Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (105)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

    Martin Platil     před 6 lety 27.07.2018 08:35 |  
    28 0

    Toho debila to nemohlo zranit na mozku, protože ho evidentně nemá..... marně se snažím pochopit ten pocit méněcennosti, když zakuklený "hrdina" jde na fotbal, aby si tam zapálil dýmovnici nebo hodil dělbuch. Navíc směrem vůči hráči týmu, který údajně podporují.

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      Steve2924 (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 08:51 |  
      16 3

      Já třeba vůbec nechápu, proč má někdo potřebu si v ruce zapalovat dělobuch, notabene takový, který má sílu trhat prsty. Je uplně jedno jestli je to na fotbale nebo na Sylvestra. Protože už to značí, že ten člověk to nemá uplně srovnaný. Že to pak takový inteligent vrhne random do davu, to už je jen třešinka na dortu jeho debility. Opět je uplně jedno jestli je to fotbalový stadion nebo zaplněná ulice na Sylvestra....

      Naopak bengálské ohně (pokud nejsem debil a nehážu je opět random do davu/na hříště) jsou bezpečné uplně stejně jako vánoční prskavky, které vám hoří v uzavřeném bytě u stromečku.

      • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

        Maty22     před 6 lety 27.07.2018 08:54 |  
        15 3

        Souhlas. bengáli jsou v poho, ale dýmovnice a dělobuchy? Proč jako?

        • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

          malan (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 09:45 |  
          9 5

          Ohne jsou supr. Dobre použitý dým může být součástí suproveho celkového chorea (Polsko), ale samozrejme lidí sere protože přerušuje zápas. Delobuchy jsou absolutní picovina, dementy co to hažou řezat a řezat.

          • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

            pinochet     před 6 lety 28.07.2018 09:46 |  
            3 3

            Jenomže já du na fotbal a na Vaše dýmový chorea seru.

            • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

              malan (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 11:38 |  
              2 1

              Že na to sereš je mi vážně volný. Já to neodpaluju, jenom vizuálně obdivuju. Chodim na fotbal stejně jako Ty a tahle vložka se mi prostě líbí.

      • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

        Karel13     před 6 lety 27.07.2018 11:40 |  
        2 4

        Nerozporuji bezpečnost ( i když i od vánočních prskavek už vyhořely celé byty), ale vidím, že by ses taky přihlásil k zaplacení pokuty pro SKS ! Strašně se mi líbí, jak tady spousta lidí žvaní o tom, jak je pyro krásné a patří k fotbalu, ale v placení pokut skutek utek. Oni přece žádnou světlici nezapalovali, to vedle soused...

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      Max1     před 6 lety 27.07.2018 09:09 |  
      18 0

      oni jsou přece nejvíc...jezdí vždy a všude a tak mají na to právo a my méněcení můžeme jen mlčet.

      • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

        PetCC     před 6 lety 27.07.2018 09:43 |  
        28 0

        No možná jsem méněcenný ve výjezdech, ale letos v září bych to měl dotáhnout na 25 let na domácích zápasech v Edenu i na Strahově bez jediného zameškání.

        • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

          Max1     před 6 lety 27.07.2018 09:51 |  
          7 0

          klobouček....já jsem na 20 :-)

          • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

            Jachym     před 6 lety 27.07.2018 11:02 |  
            3 0

            Pánové, čest (vaší skvělé) práci!:-)

          • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

            Martin Platil     před 6 lety 28.07.2018 07:15 |  
            0 0

            Taky 20 let :-). Bysme mohli udělat vlajku nebo trička "chodím už 20 let".

        • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

          Karel13     před 6 lety 27.07.2018 11:42 |  
          9 0

          Kolik let je to od r. 1946 ? Už mi to ve stáří tak nemyslí ...

          • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

            TSeguinTS     před 6 lety 28.07.2018 17:11 |  
            0 0

            To už asi taky máte nárok na tričko Chodím 20 let :-)

            • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

              Karel13     před 6 lety 29.07.2018 11:38 |  
              0 0

              Nárok na tričko ???

              • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

                TSeguinTS     před 6 lety 29.07.2018 11:57 |  
                1 0

                To jsem pouze ze srandy navázal na kolegu výše, který zmínil, že ''Bysme mohli udělat vlajku nebo trička chodím už 20 let"

                • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

                  Karel13     před 6 lety 29.07.2018 13:29 |  
                  0 0

                  Tak fajn, objednávám 3 ks a jedno dětské ...

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 10:51 |  
      5 0

      Chodim do kotle,nesouhlasim s pyrem,vzdy,kdyz to zapalej,tak odchazim jinam. Parkrat uz jsem klecel na kolenou s hubou u zeme,protoze se to nedalo dychat.Bohuzel jsem byl nekolikrat ziva zastena po te,co pribehli 3 usmrkanci s kuklama po odpaleni dymovnice a za mnou se prevlikali do jinejch tricek.

  2. Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

    Max1     před 6 lety 27.07.2018 09:08 |  
    15 0

    ano, pyro je na oko pěkné a dokáže udělat atmosféru, ale dýmovnice a dělbuchy jsou prasárny už. Nicméně pokud je to jednou zakázaný, mělo by se to respektovat....a ten kokot co hodil dělbuch co trefil Mira by zasloužil profackovat a pověsit za koule na Letnou...tam takový patří.

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 10:03 |  
      9 6

      Hele s tim respektovanim zakazu... U svetlic beru to proste nerespektovat, delaji hezkou atmosferu a jsou malo nebezpecne. Dymovnice jsou blbost, ty bych si odpustil. Delobuchy jsou totalni demence, ktere muze hazet jen totalni imbecil. Tam bych byl absolutne nekompromisni a brutalne to trestal. Vymahani vysokych pokut a dlouholete zakazy vstupu na zapasy Slavie.

      • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

        dalislavista     před 6 lety 27.07.2018 11:01 |  
        10 2

        U světlic zákaz nerespektovat, u kouření zákaz nerespektovat..., tohle vybírání si, co respektovat a co ne, je na houby.

  3. Dělbuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji.

    Karel13     před 6 lety 27.07.2018 09:24 |  
    15 0

    Doufám, že až se vyléčí, tak na něm bude přinejmenším SKS vymáhat zaplacenou pokutu. A zasloužil by i zákaz fotbalu a trestní stíhání za obecné ohrožení...

  4. Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

    asanin     před 6 lety 27.07.2018 09:29 |  
    15 0

    Takže máme jasně identifikovaného pachatele... Celou pokutu mu dát k úhradě... 200 tisíc (nebo kolik dostaneme) bude splácet pár let a v hlavě se mu konečně v hlavě rozsvítí... P.S. to zranění mu nepřeju...

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      Pava1     před 6 lety 27.07.2018 09:38 |  
      18 0

      Ošetření,odvoz do nemocnice,další ošetření,pokuta co dostane klub,obecné ohrožení.
      Nezlobte se na mě,ale když je schopen to hodit na vlastního hráče(na jakou koly osobu) tak ať si vše uhradí z vlastní kapsy.A pokud je toto pořizováno s peněz vybrané na choreo tak končím s přispíváním.

      • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

        Edenjejenjeden     před 6 lety 27.07.2018 09:44 |  
        4 0

        Nezlobíme se,souhlasíme:-).Alespon já teda určitě.

      • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

        warhammer (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 10:31 |  
        7 2

        Tohle vyhrožování nepřispíváním na choreo, co se tu vždy objevuje, mi přijde zbytečné. Jestli nechceš přispívat, je to tvoje volba. Ale jsem si skoro jistý, že ti, kteří choreo připravují, dělobuchy nehází.

        • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 10:49 |  
          13 4

          Nehazi ale je to primarne jejich zalezitost udelat si tam poradek. A jestlize jako spolek TS nejsou schopni se k tomuhle verejne prihlasit a odsoudit to,tak nemuzou cekat,ze jim verejnost bude davat penize. Protoze ta verejnost bude mit opravnene obavy,aby jejich penize nesly prave na takoveho dementa,jako je tenhle.. Ja taky davat nebudu a to jsem dal vzdycky kdyz jsem mel..

          • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

            warhammer (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 11:42 |  
            7 3

            Dělání si pořádku ve vlastních řadách je hezká populární myšlenka, ale nerealistická.
            To jako má TS zřídit nějakou vlastní policii? Její členové se nebudou zajímat ani o fotbal, ani o fandění, budou procházet davem, kontrolovat řádné chování, a nahlašovat provinilce státní policii nebo je rovnou fyzicky trestat?
            Myslím, že řešením by měl být kamerový systém. Pokud už je každý fanoušek proti své vůli monitorován, měla by policie kamerový systém využívat k identifikaci těch, kteří svým chováním vážně ohrožují druhé. Ti by pak měli být trestáni mj. dlouhodobým zákazem vstupu.

            • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

              Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 13:53 |  
              3 2

              Coze? Takze ta spolecnost by si to tim clovekem nemela vyridit? Kdyz ve vesnici bude vrah,kteryho lidi uvidi vrazdit,tak ho maji ty lidi nechat mezi sebou dal normalne fungovat,delat ze dokud ho pri cinu nenatoci policejni kamery? To mi prijde jako hodne zvracena spolecnost,kterou bych financovat nechtel..

              • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

                Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 14:00 |  
                1 0

                Kotel byl natáčen v Olomouci.

                • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

                  Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 15:12 |  
                  3 3

                  A co to na danne veci meni? Kotle se nataci u buhvi jak dlouho a podobne negramoty to nevymitilo. Naopak dukaz toho,ze si tohle musi vyresit TS sama. A pokud k tomu alespon verejne nevyjadri svuj nazor,tak za me nema cenu jin davat penize. X krat se vybiraji penize na “nase kamarady v nesnazich”. Tak kdyz nevim, jestli moje prachy nepujdou nahodou na tohohle dementa,tak je preci nebudu davat. A jestli TS moje/nase penize nestoji ani za takovou malickost,tak si je holt zrejme ani nezaslouzi..

        • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

          Pava1     před 6 lety 27.07.2018 11:23 |  
          5 0

          Já tomu věřím a proto přispívám.Vím že čas na přípravě chorea nikomu nikdo nezaplatí a o práci ani nemluvím.
          Jen mě strašně mrzí,že to potom posere pár debilů a vrhá to špatné světlo i na ty co nemají s problémem nic společného,Ale právě proto by si měli udělat pořádek mezi sebou a vyříkat si to,myslím že dobře vědí o koho jde.
          Ono když potom zaplatíš mega na pokutách,které mimo jiné cpeš do chřtánu Berbrovi,tak které by mohli jít třeba na mládež,nebo na staré hráče,kteří jsou kolikrát v nouzi.

      • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

        asanin     před 6 lety 27.07.2018 10:43 |  
        0 0

        A já píši snad něco jiného, než to aby to celé zaplatil?

        • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

          Pava1     před 6 lety 27.07.2018 11:24 |  
          1 0

          NÉ A JÁ PLNĚ S TEBOU SOUHLASÍM

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      jelen91     před 6 lety 27.07.2018 10:03 |  
      3 14

      Já mu zranění velice přeji.

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 10:52 |  
      0 3

      Pokuta? Na tu se mu slozi kotel..

  5. Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

    iwanowicz     před 6 lety 27.07.2018 09:52 |  
    16 0

    Nejenom, ze to hazeli na hrace, hazeli to i na normalni fanousky vedle, kde byli i decka. Tezko potom litoval toho chlapce se zjevne nizsim IQ, co si sam ublizil. Jak pise asanin, pachatel je identifikovan, jsem zvedavej, co se bude dit. Slavia dostane za ten delobuch na plose solidni pokutu.

  6. Delobuchy

    Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 09:58 |  
    15 3

    Delobuchy jsou totalni demence. Drive jsem pomerne dost prispival na choreo, ale po tom co predvedli v "pamatnem" zapase s Brnem na Strahove jsem prestal a dokud se budou na zapasech Slavie delobuchy odpalovat, tak prispivat nebudu.

  7. Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

    NIngy     před 6 lety 27.07.2018 10:06 |  
    4 4

    Když ten "inteligent" hodil dělobuch na hřiště chtěl jsem napsat "Pyro patří na tribuny a ne na hřiště". Dělobuch není zrovna to pyro co patří na stadiony.. Takže jen doufám, že se kotel vrátí k světlicím, které dělají atmosféru, aby jsme nedopadli jako na druhé straně řeky, kde tehdy zranili svého mladíka dělobuchem.

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      Karel13     před 6 lety 27.07.2018 11:12 |  
      8 3

      A přihlásíš se taky k zaplacení pokuty za ty světlice ? ,,,

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      Agbik     před 6 lety 27.07.2018 16:31 |  
      6 1

      Světlice nejsou tradiční. Jestli pamatuješ našlapané tribuny v šedesátých letech, tak víš že jsme žádné světlice neměli, a atmosféra byla perfektní. A chodilo nás dvacet tisíc lidí. Světlice jsou módní nesmysl bez kterého jsme se obešli sto let z naší sto dvaceti pětileté leté historie.

  8. Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

    bububu (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 10:12 |  
    20 0

    Je to otázka inteligence, ničeho jiného. Na finále poháru v Boleslavi jsem byl světkem, jak nějaký primitiv (bohužel slávista) házel světlice ostatním fanouškům pod nohy, jednoho kluka tam popálil. Žádný efekt, kromě výtrysku absolutní debility dotyčného.

    Jakmile má někdo v hlavě nas*áno, nedej bože když je ještě ožralej a zhulenej, tak to pak končí takhle. Nezlobte se na mě, ale já jsem klidně pro doživotní zákaz vstupu na stadiony - tihle lidi nemají mít na fotbale místo.

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      bububu (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 10:13 |  
      1 0

      *svědkem

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      Horis     před 6 lety 27.07.2018 15:47 |  
      2 0

      Jsem taky klidně pro doživotní zákaz vstupu na stadion.

  9. je skoda

    o-cab     před 6 lety 27.07.2018 10:36 |  
    5 16

    ze to tomu buzerantovi neutrhlo hlavu. trvale nasledky si zaslouzi

    • Re: je skoda

      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 11:44 |  
      11 3

      tohle trochu přeháníš... aniž bych se chtěl toho pitomce zastávat (házet dělobuchy na fotbale může opravdu jen hovado), tak to jsou v drtivý většině pubertální výrostci 16-21 let, kde je velká šance, že dospějou, zmoudří, zklidní se, budou používat hlavu pořádně, a začnou se chovat jako dospělí lidi... asi každej z nás dělal v tomhle věku nějaký hovadiny, takže ať si za svý chování nese zodpovědnost a vymáhaj po něm pokutu, ale přát mu trvalý následky na celej život a aby mu to utrhlo hlavu, je celkem síla...

      • Re: je skoda

        sTizz (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 11:46 |  
        2 0

        Mas pravdu..jen oprava ... pubertální výrostci 12-19 let :)

      • Re: je skoda

        Jachym     před 6 lety 27.07.2018 13:07 |  
        0 0

        Třeba to řekl jen tak aby se neřeklo jako smrt Spartě...:-)

      • Re: je skoda

        slamacek (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 13:30 |  
        4 0

        ja s nim docela souhlasim. uznavam tve argumenty, ale uprimne dokud se nekomu v okoli techto dementu neco nestane, tak jim ta zarovicka nezasviti. Pokuta je muze odradit, ale kolikrat se povede usvedcit vinika? Nechci cekat az se stane neco doopravdy vazneho! a ze odvaha techto intelektualu pujde dal, tak na tom se asi shodneme.
        Ja bych se docela rad dockal, abych mohl prijet na venkovni zapas, privitat se s mistnimi, pokecat, treba i popit pak si to rozdat v hledisti a po zapase, to rozebrat a tesit se na dals vzajemnyi zapas... ale to je utopie.

      • Re: je skoda

        Horis     před 6 lety 27.07.2018 15:56 |  
        6 0

        Souhlasím, že přát někomu, aby mu to utřeli hlavu je přes čáru, nicméně si myslím, že ve věku 16-21 let by měl mít člověk rozum minimálně na to, aby chápal, co se může stát. Mě by ani v tomto věku nic takového ani ve snu nenapadlo. Ale každý má samozřejmě hranice trošku někde jinde

        A z vyjadřování např Krasoně na Twitter je mi na blití.

      • Re: je skoda

        o-cab     před 6 lety 02.08.2018 15:05 |  
        0 0

        někdo/něco je naučit musí. rodiče to nebyli, vrstevníci to nejsou, klub to není, ochranka to není. musí to tedy být dělobuch co jim utrhne prsty. tito lidé neustále ohrožují svoje okolí, klub na ně doplácí miliony ročně, je to jenom fér. světlice ano, dýmovnice a dělobuchy ne, je to jednoduchý

    • Re: je skoda

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 14:13 |  
      3 0

      Hele chapu tvoje nastvani, ale trvale nasledky... Vsichni jsme v mladi delali ruzne vetsi ci mensi blbosti... Jde o to se z toho poucit a pochopit, ze ty delobuchy jsou proste demence.

      • Re: je skoda

        JS (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 14:49 |  
        2 1

        No tak tenhle se právě poučil. Snad.

  10. Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

    Jachym     před 6 lety 27.07.2018 10:56 |  
    15 0

    Taková pyrotechnika JE zločin!

  11. TS

    Travinho     před 6 lety 27.07.2018 10:58 |  
    13 3

    Když se však podíváme na stránky TS, tak je tam psáno o malé kaňce na jinak senzační atmosféře atd... My především budeme rádi, když nedostaneme zákaz na další venkovní utkání. Minimálně podmínka tam podle mého bude.

  12. Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

    sTizz (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 11:09 |  
    9 1

    Doufam,ze tenhle pripad je to,na co se cekalo cela leta.

  13. Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

    sTizz (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 11:54 |  
    3 3

    Ja si tak vzpominam,jak Kretinsky chtel uz tuto sezonu zavest vstup skrze rozpoznavani obliceje,ono to tak nakonec dopadne. Jako system je to bezproblemovej,postavis se pred kamerku a za 2 vteriny je hotovo,rozsviti se zelena,xicht ti to rozpozna i v helme,vousy nevousy(zkusenost z jedne stavby). Jen je u toho volitelne prislusenstvi-alkoholtester,ktery muze byt zapnut bud namatkove,nebo u kazdeho jedince. :)

  14. Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

    jose01     před 6 lety 27.07.2018 11:54 |  
    3 0

    tak vloni taky někdo hodil na hrací plochu dělobuch,že jsem se divil že tam nezůstal kráter jaká to byla prda, jenže to nikoho netankovalo, protože hra byla na opačné straně a co se změnilo? ještě se k tomu přidal kouř. Takže ano, změna je patrná

  15. Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

    Ondráš     před 6 lety 27.07.2018 12:29 |  
    6 0

    Aspoň si to bude pičus pamatovat.

  16. Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

    Luckyduck (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 12:33 |  
    28 3

    Seděl jsem v Olmiku asi 20 metru od našeho kotle a viděl/slyšel teda v plné parádě celou dělbuchovou kanonádu.
    Pokaždé, když to bouchlo, tak sebou všichni lidi kolem škubli leknutím.. já se leknul taky a pak se styděl, co za hovada nám taky fandí. Zvlášť když půlka našich chorálů byly urážky Hanáků (Haná Haná, buzerantů plná nebo tak něco strašně originálního a vtipného).

    Naproti tomu, jsem zaznamenal spoustu lidi v červenobílém roztroušených všude možně po tribunách - evidentně teda pořadatelé nedělali problém Slávistům sednout si kam chtějí a okolo sebe jsem neslyšel, že by Olomoučáci nějakého Slávistu prudili.

    Výsledek: Hanácká pohostinnost v kontrastu hardcore buranským hulvátstvím našeho kotle - to byla ta největší ostuda. Celej vítěznej zážitek z výletu do Olomouce to dost zdevalvovalo (spolu s tím, že jsem si cestou na stadion zchromil kotník)..

    Btw - je mi jasný, že už stárnu a v 18 bych to viděl jinak, ale nemůžu si prostě pomoct..

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      Travinho     před 6 lety 27.07.2018 13:03 |  
      3 0

      Jednomu klukovi pohostinní Hanáci servali šálu a ještě mu po cestě dali co proto... Ale na druhou stranu bych se nedivil, kdyby to byla odvetou za chování těch debilů.

      • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

        Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 13:18 |  
        3 0

        V kotli Slavie se pálilo několik šál...

      • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

        Luckyduck (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 13:18 |  
        4 2

        Určitě to nejsou taky žádný světci (Olomoučáci), ale v rámci ligy mi přišli přecijen nadprůměrně slušný vůči našim fans.
        Jejich první chorál urážející Slávii přišel až po několika iteracích "našich" dělbuchů a "Haná, Haná buzerantů plná".
        Prostě řádově bylo chování našeho kotle někde úplně jinde bohužel.
        Ještě cestou ze stadionu jsem viděl, jak pár našich intelektuálů hodilo další z těch silnejch dělbuchů pod balkony nějaké bytovky - to byla taky reklama na Slavii, jako řemen..

        • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 13:35 |  
          3 0

          Olomoučáci nás v oblibě rozhodně nemají, je to z důvodu jednoho individua, který zmrzačil jednoho z Olomoučáků, kdy se jim zalíbilo házet kameny do vlaku... těch individuí bylo ale více, bohužel jeden z nich byl přesný.

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 13:28 |  
      7 1

      Když se většina lidí drží sloganu ''nenávist je víc než láska'', tak co od nich vlastně očekáváš...
      Rovněž jsem nezaznamenal nějaký problém, desítky lidí v dresech a žádný problém. A to jak před stadiónem, tak na stadiónu.

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      jose01     před 6 lety 27.07.2018 15:04 |  
      7 3

      Tak slogan "Haná haná prdel zakopaná" se opakuje rok co rok, a možná by se ti skandovači divili kolik bylo lidí z hané , kteří byli roztroušeni po stadionu fandilo Slavii a měli na sobě různé slávistické věci. Mě jako obyvatele hané to celkem uráží a nevím jestli si tímto pokřikem někdo neutrální z domorodců najde cestu k fandění Slavii. a jude Slavia z Ol kotle následovalo až po tomto pokřiku. Je to asi bohužel kolorit, ale urážení místa či jeho obyvatel mi celkově jako inteligentní nepřijde. Vedle nás pak rodina, co se šli jen podívat na fotbal, divila proč je v kotli vlajka Slavia intelectuals, když hází dělobuchy a takhle skandují

      • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

        JS (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 15:07 |  
        6 3

        Nehledej inteligenci a inteligentní chování v bandě vypatlanců s IQ okolo 90.

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      Horis     před 6 lety 27.07.2018 16:12 |  
      10 2

      Bohužel i doma na Tribunem Sever se řvou tyhle urážlivé pokroky úplně běžně. A je mi smutno, když vidím, že se do toho zapojí třeba 80 % celého kotle (TS). Já na TS chodím i se synem a odmítám se takhle projevovat, je to pod mou úroveň. Přitom já i syn normálně, řveme všechny pokřiky, které neuráží soupeře, rozhodčí nebo třeba Peltu. Budu se opakovat, fandit se dá i slušně a hlasitě.

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      soudek82 (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 13:24 |  
      16 0

      vlastně dost smutný čtení...

      • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

        Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 13:31 |  
        18 1

        Není... já jsem naopak velmi rád, že Krasoň tyto tweety publikoval. Tribuna Sever už dávno není tou TS, co bývala.

        • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

          JS (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 14:53 |  
          13 4

          S koncem Strašáka a nástupem „nové generace“ to šlo úplně doprdele. Ty pubertální děti s černobílým návodem na chíápání světa chodící se tam seberealizovat mě fakt nevzrušují. Na pyro jsem kvůli jejich hovadismu přestal přispívat už dávno.

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      Ondráš     před 6 lety 27.07.2018 14:06 |  
      12 0

      Asi z toho vyjádření této celebrity dneska neusnu tvl..

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      Jachym     před 6 lety 27.07.2018 15:01 |  
      9 0

      Už jsem sem chtěl napsat, kdy že nás tady někdo z kotelníků jako po loňském zápase, tuším, s Plzní, označí za umrdance ze SN...:-))

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      Snivec     před 6 lety 27.07.2018 15:06 |  
      9 0

      kazdopadne, když udelam v zivote nejaky pruser, tak bych za to mel nest zodpovednost a ne se za něco schovavat, tady decka v kulichu delaji bordel a pak to za ne zaplati klub, podobne jako když kluk rozbije okno a zaplati to rodice

      • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

        Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 16:16 |  
        3 0

        Třeba o tom padne pár slov v MNF s Tvrdíkem. Jak dlouho se bude ustupovat a navyšovat rozpočet na pokuty...

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      Pinturichio     před 6 lety 27.07.2018 15:42 |  
      8 0

      stejne nepochopeni situace jako u kauzy dekovacky Stocha. Holt komu neni z hury dano ,tomu neni pomoci...

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 16:39 |  
      24 3

      Stoch si k tomu delobuchu pribehl.. Krason je jeste vetsi idiot,nez jak si ho pamatuju z toho zapasu v minulym roce na soustredeni v Rakousku. Opravdu idiot.

        • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

          sTizz (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 17:07 |  
          15 2

          Krason:
          1) Po Stochovi samozřejmě nikdo nic neházel, u petardy je velká časová prodleva mezi aktivací s vybouchnutim, takže k tomu spíš Stoch nešťastnou shodou okolností doběh...
          2) ten dělobuch na hřiště nikdo neobhajuje, je to D
          3) jen poukazuju na expertní analýzu doktorů ze SN

          No tenhle twit trumfne i to soustredeni z tveho odkazu:) . Raketovej inzenyr nam vysvetlil,jak funguje delobuch,ze to vlastne neboucha hnedle a ze Stoch si k tomu pribehl. Me fascinuje,jak se chtej v tuposti pomerovat s tema rudejma idiotama.

          • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

            Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 17:11 |  
            2 0

            Skvělá expertní analýza doktore! :-)

            • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

              Jachym     před 6 lety 27.07.2018 17:14 |  
              1 0

              A to ještě chybí hodnocení pro železnou Spartu toho nejpovolanějšího doktora - Dr. Fe…:-)

          • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

            Jachym     před 6 lety 27.07.2018 17:16 |  
            1 0

            Prostě rakeťák alias Rocket Man, jak se o Kimovi vyjádřil Trump ještě v době, kdy se přes média hodně hašteřili...:-))

      • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

        Tochal (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 17:24 |  
        4 9

        Já teda Krasoně taky kdo ví jak nemusím, v tomhle má ale přece postoj naprosto pochopitelnej: házení dělobuchů na hřiště se mu nelíbí, ohrazuje se ale proti tomu, že by byl záměrně hozen na Stocha, jak se tu kdekdo snaží konstuovat. Když Stoch na místo přiběhl, dělobuch tam už pěknou chvíli doutnal. Měl jsem to z pár metrů.

        • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

          Edenjejenjeden     před 6 lety 27.07.2018 18:21 |  
          14 2

          Promin,ale i kdyby zranil hráče soupeře,je to prasárna,a ta Krasonova obhajoba mě přijde,že je tak stylem,aby se neřeklo,a zdaleka to není první případ,mnohokrát jsem to zažil i v Edenu.To si opravdu ti myslitelé neuvědomují,že mohou někoho opravdu vážně zranit,nejen hráče na hřišti,ale i třeba někoho v kotli vedle sebe,nebo pod sebou?Hlavně,že si hoděj petadičku:-(((

          • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

            Tochal (přítel SN)     před 6 lety 29.07.2018 21:00 |  
            0 3

            Kdyby sis ten Krasoňův tweet přečetl pořádně, zjistil bys, že vhození dělobuchu na hřiště nijak neobhajuje (viz bod 2), a tudíž by neměl pochopení ani při ohrožení hráče soupeře, natož pak při zranění. Ohrazuje se jen proti obviněním, že byla petarda hozena po Stochovi (viz bod 1). Že svým komentářem naplňuješ bod 3 není chyba jeho, ale tvoje.

            • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

              Edenjejenjeden     před 6 lety 30.07.2018 05:48 |  
              3 0

              Krason si může říkat co chce,dělobuchy se na zápasech Slavie objevují celkem pravidelně,a pouhá manipulace s dělobuchem v davu lidí může být fatální,viz nedávný případ v Itálii,slovíčkaříš a obhajuješ neobhajitelné.

            • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

              Edenjejenjeden     před 6 lety 30.07.2018 06:01 |  
              3 0

              Jo a ještě něco,v rámci civilní služby jsem kdysi pracoval na pohotovosti v jedné pražské nemocnici,a tam jsem viděl stovky podobnejch úrazů(utrhané prsty,ruce,nezvratně poškozený zrak,ale i třeba díru v bříše),a to že tam někdo pravidelně v kotli fanoušků petardami manipuluje,je prostě fakt,na který jsou tisíce svědků,to jestli to dotyčný myslitel chce,nebo nechce někam hodit,není až tak důležité.Dělobuchy prostě do davu nepatří.

        • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

          Travinho     před 6 lety 27.07.2018 21:34 |  
          6 1

          To je snad všem jasné, že to nebylo záměrně. Pokud to však někam hodíš, tak se dá asi předpokládat, že k tomu může někdo někdo doběhnout. Pokud někdo není schopen pochopit, že takhle může někoho zranit, tak je úplný primitiv.

          • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

            Tochal (přítel SN)     před 6 lety 29.07.2018 21:00 |  
            0 2

            Viz výše.

      • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

        sTizz (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 12:25 |  
        0 1

        No omlouvam se za idiota Krasonovi,urcite toho pro Slavii udelal vic,nez ja. Jeho jednani nechapu,ale urcite to neni duvod ho urazet.kdyz on nikterak vazne neurazi nas ci me.

  17. Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

    uru100     před 6 lety 27.07.2018 13:48 |  
    1 2

    Ten fanoušek si to udělal sám, i když s pyrem strašně nesouhlasím, tak mu přeji aby se 100% uzdravil a lidsky mi je ho líto. Držím mu palce.
    Bohužel se zbytek asi nepoučí a budou čmoudíky, ohníčky a dělbuchy dál. A podle mne to může jít bez nich taky.

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      JS (přítel SN)     před 6 lety 27.07.2018 14:54 |  
      3 6

      Škoda, že to neurvalo hnáty všem idiotům, kteří si tam škrtli zápalkou za účelem toho BUM. I když zase bychom to museli platit na zdravotním pojištění, takže si nevybereš...

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      Jachym     před 6 lety 27.07.2018 14:58 |  
      8 1

      Mně je taky líto někoho, kdo je od narození imbecil. Ale takový člověk, který je nebezpečný sobě i svému okolí, by neměl chodit na akce, kde se vyskytuje větší množství lidí, ale měl by se léčit.

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      dauby     před 6 lety 27.07.2018 15:41 |  
      17 1

      Uzdravení mu přeju, ale lidsky líto mi ho není ani náhodou. Je to dement, jako všichni další vrhači dělbuchů...

  18. Co na to naše vedení?

    dauby     před 6 lety 27.07.2018 15:40 |  
    12 1

    A co na to naše vedení? Bude s těmito "fanoušky" už konečně něco dělat? Nebo bude raději i nadále dělat mrtvého brouka a platit potichu další a další pokuty?

    • Re: Co na to naše vedení?

      Horis     před 6 lety 27.07.2018 16:05 |  
      4 2

      A to je přesný, vedení klubu by se proti tomuto mělo vymezit a dát jasně najevo, že toto budou trestat

      • Re: Co na to naše vedení?

        Travinho     před 6 lety 27.07.2018 21:36 |  
        4 2

        Ono to není tak jednoduché, ač tě chápu. Mně to taky vadí, ale bohužel postavit si proti sobě nejaktivnější podporovatele také není to pravé ořechové. Kdyby to bylo na mně, tak to i risknu, ale myslím si, že k tomuto kroku asi není odvaha.

        • Re: Co na to naše vedení?

          Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 18:13 |  
          2 0

          Tak nemusi to byt o nejakem vymezeni proti nim a ani o nejakem trestani. Na zacatel by stacila nejaka ofiko vyzva klubu i hracu (web, facebook, atd.) at se fanousci na ty delobuchy vykaslou.

          • Re: Co na to naše vedení?

            Karel13     před 6 lety 29.07.2018 14:30 |  
            0 1

            To může fungovat na normálně myslící lidi. Ale na prázdné makovice ? To by snad mohlo fungovat jen na výzvu Toho, jehož jméno se nesluší vyslovovat : " ruce, ruce, ruce do kapes a neházet " ...

  19. Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

    p!erreCORE     před 6 lety 27.07.2018 18:37 |  
    5 3

    Kluci u nás v Lounech po zápase vytáhnou nějaký stroboskopický vynález k tomu dýmovnice v barvách modrá /bílá..stojí opodál a nás je v kotli deset/dvacet..

    A stejně jim nadávám do hajzlu a kktů..ale na nikoho nic nehází,po sobě uklidí a fotbalisti naši to mají rádi..ale já si jdu radši opodál a vrátím se až na děkovačku..

    Displej kazí emoce a pyro je zločin (protože je zakázané)!!!

  20. Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

    p!erreCORE     před 6 lety 27.07.2018 18:37 |  
    6 3

    Kluci u nás v Lounech po zápase vytáhnou nějaký stroboskopický vynález k tomu dýmovnice v barvách modrá /bílá..stojí opodál a nás je v kotli deset/dvacet..

    A stejně jim nadávám do hajzlu a kktů..ale na nikoho nic nehází,po sobě uklidí a fotbalisti naši to mají rádi..ale já si jdu radši opodál a vrátím se až na děkovačku..

    Displej kazí emoce a pyro je zločin (protože je zakázané)!!!

    • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 28.07.2018 12:27 |  
      2 2

      Strobosop a vyrobnik nezavadneho koure-mlhy jako na diskotekach by udelali stejne divadlo,a nikomu by to nevadilo..

      • Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

        Travinho     před 6 lety 28.07.2018 18:31 |  
        0 0

        To možná není zakázáno... Tím pádem to padá.

  21. Re: Dělobuch zranil fanouška Slavie. Pyrotechnika bude trestána přísněji

    zeleznik2     před 6 lety 29.07.2018 11:28 |  
    2 0

    Přísněji?pokolikáté už?stále dokola, lidé se chtějí na fotbale potěšit výkonem hráčů a místo toho chvílemi nevidí nic a čuchají smrad z dýmovnic a to je ještě ochranka před stadiónem prošacuje..