Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (95)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

    honza_sl     před 6 lety 20.07.2018 15:05 |  
    10 19

    Komentář a analýza velmi dobrá, Podroužek objektivní, trefný a zasvěcený. To jen pro ty, co cítí potřebu navážet se do novinářů Sportu každou minutu svého života :-)

    • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

      biggris (přítel SN)     před 6 lety 20.07.2018 15:08 |  
      1 15

      Ja se priznam, ze Podrouzka mam ze Sportu nejradsi

      • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

        honza_sl     před 6 lety 20.07.2018 15:19 |  
        2 16

        Mně tak nějak přijdou všichni docela na úrovni, ani informace nemívají blbý, jak ostatně prokázal Travinho. :-) To, že občas píšou do bulvárna, to vyplývá z přidružení k Blesku a z toho, že není seriózní konkurence. Úplně jiná kapitola ale je jejich nepokrytý tlačení ACS, což ale vyplývá z majitele a jsem s tím smířen...

      • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

        Travinho     před 6 lety 21.07.2018 11:05 |  
        0 3

        Tak teď sis u místních čtenářů podepsal ortel.

        • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

          biggris (přítel SN)     před 6 lety 21.07.2018 11:21 |  
          0 0

          Koukam na statistiku +/-...takova skoro doktorska uz :-D ale pocital jsem s tim

    • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

      kalex     před 6 lety 20.07.2018 15:41 |  
      21 2

      To jim mám jako děkovat, že kopali do polomrtvého, né-li do mrtvoly? Teď nebudou špinit, protože vidí, že máme sílu. Ale jak se o Slavii vyjadřovali 4 5 let zpět? Ty vole, velice rychle se prober.

      • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

        honza_sl     před 6 lety 20.07.2018 15:51 |  
        4 16

        Nevím, nakolik kopali. Dost kritizovali a informovali, že situace SKS je špatná - a to byla: málem sestup, málem krach. To prostě nebylo nepřátelství. I když věřím, že je tam několik sparťanů, co z toho měli radost.

        • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

          bramburek (přítel SN)     před 6 lety 20.07.2018 16:07 |  
          17 1

          vzpomeň si, jak pravidelně před každým derby rozjedou odporný nechutnosti na náš klub, aby narušili naší přípravu a pohodu před derby... a ani se pak neumí samozřejmě omluvit... to už je takřka kolorit před tímto zápasem, je to Křeténova sebranka, nic víc...

          • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

            Edenjejenjeden     před 6 lety 20.07.2018 16:38 |  
            9 0

            Viz Latka bije manželku atd.,to byl celý seriál

            • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

              Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 20.07.2018 17:54 |  
              3 0

              Přesně, tady nikdo neříká, že nerozumí fotbalu, ale to, že často píší na objednávku a neštítí se napsat cokoli, když je zájem. A to je velký rozdíl.

              • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

                mudrc     před 6 lety 21.07.2018 23:01 |  
                0 1

                Já tedy říkám, že nerozumí fotbalu.

          • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

            Eluin (přítel SN)     před 6 lety 20.07.2018 18:45 |  
            3 0

            Já tedy podle komentářů zde na SN nabyl dojmu, že isport tady prakticky nikdo nesleduje a ono ne - dost lidí tam asi masochisticky nahlíží, či co :-).

          • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

            Travinho     před 6 lety 21.07.2018 11:07 |  
            2 2

            Tak pokud se náš tým nechá rozhodit blbým článkem ve Sportu, tak je to s námi hodně špatné.

        • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

          bongor     před 6 lety 21.07.2018 14:08 |  
          0 0

          všichni.

    • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

      malan (přítel SN)     před 6 lety 20.07.2018 22:02 |  
      7 7

      Podrouzek je zdechlina. Jestli ho chceš obdivovat, napis mu to na twt a neotravuj s tím tady.

      • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

        honza_sl     před 6 lety 20.07.2018 22:09 |  
        5 4

        Tak sorry, že jsem se vyjádřil k autorovi článku, na nějž je tu odkaz :-)

  2. Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

    kalex     před 6 lety 20.07.2018 15:47 |  
    20 2

    Nepochopím. Iks roků do nás i sport valil. Donedávna jim tu nemohli někteří přijít na jméno. A světe div se. Jeden dva pitomci by chtěli Konečníka do vedení, nebo by jim nevadil a dalším nevadí Podroužek a jeho vlezdoprdelství. Šílené.

    • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

      Virgil1956     před 6 lety 20.07.2018 16:30 |  
      9 0

      Tak to bychom si nasadili pěknou veš do kožichu, Konečný je snad zarytější Sparťan než Řepka.

      • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

        Travinho     před 6 lety 21.07.2018 11:08 |  
        1 0

        Konečný chce být hlavně za každou cenu zajímavý a provokovat...

    • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

      warhammer (přítel SN)     před 6 lety 21.07.2018 12:07 |  
      1 0

      Konečníka do vedení? To už by bylo skoro možné kvalifikovat jako trestný čin šíření poplašné zprávy :D

    • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

      bongor     před 6 lety 21.07.2018 14:20 |  
      4 0

      To už jsem si všimnul několikrát,že se vytrácí odvěká rivalita.Tedy bohužel z naší strany,u nich je každej antislávista king.My rychle zapomínáme,jak se k nám chovali celou totalitu a po ní za Košťála,Macha a Pelty ještě hůř,naše heslo je,kdo do tebe kamenem,ty do něj chlebem.

  3. Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

    Max1     před 6 lety 20.07.2018 16:20 |  
    14 8

    počítám, že mě tady umínusujete, ale hlavní je, aby golman chytal, jak kope je druhořadý a v tom chytání má Kolář mezery a na jaře těch chyb udělal dost....osobně bych dal raději šanci mladýmu Vantrubovi

    • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

      Virgil1956     před 6 lety 20.07.2018 16:28 |  
      3 1

      Ono je to do kvalifikace LM riziko, vzpomínám, jak takhle pro Slavii odrovnal Jarolím nezkušeného Hanuše, který později dokázal, že je dobrý gólman. Samozřejmě, Kolář je o něco zkušenější, ale ne zase o moc. Měl by chytat ten s nejlepší formou, ale to by měli rozhodnout trenéři brankářů.

      • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

        utrzeny_ze_retezu     před 6 lety 20.07.2018 17:12 |  
        1 3

        Ale zas nás tehdá doma podržel Kozáčik...

        • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

          bramburek (přítel SN)     před 6 lety 20.07.2018 17:44 |  
          11 0

          cože? když jsme hráli s Tiraspolem s Hanušem v bráně, tak Kozáčik už ve Slavii dávno nebyl...

          mimochodem, to byla jedna z největších Jarolímových chyb, jak se snažil odstavit našeho čaroděje Vaniaka

          • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

            utrzeny_ze_retezu     před 6 lety 20.07.2018 18:45 |  
            3 0

            Já myslel ještě dřív proti Vigu..

          • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

            Novi.sks     před 6 lety 20.07.2018 19:05 |  
            3 0

            Jo, Vaňous s Hubem a jejich zájmový kroužek na téma "návrat do sestavy" :)

            Nejsilnější vzpomínku mám na Romanovse, chytal za nás snad dvakrát a pokud se nepletu, tak poprvé si dal o tyčku a podruhé ho odvezla sanitka, díky čemuž se Vaniak vrátil do branky... Tenkrát se člověk vztekal co Jarolím blbne, dneska už se nad tím dá i pousmát... :)

            • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

              bramburek (přítel SN)     před 6 lety 20.07.2018 19:41 |  
              6 0

              Na toho mám vzpomínku hlavně, jak zamlčel svůj čtyřzápasovej trest v evropských pohárech :)

              • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

                warhammer (přítel SN)     před 6 lety 20.07.2018 21:22 |  
                5 0

                Tak zamlčel. Otázka je, jestli se o to někdo od nás vůbec zajímal. Hlavně to svědčí o kvalitě našeho tehdejšího skautingu

          • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

            Travinho     před 6 lety 21.07.2018 11:09 |  
            0 2

            Tak on Vaniak v té době taky nebyl nic moc. Jinak Tiraspol zvládl Hanuš velmi slušně, jak to dopadlo určitě nebyla jeho vina.

    • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

      Edenjejenjeden     před 6 lety 20.07.2018 17:15 |  
      6 0

      To bylo nezapomenutelný,i když zpětne se dá říct,že jsme dva body ztratili,pro mě vzhledem k tomu,že jsem seděl mezi normálama,dá-li se takto ovšem a spartanech hovořit ,a ty si mě samozřejmě 70min dávali,o to ten konec byl sladší:-)

    • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

      Karel13     před 6 lety 20.07.2018 17:27 |  
      2 0

      To jako myslíš, že budeme častěji o půli prohrávat o 3 góly a pak to honit ? ... Nebo že budeme se Spartou jenom remizovat ? ...

      • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

        sTizz (přítel SN)     před 6 lety 20.07.2018 17:33 |  
        3 0

        Myslim na krasne zazitky :) Ten 2. polocas byl nezapomenutelny,neni to jen o vyhrach,i remiza muze byt fantasticka;)

        • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

          Eluin (přítel SN)     před 6 lety 20.07.2018 18:50 |  
          11 0

          Tak třeba poslední remíza 3:3 byla dost fantastická, Vašík Kadleců se z toho jistě ještě teď v noci probouzí hrůzou.

          • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

            bongor     před 6 lety 21.07.2018 14:24 |  
            0 1

            Máš tam hrubku,spisovně je to Vašýk.

  4. Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

    slavistou50let     před 6 lety 20.07.2018 21:21 |  
    9 26

    souhlas s tím, že Kolář je průměrný golman. Z deseti výkopů jich 8 kopne do autu. Jistota nikde, stále to smrdí průserem ty jeho výlety. Kde je Stárek, Zlámal, Vaniak. Ihned Vantruba na plac.

    • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

      warhammer (přítel SN)     před 6 lety 20.07.2018 21:27 |  
      8 5

      Viděl jsi Vantrubu chytat v přípravě? Doufám, že v budoucnosti bude skvělý, ale postavit ho do brány teď jako jedničku by bylo nesmyslné riziko.

    • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

      Burkinabobo     před 6 lety 20.07.2018 22:30 |  
      6 3

      Kolář je průměrný golman to ano, ale kopací techniku má suveréně nejlepší v lize.

      • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

        warhammer (přítel SN)     před 6 lety 20.07.2018 23:38 |  
        5 0

        Máš pravdu. A je mu pořád ještě jenom 23 let. I jako brankář se může hodně zlepšit.

    • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

      Snivec     před 6 lety 20.07.2018 23:48 |  
      3 0

      kdyz Kolar je prumerny brankar, tak Berkovec je jaky brankar?

      • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

        JS (přítel SN)     před 6 lety 20.07.2018 23:51 |  
        5 6

        Podprůměrný.

        • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

          Snivec     před 6 lety 21.07.2018 00:50 |  
          1 0

          a to meritko je ligove nebo evropske?

          • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

            JS (přítel SN)     před 6 lety 21.07.2018 08:40 |  
            5 4

            Ligové. Jinak by jeho kariéra neměla sestupnou tendenci a nehrál v Karviné (a nedělal tam snad dokonce dvojku či co).

            • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

              Snivec     před 6 lety 21.07.2018 09:51 |  
              0 0

              to skatulkovani je nesmysl, kazdy hrac ma lepsi a horsi sezonu, nic neni konstatntni. Uvidime, jak bude chytat Kolar tuhle sezonu. Co se tyce Berkovce, ten nikdy k nejlepsim nepatril, ale klokani breceli, kdyz odchazel, pak ho zbrzdilo vysedavani na lavce a zraneni

              • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

                kjandourek (admin)     před 6 lety 21.07.2018 11:02 |  
                2 0

                Hlavně to jeho rameno... vždyť on po sezóně strávené v Bohemce vynechal snad třičtvrtě sezóny té následující a mluvilo se o tom, že bude muset skončit...... to jak nám pak jedničku dělal Hrubeš s Rakovanem za zády

              • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

                NIngy     před 6 lety 21.07.2018 12:12 |  
                7 0

                No když hrál za klokany, tak měl téměř repre formu a všichni jsme se těšili, až oblékne náš dres. Bohužel po zranění to byl spíš stín toho golmana, co chytal u sousedů.

  5. Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

    Eskaes     před 6 lety 21.07.2018 00:29 |  
    3 1

    Tahle sezóna už jde stoprocentně za Trpišem tak uvidíme...
    Všiml jsem si, jak ve videích z přípravy hráči často hovořili o zvýšené konkurenci v týmu. To jak se tlaky projeví bude zásadní. A taky forma našeho útoku. Škoďák už musí zabrat a začít to tam sázet, jinak budeme mít problém.

    • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

      Snivec     před 6 lety 21.07.2018 01:09 |  
      2 0

      tahle sezona jde stoprocentne i za nezmarem, kazdy ma svuj podil. Takze to nebude v matematickem vysledku 100%

  6. Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

    navzdyslavia     před 6 lety 21.07.2018 09:58 |  
    22 1

    Tahle sezona jde jednoznačně za námi fanoušky. Je jen na nás jak zaplníme Eden a poženeme naše borce za titulem a v pohárech. Ideálně by bylo každý domácí zápas nad 15 tis domácích fans.

  7. Před ligou

    Láryfáry     před 6 lety 21.07.2018 13:16 |  
    19 0

    Shrnutí před ligou (můžete to brát jako takový mini Mediální Mrdník :-)

    Myslím že tento podzim by si to už mělo sednout, JT si mužstvo částečně přizpůsobil doplněním pro jeho systém vhodných hráčů, takže přes občasný falešný tón by už mohl být sešívaný koncert :-)

    Odborníků na náš mančaft a znalců je tu ale přehršel, tak jim do toho nebudu fušovat a drobně vybočím mimo téma, když se zmíním o konkurenci:

    Plzeň letos vzbuzuje opětovný respekt a bude to náš nejvážnější konkurent. Jak moc je nemám rád, tak musím uznat, že jejich stroj už mají dlouho poskládaný do posledního kolečka, Vrba si už dříve vybudoval svůj styl, takže při návratu mu stačilo jej jen v hráčích oprášit a doplnit, to se to pak hraje, když hráči mají automatismy.. A navíc Plzni prakticky patří celý zákulisí, takže na sílu protlačej cokoliv, viz opakované odložení zápasů, fraška s roznodčím v předposledním kole, nově teď Bucha.

    Ten byl mimochodem ještě 14.6. v pohodě, děkoval JT za šanci a byl nadšený že si za áčko zahrál, ale už tam člověk vyčte zaječí úmysly, resp. připosranost, že na to ve Slavii mít nebude: http://www.metro.cz/doufam-ze-vyhraje-argentina-rika-pavel-bucha-ze-slavie-pf7-/spolecnost.aspx?c=A180613_171409_metro-spolecnost_jsk - Úplně si umím představit jak do něj agent hučí: "Tyvoe, Slavie zas nakoupí plnou prdel záložníků a tobě zbydou voči pro pláč, ale představ si, že v plzínce budeš hrát rovnou ligu mistrů, vrbič tě dá stopro do základu, pač jinak tam má už samý starý důchodce!" Následně pochopitelně Vrba prohlásil, že Bucha na to ještě nemá a do základu ještě dlouho ne..
    Zkrátka v Plzni jedou přes mrtvoly a bez rukaviček, takže jsou na našem mafiánském bafuňářském systému jak ryba ve vodě.

    Ale sparta, to zas bude letos legrace..
    Kamarád sparťan mi dal magazín Sport plus - ve speciálním dílu před ligou se rozhodli, že hlavní hvězda ligy, se kterou udělají devítistránkový rozhovor, je Pavel Hapal, a řeknu vám, to je taková tragédie :-) Nedozvěděl jsem se prakticky nic, klišé za kliše, pár odstavců je o tom, že v sobě dlouho cítí křivdu, a jediné co mě na něm zaujalo, je jak se umí pochválit:
    "Chtěl bych se mít v týmu. Povahově určitě. .... Uměl jsem spoluhráče burcovat, hecovat, komunikovat s nimi. Můžu říct, že jsem byl v některých týmech vůdčí osobností. ... V lídra jsem se ale musel vyvinout. V takového co zakřičí, něco řekne, poradí. V kabině jsem byl, aspoň si to myslím, respektovaným hráčem. ... Byl jsem i dostatečně vyčůranej, zdravě vyčůranej. Neříkám že jsem simuloval, ale dokázal jsem využít takovou tu schopnost vytěžit ze situací něco navíc. Myslím, že každý fotbalista by měl být vyčůranější ve prospěch svého mužstva, jen by se neměl dostat za hranu fair play."

    A třešinkou na dortu budiž dnešní rozhovor s GM sparty, Kotalíkem. Musím říct, že já osobně jsem s triem Ščasný Hapal Kotalík absolutně spokojen, takovou trojku alibistů a ublíženců aby člověk pohledal, zvláště markatní je to na palčivém postu pravého obránce, který si sparta po konci ligy stanovila jako prioritu, aby následně zjistila, že kluby chtěj za hráče peníze, dokonce větší než jaký limit si sparta dala, takže nikoho nepřivedla s tim že to zaplácne famózním Zahustelem, doplněným o juniora, načež se jim oba zranili, takže narychlo koupili záložníka a nakonec dospěli k tomu, že:
    "Tahle pozice je něco, o čem přemýšlíme, jestli nějak do konce přestupního období reagovat, nebo ne."

    Ostatně obrázek si udělejte sami, první a druhá část vynikajícího rozhovoru:
    https://ibb.co/d6H4Dd
    https://ibb.co/iiHRRy

    P.S. Navrhuji poslat J.S. na půlroční hostování na letnou, myslím že až se vrátí, bude ještě nadšený, jak u nás věci chodí :-)


    • Re: Před ligou

      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 21.07.2018 13:56 |  
      8 0

      Tak zdrhnutej fracek včera nebyl ani na lavičce... ten bude koukat, až na podzim neodehraje ani tolik minut, co na jaře ve Slavii, když tam sedí i Hořava, Ekpai, Kolář, Řezníček...

      Jinak doufám, že už právní oddělení podalo ten podnět za porušení platný profesionální smlouvy

    • Re: Před ligou

      SKSVenca     před 6 lety 21.07.2018 13:56 |  
      1 0

      Moc se mi líbí ten přístup Kourbelise. Tak by to mělo být! A ne, že hráči budou brečet přes média, že si chtějí splnit sen a klub je nechce pustit...

    • Re: Před ligou

      biggris (přítel SN)     před 6 lety 21.07.2018 14:01 |  
      6 0

      Chceme takovyto shrnuti pred a po kazdym kole :-D

    • Re: Před ligou

      Citrus (přítel SN)     před 6 lety 21.07.2018 14:59 |  
      5 0

      Tak co se týče Hapala, u něj jsem nikdy nepochopil, jak ho novináři neustále chválili a byl spojován s angažmá u nás nebo ve Spartě. A co nechápu ještě víc, že zde byla i spousta diskutujících, kteří si ho přáli v době, kdy byl odvolán Uhrin. Ostatně DUml je podobný příklad. Vždyť to bylo po několik let při každém odvolání trenéra ve Spartě nebo u nás, jak je Dušan Uhrin žhavý kandidát na uvolněný post a podobné články. Opět nechápu proč. Jeden nahodilý úspěch a pak už jen šeď.... Zřejmě mají pánové dobré kamarády v médiích, kteří je dokáží ve vhodný okamžik připomenout, když už na sebe nejsou schopní upozornit výsledky. Pán bůh zaplať, že Hapala nemáme u nás.

      • Re: Před ligou

        Edenjejenjeden     před 6 lety 21.07.2018 15:08 |  
        7 0

        Tím ubrečeným chováním k nim dokonale zapadl.Ale jedno malé plus přeci jen má,vyřadil Spartu z předkola LM,když trénoval Zilinu.

        • Re: Před ligou

          warhammer (přítel SN)     před 6 lety 21.07.2018 15:21 |  
          5 0

          Ta zahozená penalta 2 minuty před koncem proti Barce taky nebyla marná.

      • Re: Před ligou

        Travinho     před 6 lety 21.07.2018 15:28 |  
        1 9

        Tak nutno podotknout, že za Hapalem jsou velmi dobré výsledky.

        • Re: Před ligou

          Láryfáry     před 6 lety 21.07.2018 16:43 |  
          4 1

          ááá, výzva! :-) schválně mi najdi dobré výsledky, pokud tedy nemyslíš 5-5-1 se spartou, nebo SK titul se Žilinou - jak víme tak SK liga není moc dobré měřítko, viz GVK či naprostá neschopnost cokoliv uhrát v konfrontaci s jinými evropskými týmy (viz náhodná účast Žiliny v lize mistrů díky vyřazení mátožné Sparty a následné uhrání 0 bodů ve skupině). Nebo snad myslíš koučování slovenské U21? Protože pak by i Dovalil byl proti němu trenérský mág, protože na rozdíl od něj udělal z českou U21 bronz. O Hapalovo dalších trenérských štacích nemám moc pojem, je možné že jsem nějakou polskou bombu přehlédl.

          • Re: Před ligou

            Travinho     před 6 lety 21.07.2018 17:06 |  
            0 7

            Ono ti to možná přijde málo, ale ve slovenských poměrech je postup na Euro 21 a zde 2 výhry ze tří utkání velký úspěch, o postupu do Ligy mistrů ani nemluvím. To se předtím povedlo jen Weissovi s Artmedií a Kozákovi s Košicemi. Další věc je, že jeho mužstva se vždy prezentovaly atraktivním herním projevem. V LM udělal nula bodů, ale tři utkání prohráli o gól, což proti soupeřům typu Marseille nebo Chelsea je asi strop Žiliny. V žádném klubu pak ani vyloženě nevyhořel.

            • Re: Před ligou

              Láryfáry     před 6 lety 21.07.2018 17:23 |  
              3 0

              OK, můžeme shodnout na tom, že v LM neudělali vyloženě ostudu. Jenom tam byli do počtu. Dostat se na U21 turnaj za tak velký úspěch nepovažuji, protože jednak má SK v posledních letech silnější generaci hráčů (viz jejich úspěchy s repre či angažmá po Evropě), a hlavně spolu s námi mají společný rys - oboje lvíčata jsou takticky vyspělejší než jejich západní vrstevníci, např. u nás bylo posledních 12 let vcelku jedno kdo je vede, stejně se na turnaj dostali.
              A asi máš pravdu, že v žádném klubu vyloženě nevyhořel. Jestli je to dostatečná kvalifikace na trenéra týmu, který potřebuje získat titul, to nevím.

              • Re: Před ligou

                Travinho     před 6 lety 21.07.2018 17:32 |  
                0 1

                Tak když se na to podívám tvýma očima. Má Trpišovský za sebou větší úspěchy? Určitě ne. Ona ta taktická nevyspělost je taky sporná. Díky tomu mají úspěchy naše 17 nebo 19, ale hráči do 21, kteří hrají dospělý fotbal jsou i na zápasě vyspělí dost.

                • Re: Před ligou

                  Láryfáry     před 6 lety 21.07.2018 17:49 |  
                  2 0

                  No šak já vůbec nerozporuju že Trpišovský zatím neměl větší úspěchy :-) Ty jsi argumentoval, že za Hapalem jsou výsledky, což za mě teda moc nejsou.. A u těch lvíčat to opakovaně bylo zmiňované v různých rozhovorech, do těch 20-21 let ještě vítězíme díky taktice, pak se to mladí divočáci co si od malička hrajou s míčem naučí taky a sme v řiti :-) A jednotliví mladí hráči, co se prosazují v evropských mužstvech, snadněji zapadnou do již hotového taktického systému, než když ho musí sami tvořit.

                  • Re: Před ligou

                    Travinho     před 6 lety 21.07.2018 18:27 |  
                    0 3

                    Tak mi řekni, jak si třeba měl Hapal ve svém poslední angažmá počínat lépe? Co by pro tebe byl výsledek?

  8. Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

    boss009     před 6 lety 21.07.2018 14:19 |  
    2 23

    Máme jednu velkou slabinu a to je brankář, bohužel. Dodneška nechápu, proč jsme se neucházeli o mexičana Guillerma Ochoa. Ve Španělsku moc nehrál, lítal po hostováních až si ho v roce 2017 vzal Lutych. Dneska jsme mohli mít v bráně mexického reprezentanta s obrovskýma zkušenostma. Kolář je hrozně nejistý a to pak přenáší na celý tým to at raději chytá Kovář, protože už ho jen tak něco nerozhází a v předkole LM bude obrovský psychický tlak. Ale ani zkušený Laštuvka to nezvládl je to těžké.

    • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

      iwanowicz     před 6 lety 21.07.2018 14:32 |  
      5 2

      Cesko-slovenska brankarska skola je kvalitni, mame brankare v nej evropskych ligach a vetsina treneru podle me chce kvuli komunikaci domaciho brankare. Kolar sice uplne jistej nebyl, ale konkurence v tymu roste, tak doufam, ze jeho vykony pujdou nahoru. Kovar mi teda jako nejaka jistota neprisel, kdyz nastoupil..

      • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 21.07.2018 16:39 |  
        10 1

        tak Kovář je hlavně strašně důležitej element v kabině... prakticky všechny srandičky, oslavy, rozeřvávačky, apod., jdou přes něj, je to výbornej tmelič party... není nasranej, když sedí na lavičce jako dvojka, ale naopak je to skvělej parťák a sparingpartner pro prvního golmana, dělá furt nějakou zábavu a stará se o pohodu v kabině, aby ta parta šlapala... tyhle hráči jsou pro mančaft strašně důležitý, a není jich ve fotbalových mužstvech moc...

        proto jsme si ho i po příchodu talentovanýho Vantruby nechali... kdyby seděl někde v koutě v šatně, a mlčky koukal do zdi, tak by asi šel... je to borec, mám rád takovýhle lidi

        • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

          iwanowicz     před 6 lety 21.07.2018 17:33 |  
          3 0

          Ja s tebou ve vsem souhlasim. Kovar dela dobrou naladu, hecuje to, je v tomhle vybornej a verim, ze u nas po skonceni kariery dostane praci, takovyhle lidi jsou v klubu nenahraditelny.. I brankar je to jiste kvalitni, jenom si moc nemyslim, ze by nekdy chytal misto Kolare. Ten ma asi neochvejnou duveru trenera. Vzdyt, kdyby Kovar nestridal v poslednim zapase na par minut za odmenu, tak ani jednou na jare nenastoupil do zapasu a docela me prekvapilo, ze si nezachytal ani v domacim poharu.. Kazdopadne je to borec a mohl by zase vypustit nejaky to "Na slovicko s Premou". :)

    • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

      bongor     před 6 lety 21.07.2018 14:33 |  
      1 1

      Jaké je to hezké,dva Kováři v městě,/i když jeden je Kolář/,dva a dva Kováři v Edenu.Vantruba to jistí,my to máme jistý
      titul zase máme v kešenu.

      • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

        bongor     před 6 lety 21.07.2018 14:37 |  
        0 1

        správně v kešeňu.Slovenský nárečový slovník (spišské nárečie)
        kešeň » vrecko

        • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

          Karel13     před 6 lety 21.07.2018 23:19 |  
          0 0

          Myslím, že ještě správněji (!) v kešeni ...

    • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

      Travinho     před 6 lety 21.07.2018 14:45 |  
      8 2

      Ježišmarja, to je zase pičovina.

      • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

        boss009     před 6 lety 21.07.2018 17:09 |  
        1 4

        To ti připomenu po kvalifikaci LM, ale v jádru se modlím, že nebudu muset.

    • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

      Snivec     před 6 lety 21.07.2018 15:46 |  
      2 2

      Jako mexican v brance, kdo to u nas ma? A co takovej japonec, to by teprve vsichni cumeli! Akorat, jak by pokrikoval na obrance "mam"?

      • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 21.07.2018 15:59 |  
        1 0

        Třeba by řval olééé

      • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

        boss009     před 6 lety 21.07.2018 17:07 |  
        2 4

        Křičel by Vamos:-) Proč ne i Japonci mají talent jmenuje se Kosuke Nakamura a je to prý konečně po dlouhé době v Japonsku pořádný brankář. Mě je v jádru jedno jestli je to Mexičan či Japonec, když nám pomůže, ale koukám že některým by to moc pod vousy nešlo, raději Čecha (ne Péťu). Takto já neuvažuji, ve světě je to běžná věc, že za klub chytá cizinec to jen tady se pořád všichni bojí, ale co budiž já jsem jen vyslovil názor nic víc. Jinak jsem měl namysli pořádného golmana, aby mě někdo zase nezačal předhazovat různé Šeligy či Romonavse.

        • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

          Travinho     před 6 lety 21.07.2018 17:10 |  
          4 3

          Ale jako proč ne. Jenže ten styl jakým jsi to tu podal byl úplně nesmyslné. Nenapadlo tě třeba ani na okamžik to, že takový Ochoa by k nám velmi pravděpodobně ani sám nechtěl?

          • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

            boss009     před 6 lety 21.07.2018 17:19 |  
            1 8

            Tak tomu já nevěřím dnes je vše o penězích a Praha je velké lákadlo. Prosím tě jaký tým je Lutych? Ona Belgie je dost přeceňovaná. Ochoa který se plácal v průměrných španělských týmech by konečně mohl hrát o LM a titul. Stačilo se jen o něj zajímat a určitě by byla šance ho získat, ale kdo nic nezkusí nic nezíská. Aby bylo jasno, já nejsem proti českým hráčům, chraň bůh, jen bych chtěl když ted máme ty možnosti trošku toho kvalitního posílení a nemá si cenu nic nalhávat v naší lize prostě taková kvalita neběhá. Nemůžeme se pořád před světem schovávat.

            • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

              Travinho     před 6 lety 21.07.2018 17:25 |  
              4 4

              Uvědomuješ si, že ve světě nás velká část lidí vnímá furt jako Východní Evropu? On by tu třeba šel, ale museli bychom ho velmi slušně přeplatit. Má to u brankáře smysl? Zrovna golman je jedná z mála pozic, kde se umíme vychovat i česko kvalitu. Nehledě na to, že Lutych je krásné město a tým bude hrát stejně jako my předkola LM, takže ani v tomto mu nenabídneme víc.

              • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

                boss009     před 6 lety 21.07.2018 17:42 |  
                2 7

                Podívej se na toaletnou tam získali velmi dobrého brankáře nevím tedy cenu, ale co jsem tak zahlédl tak je z těch komiku jediný co něco umí. I když ty mě budeš zase oponovat, že přišel z Rumunska tak se to nepočítá že jo?
                No on Kolář taky nebyl zrovna levný a zatím nic moc nepředvedl a než se rozchytá tak taky můžeme být bez pohárů. Přiznávám, o kvalitních českých brankářích takový přehled nemám vím o těch dvou komicích ze Sparty co hrají v Evropě pak mladí někde v Anglii jinak nevím. Ale zase si nemyslím, že těch talentů máme tolik, že by jsme s nimi mohli tapetovat ulice.

                • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

                  Travinho     před 6 lety 21.07.2018 18:22 |  
                  4 5

                  Čech, Vaclík, Koubek, Pavlenka.... To mi nepřijde málo. Kolik států má tolik výborných golmanů?

                  • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

                    warhammer (přítel SN)     před 6 lety 21.07.2018 18:26 |  
                    5 1

                    Hodně?

                    • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

                      Travinho     před 6 lety 21.07.2018 18:30 |  
                      3 2

                      Pokud vezmeš kluby za které chytají a kde byli v minulých sezonách jedničkami, tak ti vyjde, že jsou to všechno golmani, kteří patří mezi TOP 100 na světě. Kolik zemí tam bude mít 4 a víc golmanů? Německo, Španělsko, Itálie, Francie, Brazílie, Belgie a tím tak končím.

                        • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

                          Travinho     před 6 lety 21.07.2018 19:48 |  
                          3 3

                          Nechci se přít, ale mezi TOP 20 jsou dva golmani z Irské ligy, která je poloprofesionální. To se asi shodneme, že je nesmysl.

                          • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

                            Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 21.07.2018 23:29 |  
                            0 0

                            Je to seřazeno dle čistých kont, kdyby to bylo seřazeno dle procentuální úspěšnosti zákroků, mělo by to větší vypovídající hodnotu.
                            Už jsem to tady jednou psal, brankář s 10 čistými konty nemusí být lepší než brankář bez čistého konta. Když soupeř ani jednou nevystřelí, tak v bráně může být kdokoliv, třeba já.

                            • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

                              Travinho     před 6 lety 22.07.2018 07:10 |  
                              1 2

                              Tím pádem je ta tabulka úplně k ničemu.

            • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

              Akuls     před 6 lety 22.07.2018 10:50 |  
              1 1

              Tak Belgická liga rozhodně není přeceňovaná. Nebožtík Barra by Vám jistě vysvětlil, že týmy jako Anderlecht, Bruggy, Genk, Gent, Lutych či Antverpy jsou velmi bohaté a tím pádem i velmi kvalitní. Do Belgie přichází každý rok z Afriky mnoho talentovaných francouzsky hovořících hráčů a tak třeba náš exreprezentant Jakub Brabec, kterého ACS prodala do KRC Genk údajné za 100 mil. Kč, si tam vzhledem k obrovské konkurenci ani neškrtne. A pro informaci kádr A-týmu KAA Genk, dle stavu jejich včerejších webových stránek, tvořilo 34 hráčů, v tom 5 brankářů, 8 obránců, 9 záložníků a 12 útočníků. Jejich pořadí obrázků a jmenovek tam nemají podle abecedy, ale zřejmně podle kvality a postavení v týmu. Peter Olayinka, z kterého tady všichni učůráváme, byl mezi útočníky až na posledním 12. místě. Naproti tomu v SKS asi bude útočníkem číslo jedna.

        • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

          Vici     před 6 lety 21.07.2018 21:00 |  
          6 0

          Jestli v cz mame nejakej post dobrej tak je to brankar. Spoustu vybornejch venku jak pises a myslim ze i dost kvalitnich tady. Kolar je taky dobrej golman. Ale trochu plasan. :)) verim ale ze bude lepsi s lepsi. Tudiz post golmana obsazovat cizincem neni podle mě nutný. Ofenziva. Tam zdaleka nemame to co se rodi jinde.

          • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

            JS (přítel SN)     před 6 lety 21.07.2018 22:58 |  
            2 5

            Mít zahraničního (neEU) brankáře je nerozum i kvůli kvótám na soupisce pro evropské poháry. Ta je omezena počtem domácích a klubových odchovanců, a gólman je nejstabilnější součást sestavy. Tudíž pokud na seznam pro EL musíte zapsat zahraničního (neEU) gólmana, ubíráte si možnosti na zahraniční hráče v poli. Jako cizinci jsou nyní určitě braní Simon Deli, Peter Olayinka, Muris Mesanovic a otázka je, jak je to s Michelem, (pokud má Kamerun nějaké dohody s EU kvůli členství v European Economic Community nebo díky své francouzské minulosti)... Tudíž míst pro cizince ještě máme dost, ale pokud by do kádru přibyl např. ještě Jovović nebo další hráči ze Srbska/Černé Hory atd., začne se to pomalu plnit.

            • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

              Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 21.07.2018 23:13 |  
              0 0

              Maximální soupiska pro LM/EL je 25, z toho musí být 4 hráči odchovanci klubu (Zmrhal, Souček, Valenta (otázka zda dostane nějaký prostor ať už v lize nebo v Evropě)) - takže naše soupiska nejspíš nebude pětadvaceti členná, anebo bude pouze na oko. A osm hráčů musí být domácích hráčů. Zda je ještě nějaké omezení ohledně toho zda pochází ze země, která je součástí Evropské unie to netuším.
              Aktuálně máme 2 brankáře a 14 hráčů do pole (zahrnuji tam i Valentu) české národnosti. S tím by problém být neměl.

              • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

                JS (přítel SN)     před 6 lety 21.07.2018 23:20 |  
                2 5

                Omlouvám se, přišel jsem domů a pomíchal jsem dvě věci – neEU omezení je pro ligu (5 cizinců v jednom zápase) a 4 odchovanci kluboví a 8 domácích je pro poháry (hráči do 21 let však nemusí být registrovaní). Tam pak už nerozhoduje národnost ostatních hráčů.

                Tudíž do EL/LM jsme v pohodě, ovšem do ligy to bude tak tak, protože na soupisce jsou teď 4 cizinci mimo EU. Kdybychom měli cizího brankáře např. z Mexika, už bychom byli na hraně a pokud bychom pak přiváděli ještě např. Jovoviće, tak už by vždy jeden neEU hráč nemohl být nominovaný k utkání. Tak.

        • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

          Snivec     před 6 lety 21.07.2018 22:06 |  
          4 0

          ja bych Kolare nechal odchytat jeste sezonu a pak bych hodnotil, pripadne vymenoval. Porad si myslim, ze se muze stat oporou, kterou bychom v brankari chteli

    • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

      Heretic (přítel SN)     před 6 lety 21.07.2018 20:47 |  
      2 1

      Guillerma Ochoa? Jako vážně? José Luise Chilaverta nebo Reného HIguita bys nechtěl? Proč by sem Ochoa kdy šel? Byl by to můj sen už od minulého MS..

      • Re: Zvládne Slavia v nové sezoně lépe Trpišovského styl?

        boss009     před 6 lety 23.07.2018 09:49 |  
        1 2

        A proč by nešel máme stejnou kvalitu jako Lutych silného majitele a poháry hrajeme taky. Ale tady pořád budu číst "proč by sem chodil" a takové připokakané řeči. Uvědomte si, že prostě kvalitu máme a jsme schopni zaplatit i to lepší jen chtít a nebát se.