Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Předsezónní tisková konference 18.7.2018

Svou tiskovou konferenci před ligovým startem svolala Slavia na středu 18.7. na 13:00. Vzhledem k tomu, že jednání s egyptským reprezentantem Trézeguetem definitivně skončila, neočekávalo se žádné překvapení. Představení dresů na webu bylo spuštěno krátce před konferencí a cíle jsou ty nejvyšší každou sezónu.

Před novináře po boku tiskového mluvčího předstoupili kapitán Milan Škoda, nová posila Vladimír Coufal a trenér Jindřich Trpišovský. Řeč se točila výhradně okolo nastávající podzimní části.

Úvodní slovo

Oba hráči svorně potvrdili, že příprava byla povedená, ovšem dlouhá a už se těší na zápasy, v nichž o něco půjde. Trenér s úsměvem dodal, že schválně chtěl přijít na řadu jako třetí, aby mohl jenom říci, že všechno podstatné už bylo řečeno.

Předsezónní cíle

Vedení vyhlásilo cílem mistrovský titul a boj o ligu mistrů. Trenér poznamenal, že nemá rád vyhlašování hesel před sezónou, protože pravda není ve slovech, ale bude ležet na hřišti. Základním předpokladem je vyvarovat se fatálních bodových ztrát, jako na jaře a to hlavně v domácím prostředí.

Kádr

Se současným kádrem panuje spokojenost. Trézeguet nedopadl, tak to ve fotbale chodí. Trenéry to mrzí, měli jej hodně prověřeného, možná nejlíp ze všech hráčů, o nichž během přestupového období byla řeč. Současný kádr je kvalitní, tým se rozšířil a zvětšil se počet herních možností tak, aby nebylo nutné nasazovat hráče na nezvyklé posty. Čeká nás minimálně 29 zápasů, budou zranění, na druhou stranu oproti jaru bychom alespoň ze začátku neměli mít tolik absencí za karty, které začínají od nuly.

Jindřich Trpišovský: "Ať už se o naší lize říká cokoliv, devadesát procent zahraničních hráčů má problém zvládat intenzitu našich tréninků a je nutná jejich aklimatizace. Celkově během letního přestupového období jsme chtěli jít cestou hráčů, kteří budou lepší než ty, které tu máme. Dále jsme chtěli hráče, kteří by byli na začátku karéry a měli motivaci tu uspět a posunout se dál, nikoliv hráče, kteří by u nás chtěli dohrát kariéru. Hráčů jsme měli vyhlédnuto hodně, ale hodně jich skončilo v jiných klubech. Pouze Baluta měl opravdu eminentní zájem jít do Slavie

Odchody už žádné nebudou, pouze Petar Musa se přesune do Viktorky Žižkov. Chceme ještě kádr zkvalitnit v ofenzivní části, ale určitě to není tak, že by zítra měl někdo přijít a u nové posily stejně bude nutná aklimatizace. Do začátku sezóny jdeme s kádrem, který tu je a pokud bude nějaká možnost přivést hráče ze seznamu, který jsme měli na začátku, tak to uvítáme. Ovšem nepočítejme s tím, že přijde nový hráč a hned nám vyhraje zápas v Olomouci. Hráče nám agenti stále nabízí, ale nehodláme skákat po nabídkách na hráče, které nemáme prověřené."

Alexandru Baluta

Jindřich Trpišovský: "Je to hodně zajímavý hráč, má výborný první dotek s míčem a driblink, je univerzální, může hrát napravo, nalevo, na hrotu, ale rumunská liga není tak soubojová.  Má to, co se v česku špatně hledá, řešení situací 1 na 1 v křídelních prostorech, je obounohý a líbil se nám jeho drajv a zápal do hry v zápasech. Musí si zvyknout na práci bez míče a hru směrem dozadu."

Brankáři

Jindřich Trpišovský: Brankáři zůstanou jako trojice Kolář, Kovář, Vantruba. Ondra už ukázal své kvality, Přéma plní roli toho zkušeného a Martin je nadějný mladík, který si bude zvykat na náš herní styl a postupně se do branky dostane. Přiváděli jsme jej jako náhradu za Ondru Koláře až ten tady nebude. Na tu porci zápasů tři brankáře potřebujeme.

Zdravotní stav

Muris Mešanovič absolvoval celý program, i když byl s kondičními trenéry zvlášť. Začíná pracovat s týmem nekontaktními cvičeními, dle předpokladů by se do plného tréninku měl zapojit v září. Jeho kondice je ve velmi dobrém stavu. Deli cca 10 dní trénuje s týmem, absolvoval generálku, takže momentálně je plnohodnotným hráčem kádru a je připraven na Olomouc. Mimo tréninkový proces jsou hráči s lehkými zraněními ze zápasů, (Pokorný, Hromada, Baluta) ale žádná zranění by neměla přesáhnout 14 dní.

Bohužel dopoledne došlo ke zranění Micka van Burena na tréninku. V průběhu tiskové konference dorazila zpráva, že Mick utrpěl zlomeninu a operace jej čeká ještě dnes.

Základní sestava

O základní sestavě má trenérská štáb skoro jasno. Trenér dodal, že má raději, když hráči vědí, na čem jsou, než aby je udržoval v napětí.

Případ Bucha

Jindřich Trpišovský: "Bucha chtěl jít svou cestou. Jediné kritérium je praxe, časem se ukáže, jestli to jeho rozhodnutí bylo dobré." Hráči se k tomu nikterak nechtěli vyjadřovat.

Nadstavba

Jindřich Trpišovský: "Nadstavba je dobrá myšlenka, ovšem zápasy přibyly v prosinci a únoru, což šťastné není. Všichni víme, jaké jsou v té době terény a máme v živé paměti třeba zápas s Bohemians, kdy byla polovina hřiště namrzlá. Milan Škoda nadstavbu vítá, neboť nerad trénuje a chce překonat své střelecké maximum." (úsměv všech zúčastněných)

Diváci

Na dotaz ohledně diváků odpovídal tiskový mluvčí Michal Býček: "Permanentních vstupenek je prodáno jako v minulé sezóně, přesná čísla teprve dostaneme. Uděláme vše pro to, aby průměrná návštěvnost byla vyšší než loni. Hlavní samozřejmě budou výkony hráčů."

Video

Milan Škoda vítá hodnocení držení v pokutovém území při standardkách na MS a doufá, že podobně se budou posuzovat i zákroky u nás.

Vláďa Coufal vyslovil obavu, aby se hra nezastavovala při každé standardce. Dále poukázal na to, že ani video není všemocné, protože například dva fauly na Chorvaty ve finále MS vůbec neřešilo. Na rozdíl od ruky Perišiče. 

Poslední otázka - Nálada v týmu

Milan Škoda: "Nálada v týmu je dobrá, jádro už je dlouho pospolu a jsme připravenější, než minulý rok. To jsme s takovým množstvím zápasů ještě neměli zkušeností"

Vladimír Coufal: "Nálada i parta v kabině je fantastická, je tu zdravé konkurenční prostředí a víme, co chceme dosáhnout."

 

Komentáře (189)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

    Ados     před 6 lety 18.07.2018 15:09 |  
    13 7

    Abych se vyjádřil k tiskovce, tak dresy jsou povedené a modré stulpny jsou příjemné oživení.

    Bohužel se neztotožňuji se slovy JiT, že panuje spokojenost se současným kádrem. Určitě je plus, že jsme neoslabili, ale příchody hráčů do základu jsou pouze Coufal a Baluta, a to mi přijde sakra málo. Čekal jsem příchod minimálně 3-4 posil přímo do základu. Určitě potřebujeme někoho do zálohy a útočník by se také hodil. Čeká nás kvalifikace LM a přijde mi, jako by se ani nechtělo postoupit a jsme smíření se skupinou EL.

    Nedokážu si pomoct, ale přestupová politika mi přijde jako velký selhání pana Nezmara. No snad jsme to nepodcenili, ale to nám ukáže až čas.

    Nevíte někdo, kolik bylo loni prodáno permic?

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      Mejla29     před 6 lety 18.07.2018 15:28 |  
      0 6

      Loni bylo prodano lehce pres 10000

      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 16:09 |  
        8 0

        nn, nebylo přes 10 tisíc... loni bylo něco mezi 8 500 - 9 000...

        • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

          Mejla29     před 6 lety 18.07.2018 16:33 |  
          0 4

          Fakt? Ja zil v domeni, ze JT vloni prohlasil, ze jsme prekonali 10000prodanych permic

          • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

            bramburek (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 16:56 |  
            3 0

            nikoli... bylo to v tom týdnu před ligou vyjádření, že jsme překonali 8 tisíc permic, a pak se ještě se začátkem ligy několik stovek prodalo...

            • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

              Mejla29     před 6 lety 18.07.2018 16:58 |  
              4 0

              Aha, tak diky za info a zaroven se omlouvam za moji chybnou informaci

            • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

              Travinho     před 6 lety 19.07.2018 07:31 |  
              0 1

              Spousta permic se pak prodá ještě před jarem, takže teoreticky mohl mít pravdu.

        • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

          warhammer (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 18:12 |  
          2 0

          Za řekou mají prodáno něco přes 5 tisíc permic. Ta naše čísla jsou hodně dobrá.

          • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

            afro     před 6 lety 19.07.2018 07:28 |  
            1 0

            Osobne si myslim, ze loni byl velmi pekny pocet kusu prodanych permic do znacne miry ovlivnen, resp. pokriven diky detskym permicim za korunu.

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      Markus     před 6 lety 18.07.2018 15:48 |  
      8 2

      Naštěstí jsme se vyhrabali z problémů před pár let, kdy jsme museli nasazovat hráče zcela z formy nebo se zdravotním problémem. Jasně jsme už několikrát deklarovali, že mladé talentované hráče budeme nejprve adaptovat skrze juniorku a pak se uvidí, zda mají na Áčko, tohle vidím jako naší hlavní strategii, jak posilovat hlavní tým. Trenér to řekl dobře "Hráče nám agenti stále nabízí, ale nehodláme skákat po nabídkách na hráče, které nemáme prověřené". Tohle mi přijde hodně důležité, aby nám noví hráči byli schopní opravdu pomoci. Agenti nám v minulosti tlačili všelijaké hráče, mnozí z nich byli dobří, ale ne pro to, co jsme na hřišti hráli my, proto si musíme umět vybírat sami. Čím vyšší kvalita, tím se obávám budeme muset hráče více přeplácet, protože takto uvažuje mnoho klubů a ty klíčové požadavky na vlastnosti hráčů máme vesměs podobné. Ne nadarmo se říká nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci, to si můžeme dovolit u těch talentů, ale ne u hráčů do základu. Proto si myslím, že lehce přeplatit hráče, kterého máme dobře prověřeného je v pořádku, raději přeplatit hráče, kde se trefíme většinou jeho vlastností než koupit levnějšího hráče, který sice exceluje, ale v něčem jiném než my pak hrajeme. Nezmara tu máme půl roku a tohle je běh na dlouhou trať, buďme se skauty a obchodováním trpěliví.

  2. Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

    Dennis     před 6 lety 18.07.2018 16:10 |  
    16 3

    Jsem z letošního letního přestupového období bohužel zklamán. Coufal a Zelený ok, Vantruba do budoucna super, přivedli jsme nejdražšího hráče v naší historii, od něj toho hodně čekám. Ale zápasů bude fakt hodně a nemám pocit, že bychom kádr nějak rozšířili. Odešlo celkem dost hráčů (počítám bez Ščuka celkem 6) a přišli jen 4, z nich 2 asi zatím na lavici. Takže dvě posily do základu. Před zápasy o LM jsem čekal výraznější posílení. Takto to bude se soupeři, kteří nás v kvalifikaci čekají, nesmírně těžké. Potřebujeme rozdílové hráče jako umí být např. Stoch a čekal jsem, že přijdou alespoň tři.

    Po zranění Van Burena máme aktuálně jen dva čistokrevné útočníky Milana a Standu, to mi nepřipadá jako velký výběr. Máme slušně pokrytou defenzívu, ale dopředu bych rád, kdyby ještě dva hráči přišli, asi útočník a křídlo, nicméně si pořád myslím, že nemáme ani zástup za Hušbauera. Hrát tam může několik hráčů, ale typologicky nikoho jako je on nemáme. Osobně bych tedy s ohledem na podzimní porci zápasů přivedl hráče tři. Plus by mohl na podzim dostat šanci Auer.

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      donford     před 6 lety 18.07.2018 16:17 |  
      6 0

      Nebo aspoň dva. Fakt je, že křídla jsou u nás početně nedostatečná. Ledaže by zase šel Sýkora na křídlo, případně Bořil před Zeleného a zaučující se Auer. Baluta by to také mohl hrát, ale kdo pak k Hušbymu? Případně za něj? Buren bude moc chybět. Když někoho posuneme na křídlo, zase bude většinou chybět uprostřed. (Sýkora, Baluta) Peníze jsou, tak teď se velmi urychleně musí předvést Nezmar.

      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

        smely (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 16:29 |  
        14 0

        Kliiiid :-)))

        • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

          Jakob     před 6 lety 18.07.2018 16:53 |  
          11 0

          Ty dráždíš :-) průser už stejně máš tak to vyklop....

        • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 16:57 |  
          7 7

          Jak muzeme byt klidni, kdyz zrejme uz dva prestupy padli (Olayinka+Trezeguet). Cili drzime se dal seznamu ale defakto budeme s vyjednavanim nedaleko od zacatku. A do toho se zranil Buren = vypadlo nam kridlo a utocnik v jednom. Mesanovic se neda pocitat,to bude v zari maximalne mily bonus kdyz bude hrat. Sykora vecne marod, Hromada to same, Zmrhala trapi koleno, Skodu zada, Deli marod. Ze zdravych “TOP playeru” nam tu zustavaji Husbauer, Stoch, Ngadeu, Soucek, Tecl, Coufal a Boril. A to bychom chteli prejit pres Benfiku apod. do LM. Panik urcite ne ale neklid se prirozene vkrada..

          • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

            YuckFou     před 6 lety 18.07.2018 18:03 |  
            2 0

            Třeba těch přestupů padlo mnohem víc, ale jsem pořád v klidu a přesvědčený o tom, že do konce přestupového období minimálně ještě jeden hráč přijde. Už vzhledem k vážnosti zranění Micka Van Burena.

        • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

          Obr     před 6 lety 18.07.2018 17:00 |  
          4 0

          Nebudte nesmely a info sem

  3. Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

    Oberyn_7     před 6 lety 18.07.2018 16:56 |  
    12 4

    No musím se přiznat, že jsem zatím takový rozpačitý. Nechci nic kritizovat a rád si počkám na úvod ligy a také vlastně celý podzim, ale ten kádr se mi zdá úzký a při náročném stylu, který snad budeme preferovat budou síly ubývat velice rychle.

    Celkově je celé přestupové období podivné. Pan Nezmar behěm jara prohlásí, že měli v zimě do kádru šáhnout více. Očividně jsme po pár zápasech také opustili vysoký pressing a drobné detaily z Trpišovského hry. Máme zde pár dní do začátku ligy a já se ptám sám sebe, šáhlo vedení do toho tak jak chtělo?

    Jaro se výsledkově obhájilo, ale předvedená hra dle mého určitě ne a nyní máme skoro stejný kádr, který by měl hrát ten slibavaný ofenzivní fotbal? Už prosím ne další nakopávanou, kde naše záložníky spíše bolí za krkem jak se stále divají nad sebe. Generálka mi dává naději, ale příprava není soutěž. ;)

    Dobrá očividně nám nevyšla naše první priorita na seznamu posil. Doufám, že další minimálně dvě alternativy jsou alespoň v pozdní fázi jednání, protože jednoho a dle mého názoru 2-3 hráče prostě potřebujeme. Hodně mi je líto Micka. Mám toho kluka rád a opravdu se mi jeho styl líbi. V přípravě se mi ohromně líbil a já doufal, že to přenese do ligy a pomůže nám k vytouženým cílům. I díky tomuto smolnému zranění musíme nutně posílit, ale s klidnou hlavou. Díky neuváženému twettu z vedení všichni vědí, že měšec je plný a mi sháníme křídlo. Dle mého si zbytečně stěžujeme svojí vlastní pozici při vyjednávání. Přesně ideální čas pro lidi jako Pelta, bohužel.

    Také chci podotkout, že mám rád tradice a vrátit se k modré je dobrý nápad, ale zvyknout si na to budu muset.

    Závěrem pouze krátce. Začátek soutěže si nesmíme nechat utéct. Trenér tvrdí, že mužtvo je připravené a nálada v kabině je super, tak očekávám 3 body již v neděli.

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      PetCC     před 6 lety 18.07.2018 17:31 |  
      8 2

      Koukám, že podle toho, kolik tu máme obav, by to mohlo dopadnout dobře.

      Většinou totiž, když je velká spokojenost v komentářích, tak se to pak někde hodně zadrhne :-)

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      Nascimento     před 6 lety 18.07.2018 17:31 |  
      1 5

      Napadlo mne, zda se nebudeme pokoušet přivést Jovovice z Jablonce, když se zranil Mick. To by byla vražedná kombinace, jednat s Peltou který ví, že máme plno peněz.

      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

        amon     před 6 lety 18.07.2018 19:07 |  
        6 1

        to je ten simulant, co se pořád válel ve finále čmfs a neustále provokoval?!? Nikdy, takovýhle hráč patří do plzně nebo na letnou

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      bongor     před 6 lety 19.07.2018 16:05 |  
      0 1

      To byla opravdová amatéřina,od toho našeho strážce pokladu,bylo to zvolání,soudruhu Pelto.kde jsi,máme plné kapsy a něco tu určitě je i pro tebe!

  4. Marko Alvir

    janko (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 17:05 |  
    1 0

    Nevíte kam zmizel Marko Alvir? Na soupisce není a ani v Rakousku nebyl.

  5. Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

    Nascimento     před 6 lety 18.07.2018 17:33 |  
    1 0

    Neví někdo, jak je to s tím Krobem? Není v Číně, tak jsem čekal, že bude zrovna on na tiskovce za vedení. A nebyl..

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      Arutha     před 6 lety 18.07.2018 17:39 |  
      13 0

      Zabarikádoval se v kanceláři a odmítá ji opustit, takzvaně na Kisela...

  6. Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 17:56 |  
    12 3

    v kontextu toho, že Olayinku a Trezegueta pravděpodobně neuděláme, o Arzaniho se přetahují nejbohatší kluby Evropy, a dle vyjádření nic není rozjednáno, že by to spělo ke zdárnému konci, a toho že žádný neprověřený hráče dělat nebudem (což mimo jiné schvaluju), začínám být lehce nervozní, že taky nemusí dorazit nikdo...

    Mick van Buren nejspíš na celej podzim mimo, a při tom fyzicky náročným fotbalu, kterej chceme praktikovat, nedej bože přijdou nějaký další zranění, karty a výpadky formy... a po tom zranění Micka potřebujem ne jednoho, ale spíš dva hráče do ofenzivy, jinak může nastat během podzimu opravdu velkej problém...

    když se člověk koukne na tu náročnou porci zápasů, co nás na podzim čeká, a počet hráčů do ofenzivy, jak v záloze, tak v útoku... tak se domnívám, že ukončení smlouvy Dannyho, kterou měl ještě na rok, bylo předčasný a unáhlený, a že takhle kvalitní, zkušenej a šikovnej player by nám na podzim v dosti zápasech ještě pomohl a měl týmu co dát

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      Fulham     před 6 lety 18.07.2018 18:03 |  
      5 7

      byl bych v klidu...furt tam jsou ty tři mladý, teď budu asi sežranej - křídlo nad bekem může hrát i Michal Frydrych, útočníky (klasický jak to vidí JiTr ) jsme měli stejně jen dva - tam možná ten Kuchtič no...ale hlavně - on někdo přijde. A myslím, že nebude nutný aby si zvykal na fotbal..:-) indicií je dost.

      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

        SKSVenca     před 6 lety 18.07.2018 18:04 |  
        1 1

        Pomočný prosím ne...

        • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

          Fulham     před 6 lety 18.07.2018 18:05 |  
          2 0

          tak na noc tolik nepij...

          • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

            SKSVenca     před 6 lety 18.07.2018 18:06 |  
            0 0

            :-) :D

            • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

              Fulham     před 6 lety 18.07.2018 18:15 |  
              0 0

              co tam mělo být ? :-)

              • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                SKSVenca     před 6 lety 18.07.2018 18:16 |  
                2 0

                Potočný. Jen jsem chtěl být trošku vtipný :( :D :D

                • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                  Fulham     před 6 lety 18.07.2018 18:27 |  
                  0 0

                  aha :-) já sázel na ponocnýho..:-)

                  • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                    Pava1     před 6 lety 19.07.2018 12:27 |  
                    1 0

                    Toho né! To je talent pro Plzeň.Limba,Kolář,Čermák, to je jeho krevní skupina.

                    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                      bongor     před 6 lety 19.07.2018 16:09 |  
                      0 0

                      pomočený je rodilej sralťan,ať se tady ani neukazuje.

      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 18:44 |  
        8 0

        Kuchta je ve Slovácku, teď hrál v generálce celých 90 minut na hrotu... tak snad tam bude nastupovat pravidelně

        Míša Frydrych na křídle? :)

  7. Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

    jose01     před 6 lety 18.07.2018 18:50 |  
    6 0

    Zdravím,
    byla sezona, kdy jsme dovedli rozdílovýho hráče v průběhu podzimu, první zápas prohráli, shodou okolností v OL, a kdo pamatuje ví, jak ta sezona dopadla.... takže kdyby se historie opakovala budu spokojenej.
    Jinak k různým twitterovým vyjádřením našeho vedení si myslím, že by si to mohli odpustit, nějak mi tam chybí pokora, některý věci se na veřejnost dostávat nemusí.

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      Edenjejenjeden     před 6 lety 18.07.2018 19:42 |  
      12 0

      Sezona 95/96 Poborský,první zápas prohra v Olomouci 2:1,Poborský tehdy přišel ze Zizkova,a ve druhém kole už tuším hrál,pamatuju si to dobře?Jinak všechny tituly byly krásný,ale tenhle pro mě zůstává nej,skoro po padesáti letech,a když jsem viděl to dojetí u táty a dědy,to se nedá zapomenout,hlavně pro ně to musela být tehdy obrovská satisfakce po těch šedivých letech.

      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

        jose01     před 6 lety 18.07.2018 20:03 |  
        2 0

        řekl bych že jo, dokonce myslím v tom druhým kole měl asistenci z rohu, ale za to ruku do ohně nedám, jinak v té OL nás celkem vychytal Vaniak, i když co tenkrát nedal Kryštofík se taky hned tak nevidí(jedinej gól tam dával Vágner po rohu rukou). Jinak co si pamatuju komentáře fanoušků Sigmy. tak s touto hrou nemůžeme uhrát titul ani omylem a stalo se právě před Sigmou

        • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

          PetCC     před 6 lety 19.07.2018 09:43 |  
          0 0

          To si pamatuju, jak tam hlasatel na stadionu oznámil divákům, že gól Vágnera byl rukou.
          Opravdu hezky uklidnil emoce :-)

      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

        donford     před 6 lety 18.07.2018 20:37 |  
        5 0

        Hele, stál jsem tenkrát na starejch betonovejch schodech v hledišti v Edenu, díval se na pár ubohejch rachejtlí, kterými se snažili slávističtí bafíci to nějak oslavit a vyšperkovat a brečel jsem, jak se říká, jak stará kurva. Vždyť jsme na to čekali fakt téměř 50 let. Pro mě, protože jsem to zažil poprvé, to bylo víc než pak 2 tituly s Jarolímem. No a ještě ten Ajax na Strahově. To bylo dílo.

        • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

          PetCC     před 6 lety 19.07.2018 09:48 |  
          1 0

          Tak pro mě to zas tak dlouhý čekání nebylo, já začal brát fandění Slavii vážně 5-6 let předtím.
          To bylo spíš trápení naše výsledky v pohárech předtím. Kdy jsme na to měli, ale vypadli s OFI Kréta, Stockholmem nebo Hearts. Nedávno jsem narazil na sesřih na YouTube, tenkrát jsem to vytrpěl u rádia.

          • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                před 6 lety 19.07.2018 10:35 |  
            0 1

            To jak jsme nemohli dlouho přejít přes první kolo poháru, mám taky v živé paměti. Pamatuji zápas s Hearts, kde jsme mohli dá asi 10 gólů, mimo jiné se tam několikrát míč válel na brankové čáře a podle rozhodčího jí nepřešel, a přesto to bylo tuším jen 1:0 a v odvetě jsme vypadli. Zlomit uhle kletbu nám dalo spoustu úsilí, stejně jako tu titulovou.

            • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

              jose01     před 6 lety 19.07.2018 19:30 |  
              0 0

              No to Kuka spálil neskutečný věci, dal i tyčku, skoti se nedostali za půlku, odvetu jsem poslouchal v rádiu s tím, že nemůžeme vypadnout a 10min před koncem tuším Jánoš? dostal gól z přímáku na 4:2 a bylo po postupu, Dodnes nechápu jak jsme tam mohli dostat 4 góly a s nima vypadnou, když u nás vypadali, že snad ani fotbal nikdy nehráli

  8. Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

    TSeguinTS     před 6 lety 18.07.2018 18:54 |  
    18 3

    Pozitivem našeho rozpadajícího se kádru může být, že šanci dostanou Auer, Musa a Valenta. Doufám, že to kluci vezmou za správný konec a prosadí se již letos, není na co čekat.

    Snad pak nebudeme poslouchat Trpiše, že mu vypadli hráči a někdo hraje na jiné pozici než je zvyklý a Nezmara, že jsme měli přivést hráčů více a sáhnout do týmu, abychom mohli hrát stylem který chceme. Nechci šířit paniku, ale možná jo :-))

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      Fačín     před 6 lety 18.07.2018 19:14 |  
      3 2

      Tak jak je to s tím Musou? Na tiskovce zaznělo, že jde na Žižkov, ale teď bychom to asi logicky měli stopnout, protože ho nejspíš budeme potřebovat.

      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

        Fačín     před 6 lety 18.07.2018 19:21 |  
        6 2

        Aha tak už to vidím:

        "@slaviaofficial - Vzhledem ke zranění Micka van Burena v kádru zůstává útočník Petar Musa a jeho odchod na Žižkov se zatím odkládá."

        Správné logické rozhodnutí.

  9. Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

    JS (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 19:54 |  
    25 17

    Jako mám pocit, že tohle přestupový období se zatím naše vedení za přestupy zodpovědné chová jako banda amatérů. Není to tak dávno, co jsme z úst JiT slyšeli, že musel po příchodu do Slavie upravit svou zamýšlenou taktiku a ustoupit od onoho záměru „totálního fotbalu“. Posléze jsme četli od Nezmara, že byla chyba v zimě nesáhnout do kádru „daleko více“.

    Nyní měli mraky času najít a podepsat vhodné hráče tak, aby přišli do přípravy, abychom pak nemuseli poslouchat, že: „Pokud někdo přijde, stejně nebude použitelný hned, protože bude potřebovat týdny na aklimatizaci.“

    Místo toho jsme se zaměřili na jednoho nebo dva finančně extrémně náročné hráče, kteří bohužel nevyšli a nemáme za ně žádné adekvátní náhrady. Pustili jsme 3 střední záložníky, (z toho jednoho světové třídy), takže jdeme do sezony s duem Souček – Hušbauer a se zraněným Hromadou a budeme to lepit Sýkorou, který hraje o post výše, nebo Kúdelou.

    Ve světle toho, že máme v zádech ještě silnější finanční instituci, než předtím, a že jsme očividně byli schopni nabídnout za jednoho hráče přes 100 mil CZK plus platy a bonusy, mi to přijde jako naprosto nedostatečné. Nechci teď poslouchat výmluvy, že jsme měli posílit více, dříve nebo rozumněji. Na to všechno měl Nezmarův sportovní úsek mraky času.

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      Jakob     před 6 lety 18.07.2018 20:04 |  
      6 11

      Tak jestli to třeba nemohla ovlivnit doba ( byť krátká) vakua když končilo cefc a začínal citic. Nikdo pravděpodobně nějakou dobu nevěděl jak to bude . A za vlády cefc myslím nebyly v plánu investice do nákupu přes 100 mega za jednotlivce. Takže ona to taková fůra času nebude , když se situace několikrát měnila. A jak sám trpis říká, je s jádrem spokojený. Tak o co ti jde? Ty jsi fakt hrozný jelito!!!

      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

        Hektor     před 6 lety 18.07.2018 20:07 |  
        3 2

        Ne, že bych se chtěl JS nějak zastávat, ale co bys tak asi čekal, že Trpiš řekne.

      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

        VanDel     před 6 lety 18.07.2018 20:11 |  
        9 2

        Opravdu si myslíš že je Trpišovský s kádrem spokojený ??

        Na jakém postu cítíte, že vás tlačí bota?

        „Hodně uvažujeme o křídelním hráči, potřebovali bychom jednoho stranového hráče, protože v případě, že by nám někdo z trojice, kterou máme, vypadl, tak bychom se dostali do stejné situace jako na jaře. Zápasů nás čeká hodně, s kádrem jsme spokojeni tak, jak vypadá, ale rádi bychom ho rozšířili o jednoho ofenzivního hráče. Ideálně aby jako v případě Baluty mohl hrát na více postech, ale chceme, aby jeho nejsilnější post byla křídelní pozice, kde je v tuhle chvíli Miňo Stoch, Jarda Zmrhal a Mick van Buren, který je ale po zranění.“

        ..........a to v té době byl ještě MvB v pořádku, takže teď je to v ofenzivě tuplem v prdeli !

        • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

          Jakob     před 6 lety 18.07.2018 20:54 |  
          6 3

          Ale zároveň k tomu říkal že jinak jsou s kádrem hodně spokojení... A to by myslím hektore neříkal takhle kdyby jo to sralo. A jediné místo kde nás dle něj tlačí bota je křídlo, a po zranění MVB jsou to dvě křídla.... A JS to tady podává jako tragédii , že se div nevyměnila půlka týmu... Asi si to kritiku zaslouží podle výsledků ne? A jak už dnes fulham zmínil, stačí se podívat jak někdo jásal nad van kesselem... A ještě není konec přestupního termínu... To je jako když hodnotím pečenou kachnu než ji strkám do trouby a ještě není ani osolená...

          • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

            VanDel     před 6 lety 18.07.2018 21:07 |  
            4 4

            Hodně uvažujeme o křídelním hráči..........potřebovali bychom jednoho stranového hráče..........rádi bychom kádr rozšířili o jednoho ofenzivního hráče..........tohle ti opravdu nepřijde jako jasný požadavek na posílení týmu ?? Kádr považuje za dostatečný v defenzivě a záloze, ale v ofenzivě prostě ne a jasně to dává najevo. A JS má naprostou pravdu v tom, že letošní přestupní období je prostě špatné, to je neoddiskutovatelný fakt ! Máme finanční možnosti jako nikdy v minulosti, ale nikde to není vidět. Sezona začíná za dva dny a my jsme doteď nebyli schopni posílít tam, kde nás bota tlačila prakticky celou minulou sezonu nejvíc-v ofenzivě ! A to že ještě není konec přestupního termínu není žádná omluva. Sezona začíná a nejvíc potřebné posily nikde.

            • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

              houston (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 21:53 |  
              7 2

              Myslím, že na tomto přešlapávání na místě je jasně vidět, že pošilháváme celkem dost vysoko, ale nejsme na prvním místě mezi zájemci. Naše :liga zkrátka láká málokoho. A my ani nehrajeme ChL, abychom to přebili alespoň klubovou úrovní. Ale snad budeme ještě překvapeni...

              • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                VanDel     před 6 lety 19.07.2018 08:52 |  
                1 2

                Hmm, a tahle výmluva nás pak má utěšovat v předkole LM, následně ve skupině EL a v ligových zápasech až budeme na kraj zálohy cpát Bořila a v útoku budeme umírat na neproměňování šancí ? Už vidim, jak zcela určitě tohle zdůvodnění všechny fanoušky bude hřát na srdci a oni hnedka zapomenou na ofenzivní bidu na hřišti.....

                • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                  houston (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 09:54 |  
                  0 0

                  Nejsem sportovní manager, abych o nabídkách a odpovědích věděl víc. Proto čekám a čučím na současný kádr.

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      Hanzwalter     před 6 lety 18.07.2018 20:49 |  
      6 6

      No moc casto s tebou nesouhlasim, protoze toho negativismu a takoveho skarohlidstvi do toho davas nekdy zbytecne moc.... ale pod tohle bych se podepsal!

  10. Tiskovka velký špatný

    postovni (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 20:18 |  
    4 10

    Pan Kjob je furt zmizelej jak mlíkař. Quelhar už na twitteru sejčkuje o sporech ve vedení. Nová posila žádná. A nejhorší na závěr - Mickova zlomená haxna. Vedení, čekáme! :-)
    Ještě, že už to o víkendu vypukne a můžem se soustředit na fočus místo bláhovýho snění o Trezequetech.

    • Re: Tiskovka velký špatný

      Fulham     před 6 lety 18.07.2018 21:12 |  
      4 1

      Dulhar asi zapomněl, že ledvinky se muší jíst teplé....

  11. Auer

    Kenny     před 6 lety 18.07.2018 20:37 |  
    2 0

    Jaká je situace okolo Auera? Na soupisce jsou Alvir, Valenta, Musa, ale Auer ne.

    • Re: Auer

      mengy11     před 6 lety 18.07.2018 20:56 |  
      0 0

      v iS FAČRu jsem ho nenašel v databázi našich hráčů :(

      • Re: Auer

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 21:06 |  
        5 0

        chlapi, mám takovej dojem, že se u něj musí počkat až dovrší 18ti let... což bude za nějakých 14 dní, konkrétně 5. srpna

          • Re: Auer

            bramburek (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 00:57 |  
            2 1

            A proč se ptáš mě? Já jsem si to nevymyslel...
            psalo se o tom už v zimní pauze, že na jaře u nás ještě nemůže bejt, tak že zatím přijel v lednu do Prahy jen na týden, a bude u nás ofiko bejt až od léta, až mu bude 18... to samý se řešilo u i jinýho hráče juniorky, myslím že to byl Muradov... taky musel půl roku počkat, než tu bude moct bejt na stálo, až mu bude osmnáct...

            je to kvůli nějakým předpisům a pravidlům... zavolej Plíškovi, a vysvětlí ti to podrobněji, nebo jestli někdo odsud o tom ví víc...

  12. Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

    Hanzwalter     před 6 lety 18.07.2018 20:45 |  
    5 1

    Popravde me trapi zraneni MvB, protoze krom Tecla nemame rvaveho buldoka dopredu.... dal se bojim zraneni Husbyho ci Stocha.... pak nemame stred a ani kridlo... treba jeste nekdo prijde.

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      sicilianbrno     před 6 lety 18.07.2018 22:45 |  
      4 0

      ..já zas věřím, že Hušbauer a Stoch se celou sezonu nezraní, tím pádem máme křídlo i střed...

      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

        Romino     před 6 lety 19.07.2018 08:16 |  
        2 1

        Máme kvalitní střed pro evropskou úroveň ? Opravdu, snad máte pravdu, já si to nemyslím.

  13. Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

    Kzlo     před 6 lety 18.07.2018 22:13 |  
    9 1

    Když vidím stav našeho útoku v podstatě jen Škoda,Tecl a Musa tak sem zvědav kdy se objeví GvK v áčku

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      JS (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 22:33 |  
      1 11

      Proboha...

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      sicilianbrno     před 6 lety 18.07.2018 22:43 |  
      3 1

      ...sice by to posílit chtělo, ale při hře na jednoho utočníka nám duo Škoda, Tecl zatím stačí. Napsal si to ve správném pořadí, prvni Milan. Sice až nastoupí náš kapitán v základu (a k němu třeba Zmrhal), tak JS trefí infarkt, ale to mě nějak netrápí. Hrát mají ti nejlepší a Škoda je pořád náš nejlepší utočník.,,,

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      Mimoň     před 6 lety 18.07.2018 22:56 |  
      3 0

      Ja věřím v návrat Murise. Za to jak tvrdě maká a dost si i vytrpěl, aby se vrátil na hřiště, si šanci zaslouží.

  14. Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

    Mimoň     před 6 lety 18.07.2018 22:53 |  
    11 1

    Klub šlape,parta je dobrá, trenér ví co mluví... nějaká proverena posila by údajně měla ještě přijít...za mě co víc si přát... Po tom horrible květnu kdy šlo o kejhák je to jako ve snu. Vážím si toho!

  15. Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

    Harvey     před 6 lety 18.07.2018 23:15 |  
    4 2

    Panuje u mě oproti většině velká spokojenost s kádrem. Správně dorazili 4 hráči, kteří přerostli svůj současný klub a byli tahouny. Větší zásah do kádru už může být na Milana, tedy na škodu :)
    Nemáme sice záskok za Hušbauera, pouze dva zdravé útočníky a tři zdravá křídla. Všichni tito hráči (s vyjímkou Sýkory) však nejsou náchylní na zranění. A čekají za nimi hráči na šanci (Musa, Kuchta, Auer, Valenta, Baluta a další).

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 23:27 |  
      0 0

      Kuchta hostuje na Slovácku.

      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

        Harvey     před 6 lety 19.07.2018 00:19 |  
        0 2

        Radku urcite ho muzeme stahnout zpet. Ta moznost se tam dava u vsech hostovani, kde plat hradí mateřský klub. Už jen pro případ, že by nedostával šance.

        • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 09:44 |  
          0 0

          Ano, může to tam být, ale jelikož se to zatím nikdy nestalo, že by si Slavia stáhla hráče, tak pak je otázkou, zda to nedávají jen u dvouletých hostování jako je teď Chaluš v Mladé Boleslavi, kde ta možnost byla, ale pouze v letním přestupovém období(tedy teď, což jsme nevyužili).

          • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

            bramburek (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 11:00 |  
            3 0

            Nikdy nestalo? A co Standa Tecl, kterej měl bejt v Jablonci až do konce sezony, ale po zranění Mešana jsme si ho stáhli předčasně už v zimě?

            • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

              Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 11:37 |  
              0 0

              Máš pravdu.

  16. Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 07:07 |  
    22 2

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Na rozdíl od jiných trenérů jsem našemu trenérovi rozuměl. Chceme hrát o titul, víme o svých slabinách a představu o základu má. Rozumím tomu, že očekávání fandů je veliké a asi i proto jsou někteří nespokojeni a někteří doslova pesimističtí.
    Příprava byla v klidu a vcelku splnila svou úlohu. Pokud to říká trenér, tak asi ví, o čem mluví. Nikdo z nás neměl možnost být každodenně s týmem a kritizovat jen proto, aby se udržela tvář opozice ve smyslu "já to říkal"? To nejsou argumenty, ale pouze spekulace. A těch spekulací a všelijakých pochybností i směrem k JT zaznělo dost a některé bylo přímo hnusné. Výsledkem je, že máme kádr připravený, ustáli jsme celou hnusnou "kampáň" a máme kasu plnou. Ale JT je pořád pro některé jen "luftjarda" a dělá to "furt" špatně.
    Přivedli jsme 4 hráče. Chtěli jsme víc, ale nedopadlo to. To se stává a ještě to není definitivní, že už nikdo nepřijde. Pokud mám informace, tak se pořád ještě o jednom přestupu jedná. Držím JT palce.
    Lidsky mě mrzí zranění MvB a přeji mu, aby se uzdravil co nejdříve. Určitě však máme s kým hrát a jak jsem to cítil i z vyjádření Milana a Vladimíra, jsou připravený a vědí o co jde.
    V Olomouci to bude zápas jako řemen a proto panuje taková ta správná nervozita před zápasem a snaha vyhrát. Soupeř bude dobrý a bude chtít hrát fotbal. Věřme našim kluků a i těm, co stojí ve vedení a i trenérovi. Není to žádná banda amatérů a je znát, že chtějí mít stabilizovaný kádr. Fotbalistů ke koupi je hodně, ale než koupit nějakou "měkotu", to si radši počkáme. Vyplatí se nám to.
    Ta chemie, která se v mančaftu míchá během celé přípravy a to nejen na hřišti, ta může být právě takovým nepovedeným nákupem úplně rozbita.
    Máme s přítelem Donfordem v neděli rande na jeho chalupě, bábovka bude taky a kdyby byl i nějaký bodíček, bylo by to dobře.
    Moc bych si přál, abychom už konečně všichni zkusili táhnou za jeden provaz a společně s klukama na hřišti všem ukázat, co je to červenobílá síla.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      Dennis     před 6 lety 19.07.2018 08:53 |  
      8 3

      Sokrate, těšíme se asi všichni, ale čeká nás podzim a asi rekordním počtem zápasů (29) a na jaře jsme měli občas problémy to postavit. Hráči museli někdy hrát na postech, které jim nejsou vlastní. Odešlo celkem šest hráčů (Sobol, Danny, Necid, Mingazov, Flo, Bucha) z jarního kádru a přišli čtyři hráči, z nichž jeden je třetí gólman, takže vlastně tři. Chápu, že máme v týmu spoustu univerzálů, ale ten kádr prostě není dost široký. Jestli přijdou zranění a karty ( a ono to k fotbalu patří, takže přijdou), tak nevím, jak to budeme dávat dohromady. To tě neznervózňuje?

      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

        Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 10:10 |  
        11 0

        Zdravím příteli Dennisi.
        Já jsem nervózní před každým zápasem :-)).
        Na jaře MvB zraněn, Mingazov mimo, na Buchovi to určitě nestálo a Necid byl v posledních 6 zápasech na jaře úplně zbytečný. Se Sobolem jsme se tu vztekali všichni. Snad jedině bych ocenil hru Dannyho, ale nastupoval taky až v konečných sekvencích zápasů. Potřebujeme jednoho útočníka (a na tom se pracuje). A jestli ho nemáme teď hned, tak vím, že ho seženeme. Máme hráče, kteří mají schopnost to dopředu dostoupit a zadek nám celkem sedí včetně alternací. Pokud půjde léčení Murise tak dobře, jak to zatím pokračuje, očekávám ho na trávníku koncem října :-). A jednáme o přestupu do Slávie s dalším hráčem a jak jsem napsal výše, držím JT palce. A protože to s Hassanem nevyšlo, tak nechci nic zakřiknout.
        Tak asi tak.
        S úctou
        Sokrates55

        • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

          Dennis     před 6 lety 19.07.2018 17:29 |  
          1 2

          No tak mi tedy prosím napiš, když máme tolik alternací, co uděláme např. při tomto vývoji. Předkolo LM se kvapem blíží, nastoupíme do něj v rozestavení obvyklém závěru minulé sezony. Tj. pětičlenná záloha se Sýkorou na podhrotu ve složení zleva Zmrhal, Hušbauer, Sýkora, Souček, Stoch. Po půli budeme prohrávat 0:1, Zmrhal nebude mít zrovna svůj den a trenér se rozhodne, že by bylo potřeba oživit levý kraj. Koho tam místo Zmrhala pošle? Hromada, Baluta a MVB jsou aktuálně zranění. Totéž lze v tomto rozestavení aplikovat na Hušbauera, Sýkoru nebo Stocha. Koho tam dáme místo nich?
          Nebo jiná situace, Škoda si na předzápasovém tréninku hne se zády (to známe z minulé sezony), do utkání nastoupíme s Teclem. Budeme prohrávat a trenér bude chtít oživit útok. Koho tam dá? Musu, který za nás neodehrál jediný ligový zápas? Vážně? Takhle tedy chceme hrát o LM nebo titul? Sorry, ale ten kádr máme strašně úzký, hlavně v ofenzívě. Posílit je naprosto nezbytné. Uvítám konkrétní odpovědi, protože jinak tady jen mlátíme prázdnou slámu...

          • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

            houston (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 18:54 |  
            2 0

            Dennis, ale tady nejde dělat nic jinýho, než znovu mlátit slámu stokrát vymlácenou. On ti totiž nikdo na takovýhle konkrėtní dotazy nikdo zodpovědný neodpoví. Odpovědi ti můžou poskytnout až situace, pokud takový v zápasech nastanou. Pořád věřím, že někdo víc než solidní přijde.

            • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

              Dennis     před 6 lety 19.07.2018 19:12 |  
              1 2

              No ale mně jde jen o to, že prostě ten kádr není dostatečně široký a musíme někoho přivést. Snad jsme už i přivedli... :-) Vadí mi, že někteří si toto nepřipouští a jsou s kádrem spokojeni. Proto by mě zajímalo, jak by za této situace chtěli reagovat na negativní vývoj zápasu. Fakt nemáme dost kvalitních hráčů na tak náročný podzim jako nás čeká. Do ofenzívy ne.

              • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                houston (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 19:36 |  
                2 2

                Já si myslím úplně to samé. Ofenzíva je nedostatečná, až mizerná s ohledem na kvantum zápasů, který nás čekají. A mám obavu, že ani ten jeden, který asi ještě přijde, nás nevytrhne.

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      LadaJel     před 6 lety 19.07.2018 11:11 |  
      8 0

      Hezký den Sokrate,
      více takových příspěvků psaných s nadhledem, optimismem a nadějí, jako píšeš ty. I já bych vše podepsal - zejména to, kde spousty těch anonymních pisálků tady, jen pochybuje, nadává a je chytrých až na půdu s tím, co všechno vedení dělá špatně. Je to někdy až neuvěřitelné a úsměvné, kolik tady je trenérů a sportovních ředitelů... Za mě je kádr silný, velmi mě mrzí zranění MvB a věřím, že ještě nějakou posilu do ofenzivy přivedeme. Kdy a koho, to nechávám kompetentním, avšak věřím, že posílíme zcela cíleně a kvalitně, i když třeba až v průběhu podzimu.
      PS: Můžeš prozradit ty (pokud to víš), jestli tou posilou o které píšeš, je nějaké propírané jméno z dřívějška nebo někdo úplně jiný?:-)

      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

        Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 13:27 |  
        5 0

        Také přeji pěkný den.
        Vím, že se jedná o posílení do útoku. To je vše. Pro mě to je dostačující informace. Já ani víc snad vědět nechci. Když nevyšel Trézequet, tak mě to dost mrzelo a tak se toho chci teď vyvarovat a věřím, že mi rozumíš.
        S úctou
        Sokrates55

        • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

          LadaJel     před 6 lety 19.07.2018 13:46 |  
          0 0

          Rozumím a chápu..:-) Děkuji za odpověď.
          Hezký den.

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      bongor     před 6 lety 19.07.2018 16:23 |  
      0 0

      Ahoj Soki,tak si dejte bábovku i na mě,jsem s Vámi na jedné lodi.

      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

        donford     před 6 lety 19.07.2018 21:05 |  
        1 0

        Bongi, slibuji, že na tebe se Sokratesem vzpomeneme. Co říkáš tomu Olayinkovi? Velmi rychlý, vysoký, dynamický možná o něco méně než Trezéguet, ten je tank, ale dle mého optimistického, velká posila. Snad se to uskuteční. Možná, že jsme si mohli dovolit i o něco víc přihodit.A je to mladej kluk!!

  17. Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

    A.Lima     před 6 lety 19.07.2018 07:31 |  
    2 0

    Tak už jen dobrý start ! Veřím,že ze Syrečkárny přivezeme 3 bodíky :)

  18. ad posily

    fleder     před 6 lety 19.07.2018 10:32 |  
    7 2

    Myslím, že velká část lidí nebere, co se posil týče, ještě v potaz jednu věc.
    V době, kdy velice často probíhají první jednání o nových hráčích, jsme my - jako klub - museli řešit, kdo nás bude vlastnit, jestli se klub nebude prodávat, jestli a jak budeme dále fungovat při těch obřích problémech CEFC a jak Slavia vůbec bude fungovat dál.
    A vedení logicky řešilo tyto otázky - podle mne je s tím spojena i nynější cesta Tvrdíka do Číny - a na aktivní a intenzivní hledání posil v tu první dobu nejspíš nezbyl čas a síla...a doháníme to nyní a později.
    Osobně bych si také představoval doplnění 1-2 rozdílovými hráči /i vzhledem ke zranění MVB/ na určitých postech, ale ti také nerostou na stromech a umím si představit, že jednání jsou složitá, náročná a trvají delší dobu. Také, pokud chceme dražší a kvalitní hráče z ciziny, soupeříme u takových hráčů s kluby jiného kalibru, než je plíseň a rudá bída při boji o hráče z naší ligy...a přece jen nemáme až takový zvuk...
    Věřím, že do konce přestupního období ještě někdo přijde, i když třeba nebude hned od prvního zápasu takovou posilou /rozkoukání se, aklimatizace, zapadnutí do herního stylu atd...viz Miňo Stoch a to je Slovák, takže u něj odpadala komunikační bariera/

    • Re: ad posily

      kjandourek (admin)     před 6 lety 19.07.2018 11:01 |  
      20 3

      Naprosto souhlasím a připojím pár dalších postřehů:

      Určitě jsme mohli kádr více rozšířit... Mohli jsme vzít prachy, co máme připravené na Trézegueta a koupit za ně Trávníka, Jovoviče, Holzera, Plška, či Ekpaie... nejlépe všechny dohromady... Dovedu si představit, co by se v té chvíli začalo dít a jaká kampaň s heslem "průměr nestačí" by se snesla na hlavu našeho vedení

      Tak jsme tedy zvolili posily o "štok vejš" ... zacílili jsme na zahraniční hráče, reprezentanty svých zemí do 24 let. Víceméně nejžádanější zboží ve světě... a v síti nám uvízla jediná ryba... Nikoliv tedy shodou okolností ze země, která nehrála na MS a tudíž neměla možnost se předvést světu a licitovat o přestupu do ještě větší a lepší destinace, než je ten náš rybníček...

      A zase je všechno špatně....

      přitom kdybychom přivedli posily uvedené v prvním odstavci, zase bychom se dozvěděli, že vůbec nedostanou šanci naši mladí... Oni přece nepřišli jenom tři hráči do pole: je tu Auer, z Teplic do juniorky přišel Šilhan (a hned dal gól Viktorce - vím, vím, měl původně jenom podávat balóny), nadějně se ukazuje Valenta....
      Teď, když se nepovedlo kádr rozšířit zahraničními hráči, tak máme šanci je trochu obouchat v lize...

      Pomalu bychom se měli blížit k situaci, kdy dokážeme kádr doplnit z vlastních zdrojů, klidně i kluky okolo šestnácti let, aby nám z nich rostl nějaký ten Mbappé... a jako posilu zvenčí brát opravdu rozdílové hráče, nejenom někoho na "rozšíření kádru, když přijdou zranění a karty"...

      • Re: ad posily

        Fulham     před 6 lety 19.07.2018 11:18 |  
        5 2

        Kde jsou podpisové archy ?

      • Re: ad posily

        Fačín     před 6 lety 19.07.2018 11:32 |  
        4 7

        Bohužel, i přes toto je tu jeden nepopiratelný fakt. Olayinku jsme nepřivedli, protože jsme váhali, jestli se nakonec neuvolní ten Trezeguet. Gent to naštvalo a stopli to. Jenže pak nevyšel ani ten Trezeguet. Zítra začíná liga a my nemáme ani jednoho. To je prostě chyba.

        Doufám, že máme ještě třetí jméno v rukávu a momentálně se horečně pracuje na tom, přivést dotyčného co nejdřív. Každopádně soustředění už určitě nestihne, začátek ligy taky ne. Než se rozkouká a dožene Trpišovského kondiční manko, můžou být předkola LM už taky v háji.

        Jinak jsem rád, že cílíme na hráče podobných kvalit a doufám, že se nám jich podaří do budoucna přivést co nejvíc. Jsem velkým zastáncem hesla "průměr nestačí". Ale toto léto jsme to zatím nezvládli úplně optimálně. Což se dalo tak trochu očekávat, pan Nezmar je v těchto "větších" jednáních úplným nováčkem.

        • Re: ad posily

          kjandourek (admin)     před 6 lety 19.07.2018 11:51 |  
          9 0

          Já bych řekl, že jsme vsadili na "holuby na střeše", protože "vrabce v hrsti" nikdo z nás nechtěl... a u těch holubů holt hrozí, že mohou uletět....

          Stane se nám to asi ještě mockrát... stává se to i lepším klubům...

          Nováčkem v těchto větších jednáních není jenom Nezmar ale komplet celá Slavia... troufnu si říci i komplet celá liga :-)

          Asi bychom byli všichni spokojeni, kdyby se nám v sestavě vedle sebe najednou seřadili Olayinka, Trezeguet, Gudmundsson, Arzani a Baluta... Holt všechno se nepovede... :-)

        • Re: ad posily

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 12:02 |  
          5 0

          Vypoustis ze sveho uvahy jednu dulezitou vec,ktera byla prave zminena v tom prispevku na ktery reagujes: v dobe,kdy jsme uz mohli zacit jednat,jsme nejednali protoze jsme byli paralizovani situaci kolem CEFC.. kdyby tak nebylo,mohli jsme uz s predstihem jednat,vytridit ten seznam o hrace,ktery k nam treba ani nechteji a soustredit se na ostatni. Tim bychom dosahli toho,ze by tu uz treba nejaky hrac byl - Gent by treba nestopl Olayinku protoze by bylo jeste pred pripravou atp..

          • Re: ad posily

            Fačín     před 6 lety 19.07.2018 13:12 |  
            1 3

            To je samozřejmě možné, že jsme byli nějak paralyzováni nejasnou situací ohledně vlastníka. Ale strategii a koncepci máme jako klub doufám jasně danou, hráče sledujeme dlouhodobě. I třeba v různých cenových relacích.

            Každopádně pro mne je podstatný ten výstup, jaký z toho zatím máme - nemáme Olayinku ani Trezegueta a případné třetí jméno bude mít nástup ztížený z důvodů již řečených.

            • Re: ad posily

              Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 13:36 |  
              7 0

              Strategii a koncepci mame jasne danou,brace sledujeme dlouhodobe a ruznych cenovych relacich. Ale 1) novy vlastnik - novy pristup,to muze narusit pripravovana jednani atd 2) kdyz mas na ucte 0 a nevis kdo te bude vlastnit, tezko budes objizdet hrace a slibovat jim jakej dostnou plat atd. 3) dochazi ke zpozdeni,kdyby se nic nestalo mohli jsme treba s Trezeguetem jednat davno pred MS,uz bychom vedeli,ze k nam treba nechce a my uz davno pokracovali v jinych vyjednavanich a treba by si ani neztezoval ten z Gentu,protoze by jsme k jednani jeste pred pripravou. Nebo naopak by tu uz Trezeguet byl. Tech moznosti je spousta,co se mohla odehrat kdyby se nestalo to s CEFC. Ty ted jen tupe kouknes na seznam hracu tri dny pred startem ligy a reknes: nemame hrace,je to chyba sportovniho useku a nazdar.. ale takhle jenoduchy to neni. Treba do 3 tydnu prijde posila,ktera by tu proste nebyt zdrzeni s CEFC byla jeste pred herni pripravou a nikdo by nerekl ani popel..

        • Re: ad posily

          kjandourek (admin)     před 6 lety 19.07.2018 12:04 |  
          4 1

          A propó s tím Olayinkou ... jak moc je to "nepopíratelné"? Já to tady čtu jenom od tebe... Jak moc máš důvěryhodné informace?

          • Re: ad posily

            Fačín     před 6 lety 19.07.2018 12:31 |  
            2 4

            Ta informace byla veřejná. Prohlásil to sám sportovní ředitel Gentu v nějakém rozhovoru, že jednání o Olayinkovi se Slavií ukončil, protože mu vadila naše nerozhodnost. Žádný můj výmysl.

            • Re: ad posily

              kjandourek (admin)     před 6 lety 19.07.2018 12:50 |  
              4 1

              Ale že to v nějakém rozhovoru řekl sportovní ředitel Gentu ještě neznamená, že je to opravdu tak, ne?

              Kromě toho, že se mohlo ledacos ztratit v překladu, mohla ta nerozhodnost být způsobena něčím úplně jiným, než tím, že čekáme, zda-li nevyjde Trézeguet...

              • Re: ad posily

                Fačín     před 6 lety 19.07.2018 13:05 |  
                0 4

                Jako mám konspirační teorie v oblibě, ale tady už se dle mého názoru chytáš něčeho..no ani nevím vlastně čeho..Chceš snad říct, že SŘ Gentu vědomě lhal? Nemám velké iluze o skvělosti západní Evropy, ale tohle mi přijde přitažené za vlasy.

                Ale dobře, čím tedy mohla být nerozhodnost způsobena (pokud ne čekáním na Trezegueta)? Rád se nechám poučit, pokud víš, jak to bylo, tak sem s tím. Já jen čerpám z veřejně známých zdrojů.

                • Re: ad posily

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 19.07.2018 13:19 |  
                  5 0

                  Proč by měl vědomě lhát?

                  Říkám "ztraceno v překladu": Četl jsi to jak? A angličtině, nebo v nějakém jazyce, který je Belgii úřední (němčina, francouzština Nizozemština), nebo dokonce ve vlámštině? A pokud v angličtině, nebyl už ten rozhovor přeložen do angličtiny z vlámštiny? On to klidně mohl myslet tak, že Slavia nebyla rozhodnuta investovat do Olayinky 10 mega v éčkách, ale jenom pět a už to mohlo vyznít, jako "nerozhodnost"...

                  A i kdyby to bylo přesně tak říkal, tak ta naše nerozhodnost mohla být způsobena něčím jiným... třeba nejistotou o jeho zdravotním stavu (my: "smlouvu podepíšeme až po zdravotní prohlídce"; sportovní ředitel Gentu: "v tom případě pro vaší nerozhodnost končím jednání"), nebo jsme jej zdaleka neměli tak nasledovaného, abychom nabídli více než pět mega v éčkách...
                  Je prostě klidně možné, že "nerozhodnost", o které mluvil sportovní ředitel Gentu byla způsobena jenom opatrností a neměla s Trézeguetem nic společného...

                  Ty čerpáš z veřejných zdrojů, což je úplně v pořádku... ale závěry, které z nich děláš, vůbec nemusí být pravdivé...

                  Nepopíratelný fakt je pouze to, že sportovní ředitel Gentu tvrdí, že ukončil jednání o Olayinkovi proto, že Slavia byla nerozhodná....
                  Vyjádření druhé strany neexistuje, takže nevíme, jestli to druhá strana (tj.my) nevidíme jinak... a už vůbec nevíme, co tu případnou nerozhodnost způsobilo....

                  • Re: ad posily

                    Fačín     před 6 lety 19.07.2018 15:00 |  
                    1 5

                    Hlavní výstup z této debaty, na kterém se snad shodneme - Olayinku ani Trezegueta nemáme. V zásadě bych to označil za chybu, ať už byly okolnosti jakékoliv.

                    Doufám, že to není konec jednání a pustíme se do dalších vytipovaných hráčů - já bych třeba uvítal toho Gudmundssona, ale nesledoval jsem v poslední době, jestli se jeho angažmá taky nějakým směrem nepohnulo.

                    • Re: ad posily

                      marcocruz (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 18:58 |  
                      4 2

                      Hlavní výstup z této debaty je, že Olayinku máme. Takže vše co bylo napsáno předtím je jaksi bezpředmětné.

                      • Re: ad posily

                        JS (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 22:24 |  
                        0 5

                        Což jsme se dozvěděli až teď, že jo. Navíc to není stoprocentní. Navíc neabsolvoval přípravu, takže podle JiT bude potřebovat „několik týdnů na aklimatizaci“.

                        • Re: ad posily

                          marcocruz (přítel SN)     před 6 lety 20.07.2018 12:06 |  
                          2 0

                          Já tim reaguji na ty fatální soudy o tom, jak nepřijde, jak jsme ukončili jednání a můžeme se s posilami rozloučit. A to vše tu bylo psáno s téměř neochvějnou jistotou autorů o pravdě.

        • Re: ad posily

          mig52     před 6 lety 19.07.2018 13:08 |  
          2 1

          Fačíne, jak víš, že byl Olayinka jistý a že jsme váháním nakrkli Gent?...

          • Re: ad posily

            Fačín     před 6 lety 19.07.2018 13:14 |  
            1 3

            Ale já přece neříkám, že byl jistý... To jsi viděl kde? S tím váháním vysvětluji výše v odpovědích kjandourkovi.

            • Re: ad posily

              mig52     před 6 lety 19.07.2018 14:28 |  
              2 1

              Ve tvém příspěvku z 11:32 píšeš: Olayinku jsme nepřivedli, protože jsme váhali, jestli se nakonec neuvolní ten Trezeguet. Tak to si snad musel brát jako jistotu..... Ale nechci chytat za slovo, pro mne jsou teď klíčové body z Olmiku.

              • Re: ad posily

                Fačín     před 6 lety 19.07.2018 14:44 |  
                0 4

                Tak to asi vyznělo jinak. Počítám, že s hráčem jsme dohodnutí byli, chvíli asi i s Gentem. Ti to pak stopli. Jestli jen kvůli naší váhavosti, nebo třeba i kvůli penězům, to je možné samozřejmě.

                Ano, body z Olomouce budou potřeba, snad nepřijde nepříjemný šok v prvním zápase jako na jaře v Jihlavě.

      • Re: ad posily

        malan (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 11:38 |  
        2 5

        To máš pravdu. Byl by Mahmúd Hasan skutečně tím rozdílovým hráčem? Nebo by byl jen předraženou "hvězdou" které v Turecku vyšla jedna sezona a kterou ještě před 2 měsíci nikdo (tipuji tak 95%) z fans neznal?
        Je potřeba rozlišovat kvalitu od "kvality".

        • Re: ad posily

          kjandourek (admin)     před 6 lety 19.07.2018 12:01 |  
          7 0

          No tak nikdo.... Nikdo kdo nesleduje pečlivěji Tureckou ligu, někdo ho určitě znal :-)
          Ono, upřímně řečeno, drtivou většinu hráčů, o nichž se v souvislosti s námi uvažovalo, nebo kteří už do české ligy přišli, nikdo z fans před jejich angažmá v Čechách neznal. Olayinka je znám jenom proto, že hrál v Dukle, lidé znali maximálně Altintopa, Rotaně a Dannyho. Většina fans znám maximálně hráče, co hráli v evropských pohárech a nebo v reprezentacích svých zemí a to ještě jenom pokud hráli proti nám... Kdyby Stanciu nevyřadil bídu v dresu FCSBS, taky by o něm nikdo v naší kotlině pořádně nevěděl...

          Trézeguet odehrál všechny zápasy Egypta na MS v základní sestavě a i když nepostoupil, v žádném Egypt vysloveně nevyhořel... To samo o sobě o něčem svědčí... a žádný takový hráč v naší lize v současné době není...

          Takže já bych si na základě toho troufl říci, že ano, že by byl skutečně rozdílovým hráčem... díky věku i s potenciálem stále růst :-)

        • Re: ad posily

          Gino     před 6 lety 19.07.2018 12:07 |  
          8 0

          Ani ti unikla podstatná informace, že jsme Trezegueta sledovali velmi dlouho a lítali kvůli němu i do Turecka osobně. Takže asi tak.

          • Re: ad posily

            malan (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 12:41 |  
            0 1

            To mi neuniklo. Takze uz ho sledovali kdyz hral v Belgii?

        • Re: ad posily

          mig52     před 6 lety 19.07.2018 13:21 |  
          0 1

          A hlavně, Malane, když se o něj tak prala Galatas., a měl nabídky i odjinud, tak na naši ligu by neměl? Jistě i já bych viděl jistý problém v komunikaci či v jiné náboženské kultuře, ale pokud by chtěl časem výš, tak by se s tím musel poprat!

          • Re: ad posily

            malan (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 14:20 |  
            0 1

            Ja verim ze Turecko mu sedi a pak ma opravneny zajem Gala. Neverim, ze by mu sedela CR.

      • Re: ad posily

        eye     před 6 lety 19.07.2018 12:53 |  
        4 0

        Starý Ivan Kopecký se zaměřil na to, jak obstojí Ekpai proti Delimu (tedy stoperovi kvalitou na úrovni těch lepších mužstev v pohárech, se kterými my nebo Plzeň budeme hrát). Ekpai si nevěděl rady. Nevím, jak by to bylo s Jovovičem. Ten samozřejmě vyniká v lize, ale tam proti němu stopeři typu Deliho hrají výjimečně. Holzer fakt ne, toho si můžem škrtnout. Na AM/podhrot je opět Baluta lepší než Plšek. Ti hráči jako Trávník, Plšek, Jovovič nebo Ekpai jsou samozřejmě šikovní, patří na těch postech k nejlepším v lize, ale srovnatelné či ještě lepší hráče už máme. To by bylo rozšiřování kádru, samozřejmě mě by třeba Trávník nevadil, když tam máme jen Hušbauera a Hromadu, ale Tlusté Prase by si řeklo neadekvátní sumu. Já věřím, že ještě jeden křídelník přijde.

        • Re: ad posily

          mig52     před 6 lety 19.07.2018 13:03 |  
          2 3

          No, říkal mně kluk pravidelně chodící na Zlín, že jsme Ekpaiho(e) měli udělat, hodně rychlý na naši ligu, s balónem to umí a na hráče černé pleti výborný charakter, týmový hráč. Když by měl okolo sebe lepší hráče než ve Zlíně........ pozdě.

          • Re: ad posily

            kjandourek (admin)     před 6 lety 19.07.2018 13:06 |  
            3 0

            No hlavně kdykoliv proti nám nastoupil, tak nás připravil o body... V Liberci z toho byla plichta a domácí zápas se Zlínem je v živé paměti...

            Takové hráče je prostě dobré mít na své straně už jenom proto, aby nám dále neubližovali...

        • Re: ad posily

          kjandourek (admin)     před 6 lety 19.07.2018 13:04 |  
          3 5

          Já s tím souhlasím... jenom prostě upozorňuji na to, že když jsme tyhle hráče, (kteří by znamenali rozšíření kádru a dejme tomu konkurenci pro naše stálé hráče) vyhodnotili jako nevhodné a zacílili na lepší.... vystavili jsme se riziku toho, že ti lepší nevyjdou... a to se také stalo...

          Do budoucna budeme muset tohle trochu vybalancovat...

          nevystačíme jenom s přiváděním rozdílových hráčů a doplňováním kádru z juniorky... občas budeme muset i na doplnění kádru a vytvoření konkurence stávajícím borcům sáhnout do naší ligy pro hráče, který v očích fanoušků vypadá jako "průměrný"...

          V tomhle přestupovém období jsme se o tuhle možnost připravili i některými výroky na Twitteru...

      • Re: ad posily

        afro     před 6 lety 19.07.2018 13:54 |  
        2 0

        Na zapsklyho havrana velice pekne popsana situace. ;-)

        • Re: ad posily

          kjandourek (admin)     před 6 lety 19.07.2018 14:00 |  
          1 0

          :-D

          To víš, mý myšlenky jsou tááák temný :-)

    • Re: ad posily

      bongor     před 6 lety 19.07.2018 16:25 |  
      1 1

      Celá ta šaráda splnila jeden z cílů,rozhodit nás v přestupním období.To se částečně povedlo,ale příště jim to odvedeme i s úrokama.

  19. Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

    edenian     před 6 lety 19.07.2018 12:16 |  
    1 9

    A to si Mick tu haxnu zlomil sam nebo mu pomohl nejakej dobrak ?

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      kjandourek (admin)     před 6 lety 19.07.2018 12:23 |  
      9 2

      Po srážce s gólmanem.... Pokud máš tu potřebu, můžeš zlynčovat všechny tři...

      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

        mig52     před 6 lety 19.07.2018 13:25 |  
        0 5

        Neměl do té akce tak divoce chodit. (Spekulace - neviděl jsem to :-) ). Co kdyby ještě odrovnal brankáře!

        • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

          Fulham     před 6 lety 19.07.2018 13:31 |  
          2 2

          Jako nezlob se , ale tohle napsat a ještě se smajlíkem ... to vypadá žes do něčeho šel divoce hlavou..

          • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

            kjandourek (admin)     před 6 lety 19.07.2018 13:37 |  
            2 2

            No tak on Mick má takový buldočí styl... takže se dá předpokládat, že do nějakého souboje vletěl naplno a dopadlo to, jak to dopadlo... :(

            Ale je to jenom dohad

            • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

              Obr     před 6 lety 19.07.2018 15:16 |  
              1 1

              A nebo do toho vletel Kolar. Skoda ho sakra

            • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

              Akuls     před 6 lety 19.07.2018 18:44 |  
              0 3

              Na tréninku jsem nebyl, ale spíš bych si tipnul, že naopak některý z našich gólmanů bojoval až příliš urputně o místo v sestavě a Vantruba to nebyl, ten chytal za juniorku proti Kolínu. Nohu zlomí útočníkovi gólman jen když jde nohama napřed. Proto možná také nikde není jméno gólmana zmíněno. Je to velká škoda, i když si pamatuji, že MvB právě nemusíte, což se konečně potvrdilo i v tomto Vašem příspěvku, tak po jarním zranění nártu mu to s Coufakem v zádech docela šlo.

              • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                kjandourek (admin)     před 6 lety 20.07.2018 09:17 |  
                1 0

                MvB jsem opravdu nemusel... Ovšem po loňském podzimu jsem pomalu měnil názor... Já se rád nechám hráčem přesvědčit....

                Už jsem viděl spoustu zlomenin, kdy v tom byl gólman nevinně a útočník jenom neodhadl, že tady bude pozdě... pokud si vzpomínám, tak i Ivo Viktor ve své knížce popisoval jak zlomil nohu svému spoluhráči.... a rozhodně to nebylo tím, že by šel nohama napřed...

                • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                  Akuls     před 6 lety 20.07.2018 09:32 |  
                  0 1

                  Máte pravdu, ale to se při čelních střetech lámou holení kosti a ne lýtkové. Na tréninku i ti nejdůraznější útočníci gólmany přeskokuji. Holt stalo se, ale pochybuji, že si frakturu způsobil MvB svojí vinou tak jak to naznačujete.

                  • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 20.07.2018 09:51 |  
                    1 0

                    Já vím jenom to, jak se tvářili trenér a Milan na té tiskovce....

                    nenaznačuji vůbec nic... představil jsem si Micka jak je zarputilý a bojovný a říkal jsem si, že tedy asi do něčeho vletěl po hlavě... ale je to jenom můj tip a dohad. Rozhodně jsem nechtěl Micka nějak shazovat...

                    Pokud máte známého, který na tom tréninku byl a viděl to, tak samozřejmě víte víc...

                    Já upřímně ani nevím, že má zlomenou lýtkovou kost - na tiskovce zaznělo, že došlo ke zlomenině kosti - nebyla ani specifikována část těla... v novinách se objevilo obecně "noha"...

                    No a já jsem tuhle viděl v nákupním centru Eden Ondru Koláře.... v kraťasech a bez chráničů... ten má taková "párátka"... tam snad ani nemá lýtkové svaly... Takže u něj jsem si vůbec nedovedl představit, že ten by nohama někomu ublížil....

                    Upřímně jsem si pro sebe tipoval, že holt šel Mick po balónu a gólman mu nohu přilehl...

                    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                      Pinturichio     před 6 lety 21.07.2018 06:24 |  
                      1 0

                      Kdysi jsem měl také zlomenou lytkovou kost a také to vypadalo dost nevinně. Obránce odkopaval balon, který jsem aktivním pressingem zblokoval tak, ze mne tím balonem trefil přímo zezadu do lýtka. Trochu to bolelo, ale člověk hrál jsem dal. Po několika minutách jsem si ale musel říct o vystidani, protože jsem na nohu nemohl vůbec doslapnout. Hned se to zaledovalo a lecilo se jako konar. Nicméně když jsem to po par dnech šel vyklusat, bylo to úplně stejne. Až pak na rentgenu mi pan Novak sdelil, ze mám ukázkové nastiplou lytkovou kost. A to do me nikdo nezajel, pouze přesná trefa balonem. Noha par týdnu v orteze, tak verim ze MvB bude také brzo zpátky. Btw, ve ctvrtek jdu za Novákem s otrokyní kotnikem, tak se tesim co mi řekne :)

                      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                        kjandourek (admin)     před 6 lety 21.07.2018 10:33 |  
                        2 0

                        za Petarem? Ten letos dělal bráchovi křížáky... je nějak populární :-)
                        To je stejně úkaz... že špičkový fotbalista občas vystuduje vysokou školu se stává, medicína je to málokdy, většinou něco ekonomického, Kisel má tuším že práva... ale aby se z něj potom stala uznávaná kapacita v tom oboru.. to je unikát...

                        Tak držím palce - já šel za doktorem s tím, že mě bolí kotník v lednu... na magnetické rezonanci něco našel, v březnu mě odoperoval ... a do balónu si kopnu až v lednu ... malá operace, zřejmě pozůstatek nějakého letitého zranění... ale vytvořená cysta odchlípla chrupavku a ta zase musí přirůst, což jí trvá devět měsíců.. prostě porod...
                        A to do mě nikdo nezajel, nic jsem si neudělal, jenom mě po náročné podzimní sezóně začal bolet kotník... myslel jsem, že mi do toho pustí nějaký ten diadynamic a bude za týden pokoj...

                        Tak ať dopadneš lépe :-)

                        • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                          Pinturichio     před 6 lety 21.07.2018 13:52 |  
                          0 0

                          díky Karle !!!

            • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

              Akuls     před 6 lety 20.07.2018 09:26 |  
              0 0

              Mám to tedy z druhé a možná i třetí ruky, ale prý do MvB zajel na tréninku v souboji ze zadu Kovář, a proto asi také došlo k té zlomenině lýtkové kosti. Kdyby šlo o čelní srážku, tak by byla v ohrožení útočníkova holení kost. Takhle ale MvB prý neměl žádnou šanci se nějak střetu vyhnout. Prý to ale vůbec nevypadalo na to, že by ten kontakt měl skončit tak vážným zraněním. Holt lýtková kost se snadno zlomí, ale prý i dobře a rychle srůstá.

              • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                kjandourek (admin)     před 6 lety 20.07.2018 09:44 |  
                0 0

                V tom případě víte více, než já....

          • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

            mig52     před 6 lety 19.07.2018 13:45 |  
            0 1

            Fulhame, to jsem si dělal srandu ze sebe, neboť jsem hodnotil něco, co jsem neviděl. Jistě, ať chodí do toho hráči po anglicku i v tréninku a za měsíc nebude mít kdo hrát. Ti Angláni, Iři, Skoti si to mohou dovolit, jsou k tomu vedeni od malička a tak to ukočírují.

            • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

              Fulham     před 6 lety 19.07.2018 15:00 |  
              1 1

              bída tištěného slova, když nevidíš grimasu a neslyšíš tón...tak sorry

              • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                mig52     před 6 lety 19.07.2018 15:22 |  
                0 1

                Úplně v poho! :-)

      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

        edenian     před 6 lety 19.07.2018 18:01 |  
        1 1

        Jak to myslis? Jsem si povzdechl. Jasne, ze je mi to lito. Stane se, ale proste me to otravilo. Co jako s lyncovanim a kterejch tri? Vubec nechapu.

        • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

          kjandourek (admin)     před 6 lety 20.07.2018 09:11 |  
          1 1

          Omluva...

          bral jsem to, jako že hledáš viníka (dotaz jestli mu nepomohl nějaký dobrák).... bylo řečeno že to bylo po srážce s gólmanem... nebylo specifikováno s kterým... a my máme tři :-)

          • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

            edenian     před 6 lety 20.07.2018 16:36 |  
            1 1

            Karle, jak a proc bych jako mohl na SN hledat vinika ? A koukam ze jsem popudil :-) 9 uzivatelu, tipuju ze vsichni patri mezi "pritel SN " :-))) Hele, ja ti neco reknu, posledni dobou tady mizi lidi, ktery jsou vubec schopny pripustit, ze Slavia neni jedina vec na svete, takze sebemensi vyhrady je ihned vytacej. Koukam, ze uz se te to tyka taky.

            • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

              kjandourek (admin)     před 6 lety 21.07.2018 10:27 |  
              0 0

              Já jsem poslední koho by "vytáčely sebemenší výhrady"... prostě mi ten Tvůj dotaz přišel "trochu za čárou".. Byl zraněn náš hráč, stalo se to na tréninku, takže v tom nebude žádný záludný soupeř... Tak proč se ptát, jestli mu v tom pomohl nějaký "dobrák"...

              To samozřejmě může být dáno tím, že při písemném projevu člověk neslyší tón, jakým to bylo proneseno...

              • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                edenian     před 6 lety 21.07.2018 12:50 |  
                0 0

                Jo, v poho. Mick mi proste chybi i kdyz me obas nastve :-)

  20. Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

    bububu (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 15:30 |  
    3 3

    Byl jsem to já, kdo zde varoval před nemístnou hysterií, rovněž mi nevadilo, že nevyšel Trezeguet. Nicméně po zranění MvB začínám být lehce nervózní a říkám, že MUSÍME minimálně jednoho (spíše však dva) hráče ještě přivést. Kádr je plně dostatečný v defenzivě, nicméně v ofenzivě je na minimálně 28 zápasů (až 31), co nás na podzim čeká, zkrátka a dobře příliš úzký.

    Vůbec se nebráním tomu, aby hráči jako Valenta, Aeur nebo Musa dostali příležitost (naopak bych to viděl velmi rád), ale bylo by naivní od nich čekat, že nás potáhnou. Pouze 2 zdraví útočníci jsou prostě na takovou porci zápasů zoufale málo - v případě jakéhokoliv zranění, výpadku formy, disciplinárního trestu nastává gigantický problém. Nehledě na to, že už při počtu pouhých 2 útočníků přicházíme o poměrně zásadní možnost ovlivnit nepříznivě se vyvíjející zápas v jeho závěrečné fázi, kdy nebývalo výjimkou, že na hřišti byli v jednu chvíli útočníci 3. Spoléhat na Musu a Mešanoviče po těžkém zranění (který nadto začne plnohodnotně trénovat až v září) mi nepřijde jako úplně optimální.

    Na druhou stranu, nemyslím si, že musí někdo přijít okamžitě. Přestupní termín bude otevřený ještě bezmála 2 měsíce, což je dostatečná doba na prověření a přivedení kvalitního hráče. Vzpomeňme vloni na Stocha.S ohledem na adaptaci samozřejmě platí čím dříve tím lépe, nicméně lepší podle mě přivést na konci přestupáku skutečně kvalitní posilu než teď honem rychle udělat nějaký "panic buy". Podzimní půlsezona bude dlouhá a posila přijde vhod i později (třeba v listopadu nebo prosinci), do kdy už bude snad určitě adaptovaná.

    Podle mého je nutnost (za předpokladu, že s Hušbauerem se počítá na CM) přivést v současné chvíli hrotového útočníka (ideálně aby zvládl i křídlo) a ještě někoho do té trojice (RW - AM - LW) mezi středními záložníky a útočníkem.

    Doufám, že sportovní úsek na nějakém posílení bude makat 24/7, protože jít do skoro 30 zápasů pouze se 7 záložníky (z nichž minimálně Hromada a Sýkora jsou docela skleněnky), 2 zdravými útočníky a 3 juniory podle mého názoru smrdí docela průserem.

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      mig52     před 6 lety 19.07.2018 16:24 |  
      1 3

      Tak já doufám, že když vidíme, že po zranění MvB to fakt není sranda, tak snad JiT, mající 1. trenérskou třídu i další ze sport. úseku to musí vidět také. S posílením útoku min. 2 hráči naprostý souhlas.

  21. Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

    smely (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 18:07 |  
    8 0

    P.O. .....

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      Grobar     před 6 lety 19.07.2018 18:10 |  
      3 0

      Peter Olayinka?

      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

        smely (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 18:11 |  
        5 0

        Neříkám nic...

        • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

          Láryfáry     před 6 lety 19.07.2018 18:15 |  
          5 0

          Je to tam! A Tvrdíkovi se vaří Twitter jako blázen

        • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

          Fulham     před 6 lety 19.07.2018 18:30 |  
          2 0

          :-)) ale došlo na tvá slova...:-)))

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      mudrc     před 6 lety 19.07.2018 18:14 |  
      0 1

      To bude ještě zajímací!

      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

        Marcelo10     před 6 lety 19.07.2018 18:19 |  
        1 0

        Jeste se neradujme..ale radoat bych mel obrovskou. Ma vytpuzene posila z tech vsech moznych :)

        • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

          smely (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 18:34 |  
          5 0

          Je to tutovka

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      Fulham     před 6 lety 19.07.2018 18:45 |  
      0 0

      má děti ?

      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

        Fulham     před 6 lety 19.07.2018 18:47 |  
        2 0

        další příspěvek přidám, až se naučím číst...:-))

        • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 18:50 |  
          1 0

          Tak za 4 až 5 let. :-)

          • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

            Fulham     před 6 lety 19.07.2018 18:59 |  
            0 0

            se ti to rejpe když nemůžu reagovat...:-)) mi vypadlo ,,to" no...:-)

    • Re: P. Olayinka

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 18:29 |  
      3 3

      Tak teď už mu snad nebude komoleno jméno na Olijanku. :-))

      • Re: P. Olayinka

        Arutha     před 6 lety 19.07.2018 19:16 |  
        0 0

        No, víš jak to bylo s Juhááárem...

        • Re: P. Olayinka

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 19:19 |  
          2 0

          Vím. A taky jsem se nedávno bohužel přesvědčil, že i chudák Martin Hurka je vzpomínán jako Hůrka. Ale prej chlastal, tak dobře mu tak. :-D

          • Re: P. Olayinka

            Arutha     před 6 lety 19.07.2018 19:22 |  
            3 0

            I z toho Frydrycha se tu občas dělá pěkný měkkota.

            • Re: P. Olayinka

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 19:36 |  
              2 0

              Z Kisela zas dělali někteří tvrďáka. :-)

      • Re: P. Olayinka

        mig52     před 6 lety 19.07.2018 20:50 |  
        1 3

        Wulfstane, že nevyšel Trezeg. , to budu ještě dlouho skousávat, ale určitě to nebudu vedení vyčítat, protože jsem viděl, že pro jeho příchod udělalo maximum. Ale Olayinka - dovolíš mi, abych mu jako ogar z Valašska říkal Oline nebo v dobrém rozpoložení Olinku? Pokud mi to neschválíš, budu přísně komisní.:-). Tak si to společně užijme, snad bude tak dobrý, jak jsme si ho přáli. A pro mne by byl super dobrý i ten Jovovič, nás nakrkával, jak byl dobrý a jak provokoval, ale teď bude na naší straně a JiT ho jistě dá do správné latě! Miňo, Baluta, Jovov., to budou tryskomyši. Jenom ta nevýhoda při standartkách, na MS prý padlo po nich 44% branek!! Ale to už bych byl zase ufňukaný Slavista a to nechci. Nechám tu uplakanost RB, ti v minulé sezóně promáčeli sakra kapesníků.

        • Re: P. Olayinka

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 20:59 |  
          1 0

          Olin zní dobře, rozhodně líp, než Olejník či Olejovka. :-))

          • Re: P. Olayinka

            Fulham     před 6 lety 21.07.2018 15:50 |  
            0 0

            Počítám, že koncem srpna z něj bude Nejezchleba....

  22. Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

    Hanzwalter     před 6 lety 19.07.2018 19:27 |  
    4 0

    A co hadanka: 23,25,Zaloha,cizinec,Cesko....hm?

    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

      Edenjejenjeden     před 6 lety 19.07.2018 19:33 |  
      7 0

      Jovovič?

      • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

        Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 19:35 |  
        6 0

        Teď jsem to chtěl napsat. 23 let, číslo 25. Ovšem na webu Jablonce je veden jako útočník. Ale Pelta je hňup, takže je to on.

        • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

          Edenjejenjeden     před 6 lety 19.07.2018 19:38 |  
          4 1

          Já bych jen ještě počkal na reakci plukovníka:-)))

          • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

            Marcelo10     před 6 lety 19.07.2018 19:38 |  
            2 0

            Mas nejake onfo o Jovovicovi???

            • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

              Hanzwalter     před 6 lety 19.07.2018 19:39 |  
              5 0

              je to na dobre ceste...

              • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                Marcelo10     před 6 lety 19.07.2018 19:44 |  
                5 0

                To by bylo skvely..vynikajici hrac

          • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

            Hanzwalter     před 6 lety 19.07.2018 19:39 |  
            9 0

            Plukovnika jebne:-)

            • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

              Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 19:42 |  
              8 0

              A není von trošku jebnutej už dávno? :-))

              • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                bongor     před 6 lety 19.07.2018 20:05 |  
                4 0

                To nemůže bejt,to by nemoh umět žongly.

                • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                  Hanzwalter     před 6 lety 19.07.2018 20:13 |  
                  4 0

                  Jestli to klapne... tak musi byt TOP videt Zongla pred ligou jak prisel o prave kridlo utocne:-)))) Kazdopadne je to logicky krok, kdyz MvB je bohuzel OUT ted:-(

                  • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                    Navyseals     před 6 lety 19.07.2018 20:16 |  
                    2 2

                    To bychom museli Peltovi nabídnout nesmysl, aby ho pustil den před začátkem ligy. Ne že bych ti nevěřil, ale tvoje info může bejt zkreslený. Třeba se jednalo s Olayinkou, Jovovičem a ještě někým a teď po podpisu Olayinky už se od toho zbytku ustoupí. Ale rád se nechám překvapit, Jovovič by mi vůbec nevadil, naopak.

                    • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                      Hanzwalter     před 6 lety 19.07.2018 20:55 |  
                      8 0

                      Je to od stejneho zdroje jako jsem prvni vedel Necida a ze Egyptan je opravdu v jednani.... takze tomu verim.... A Peter uz je pry podepsan.... ofikl bude zitra, ale uz je;-)

              • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

                mig52     před 6 lety 19.07.2018 20:52 |  
                1 2

                Objektivně, dobrý trenér musí být jeblý.

            • Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

              edenian     před 6 lety 20.07.2018 16:54 |  
              0 1

              Hlavne proto, ze mu ho sebral podplukovnik :-)

  23. Re: Předsezónní tisková konference 18.7.2018

    postovni (přítel SN)     před 6 lety 19.07.2018 20:44 |  
    6 0

    No vida. Jsme zas tak dlouho nečekali. Hned je to veselejší.