Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (77)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

    JS (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 10:37 |  
    6 32

    Já jsem rád. Doufám, že se vedení chytí za nos a těch 5M EUR na přestup a další kdovíkolik na plat vynaloží účelněji.

    • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 10:43 |  
      6 0

      Na co třeba?

      • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

        Pava1     před 6 lety 18.07.2018 10:51 |  
        11 0

        Na rozhodčí :o)

        • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 11:02 |  
          6 0

          Nejsme Plzeň. :-)

        • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

          iwanowicz     před 6 lety 18.07.2018 11:08 |  
          6 0

          Snad bude stacit, kdyz O2 bude vysilat pravidelne zapasy Plzne a budou mit na kazdem zapase video.. :)

          • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

            bramburek (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 11:39 |  
            10 0

            to bude bohužel stačit jen z části, protože zkušení černoprdelníci umí moc pěknou nakloněnou rovinu po celej zápas, kdy ti otočí fauly, auty, rozkouskujou ti hru, nepustí tě do tlaku, atd. atd. a na to je video bohužel krátký

            dokud bude mít pod palcem rozhodčí pořád ta estébácká svině, tak to o moc lepší nebude... už jen to, že nominace sudích na zápasy nebude dělat Komise rozhodčích, která spadá pod Chovance, ale Berbrova Fotbalová asociace, je výsměch a neskutečná prasárna

            ale aspoň na ty rozhodující momenty ve vápně, samozřejmě zaplať pánbůh za to video (aspoň v těch televizních zápasech)... nebudou si moc dělat ty darebáci úplně co chtějí

      • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

        JS (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 11:06 |  
        5 17

        Na pořízení takových hráčů, kteří vzhledem ke své ceně a platu a kulturní afinitě nebudou takovým ekonomickým rizikem. Není to tak dávno, co jme přivedli „nejdražší posilu Slavie všech dob“ a byl to výbuch jako prase. Sice to bylo nepoměrně menší částkou, ale v té době to byla pálka jako hrom, která vylítla do luftu, a vypadá, že jsme se vůbec nepoučili.

        Akvizice více hráčů snižuje takové riziko, protože pořád se může prosadit aspoň nějaký poměr podepsaných hráčů. Navíc nás dle mého názoru trápí více postů, než jedno křídlo, které zrovna máme obsazené solidně. A navíc kádr potřebuje před tuhými boji v LM a EL markantně ZKVALITNIT, což se se vší úctou zatím moc nejeví, že by se povedlo. Baluta nehraje a Coufal lepší Bořila? No možná o fous.

        • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

          Sedrousek     před 6 lety 18.07.2018 11:10 |  
          7 0

          Jen prumer nestaci!

        • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

          jufoun (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 11:18 |  
          12 0

          Promiň, ale nesrovnávej někoho kdo hrál na MS s někým kdo ne. Druhá věc , je mladý a s vysokým potenciálem růstu.
          Proč by tu nemohli hrát nejlepší egypt'ané, afričané, nebo evropané, pokud by k nám přestoupili.
          Zkvalitnění by to bylo jednoznačně.
          A Coufal napravo a Bořil klidně nalevo se Zeleným. Přijdou karty, zranění bud'me rádi, že jsme vyzobli nejlepšího pravého beka ligy.
          Baluta nehrál celý zápasvkvůli drobnému zranění.

          • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

            Citymat     před 6 lety 18.07.2018 11:32 |  
            6 0

            Mám na to stejný názor,ale to neznamená že s námi budou souhlasit ti co mají hrůzu v očích když cena hráče přesáhne 20 mil.korun.

            • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

              JS (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 11:42 |  
              3 7

              Nemám hrůzu v očích, jen ještě nejsme zatím jako klub na takové úrovni, na které bychom si to mohli dovolit. Doufám, že za dvě tři sezony budeme, ale na to si potřebujeme udělat jméno v Evropě a stát se pro hráče jako Trezeguet vyhledávanou destinací. Vidíme na tomto příkladu, že peníze ve fotbalovém světě nejsou všechno, protože ten hráč dá raději přednost renomovanému evropskému klubu, i když nemá finance tak v pořádku.

              Navíc naše finance jsou možná těžce nadstandardní na ligu nebo v okruhu východoevropského regionu (vyjma Ruska a bohatých klubů z Ukrajiny, Chorvatska a Rumunska), ale v měřítku Evropy to je pořád podprůměr.

              • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

                Citymat     před 6 lety 18.07.2018 11:55 |  
                10 0

                Naše finance jsou takové jaké umožnil majitel a ten chce jednoho hráče za 150 mil. na tuto sezonu a ne až za dva roky a taky nechce za tu cenu hráče čtyři ,tak jsem to pochopil já a jsem za to rád,protože tak se máme šanci posunout dál.

                • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

                  JS (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 11:56 |  
                  1 7

                  Tak jedna věc je co chce majitel, druhá je co chtějí ti hráči za 150 mega...

                  • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

                    Citymat     před 6 lety 18.07.2018 11:58 |  
                    4 0

                    Tak to nevím já ani ty .

                    • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

                      JS (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 12:02 |  
                      1 7

                      No co se týče Trezegueta, tak to určitě už víme.. ;)

                      • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

                        Citymat     před 6 lety 18.07.2018 12:05 |  
                        4 0

                        Dobrá asi máš lepší info,já se snažím nesoudit předem .

                        • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

                          JS (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 12:07 |  
                          2 6

                          Předem? Vždyť to odmítl a ujel.

                          • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

                            Citymat     před 6 lety 18.07.2018 12:36 |  
                            6 0

                            Tak,že proběhla zdravotní prohlídka a pak odletěl to je fakt na kterém se shodneme ,ale ostatní jsou spekulace,které já osobně můžu komentovat až budou potvrzeny.Je také pravda že nemám právo tobě ,nebo někomu jinému
                            určovat nebo podsouvat jak se na tuto situaci má koukat a nebo se k ní vyjadřovat. To je vše co k tomu mohu říci.
                            Přeji hezký den končím debatu.

        • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

          mig52     před 6 lety 18.07.2018 11:40 |  
          12 4

          JS - Kolikrát jsi jej viděl hrát, ty "skaute"???

          • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

            JS (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 11:47 |  
            2 11

            Nerozumím. Koho? Trezegueta? 3x na MS. A proč? Já píšu o ekon. riziku, ne o jeho schopnostech. Navíc jeho schopnosti ještě neimplikují jeho úspěch ve Slavii. Prozatím si udělal jméno v Turecké lize mezi spoluhráči z Kasimpasy. Nikdo nezaručí, že se prosadí ve Slavii. Neprosadil se tu ani Danny, a nejspíš ne úplně jeho vinou. Úspěch akvizice ovlivňuje spousta okolních faktorů, než jen jeho vlastní schopnosti. Třeba kvalita kádru okolo hráče.

        • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

          TZRJ1     před 6 lety 18.07.2018 12:03 |  
          6 0

          Jasně to si říkali i na Spartě, přivedeme více hráčů a ona se většina chytne ;) psal jsi tady, že místo Trezegueta bys přivedl 4-5 mladých balkánců a bylo by to terno. To by jako všichni hráli v základní sestavě? To bych chtěl vidět jak by to vypadalo.. Není to football manager. Kdy se sehrají po týdnu a jejich cena raketově roste. Bylo by to úplně stejné riziko jako přivést jen jednoho hráče. Buď by to nemělo žádný systém, nebo by hrál 1-2 a ostatní by strádali na lavičce, klesala jejich cena a dotbalově by nerostli.

          • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

            JS (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 12:07 |  
            1 8

            Souhlasím, že 4-5 hráčů do základu je moc. Na druhou stranu, na radikální zvýšení kvality kádru prostě potřebujeme časem obměnit klíčové posty v sestavě.

            Jo a co se té souhry týče. To má v popisu práce trenér, a kdybychom se snažili hrát s nějakými nacvičenými útočnými vzorci, určitě se do nich dá zapracovat kde kdo. Tím nemyslím Hušbauera nakopávajícího dlouhý pomalý balon z úrovně pravého obránce.

            • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

              TZRJ1     před 6 lety 18.07.2018 12:39 |  
              5 0

              jen trenér ne, ale je to i o soudružnosti týmu, o tom že se hráči znají a vědí o sobě, co kdo na hřišti udělá atd. proto podle mně lepší, koupit jednoho top hráče za přestupové období a k němu třeba 1x talent než koupit těch hráčů x a doufat že jich co nejvíc vyjde a ze zbytku budou zabité talenty. Ad Hušbauer, nechápu věčnou kritiku vůči němu, jeho post není to co nás zrovna nejvíc pálí. když budou kolem něj hráči co se nebojí vzít si balon, nebude nakopávat. Jistě dal by se koupit určitě někdo lepší z ciziny, ale účelněji se ty peníze vynaloží právě na křídlo, nebo hrotového hráče. Ideální podle mne k Hušbauerovi, který je každým rokem hodnocen jako jeden z top hráčů ligy od fanoušků, trenérů i novinářů pořídit mladý talent, který se občas dostane do základu a zbytek zápasů naskočí někdy v druhém poločasu, aby mu rostla praxe.

            • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

              knl66 (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 14:38 |  
              8 1

              Píšeš, že "na radikální zvýšení kvality kádru potřebujeme časem obměnit klíčové posty v sestavě" - a hýkáš tady radostí, že nevyšel Trezeguet a jak mají přijít mladí Balkánci.
              Ty jsi složitá osobnost, člověče, v tobě se vyznat, to není jen tak! Nejvíc ti asi rozumí tvůj psychoanalytik, ne? :)

    • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

      Gino     před 6 lety 18.07.2018 11:04 |  
      11 3

      Já teda rád nejsem. Ale ty jsi obecně muž nízkých nároků, takže se tomu u tebe nedivím.

      • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

        JS (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 11:06 |  
        1 11

        Muž nízkých nároků :D :D :D

    • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

      azorek27     před 6 lety 18.07.2018 11:13 |  
      6 9

      Za ty peníze bych si dokázal představit spíše dva tři hráče na úrovni Baluty nebo Stocha než jednoho Trezegueta

      • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

        bububu (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 11:14 |  
        4 11

        Přesně!

      • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

        JS (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 11:34 |  
        4 14

        Přesně tak...

      • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

        mig52     před 6 lety 18.07.2018 11:42 |  
        9 5

        azorku, vyjmenuj je a přiveď je.

        • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

          bububu (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 11:53 |  
          4 7

          A neměl by to třeba dělat skauting?

          #justsayin'

    • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

      mig52     před 6 lety 18.07.2018 11:38 |  
      15 3

      Obligátně máš zase radost, když se Slavii něco nepodařilo. ( Platí pro JS). Prosím Tě, a neodpovídej mi podrobně proč, já už ty tvé uslzenosti znám zpaměti. Měl bys vědět, že tyto peníze byly vyčleněny na tento přestup a jestli si myslíš, že je účelněji vedení s chyceným nosem vynaloží na zazdění díry na východě, tak si sundej ruce ze zakrytých očí.

      • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

        JS (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 11:48 |  
        1 21

        Hovno

        • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

          Mimoň     před 6 lety 18.07.2018 13:56 |  
          7 4

          Jseš jenom ubohej troll a nebo tě rodiče tak dementně vychovali, že máš pocit, že všemu dobře rozumíš a že vždycky musíš mít pravdu...a nebo jseš ten troll a máš z nás akorát prdel a žádný slávista nejsi??? Protože to tak vypadá... Za mě:
          Já jsem rád, že jdeme takovou cestou, že nejsme žádní přizdisraci, protože všechny kluby kolem ČR jdou stejnou cestou už dávno a třeba Rakusaci nás tímto předběhli! Risk je zisk, to je dnešní doba...

  2. Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

    Fačín     před 6 lety 18.07.2018 10:53 |  
    8 2

    Měl jsem obavy, jak by to tu zvládl - jiná země, kultura, žádní krajané. Navíc obrovský tlak jako na nejdražšího hráče ligy.
    Tak snad se nevyplní má černá předpověď a teď tedy dotáhneme někoho jiného - Olayinku, Gudmundssona, Arzaniho....

    • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

      bububu (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 11:15 |  
      3 2

      Na Arzaniho můžeme zapomenout, aktuálně se o něj pere Juventus s Manchesterem City.

      • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

        Ernie     před 6 lety 19.07.2018 10:10 |  
        1 0

        Přesně tak, Arzani je úplně mimo. To tomu Olayinkovi rázem věřím poměrně dost, když nám zbyly peníze z Trezegueta. Trezeguet by se mi líbil, ale je pravda, že by byl pod hrozným tlakem. Nijak se nehroutím z toho, že to nevyšlo, ale rozhodně nesouhlasím s tím, že přijít neměl, že by se nevyplatil.

    • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

      YuckFou     před 6 lety 18.07.2018 18:26 |  
      1 0

      Je původem z Egypta ne ze Somálska. Navíc hrával v Belgii. Jednoduše jeho rozhodnutí nejít k nám. On se najde někdo kdo bude mít větší motivaci hrát za Slavii.

  3. Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

    amon     před 6 lety 18.07.2018 11:31 |  
    6 4

    Jsem nakonec rád, že to dopadlo, jak to dopadlo. Pokud tu byl borec na zdravotní prohlídce, pak mu zazvonil teleon a on se hned otočil a mazal na letiště, tak to nebyl hráč, který by o Slávii stál. Pak jsem si vzpomněl na Egypt a Egyptany. Za dolar by prodali vlastní matku (nějaký měsíc jsem tam pracoval). On vyčkává, chce do Premier legue, nebo Itálie. Já mu to přeju. Do Slávie radši nějakého bijce, srdcaře, kdo za to bude rád a ne to brát jako znouzectnost. Někoho k těm našim 2 kluků, africkým, nebo z Ukrajiny, Balkánu.. Jednu primadonu už jsme tu měli. Nicméně jsem tuze rád, že jsme se zapojili do boje o takového hráče a byli ve hře. Letos si posílíme renomé pohárové v Evropě, peníze máme a bude se stoupat výše a výše. Howgh! Btw. včera jsem si naložil, že skončíme před RB, 1-2 místo a vítěz ligy za ranec

    • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

      MCD_Slavia     před 6 lety 18.07.2018 11:37 |  
      20 0

      Vážně si myslíš, že tyto hráči co jsou na kapr ligu velice nadstandardní od mala touží hrát za Slavii? Dokud nebudeme pravidelně hrát Evropu a občas LM, můžeme je nalákat maximálně na juany a Prahu. Nebuďme zase naivní.

      • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

        JS (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 11:49 |  
        5 6

        Přesně o tom píšu výše. Je potřeba si dobudovat sportovní reputaci.

        • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

          MCD_Slavia     před 6 lety 18.07.2018 12:36 |  
          8 1

          No jo ale píšeš že radši bys koupil 2 až 3 hráče za ty peníze. Jsem opačného názoru. Já bych každé přestupní období koupil jednoho nadstandardního, aby bylo vidět že lepší hráči k nám chodí. Tím také zvedáš reputaci.

      • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

        amon     před 6 lety 18.07.2018 13:43 |  
        2 2

        je naprosto v pořádku, že sní o PL, Barceloně a Slávii vidí jako přestupní stanici. Musí ovšem dát najevo, že pokud budou hrát za Slávii, budou makat na 110% a ne nás mít jako poslední zálohu. Konopljanka taky není žádný béčkový hráč a dával najevo, že o Slávii stojí. A shodnu se s tebou, že si také musíme získat reputaci v Evropě, aby k nám lepší a zas o něco lepší hráči přicházeli a i tom jsem psal. Frajer, který je v Praze na testech, zazvoní mu telefon a za 10min. je na letišti, to fakt ne, at je jaký je. Věřím, že ty peníze, které nám zbyly na účtě budou dobře investovány a přijde třeba ještě někdo lepší

    • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

      Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 11:56 |  
      14 0

      Srdcařů je jen pár... kdyby ses chtěl na to spoléhat, tak Slavia nehraje první ligu. Ti zahraniční hráči možná do nabídky ani nevěděli, že nějaká Slavia existuje, možná nevěděli ani kde se nachází Česká republika. Zahraniční hráči budou brát Slavii vždy jako přestupní stanici, určitě by tady Trezeguet anebo Baluta nechtěli dohrát svou kariéru, i Stoch řekl, že by chtěl jít ještě ven. A to tak platí i u českých hráčů, asi vyjma Zmrhala. Ten ven evidentně nechce a je spokojen tam kde je.
      Není to tak dávno, co se na YT vyskytlo video, kdy chtěli po prvoligových hráčích (z každého klubu jeden hráč), aby vyjmenoval všechny prvoligové kluby. Možná by ses divil, kolik hráčů to zvládlo... naprosté minimum. A ty požaduješ srdcaře z Afriky, Ukrajiny anebo Balkánu, když ani čeští hráči nejsou schopni vyjmenovat 16 ligových celků.

      • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

        amon     před 6 lety 18.07.2018 13:48 |  
        1 2

        já tohle vůbec nepopírám, ale na co jsem poukazoval byl přístup Trezegueta. Kdyby mu nic nevyšlo, třeba by k nám přišel, ale hráč s takovýmhle přístupem ti to může všechno rozbít. Jsem rád, že Slávia dala nabídku, ta vypršela a sbohem šáteček. Do 2 let jsme v CL a budeme velmi žádanou adresou.

        • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

          Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 14:28 |  
          1 0

          Do dvou let v LM je sice pěkné, ale v LM je teď plzeň, je dle tebe žádanou adresou? Minulý rok tam byl APOEL, a pokládám stejnou otázku. Vždyť teď neprošli ani přes litevský celek Suduva.
          Určitě bychom měli lepší výchozí pozici u vyjednávání, ale ve skupině LM budeme až na konci srpna a to jak tuto sezónu, tak tu příští. A kluby se v probíhající sezóně nebudou chtít zbavovat svých opor, jelikož o ně bychom nejspíš usilovali, tedy pokud bychom hráče nekupovali z Dortmundu anebo Liverpoolu.

          • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

            amon     před 6 lety 18.07.2018 18:31 |  
            0 0

            plzen, apoel.. to nech těm na druhé straně řeky. Basilej, Šachťar mezi takové mančafty bych nás velmi rád a brzy a zařadil. V podstatě se s tebou ve všem shodnu. Škoda Trezegueta, ale jeho přístup se mi vůbec nelíbil a jsem rád, že to dopadlo, jak dopadlo. Důležité je, že jsme se poučili z loňska (top hráči na konci kariéry) a že už stejné chyby neuděláme. Nepřišel Trezeguet, přijde lepší i charakterově lepší šutér

            • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

              Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 23:21 |  
              1 1

              Tím pádem nás nezachrání jedna účast ve skupině Lize mistrů... ale dlouhodobé výsledky v Evropě.
              Ohrnuješ nos nad plzní, ale mezi sezonami 2011/2012 až 2015/2016 se dostali dvakrát do základní skupiny LM skrz předkola, kde vždy skončili třetí a zajistili si tak jaro v Evropské lize. Kdyby se toto povedlo i Slavii během pěti let, tak bych byl velmi spokojen.
              Basilej za stejné období sice byla třikrát ve skupině Ligy mistrů, z toho na 1., 3. a 2. místě(nechali za sebou Manchester United anebo Liverpool, všechna čest), ale dvakrát se do skupiny dostali díky postavení švýcarské ligy a nemuseli projít předkolem. Vypadli po dvou prohrách s CFR Cluj a po dvou remízách s Maccabi Tel Aviv.

  4. Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

    mart     před 6 lety 18.07.2018 11:31 |  
    7 0

    Tak ja sem taky rad, ze se to konecne vyreselio.
    Aspon se budeme moct soustredit na jine famy a spekulace :-)
    mart

  5. Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

    Ferguss     před 6 lety 18.07.2018 12:13 |  
    16 3

    Já bych ten twitter ve Slavii normálně zakázal. a) vykřikovat kolik máme peněz na účtu ke neprofesionální, akorát zvýšená motivace pro agenty (a jiné) aby nás podojili, b) peníze na účtu jsou mrtvé prostředky, pokud jsou určeny na investice ukazuje to pouze na neschopnost je utratit c) Peníze od investora alokované na konkrétní účel, se při jejich nevyčerpání obvykle vracejí.
    Ale tak třeba mě ta tiskovka mile překvapí.

    • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 12:15 |  
      10 0

      Já si myslím, že ty twíty jsou dobře připravená a promyšlená hra. Ale třeba se budu ještě divit. :-)

  6. Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

    smely (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 12:15 |  
    12 3

    modry stulpny...nadhera !

    • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

      Jakob     před 6 lety 18.07.2018 12:33 |  
      1 0

      Tak co smely , bude něco? :-)

      • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

        smely (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 12:35 |  
        1 0

        :-) neprovokuj me, vis , ze mam pruser .. :-)

        • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

          Jakob     před 6 lety 18.07.2018 12:37 |  
          5 0

          Tak aspoň naznač , těšit/ netěšit... :-) Já potřebuju pracovat a místo toho aktualizuju stránku po 30 vteřinách...

    • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

      Maty22     před 6 lety 18.07.2018 12:21 |  
      1 0

      Tam mělo bejt borečka.

    • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

      kjandourek (admin)     před 6 lety 18.07.2018 12:30 |  
      6 0

      Myslíš, že by se mu chtělo ze Šachťaru, který má jistotu základní skupiny LM?

  7. Moudra...

    Fulham     před 6 lety 18.07.2018 12:40 |  
    6 4

    Jsem už alergickej, tudíž neobjektivní a rudě vidící ale - náš partnerský klub si sportovní reputaci vybudoval za 40mio euro a získal za to poměr zápas/gól... zatím. To naše strašlivé vedení co tak neomluvitelně chybovalo s GvK...jo a přiznalo to - jen pro zajímavost tři příspěvky našeho pana managera, vizionáře a nejlepšího z nejlepších na FM - ,, po dnešku bych koupil toho GvK " ( dal rudejm dva góly) //// ,,wow - to by byla pecka " ( u článku GvK do SKS?) //// ,, Tak to je bomba, super nákup. Někdo kdo prošel akademií Ajaxu to prostě musí umět" ( u článku vítej Gino) .... Nikdo nevidíme do hlavy druhého . Jen to chce trocha respektu k práci jiných a s omylností začít u sebe...

    • Re: Moudra...

      Jakob     před 6 lety 18.07.2018 12:58 |  
      0 0

      :-)

    • Re: Moudra...

      JS (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 14:11 |  
      1 7

      Chapu, takze kdyz tu kritizuju a navrhuju jiny pristup, je to vsechno spatne a kdyz jsem tu projevoval nadseni (jako vsichni tehdy), je to taky spatne.

      Zpetne musim zhodnotit svuj predpoklad, ze hrac z akademie Ajaxu snad musi umet hrat fotbal, jako mylny.

      • Re: Moudra...

        Fulham     před 6 lety 18.07.2018 14:23 |  
        4 0

        Ale hovno...jen trocha sebereflexe...jo a Cedric v tento okamžik už 9/9..:-))

  8. Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

    první rytíř     před 6 lety 18.07.2018 13:25 |  
    0 3

    Beru na vědomí. A kdy tedy přijde Olyianka? :-))

    • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

      M@rvin     před 6 lety 18.07.2018 13:33 |  
      13 0

      Ty vole, proč to tomu Wulfstanovi pořád děláte... :-)

    • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 13:43 |  
      5 2

      Nikdy, nikdy, nikdo takový neexistuje. :-D

      • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

        warhammer (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 13:53 |  
        4 2

        Olylanka?

  9. Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

    Maty22     před 6 lety 18.07.2018 13:36 |  
    0 0

    Arab nebude, to zkousnu, ale Nick pod Lidlu. To je hodně špatný. To je pro něj podzim v hajzlu. Takže další asi neplánovanej nákup musí být. A nebo Auer.

    • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

      jufoun (přítel SN)     před 6 lety 18.07.2018 13:41 |  
      0 0

      Mick pod kudlu, chápu správně. Ten má smůlu do pytle, budeme muset někoho přivést.

      • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

        Maty22     před 6 lety 18.07.2018 14:15 |  
        2 0

        Ano kudlu. Zasraná autooprava.

        • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

          YuckFou     před 6 lety 18.07.2018 18:30 |  
          6 0

          Aspoň víme kde nakupuješ. :-D

  10. Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

    mpik     před 6 lety 18.07.2018 16:42 |  
    3 7

    Pořád ještě je naděje. Turci ty peníze potřebují. A jsem jednoznačně názoru, že raději jeden nadstandardní hráč, než tři průměrní. Loni stačilo nekoupit Dannyho, Altintopa a Rotaně a raději jsme měli přivést velké jméno. Letos to napravujeme - Hasan je hráč skvělých parametrů.

    • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

      Snivec     před 6 lety 18.07.2018 16:52 |  
      3 0

      Nadej? hrac, ktery k nam nechce?

    • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

      Fulham     před 6 lety 18.07.2018 17:24 |  
      6 2

      Slavia někoho z těch tří kupovala??

      • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

        kexholm     před 6 lety 18.07.2018 18:07 |  
        4 3

        Podpisový bonusy a platy těch hráčů byly docela drahý...... za to by se jeden Baluta dal koupit......

        • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

          Fulham     před 6 lety 18.07.2018 18:14 |  
          5 1

          a hrál by tady zadarmo...navíc Ruslan a Danny docela v pohodě.

    • Re: Nic nebude! Z přestupu egyptského fotbalisty Hasana do Slavie definitivně sešlo

      Lovver     před 6 lety 18.07.2018 18:40 |  
      5 1

      naděje už asi není, když už není naše nabídka