Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

Zlínský záložník Ibrahim Traoré přichází do Slavie na půlroční hostování s opcí, Jana Matouška si naopak Slavia stahuje z hostování v Příbrami.

Ibrahim Benjamin Traoré je záložník z Pobřeží Slonoviny, který za dva týdny oslaví již třicáté narozeniny, není to tedy zrovna typický příchod do Slavie v posledním období. Klub ale musel reagovat na neveselou zdravotní situaci v kádru, především zřejmě na dlouhodobější zranění Jakuba Hromady, jak ostatně řekl pro oficiální web sportovní ředitel Jan Nezmar: "Ibru jsme přivedli hlavně proto, že se nám zejména kvůli zranění výrazně omezila možnosti výběru hráčů ve středu pole. Kuba Hromada z toho opět vypadl a bude mít co dělat, aby se do toho v průběhu podzimu vrátil. Tím, že hrajeme základní skupinu Evropské ligy, bude na podzim tolik zápasů, že nechceme přetížit Tomáše Součka a Josefa Hušbauera. Je to typ hráče, který může naskakovat na obou těchto pozicích, takže se nám do toho velmi hodil. Navíc má teď velmi dobrou formu, což prokazoval v zápasech za Zlín. Věříme, že jeho působení ve Slavii bude velmi kvalitní."

Přichází tak cizinec, který však v ČR působí již pátým rokem. Nejprve přišel z libyjského klubu Al Ahlí Benghází v lednu 2014 do druholigového Táborska, odkud si jej v září 2016 vytáhl do kádru Zlín. Od té doby odehrál v jeho dresu 52 ligových zápasů, ve kterých vstřelil dvě branky, se Zlínem vyhrál domácí pohár i československý superpohár a zahrál si všechny zlínské zápasy v základní skupině Evropské ligy.

Sám ke svému přestupu řekl pro slavia.cz toto: "Jsem šťastný, že se moje hostování podařilo dotáhnout a že jsem ve Slavii. O jejím zájmu jsem se dozvěděl prakticky před týdnem před zápasem se Slováckem a byl jsem za to rád. Až po zápase jsem pak obdržel konkrétní nabídku na smlouvu. S trenérem jsem tu ještě nemluvil, ani s ostatními hráči, všechny uvidím poprvé až na úterním tréninku, kdy se připojím k týmu. Jsem moc rád, že si se Slavií zahraji Evropskou ligu, je to hodně dobrá soutěž. Máme skvělý tým a doufám, že v ní dosáhneme co nejlepších výsledků."

Novým hráčem slávistického kádru je ode dneška také příbramský záložník Jan Matoušek, kterého Slavia koupila už před měsícem, více zde. Původně měl dohrát podzim na hostování právě v Příbrami, vzhledem k výše zmíněným problémům v kádru ale nakonec Matoušek zamíří do Edenu již nyní.

Komentáře (248)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré

    Mejla29     před 6 lety 03.09.2018 15:40 |  
    13 0

    Vítej a dobře zapadni do našeho kolektivu a ať se Ti daří

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré

      Edenjejenjeden     před 6 lety 03.09.2018 16:19 |  
      7 0

      Tak já mám pocit,že do našeho kolektivu zapadne každej,protože je prostě v pořádku,žádný cizinci vs našinci(Sparta),nebo staří vs mladí(Plzen)

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré

        mis3     před 6 lety 03.09.2018 16:22 |  
        17 1

        jo tohle mi velmi zaujalo u rozhovoru s Teclem. V Plzni tohle mazáctví funguje, ve Slavii očividně ně. To je dobře.

  2. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré

    Arutha     před 6 lety 03.09.2018 15:40 |  
    21 0

    Hostování s opcí je ideální řešení. Snad se mu bude dařit

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré

      Borgetti     před 6 lety 03.09.2018 16:20 |  
      11 0

      Jen škoda, že takhle to nebylo u Kessela :D

  3. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré

    A.Lima     před 6 lety 03.09.2018 15:50 |  
    9 0

    Tož to vítej a ať se ti u nás daří :) Ibro :)

  4. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré

    vršek     před 6 lety 03.09.2018 16:00 |  
    27 0

    Moc dobře vyřešený problém s nedostatkem střeních záložníků a nadměrným zatížením Součka s Hušbauerem.

  5. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré

    Jachym     před 6 lety 03.09.2018 16:01 |  
    8 0

    Dobré už jen pro to, že rozšíří mikrosvět krajana Deliho. A pokud napodobí Ibru kromě přezdívky i na hřišti, tak to bude hostovací "superkauf":-)

  6. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré

    Fulham     před 6 lety 03.09.2018 16:03 |  
    5 8

    Tož vítaj synku !
    Teď ještě nějakého Mustaphu a můžeme spustit...Allah will pray for you ...:-) pro národovce doporučuji přesný překlad FR Čecha..:-)))

  7. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré

    Eskaes     před 6 lety 03.09.2018 16:08 |  
    12 0

    Vysmátej Ibra-tuhle fotku radši zlínským neukazovat :-).

    Good luck!

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré

      Borgetti     před 6 lety 03.09.2018 16:18 |  
      4 0

      Je vidět to jeho upřímné nadšení :)

  8. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré

    Fačín     před 6 lety 03.09.2018 16:18 |  
    4 1

    Tož vítej, ševče! A drž se svého kopyta - čili hraj minimálně tak dobře jako ve Zlíně. Ať máme důvod uplatnit opci.

    Vítaná alternativa do středu pole. Třeba už nebudeme muset mít na střídačce 4 obránce, jak se teď stalo bohužel zvykem.

    A co ten Matoušek, bude, nebude?

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré

      Edenjejenjeden     před 6 lety 03.09.2018 16:20 |  
      6 0

      Bude,potvrdil to i Starka,že mu chce umožnit,aby si zahrál EL

  9. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré

    Marwek23 (přítel SN)     před 6 lety 03.09.2018 16:37 |  
    5 0

    ať se daří! Je to dobrý hráč a určitě nám to ukáže. A věřím, že dobře zapadne do kolektivu, Simon s Míšou mu pomohou :)

  10. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré

    Nascimento     před 6 lety 03.09.2018 16:43 |  
    2 0

    Vítej a ať se daří!! :)
    Jinak údajně měl jít do Trnavy na hostování Alvir. Ale asi to padlo, když přivedli Kulhánka.
    Do Jablonce by měl přijít náš starý známý, Eduard Sobol.

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré

      PetCC     před 6 lety 03.09.2018 17:04 |  
      2 0

      No jo, kraj po odchodu Zelenýho jim chyběl.

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré

      Travinho     před 6 lety 03.09.2018 18:03 |  
      0 7

      Jablonec potřebuje rozšířit kádr juniorky?

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré

        chrobak     před 6 lety 03.09.2018 18:11 |  
        6 0

        Pokud by se rozpomenul na své lepší chvilky, tak by pro ně posilou byl. Jeho výkonnostní sešup jsem nechápal. Jediné vysvětlení bylo, že viděl že končí a měl to na háku, to ale není dobrá vizitka. Problém mohl být také v tom, že se vůbec nedomluvil a to je pak těžký ...

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré

          biggris (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 08:10 |  
          3 0

          Jako u nej ten sesup nastal uz na podzim, to mel do konce jeste daleko

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré

      carevitchando     před 6 lety 03.09.2018 18:28 |  
      1 0

      Už je to potvrzený.

  11. Tož vitaj Ibro

    Luckyduck (přítel SN)     před 6 lety 03.09.2018 16:46 |  
    14 0

    V současné situaci je to kvalitní a asi i finančně dostupné doplnění středu zálohy. Hostování s opcí je elegantní cesta a těžko na tom můžeme nějak zvlášť prodělat i kdyby se nedej Bože nechytnul.

    Když jsem někdy před 2 lety začal tohohle borce vídat v sestavě Zlína, tak jsem si říkal, co to tam mají za šikovného černocha, který mi trochu připomíná Tavarese (fyzické dispozice v kombinaci s herní inteligencí a slušnou technikou)..
    Když jsem zjistil, že mu už není kolem 23 let, ale je přecijen starší, tak jsem si povzdechnul, že pro nás už asi nebude dost perspektivní.. a vida - teď je náš a mám z toho radost :)

    • Re: Tož vitaj Ibro

      Hesmir (přítel SN)     před 6 lety 03.09.2018 16:56 |  
      12 0

      Byl jsem na tom podobně. Dobrý hráč, který byl za Zlín pravidelně vidět v dobrém světle. Pro nás směr možná starší, ale zase... Hromada je holt furt na hromadě a k čemu pak je že je mladý když na duo jh10 a suk nevyvine tlak ani jim neulevi.

  12. Do Slávie přichází Traore a Matoušek

    buri     před 6 lety 03.09.2018 17:10 |  
    2 0

    Vítejte oba dva, škoda, že je teď pauza...

    • Re: Do Slávie přichází Traore a Matoušek

      Jakubisko     před 6 lety 03.09.2018 17:46 |  
      18 0

      Naopak, jen at maj tyden na aklimatizaci :)

      • Re: Do Slávie přichází Traore a Matoušek

        carevitchando     před 6 lety 03.09.2018 18:15 |  
        5 0

        Přesně tak, někdo ze zraněnejch by je mohl protáhnout třeba po Praze, noční Praze, ať vidí, do čeho jdou :-)

      • Re: Do Slávie přichází Traore a Matoušek

        buri     před 6 lety 04.09.2018 07:50 |  
        1 0

        Souhlasím s Tebou... Já to myslel tak, že se nemůžu dočkat až je uvidím hrát... Máme přátelák, tak třeba je uvidíme...

        • Re: Do Slávie přichází Traore a Matoušek

          smely (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 08:49 |  
          1 0

          Ibrahima asi ano, Honza Matousek maturuje a pak jede na repre U21, takze ten urcite bude az po pauze...

  13. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

    iwanowicz     před 6 lety 03.09.2018 17:32 |  
    23 1

    Vyborna prace sportovniho reditele p. Nezmara. Co se tyce kvality a sire kadru, jsme podle me hodne vepredu pred domaci konkurenci.

  14. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

    Hanzwalter     před 6 lety 03.09.2018 18:56 |  
    11 0

    Video s Ibrou super a jde videt jak je kluk dojaty a na vse v Edenu kouka jak pero z gauče.... prejumu, aby se chytil stejne jako Matousek. A obrovske plus je, ze Deli je z Pobrezi Slonoviny take a jsou kamaradi. Zaroven je zasadni, ze Deli je soucast kabiny a Slavista a proto se neudela nejaka vetsi jina skupinka jako ve Sparte.

  15. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

    Eskaes     před 6 lety 03.09.2018 19:52 |  
    6 2

    Drzej mlaďoch, co všem vytře zrak - to je sen každého fotbalového fanouška.

    Moc se na něj těším!

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      Rooney     před 6 lety 03.09.2018 20:34 |  
      10 0

      Taky se na nej moc tesim, ale mam trochu obavu, aby ho to vsechno okolo nesemlelo... Fotbalove na to urcite ma a pokud to ustoji i v hlave, tak to muze byt opravdu hvezda, ale bude to nej veliky tlak. At uz samotny klub, jeho ambice, fanousci, na nase pomery hvezdni spoluhraci a i sesup v hiearchii s hvezdy na " zacatecnika". Tak snad to chlapec ustoji, nauci se rychle hrat v nasem systemu a bude nam delat jen radost.

      A kdyz uz tu Matousek bude uz ted, coby ofenzivni zaloznik, tak by se mohl Olaiynka po uzdraveni pomalu zaucovat na hrotu, kde bych ho osobne videl velmi rad. Rychly, dynamicky hrac, co mu neprekazi balon, ale zaroven se slusnou figurou pro osobni a hlavickove souboje. To je presne to, co na hrot potrebujeme a golovej byl v Belgii dost

  16. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

    Alanor (admin)     před 6 lety 03.09.2018 21:44 |  
    34 4

    Trochu si rýpnu. Od dost lidí jsem tu přes léto četl, jak by měl hrát Auer. Ten nemá žádnou větší zkušenost s dospělým fotbalem a zatím nevyniká ani v juniorce. Předtím byl modlou Holík, který v Tallinnu shořel jako papír a teď, když je o dva roky starší, stejně jen leští lavičku, ať už ve Zlíně, nebo předtím v Jihlavě.

    A když tu máme borce, který je o 2 roky starší než Auer a Holík a který má za sebou úžasnou sezonu ve druhé lize a aktuálně válí v první, tak jsme zase všichni podělaní, jestli to není na Slavii moc brzo. Tak co vlastně chceme?

    Jasně, minimálně půlrok v Příbrami by mu určitě neublížil, ale zdravotní situace našeho kádru je, jaká je, a Matoušek svůj prostor určitě dostane. A ukáže se, jestli na to fakt má, nebo ne. A pokud by neměl, tak by na to nejspíš neměl ani v zimě, protože 3 měsíce v Příbrami navíc to fakt nevytrhnou.

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      SKSKali     před 6 lety 03.09.2018 22:19 |  
      13 3

      Jak říkáš, těch pár zápasů za Příbram by už tolik neřešilo, ikdyž jsem taky zastánce toho, že tam měl podzim ještě dohrát, ale hold je marodka. Ale jak už někdo, kdo ho sledoval v Zlíně, psal. V Příbrami je nyní hvězda, budou ho zdvojovat, znepříjemňovat hru a asi by mu to už víc nedávalo. To ve Slavie ho asi nikdo zdvojovat nebude, aby třeba zůstal Miňo nehlídaný. Měl by tedy mít více prostoru a bude jen záležet na stylu hry, aby to vyhovovalo týmu i jemu samotnému. Nezbývá tedy nic jiného než se těšit, že to bude ok.

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        o5aradecek     před 6 lety 04.09.2018 12:48 |  
        3 1

        Naši soupeři by už pomalu mohli zdvojovat všechny naše hráče. :-) To pak bude místa na hřišti!

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      TONYSN     před 6 lety 03.09.2018 23:27 |  
      3 1

      Jde o to aby u nás dostal takovou šanci hrát jako v Příbrami,aby u nás seděl na lavici a odehrál 7-20 min. za zápas tak ho zabijeme a je po talentu---on musí hrát a rozvíjet se a získávat vše od zkušenějších spoluhráčů.....jsem moc rád že ho máme...můj kamarád M.Šmíd z Bohemky mi dneska řekl je to kurňa setsakramensky rychlej kluk ale na lavičce to přátelé neuvidíme...já Honzovi přeju aby se mu dařilo a aby hrál a hrál a hrál a aby se mu vyhýbala zranění Tony

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        Travinho     před 6 lety 04.09.2018 08:19 |  
        6 0

        Nebo taky může 90 minut běhat na vlastní půlce jako proti Zlínu. To mu taky moc nedá. On šanci dostane, o to se neboj.

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        sasky     před 6 lety 05.09.2018 13:58 |  
        0 0

        Tak zápas je jedna věc, ale denodenní tréninkový proces je věc druhá. Něco jiného je si na tréninku povodit Nitrianského a něco jiného je povodit si Deliho nebo Coufala. Na podzim nás čeká ještě asi 20 nebo kolik zápasů, svou šanci určitě dostane. Zatím celá záloha stojí na Hušbym se Sukem a ti vše taky kvalitně neodehrají + případné karty nebo zranění. Já věřím, že za podzim si nějakých 900 minut v sešívaném střihne.

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      Travinho     před 6 lety 04.09.2018 08:21 |  
      1 0

      Jenže Matoušek nenahrál v přípravě na dva góly proti naší juniorce (Žižkovu).

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        sasky     před 6 lety 05.09.2018 13:59 |  
        0 0

        A van Kessel dal Spartě v přípravě tři fíky... A? Jedna vlaštovka jaro nedělá.

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      Jachym     před 6 lety 04.09.2018 09:28 |  
      6 0

      No, pokud bude Deli fit, tak uvidíme řádit dvojici Šimon a Matouš...:-))

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        smely (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 09:59 |  
        3 0

        akorat nepojedou na Rivieru, ale do Gironde....:-)

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          smely (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 10:25 |  
          3 0

          mmchdm , nedavno sem to poustel detem, jakoze , ze strasna prca z mladi, jee to se budete smat, ja to mel tak rad a podobne...no po 20 min to vypli bez jedinyho zasmani se, ze je to desne trapny....ach jo , ty generacni kontroverze....( nutno dodat, ze ja sem se teda nesmal taky ) :-)))

          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

            Dennis     před 6 lety 04.09.2018 14:12 |  
            0 0

            Jak máš starý děti?

            • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

              smely (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 14:45 |  
              0 0

              9 a 6

              • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                Dennis     před 6 lety 04.09.2018 19:13 |  
                0 0

                Jsem si říkal, že už jsou na to třeba moc starý, ale to mi nepřijde. Já to pamatuju z dětství a sranda to byla, ale je fakt, že jsem to skoro třicet let neviděl...

                • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                  smely (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 09:14 |  
                  0 0

                  no pokud si na to chces uchovat vesely vzpominky , tak na to raci nekoukej :- )

                  • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                    Dennis     před 6 lety 05.09.2018 09:38 |  
                    0 0

                    :-)) No zrovna jsem si říkal, že bych si to mohl o víkendu z nostalgie pustit... :-)

                    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                      smely (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 10:24 |  
                      0 0

                      to si raci zajdi do kina na obnovenou premieru ke 100 let CSR Muzi v offsidu.... :-)

  17. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

    travel (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 09:16 |  
    5 0

    Vítám Vás oba a ať se Vám v tom nejkrásnějším dresu daří!

  18. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

    JS (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 09:27 |  
    2 8

    Mimochodem, co tyto příchody znamenají pro Alvira? A jak je na tom zdravotně?

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      Navyseals     před 6 lety 04.09.2018 09:33 |  
      0 0

      To je otázka. Spíš se tím řeší zranění Hromady, kterej možná na podzim vůbec hrát nebude. Taky bych si docela vsadil, že Olayinka po zranění bude nastupovat na hrotu, navíc pokud by šel hostovat Mešanovič.

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        mig52     před 6 lety 04.09.2018 12:47 |  
        0 1

        Navy, já mám obavu, že Hromada nebude nikdy, ač po tom, čím si už prošel, bych mu železné zdraví přál jako málokomu.

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        bububu (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 13:04 |  
        0 0

        Olayinku jsme kupovali primárně na kraj, takže Traoré ani Matoušek pro něj nejsou konkurencí...

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          Gino     před 6 lety 04.09.2018 14:07 |  
          0 0

          Ty jsi mluvil s JiT a JT, že seš si tak jistej?

          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

            bububu (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 14:39 |  
            0 0

            Nemluvil, ale četl jsem s nimi rozhovory :)

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      smely (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 09:59 |  
      5 0

      ...ze bude muset vic makat...

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      Travinho     před 6 lety 04.09.2018 10:21 |  
      5 0

      I kdyby na tom byl zdravotně bůhví jak, tak v současné konkurenci v kádru mu dvakrát nevěřím.

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        JS (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 11:15 |  
        2 6

        No on hlavně nikdy žádnou příležitost kromě přípravy nedostal, takže to je jasné, že to bude mít těžké. Ale pokud hraje Traoré DZ/SZ a Matoušek OZS, tak Alvir bude až čtvrtou volbou na podhrot po Sýkorovi, Matouškovi, Stochovi a třetí na SZ po Hušbauerovi a Traorém, popř. Hromadovi. Tudíž je vůbec důvod si jej nechávat a brzdit jeho kariéru?

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          Travinho     před 6 lety 04.09.2018 11:39 |  
          1 0

          To ne, ale že by na mě někde v přípravě působil nějak oslnivě. Nemyslím si, že by se s ním počítalo na post Sýkory, ale spíše na pozici Hušbauera. Problém je, že hrál nejvýše ve Slovinsku(ani tam neměl základ jistý) a zvyknout si na výrazně vyšší tempo naší ligy není žádný med.

          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

            mig52     před 6 lety 04.09.2018 12:49 |  
            0 1

            Prý byl v sezóně, než k nám přišel, vyhlášen 3. hráčem jejich ligy!?

            • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

              Travinho     před 6 lety 04.09.2018 21:48 |  
              2 0

              To Kessel v Trenčíně taky...Když k nám přišel tak patřil k hvězdám Domžale. Loni z 21 zapasů osmkrát jen střídal.

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          Smyk     před 6 lety 04.09.2018 12:53 |  
          0 0

          Pokud se nepletu, je Alvir znovu zraněný...takže nikdo mu kariéru nebrzdí, jen na něj nestojí fronta zájemců. Kdyby někdo přišel, že ho chce, Slavia by jistě neváhala s jeho prodeje. Stejně tak v případě Trubače. To zkrátka nebyly podařené nákupy, možná i dílem smůly.

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      Marwek23 (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 11:31 |  
      0 0

      Hromada snad tři týdny po repre pauze by se měl zapojovat do tréninku, uvidíme.

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        smely (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 11:49 |  
        0 0

        uz se zapojoval , ale obnovil si zraneni, ten bude celej podzim passe...takovej nas druhej Micola....

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          kalex     před 6 lety 04.09.2018 12:39 |  
          1 0

          Toho ani nevzpomínej. Myslím, že se k němu Slavia zachovala dost slušně na To, aby ji stejně jako Fenin při odchodu dost podojil a to ještě v dobách největších sraček.

          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

            mig52     před 6 lety 04.09.2018 12:45 |  
            0 1

            kalexi, už jsem ti nechával odkaz na jiném vláknu, ale protože už bylo dost staré, asi jsi do něj už nešel. Nejsi od "Hradišťa"? Chodím tam občas na fotbal a na Slavii určitě budu. Nedáme poznávací sraz a pivko?

            • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

              kalex     před 6 lety 04.09.2018 12:54 |  
              0 0

              Aha, tak to jsem někde zazdil. Omlouvám se. Přímo z hradiště. Ty jsi odkud?

              • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                mig52     před 6 lety 04.09.2018 14:56 |  
                0 1

                Pro kalexe - Kousek za Zlínem, ale v Hradišti mám "děti" a vnuky, v sobotu budeme na slavnostech vína, odpoledne se budeme potloukat vinohradskou ulicí a určitě budu na stadioně na Slavii.

                • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                  mig52     před 6 lety 04.09.2018 15:07 |  
                  1 1

                  samozřejmě na staďáku příští víkend

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          Boo_SKS     před 6 lety 04.09.2018 14:27 |  
          0 0

          tyjo, A nepamatujes si, jestli byl takhle sklenenej i pred prestupem k nam? Protoze ja si pamatuju, ze tehdy, kdyz hral za Plzen, tak tehdy (jako vzdy, ostatne) skoro vubec netocili sestavu a mam pocit, ze Hromada hrat s Hrosovskym snad uplne kazdy zapas, takze tehdy byl zelezny.

          A obecne vzato je zvlastni, jak Plzen dokaze uz x sezon odehrat prakticky ve 13-14 lidech, aniz by meli nejaka pocetna zraneni, vzdy max 1-2 hraci ze zakladu, zatimco my pravidelne mame plnou marodku a 3-4 hraci z idealniho zakladu je mimo. Cim to? Ze by to opravdu bylo tim jinym stylem hry, kdy plzen hraje mnohem pomaleji a hraci si to davaji do nohy a ne do behu, takze nemaji takovou zatez v treninku i zapase?

          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

            smely (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 14:38 |  
            0 1

            moc si to nevybavuju, ale osobne mi pride, ze se to s nim tahne od toho pretrzenyho vazu, co si udelal pred ME U21 a zrejme to neni porad idealni....cert vi co mu je, to je jak se Simonkem, ten uz asi taky nebude nikdy zdravej, jeden z duvodu, proc nikam neprestoupil....

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        mig52     před 6 lety 04.09.2018 12:50 |  
        0 1

        Než dožene ztrátu, tak další tři s vykřičníkem, zda se zase nezraní.

  19. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

    Borgetti     před 6 lety 04.09.2018 10:34 |  
    0 1

    Myslíte, že trenér splní Ibrovi přání a nasadí ho tak do základu s Bordeaux?

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      smely (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 10:57 |  
      3 0

      nemyslim si...

  20. .

    japhy     před 6 lety 04.09.2018 11:46 |  
    3 1

    Já jsem hlavně rád, že jsme natvrdo nepřivedli další dva hráče. Postupně by se vyprazdňovala marodka a ještě by se v kabinách mohli poprat o skříňky :) Takhle to je jen hostování a Matoušek, se kterým se stejně do budoucna počítalo. Palec hore.
    Jen jsem čekal, že Traoré by po těch letech u nás už mohl něco kváknout česky. Nebo to bylo jen kvůli rozhovoru, aby to odsejpalo?

    • Re: .

      Jachym     před 6 lety 04.09.2018 12:06 |  
      4 0

      Bylo by jistě super, kdyby více mluvil česky, zvláště když je tady již celkem dlouho. Ale mluví i anglicky a základním fotbalovým termínům v češtině, jak sám uvádí, rozumí, a "vo tom to je". Třeba Ngadeu toho taky česky moc nežbleptne a je pro nás daleko větším přínosem než byl Vukadinovič, u něhož bys skoro podle mluvy nepoznal, že není rodilý Čech...:-)

  21. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

    biggris (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 12:10 |  
    0 0

    Nektery vzpominky na skvely veci je lepsi nechat jen tema vzpominkama, to uz tak bejva :-) ale taky jsem zral simons a matouse a dneska bych si to uz nepustil :-)

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      biggris (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 12:11 |  
      1 0

      To je pro smelyho, jeho deti a rivieru

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        smely (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 12:45 |  
        0 0

        jj, nesmrtelna klasika z toho holt uz nebude... :-)

  22. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

    mig52     před 6 lety 04.09.2018 12:30 |  
    2 23

    Tak chlapci, ať tu trochu nabourám pohodičkovou náladu. Přišedší hráči do Slavie musí splnit 2 věci - dát zápisné a zranit se. Vsadíme si!!! Za jak dlouho ( a na jak dlouho) se nám naše nové posily zraní? Za sebe. Traore do 12. 9., Matas 3 dny po něm. Oba na 2 měsíce :-(

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      rak (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 13:30 |  
      4 0

      Ale fuj. Ano, často tomu tak opravdu je, ale proč hned malovat čerty na zeď.

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        mig52     před 6 lety 04.09.2018 14:41 |  
        2 3

        Raku, to jen proto, abychom posunuli něco ve Slavii výš a povýlili kvalitu prevence, hlavně v péči o svaly. Ono to asi vyznělo, jako bych to přišedším přál, což je samozřejmě nesmysl a opak je pravdou. Ale kladu si otázku, proč v Jablonci najít zraněného hráče téměř nelze, výjimky má i Plzeň, třeba teď Kopice atd. Jistě, některá zranění neovlivníš, ale tolik svalových problémů, jako ve Slavii asi v žádném klubu nenajdeš.

  23. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

    Juventus turin     před 6 lety 04.09.2018 12:54 |  
    2 0

    Buďte vítáni a staňte se posilami.

  24. Matoušek

    deny91     před 6 lety 04.09.2018 13:01 |  
    19 1

    Napíšu to asi takhle: pokud by se Matoušek neměl prosadit pod Trpišovským, který je proslulý svou prací s mladými a jejich zlepšováním (viz např. Souček a další), pak nevím, kde jinde by se měl prosadit. JiT je v tomhle podle mě opravdu výborný a rozhodně není ten typ trenéra, který by zabil mladý talent. S Nezmarem jsou fotbaloví odborníci a zároveň jsou uvědomělí a v jistém smyslu "fotbalově zodpovědní". "Zabíjet" spíš uměli trenéři tipu DUml (Barák, Holík v Tallinu, Simon a Michael pouze jednou na stoperu spolu apod.) a jemu podobní arogantní jedinci, kteří tak úplně nechápou, v čem je vlastně ta největší hodnota a kvalita trenéra: že se pod ním mužstvo jako celek i hráči jako jednotlivci zlepšují. JiT vyloženě s hráči žije a nejsou mu ukradení, aby je jen tak "použil" a pokud se hned neosvědčí, tak je s lehkým srdcem "zahodil". Dokáže dobře předat své myšlenky na filozofii fotbalu, který chce hrát, a zároveň je trpělivý a dokáže systematicky pracovat s kolektivem i jednotlivci. Dokáže v nich vidět jejich potenciál a následně ho z hráčů dostat. Sám taky na TK po Teplicích říkal, že při zvažování Matouška je potřeba dbát i na jeho rozvoj a budoucnost. Ten závazek za jeho další rozvoj vzali s JN na sebe už teď a dobře vědí, že to není "jenom" nějaký dorostenec, ale podle všeho největší talent v naší lize, který jen tak mimochodem stál 40 mega - to je, pokud se nepletu, po Olayinkovi a Balutovi nejdražší posila od nástupu CEFC/CITIC. A takový balík si nikdo nedovolí jen tak nerozvážně zahodit do koše, aniž by to předem pořádně promyslel.
    Abych to uzavřel, já se toho prostě nebojím a jsem moc rád, že tady je. Už několik týdnů zpátky jsem si říkal, jak by to bylo super, kdyby při své formě byl v SKS už teď a vida, nakonec se to splnilo. Hlavně v EL by se jeho rychlost, přímočarost, kvalita ve finální fázi a velká produktivita mohly neskutečně hodit, v tomhle mu dost věřím. Navíc tyto atributy naprosto přesně zapadají do pojetí fotbalu JiT.

  25. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 13:22 |  
    29 1

    oba příchody vzhledem k nabitýmu podzimu a rozsáhlý marodce jsou logický, a vítám je... Traoré na hostování s opcí je optimální - buď se na podzim prosadí a koupíme ho, a když ne, tak opci neuplatníme a půjde zpátky do Zlína... je dobrý, že může hrát jak pozici Suka, tak i pozici Hušbyho…

    dovolím si takovou malou glosu do budoucna:

    myslím si, že máme opravdu dobře našlápnuto, stát se do pár let, dominantním klubem v naší lize... jednak to co děláme má opravdu hlavu a patu, je tam jasná koncepce, jak přestupová, tak i fotbalová - jasnej styl a systém, co chcem hrát, tak i v práci s mládeží... vhodně doplňujeme tým, ne kvantitou, ale opravdovou kvalitou, dlouho detailně skautovanou…

    plzeň se svým přestárlým týmem půjde postupně do kopru... až jim tam skončí ty Hubníci, Limberští, Petrželové a Řezníci, kteří už teď přestávájí pomalu stíhat, a chtě nechtě budou muset prodat Krmenčíka, tak ta bublina splaskne úplně... teď to akorát trochu oddálili o rok, zas tím pofidérně získaným titulem a tím pádem přímým postupem do LM, ale ani tak, jak je vidno, nemůžou finančně absolutně konkurovat Slavii... o tom že by mohli přivádět hráče jako Baluta za 70 milionů, Olayinka za 80 milionů, nebo měli připravených vysázet na dřevo 150 milionů za Trezeguéta, tak o tom se jim může nechat jenom zdát... ti se zmůžou tak maximálně na nějakýho Procházku ze Sofie, nebo podvodně přetáhnout spratka Buchu

    s cizincema to dlouhodobě neumí, krom slováků se tam nikdo nikdy neprosadil, zahraniční skauting maj naprosto nulovej, jestli tam vůbec nějakej existuje... a z český nebo ze slovenský ligy už ani není pořádně koho slušnýho kupovat, kdo by byl opravdovou posilou... takže do 2-3 let čekám jejich pozvolný pád, zase tam kam patří

    o spartě se snad ani nemá cenu moc rozepisovat... dokud tam bude ta ubulená plačka Ščasný, tak bych byl celkem v klidu... dlouhodobě koncepce žádná... mančaft sestavenej pouze ze zahraničních žoldáků s předraženýma smlouvama, kterým je nějaký sparta u zadku... není to mančaft, není to parta, je to jen soubor nafoukaných individualit... jakej rozdíl oproti nám, kde máme kostru z nejlepších českých hráčů (momentálně 8 playerů v repre, oni 0), a doplněnou o kvalitní a vhodně vybraný cizince, který tomu mančaftu zas přinesou prvky, který našim hráčům chybí... musí to bejt vhodně a citlivě nakombinovaný, a v kabině s mírnou převahou českých hráčů

    strašně se mi líbí, že z těch našich kluků úplně vyzařuje, že jsou opravdu jedna parta, táhnou za jeden provaz... pomáhají si a přejou navzájem, ten kdo zrovna sedí na lavičce nedělá rozbroje a neuráží se... fakt super to sledovat... jeden takovej příklad z nedávný doby - když se teď v sobotu zas Sajmonovi ozvalo to svalový zranění, tak odcházel z trávníku strašně naštvanej, že v zápasu nemůže pokračovat, ale jakmile přišel k Ondrovi Kůdelovi, tak to nebylo jen takový to plácnutí při střídání, ale objímal ho, dával pusu do vlasů pro štěstí, a poměrně dlouze mu tam něco povídal, než Ondru pustil na trávník... a pak ta Sajmonova radost na konci "štyři vole, štyři", to nemělo chybu... prostě ty hráči s tím týmem žijou, a je to hodně vidět… a já jsem přesvědčen, že nás čekají světlé zítřky a slávistická jízda...

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      rak (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 13:32 |  
      2 0

      Vypadá to tak. Tak si jen přejme, aby to vydrželo a případné neúspěchy, které také nutně občas přijdou, je nerozhodily. S Šilhavým to také vypadalo v pohodě, ale loni na podzim už to tak zřejmě nebylo.

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 14:40 |  
        10 0

        Jarda už pak stagnoval, a neposouval to dál... defenzivu měl skvěle propracovanou, ale v ofenzivě to nebylo ono... ale za tu úžasnou titulovou jízdu bez porážky mu patří velkej dík, a mám ho rád jako člověka...

        jinak jak píšeš s těma případnýma neúspěchama, tak tady je právě důležitý, že po tom Kyjevě a Jablonci, na nás nepadla nějaký deka, ale naopak jsme úplně dominantním způsobem smetli jak Teplice, tak prádelníky... je vidět, že v tom mančaftu je velká vnitřní síla...

        jinak ještě k bolševikovi - přijde mi, a poslední přestupní období to dokládá, že už i toho Křetínskýho to pomalu přestává bavit, cpát těm neschopným darmožroutům rok co rok stovky milionů, a nic z toho, žádný výsledky, a jen bejt pro smích... s jasně nejvyšším rozpočtem se nedostat 13 let v kuse do LM, ze 13ti let s těmahle prachama jen pouhopouhý 2 tituly... ale snad tam vydrží ještě nějakou dobu, i se Zděnečkem, dělají to moc hezky kluci...

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          bongor     před 6 lety 05.09.2018 09:08 |  
          0 0

          Dalo by se i napsat,Bez JŠ by nebylo JiT.Jindra dostal pěkný dědictví a jak je vidět ,nehodlá jej promrhat

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        mig52     před 6 lety 04.09.2018 19:46 |  
        5 1

        Jen aby po případném výbuchu reprezentace nevymetli Jarolíma a čistý, jménem nepoškozený Fačr nehodil laso JiT. Doufám, že by to nevzal, když má ve Slavii rozjetý takový projekt!!!

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          Rooney     před 6 lety 04.09.2018 21:10 |  
          5 0

          JiT je pro reprezantaci naprosto nevhodnym trenerem a rekl bych, ze to sam moc dobre vi. On praktikuje takticky velmi narocny system, kde si kazdy musi do puntiku plnit sve ukoly, jinak se to zhrouti jak domecek z karet a na to v repre neni vubec cas. Navic on zije s tymem a verim, ze si uziva kazdy trenink, toho by nebavilo jezdit po evrope a sledovat hrace...

          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

            mig52     před 6 lety 07.09.2018 12:35 |  
            0 1

            Rooney, podepisuji s vírou, že to mne také utěšuje.

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      DF007     před 6 lety 04.09.2018 14:37 |  
      3 1

      Malý dovětek k té Plzni. S většinou souhlasím, ale že by nešlo hrát dobře jen s českými hráči si nemyslím. Navíc Plzeň rabuje mládež nejen u nás (zatím jen Bucha), ale i u těch z druhé strany řeky. Vše to jsou mládežničtí reprezentanti. A pokud by se vhodně doplnili ještě o jednoho až dva nadprůměrné české hráče, tak můžou i v budoucnu zlobit. Peněz teď budou mít poměrně dost. Výhodou je, že Vrba jim podle všeho čuchnout nedá, protože je až příliš vázaný na ty staré kusy.

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        mis3     před 6 lety 04.09.2018 15:26 |  
        4 0

        tak ti mládežničtí reprezentatni. To je taky otázka, kolik jich reálně uspěje. Vzpomeňte si na finále U20 proti Argentině a kdo z těch hráčů je v nějakém kvalitním klubu? Vychází mi to na dva hráče – Suchý a Kúdela

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          mis3     před 6 lety 04.09.2018 15:43 |  
          1 0

          v trojrozhovoru v posledním Poločase s odchovanci rovněž zaznělo, že jejich spoluhráči, co jezdili pro mládežnických reprezentacích mnohdy už ani profesionálně nehrají.

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          DF007     před 6 lety 04.09.2018 20:46 |  
          0 0

          Ano to je pravda. Ale měl jsem tam ještě druhou část, že se jim mohou podařit dva nákupy hotových hráčů, a to je vystřelí zase nahoru.

          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

            mis3     před 6 lety 05.09.2018 08:38 |  
            0 0

            no jenže to je otázka... od nás nebo Sparty asi nic moc nekoupí, Jabka prodávají za draho, Baník taky spíš bude chít nakupovat, Příbram navázala spolupráci s náma, Olomouc a Zlín to má založeno spíš týmově, tam ti jednotlivci v jiném systém úplně nezáří, Bohemka prodává do Sparty, Slovácko to jede na mladých, takže tu máme Liberec, Bolehlav, Duklu, Karvinou a Tepláky... to není věru dobrý výběr, navíc u Liberce si myslím, že už tam musí jednou padnout kosa na kámen

          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

            bongor     před 6 lety 05.09.2018 09:13 |  
            0 0

            Určitě se nevytratí,na průměr berbrligy mají a budou mít dost peněz ještě asi dlouho.Dělají to dost dobře,stařečky drží co to dá a teprve potom je nahrazují mladšími.Škoda,že se z nich poslední dobou stali takoví blbci.

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          bongor     před 6 lety 08.09.2018 22:19 |  
          0 0

          A co mistr Fenin,ten tam nehrál?

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      mig52     před 6 lety 04.09.2018 14:49 |  
      1 3

      Bramburku, pozor, fotbalová kvalitní bublina v Plzni ještě x let nesplaskne, mají totiž Buchu!!! :-)

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        padre     před 6 lety 04.09.2018 14:56 |  
        6 0

        Souhlasím, Plzeň nesplaskne, ale vyBUCHne!

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          bongor     před 6 lety 05.09.2018 09:15 |  
          0 0

          Dá-li buch/a/,budou vysmátý.

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      Karel13     před 6 lety 04.09.2018 14:58 |  
      1 0

      Malinká oprava, nebo doplnění : ...není to mančaft, není to parta, JE TO JEN SPARTA ...

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        bongor     před 6 lety 05.09.2018 09:18 |  
        1 0

        buzerantů parta.Mám jednoho příbuznýho,rozumu trošku mdlýho a ten recituje :sparta,sparta,parta buzerantů a dál to je, modrá,červená,žlutá,to je sralta zkur.......

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      Martin 58     před 6 lety 04.09.2018 15:28 |  
      15 0

      Opodstatněně dlouze a trefně napsáno. Sám jsem rád, že jsme se vrátili k tomu "ajnotpfu" nejlepších a progresivních českých hráčů se zahraničními hráči přinášejícími do našeho fotbalu úplně jiné prvky ve hře. Tím dochází k vzájemnému pozitivnímu ovlivňování a zlepšování u obou stran a některé věci, které se ve hře oddějou, přenesou pak velkou radost do hlediště či k obrazovkám a monitorům. Vemte si jenom, jak zábavné máme stopery. My už tam jaksi očekáváme něco navíc, zábavu už odzadu. A když k tomu pak Ngadeu při vyvážení míče zezadu v plné rychlosti vytne Teplicím zidanovku jak vyšitou, tak se vám fotbalová duše jen tetelí. O Deliho neočekávaných kouscích, prováděných s maskou tmavého Bustera Keatona, ani nemluvě.
      Takže se teď těším na Traorého, s čím, co tu ještě nemáme, příjde.
      A jsem na straně těch, co říkají, ať je Matoušek vhozen do slávistických vod a ať plave. PSG také neposlalo Kyliana Mbappé někam do Amiens, aby si tam zvykal na fotbal dospělých. Buď na to ten kluk má anebo ne. Blahé paměti by mohl vykládat Luboš Kubík, jak si v lize od osmnácti, kdy do Slavie přišel, dělal prakticky co chtěl. Ostatně, byl to jediný stoper, hrající často i v záloze, jehož lze stylem zařadit k našim perlám Ngadeu/Deli.

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      uru100     před 6 lety 05.09.2018 08:18 |  
      1 0

      Já bych tedy vůbec nepodceňoval Spartu. Tam ty peníze jsou a je jen otázka času, kdy se pan Křetínský probudí. Osobně nechápu co se Spartou dokázal udělat, ale stačí dva, tři lidi ve vedení a může se celá jejich strategie změnit. Vem si jak rychle jsme se vyhrabali z daleko hlubšího bahna než jsou v poslední době oni.
      Ta naše parta je fajn, ale stačí jeden škodič a může to tam rozklížit. Jde jen o to jestli si toho někdo všimne čas a pošle ho do jiného týmu :). Třeba do Plzně.

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        mis3     před 6 lety 05.09.2018 08:46 |  
        0 0

        Tam ale očividně došlo k utažení kouhoutků, respektive k tomu, že mají tak vysoké výdaje na platy, že si nemohou moc vyskakovat. Ono to není jen o tom, že musí doplácet, ale taky o finanční fair-play. No a krom toho tam pak nefunguje kabina když si jeden stopar vidělá 300 tisíc a druhý 3 miliony. Samozřejmě bude furt dál spousta hráčů, kteří říkají jak je RB velký klub a tak dále. Jenže tím, že A) nehrají poháry B) Bez angličtiny se tam nedomluvíš, tak si to spousta hráčů rozmyslí - obzvláště, když o něho bude mít zájem i Plzeň nebo my.

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          bongor     před 6 lety 05.09.2018 09:22 |  
          0 0

          Jenže na ty jejich stopery je 300 tisíc až moc a oni sami to taky moc dobře vědí a tak Kájovi Maříkovi ty tři měga tiše přejou.

  26. idealní sestava

    sicilianbrno     před 6 lety 04.09.2018 13:45 |  
    2 3

    Tak řikalo se tu, jak diky marodce potřebujem hráče, když to otočíme a uzdraví se Olayinka, tak budeme mít naopak příjemné starosti koho poslat do základu v záloze a utoku:-) Docela by mě zajímal váš názor na složení zálohy a utoku a schválně zkuste napsat ten váš ideál, bez nějakých závorek jako další možnosti...
    Za mě:
    Souček, Hušbauer,
    Stoch, Matoušek, Baluta,
    útok Olayinka.

    • Re: idealní sestava

      Fačín     před 6 lety 04.09.2018 14:16 |  
      0 6

      Souček, Hušbauer
      Zmrhal, Matoušek, Sýkora
      Olayinka

      • Re: idealní sestava

        Boo_SKS     před 6 lety 04.09.2018 14:35 |  
        10 0

        Hušby-Souček
        Baluta-Stoch-Olayinka
        Tecl

        Standovi náběhy a otevírání prostorů je v našem systému nenahraditelné. Je to docela palič, ale nevím, jak by si Olayinka vedl při hře zády k bráně. Sám se prohlašoval, že se nejlépe cítí na křídle, tak bych ho tam dal, ale do útoku bych ho viděl až jako druhou volbu, po Standovi. Ten si tu svoji pozici odmakal jako málokdo.

    • Re: idealní sestava

      Max1     před 6 lety 04.09.2018 14:30 |  
      0 6

      Otázka je v jakém rozestavení....osobně mám hrát hru na 2 útočníky takže:
      3-5-2=Soušek, Hušby, Stoch, Matoušek, Baluta - Tecl, Olaynka
      4-5-1=Soušek, Hušby, Stoch, Matoušek, Baluta - Tecl

      • Re: idealní sestava

        Max1     před 6 lety 04.09.2018 14:35 |  
        0 0

        pardon za překlepy...samo myslím Souček :-D

        • Re: idealní sestava

          mig52     před 6 lety 04.09.2018 14:59 |  
          2 1

          Netřeba se omlouvat, vždyť si rozumíme. Fotbalově jsi parafrázoval hlášku, "myslel jsem 10 a řekl jsem 5". Sakra nebo to bylo naopak?

          • Re: idealní sestava

            Dobi     před 6 lety 04.09.2018 22:04 |  
            2 0

            Nechme to na Trpišákovi. Když zjistí, že by mohl (přeháním!!!!) 3x za zápas utéci Kolář a v brance by nastoupil Vantruba - prečo nie? Hlavně ať nám to šlape v EL i v Berbr-lize'''

        • Re: idealní sestava

          bongor     před 6 lety 05.09.2018 09:28 |  
          1 0

          a pan doktor povídal,cos to kloučku udělal?A já klouček sekal Souček,usek jsem si paleček,šel jsem k panu doktorovi,aby mi dal flastříček a pan doktor povídal.......................To je písnička bez konce,co jsme si zpívali v první třídě, promiň Tome.

      • Re: idealní sestava

        Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 15:24 |  
        5 0

        Na krajích, při rozestavení 3-5-2, nemůže hrát Stoch a Baluta.

      • Re: idealní sestava

        smely (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 15:32 |  
        6 4

        jako #soryjako ale kde mate Jaromira ??? #zmrhalista

        • Re: idealní sestava

          bongor     před 6 lety 05.09.2018 09:29 |  
          0 0

          Jardu tam mají jen na plíseň a chátru.Na ostatní je ho škoda.

    • Re: idealní sestava

      kexholm     před 6 lety 04.09.2018 20:02 |  
      1 3

      Souček, Hušbauer to je asi bez diskuze.....a v útoku Tecl ( Olayinka podle vlastních slov je křídlo..... tak uvidíme, při jeho postavě bych si ho na hrotu taky dokázal představit )
      No jinak je to asi složitý, myslím že se JiT bude rozhodovat podle formy hráčů a podle soupeřů, když bude potřeba víc bránit tak bude ofenzivního záložníka střed hrát Sýkora a na křídle Zmrhal, kteří umí dobře bránit..... já bych si přál na křídlech Olayinku, Matouška nebo Balutu, na ofenzivním záložníkovi střed Balutu, Sýkoru, nebo Matouška. Stoch má teď špatnou formu, moc mu teď nevěřím, maximálně bych ho dal na ofenzivního záložníka střed, na křídlo fakt ne...... Zmrhal několik zápasů průměr a pak jeden zápas zazáří, je rychlej ale na křídlo mu chybí dobrá hra jeden na jednoho, takže u mě spíš na střídání, nebo když bude potřeba bránit.... Sýkoru mám rád, dobře brání, má dobrý náběhy, je to výbornej univerzál, ale co letos zahodil za šance, to je fakt síla....
      Takže hlavně ať hrají ti v nejlepší formě, můj názor:

      Hušbauer, Souček
      Matoušek, Baluta, Olayinka
      Tecl

      • Re: idealní sestava

        Pan Bůh     před 6 lety 05.09.2018 08:09 |  
        2 2

        Co u nás předvedl Olayinka, že ho hned cpeš do základu? Co nulová souhra mezi zmíněnými? Matoušek ukázal potenciál, ale ve Slavii se hraje jinak než v Příbrami!

        • Re: idealní sestava

          kexholm     před 6 lety 05.09.2018 09:11 |  
          2 3

          Zatím nic, ale věřím že on a Matoušek by svojí rychlostí a dobrou hrou jeden na jednoho mohli být křídla který chceme mít, já to beru jako "sestavu do budoucna". Olayinka se musí uzdravit, adaptovat, ale pak věřím že pokud naplní svůj potenciál, že by měl být v základu. Zatím u nás křídla podle mě moc nefungují, zatím je dost suplují výborní beci Bořil a Coufal..... což je ale zatím asi jediný vážnější nedostatek co máme, jinak to JiT vede podle mě výborně a věřím že herní projev bude pod jeho vedením ještě lepší....

          • Re: idealní sestava

            Pan Bůh     před 6 lety 05.09.2018 09:21 |  
            1 3

            Křídla ještě beru, ale odebírat ze sestavy Sýkoru?

            • Re: idealní sestava

              kexholm     před 6 lety 05.09.2018 11:22 |  
              1 1

              dobře tak jsem na ten střed mohl napsat Baluta ( Sýkora ), tam jsem se rozhodoval nejvíc koho napsat, když bude mít Sýkora lepší formu ať hraje na ofenzivním záložníku střed on, ale to fakt musí začít proměňovat šance.....

          • Re: idealní sestava

            Rooney     před 6 lety 05.09.2018 18:12 |  
            3 0

            Ale to, ze lajnu misto kridel piluji beci neni preci dano spatnou hrou kridel, ale systemem hry. U nas se kridla bud stahuji do stredu, aby uvolnili lajnu prave tem bekum, pripadne jdou do vapna podporit utocnika a nebo cihaji za vapnem na odrazeny mic ci zpetnou prihravku od beka, ktery je v tu dobu uz na "jejich" miste. Takze za me nase kridla funguji stejne dobre jako ostatni hraci, akorat trosku jinak, nez je tady u nas zvykem

      • Re: idealní sestava

        bongor     před 6 lety 05.09.2018 09:31 |  
        4 2

        Míňo bude do měsíce zase ta stará hvězda,co nás držela celé jaro.

        • Re: idealní sestava

          kexholm     před 6 lety 05.09.2018 11:27 |  
          1 1

          možná na ofenzivním záložníkovi ve středu, to je podle mě jeho post, na křídlo podle mě nemá rychlost, nevěřím že ve zvýšený konkurenci na křídlech se Stoch u nás na křídle prosadí......

          • Re: idealní sestava

            japhy     před 6 lety 06.09.2018 08:23 |  
            0 0

            Tak ještě jednou. To, že Stoch je napsanej na kraji ještě neznamená, že hraje křídlo.

  27. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

    smichov_2     před 6 lety 04.09.2018 16:08 |  
    5 0

    Máme už Neymara a Ibru, to by to bylo, abychom neváleli.

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      urs (přítel SN)     před 6 lety 04.09.2018 19:06 |  
      0 1

      Hlavně je jasný, že i po přepnutí anglický klávesnice tomu náš Neymar velice rozumí - aby taky ne, když na sebe takto nemilosrdně práskne, že pochází de facto z Anglie. :D
      Ibru neřešim, to je zasejc jasnej Švéd! :)

    • Re: Podcast ČT

      Pan Bůh     před 6 lety 05.09.2018 08:06 |  
      2 10

      To jako dobrovolně poslouchat Vacka? A co nabízet čtenářům dobrovolně kulku do hlavy?

      • Re: Podcast ČT

        Pan Bůh     před 6 lety 05.09.2018 08:25 |  
        1 12

        A ti chytráci, kteří mi dávají minus, by si měli uvědomit, že to je větší sparťanská onuce než Konečný, Filípek a Janega dohromady. Pro takové lidi se vžilo lidové označení "kokot".

        • Re: Podcast ČT

          mis3     před 6 lety 05.09.2018 08:48 |  
          4 1

          tak není krásné když Sparťan mluví o tom, jak Slavia válí a hraje poháry, který RB opět nehraje...

          • Re: Podcast ČT

            Pan Bůh     před 6 lety 05.09.2018 09:15 |  
            1 5

            Krásné to možná je, ale to se můžeme jít zeptat rovnou Danielka, jehož je Vacek hlásnou troubou. To tu můžeme házet zrovna odkazy na superspartu!

      • Re: Podcast ČT

        Borgetti     před 6 lety 05.09.2018 08:41 |  
        3 1

        Hele, mně je to jedno, je to každého volba, nenutím tě, je to dobrovolné. Mimochodem tam mluví o Slavii moc hezky a o Plzni z našeho pohledu taky.

        • Re: Podcast ČT

          Pan Bůh     před 6 lety 05.09.2018 09:12 |  
          0 8

          Já ti nevím, ale poslouchat člověka, který onanoval nad příchodem Stramaccioniho a psal o něm oslavné dvoustránky ve Spartu a měsíc na to tvrdil, že je to špatná volba atd.? Proč bych to dělal? To si raději poslechnu co o tom říká Tonda v hospodě.

          • Re: Podcast ČT

            Borgetti     před 6 lety 05.09.2018 10:18 |  
            2 1

            O.k. je to Tvoje volba. Pro mě je prostě slast poslouchat chválu ze všech stran.

            • Re: Podcast ČT

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 06.09.2018 11:38 |  
              0 0

              Tak jest! Je to pěkný povídání a na názor Pána neznaBoha kašlu.

      • Re: Podcast ČT

        Borgetti     před 6 lety 05.09.2018 08:55 |  
        2 0

        Neni zač :)

  28. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

    wotlemburg     před 6 lety 05.09.2018 09:30 |  
    0 0

    Tak kdy vlastně hrajem se Slováckem? Tady je že v sobotu 15. a na oficiálkách že v neděli 16.?

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      kjandourek (admin)     před 6 lety 05.09.2018 09:59 |  
      0 0

      Opraveno - díky za připomínku...

  29. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

    vršek     před 6 lety 05.09.2018 09:39 |  
    10 5

    Myslím, že v současné chvíli má Slavia "útočnou vozbu" skvěle obsazenou (pokud se Mešanovič vrátí v plné síle, možná i přetlak v kabině...), ale přesto bych rád upozornil na Júsufa Hilála - Bahrajňana z Bohemky - viděl jsem jej v poločase na Dukle a v druhé půli v Olomouci - není to o dvou gólech, které v těchto zápasech vstřelil - tenhle 25letý útočník má výborné fotbalové myšlení, techniku, fyzické předpoklady, ale především skvělou přihrávku.

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      Fačín     před 6 lety 05.09.2018 11:23 |  
      3 6

      Teď si schytal spoustu mínusů už za dvě hodiny a já tomu vůbec nerozumím. Máš naprostou pravdu, je to rozhodně nadstandartní hráč a měl by být v našem hledáčku. Osobně jsem na něj upozorňoval už když do Bohemky přišel a mé tušení, že to může být zjevení podzimu, se zatím jen potvrzuje, hraje výborně.

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        smely (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 12:27 |  
        2 2

        takovejch "nadstandardnich" hracu tady uz behalo.....

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        kalex     před 6 lety 05.09.2018 12:53 |  
        5 1

        Nezlob se na mne, ale dost pochybuju, že bys o něm než šel k čochtanovi kdy slyšel. To už bychom mohli mít v hledáčku prakticky celou ligu. Nikoho bych už do útoku nepřiváděl, protože jakmile se uzdraví Mick tak těch, co můžou hrát útoku bude možná stejně jako za Jarolíma. Momentálně máme čtyři čistolrevné útočníky + Petra a Jeníka. Tento by tak byl sedmý. A hrajeme na jednoho. Jo a ještě Kuchtu na hostování. A To, že mu vyšlo pár zápasů zas není takové terno.

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        Agbik     před 6 lety 05.09.2018 19:25 |  
        1 4

        Ach kamaráde... Mě přijde že tobě tady dávají mínus ostatní jen pro vlastní potěšení. Obsahově nechápu proč máš pořád devadesát procent minusů u každého příspěvku.

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          Fačín     před 6 lety 06.09.2018 09:13 |  
          0 3

          Díky za podporu. Mínusy pro mě neřeším, udělal jsem si nejspíš dost nepřátel tím, že jsem byl proti příchodu Tecla, Trpišovského a Nezmara. Takže někteří již obsah možná ani moc neřeší a minusy mi dávají tak nějak automaticky.

          Já osobně dávám minusy jen za vulgarity nebo aroganci, nikdy ne kvůli odlišnému názoru.

          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

            kalex     před 6 lety 06.09.2018 10:22 |  
            1 0

            Jestli ti je dává někdo jenom za nick, to samozřejmě nevím. Já mínusy nedávám a určitě si čtu celé články. A občas si můžu hlavu ukroutit. Jednou je to kamarád vedení, pak Šilhavý a nakonec ten borec ž bahrajnu. Tady bys měl hledat důvod, proč dostáváš palec dole. A né ze sebe dělat oběť. Názory ti fakt neberu, ale opravdu se zamysli, než něco napíšeš.

          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

            Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 06.09.2018 11:34 |  
            5 0

            Kdyby měl člověk řešit minusy, to aby se pak bál napsat názor. Já jsem ti určitě už dal obojí, ale nehledal bych v tom ani přátelství ani nepřátelství. Jen souhlas či nesouhlas s názorem.

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 12:17 |  
      0 2

      Jako hraje zatim vyborne. Mladsi verze za Skodu. Ale zase je mimo EU a mit ho v kadru se Skodou.. Cili jeho prichod by se mel rovnat odchodu Skody nebo jeho definitivni presunuti na nahradnika..

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        JS (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 12:20 |  
        2 6

        Mladší verze Škody? Jseš si jistej, že ses koukal právě na tohoto hráče?

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 12:52 |  
          1 2

          :D
          Je mladsi? Je. Je vysokej? Je. Dokaze sam rozhodnout zapas? Dokaze. Podle me je to tedy pripadna mladsi verze za Skodu.

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          vršek     před 6 lety 05.09.2018 13:40 |  
          2 0

          Pokud tím máte na mysli, že technicky Škodu převyšuje souhlasím s Vaším podivem nad srovnáním Kmotra.
          Jen pro oponenty - jsem dlouhodobým obhájcem Milana Škody.

          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

            JS (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 13:43 |  
            0 4

            Přesně tak jsem to myslel.

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      Arya     před 6 lety 05.09.2018 13:30 |  
      1 0

      fanoušci bídy mají v hledáčku Komlichenka/ Komličenka? z Mladé Boleslavi. Minulou sezonu byl nic moc, ale teď má 7 branek + 2 přihrávky.

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        Arya     před 6 lety 05.09.2018 13:31 |  
        0 0

        Teda, 2 proměněný penalty. Moje chyba.

  30. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

    Mimoň     před 6 lety 05.09.2018 10:52 |  
    7 0

    Podle Sportu vázne ta hostovačka Meši i Pokorného. Pokorny kvůli zranění Deliho zustane. No Mesanovicovi se pry do Pribrami nechce a zdlouhave vyjednava o novou smlouvu. Ale musi mu byt preci jasný, že tady by si na podzim těžko nějak zahral. Vzdyt je tu Tecl, Skoda a prisel Matoušek, pricemz i Olayinka muze být v utoku

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      JS (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 11:05 |  
      0 3

      Pokorný je na soupisce pro EL, takže tímhle jeho přesun někam padá.

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        pethead (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 11:17 |  
        4 0

        Mě především překvapila informace, že jsme na soupisku EL nenapsali Kubu Jugase. Podle jeho vlastních slov měl být v tuto chvíli jeho návrat k tréninku už prakticky na spadnutí. Že by nějaké komplikace? :(

          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

            pethead (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 11:43 |  
            9 0

            Tak nevím, jestli nám to trochu nestouplo do hlavy. Rozestavení 2-2-1, a to ještě bez gólmana, je podle mě docela drsná frajeřinka... :)))

            • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

              Jachym     před 6 lety 05.09.2018 12:45 |  
              2 1

              Prostě bylo nás pět a nejspíš žádní muži v offsidu...:-))

              • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                pethead (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 13:30 |  
                5 0

                A to ještě na soupisce chybí Zmrhal z chudobince... ;))

                • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                  kalex     před 6 lety 05.09.2018 13:37 |  
                  0 0

                  :()
                  Se poseru :()

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          Fačín     před 6 lety 05.09.2018 11:26 |  
          1 23

          Kuba Jugas to bohužel teď bude mít hodně těžké. Ngadeu je stálice, Deli, když je zdravý tak taky patří do základu. Kúdela je spolehlivý náhradník a Pokorný kamarád vedení. A v záloze je ještě Frydrych. Takže jsem opravdu zvědav, jak to s ním dopadne. Ale vyhlídky příliš dobré nemá.

          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

            pethead (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 11:39 |  
            14 0

            "Pokorný kamarád vedení" je podle mě zbytečné popíchnutí – už bys i ty mohl uznat, že jediným cílem JiT s JN je kvalitní atraktivní hra s těmi nejlepšími hráči, kteří jsou v danou chvíli k dispozici. Rozhodně dosud nezavdal nikdo z vedení ani tu nejmenší příčinu k takovým paranoidním poznámkám o protekci...

            Co se Kuby Jugase týče, souhlasím, že to bude mít těžké, zvlášť pak po posledních dvou výkonech Ondry Kúdely. Nicméně i tak si myslím, že při počtu utkání, které nás na podzim čekají, svou šanci dostane. A řekl bych, že po návratu do plné formy bude aspirovat na místo třetího či čtvrtého stopera. Michala Frydrycha berou myslím trenéři jako dvojku na pravém beku a jen jako "zálohu" pro místo stopera (byť jeho pojetím hry podle mě na kraj obrany prostě stále nezapadá).

            • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

              Mimoň     před 6 lety 05.09.2018 12:03 |  
              16 0

              Přesně tak. Trpiš moc dobře viděl, že výkon Pokorného v zápase s Jabloncem nebyl ideální a že Kúdela prokazoval lepší formu i v trénincích. To dokonce říkal, takže pohádku o nějakém nadržování si nech Fačíne. V minulých měsících takových hlasů bylo až až...to bylo pořád: Nezmar liberečák si sem tahá lidi z liberce ať táhne ze Slavie....no a takových názorů jsem si přečetl na FB Slavie spousty po každé prohře na jaře. A já myslel, že už to každý pochopil, že tahle svižná herní taktika předčí dokonce i tu Vrbovu a kluci z Liberce jsou momentálně jedni z nejlepších-viz Kúdela a Coufal

              • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                Fačín     před 6 lety 05.09.2018 12:36 |  
                3 15

                Dá se to interpretovat i opačně - jak vůbec mohl Pokorný nastoupit v základu, když máme Kúdelu v takové formě?Nesvědčí třeba právě tohle o nadstandartním vztahu hráč - trenér? Navíc to byl jediný zápas, v kterém jsme letos ztratili body, což není úplně pochvala pro trenéra a jeho volbu.

                • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                  donford     před 6 lety 05.09.2018 12:40 |  
                  14 0

                  Kdo chce konspirovat, hledat vinu za každou cenu, ten si vždy své pole působnosti najde. Ale na skutečnou radost z fotbalu mu pak příliš možností nezbývá.

                  • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                    Fačín     před 6 lety 05.09.2018 13:06 |  
                    0 40

                    No, uznávám, že si fotbal pod panem Trpišovským opravdu moc neužívám. Je to jen o běhání a fotbalovosti málo. Tak aspoň že máme celkem slušné výsledky. I když na jaře se těch zápasů pokazilo zbytečně moc a i teď na podzim už máme dva zdvižené prsty - Jablonec a Kyjev.

                    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                      pethead (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 13:29 |  
                      9 0

                      A můžeš prosím naznačit, jaký (ať již typově či konkrétně) fotbal si užíváš, popř. sis někdy užíval?

                      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                        Fačín     před 6 lety 05.09.2018 14:30 |  
                        1 16

                        Mně se líbil fotbal za Šilhavého, dominance na balonu, zkušenost. Ať se utahá běháním soupeř... K tomu mám rád dokonalé přečtení soupeře, ušití taktiky na míru. Baví mě překvapivé tahy, vydařená střídání - zrovna s tím pan Trpišovský dost šetří...

                        Ostatně i Tomáš Souček prohlásil, že plzeň chtěli uběhat, utahat, i kdyby hráli v 11.

                        Aby nedošlo k mýlce - užívám si současné výsledky, postavení v tabulce, výkony jednotlivců, v tom v zásadě není problém. Ale přijede Jablonec, je na nás skvěle připraven a odjede v poklidu s třemi body. To už je trochu horší.

                        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                          Jachym     před 6 lety 05.09.2018 14:50 |  
                          5 0

                          Zkus se na to, Fačíne, podívat i z druhé stránky. Přijede Plzeň, stejně jako loni na podzim suverénní a bez ztráty bodu, účastník Ligy mistrů, a odjedou jak zpráskaní psi po našem dominantním výkonu. To už je trochu lepší, ne? :-)

                          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                            Fačín     před 6 lety 06.09.2018 09:15 |  
                            2 5

                            Plzeň od nás jako zpráskaný pes odjíždí již skoro pět let, ať nás trénoval kdokoliv a situace v tabulce byla jakákoliv...

                            • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                              bongor     před 6 lety 08.09.2018 22:27 |  
                              0 0

                              Víš proč Fáči?Protože my jsme Slavie.

                        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                          Jachym     před 6 lety 05.09.2018 14:50 |  
                          7 0

                          Zkus se na to, Fačíne, podívat i z druhé stránky. Přijede Plzeň, stejně jako loni na podzim suverénní a bez ztráty bodu, účastník Ligy mistrů, a odjedou jak zpráskaní psi po našem dominantním výkonu. To už je trochu lepší, ne? :-)

                          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                            knl66 (přítel SN)     před 6 lety 06.09.2018 02:05 |  
                            0 0

                            Jen dvakrát? A není to málo, Jáchyme Budějoviči?

                            • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                              Jachym     před 6 lety 06.09.2018 08:41 |  
                              0 0

                              Je to málo. V Jáchymovi se opakuje třikrát, viz úplatky. Ale i tak je to marný...:-)

                        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                          iwanowicz     před 6 lety 05.09.2018 14:57 |  
                          9 0

                          Trpisovsky ukazal, ze je, co se tyce rozboru soupere, usiti taktiky na miru, vyuzivani hracu na jednotlive soupere jina klasa nez byl Silhavy. Potvrzuji to i hraci v rozhovorech, ze to je velky taktik, detailista. A stridani? Silhaveho jsem mel rad, ale ten stridal pokazdy poprvy v 70min. at se delo, co se delo.. Asi tomu vazne mozna nerozumis..

                        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                          Edenjejenjeden     před 6 lety 05.09.2018 15:45 |  
                          4 0

                          A co je na tom špatnýho,když Souček prohlásí,že chtěli Plzen utahat,to je snad jejich plus nebo ne?A evidentně máš krátkou pamět,zrovna zápas s Jabloncem pod trnérem Silhavým se Slavii taky moc nevyvedl,díky Pavlenkovi,a golu Murise v prodloužení jsme získali hodně štastný a podle průběhu rozhodně nezasloužený bod.Dnešní fotbal se opravdu v chůzi nehraje

                        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                          Tochal (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 16:03 |  
                          10 4

                          Šilhavého fotbal byl zhruba od osmičky Příbrami až do konce jeho angažmá k nekoukání. Dřina, nákopy na Škodu, hra na náhodu.

                          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                            Fačín     před 6 lety 06.09.2018 09:19 |  
                            2 3

                            Jo osmička v Příbrami, to byl opravdový meisterstück. Doteď si pamatuju ty kyselé ksichty kamarádů sparťanů, jak jsme sypali další a další góly...

                            K nekoukání už byl dle mého názoru jen závěr Šilhavého angažmá, kdy to vyvrcholilo trapasem s Astanou. Proto musel pan Šilhavý skončit.

                            • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                              kalex     před 6 lety 06.09.2018 09:57 |  
                              4 0

                              Tak čemu se potom divíš. Ten progres pod J+J je dost vidět. Já měl Jardu rád, ale nelze donekonečna přešlapovat na místě a čekat na zázrak.

                    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                      Arya     před 6 lety 05.09.2018 13:35 |  
                      15 0

                      Tak já nevím, 4:0 proti plzni může být pro někoho málo,ale já si to fakt užila. A pokud nemáme fotbalovost, co maj říkat feťáci, co vystřelili na naši branku celkově jednou :D

                      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                        mudrc     před 6 lety 05.09.2018 13:50 |  
                        0 14

                        Nechceš si za ty "feťáky" nějak ublížit?

                          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                            Edenjejenjeden     před 6 lety 05.09.2018 14:03 |  
                            6 0

                            Tuším,že to byl Ondřej Vaněk,a Jan (Kokeš) Kopic,no a ve Spartě Bednář.A není to tak dlouho,co chytli za volantem hokejistu Pardubic Petra Cáslavu,a v krvi měl kokain.

                          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                            iwanowicz     před 6 lety 05.09.2018 14:15 |  
                            4 0

                            Nejvic pobavil Vanek u soudu, kde tvrdil, ze "kokeš" (resily se jeho telefonaty s dealerem) je pivo. :D Jeste Bystron mel pervitin v krvi a vyhodili ho tehdy a prisel o LM a karieru. Kopic zadny problemy kvuli drogam nemel, pujcil tomu dealorovi penize.

                      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                        iwanowicz     před 6 lety 05.09.2018 13:52 |  
                        5 0

                        Jenom provokuje..

                    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                      Edenjejenjeden     před 6 lety 05.09.2018 13:52 |  
                      8 1

                      Podle tebe málo fotbalovosti?Víš vůbec Fačíne,co je to fotbalovost?Ty jsi vážně z Bohnic:-/

                    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 14:12 |  
                      8 0

                      Cože??? Po dlouhý době se na to dá koukat a ty si to neužíváš?

                      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                        rfslavia     před 6 lety 05.09.2018 14:28 |  
                        10 0

                        behat pri fotbalu je nesmysl, mel by se hrat ve stoje na 4 vzadu, ktery budou nakopavat na 6 skodu vepredu

                    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                      Pakoll     před 6 lety 05.09.2018 14:13 |  
                      11 0

                      Moc běháte chlapy moc běháte, běhejte tak aby to nikdo nepoznal.

                      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 14:14 |  
                        5 0

                        Jsou to prostě tvrdý chlapy! ;-)

                      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                        kalex     před 6 lety 05.09.2018 14:51 |  
                        2 0

                        Možná by měli běhat pozpátku. :()

                    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                      rfslavia     před 6 lety 05.09.2018 14:26 |  
                      13 0

                      lip dokazat, ze nerozumis fotbalu opravdu nemohls

                    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                      Boss82     před 6 lety 06.09.2018 14:03 |  
                      5 5

                      Chtěl jsem se držet zpátky, ale nejde to - ty jsi fakt normální psychopat, Fačíne!

                • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                  Helmuth     před 6 lety 05.09.2018 13:41 |  
                  6 1

                  Myslím si, že to má i jiné vysvětlení. ad1/ JiT čekal, že to Pokorný odehraje lépe než odehrál a Kúdelova výhoda, která ho v tu chvíli paradoxně upozadila když se zranil Deli byla v tom, že byl schopný jako jediný na lavce odehrát i štít před stopery a tak ho nechtěl hned poslat do hry. Pak už tam měl jen Bořila (kraj obrany a zálohy), Frydrych (kraj obrany / stoper), Tecl (útok, případně křídlo) a Valenta.... pořád si ale mj. myslím, že Pokorný má na mnohem více, než nyní předvádí - potřebuje hrát a hostování by mu mělo pomoci a pak se uvidí... Já v postavené sestavě na tento zápas měl problém akorát se Škodou, ale chápal jsem, že toho má Standa plný zuby po Kyjevu a se Stochem, který hrál asi 4 zápasy v kuse úplný kulový.... na druhou stranu nebylo moc jiných alternativ a tak jsem v podstatě se vším jak proběhlo z pohledu sestavy a střídání souhlasil.... že hra a celkový výsledek dopadli neslavně je věc jiná - bohužel se to dost blbě sešlo (únava / psychicky dole po zářezu / nedali se šance..) a skončilo to neslavně. Rozhodně bych si ale ze střídání Pokorného za Deliho na úkor Kúdely neodnesl co píšeš...

            • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

              cunak     před 6 lety 05.09.2018 19:32 |  
              2 10

              Tož příčinu k takovým řečem vedení jistojistě žádalo, viz odstavení MNN letos na jaře. Pravda, zdá se, že se z chyb poučili. To ovšem neznamená, že by chyby nedělali.... A očekávám příval mínusů.

              • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                knl66 (přítel SN)     před 6 lety 06.09.2018 02:02 |  
                2 0

                Myslel jsi "zadalo", ne?
                A když sis o ten minus tak žádal, tak ho tam holt máš.
                Holt jsi nám k minusům zadal příčinu.

                • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                  cunak     před 6 lety 10.09.2018 13:20 |  
                  0 1

                  Jasně, zadalo. Omlouvám se, psal jsem to na mobilu.

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        Akuls     před 6 lety 05.09.2018 21:58 |  
        2 1

        Zní to logicky, ale i loni byl Mingazov na soupisce pro E..L. a nakonec skončil na hostování v M.B. Říkalo se, že se pan Tvrdík rozhodl pomoci kamarádovi DUmlovi. Nyní třeba bude chtít pomoci Jardovi Starkovi. Navíc Pokorný by opravdu potřeboval hrát jako sůl.

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 11:25 |  
      14 0

      Jestli je to tak, tak si myslím, že si Mešan dost zahrává.

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      Fačín     před 6 lety 05.09.2018 11:31 |  
      3 5

      Já si naopak myslím, že by prostor dostat mohl. V útoku máme jen Škodu a Tecla. Matoušek nevím, jestli dostane místo na hrotu, spíš bych ho tipoval jako podhrot nebo druhého útočníka (bohužel na 2 útočníky prakticky nehrajeme). A Olayinka je zraněný a nejspíš se s ním počítá spíš na křídlo. Takže dle mého názoru by Muris šanci dostat mohl a měl.

      Na druhou stranu, v Příbrami by byl nejspíš za hvězdu a mohl by toho nahrát podstatně víc, což by mu mohlo pomoci v budoucí kariéře.

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        Jachym     před 6 lety 05.09.2018 11:38 |  
        12 0

        Muris se vrací po dvou předlouhých pauzách. V současné rozjeté Slavii by těžko dostal nějaký větší prostor. Sám nabízíš dva protichůdné scénáře. Já se kloním k tomu druhému.

  31. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

    Juventus turin     před 6 lety 05.09.2018 14:16 |  
    3 0

    Jasný tah a dobrá volba. Psal jsem to již delší dobu, že je třeba posílit kádr. Za mě spokojenost.

  32. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

    buran     před 6 lety 05.09.2018 19:25 |  
    0 14

    No je to fajn a doufám že Matoušek nastoupí jako hrot poněvadž
    Teclíkovi to tam nepadá, Legendě taky ne a Meši to vypadá na delší dobu o MvB nemluvě a Olí asi potřebuje taky nabrat víc fyzičky na náš náročnej fotbal ,ale zase je výhoda , že se u nás trefí skoro všichni takže můžem klidně nastoupit s útokem Kúdela Suk

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 05.09.2018 22:20 |  
      11 0

      Tecl sice moc gólů nedává, ale pracuje tak, aby góly dávali jiní. Na Matouška jsem zvědavej, já bych ho teda do zimy v tý Příbrami nechal, ale předpokládám, že Jindřich tomu rozumí o chloupek víc a ví, proč ho chce už teď. :-)

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        Edenjejenjeden     před 6 lety 06.09.2018 06:12 |  
        7 1

        Byl to třeba právě Tecl,který jako první zareagoval na neproměněnou penaltu Hušbyho,vybojoval míč a z poměrně těžké pozice nahrál Sýkorovi,no a zbytek už známe.Ale tady jsou tací,kteří stále jak kolovrátek tvrdí,že techniku,ani převídavost nemá.....

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      celtix     před 6 lety 05.09.2018 23:36 |  
      5 0

      Jak to že nepadá ? Proti Plzni góla dal.

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        Jachym     před 6 lety 06.09.2018 08:38 |  
        0 0

        Proti Plzni měl "jenom" asistenci, ale předtím proti Teplicím mu to tam padlo...:-)

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          Jachym     před 6 lety 06.09.2018 08:46 |  
          4 0

          Až teď mi došlo, že máš pravdu i s tím gólem...:-)

          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

            celtix     před 6 lety 06.09.2018 17:17 |  
            1 0

            :)

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      japhy     před 6 lety 06.09.2018 08:43 |  
      13 0

      Padá, nepadá. Kdyby rozhodčí nebyli jelita (Plzeň), měl by o gól navíc, kdyby se jen trochu spletli (Kyjev), tak o dva.
      K tomu zařídil dvě panalty, na gól už taky nahrál. To není nijak špatná bilance na to, že v základu zatím nastoupil 5x.

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      Rooney     před 6 lety 06.09.2018 19:50 |  
      1 0

      Ac jsem na Matouska hodne zvedavej a tesim se na nej, tak si ho uprimne na hrotu u nas moc predstavit nedokazu... Prijde mi jako vylozene brejkovy typ hrace, ktery i vzhledem ke sve postave osobni souboje moc nevyhledava a kdyz proti nam vetsina souperu zaleze pred vapno, tak to pro nej moc neni. Idealne bych ho videl asi jako podhrot misto Sykory, kde by mu to mohlo sedet, pripadne pak na kridlo.

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        kjandourek (admin)     před 6 lety 06.09.2018 21:19 |  
        4 1

        Už jsem to tu psal mopckrát: podívej sae na to, jak si poradil se zataženou obranou Dukly... byly z toho dvě přihrávky před prázdnou branku Skácelovi a Slepičkovi...

        A to nemluvím o tom, že i proti nám se soupeři dostanou na naší polovinu ve větším počtu lidí... a potom je rychlý brejk silnou zbraní - třeba když Jablonec kopal roh, tak šel najednou Stochino od půlky sám na gólmana... věřím tomu, že kdyby tam místo něj byl Matoušek tak povedeme 1:0... a ne že si Hanousek sebere míč v rohu hřiště :-)

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          Rooney     před 6 lety 06.09.2018 21:49 |  
          2 0

          Ale pokud se nepletu, tak hral prave podhrot a do obou situaci si zabihal do vapna z pole, navic pri druhem golu bych to zatazenou obranou opravdu nenazval.

          A samozrejmne i u nas jsou brejkove situace, dokonce si obcas pomahame i tin, ze se cilene zatahneme, aby se otevrel prostor pro nas rychly protiutok. Ale to nic nemeni na tom, ze vetsinou nas utocnik musi podstoupit v zapase mraky osobnich souboju a to proste Matouskovi nevyhovuje. Tecl je nekdy take povazovan za brejkoveho hrace, ale pro me he to spise takovy rvac, kteremu ty souboje nevadi.

          Pokud mu to v utoku bude sedet, at tam klidne hraje, ale zatim ho vidim spise na tom podhrotu, kde bude mit vice prostoru se rozebehnout s micem a pak uz se tezko zastavuje ciste bez faulu, jak to bylo videt prave pri jeho prvni asistenci proti Dukle.

          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

            kjandourek (admin)     před 6 lety 06.09.2018 21:55 |  
            3 0

            Zdá se, že jsem Tě úplně nepochopil - ani já ho nevidím ideálně úplně na hrotu, spíše na pozici, kterou u nás hraje Sýkora...

            • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

              Rooney     před 6 lety 07.09.2018 00:24 |  
              0 0

              To asi ano, vzdyt sem to i puvodne psal, ze bych ho videl idealne na pozici Sykory :)

          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

            bongor     před 6 lety 08.09.2018 22:39 |  
            0 0

            Pro mě je takovej rváč Mešši,škoda že je zraněnej a druhá škoda,že se začalo mluvit o jeho přestupu.Nebyl tady
            náhodou poblíž někdo ze "Sportinvestu",nebo jak se ty pijavice jmenujou?

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        buran     před 6 lety 16.09.2018 20:50 |  
        0 0

        Už si ho na hrotu umíš představit

  33. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

    Borgetti     před 6 lety 06.09.2018 09:39 |  
    1 1

    Tak za tenhle názor tě omlouvá jen to, že si tady registrován 18 dnů.

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      Borgetti     před 6 lety 06.09.2018 09:40 |  
      0 0

      Omlouvám se, to mělo být k buranovi.

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      mudrc     před 6 lety 06.09.2018 11:50 |  
      5 4

      Tohle je nekonečné téma, čím déle jsi registrován na SN, případně čím déle fandíš Slavii, tím větší jsi slávista. Tomu říkám logika!

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        Borgetti     před 6 lety 06.09.2018 14:30 |  
        0 2

        To neříkám. Jen nemusí mít o Slavii ještě takový přehled, kvalitách hráču.

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          buran     před 6 lety 06.09.2018 17:23 |  
          0 0

          No existuje něco jako ironie, lehká nadsázka nejsem zas takový znalec i když si myslím, že po 45 letech fandění Slávii trošku přehled mám i přesto si myslím , že do vápna potřebujeme někoho kdo by to tam sypal jako Pepi Bican nebo CR7 toť můj názor, zkrátka zabiják ať se jmenuje jak chce!!

          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

            Borgetti     před 6 lety 06.09.2018 23:16 |  
            0 0

            Tak to by si přál každý tým a uvidíme jak to bude. Jak Olayinka, tak Matoušek tam taky můžou hrát, ale jejich nej post vidím jinde. Uvidíme.

            • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

              buran     před 6 lety 16.09.2018 20:48 |  
              0 0

              Tak jak to vidíš s Matouškem teď?

              • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

                Borgetti     před 6 lety 16.09.2018 23:02 |  
                0 0

                Tak já mu hrozně přeju a věřím, že bude zápas od zápasu lepší. Teď je teprve vše na začátku, tak uvidíme.

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          mudrc     před 6 lety 07.09.2018 10:47 |  
          2 1

          Mezi tím jak dlouho jsi registrován na SN a tím jaký máš přehled o hráčích neexistuje žádná souvislost viz.buran, který jak píše sleduje klub 45 let

  34. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 06.09.2018 12:21 |  
    12 3

    Dobré poledne Vám všem a dobrou chuť k obědu.
    Jak už tu hodně z Vás potvrdilo, jde o dobrý krok našeho vedení.
    Matoušek asi přichází včas.... Nejen proto, že Příbram asi půjde trochu dolů s výkony i výsledky, ale asi by šel dolů i výkon Matouška. A ten kluk potřebuje jít právě tam, kde bude fotbalově postupovat. A pevně věřím, že Slavia v současné době takovým klubem určitě je.
    Traoré na hostování je také dobrý tah. Jednak je to motivace pro hráče, aby makal a bude mít šanci pak přijít třeba nastálo. A za druhé, pokud jsem viděl poslední tři zápasy Zlína, tak je do naší zálohy určitě platnou podporou, pokud by Pepa nebo Tomáš potřebovali "odfrknout".
    Stejně je zajímavé pozorovat a vnímat práci pan Nezmara, jak nám dává dohromady kamínek po kamínku k sobě partu fotbalistů, kteří mají dobré až výborné fotbalové dovednosti, ale zároveň i docela bojovníky. Například právě u Kúdely je vidět i jeho mentální rovinu, kdy nastoupí do zápasu s Plzní v 10 minutě a odehraje velmi dobře zápas, kde hlídá megahvězdu Krmenčíka. A tím nemyslím nic ironického proti Krmenčíkovi, protože je opravdu kvalitní útočník. Ale tím, jak si naši stopeři pomáhali, tak toho chlapce s Plzně úplně vymazali. A tohle je zase práce trenéra Trpišovského.
    Bylo dobré poslouchat úterní pořad ČT sport o českém fotbale a o výchově mladých fotbalistů a jak to celé nastavit. Přesně jsem si uvědomil pár věcí, které jsem si mohl sám ověřit. Můj vnouček hraje za mladší žáky. Teď přešli z malého hřiště už na celý plac. No, mají toho dost a spousta volného prostoru. Můj vnouček je vcelku dobře technicky vybavený a pálí mu to i do kombinace. Přesto byl "zpucovanej" od trenéra za to, že nemá nic vymýšlet a prásknout to dopředu........ A to se opakovalo asi 3x. Pak už kluk radši nic nehrál a jen odkopával míč.
    Po zápase jsem měl s tím trenérem docela ostrý rozhovor (pochopitelně tak, aby to neviděli hráči) a požádal jsem ho, aby si prostudoval aspoň základní materiály k tréninkovým metodám a vedené zápasu přípravek a mladších hráčů. A mou pravdu v tom televizním pořadu potvrdili jak Luboš Kozel, tak otec Barák, tak Karel Poborský.
    Vzpomínám si na některé zápasy ze začátku působení pana Trpišovského a jak chtěl hned od kluků "totální fotbal". Velmi si cením toho, že pan Trpišovský tehdy trochu ustoupil z té filosofie = všechno hned a rychle=, ale začal trpělivě znovu a postupně. A ejhle, ono se nám to začíná ukazovat teď znovu, ale s tím, že to už umíme daleko líp v zápase aplikovat a také je to tím, že to dostali naši hráči do hlavy a věří tomu. To je obrovsky důležité.
    A právě třeba na Jardovi Zmrhalovi, Tomáši Součkovi, Pepovi Hušbauerovi a pochopitelně i na dalších hráčích je to znát. Pamatujete si na názor Milana Luhového před zápasem s Plzní? Tak on to trefil úplně na střed. Tedy tu předpověď o titulu zatím beru opravdu s rezervou (je to běh na dlouhou trať a tady bych s tou předpovědí byl radši nohama na zemi). Ale ta předpověď na průběh zápasu s Plzní mu vyšla velmi dobře.
    Dneska večer budu přát klukům, aby jejich start za Českou republiku dopadl dobře. A moc se mi líbil rozhovor tuším že se Sýkorou, který na rozdíl od reportéra si nedobíral nikoho a bylo vidět, že se chce soustředit na dnešní zápas z úplně jiného pohledu než nějakého popichování do sparťanů a plzeňáků. I to ukazuje, kam naši kluci jdou.
    Tak jim dneska večer držím moc palce. Věřte mi, že mnoho lidí zítra bude spojovat případný neúspěch jen a jen se Slávií......
    Tak už jen proto si přeji, aby jim to vyšlo.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 06.09.2018 14:29 |  
      1 0

      Mea culpa.
      Oprava: "chlapce z Plzně". Až jsem se orosil.....
      Sokrates 55

      • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

        Alky (přítel SN)     před 6 lety 06.09.2018 16:29 |  
        0 1

        Správně je sice chlapce ze z Plzně, ale já bych ti to, milý Sokrate, uznal. :-)

        • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

          Alky (přítel SN)     před 6 lety 06.09.2018 16:30 |  
          0 0

          Poučuju a zapomněl jsem uvozovky. :-)

          • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

            Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 06.09.2018 19:11 |  
            1 0

            Dobrý večer příteli Alky.
            "A japa to teda má bejt"? :-)).
            Sokrates55

      • Re: Povídali, že jim hráli…

        Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 06.09.2018 19:13 |  
        0 0

        Moc děkuji příteli Hojiku.
        Nemyslím si, že všechno v tom pořadu jako povídání ovčí babičky, ale pár plků tam také zaznělo.
        S úctou
        Sokrates55

        • Re: Povídali, že jim hráli…

          Hojik     před 6 lety 07.09.2018 09:30 |  
          0 0

          Díky příteli Sokrate,ale dal jsem jen odkaz na blog autora o kterém si myslím,že fotbalu rozumí.

          • Re: Povídali, že jim hráli…

            Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 11:04 |  
            2 0

            Přeji pěkný den a děkuji. Rozumím Tvému názoru.
            Jinak jako bych to tušil. Včera jsme pohráli dost blbým gólem. A dneska dostávají kluci ze Slávie "naloženo" ve všech novinách. A nemá cenu k tomu vůbec nic dodávat.... Je to pohled těch, co škodolibě čekají na cokoliv, co se někomu nepovede.... trochu mi to připomíná některé disputující i tady :-((.
            Tak to jenom ještě k té naší disputaci, protože je slušnost si odpovědět navzájem.
            S úctou
            Sokrates55

            • Re: Povídali, že jim hráli…

              donford     před 6 lety 07.09.2018 14:15 |  
              7 0

              Máš pravdu, Sokrate. Když se něco nezdaří, tak ať je ještě hůř. Co mohli kluci v záloze dělat, když vzadu obrana, tu ve třech, tu v pěti, v nesehranosti a v nepochopení zvláštních trenérových myšlenek a smyšlenek doslova hořela? S Brabcem, který snad v Belgii ani nehraje? Mezi způsobem hry Slavie a nároďáku byl nebetyčný rozdíl. A Krmelec vepředu byl zoufale neligový, natož hráč do nároďáku!! a místo hraní spíš simuloval, fauloval, vztekal se, rozhazoval rukama, ale nehrál. Tedy byl přesně takový, jak je zvyklý z naší berbrligy a s čím si v ní vystačí. Velký fotbalový primitiv. Již jsem to psal - lituji každý klub, který ho od Plzně koupí.Takhle se nám kapří liga vrací na mezinárodním poli. Však, jak mnohokrát bylo řečeno, tito naši kapři si rybník nevypustí. V bahýnku je nejlépe. Dovede si ho někdo představit s takovým "výkonem" proti Realu? Suk byl často jak voják sám v poli a hasil, co mohl, svou hráčskou inteligencí a intuicí. Žalostnou kapitolou byla dvojice zkušených - Kadeřábka a Gebrého, kteří se nedoplňovali, ale navzájem motali a překáželi si. A tak Schick i Hušby se museli vracet, aby tyto nedostatky aspoň trochu eliminovali. Příjemným světýlkem byl až Zmrhal v 2. půli v doplňování se s Bořou. Sýkora skoro celý zápas jen nešťastně poletoval mezi obranou a útokem. Takže dovětkem - kluci ze Slavie v záloze nemohli hrát to, co jsou zvyklí hrát za Trpiše.

              • Re: Povídali, že jim hráli…

                janko (přítel SN)     před 6 lety 07.09.2018 15:17 |  
                0 0

                Souhlasim, presne takto jsem to videl i ja...

              • Re: Povídali, že jim hráli…

                kjandourek (admin)     před 6 lety 07.09.2018 16:41 |  
                4 0

                Jenom bych podotkl, že Brabec v Belgii opravdu nehraje, protože šel na hostování do Turecka... turecká liga má za sebou asi čtyři odehraná kola a odehrál všechno... :-)

                Jinak naprostý souhlas... hrát systémem, kterým nikdo z nominovaných v klubu nehraje, je prostě kolosální pitomost...

                • Re: Povídali, že jim hráli…

                  donford     před 6 lety 07.09.2018 16:58 |  
                  2 0

                  Dík, promiň, taky jsem si pak vzpomněl, že už je v Turecku. Ale nevěděl jsem, že tam pravidelně hraje. No, jestli tam mají převážně obránce, jako je Kaya ve Spartě, pak chápu.

  35. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

    eye     před 6 lety 08.09.2018 15:07 |  
    0 0

    Nevíte, jaká čísla dresů Ibra s Matouškem dostali? Ibra tuším 27... a Matoušek?

    • Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

      JS (přítel SN)     před 6 lety 08.09.2018 18:18 |  
      2 1

      16

  36. Re: Do Slavie přichází Ibrahim Traoré a Jan Matoušek

    p!erreCORE     před 6 lety 09.09.2018 12:18 |  
    4 0

    Nevěřil bych tomu,že hráče jako Ibra nám Zlín půjčí S OPCÍ! Pro nás žádné riziko a typologicky dokonale vhodný hráč pro doplnění našeho týmu. Dva naši borci si díky němu mohou odpočinout a on si místo zaslouží a nezklame. Vynikající práce našeho vedení. Opět a znovu!

    A Matoušek? Podle mého do zimní pauzy dostane párkrát slušnou zaslouženou porci minut v několika utkáních,posbírá něco asistencí a gólů a postupně nasaje vůni Edenu a sžije se s týmem a Jindřichovým systémem a od jara bude stálým členem základní sestavy.

    Stále je na co se těšit a z čeho se radovat!