Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (10)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Profesorský výkon vs. aktivita bez efektivity. Rozhodčí Slavii poškodili, důvodem

    Fačín     před 6 lety 15.08.2018 13:57 |  
    2 8

    Pěkně rozepsáno to, co jsem zmínil po prvním zápase. Zatímco my jsme běhali, dřeli, snažili se, tak oni hráli přesně to, co potřebovali. V klidu, vzadu bez chyb a naopak naše chyby jednoduše potrestali.

    • Re: Profesorský výkon vs. aktivita bez efektivity. Rozhodčí Slavii poškodili, důvodem

      Gino     před 6 lety 15.08.2018 14:25 |  
      13 0

      S Pikousem nesouhlasím už na začátku . Slavia totiž v tom dvouzápase vstřelila branky dvě (jednu neuznali) a měla jednu vyloženou tutovku (Souček) i pár pěkných střel (Baluta v Praze). Dnymao vstřelilo branky sice tři, ale jedna platit neměla (offside) a další byla sporná (dva míče). Je potřeba to komentovat dále? My jste prostě takový přizdisráči, že se bojíme si i přiznat, že jsme na ně měli a že lepší nebyli. O vítězi totiž rozhodujou góly a na ty to dopadlo "jen" 3:2 pro Dynamo. A když odečtu tu, co neměla platit určitě, tak 2:2.

      • Re: Profesorský výkon vs. aktivita bez efektivity. Rozhodčí Slavii poškodili, důvodem

        Sapfa     před 6 lety 15.08.2018 14:29 |  
        2 2

        Přesně tak...na druhou stranu platí, že jsme strašně neefektivní v zakončení a to je to, co rozhodlo...co to znamená, že Dynamo hrálo přesně to, co potřebovalo, jak píše kolega Fačín? Dle mého je tohle klišé...jako že pokud bychom byli doma efektivní a dali dva tři goly, tak by Dynamo přeplo a začalo hrát jiný fotbal? Dle mého na víc neměli a takhle prostě hrají vždy a měli jen štěstí, že narazili na tým, který má dlouhodobě problém s proměňováním šancí, což je dáno nekvalitou jeho hráčů v zakončení...takový Souček, ten až dá jednou gol z těch jeho mnoha šancí, tak se dám na modlení....

        • Re: Profesorský výkon vs. aktivita bez efektivity. Rozhodčí Slavii poškodili, důvodem

          kjandourek (admin)     před 6 lety 15.08.2018 14:34 |  
          4 0

          Už má deseti ligových gólů - netvrdím, že je to kdovíjaký bombarďák, ale už (ne)JEDNOU gól z těch svých šancí dal :-)

          To už bys tedy měl mít něco odmodleno ;-)

        • Re: Profesorský výkon vs. aktivita bez efektivity. Rozhodčí Slavii poškodili, důvodem

          Kulajs     před 6 lety 15.08.2018 19:20 |  
          0 0

          Součkovi tam stačil strčit nohu obránce. To ho ale neomlouvá, měl to tam dostat i s tou jeho nohou. Vsadím se ale, že kdyby to šlo do branky, tak rozhodčí vymyslel útočný faul a branku by neuznal.

      • Re: Profesorský výkon vs. aktivita bez efektivity. Rozhodčí Slavii poškodili, důvodem

        Aargon     před 6 lety 15.08.2018 18:26 |  
        1 1

        Souhlas. Ale třeba by taky pomohlo kdyby si někteří hráči nehráli na letce. S tím mě fakt se..ou, má míč jde si pro faul,
        dotkne se ho padá, viz Sýkora ( jinak úžasnej hráč ) , a mnozí další a jejich pady ve vápně. Fakt je to nutný?

  2. Re: Profesorský výkon vs. aktivita bez efektivity. Rozhodčí Slavii poškodili, důvodem

    Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 15.08.2018 14:55 |  
    11 2

    Už ten nadpis je totální kravina (rozhodčí Slavii poškodili, důvodem vypadnutí ale nejsou), je vidět, že pisatel bud fotbal nikdy nehrál nebo minimálně nikdy nezažil takového sudího. Doporučuji si zápas pustit ještě jednou, v klidu a bez emocí. Sudí nás řezal celý zápas, Kyjev od začátku zápasu simuloval, padali jak brambory a sudí jim všechno pískal, jak upadli, tak to odpískal, bylo to vše cílené a těžko se s tím něco dalo dělat. Hrát proti takovému rozhodčímu je naprosto bez šance. Bohužel.

  3. Re: Profesorský výkon vs. aktivita bez efektivity. Rozhodčí Slavii poškodili, důvodem

    samop     před 6 lety 15.08.2018 16:07 |  
    2 0

    Já ač velký a až někdy nekritický fanda naši Slávie ( bývalý fotbalista ) musím téměř ve všem co bylo v tomto příspěvku souhlasit ! Ale......ale.....věřím, že jsme na počátku procesu, který nás posune na úroveň, kterou už neovlivní nakloněná rovina ! Jdeme dál a stále lépe kluci zlatí !

    • Re: Profesorský výkon vs. aktivita bez efektivity. Rozhodčí Slavii poškodili, důvodem

      Eskaes     před 6 lety 15.08.2018 20:22 |  
      2 3

      "úroveň, kterou už neovlivní nakloněná rovina."

      Ano, to je přesné. Za mě potřebujeme vyrazně posílit/zkvalitnit v útoku.
      Sorry, Škoďáku.

  4. Re: Profesorský výkon vs. aktivita bez efektivity. Rozhodčí Slavii poškodili, důvodem

    Snivec     před 6 lety 16.08.2018 08:53 |  
    1 0

    s clankem se da souhlasit castecne, resp nesouhlasim s hodnocenim dynama. Pokud by si dynamo vypracovalo tri sance a dalo tri goly, pak by to hodnoceni sedelo. Ano, takhle hraji evropske tymy, nechaji vas hrat, cekaji na vasi chybu a pak zautoci. Ale to se v dvojzapase nestalo, dynamo mělo pouze jednu golovou sanci v uvodu zapasu v Edenu, jinak vůbec nic. Proste dynamo melo jednu golovou sanci, dalo tri goly a z toho dva nemely platit.