Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (62)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Bucha

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 11:48 |  
    18 0

    https://www.sport.cz/fotbal/synot-liga/clanek/1017902-slavia-se-kvuli-odchodu-buchy-do-plzne-obratila-na-sbor-rozhodcu-ve-hre-jsou-miliony.html#hp-sez

    jsem rád, že jsme kauzu zdrhnutýho spratka nenechali usnout... jde o princip a velmi nebezpečnej precedenc, kdy by pak takhle mohli zdrhat všichni z platný profesionální smlouvy, jen že si vymyslej nějakou blbost, a kvůli tomu si v pohodě zruší smlouvu, FAČR mu druhej den zaregistruje v novým klubu jako by se nechumelilo... takhle to přece nejde dělat... ještě k tomu k berbrovsko-prádelnickýmu xindlu… no jsem moc zvědav, jak ta svoloč ze svazu rozhodne... jestli pro plzeň a Buchu, tak si do budoucna pěkně naserou do kalhot... a chlapeček si teda sportovně opravdu pomohl, když nebývá ani na lavičce...

    • Re: Bucha

      smely (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 11:53 |  
      9 0

      ja myslim, ze nebejva v nominaci prave z toho duvodu, ze pradelna tusi, ze by se mohlo jednat o neopravnenj start a tim padem by prilis o body...zrejme se ceka do vyreseni situace...ale je to jen muj osobni nazor...at si delaj co chtej...

      • Re: Bucha

        slaviator     před 6 lety 29.08.2018 12:18 |  
        1 1

        Je to přesně tak...

      • Re: Bucha

        pinochet     před 6 lety 29.08.2018 12:45 |  
        5 1

        To možná taky, ale nic si nelakujme, hlavně to byl alibistickej dřevák. Jestli za něj dostaneme od Plísně 15 mega, tak obchod roku.

      • Re: Bucha

        mis3     před 6 lety 29.08.2018 13:17 |  
        10 0

        no ale Vrba tvrdí, že mají v záloze přetlak a musí si svoji šanci vyčekat. To si teda pomohl, Jeliman, při současné marodce by si určitě zahrál, takhle bude rok v juniorce, pak rok ve Vlašimi a pak bude rok nosit vodu hovadům typu Limberský. Fakt výhra...

        • Re: Bucha

          Pepino44     před 6 lety 29.08.2018 13:50 |  
          5 0

          Od kdy pije Limberský vodu ?

          • Re: Bucha

            Jachym     před 6 lety 29.08.2018 13:59 |  
            0 0

            Vždyť i ten alkohol, kterej chlastá, tvoří v drtivé většině H20...:-)

        • Re: Bucha

          slaviator     před 6 lety 29.08.2018 14:40 |  
          0 0

          Za tři sezony Limberský už hrát nebude

          • Re: Bucha

            mis3     před 6 lety 30.08.2018 10:03 |  
            0 0

            vsadím se o jeho nabouraný Bentley, že hrát bude...

        • Re: Bucha

          milos2     před 6 lety 29.08.2018 15:08 |  
          0 0

          Ovšem Paclík chodí po světě a kamarádům vypráví, že s Buchou udělal možná obchod života a bude to nový Rosický. Otázka je nakolik mluví Vrbovi do sestavy a nakolik v jeho nenastupování hrají roli další, zde již zmiňované, důvody...

          • Re: Bucha

            bramburek (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 15:58 |  
            2 0

            tak to si ten prádelník chodit po světě a vyprávět může... ale je to úplná hloupost... Rosický v jeho věku převyšoval celou ligu, hrál za dospělou reprezentaci, a přestupoval do Dortmundu za 500 milionů... Pavlíček bude hodně rád, když tu ligu bude vůbec někdy kopat...

      • Re: Bucha

        Lord_Edmund     před 6 lety 29.08.2018 14:13 |  
        1 4

        Když FAČR akceptoval to , že je volným hráčem a zaregistroval ho u Plzně, tak by určitě nešlo o neoprávněný start a Plzeň nemůže být sankcionována.Tohle bude ještě hodně zamotané. Jestli si dobře vzpomínám, tak tahle situace v lize ještě nikdy nenastala. Většinou hráči mohli jednostranně odstoupit od smlouvy, když jim klub po určitou dobu neposílal peníze. Bucha možná do světa fotbalu díru neudělá, ale jeho jméno se proslaví stejně jako Bosman.
        Celá křivárna je nejspíše z dílny SportInvestu a podle mě má máslo na hlavě i FAČR, ale protože bude o celé kauze rozhodovat zase FAČR prostřednictvím komise, tak z toho pro Slavii nic dobrého nekouká a odvolání u orgánů UEFA , tak tam asi taky nebudeme zrovna oblíbení :-)). Berbrovci na FAČRu si jsou jistí svoji "pravdou".

        • Re: Bucha

          slamacek (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 14:51 |  
          0 1

          Myslim si, ze Facr ma tady ruce ciste. Dostal jednostrane vypovezeni smlouvy, tedy hrac je amater. musi zkoumat jestli uplynulo 30 dni od hracova posledniho zapasu, coz asi probehlo a tedy mohl hrace registrovat. Potiz v tomto bude zrejme plzen jak zminuji v jinem prispevku

    • Re: Bucha

      utrzeny_ze_retezu     před 6 lety 29.08.2018 12:14 |  
      2 0

      Těch 15 mega za něj ale nejspíš zaplatí Plzeň.

    • Re: Bucha

      M@rvin     před 6 lety 29.08.2018 12:35 |  
      18 0

      Nebezpečný precedens to je každopádně už teď bez ohledu na to, jaké rozhodnutí padne. To případné odškodné, aby mělo nějaký smysl, musí být v řádu násobků reálné tržní hodnoty hráče, jinak je to naprostý výsměch.

      Přijde nabídka na hráče, sám hráč chce přestoupit, ale kmenový klub ho nechce prodat? Nevadí, prostě vypoví smlouvu a nový klub ho podepíše zdarma. To odškodné za něj pak samozřejmě rád uhradí, vždyť byl stejně připraven za něj zaplatit. Jediný, kdo na tom bude vždy tratit, je kmenový klub hráče, který v podstatě ztratí jakýkoli vliv na uskutečnění přestupu i na přestupní částku. Tu určí sbor rozhodců. Čert vem Buchu, ale tohle je zcela absurdní.

      • Re: Bucha

        slamacek (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 13:11 |  
        4 0

        zcela souhlasim! Myslim si, ze jedine spravne rozhodnuti je pokuta pro klub, hrace a i agenta. Klub trestat x nasobkem hracovy trzni ceny, hrace min. rocnim zastavenim cinnosti a agenta tucnou pokutou. treba trzni cenou hrace.
        Ale vzhledem k tomu, ze na vsechno jsou nejake normy, tak se rekne, ze to bylo nespravne a cena bude max. ve vyssi hracovy ceny. tedy takovych prestupu muzeme v budoucnu videt vic.
        Otazka je jestli jde vubec trestat klub. z hlediska radu, byl hrac volny a tedy jej mohli podepsat. ze to je ciste ucelove, je zcela jasne. komu pak vymerit pokutu? no to bude zajimave a velice dulezite rozhodnuti, ktere muze skoncit klidne az v Bruselu.

  2. Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

    malan (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 12:49 |  
    2 0

    Kéž by v sobotu nastoupil. Atmosféra by pak byla elektrizující :)

    • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

      Ondráš     před 6 lety 29.08.2018 13:00 |  
      4 0

      To si burani nelajsnou..Páju by to psychicky poznamenalo po zbytek života a hlavně by hrozila kontumace v případě kladného vyznění "kauzy Bucha" pro nás.

  3. Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

    brugy     před 6 lety 29.08.2018 12:58 |  
    0 13

    Obávám se, že sbor rozhodců FAČR nám nebude zrovna nakloněn a zdravý rozum v tomto případě nezvítězí, případně dostaneme mizivé odstupné. Buchovi nemůžu přijít na jméno, ale tuhle situaci jsme nezvládli.

    Plzeň takto přetahuje hráče naprosto cíleně, v létě přetáhla z juniorky tušim že min. dva mládežnické reprezentanty Spa-rty.

    Je to nevděk, ale na jednu stranu se těm mladým nedivim, když nevidí šanci se v Áčku prosadit, nemají žádný příklad starších spoluhráčů, kterým se to povedlo, vidí posilování cizinci a mladými hráči z okolních klub (kteří kolikrát lepší nejsou, jen dostali dostatečně včas šanci), ztrácí naději, že vůbec dostanou šanci se prosadit.

    Při naší kvalitní mládeži, kolik odchovanců jsme za posledních šest sezon dokázali do kádru zabudovat? A to jsme před pár lety zdaleka neměli tak kvalitní kádr jako teď.

    • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

      kjandourek (admin)     před 6 lety 29.08.2018 13:13 |  
      10 0

      Kolik hráčů dokázala zabudovat Plzeň?

      Darida a Hrošovský běhali léta po hostováních, než dostali čuchnout... Chrien musel zazářit na ME U21... jména jako Končal a Štípek v sestavě nenajdeš... snad jedině Matějů dostal šanci, což bylo dáno tím, že si Řezník přetrhl křížáky... Například Suchan, který přišel s ním z Příbrami běhá po hostováních...

      V Plzni se těžko prosazují i hráči, které koupili jako ligou prověřené, natož odchovanci, nebo mladíci

      Jít ve dvaceti jako hráč, který dosud v lize neodehrál ani pět zápasů, do Plzně je padlé na hlavu...

      • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

        brugy     před 6 lety 29.08.2018 13:40 |  
        1 2

        Na Plzeň, její zabudovávání odchovanců a kvalitu její mládeže i Buchu kašlu a souhlasim, že odchod zrovna do Plzně je padlé na hlavu, předpokládám, že agenti těch hráčů dostali od vedení Plzně řádně zaplaceno a mladíkům namluvili jim díru do hlavy.

        Jde mi spíš o to, jak je možné, že s mládeží jakou dlouhodobě máme, se prakticky nikdo za poslední dobu neprosadil a to ať už přímo z juniorky nebo po nějaké době strávené na hostování. Je to problém dlouhodobý.

        • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

          kjandourek (admin)     před 6 lety 29.08.2018 13:54 |  
          6 0

          A jakou mládež máme dlouhodobě?

          Já bych chápal Tvůj povzdech, kdybychom chrlili z juniorky mladé hráče, ti nám odcházeli a prosazovali se postupně jinde... ovšem to se neděje, dokonce ani hráči, kteří prošli juniorkou máme je na hostováních se na těch hostováních nijak neprosazují...

          Čínský majitel a s ním Plíšek sem přišli před třemi roky a našli mládež naprosto v troskách... Z rozhovoru s Plíškem, který vyšel před půlrokem bylo jasné, že současná juniorka je tvořena hlavně zahraničními hráči, protože tenhle ročník se léta nedoplňoval těmi nejlepšími mládežníky a je na velice špatné úrovni... tak máme možnost vyzkoušet si, jak nám funguje mezinárodní skauting v této věkové kategorii.... No jak vidíme, tak moc nefunguje - naše juniorka z prvních šesti zápas vyhrála jediný...

          Ovšem - mládežnické týmy od šestnáctky níže už svoje soutěže vyhrávají... Co z toho vyplývá? Že s mládeží od nástupu Plíška to děláme dobře, ale musíme počkat, až dorostou hráči, které vychováme od doby, kdy nás převzal movitější majitel... ty nejlepší hráče ročníků 1999-2001 si holt rozebírali jiní, na ty jsme po Řebíčkem neměli...


          A k té Plzni - tady si trochu protiřečíš: nejprve napíšeš, že Plzeň má na tom postavenou strategii... a když vidíš, že s touhle strategií ještě ničeho nedosáhla, tak na ní najednou kašleš...

          Podle mě to není strategie Plzně, ale agentury, která vidí, že je pro ní lepší hráče prodat už jako mladého... a našla hejla, který je ochoten dát prachy za kluka, co ještě nic nepředvedl.... Co na tom, že mu tím nikterak k lepším podmínkám nepomůže...

          • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

            brugy     před 6 lety 29.08.2018 14:17 |  
            0 2

            Já myslim, že je to strategie agentury i Plzně.

            Jestli bude Plzeň se strategií přetahování mládežnických reprezentantů úspěšná nebo ne je brzy hodnotit (sám si to nemyslim), jen jsem poukazoval, že se tak nyní děje a že to asi nebude náhoda. A na Plzeň opravdu kašlu, jen tam ti hráči zrovna odešli :-).

            Jen doufám, že nebude mít Slavia jen špičkovou mládež, ale že bude mít i špičkové hráče v Amužstvu, kteří slávistickou mládeží prošli.

            Pro zajímavost, koukal jsem teď na graf počtu odchovanců v lize před rokem a půl, v lize jsme jich měli 26, Plzeň 9, (Sparta 41).

        • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

          janko (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 18:29 |  
          0 0

          Podivej se na sestavu se kterou myslim ze to byl Dan Smejkal vyhral naposledy juniorskou ligu. To bylo jeste za Rebicka a pak se podivej kde ti kluci kopou... Byla to proste doba tem a se vsim vsady

          • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

            eye     před 6 lety 29.08.2018 23:08 |  
            0 0

            Kde tu sestavu najdu?

    • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

      slamacek (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 13:14 |  
      1 0

      ja ti tedy nevim, ale spartani odesli protoze nemeli podepsanou novou profi smlouvu. Tam byl problem jiny. Bucha mel smlouvu jeste na rok. Nevim tedy presne jaky byl duvod vypovezeni smlouvy hracem, ale mala vytizenost v zapasech, snad nemuze byt duvodem. nevim na zaklade jakeho paragrafu mohl toto ucinit.

      • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

        brugy     před 6 lety 29.08.2018 13:26 |  
        0 2

        Ja ty situace nesrovnával, jsou samozřejmě naprosto jiné, ale důvody proč ti mladí hráči odchází úplně rozdílné být nemusí. Možná jsem na Buchu málo nadával, v tomto ohledu jsem zajedno s diskutujícím mainstreamem (natřít dehtem a obalit peřím), ale jako ve všem i v tomto případě by pro Slavii mělo plynout nějaké poučení do budoucna.

    • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

      Harvey     před 6 lety 29.08.2018 13:27 |  
      8 1

      No rozhodně více odchovanců než Plzeň :D Bucha je hlupák, tam není co okecávat. Způsob jakým odešel, to se nedělá. Pokud chtěl odejít, mohl jít do jakéhokoliv klubu ligy s vyjímkou Plzně a Sparty, dát do smlouvy možnost zpětného odkupu a procenta z dalšího prodeje. Nikdo by se na něj nezlobil, fanoušci by na něj v dobrém vzpomínali. A troufnu si říct, že pokud by ho po roce vykoupila Plzeň či Sparta a Slavia neměla zájem, stále by to fanoušci Slavie pochopili, trošku by si ve vzájemném zápase zabučeli a tímto skončilo. Výhra pro všechny strany. On se pustil do úplně zbytečné války.
      ...
      Odchody odchovanců do jiných, slabších týmů ligy je u top klubu naprosto normální věc, která se děje ve všech top klubech na světě. A ten poměr začleněných odchovanců do kádru (Souček, Zmrhal) má Slavia na velkoklub normální. Momentálně nevidím žádného hráče, který od nás odešel, který by měl šanci se prosadit v kádru.
      ...
      Koreš, Diop, Hrubý, Holík, Hanuš, Dostál, Červenka, Král, Diviš, Mikula. Všechno hráči, kteří by měli problém být ve Slavii součástí širšího kádru.
      ...
      Takže Tvé tvrzení o tom, že sem chodí hráči stejné kvality jako naši odchovanci, jen dostali více šancí mi přijde absolutně nepravdivé při pohledu na naše odchovance hrající ligu v jiných týmech.
      ...
      Dále je třeba říct, že všechny větší kluby, které začleňují pravidelně odchovance, v tom mají letitý systém, snad s vyjímkou Lipska.
      Ajax, Athletic Bilbao, Belgie a Island. Ti všichni na tom pracovali roky, desetiletí. Slavie byla v podstatě reinkarnována před pár lety.

      • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

        brugy     před 6 lety 29.08.2018 13:53 |  
        0 7

        Zmrhal hraje za Áčko šest let, Souček s přestávkami čtyři a půl roku. Na kvalitu mládeže jakou Slavia měla a má, mi to prostě přijde málo a pokud se tohle nezmění, je to špatně. Pokud se to do budoucna změní budu jedině rád.

        • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

          mis3     před 6 lety 29.08.2018 14:05 |  
          2 0

          ale Slavia kvalitní mládež neměla. Maká se na tom asi tak dva roky... podívej na juniorku.

        • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

          Harvey     před 6 lety 29.08.2018 14:13 |  
          2 1

          Tak jakto, že Ti kvalitní mládežníci nehrajou pravidelně v naší lize? Oni možná nebudou tak kvalitní. Na změně už se očividně pracuje, ale je to běh na dlouhou trať.
          ...
          Slavia za poslední roky vychovala pro vrcholový fotbal Petráka, Zmrhala, Součka, Jankta a Simiće. To je naprosto průměrné číslo a ostatní velkokluby na tom nejsou o nic lépe. A kromě nich nevidím žádného hráče z juniorky, kterého potenciál by Slavia ignorovala a on se prosadil v jiném týmu nebo snad měl nabídky ze zahraničí. Prostě Tvé tvrzení o tom, že u nás hrají stejně kvalitní hráči jako máme v juniorce, jen dostali jinde více šancí je mimo mísu. Kdyby to tak bylo, tak jsou naši odchovanci lídry ve slabších týmech ligy. No, ale dá se říct, že s vyjímkou Hrubého, nikdo tahounem svého mužstva není. Tak kde jsou Ti naši kvalitní odchovanci?

        • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

          bramburek (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 14:14 |  
          3 0

          co to tady furt píšeš proboha... ne, opravdu neměla...

          nejlepší bude, ať tu nemlátíme prázdnou slámu, když napíšeš třeba 5-10 našich odchovanců, kterým je teď 19-24 let, kteří se prosadili v nějakých fakt dobrých klubech, a my měli litovat, že teď nejsou ve Slavii a netáhnou jí svými výkony... díky

    • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

      brugy     před 6 lety 29.08.2018 14:25 |  
      7 1

      Předvědčili jste mě, kouknul jsem se na výsledky juniorské ligy za posledních šest let a i dle tabulek je zřejmé, že to žádná hitparáda nebyla, poslední solidní umístění 2013/2014. Žil jsem v nostalgických vzpomínkách na naši tradičně kvalitní mládež. Tak snad bude vše jak má být, z kvalitních dorostenců budou kvalitní junioři a následně kvalitní hráči A týmu!

      Díky za obohacující diskuzi :-).

      • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 14:53 |  
        3 0

        ono ani tak nejde o umístění juniorky (to není zas tak podstatný, ale samozřejmě to s tím souvisí), ale hlavně kolik hráčů se dokázalo pořádně prosadit do dospělého fotbalu... a ty playery za poslední leta opravdu spočítáš na prstech jedné ruky...

        • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

          brugy     před 6 lety 29.08.2018 15:14 |  
          0 2

          Čím to je? To jsme měli posledních pět let jednu z nejhorších mládeží u nás? Mládež sleduji spíše pasivně, ale vždy nějací slávisti v mládežnických kategoriích byli.

          Na druhou stranu jsme prodávali v největším srabu hráče typu Jankto a Simič, kterým je teď 22, 23 let a jsou to zrovna hráči, kteří by se patrně do Áčka prosadili.

          • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

            kjandourek (admin)     před 6 lety 29.08.2018 15:39 |  
            1 0

            V dobách "temna", kdy jsme se třásli o holou existenci klubu se holt do mládeže velké peníze nevrážely.. Sice sjme měli jméno a tudíž reprezentační trenéři od nás hráče brali a i k nám bylo prestižní přijít, ale ten, kdo si mohl vybírat, šel jinam... Teď už se zase na úrovni žákovských a dorosteneckých doplňují ročníky tím nejlepším, co je v republice k mání - respektive tedy jsme prestižní adresou, nezůstává na nás "odpad", ale vybíráme si my, nikoliv konkurence..

            Ovšem stále ještě to dobíhá v juniorce a nejstarším dorostu, tam už jsou hráči pod smlouvami a tam nedokážeme hráče přivést...

            Není to tragédie, léty se to poddá....

            Zkoušeli jsme zapracovávat mladé... v těch nejtěžších dobách nám nic jiného nezbývalo, ale vzpomeneš si teď na nějaké odchovance, kteří to zkoušeli a byla to dost hrůza? Kodr, Kolařík, Hurka, Bazal.... bylo jich strašně moc, ale většinou se ti lepší prosadili maximálně v nějakém horším ligovém týmu: Červenka, Tusjak, Mikula... nejlepší z těch odejitých byl na začátku čínské éry Robert Hrubý...

            • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

              brugy     před 6 lety 29.08.2018 16:52 |  
              0 2

              Že se "doba temna" takhle brutálně podepsala i na mládeži jsem fakt netušil, domníval jsem se, že pro mládež jsme byli vždy slušnou adresou a že k nám rozhodně nechodil mládežnický odpad. Ale je fakt, že cca 3-5 let zpátky jsem si všimnul, že to co se motalo za rodiče na slávistických dětech na umělé trávě, byl z větší části výkvět pražských "taxikářů a zelinářů či galérky" - zlaté řetězy, velké SUV mercedesy s černými skly. To taky o něčem svědčí.

              Na Roberta Hrubého jsem úpně zapomněl, ten vypadal jednu chvíli hodně nadějně. Tak ono se to nakonec sejde Hrubý, Jankto, Simič, předtím Souček a Zmrhal, to je přesně jeden kvalitní kluk do ročníku, tak teď alespoň dva, ať je z čeho vybírat :-)

              • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

                brugy     před 6 lety 29.08.2018 16:54 |  
                1 2

                A třeba se ještě zmátoří Jan Kuchta, ať máme ty ročníky kompletní :-)

              • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

                kjandourek (admin)     před 6 lety 29.08.2018 17:25 |  
                1 0

                ještě do toho přidej Petráka, který teď hraje v Norimberku a byl prvně povolán do repre :-)

                • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

                  brugy     před 6 lety 29.08.2018 17:46 |  
                  0 2

                  Petrák výbornej, ale ten byl do Ačka přeřazen před 8 lety, abychom pak neskončili u Vládi Šmicra :-)

                  • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 29.08.2018 17:59 |  
                    0 0

                    No tak bavíme se o době 2009+ ... od sezóny 2009-10 to s námi šlo z kopce až do doby, než přišel JT + CEFC

                    • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

                      brugy     před 6 lety 29.08.2018 19:34 |  
                      1 1

                      Radsi nevzpominat.

                      • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

                        kjandourek (admin)     před 6 lety 29.08.2018 20:34 |  
                        1 0

                        Proč? Je to historie... I se špatným obdobím se musíme umět popasovat :-)

                        • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

                          brugy     před 6 lety 29.08.2018 21:04 |  
                          1 2

                          Ani ne kvuli vysledkum, ale kvuli tem hajzlum co nas vlastnili. Jediny tri roky (2011-2014) za poslednich 20 let, kdy jsem nemel permici. Tam neni z me strany s cim se pasovat, idelane zapomenout :-).

                          • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

                            kjandourek (admin)     před 6 lety 29.08.2018 21:21 |  
                            2 0

                            Na majitele jsme holt dlouho štěstí neměli - on ani ten Enic nebyla úplně výhra...

                            Já to beru tak, že aby sis vážil dobrých časů, musíš zažít i ty špatné... To na druhé straně řeky ještě nepoznali a proto jsou teď tak zoufalí :-)

                            • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

                              brugy     před 6 lety 29.08.2018 23:25 |  
                              0 2

                              To souhlasim, ale treba 10 let v kuse bych si ciste fotbal se solidnim majitelem vychutnal rad. Na druhe strane reky jsou pro smich, ale zdaleka nemaji existencni problemy, jsou z toho sice vyrizeni a mam z toho radost, ale porad maji k nasim nedavnym zkusenostem dost daleko.

      • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

        mis3     před 6 lety 29.08.2018 15:28 |  
        7 0

        respekt za uznání vlastní neznalosti, takhle má diskuze fungovat (y)

  4. Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

    NIngy     před 6 lety 29.08.2018 13:37 |  
    11 0

    Tak si vzpomínám, jak jsme ho tady chtěli nechat vyhnít v juniorce a ejhle ono to za nás udělal Plzeň. Takže alespoň ho ten rok nemusíme k tomu ještě platit. Když z toho ještě "vysoudíme" nějaké koruny navíc. No stěžovat si tady asi moct nebudeme.

  5. Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

    Harvey     před 6 lety 29.08.2018 14:28 |  
    1 1

    Když jsme u té diskuze o juniorech, jak to vlastně vypadá se syny Dannyho v naší juniorce? Odešli společně s otcem zpátky do Portugalska nebo stále drží ve Slavii?

    • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

      Harvey     před 6 lety 29.08.2018 14:34 |  
      0 1

      A ještě jeden dotaz, Jiří Šmicer v U16 je syn Vladimíra Šmicera?

      • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

        kjandourek (admin)     před 6 lety 29.08.2018 14:37 |  
        2 0

        Ano... tam by měly být exceletní fotbalové geny z obou stran... doufejme tedy, že nebude po Vláďových rodičích ;-)

      • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 15:11 |  
        0 0

        je to synek Vládi, ale je úplně blonďatej… :) já ho pamatuju ještě když hrál za Chabry jako šestiletej s osmiletýma klukama a byl tam nejlepší...

        • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

          knl66 (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 15:56 |  
          1 0

          Taky dával poslední gól zápasu při Vláďově rozlučce do jižní branky. Nahrával Patrik Berger. :)

    • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

      smely (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 14:38 |  
      0 0

      oni hrali za U16 , ne za juniorku a predpokaldam, ze sli s tatou domu....Jirka je mladej Smica...

      • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

        Harvey     před 6 lety 29.08.2018 16:14 |  
        0 1

        Díky za informaci. Vím že je to špatně, ale občas názvem juniorka označuju celou množinu týmů vyjma A týmu :))

  6. Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

    slamacek (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 14:48 |  
    6 1

    Abychom se v tom trochu vyznali. samozrejme je to jen ma uvaha a vubec si nedovolim tvrdit, ze to tak je.
    Tedy:
    Profesionalni smlouva mohla byt vypovezena na zaklade tohoto paragrafu prestupniho radu:
    § 22
    Jednostranné zrušení závazků z profesionálních smluv
    2. Nestanoví-li profesionální smlouva něco jiného, je dlouhodobý profesionální hráč ve smyslu předpisů FIFA, který v průběhu posledního soutěžního ročníku hrál v méně než deseti procentech soutěžních utkání v družstvu členského klubu, s nímž má uzavřenu profesionální smlouvu, oprávněn se z důvodu výskytu sportovně oprávněného důvodu domáhat zrušení závazku z profesionální smlouvy před příslušnými orgány FIFA v souladu s jejími předpisy.

    tomu se rika
    sportovně oprávněný důvod
    presnejsi definici najdeme asi tady KOMENTÁŘ
    K PŘEDPISŮM FIFA O STATUSU A PŘESTUPECH HRÁČŮ: Sportovně oprávněný důvod spočívá v tom, že hráč není v klubu dostatečně využíván a toto nevyužití hráče je nějak kvantifikováno (ač byl zdráv, nesehrál 10% soutěžních utkání svého klubu, přičemž budou vzaty v úvahu i další okolnosti, např. jestli se nejednalo o brankáře nebo zda nastupování hráče nebránilo početní omezení cizinců apod.).

    soucasne musi platit PŘEDPISY FIFA PRO STATUS A PŘESTUPY HRÁČŮ

    Kapitola X. – Znovunabytí statusu amatéra
    Článek 26
    1. Žádný hráč, který byl registrován u některého národního svazu jako neamatér, nesmí být překlasifikován na amatéra dříve než po uplynutí 30 dnů.
    2. Tato doba začíná ode dne, kdy hráč odehrál svůj poslední zápas za klub, u kterého byl registrován jako neamatér.

    nepredpokladam, ze ve smlouve bylo cokoli o vypovedi z duvodu neodehrani urciteho poctu minut.

    Potiz tedy zrejme bude v tom ze hrac byl pred sezonou zapsan na ligovou soupisku a tedy aby nemohl vypovedet smlouvu musel by odehrat 270 minut. Ve skutecnosti odehral jen 201 minut.

    zajimave je pak jeste toto>
    Pokud dojde k ukončení smlouvy bez oprávněného důvodu či bez sportovně oprávněného důvodu a strany smlouvy mají rozdílný názor na důvod výpovědi (vznikne spor, který bude řešit soudní orgán FIFA), ponese strana, která porušila smlouvu, následky. Ty budou spočívat ve finančním odškodnění vypočítaném podle kritérií, které příkladmo uvádí odst. 1). Vedle toho bude ten (klub či hráč), kdo takto smlouvu poruší jejím ukončením neoprávněnou výpovědí, potrestán. Hráč zastavením závodní činnosti na 4-6 měsíců. Klubu, který uzavře s hráčem, jenž neoprávněně ukončil smlouvu, novou smlouvu, bude vysloven zákaz registrace jakýchkoli hráčů na jeden rok.

    zdroj> vsechny predpisey jsou na strankach FACRu.

    Jestli si tedy dobre pamatuju, tak se Bucha do kadru acka dostal az po zimni priprave, jinak byl po celou dobu hracem juniorky a tedy tento duvod by nemel obsat. jestli v tom je neco jineho? no tak to tedy uz pak nevim co. Myslim ze hrac vyfasuje stopku, Plzen je potrestatelna a rocni zakaz registrace hrace muze predstavovat taky problem. tak uvidime

    • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

      dřevěný     před 6 lety 29.08.2018 15:21 |  
      1 0

      Díky za zajímavé odkazy. Pokud to čtu správně, klíčové je především znění smlouvy, které nikdo neznáme.
      Jinak bych řekl, že hráč nemůže podat výpověď na základě tebou zmiňovaného §22 odst. 2, protože je zde psáno pouze o "oprávnění domáhat se zrušení závazku před příslušným orgánem," čili teorie o tomto sportovně oprávněném důvodu dle mého padá...

    • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

      knl66 (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 15:37 |  
      3 1

      Tak co si vzpomínám, tak milý Bucha (resp. agentura SI) při výpovědi uváděli ten důvod, že celý případ celkem rychle akceleroval, a to především ze strany našeho vedení.
      Podle Buchy a SI porušila Slavia smlouvu tím, že veřejně hráče dehonestovala.
      Např: "Dvacetiletý záložník se tedy v souladu s novými regulemi FIFA rozhodl vypovědět smlouvu na základě porušení kontraktu ze strany klubu, zejména kvůli veřejné dehonestaci.
      To může souviset s tím, že Slavia zveřejnila svůj dopis Asociaci fotbalových agentů, v němž ze svého pohledu velmi kriticky popisovala jednání Buchy a jeho agentury v průběhu jednání.
      Tomáš Syrovátka, člen představenstva Slavie, zase na sociálních sítích nazval Buchu „cucákem”."
      https://www.seznamzpravy.cz/clanek/bucha-vypovedel-v-edenu-smlouvu-a-podepsal-novou-v-plzni-slavia-se-bude-branit-pravni-cestou-51188
      https://twitter.com/pjanega/status/1016346028667269120
      Aby nedošlo k omylu: netvrdím, že mám pravdu. Jen, že ty výpovědní důvody mohly být všelijaké.

      • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

        slamacek (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 15:56 |  
        1 0

        Myslim, ze v dnesnim sportu je prave uvaden ten duvod ze se zmenila legislativa a zminuji tam prave tech 10 %. proto jsem se na to sel podivat co to je za blbost.
        V kazdem pripade jsou to jen dohady.

        • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

          knl66 (přítel SN)     před 6 lety 29.08.2018 15:58 |  
          0 0

          Aha, tak to díky! Neměl jsem dneska moc času, jen jsem to zatím rychle přelétl očima...

    • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

      Fulham     před 6 lety 29.08.2018 16:42 |  
      1 0

      U něj je nepochybně ( vzhledem k věku) relevantní brát jako vytíženost i soutěžní zápasy za U21...

    • Re: Slavia si kvůli odchodu Buchy do Plzně stěžuje u fotbalové asociace

      Max1     před 6 lety 29.08.2018 17:21 |  
      2 0

      jenže on měl stále smlouvu jako junior platnou do léta příštího roku.