parťák Berger získal titul mistra Evropy do 16 let.... z jeho spoluhráčů z té doby se opravdu prosadili loboTom Řepka, Martin Čížek, Votava, Penksa nebo brankář Hýl.... ale byli tací, co po nich už pes neštěkl :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                DF007     před 6 lety 25.09.2018 20:19 |  
                0 1

                Mně se třeba líbí oba Haskove. Martin je velmi zajímavý štítový záložník a Filip je velmi zajímavý do ofensivy. Reiter s Nečasem si myslím hrají svůj strop a Záviška s s levým záložníkem (nepamatuju si jeho jméno) mě nezaujali, čemž svědčí i to, že si nepamatuji jméno.
                Ale jsem prostě přesvědčený, že momentálně nemají kvalitu ve finální fázi. Tam už do plné obrany musí být něco navíc, což tam od klokana úplně nebylo, respektive byli velmi málo doplňováni od obránců.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      mirecek1111     před 6 lety 25.09.2018 10:24 |  
      6 2

      Osobně jsem z něj také lehce nervózní, hráč za takové peníze by měl mít pro náš tým přínos podobný jako Hušbauer, Ngadeu, Souček a spol. A bohužel se zatím jen v neděli ukázalo, proč tak dlouho dostával přednost např. Zmrhal. A vlastně ten zápas i odpovědět debatujícím v posledním podcastu, kteří se vyjádřili, že je to vůči Balutovi nefér. Záblesky má, ale zatím nic víc. Tak věřme, že mu bude jen o chvíli déle trvat adaptace.

      Ale jak dlouho to vlastně může trvat, než si člověk bude muset přiznat, že už je to chlácholení časem na adaptaci mimo a byl to krok vedle. Ale aby jste rozumněli, já jsem s ním pořád v pohodě, nemá cenu strestovat, minimálně do jara má pořád čas, aby svůj talent ve Slavii rozvinul. Já si v neděli spíše jen znovu utvrdil, proč je někdy nefér si stěžovat na všemožné trenéry Slavie z poslendí doby, proč např. pořád staví toho Zmrhala. On skutenčně mnohdy optimální výkony nepodává, ale my prostě lepší hráče neměli a zatím nemáme a tak hraje Zmrhal. A nemáme aktuálně ani lepšího hráče na to, aby nahradil ne zrovna v optimální formě hrajícího Stocha. Záblesky Baluty prostě na základ zatím nestačí a musíme doufat, že se to časem zlepší a nebude to investice vedle. Ono se díky 2-3 perfektním přihrávkám Baluty lehce přehlédne, jaký byl vlastně jeho komplexní výkony pro tým. A v neděli nám jeho výměna za Traoreho vyloženě prospěla.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        DF007     před 6 lety 25.09.2018 13:26 |  
        2 9

        Já si nemyslím, že by nám výměna Baluta-Traore jakkoliv proti Bohemce pomohla. Snad jen ve výškových soubojích, ale těch ani Traore moc nepředvedl.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          kjandourek (admin)     před 6 lety 25.09.2018 14:01 |  
          3 0

          Mezi 60. a 75. minutou jsme s Bohemkou prohrávali na držení míče 40:60... v poslední čtvrthodině se tento poměr změnil na 48:52... Traoré nastoupil v 68.minutě - co jiného by mělo vliv na tak výrazné snížení převahy soupeře na míči, než včas provedené střídání?

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            DF007     před 6 lety 25.09.2018 14:09 |  
            2 2

            Střídání v té fázi bylo v pořádku, proti tomu žádná, ale Baluta nebyl příčinou herního úpadku v té pasáži. Naopak jako jeden z mála byl schopen podržet míč. To je jen vyjádření k nižší známce pro Balutu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              kjandourek (admin)     před 6 lety 25.09.2018 14:35 |  
              4 0

              Já si myslím, že ano... protože on ho sice podržel, ale už nepředal - jeho kličky často končily ztrátou balónu... Oproti tomu Traoré míč vybojoval/převzal a předal dál ... víceméně ho neztratil - to považuji za účinnější způsob držení míče...

              • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                DF007     před 6 lety 25.09.2018 20:23 |  
                0 2

                Já to viděl jinak, což je zjevné. Ono na ten zápas a některé pasáže tady bude 15000 názorů. Ja tam od něj ztráty neviděl, ale znovu se na to dívat nebudu, abych zde předkládal konkrétní data.
                Baluta zatím, na to kolik stál peněz, dostal jen velmi málo prostoru. Snad ho uvidíme zítra na celých 90 minut, i když Ústí asi nebude soupeř, který by nás plně prověřil. To říkám i s vědomím toho, že už dvakrát nás poslalo z poháru ven

  20. Matoušek

    Dr. Fe1     před 6 lety 25.09.2018 10:31 |  
    8 4

    Míša Ngadeu - 9. Mládě Matoušek - přinejmenším 5. Myslím, že ho obecně hodnotíme hodně přísně, protože máme hodně vysoká očekávání. Musíme si ale uvědomit, že je to pořád jenom dvacetiletej kluk co sotva přišel do klubu, hraje 1. sezonu v lize a nemůžeme čekat, že dá hned hattrick a vyjde mu každá akce na 100 procent .....

    • Re: Matoušek

      kjandourek (admin)     před 6 lety 25.09.2018 12:01 |  
      2 2

      No tak od koho bychom měli čekat více, než od hráče, který je "naším" nejlepší střelcem... :-)

      To mě trochu pobavilo v předzápasových článcích na sportu.... u nás bylo napsáno: nejlepší střelec: Matoušek 4 góly :-)

      Ale vážně - taky jsem mu dal pětku... ale taky jsem tajně doufal, že hned předvede nějaký ten úprk, při kterém si posadí dva beky na zadek a gólmana nějak vykoupe :-)

      • Re: Matoušek

        edenian     před 6 lety 25.09.2018 16:18 |  
        1 0

        To ja taky, na druhou stranu je z toho ale patrne, jak jemne je ted sesivany orchestr vyladeny :-) proste to chce trochu vyladit.

      • Re: Matoušek

        Edenjejenjeden     před 6 lety 25.09.2018 18:07 |  
        1 0

        Třeba se dočkáme proti Baníku,jak Sindelář tak hlavně Stronatti jsou výborní hlavičkáři,ale myslím,že rychlá hra po zemi jim dělá problémy,navíc obecenstvo bude hnát domácí dopředu,ten zápas by vážně mohl Matouškovi vyhovovat..

  21. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    martyni (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 10:57 |  
    9 0

    Souhlas s hodnocenim, utkani udelali v první puli Soucek s kralem Jaromírem a s Coufalem, ve druhy pak Misa s Kudelou. Suk je v ty rozehrávce fakt neskutecnej, o prihravce na gol se mluvilo, ale vsimli jste si v první puli toho pasu na Coufala od vlastního vápna nekam daleko za pulku? Jestli se nepletu, bylo to z jednicky a byl to mozna nejuzasnejsi moment zapasu. Traore je tedy dost neuveritelnej, jak rychle zapadnul, nebyl bych nervozni z toho, ze Baluta se ještě rozkoukava, Zeleny nevedel, kam si nabihat a Matousek hned neklickoval mezi klokany. Vsichni budou dobri, jen proste nekomu to trva dyl a někdo bude potrebovat zmenit styl hry.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      edenian     před 6 lety 25.09.2018 14:36 |  
      3 0

      Myslim, ze Matousek to dobre vi, nedela si z toho hlavu, vubec nemam obavy ze by nezapad. Zeleny je podle me taky dost chytrej, bude v pohode. A Traore me teda bavi. Uz jsem si rikal, ze treba v tyhle sezone uvidime Slavii se ctyrmi cernochy, tak muze se to stat, posty hrajou ruzny, to by byla premiera :-)

  22. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Ernie     před 6 lety 25.09.2018 13:06 |  
    0 1

    Kovář - Frydrych, Kúdela, Pokorný, Bořil - Traoré - Zmrhal, Valenta, Baluta, Zelený - Matoušek

    Možná nějak takto zítra proti Ústí?

    • Re: Maty

      donford     před 6 lety 25.09.2018 13:42 |  
      6 0

      Nikdo se nebojte, čas Matouška přijde určitě brzo. Jako jsem zde plédoval za to, aby se Matoušek co nejdřív objevil z Příbrami na Slavii, tak nyní jsem přesvědčený, že se brzy usadí. Role zcela koncového hráče mu možná zatím nesedí, byl zvyklý hrát v Příbrami cosi jiného, ale věřte, že fotbal hrát umí. Jen si to musí vše srovnat v hlavě. Odmaturoval, přelil se ze 2 tisíc diváků na 8x více, zažívá naší bouřlivou TS a nikoliv rozšafné pokukování Starky ze svého balkónu, prostě musí se se vším sžít. Zrovna takový zápas s Ústím by mu mohl dost pomoct. Potřebuje se chytit a na hřišti se fotbalově "vyblbnout". Oproti velmi zkušenému Traorému to skutečně ještě janek je. Bojí se nezkazit a to dost svazuje. Jak se uvolní, bude to zase ten hravý kluk Maty.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      JS (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 13:55 |  
      1 5

      Vantruba maybe..?

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Travinho     před 6 lety 25.09.2018 15:59 |  
        0 0

        Pokud je zdravá trojka, tak nemá smysl stavět trojku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Travinho     před 6 lety 25.09.2018 15:59 |  
          0 0

          * samozřejmě zdravá dvojka

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          JS (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 21:50 |  
          0 4

          Hm, hm, a proč že teda 18 letý největší slovenský talent u nás leští tribunu?

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            warhammer (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 22:11 |  
            4 0

            18letý talent? Vantrubovi bude za 4 měsíce 21 let.

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              JS (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 23:04 |  
              1 2

              Tím hůř pro něj, že nechytá. Sorry, spletl jsem si to s tím, že první ligu snad začal chytat v osmnácti či co.

              • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                Travinho     před 6 lety 26.09.2018 17:34 |  
                2 0

                Začal ji chytat v devatenácti. Ale takhle, já z toho, že si jej vydržujeme jako trojku taky zrovna odvařený nejsem. Ale nemůžeš jen tak přeskočit v hierarchii golmanů a ačkoliv chodí Kovář vždy na lavičku, tak najednou postavit Vantrubu. To nelze! Navíc pokud počítáme jako s dvojkou Kovářem, tak on musí být v tempu.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 14:48 |  
    13 0

    jen několik poznámek k Matouškovi...

    já si myslím, že nezahrál špatně, spoustu toho oběhal, snažil se, dostával se do náběhů i šancí, jen v nich chyběl větší klid a zkušenost, což je logicky daný tím, že dosud odehrál pár zápasů před pár remcajícíma dědkama v Příbrami... je pro toho kluka opravdu velkej rozdíl v tom (a kdo to nezažije na vlastní kůži nepochopí) nastoupit takřka bez tlaku v tej Příbrami, a najednou před bouřlivou kulisou plnýho stadionu za Slavii... ještě k tomu tam vlítnul po zranění Teclíka zrovna v tý fázi utkání, kdy jsme je doslova zamkli v jejich vápně a měli drtivej tlak vyústěnej tím Jardovým gólem... dovedu si živě představit, že Matymu z toho musela jít taky hlava kolem, ne jen těm bránícím vačnatcům...

    jinak je hlavní, že tu neskutečnou rychlost má, ta se naučit nedá, to musí mít hráč v sobě... a ještě se u něj musí vypilovat práce s míčem, a připravit ho po taktický a mentální stránce... jinak má skvělej pohyb, tah na bránu, vedení balonu... já mu hodně věřím, ten kluk je naše budoucnost...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      p!erreCORE     před 6 lety 25.09.2018 20:44 |  
      1 0

      K Matouškovi: Moc se mi líbilo,jak stál při rozehrávce na půlící lajně..ten kluk,a teď cituji '' je naše budoucnost ''

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        JaraK     před 6 lety 26.09.2018 18:59 |  
        2 0

        K tomu se připojuji, sice jsem ho na živo v nejkrásnějším dresu viděl v součtu doslova pár minut (UH + GirB), ale i tak, jak už jsem jednou psal, stále věřím, že se na něj bude do Edenu "chodit". A to celkem brzy.

  24. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Juventus turin     před 6 lety 25.09.2018 15:38 |  
    2 2

    Dobře jsi to ohodnotil, od 60. minuty jsem volal o střídání - Traoré splnil mé i Jindrovo očekávání a uklidnil do té doby rozháranou hru. Jindra to má letos se střídáním hodně těžké. Již po několikáté musel nuceně střídat a pak mu vždy to jedno střídání chybělo. Ale pere se s tím statečně. Snad už se začne marodka vyprazdňovat, aby mohl Jindra prošetřit nejvíce vytížené hráče a naopak zapracovat do sestavy rekonvalescenty. Zápasů bude letos víc než kdy jindy.

  25. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 25.09.2018 19:34 |  
    0 0

    MNN 9,Matoušek 5,jinak celkem OK,je celkem úsměvné,že pravidelně ode mě dostane MNN o bodík víc,než od pana hlavního hodnotitele a to od doby co u nás Míša je :-)

  26. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Snivec     před 6 lety 25.09.2018 21:00 |  
    6 5

    abych pravdu rekl, tak me nejvice zklamal Baluta. Cekal jsem, ze se konecne ukaze, ale hru zpomaloval a zbytecne komplikoval. Techniku ma uzasnou, ale k cemu to je? Snad se chyti pozdeji....

  27. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    zeleznik2     před 6 lety 26.09.2018 17:58 |  
    1 0

    Tak Olayinka už na lavičce v Mol Cupu s Ústím, takže vypadá to, že na Bazalech už bude k dispozici...

    hodnocení Spartu:
    Kolář 6 - Coufal 6, Kúdela 6, Ngadeu 8, Zelený 5 - Hušbauer 5, Souček 7 - Stoch 5, Balatu 6, Zmrhal 7 - Tecl 5.
    Matoušek 6!, Traoré 6.

    muž zápasu: Michael..
    Statistiky:
    střely 5:3/1tyč
    rohy:6:5
    Liga fanoušků: 8:7