Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (110)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

    Ravik     před 6 lety 31.07.2018 11:12 |  
    1 0

    Ke komu by se z našeho kádru dal přirovnat typologicky?

    • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

      kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 11:14 |  
      6 1

      Nevím ke komu z našeho kádru, co jsem viděl ty góly proti Bohemce, tak bych viděl Baroše na začátku kariéry...

      • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

        Akuls     před 6 lety 31.07.2018 15:53 |  
        3 2

        To jste si Matouška opravdu všiml až v sestřihu ze zápasu Příbram vs. Klokaniens a také hned ze dvou brejkových situací i víte ke komu byste ho přirovnal?! Ona ale Příbram v té 2. lize hrála většinou do plných, takže produktivní Matoušek ani zdaleka není jen rychlý brejkový hráč.

        • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

          kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 16:05 |  
          3 2

          Já také neříkám, že jsme nějaký "expert na Matouška"... opravdu jsem si ho všiml až teď, nejsem takový scout, co se zajímá o nižší soutěže a dokáže tam najít budoucí hvězdičku... :-)

          Doufám, že i tak si mohu dovolit vyslovit nějaký názor....

          Takže podle těch dvou zakončení, které jsem viděl, ten hráč má tah na branku, přímočarost a zvláštní chladnokrevnost v zakončení... To vše lze uplatnit i při hře do plných a Milan Baroš to, co si pamatuji, v roce 2002 na podzim, ještě než odešel na ostrovy, často dělal... většinou dokázal rychle vniknout do vápna, obelstít jednoho dva obránce a položit si gólmana...

          • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

            Akuls     před 6 lety 31.07.2018 17:04 |  
            1 3

            To já také ne, ale v T.V. dávají i 2. ligu a Příbram tam šla docela často. Matoušek musel svojí hrou upoutat pozornost každého diváka. Také na něj na SN řada lidí už víc jak před rokem upozorňovala. Bylo mi ale záhadou, proč nedostával šanci v repre, třeba za U-19 nebo U-20. Občas ho také tréňa pro mne nepochopitelně nepostavil do základu a dal tam podle mne někoho méně kvalitního, ale v 2. lize je to hodně o tvrdosti a tak asi věděl co dělá. Fakt ale nevím, ke komu bych ho přirovnal, snad v něčem k V. Kadlecovi za mlada ale vzhledem k rychlosti a tahu na bránu spíš k Matějovi Vydrovi.
            Na názor má jistě právo každý, ale nezlobte se, na základě pár vteřinového šotu to spíš vypadá na to skřivánkovo, že si musím vrznout i kdybych měl zmrznout.

            • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

              kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 17:18 |  
              2 4

              Přišel dotaz, odpověděl jsem... i na základě dvou akcí se snad dá vytvořit si názor...

              A propó - v čem se Milan Baroš tak výrazně lišil od V.Kadlece zamlada, nebo od Matěje Vydry...?
              Tady mi přijde, že mě musíte zkritizovat i kdyby na chleba nebylo..

              • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

                Akuls     před 6 lety 31.07.2018 17:44 |  
                2 4

                Zase zaťatej. Tak tedy podle mne Baroš byl ve 21 letech přece jen o něco dál a hlavně to nebyl takový sprinter, aby dával góly z podobných brejků a také hrál dobře hlavou, toho jsem si u Matouška nevšiml, tedy co se týká hlavičkování, fotbalově mu to myslí dost a dost. A i z několika rozhovorů mám pocit, źe to má hlavě dobŕe srovnané, to se o Barošovi v mládí moc říct nedalo.

                • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 17:51 |  
                  4 3

                  Samozřejmě - když už se do mě pustíte, musíte počítat s tím, že budu chtít argumenty...

                  Baroš - podle mého skromného názoru - tedy sprinter dost byl... třeba oba góly Dánsku na ME 2004 byly balón do volného prostoru, úprk obráncům a střela - podobně jako teď Matoušek...

                  Gól Francii před Eurem - převzetí míče, sprint od postranní čáry do středu pkutového území a po Dostálkově narážečce, kdy měl k míči minimálně stejně daleko jako oba stopeři je předběhl a zakončil - plackou okolo gólmana.. jako teď Matoušek

                  Pamatujete nějaký Milanův gól hlavu z jeho začátků? já tedy napínám paměť marně...

                  Samozřejmě nemohu srovnávat nastavení v hlavě - neznám osobně ani jednoho...

                  Zkuste být se mnou shovívavý - dovolil jsem si říct názor podle dvou akcí... Omlouvám se..

                  • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

                    Indurain     před 6 lety 31.07.2018 18:26 |  
                    3 0

                    Baroše jsem poprvé zaregistroval v Teplicích, když mu bylo 18, přes půl hřiště utekl všem, položil si brankáře a zavěsil. Pamatuji si to dodnes, protože podobně silně na mě takhle mladý hráč nikdy nezapůsobil.... Ohromná rychlost, technika a síla už v tom věku....

                  • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

                    Akuls     před 6 lety 31.07.2018 21:28 |  
                    1 1

                    V klidu, co se škádlívá, to se rádo mívá jak říkala teta Kateřina ze Saturnina. Podle mne Baroš hrál a hraje centra, Matoušek hraje ze strany a je schopen se i vracet. Baroš podle mne byl vyloženě hroťák, uměl hrát i na malém prostoru a ne úplně v plné rychlosti dokázal díky klamání tělem obejít obránce (pamatuji se, jak školil na Strahově ve velkém vápně celou naší obranu a dal nám dva góly, naštéstí Zelenka v nastavení vstřelil levačkou do šibenice vítězný gól na 3:2). Matoušek obchází soupeře díky své rychlosti dlouhou kličkou. Jsou tam i jiné odlišnosti, ale pokud se mýlím a bude z něj nový Baroš a ještě k tomu v našem dresu, tak se rozhodně zlobit nebudu.

                    • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 23:09 |  
                      1 2

                      Já tdy mám dojem, že v době, kdy byl Baroš mladý, tak se hrálo na dva rovnocenné útočníky... Nebyl jeden v centru a druhý na křídle - prostě dva kteří se točili, sbíhali si ze strany na stranu - v našem podání v té době Zelenka a T.Došek, nebo Kuka a Adouto...

                      Takže bych neřekl že hrál centra...

                      I kolega s cyklistickým nickem vzpomíná na gól v Teplicích, který byl dle popisu hodně podobný tomu gólu, co dal Matoušek v sobotu jako první...

                      Jinak dotaz byl na "typ" útočníka, což si (teď už nejenom podle těch dvou akcí, ale i podle popisu Vašeho a dalších) myslím, že pořád sedí na toho Baroše... je jasné, že to nebude něčí úplná kopie do posledního pohybu...

                      Jde čistě o typ: není to čahoun s kladivem na hlavě jako byli Skuhravý a Koler, či teď Škoda... a není to ani doklepávač do vápna jako byl Lafata... a zase to nebude vysloveně brejkový hráč, jako byl třeba Knoflíček, nebo Siva...

                      Má tah na bránu, techniku a chladnokrevnost - mě tam prostě typově vychází ten Baroš :-)

                      Tak uvidíme :-)

                      • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

                        Akuls     před 6 lety 01.08.2018 14:12 |  
                        1 3

                        Tvrdit něco a navíc takto kategoricky, když dotyčný byl zahlédnout hodnotitelem dosud jen sotva na cca 20 sekund v T.V. šotu, je od hodnotitele víc než odvážné.

                        • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

                          kjandourek (admin)     před 6 lety 01.08.2018 14:47 |  
                          1 2

                          Mohl byste mi vysvětlit, proč používáte tenhle konfrontační styl?

                          Já bych chápal, kdybych to "kategoricky" tvrdil bez nějakých dodatků a teprve následně se přiznal, že jsem viděl jenom dva šoty...

                          Ale já jsem, když se podíváte na začátek vlákna, doslova řekl, že podle těch dvou šotů vidím mladého Baroše.... Netvrdil jsem to nikterak kategoricky a hned od začátku jsem oznámil, že tak soudím jenom z těch dvou gólů...

                          Tak proč v tom vidíte problém?

                          je tak těžké odpovědět: "podle těch dvou gólů možná Baroše připomíná, ale já ho znám lépe a spíš v něm vidím toho a toho..." .... a může se diskutovat, mohou tu létat jména... a já se toho už vůbec nebudu účastnit, protože o něm víc nevím a něco bych se dozvěděl .... místo toho abych se tu pořád obhajoval, že jsem si dovolil říct názor podle dvou akcí....

                          • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

                            Akuls     před 6 lety 01.08.2018 15:20 |  
                            2 7

                            Víte pane, já jsem si za svůj dlouhý život postupně vypěstoval alergii vůči lidem, kteří se musí za každou cenu ke všemu vyjadřovat i když o tom vlastně vůbec nic nevědí. Snažím se Vám tu proto už druhý den naznačit, že byste takto postupovat neměl, ale Vám to pořád nedochází. Přitom to vůbec nemáte zapotřebí, protože drtivá většina Vašich příspěvků zde je fundovaných, podložených Vašimi neoddiskutovatelnými znalostmi a zdejší diskusi bezesporu obohacujete, i když nezastírám, že občas s Vašimi názory a stanovisky nesouhlasím. Takže nic ve zlém, ale když Vás občas pochválým, tak Vám také musím sdělit, když se mi něco nelíbí.

                            • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

                              kjandourek (admin)     před 6 lety 01.08.2018 15:34 |  
                              2 3

                              Omlouvám se, ale tohle Vaše stanovisko prostě nepochopím...

                              Myslím si, že každý má právo říci svůj názor, i když má o diskutovaném problému málo informací...

                              Nebo si opravdu myslíte, že se na této diskuzi nesmí vyjádřit člověk, když o hráči nemá nastudované hodiny jeho zápasů?

                              Znovu se vrátím na začátek: někdo se na něco zeptal... já jsem si i na základě máma informací udělal nějaký názor, tak jsem jej dal do placu... Vůbec mě nenapadlo, že se někdo bude pohoršovat nad tím, že vůbec otevírám zobák, když jsem jej minimálně půl roku nestudoval...

                              Mohl jste mi na konkrétních příkladech ukázat můj omyl a já jej rád uznám...

                              Ale kritiku za to, že jsem si dovolil říct názor jenom na základě dvou akcí... To se zase nelíbí mně... :-)

                              • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

                                Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 01.08.2018 16:47 |  
                                1 0

                                Vidim to stejne jako ty!

                            • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

                              pethead (přítel SN)     před 6 lety 01.08.2018 15:35 |  
                              4 0

                              Na to máš jistě právo. Ale nestačilo by prosím tento názor prezentovat jednou, v nejhorším případě třeba dvakrát? Tato salva se začíná pomalu blížit nejmenovanému doktorovi s jeho boleslavsko-jáchymovskou mánií...

                              Děkuji za zvážení mé prosby.

                              • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

                                Akuls     před 6 lety 01.08.2018 16:03 |  
                                1 2

                                Máte pravdu, omlouvám, už se to nestane, a to ani v případě, že bude Kjandourek sebe víc zaťatý. Podle jeho následujícího příspěvku je stejně jasné, že pokud budou "naznačení" dvě nebo to bude dvoudenni "salva" a la Dr. Železo, tak je to stejně zcela zbytečné. Hlavní ale je, abychom talentovaného Matouška ulovili do Slavie, aby se tady chytil a stále se zlepšoval. Jestli to bude nový Baroš, Vydra nebo originál Matoušek nám pak bude zcela fuk.

    • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

      Marcelo10     před 6 lety 31.07.2018 11:16 |  
      1 3

      Rychlostni hrac s dobrou rozehravkou a chladnokrevnym zakoncenim. Hodne kreativni. Mozna k Balutovi, ale fakt jen proto, ze chces slyset nejaky jmeno :D

    • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

      pethead (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 11:32 |  
      13 0

      Z našeho aktuálního kádru mě nikdo nenapadá. Z našeho budoucího kádru má myslím typologicky nejblíže Mbappému. ;)

      • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

        Ravik     před 6 lety 31.07.2018 11:36 |  
        0 0

        Díky :-)

        Přišlo mi že je psaný ve středu zálohy, ale góly dal ve velké přímočaré rychlosti

      • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

        bongor     před 6 lety 31.07.2018 13:53 |  
        1 1

        Mbappé k nám letos nechce,prej si chce pořádně prohlédnout Eifelovku.Tak až na jaře.

    • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

      Virgil1956     před 6 lety 31.07.2018 18:38 |  
      1 0

      Z našeho kádru nevím, ale hodně mi připomíná nástup Poborského ligy.

      • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

        Virgil1956     před 6 lety 31.07.2018 18:38 |  
        1 0

        ...do ligy. Sakra :)

  2. Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

    Kzlo     před 6 lety 31.07.2018 11:46 |  
    6 3

    Zkusil bych jako kompenzaci nabídnout GvK nebo Pokorného. U nás si pravděpodobně nezahraji tak ať pokryjí nejake náklady na přestup aspoň

    • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

      TSeguinTS     před 6 lety 31.07.2018 11:57 |  
      14 0

      Kessel měl problém odejít do Zlína, který měl jistotu EL, ani si nepředstavuju s čím by přišel, kdybychom ho posílali do Příbrami. To by nám Curaçao vyhlásilo válku :-)

      • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

        Virgil1956     před 6 lety 31.07.2018 18:33 |  
        0 0

        Třeba ho na ostrovech zkrotili :)

    • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

      Obr     před 6 lety 31.07.2018 12:11 |  
      7 8

      Asi sem blbej a fotbalu nerozumim, ale Pokornaka nezatracuju. Kdyz by nam ted vypad Deli, Jugas je marod, uvidim na stoperu Pokornyho radsi nez Kudelu a Frydrycha.

      • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 12:38 |  
        13 2

        Nesmysl Pokorný je ted nejslabší, hostovacku potřebuje jak prase drbaní,aby mohl pravidelně hrát a ukázat se.

        • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

          Obr     před 6 lety 31.07.2018 14:02 |  
          2 5

          Hostovacku ani nahodou. Je lepsi nez Kudela a Frydrych.

          • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

            Navyseals     před 6 lety 31.07.2018 14:08 |  
            5 8

            Pokorný je v tuhle chvíli nejhorší hráč Slavie. Vůbec bych se nezlobil, kdyby odešel úplně.

            • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

              Obr     před 6 lety 31.07.2018 15:34 |  
              5 2

              Aha. Nevedel sem, ze ho trenujes...to se omlouvam, ze kalim vodu

            • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

              Virgil1956     před 6 lety 31.07.2018 18:32 |  
              2 0

              Zbytečně ostrá slova. Roční ztráta herní praxe se podepíše na každém, někdy i kratší, koukni třeba na Salaha, po měsíčním a něco výpadku před MS tam hrál tužku, nevěřil si, chyboval. Pokorný by měl odejít na hostování aspoň na půl roku a věřím, že by se pak vrátil jako posila.

          • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

            Arutha     před 6 lety 31.07.2018 14:14 |  
            2 1

            Já bych řekl, že má potenciál být lepší. Potřebuje se ale dostat do herní pohody a k tomu by mu hostování a pravidelné hraní jedině pomohlo

          • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

            kalex     před 6 lety 31.07.2018 15:36 |  
            3 2

            No to teda není lepší než Frydrych. A objektivně těch možností ukázat se Michal zase tolik neměl.

            • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

              Obr     před 6 lety 31.07.2018 15:48 |  
              2 3

              Mel jich dost a nezaujal.

              • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

                kalex     před 6 lety 31.07.2018 17:17 |  
                1 2

                Na beku. Ne na stoperovi.

                • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

                  Obr     před 6 lety 31.07.2018 21:45 |  
                  1 2

                  Na stoperovi taky. V priprave a nekterejch zapasech v lize. Pro me je tak na urovni Kudely...Pokorny, kdyz sel do Francie, byl vybornej. Jestli trenuje, je to pro me, zkratka, stoper c. 4

                  • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

                    Arutha     před 6 lety 31.07.2018 22:37 |  
                    1 1

                    Když šel do Francie a současnost jsou dvě dost rozdílné situace...

          • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

            Virgil1956     před 6 lety 31.07.2018 18:27 |  
            2 1

            Taky si sice myslím, že je (nebo aspoň byl, než odešel do Francie) lepší než Kudela a snad i Frydrych, ale na druhou stranu věřím, že hostování by mu jedině prospělo, musí se po roce sezení na lávce rozehrát a u nás to půjde těžko. Určitě je to kvalitní stopper, ostatně přestup do nejvyšší francouzské soutěže o tom svědčí, nejsou tam taky žádní pitomci, a on před přestupem v Liberci hrál na svůj věk výtečně, řekl bych zhruba na úrovni Luftnera - a ten u nás nijak nevyhořel. Časem bude lepší než Luftner, o tom nepochybuji. Takže zbavovat se ho, to rozhodně ne, ale na hostování? Proč ne.

            • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

              Edenjejenjeden     před 6 lety 31.07.2018 18:32 |  
              4 0

              Ano souhlas,pro něj by bylo hostování ideální,věřím,že to v něm někde stále může být,ale zejména u stoperů je důležité,aby pravidelně hráli a získali znovu ztracenou jistotu,taky se po něm poptává dolní polovina ligy.

  3. Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

    bububu (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 11:50 |  
    2 0

    Vypadá hodně zajímavě. Góly na čerstvě dvacetiletého kluka, který hrál druhý ligový zápas v životě, až neskutečně suverénní. Snad z něj vyroste druhý Barák :)

    • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

      afro     před 6 lety 31.07.2018 12:09 |  
      7 0

      Já bych to snad jen sobecky doplnil: Snad z něj vyroste druhý Barák, pokud bude hrát za SKS. :-)

  4. Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

    Obr     před 6 lety 31.07.2018 12:09 |  
    1 0

    Jestli to vyjde, tak tleskam. Csaplar o nem rika, ze ma v sobe po fotbalovy strance neco zajimavyho, neceskyho a kdyz se z toho nepo***e, dotahne to daaaaleko. Za ty prachy to stoji

    • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

      Navyseals     před 6 lety 31.07.2018 12:11 |  
      5 4

      No tak, když to říká Csaplár :-)

      • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

        Fulham     před 6 lety 31.07.2018 12:26 |  
        8 1

        Csaplar byl dobrej teoretik a teď už je i dobrej trenér...si teda myslím já.

        • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

          sicilianbrno     před 6 lety 31.07.2018 13:51 |  
          3 0

          Csaplár byl, je a bude vždy dobrý teoretik a řečník....

          • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

            Fulham     před 6 lety 31.07.2018 14:59 |  
            1 0

            myslím, že to nabubřelý ego částečně zahodil...bohužel i z jinych důvodů. a v Palermu si ho považují celkem. Uvidíme co svede.

        • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

          Obr     před 6 lety 31.07.2018 14:00 |  
          1 0

          Kalí vodu, Vojtěchu. Kalí vodu...

          • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

            Novi.sks     před 6 lety 31.07.2018 14:17 |  
            3 0

            Davida Kalivodu?

          • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

            Fulham     před 6 lety 31.07.2018 15:00 |  
            1 0

            já kdybych to neřekl, tak neusnu..:-))

            • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

              Obr     před 6 lety 31.07.2018 15:33 |  
              1 0

              Má pravdu předsedo ;-)

            • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

              Obr     před 6 lety 31.07.2018 15:33 |  
              1 0

              ...tak to rekni a usnes!

  5. Shopping time

    Kara (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 12:13 |  
    8 0

    Rozhodně koupit, ten kluk je talent a s těmi to údajně Trpiš umí, tak kujme železo, dokud je žhavé...

    • Re: Shopping time

      Fulham     před 6 lety 31.07.2018 12:16 |  
      2 0

      Znáš to...po podzimu už taky nemusí být kovář..:-) ale toho kluka sem . A JiTru dlouhé časy tuná. :-)

      • Re: Shopping time

        Kara (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 13:07 |  
        4 0

        Kluka koupit, trenéry nechat ;)

    • Re: Shopping time

      marp (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 13:39 |  
      3 0

      Kupme železo, dokud je žhavé

  6. Matoušek

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 12:16 |  
    13 0

    tohle je snad jedinej hráč z ligy, kterej stojí opravdu za to... neskutečně rychlej, šikovnej, přímočarej, moderní fotbalista... okamžitě koupit, a nechat v Příbrami do konce sezony, aby se pořádně vyhrál v nejvyšší soutěži, a nadále výkonostně rostl...

  7. Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

    Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 12:22 |  
    1 0

    Csaplár se na tiskové konferenci s Bohemians 1905, vyjádřil nejen k Matouškovi, ale celkově k mladým hráčům.
    https://youtu.be/koG0ZqW3Z6Y?t=1m23s

    • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 12:54 |  
      4 0

      a v závěru tiskovky došla řeč i na Csaplárovu past, ta je prostě nesmrtelná...

      • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

        kalex     před 6 lety 31.07.2018 13:08 |  
        8 0

        Opak, kamaráde! Ta je právě smrtelná!!!

        • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

          bramburek (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 13:39 |  
          2 0

          nesmrtelná i smrtelná zároveň... :-)))

          • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

            Eluin (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 14:26 |  
            2 0

            Právě v tom spočívá její zákeřnost! :)

            • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

              kalex     před 6 lety 31.07.2018 15:30 |  
              1 0

              I brutalita. Hrom do toho hoď!

  8. Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

    vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 12:44 |  
    4 1

    Ten článek mě spíše přijde, aby se zvýšila hráčova cena,protože pokud ho nemáme podepsaného, tak je o ničem, akorát se zase bude nadávat,když to neklapne.

    • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

      sicilianbrno     před 6 lety 31.07.2018 13:49 |  
      1 1

      Neboj se, cena se na základě článku tohoto bulváru určitě nezvedne :-) Jen potřebovali zaplnit místo na stránce, tak sem dali toto...klasika..

      • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

        mudrc     před 6 lety 31.07.2018 14:17 |  
        4 6

        Na druhou stranu, když jsem tu před časem v OT.nebo v "Posilách" o Matouškovi a Květovi psal já, tak to nikoho moc nezaujalo, jó ale teprve když se o něm rozepíše Sport, tak se tu diskutující překřikují "kupte ho, kupte ho" takže ono to má i tenhle efekt :-)

  9. Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

    RiderJ     před 6 lety 31.07.2018 14:18 |  
    2 1

    Tenhle kluk mě zaujal už loni, kdy se vyprofiloval v klíčového hráče Příbrami a letos na tuhle roli zatím zdárně navazuje. Myslím si, že české top kluby by se přesně podobné hráče měly stahovat a připravovat je na zahraniční štace, uvidíme, jak si letos povedou Chaluš s Trubačem.

    Snad si podobné Matoušky začne hlavně Slavia vychovávat v příštích letech sama, zaděláno je na to dobře :).

    • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

      mirecek1111     před 6 lety 31.07.2018 14:29 |  
      1 0

      Chaluš bohužel teď v MB vypadl ze základní sestavy, hraje tam místo něj ještě o rok mladší Král. Ale teď dostali dvě čočky, tak se třeba zase do základní sestavy vrátí. A Trubač střídavě nastupuje za Teplice, ale Matoušek bude zřejmě trošku větší kalibr.

      • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

        TSeguinTS     před 6 lety 31.07.2018 14:32 |  
        1 0

        Trubač byl teď v základu proti dukle. Ale byl střídán hned o poločase.

      • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

        lukas8 (admin)     před 6 lety 31.07.2018 14:44 |  
        4 0

        Snad se zase Chaluš vrátí do základu. Upřímně moc nechápu, proč ho Weber odstavil. Přišlo mi, že s ním obrana Bolky působí mnohem kompaktněji, což dokazoval i minulou sezonu solidními výkony.

        • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

          janko (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 18:54 |  
          2 1

          Protoze Kral je jejich odchovanec a Chalus jen na hostovacce?

          • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

            lukas8 (admin)     před 6 lety 31.07.2018 19:44 |  
            3 0

            Kvalitou je ale Chaluš úplně někde jinde. Ostatně jejich skóre hovoří za vše.

    • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 14:34 |  
      4 1

      on hlavně udělal obrovskej progres během jedinýho roku... sezonu 16/17 hrál ještě celou v dorostu, před rokem šel teprve do juniorky, kde hned začal sázet góly a po pár zápasech si ho hned vytáhli k chlapům do áčka, kde v tom zdárně pokračoval, až se stal nejproduktivnějším hráčem mužstva, a to ani tu sezonu neodehrál celou...

      teď naskočil do ligy, a co si tam hned dovolí a čeho je schopen, všichni vidíme... to všechno během jedinýho roku, je zdravě drzej, má sebevědomí... ale ten kluk potřebuje pravidelně hrát, aby ten progres pokračoval, proto jak píšu výše - koupit a nechat v Příbrami do konce sezony

      • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

        mirecek1111     před 6 lety 31.07.2018 14:52 |  
        4 5

        Ano, ale v podobné situaci je i Vanturba, má stejný věk a za sebou odchytanou sezonu za mistra slovenské ligy, a teď si má půl roku nebo kolik očuchávat atmosferu ve Slavii na tribuně? Ale pokud skutečně počítají, že bude reálně nějaké zápasy za A tým na podzim chytat tak snad OK, (pokud je s tím sám hráč v pohodě). Za mě osobně bych ho ale rovnou někam pustil, aby chytal v plné minutové zátěži.

        • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

          kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 15:21 |  
          5 0

          A kdo bude chytat za nás, až se Kolář zraní? my potřebujeme dva gólmany s ambicí chytat v základu, aby mezi nimi byla konkurence... Kovář je super do kabiny a bezvadná dvojka, ale kdyby si Kolář zlomil ruku, tak si ho v kvalifikaci o ligu mistrů nedovedu představit....

          Když půjde Vantruba chytat do Příbrami, nebo an Slovácko, tak tam po něm nebudou chtít tolik rozehrávku nohama jako to chce tady Trpiš, takže se za rok vrátí obouchanej o pár super zákroků... ale bude na stejný startovní čáře, jako letos...

          Jestli se nám podaří dosáhnout toho, aby juniorka hrála podobný fotbal jako áčko, tak ten přechod do brány áčka bude mít daleko snazší, než kdyby se k nám v zimě vrátil z hostování v jakémkoliv klubu u nás...

          • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

            mirecek1111     před 6 lety 31.07.2018 15:51 |  
            2 2

            Já vím že si na mě už reagoval a ten argument, že má slíbeno vytížení chápu, proto jsem to zmínil. Ale s tím Kovářem je to prostě taková zapeklitá situace. Je super do kabiny atd. atd., ale zase i dle tvého vyjádření ne tak super, aby v případě zranění Koláře jej nahardil.

            A tak budeme mít na tribuně 20ti letého talenta, který bude čekat jestli se Kolář nezraní a když jo, tak ho tam na LM šoupneme....a to zní upřímě hodně divně. Když si představím že jde 20ti letý kluk z tribuny odchytat LM. A upřímně, i v lize to bude na ostří bodů, a tak si ani tam neumím představit, jak tam budeme najednou nasazovat kluka co sedí na tribuně a chytá za juniorskou ligu.
            Takže to asi zbude na MOL cup, a já si prostě pokládám otázka zda to není málo na kluka co chytal plnou zátěž za mistra SK a má 20 let. Jestli by nemylo lepší kdyby chytal rok někde v Příbrami 20 přímých střel / zápas týden co týden.. Ale nevím, asi to není zcela zásadní, jde mi spíš čiště o toho kluka, aby s tím byl v pohodě,, že se to aktuálně vyvrbilo na pozici č.3

            • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

              kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 15:58 |  
              5 0

              A co se tím získá? Vrátí se za rok a bude ve stejné pozici jako teď.... ideálně zase obouchaný s plnou zátěží... a jestli v té době bude Kolář pořád u nás a chytat dobře, tak co s tím? Zase hostovačka a další kolečko?

              Přéma mi v brance nějak nesedí... já vím, je to jenom můj názor, on je vynikající dvojka, ale nedovedu si ho představit jako jasnou jedničku... dovedu si představit, že by dochytal zápas, v němž se gólman zraní...

              A Vantruba - já si myslím, že to není jenom půlrok na tribuně.... když už tak na tribuně v Edenu, kde si bude zvykat na větší návštěvy, než v Příbrami a spol... a v juniorce, kde před sebou bude (může) mít stopery, či krajní beky z áčka...

              Pořád mi to přijde pro komunikaci a sehrávání víc, než kdyby chytal v Příbrami s tím, že na něj za zápas půjde dvacet střel a dostane tři góly... Že chytat umí, to víme, potřebujeme do něj dostat tu nadstavbu....

            • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

              marcocruz (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 19:34 |  
              4 0

              S tou slovenskou ligou bych bůhvíjak neoperoval, naposled to tady bylo v superlativech spojovaný s GVK, že je to hvězda SK ligy a nakonec ho nechtěli ani v Oxfordu. Takže myslim, že ač Vantruba je bezesporu velký talent, půlrok aklimatizace ve Slavii mu určitě kariéru nezničí. Koneckonců Kozáčik se dlouhodobě neprosadil jak ve Slavii tak ve Sraltě a chytil se až starší v Plísni.

              • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

                SKSVenca     před 6 lety 31.07.2018 19:41 |  
                1 2

                Ze Slovenské ligy v posledních letech vzešel například Lobotka, Škriniar, Mazaň, Benes, Špalek, Bero nebo Mráz. Všechno hráči v top ligách. Zahraniční hráč ze Slovenské ligy nebo Slovák ze Slovenské ligy je rozdíl :)

                • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

                  SKSVenca     před 6 lety 31.07.2018 20:19 |  
                  2 1

                  *Mladý Slovák samozřejmě. Dalšího Bortela, Škutku atd tu znovu nechci :D

                • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

                  Navyseals     před 6 lety 31.07.2018 20:51 |  
                  3 1

                  Jenže z těch hráčů se prosadil jen Lobotka a Škriniar.

                • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

                  TSeguinTS     před 6 lety 01.08.2018 11:43 |  
                  2 1

                  Už jen ten seznam, do kterého jsi zahrnul i hráče, kteří se neprosadili, vypovídá o tom, jaká slovenská liga je.

        • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

          Virgil1956     před 6 lety 31.07.2018 18:19 |  
          1 2

          Takhle to prostě s brankáři je a nedá se s tím nic dělat. Takový Kouba proseděl nejlepší fotbalové roky na lavičce a chytal 2 zápasy za rok. Vantruba s tím jistě počítal, že nebude hned jednička a jistě s ním o tom mluvil i náš trenér. Nakonec, prožil si lavičku už na jaře v trnavě, když po výprasku 5:0 tuším od Žiliny odchytal prakticky celou jarní část druhý gólman.

          • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

            Kenny     před 6 lety 01.08.2018 18:07 |  
            0 0

            Přesně tu situaci neznám, ale se Žilinou hráli 0:0, tam asi důvod absence nebude. Spíš to šacuju na zranění. Ta dvojka odchytala 6 zápasů a potom se vrátil do kasy Martin.

          • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

            Virgil1956     před 6 lety 01.08.2018 18:51 |  
            0 0

            Nevím, někde jsem to četl a už to nemůžu najít. Každopádně dostala Trnava od Žiliny 0:6 v předposledním kole nadstavby, a to Vantruba chytal.

  10. Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

    gazza     před 6 lety 31.07.2018 17:08 |  
    0 2

    hodne zajimavy .Vypada to na velky talent .Uvidime .

  11. Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

    Marwek23 (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 18:57 |  
    1 1

    byl bych hodně rád. Líbil se mi už minulý rok, co jsem viděl pár zápasů Příbrami, vždycky patřil k nejlepším na hřišti.
    A myslím si, že tohle je ideální varianta pro všechny. V Příbrami se otrká v první lize, pomůže jim odehrát těžké zápasy a za rok přijde se porvat o místo. A myslím si, že do našeho herního systému dobře zapadne - ať už na křídlo, nebo do útoku jako typ rychlého brejkového útočníka.

  12. Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

    Akuls     před 6 lety 01.08.2018 17:15 |  
    2 5

    Podle eFotbalu má prý aktuálně nejblíže k získání Matouška Plzeň, ale jen v případě, že nepředloží svoji nabídku bundesligový Werder Bremen. Ten prý má o Matouška, po sehraní přáteláku s Příbramí, velký zájem a prý je za něj ochotný zaplatit 1,5 mil. €. Starka je asi ve svém živlu.

  13. Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

    houston (přítel SN)     před 6 lety 01.08.2018 18:26 |  
    1 6

    Asi by nebyl špatnej, ale dát za něj roční rozpočet Příbrami a ještě ho tam nechat rok, to je trochu moc. Takhle ne.

    • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

      Virgil1956     před 6 lety 01.08.2018 18:53 |  
      6 0

      Starka je mafián, ale on by ty prachy dal zase do mládeže a připravil nám dalšího Baráka nebo Matouška :) S tím nemám problém. A nechat ho do konce sezony v Příbrami, s tím taky nemám problém, protože potřebuje hrát a u nás by nehrál tak pravidelně. Každopádně by neměl přestoupit do Německa, tam to bude horší než u nás a nezahraje si v důležitém věku.

  14. Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

    Vici     před 6 lety 01.08.2018 19:39 |  
    2 1

    Osobně myslím že pro věkovou skladbu mužstva by bylo ideální kdyby onou poslední posilou byl právě on. A né jen na hostování. Troufnu si říct že by i kdyby přišel do A-teamu odehrál víc zápasů než Vantruba.
    Nevím jestli má smysl hledat kraj za x mil. Eur když máme Stocha, Zmrhala, a Balutu s Olayinkou co jsou schopný to hrát. Což jsou už tak nadstandartní křídla a hráči co to zvládnou. Jedem mladej k nim je ideál.

    • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

      Virgil1956     před 6 lety 01.08.2018 19:44 |  
      3 1

      Myslím, že to ví i Trpiš i Nezmar, ale vyhrát přetlačovanou o takového hráče je složité. Vždycky nerozhodují peníze. Možná bychom mohli využít Trpišovského charisma a zajet s ním dát řeč :)

      • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

        Fačín     před 6 lety 02.08.2018 07:45 |  
        0 9

        Trpišovského charisma:)))) Tak určitě:))))

        • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

          Edenjejenjeden     před 6 lety 02.08.2018 08:15 |  
          5 0

          Ty tvoje neustálé útoky už jsou vysloveně trapný Fačíne!

          • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

            Fačín     před 6 lety 02.08.2018 08:19 |  
            0 6

            To není žádný útok, klid, já jsem se jen zasmál takhle po ránu.

  15. Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

    SKSVenca     před 6 lety 01.08.2018 19:52 |  
    2 3

    Pokud nevyjde Matoušek(což by byla velká škoda), tak by bylo moc fajn, kdyby se naše vedení zaměřilo na Patrika Žitného, který také hraje velmi dobře.

    • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

      Kenny     před 6 lety 01.08.2018 23:17 |  
      2 0

      Me se v Pribrami libi ten Kvet. Dost mi hernim pojetim pripomina Baraka.

      • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

        kjandourek (admin)     před 6 lety 02.08.2018 07:32 |  
        0 0

        Ránu v noze má zabijáckou...

        • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

          Kenny     před 6 lety 02.08.2018 13:24 |  
          0 0

          To taky. A navíc se pořád nabízí, hraje s hlavou nahoře a i styl pohybu má podobný.

          • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

            kjandourek (admin)     před 6 lety 02.08.2018 13:50 |  
            2 0

            Já Příbram tolik nesleduji.... viděl jsem góly, takže můžu říct jenom tolik, že má úžasnou ránu :-)

            Už jsem za to tady dostal do nosu, co si to jako dovoluji, tady vůbec o nějakém hráči Příbrami mluvit, když sleduji jenom šoty, takže zdůrazňuji, že názor o Květově střele jsem si udělal jenom na základě dvou tref v první lize a nemám větší ambice :-)

            • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

              Akuls     před 6 lety 02.08.2018 14:46 |  
              0 3

              Výborně, vidíte, že to jde. Souhlasím s Vámi, ránu má Květ jako Béďa Tesař nebo Juraško v blahé paměti, ale jakého hráče mi herně připomíná si rozhodně nedovolím určit. Viděl jsem ho v T.V. jen pár desítek minut, on v 2. lize totiž teprve bojoval o základní sestavu. Jinak většinu trestňáků za Přibram střílel exslávista Grajciar.

            • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

              Kenny     před 6 lety 02.08.2018 17:11 |  
              0 0

              Aby nedošlo k omylu, ani já si nedovolím tvrdit, že Květ je druhej Barák. Jen mi ho v určitých situacích připomíná. Koneckonců v Příbrami občas nějaký zajímavý plejeři vykvetou ( :-)). Jak s radostí vzpomínám na doby nepříliš vzdálené, kdy jsem sledoval Deliho a nechápal jsem, proč jsme ho ještě nekoupili.... :-))

              • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

                kjandourek (admin)     před 6 lety 02.08.2018 17:25 |  
                0 0

                Příbram hlavně má, nebo nedávno měla, výbornou výchovu mládeže... Není to tak dávno, co úspěšně hráli juniorskou obdobu ligy mistrů... a mám dojem, že táta Tondy Baráka na tom měl svůj podíl :-)

  16. Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

    Martin Platil     před 6 lety 02.08.2018 07:31 |  
    0 0

    Na efotbal.cz píší, že má zase blíž do Plzně a pořád čekají, co Brémy. Tak uvidíme, která redakce má lepší zdroje :-).

    • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

      Virgil1956     před 6 lety 02.08.2018 08:03 |  
      0 3

      Většinou má lepší zdroje Procházka na eFotbal, bohužel :)

      • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

        Navyseals     před 6 lety 02.08.2018 08:30 |  
        3 0

        To není vůbec pravda. Efotbal už několik let jen opisuje, co napsaly jiné servery.

        • Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

          Virgil1956     před 6 lety 02.08.2018 12:50 |  
          1 0

          Tak to by bylo jedině dobře :)

  17. Re: Boj o příbramský talent se už vyjasňuje. K zisku Matouška je nejblíž Slavia.

    deny91     před 6 lety 04.08.2018 05:16 |  
    0 0

    Sobotní DS:
    "HIT MATOUŠEK zabírá i v Itálii, ale Slavia má ke koupi příbramské hvězdičky stále nejblíž."