Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Chystá se důležitý zápas s Plzní

Eden očekává velký zápas, neboť ke střetnutí se Slavií přijíždí plzeňská Viktoria, toho času úřadující mistr a první tým tabulky. Atraktivní zápas si samozřejmě nemohly nechat ujít kamery O2 TV Sport.

Byť nadcházející šlágr přiznejme si zastínil los evropských pohárů, tudíž mu prozatím nebyla věnována asi taková pozornost, jakou by si jeden z rozhodujících zápasů v boji o titul zasloužil, již se nám to skutečně blíží. Utkání, do kterého Slavia vstupuje v roli poměrně výrazného kursového favorita (kurs je pod 2), a kterým se může dostat na průběžnou vedoucí příčku. Stačí jí k tomu málo - zvítězit, jakkoliv. Tedy podobně, jako se jí to podařilo na jaře v parádním zápase, kde Plzni jednoduše nedala, jak se lidově říká, čuchnout a v celku v poklidu zvítězila 2:0. Ani to však nestačilo na titul, který si Plzeň přihrála především výsledkově famózním podzimem. Ač ty její výkony nebyly po celý podzim ideální. V tomto se dá najít poměrně snadná palarela s letoškem, kdy až v posledním zápase Plzeň ukázala tvář, jež by slušela mančaftu s mistrovskými ambicemi. 6 zápasů, 6 výher, z toho ale 5 v tom nejštíhlejším možném poměru, totiž 1:0. 

Pravda, ze zápasu v Boleslavi by mohl jít strach, já se přiznám, že jsem zápas neviděl, tudíž se nebudu pouštět do větších soudů. Pro Slavii je nepříjemné, že to Plzni přeci jen zvedlo sebevědomí, po několika mldých výkonech si ukázali, že umějí dávat branky, což jsme zrovna asi úplně nepotřebovali. Pozitivním v tomto ohledu je, že i hráči v červenobílém se činili, pohodově zvítězili v Teplicích a po utrápeném zápase v Jablonci znovu najeli na výkon, na který jsme od nich v této sezóně v lize zvyklí.

Je otázkou, s jakou taktikou se Plzeň do Edenu rozhodne přijet. Dá se čekat, že starý lišák Pavel Vrba se jistě poučil z jarního střetnutí, na druhou stranu pokud Slavia zahraje s takovým nasazením jako právě v tomto utkání, hledá se na to protizbraň velice složitě. Z tohoto pohledu je jistě přínosem, že jsme v tomto týdnu nemuseli hrát žádný zápas evropských pohárů, byť bychom si toužebně přáli se o tu Ligu mistrů prát. Mančaft se mohl již od zápasu s Teplicemi koncentrovat na nadcházející důležitý duel, doléčit nějaká ta drobná zranění, však to znáte. 

Když již zde několikrát padla řeč na minulý duel, dlužno dodat, že Plzni se na slávistickém stadionu nedaří již delší dobu. Však si schválně zkuste v hlavě zapřemýšlet, kdy se naposledy radovali z tříbodového zisku... Bylo to v době, kdy u nás na stoperu hrál Smejkal s Milanem Škodou, v brance byl současný trenér brankářu Radek Černý a z lavičky tomu celému šéfoval Alex Pastoor. Tedy v roce 2014. Od té doby hostil Eden Viktorku 4x a 4x se radovali sešívaní s celkovým skóre 9:0. Což znamená, že Plzeň dokonce nevstřelila v těchto zápasech ani branku!

Prokletí trvající již 360 minut (poslední gól dal Wágner v onom zápase v roce 2014 v nastavení druhého poločasu) zítra jistě neprolomí Daniel Kolář, který bude chybět kvůli zranění. Krom toho Plzni chybí stopeři Hejda s Hájkem, avšak to by pro ně neměl být závažnější problém, vzhledem ke skutečnosti, že standardně letos nastupuje Hubník s Pernicou. To slávistická marodka je výrazně rozsáhlejší. Na druhou stranu, podobně jako se to děje například v zámoří při zápasech play off tamních sportů, do důležitého zápasu jde člověk často i sebezapřením. Věřím tak, že pokud to jen trochu půjde, budou hráči odhodláni nastoupit, a naše lavička tak bude mít přeci jen lepší parametry nežli při zápase v Teplicích.

Chtělo by se říci, že vzhledem k nadstavbě je zítřejší zápas méně důležitý než by byl v srovnatelné situaci loni. Avšak skutečnost je taková, že vzhledem k charakteru nadstavby, kdy hrají týmy nestejný počet domácích zápasů, je velmi důležité být ideálně na prvním místě po 30 kolech i nyní. Slavia má zítra jedinečnou šanci Plzeň dotáhnout, a napravit zaváhání s Jabloncem. Podaří se?

Tip na sestavu: Kolář - Coufal, Ngadeu, Deli, Bořil - Baluta, Souček, Hušbauer, Sýkora, Stoch - Tecl

7. - Sobota 01. 09. 2018 19:00

Fortuna liga, 2018/2019
4 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

3. Tomáš Souček
40. Miroslav Stoch (pen)
72. Jaromír Zmrhal
90. Tomáš Souček

FC Viktoria Plzeň
FC Viktoria Plzeň

Komentáře (114)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

    donford     před 6 lety 31.08.2018 18:15 |  
    3 0

    Já jsem zápas Plzně s Bolkou viděl v TV a myslím, že po stavu 2:1 Bolka opravdu přestala hrát, do té doby byl stav docela vyrovnaný, i když opticky měla Plzeň převahu, dostala velmi laciný gól od nehlídaného Krmenčíka na 3:1, a pak se skutečně sesypala, vzadu byli nanejvýš dva obránci, kteří si překáželi, vím, že jeden střední (nebyl to Chaluš) hrál tak darebně, že ho trenér raději vyměnil. Takže od stavu 3:1 do stavu 6:1, to už nebyl zápas, to už bylo vraždění neviňátek. Vždyť v samém prodloužení dal volný Řezníček ještě 2 góly. Čímž vůbec nechci podceňovat prvotní Krmenčíkův hattrick. Krmelec má páru, rychlost, průbojnost, tzv. hru hlava-nehlava, fyzické předpoklady bijce, takže tomu se nesmí dát ani na chvíli ve vápně volnost. (Ngadeu ve vápně?, Suk před vápnem?) Jinak to mimo vápno příliš hráč není. A ufiknout rázně jejich obě křídla. (Coufal, Bořil).

  2. Tipovačka

    p!erreCORE     před 6 lety 31.08.2018 18:36 |  
    2 0

    4:2 (2:1) Tecl,Stoch,Alex,Pepíno

    • Re: Tipovačka

      Sedrousek     před 6 lety 01.09.2018 14:56 |  
      1 0

      Mam to podobny 4:2 polocas 1:1 Soucek Tecl Husbauer Coufal.

  3. Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

    Mikey     před 6 lety 31.08.2018 18:37 |  
    3 9

    Já se zítřejšího zápasu upřímně bojím. Protože vždycky, když jsme velkym favoritem, tak ten zápas dopadne špatně. Jako příklad, jaro Zlín, jaro Sparta a dalších x zápasů. Nám podle mě role favorita nesvědčí.

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      ervin     před 6 lety 31.08.2018 20:38 |  
      8 1

      Můj děda říkával kdo se bojí sere v síňi tak se neboj ono to klapne,vyhrajeme!

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      Jachym     před 6 lety 31.08.2018 20:58 |  
      6 1

      A kdo řekl, že jsme velkým favoritem? Nějaké blbé sázkové kanceláře s ještě blbějšími kurzy? Plzeň vede bez ztráty bodu, my jsme naopak zatíženi vyřazením s Kyjevem a domácí ztrátou s Jabloncem. Favoritem je tedy spíše Plzeň, takže by se podle tvé logiky měla bát ona. A opravdu pro ni ten zápas dopadne špatně...

  4. Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

    mudrc     před 6 lety 31.08.2018 19:09 |  
    9 1

    Pojedu z Rokycanska, nechce někdo cestou vzít?

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      knl66 (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 00:31 |  
      0 0

      Dík za příjemnou zprávu.
      Sice nechci vzít, děkuji, ale doposud jsem si myslel, že Rokycansko je na 99% plzeňské. :))

      • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

        mudrc     před 6 lety 01.09.2018 08:12 |  
        1 1

        Plzeňské je Rokycansko až tak posledních 8 let. Nyní už tu jsou v hospodách výzdoby Plzně, ale do prvního titulu to tady bylo rozděleno na slávisty (30%), sparťany (60%) a zbytek.

        • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

          SKSKali     před 6 lety 01.09.2018 13:35 |  
          1 0

          V Rokycanech a okolí by si před lety napočítal fanoušky "před úspěchu" na prstech jedné ruky, ty mám ze všech tady nejradši. Celé moje okolí tady bylo od mého dětství slávisticko - sparťanské. Po úspěchu se během chvíle tady najednou objevilo plno fanoušků viktorie. Šlo o buď o fanoušky, který na "tvrdo" nikomu nefandilo, max. přáli více Slavii, nebo spartě, nebo fanoušci, kteří nikomu nefandili a najednou začli plzni. Znám i případy, kdy fanoušek sparty, nebo Slavie, najednou začal fandit viktorce. Naštěstí , co znám, jsou to případy hlavně sparťanů :).
          Jinak v Rokycanech a okolí bydlí plno fanoušků Slavie, stejně tak i sparty. Akorát je to tu prostě opticky málo vidět z důvodu, že plno lidí tady teď prostě přeje viktorii. ikdyž nejsou aktivní fanoušky. Navíc, většina těch přeběhlíků jsou stejně jen tlučhubové v hospodě.
          Jediná nevýhoda je v těch mladších, kterým je pod 20 let. Tím že, viktorii se daří už poměrně dost let v kuse, tak tyhle nový fanoušci většinou jsou vedeni fandit ji, zatímco dříve bylo to klasické rozdělení Slavia, sparta.
          Ale tohle platí pro hodně oblastí okolo Plzně, ale i ze vzdálenějších míst Plzeňského kraje. Já znám osobně i aktivní fanoušky Slavie z Plzně a hodně blízký okolních měst. Zrovna známej mi povídal, jak minulý víkend byl ve Františkových Lázní a byl se v slávistickém triku zeptat v hospodě, jestli budou pouštět večer Slavii v Teplicích a všichni tři barmani byly slávisté a ikdyž tam byly rezervované stoly, tak mu tam zařídili místo a večer byl překvapenej, kolik slávistů tam v hospodě je, plus jednoho místního viktoriána, který tam od ostatních sodu.
          Takže takhle stručně je pro vysvětlení :)

          • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

            honzah (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 16:39 |  
            0 0

            Já to znám v Hořovicích (okres Beroun, ale už blízko hranic s okresem Rokycany). 15 let zpátky tam bylo rozdělení tak 40 - 40 - 20 (40 Příbram - 40 Sparta - jen 20 Slavia, zatímco Plzni se tam fandilo jenom v hokeji). Poslední dva roky tam vylezli fanoušci úspěchu - slávisté :-) Když jsem tam byl v hospodě na jarním derby, mírně převažovali slávisté nad sparťany. Když jsem byl na podzim na Plzeň - Slavia, byla v hospodě směs slávistů a sparťanů, ale Slavii fandili všichni :-)

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      dalislavista     před 6 lety 01.09.2018 11:08 |  
      0 0

      Odkud přesně?

  5. Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

    Billy01     před 6 lety 31.08.2018 19:23 |  
    6 2

    Já se moc těším, ale zároveň je pro mě zklamání, že nejsme schopni vyprodat náš stadion... Fakt je to trapas! Ať Slavia vyhraje!!!

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 10:36 |  
      3 0

      Tak je to skoda. Zase prijede nejaky provincni klub (kteremu se sice ted par let dari, ale porad je to provincni klub bez tradice...).

  6. Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

    Grobar     před 6 lety 31.08.2018 19:34 |  
    14 4

    To nám to kolo pěkně začíná. Video je úplně k ničemu, to co se stalo před chvílí na Letné nemá obdoby. Jestli nás zítra zaříznou takovým způsobem tak za sebe neručím!

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      knl66 (přítel SN)     před 6 lety 31.08.2018 20:06 |  
      3 10

      Máš na mysli to Frýdkovo rameno?

      • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

        Fulham     před 6 lety 31.08.2018 20:13 |  
        1 0

        :-))))

      • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

        Grobar     před 6 lety 31.08.2018 20:17 |  
        0 0

        :)

      • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

        donford     před 6 lety 31.08.2018 20:39 |  
        6 0

        Ramínko nebo nadlokýtek? :-)

        • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

          buri     před 6 lety 01.09.2018 08:28 |  
          1 0

          Hrál umyslně rukou...

        • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

          donford     před 6 lety 01.09.2018 10:48 |  
          0 0

          Kluci, to byl jasnej nadlokýtek proti míči. Tedy tutová pentle (a nebo zřejmě již pomalu tradiční šedá zóna u VARu, za přísného, zájmově "neutrálního" dohledu Chovance) :-)

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      kalex     před 6 lety 31.08.2018 21:07 |  
      5 1

      To už není ani k smíchu. Na druhou stranu my si to uhrajem sami, ikdyž a to se kaju i nám občas pustí chalupa, pak vlezou do Evropy a nestačí se divit rovině. Jsme lepší a i ta posraná plzeň taky. Teď jsem se pohádal s jedním sparťanem. Starší chlap tak kolem padesáti, že prý úhel ruky do třiceti stupňů a že to bylo na bylo skoro na rameno. A že neznám pravidla. No ty vole tak to mi vyliž prdel. Piča ať si hrajou v Rumunsku a nepoukazujou na ty nepráva, co se jim tu déjí. Jediné štěstí je, že tam mají cholerika na střídačce a pitomce ve vedení. Do té doby budu klidný.

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      Crispo     před 6 lety 31.08.2018 21:08 |  
      5 0

      Ber to tak, že půlka rozhodčích by to nepískala a půlka ano. Podívej se do zahraničí jak s tím videem rozhodčí bojují. Ti naši doplácí na to, že minulou sezonu se jim při rozhodování u obrazovky dařilo prakticky bez chyb, ale jak vidíme tak chyby se dějí po celé Evropě včetně MS.
      Částečně mě uklidňuje to, že Dukla byla neskutečně slabá a prohra se dala čekat, sotva si přihráli, byli všude pozdě, naivní impotentní fotbal. A co mě hodně pobavilo, byla oslava Kangy, který navazuje trošku na LoboToma, byl to hezký blikanec. Všechny spoluhráče pošle u oslavy gólu do háje, a oslabí mančaft na Baník. Prostě jedinečný hráč.

      • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

        dalislavista     před 6 lety 01.09.2018 10:59 |  
        0 0

        Kdyby se to derby na Letné hrálo pod Chovancovým dohledem dnes, 3:3 by rozhodně nedopadlo. Video je stejné, noty nové...

        • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

          Crispo     před 6 lety 01.09.2018 11:57 |  
          5 0

          Chápu tyhle názory, možná máte všichni kdo tvrdíte, že to je Chovancovo Berbrovská práce, pravdu. Mě zkrátka tohle podezřívání přestalo bavit. Když vidím, že si Škoďák za celý zápas nezpracuje míč, Sýkorka z malého vápna trefí gólmana nebo tribunu atd.tak to mě trápí více než rozhodčí. Až uvidím, jak je evidentně lepší tým řezanej a neprávem prohraje nebo remizuje, tak uznám, že rozhodčí měl noty. Když ale vidíme naopak to jak, pro Plzeň není písknutá jasná penalta, za brutální loket Komličenka není ani žlutá karta, tak nemůžu říct, že rozhodčí šel proti Bolce, když nevyloučil Krmenčíka, to jen takový příklad.
          Více bych se zaměřil na výkony hráčů, než to jestli rozhodčí spornou situaci posoudil ve prospěch silnějšího psa. Je celosvětově známo, že rozhodčí mají tendenci "pomáhat" silnějším klubům. Jasný příklad je Slavia. Před vstupem nových vlastníků jsme měli k penaltě pro nás tak blízko, jako Pelta k ceně za boj proti korupci, ale v titulové sezoně jsme si na nepřízeň rozhodčích nemohli stěžovat, a pochybuji, že by to bylo tím, že někdo od nás šel za StBerbrem a žádal u něj přízeň, nebo že by Listkiewicz rozhodčím říkal, že mají pískat rovinu. Chovanec je jen loutka, v rukou to mají především hráči. Až se na malém vapně přestanou kopat útočící hráči za uši, a obránci nahrávat soupeři (viz. včera gól Kangy) tak si potom můžeme stěžovat na rozhodčí.
          Nechci aby to působilo jako manifest obhajující čistotu rozhodčích a VARU, na tribuně si na ně taky umím zanadávat, ale když se na to podívám selským rozumem, tak Plzeň i sparta už dávno mohli ztratit více bodů, kdyby jejich soupeři měli například větší kvalitu v útoku.
          A tohle, dovolím si říct památné derby, byla hlavně ukázka toho jak se nechovat na hřišti, když hraješ derby na Letné, kde tě v mrazu podporuje plný kotel slávistů a ty se vyflákneš na první poločas. Mohli jsme tam vyhrát, kdyby naši borci neměli první poločas v hlavách, že si jdou jen zahrát.

          • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

            Vladko (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 12:36 |  
            1 1

            Rozhodčí nevyloučením Krmenčíka nešel proti Bolce, ale proti Slávii. Frýdkova ruka nebyla sporná situace, ale jasná pencle a možná i červená (úmyslná ruka). Ale určitě žlutá,

            • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

              dalislavista     před 6 lety 01.09.2018 14:16 |  
              0 0

              Přesně to jsem chtěl napsat. Nevylouceni krmelce bylo proti nám (a myslet si, že ho šlápl náhodou, to si může myslet jen naiva). Dále bych chtěl zdůraznit, že pentle proti Spartě se nepiskly min. 2 za rucel

              • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

                dalislavista     před 6 lety 01.09.2018 14:18 |  
                0 0

                S..., kdyby to byla náhoda, pisklo se už něco i proti Spartě. Takže věřit na "náhodu" nebudu.

                • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

                  honzah (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 16:44 |  
                  0 0

                  To mi připomíná Vl. Růžičku, který tvrdil, že když hrají oba týmy opticky stejně tvrdě, ale přes tenkou čáru hokejových pravidel jsou zákroky třeba v poměru 1:5, tak rozhodčí z toho raději udělá 3:3 na vyloučení, aby si nikdo nestěžoval.

            • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

              Crispo     před 6 lety 01.09.2018 16:02 |  
              1 0

              Pointa mého příspěvku je někde jinde. Prostě se více soutředím na výkony týmů než na rozhodčí. Ti dělali chyby vždycky a vždycky dělat budou. Ať už úmyslně nebo ne.

          • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

            Jachym     před 6 lety 01.09.2018 13:14 |  
            1 0

            Naprostý souhlas. V lize už také máme nějaké jméno, a je to vidět i na počtu penalt, které kopeme, třeba právě ve srovnání s Plzní. Tytam jsou doby, kdy jsme na penaltu čekali měsíce i roky. Samozřejmě jiná situace je v evropských pohárech, kde jsme v konfrontaci s protežovanými Kyjevy za otloukánky.

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      knl66 (přítel SN)     před 6 lety 31.08.2018 21:16 |  
      2 16

      Nejsem rozhodčí, ale jako pentle mi to po videu nepřipadá. Na první pohled ano, po videu ne. Pardon, pánové, fakt tam vidím rameno. :)

      • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

        hajnej     před 6 lety 31.08.2018 21:44 |  
        2 11

        Já taky, hodně sporná situace, nepískal bych.

        • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

          Snivec     před 6 lety 31.08.2018 22:24 |  
          7 0

          ve starem vydani pravidel byl takovy obrazek, ktery urcoval jasne, co je ruka. Frydek proste hral rukou, byla to sice ruka u rameme, ale bylo to ruka. Pravidla sice pisi, pokud si rozhodci neni jisty, ma piskat pro branici tym, ale tohle byla proste ruka.

          • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

            knl66 (přítel SN)     před 6 lety 31.08.2018 22:50 |  
            4 8

            Skoro to vypadá, že bych měl hodit ručník do ringu a změnit názor... :)
            Tak ustoupím jen tak napůl: kdyby za tohle měla být penalta proti nám, řval bych jak protržený. Kdyby tohle měla být penalta pro nás, byla by mně pravda ukradená a jásal bych jak protržený. :)

            • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

              Snivec     před 6 lety 31.08.2018 23:12 |  
              4 0

              :) rozhodne nemusis hazet rucnik do ringu. Ja jsem si stahnul pravidla od Facru a z toho dokumentu jsem se nedozvedel, co je dnes pocitano jako ruka. Pouze jsem si tam precetl, pokud si nejsi jisty, piskas pro branici muzstvo. Tzn. jsi si jisty, pisknes ruku a je to v poradku, nejsi si jisty, piskas pro branici duzstvo a je to take v poradku. V praxi to znamena, muzes si vybrat :)

              • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

                knl66 (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 00:25 |  
                2 8

                Jj, tohle už tady někdo citoval. Prostě vyber si, co chceš a tak to foukni. Ale dneska je ruka ve vápně snad jen to, když obránce tu mičudu chytne do koše. :(
                Budu v menšině, tu Frýdkovu ruku bych nepískl, pardon, pardon. Ale uznávám, že z hlediska výkladu je to jedna velká hnusárna, kdysi byla jakákoliv ruka na penaltu.

                • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

                  ervin     před 6 lety 01.09.2018 09:46 |  
                  2 4

                  Začni od toho že navštívíš očního specialistu a nepiš takové blbosti ale objednej se včas trvá to dlouho...

                  • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

                    knl66 (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 11:28 |  
                    1 0

                    Ty nemáš pocit, že dneska si rozhodčí obhájí skoro všechno, hlavně co se týká ruky ve vápně?
                    Přečti si pravidla, výklad může být všelijaký - deset rozhodčích, deset názorů. Už jen třeba výraz "přirozený pohyb" - jaký přirozený pohyb ve vápně?

                    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

                      dalislavista     před 6 lety 01.09.2018 14:10 |  
                      1 0

                      Přirozený pohyb rukou mi přijde onanie.

                      • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

                        Jachym     před 6 lety 01.09.2018 14:14 |  
                        1 0

                        To už je zoufalý počin, kdy lidi berou věci do svých rukou...:-))

            • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

              donford     před 6 lety 01.09.2018 10:36 |  
              0 0

              Protržená bývá přehrada, tebe bych v tom případě cos uvedl, tipoval na přetrženého. :-) Ale kdyby dnes večer Ardeleanu odpískal zaslouženou a spravedlivou pentli proti Plzni, což se zajisté v žádném případě nestane, protrženě či přetrženě bych ječel také.

              • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

                Boss82     před 6 lety 01.09.2018 21:50 |  
                0 3

                Vidíš - a písknul pro nás penalty hned dvě a navrch vyloučil Hubníka. Celá tahle hysterie okolo rozhodčích a připískávání Plzni je strašně přehnaná a dost zbytečná.

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      Edenjejenjeden     před 6 lety 01.09.2018 06:04 |  
      6 1

      Nejen rameno,ale nepřirozený pohyb ruky,která zvětšovala tělo,a zároven Frýdek šel proti míči,to rozhodně nebyl přirozený pohyb

      • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

        bongor     před 6 lety 01.09.2018 06:38 |  
        7 2

        A za ním už nabíhal Duklák.Zkrátka ta stará "dobrá"sralta.

  7. Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

    Grobar     před 6 lety 31.08.2018 20:41 |  
    20 5

    Zápas nebude vyprodaný. Velká škoda. Ceny vstupenek jsou přemrštěné. Pokud teď máme ekonomicky silné mejitele, měla by být priorita vyprodaný stadion. Na méně atraktivní zápasy bych snížil vstupné ještě víc. Věřím že by chodilo na každý zápas minimálně patnáct tisíc diváků.

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      Ondráš     před 6 lety 31.08.2018 21:28 |  
      28 6

      Tohle beru jako obrovskej přešlap našeho vedení, respektive lidí, kteří nastavují ceny lístků. Jak je možný, že se po loňské sezoně nepoučili?? Tehdy na ceny nadávali jak Slávisti, tak Plzeňáci..a zrovna Plzeň teď na LM nasadila luxusní ceny a to tam přijede i Real Madrid. K nám přijedou obyčejní burani a máme ceny jak na Ligu mistrů - v zápase, kde potřebujeme každý hlas.

      • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

        Jachym     před 6 lety 01.09.2018 10:37 |  
        1 0

        Souhlasím, že ty ceny na ligu jsou velmi přestřelené. Nicméně si nemyslím, že ceny Plzně na zápasy LM jsou luxusní, pokud tedy je to myšleno ve smyslu cenově extrémně příznivé. Pokud se dívám dobře, začíná balíček od 2 850 Kč, což je téměř 1 000 Kč na zápas. Pravda, na západě za LM asi běžné ceny, ale v našich podmínkách je to docela "pálka"...

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      Snivec     před 6 lety 31.08.2018 22:59 |  
      10 3

      Ano, vyprodano nebude diky cenam. Devet stovek na vychod je proste mimo realitu. Je to cele nastavene na maximalni prodej permic, kdy permice na sever vlastne stoji jako dva listky na zapas s plzni. Vedeni ti jasne rika, bud chytry a kup si permici. Dobre, budeme mit prodano plno permic, ale lidi ktere si timto presvedcil, prijdou za sezonu parkrat. Tzn budes mit prodane permice, ale "presvedceni" lide prijdou pouze na atraktivni zapasy. Podobny extrem je, ze das velmi nizke vstupne. Opet tito lide prijdou jednou, dvakrat, ale pravidelne ti chodit nebudou a rozhodne ti nebudou delat prumerne navstevy 15 tisic. Idealni reseni je ponechat listky na zapasy prvni s druhym a derby v kategorii Z2, prednostni prodej pro slavity apod. Bezne zapasy v kategorii Z1, Slavia ma proste svoji cenu!

      • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

        hamlo1 (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 06:52 |  
        7 0

        já si taky kupuju pro rodinu tři permice abychom viděli derby, poháry. Máme to ale 150km, takže pokaždé se jít nedá i kvůli času. Když nemůžu jet, tak bych svoji permici někomu půjčil, jenže to 150km od Prahy nikdo nechce z těch, které znáš a cizím to nejde.Chtělo by to nějakou vazbu na prodej lístků, že tvoje místo je volné, klidně i za pakatel, když už jednou zaplacené je. Jinak jsem nebyl jen na Karviné

        • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

          Snivec     před 6 lety 01.09.2018 08:44 |  
          2 0

          funguje nebo to aspon fungovalo na ticketportalu. Musis tam byt zaregistrovany, na svoji registraci mit koupenou permici, pak sve misto muzes dat na urcity zapas k dispozici a za to ziskavas body pro nakup ve fanshopu.

          • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

            Jachym     před 6 lety 01.09.2018 10:40 |  
            0 0

            Tak to bylo super a bylo by to přesně to, po čem jsme tady někteří volali. Nicméně jsem nikdy nečetl o tom, že tato možnost, která již dobře funguje v Plzni, by měla platit i u nás. A to jsem četl zdejší i oficiální stránky SKS včetně diskusí celkem pravidelně.

      • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

        Martin 58     před 6 lety 01.09.2018 07:33 |  
        4 7

        Bude-li někdo chtít, vezmu ho na druhou permici na Východ do středového sektoru, 18. řada, za 500,-. t 608975150.

        • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

          smely (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 09:29 |  
          4 2

          Cvoe, jako fakt, jo...? Tak ať ti to pjeto slouží...

          • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

            Jachym     před 6 lety 01.09.2018 10:42 |  
            4 2

            A co je na tom špatného? Samostatný lístek na východ stojí mnohem víc. Pro zájemce je to mimořádně výhodné.

            • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

              smely (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 13:53 |  
              5 2

              Úhel pohledu, když beru někoho na druhou permici tak zadara, max za pivko...ale každej sme nakej, no...:-)

        • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

          Martin 58     před 6 lety 01.09.2018 11:37 |  
          0 0

          Možný rovněž převod této permanentky na Vaše jméno, za 3 000 Kč vč. tohoto zápasu (celkem 12 zápasů). Východ, sektor 115, řada 18. sedadlo 5. Martin tel 608 975 150.

      • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

        Grobar     před 6 lety 01.09.2018 07:48 |  
        1 5

        Co se týče permic, tak mělo být jasně řečeno už před sezonou kolik budou stát lístky na Plzeň apod. Určitě by se jich prodalo mnohem více. Měla by existovat možnost zrušit permici na určitý zapas, ať místo nezůstane zbytečně prazdné. Jsem skálopevně přesvědčen že za nízké ceny vstupenek/permanentek by jsme měli na ligu průměr přes 15 tisíc. Otázka potom je, jak je to přesně s finanční fair play od uefamafia, jestli je možné mít velký rozpočet i bez vydělaných peněz např za vstupné, apod.

        • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

          Snivec     před 6 lety 01.09.2018 08:40 |  
          3 0

          to se muzeme pouze dohadovat, zda by chodilo vice lidi. Ceny jsou stejne, jako minulou sezonu, derby a zapas s plisni budou Z3. Ja si myslim, ze lidi kteri chteji chodit, tak si proste koupi permici. 1900,- na celou sezonu neni tolik a nehlede na pocit "jsem slavista, mam permici".

          • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

            donford     před 6 lety 01.09.2018 10:41 |  
            0 0

            A oproti minulé sezoně, se prý lidem zvýšily platy o 10-15%, jak praví libozvučné statistiky.

          • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

            dalislavista     před 6 lety 01.09.2018 10:43 |  
            2 0

            No právě to je o tom, žena takový zápas už za tyhle ceny nenalákáš někoho dalšího do auta, dříve jsem o volal slávisty, co pravidelně nejezdí, a někoho jsem navíc sehnal (máme to 100 km), ale takhle? Upřímně, ani to nezkousim, zbytečná námaha...

          • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

            Gillan     před 6 lety 01.09.2018 13:34 |  
            4 4

            Takový pocit mám i bez permice. A permice se mi vzhledem k mému zaměstnání vůbec nevyplatí.Ovšem nechápu, proč mám za to, být trestán?? 890,- na ligu je megazlodějna.Jsem hospodskej, můžu si to dovolit,ale už z principu si takhle předražený lístek nekoupím.Je to jen obyčejný ligový zápas.

            • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

              Snivec     před 6 lety 01.09.2018 14:43 |  
              1 0

              proc trestan? Nikdo te prece k nicemu nenuti. Ja jsem ted dokupoval jeden listek tchanovi za 690,-, kdyz se pozde rozhoupal, ma to drazsi, mohl mit listek za 420,-

              • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

                Gillan     před 6 lety 01.09.2018 14:58 |  
                1 3

                Jo, to jsem taky mohl mít.Do sektoru 122, hned vedle Plzeňskýho kotle.To je za 420,- hodně ubohý.Na česekou ligu.

        • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

          DKNL     před 6 lety 01.09.2018 08:49 |  
          5 0

          Myslím si, že cena lístků má být stejná na celou sezonu, je to pořád stejná soutěž. Max. o něco víc na nadstavbu, ale v principu by měl klub upřednostnit plné hlediště, peníze pak přijdou. Je to jak za Jarolíma, kdy mi to připadalo, že jsme zpychli a ceny tenkrát nasazovali taky neskutečné.A poloprázdné hlediště není pro hráče dobré.Já mám tedy permici, i kdybych na každý zápas nemohl, mám klid s lístkama.Klub si musí vybrat, buď menší zisk a plno, nebo nevyprodáno a pro hráče horší pohled do hlediště. Stejně jsem si ale myslel, že lístky zmizí za pár hodin.

          • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

            dalislavista     před 6 lety 01.09.2018 10:38 |  
            4 0

            Spíš než za Jarolíma to bylo za Doležala s Rosenem. Slavia byla PRODUKT, co má svou cenu. K té ceně na Plíseň - to prostě není dobré - chtít 900 na východ? Tohle je hloupé, kdo chodí pravidelně půjde na permici, ale když chceš někoho přesvědčit aby jednorázově šel, tak ta cena to zabije. Takže radši budeme mít návštěvu kolem 15 tisíc než plnej stadion...

          • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

            Ragnarok     před 6 lety 01.09.2018 11:59 |  
            0 0

            Kdyby bylo jisté, že bude hrát nový Rosický a Messi v jedné osobě, vyprodáno by bylo.

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      Ragnarok     před 6 lety 01.09.2018 12:00 |  
      0 1

      Cena je ok. Dáš nízkou cenu a peníze skončí místo v klubu v rukou překupníků. Uvidíte, jaká cena bude na Real Madrid v Plzni. Podle mne se plzeňákům cenově vyplatí jet do Madridu i s cestou.

  8. Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

    RoumiSKS     před 6 lety 01.09.2018 08:33 |  
    1 0

    Ahoj všem,

    mám jeden lístek do kotle navíc, sektor 108, řada 4, sedadlo 1. Cena 420, nechám za 400, klidně i za méně.... Možnost předání před stadionem do 17:00. Měl by někdo zájem?

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      RoumiSKS     před 6 lety 01.09.2018 09:42 |  
      0 0

      kdyby měl někdo zájem - 732 152 776

  9. Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

    davidovky1     před 6 lety 01.09.2018 09:17 |  
    0 1

    Mám jednu pernamenku na víc,paní nemuze jít.Je to tribuna sever 27řada místo11.Cena dohodou.Kdo má zájem tak volat na tel:720 987 689.

  10. Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

    o5aradecek     před 6 lety 01.09.2018 09:26 |  
    0 1

    Koukám, že docela dost slávistů nabízí své lístky ostatním, tak jsem zvědav, kolik nás tam nakonec bude. Každopádně musíme předvést skvělý výkon, proměňovat šance a Ondra Kolář musí dneska chytit i něco navíc. Tipuji naši výhru 1-0.

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      DKNL     před 6 lety 01.09.2018 10:42 |  
      1 0

      Můj tip 3 : 0 pro nás.

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      utrzeny_ze_retezu     před 6 lety 01.09.2018 15:47 |  
      0 0

      Njn, na spartu se ale přeprodávaj líp...

  11. Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

    cage10     před 6 lety 01.09.2018 09:38 |  
    2 0

    Venku počasí, že bys ani psa nevyhnal... Nicméně já doufám, že ty plzeňský psy dnes z edenu pozenem s pořádným přidělem.....

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      padre     před 6 lety 01.09.2018 16:34 |  
      1 0

      Už se těším, jak budeme hnát ty psy svinským krokem jak bača ovce!

  12. Dnes to bude dobre

    Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 10:44 |  
    2 0

    Uz se nemuzu dockat. Vyrazime cela rodina. Dest, nedest. Plzen bych vubec nepodcenoval, porad ma o 3 body vic nez my. Na druhou stranu mam strasnou chut je dneska "uplne roztrhat" uz se nemuzu dockat az na ne vlitneme. Ja citim v kostech, te to bude dnes dobre. Vlitneme na ne, ze se nebudou stacit divit, kde jim hlava stoji. Vyhra 3:1 pres nasich mnoho dalsich nevyuzitych sanci.

    • Re: Dnes to bude dobre

      DKNL     před 6 lety 01.09.2018 11:04 |  
      0 0

      Kéž by.

  13. Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

    sTizz (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 11:10 |  
    3 0

    Dnes zopaknem vysledek 5:0 ;)

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 12:29 |  
      4 0

      Málo. :-)

  14. Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 11:13 |  
    4 0

    Dnes je mě všechno jedno,jen porazit estébáky jakýmkoliv způsobem a to je to o co tu kráčí.Řečeno slovy herce Stalloneho z jednoho filmu, plísen je zlo a my ho musíme vymýtit :-)))))

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 11:53 |  
      2 4

      Jakymkoliv FEROVYM zpusobem..

      • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

        Arutha     před 6 lety 01.09.2018 12:02 |  
        3 1

        Na jednu stranu s vámi souhlasím, na stranu druhou si říkám, že vidět plísňáky hýkat po ochutnání vlastní medicíny by také nebylo úplně k zahození...

        • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 12:23 |  
          4 1

          Nejsme, a doufam ze nikdy nebudeme, jako oni.. bohate mi bude stacit, kdyz nam videorozhodci potvrdi Ardeleanem chybne neuznany vitezny gol..

          • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

            vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 14:40 |  
            4 0

            Já jsem jiná natura ja bych se klidně spojil s dáblem aby Slavia byla úspěšná a vím o čem mluvím.

            • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

              Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 16:05 |  
              3 0

              "Proti zlu (klidne i) zlem, ale nestat se grazlem...".

              • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

                Jachym     před 6 lety 01.09.2018 16:28 |  
                0 0

                A bojovat o štěstí se zatnutou pěstí...

                • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

                  Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 02.09.2018 01:06 |  
                  0 0

                  :-) Jo. jo. Ještě starej dobrej Daník...

      • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

        VanDel     před 6 lety 01.09.2018 13:17 |  
        11 1

        Vražda na tyranu, není zločin......takže asi tak :)

        • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

          vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 14:41 |  
          3 0

          TAK NĚJAK :-)

        • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

          obiwan     před 6 lety 01.09.2018 15:42 |  
          2 0

          Vtipný, jen mě mrzí, že mě to nenapadlo jako prvního:-)))

  15. Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

    Travinho     před 6 lety 01.09.2018 12:32 |  
    0 0

    Četl jsem na Twitteru, že jsme blízko příchodu hráče ze Zlína, tak jsem obvolal známé z mého rodného města a prý se po celém městě mluví o tom, že k nám půjde Traore. Zajímalo by mě, co je na tom pravdy, ale úplná blbost to asi nebude.

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      Arutha     před 6 lety 01.09.2018 13:27 |  
      4 0

      Za tři týdny mu bude 30, takže žádná velká perspektiva... Nemůžu říct, že by mě v zápasech Zlína, které jsem viděl, nějak zvlášť uhranul. No, sportovní úsek ho určitě má lépe nasledovaného než já a nejspíše ví proč ho chtějí, pokud je to tedy pravda...

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      guyincognito     před 6 lety 01.09.2018 13:48 |  
      0 0

      Jako krátkodobé řešení pro horizont dvou, maximálně tři let za přijatelnou cenu dobré řešení...ideál by byl nakupovat hráče mladší, ale i v nedávné minulosti najdeme několik případů, kdy byl příchod hráče kolem třicítky terno...viz Brabec, Bílek, do určité míry i Piták atd...

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      Edenjejenjeden     před 6 lety 01.09.2018 14:05 |  
      1 0

      Jako nouzové řešení,a pro rožšíření kádru budiž,ale já teda stále doufám,že se díváme do jiného moravského města.

      • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

        kalex     před 6 lety 01.09.2018 18:00 |  
        1 0

        Houska?

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      Pinturichio     před 6 lety 01.09.2018 14:15 |  
      2 0

      Upřímně nevím přesně na jaký post se s nim pocita, ale v kontextu zimního odchodu Součka by to snad dávalo smysl.

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      jarodo57     před 6 lety 01.09.2018 16:45 |  
      0 0

      ten co hrál včera za Lyon je jiný bourák

  16. Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

    judu81     před 6 lety 01.09.2018 12:45 |  
    2 0

    Dnes sa bohužiaľ potupy Plzne v Edene neviem osobne zúčastniť. Slávisti, ak niekto ešte nemá vstupenky, prosím Vás, ozvite sa mi. Bola by škoda, ak by prepadli (hoci chápem že ešte sú dostupné aj cez Ticketportal). Mám 2 ks do sektoru 103, rad 4. Cena dohodou. Stali 1780, dám ich aj za 1200 Kč. Kto má záujem, píšte mi na judu81@gmail.com. Peniaze mi budú stačiť aj po zápase. Pomohli by ste mi. Vďaka!

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      judu81     před 6 lety 01.09.2018 13:54 |  
      1 0

      Predané.

      • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

        Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 13:57 |  
        2 0

        Super... My ostatni hura do Edenu!!!

  17. Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

    Miki77 (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 13:37 |  
    0 0

    Ahoj, kdyby měl někdo zájem zbyl nám jeden lístek do sektoru 129.

  18. Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

    obiwan     před 6 lety 01.09.2018 15:44 |  
    1 3

    Tady všichni píší, jak jim zbyly lístky...doufám, že Plzni zbydou oči pro pláč:-) Ale je fakt, že narazíme na jinou plíseň, než byla ta, co jsme ji na jaře nepustili za půlku...Docela mám obavy, Vrba se dvakrát přechytračit nedá a krmelec má fakt formu:-(

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      michal80     před 6 lety 01.09.2018 16:12 |  
      7 0

      přestaňte s tou plísní pořád sejčkovat, že to nepůjde, že krmelec atd... Musíme připravit plzeň na ligu mistrů. Dáme jim 4:0, ať si už zvykají na příděl v LM :-)

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      Max1     před 6 lety 01.09.2018 16:12 |  
      6 1

      Plíseň hraje prd, stejne tak nejpřeceňovanějši útočník v historii ligy Krmencik. Povedl se jim jeden zápas, zbytek byla klika nebo "přízeň" sudich.

      • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

        bongor     před 6 lety 01.09.2018 16:39 |  
        1 0

        Oni mají na výši PR,ale stejně ještě nedosahují úrovně "svého mistra":divím se,že Krmelce nekoupila Barca,když jí odešel CR7.Ovšem na RB ještě nemají ani náhodou,to jsou šmejdi se vším všudy,viz Schick za miliardu,jako následek jejich skvělý Pu.Re.

        • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

          biggris (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 17:12 |  
          3 0

          Mam tuseni, ze cr7 z barcy nikdy neodesel

  19. Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

    Jachym     před 6 lety 01.09.2018 16:57 |  
    1 0

    Tak vyrážíme do Edenu. Pokud vyhrajeme, můžeme poskočit až o čtyři místa v tabulce, pokud tedy Zlín mezitím porazí Příbram!

  20. Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

    Novi.sks     před 6 lety 01.09.2018 17:07 |  
    2 0

    Prší prší jen se leje, dneska Plzeň přejedeme! :-)

    Hurá do Edenu!

    • Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 01.09.2018 17:43 |  
      1 0

      Tak zatim v Edenu jen lehounce mrholi, ta poradna boure zacne az v 19 hod...

  21. Re: Chystá se důležitý zápas s Plzní

    kalex     před 6 lety 01.09.2018 23:00 |  
    0 0

    Jak jsem včera psal, že jsem se pohádal se strécem Sparťanem o té pentli a že má kolem 50ky v hospodě u stadionu Slovácka.... Tak dnes tam ty 50tky fakt slavil. A gratuloval nám k výhře! Všichni rudí nejsou neandrtálci.