Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (55)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

    Martin Platil     před 6 lety 30.07.2018 07:40 |  
    13 0

    Hušby je důležitou součástí týmů a jsem moc rád, že vymizely komentáře, jak je pomalý, náladový apod. Jezdí po zadku a bojuje i když se třeba tolik nedaří.

    • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

      dubas     před 6 lety 30.07.2018 09:00 |  
      9 3

      Jeho výsost Josef I veliký, slunce našeho života, nechť nám ho pán Bůh zachovati ráčí, je tak ukrutně pomalý, že v tomto zápase dokázal vyvinout druhou nejvyšší rychlost z našeho mužstva:-)))) Jsem rád, že na O2 teď při utkání začali zveřejňovat tyhle statistiky.

    • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

      kjandourek (admin)     před 6 lety 30.07.2018 09:06 |  
      17 0

      A taky nemá techniku... vždyť si dokáže posadit na zadek jenom čtyři hráče soupeře... než dá gólmanovi housle... :-)

    • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

      kalex     před 6 lety 30.07.2018 10:49 |  
      6 0

      Pepu mám rád. Je to dříč. A ten gól byl perfektní. Si za řekou budou dlouho drbat hlavu.

      • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

        Edenjejenjeden     před 6 lety 30.07.2018 11:11 |  
        8 1

        A strašně se zlepšil v obranné činosti,proti Karviný to tak vidět nebylo,ale proti Olomouci to byl často on,kdo překazil jejich snahu o kombinaci a i díky němu se Olomouc skoro k ničemu nedostala.

  2. Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

    LukeNema10     před 6 lety 30.07.2018 10:09 |  
    6 0

    Gol to byl naprosto famózni, ale clanek naopak hodne podprůměrný skoro az zbytečný. At zije mediální kvantita na ukor kvality:)

    • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

      Harvey     před 6 lety 30.07.2018 10:11 |  
      5 0

      Ale za to můžou jak redaktoři, tak čtenáři. Ti prostě chtějí pravidelnost, bez které se radši přesunou na jiné média. Takže to občas, když je sucho nebo není čas končí zbytečnými články :)

      • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

        LukeNema10     před 6 lety 30.07.2018 12:37 |  
        4 0

        Jj to je pravda. Taky jsem je podpořil, že jsem na to klikl:-)...Jenže to jinak nejde, jak vidím článek o Slávii, vždycky se musím podívat, i když vím, že to nejspíš ( hlavně v případě isportu ) nebude žádný velký počtení:-)

        • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

          LukeNema10     před 6 lety 30.07.2018 13:57 |  
          0 0

          *Slavii*...pitomá korekce:-)

  3. Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

    Harvey     před 6 lety 30.07.2018 10:10 |  
    6 7

    Mě by zajímalo co si o výkonu hráče Hušbauera myslí uživatelé "davidovky1" a "belmis".

    • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

      Boss82     před 6 lety 30.07.2018 11:53 |  
      8 10

      +1:-D!!!

    • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

      belmis (přítel SN)     před 6 lety 30.07.2018 11:56 |  
      10 10

      O výkonu si myslím následující. Byl nejlepší na hřišti. O jeho gólu alá Messi jsem už psal. Nemám s tím nejmenší problém a jsem moc rád, že jsme v sobotu i díky němu hráli, tak jak hráli.
      Nejsem však zaslepený, abych zase neviděl, že v Olomouci byl naopak naším nejslabším článkem. Statistiky z toho zápasu jsem již uvedl.
      Přeji Slavii a nám fanouškům, aby takové výkony nepředváděl Hušbauer pouze s týmy jako je Karviná apod, ale aby takové výkony předváděl i s Olomoucí nebo Kyjevem, kde je na vše mnohem méně času.

      • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

        Harvey     před 6 lety 30.07.2018 12:46 |  
        11 9

        V Olomouci se Pepík mnohem více soustředil na defenzivní činnost. Zásadní bylo udržet střed pole, což se Sukem zvládli a dali tím možnost vyniknout dalším zde opěvovaným hráčům (Sýkora, Tecl, Stoch, Coufal). To, že někteří by ve střední záloze chtěli 3x Sýkoru je hezké, ale nesmyslné.
        A narážel jsem svým komentářem na Tvůj hloupý výrok "mantra hráče s nejlepší a nejstabilnější formou se tu občas opakuje, ale už to víc než rok není pravda."
        Pepa prostě je spolu s Jugasem, Součkem a Stochem hráč s nejstabilnější a výbornou formou. A z těchto jmenovaných si jí drží nejdéle.

        • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

          belmis (přítel SN)     před 6 lety 30.07.2018 13:10 |  
          7 9

          Takže znovu pro tebe. V Olomouci 20 přesných přihrávek s úspěšností 62,5%. Podle Instatu nejmenší přínos pro tým. Dal jsem mu v tom zápase pětku, nyní 9. Stejně jako Alanor, u kterého je Hušbauer možná největším oblíbencem z našich hráčů.
          Hušbauer stejně jako ostatní hráči hraje buď výborně, dobře, průměrně nebo špatně. Není to tak, že Hušbauer hraje buď výborně nebo dobře a pokud hraje například podprůměr, je jeho výkon ovlivněný taktikou trenéra. Souček v tom zápase s Olomoucí byl o level lepší. Z tvé strany je hodnocení jeden velký alibismus.
          Po dvou zápasech má jeden průměrný (i když ostatní naši hráči nadprůměrný) a jeden výborný zápas. Ode dneška začni sledovat, jaké zápasy hraje s týmy, které přijedou zaparkovat autobus a s týmy, které běhají a naše hráče napadají. Může se to změnit, to nepopírám, ale toto jsem psal již minulou sezónu.
          Takže odlišujme jednotlivé zápasy kdy "je Hušby král" a pak ty druhé, kdy mu to nejde. Až bude hrát výborně například 10 zápasů z 13 včetně těch proti silným běhavým soupeřům, tak bude platit, že má Hušbauer jednu z nejstabilnějších forem z týmu. Nejstabilnější formu z našich měl předminulou sezónu.
          Nyní bych řekl, že k nejstabilnější formě má z našich nakročeno stoperská dvojice, Souček, Stoch, Coufal.

          • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

            Martin 58     před 6 lety 30.07.2018 14:06 |  
            22 5

            V tom s Tebou nesouhlasím. Hušbauer hraje stabilně výborně případně dobře, takřka nikdy průměrně a nikdy špatně. Je to pro mne hráč s fantasticky stabilní formou a úctyhodnou kondicí. Sedím na zápasech ve 24. řadě přímo nad středem, je to dokonalé místo pro vnímání fotbalu jako celku, kde člověku prakticky nic na hřišti neunikne. To, co Hušbauer předváděl proti Karviné navíc k fotbalové invenci, byl jeho neutuchající a smysluplný pohyb po hřišti v ohromném tempu, přičemž ve vzduchu bylo dobrých 29 stupňů. Pro mne je Hušbauer hlavní stavební kámen mužstva. Jeho příchod ze Sparty je pro ruďochy to nejhorší, co se jim za dlouhou dobu stalo a pro nás to nejlepší. Myslím, že Pepa Hušbauer nemůže za omyl, kdy ho rodiče jako žáčka přivedli na Letnou, a že se dneska cítí plně Slávistou, čemuž odpovídá i výraz jeho obličeje a verbální projev.

            • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

              belmis (přítel SN)     před 6 lety 30.07.2018 15:50 |  
              3 4

              Říkám, že hrál proti Karviné výborně, proti Olomouci byl z našich nejmíň výrazný. A co se týče fyzičky, v Olomouci naběhal o víc jak kilometr a půl méně než Souček, o víc jak dva kilometry méně než Sýkora, o pár set metrů víc než stoper Deli.

              • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

                Harvey     před 6 lety 30.07.2018 21:19 |  
                2 4

                Messi toho naběhá méně než Dostál. Co jsi tím chtěl zas říct? Já chápu, že vidíš fotbal "očima Dobiáše" dle Tvých hodnocení a argumentů, ale zkus se zamyslet nad tím, proč Dobiášovi ten byznys zas až tak nejede :)

                • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

                  belmis (přítel SN)     před 6 lety 30.07.2018 21:29 |  
                  3 2

                  Dobiáše nejspíš sleduješ víc než já, vůbec netuším, jak mu jede byznys nebo nejede :-). Spíš sleduju každý zápas jednotlivě a na rozdíl od tebe vidím, že stejný hráč může hrát jeden zápas dobře a druhý průměrně. Počty naběhaných kilometrů jsem uvedl v souvislosti s tvou poznámkou o úctyhodné kondici :-)

                  A tím dalším komentářem o 20 km nevím, co jsi tím chtěl říct. Snad že ti, kteří naběhají ve stejném zápase výrazně víc také víc dřou nebo že mají větší fyzičku než Hušbauer?

                  • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

                    Harvey     před 6 lety 30.07.2018 23:14 |  
                    3 3

                    Uveď mi, kde jsem řekl nebo jen naznačil, že jeden hráč nemůže hrát jeden zápas dobře a druhý průměrně. Použiješ spojení "narozdíl od Tebe" a zbytek si vymyslíš. Chvíli předtím mě nazveš alibistou. Prosím o pohled do zrcadla.
                    ...
                    Dalším komentářem jsem se Ti snažil naznačit (a asi jsem Tě přecenil), že počet naběhaných kilometrů není zcela vypovídající o tom, kolik hráč vydal energie za zápas. Dynamika pohybu a frekvence změn směru běhu, razance kterou vkládá hráč do střel a pasů, intenzita v soubojích, to je jen zlomek ukazatelů které vstupují do toho, kolik hráč za zápas vydal energie.
                    Příklad, abych měl jistotu, žes to pochopil. Stoper, který se po 90 minut rve s vysokým hrotem o dlouhé balóny vydá spoustu energie a přes to zpravidla naběhá po golmanovi nejméně z kádru.
                    A závěrem je mi poměrně jedno zda Hušby naběhá méně než Syky nebo Souček. Souček je defenzivní štít a od těch se pokrytí obrovského prostoru očekává, Sýkora zase hraje pozičně nejsvobodnější pozici. Za mě je jeden hráč, který bude držet střed pole za většiny okolností prostě nutný, jinak z toho plynou taktické chyby. Jsem rád, že minimálně jednoho herního flegmatika v tom středu pole máme.

                    • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

                      belmis (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 00:51 |  
                      3 3

                      Tak nejdřív jsi mě vyzval k tomu, co řeknu na výkon Hušbauera po jeho výborném zápase proti Karviné, ale průměrném zápase v Olomouci. Následně mluvíš o hloupém výroku o mantře. Když někdo jako Martin 58 napíše, že se mnou nesouhlasí a napíše proč, nikdy bych mu toto nenapsal. Takže zrcadlo si nastavím, ale možná bys to samé mohl udělat delší dobu...
                      Nevím, zda jsi mě přecenil, ale nechápu, proč mi vykládáš o vynaložené energii stopera v soubojích s vysokým hrotem...To Sýkora se Součkem nechodili tolik do soubojů na rozdíl od Hušbauera? Možná, že tomu bylo v zápase v Olomouci právě naopak. Střed hřiště ve zmíněném zápase držel především Souček, který hrál velký zápas.
                      Nechápu, jak v případě hry Hušbauera může být tolik lidí tady tak neobjektivních. Mně přece také nedělá problém říct, že s Karvinou byl nejlepší a dát mu v hodnocení devítku, ale některým z vás dělá problém vidět, že v prvním zápase dobře nehrál.
                      Toto mi vadí a na rozdíl od přispěvovatelů, které jste již tímto hodnocením i v souvislosti s hodnocením ostatních hráčů otrávili, se budu dál pokoušet hodnotit hráče objektivně. Samozřejmě, že někdy to jde líp, jindy hůř.

                      • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

                        Boss82     před 6 lety 31.07.2018 08:26 |  
                        3 3

                        Zkus se zamyslet nad tím, jestli to nejsi TY SÁM, kdo Hušbauera nehodnotí objektivně, když s tebou tady takové množství lidí nesouhlasí. Už jenom to, že tady neustále dokola rozjíždíš nekonečné diskuze na toto téma (ze kterých mimochodem odcházíš VŽDY poražen), svědčí o jisté antipatii k tomuto hráči, přičemž tato antipatie tě už předem předurčuje k naprosté neobjektivitě.

                        • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

                          belmis (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 09:26 |  
                          3 3

                          Tuto diskuzi jsem rozhodně nerozjel já, podívej se jak začala. Dal jsem Hušbauerovi 5 v Olomouci, 9 s Karvinou. Nevím, zda je to tak neobjektivní. A to, že dostanu o pár palců víc dolů, neřeším. To už bys tu asi podle této logiky nemohl přispívat.

                          • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

                            Boss82     před 6 lety 31.07.2018 13:50 |  
                            2 1

                            Tak tato diskuze začala především proto, že si do předchozího článku napsal tenhle blábol: "mantra hráče s nejlepší a nejstabilnější formou se tu občas opakuje, ale už to víc než rok není pravda."

                            Ono vůbec, když se člověk podívá do tvých příspěvků, tak každý druhý je kopání do Hušbauera. Tak se pak nemůžeš divit, že si lidé rádi rýpnou, když ho tu skoro před každým zápasem posíláš na lavičku (případně další "experti" davidovky1, Japoko, JS nebo dříve Romino, Robinator a Guly, při jeho příchodu vyváděl ještě Malan, ale ten se postupem času uklidnil), no a on ten zápas pak rozhodne několika výbornými akcemi.

                          • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

                            Boss82     před 6 lety 31.07.2018 14:06 |  
                            0 1

                            Jo a ve výčtu "kverulantů" samozřejmě nemohu zapomenout na Dropta, který si do Hušbauera také rád kopne v každém druhém příspěvku. Vedli jsme tu s ním nekonečné diskuze, jestli může Hušby hrát pouze na pozici pod hrotem (jak tvrdil Dropt), nebo hlouběji na pozici box-to-box záložníka (jak jsem byl přesvědčen já), no a podívejme se, kdo měl pravdu - konec jara i začátek podzimu předvádíme velmi dobrý fotbal, řekl bych nejlepší za několik let a Hušby hraje kde? Ano, na pozici box-to-box - pokrývá velký prostor ve středu hřiště, velmi dobře brání a vykrývá nebezpečné prostory (když má míč v držení soupeř) a přitom zároveň tvoří hru z hloubky pole.

                          • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

                            Boss82     před 6 lety 31.07.2018 14:17 |  
                            0 1

                            A když už jsem se tak rozkecal, tak ještě zmíním tu část místního osazenstva (tato skupina, nebo snad sekta?, má poměrně dost členů a jejím vedoucím je rovněž Dropt), která jede svou dlouhodobou mantru, že Souček a Hušbauer v žádném případě nemohou hrát spolu.

                            Nebyl si po určitý čas také členem této sekty?

                            No myslím, že při pohledu na naše výkony z poslední doby, se všem členům tohoto uskupení asi postupně hroutí jejich svět společně s tím, jak se ona mantra rozplývá jako pára nad hrncem...:-)

              • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

                Harvey     před 6 lety 30.07.2018 21:22 |  
                3 3

                Nebo ještě jinak, to že dva lidé uběhnou shodně 20 km neznamená, že vydali stejné množství energie a mají stejnou fyzičku.

            • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

              bramburek (přítel SN)     před 6 lety 30.07.2018 16:24 |  
              4 2

              ať jsme objektivní - není pravda, že vždycky zahraje výborně nebo dobře, a nikdy průměrně nebo špatně... zkus si pustit znovu zápasy jara, konkrétně třeba doma se Zlínem, venku v Brně, a doma s Karvinou, a zaměř se na Pepu... to byl žalostnej zoufalej antifotbal, do kterýho Hušby, jako tvůrce hry naprosto zapadl, to bylo opravdu nekoukatelný… za Dumla některý zápasy taky...


              teď v Olomouci patřil k těm míň výrazným hráčům, a doma s Karvinou mu to sedlo parádně, nahrávka na pencli, centr na druhej gol, a třetí skvostnej… a celkově jeho hra byla hodně dobrá... ale chce to fakt objektivitu, než tady začít nikdy, nikdy...

              • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

                kjandourek (admin)     před 6 lety 30.07.2018 18:00 |  
                6 4

                tak jasně, že slova jako "vždycky" a "nikdy" nelze myslet úplně vážně ... u každého hráče se najde zápas, kdy mu to nevyšlo....
                Důležité je, aby těch nepovedených nebylo moc... a Pepa si tu fazónku - na jeden nepovedený výkon deset nadprůměrných - drží od té doby, co k nám přestoupil :-)

      • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

        kjandourek (admin)     před 6 lety 30.07.2018 13:04 |  
        17 5

        Jenom trochu připomenu těm, co to nechtějí vidět:
        situace před naším třetím gólem v Olomouci: ztráta balónu někde na půlce, rychlý útok olomouckých do poměrně otevřené obrany (krajní beci jsou v té chvíli v útoku), z pravé strany přihrává Pilař po zemi balón do vápna a tam se sprintem vrací "nejslabší článek naší sestavy", skluzem balón zastavuje a předává spoluhráčům - výsledkem je Coufalův gól po centru Bořila ....

        Pokud někdo ten přínos nevidí.....

        • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

          belmis (přítel SN)     před 6 lety 30.07.2018 13:11 |  
          3 15

          Takových situací má každý hráč za zápas několik. Co jsi tím vůbec chtěl říct? :-)

          • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

            kjandourek (admin)     před 6 lety 30.07.2018 13:20 |  
            12 4

            Jo takhle... tak to potom ano... a čo si predstavujete pod takým slovom "absurdný"?

          • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

            mogul     před 6 lety 30.07.2018 14:19 |  
            6 4

            Takových situací právě nemá každý hráč několik, navíc když daný hráč patří i mezi hlavní tvůrce hry.

  4. Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

    p!erreCORE     před 6 lety 30.07.2018 13:55 |  
    5 15

    Nechápu,co na Pepánkovi všici vidíte?!

  5. Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

        před 6 lety 30.07.2018 17:33 |  
    9 2

    Spíš kolem dokola okolo kuželů. Aneb oběhnul snad všechny hráče Karviné srocené v houfu a dal gól. Jako když pastevecký pes obíhá ovečky a ty se bojí proti němu vystoupit z kruhu :-) Stačí aby naznačil, že kousne a hned se pokorně kácejí zpátky :-) Byla to paráda, podobně i čtvrtý gól dvojice Tecl - Baluta. Fotbalová lahůdka.

    • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 10:47 |  
      4 0

      Hušbíkův gól byl samozřejmě parádní a u nás nevídanej, přesto mně se víc líbila Škodova hlavička i Balutův gól po parádní nahrávce Tecla. A nebo většina Stochových gólů.

      • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

        kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 11:04 |  
        3 0

        Tohle je věčné a nerozlousknutelné téma: Zrcadlo, řekni, který gól byl na světě nejkrásnější :-)

        Někdo preferuje střely z dálky do šibenica, jiný samostatné akce, nějakou kulišárnu, či souhru na jeden dotek... a nikdo to nerozsoudí... :-)

        Není to tak dávno co UEFA děla anketu o nejhezčí gól ze závěrečných podniků ME, ale šla na to chytře - rozdělila je do kategorií... Pokud si vzpomínám dobře, tak kategorii "samostatná akce" vyhrál Karel Poborský a jeho lob z ME 1996 do sítě Portugalska.... kategorii "střela" van Basten s gólem ve finále ME 1988... a kategorii "standardka" legendární Panenkův dloubák.. Určitě tam byla i hlavička, souhra a podobné věci :-)

        • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 11:21 |  
          1 1

          Já holt na ty "brazilce" moc nejsem. Asi nejkrásnější gól, kterej jsem kdy viděl, byl Eder v '82 proti Rusku. Asi to zní divně, protože Eder byl Brazilec, ale ten gól nebyl vůbec "brazilskej". :-) Je paráda, že v současné (a snad i budoucí) Slavii si přijdeme na své všichni.

          • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

            buri     před 6 lety 31.07.2018 11:50 |  
            1 0

            Chtěl jsem dát plus !

            • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

              Láryfáry     před 6 lety 31.07.2018 12:18 |  
              1 0

              Tak ho dej!

            • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 12:21 |  
              1 0

              Uvědomit si svou chybu je první krok k její nápravě. ;-)

          • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

            kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 12:18 |  
            1 0

            Edera si nevybavuju, tehdy jsem zdaleka neviděl všechno...

            Já jsem tedy spíše právě na ty "kulišárny", kterými někdo brankáře přelstí... Pořád se klaním tomu lobu Karla Poborského, ať už to potom mezi ním a námi slávisty bylo jakékoliv...
            Tohle řešení bylo prostě geniální... ta akce jako taková ani ne, tam o ten balón jednou snad i přišel a zase se k němu odrazil zpátky, ale když už byl na hranici vápna, kolem spousta lidí, takže obstřelit vybíhajícího gólmana nebylo kudy.. nebo tedy bylo, ale nebyla tam ta jistota, že ten balón někoho netrefí... tak to provedení kdy míč vystoupá prudce nahoru a stejně rychle spadne do branky, to bylo prostě geniální...

            Viděl jsem mockrát jak někdo přehodil gólmana, ale to mu většinou naznačí ránu a potom vystřelí nahoru... tohle bylo prostě takové, že i kdyby ten gólman měl čtyři metry, tak na ten balón nedosáhne...

            Takových gólů jsem v životě moc neviděl... Mám dojem, že něco podobného předvedl Panenka v rakouské lize v dresu Rapidu a potom snad Maradona ještě za Barcelonu...

              • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

                kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 12:26 |  
                0 0

                No tak nadhodit si balón a potom do něj prásknout z voleje... to už trochu "brazilské" je :-)

                • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

                  Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 12:28 |  
                  0 0

                  No dobrá, ale nejsou to takový ty kličičky a cingrlátka, ale rána přímo stochovská. Je krásný, jak Dasajev zaregistruje balón až když je v bráně. :-)

                  • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 12:30 |  
                    0 0

                    On tenhle brazilský tým mnohý považuje za nejlepší v historii.... Tedy do doby, než narazil na zázrak jménem Rossi...

                    Ostatně ten jeho příběh je zralý na Holywood, divím se, že po něm nikdo nesáhl :-)

                    • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

                      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 12:41 |  
                      0 0

                      Paolo Rossi a ještě bych dodal Dino Zoff. To byly úplně nadpozemský zákroky, k tomu se snad přiblížil jen Vaniak proti Ajaxu. :-)

                      • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

                        kjandourek (admin)     před 6 lety 31.07.2018 12:49 |  
                        0 0

                        Já myslím spíše ten kontext - sám jsem o tom jenom četl v knížce o držitelích zlatého balónu....

                        paolo Rossi byl hvězdička na MS1978, kde Itálie nakonec skončila čtvrtá... ale potom se doma zapletl do nějaké sázkařské aféry a i když jeho podíl v ní byl sporný, dostal trest na dva roky... a ten trest mu vypršel na jaře 1982... v tichosti během té doby přestoupil do Juve a před šampionátem stihl snad jenom tři, nebo čtyři ligová kola...

                        Kdekdo by ho na MS nevzal, ale Enzo Bearzot mu věřil a to tak, že ho pořád držel v základu, přestože ve skupině hrál hrozně a ani v prvním zápase čtvrtfinálové skupiny nijak nezářil... a pak najednou, když hráli proti Brazílii zápas o všechno (byla to čtvrtfinálová skupina, plichta posílala na skóre dál Brazílii), dal tři góly a zařídil výhru 3:2... potom dva v semifinále proti Polsku (2:0) a ve finále, které dlouho bylo 0:0 vstřelil gól na 1:0... ten to v podstatě rozhodl, protože Němci snížili až za rozhodnutého stavu 3:0...

                        Prostě cesta z nebe do pekla a zpět..

                        Nikdy potom už takhle dobře nezahrál

    • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 12:26 |  
      1 0

      Hele a ty jsi fakt ten pošuklej Dr.Fe?

      • Re: Hušbauerův gól vzbudil údiv: Pojďme si nacvičit cestu mezi kužely.

        p!erreCORE     před 6 lety 31.07.2018 17:51 |  
        0 0

        Tys to nevěděl? :) TYS to nepoznal? :)

  6. To: Boss82

    belmis (přítel SN)     před 6 lety 31.07.2018 22:00 |  
    1 1

    Abychom tady nerolovali na mobilech jak vzteklí, napíšu ti nový a poslední příspěvek jako reakci na tvé tři příspěvky na mě. Bod 5 si přečti pozorně

    1) Především nejsme žádná sekta, osobně neznám žádného tebou jmenovaných. To jsi mě pobavil :-).
    2) Ve výčtu ti chybí dalších x lidí, jako například tolsimir, veta, Radek097 a další a další
    3) Do Hušbauera tady málokdo kope, rozhodně ne dropt. Jde pouze o to, abychom když umíme říct Hušbauer byl s Karvinou nejlepší, abychom také uměli říct Hušbauer byl s Olomoucí z našich nejslabší. O to jde. Ty jsi ohledně Hušbauera slepý, tak se ti ani nemůžu divit, že toto posoudit nemůžeš. Nemám rád nespravedlnost, tudíž když se mohou kritizovat ostatní hráči, nevím, proč by se nemohl kritizovat i Hušbauer.
    4) Právě tito lidé jako je dropt, tolsimir, veta a další na rozdíl od tebe vidí fotbalové věci asi tak s půlročním předstihem než je začneš vidět i ty. A to je ten rozdíl mezi Modrými, kteří už vědí a mezi místní agitkou, o kterou se tu s několika dalšími pokoušíš.
    5) Tito lidé uvedení v bodě 4 měsíce až půl roku před tebou viděli a mluvili o tom, že například Duml nemůže dál trénovat Slavii, zatímco ty jsi to viděl jinak, říkali, že Mikula (ač je to sympaťák a dříč a já mu přeji v Libe vše nejlepší) nemůže hrát beka za Slavii, zatímco ty jsi tady prováděl výčty obranných zákroků, viděli to, že má Barák velký talent a měl by nastoupit co nejdřív, zatímco ty bys ho nechal dalšího půl roku sedět, podivovali se nad tím, proč nezkusí po jednom nepodařeném zápase stoperskou dvojici Deli MNN, když k tomu mají nejlepší předpoklady, zatímco ty jsi byl proti. Za mě jsem byl rád hned od začátku, že přišel Trpišovský místo Šilhavého, jelikož se mi líbila jeho filozofie fotbalu. Jsi dobrý v rekapitulaci zápasu (kolikrát ti dám plus), pokud nehodnotíš Hušbauera, ale tyhle věci prostě nevidíš. Každý má holt jiné přednosti.
    6) Teď si myslíme, že Hušbauer má velké problémy s běhavými a napadajícími týmy a to možná nejvíc z hráčů naší základní sestavy. Dropt pokud vím, netvrdí, že by nemohl hrát vůbec.
    7) A píšu tady o Hušbauerovi právě proto, že zahraje podprůměr a tady mezi prvními hláškami zazní např. "Hušby si odehrál svoje". Když zahraje dobře, "Hušby je Bůh, král". Jiné lidi jsi svou agitkou otrávil, mě ještě ne :-)
    8) Pokud by si trochu sebekritický člověk přečetl bod 5), asi by zapochyboval. U tebe to nějak neočekávám
    9) Z důvodu uvedeného v bodě 8 nebudu už těmito názorovými střety zaplevelovat diskuzi a těším se na další diskuzi pod příštím článkem

    • Re: To: Boss82

      Boss82     před 6 lety 31.07.2018 23:17 |  
      0 1

      Tvá nesoudnost dosáhla naprostého vrcholu.

      1) To byla samozřejmě nadsázka, to si snad pochopil.

      2) Ano, je tu ještě pár dalších, kteří se v hodnocení Hušbyho mýlili. Vyjmenoval jsem jen ty, kteří v tom byli nejaktivnější a byli nejvíc slyšet (vidět).

      3) Slepý jsi leda tak ty, když tu opakovaně omýláš cosi o slabých Hušbyho výkonech v zápasech, kdy hrál nadprůměrně nebo velmi dobře. V Olomouci rozhodně nebyl nejslabší, ale proč, to už ti vysvětlovat nebudu, o to už se tu včera snažili jiní a evidentně to bylo k ničemu.

      4) a 5) Teď sis naběhl, chlapče. Zaprvé proto, že mi podsouváš věci a názory, které jsem nikdy neřekl, ale hlavně proto, že historie komentářů KOHOKOLIV je tady na SN velmi snadno dohledatelná. A když někdo bude chtít a dá si tu práci projet si celou několikaletou historii mých příspěvků, tak velmi snadno zjistí, že jsem to JÁ, kdo vidí věci DLOUHO dopředu (obvykle mnohem dříve, než naprostá většina ostatních), a že jsem měl v 90 % názorů, které jsem zde za ty roky prezentoval, pravdu.

      Chápu, že tonoucí se stébla chytá, a tak abys nějak obhájil své scestné názory, tak už vytahuješ kde co. Ale že budeš takhle hloupě lhát, když si může každý snadno zjistit z historie mých komentářů, jaká je pravda, přičemž nejspíš spoléháš na to, že málokdo si tu práci (aby si projel celou historii mých komentářů) dá, tudíž ti ty lži projdou, to je vážně ubohost nejtěžšího kalibru.

      6) Jo tak "vy si myslíte"?! Tak možná jste přecijen nějaká sekta. Myslete si, pánové, co chcete, je to jen další nesmysl, který tu prezentuješ, což mnohokrát prokázal sám Hušby v zápasech s těžkými, důraznými, pressujícími a BĚHAVÝMI soupeři.

      Nebo jestli pro tebe kluby jako Chelsea, Lyon, Athletic Bilbao (vše BOHUŽEL za Spartu, která s nimi sehrála tenkrát výborné zápasy a on byl jedním z klíčových hráčů a dával důležité góly) nejsou dostatečným měřítkem kvality a máš pocit, že snad málo běhají, proto se proti nim mohl Hušby prosazovat, tak vážně nevím, co si o tvých názorech myslet.

      Spoustu výborných zápasů, které za nás odehrál proti naší špičce (Sparta, Plzeň, Jablonec a další), případně v EL (Rio Ave, Maccabi) snad ani nemusím vyjmenovávat. To, že velmi dobře odehrál třeba i vítězný zápas za repre proti účastníkovi MS Nigérii, je dalším důkazem, že ani rychlost a důraz mezinárodního fotbalu mu nedělá problémy. A ty tu budeš vykládat něco o tom, že proti Karviné sice dobrý, ale že proti lepším soupeřům má problémy? Jsi fakt k smíchu.

      7) Když zahraje Hušby podprůměr, klidně napíšu, že zahrál podprůměr. Jenže takové zápasy bys za jeho celé působení u nás spočítal na prstech jedné ruky. Tady nejde o žádnou agitku, tady jde o normální objektivní pohled na věc, kterého očividně nejsi schopen. A otravný jsi leda tak sám, jak si za těmi svými nesmysly sveřepě stojíš, i když ti tu X lidí napíše spousty racionálních argumentů jasně dokazujících, že se mýlíš.

      8) To opravdu neočekávej, když mi podsouváš výroky a názory, které jsem nikdy neřekl a sprostě tu lžeš.

      9) Budu s tebou diskutovat, pokud to bude mít nějaký smysl a nějakou úroveň, což se jaksi o tomto tvém příspěvku říct nedá.