Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever.

Komentáře (144)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

    Rooney     před 6 lety 06.09.2018 20:47 |  
    39 5

    1. neverim tomu, ze nase TS vydrzi 4 zapasy bez skraloupu, takze ocekavam zavrenou tribunu
    2. sem zvedav, jak se bude FACR tvarit na to, az se nam z TS stane TJ. Preci jen ti soudruzi tam jsou schopni si z toho vykouzlit nejake poruseni pravidel.

    Ale celkove par slov k TS. Kloubouk dolu za to, jak hrace povzbuzuji jak doma, tak i na vyjezdech, ale mrzi me, kam nam TS pomalu smeruje... Drive to byla opravdu ozdoba a chlouba ligy a ikdyz stale u nas nema konkurenci, uz to nema takovou "stavu", jako drive pod Strasakem. Choraly jsou cim dal pomalejsi a slozitejsi, takze ten, kdo je nezna, jim nema skoro sanci porozumnet. Do toho neustale ty dementni dymovnice, ze kterych krom pokut snad nikdo nic mit nemuze... Klasicke svetlice, byt se take trestaji, jsou alespon esteticky opravdu hezke a dotvori kulisu ci nejake choreo, ale ty dymovnice opravdu nechapu, at se na to podivam z jakehokoliv uhlu pohledu. A do toho obcasne excesy typu hazeni piv ci zapalovacu na hrace, v horsim pripade pak i delbuchy. Pak prijde napadeni sekurity, byt to byl treba debilni spartan... A ja se trochu zacinam bat toho, co nas jeste ceka, pokud to bude vedeni nadale tolerovat a jen platit pokuty. Lidi z TS si to evidentne mezi sebou vyresit nedokazou, takze by vedeni uz melo nejak zasahnout, byt to muze mit za nasledek chvilkovy pokles navstevnosti i podpory... Bohuzel cim dele se bude otalet, tim horsi nasledky to muze prinest.

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      kjandourek (admin)     před 6 lety 06.09.2018 21:12 |  
      10 1

      já si myslím, že chorály jsou v pohodě... štvou mě dýmovnice a házení věcí.... to vběhnutí na hřiště se snad nebude opakovat - to byl výjimečný extrém... na to poukazoval i Švancara v Tiki-taka

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        Rooney     před 6 lety 06.09.2018 21:58 |  
        10 1

        Ty choraly jak kdy... Kdyz drtime Plznicku 4:0, tak mi ty ukolebavky nevadi. Ale chtelo by to vice citu pro to, co se deje na hristi, obcas si jedou svoje, ackoliv by si situace v zapase zadala neco duraznejsiho. A jak rikam, celkove mi to prijde trochu bez drajvu, nebo jak to rict. I treba legendarni dekovacka je kolikrat sviznejsi a udernejsi, kdyz ji rozerve nektery z hracu namisto speakra, coz drive nebyvalo. A nebo jsem proste jen narocnejsi, nez sem byl pred par lety :)

        • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

          kjandourek (admin)     před 6 lety 06.09.2018 22:15 |  
          4 5

          No tak já to mám obráceně: zažil jsem osmdesátá i devadesátá léta, kdy žádní spíkři na stadionech nebyli... řvalo se spontánně... a to tedy buď "Slavia do toho", nebo "My chceme gól"... a dále už jenom urážky soupeře, či rozhodčího...

          Takže současnost s chorály - byť třeba necitlivě vybíranými je pro mě jako zjevení :-)

          • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

            Fulham     před 6 lety 06.09.2018 22:25 |  
            3 0

            Náhodou ,, má roztomilá Slavie " bylo top :-)))

            • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

              kjandourek (admin)     před 6 lety 06.09.2018 22:36 |  
              1 2

              No ale to hrála dechovka před zápasem a o poločase - kotel to nedával :-)

              • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

                Gillan     před 6 lety 06.09.2018 23:08 |  
                3 3

                Začátkem 80. to v pohodě kotel dával.Zpívalo se to dost často.

                • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

                  Fulham     před 6 lety 07.09.2018 06:00 |  
                  0 0

                  Přesně tak :-). A pak taky třeba ,, soupeři drazí, jak jste ubozí " :-)

                  • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

                    vršek     před 6 lety 07.09.2018 10:35 |  
                    1 0

                    Já si pamatuji - jede, jede, jede Slavie, naše Slavie, věčná Slavie...

                    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

                      Fulham     před 6 lety 07.09.2018 11:01 |  
                      0 0

                      Jojo :-))

              • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

                Fulham     před 6 lety 07.09.2018 06:08 |  
                0 0

                Osobně jsem to pěl tisíckrát asi :-) . Jinak je pravda , že procentuelně nejčastějším popěvkem té doby bylo klasické italské ,, oléé ". Což by mmchdm nebylo vůbec špatné ani dnes. Dodnes mám husinu u záznamu z dvaaosmdesátého , když to taloši ve Španělsku rozbalili...oni to měli ještě více takové.... takové zpěvné - pecka :-))

                • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 07.09.2018 08:39 |  
                  0 1

                  Aha... tak mě v té době bylo deset... takže jsem možná víc vnímal ty vulgarity, než tohle :-)

                  • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

                    Fulham     před 6 lety 07.09.2018 08:50 |  
                    3 0

                    klasické, hrozivé, dřevěnotribunní - soudce ven..:-))

          • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

            Cross     před 6 lety 06.09.2018 22:30 |  
            6 3

            Proti chorálům nic nemám, pokud se nezpîvají při 0-2 a našem rohu...
            Tyhle “My chceme gól” a jiné klasické pokřiky si ale ve správnou chvíli může vystřihnout i moje žena. Je to špatně?

            • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

              kjandourek (admin)     před 6 lety 06.09.2018 22:35 |  
              3 1

              Sám o sobě vůbec není špatně - naopak... ale jak často jej fanoušci spontánně spustí? při rozích, při nějakém tlaku... pětkrát šestkrát za zápas... prostě přesně jak jsi napsal: "ve správnou chvíli"... a co v ten zbytek?
              to v osmdesátých letech bylo urážení soupeře a sudího... Jak by se Tvojí ženě líbilo, kdyby se 70 minut řvalo něco typu "Hóvadó", "černá svině", nebo "měls ho zabííít"

          • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

            Rooney     před 6 lety 07.09.2018 01:26 |  
            1 1

            Jo tak to ja osmdesaty ani devadesaty ze stadionu neznam no... Ono i ted je ta atmosfera vyborna a u nas nema konkurenci ale jen mi prijde, ze drive sla ta celkova uroven TS postupne stale nahoru a "pracovalo" se na ni, zatimco od odchodu Strasaka ma spise klesajici tendenci. A to neni nic proti Krasonovi a treba to s jejich vymenou ani nesouvisi, ale tak nejak mi to casove vychazi.

        • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

          Martin 58     před 6 lety 07.09.2018 06:59 |  
          8 0

          Ve dvou příspěvcích jsi přesně vystihnul to, co cítím také.
          S těmi rozvláčnými chorály zpívanými bez ohledu na to, co se děje na hřišti, musím přidat poznámku, že to navíc ovlivňuje tribunu Východ, která se jaksi nemá s čím chytit a je pak pasivnější. Navzdory tomu, že všude se v souvislosti s utkáním s Plzní hovořilo o až frenetickém povzbuzování, já jsem uprostřed Východu tento pocit rozhodně neměl a při pohledu na lidi okolo jsem si všimnul, že jsou o dost pasivnější, než když se na Severu prolínají různé pokřiky a chorály v podstatně rychlejším sledu.
          Atmosféra na Východě byla v utkání s Kyjevem nesrovnatelně lepší, hlasitější a především spontánnější, než s Plzní a já tady opravdu vidím souvislost se změnou fandění na Severu.
          Nevím, kdo tam dělá speakera, ale má tam navíc ještě přinejmenším dva úlety. To, když už nikdo není ochoten a a nemá sílu zpívat, tak on pokračuje sám na mikrofon. Při děkovačce na sebe stahuje strašnou rozvláčností veškerou pozornost. Tomáš Souček tomu dal úplně jiný, a myslím, že správný rytmus.

          • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

            Ondráš     před 6 lety 07.09.2018 09:06 |  
            3 0

            Ale ty některé broukačky jsou dobré na zdřímnutí..člověk nepotřebuje být v pozoru celej zápas:D Pak ho vždycky probere "Slavia Praha", my chceme gól apod. Ne cit pro udržování kotle a ostatních tribun ve varu teď naši "spíkři" nemají, ale ono je to asi těžký. Obecně se málo zapojují ostatní tribuny. Dost mě sere, že plno lidí třeba opouští svoje místa a cpou se do kotle. Ať radši sedí tam kde mají a tam taky řvou. Pak to vypadá opticky blbě, že je plno prázdných míst a fandí se jen v kotli.

          • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

            M@rvin     před 6 lety 07.09.2018 09:26 |  
            1 0

            Hele téměř v každém zápase se několikrát stane, že kotel je překřičen Východem a zbytkem stadionu a i kotel se pak přidá a zní celostadionové "Slavia do toho". Takže si myslím, že při rozvláčných chorálech Východ nemusí být vždy pasivní, ale může zkusit převzít iniciativu.

            Zároveň mi ale docela vadí, že prakticky jediný pokřik (když pominu ty odpovídací), do kterého se je schopen zapojit zbytek stadionu, je právě jen "Slavia do toho" a "My chceme gól". Chápu a plně respektuji, že lidi na Východě nechtějí a nebudou 5 minut zpívat nějaký složitý chorál, ale svůj repertoár by přeci jen trochu rozšířit mohli. Pokřiky a popěvky, do kterých by se pravidelně zapojovaly i ostatní tribuny, by pak logicky byly voleny častěji na úkor těch rozvláčných.

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      Cross     před 6 lety 06.09.2018 22:02 |  
      11 15

      Nedělejte z Komára velblouda. K fotbalu vzdy emoce patřily. Je to lidová zábava. Dnes se budou zakazovat svetlice, zitra vybrané pokřiky, pozítří se bude kontrolovat oblečení. Jsem nekuřák, ale nechápu, kterého prograsivního vola napadlo zakázat v otevřeném prostoru kouření. Cvokarna. Co je to za dobu?

      Ja jsem jednoznačně pro to, aby se nic nehazelo na hraci plochu a aby se neodpalovaly dělobuchy. Ty Jsem ale z Tribuny Sever fakt nikdy neslyšel. Cela republika nam TS závidí. A nejen ona. Je to tam samý student. V podstate problemy nejsou. Jina věc je, ze úpadek chorálů je zřetelný. Málo se reaguje na situaci ns hřišti. A skoro chybí normalni skandování typu “Slavia do toho”, nebo “ My chceme gól”, k čemuž se muze připojit cely stadion, i ti, co přijdou zatím) jen 3x za sezónu.

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        Gillan     před 6 lety 06.09.2018 23:13 |  
        8 5

        Ač kuřák, tak zákaz kouření je v pohodě.Mnohokrát jsem přišel domů s propáleným dresem, nebo bundou, když nějakej blbec za mnou musel hulit jedno cigáro za druhým.A v kotli je cigáro v ruce málem zbraň:)Dnes jsou na stadionu plastové sedačky.O co myslíš, že by kuřáci své cigarety típaly, vyjma tvých zad?

        • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

          Gillan     před 6 lety 06.09.2018 23:16 |  
          0 4

          *típali*

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 06.09.2018 23:45 |  
        4 0

        Tak největší průser se vyklubal v tom,že se napadl ten rudej pořadatelsekej bastard a vniklo se na plochu,jinak by to byl asi jen peněžitý flastr.

        • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

          bongor     před 6 lety 07.09.2018 07:55 |  
          3 2

          Nakonec se ukázalo,že to vůbec nebyl rumun,byl to pouze poctivý příslušník securitas,potetovaný a pomalovaný
          bolševickejma symbolama.To je dneska velká moda,sralta válí a každej chce být jako oni,tak se dá aspoň počmárat.
          Neříkej vlčku,že na sobě taky něco nemáš .

          • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

            vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 17:12 |  
            0 0

            Tato móda se mě vyhnula,spíše nějaká trika šály a dres.

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        Rooney     před 6 lety 07.09.2018 01:11 |  
        17 0

        Bohuzel si nemyslim, ze bych nejak prehanel... A tady preci vubec nejde o emoce ale o to, ze si par blbecku v davu potrebuje dokazovat, jaci jsou to borci. Obecne veskere ty zakazy taky nemam rad, ale ja treba naopak i jako silnejsi kurak nemam sebemensi problem na tribune nekourit a prijde mi to i normalni.

        Jestli si z TS nikdy neslysel delbuch, tak bych asi doporucil navstivit usniho. Dymovnice jsou taky skoro na kazdem zapase a to je proste demence, to mi nevymluvis. Neda se v tom dychat, nic neni videt, prerusi se zapas, hraci v tom pak musi jeste hrat, kdyz nezafouka vitr a nakonec za to dostanem nemalou pokutu... Je to normalni??? Kor kdyz i ten vizualni efekt je oproti treba tem svetlicim jedna velka nula...

        Ale aby nedoslo k omylu, ja si TS opravdu vazim za to, co pro klub delaji, jak ho podporuji a kolik casu tomu obetuji. Sem hrdej na to, ze mame suverene nejlepsi kotel u nas, ktery umi podporit, ikdyz se nedari, neunavne povzbuzuje cely zapas a dela bezdebat nejlepsi chorea u nas. V tom vsem se nemusime stydet ani z evropskeho pohledu, ostatne dekovacku po tom vyprasku v Londyne mozna nekteri tamni fanousci dodnes nechapou. Ale tyhle excesy, kterych je podle me bohuzel cim dal vice, nam ten jejich obraz proste kazi a je to velika skoda...

        • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

          bongor     před 6 lety 07.09.2018 08:01 |  
          5 1

          TS jsou pro mě symbolem dlouhého posledního období,kdy se na hřišti nedařilo a oni to přesto nikdy nevzdali.
          Vážím si jich a jsou pro mě dvanáctým hráčem Slavie.Jiní mají zákulisí,my máme TS.Že něco hází na hřiště,to by si mohli odpustit,že dali přes hubu provokatérovi,to chápu.Jen si na něj mohli počkat někde venku.

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      Sedrousek     před 6 lety 07.09.2018 03:22 |  
      9 3

      Pocitam ze ty minusy mas od tech zakuklencu, co nemaji koule na to ukazat svuj ksicht. Vyborne napsano

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      afro     před 6 lety 07.09.2018 07:56 |  
      1 0

      A jak by sis ten zásah představoval?

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        Rooney     před 6 lety 07.09.2018 21:58 |  
        2 1

        Jestli myslis ze strany vedeni, tak samozrejme netusim, co vse je pravne a technicky mozne. Ale z lajckeho pohledu bych to videl zhruba takto:
        V prvni rade schuzka vedeni se zastupci TS, kde jim bude jeste v pratelskem duchu ale i tak uz durazne doporuceno, aby si ten poradek sjednali mezi sebou tak, aby se do toho nemusel vlozit klub. Muze klidne vzniknout urcita dohoda, ze napr. ty svetlice pri nejakem choreu budou tolerovany a klub tu pokutu za to proste zaplati. Vymenou za to se nebudou objevovat dymovnice, delbuchy a ruzne predmety na travniku. Z usetrenych pokut, ktere jinak klub plati temer po kazdem zapase, muze vedeni klidne urcitou castkou prispet TS na podporu jejich fungovani a obe strany na tom tak vydelaji.
        Jelikoz mam ale pocit, ze by to vse bylo k nicemu, protoze TS s tim proste zkoncovat nechce, muselo by se to resit uz durazne. At uz kamerovym systemem, ktery by dotycne identifikoval a nasledne by jim byl zakazan na urcitou dobu vstup na stadion, zakazem zakryvani tvari, vlastnimi insidery na TS, kteri pomohou identifikovat problemove jedince ci skupiny az po ochrane site a prodej listku na jmeno. Urcite to neni idealni cesta a snad nebude cokoliv z toho potreba vyuzit, ale pokud to takto pujde dal, tak bude hur. Ty pokuty nas klub asi az tak neresi, ale uzavrene tribuny a pozdeji treba i cely stadion uz asi ano, nehlede na vyrazne zhorsenou image klubu, coz asi majitel nechce. A to nemluvim o EL, protoze jestli i tam budeme opakovane predvadet to, co v lize, tak ty pokuty uz budou nasobne vyssi a postihy celkove drsnejsi.

        Rozhodne nechci vyvolavat nejakou valku mezi TS a vedenim klubu, protoze to nebude dobre pro nikoho, ale pokud se to necha zajit moc daleko, tak potom ta cesta zpet bude o to trnitejsi...

        • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

          afro     před 6 lety 08.09.2018 22:12 |  
          1 2

          Diky za obsahly komentar a chapu, ze te to tizi vzhledem k neustalym pokutam a ted i moznemu uzavreni casti stadionu, ale napady, ktere uz jsou vylozene perzekuci vsech (ano uvadis, kdyz to nepujde po dobrem) typu insideru WTF a listky na jmeno by vedly k valce mezi fans a klubem a o to nema nikdo zajem... ani klub.

          • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

            Karel13     před 6 lety 09.09.2018 12:49 |  
            1 1

            Chtěl jsi asi říci mezi TS (nebo její částí) a klubem. Normální fanoušci, kterých je drtivá většina, by to, aby byl klid, uvítali ...

            • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

              afro     před 6 lety 09.09.2018 13:20 |  
              1 0

              Vicemene ano, i kdyz listky na jmeno by asi nepotesily nikoho...

              • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

                Dennis     před 6 lety 09.09.2018 14:17 |  
                1 1

                Proč by mě neměly těšit? Mně je jedno, že bych měl lístek na jméno. Proč to vadí tobě?

                • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

                  afro     před 6 lety 10.09.2018 07:58 |  
                  0 1

                  Já mám permanentku a myslím, že jsem nějaké údaje při prvním nákupu uváděl, ale i tak mi lístky na jméno připadají jako buzerace. Jak by se třeba kupovaly přes Ticketportal?

                  • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

                    Dennis     před 6 lety 10.09.2018 21:04 |  
                    1 0

                    Já mám taky permici, ale lístky na jméno by mi nevadily. Technicky to zajistit je druhá věc, ale pořádek na stadionu je pro mě prioritou. Chodím tam na fotbal, pyro tam nepotřebuju a mlátit by tam nikdo nikoho taky nemusel.

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      Travinho     před 6 lety 07.09.2018 08:16 |  
      7 0

      Lidé z TS si především ve velké části případů nejsou vědomi, že by bylo co řešit.

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        Rooney     před 6 lety 07.09.2018 22:03 |  
        1 0

        V tom mas asi bohuzel naprostou pravdu...

  2. Cesko- Ukrajina

    Mike     před 6 lety 06.09.2018 23:10 |  
    15 0

    Krasne si trojice strednich zalozniku Soucek, Husbauer a Sykora zabehala bez mice, jako Plzen v Edenu. Ono to bylo o 2 levely vyse, nez liga. Ale musim pochvalit Jardu Zmrhala, prijemne me prekvapil, hral rychle, pekne nabehy a centry, vyrovnal se Ukrajincum i rychlosti. A zdatne mu sekundoval Boril, skoda, ze se primotal k rozhodujicimu golu.

    • Re: Cesko- Ukrajina

      Victory     před 6 lety 06.09.2018 23:29 |  
      3 3

      Právě jsem se vrátil z hospůdky a sledování tohoto zápasu bylo náplní večera. Bohužel nemám slov... Co mělo tohle znamenat ?? To je současný stav českého fotbalu ?? To je Ukrajina pro nás měřítkem ?? Kde byli naši fanoušci, bodří Moraváci si nechali srát na hlavu od "úkáček" ?? Panečku, to jsme pěkně v prdeli !!!

      • Re: Cesko- Ukrajina

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 06.09.2018 23:42 |  
        3 4

        Pro mě naprosto zbytečný zápas s povoláním spousty slavistů kterří si akorát pošramotili pověst že byli u té prohry s marným výkonem,příště tam stejně zase budou jiní plejeři a Yoda bude tápat dál,je to od zdi ke zdi.

        • Re: Cesko- Ukrajina

          Mike     před 6 lety 06.09.2018 23:47 |  
          7 1

          Ja bych az tak nesouhlasil. Naopak videli, ze v Evrope se hraje na daleko vyssim a rychlejsim levelu. Takze zadna posramocena povest, ale meli by si vzit pouceni, jak se jeste zlepsovat, aby byli peiste konkurenceschopni.

          • Re: Cesko- Ukrajina

            Mike     před 6 lety 06.09.2018 23:48 |  
            0 0

            příště konkurenceschopni.

          • Re: Cesko- Ukrajina

            Jachym     před 6 lety 07.09.2018 09:07 |  
            0 0

            A hlavně, lidi remcali, že "sparťanskému" nároďáku nemohou fandit. Teď tam ale byl slávistický trenér a půlka hráčů ze Slavie, ve druhé půli dokonce celá záloha SKS...:-)

        • Re: Cesko- Ukrajina

          Ondráš     před 6 lety 07.09.2018 09:10 |  
          1 6

          Přesně..ať radši trénují v SKS a neučastní se takových klauniád. Navíc k tomu šílenému výkonu notně přispěli..

        • Re: Cesko- Ukrajina

          Jachym     před 6 lety 07.09.2018 09:12 |  
          3 1

          To si nemyslím. Kromě nezbytné a užitečné konfrontace s evropským fotbalem, jak píše Mike, se nejednalo o klasický přátelák. Je to součást nové soutěže Ligy národů, která je vlastně i kvalifikací na Euro. A Ukrajinci nejsou žádným top evropským týmem, ale spíše takovým, který by nám měl nastavit ono pomyslné zrcadlo. A nebyl to včera příliš veselý pohled...

    • Re: Cesko- Ukrajina

      buran     před 6 lety 07.09.2018 05:46 |  
      1 0

      Souhlas Jarda asi nejlepší na hřišti tedy vyjma Schicka,jen ať mu to vydrží příště na stejném stadionu!!

    • Re: Cesko- Ukrajina

      Martin 58     před 6 lety 07.09.2018 07:13 |  
      15 1

      Ten zápas prokaučoval, ostatně skoro jako vždycky, Karel Jarolím. Táhne se s ním mýtus o skvělém trenérovi, kterým i kdysi býval, ale od roku 2009 to už dlouho odeznívá. Když jsem viděl tu základní sestavu se dvěma hroťáky a svým způsobem tříčlenou zálohou Hušbauer, Sýkora, Souček, tak mě těch našich kluků bylo dopředu líto, a přesně podle toho, to vypadalo.
      Krmenčík byl tragickej, za poločas stihnul pět faulů, tak, jak to umí jen on, ale rozhodčí mu to nebaštil jako naši rozhodčí, svým pohybem mužstvu vůbec nepomohl.
      Ve druhém poločase, kdy jsme hráli zálohu v naší pětici Bořil, Zmrhal, Souček, Hušbauer, Sýkora, jsme hráli nesrovnatelně lépe a troufnu si říci, že v mnoha pasážích konkurenceschopně.
      Zmrhal byl, podle mě ve druhém poločase z českých hráčů jednoznačně nejlepší, navzdory tomu, že mu frustrovaní Sparťané na iDnesu, chodící si tam léčit komplexy, udělili nepochopitelnou známku 3,20, kdežto Vaclíka s hrubkou, která nás stála remízu, vytáhli div ne do nebes.
      No a Zmrhalobijci z našich řad nechť si pustí instruktážně druhý poločas ze záznamu a pečlivě Jardu sledují.

      • Re: Cesko- Ukrajina

        smely (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 08:55 |  
        2 0

        souhlas, ten polocasovej system 3 - 5 - 2 se trema stoperama ( pokud tedy budeme vychazet z toho , ze Brabec a Kalas se daji nazvat stoperama ) a tim plzenskym jelitem co neudrzi balon byl strasnej, v momente kdy prisel JZ8 a hralo se to "po slavisticku" mela hra vetsi halvu a patu, bohuzel fatalni chyba rumunske dvojice vzadu v posledni minute nas stala alespon bod....

        • Re: Cesko- Ukrajina

          Martin 58     před 6 lety 07.09.2018 10:24 |  
          2 0

          Přesně, čeští stopeři jsou obecně kapitola sama pro sebe, a tak například Brabcovi k naskočení do ostrého reprezápasu stačí, že přestoupí z Belgie kamsi do Tramtárie. Kalas se tam pořád na někoho čílil, jakoby práci na malém vápně měl dělat někdo za něho. Bohužel, stopeřina dnes vyžaduje úplně jinej um. Troufám si tvrdit, že v tomto zápase by byl lepší i Kúdela a jeho případné povolání by přesně zapadlo do Jarolímova nominačnímu systému-nesystému. A naše afro-česká obranná čtveřice je teď nesrovnatelně lepší než ta z nároďáku. Ono vůbec, pokud bychom stáhli z repre naše kluky a postavili Slavii proti tomu, co by tam zbylo a bylo do počtu donominováno, tak si jistě dokážete představit, kdo by opanoval hřiště. A vezmu-li v potaz další hráče pro základ (Barák, Jankto, Pavlenka), tak už dokážu pro tu sparťanskou všeobecnou frustraci mít i pochopení. Jejich spojování Jarolíma se současnou Slávií je zcela mimo mísu, protože ten už jede dobrých deset let jen na sebe a žádná Slavia ho nezajímá, leda tak, aby mu vytrhla nevytrhnutelný trn z paty. A to jsem Karla jako fotbalistu miloval, a jako trenéra při prvním titulu taky.

          • Re: Cesko- Ukrajina

            jarodo57     před 6 lety 07.09.2018 11:13 |  
            2 1

            Já to měl s Jarolímem to samé.Hrával jsem se šestkou na zádech atd.
            Včera s tím jakým stylem chtěl hrát(jako vždy chtěl být originální) a s jedenáctkou,kterou postavil si asi podepsal ortel.Ono totiž více jak polovina hráčů nevěděla co vlastně a jak mají hrát viz.Brabec,Hušbauer,sýkora,Gebre atd.
            Brabec-ten tam vůbec nepatří,ale když už ho postavil tak to je typický stoper a ne krajní stoper.Krmenčíka vůbec nehodnotím,Schick je individualista.Gebre s Kadeřábkem nevěděli jak hrát společně.
            Všechno se změnilo až příchodem Zmrhala a změnou na 4 obránce.A troufám si říct,že celé zlepšení táhli jen a jen slávisti.
            Hušbauer měl víc volnosti snažil se přenášet hru atd. ,Bořil po lajně se Zmrhalem výborný .Sýkora lítal a nedal ukrajincům pokoj.Souček si odehrál svoje a hrál velice dobře.
            Takže propad v prvním poločase jde jasně na bedra trenéra.Kdyby se hrálo podle slávistických not od začátku tak věřím,že by to takový propadák nebyl.I když výsledek není až tak krutý.

          • Re: Cesko- Ukrajina

            SKEP     před 6 lety 07.09.2018 11:43 |  
            2 1

            Zajimavy postreh : slavisticka afro-ceska obrana je vykonnejsi nez representacni afro-ceska obrana. Gebre musi pridat...

  3. Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

    o5aradecek     před 6 lety 07.09.2018 03:28 |  
    1 1

    Sever je super. Teď na plzeň jsem si tam šel taky zařvat, což jsem odnesl několikadenní výpovědí hlasivek. O tom incidentu s Jabloncem tady bylo řečeno dost (včetně mně a možná trochu drsně). Ve finále bude poškozená Slavia, pokud tribunu FAČR zavře. Snad se leadeři z kotle poučí a podmíku nepromění, byla by to škoda. SKS!

  4. Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

    o5aradecek     před 6 lety 07.09.2018 03:28 |  
    0 1

    Sever je super. Teď na plzeň jsem si tam šel taky zařvat, což jsem odnesl několikadenní výpovědí hlasivek. O tom incidentu s Jabloncem tady bylo řečeno dost (včetně mně a možná trochu drsně). Ve finále bude poškozená Slavia, pokud tribunu FAČR zavře. Snad se leadeři z kotle poučí a podmíku nepromění, byla by to škoda. SKS!

  5. Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

    o5aradecek     před 6 lety 07.09.2018 03:28 |  
    0 1

    Sever je super. Teď na plzeň jsem si tam šel taky zařvat, což jsem odnesl několikadenní výpovědí hlasivek. O tom incidentu s Jabloncem tady bylo řečeno dost (včetně mně a možná trochu drsně). Ve finále bude poškozená Slavia, pokud tribunu FAČR zavře. Snad se leadeři z kotle poučí a podmíku nepromění, byla by to škoda. SKS!

  6. Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

    o5aradecek     před 6 lety 07.09.2018 03:29 |  
    1 1

    Sever je super. Teď na plzeň jsem si tam šel taky zařvat, což jsem odnesl několikadenní výpovědí hlasivek. O tom incidentu s Jabloncem tady bylo řečeno dost (včetně mně a možná trochu drsně). Ve finále bude poškozená Slavia, pokud tribunu FAČR zavře. Snad se leadeři z kotle poučí a podmíku nepromění, byla by to škoda. SKS!

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      o5aradecek     před 6 lety 07.09.2018 03:30 |  
      2 2

      Sorry za spam. "Chytrej mobil" :-(

  7. Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

    p!erreCORE     před 6 lety 07.09.2018 06:05 |  
    2 0

    Teď se ukáže charakter TS! Doufám a věřím,že si to pohlídají..

  8. Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

    Gino     před 6 lety 07.09.2018 06:54 |  
    1 1

    Takze to zadny spartan nebyl?

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      Eluin (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 07:27 |  
      14 3

      Nebyl čas lámat si hlavu kdo je kdo...

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      afro     před 6 lety 07.09.2018 07:50 |  
      13 0

      Mě by zajímalo, jak to PČR zjišťovala?

      PČR: Údajně jste provokoval slávistické fanoušky a nadával jim...
      Napadený: To není pravda.
      PČR: Jste fanoušek Sparty?
      Napadený: Ne.

      A je to vyřešený. Není to fanoušek Sparty. :-)

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        rudahvjezda     před 6 lety 07.09.2018 08:48 |  
        5 5

        A neni to úplně jedno?

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        smely (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 08:56 |  
        6 0

        a tu spartanskou kerku na ruku mu nalepila dcera ze zvejkacek... :-)

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      Horis     před 6 lety 07.09.2018 09:04 |  
      7 5

      Myslím si, že je jedno, jestli to byl nebo nebyl sparťan. Byla totální demilitarizovanou těch jedinců, že se na něj vrhli. Sorryjako, ale jsou to pro mě bezmozci a ubožáci. A to sám na TS chodím a aktivně fandím. Nicméně to, co se stalo s Tím sekuriťákem nikdy nepochopím. Je to ostuda těch individuí. Emocemi se tohle omlouvat nedá. Jako v emocích se člověk někdy rozčílí, zařve si něco na sudího, ale naběhnout na někoho a zbít ho? Hovadina. A pro tyhle bych byl pro zákaz vstupu. A samozřejmě po nich vymáhat flastr, co Slavia díky nim vyfasovala.

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        Horis     před 6 lety 07.09.2018 09:06 |  
        0 0

        Byla totální debilita... sorry, ty automatický opravy na tom “chytrým” telefonu mě jednou zabijou :-)

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        pethead (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 09:42 |  
        4 3

        Souhlasím s tím, že by měli být viníci přísně potrestáni (byť byli demilitarizovaní :)) , ideálně dlouhým zákazem vstupu na stadion. Souhlasím i s tím, že je neomlouvá ani provokující erbéčkář. Nesouhlasím ovšem s paušálním (po)trestáním celé tribuny za debilitu dvou tří labilů. To samé platí i pro trestání za petardy apod. V dnešní době má HD nahrávání i ten nejlevnější telefon, tak ať mi nikdo netvrdí, že je problém z kamerového systému identifikovat konkrétní osoby a prostě jim zakázat vstup na stadion. Oni by za rok za dva vychladli a ostatní by si podobné chování snad lépe rozmysleli. Vsadím se, že jich víc než nějakých 15–20 nebude a atmosféra TS jejich absencí jistě neutrpí... možná spíš naopak.

        • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

          Karel13     před 6 lety 07.09.2018 10:03 |  
          4 3

          Pokud tam takové chování TS trvale trpí a nevypořádá se s tím sama, tak také nese plnou odpovědnost ...

          • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

            pethead (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 13:25 |  
            3 3

            TS přece není žádná organizace s jasně danou strukturou. Nejsou tam žádná konkrétní jména, není tam žádné "vedení". Kdo má nést jakou odpovědnost? S tímhle prostě nesouhlasím.

            • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

              Karel13     před 6 lety 07.09.2018 13:46 |  
              0 3

              Tak nevím jak je to s tou organizací a vedením, asi tam něco takového bude, když má svého lídra a taky obchod, takže máš možná pravdu a odpovědnost by měli nést pouze tito "lídři". Pokud ne, tak je mi líto, ale tedy všichni, kteří to trpí, protože zpacifikovat těch pár jedinců by mělo být snadné, jenom by se muselo chtít a ne se vymlouvat, že to nejde ...

          • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

            mis3     před 6 lety 07.09.2018 13:54 |  
            2 1

            to sou takový kecy o tom, že si to mají vyřešit sami? kdo oni? jsou tam různí lidé, ale tihle dementi porušují pravidla, takže proč by jim mělo dělat problém někoho zbít, protože je napomene, nebo co myslíte tím řešením, jako je zmlátit, to ale asi jaksi se vylučuje, že, protože pokud jsem ochoten někoho zmlátit, pak mi nevadí něco jako dýmovnice etc.

  9. Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

    Max1     před 6 lety 07.09.2018 09:00 |  
    3 3

    Podmínka je na 2 zápasy, to se snad par bláznů udrží, problem to je co si budeme nalhávat. Spíše mě vadí že “vůdci” TS zatím stále mlčí (nebo jsem reakci nezaznamenal) a dělají jako by to nebyl problem. Chodím na sever, protože mě baví ta atmosféra, ale pravda je že pár excesů jsem tam zažil, je zajímavé že hlavně po odchodu Strašáka a Krasoně je to horší a horší a soucasný speaker jim nesahá ani po kotníky. Nerad bych se dožil toho že na severu postaví klece a natáhnou sítě, ale pokud budou jistí kluci na severu pokračovat v některých krocích nebude jiná možnost. Tady je už třeba aby vedení taky bouchlo do stolu.

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      Horis     před 6 lety 07.09.2018 09:08 |  
      0 1

      Dobře napsáno

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      Karel13     před 6 lety 07.09.2018 09:21 |  
      2 0

      Souhlas jenom s připomínkou, že podmínka je na 4 zápasy. Na 2 zápasy je zavření TS.

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 09:58 |  
      1 0

      Hele zase bych nebyl tak příkrý. Současný speaker není ideální, ale třeba s Krasoněm je skoro na stejno (nebál bych se říct, že i občas lepší). Jinak souhlas s tím, že by do toho měl vstoupit i klub. Vychází TS v mnoha věcem velmi vstříc, tak by na měl zatlačit. Takové společné prohlášení klubu a TS, ať se lidi vykašlo na házení předmětů (případně i omezí pyrotechniku) by bylo fajn. Síť na TS si nedokážu vůbec představit a byl by to konec pořádně TS. Proto každý kdo něco hází na plochu je totální kretén a je na přes držku. Ale není to jen problém těch skalních TS. Proti Plzni házel asi 30letý "normál" kelímek ze 107, tak jsem na něj vystartoval, ať se na to vysere. Stáhnul vocas a stál s otevřenou pusou a nezmohl se ani na slovo. Opravdu se nechci dožít toho, že kvůli těmto pár kreténům bude na TS síť. To si nedokážu vůbec představit. Brr.

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        M@rvin     před 6 lety 07.09.2018 10:06 |  
        0 0

        No, co si budeme povídat, kelímky občas přiletí i z Východu. Je to demence bez ohledu na místo, odkud to na hřiště letí.

        Mimochodem, nejsou tvé iniciály M. H.? Fakt si čím dál tím víc myslím, že se známe, ale vždycky se tě (?) zapomenu zeptat přímo na fotbale :-)

  10. Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

    Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 09:46 |  
    16 2

    Takové malé srhnutí. Naprosto souhlasím s tím, že fandění na Plzni bylo jen průměrné. Zažil jsem daleko lepší zápasy. Na obranu - speaker se sice snažil lidi vyburcovat, ale bohužel za ten úpadek může i on. Jsou to pořád ty stejné věci, co mu (jim - když se střídají) už několik let lidi vyčítají a oni si stejně jedou pořád tu svou.

    Podle mého jde o tři zásadní chyby:
    1) preferování pomalých (až umrlčích) chorálů před skandovanými pokřiky. Dříve byly chorály jen doplněk efektivních a povzbuzujících-burcujících skandovaných pokřiků (Slavie do toho, Jedeme Slavia jedeme, Let's go Slavia, let's go, My chceme gól, Dejte jim gól, apod.). Dnes jsou chorály 80% fandění.
    2) Druhý problém je délky zpívání těch chorálů. Opakovat chorál 5-10 min. je nesmysl. Po dvou minutách už to zpívá jen třetina lidí, ostatní se "nudí" a ke konci už si zpívá jen speaker skoro sám do mikrofonu. Prostě tohle nefunguje.
    3) Třetí problém souvisí s těmi dvěma a to je, že speaker strašně málo reaguje na dění na hřišti. Chápu, že když je dole a nevidí pořádně na fotbal, tak je to složité. Tak ať si stoupne kousek výš a kouká normálně na fotbal a přitom skanduje a volí pokřiky. Může mít třeba lehce vystouplý stupínek, aby byl částečně vidět, ale většina lidí stejně kouká na fotbal a ne na něj a skanduje a přidává se "podle zvuku". Dneska se to dá řešit i moderně a to mít místo ručního mikrofonu headset a normálně fandit a tleskat. Lidi se rychle okolo přidají a bude z toho fotbalu mít víc i on.

    Na závěr kvituji, že se velmi omezil ten totálně uspávací: 1x buben-Slavia-půl roku pauza-1x buben-Slavia-půl roku pauza-1x buben, atd.... U toho opravdu "kvetu"... A ta děkovačka - má mít šmrnc a ne ta "uspávačka hadů" v podání speakerů. Vždy se modlím, ať ji jde předříkávat někdo z hráčů, že to bude stát za to... :-)

    Fandit se nemá podle toho, jak je to fanaticky správně (=správný ultras řve chorál 10 min. a přes to nejede vlak), protože to v reálu nefunguje. Ten speaker musí fandit podle toho, co na lidi funguje. A to jsou většinou rychlé a vyburcující pokřiky a hlavně pokřiky/chorály, které reagují na dění na hřišti... To je prostě alfa a omega fandění.

    Na závěr je potřeba říct, že ta funkce speakera není lehká a každý kdo se na to dá, má můj velký respekt. Ale to neznamená, že nemůžeme říct výhrady a udělat vše proto, aby to fandění TS bylo ještě a level lepší. Ale hlavně aby lidi ještě víc bavilo a tím pádem bylo o to víc bouřlivější.

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      Max1     před 6 lety 07.09.2018 10:03 |  
      2 0

      v zásadě souhlasím, jen si myslím, že tam velkou hru hraje i "aura" speakera a popravdě ten současný mi nesedí...působí na mě dost arogantně, ale třeba to je jen můj dojem...ze Strašáka ani Krasoně jsem takový negativní pocity neměl. Přidal bych pak ještě jednu věc a to, že kvantita není kvalita....chorálu je moc a málo kdo umí všechny bez chyby a pak jsou situace, kdy fandí jen třetina severu, protože zbytek neví která bije a na atmosféře je to znát.

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      Ondráš     před 6 lety 07.09.2018 10:13 |  
      1 0

      Dejte slovo Kovářovi!:) Možná by mohl Přéma ukončit kariéru a stoupnout si na stupínek..lidi by ho brali a vždycky dokázal kotel rozpálit. S ním by ukolébavky nehrozily..

  11. Re:

    marp (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 10:21 |  
    5 4

    Stěhování kotle? Takže budou na jihu vyhazovat lidi z jejich míst jako minule? A nutit celý Jih stát? A zapalovat dýmovnice, aby nikdo nic neviděl?

    • Re: Re:

      sicilianbrno     před 6 lety 07.09.2018 11:03 |  
      3 3

      no právě, chudáci ti, kteří mají na jih pernamentky a kteří si je dali na ty místa schválně, aby byli dál kotle slavie...věřím, že kdyby k zavření tribuny sever někdy došlo, že si stím slavia poradí a pokud by se kotel přemístil tak lidem s pernamentkama umožní zadarmo přesun na jiné místa (pokud je to technicky proveditelné)

  12. Napadený pořadatel

    vršek     před 6 lety 07.09.2018 10:42 |  
    0 0

    Doposud jsem četl o jednom napadeném a zraněném pořadateli...
    V článku je však psáno o několika napadených a zraněných.... tak jak to tedy bylo?

    • Re: Napadený pořadatel

      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 13:06 |  
      6 0

      klasický lži a manipulace veřejnosti, jak to policie v těchto případech předvádí pravidelně... jinak byl pouze srovnán ten jeden "hrdina" - provokatér... a samozřejmě, že to byl sparťan, kterej celou dobu na naše fanoušky pořvával nadávky a urážky... ty policajti už to maj zřejmě v manuálu, v těchto případech lhát, a dělat z lidí blbečky, co jim na to skáčou...

      • Re: Napadený pořadatel

        slamacek (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 13:47 |  
        7 1

        nebyl jsem tam , tedy nevim co presne se stalo, ale chyb se stalo hned vic
        1) Hlavni poradatel nesmi takoveho cloveka vubec pustit na plochu, pokud se napr. viditelnym tetovanim hlasi ke klubu uhlavniho nepritele
        2) kdyz se tedy uz stalo, tak nesmi jit pod TS, tedy nejradikalnejsi misto
        3) jakkoli to muze znit divne, uz jen samotna pritomnost spartana pod TS, navic jeste provokujiciho vyzaduje okamzity zasah :
        a) poradatelu
        b) fandu. to se stalo at se na mne nikdo nezlobi, ale tato reakce je v naprostem poradku. vinu za to nese hlavni poradatel, tim ze to pripustil.
        DK bohuzel neresi duvody, ale jen dusledek. coz se ovsem dalo cekat.

        • Re: Napadený pořadatel

          p!erreCORE     před 6 lety 07.09.2018 18:43 |  
          0 0

          Souhlas s tebou. Kdyby sparťana vyvedli a předali ostraze,to by byli frajeři.

  13. Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

    Fačín     před 6 lety 07.09.2018 10:51 |  
    6 3

    No nerad hodnotím ostatní fanoušky, ale dokud se budou chovat jak neukázněná zvěř, tak tady to riziko bude vždy. Ostatně kvůli chování většiny jedinců jsem přestal před nějakou dobou chodit do kotle. Není tam bezpečno ani pro Slávisty. Škoda.

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      marp (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 10:59 |  
      6 1

      Přesně tak, a nejen v kotli, ale na celé severní tribuně už je to nebezpečné pro kohokoli, přes hubu dostane i člověk v dresu Slavie, který se brání proti chování nějakého agresivního ožralého hovada, případně skupiny agresivních ožralých hovad.

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      Max1     před 6 lety 07.09.2018 11:16 |  
      7 1

      jj je to tak....bylo to po tuším po zápase s Jabloncem minulou sezonu, kdy jedna ženská tleskala hráčům po zápase když šli kolem po děkovačce, okřiklo ji holohlavé individuum, ona ho poslala do háje a on na ni vystartoval, zastal se jí chlap co seděl vedle a strčil do plešouna a v tom se vyrojili "školáci" v černém a 3 na 1 začali mlátit toho co se té ženský zastal.......

  14. Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

    raskarero     před 6 lety 07.09.2018 11:37 |  
    17 3

    Sám chodím na Sever od postavení nového Edenu, aktivně fandím a je to určitě nejlepší kotel v Česku. Chtěl bych ale popsat jednu věc, která se udála s Jabloncem a není to propírané napadení pořadatele. V sektoru 106 byli 3-4 cizinci, od pohledu studenti, kteří se přišli podívat na Slavii, přičemž jsem si všimnul, že jeden z nich měl šálu španělského Cádiz CF. Během hry (to už bylo po napadení pořadatele) na ně naběhlo asi 10 členů Tribuny Sever (mladí s taštičkami) s tím, že je obklopili, nadávali jim, vyhrocovali sitauci ke konfrontaci a očividně jim také chtěli ukrást šálu. Nakonec to asi i díky tlaku okolních diváků dopadlo tak, že cizinci museli "jen" potupně odejít. Cizinci byli naprosto v šoku, nechápali co se děje, přišli se podívat na fotbal, stejně jako všichni okolo, včetně mé přítelkyně, která byla poprvé na Slavii. Nechápu co tyto jedince, kteří jsou očividně organizovaní, k takovému chování vede. Často jezdím do zahraničí na fotbal, chodím i do kotlů, ale i pokud si člověk vezme věci jiného klubu, tak není problém (pokud to tedy není vnitrostátní nebo mezinárodní rival toho týmu nebo jeho družebního). V tu chvíli jsem se za Tribunu Sever dost styděl a přijde mi, že takových momentů bohužel poslední dobou přibývá.

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      Max1     před 6 lety 07.09.2018 11:44 |  
      12 1

      bohužel si tady jistí mladý ucha hrají na víc, než jsou a my ostatní jsme nicky a můžeme jen mlčet.

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        urs (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 11:54 |  
        8 12

        Chování návštěvníků stadionu jen odráží stav společnosti. Co probůh chceme, když nám tu naši zem vedou burani non plus ultra? Aby bylo vše ideální? Jedinej způsob je to vydržet, anebo mezi ty agresivní hovádka nechodit. A to jsem žádnou antropologii nestudoval, aby bylo jasno. Došel jsem k tomuto závěru zcela sám a bez pomoci! :)
        Svět se zbláznil, no..

        • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

          Jachym     před 6 lety 07.09.2018 12:10 |  
          4 5

          :-)) Zatímco, kdyby ty "burany" nahradili ti druzí nebo třetí, vrátily by se brzy časy mužů v offsidu, chodilo by se na fotbal ve fracích a s klobouky a diváci z rivalských táborů by si vzájemně vykali a onikaly... Ale se závěrečnou větou souhlasím:-)

          • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

            Jachym     před 6 lety 07.09.2018 12:13 |  
            0 0

            Onikali... Je vidět, že to člověk už nepoužívá :-D

          • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

            urs (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 12:23 |  
            2 1

            To bybylo něco! Fraky versus Saka, whow!! :)) Páni, musim se krotit, mám už čtyři mínusáky! :D

            • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

              Jachym     před 6 lety 07.09.2018 12:30 |  
              1 0

              Jak by řekl klasik, důležitý jsou body, na minusy a vše ostatní se vyser...:-)

        • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

          belmis (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 12:22 |  
          10 0

          Myslím, že na chování těchto mladých spratků by snad měli mít mnohem větší vliv rodiče než Zeman, Babiš nebo Kalousek, ne? Nebo snad rodiče, kteří volí Babiše jsou od malička agresivní? Nebo jsou agresivnější voliči Kalouska? Nebo jak jsi to myslel?

          • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

            urs (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 13:18 |  
            1 2

            Toto je tenký led, nicméně snad stačí odpověď, že do jisté míry si kulturní prostředí dokáže skupina vytvářet a ohlídat sama. Krásným příkladem je právě chování např. kotle, ultras etc. Pokud tomu tak není (viz výrostci na TS), je to důvod k zamyšlení. Každopádně pokud se elity chovají jako burani, pak je dost možné a také pravděpodobné, že některému vzorku společnosti to přijde normální.. Výchova je základ, to nepopírám. Ale když máte za vzory gaunery..

            • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

              belmis (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 13:26 |  
              6 0

              Nevím. Myslím si, že když budu dobře vychován, nebudu bezdůvodně nikoho napadat (pokud nebudu duševně nemocný - myšleno vážně) a nebudu mít za vzor gaunery.

              • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

                urs (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 17:40 |  
                0 2

                U jedince to přirozeně výchovou pohlídat jde, ale skupina - tam platí jiná pravidla. Tam se mnohdy stane z normálně slušného člověka "zviera" :D

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      Snivec     před 6 lety 07.09.2018 13:02 |  
      3 1

      me spis zarazi, proc si nekdo bere na fotbal salu ciziho klubu a leze s tim jeste do kotle. je to uz nekolik roku, mel jsem doma navstevu z holandska, vzal jsem je na fotbal a ty si nechteli vzit nic, co by urcovalo nejakou prislusnost ke klubu, az jsem byl prekvapen, jakou meli obavu

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        afro     před 6 lety 07.09.2018 13:05 |  
        1 0

        Byl jsi rychlejsi, gratuluju. :-)

        • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

          Snivec     před 6 lety 07.09.2018 13:13 |  
          2 1

          me tohle chovani u lidi zarazi obecne, at uz je to cestovani po svete nebo i chovani na cizim stadionu, pokud nekam prijedu, chovam se jako navstevnik, snazim se maximalne akceptovat zvyky a nelezu nekam, pokud neznam pravidla.

          • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

            malan (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 13:19 |  
            3 1

            Dovolim si nesouhlasit. V dobach strahovskych a staroedenskych uplne normalni (sam jsem jednu dobu chodil zasadne v sale Chelsea a nikdo mi nic nerekl). Nevim proc se to tak hroti, vzdyt jde o hovno:/

            • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

              Snivec     před 6 lety 07.09.2018 13:22 |  
              5 0

              chodit na Slavii s salou chelsea je hodne divny :)

              • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

                malan (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 13:26 |  
                3 1

                Na Strahove bylo spousta “jinych” sal. A taky tam chodilo 2000 lidi:)

                • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

                  afro     před 6 lety 07.09.2018 13:57 |  
                  3 0

                  Já jsem ještě v době starého Edenu (myslím, že už neexistovala protilehlá) pověřil mámu cestující do Londýna, ať mi přiveze nějakou šálu a čekal jsem Arsenal, Chelsea nebo i ten Tottenham (nebyl jsem v tomto ohledu vyhraněn), ale tehdy bohužel vyhrál ligu Blackburn Rovers, tak jí nějakej prodejce vnutil šálu úřadujícího mistra. No, bylo trochu toho mrzení, ale na druhou stranu jsem byl rád, že nepřivezla nějakou šáličku zkriketu, třeba. Na SKS jsem s ní chodil taky a tvářil jsem se se svejma šedesáti kilama náramně drsně. :-)

                  Mimochodem v Edenu často visívala velká vlajka Chelsea...

                  • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

                    malan (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 16:54 |  
                    3 0

                    Jina doba no. Tehdy to nikdo neresil, vsechno z “venku” frcelo a nikdo se nad tim nepozastavoval. Ted te obestoupi tlupa bezmozku..

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        Max1     před 6 lety 07.09.2018 13:44 |  
        1 0

        tak ono záleží.....já jsem třeba šel v slavistickém dresu Šmicera na fotbal v Liverpoolu a popravdě to bylo super, všichni hodně přátelský....jeden týpek mi dokonce nabízel dres Gerrarda na výměnu, ale odmítl jsem, protože originál Vláďi z mistrovské sezóny a s podpisem to bych už nesehnal :-)

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        Malvin     před 6 lety 07.09.2018 16:26 |  
        2 1

        Protože Holanďané jsou dost extrémní fandové. Nemají daleko k Turkům. Kdysi jsem viděl dokument a tam říkali, že mezi fandy Ajaxu a (nejsem si jistý tím druhým klubem) snad Utrechtem panuje taková nevraživost, že fandy Ajaxu zaterasili v nějaké klubovně a zapálili je. A to byli mam dojem nějaká devadesátá léta. Proto chápu obavu tvých přátel.
        Ale doufám, že toto neimponuje fandům SKS. Byl bych rád, kdyby jsme byli prezentování jako fanoušci gentlemani. Jak kdysi bylo na nějakém tričku , které se vázalo k derby (nejsem si jistý tím derby).
        BUĎME VZOREM OSTATNÍM FANDŮM, NESNIŽUJME SE NA JEJICH ÚROVEŇ.
        Fanděme bouřlivě,( prosim i na východě,kam chodím) ale s nadhledem intelektuála. Vždyť se tím tak často oháníme. Já tedy ano. Tak nedávejte ostatním argumenty, že jde o blábol.
        Děkuji

          • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

            Malvin     před 6 lety 07.09.2018 16:39 |  
            0 0

            Jj, to on.
            Tak si to už tak dobře nepamatuji.

        • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

          padre     před 6 lety 07.09.2018 20:25 |  
          2 0

          Tipuju, ze ten druhy klub musí být "sešívaný" Feyenoord Rotterdam. Větší derby v Nizozemí není - ani mezi Feyenoordem a Spartou Rotterdam.

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      afro     před 6 lety 07.09.2018 13:04 |  
      4 1

      No jo tasticka... to musi bejt, resp. neni tasticka neni chuligan.
      Nejaky honeni si trika na par cizincich je samozrejme blbost a primitivismus, ale me by tedy nenapadlo vzit si, jako groundhopper do kotle salu sveho oblibeneho klubu. To mi pripada taky slaboduche a vlastne i neuctive.

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        malan (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 13:17 |  
        4 0

        Kdyby to byl klokan jako driv, tak by mi to vubec nevadilo. To ze dostanes malem do drzky za to, ze jsi prisel obdivovat (sic v sale nejakyho vesnickyho spanelskyho klubu) nejlepsi tribunovou atmosferu v zemi mi prijde ujety. Da se to resit uplne normane, ale na to asi nacickove s kabelkama nemaj dostatecnou mozkovou kapacitu. Nicmene nebyl jsem u toho a treba to tak bylo..

        • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

          afro     před 6 lety 07.09.2018 13:46 |  
          1 0

          To mě taky, ale já bych si třeba před léty, kdy jsem byl v kotli Fradi na derby s Újpest šálu SKS nelajsnul. Na to mám vypěstován silný pud sebezáchovy. ;-)

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        Ondráš     před 6 lety 07.09.2018 14:27 |  
        1 0

        Přesně:D Tvl taštičky..co to je za klauny tahle mladá "drsná" verbež?

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      slamacek (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 13:40 |  
      5 2

      A co jsi udelal ty? koukal jsi jak nebozaky urazi? aktivne jsi je branil?

      Jinak jestli to je jak popisujes tak by mne zajimalo vyjadreni zastupcu TS k tomuto incidentu? Misto toho abych kluky z ciziny privital, koupil jim treba i pivo at maji hezkou vzpominku na TS, Slavii tak jim dame do drzky? to je tedy uroven!

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        afro     před 6 lety 07.09.2018 13:59 |  
        5 1

        Tady panuje takový nešvar, že by se měla TS ke všemu vyjadřovat. Buďme trochu soudní.

        • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

          Ondráš     před 6 lety 07.09.2018 14:26 |  
          0 0

          Já žádám vyjádření TS! A taky opakování ceremoniálu!

        • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

          slamacek (přítel SN)     před 6 lety 08.09.2018 20:17 |  
          2 1

          a proc by se jako frajeri nemeli vyjadrit? prachy na chorea chtej, prachy na pravnika chtej, tak kdyz je nejaky pruser, ze se kvuli par jedincum mozna nakonec uzavre tribuna, tak budou mlcet? jo to je hrdinstvi.

          • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

            afro     před 6 lety 08.09.2018 21:57 |  
            0 0

            Muzou, mne je to jedno, ale dost casto se tu ty pozadavky (asi kvuli prusvihum) opakuji a pochybuju, ze to ma smysl. Postoje jsou jasne a vedeni o nich vi; meli i meeting s Tvrdikem. A neocekavam, ze se pri pripadnem zavreni TS bude nejak vyjadrovat...

            Prispivat nic nemusis, vzdyt te nikdo nenuti.

            • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

              slamacek (přítel SN)     před 6 lety 10.09.2018 12:58 |  
              0 0

              oba dva vime, ze bude ticho. sem lezou a maji z nas prdel. jsou to mladi kluci, kteri az dospeji, budou mit deti, zjisti, ze jsou dulezitejsi veci nez rvat se na stadionu. Do te doby, se mi kteri jsme si tim uz prosli se jim musime pokusit otevrit oci. nejhorsi je lhostejnost!

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        Snivec     před 6 lety 09.09.2018 22:11 |  
        2 0

        kluky z ciziny privital, koupil jim pivo, at maji peknou vzpominku :)

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      raskarero     před 6 lety 07.09.2018 14:14 |  
      8 2

      Samozřejmě je to o citu na situaci - jaký je zápas, jak vypadá kotel, kolik tam chodí lidí, jak jsou agresivní, jaké jsou vazby na další kluby atd. Ale měl jsem za to, že snad u nás v Edenu dokážeme být k tomuhle přiměřeně tolerantní, pokud nejde třeba o Dinamo Zagreb nebo Śląsk Wrocław (vzhledem k nějakým vazbám, které dřív existovaly, tak tady bych předpokládal, že to problém může být), tak to lidem bude celkem jedno. S nošením slávistických věcí v zahraničí mám naštěstí vesměs dobré zkušenosti. Jen asi 20 let zpátky mi na vídeňském derby někdo z Rapidu na slávistický dres něco ostřejšího řekl. Naopak už několikrát se mi stalo, že jsme se s dalšími fanoušky začali bavit o fotbale, o jejich klubu, o Slavii, pozvali mě na pivo atd. To by podle mě měla být fotbalová kultura hodná Slavie. Ne machrování na fanoušky lokálního Cádizu, přičemž mám pochybnosti, že někdo z těhle "fanoušků" ví, kde vůbec Cádiz je. Ti lidi se přece přišli podívat na náš milovaný klub!

  15. Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

    malan (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 13:08 |  
    0 5

    Jestlize jsme byli v podmince za peltonec, tak uz je ted jasny, ze za #zkurvenaplzen nam to zavrou.
    Alespon se po delsi dobe podivam na fotbal take od jinud nez z TS:)

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      Snivec     před 6 lety 07.09.2018 13:18 |  
      3 0

      ten trest plati od doby, kdy byl vyhlasen a to bylo az po zapase s plisni

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        malan (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 16:36 |  
        1 4

        Flastr za #zkurvenaplzen bude taky zpetne a dalsi podminku asi nedostanem.
        Pocitam, ze na Bohemku a Pribram bude zavrena TS, coz nam oznami po 8. kole.

        • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

          Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 17:30 |  
          0 0

          Toho bych se nebal. Podle meho je nesmysl zavreni hriste za hanlivy pokrik. To by se brzy nikde nehralo...

          • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

            malan (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 17:41 |  
            0 1

            Jde o pyro,

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      smely (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 13:19 |  
      0 2

      otazka je, od kdy plati ta podminka, ale pravdepodobne to tak asi bude...takze na Bohemku kotel vedle klokanu...to bude vyzivny :-)))) ... hlavne uplne na hlavu pstaveny od DK ...

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 15:28 |  
        2 0

        Nesmysl. Nemůže platit zpětně. Platí samozřejmě až od chvíle, kdy ji udělí a to bylo až tento týden.

        • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

          malan (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 17:43 |  
          0 1

          No myslím že je to záměr právě:
          Řeknou, tady máte podminku, jo a mimochodem už jste ji porušili:)

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 13:27 |  
      4 2

      Dobrý den přeji.
      Domnívám se, že trest platí až po vynesení rozhodnutí, tedy až příštím zápasem. Dále jsem přemýšlel o právní zásadě "No bis idem", tedy "ne dvakrát ve stejné věci". My dostali za Jablonec podmíněně zavřené hřiště a ještě 50 tisíc :-((.
      Ale TS by si měla dát sama nějaké pravidla hry.
      S úctou
      Sokrates55

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 13:28 |  
        1 1

        A zase... "nějaká pravidla". Omlouvám se a plácám se po ruce.
        Sokrates55

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        smely (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 13:49 |  
        0 4

        jiste, ale pokud bude zahajeno rizeni skrzeva zapas s pradelnou a ( aktualne ) jiz mame podminku, bude podle me uplatnena okamzite....

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        Karel13     před 6 lety 07.09.2018 13:49 |  
        0 0

        Myslím, že hřiště je za pořadatele a pokuta za pyro ...

        • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

          Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 13:59 |  
          1 1

          Děkuji za informaci.
          To jsem nějak ne zachytil. Pak je to "lege artis".
          S úctou
          Sokrates55

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      Ondráš     před 6 lety 07.09.2018 14:31 |  
      1 0

      Za to neuctivé oslovení křupanů bude počitám pokutička..nevím, proč by měl někdo zavřít TS. To je úplně jiný typ prohřešku..by pak museli zavřít kotle napříč celé republiky.

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        malan (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 17:18 |  
        0 4

        Nemluvim o nadavkach, ale o tom pyru co bylo se #zkurvenaplzen

  16. Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

    iwanowicz     před 6 lety 07.09.2018 14:35 |  
    0 1

    A jeste pravdepodobne prijde dalsi trest za to UEFA choreo + opakovane skandovani uefa mafia.

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      daadyy     před 6 lety 07.09.2018 14:39 |  
      6 0

      Pochybuji, když to nebylo na zápase EL..

  17. Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 17:44 |  
    1 2

    Obavám se,že TS bude zavřena tak či tak,protože utkání s Bohemkou neprobehne bez pyra,pokud se ta podmínka vztahuje i na to pyro a soudruzi na DK to samozřejmě s velkou radostí udělají, aby se ukázalo kdo je tady pánem a že si republiku rozvracet nenechají.Pokud je vysloveně napsáno že se uzavře TS,tak by bylo komické tu tribunu přejmenovat třeba na tribunu disciplinární komise a nebylo by co zavřít, nebo by alespoň zavřeli sami sebe.

  18. Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

    roygrey     před 6 lety 08.09.2018 19:37 |  
    16 3

    Dýmovnice jsou blbost. Není nic vidět, nedá se dýchat, jsou za to pokuty. K čemu to je?
    Házení předmětů na hřiště blbost. Čirý vandalismus. Jaké by to asi bylo jim, být to obráceně?
    Napadání fanouška se šálou zahraničního klubu blbost. Mohl doma vyprávět, jak byl v Česku na návštěvě na fotbale a jaký to bylo bezva. Místo toho bude vzpomínat na partu kreténů, co se hlásí ke Slavii. Už nikdy mu barvy našeho klubu nebudou sympatické.
    TS musí mít nějaké vedení a neříkejte že ne. Vydávají vlastní trika a šály, organizují choreo atd. Takže by se jednou sakra k tomu měli vyjádřit a ne mlčet a dělat mrtvýho brouka.
    Fandí, dělají atmosféru, O.K.
    Když ale takhle podporují svůj klub a žijí pro něj, proč jsou jim lhostejné pokuty?
    Já fandím Slavii už skoro 30 let a nikdy by mě nenapadlo činit něco, abych v jejím jménu někoho mlátil nebo abych dělal něco, za co by můj milovaný klub platil pokutu!

    • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

      Karel13     před 6 lety 09.09.2018 12:52 |  
      2 2

      Škoda, že nemohu dát aspoň 100 palců. (Slavii fandím přes 70 let) ...

      • Re: Kotli hrozí stěhování. Slavia má za výtržnosti podmínečně uzavřenou Tribunu Sever

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 09.09.2018 15:15 |  
        1 1

        Tak to je hezké. Já 45 let.