Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (65)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

    Fačín     před 6 lety 13.08.2018 10:10 |  
    3 5

    Hm, řádně kyselá zpráva((:

    • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

      smely (přítel SN)     před 6 lety 13.08.2018 10:19 |  
      3 2

      blby hlavne pro nej, takhle na zacatku novyho angazma se hned zranit....snad bude brzo v poho...ale zase treba sance, ze by se moh ukazat Auer....hlavne at kluci privezou z Kyjeva pstup !

      • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

        Dr. Fe1     před 6 lety 13.08.2018 10:44 |  
        0 13

        Obavu u mě vzbuzuje, že ani nenapíšou co je to za zranění a jak dlouho se bude léčit. Chyba novináře - že se nezeptal. Nezbývá než doufat, že to nebude nic dlouhodobějšího.

        • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

          soudek82 (přítel SN)     před 6 lety 13.08.2018 10:59 |  
          4 1

          a jak víš, že se nezeptali? :-)

          • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

            Dr. Fe1     před 6 lety 13.08.2018 11:24 |  
            0 13

            Proč by to pak v otištěném rozhovoru nebylo ?

            • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

              soudek82 (přítel SN)     před 6 lety 13.08.2018 11:42 |  
              6 0

              třeba proto, že si o tom slavie nepřála mluvit?

              • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

                Dr. Fe1     před 6 lety 13.08.2018 13:52 |  
                0 11

                Takže Slávia si o tom nepřála mluvit a přesto o tom mluvila, ale novinář to neuveřejnil. Zajímavá teorie.

                • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

                  soudek82 (přítel SN)     před 6 lety 13.08.2018 17:25 |  
                  1 0

                  já ti nevím, ale jestli ten novinář úplně retardní, tak si toho, že ve výpravě Olayinka není, všimne i bez toho, že o tom někdo ze Slavie začne mluvit :-)

      • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

        mig52     před 6 lety 13.08.2018 12:43 |  
        5 2

        smelíku, znáš hráče, který by se po příchodu do naší milované Slavie nezranil. Potkalo to i Balutu a mnoho dalších. Z tohoto důvůdu bych stáhl Matouška ihned po posledním podzimním utkání. V sobotu dohraje, v pondělí se bude hlásit u nás, v úterý zraněný a pak budeme trnout, zda stihne zimní přípravu. No mohl by ji absolvovat v Příbrami, jenže by nenasál slávistickou vůni a zranil by se před přípravným zápasem v lednu. :-), .-). Ne , já vážně věřím, že Janeček přežije bez ranění a bude posilou od 1. jarního zápasu. ( Je-li pravda, že mezi šéfy Slavie a Příbrami platí džetlmenská dohoda, že v případě zranění některých hráčů by Mates mohl přijít dřív, skoro so přeji,....). Ale ne , to bych byl hazjl, abych si jeho uspíšený příchod přál díky zranění jiného hráče. To byl jen pokus o nejapný nevydařený fór. Hráče budeme potřebovat. Sledoval jsem Slovácko - Olmík - Houska by byl parťák za Hušbyho. A levnější, než borci ze zahraničí. Možná mne ukamenujete, ale dám levou ruku na špalek, že Maty za méně peněz se nakonec vyplatí víc než Olinek, kterého mám rád. Ale tak to cítím, neviďte za tím žádné spekulace. Důvody bych případně sdělil. Samozřejmě je to podmíněno tím, aby oběma sloužilo zdraví, to jak se pose+e...... Však to ve Slavii známe.

        • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

          Dennis     před 6 lety 13.08.2018 12:59 |  
          1 0

          Já bych počkal, až Olomouc vypadne se Sevillou z EL. Pak podle mě bude čas na pohyby některých hráčů. Zajímavých jim tam několik mají a peníze potřebují.

        • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

          Virgil1956     před 6 lety 13.08.2018 14:27 |  
          2 0

          K tomu Houskovi. ještě loni jsem se jen ušklíbal, když se o něm mluvilo jako o špílmachrovi s velkou budoucností, ale viděl jsem ho teď na podzim třikrát a můžu říct, že na mě udělal dojem. Šel výkonnostně šupem nahoru.

  2. Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

    JS (přítel SN)     před 6 lety 13.08.2018 10:19 |  
    11 2

    Tak co si budeme nalhávat, Peter by tam stejně přišel maximálně na deset minut na konec... Horší je to se Sýkorou, bez něj v záloze to bude megatěžké.

    • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

      smely (přítel SN)     před 6 lety 13.08.2018 10:21 |  
      10 1

      muze misto nej zaskocit Alex nebi Mina...toho bych se nebal...me vic desi ten Simonek, zase teda...

      • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

        JS (přítel SN)     před 6 lety 13.08.2018 10:33 |  
        8 3

        Sýkora prostě odběhá a pokryje neuvěřitelný prostor v ofenzivní třetině hřiště. Vedle něj vyniká Hušbauer i křídla, která mají s kým kombinovat. Stoch je staženější, Alex se drží víc na kraji... Simon je top, ale Pokorný ukázal, že ho asi dovede nahradit.

        • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

          kjandourek (admin)     před 6 lety 13.08.2018 10:42 |  
          8 0

          Je to tak, myslím, že tohle je dobrý postřeh... proti Opavě šla naše hra hodně dolů, když šel Syky ze hřiště.... a nemyslím si, že by Baluta byl nějak horším hráčem, co se týče techniky a kontroly míče... Ale Honza prostě nějak dovede při napadání soupeře vykrývat ty správné prostory... Je s tím Trpišovského stylem více sžitý....

        • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

          smely (přítel SN)     před 6 lety 13.08.2018 10:50 |  
          8 0

          Simona by nahradil mozna tak Marcel Desailly a to si este nejsem jistej... :-)))

          • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

            Dr. Fe1     před 6 lety 13.08.2018 11:10 |  
            0 12

            Když o tom tak přemýšlím, tak Míša Ngadeu je celej Dessaily :-)

            • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

              Dr. Fe1     před 6 lety 13.08.2018 14:08 |  
              1 11

              Minusáři, nastudujte si vy nešťastníci, jaký hráč byl Marcel Dessailly.

              Nebo nemáte našeho Míšu Ngadeu rádi ? Jinými slovy jste tak hloupí nebo tak nenáviostní k vlastním hráčům ? Nejspíš obojí, že ?

        • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

          Fačín     před 6 lety 13.08.2018 10:59 |  
          8 3

          Pokorný Simona opravdu nenahradí, ani kdyby byl ve své top formě, bohužel...

          • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

            Dr. Fe1     před 6 lety 13.08.2018 11:07 |  
            0 10

            Tak jasně, že nenahradí se vším všudy. Ale nahradit ho do té míry, že to kvalitně odbrání, to by mohl.

            • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

              Dr. Fe1     před 6 lety 13.08.2018 11:36 |  
              4 8

              To nikdo Pokornému nevěří ? já z něj teda taky nejsem odvázanej, ale doufám, že to případně zvládne.

              • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

                Agbik     před 6 lety 13.08.2018 13:14 |  
                4 2

                Simon je hráč pro top 5 týmů v bundeslize, toho nahradit nelze. ale každý hráč je osobitý a pokorný je dobrý hráč. má na to, aby se výrazněji prosadil. navíc má zkušenosti, dva roky hrál s libercem skupinu EL, odehrál třináct zápasů v první francouzské, a to vše se může v úterý hodit. bude se jen hodit, že má z francie zkušenost s velkými stadiony, hrál proti marseille, ví jaké to je bránit mega hvězdy, z liberce zná atmosféru evrospských soutěží, to vše se vážně může hodit. jasně, jak je psáno, není to simon, ale může příjemně překvapit. já mu věřím

                • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

                  Jachym     před 6 lety 13.08.2018 14:29 |  
                  0 0

                  No, hlavně k tomu musí Pokorný přistoupit s pokorou...:-)

        • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

          DF007     před 6 lety 13.08.2018 11:06 |  
          8 0

          Tak Simona v ČR nenahradí nikdo. To spíš Sýkoru nahradí Alex, má také velký radius v pohybu, technicky si myslím, že na tom hůř není. V čem má deficit, tak to je souhra s ostatními spoluhráči. A nakonec v čem je silnější než Sýkora, je množství ztrát. Co jsem viděl, tak Alex míče prakticky neztrácí.

    • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

      mig52     před 6 lety 13.08.2018 13:11 |  
      0 1

      Vidíš, příteli JS, jak je jednoduché se shodnout??? To je snad na dýmku míru, ale už 30 let nehulím, umřel bych, a to nechci:-). Jinak podpis.

      • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

        smely (přítel SN)     před 6 lety 13.08.2018 13:22 |  
        1 0

        :-) ...jako , ze kdyz nehulis , tak neumres....? :-)) ....kazdej den ses tomu o den bliz... :-) ...promin....

      • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

        JS (přítel SN)     před 6 lety 13.08.2018 14:22 |  
        0 1

        :)

  3. Hrr na ně !

    Dr. Fe1     před 6 lety 13.08.2018 10:34 |  
    5 7

    Důležité je nebát se a zkoušet se prosadit dopředu. Psychologická příprava týmu je důležitější než jestli bude moci hrát hráč a nebo b. Tak ať se Jindrovi podaří připravit naše kluky co nejlíp !

    • Re: Hrr na ně !

      Agbik     před 6 lety 13.08.2018 19:46 |  
      1 1

      Ano, dopředu, a využít výškové převahy. Což znamená, že standartky musí kopat hráč, který bude mít ten den formu, aby se vyšší hráči uplatnili. Minule byl právě v tomhle problém, kdy to Mino kopal buď do prvního hráče, nebo překopnul vápno až na nikoho. Ale jak říkám, klidně ať to zas kope, ale musí mít formu, jinak ať k tomu pustí dalšího. Kromě naší výškové převahy jsme s Dynamem dosti vyrovnaní, takže tohle se musí prostě využít

  4. Slavia v pohárové Evropě

    Akuls     před 6 lety 13.08.2018 10:51 |  
    0 12

    Máme strašně úzký kádr. Navíc hráči jako Auer nebo Valenta by se za JŠ těžko dostali na tribunu a už vůbec ne na lavičku. Za chvilku nebude koho postavit a to je teprve začátek sezóny. Alespoň ale zjistíme, jak by to bylo bývalo vypadalo, kdyby JŠ nerotoval sestavou. Docela by mne také zajímalo, kdo vlastně do Kyjeva odletěl. Dynamo neponechalo před týdnem nic náhodě a do Prahy poslalo 28 hráčů, jen např. brankáři přiletěli čtyři. Doufám, že i my jsme vzali do Kyjeva pro jistotu i Vantrubu jako trojku.

    • Re: Slavia v pohárové Evropě

      DF007     před 6 lety 13.08.2018 11:00 |  
      13 0

      My jsme pro jistotu vzali Vláďu Šmicera a Jardu Černého

      • Re: Slavia v pohárové Evropě

        Jachym     před 6 lety 13.08.2018 11:04 |  
        0 0

        A propos, co vlastně dělá Jarda Černý po skončení kariéry?

        • Re: Slavia v pohárové Evropě

          Dr. Fe1     před 6 lety 13.08.2018 11:07 |  
          5 6

          jede do Kyjeva

        • Re: Slavia v pohárové Evropě

          DF007     před 6 lety 13.08.2018 11:08 |  
          2 0

          Také nevím, ale vzhledem k tomu, že jede s mančaftem, tak by mohl být někde poblíž Slavie. Bylo by hezké naše bývalé hráče dostat trochu do dění v klubu (zejména k mládeži, nebo skautingu)

        • Re: Slavia v pohárové Evropě

          kjandourek (admin)     před 6 lety 13.08.2018 11:10 |  
          3 1

          Hrává veteránskou hanspaulku za suveréna nejvyšší soutěže - tým Klokan club Perón.... Ale na jaře tomu moc nedal - dva zápasy, jeden gól...

          • Re: Slavia v pohárové Evropě

            Dr. Fe1     před 6 lety 13.08.2018 11:14 |  
            2 9

            Klokan říkáš ....tak to nevím, jestli ho vzít do letadla :-/

    • Re: Slavia v pohárové Evropě

      Dr. Fe1     před 6 lety 13.08.2018 11:01 |  
      2 11

      To jste si teď trošku zapřeháněl, ne ?

      Možná by do Kyjeva měli pro jistotu vzít taky Berkovce, ať má z té Karviné nějáký výlet.

      • Re: Slavia v pohárové Evropě

        Akuls     před 6 lety 13.08.2018 11:27 |  
        2 1

        Ale vůbec ne, jde nám přece o hodně a neštéstí nechodí po horách, ale po lidech. Přece není žádný problém chytit nějakou letní virozu či si natáhnout na předzápasovém tréninku sval. Je určitě lepší, když jedno místo v letadle zabere třetí gólman než aby jsme šli eventuálně do zápasu jen s jedním gólmanem.

        • Re: Slavia v pohárové Evropě

          Dr. Fe1     před 6 lety 13.08.2018 11:35 |  
          4 7

          Třetího gólmana chápu, čtvrtý to už mi přijde přehnané. Ale třebas ho některá mužstva berou kvůli nasátí atmosféry a zkušenostem ..... to by zas mohlo smysl dávat.
          jinak je fakt, že se nám kádr trochu zúžil zraněním MvB a Jugase + další běžná provozní zranění. Ti dva dlouhodobě zranění jsou nepříjmemná věc.

  5. Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

    rak (přítel SN)     před 6 lety 13.08.2018 10:56 |  
    5 3

    Bude to zatraceně těžké a moc šancí na náš postup nedávám. Oni vůbec nic nepodcení, je to pro ně asi zásadnější než pro nás. O to více bych ale pak byl nadšený.

    • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

      Novi.sks     před 6 lety 13.08.2018 12:37 |  
      7 0

      Na druhou stranu právě proto - oni musí, my můžeme... Třeba jim to sváže nohy :)

      No, nechme se (příjemně) překvapit. Věřím, že kluci do toho půjdou na plný kule a jen těch 90 minut + nastavení ukáže, na co to bude stačit. Míč je kulatý a když nám to sedne...

      • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

        Dr. Fe1     před 6 lety 13.08.2018 14:00 |  
        6 5

        Já budu spokojen, když se nepoděláme a předvedeme důstojný bojovný výkon. Případný postup bude třešnička na dortu.

  6. Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

    DF007     před 6 lety 13.08.2018 11:04 |  
    11 0

    Ten postup byl těžký už po losu. Teď při zranění 3 hráčů to bude ještě těžší. Ale, použiju památnou větu I.Hlinky, nikdo by se z toho neměl posr.. Budu klukům držet palce u TV a doufat v zázrak. Že bychom na ně měli mít ukázal druhý poločas.

    • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

      donford     před 6 lety 13.08.2018 11:36 |  
      0 0

      Jo, Hlinka, to byl psychologický válec. Vše dovedl vyjádřit lapidárně a trefně. Olayinka mě do Kyjeva tolik nemrzí. Ale nehrát Deli se Sýkorou, to by bylo napováženou. Jugas taky není. Takže by s Míšou hrál Pokorný. Proti Bolce dobrý, ale ta skoro neměla uprostře útok. Jen samotného Komličenka. Aspoň dobře, že si Pokorňas zahrál. A Sýkora? Jak už tu někteří napověděli, nabízejí se Stoch a Baluta. Ale i tak, nevím, zda budou mít cit pro Sýkorův výběr místa. Je to zajímavé, ale najednou moc hráčů nemáme. Myslíte, že by v nouzi mohl hrát Zelený zleva vepředu a případně Zmrhal napravo? Kdyby uprostřed alternoval Baluta se Stochem?

      • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

        smely (přítel SN)     před 6 lety 13.08.2018 11:45 |  
        7 0

        pokud ani jeden nebude, nabizi se zrejme pouze jedina mozna sestava....kolar - coufal, pokorny, mnn, boril - soucek, husbauer- stoch,baluta,zmrhal - tecl.... akorat nam nezbylo moc tvorivejch na lavku... :-((

  7. Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

    rfslavia     před 6 lety 13.08.2018 12:35 |  
    4 5

    kádr máme tak akorát, nevím, proč by v lize, proti fotbalovym nýmandům jako je třeba karviná apod. neměli nastupovat v případě nouze mladý hráči...
    včera jsem koukal na PSG a nastoupilo tam snad šest hráčů z jejich "juniorky", Tuchel se vůbec nebál je postavit
    hráli proti ekvivalentu našich karvinejch dukel apod. Caen a rozdělali je 3 0
    důležitý je, aby stabilně trénovali s áčkem a měli zažitej systém hry

    • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 13.08.2018 13:24 |  
      8 0

      Jen se proti těm nýmandům nebudou smět ztrácet body,poněvadž estébáci a chátrysti je také nebudou ztrácet jak nám ukazují dosavadní výsledky, no navíc je bude tlačit zakulisí,což nám předvedl ofsajd neofsajd v plzni.

      • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

        Dr. Fe1     před 6 lety 13.08.2018 13:59 |  
        5 8

        Dobře jste to vystihnul . PSG vyhraje ligu minimálně o 20 bodů tak jako tak a může si proto dovolit víc riskovat. My bohužel nemůžeme ztrácet skoro vůbec.

      • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

        rfslavia     před 6 lety 13.08.2018 14:10 |  
        0 4

        od toho musej na hristi byt vzdycky tahouni, ktery mladakum dodaj sebedomi a rozhodnou individualni kvalitou zapas, takovy hrace muzem proti temhle tymum postavit v kazdym zapase, akorat jich nemusi byt 10 ale treba 7 :-)

        z plzne strach nemam, ta se utavi v okamziku, az bude nastupovat 2x tydne, ale sparta bude orizek, ty prave tu individualni kvalitu maji a ta jim ikdyz tam je bordel zajistuje a bude zajistovat body dal....

        • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

          Dr. Fe1     před 6 lety 13.08.2018 14:16 |  
          2 8

          Jenže my ani ty "slabé" nepřehráváme tak výrazně. Letošní Karviná je spíš výjimka, ta byla mimořádně slabá. Ale už s Opavou to ke konci zle smrdělo vyrovnáním, přestože jsme hráli v plné sestavě. Nějáké točení kádru asi bude nutné, ale bojím se, aby nás to nestálo body.

  8. Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

    Arya     před 6 lety 13.08.2018 17:56 |  
    0 0

    Olayinka má trhlinu ve svalu dle sport.cz

    • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

      bongor     před 6 lety 13.08.2018 20:33 |  
      1 1

      To je asi na pár měsíců.

      • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

        Navyseals     před 6 lety 13.08.2018 21:09 |  
        2 0

        Ale houby, záleží na rozsahu trhliny a na umístění. Pokud to není nic velkýho, tak může za dva tři týdny začít s tréninkem. Kdyby to bylo rozsáhlý, tak by ten zápas nedohrával přes bolest, ale rovnou by střídal.

        • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

          kjandourek (admin)     před 6 lety 13.08.2018 21:40 |  
          1 0

          No on taky v Boleslavi střídal, ne?

          • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

            Navyseals     před 6 lety 14.08.2018 07:08 |  
            0 0

            Podle Trpiše hrál s tím zraněním ještě před vystřídáním.

    • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 13.08.2018 21:28 |  
      3 1

      Tak to je smutný. Sice mi v Boleslavi trošku připomínal van Kessela, ale stejně mu věřím, že z něj bude naše hvězda. Tak snad ta trhlina bude jen malá.

  9. Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

    Maty22     před 6 lety 14.08.2018 09:58 |  
    4 0

    Bože nám na poklidnou sezonu nestačí ani 40 hráčů. Vždyť se teprv začlo a už je to lazaret jako na jaře.

    • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

      Fačín     před 6 lety 14.08.2018 10:34 |  
      0 5

      Trpišovského přetrénovanost. Dře to až na kost a pak to takhle dopadá. Trhliny ve svalech, zlomeniny.

      • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

        Edenjejenjeden     před 6 lety 14.08.2018 11:21 |  
        2 0

        Tak to je absolutní hloupost!K trhlince ve svalu ti stačí špatné došlápnutí,nekoordinovaný pohyb,nebo třeba obyčejná chůze do schodů.A právě pořádným tréninkem,se svalová vlákna a úpony zpevnují,a to vede samozřejmě spolu s důslednou rehabilitací právě k předcházení podobných problémů.Ale chápu,že podle tvého vidění světa,může Trpišovský za všechno....

        • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

          Fačín     před 6 lety 14.08.2018 11:56 |  
          0 5

          Kolik zraněných jsme mívali za pana Šilhavého? Sýkora, možná Deli a to je skoro všechno...

          Samozřejmě že zranění se dají přivodit různě. Ale pro práci pana Trpišovského je vysoký počet zraněných poněkud obvyklý, až zarážející a řekl bych, že skoro signifikantní.

          • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

            kjandourek (admin)     před 6 lety 14.08.2018 12:01 |  
            3 0

            Mešanovič se zranil už za Šilhavého, Alvir víceméně nevylezl na hřiště pro zranění a putoval na roční hostovačku do Domžale, v průběhu jara 2017 byl zraněn Barák, Škoda, Zmrhal... a pokud se nepletu, tak do posledního kola s Brnem nastoupil každý, kdo měl zdravou alespoň jednu nohu...

            • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

              Fačín     před 6 lety 14.08.2018 12:11 |  
              1 2

              No pamatuji si hlavně loňský podzim, kdy jsme měli hodně široký kádr. Utěšovali jsme se, že rotace bude víceméně přirozená, protože přijdou zranění, karty.. No a jako na potvoru se všichni drželi zuby nehty zdraví.. Takže přišla nelogická rotace a bylo po Šilhavém...

              • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

                kjandourek (admin)     před 6 lety 14.08.2018 12:14 |  
                2 0

                No Mešanovič se jako na potvoru zranil právě na podzim a vzhledem k tomu, že jsme Tecla poslali hostovat do Jablonce, kde za podzim nastřílel osm branek, tak nám tenhle typ útočníka dost chyběl... vedle Škody nám zbyl jenom typologicky stejný Necid a Mick van Buren, který je sice běhavý, ale zase má rezervy v zakončení...

          • Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

            Edenjejenjeden     před 6 lety 14.08.2018 12:47 |  
            2 0

            Hele já měl v ordinaci,mladýho sportovce,maratonce,a ten si urval sval,když šel se smetím ze schodů.Kdo za to může?Deli má problémy chronický,Sýkora marodil i za Silhavýho,MvB srážka s brankářem na treninku,Mešanovič si zranění obnovil,takže mimo je Jugas,ted nově Olayinka,a dlouhodobě Hromada,jehož zdravotní stav pro mě zůstavá záhadou-to fakt neni tolik

  10. Re: Slavia bude proti Kyjevu bez Olayinky, problémy mají i Deli a Sýkora.

    zeleznik2     před 6 lety 14.08.2018 16:11 |  
    0 0

    Tak to je velká škoda, hned první zápas v základu a hned zranění..už ta marodka je docela početná(Mick, Muris, Jakub) a k tomu ještě s otazníkem Simon a Sýkorka..