Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (55)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

    murena     před 6 lety 17.08.2018 20:04 |  
    7 0

    To jsou nehorázný svině

    • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

      raadec     před 6 lety 17.08.2018 20:10 |  
      6 0

      Ruka ruku myje.. A jak bleskove rozhodli. Smesna organizace..

      • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

        YuckFou     před 6 lety 17.08.2018 20:29 |  
        10 0

        Ta rychlost je až ohromující! Škoda, že s takovou rychlostí neřeší i jiné problémy.

  2. Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

    Eskaes     před 6 lety 17.08.2018 20:06 |  
    13 0

    Dát na světlo ty, ktěří se mu vyhýbají, přestože hrají často hlavní roli. Vytvořit web o evropských rozhodčích. Se všemi jejich statistikami a přes mediální rešerši i zprávy a především jejich "chyby" a kontroverze.

    Představte si, že se před zápasem dozvíte, že nás píská polský Ješek. A po zadání jeho jména na daném webu s hrůzou zjistíte, že ta plešatá sviň, co má na kontě už několik drsných zářezů v domácí lize byl povýšen do předkola LM.

    Udělat z toho mezinárodní projekt dobře ošetřený vůči ochranně osobních údajů a atd. Prostě dát všem k nahlédnutí jejich jasnou historii.

    • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

      malan (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 20:30 |  
      3 0

      A adresy;)

      • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

        YuckFou     před 6 lety 17.08.2018 20:40 |  
        6 0

        Marcin Boniek (1976-10-06) bytem Bydgoszcz (Polsko). @MarcinBoniek
        marcinboniek@gmail.com

    • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

      YuckFou     před 6 lety 17.08.2018 20:32 |  
      5 1

      Nápad to není špatný, takový fotbalový demagog by se asi hodil. Jen nevím kdo by něco takového zabezpečil finančně nebo technicky. Možná skrze crowdfunding.

        • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

          YuckFou     před 6 lety 17.08.2018 21:10 |  
          1 0

          Pár článků se objevilo bezprostředně po zápase.

          • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

            Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 21:18 |  
            1 0

            Já vím, něco jsem taky četl, polština mi nedělá problém.

      • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

        Eskaes     před 6 lety 17.08.2018 22:02 |  
        8 0

        jednoznačně crowdfunding-kolik je v Evropě fotbalových fanoušků vědomých si korupce na nejvyšších místech UEFA a FIFA a k tomu schopných "občanských žurnalistů"? Myslím, že ne málo.

        Transparentnost, to je postrach každé mafie.

        Byla -totiž chci říct, že to bude velká revoluce! Pojďme být jako Slavia u jejího zrodu. Nebylo by to skvělé?

        Hrdost na naše hodnoty přesahující fotbalový stadion! TO je Slavia.

        Dynamo Kyjev může mít třeba milion trofejí, ale pachuť z vyslovení jeho jména to už po světě nezmění.

        • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

          YuckFou     před 6 lety 18.08.2018 07:48 |  
          0 0

          Tak už stačí jen vymyslet a sepsat kampaň ;-)

    • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

      JS (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 20:55 |  
      5 1

      Skvely napad! Statistika nelze...

  3. Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

    Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 20:51 |  
    7 0

    To, že to zamítnou se dalo celkem čekat, ale veliký výsměch je, že ta komise má ve svém názvu etiku ...

    • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

      warhammer (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 23:41 |  
      3 0

      To je něco jako "Hitlerova komise pro lidská práva".

  4. Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 20:54 |  
    7 1

    Já bych pak zamítl jejich případnou pokutu... :)

    • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

      raadec     před 6 lety 17.08.2018 21:14 |  
      8 0

      Utekl samou nedockavosti, aby si mohl vyzkouset svuj novy norkovy kozich..

    • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

      YuckFou     před 6 lety 17.08.2018 21:15 |  
      4 0

      Každá správná mafie má vytipované své černé koně pro každé důležité klání.

      • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

        Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 21:23 |  
        7 0

        Navíc Polsko a Ukrajina spolu pořádali šampionát, takže se ti funkcionáři dobře znají a Surkis moc dobře věděl koho si nadelegovat na zápas do Kyjeva. Jen jsem hodně zvědavý, jestli si něco podobného dovolí i na Ajax.

        • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

          YuckFou     před 6 lety 17.08.2018 21:42 |  
          2 0

          To asi ne. Řekl bych, že mají vlastně splněno. Získají tučné odměny za poslední předkolo LM a mají jistotu základní skupiny EL a s tím spojený další příjem. Myslím si, že Ajax je poměrně atraktivní a na druhou stranu také hratelný soupeř. Takže očekávám větší návštěvu a z ní plynoucí další nezanedbatelný příjem. Řekl bych, že obraz dvojzápasu bude dost podobný tomu, co jsme měli možnost vidět v duelech s námi. Doufám, že s lepším koncem pro Ajax, ale kdyby to náhodou nevyšlo, tak to Dynamu moc vadit nebude, protože si bude moci v klidu v EL rozšiřovat svůj už tak našlapaný koeficient.

          • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

            Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 21:49 |  
            3 0

            Aby ses nedivil, s jídlem roste chuť.

          • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

            kjandourek (admin)     před 6 lety 17.08.2018 21:54 |  
            2 0

            jenom bych připomněl, že jistotu základní skupiny EL a s tím spojený další příjem měli už před dvojzápasem s námi ...

            • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

              YuckFou     před 6 lety 18.08.2018 07:38 |  
              0 0

              Jasně. Primárně jde o peníze za poslední předkolo LM, kde jsou prémie již mnohem zajímavější.

  5. Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

    mirecek1111     před 6 lety 17.08.2018 21:16 |  
    14 1

    On už jim to osud vrátí. A není to jen fráze, on to vždycky nakonec narovná. Podívejte se na spartu, Křetínský tam poslední roky rve nejvíc peněz, co tam kdy kdo v její historii dával a sparta hraje největší sračku, co já sleduju fotbal.. a proč asi, ty poslední roky se jim akorát vrací všechno to z minulosti.. A Plzeň to brzy čeká taky.

    Tvrdík by se teď měl starat hlavně o ligu a ukotvení Slavie v ní. Aby se už prostě neděly zápasy jako na jaře se Slováckem, kdy jsme přišli snad o tři penalty. že si na to už ani nepamatujete?
    To je přesně ono, na to se vždycky strašně rychle zapomene, ale kdyby někdo dělal statistiku zářezů Slavie v posledních letech, tak by z toho vylezl strašný průser...a to teď musíme řešit primárně, resp. Tvrdík musí.

    Ti korupčníci z UEFY, to už je bohužel opravdu "jiná" liga, a pokud někdo, tak by měl nějak aktivně začít svou investici chránit přímo CITIC (tedy ozvat se přímo CITIC).

    • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

      bongor     před 6 lety 17.08.2018 21:23 |  
      4 1

      Z nás mají akorát srandu.Ale hodně silná světová společnost by jim mohla pořádně zavařit.Co požádat o spolupráci FBI,ti už je mají v merku delší dobu a toho kožešníka obzvláště i s jeho soudruhem bratrem.

      • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

        Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 21:34 |  
        5 0

        To, že Surkise vyšetřuje FBI je jasný jak facka, proto dostal zákaz vstupu do USA. A ti mají takové možnosti, že je to jen otázka času, než ho dostanou. Jen by k němu ještě mohli přibrat Berbra a celému našemu fotbalu by se ulevilo.

        • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

          Dobi     před 6 lety 18.08.2018 11:44 |  
          2 1

          Pánové, nebuďte naivní! Surkis asi šlápnul nějakém amíkovi na kuří oko, ale že by se FBI angažovala kvůli "nejakému neznámému klubu z malého Čechistánu?". A teď tu o Červené Karkulce!

      • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

        japoko     před 6 lety 17.08.2018 23:14 |  
        6 7

        Paneboze taky , jeste Mossad, Ceku, Abwehr, Hoci mina, stryce Bradyho, MI6, Petru Prochazkovou a Rychle sipy! Naivite zdar!

        • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

          o5aradecek     před 6 lety 18.08.2018 00:29 |  
          0 0

          Rychlé šípy! :-)

  6. Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

    Obr     před 6 lety 17.08.2018 21:40 |  
    6 0

    Timhle to doufam nekonci a vytrvame v nasem snazeni. Je treba to rozmazat, kde to pujde, aby se o tom mluvilo. Tahle kauza nesni umrit!

  7. Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

    Zdendanek     před 6 lety 17.08.2018 21:58 |  
    5 30

    Tohle bědování je faktu už trapárna. Nepostoupili jsme jen a jen díky sobě. Místo toho abychom si řekli, kurňa herně jsme ostudu neudělali, tak se ukážeme v EL a kašleme na vás. Ne, my pořád fňukáme. Jsme ostatním jen pro srandu.

    • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 22:00 |  
      5 1

      Tak nefňukejte a nebudete pro srandu.

      • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

        p!erreCORE     před 6 lety 18.08.2018 09:37 |  
        0 0

        Ty mu vykáš? :)

        • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 18.08.2018 14:11 |  
          1 0

          Ne, on píše "my pořád fňukáme". Nevím koho myslí tím "my", ale evidentně nemluví jen za sebe, ale za nějakou blíže nespecifikovanou skupinu lidí. Já se mohu jen domýšlet, zda to jsou sparťani, trollové, telata, či něco jiného.

    • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

      Snivec     před 6 lety 17.08.2018 22:55 |  
      10 0

      tady prece nejde uz o nepostup, ale o to se ozvat, ze to nebylo fer a ze to tak nejde delat. Muzeme stahnout ocas, hrat EL, nedelat si problemy a cekat na to, co nam ti nahore dovoli. Nebo se muzeme ozvat, bojovat s vetrnymi mlyny, uskodit si, ale ozvat se. Tady se samozrejme nic nezmeni. Kazdopadne ja jsem pro to se ozvat. Kdyby se v minulosti nikdo neozval, nic by se nezmenilo. Rozumis?

    • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

      malan (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 23:05 |  
      3 1

      Ty jsi surkis..

      • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

        warhammer (přítel SN)     před 6 lety 17.08.2018 23:46 |  
        7 0

        Proč hned tak vulgárně?

    • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

      Obr     před 6 lety 17.08.2018 23:35 |  
      8 0

      Zdendanku, nynánku....nebul a běž hajat

    • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

      o5aradecek     před 6 lety 18.08.2018 00:32 |  
      2 0

      Tak o fňukání bych určitě nemluvil. Slavia v létě investovala do posil téměř 300 milionů, staví evropský tým a pak s námi 2x během týdne rozhodčí takhle zatočí. Protest je v pořádku, některé tweety ne, s tím souhlasím.

    • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

      voiceman (přítel SN)     před 6 lety 18.08.2018 00:54 |  
      23 0

      Ano, to nevadí, že nás potopil rozhodčí, vždyť si za to můžem sami, že jo? Kdybychom jim dali 8 gólů, tak postoupíme! Sorry, ale tahle vlezdoprdelovina v mádlovském stylu podle šablony: já vím, že jsou to kurvy, ale hlavně to neříkejte nahlas, protože by to mělo nedozírné následky je přesně to, co oni chtějí. A nevím, co je špatného na tom, kultivovaně upozornit na to, že něco je špatně. Mě tohle tak strašně vytáčí, a je to možná tím, že bude brzy 21. srpen 2018. Aneb 50 let after. A tady se opět lidi chovají přesně jak za Husáka v roce 74. Aneb jo, je to na hovno, ale to neva, když budeme hodný, tak nebudem mít problémy. Mě tohle tak neskutečně sere, přátelé, že si to ani neumíte představit. Tímhle vůbec nechci svalovat všechnu vinu za naše vyřazení na rozhodčí. Ne, nejsem zaslepený blázen, který by vše hodil na rozhodčí a pominul by naše chyby. Ani náhodou. A vypadnutí bych bral. Stačilo by mi k tomu jen to, kdyby UEFA vysvětlila, že to prostě ten plešatec s tím ofsajdem podělal. Jenže tohle vše, co se tenhle týden odehrálo jen ukazuje, že ta UEFA je fakt “pssssst” mafie. Pro mě ani snad ne mafie, já ji vidím spíš jako takový pěkný totalitní fotbalový režim. Je na nás jestli se budeme před touhle pakáží ohýbat a věřit, že nám dá čuchnout nebo se jim postavíme.

      • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

        rak (přítel SN)     před 6 lety 18.08.2018 01:10 |  
        3 0

        No, ano. Ale hlavně , UEFA prostě mafie je. A mafie nikomu nic nevysvětluje. Mafie jen trestá. Nevím, co s tím. Jedině, že by toho snad i silní měli už dost. Ozývat se je nutnost, ale řešení to asi nepřinese.

        • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

          voiceman (přítel SN)     před 6 lety 18.08.2018 01:28 |  
          7 0

          Ne, nepřinese. Ale to nevadí. I boj proti větrnému mlýnu má smysl. Aspoň tedy pro mě. A víš proč? Protože se za sebe nebudu muset stydět. Že jsem se ohnul a hlásal předem domluvené pravdy. Ta paralela s politikou, zvláště teď, kdy to bude 50 let, je pro mě přímo famózní. Jak jsem psal včera Mádlovi na twitter: ano, příští týden budeme číst o příbězích normalizace a na poslední straně bude článek o tom, jak hlavně proboha nekritizujte UEFA! To by mělo nedozírné následky! Jojo, posuzovat chování lidí 20 let zpátky je fajn, ale dneska říct prosté: ten plešatec nás zaříz, to se jaksi nehodí, protože by to mohlo poškodit toho a toho. To, že to je pravda, je jedno. Ale každého zajímá jen to, co z toho bude. Ne, tohle nehraju.

          • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

            rak (přítel SN)     před 6 lety 18.08.2018 08:19 |  
            2 0

            Já s tím úplně souhlasím. Má to smysl, i když to reálný výsledek teď nepřinese. Už i pro ostatní. Jsem sám zvědav, jestli to bude třeba do El teď znamenat - a) vůbec nic, b) mírné plus, že nás nebudou řezat, c) naopak budou nám škodit, co to půjde. To poslední by bylo typicky mafiánské, stbácké, berbrovské apod. Uvidíme.

            • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

              bongor     před 6 lety 18.08.2018 08:55 |  
              0 0

              Tipuju c,to je úplně jasný a s nima se sveze i superšpína v Berchov lize.Nebudeme to mít lehký.Vidím,že už přitvrzuje i soudruh opět podroušený.

      • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

        o5aradecek     před 6 lety 18.08.2018 01:26 |  
        1 5

        Trpi chce hrát totální fotbal a místo toho dostal totální zářez.

    • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

      Edenjejenjeden     před 6 lety 18.08.2018 07:11 |  
      5 0

      No já bych spíše řekl,že pro srandu je tento(a nejenom tento) tvůj příspěvek.Nazdar!

  8. Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA prote

    voiceman (přítel SN)     před 6 lety 18.08.2018 01:12 |  
    7 1

    Mám tip pro TS na příští zápas v EL na choreo. Pojďte udělat velkou ironii! Dejte tam něco jako “Slavia and UEFA - everlasting love” nebo něco podobného. Něco, kde každý pochopí, že je to ironie a ty kožicháři z UEFy se na nás nebudou moci vozit. Ironie je mocná zbraň. Pojďte do toho, kluci, určitě vymyslíte něco, nad čím se budou moci fanoušci tlemit a tleskat tomu, a zárověn to bude nenapadnutelný, ale přitom vašem jasný.

    • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA prote

      Markus     před 6 lety 18.08.2018 12:22 |  
      2 2

      Mě se to líbí, akorát bych nejmenoval UEFA, její představitele ani lokální rozhodčí a mluvil pouze o nepřízni fotbalových bohů. Jakkoliv jsem naštvaný na to co se stalo, protesty se daleko nedostaneme. Navíc je pravděpodobné, že to někoho přiměje udělat nějakou kravinu, čehož pak proti nám zneužije negativní kampaň v médiích. Ironie je chytrá forma. Když budeme říkat, že bojujeme proti nepřízni bohů nebo nakloněné rovině, může to být i způsob, jak nás držet pohromadě a také spojit s jinými kluby, kterým se dějí podobné věci. Závěrem poprosím o jedno, jestli si touhu po férových podmínkách chceme dát takhle explicitně do našeho mindsetu, buďme v tom konzistentní a nebojme se upozornit i na případy, kdy bylo něco neoprávněně rozhodnuto v náš prospěch.

    • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA prote

      MVCVNYX     před 6 lety 18.08.2018 13:49 |  
      0 1

      Já myslím, že naprosto výstižné by bylo, kdyby v choreu byly pouze dvě postavičky kluků, kteří si kopou míčem. Jeden by měl dres Dynama (čistě jen barvy..bez znaku) a ten druhý klasický oblek (nebo dres rozhodčího). Udělat v pozadí branku a nad ní nápis Champions League (nebo použít místo míče její logo). K tomu dodat pouze něco ve smyslu "Já na bráchu, brácha na mě." Myslím, že tohle by z UEFY nemuselo být napadnutelné..a pokud ano, přiznali by tím vlastně, že mají máslo na hlavě.

      Případně jen ten nápis a měnit pozadí pomocí dvou barev papírů - z barev Dynama na barvu rozhodčích. Plus na závěr hodit hlášku o fair play, kterou UEFA sama používá.

  9. Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

    Eskaes     před 6 lety 18.08.2018 09:11 |  
    4 0

    K protestu v ochozech: náš cíl by měl být, aby si toho všimli i jinde v Evropě, tedy by to nemělo být primárně o nás, jestli mi rozumíte.

    Princip je jasný, v mafiány řízeném sportu je ohrožen každý, kdo nevyje s vlky. Dnes zařízli nás, ale zítra to může být i váš klub.

    Zatím mě napadla jen ironická úprava PR sloganu UEFY:

    SAY NO TO CORRUPTION (třeba s dovětkem fair play to UEFA)

    :)

    • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

      Eskaes     před 6 lety 18.08.2018 09:30 |  
      0 0

      Say no to Surkism :-p

      • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

        Fulham     před 6 lety 18.08.2018 10:10 |  
        1 1

        bych na to hodil boba...potřebujeme vyhrávat - možná něco nenásilně vtipnýho na EL , ale ne na úkor podpory týmu na hřišti. čímž teda nechci říct,že mě neserou - to zase jo.

      • Re: Střet zájmů i chyby rozhodčích v Kyjevě? UEFA protest Slavie zamítla

        bongor     před 6 lety 18.08.2018 16:39 |  
        2 2

        Kontrolní mise Organizace pro bezpečnost a spolupráci v Evropě (OBSE) zaznamenala na východě Ukrajiny pohyby kolon nákladních automobilů přejíždějících rusko-ukrajinskou hranici mimo oficiální přechody.
        Už na ně jdou!Ještě před týdnem by mě to naštvalo,co s člověkem udělá ten fotbal.