Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (107)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    Marwek23 (přítel SN)     před 6 lety 19.06.2018 16:55 |  
    0 0

    pokud by to byla pravda, ten by se mi u nás líbil. V utkání proti Uruguayi jsem se na něj zaměřil (kvůli jeho jménu) a hrál super!

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      Mates204     před 6 lety 19.06.2018 17:00 |  
      4 0

      To paradoxně není moc dobrá zpráva. Čím lépe bude hrát na MS, tím menší šanci na jeho zisk Slavie má.

      • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

        donford     před 6 lety 19.06.2018 17:07 |  
        2 0

        Myslím, že svou, bohužel pro nás výraznou cenu, bude mít každý hrající účastník MS. Tedy každý, který se objeví na očích. To si fakt cenově nevybereme. Hlavně abychom si dobře vybrali hráčsky a samozřejmě mentálně. Tedy vítězný typ.

      • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

        Marwek23 (přítel SN)     před 6 lety 19.06.2018 17:13 |  
        1 0

        ano to souhlasím, chtěl jsem jen zmínit, že je to dobrý fotbalista a věřím, že by pro nás byl posilou. ;)

  2. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    qwertz0099     před 6 lety 19.06.2018 17:09 |  
    1 0

    To by byl hodně zajímavý hráč. Rozhodně bych se za něj nezlobil.

  3. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    spivi     před 6 lety 19.06.2018 17:10 |  
    13 10

    Nezdá se Vám, že Mádlovi dochází jmena pro slavii? Zeleny, islandan a ted egyptan.... zachvilku zbyde jen.cr7 a Lewandovski koho nam vnutit aby mel o cem psat

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      spivi     před 6 lety 19.06.2018 17:15 |  
      5 8

      Palec dolu od Madla?

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      spivi     před 6 lety 19.06.2018 17:21 |  
      9 6

      Par dni.zpet byl zarucenej islandan, ted je to.egyptan a pres jablonec to.vemem do iranu..... to je informovany novinar

      • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

        biggris (přítel SN)     před 6 lety 19.06.2018 18:38 |  
        6 6

        Netrpis nahodou tak trochu samomluvou v kombinaci s madl-komplexem? :-D

        • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

          spivi     před 6 lety 19.06.2018 20:30 |  
          3 4

          Samomluvou jo.... ale ve srovnani s tim co se tu Madlovi veri budu radsi zaomplexovanej.....

      • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

        Travinho     před 6 lety 19.06.2018 21:32 |  
        0 0

        Tak on ten Islanďan není zrovna tajemstvím už delší dobu...

  4. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    lukas8 (admin)     před 6 lety 19.06.2018 17:10 |  
    12 0

    Trezeguet by se mi moc líbil. Měl jsem možnost ho minulý rok vídat pravidelně v Belgii, několikrát i přímo na stadionu, kde hrál za Mouscron a místní obrany belgických týmů si neskutečně vodil. Nesmírně kvalitní hráč.

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      smely (přítel SN)     před 6 lety 19.06.2018 17:32 |  
      3 1

      Neska večer proti rusakum se můžeme mrknout...

  5. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    SKSKali     před 6 lety 19.06.2018 17:23 |  
    0 0

    Tak co, co byste brali víc, Island, nebo Egypt???
    Stejně to možná nakonec nebude ani jeden, ale aspoň se spekuluje.:-)

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 19.06.2018 17:27 |  
      9 0

      Oba.

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      Borgetti     před 6 lety 19.06.2018 18:28 |  
      5 0

      Hráče neznám ani jednoho, ale čistě z pohledu národního, když je teď to MS, tak je mi určitě bližší Island. Tak mrňavý stát, o velikosti Brna co se týče obyvatel a jak skvělé mužstvo mají. Prostě jim hrozně fandím.

  6. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    martyni (přítel SN)     před 6 lety 19.06.2018 17:25 |  
    4 4

    Tak to je zajimavy, ze po skadleni mezi Madlem a JT se Madl najednou vytasil s inside informacemi.. :). Je to hezky, ze zkousime takovy hrace, islandan, egyptan, reprezentanti.. jo, tihle hraci by byli opravdovými posilami.. ale zaroven si porad rikam, ze do cesky ligy nebudou chtit.. nebo ze by PSV pustil islandana, ty jo, kdyby slavie prodala 20 letyho reprezentanta do podobny ligy, jako je ceska, třeba do Rakouska, to by se asi u fanousku nesetkalo s pochvalou..:). Jenze když zase pujdem niz, tak nam zbudou Ben Chaimove a podobni, kteří ve skutecnosti nejsou lepsi nez tuzemci..

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      butters     před 6 lety 20.06.2018 02:24 |  
      1 0

      Když vezmeme v potaz kvalitu, cenu a reálnou dostupnost, tak jsou pro nás nejvhodnější trhy: 1) Balkán, 2) Skandinávie, 3) vše za cedulemi Hic Sunt Leones, ale tam asi nemáme scouting :D Co se týče Balkánu, Plíšek zatím tedy zůstává za očekáváním... holt Džekové asi ani tam nerostou na stromech. Islanďana i Egypťana bych bral, pokud jsou v našich možnostech a mají fakt zájem u nás hrát.

  7. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    smely (přítel SN)     před 6 lety 19.06.2018 17:30 |  
    34 4

    Vzhledem k tomu jaky ze sebe autor clanku udělal v nedavny minulosti totální jelito, nechává me text naprosto chladným....

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      janko (přítel SN)     před 6 lety 19.06.2018 18:02 |  
      9 0

      ...kdyby jen v minulosti:-)

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      Fulham     před 6 lety 19.06.2018 18:17 |  
      4 0

      Vůbec jsem pod tohle nechtěl psát, leč podpořím Tě ..:-)

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      Hanzwalter     před 6 lety 19.06.2018 20:32 |  
      4 0

      Podle me by si mel Madl na celo to jelito vytetovat....

  8. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    sicilianbrno     před 6 lety 19.06.2018 17:43 |  
    1 4

    Konečně alespon první jmeno, které ze zápasu Egypta udělá pro nás slavisty zápas zajimavější :-) A otázka za milion, jestli mu přát uspěch ale nepostup Egypta ze skupiny nebo úspěch a Egypt se dostat co nejdál... spíš jsem myslel, že potřebujeme posílit hlavně pravou zálohu, na levou je těch alternativ více (ale jak Tvrdík napsal, že příjdou tři posily, tak by byl prostor pro obě křídla i utok)

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      PetCC     před 6 lety 19.06.2018 19:58 |  
      4 0

      Já bych nadhodil před každým zápasem jedno jméno, ať se máme na MS na co dívat :-)

  9. Zas Madl

    spivi     před 6 lety 19.06.2018 17:54 |  
    8 8

    Mohl mohl by tu nekdo blokovat Madloviny?

  10. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    VanDel     před 6 lety 19.06.2018 18:06 |  
    6 2

    Kdo ví co je na tom pravdy.....každopádně si ho dneska večír prolustrujem :)

  11. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    Ondráš     před 6 lety 19.06.2018 18:52 |  
    12 1

    Já si počkám, až co napíše Hospoda u Slávisty..jinak to není směroplatný.

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      Hanzwalter     před 6 lety 19.06.2018 20:33 |  
      10 0

      Hospoda u Slavisty je podle me Madlovo dilo, protoze to je taky grupa magoru:-(

      • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

        edenian     před 6 lety 19.06.2018 22:15 |  
        1 0

        Jestli Madl neni jejich insider :-)

  12. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    FanatikSKS     před 6 lety 19.06.2018 19:05 |  
    5 1

    Tak samozřejmě těžko říci, jak moc se tato informace zakládá na pravdě. Ale pokud nevyšel přestup Olayianky, za kterého jsme chtěli dát až 5mega v éčkách, tak si dokážu představit, že dame 3,5mega za Egypťana. Co jsem se díval, tak je to hbitý a gólový levý kraj a hodně by se mi tu líbil. Ale opakuji, nikdo dnes nedokáže odhadnout na čem Mádl frčí, tudíž to muže být jenom kachna

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      Slaada     před 6 lety 19.06.2018 20:53 |  
      10 0

      Podle toho jak Mádl vypadá tak frčí nejspíš právě na těch kachnách :-)

  13. Posily

    haon     před 6 lety 19.06.2018 19:29 |  
    6 14

    Já pořád věřím že ty ceny které údajně chceme za fotbalisty dát jsou nesmyslné a vedení se nezbláznilo. Vždyť naše příjmy toto nemohou pokrýt a závislost na tom jestli nám Číňani naleji mě děsí. Raději bych viděl cestu v nákupech jako Ngadeu za pár peněz luxusní fotbalista a toho pak případně za napr. 2 roky dál zpeněžit. Čekat že koupime Olayanku nebo Trezegueta za 5 mega a prodáme je např. za 10 je v naší lize nesmyslná. Viz. Souček. Nehledně na náklady na výplaty. Nechci Slavii v dluzích a opět krachující.

    • Re: Posily

      Sváťa     před 6 lety 19.06.2018 19:34 |  
      6 6

      jenze doba se meni a tim jdou i ceny na horu vy si neuvedomujete ze doby kdy se to dalo odkopat s mistnima uz jsou nenavratne pryc..
      jestli mame bejt v evrope vyrovnanym souperem tak jinak to nepujde...kazdej tady chce aby Slavie byla na stejny urovni jako Basilej ale to bez vetsich investic nejde!

      • Re: Posily

        haon     před 6 lety 19.06.2018 19:50 |  
        4 4

        Tak srovnávat se teď s Basileji je zcestné. Švýcarsko je finančně, zázemím i diváky úplně jinde. Hraje LM. Ta cesta na úroveň Basileje musí být postupná a hlavně musí být výhled že na to majitel bude mít. Vzhledem k tomu, že za 3 roky máme 3 majitele se toho bojím a pokud budeme ztratovi tak zase budeme na prodej. Bohužel tak to je. Fotbal je byznys

        • Re: Posily

          Ragnarok     před 6 lety 19.06.2018 20:59 |  
          7 2

          Kromě Basileje Švýcarsko rozhodně úplně jinde, co se fotbalu týká, není. Zaprvé tam platí trošku jiné zákony, což dosti prodražuje hráče, pokud mají mít stejně jako v ČR, tak to klub stojí podstatně více kvůli daním a odvodům. Další věcí je to, že tam je podstatně dražší vše kolem, hráč se tam těžko zabezpečí, pokud není v Basileji. Proč by jinak všichni zdrhali do Bundesligy, že ano.
          Jo, když tam půjdeš dělat do Curychu SAP, dělat daně, audit finančních institucí a budeš žít v malém bytě, tak je to finančně úplně jinde, stejně, když tam odejdeš jako mladý doktor. Ale jako fotbalista to zas taková pecka není. Naše top trojka je penězi pro hráče i výš, právě s výjimkou FC Novartis. Ale Stanciu, Škoda, Kanga, Mavuba, Deli, Stoch, Danny by si tam v čistém o moc víc nevydělali. Lepší je to tam pro průměr, ale zase ty náklady na život, stačí se podívat, kolik stojí maso, holič, lékař atp. Taky v Basileji skoro všichni vyrazí do Weilu na nákupy a ještě tam pobíhají s těmi papírky na vratku daně. Odpoledne se vrátí a jdou si zaplavat po proudu Rýna a užít si pohody.
          Proč by jinak krom Basileje měly Švýcaři tak zoufalé výsledky v Evropě, že?

      • Re: Posily

        sicilianbrno     před 6 lety 19.06.2018 20:05 |  
        1 1

        Nevím jestli nenávratně pryč, ješte před pár lety to plzni s většinou místních hráčů na prosazení se v evropě stačilo, ale když vidím současnou kvalitu českých hráčů v naší lize, tak přichody z ciziny jsou nutné, pokud nechceme dělat v evropě ostudu...

      • Re: Posily

        bongor     před 6 lety 19.06.2018 22:17 |  
        2 2

        Kilo třešní v Mostě 99-Kč,kilo borůvek 350-

    • Re: Posily

      rfslavia     před 6 lety 19.06.2018 20:53 |  
      5 1

      cenu hrace neurcuje z jaky je ligy, ale vykony na mezinarodni scene, pokud se slavie bude pravidelne prosazovat v mezinarodni konkurenci, ceny hracu pujdou automaticky nahoru...tim i prestiz klubu a tim daleko lepsi pozice pri vyjednavani
      tohle bohuzel bez nakupu z ciziny nepujde, ale tim samozrejme nerezignovat na cesky hrace, viz. barakove pavlenkove...

      • Re: Posily

        Ragnarok     před 6 lety 19.06.2018 21:04 |  
        3 0

        Ještě jí určuje zkušenost s krajany ze stejných týmů, Pavlenka a Barák nám tak dělají dobrou reklamu, i proto byla nabídka za Součka z říše trapnosti. Dynamo Záhřeb či Partizan se na evropské scéně příliš neprosazují, Dynamo je v LM, když se tam dostane, skoro vždy úplně trapné, a přitom ty hráče prodává jak na běžícím pásu. Protože je dobrá zkušenost se všemi předtím. I když Brekalo a Pjaca byly parádní kroky vedle a vyhozené peníze.

  14. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    SKSKali     před 6 lety 19.06.2018 20:07 |  
    4 2

    Ač už jsou to čistě spekulace, nebo pravdivé informace, tak v jednom se shodujou. Ať už je to Ivan, Frankowski, Peter, Albert, nebo nově Trézeguet, všechno jsou hodně ofenzivní křídla, s věkem do 23 let.
    Vypáda to tedy, že Trpiš by případně chtěl hrát v rozestavení jako např. praktikuje Liverpool.
    A taky pro zajímavost vědět, zda ty jména jsou čistě prací Nezmara a našich skautů.

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      spivi     před 6 lety 19.06.2018 20:58 |  
      5 3

      Vypada to ze sestavu a posily vybira Madl

  15. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    první rytíř     před 6 lety 19.06.2018 20:53 |  
    8 1

    Koukám na ten večerní zápas a ve světle zmiňované možné egyptské posily fandím Rusům, aby Egypt vypadl a Trézeguet, který hraje moc hezky, odcestoval co nejdříve k nám do Edenu :-))

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      mudrc     před 6 lety 19.06.2018 21:12 |  
      5 3

      Tys to koukám taky spolknul i s navijákem. Věř mi, že tvůrci těchto kachen se tím královsky baví. O takového hráče mají zájem bohatší týmy z daleko pro hráče zajímavějších lig a států.

      • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

        edenian     před 6 lety 19.06.2018 22:20 |  
        1 0

        Zajem muze mit kdekdo, ne?

  16. Nesmysl

    Mike     před 6 lety 19.06.2018 20:59 |  
    8 7

    Ja vim, ze to tady asi schytam, ale predstava, ze ofenzivni hrac muzstva, ktery hraje v zakladu na mistrovstvi sveta, pujde do ceske ligy, je totalni fantasmagorie. Myslite, ze jeho agent da treba prednost nam, nez dalsim desitkam tymu, ktere o nej ve vyspelych ligach budou mit zajem ? Treba si to Madl vycucal z prstu, aby necim zaujal a my se chytli na vejicku. Podle me totalni nesmysl.

    • Re: Nesmysl

      donford     před 6 lety 19.06.2018 21:04 |  
      4 2

      Tak jeví se to jako nesmysl, ale taky se občas (někdy, zřídka) dějí zázraky. Můžeme si aspoň zafantazírovat. Je fakt, že je ďábelsky rychlej, tvrdej, slušně přihrává z první, rvavej, vrací se. Jo, teď dostal Egypt gól - vlastňáka. :-)

      • Re: Nesmysl

        Snivec     před 6 lety 19.06.2018 21:27 |  
        1 3

        s Ludou to dnes uz nebylo k vydrzeni, tak mu Jarda musel neco pustit. Nejaky zajem tam asi byl, ale dnes ve Slavii vedi, ze kupovat hrace na mistrostvi je pro nas nerealne.

      • Re: Nesmysl

        warhammer (přítel SN)     před 6 lety 19.06.2018 21:30 |  
        3 0

        Nevím, za co máš ty mínusy. Loni v tuhle dobu nám taky znělo jméno Konopljanka jako úplná blbost, a přitom zas až tak daleko od startu za Slavii nebyl.

        • Re: Nesmysl

          Marcelo10     před 6 lety 19.06.2018 21:47 |  
          4 4

          Byl daleko, byl :) a hlavne..to byl uplne jinej pripad. On se pohadal s trenerem a v Schalke to vypadalo, ze nema budoucnost a tak jen shanel hostovani.

    • Re: Nesmysl

      johnynz     před 6 lety 19.06.2018 21:47 |  
      8 1

      Kéž by pán bůh dal a vznikla by tady v budoucnu jakási středoevropská liga, která by svoji kvalitou mohla konkurovat alespoň Ligue1(když odečtem PSG), nevím jak by se to teda vyřešilo se sestupovaním, to by bylo asi nejlepší zrušit. Každopádně to by sem podobný borci a i lepší chodili jistě bez ostychu. Berbrovi, jako zasloužilýmu STBákovi bysme tady mohli nechat béčko a ať si ty svoje práva prodává se Svobodou třeba za pětikorunu.
      Stadion by se moh krásně vyhnat o štok vejš a každej zápas by se tu hrál zápas jak víno, no nezasloužilo bysme si to?

    • Re: Nesmysl

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 19.06.2018 21:51 |  
      3 4

      A co treba Danny,ten by k nam sel? ;)

      • Re: Nesmysl

        no-nick     před 6 lety 19.06.2018 21:54 |  
        3 1

        Blbost, co by tu dělal:)

      • Re: Nesmysl

        johnynz     před 6 lety 19.06.2018 22:09 |  
        7 1

        Danny byl starej pardál, kterej doufal, že si třeba ještě kopne LM. Ten Trezeguet je borec, kterýmu v říjnu bude 24 let,. V turecký lize v uplynulý sezoně zaznamenal 13 gólů a na 7 jich přihrál. Nepochybuju o tom, že je v hledáčku klubů ze západu. To se zas přihlásí nějaká Celta Vigo a můžem se jít klouzat. Věřim tomu, že analytik Dobiáš se činí a vedení jistě dělá co může, ale my jako klub jsme zkrátka limitováni ligou, ve který hrajem.

        • Re: Nesmysl

          sTizz (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 12:13 |  
          4 0

          Starsi uz byl,sel k nam v 33,ale to neni jeste nic extra. V Zenitu se po zraneni vratil do zakladu a pred odchodem odehral 12 zapasu v lize v zakladu a 2 v EL,dal 4 goly a na 1 nahral,coz je slusna statistika po navratu po zraneni. Sel k nam jako legenda Zenitu,takze nejake reci,proc by si hraci meli vybrat zrovna Slavii,jsou mimo.. Prahu znaji snad vsichni,jedno z nejhezcich mest sveta,krasny stadion,kvalitni zazemi.. A trosku pomohli i rudi,kdyz se snazili zinternacionalizovat svuj tym. Nase liga nema tak uplne spatne jmeno,jak si predstavujeme. Chtelo by to snad jen trosku lepsi stadiony,vic fanousku na zapasech a odstanit agenta Berbra.

          • Re: Nesmysl

            johnynz     před 6 lety 20.06.2018 12:24 |  
            0 3

            Já Dannyho beru a jsem rád, že u nás hrál. Ale ten Trezeguet, to je prostě úplně jinej případ, to bysme srovnávali hrušky s jabkama ;)

            • Re: Nesmysl

              sTizz (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 12:52 |  
              2 0

              Ja Dannyho znal,o tom Trezeguetovi jsem slysel poprve prevcirem:) Myslel jsem,ze se jedna o Davida,ktery ukoncil karieru v 15. roku tohoto tisicileti:)

              • Re: Nesmysl

                johnynz     před 6 lety 20.06.2018 12:59 |  
                0 0

                Potom bychom ovšem míchali hrušky s hruškama :)

    • Re: Nesmysl

      slamacek (přítel SN)     před 6 lety 19.06.2018 22:08 |  
      10 7

      A rekl by jsi, ze za nas bude hrat mistr afriky? A navic ze jej jeste udrzime?

    • Re: Nesmysl

      no-nick     před 6 lety 19.06.2018 22:22 |  
      5 2

      Hele víme prd, tak jen tak pindáme. A s takovým jménem to pindání víc baví:)

  17. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    Obr     před 6 lety 19.06.2018 21:11 |  
    5 1

    Az si ho Trpis vezme do parady, bude dobrej.

  18. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    Obr     před 6 lety 19.06.2018 21:20 |  
    3 2

    Pochybuju, ze ho Kasimpasa proda, kdyz na nej od 1.7.18 uplatnila opci 2M. Me by zajimalo, jak to, ze byl v Anderlechtu na hostovani v Kasimpase a ne ve Slavii.

  19. Trezeguet

    JS (přítel SN)     před 6 lety 19.06.2018 21:31 |  
    12 21

    Jako usilovat o hráče, jako Trézeguet nebo Olayianka je úplnej nesmysl. To už jsou hráči, cenově i výkonnostně etablovaní na západě. Musíme podchytit talenty, kteří hrají v ekonomicky i sportovně (z hlediska ligy) slabších zemích a ty pak přeprodat dále. A ne se snažit podchytit hráče z Belgie nebo předraženého Turecka (navíc účastníka LM). Ani se nedivím, že naši nabídku Gent smetl ze stolu.

    • Re: Trezeguet

      Travinho     před 6 lety 19.06.2018 21:34 |  
      4 18

      Výjimečně máš pravdu...

      • Re: Trezeguet

        JS (přítel SN)     před 6 lety 19.06.2018 21:36 |  
        0 12

        *účastníka MS

        Díky :D

        • Re: Trezeguet

          Travinho     před 6 lety 19.06.2018 21:44 |  
          1 9

          Alespoň v první polovina. Skládat tým z hráčů, které budeme jen přeprodávat nelze. Takoví můžou být v sestavě třeba 3, zbytek musí tvořit nějaké jádro.

  20. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    Travinho     před 6 lety 19.06.2018 21:37 |  
    6 11

    Lámu si hlavu nad tím, proč by takový hráč chodil k nám? To bychom ho museli brutálně přeplatit...

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      JS (přítel SN)     před 6 lety 19.06.2018 21:40 |  
      3 20

      Zeptej se zdejších. Nejspíš se dozvíš, že přece proto, že můžou hrát za Slavii :’D

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      johnynz     před 6 lety 19.06.2018 21:50 |  
      6 5

      Je to tak, zvlášť při tý dvouroční podmínce, prostě naše řeznická kaprliga je sračka, sem se někdo nepohrne.

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      VanDel     před 6 lety 19.06.2018 23:09 |  
      11 5

      Proč k nám šel loni Danny ? Čím zlákala Sparta Stanciua ?

      • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

        Travinho     před 6 lety 20.06.2018 06:57 |  
        5 14

        Danny? Protože jsme ho přeplatili. Stanciu není Trezeguet a měl za sebou velmi nepovedený půl rok...

        • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

          VanDel     před 6 lety 20.06.2018 07:53 |  
          10 1

          Ano, nablídli jsme mu dobrý peníze + šance na LM + je Praha slušné místo na bydlení, to taky hrálo roli. Letos k tomu můžeme přidat jistotu minimálně skupiny EL. To jsou všechno dohromady slušná lákadla, ne ?
          A co se týče Stanciua, tak ano, měl za sebou nic moc půlrok......ale JENOM půlrok ! To není vůbec nic zásadního. A vzhledem k tomu, že jméno Stanciu slušné měl a má, tak jeho přitažení do české ligy je úspěch, který by nás před 2-3 lety ani nenapadl. Stejně jako to, že za Slávii bude hrát kapitán ukrajinské reprezentace.
          Takže díky všem těmto argumentům nevidim důvod k tomu připokajdění z toho, že bychom nemohli být schopni přitáhnout do naší ligy slušné a známé hráče.

          • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

            johnynz     před 6 lety 20.06.2018 10:39 |  
            0 0

            Na toho Stancia jsem zvědavej, je pravda, že Spartu na jaře střelecky táhnul, ale jinak, že by byl na tom hřišti nějak zásadně vidět, třeba jako Miňo, tak to ani omylem. Zase je tady teprve půl rok, tak uvidíme, až se tam líp sehrajou, pokud teda vůbec... Ale to, že se nechyt v Belgii, kam přestupoval za velký peníze, je dosti alarmující.
            Tady jde o čem se tady vlastně bavíme, původně to bylo o tom Trezegetovi, kterej je ve věku, kdy se může pořád ještě zlepšovat a co je stěžejní, měl za sebou velmi dobrou sezonu v lize, která je lepší než ta naše a minimálně na stejný úrovni jako ta belgická.
            Źe se sem přitáhne kapitán ukrajinský repre je ok, ale je to stejně jako Danny úplně jiná kategorie hráče než Trezeguet. Oba dva mají stručně řečeno to je nejlepší dávno za sebou a klub na nich rozhodně dál nic netrhne.
            Podívej třeba na toho Lobotku, ten tuším hrál v Dánsku, což je liga řekl bych stejná jako ta naše možná trošku horší, v tom, že se přestupu k nám nebránil, určitě hrálo roli i to, že je Slovák. Podle dat určitě vypadal velmi dobře, ale toho si jistě všimli i zástupci Celty Vigo a potom, co zahrál kvalitně na ME21, za něj vysolili bez ostychu tuším 5 mil. euro a rázem nebylo, co řešit.
            Škoda byla toho Claessona, ten by si oproti švédský lize jistě polepšil, myslím si, že dneska už bysme za něj ty peníze, který nakonec zaplatil Krasnodar, dali taky a on by radši než do Ruska šel určitě sem.
            Podle mě bysme mohli mít určitou šanci na toho Islanďana, kterej si v první holandský ještě pořádně nekop a co jsem čet dikuzi pod nějakým holandským článkem, tak má v prvním týmu PSV na svou pozici celkem dost slušnou konkurenci, ale pořád je to velmi mladej hráč, takže bysme museli vedení Eindhovenu rozhodně přesvědčit pro nějakou hodně zajímavou částkou.
            Uvidíme no, jak jsem už psal Borci ve vedení zajisté dělaj co můžou, ale kaprliga je zkrátka kaprliga, když to vemu jak se s náma začíná vyjebávat, že nám chtěj ruzný Jihlavy prodávat hráče za větší peníze než třeba Peltovi, tak mě to celkem dost sere. kvalitu a diváckou atraktivitu tý naší prohnilý ligy dělá především Slavie se Spartou, ale pochybuju, že z toho "balíku" co jde za práva máme nějaký extra větší procenta než jde právě jim. Když oni se chovaj takhle, tak by bylo vůbec nejlepší si ty práva nějak prodávat sami, což teda nevím, jestli by to bylo proveditelný a teď už je to stejně pasé, když se podepsala ta nová trapná smlouva na těch asi 150 mega.
            Jinak jsem docela rád, že podle toho pána, co byl na setkání s Krobem, chce Uefa pro kluby víc zápasů v evropských soutěžích, snad psal, že má vzniknou nějaká třetí. Z toho aspoň poplujou do klubu nějaký peníze. Čím víc takových zápasů tím pro nás líp. 20 zápasů ročně s týmy typu Boheky, Zlína, Příbrami atd. nás nikam neposunou a zástupy kvalitních hráčů se sem kvůli nim rozhodně nepohrnou.

            • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

              kjandourek (admin)     před 6 lety 20.06.2018 10:44 |  
              0 0

              Jediná připomínka: On se ten Stanciu v Belgii docela chytil - během své první sezóny odehrál 37 zápasů, dal osm gólů... zahrál si i semifinále EL proti ManU...

              Ale pak se změnil trenér a s tím si nesednul... to se může stát každému hráči...

              • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

                johnynz     před 6 lety 20.06.2018 11:31 |  
                0 0

                Koukám na něj na TM, v JL odehrál 21 zápasů jestli dobře počítám, tak po přestupu z 35 možných, připsal si 4 góly plus 3 asistence. Těžko říct proč toho neodehrál víc, nevím jestli nebyl zraněnej. Líp se mu pak dařilo v EL, kde zaznamenal ty samý čísla ve 12 zápasech. Určitě to celkově není špatný, na druhou stranu, byl to pro ně snad nejdražší nebo určitě jeden z nejdražších nákupů vůbec.
                Ve Spartě má ty čísla velmi dobrý, 14 zápasů 6 gólů, 3 asistence, ale nemůžu si pomoct, co jsem viděl zápasy Sparty, tak zkrátka mnohem víc byl na tom hřišti vidět Kanga. Co jsem viděl rozhovory s ním, vypadá jako slušně vychovanej kluk, ale jestli mu naopak nechybí tak trošku ta zdravá průbojnost.
                Abych to uzavřel, na českou ligu se určitě jedná o vysoce nadstandardního hráče a že ho Sparta dokázala přivíst je určitě plus. Ale jestli má psychiku na to zahrát si nějakou lepší soutěž než tu naší, popř. se nezakopat i tady ukáže až čas.
                Stejně mě pořád dost překvapuje, že ho Anderlecht dokázal prodat s 50% ztrátou, jako by se nechumelilo, ale tak třeba maj ve smlouvě vysoký procenta s dalšího případnýho přestupu..

                • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

                  Krystof     před 6 lety 20.06.2018 11:40 |  
                  2 0

                  Jeho charakter je otázka, taky na mě působí celkem slušně, ale možná bude problém v jeho okolí - například dnes se v Rumunsku objevila zpráva (a na druhé straně řeky vyvolává poměrně paniku :)), že se Stancia snaží ta jeho agentka střelit do Arábie.

                  • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

                    johnynz     před 6 lety 20.06.2018 11:49 |  
                    2 0

                    Asi za půl roku poznal, jak to tam vedou a že západ si tam stejně nevykope, tak je lepší vzít kramle rovnou za prachama, je to rozumnej kluk. :)

                    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 20.06.2018 12:39 |  
                      2 0

                      No tak on se těšil na spolupráci se Stramacionnim.... a oni mu ho po čtyřech kolech vyrazili... :-)

            • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

              VanDel     před 6 lety 20.06.2018 11:04 |  
              3 1

              Claessona škoda je, to víme všichni, ale už na tom nic nezměníme.
              Co se týče srovnání Stanicua a Trezegueta, tak si troufám říct, že před MS byl ve fotbalových kruzích rozhodně víc známější Stanciu. Stanciu je pouze o rok starší, takže má také ještě dost času na fotbalový růst. První sezonu měl v Anderlechtu dobrou, hrál pravidelně, dával goly. Pak přišla změna trenéra a prostě si nesedli, není to první ani poslední případ.
              Takže prostě pořád tvrdím, vůbec bych příchod takového hráče jako je Trezeguet neviděl nijak nereálně a fantasmagoricky, jako někteří zde.

              • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

                johnynz     před 6 lety 20.06.2018 11:38 |  
                2 1

                Ale tak já to vidím taky celkem reálně, že hráče podobný kvality a ročníku narození sem dostaneme, ale nebude to konkrétně ten Trezeguet, kterej se prosadil v turecký lize. Pro takovýho hráče je to zkrátka krok zpět, jedině že by dostal jak psal Travinho nasypáno výrazně víc než třeba v průměrným klubu v Itálii.

                • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

                  johnynz     před 6 lety 20.06.2018 11:45 |  
                  1 0

                  Či jakejkoliv jinej hráč, kterej měl úspěšnou sezonu v lepší lize, než je ta naše..

        • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

          Gino     před 6 lety 20.06.2018 08:25 |  
          18 0

          Preplaliti? Proc jsi tak seredne hnusnej zrovna na Dannyho, ktery mj. pred par dny ukazal, ze mu na prachach fakt nezalezi? A i kdyby jo, myslis, ze jsme preplatili Krasnodar? Boha jeho, zmlkni uz.

          • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

            Travinho     před 6 lety 20.06.2018 15:03 |  
            1 7

            1. Někdo by tě měl naučit slušnému chování... Já to dělat nebudu, ale tví rodiče by asi hrdí nebyli.
            2. Když napíšu, že jsme někoho přeplatili, tak to rozhodně neznamená, že jsem na něj hnusný. Aby šel do české ligy, museli jsme mu nabídnout peníze, které tady hráči běžně nedostávají ani z poloviny. Jde však hlavně o to, že jsme mu museli dát vyšší sumu, kterou za něj dají srovnatelné kluby.... Jak jinak bys to nazval než přeplacením. Danny měl za sebou poměrně slušné jaro v Petrohradu a těžko se dá předpokládat, že bychom byli jediní, kdo by mu jako volnému hráči předložili nabídku. Jak jinak než přeplacení bys pak toto nazval? Snad si nemyslíš, že touhou každého hráče je jít zrovna do české ligy... Beru, že do Krasnodaru Danny asi moc nechtěl, ale těch zájemců byli zcela jistě víc... V případě třeba Trezegueta, který byl hvězdou v Turecku. Jaký jiný důvod než peníze by jej táhl do Čech?

  21. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    Hanzwalter     před 6 lety 19.06.2018 22:24 |  
    19 0

    Ja byt JT tak si vymyslim u obeda par jmen treba 5ti hracu co jsou na MS a nemame o ne zajem a lidem o kterych si myslim, ze vynasi ven informace tak kazdemu reknu jedno a pak se kouknu jake jmeno vytahne Madl a hnedle mam skodnou;-)))

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      biggris (přítel SN)     před 6 lety 19.06.2018 23:30 |  
      8 0

      Jako Tyrion?:-D

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      Žďárečák     před 6 lety 21.06.2018 09:38 |  
      0 0

      Já si zase myslím, že toto udělali minule! Proto je teď takové informační sucho ;-)

  22. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    sithari     před 6 lety 19.06.2018 23:16 |  
    16 4

    chápu argumenty pro i proti těmto jménum, nicméně rok dva zpátky jsem si jako dalších tisíc lidí nedokázal představit, že za nás bude hrát Stoch s Dannym nebo třeba kapitán ukrajinské reprezentace....navíc nechybělo zase tolik a mohli sme koukat třeba na zálohu s Konoplyankou, Claessonem nebo Lobotkou a jací tohle jsou dneska hráči....z tohoto pohledu o náš scouting nemám strach a nepřijde mi zase tak nereálný, že by k nám opravdu dorazilo jméno na úrovni Trezequeta, Olayinky nebo Gudmundssona, jakkoliv třeba konkrétně výše jmenovaní můžou být kachny....

  23. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    johnynz     před 6 lety 20.06.2018 12:53 |  
    3 0

    O Trezegueta má zájem i Galatasaray, nabízí prej 3 mil. euro, Kasimpasa, za něj chce 5 mil. euro, což bysme asi i zvládli(když jsme tolik nabídli za Olyianku) a zájem o něj je i v PL, to už bysme asi nezvládli.. Peníze by byly, ale zkrátka jsme limitováni ligou jakou hrajem.

  24. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    sTizz (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 12:55 |  
    0 0

    Nevite,jak je to s pojistenim v zapadnich ligach a u nas? U nas jsou hraci stale jeste zivnostnici? Kolik procent z platu hraci realne obdrzi u nas a v zahranici?

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      sTizz (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 12:57 |  
      0 0

      Myslim,ze u nas je stale vyhoda v nizkem zdaneni platu,na zapade mohou mit nasobne vyssi platy,ale maji take podstatne vyssi dane..

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      chosejn     před 6 lety 20.06.2018 16:45 |  
      2 0

      Ve Španělsku je tuším daň 60 %, takže je slušně holej a proto tam taky je dost pokusů o "daňovou optimalizaci"

  25. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    zeleznik2     před 6 lety 20.06.2018 14:03 |  
    0 0

    Určitě dobrá posila, i včera s Ruskem byl hodně vidět, ikdyž góla nakonec nedal..

  26. Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

    kexholm     před 6 lety 20.06.2018 18:28 |  
    3 3

    Utrácet za někoho 5mio v eurech je pro nás v současnosti nesmysl ( ikdyž si to můžem dovolit ), navíc se na naší bránicí taktickou ligu vůbec nemusí adaptovat ( viz. GvK ), navíc by jsme ho museli přeplatit, aby sem vůbec šel, pokud chtějí někoho ze zahraničí, tak bych koupil na křídlo radši nějakýho mladýho Brazilce do 2mio eur, tak jak to dělal třeba Ludogorec...... nebo bych v klidu koupil Jovoviče, ale vypadá to, že ten je teď asi neprodejný......
    Zajímavější je to s tím Zeleným, 22mio je pro Slávii přijatelný, 30mio už by bylo moc a pak by po nás v budoucnu každý chtěl víc a víc..... je to podobný jako vyjednávaní s Karlem o Koláře..... chtěli 40mio a Slavie protože ho moc chtěla dala 25mio, na gólmana mladej, perspektivní a je tu možnost prodat ho do zahraničí, ale Slavie věděla že 40mio dát nemůže........... a Zelený už má věk, takže do zahraničí už ho pak stěží prodáme, navíc pravděpodobně by ani nemusel hrát u nás základ a byl by první alternativa na levýho beka za Bořila a v tom případě už je 30mio co chce Pelta hodně....

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      Edenjejenjeden     před 6 lety 20.06.2018 19:04 |  
      4 0

      Já osobně teda bych jednoho,nebo dva nadstandartní hráče bral,protože si myslím,že bychom pomalu měli začít myslet výš,hlavně co se týče Evropy,dejme tomu cíl postoupit do jarní části.Letos hodně věřím Stochovi,doufám,že to bude jeho sezona,ale jinak se obávám,že v té útočné části má současný kadr dost rezervy.

      • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

        kexholm     před 6 lety 20.06.2018 19:46 |  
        2 3

        Já jen doufám, že jsme se poučili z minulýho nakupování hvězd a pak jsme zjistili, že jsme o nich vůbec nic nevěděli, Altintop byl šílenej, Rotaň Šilhavýho přesvědčil v pár trénincích, Danny byl po dlouhodobým zranění a ještě jsme ho furt nesmyslně cpali na křídlo v 34letech.......
        Posílit samozřejmě potřebujem, já bych bral i víc než dva hráče ( levýho obránce a 2křídla ), za prověřený výborný křídlo bych klidně velký peníze dal, protože ho nutně potřebujeme, jde mi o to, aby jsme bezhlavě neutráceli za někoho o kom nemáme dost informací a jen proto že je ze zahraničí tak vysolíme velký peníze..... musíme kupovat na balkáně, v jižní americe, kupovat předražený hráče z Turecka nebo Holandska podle mě nemá smysl......
        Ngadeu se dobrým skautingem z Rumunska koupil za 0,5mio eur..... Vantruba podle mě bude taky terno, za malý peníze....

        • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

          Edenjejenjeden     před 6 lety 20.06.2018 19:54 |  
          0 0

          Souhlas:-)

        • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 20:30 |  
          7 0

          A ty myslíš, že třeba ten Trezeguet není prověřenej a že o něm nemá vedení dost informací? Myslíš, že si ho Tvrdík všimnul teď u televize?

          • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

            kexholm     před 6 lety 21.06.2018 09:42 |  
            0 1

            No herně ano, ale neznamená to že když hraje dobře v Turecku, že bude hrát dobře u nás, třeba mu nebude vyhovovat náš systém, nebo tvrdost protivníkových obran......... spousta hráčů co se třeba prosadí třeba ve Španělsku, neprosadí se pak v Anglii, protože liga je tam jiná, rozhodčí pískají jinak atd.

    • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 19:15 |  
      3 1

      Tak to já doufám, že dáme raději 5 mega éček třeba za toho Trezegueta, než 22 mega korun za Zelenýho.

      • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

        Edenjejenjeden     před 6 lety 20.06.2018 19:32 |  
        1 0

        Tak já bych snad chtěl klidně i oba,ale co bych chtěl já,to není vůbec důležitý:-)

      • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

        kexholm     před 6 lety 20.06.2018 19:56 |  
        4 4

        Zelený je prověřenej, JiT ho dokonale zná, chce ho, je to Slávista, u něj jde fakt jen o tu přestupovou částku, když jsme pověřili agenty ať nám seženou levýho obránce, tak to dopadlo blbě.....
        Co by tu Egypťan Trezeguet dělal, radši bude hrát Tureckou ligu, navíc stejný náboženství a kvalitnější liga než by chodil k nám, kde mu to navíc vůbec nemusí sednout.....

        • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 20.06.2018 20:25 |  
          10 0

          Zelenýmu je 25 a je prověřenej povedeným (jakžtakž) půlrokem. No, ne že bych ho nechtěl, klidně, ale jak říkal Trpiš, potřebujeme posílit hlavně křídla. A kým, když ne cizinci a ještě k tomu reprezentanty svých zemí? Když se budeme ustrašeně držet při zemi, tak z tý země určitě nevstaneme.
          A co by tu Egypťan dělal? Hrál fotbal v týmu, kterej má ambice hrát každoročně v Evropě, žil v celkem klidný zemi a pěkným městě, vydělával si slušný prachy a byl na očích lanařům z ještě lepších a bohatších klubů. Náboženství bych do toho netahal. A že mu to nemusí sednout? Sednout to nemusí nikomu, takže nebudeme kupovat nikoho?

          • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

            kexholm     před 6 lety 21.06.2018 09:33 |  
            1 3

            Z pohledu Trezegueta nevidím důvod proč by měl jít sem místo Turecký ligy kde se mu dařilo..... samozřejmě že kupovat hráče na křídla určitě, ale to už jsme měli mít nakoupeno, kupovat až v průběhu přípravy je pozdě, ikdyž chápu že jednání jsou těžká..... ale upínat se na hráče co hrají MS..... budou předražený, budou potřebovat dovču a připojí se k týmu prakticky bez přípravy, podle mě to není moc dobrá taktika..... navíc budou mít nabídky i z jiných týmů a jejich získání dosáhneme jen za cenu že je přeplatíme.....

            • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

              kjandourek (admin)     před 6 lety 21.06.2018 10:06 |  
              5 0

              To není jenom o hráčích, co hrají na MS.... Jakmile si movitější kluby rozeberou ty, tak zase pustí svoje hráče, které už nebudou potřebovat a tak dále a tak dále - prostě se až po MS rozhýbe trh.... a tím pádem k nám vůbec nemusí přijít hráč, který bude potřebovat dovolenou... jenom bude mít nabranou fyzičku odjinud...

            • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

              mig52     před 6 lety 21.06.2018 11:58 |  
              0 2

              kexholme, já mám spíše obavu o společenské zařazení. Nezná řeč, komunikace v angličtině s hráči bude na kdovíjaké (spíše nulové) úrovni, zřejmě silné náboženské cítění jiného charakteru než u nás....atd. O fotbalové kvality nemám obavu, ale jak píšu, tyto kategorie časem fotbalistu hodně (většinou negativně) limitují. Hráči se pak sportovně nerozvíjejí, ale uvadají! Moc rád bych se mýlil, třeba tomu tak bude.

              • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

                cunak     před 6 lety 21.06.2018 15:35 |  
                1 1

                Stejné náboženské cítění mají Mešanovič, Ščuk, pravděpodobně i Mingazov, Musa. A nějak jsem si nevšiml, že by je právě toto limitovalo.

                • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

                  Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 21.06.2018 16:22 |  
                  1 0

                  A třeba i naši (jako Češi) maj různý náboženství. Někdo je třeba katolík, někdo může bejt pravoslavnej, někdo je ateista. Já myslím, že tohle fotbalisti moc neřešej.

      • Re: Slavia touží po Trézeguetovi, který hraje za Egypt na MS. Jednání o Zeleném se za

        donford     před 6 lety 20.06.2018 22:11 |  
        0 0

        Tak to by bylo za Zelenýho pořád o 100 mega míň. :-) Ale souhlasím, jako levé křídlo je Trezeguet o několik tříd lepší.