Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

Slavia vstoupí do nového ročníku zápasem na Andrově stadioně proti ambiciózní Sigmě Olomouc, která byla pravděpodobně největším překvapením loňského ročníku. Zápas si nenechají ujít kamery O2 TV Sport.

Tak jsme se dočkali. Pauza sice byla letos kratší než obvykle, ale i tak o dost delší, než bychom si asi přáli. Avšak nemusíme smutnit, nová sezóna nám konečně začíná a los pro Slavii připravil na úvod lidově řečeno zápas jako řemen. Olomoucká Sigma totiž loni, byť jako nováček, dlouho držela krok i v boji o druhou příčku, aby nakonec skončila na stále skvělém čtvrtém místě, což jí zajistilo vstupenku do předkol Evropské ligy. Navíc její síla tkví především v zápasech na domácím stadionu - z posledních 35 zápasů zde prohrála pouze jediný.

V průběhu letní pauzy se navíc Hanákům povedlo v zásadě udržet úspěšný kádr z minulé sezóny. Pravda, odešel stoper Radakovič, výrazná postava loňského tažení, jenže zůstalo jen u něj. Naopak ofenzivní řady rozšířili zajímaví plejeři jako Nešpor, Dvořák nebo Václav Pilař. Co se týče přípravy, Sigma odehrála poměrně dost zápasů, například o 2 více než Slavia. Připsala si pozitivní bilanci 5-2-1, přičemž ten nejrelevantnější přípravný zápas, totiž generálku, vyhrála 3:0 proti Gliwicím, třináctému celku loňského ročníku nejvyšší polské soutěže.

Slávistické přestupové snažení vám asi připomínat nemusím, stejně jako přípravné zápasy. Snad jen poznamenám, že se v generálce ukázala očekávaná základní sestava, která by měla být pravděpodobně totožná s tím, co vyběhne od začátku na trávník zítra. Tedy očekávaná... Překvapením budiž posazení kapitána Milana Škody. A byť se Standovi Teclovi herně nepříliš dařilo, opět byl tam, kde se od něj očekává, aby pomohl míči do sítě, čímž si pozici v základu jen utvrdil.

Pokud bychom vycházeli ze statistik, Sigma loni excelovala především díky výrazné středové řadě. Hráči jako Houska nebo Plšek nekazili přihrávky, připravovali výrazný počet šancí a zároveň i vyhrávali souboje. Ostatně, stačí si vzpomenout na zápasy Slavie proti tomuto soupeři, kdy se ani o jednom nedá říci, že by dokázala svého soka výrazněji přehrát (pokud tedy vezmeme do úvahu celý zápas, jistě si pamatujeme skvělý závěr v jarním střetnutí).

Slavii se v Olomouci dlouhodobě nedaří, nevyhrála tam ani jedno z posledních 8 střetnutí. Poslední výhra se tak datuje až ke květnu 2008. Podaří se jí zítra tuto nepříznivou bilanci zvrátit?

Tip na sestavu: Kolář - Coufal, Ngadeu, Deli, Bořil - Stoch, Hušbauer, Souček, Sýkora, Zmrhal - Tecl

Komentáře (102)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

    DF007     před 6 lety 21.07.2018 17:42 |  
    7 2

    Opravdu těžký zápas na úvod. Ale chceme-li hrát o titul, je třeba šlapat hned od prvního zápasu. Hra Olmiku by nám snad mohla svědčit, preci jen budou snad chtít hrát fotbal, což je pro Trpišovo styl výhodné. Očekávám tři body, vše ostatní bude zklamání.

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      urs (přítel SN)     před 6 lety 21.07.2018 19:52 |  
      0 13

      Pokud chceme vyhrát ligu, stačí si v suchém triku hlídat fleka do sedmé pozice v tabulce. No a pak to rozbalit a nenechat nikoho ani trochu uvažovat o tom, kdo bude mistrem!! :)
      Toliko k poněkud trhlému systému letošní ligy..

      • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

        Kunetice     před 6 lety 21.07.2018 20:16 |  
        13 1

        Nemáš pravdu jelikož se dosažené body po 30.kole započítávají všechny i do další části víme!

        • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

          urs (přítel SN)     před 6 lety 21.07.2018 21:04 |  
          6 1

          Áha, tak to jsem nevěděl. Díky za připomenutí! Čili to mušíme hnát hlava nehlava hned od začátku, achjo. Jsem zase jednou myslel a nic si o tom nepřečetl.
          :D

  2. Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

    ervin     před 6 lety 21.07.2018 18:15 |  
    6 0

    Tip 0:2 přeji si pěkný fotbal po celou sezonu s mistrovským koncem! Ahoj zítra na Hané.

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      Sedrousek     před 6 lety 21.07.2018 19:46 |  
      4 0

      Ja se toho nebojim olomouc doufam bude chtit hrat fotbal a to nam bude vyhovovat. Ja tipuji 0:3

  3. televize

    knl66 (přítel SN)     před 6 lety 21.07.2018 18:19 |  
    24 0

    Už jsem to sem někam dával, ale jistota je jistota, proto ještě jednou: O2 všechna utkání prvního kola dává ZADARMO. Takže ať nemusíme chytat streamy všude možně...
    https://www.o2.cz/osobni/fortuna-liga/?cid=spb-o2tv18-18m07-post-20-7-dukla-plzen
    Nenechte se zmást a zarolujte dolů na stránku, jsou tam všechna utkání.
    https://www.facebook.com/o2cz/photos/a.126182734086998.9400.120461304659141/1903664256338828/?type=3&theater
    Třeba se to někomu bude hodit :) Slavia oléééé!

    • Re: televize

      mig52     před 6 lety 21.07.2018 18:24 |  
      0 1

      Velký dík.

    • Re: televize

      hajnej     před 6 lety 21.07.2018 19:52 |  
      0 0

      taky díky

  4. Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

    mig52     před 6 lety 21.07.2018 18:23 |  
    10 3

    V tomto zápase si budeme muset dávat pozor na vyčůranost Olmiku. Už nemají v kádru Řezníčka či Chorého, tak předpokládám, že budou čekat na naše nevynucené chyby uprostřed hřiště, snažit se je vykombinovat svou šikovnou zálohou a rozhodnout utkání. No, a my máme pár hráčů, kteří je umí udělat. Bude to hodně o odpovědnosti a též o precizním zajišťování, pokud by nějaká hrubice přišla. No a být produktivní. Z jedné šance dát 2-3 góly:-)).

  5. Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

    Sedrousek     před 6 lety 21.07.2018 19:44 |  
    2 1

    Ja si hlavne pamatuju tu minelu rozhodciho!

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      Mates204     před 6 lety 21.07.2018 20:44 |  
      12 0

      No minela je většinou neúmyslná. Tohle byl zářez.

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      Maty22     před 6 lety 22.07.2018 07:50 |  
      1 3

      Ono už slovo minela vzniklo podle italského rozhodčího Minely, kterej tolik zvoral zápas, že jeho příjmení zůstalo navždy synonymem totálního packalství.

      • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

        donford     před 6 lety 22.07.2018 12:25 |  
        0 0

        Dík, Maty, to jsem opravdu nevěděl. A přitom ono slovo používám při fotbalu často. Myslel jsem, že je to zkomolenina od slova minout. Pořád se člověk (i ve fotbale) učí. :-)

  6. Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

    Borgetti     před 6 lety 21.07.2018 22:56 |  
    8 1

    Sice těžký soupeř na start soutěže, ale zase v 1. kole je jedno koho máme. Jelikož s chutí jdou do ligy všechny týmy a co jsme mohli vidět třeba Duklu, která zavařila plísni a nebo nováčka Opavu, kteří podali sympatický výkon, který škoda nevedl k bodu.

    Takže aspoň budeme rádi, když Olomouc těžký tým budeme mít za sebou takhle zkraje a snad v to doufám se 3 body v kapse.

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 21.07.2018 23:59 |  
      6 1

      Absolutne s tebou souhlasim. Prvni kolo je v “loterie” s kymkoliv a vlastne tedy budme radi,ze ho hrajeme u tak tezkeho soupere a jeste venku. My muzeme jen ziskat. A ja tomu samozrejme jako verny slavista verim! Tip: 1:3 (samozrejme pro nas).

      • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

        Divizni (přítel SN)     před 6 lety 22.07.2018 08:14 |  
        2 0

        No, bylo by hezké si v pondělí přečíst, že všichni tři favorité vyhráli....

      • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

        mudrc     před 6 lety 22.07.2018 09:20 |  
        1 2

        My můžeme jen získat? Takže jestli tam rupnem, tak vlastně nebudeš překvapen a je to dle očekávání? Fíha teda...

        • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 22.07.2018 09:45 |  
          8 0

          Jestli tam rupneme,tak prekvapen nebudu protoze to je fotbal a v nem vzdycky nekdo bud rupne, remizuje nebo vyhraje. Takze ani jedna z tehle variant me neprekvapi :D A ze bychom meli byt v prvnim kole na pude 4. tymu minuleho rocniku nakymi ultrafavority? To si nemyslim..

          • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

            mudrc     před 6 lety 22.07.2018 09:49 |  
            2 3

            Domnívám se, že současná Slavia je mírným až velikým favoritem ve všech zápasech kapr ligy. Cokoliv mimo výhru bude zklamáním, ostatně podívej se do nějakých článků z minulé sezóny, kdy jsme nevyhráli, mimo zápasu na Spartě, kdy bod zachráněný v poslední minutě byl zároveň malým vítězstvím.

            • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

              Láryfáry     před 6 lety 22.07.2018 10:38 |  
              8 0

              Mě se moc nelíbí nabubřelost typu "my jsme Slavia, máme slavnou historii a peníze na dobrý kádr a tudíž nás nic jinýho, natož nějaký soupeř, nezajímá, prostě musíme vyhrát, jinak to bude ostuda".
              Připomenu, že Sigma je 4. tým tabulky, hraje v domácím prostředí, až na jednoho hráče mají stejný sehraný tým, naopak vhodně posílili, mají stejného kvalitního trenéra. Jejich podzimní tažení loni si všichni pamatujeme, po podzimu byli třetí!
              Připomenu ještě statistiky: Sigma 35 zápasů doma neprohrála. My jsme tam nevyhráli 8 let. Naše venkovní statistiky za poslední sezonu jsou 6 - 7 - 2. TOHLE BUDE SAKRA TĚŽKÝ MAČ.
              Vždy musíš mít respekt před soupeřem, je možné, že budou natolik zautomatizovaní a rychlí, že nás celý zápas budou větrat, a nakonec budeme rádi za usmolený bod. Proto bych před průběhem zápasu ultimativní soudy nevykřikoval.

              • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

                Láryfáry     před 6 lety 22.07.2018 10:47 |  
                2 1

                dokonce druzí byli po podzimu jak tak koukám, takže jsme "těmhle nýmandům, se kterýma by cokoliv jinýho než výhra, bylo zklamání", koukali na záda. A omlouvám se i za špatnou statistiku, ze 35 zápasů doma prohráli jeden, a my tam nevyhráli 8 zápasů/10 let.

                • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

                  mudrc     před 6 lety 22.07.2018 10:52 |  
                  1 1

                  Tu nabubřelost mi podsouváš. Že to bude těžký zápas, to tvrdím také. Ovšem na každé pozici máme lepšího hráče, máme za cíl zisk titulu a ten s remízami nezískáme. Já uznávám soupeře i lásku pokoru a sluníčko, o to nic.

  7. Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

    Travinho     před 6 lety 22.07.2018 08:40 |  
    6 0

    Už se nemůžu dočkat. Škoda, že naši soupeři neztratili, protože to vypadalo nadějně. I my musíme tudíž zabrat. Sigma doma nejsou žádná ořezávátka, ale my musíme vyhrávat všechno. Dost mě navnadil i příchod Olayinky. Přijde mi, že někteří si od něj slibují pomalu nemožné. Já jsem hlavně rád, že přišel relativně mladý kluk, který k nám vyloženě chtěl, to je velmi důležité, protože kolik takových hráčů běhá po Evropě. Uvidíme, zda bude okamžitě velkou posilou, ale předpokládám, že minimálně platným hráčem by měl být.

    Jsem zvědav na dnešní sestavu. Myslím si, že otazníky má trenér jen nad útočníkem a na pozici stoperů. Jinak to vypadá vcelku jasně. Kdybych si měl tipnout, tak bude hrát Tecl a na stoperech Ngadeu - Deli. Netuším však v jakém zdravotním stavu je Jugas, který pokud bude stoprocentní bude podle mě hrát.

  8. Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

    JS (přítel SN)     před 6 lety 22.07.2018 08:50 |  
    12 5

    Strašně bych si přál, aby nastoupil Baluta (aspoň na 30 min) a trochu se předvedl. Sigma by mohla hrát otevřený fotbal, to nám vyhovuje.

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      Pan Bůh     před 6 lety 22.07.2018 09:12 |  
      3 2

      Pokud na to bude mít, nechť hraje... V tuto chvíli na tom údajně není fyzicky tak, aby mohl více než zmíněných třicet minut hrát.

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      Chlupp (přítel SN)     před 6 lety 22.07.2018 09:39 |  
      7 9

      Nechápu jaký kokot ti může dát za tvůj příspěvek mínus...já nemohl dospat, už sedím ve vlaku směr Olomouc a taky chci vidět Balutu, byť třeba na 20min!

      • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

        Arutha     před 6 lety 22.07.2018 09:40 |  
        9 3

        Ten už to nejspíš má za nick bohužel...

        • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

          JS (přítel SN)     před 6 lety 22.07.2018 09:50 |  
          12 7

          Zajímavé, já nikdy „nesouhlasím” nedávám jen kvůli autorovi příspěvku, ani by mě to nenapadlo. Nejspíš, jak řekl kolega Chlupp, tu máme takých pár kokotov, co to dělají. Anebo to jsou tací, kteří Balutu na hřišti fakt vidět nechtějí.. ;)

        • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

          edenian     před 6 lety 22.07.2018 10:02 |  
          3 1

          A takovejch tu je :-)

      • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

        Pan Bůh     před 6 lety 22.07.2018 10:55 |  
        5 3

        Já chci vidět vítězství a je mi docela jedno jestli s Balutou nebo bez.

  9. Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

    zeleznik2     před 6 lety 22.07.2018 10:20 |  
    2 1

    Těžký soupeř hned na úvod, navíc Rumuni i Plzeň vyhráli, takže si nemůžeme dovolit, hned v prvním kole ztratit body...doufám, že vstoupíme do ligy vítězně...

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      donford     před 6 lety 22.07.2018 11:04 |  
      13 0

      Plzeň vyhrála, ale Vrba to drobet prokoučoval. Když pak nastoupil Hořava a Řezníček, převzali vládu na hřišti. (až v 70 min.) Do té doby jen střídavě oblačno.
      Co mě štve, jak ve Sportu a na idnes šílí z výhry Sparty. Že šílí Hapal, to mi nepřekvapuje. Musel být skoro celý zápas na infarkt. Nad druholigovým klubem, který se vrátil snad po 15 letech!! Z nichž polovina si nikdy k první lize ani nečuchla! Až do 73 minuty to bylo remizové. Rovnocené. Pak udělal jejich brankář minelu (rána po zemi ze 30 m, kterou viděl) a vzápětí vlastňák.
      Také mě dost nemile překvapilo, že se tady moc neslaví příchod Olayinky. Jako kdyby příchod nejdražšího hráče v celé historii Slavie byla samozřejmost. Jako namazaný chleba k snídani. To už jsme tak otrlí? Já byl naopak velmi nadšený. Kromě jiného považuji snížení jeho ceny z 200 mil. Kč na 83 za velký úspěch, i když v tom svou roli hrála i agentská "politika". Za hráče, který je velmi mladý (22 let) a bude se jistě rozvíjet. Další jeho předností je křídlo, hrot, podhrot. A je při slušné rychlosti je jen o 2 cm menší než Škoda.
      JInak věřím, že Baluta bude střídat. Jen lavička by pro něj byla škoda. Tak se těšme.

      • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

        bongor     před 6 lety 22.07.2018 11:23 |  
        5 1

        Jak tě to done může štvát?Copak nevíš,že ti ubožáci by šíleli i kdyby vyhráli nad mužstvem z krajskýho přeboru?

        • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

          donford     před 6 lety 22.07.2018 11:36 |  
          2 0

          Máš recht, bongi. Už se po ubrečeném a dost náhodném vítězství zase vidí jako mistři ligy. Nakonec, co jim, páťákům, zbývá. Jen ty novinářské floskule. Z těch budou žít celý týden. No, pak je čekají jabka.

      • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

        mig52     před 6 lety 22.07.2018 13:26 |  
        3 1

        Donfi, jj., mnozí to už berou jako samozřejmost. Kde jsou, nevím, možná na dovolené. Ale počkej, jak vylezou, kdybychom, nedej přírodo, dnes prohráli. Za hoďku 600 příspěvků. (Proč už nenasadil Balutu a Olayin., JiT veeen, Nezmar nic neumí a nikoho nepřivedl....). Se učteš ( učteme ), se netěš! Snad vyhrajeme a těch příspěvků za tu hoďku bude102. Tak měj pěkné odpoledne a snad budeme mít i večer a celé pondělí.

  10. Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

    Fačín     před 6 lety 22.07.2018 10:51 |  
    2 22

    Bohužel neumíme nacvičit los, dát si do prvního kola nějakou lahůdku jako slabou Duklu nebo rovnou doma nováčka (to zákulisí opravdu pořešené nemáme), takže hned první letošní zápas je z kategorie nejtěžších možných. V Olomouci jsme 8 let nevyhráli, je na čase je zlomit. Jen se bojím stejné holomajzny jak první zápas na jaře v Jihlavě.

    Doufám, že se na stoperech objeví naše černá zeď (Ngadeu-Deli) a na hrotu kapitán. Standa v základu by byl špatný Trpišovského vtip, který by nás 100% stál body.

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      Pan Bůh     před 6 lety 22.07.2018 10:59 |  
      4 3

      Zase ty tvoje rychlé soudy. Proč by nás mělo nasazení Standy body?
      On na začátek ligy nováček je možná to nejhorší, co tě může potkat. Nažhavený tým, který se chce ukázat. Nováčkové první kola moc neprohrávají. Loni nám Ostrava ukázala, jak je nepříjemné chytit novice hned zkraje.

      • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

        donford     před 6 lety 22.07.2018 11:08 |  
        2 1

        Ale ne nažhavený nováček na cizím hřišti. Když polovina první ligu nikdy nehrála. Na velkém stadionu před mohutnou domácí kulisou. My jsme hráli v Ostravě a nováček byl velmi staronový. Většina kluků od nich ligu hrála - např. Baroš, Hrubý, Fillo, Poznar.... atd.

        • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

          janko (přítel SN)     před 6 lety 22.07.2018 11:21 |  
          6 0

          Klid, liga se vzdy lamala na jare az na lonsky rok a i tam to bylo nahnute. Hlavne zadnou paniku prosim, bude to dliuhe ale zvladneme to.

        • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

          Pan Bůh     před 6 lety 22.07.2018 11:23 |  
          0 4

          I venku bývají nováčci nažhavení.

        • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

          kjandourek (admin)     před 6 lety 22.07.2018 13:56 |  
          2 0

          Fillo a mám dojem že i Poznar v Ostravě loni na podzim ještě nehráli... přišli až v zimě...

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      ervin     před 6 lety 22.07.2018 10:59 |  
      2 0

      Myslíš, že když bude hrát Škoda tak prohrajeme? Tomu moc nerozumím ale už jsem starší tak mě omluv.....

      • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

        Fačín     před 6 lety 22.07.2018 11:07 |  
        2 7

        To si pochopil úplně špatně bohužel. Já doufám v Milana Škodu v základní sestavě. Je to kapitán a tak to má být. Nemusíme být trapní jako včera sparta, která velkohubě vyhlásí svého nového kapitána a pak ho nechá sedět na lavičce.

        • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

          JS (přítel SN)     před 6 lety 22.07.2018 11:44 |  
          2 8

          A já si zase myslím, že Tecl je přes svou zbrklou komcovku lepší volbou, než prkenný Škoda, kterého když dobře odbrání, tak si za celý zápas ani nešrktne. Navíc naše nakopávaná na Škodu nám akorát komplikuje hru, protože pokud Škoda nevyhrává souboje, tak ty míče strašně snadno ztrácíme. A když vidím vztekajícího se Škodu ploužit se vepředu bez nějakého kloudného efektu, otvírá se mi kudla v kapse. Nikde není psáno, že kapitán musí být v základu. Viz Bílek nedávno u nás.

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      Láryfáry     před 6 lety 22.07.2018 11:10 |  
      9 0

      Kdo se bojí, sere v síni. Kdo nechce vidět Tecla v základu, bude lítat před obrazovkou s černým proužkem, aby ho neviděl. A zakrývat si uši až dá gól. A pokud jsi si na 100% jistý že s Teclem nevyhrajem, vsaď všechno co máš, budeš bohatej!

      • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

        Fačín     před 6 lety 22.07.2018 11:55 |  
        0 5

        Dobře, ne 100%, ale 95%:)

        • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

          malan (přítel SN)     před 6 lety 22.07.2018 12:04 |  
          7 0

          To je porad kurz 1,05-tedy v oblasti sazek naprosta jistota. Byt tebou tak nevaham a dam na Olmik celou vejplatu!

          • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

            Fačín     před 6 lety 22.07.2018 13:03 |  
            0 4

            Zásadně nesázím na Slavii, protože je to ovlivněné emocemi a přáními, což do tak striktní záležitosti, jakou je kurzové sázení, nepatří. A výplata bohužel padne na novou televizi, neboť mi včera dosloužila.

            A proč bych měl sázet na Olomouc vlastně?

            • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

              kalex     před 6 lety 22.07.2018 13:37 |  
              2 0

              Taky dobře. Ty jsi schopný toho našeho Standu probodnout pohledem i přes tu televizi. Jen doufám, že doma nemáš jeho voodoo panenku.

            • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

              malan (přítel SN)     před 6 lety 22.07.2018 15:09 |  
              4 0

              No tvrdis, ze pokud bude Tecl v zakladu, tak na 95% ztratime body. Sestavu budes znat hodinu pred zapasem, takze kurzy 3.65(1), 3.5(0) a 1.75(10) jsou hodne lakave. Bud frajer a vosol to, kdyz jsi si tak jistej v usudku;)

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      kjandourek (admin)     před 6 lety 22.07.2018 11:12 |  
      16 2

      Koukám, že ses rychle oklepal z těch svých tvrzení, jak Nezmar svým váháním prošvihl přestup Olayinky...

      je potřeba zase trochu dehonestovat někoho jiného, tak si vybereme trenéra a Tecla...

      • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

        Fačín     před 6 lety 22.07.2018 11:54 |  
        2 7

        Situace se změnila, já jsem rád, že jsme se dokázali vrátit k přestupu Olayinky. Dokonce navíc nás vyšel levněji, než původně zmiňovaných 5 milionů Euro. To je super a jsem s tím spokojen.

        O jaké dehonestaci mluvíš? Že je Škoda lepší než Tecl tvrdím dlouhodobě a každý správný Slávista by se mnou měl souhlasit, pokud má aspoň základ něčeho, čemu se říká paměť. Navíc Tecl je platnější jako žolík, což je naopak pozice, která Milanovi vůbec nevyhovuje, takže mě přijde logické, že zápas rozjede Milan a na Stanislava se dostane v průběhu.

        • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

          TSeguinTS     před 6 lety 22.07.2018 11:58 |  
          5 0

          Ale vždyť jsi tu na základě zaručených informací kritizoval vedení, že jsme si vlastní blbostí a váhavostí nechali při samém čekání na Trézegueta uniknout Olayinku..

          • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

            Fačín     před 6 lety 22.07.2018 13:01 |  
            0 8

            Možná by sis měl uvědomit, jaká byla situace, když jsem o tom psal. V tu chvíli to byla pravda, neměli jsme ani Olayinku ani Trezegueta. Naštěstí poté, co Trezeguet nevyšel, tak jsme se evidentně vrátili k jednání o Olayinkovi. V Gentu už asi taky vychladli, takže dohoda byla rychlá. A dokonce nás vyšel celkem levně. Takže super.

            Je hrozně jednoduché se teď někomu smát, když se změnila situace.

            • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

              jufoun (přítel SN)     před 6 lety 22.07.2018 14:08 |  
              4 0

              Je hrozně jednoduché tvrdit, že Nezmar a spol nikoho nepřivedli, atd. a pak se vymlouvat, když se situace změnila. Přestupové období prostě probíhá delší dobu, a není úplně nutné mít všechny posily hned. To asi ani nejde, pokud bychom nevyhodili 50 mega éček. Za mně všichni co přišli jsou super posily.

            • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

              TSeguinTS     před 6 lety 22.07.2018 17:34 |  
              2 0

              Pravda to nebyla, jak se ukázalo. Prostě jsi tu lhal a dělá ti problém přiznat to.

              • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

                Fačín     před 6 lety 22.07.2018 21:01 |  
                1 2

                Kardinálně špatný závěr. Lež je definována opravdu jinak. Já v tu chvíli měl pravdu, ani jednoho z hráčů jsme neměli a to je prostě fakt. Nakonec to vidělo i vedení a rychle dotáhlo Olayinku. Stále jsem přesvědčen, že nečekat na Trezegueta, Olayinka mohl absolvovat i soustředění a být připraven dřív. Ale to už je teď detail, hlavně že je tady a snad mu to půjde.

            • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

              Edenjejenjeden     před 6 lety 23.07.2018 06:04 |  
              1 0

              A nemáš pocit,že ten přestup vždy záleží na obou stranách,já mohu dělat cokoliv,ale když hráč patří druhé straně mám prostě smůlu,ale tobě to stačilo aby sis kopnul do Nezmara,kdyby to nebylo tohle,stejně by sis vybral jinej důvod(Nezmar,Trpišovský,Coufal,Tecl,všechno špatně).Tak se nediv,že tě někteří neberou moc vážně,ale spíš jako místní figurku.

              • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

                Fačín     před 6 lety 23.07.2018 07:15 |  
                0 4

                Popravdě, asi takhle, jak mne kdo bere, už nijak neřeším. Vím, že vynáším kontroverzní témata, o kterých by radši nikdo neslyšel. Ale jsem přesvědčen, že zaznít musí. Tecl - zlepšuje se, ale stále to není ono. Coufal - příchod z kamarádšoftu, na to jsem alergický, ale má šanci mě výkonností přesvědčit. Trpišovský - na něm mi vadí hlavně to, že je sparťan a způsob fotbalu, který vyznává - samé běhání tam a zpátky, mám radši uhlazenější hru. Ale když budou výsledky, dá se to přežít. Nezmar - no na pozici sportovního ředitele jsem si představoval větší kapacitu, zjednodušeně řečeno.

                • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

                  Edenjejenjeden     před 6 lety 23.07.2018 07:35 |  
                  2 0

                  Tak popořadě,Tecl je běhavější než Skoda,a více se hodí do kombinace,Skoda naopak jako kladivo na domácí zápasy třeba hned ted proti Karviné a Opavě,ale i když jsem spíš Teclovec(použiju tvojí terminologii,jsem především slávista),nikdy by mě nenapadalo shazovat jeho konkurenta v útoku,jako to děláš ty.Milan nepochybně je ikona,dovedl nás k titulu a držel v horších časech,ale mám pocit,že už to prostě není ono.Coufal-nejlepší pravý bek ligy,reprezentant a že ho Trpišovský zná,no a,alespon oba ví,co od sebe mohou čekat.Nezmar-velmi inteligentní člověk,pracovitý,v Liberci dokázal sestavit tým co půlrok prakticky z ničeho.Trpišovský spartan,to byl Hušbauer taky,ted už pochopil,každý máme právo na omyl.Mimochodem trenér Jaroslav Jareš,který za nás hrál v šedesátých letech a pak nás dovedl jako trenér v sedmdesátých a osmdesátých letech k prvním dílčím ůspěchům po delší době,taky byl v mládí spartan,a naopak hráč Denk,který hrával za Spartu,byl slávista.Možná byl Trpiš spartan,možná trhal mouchám v dětství nožičky,ale především je to profík a hráči za ním jdou,což už předvedl na Zižkově nebo v Liberci.A co se týče tzv uhlazenější hry,nevím,co máš na mysli,ale bez běhání,bychom opravdu neuspěli.Takovej Panenka by si dneska moc nekopl.

        • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

          edenian     před 6 lety 22.07.2018 12:30 |  
          2 0

          No jo, ale kterej je ten spravnej. Slavista :-)

        • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

          kjandourek (admin)     před 6 lety 22.07.2018 17:17 |  
          4 0

          Situace se změnila? Sama od sebe? Anebo ten sportovní manažer, na němž nenecháváš nit suchou, dokázal přivést TOP hráče, jemuž svým jednáním srazil cenu z původních osmi mega na přijatelných 3,2?

          Zatímco tys tady na základě jedné věty sportovního ředitele Gentu tvrdil že je NEPOPIRATELNÉ, že jsme se svým usilováním o Trézegueta a čekáním jestli to nevyjde připravili o Olayinku... nakonec se ukázalo, že právě přerušení jednání a ukázka toho, že si tedy přivedeme na ten post někoho jiného vedly až ke snížení ceny..

          paměť... taky by správný slávista tedy měl před Milanem i Standou upřednostnit Knoflíčka ne, protože ten už taky v minulosti pro Slavii ledacos udělal, ne?
          Zásluhy jsou fajn a Milanovi je nikdo nebere, ale nasazení do zápasu je otázkou momentální formy i taktických záměrů trenéra ...

          • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

            Fačín     před 6 lety 22.07.2018 21:02 |  
            0 3

            Olayinku pomohl přivést pan Müller víc než celý Nezmar.

            • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

              Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 23.07.2018 11:58 |  
              2 0

              Pan Muller nam ho taky napsal a schvalil na seznam? Pan Muller se na nej jezdil divat? Ty jsi neskutecnej komik :D

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      janko (přítel SN)     před 6 lety 22.07.2018 11:18 |  
      10 1

      Je to marny, je to marny...

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      kalex     před 6 lety 22.07.2018 12:11 |  
      7 4

      Hele ty jantare, nejsi jeden z těch ocasů, co mají na fb stránky hospoda u slávisty nebo dřevěná tribuna? Těma dementníma plkama by se dost vysvětlilo.

      • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

        Fačín     před 6 lety 22.07.2018 12:58 |  
        1 6

        Až se začneš chovat slušně, tak s tebou možná budu diskutovat.

        • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

          kalex     před 6 lety 22.07.2018 13:26 |  
          4 3

          Ty vole nevyhrožuj. Si myslíš, že bez diskuze s tebou neusnu?

          • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

            Fačín     před 6 lety 22.07.2018 20:58 |  
            0 2

            Tak proč na mě reaguješ? Jestli nemáš argumenty a chceš jenom nadávat, tak to svědčí i tvé úrovni.

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      dalislavista     před 6 lety 22.07.2018 12:20 |  
      1 3

      S tim losem je to zajímavé, nechápu, proč nováček Opava hraje venku na Spartě, nováčci začínali pokud vím vždy doma. My sice začneme silným soupeřem, ale pokud to zvládneme, bude dobře.

      • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

        sicilianbrno     před 6 lety 22.07.2018 13:23 |  
        1 1

        Proč by nováčci měli začínat vždy první kolo doma, když je to celé o losu?? Pokud tomu bylo dřív tak asi jen z důvodu náhody...

        • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

          dalislavista     před 6 lety 22.07.2018 14:05 |  
          0 0

          Celé to o losu dříve nebylo. Některá čísla se určovala předem, aby třeba některá mužstva z jednoho města nehrála ve stejném termínu doma, nebo mužstva ze severu neskončila podzim doma, ale venku (kvůli sněhu). A nováčci hráli poprvé doma. Takže z 16 míst pro losování se skutečně losovalo jen několik. Pak se ale systém"losování" zcela změnil.

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      mpik     před 6 lety 22.07.2018 14:12 |  
      0 0

      Také doufám v africkou stoperskou dvojici. Viděl jsem je v Rakousku a fungovalo to výborně. A zatím to mám mezi Škodou a Teclem 50 na 50.

  11. Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

    Fulham     před 6 lety 22.07.2018 12:33 |  
    1 0

    sestava je pěkná, ale myslím že tam místo Simona bude Kuba a místo Standy Milan...když se dostaneme do vedení, přijde Standa s Alexem a pak už je rozcupujem na hadry...taky chci vidět AB - už je pro to, aby dostalo co nejvíc hráčů čuchnout před kvaldou LM.

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      Arutha     před 6 lety 22.07.2018 12:46 |  
      1 0

      Souhlasím u Jugase, ale myslím, že na hrotu bude Tecl. Olomouc nejspíš nebude hrát úplně zataženě a Tecl by mohl být platnější svými náběhy.

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      valkys     před 6 lety 22.07.2018 13:17 |  
      1 0

      Škoďák nebude určitě v základu. Standa odehrál v přípravě více než 2x tolik minut a evidentně s ním JiT ze začátku počítá víc.

  12. Letošní liga

    Dennis     před 6 lety 22.07.2018 13:08 |  
    5 1

    Já jsem rád, že jedeme hned na začátek do Olomouce, jeden těžký zápas budeme mít za sebou. Věřím, že ho zvládneme, Olomouc má sice kvalitní tým, ale to my také a je nejvyšší čas přivézt z Hané 3 body. :-) Do základu bych dal Simona s Míšou, Balutu bych alespoň na chvíli také rád viděl.

    Jinak tu nadstavbu vidím pro nás dobře, jakkoliv je ten návrh na rozdělení týmu nedodělaný. Problémy míváme v zápasech, kdy hrajeme do plných a zahuštěné obrany. Tyhle týmy ale v té nadstavbě nebudou. Budeme hrát pět zápasů s nejlepšími týmy, které by mohli chtít hrát fotbal. Navíc jim nepůjde o "zlatý bod" k záchraně, který by jim v zápase s námi stačil, ale bude to souboj o poháry a všichni by mohli chtít body tři. Tohle by nám myslím mohlo vyhovovat, v zápasech "na férovku" bychom měli být silní. Tím spíše pokud bychom měli náskok a ostatní budou muset dotahovat, tak budou muset hrát.

  13. Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

    TSeguinTS     před 6 lety 22.07.2018 13:45 |  
    8 2

    Ještě než vstoupíme do ligy s novým formátem, rád bych se k němu vyjádřil. Že je to nešťastné a mírně řečeno špatné řešení víme všichni. Taktéž je jisté, že bude třeba změny modelu, až se letos ukáže, jaká fraška to bude.

    Z mne neznámých důvodů je snaha o zatraktivnění středu tabulky. Už zde vzniká ten hlavní problém, protože odjakživa se hraje buď o titul nebo o udržení. Pokud nabouráme tuto zásadu, máme zde neregulérní bramboračku aneb boj o 7. místo. Otázkou je, jak jinak to pojmout. Vzhledem k nasazené laťce dnešním modelem by bylo takřka jakékoli jiné řešení lepší.
    Já bych (a vím, že se to nesetká s pochopením) prosazoval model, kdy by po odehrání 30. kol nepokračovali do nadstavby všichni. Např. týmům na 7.-12. místě by přirozeně skončila sezóna, protože nemají o co hrát, často se stává, že týmy ze středu tabulky posledních pár kol hrají z povinnosti. Byla by pouze skupina o titul a skupina o udržení. A především, skupiny by byly méně početnější, aby se mohlo hrát dvoukolově, hrát s někým doma a s někým venku je taktéž nesmysl. Navíc se mi zdá trochu zbytečná i skupina o udržení.. pokud se některý tým trápí finančně a herně a je jasné, že sestoupí, nemá smysl to natahovat. Tato dolní skupina má však potenciál být zajímavá za předpokladu, že v ní budou fanouškovsky zajímavé celky. (Opava, Olomouc, Baník, sparta)
    Bude zajímavé (možná i smutné) sledovat, jak se formát ligy vyvine a co ti hlavouni vymyslí za zlepšováky. Já tipuji, že bude snaha o nižší počet utkání, dá se předpokládat, že některé týmy budou mít na podzim velké problémy dávat dohromady kádr. Zcela jistě však dojde ke zkrácení podzimu termínově, na tu zimu se netěším, bude to opravdu marast a kopaná, diváci se v mrazu na stadion také nepohrnou.

    Ideálně bych se však navrátil ke klasickému fotbalovému modelu 30 kol a dost. Fanoušky a sponzory nenatahá sebelepší systém tak, jako by je natáhl konec peltů a berbrů v českém fotbale. Navíc by se tím zachovala prestiž derby. Do budoucna bych byl také rád, kdyby z fotbalové mapy zmizela dukla, příbram a jablonec a dlouhodobě by v první lize hrály týmy s fanoušky. Budu fandit Opavě, protože ta je z hlediska návštěvnosti pro českou:ligu zlatý důl. Atraktivitě ligy a fotbalu by velmi prospěl investor v Brně (nás by v Praze začalo chodit více, kdybychom viděli, že blbé brno má vyšší návštěvnosti než my, takhle spíme na vavřínech) a přenesení rivality Hradce (s novým stadionem) s Pardubicemi. Je ostuda a návštěvnosti tím velmi trpí, že několik největších měst v ČR nemá v první lize zastoupení.

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      mpik     před 6 lety 22.07.2018 14:11 |  
      4 0

      "Do budoucna bych byl také rád, kdyby z fotbalové mapy zmizela dukla, příbram a jablonec" - ještě že už pryč doba, kdy někdo mohl rozhodovat, jakou bude hrát soutěž. Dnes o postupujících a sestupujících rozhoduje čistě sportovní hledisko. Takže se může stát, že se v lize objeví i klub velikosti Blšan.

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      NIngy     před 6 lety 22.07.2018 14:29 |  
      5 0

      Osobně bych počkal na závěry o novém systému ligy, až na konci. Osobně navýšení utkání je podle mě životně důležitá věc. Ve velkých zahraničních ligách mají 38 a my pouze 30 to je téměř o 25% méně ostrých utkání a ty dají hráčům mnohem více než přípravné. Jestli je tento systém správný nebo špatný, tak na to bych si počkal až na konec sezony. Z Football Managera se mi zatím systém líbí. Nabízí více srovnání se soupeři podobné úrovně a to je pro hráče důležité. Rozhodně je to lepší než kdyby se liga rozšířila například o dva týmy. Na to jak bude vypadat ve skutečnosti se můžeme dlouze dohadovat, ale stejně to nezjistíme.

      • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

        TSeguinTS     před 6 lety 22.07.2018 14:40 |  
        1 0

        Já bych raději, kdyby naše liga reflektovala západní ligy v počtu profesionálních týmů v poměru k počtu obyv. nebo k HDP. Stačí se podívat, kolik profi týmů má Anglie nebo Německo a kolik jich máme my a pak to srovnat právě třeba s HDP. Pak se není čemu divit, že u nás peníze ve fotbale nejsou. Pak klesá i kvalita.

        Ideálně kdyby v první lize bylo tak 10-11 týmů, hrálo by se pouze základní část čtyřkolově, tedy 36-40 zápasů. Ale to nikdy nikdo neodhlasuje :-)

        • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

          NIngy     před 6 lety 22.07.2018 15:03 |  
          0 0

          Jo sníže ní počtu týmů po vzoru třeba Skotska by bylo dobré. Bohužel to není možné, protože nikdo dobrovolně nepůjde hrát druhou ligu. Potřeba většího počtu utkání tu a je vyřešilo se to tímto způsobem. Jak to dopadne si budeme muset počkat nakonec sezony.

          Co bych řekl, tak kvalita ligy je už několik let na stejné úrovni. Možná se teď o něco zvedá díky úspěchům klubů v evropský pohárech (zatím hlavně Sparty a Plzně, ale věřím že i my se letos hojně do kooficientu zapojíme), tak díky penězům hlavně u Slavie (o Spartě se to tolik říct nedá, tam se dá zmínit snad jen Stanciu).

          Rozložení klubů je podle rozhodnutí regionu, který sport chce. Zajímavé je srovnání s hokejem. Hodně měst má momentálně buď hokej, nebo fotbal v první lize (např. Brno, Pardubice, Vary, Teplice) Města tedy evidentně nemají dost peněz, aby financovali dva kvalitní mančafty viz. Jihlava. O penězích od státu se ani nemá smysl bavit to je čistý výsměch pro sport. Většinu klubů musí táhnout majitel viz. Dukla, Boleslav, Slovácko.

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      PetCC     před 6 lety 22.07.2018 14:52 |  
      1 17

      Opravdu už to nevydržím, ale píšu to asi už popadesáté.

      Jenom blb tvrdí, že hrát v zimě je horší než v létě. Buď ba fotbal chodíš jen občas, nebo se neumíš oblíkat (což by normální dospělý člověk měl zvládnout).
      Vůbec není problém zima okolo nuly, letos nebyl problém ani ten zápas v mrazu. Problém je třeba vítr, déšť a deset stupňů a největší problém, pro diváky i hráče, je 30 stupňů a plné slunce. Klidně bych radši chodil celou zimu, než v létě ve vedrech. Navéc, v současnosti v zimě mrzne tak dva, tři týdny, vedra jsou dva, tři měsíce.

      O tom dalším ani nemá cenu mluvit, většinou jsou to jen spekulace mimo realitu. Ale jako volební program by to mělo jistě úspěch.

      • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

        o5aradecek     před 6 lety 22.07.2018 15:06 |  
        7 0

        ...a proto se např. MS hraje od nepaměti v létě a ne v holomrazech... :-)

      • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

        Fačín     před 6 lety 22.07.2018 21:05 |  
        1 2

        Tak to já bych radši chodil celou sezonu v létě, mrznout dvě hodiny na stadionu opravdu není nic příjemného. Ale holt někdo má radši teplo, někdo chladno.

        • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

          Edenjejenjeden     před 6 lety 22.07.2018 21:13 |  
          0 0

          já taky raději teplo,jen mě v létě sere slunce(chodím na východ):-)

          • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

            Fačín     před 6 lety 22.07.2018 21:15 |  
            0 2

            Aspoň se člověk opálí:) A sluneční brýle to jistí.

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      iwanowicz     před 6 lety 22.07.2018 15:36 |  
      0 4

      No snizovat pocet zapasu se urcite nebude, kdyz hlavni dovod zmeny formatu bylo hlavne zvysit pocet zapasu, aby byli hraci vic konkurenceschopni v evrope. A to je taky duvod, proc se hraje i ta kontroverzni prostredni skupina. A tam treba prijdou v budoucnu zmeny, pokud se na tom kluby dohodnou, to uz bylo receno. Jinak se divim, ze ma s novym formatem porad tolik lidi problem. Hraci se na play-off tesi, trener taky. Zakladni cast je porad ohrome dulezita, prvni bude mit velkou vyhodu v nasazeni do play off, podle me to budou super zapasy, tesim se.

      • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

        Karel13     před 6 lety 22.07.2018 15:58 |  
        6 7

        Na fotbalu bylo vždy krásné, že je to sport (pravidla) zcela konzervativní a veškeré změny jsou jen cesta do pekel. (Tím nemyslím zavedení technických pomůcek jako je video). Pamatuji ještě, kdy ruka byla ruka, bez ohledu jak k ní došlo (s výjimkou nastřelení z bezprostřední blízkosti), ofsajd byl ofsajd (a nehrálo se na nějaké složité ofsajdové postavení) a faul byl tehdy, když nebyl nejprve zasažený míč. Neustálé změny pravidel a různé nadstavby ponechme sportům jako např. volejbal nebo košíková.

        • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

          kjandourek (admin)     před 6 lety 22.07.2018 17:11 |  
          3 0

          Já zase pamatuju doby, kdy brankář mohl vzít malou domů do ruky... a to byly zápasy! jeden obránce, druhý obránce, brankář bere balón do ruky... vyhazuje prvnímu obránci, ten dává druhému... a zase brankář bere balón do ruky.... útočníci nepresovali, protože sebrat balón gólmanovi, když jej drží v ruce nejde...

          taky pamatuju doby, kdy se střídali jenom dva hráči... a jsou tací,. co pamatují i dobu, kdy se střídat nemohlo... kdo se nevešel do základu šel rovnou na tribunu..

          Ne všechny změny pravidel jsou k horšímu - hra se stále vyvíjí, je stále rychlejší a i pravidla musí reagovat...

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      Karel13     před 6 lety 22.07.2018 15:47 |  
      0 0

      Souhlasím téměř naprosto (až na názor, kdo by měl zmizet z fotbalové mapy. To je věc ryze sportovní a názor je věc osobní). Ke zvýšení počtu zápasů, kterým se m.j. změna systému odůvodňovala by asi stačil návrat k dvoukolovému systému českého poháru.

  14. Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

    sicilianbrno     před 6 lety 22.07.2018 15:47 |  
    0 0

    Tak uz jedu smer Olmik, bohuzel to vypada na solidni chcanec, tak snad to nebude dlouhodoby, ale přežene se to :-/

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      Fulham     před 6 lety 22.07.2018 15:56 |  
      1 0

      oboř se na ta mračna hantecem..:-))

      • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

        sicilianbrno     před 6 lety 22.07.2018 16:32 |  
        0 0

        Tak ja mám lupeny pod střechu, na straně našeho kotle, takže budu v suchu :-) ale rad bych pro naše technicke mužstvo lepši podminky

  15. Tip

    p!erreCORE     před 6 lety 22.07.2018 16:00 |  
    1 0

    0:1 poločas, 1:3 zápas..góly Stoch,Tecl,Pepík..

    • Re: Tip

      ve_em     před 6 lety 22.07.2018 16:07 |  
      1 0

      Do tipovacky jsem dal stejny prubeh (az na strelce), tak uvidime:)

  16. Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

    TSeguinTS     před 6 lety 22.07.2018 17:03 |  
    0 0

    Na lavičku se nevešli nebo jsou zraněni: Vantruba, Jugas, Pokorný, Alvir, Auer, Hromada, Valenta, Mešanović, Van Buren

  17. Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

    p!erreCORE     před 6 lety 22.07.2018 17:05 |  
    1 0

    T-55min!!!dlouhé to bylo..pojďme na to :)

  18. Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

    sTizz (přítel SN)     před 6 lety 22.07.2018 17:32 |  
    0 2

    Olayinka by se dnes mohl uvest v zaverecne pulhodince hattrickem :)

    • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

      Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 22.07.2018 17:34 |  
      1 0

      Jako ze by si dal 3x “vlastnaka” na tribune nebo jak jsi to myslel? :D

      • Re: Start nové sezóny obstará zápas se Sigmou

        sTizz (přítel SN)     před 6 lety 22.07.2018 17:44 |  
        0 0

        Myslel jsem,ze bude na lavici. To je skandal! ;)