Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Už v pátek v Mladé Boleslavi

Čas letí jako bláznivý a jen pár desítek hodin po infarktovém závěru zápasu s Dynamem Kyjev v Edenu je tu předvečer dalšího utkání. Slavia jede ve 4. kole Fortuna ligy do Mladé Boleslavi a pokud nepojedete s ní, můžete zápas sledovat na O2 Sport, výkop je v 18:30.

Mladá Boleslav, to býval vždy nepříjemný soupeř bojující o pohárové příčky a zápasy tam se nedaly brát jako z kategorie jednodušších, ba právě naopak. Jenže kdeže předloňské sněhy jsou. V minulé sezóně Boleslav totálně propadla, od vypadnutí z Evropské ligy ve třetím předkole se Skenderbeu po ostudné ligové působení zakončené pouhými 34 body. Také do nové sezóny Mladá Boleslav nevstoupila zrovna přesvědčivě, když prohrála ve Zlíně 2:3, přestože vedla v 65. minutě 2:0, na což navázala domácí porážkou s Olomoucí 0:4. Také ve třetím ligovém kole inkasovala Boleslav tři branky, zároveň ale v Karviné čtyři vstřelila a připsala si tak první tři body do tabulky. Tam ji tedy najdeme se skóre 6:10, s nejhorší obranou v lize, ale také s třetí nejsilnější ofenzivou (za Slavií a Teplicemi).

Slavia v Mladé Boleslavi umí vyhrávat, ostatně v sezóně 2007/08 právě výhrou v Boleslavi v předposledním kole udělala velký krok k titulu. Po remíze 0:0 v další sezóně, která tehdy v 11. kole ukončila sedmizápasovou sérii slávistických výher, přišla ještě jedna výhra v sezóně 09/10, to ovšem bylo v posledním kole, kdy ani jeden tým už o nic nehrál a oba byly daleko mimo pohárové příčky. A pak s celkovou slávistickou mizérií přišla dlouhá série porážek v Mladé Boleslavi. Postupně to byly výsledky 1:3, 2:3, 0:1, 1:3, 1:2 a znovu 1:2 už na jaře 2016. To už pamatují ze současného kádru Souček, Škoda, Deli, Zmrhal, Hušbauer nebo Frydrych, který na tento zápas zcela jistě nezapoměl, protože v něm inkasoval červenou kartu v 55. minutě. Mimochodem, jde o doposud poslední ligovou červenou kartu pro Slavii.

Od sezóny 2016/17 už ale Slavia píše proti Boleslavi hodně jiný příběh. Po devíti letech přinesl program ligy opět souboj Boleslav - Slavia v 29. kole, Slavia opět musela vyhrát pro udržení reálné naděje na titul a dokázala to výsledkem 2:1 brankami Ngadeua a Mingazova, na to si jistě všichni dobře pamatujeme. Loni to pak bylo ještě lepší, Slavia vyhrála po vyrovnaném průběhu první půle nakonec 3:0 brankami Zmrhala a dvakrát Škody. Spolu s domácími zápasy tak Slavia drží sérii 4 ligových výher nad Boleslaví v řadě, spolu s pohárovým zápasem dokonce sérii 5 soutěžních výher v řadě, a jistě udělá vše pro to, aby tyto série protáhla.

Nebude to mít ale úplně jednoduché vzhledem k únavě z úterního boje proti Dynamu Kyjev. Trenér Trpišovský avizoval, že se o sestavě rozhodne podle zdravotního stavu hráčů, takže odhadovat, jak Slavia nastoupí, není tentokrát úplně snadné. Domácí Mladá Boleslav posílila před zápasem svůj funkcionářský tým, novým sportovním ředitelem klubu se stal slávistům dobře známý Josef Jinoch. V kádru mají domácí ligou ostřílené borce, kteří svého času patřili minimálně mezi širší špičku hráčů, jako Matějovského, Přikryla nebo Konatého, na hrotu nastupuje Komličenko a pod hrotem nastupuje mladý Ladra. Na hostování je v klubu ze Slavie stoper Matěj Chaluš, který zřejmě bude mít zákaz startu proti mateřskému klubu. Trenérem soupeře Slavie je Jozef Weber.

Tip na sestavu: Kolář - Coufal, Kúdela, Ngadeu, Bořil - Souček, Hušbauer - Stoch, Sýkora, Baluta - Tecl

Kursy Tipsport: 4.49 - 3.78 - 1.81

4. - Pátek 10. 08. 2018 18:30

Fortuna liga, 2018/2019
0 - 1
0 - 1
FK Mladá Boleslav
FK Mladá Boleslav

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

35. Milan Škoda

Komentáře (130)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    Ados     před 6 lety 09.08.2018 22:27 |  
    7 0

    I když se nám poslední dobou v Bolce daří, tak mám ze zápasu lehký obavy. Podle mě nás nečeká vůbec lehký zápas a bude to boj. Je potřeba opět naplno bodovat a beru i výhru po utrápeném výkonu.

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      Eskaes     před 6 lety 09.08.2018 23:23 |  
      2 0

      vidím to podobně a trochu se obávám, že případný neúspěch se promítne do nálady před klíčovou odvetou v Kyjevě zkrátka už jen proto, že je za dveřmi.

      Výsledek důležitější hry.

  2. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    jfunion     před 6 lety 09.08.2018 22:31 |  
    17 1

    Rád bych viděl na hřišti Olayinku víc než na posledních deset minut.........

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      Edenjejenjeden     před 6 lety 10.08.2018 06:27 |  
      3 0

      Tak to myslím,že se rozhodně dočkáš.

  3. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    biggris (přítel SN)     před 6 lety 09.08.2018 22:45 |  
    5 0

    Jsem ohromne zvedavej na sestavu, asi bych posetril Borila (i kdyz ten by mel mit zvysenou motivaci, na druhou stranu u nej by to mohlo znamenat sklony ke zbytecny tvrdosti) a pak sundal v prubehu hry Coufala (i kdyz...potrebuje ten klucina vubec odpocivat? Ten by mozna proti Bolce moh nastoupit uz ve stredu :-D ), Deli si asi taky doleci sramy z uterka. Otazkou je, jestli trener bude chtit vymenit pulku obrany, podle me spis nebude. Husbauera bych asi taky nenechaval celejh 90 minut, bude potreba na uterek ve 100 % kondici (otazkou je, koho misto nej). Prave jako Boril s Coufalem. Myslim ale, ze se dockame jedny ze dvou nejvetsich posil, netroufam si tvrdit jestli Baluty nebo Olayinky a uz vubec ne misto koho nastoupej. Tech variant je tam skoro vic jak nekonecno. Jsem zvedav.

  4. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    JS (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 00:11 |  
    9 8

    Právě tady se ukazuje, jak nám chybí druhý kreativní střední záložník. Daleko víc, než další křídlo nebo kdokoliv jiný zamýšlený. Hušbauer zatím odehrál v sezoně plných 360 minut a pokud bychom ho chtěli v Bolce střídat a trochu pošetřit, absolutně není za koho.

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      sicilianbrno     před 6 lety 10.08.2018 00:22 |  
      3 6

      Já nevím co furt ti vadí představa Stocha za Pepu ve středu zálohy, kde Stoch má velký přehled na hřišti, umí se vracet a dávat zajimave nahrávky, podržet balon když je třeba....stejně se v hodně zápasech stahuje doprostřed. Ok Hušby někdy dokonce zalizá až mezi stopery, což si nemyslím, že by v Bolce byla potřeba.
      Ty řikaš, že absolutně není za koho, za mě absolutně je za koho..Souček, Stoch- Olayinka, Sýkora, Baluta.- Tecl

      • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

        Harvey     před 6 lety 10.08.2018 00:30 |  
        5 2

        Podle mě jak píšu výše Stoch nemá poziční hru na to hrát vedle Suka. Může hrát před ním, když za ním budou dva střední halvové. Rád se však omluvím, když to zvládne :)

        • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

          sicilianbrno     před 6 lety 10.08.2018 00:57 |  
          3 6

          tak už chystej omluvu :-) Miro to v pohodě zvládne...

      • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

        Vici     před 6 lety 10.08.2018 08:28 |  
        2 0

        Vracet se umí ale bránit moc ne :) myslím prostor

      • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

        Travinho     před 6 lety 10.08.2018 09:13 |  
        2 1

        Proti slabším soupeřům možná, ale proti Bolce nevím nevím. Velký problém je mimo jiné v tom, že to nikdy nehrál a postavit jej na tento post v ostrém zápase je dost velké riziko. On tento post patří vůbec k nejsložitějším a pokud na něj nemáte návyky, tak můžete shořet jako papír. Oproti ofenzivnější pozici, na kterou je Stoch zvyklý musíte hrát mnohem více na jistotu.

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      Harvey     před 6 lety 10.08.2018 00:29 |  
      2 3

      Nesouhlas.
      Nezmar a Trpišovský jsou očividně magoři (v dobrém) v tom, jak dělají svojí práci (až na tu angličtinu :D). Pochybuji, že na eventuální možnost zraněného/vykartovaného Hušbauera nemají připravené aspoň dvě alternativy. Může to být změna rozestavení nebo na tréninku viděli, že na to někteří hráči mají tu pozici dobře zahrát (Alvir, Hromada, mladíci). Navíc v rozhovoru Trpišovský říkal, že pokud by měl přivést ještě hráče, bylo by to další křídlo. Takže určitě má za Hušbyho alternativy.
      Já bych jako lajk volil variantu tuhle:
      Kolář - Coufal, Frydrych, Ngadeu, Bořil - Baluta, Souček, Hromada, Zmrhal - Stoch - Tecl
      ...
      Odpočinou si Deli, Hušby a Syky. Stoch by stejně nadával, když by nehrál. Je to o něco defenzivnější sestava než normálně, ale zase by se mohl Stoch o to více soustředit na ofenzivu.

      • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

        Travinho     před 6 lety 10.08.2018 09:16 |  
        4 1

        Tvá teorie má jednu výraznou mezeru a to tu, že Hromada je opět zraněný. Alvir je sice už údajně připraven, ale na celý zápas to bude jen stěží. Navíc mě osobně nikdy o svých kvalitách nepřesvědčil.

        • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

          Harvey     před 6 lety 10.08.2018 09:35 |  
          2 0

          Má a nemá, rozhodně ne výraznou :D Moje teorie je celá o tom, že pochybuji o nepřipravenosti dua Nezmar, Trpišovský ohledně náhrady za Hušbauera. Ty řešení už jsem jenom tak nadhodil, která jsou nejvíce obvious. Hráče na tréninku nevidíme, takže nemá smysl brát nějak vážně mnou nadhozené alternativy a musíme si počkat do zápasu, respektive možná do průběhu celé sezóny.

        • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

          slamacek (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 09:50 |  
          0 0

          kdyse podivas na tabule, tak to tam mas cerne na tabuli :)

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      eye     před 6 lety 10.08.2018 03:07 |  
      3 0

      Já jsem taky přemýšlel nad tím, jak to mají vykoumané, ale fakt mě jen napadlo, že jako eventuální záskok bere JiT Stocha. Teď fakt nechci tvrdit, že to je určitě dobře. Alvir už trénuje, ale poněvadž ho nemají moc vyzkoušeného, tak bych určitě nehádal, že za možný záskok považují jeho.

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      DF007     před 6 lety 10.08.2018 07:47 |  
      2 7

      Já s tím úplně nesouhlasím. Na jeho pozici může nastoupit Miňo nebo Baluta. Toho bych se nebál.

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      Vici     před 6 lety 10.08.2018 08:22 |  
      2 0

      Pravda je že takovýho hráče nemáme. Souhlas. Myslím že Mino takhle dole hrat nemůže. Jedinej mě napadá Hromada ale nevím jak je na tom teď zdravotně. Osobně myslím že je varianta (díky Trpišovskýho důvěře ) Souček , Kudela. Kdy vejš by hral Suk což už několikrát ukázal že mu to celkem jde. Pepa to není ale jinou variantu tam teď nevidím pokud by se ta hra neměla celá překopat.

      • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

        Vici     před 6 lety 10.08.2018 08:27 |  
        1 3

        A nehrál náhodou tu pozici v prípravě Valenta? Myslim v přípravě když se hráli 2 zapasy v jeden den? Pořád je snad v kádru. Bucha to taky vicemene zvládnul jeden mladej se ztratí :)

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      Mikey     před 6 lety 10.08.2018 09:22 |  
      4 0

      Může tam zahrát Sýkora, v přípravě mu to tam docela šlo. Pak máme ještě Alvira, u něj ale nevíme, jak vypadá. Kdyžtak může zaskočit Valenta.
      Všichni byste chtěl, aby za nás hrálo více odchovanců, ale když dojde na lámání chleba, tak radši přiveďte jiného hráče.
      Jinak jsem zvedavej, jak to JiT poskládá, když včera za juniorku hrál max. Vantruba.

  5. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    Arutha     před 6 lety 10.08.2018 03:34 |  
    3 0

    Čekám něco jako Kolář - Coufal, Ngadeu, Kúdela, Zelený - Souček, Sýkora - Stoch, Baluta, Zmrhal - Tecl

  6. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    Gino     před 6 lety 10.08.2018 06:43 |  
    1 1

    Vite nekdo co byl zac ten mladas, co nam ho vyfoukl ten druholigovy tym z Anglie? Pry na radu sport investu aktivoval vystupni klauzuli....

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      DF007     před 6 lety 10.08.2018 07:59 |  
      1 1

      Prý jeden z největších talentů v naší mládeži, mládežnický reprezentant. JT na Twitru komentoval jako pozůstatek špatné spolupráce se SI a byla aktivována výstupní klauzule.

      • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

        Harvey     před 6 lety 10.08.2018 09:04 |  
        8 1

        No budu ho pečlivě sledovat. Každopádně koncepční práce od SI. Domluvená tučná provize od Brentfordu a už tam tahají koho můžou, bez ohledu na vhodný vývoj hráče. Zvedá se mi z nich žaludek, že jim to za to stojí kvůli přestupu tří juniorů si kompletně rozesrat vztahy se Slavií a pravděpodobně i Spartou. Kolář už se pravděpodobně vidí jako mezinárodní agentura. Tak bacha na tu internacionalizaci, aby s ní nedopadli jako Sparta.

        • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

          sTizz (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 12:29 |  
          5 0

          Kratkodobe si SI nahrabe,ale z delsi perspektivy to je pro ne cesta do pekel(doufam). Obzvlast na tyhle smejdy si ted bude davat pozor kazdy klub. Na druhou stranu-nepochybne ten Brentford ma lepsi podminky pro mlade hrace,vice sanci zahrat si s top mladejma,mozna lepsi zazemi a vsechno kolem. Takze ten ohled na vyvoj hrace bych asi nezminoval:)

      • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

        slamacek (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 09:48 |  
        2 0

        ja tedy vubec nechapu, jak je mozne ze hrac v dorostu ma nejakou vystupni klauzuli. no myslim ze se timto prestupem pohrbil. takovejch tam bude 20 :( tak uvidime, jestli se z nic nekdo prosadi.

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 10:15 |  
      7 0

      Já bych sportinvestu aktivoval pořádnou ptes drzku,aby si definitivně nechali zajít chuť na takové akce.

  7. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    buri     před 6 lety 10.08.2018 07:51 |  
    1 2

    Díval jsem se na Olmík, Desítka Almaty - špílmachr... Ten by se mi líbil...

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      fredydj (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 08:34 |  
      2 0

      druhej poločas si dělal co chtěl

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      rak (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 08:50 |  
      5 0

      Špatný nebyl. Jinak to Olomouc ve finále nezvládla dobře. Výsledek není špatný, ale měli je úplně na lopatě a mohli prakticky rozhodnout doma. Vepřek se nechal blbě vyloučit a co zabil Hála v breaku bylo také trestuhodné. Měli aspoň štěstí s těmi tyčemi.

      • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

        Vici     před 6 lety 10.08.2018 13:43 |  
        0 0

        Nezvládnul to hlavně Vepřek když pominu tu červenou tak hodně kazil a zřejmě i proto to chtěl ubojovat. Už po první žlutý tam měl úlet tak jsem čekal jestli ho Plíšek nesundá. Bohužel pak se ten fotbal úplně obrátil. Jeenoznačně to nezvládnul on.

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      Travinho     před 6 lety 10.08.2018 09:17 |  
      2 3

      Nebyl podle mého lepší než Houska na druhé straně.

  8. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    DF007     před 6 lety 10.08.2018 07:57 |  
    8 1

    Jsem zvědavý, jak to Trpiš postaví. Ml.Boleslav sice vůbec nezáří, ale hráče rozhodně špatné nemá. Čekám těžký zápas, přesto bych upřednostnil odpočinek pro ty nejvytíženější a dal šanci klukům z lavičky. Ano jde u tu rotaci, kterou loni odskákal pan Šilhavý. Ale myslím, že letos jsou hráči připravenější než byli loni. Proto bych zkusil postavit sestavu takto:
    Kolář-Frydrych, MNN, Kůdela, Zelený-Souček-Stoch,Baluta, Sýkora, Olayinka-Tecl

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      Kzlo     před 6 lety 10.08.2018 08:08 |  
      0 0

      Se sestavou naprostý souhlas

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      Ragnarok     před 6 lety 10.08.2018 12:07 |  
      0 0

      Alespoň uvidíme, že je Frydrych skutečně o hodně lepší než Coufal :)

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      Fačín     před 6 lety 10.08.2018 12:26 |  
      0 10

      Zase bez Škody?:)) Ale no tak:))

      A Kúdelu prosím taky ne, chápu, že je to Trpišovského kamarád a chce si taky kopnout, ale...

      • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

        DF007     před 6 lety 10.08.2018 12:33 |  
        5 0

        Škoda v úterý po zápase kulhal a jiného zdravého útočníka teď nemáme. Mešan i MvB jsou zranění, tak koho jiného. A vzhledem k tomu, že si myslím, že i Deli není úplně fit, tak mi Kúdela taky vychází jako jediná elternativa. Jugas zraněný, Frydrych na pravém beku a pak už zbývá jen Pokorný. Raději tedy Kúdelu. Asi tolik k sestavě.

        • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

          JS (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 13:02 |  
          6 1

          Olayinka také dokáže hrot.

          • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

            DF007     před 6 lety 10.08.2018 13:14 |  
            3 0

            To nezpochybňuji, ale mně se na křídle líbí. A já bych to taky na hrotu zvládnul :-) 2 metry, 130 kilo nikdo by mě neodstavil, jen by byla otázka, zda bych dohrál. Buď by mě odvezla sanitka s infarktem nebo bych dostal kartonek, přeci jen jsem hrál házenou a jsem zvyklý na jiné zacházení se soupeřem :-)

      • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

        Edenjejenjeden     před 6 lety 11.08.2018 07:32 |  
        1 0

        Ach ti Trpišovského kamarádi,ty ti nedají spát co?Mimochodem Coufal je taky Trpišův kamarád,viděl si včerejší zápas,stále chceš tvrdit,že Frydrych je lepší než Coufal?

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      o5aradecek     před 6 lety 10.08.2018 14:15 |  
      0 0

      Na stoperskou dvojici našich afrických perel a Hušbauera bych nesahal, jinak souhlas.

  9. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    spivi     před 6 lety 10.08.2018 08:30 |  
    5 1

    Osobně očekávám v základní sestavě, Zeleného, Balutu i PO9, možná i Kudelu misto Deliho

  10. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    Vici     před 6 lety 10.08.2018 08:33 |  
    1 0

    Dneska bude fakt zajímavý tipnout sestavu a tím i tipovačku :)
    Když tip tak můj je: Kolář - Frydrych, Ngadeu, Kůdela, Bořil - Souček, Hušbauer (Valenta) , - Zmrhal, Baluta , Olayinka -Tecl uvidime :)

  11. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    Navyseals     před 6 lety 10.08.2018 08:44 |  
    7 0

    Já myslím, že bude hodně záležet, jak to bude chtít postavit Trpišovský v Kyjevu. Podle mě se může stát, že bude šetřit Tecla a postaví opět Škodu. Balutu čekám v základu skoro jistě, Zelený je taky velmi pravděpodobný a asi i Olayinku. Směrem dopředu bych strach neměl, ale na tu obranu bych sahal minimálně, funguje skvěle.

  12. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    Virgil1956     před 6 lety 10.08.2018 08:53 |  
    3 0

    Do obrany by se sahat nemělo, možná by si mohl odpočinout Bořil, Coufal nemusí, ten může hrát hned druhý den :) Otázka je, jak je na tom Deli zdravotně, vzhledem k tomu, že JiT při Deliho problémech v úterý chystal na střídání Frydrycha, je to pro něj zřejmě dnes stoper číslo 3, takže by hrál asi on vedle Míši. Vepředu bych viděl více změn, abychom byli na Kyjev fyzicky dobře připraveni, pokud hrajeme styl "útoční hráči celý zápas v pohybu", je potřeba zregenerovat.

  13. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    rak (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 09:12 |  
    1 0

    Dnes opravdu těžko říci, jak to Trpiš postaví. Odpočinout by si potřeboval Hušbauer, Stoch, Souček i další, ale nečekám zase příliš velké změny. V sestavě čekám Kúdelu, možná Frydrycha, v útoku spíše ze začátku Tecla. Balutu a Olayinku asi až zase v průběhu. Možná je více využít v Kyjevě, ale je fakt, že se také potřebují sehrávat, nevím. Souhlasím s tím, že dnes je důležitý výsledek. Beru jakoukoli výhru, při remíze nebudu nadšený, ale brečet také nebudu. Bylo by hlavně moc hezké příští týden vyřadit Dynamo.

  14. sestava

    Travinho     před 6 lety 10.08.2018 09:19 |  
    5 1

    Dneska jsem na sestavu opravdu velmi zvědav. Být to na mě, tak šetřím hráče, co to jde, protože lavičku máme přeci jen velmi slušnou.

    Kolář - Zelený, Kúdela, Ngadeu, Frydrych - Olayinka, Souček, Hušbauer, Stoch, Baluta - Škoda.

    • Re: sestava

      Jachym     před 6 lety 10.08.2018 09:33 |  
      4 0

      Pokud by měli nastoupit Frydrych a Zelený, tak asi každý na opačné straně...:-)

      • Re: sestava

        Travinho     před 6 lety 10.08.2018 09:37 |  
        0 9

        Mám to psáno zleva...

        • Re: sestava

          Jachym     před 6 lety 10.08.2018 09:47 |  
          8 5

          To je fajn. Tak to ale potom jako učitel budeš muset akceptovat, když ti třeba žáci napíší jako rok založení ČSR 1819, protože ta dvojčíslí prostě píší opačně...:-)

          • Re: sestava

            Travinho     před 6 lety 10.08.2018 10:10 |  
            1 10

            Pokud píšeš sestavu zespodu, tak ji píšeš zleva a nahoře zprava. Ano, časteji se to píše zprava, ale žádný úzus, že se to tak psát musí, neexistuje.

            • Re: sestava

              Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 10:14 |  
              12 1

              Jenže se píše ze shora dolů. Pak tedy na druhém místě je pravý obránce a ne levý.
              GK
              RB-CB-CB-LB
              ...

              • Re: sestava

                Travinho     před 6 lety 10.08.2018 10:16 |  
                1 10

                Rozhodně to není pravidlem. Už jen proto, že sestavy jsou obvykle dvě a jedna se tak musí psát zespodu.

                • Re: sestava

                  Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 10:25 |  
                  4 2

                  A to jsi viděl kde? V televizi, tak to pak jo... :-)

                  • Re: sestava

                    Travinho     před 6 lety 10.08.2018 10:28 |  
                    0 9

                    Hrál jsi někdy fotbal? Když přijdeš do kabiny, tak tam máš tabuli a na ni ti trenér nakreslí na tabuli jak sestavu vaši, tak velmi často proti tomu i předpokládanou sestavu soupeře.

                    • Re: sestava

                      Jachym     před 6 lety 10.08.2018 10:38 |  
                      1 0

                      No, když já hrál fotbal, tak trenér nikdy, pokud si pamatuji, nenakreslil ani naši sestavu... Nyní už hraje syn jako mladší žák, tak se ho budu muset zeptat zda se za ta léta něco změnilo:-))

                      • Re: sestava

                        Travinho     před 6 lety 10.08.2018 11:03 |  
                        0 0

                        To je bída :D Já ji třeba, když jsem trénoval vždy. A když jsem hrával u nás na vesnici trojku a posléze okres, tak trenéři běžně kreslili i sestavu soupeře, protože přeci jen jsi hrál furt s těmi samými týmy, které jsi už za ta léta znal. To ani nemluvím o trenérovi v dorostu, který za víkend stihnul téměř všechny zápasy naší soutěže. Já sám, když jsem trénoval, jsem až na výjimky psal jen sestavu naši. Ale je teda pravda, že jen doma, venku na to nebyl čas ani prostor.

                        • Re: sestava

                          Jachym     před 6 lety 10.08.2018 11:14 |  
                          0 0

                          Tak to doufám, že jste dosahovali lepších výsledků než já se svými týmy, které nebyly valné, možná právě kvůli absenci taktické přípravy u tabule...:-)

                          • Re: sestava

                            Travinho     před 6 lety 10.08.2018 12:45 |  
                            0 0

                            Myslím, že byly úplně stejné.

                    • Re: sestava

                      M@rvin     před 6 lety 10.08.2018 10:41 |  
                      8 0

                      Hele my tady samozřejmě jsme asi všichni schopní bez problémů pochopit všechny způsoby zápisu sestavy, které se tu objevily a jedná se tedy o bezvýznamné a asi celkem zbytečné rýpání, ale v psaném projevu je prostě zvyklostí začínat brankářem a následně pokračovat od pravého beka. U grafického znázornění, což je i to tebou zmíněné kreslení trenérem na tabuli, jsou samozřejmě i jiné možnosti, ale to je trochu jiný příběh.

                      Ale bavíme se o hovně:-)

                    • Re: sestava

                      Boss82     před 6 lety 10.08.2018 10:48 |  
                      6 2

                      Tabule je jedna věc, ale v normálním psaném textu se začíná opravdu vždy: Brankář - Pravý obránce, Stoper, Stoper, Levý obránce - Pravý záložník, atd...

                • Re: sestava

                  urs (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 10:34 |  
                  6 0

                  Pravidlem to právě je, pokud tedy hrajete fotbal a před mačem píšete sestavu. Tato forma zápisu je neměnná a to od pralesa po ligu. V TV to ukazují graficky a to je něco jiného, podobnê jako třeba sluníčka a mráčky v relacích o počasí - ta tam je profesionalita alá Zákopčaník. Berte to prosím jako upřímně mířenou reakci, nechci si tu nikoho moc rozhádat - důležitý jsou body a né špatně psaná sestava, jestli si rozumíme.
                  ;o)

                  • Re: sestava

                    Sedrousek     před 6 lety 10.08.2018 14:24 |  
                    0 0

                    No a ja myslel ze do zapisu se pise sestava podle cisel.

                  • Re: sestava

                    Gino     před 6 lety 10.08.2018 14:50 |  
                    0 1

                    Já myslím, že je na čase tohle nelogické pravidlo změnit. Taky mi nepřijde normální psát pravého obránce vlevo, když je to pravý obránce :-)

                    • Re: sestava

                      Alcapone     před 6 lety 10.08.2018 15:04 |  
                      1 0

                      Sestava se píše z pohledu brankáře. Proto je to jakoby nelogický a posty naopak. V hokeju je taky pravý křídlo vlevo.

                      • Re: sestava

                        Gino     před 6 lety 10.08.2018 15:12 |  
                        0 0

                        Že se něco nějak dělá neznamená, že je to tak nejlepší, nebo dokonce správně. Keikogi taky říkáme kimono a kimono to není. Sebevraždě říkáme japonsky harakiri a harakiri to není (je to Seppuka, btw). Prostě v životě vidíme psoustu zajetých blbostí :-)

            • Re: sestava

              Jachym     před 6 lety 10.08.2018 10:29 |  
              4 0

              Úzus už z definice není povinný, ale jedná se něco jako ustálený zvyk, který je všeobecně přijímaný a respektovaný. Já si tedy myslím, že právě v tomto případě se o úzus jedná.

              • Re: sestava

                Travinho     před 6 lety 10.08.2018 10:31 |  
                0 4

                Dobře, to jsem si trochu naběhl. Nicméně žádná pravidla pro toto neexistují.

    • Re: sestava

      Eluin (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 09:53 |  
      2 0

      Tip na sestavu za mě:
      Tecl
      Olayinka - Souček - Hušbauer - Stoch - Baluta
      Coufal - Kúdela - MNN - Bořil
      Kolář

      Střídaní: Škoda za Tecla, Frydrych za Bořila, Zelený za Coufala.

      • Re: sestava

        M@rvin     před 6 lety 10.08.2018 10:00 |  
        11 1

        Kolář nohama celkem umí, takže by v útoku mohl překvapit, ale místo Tecla bych dal do branky Škodu, je vyšší ;-)

        • Re: sestava

          Travinho     před 6 lety 10.08.2018 10:15 |  
          0 7

          Vy jste jak pošahaní. Na jednu stranu píšeš sestavu jednoho týmu a na druhé druhého. Proč by domácí nemohli být nahoře?

          • Re: sestava

            bramburek (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 10:37 |  
            8 0

            Ale tohle přece není žádný psaní na tabuli v kabině... takhle se to vždycky píše

            Brankář - pravej bek, stoper, a tak dále, ...

            • Re: sestava

              Gino     před 6 lety 10.08.2018 14:48 |  
              1 1

              Máš sice hodně palců nahoru, ale on to přece nepíše vedle sebe... on to píše pod sebe - a má to přesně tak, jak dělá sestavy například Slavia sama. Nahoře útočník, pal levé křídlo vlevo (logicky, je to přece LEVÉ křídlo) atp. atp.

              • Re: sestava

                bramburek (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 16:00 |  
                1 0

                ale tohle není jako graficky v televizi s obrázkama, nebo na nějaký tabuli v kabině, to je ten rozdíl o kterým se tu bavíme...

                prostě psaným textem všude v novinách, všude na internetu, na teletextu, atd., se to píše vždycky takhle:

                brankář - pravej bek, stoper, stoper, levej bek - defenzivní záložník - pravej záložník, atd. atd.

                já nevim, co na tom pořád nechcete pochopit...

                • Re: sestava

                  Gino     před 6 lety 10.08.2018 16:15 |  
                  0 1

                  V našem světě jenom tupě nepřebíráme, ale tvoříme si vlastní pravidla. Možná tě to štve, ale to je tak všechno, co s tím můžeš dělat :D
                  (bramburku, ber to s nadhledem)

          • Re: sestava

            Jachym     před 6 lety 10.08.2018 10:41 |  
            4 0

            Jednou jsi dole, jednou nahoře...:-)

    • Re: sestava

      anty     před 6 lety 10.08.2018 10:58 |  
      3 0

      Je to podezřelý, ale dle mých insider info jsi trefil celou zálohu. Více o sestavě nevím :)

      • Re: sestava

        Travinho     před 6 lety 10.08.2018 11:04 |  
        0 0

        Tak ona je ta záloha poměrně logická... Já jsem nejvíce zvědavý na krajní beky.

        • Re: sestava

          anty     před 6 lety 10.08.2018 11:48 |  
          0 0

          Tipuju, že sestava bude jak píšeš, akorát na hrotu Tecl.

          • Re: sestava

            Travinho     před 6 lety 10.08.2018 12:44 |  
            0 0

            Já si myslím, že Tecla bude šetřit do Kyjeva.

  15. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    VanDel     před 6 lety 10.08.2018 09:24 |  
    11 1

    Dneska klidně i ušmudlaná výhra 1:0 po vlastňáku v 95.minutě. Hlavně žádné zranění, pošetřit pár hráčů-např. Hušbauer, Stoch, Coufal, Bořil, Deli, Souček. Od začátku už by snad mohli nastoupit Olayinka s Balutou. Dneska, víc než kdy jindy, jsou hlavní tři body, na krásu sere pes :)

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      DF007     před 6 lety 10.08.2018 10:23 |  
      2 0

      Souhlasím

  16. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    Faris (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 09:26 |  
    8 0

    Tak Kyjev si radši nechal přesunout zápas, aby prošetřil hráče. Snad dnes posetrime taky a kdyby se vedlo do půlky 2-0,nebudu se zlobit, když budeme hrát nekoukatelnou údržbu

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      Borgetti     před 6 lety 10.08.2018 10:06 |  
      7 0

      To jsou zm...
      Jsou podělaný až za ušima.

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      Harvey     před 6 lety 10.08.2018 11:15 |  
      8 0

      Kyjev a Plzeň by si mohli podat ruce. Styděl bych se, být fanda těchto fotbalových klubů.

  17. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    Eluin (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 09:49 |  
    0 0

    Hezké ráno všem přátelům v sešívaném!
    Není ten zápas náhodou také na ČT? Původně jsem totiž předpokládal, že páteční přenosy budou doménou ČT, ale tak tomu bohužel asi není.
    Do Boleslavi se naneštěstí nedostanu, ta je pro mě v tuto chvíli stejně vzdálená jako Kyjev :).

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      Jachym     před 6 lety 10.08.2018 09:53 |  
      0 0

      ČT dává ve stejnou dobu atlety. Takže jenom O2 TV nebo nějaký stream.

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      hajnej     před 6 lety 10.08.2018 09:59 |  
      2 0

      O2 TV připravilo nový balíček pro sportovní fandy, na 30 dní by mělo jít O2 sport za 1 kč, potom za 199 na měsíc. Více na jejich stránkách.

      • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

        fredydj (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 10:17 |  
        0 0

        ano, našel jsem to, O2 TV Sport Pack

      • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

        Ferguss     před 6 lety 10.08.2018 10:37 |  
        0 0

        Jen pozor, tenhle tarif, narozdíl od jiných, nelze sdílet. Souběžně je funkční pouze na jednom zařízení.

        • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

          Euforak (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 12:13 |  
          0 0

          A co se stane po uplynutí 30 dní za 1Kč? Musím někde nějak odhlásit, aby mi to nenaúčtovali potom další měsíc za plnou palbu?

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      o5aradecek     před 6 lety 10.08.2018 14:25 |  
      1 0

      Taky jsem čekal v televizi nás, když ČT před sezónou oznámila "tradiční páteční " přenosy. A ejhle, už podruhé za čtyři kola vysílají v pondělí...

  18. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 10:27 |  
    3 7

    Mám to do bolky asi 10 km,vcera jsem byl neco řešit na stadiónu, mám tam pár znamych,můžu vás ubezpecit ,že s námi chtějí bodovat a jsou velmi velmi motivovani,tak že z toho žádné velke očekávání nemám bojim se kříže, tudíž jakákoliv vyhra zlata.Jinak klasika z okolí se chystá dost slavistu.

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      Jachym     před 6 lety 10.08.2018 10:43 |  
      13 2

      Spíše by mě zajímalo, zda by se ti na nějakém ligovém stadiónu dostalo ubezpečení, že s námi nechtějí bodovat...:-)

      • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

        Ragnarok     před 6 lety 10.08.2018 12:51 |  
        5 0

        Jel jsem kolem Letné a tam mě ubezpečili, že s námi v žádném případě nechtějí bodovat. Podobné zvěsti jdou i z Kyjeva.

      • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 13:18 |  
        0 0

        tak to tě ubezpečím,že tomu už bylo hodněkrát,nutno přiznat,že kolikrát tomu bylo i naopak

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      Snivec     před 6 lety 10.08.2018 11:02 |  
      4 0

      nemuze ztracet body na pude muzstev stredu nebo spodni poloviny tabulky, plzen tam ztracet take nebude, musime privezt tri body, vse ostatni je ztrata

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      iwanowicz     před 6 lety 10.08.2018 11:34 |  
      3 3

      Ze jsou motivovani, je v poradku. Vzdyt k nim prijizdi nejvetsi klub v CR. Ale podle me nemaji kvalitu na to, aby pribrzdili valec jmenem Slavia. :)

  19. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    Marwek23 (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 11:04 |  
    0 0

    Líbilo by se mi to dnes takhle : Kolář - Coufal/Bořil, Ngadeu, Frydrych, Zelený - Souček, Hušbauer - Olayinka, Baluta, Sýkora/Zmrhal - Škoda/Tecl. Do odvety s Kyjevem je potřeba pošetřit Simona (kvůli tomu zranění v posledním zápase). Stejně tak bych dnes dal přednost Milanovi a Teclíka pošetřit do odvety.

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      Snivec     před 6 lety 10.08.2018 11:27 |  
      0 0

      Zeleny na leve strane urcite, Frydrych na stoperu nehral dva roky, otazka je, jestli je na to pripraven, Sykoru bych nechal na podhrotu a misto Zmrhala Stocha. Tech kombinaci je vice, Baluta a Olayinka muzou jit na podhrot i vpravo

      • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

        Marwek23 (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 12:09 |  
        1 1

        Myslím si, že pokud chceme pošetřit Deliho je Frydrych nejlepší varianta. Jugas je bohužel pořád v rekonvalescenci, Kudela mě nikdy moc nepřesvědčil a viděl bych ho spíš do zálohy místo Součka a Pokorný je velké riziko. Stocha bych pošetřil, poslední zápasy mu úplně nevyšly... možná máš pravdu Balutu na křídlo a Sýkoru na podhrot. Jsem zvědav jak to Trpiš poskládá, je z čeho vybírat :)

  20. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    houston (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 11:17 |  
    4 1

    V 95. minutě v Česku ? To by se stalo jenom tehdy, pokud bychom o gól vedli. V případě ztráty a tou je i plichta, by to sudí milerád písknul i předčasně, tak nás mají Chovancovi koně rádi !

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      houston (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 11:31 |  
      0 0

      To patří ke komentáři o výhře z vlastňáku v 95. minutě, ale Honor a TMobile zklamaly.

  21. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    Fačín     před 6 lety 10.08.2018 12:14 |  
    2 4

    Dnes očekávám pár změn v sestavě. Osobně bych dal volno Coufalovi s Bořilem, Frydrych se Zeleným jsou schopni je bez problému nahradit. Uprostřed hřiště moc alternativ nemáme, takže tam to zůstane nejspíše stejné. Dal bych konečně šanci v základu alespoň jedné z nových posil. A je samozřejmě otázka Deli a jeho zdravotní stav.

    Každopádně samozřejmě očekávám vítězství, tentokrát to asi bude složitější v jisté únavě, přepnutí na obyčejný ligový zápas. Snad soupeře nepodceníme a nedovolíme spartě s plzní trhák hned v úvodu ligy.

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      urs (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 12:33 |  
      3 0

      Sparta i Plzeň ty body dost vyhaluzili, na rozdíl od nás. Doufám, že alespoň jeden z nich toto kolo ztratí..

      • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

        Snivec     před 6 lety 10.08.2018 12:44 |  
        3 1

        Sparta nebude tuto sezonu souper, tam to stale nepochopili a sami sebe presvedcuji, ze maji vyborne muzstvo a jeste je bude trenovat nestastnik

  22. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    urs (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 12:30 |  
    0 0

    Dnes má tréňa příjemné starosti, jaké jsme snad od dob úspěšné éry Karla Jarolíma neměli. Útok je mi jedno, každopádně jak tu mnozí píšete - PO a AB musej na plac od začátku. Jen ať nám ukážou, jací jsou to plejeři a řeknou si o základ i v Kyjevě. Dnes vyhrajeme s nulou vzadu, bo obrana je megasilná i s případnými změnami, na které oproti záložce dnes ovšem nevěřím.

  23. Můj tip na dnešní sestavu

    Tonda     před 6 lety 10.08.2018 12:42 |  
    7 0

    Podle mě bude chtít trenér pošetřit síly (ať už nasazením náhradníků od začátku, nižší minutáží) u klíčových hráčů pro hru, kterou chceme předvádět na Ukrajině. Těmi jsou podle mě oba krajní obránci, Hušbauer, Sýkora a Stoch.

    U krajních obránců budeme potřebovat udržel nebezpečná křídla Dynama abychom nedostali branku - tzn jeden z dvojice Bořil, Coufal určitě nebude hrát a druhý bude střídaný.

    Deli (pokud vůbec bude na Dynamo nachystaný) nebude hrát taky, Ngadeu (který podle mě nastoupí na 100%) podá lepší výkon vedle zkušenějšího Kúdely než vedle Frydrycha.

    Z křídel pošetříme opět jednoho hráče - vidím to na Stocha.

    Ve středu zálohy je to horší - Jak Hušbauer tak i Souček jsou klíčoví hráči a nemají moc konkurenci. Ale vzhledem k tomu, že je Souček mladší a lépe regeneruje, tak spíše nastoupí Souček na celý zápas, a Hušbauer bude střídaný.

    Podhrot - Sýkora bude pro zápas na Ukrajině rovněž klíčový faktor, a kvůli jeho náročnému stylu hry si myslím, že bude odpočívat a místo něj nastoupí Baluta.

    Na hrot podle mě nastoupí Škoda a bude střídaný v průběhu zápasu Teclem.

    suma sumárum....

    Kolář - Coufal (od 60 minuty Frydrych,) Ngadeu, Kúdela, Zelený - Zmrhal, Souček, Hušbauer (střídaný Stochem), Baluta, Olayinka - Škoda (Tecl)

    Budeme chtít rozhodnout již v 1. poločase, to budeme mít ještě dost síly, Po vstřelené brance budeme takticky hrát údržbu na brejky. V druhém poločase už nečekám žádný pressing, spíše si nalákáme Bolku k sobě a budeme vyrážet do brejků, k čemuž bude Tecl se Stochem vhodnější.

    Tip 2:0 (po poločase 2:0) Baluta, Škoda

    • Re: Můj tip na dnešní sestavu

      slamacek (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 13:18 |  
      0 5

      to co pises ma svoji logiku. ja to vidim trochu jinak

      Kolář - Coufal (od 60 minuty Kúdela) Ngadeu, Frydrych, Zelený - Baluta, Souček, Valenta (střídaný dle vyvoje), Sykora, Auer - Tecl

      • Re: Můj tip na dnešní sestavu

        Travinho     před 6 lety 10.08.2018 14:30 |  
        0 1

        To už je podle mého za hranou hazardu... Hlavně Valenta s Auerem... Tak mě napadá, zdali jsou vůbec fit? Auer minule za juniorku brzo střídal a Valenta vůbec nehrál... Automatismy by u takové sestavy byly skoro nulové.

    • Re: Můj tip na dnešní sestavu

      Vici     před 6 lety 10.08.2018 13:27 |  
      0 1

      Vidím to hodně podobně viz někde niž.
      Jen čekám Teclika na 60 min. Preci jen Škodák hrál větší čast zápasu a teď bude ta pauza o den delší ale tu rotaci vidím podobně.

  24. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    Slavistat     před 6 lety 10.08.2018 12:53 |  
    4 2

    Jen takové zamyšlení nad "možnou" sestavou. Když jsem se tuhle díval na soupisku, všiml jsem si, že jsem schopni postavit reálnou sestavu na basket. Samé vysoké hráče. Takže v poli: Frydrych, Ngadeu, Pokorný (Deli+Jugas zranění), Zelený - Olayinka, Souček, Hušbauer, Zmrhal - Tecl, Škoda. Třetí nejnižší hráč měří 188 cm (menší jsou jen Hušby a Tecl). a tímto prostě soupeře sestřelit ze vzduchu o:) a ze standardek. To by byla taktika o:). A všichni hráči jsou na svých postech!

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 13:13 |  
      0 4

      Pokorný nesmysl.

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      Travinho     před 6 lety 10.08.2018 14:31 |  
      2 5

      Pane Šilhavý?

      • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

        Slavistat     před 6 lety 10.08.2018 15:45 |  
        3 0

        Reaguji na Vlka i Travinha - kluci, neberte to zase tak vážně :o). Třeba Pokornýho jsem tam dal jen aby byla udržená výška "týmu na basket" a nechtělo se mi tam dávat nižšího Kúdelu :o). Ale po pravdě, dnes bych zkusil pošetřit oba krajní beky, takže tam klidně tak a vepředu jen jeden útočník a místo něho asi Baluta či Sýkora a k tomu nějaké střídání (viz podobně jako Bububu kousek níž).

        • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

          Travinho     před 6 lety 10.08.2018 16:14 |  
          0 1

          Však jo, já jen reagoval na to, že v podobných sestavách se vyžíval právě Šilhavý.

  25. Auer

    JS (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 13:24 |  
    3 5

    Ať předvede, co v něm je! Fakt. Doufám, že bude aspoň na lavičce a půjde tam po 70 minutách za Balutu nebo Olayinku..

  26. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    Kzlo     před 6 lety 10.08.2018 13:55 |  
    1 0

    Jsem přesvědčen že dnes bude v základu Zelený, Baluta a doufám i Olayinka

  27. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    bububu (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 14:08 |  
    7 0

    Úkol dnešního dne je dosáhnout na tři body a přitom co nejvíc pošetřit hráče na odvetu s Kyjevem. Vůbec se nebudu zlobit za nekoukatelnou bramboračku, když se podaří naplnit výše uvedené. Za absolutní nutnost považuji nechat odpočívat Deliho, oba krajní beky, Stocha (který mi přijde poslední dva zápasy lehce zatavený), a snad i trošku nechat odfrknout Sýkoru s Hušbim. Suk to věřím zvládne, je mladý, fyzicky jeden z nejlíp připravených a prostě za něj není v současnosti náhrada.

    Nebál bych se toho a postavil to dnes takhle:

    Kolář - Frydrych, MNN, Kúdela, Zelený - Souček, Hušbauer - Zmrhal, Baluta, Olayinka - Škoda

    Ideálně poslat třeba na posledních 30 minut Tecla, aby se dostal před odvetou do tempa. Rovněž asi bude nutné prostřídat Balutu a Olayinku, nevím jestli zvládnou celé utkání. Jestli jo, stáhnul bych Hušbauera.

    Tip: 2:1 pro nás

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      belmis (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 16:02 |  
      3 0

      Kéž by to tak bylo, snad máš pravdu. Z dnešního zápasu mám trochu obavy, když se hraje mezi dvěma hodně náročnými zápasy a mělo by se hrát bez naších dvou "jezdičů" Coufala a Bořila.

      • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

        donford     před 6 lety 10.08.2018 17:00 |  
        1 0

        Pokud by naše "béčková" sestava (prosím za prominutí) :-) nestačila na áčkovou Bolku, pak by cosi bylo špatné. Frýďa se Zeleným přece v tomhle zápase musí C+B nahradit!

        • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

          belmis (přítel SN)     před 6 lety 10.08.2018 18:12 |  
          1 0

          Máš pravdu, donforde. Třeba mám z toho zápasu obavy jen já :-). V tom případě je to s naší Slavií ještě lepší a má jen některé malověrné fanoušky :-)

  28. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    zeleznik2     před 6 lety 10.08.2018 15:58 |  
    1 0

    No kdysi pro nás hodně nepopulární stadion, jsme v posledních dvou letech vždy bodově vybrakovali, tak doufám, že i do třetice to vyjde. Jen mám obavu, jak jsou na tom někteří hráči zdravotně po Kyjevu, bez Simona by obrana byla hodně oslabená, když navíc ještě není k dispozici Kuba Jugas..

  29. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    carevitchando     před 6 lety 10.08.2018 16:17 |  
    1 1

    Já si úplně nemyslím, že JiT dnes bude nějak dramaticky měnit sestavu, obavu mám jen o Deliho ze zdravotních důvodů...Hrát by mohl i Škoda, přestože, nebo právě protože mu nevyšel zápas s Kyjevem, Tecla nasadíme až v Kyjevě a ten to tam totálně rozseká. Dnes jakákoliv výhra bude za 100 bludišťáků.

  30. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    PetCC     před 6 lety 10.08.2018 17:36 |  
    2 0

    Kolář – Frydrych, Ngadeu, Pokorný, Zelený – Souček – Baluta, Stoch, Hušbauer, Olayinka – Škoda

    No hodně změn. Ale ale někteří hráči volno zřejmě potřebovali.

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      PetCC     před 6 lety 10.08.2018 17:37 |  
      0 0

      Lavička náhradníků: Kovář, Coufal, Valenta, Zmrhal, Tecl, Kúdela, Bořil

    • Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

      madlenka     před 6 lety 10.08.2018 17:42 |  
      0 0

      Množství změn mně až překvapilo. Ještě více však nasazení Pokorného na úkor Kúdely. Jsem na to dost zvědav. Dnes je nejdůležitější získat jakýmkoli způsobem 3 body a nezranit se u toho.

  31. Re: Už v pátek v Mladé Boleslavi

    carevitchando     před 6 lety 10.08.2018 17:56 |  
    1 0

    Tak nakonec 5 změn, hmm, hlavně Pokorný mě trochu znervózňuje...Ale třeba důvěru nezklame ani on, ani ostatní, co naskakují poprvé od začátku.