Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (115)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

    o5aradecek     před 6 lety 21.08.2018 23:13 |  
    11 33

    Psal jsem to už do diskuze pod zápasem - když někdo během fotbalového zápasu běhá po hřišti a mlátí lidi, nemá v Edenu co dělat. Nikde. Tečka. Konec. Provokace - neprovokace. Je smutné, že se na Slavii nabalují takoví lidé. Tohle je moc.

    • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

      o5aradecek     před 6 lety 21.08.2018 23:51 |  
      3 27

      Podle minusů ke komentáři, je vidět, kam Slavia bohužel směřuje. :-)

      • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

        malan (přítel SN)     před 6 lety 22.08.2018 02:25 |  
        10 1

        A kam?

        • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

          Sedrousek     před 6 lety 22.08.2018 07:20 |  
          2 11

          Uhyba od tradice.

          • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

            M@rvin     před 6 lety 22.08.2018 08:02 |  
            9 1

            Jak bys tu situaci řešil "v souladu s tradicí"?

            • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

              kjandourek (admin)     před 6 lety 22.08.2018 11:01 |  
              18 1

              Zřejmě by mu vykecal díru do hlavy... když jsme původem ten řečnický spolek :-)

              • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                M@rvin     před 6 lety 22.08.2018 11:05 |  
                15 1

                A pak by hrdě odjel na kole:-)

          • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

            malan (přítel SN)     před 6 lety 22.08.2018 09:23 |  
            2 2

            Jake?

            • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

              Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 22.08.2018 14:44 |  
              15 0

              Dobrý den přeji.
              Protože jsem to také viděl, tak jsem po zápase volal svému příteli, který do kotle chodí.
              Potvrdil mi, že se opravdu "falešný sekuriťák" choval jako provokatér. Nejen že ochranka vůbec tohoto člověka neznala a neměl ani registraci (připouštějí, že někde prostě tu vestu sebral??), registrační číslo na vestě je třeba porovnat se jménem a dalšími identifikačními údaji, které měl ten provokatér (kontroloval ho potom někdo??).
              Dle toho, co mi kamarád říkal, tak bylo jasné, že tento "sekuriťák" chce vyprovokovat TS k tomu, že bude průser na hřišti. Že to byl "rudoch" bylo patrné z jeho vyjadřování a tetování na obou rukách. Pokud se "rudá bída" sníží k takovým praktikám, že chce úmyslně vyprovokovat situaci, ze kterou by mohla mít Slavia problém, je to ubohost nejvyššího kalibru. Nemám důvod svému příteli nevěřit a byl bych rád, aby toto nezapadlo, ale řešilo se to a to velmi tvrdě. Je to velmi nebezpečné konání, které by pro nás mohlo mít daleko větší následky. Chlapi, co ho vyhnali mimo prostor a to bez jakéhokoliv vstupu na hrací plochu, to udělali dobře. Nemám s tím problém.
              Je to náš stadion a tady musíme mít respekt.
              Příště se může stát, že tam bude takových "sekuriťáků" víc (třeba na Plzeň) a bude to průser jako kráva. A "rudá bída" se nám bude chechtat za rohem.
              A hlavně teď očekávám, že se bude mít na pozoru skutečná ochranka a hlavně někdo za vedení Slávie, kdo to má na starosti.!!!!!
              S úctou
              Sokrates55

              • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                o5aradecek     před 6 lety 22.08.2018 15:18 |  
                1 14

                Hezky zhodnoceno. Jen doufám, že jako jeden z posledních skutečných slávistů, nesouhlasíte s většinou zdejších diskuterů v čele s bramburkem, že je dobře, že byl dotyčný napaden, celou skupinou domlácen a kopán do hlavy?! "Ááále, vždyť to byl sparťan..." To je logika tvl.

                • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                  malan (přítel SN)     před 6 lety 22.08.2018 15:37 |  
                  6 0

                  Díky za názor, tady máte klíčenku.

                • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 22.08.2018 18:54 |  
                  1 0

                  Nemám rád žádné násilí.
                  V r. 1983 jsem dostal na Letné při derby s mým kamarádem "přes držku" tak, že proti tomu tento případ je doslova úsměvný.
                  Tak asi tak.
                  Sokrates55

              • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                tomblesk     před 6 lety 22.08.2018 19:22 |  
                0 0

                Jako vždy Sokrate - netrefil jsi kozla, ale rovnou do černého …. Již delší dobu mám pocit, že právě do najatých sekurites se v Edenu vloudila provokační atmosféra /buzerace za každou pitomost a ty kecy./ A to prý se dělají psychologické testy. Ouha chybička se nevloudila, ale někdo zadělal na průser. Osobně vidím největší problém vtzv. "supervizi", která zpravidla zezadu našeptává a ten nebožák podle toho šacuje a k tomu brebtá. Tam je potřeba začít a rychle čistit vzduch - i personálně. Lidí je málo, ať si je vezmou na toaletnou.
                Hledat ale za vším rejdy Křéti a spol. taky není šťastné … jednak má jiné starosti, ale pokud je to hajzlík, pak možné vše. Čert se v tom vyznej. Jen připomenu, že nejúspěšnější ochrana na celém světě je v Izraeli, úspěšná je proto, že vše sází na tzv. "první linii" kontaktu s lidmi. To znamená mít trochu inteligence, dobrý odhad, což po těchto lidech chtít zní jak sci-fi. Šeptaná nápověda je úplně k ničemu, pokud ten kontrolor sám je mdlého rozumu, pak tam opravdu nemá co dělat. Já bych dal nad vstupy kamery, ať se kromě padouchů nafilmují i dohlížitelé pořádku a bude na Oskary zaděláno ...

              • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 23.08.2018 08:49 |  
                1 1

                Jako souhlas. Ale SlÁvie????

                • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 23.08.2018 13:43 |  
                  2 0

                  Jako, že bych měl napsat: "někdo za vedení Slavia, kdo to má na starosti"................... :-)).
                  Sokrates55

                  • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 24.08.2018 16:16 |  
                    3 0

                    To ne, ovšem krátké "a" by tam být mohlo. :-D ;-)

          • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

            Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 22.08.2018 10:56 |  
            12 1

            Tradice Slavie není a nesmí být nechat si kálet na hlavu.

            • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

              o5aradecek     před 6 lety 22.08.2018 15:23 |  
              5 16

              Tradicí Slavie vždy bylo, že to byl klub na úrovni. Fandila jí elita národa a celé generace skutečných osobností se tím pyšnili. Dnes? Mrdat Dynamo, vyjebali snáma, kokoti atd. Fuj! Tohle je šílenost a parta debilů se tady ještě zastává negramotů co běhají po hřišti a mlátí lidi. Tohle není náš styl!

              • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 23.08.2018 11:55 |  
                3 1

                strašný, strašný, už radši nepiš.

                • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                  o5aradecek     před 6 lety 25.08.2018 03:03 |  
                  0 6

                  Zato ty piš svoje "přicmrndávací" komentáře, kde si nechceš rozlít mlíko.

              • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                JS (přítel SN)     před 6 lety 23.08.2018 19:08 |  
                3 4

                Nechápu, za co jsi dostal mínusy. Udržme v tom nějakou kulturu alespoň tady. Tleskat našim mladým nácíčkům z kotle, že zmlátili jiného nácíčka, co je provokoval, to je fakt na hlavu.

                • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                  o5aradecek     před 6 lety 25.08.2018 03:02 |  
                  0 5

                  Dík. Je to smutný...

      • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

        bongor     před 6 lety 22.08.2018 06:11 |  
        18 2

        Zkus to na Letný,postavit se před jejich kotel a provokovat.Možná už sem nikdy nic nenapíšeš.

        • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

          Sedrousek     před 6 lety 22.08.2018 07:27 |  
          5 20

          A proto ze jsou na Letny hovada, tak my budem uplne stejny ne li horsi.
          Tenhle postoj fakt nechapu.

          • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

            fredydj (přítel SN)     před 6 lety 22.08.2018 07:34 |  
            18 3

            Tak tak, měli tomu pořadateli poděkovat, já bych se sním třeba i vyfotil.

            • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 22.08.2018 10:54 |  
              5 1

              Tak! :-))

          • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

            o5aradecek     před 6 lety 22.08.2018 13:30 |  
            1 18

            Tady se teď odkopalo lidí, co? :-)

            • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

              M@rvin     před 6 lety 22.08.2018 13:47 |  
              17 3

              Dva. Ty a Sedrousek...

              • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                o5aradecek     před 6 lety 22.08.2018 14:35 |  
                1 17

                Právěže naopak.

                • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                  Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 22.08.2018 15:55 |  
                  9 1

                  Sedrousek a ty. :-D

                  • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                    Marcelo10     před 6 lety 23.08.2018 07:07 |  
                    2 7

                    Vy se tady ukazujete. Mame sw od tech nasilniku distancovat! A vy se jich tu vsichni zastavate. Je mi z vas zle..

                    • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                      M@rvin     před 6 lety 23.08.2018 08:54 |  
                      6 1

                      Však jsme se tu téměř všichni od toho rudého chuligána distancovali. Nikdo se ho tu nezastává.

                    • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                      malan (přítel SN)     před 6 lety 23.08.2018 09:32 |  
                      1 1

                      Poměrně propracovaný sarkasmus;)

                    • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 23.08.2018 11:53 |  
                      1 1

                      Kdyby mi někdo urážel ženu či dítě, taky bych se snažil mu to vysvětlit ručně a doufám, že by se mě, násilníka, mnozí zastali a distancovali by se od toho šmejda.

  2. Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

    Sedrousek     před 6 lety 22.08.2018 07:19 |  
    4 20

    Dopil j sem druhy pivo a je nas deset. Tak se nikoho nebojim!

    • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

      Snivec     před 6 lety 22.08.2018 08:32 |  
      14 1

      A co bys delal? Pred tebou bude stat poradatel, bude ti nadavat do zidu apod

      • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

        Sedrousek     před 6 lety 22.08.2018 08:38 |  
        7 22

        Ja bych ho ignoroval. Ja se totiz prisel podivat na fotbal!

        • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

          Snivec     před 6 lety 22.08.2018 09:01 |  
          19 1

          poradatel ma byt profesional, ma napomáhat zachovavat poradek, rozhodne nemá provokovat nebo byt fanoušek jiného klubu. Když budes nekde provokovat, muzes dostat přes hubu. To se ti muze stat na fotbale, v hospode, ale i na ulici. Kotel fanousku není hlediste v divadle, vse ma nepsana pravidla. Rozhodne na zadnem stadionu by nikdo nesnesl pod kotlem nejake provokace. Tohle je zbytecne moralizovani. Ja to vlastne ani neresim. Proste to tak je.

          • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

            kalex     před 6 lety 22.08.2018 11:09 |  
            2 0

            No a vzpomeneš si na zápas s Panathinaikosem na Strahově?

            • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

              Snivec     před 6 lety 22.08.2018 14:00 |  
              0 0

              na zapasu jsem nebyl a uz si ani nevzpomenu, jenom ze to byla bida

              • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                kalex     před 6 lety 22.08.2018 16:34 |  
                7 1

                Tam došlo asi dvacet sparťanů a pod kotlem začali řvát jude Slavie. No jeden dostal řádně. Toho si odvezla rychlá.

                • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                  bongor     před 6 lety 23.08.2018 08:10 |  
                  1 1

                  Na Strahově při zápase s Partizanem bylo pět bolševiků přímo na tribuně,celej zápas provokovali,včetně toho jude.
                  Nikdo je nenapadnul,slávisti se chovali ala řádeček,nechali si štípat dříví přímo na hlavě.

        • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

          malan (přítel SN)     před 6 lety 22.08.2018 09:22 |  
          11 2

          Mas rad pstrosy?

          • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

            Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 22.08.2018 10:47 |  
            8 1

            Vynikající maso.

        • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

          JÁprvní     před 6 lety 22.08.2018 13:16 |  
          10 1

          Jasně - nejsme jako oni ! Taky jsem to tenkrát v listopadu křičel a byl jsem na sebe i patřičně hrdej !
          A dneska si můžu nad svojí naivitou hlavu ukroutit ...

      • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

        o5aradecek     před 6 lety 22.08.2018 13:33 |  
        2 14

        Jelikož jsem křesťan, tak bych si ho ani nevšiml. :-)

    • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

      M@rvin     před 6 lety 22.08.2018 09:20 |  
      22 2

      Vyjasněme si pojmy. Agresorem byl v dané situaci ten "pořadatel", protože jediným důvodem, proč se v Edenu objevil, bylo urážet a provokovat slávisty. Zbabělcem byl, pro tebe možná překvapivě, také ten "pořadatel", protože odvahu k těm provokacím a slovním útokům měl pouze proto, protože se mylně domníval, že když stojí na opačné straně té půlmetrové zídky, má security vestičku a po jeho pravé i levé ruce stojí další osoby ve stejných vestičkách, je nedotknutelný.

      Tak mu holt pár kluků, kteří asi nemají takovou trpělivost jako ty, vysvětlilo, že takhle teda ne. Žádné brutální bití jsem tam, podle toho co jsem viděl, nezaregistroval a myslím, že tomu pitomci vůbec nic není. Ale jsem si skoro jistý, že jestli se v Edenu ještě někdy ukáže, bude to už pouze v sektoru hostů při derby.

      Pokud by se nestalo to, co se stalo, možná by tam chodil provokovat pravidelně. Možná by si časem chtěl odnášet i nějaké suvenýry v podobě šál či vlajek, aby se měl čím chlubit před kamarády. Takhle je to vyřešené snad jednou provždy, konec příběhu.

    • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

      o5aradecek     před 6 lety 22.08.2018 13:31 |  
      1 24

      Jsi ideální člen slavistického kotle. Férovka 10 na 1, bramburek to ocení. :-)

  3. Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 22.08.2018 10:51 |  
    2 2

    Já o tom nic nevím, tak se do toho neseru a vůbec to nekomentuju.

    • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

      Jachym     před 6 lety 22.08.2018 11:01 |  
      4 2

      To mi připomíná jednu skvělou písničku od Tří sester:-)
      A tak končí tahle píseň o Láďovi s autobusem,
      jeho příběh my neznáme, a tak o něm nezpíváme!

      https://www.youtube.com/watch?v=LEYp8fSkKNU

  4. Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

    Faris (přítel SN)     před 6 lety 22.08.2018 11:14 |  
    19 1

    Já rozhodně nemám rád agresi, dýmovnice apod. Ale nechápu, jak se někdo může pohoršovat nad tím, že dostal kokot přes držku. Kdyby třeba někdo začal urážet tvoji manželku, že je to poběhlice a kráva a že s ní chrápe, tak bys to taky řešil ignorací? Já bych ho tak ignoroval, až by mu zuby vyběhly..

    • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

      Snivec     před 6 lety 22.08.2018 17:48 |  
      5 0

      :) to by ale nebylo v duchu tradice, nekteri by mu tu manzelku asi vznesene nabidli :)

    • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

      bongor     před 6 lety 23.08.2018 08:14 |  
      2 2

      Někdo Farisi?Vždyť je to nad slunce jasnější troll a ještě k tomu bolševickej.Už je Ti to jasný?

  5. Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

    verpánek     před 6 lety 22.08.2018 11:59 |  
    6 4

    Tak ten pořadatel tam zjevně přišel s cílem provokovat a vyvolat konflikt. Takže se nemůže divit.

    Druhá věc je, proč někteří slávisté považují označení židy jako urážlivé a nechají se kvůli tomu vyprovokovat. To o něčem vypovídá. Pro mne to je označení hodnotově neutrální (ani urážka, ani kompliment) a historicky nepřesné.

    Třetí věc je, že někteří seveřané jsou až příliš dychtiví fyzické konfrontace. Pořád platí, že zápasy v Edenu jsou lidem otevřené proto, aby se mohli koukat na fotbal, ne provozovat bojová umění.

    • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

      Jachym     před 6 lety 22.08.2018 12:09 |  
      8 0

      Je pravda, že na první pohled (a bez znalosti podrobností) se mi ti chlapci v černém vůbec nelíbili. Ale ten letenskej idiot, který provokuje v domnění, že se mu nemůže nic stát, je snad ještě větší úlet. Pro příště ale prosím obě strany sporu, ať si vyberou nějaké neutrální místo...

      • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

        verpánek     před 6 lety 22.08.2018 13:44 |  
        6 1

        Mimochodem, když jsem po zápase s Opavou jel v nejkrásnějším dresu po eskalátoru dolů do metra na I.P. Pavlova, z ničeho nic někdo zakřičel cosi jako "Židovská svině!!!". Tak jsem otočil, co se děje... a v protisměru evidentně nějaký sparťan se zuřivým výrazem pokračoval "Slávie zajebaná je...". V obou směrech eskalátor plný lidí, ale žádná reakce. Tak jsem dotyčnému ukázal, že je jednička, otočil se zpět podle směru jízdy a více pozornosti jsem mu něvěnoval.

        • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

          o5aradecek     před 6 lety 22.08.2018 13:46 |  
          1 9

          Noblesně ty! :-)

          • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

            verpánek     před 6 lety 22.08.2018 13:57 |  
            6 0

            Pro upřesnění, ukázal jsem mu, že je jednička, ve smyslu proslulého "Kalousku, jsi jednička". Takže to zase tak noblesní nebylo, byla to první reakce, která mne v ten okamžik napadla.

            • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

              o5aradecek     před 6 lety 22.08.2018 14:36 |  
              1 9

              Já to pochopil :-)

        • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

          bongor     před 6 lety 23.08.2018 08:16 |  
          1 2

          A nebyl to zrovna ten řádeček?

          • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

            o5aradecek     před 6 lety 25.08.2018 03:08 |  
            0 4

            Rodiče ti evidentně koupili hooodně dlouhý vedení.

    • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

      Ondráš     před 6 lety 22.08.2018 16:04 |  
      3 0

      Tak ale Sparťanům se taky nelíbí, když jim říkáme Rumuni..přitom to slovo samo o sobě taky není urážka.

      • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

        Edenjejenjeden     před 6 lety 22.08.2018 16:15 |  
        5 0

        No to ne,ale pro opravdého rumuna odněkud z Bukurešti,je nepochybně urážka,když ho nazveš spartanem,ostatně jako pro každého.....:-)))

  6. rudej tupec

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 22.08.2018 12:35 |  
    17 4

    tak to je výborný... rudej bezmozek se přisere ve vestičce do Edenu, při příchodu častuje slávistický fanoušky nadávkama a urážkama, pak se ten pičus s tetováním ACS přesune přímo pod Tribunu sever, a v nadávání a urážení slávistů na jejich stadionu pokračuje... ale člověk se zde dozví, že mají bejt ty slávističtí fanoušci, který neustále uráží, bejt zticha, zabořit hlavu do betonu v tribuně a nevšímat si ho, nebo mu snad rovnou zatleskat a poplácat ho po zádech, jakej to je borec, a ať na příští zápasy přijde urážet znova, že jsme takový hodný splachovací ovečky, co si nechaj všechno líbit... neuvěřitelný...

    • Re: rudej tupec

      o5aradecek     před 6 lety 22.08.2018 13:36 |  
      5 21

      Přesně... Je potřeba vletět v deseti lidech na trávník a pořádně ho dokopat. :-) Kolik ti je tvl? To je fakt otřes.

      • Re: rudej tupec

        M@rvin     před 6 lety 22.08.2018 14:13 |  
        16 2

        Dvacet jich bylo, možná ještě víc. A po celém hřišti toho hodného nebožáka naháňeli. Při tom dokopávání stříkala krev až do desáté řady. Jen zázrakem nikdo nepřišel o život.

        • Re: rudej tupec

          o5aradecek     před 6 lety 22.08.2018 14:38 |  
          3 17

          Já jsem tam byl a viděl jsem to. Bohužel i můj malý syn, který se celý týden těšil na zápas Slavie... Fakt nekvákej kraviny. "Reklama" na fotbal.

          • Re: rudej tupec

            M@rvin     před 6 lety 22.08.2018 14:44 |  
            11 2

            Kdyby tvůj malý syn 90 minut poslouchal nadávky a provokace onoho rudého individua, jistě by si zápas užil nesrovnatelně lépe.

            • Re: rudej tupec

              o5aradecek     před 6 lety 22.08.2018 14:46 |  
              2 10

              Ty nadávky poslouchal stejně. Seděl vedle nás a byl to bohužel slávista. Píča byla nejslušnější slovo.

              • Re: rudej tupec

                M@rvin     před 6 lety 22.08.2018 14:49 |  
                7 2

                Jenže ten "pořadatel" by nadával i přímo tvému malému synovi.

                • Re: rudej tupec

                  o5aradecek     před 6 lety 22.08.2018 14:55 |  
                  2 11

                  Mě se líbil kotel za Strašáka. To je u mě borec a mělo to vždycky nějakou "vejšku". Líbila se mi i ta kytara v zápase proti Karviný, ale tohle prostě ne! Tak ať jdou na MMA. Tohle je fotbal, Slavia!

              • Re: rudej tupec

                Jachym     před 6 lety 22.08.2018 14:54 |  
                4 1

                No, třeba v dnešních školách a i školkách se bohužel nemluví o moc lépe, a to jen nepatrný zlomek těchto dětí chodí s rodiči na fotbalové zápasy...

        • Re: rudej tupec

          bramburek (přítel SN)     před 6 lety 22.08.2018 14:38 |  
          9 4

          jsou to lotři... měli toho slušného chlapce, co přišel na stadion vzorně vykonávat pořadatelskou službu, hezky pohladit po vláskách, udělit mu pochvalu, a dát na cestu za vzorovou reprezentaci nějaký pěkný slávistický suvenýr...

          • Re: rudej tupec

            o5aradecek     před 6 lety 22.08.2018 14:43 |  
            4 14

            Néé, jak říkáš výše, pořádně dokopat, nejlíp do hlavy, když leží! Uff... Když začíná utkání SKS pokřikem "jebem spartu", namísto fandění svému klubu, o leččems to vypovídá.

            • Re: rudej tupec

              bramburek (přítel SN)     před 6 lety 22.08.2018 15:09 |  
              12 3

              prosim tě, zklidni se už, ty hysterko... jedinej kdo tady mele furt dokola o nějakým dokopáváním seš ty... a prostě pochop, že každej není takovej jelimánek, co si na svým vlastním stadionu nechá všechno líbit, a to je jedině dobře, protože jsme hrdý slávisti, co si nenechaj srát na hlavu...

              • Re: rudej tupec

                o5aradecek     před 6 lety 22.08.2018 15:28 |  
                2 16

                Tak "dokopání" viděl každý, kdo tam byl. A kdo má všech pět pohromadě, musí něco takového odsoudit. Což ty očividně nejsi, "slávisto"!

                • Re: rudej tupec

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 22.08.2018 15:35 |  
                  14 1

                  Zase bych byl v klidu - jak "hrdina" zdrhal, tak se k němu dostali maximálně tři a zase tak moc mu neudělali. Ostatní zase pořadatelé natlačili zpátky...

                  Upřímně , můžeš to obhajovat jak chceš, ale vlézt si před kotel rivala a začít ho urážet... to je prostě poukázka na držkovou....

                  Trochu mi to připomíná ukázku z mé oblíbené Zeměplochy, kde vyšetřovali smrt jednoho borce, v němž byo zabodnuto asi třicet šípů... a uzavřeli to jako sebevraždu... protože frajer vlezl do nejhoršího lokálu ve městě a prohlásil, že je nesmrtelný.... což tedy dle místních měřítek je opravdu sebevražda :-)

      • Re: rudej tupec

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 22.08.2018 15:21 |  
        9 3

        Dokopat asi ne, ale pěstí bych mu dal. A je mi 49.

  7. Bramburek a o5aradecek

    kjandourek (admin)     před 6 lety 22.08.2018 15:29 |  
    5 1

    Chlapi, chápu, že oba máte svůj názor a jeho popírání Vás rozpaluje doběla, ale kroťte to trochu ... díky :-)

    • Re: Bramburek a o5aradecek

      o5aradecek     před 6 lety 22.08.2018 15:41 |  
      3 14

      Ok, já už k tomu víc říkat nebudu. :-) Jen poslední věc - si říkám, do kdy to bude Tvrdíka bavit, platit pokuty za náš kotel? Všude jenom průšvih. Je hezký, že máme největší kotel v ČR, ale za jakou cenu? Čau

      • Re: Bramburek a o5aradecek

        kjandourek (admin)     před 6 lety 22.08.2018 15:57 |  
        11 2

        Upřímně mi tady vadí některé výrazy ... když budeš svůj názor obhajovat nějak slušně, případně sprostá slova jenom naznačíte je to v pohodě
        Podívej se na odkaz nahoru, co o tom všem říká Švancara....

        Jak chválí kotel tribuny Sever a zdůrazňuje, že dosud se nic takového nedělo, čili tam opravdu muselo něco být... A hlavně jak říká: "provokoval, dostal po čuni a za minutu bylo vyřešeno..."

        • Re: Bramburek a o5aradecek

          o5aradecek     před 6 lety 25.08.2018 03:29 |  
          0 4

          Pozor, nikdy jsem (narozdíl od některých) nepoužil sprosté slovo pokud jde o Slavii nebo její hráče či trenéry. To určitě ne. Jestli na někoho, kdo se chová jako násilník v našem svatostánku, tak ano. :-)

  8. Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

    kjandourek (admin)     před 6 lety 22.08.2018 15:30 |  
    10 0

    https://www.facebook.com/O2SportCZ/videos/705040216504578/?hc_ref=ARR6vg5gNjuFVv7h58SBkYWjXT28YiHxchIO57WZCbHi2IpAZonXQxpVrooroiSWao0&fref=nf&__xts__ [0]=68.ARBf4UTzwGdsFaFTxYu2kbG8gjzw_DagII5_6my8C2FKJ6zWcbm_WPxCTW9leXhwwpZGGy7CeDh-AGnIjFKkQMR5CmgB3kFpIAFlHaY9XvpAAGm43H29UkhFqEQ7DXcPJ2wr7qP6GMIRLDTCAlEYIREFVQSoz63J2Wg0tSh6m7vXI2g-yUCBkA&__tn__=kC-R

    Celkem hezky to rozebrali v Tiki-taka... Švanci na to má krásnej názor :-)

  9. Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

    Ondráš     před 6 lety 22.08.2018 15:50 |  
    17 0

    Tak šulin provokoval, dostal do držky, považuji to za vyřízený..

    • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

      Snivec     před 6 lety 22.08.2018 17:52 |  
      5 1

      To svanci trefil dobre :), v nekterych situacich je selsky rozum treba

  10. Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

    M@rvin     před 6 lety 23.08.2018 09:56 |  
    13 0

    Nedá mi to a ještě jednou se tu k celé situaci obšírněji rozepíšu.

    Sám jsem se tu tázal nejhlasitějších kritiků, jaké by bylo správné řešení celé situace. Odpovědi se mi nedostalo, tak si zkusím odpovědět sám. Jediným správným a zcela 'čistým' řešením by bylo, kdyby toho provokatéra zpacifikovali a vyvedli ostatní pořadatelé. A myslím si, že to měli udělat, protože od toho tam jsou. Bohužel to neudělali a tak jejich práci, pravda, mnohem radikálněji, suploval někdo jiný.

    Cítíme všichni, že to nebylo ideální řešení a že k takovým věcem by na stadionu docházet nemělo, ale z mého pohledu to bylo jednoznačně lepším řešením, než případná nečinnost a ignorace.
    I kdybychom se nad to v danou chvíli velkoryse a shovívavě povznesli, byla by to časovaná bomba. Teď to vyřešili kluci, pro které to je v podstatě rutina a sport. Mysleme si o této subkultuře co chceme, to je na zcela jinou diskuzi, ale jejich existence je prostě fakt. A oni to vyřešili asi za minutu a byl celý zbytek zápasu klid.

    Jak by se mohla situace vyvíjet v nějaké hodně vypjaté chvíli, kdy emoce a frustrace stříkají proudem a třeba i z klidného východu létají na hřiště kelímky? Možná by se ten provokatér stal hromosvodem hněvu fanoušků, pro které by to nebyla 'rutina a sport' a celé by to mohlo skončit mnohem větším průserem...

    • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 23.08.2018 11:59 |  
      7 1

      Já myslím, že je to všem tak nějak jasný. Kromě radečka, kterej se prostě zakousl a nepustí. :-))

      • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

        o5aradecek     před 6 lety 25.08.2018 03:14 |  
        0 4

        Tak tvůj komentář na oficiálkách o tom, ať se sparťany spadne letadlo a všichni umřou mi stačil. Ty řadečku...

        • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.08.2018 13:25 |  
          0 0

          Začínáš být krajně hysterický. Na jednu stranu mi lichotí, že si děláš katalog všech mých příspěvků, ale na druhou stranu mi to přijde divné. Neříká se tomu stalking?

  11. Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

    Maty22     před 6 lety 23.08.2018 13:20 |  
    4 0

    Ty vole loboTom

    • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

      Maty22     před 6 lety 23.08.2018 13:24 |  
      4 0

      Já se asi počůrám smíchy.

  12. Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

    afro     před 6 lety 23.08.2018 18:47 |  
    11 3

    Doufam, ze kluci, kteri vysvetlili ty rudy spine, ze to nebyl dobry napad nebudou mit nejake vaznejsi problemy.
    Uvedomme si, ze bez tohoto zasahu bychom se take mohli do budoucna dockat situace, kdy nas budou na vlastnim stadionu umravnovat ve vestickach security chlapci ze spartanske chuliganky v mnohem masivnejsi mire, nez byl tento jedinec.

  13. Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

    raadec     před 6 lety 24.08.2018 09:57 |  
    6 10

    Vaznejsi problem samozrejme mit budou. Z toho kouka minimalne podminka.
    Je to na kamerach, jsou v presile, zadna provokace neni patrna. A i kdyby, tak co? Plati princip umernosti, na nadavku muzes odpovedet nadavkou, na utok pesti muzes odpovedet pouze pesti, na utok zbrani muzes odpovedet zbrani..
    Rozumny vyrovnany clovek se nad nadavky povznese a max. odpovi stejnou merou, tzn. nadavkou. Ale holt tihle orangutani musi honit jedince v presile..

    Predem ocekavam min. 20 minusu.

    • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

      Snivec     před 6 lety 24.08.2018 11:11 |  
      6 4

      ja bych řekl, ze to není tvoje starost, tak si z toho nemusíš delat vrasky

    • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

      malan (přítel SN)     před 6 lety 24.08.2018 13:38 |  
      8 3

      Mas ho tam, kdyz sis o nej rekl;)

      • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

        raadec     před 6 lety 24.08.2018 14:42 |  
        2 8

        Diky

        • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

          malan (přítel SN)     před 6 lety 24.08.2018 14:59 |  
          5 2

          Za malo.

    • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 24.08.2018 16:02 |  
      3 1

      Jistě, když na tebe půjde poloopice s mačetou, ty se nebudeš bránit (legálně drženou) pistolí. Bóže, zas další supersluníčkovej mudrlant. :-(

      • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

        raadec     před 6 lety 24.08.2018 16:40 |  
        0 5

        U soudu v CR se posuzuje umernost obrany. Tzn. reakce musi byt umerna akci.
        Pokud na tebe pujde utocnik pouze s holou pesti, tak nemuzes aktivne pouzit zadnou zbran na obranu. Ledaze by ten utocnik byl na prvni pohled daleko mohutnejsi nez ty, nebo by jich bylo vic.. Pokud na tebe vytahne zbran-macetu, tak samozrejme muzes pouzit adekvatne pistoli. Pokud pouzijes pistoli na utocnika beze zbrane, tak budes mit u soudu CR velke problemy.. Muzes ho tou pistoli max. zastrasit, ale nesmis ji pouzit. Soudy CR nestoji na strane tech, co se brani.
        A reci o slunickarich si nech od cesty, rozumny clovek si predem zjisti, co mu hrozi, nez nekoho napadna na kamerach..

        • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 24.08.2018 16:56 |  
          2 1

          Zdá se mi, že vycházíš z mylného předpokladu, že soudy se chovají rozumně a správně. Rozumný člověk se zachová rozumně bez ohledu na to, co mu může hrozit.

          • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

            raadec     před 6 lety 24.08.2018 17:08 |  
            1 4

            Ja ty paragrafy nevymyslel, nerikam, ze s tim souhlasim.. Obrance by mel byt vic zvyhodnen.
            Ale pokud mam v tehle zemi zit, tak je pro me daleko lepsi tyhle veci znat, nez o nich nevedet..
            Lepsi to znat, nez aby mi to pak vysvetloval soudce..

            • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 24.08.2018 17:12 |  
              2 1

              Tak s tímhle problém nemám. Ovšem dovedu si představit situace, kdy ty paragrafy klidně poruším a o soudci si pak budu myslet, že je grázl a bojuje za zlo.

              • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                raadec     před 6 lety 24.08.2018 17:23 |  
                3 5

                Ano, ale to pro me neni situace, ze mi nekdo vynada do zidu. To proste prejdu a akorat se zamyslim, jak ubohy zivot ten clovek zije..
                Jo pokud by mi slo o zdravi/zivot, tak to je neco jineho..
                Ale tohle je proste detska prkotina.

                • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                  Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 24.08.2018 17:27 |  
                  3 2

                  Tak každý má ty hodnoty jinak postavené. A třeba na ulici nebo v hospodě by to ti chlapci přešli, ale provokovat přímo ve svatyni? Asi stejně by dopadl někdo, kdo by šel třeba na schůzi přátel ptactva a donesl tam zastřelený ptáky . :-)

                  • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                    raadec     před 6 lety 24.08.2018 17:37 |  
                    4 4

                    Jak pises, je to jejich vec. Mohli to treba vyresit bez kamer, po zapase..
                    Vyresili to takhle a ted za to reseni holt asi zaplati.
                    Mne by to za takovou prkotinu nestalo.. Pro me ani neni slovo zid urazka.

                  • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                    o5aradecek     před 6 lety 25.08.2018 03:39 |  
                    1 6

                    Hlavně, což jsi kolikrát přiznal, jsi v té svayini (Edenu) nikdy nebyl...

                    • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                      o5aradecek     před 6 lety 25.08.2018 03:40 |  
                      0 5

                      *svatyni

                    • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.08.2018 13:19 |  
                      0 0

                      Samozřejmě, že byl. Nikdy jsem nepřiznal, že nebyl. Ty jsi psal, že jsi křesťan, že? Pak tedy shoř v pekle, lháři!

      • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

        kalex     před 6 lety 24.08.2018 18:45 |  
        4 0

        Poloopice s mačetou:()
        Sem si vzpomněl na jedno video
        https://youtu.be/GhxqIITtTtU

      • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

        o5aradecek     před 6 lety 25.08.2018 03:19 |  
        1 8

        Wulfe, tebe jsem měl vždy za rozumnýho diskutéra (spíš mimo fotbalová témata)... ale seš hovado! Není za to žlutá? Dobře, jsi Ovád selský!

        • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.08.2018 13:22 |  
          3 0

          Ty ses teda projevil... Kterej filozof řekl něco v tom smyslu, že když někoho urazíš, vypovídá to víc o tobě, než o něm? Budu se muset zeptat wimpyho.

          • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

            kjandourek (admin)     před 6 lety 25.08.2018 14:57 |  
            1 0

            Nevím jestli filozof, ale mluví o tom Dušek ve Čtyřech dohodách...

            • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 25.08.2018 15:10 |  
              0 0

              Jako herec mi nějak moc nesedí, ale filozof to je určitě. :-)

              • Re: Fanoušci Slavie napadli pořadatele. Byl to sparťan a provokoval, tvrdí

                Luckyduck (přítel SN)     před 6 lety 26.08.2018 11:48 |  
                0 0

                Viděl si ho Wulfstane v Pustině? Jestli ne, tak doporučuju - tam to byl imho od Duška velkej hereckej koncert, v pro něj trochu netradiční, vážné až tragické roli.
                (Sorry za OT)