Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (125)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

    Martin Platil     před 6 lety 12.06.2018 12:20 |  
    0 7

    V podstatě musel JT s něčím přijít, když ostatní kluby posilují a Slavia nic. Jak reálné zmiňované posily jsou, ať si každý řekne sám za sebe.

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      donford     před 6 lety 12.06.2018 12:41 |  
      2 4

      A nebylo by možné si Olayinku tzv. vypůjčit? Jako před časem Dukla? Případně s opcí? A kdyby náhodou nám pomohl LM vykopat, tak pak ho ze získaných peněz doplatit? Jen se obávám, že Gent ho nebude chtít věčně půjčovat, ale když tak prodat. Myslím si totiž, že pokud nemáme nějakého jiného - záhadného - hráče z MS už podepsaného, tak určitě u něj, ať je to kdokoliv, se cena rapidně po MS zvýší. Zejména, pokud si tam kopne do balónu, a to i kdyby nejmenovaná země vypadla. Vzpomeňte na cenu Lobotky! Ceny těchto hráčů a zejména útočníků letí nahoru ještě rychleji než ceny pražských nemovitostí. Oboje je už pro normální lidi i pro normální kluby neúnosné.

      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 12:58 |  
        10 0

        aby nám ho pouštěli na hostování, to by museli bejt padlí na hlavu... na hostovačku se pouští hráči, kterým se nedaří, a jsou mimo základní sestavu, nebo hráči po delším zranění na rozehrání...

        a ne jeden ze základních stavebních kamenů týmu, s bilancí 11+13 z minulýho ročníku... toho si buď logicky nechaj, nebo prodaj za co největší prachy...

        • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

          donford     před 6 lety 12.06.2018 13:44 |  
          0 0

          Jo, ale von patří Gentu a za ten nehraje. Takže je v Belgii taky půjčený.

          • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

            deny91     před 6 lety 12.06.2018 13:52 |  
            6 0

            To je asi tak, jako bychom dali na hostování Auera, protože zatím nemá na Ačko. Na hostovačce ve Zlíně by měl tu sezónu produktivitu 11 gólů a 13 asistencí. Co myslíš, poslala by ho jen tak v klidu Slavia opět někam na hostovačku a ještě k tomu s opcí? Nebo by si ho nechala, protože takový kluk, co se prosadí tímto způsobem v lize, je jasný adept pro Slavii? A co bys Slavii doporučil ty? Poslat ho hostovat s opcí na Sovensko?

            • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

              donford     před 6 lety 12.06.2018 14:19 |  
              2 5

              Tak Gent podle mého začal licitovat v tom okamžiku, když uviděl zájem. Vždyť za ně ani nehrál. Deny, velmi s tebou nesouhlasím. My jsme se taky zbavili ihned zdůrazňuji prakticky ihned, Baráka, Pavlenky a lze zpětně říct za velmi mrzký, ubohý peníz.!! Údajně má teď Pavlenka cenu 10 mio euráčů a zajíma se o něj trochu i Barcelona. Ukazuje se, že jsme ho pod 6 mio. pustit neměli. A nebo si myslíš, že 80 melounů za Baráka pro prvoligové italské kluby je velké sousto? Když Udine v podstatě Barák zachránil ligu? V tvém příkladu Auera vidím pouze to, že my bychom ho klidně pod 100 melounů prodali. Gent zvýšil obratem jeho cenu z akceptovatelných 2,5 mio na 8. Je to i otázka licitování, jednání. Znovu zdůrazňuji, ani za ně nehrál. Možná, že teprve takto probuzeným zájmem se mu dostane milosti. Jinak - věřím, že v Africe je takovýchto hráčů hafo. Jen nebýt líní a vyrazit za nimi. Samozřejmě čas na adaptaci je nutný. Viz Deli, Bony, Kweuke. Ngadeu také v Německu úspěch nezaznamenal. Najednou se u nás (v Česku) vyšiluje z Tetteha. Troufnu si, ač neznalec říct, že takovýchto přírodních hráčů jsou tam desítky.

              • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                kjandourek (admin)     před 6 lety 12.06.2018 14:37 |  
                11 0

                Kdyby to bylo tak jednoduché, tak je sem vozí kde kdo po desítkách.... Pouze Deli, Bony a Konaté se tak nějak prosadili v naší lize... Kweuke a všichni další černoši, co někdy hráli u nás (Belaid, Tavares, Chihuri), už byli kupováni v Evropě... Ngadeua jsme přiváděli jako kapitána rumunského Botosani, Kweukeho bídy vykupovali z Dunajské Stredy, odkud hostoval v Německu...

                Je podle mě naprostý, byť stokrát omílaný, nesmysl představa, že stačí dojet do Afriky a odtamtud přivézt pár dokonalých fotbalistů a máme vystaráno...

                Stejně tak současná cena Pavlenky a Baráka vychází z toho, že se prosadili v TOP Evropské lize... Kdyby zůstali v české lize, tak jejich cena bude stále stejná a nikdo ti za něj 6 mega v éčkách nedá.... pouze Ti po skončení smlouvy naštvaně uteče do Turecka, aby si teda na stará kolena vydělal...

                • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                  donford     před 6 lety 12.06.2018 15:11 |  
                  3 4

                  Vidíš, zrovna bych využil třeba Deliho (jako řádného našeho zaměstnance) pokud nebude schopný trvale hrát - kéž by dál hrál, a poslal ho právě do Afriky. Na pár měsíců. A věřím, že by tam někoho objevil. Vždyť ty hráče, o kterých tady píšeme nebo mluvíme, musel také někdo objevit. A v součtu Karle, to budou stovky vynikajících fotbalistů. Už dnes jsou rozlezlí po celé Evropě. Ale někdo a někdy od nás musí začít. Od stolu a se slovy nejde to, a vše je nesmysl, se toho opravdu moc nedokáže. Najednou je fotbalový svět malý. Miliardář Kellner před pár lety také začínal v garáži. Od piky. Občas mě ta malověrnost a pohodlnost, nevíra mladších generací dost štve. Já jsem se dvěma kolegy také postavil v roce 1990 nenápadný, ale dnes velmi známý a uznávaný podnik. A začali jsme schůzkami po hospodách. Neměli jsme ani jednu místnost. Tenkrát. Ale měli jsme víru, nápad a především chuť. Jinak doufám, že Baráka či Pavlenku máme dál smluvně podchycené při případných dalších přestupech. Jako má snad Sparta Schicka.

                  • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 12.06.2018 15:22 |  
                    5 1

                    Stovky vynikajících fotbalistů... a na ně budou miliony podprůměrných, které někdo za ty samé náklady musel přivést a prodělal na nich.... Já si myslím, že když spočítáš náklady na přivedení těch špatných, tak ve finále na jednoho dobrého hráče vydáš víc, než když ho koupíš už etablovaného v Evropě... akorát to tak nevypadá, protože na první pohled jsou vidět pouze náklady za přestupní částky...

                    Ti TOP hráči z Afriky přicházejí do Evropy po různých šampionátech do devatenácti, dvaceti let, ty si rozeberou TOP kluby ...

                    Na to, abys objevil dobrého hráče v Africe mimo takový turnaj bys tam musel mít rozsáhlou síť agentů, lidí, kteří uvidí stovky až tisíce zápasů ročně (kdepak pár měsíců), protože o hráči musíš zjistit daleko víc, než jenom to, že v zápase místní ligy dává gól za gólem...

                    Má dojem, že Sparta Schicka zase až tak podchyceného nemá - tedy teď už určitě ne, protože s AS Roma žádnou smlouvu nepodepisovala... Ta dostává výchovné, protože u ní působil v juniorském věku.... To u Pavlenky s Barákem dostanou Ostrava a Příbram...

                    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                      tomblesk     před 6 lety 12.06.2018 15:46 |  
                      0 0

                      Asi tak … Z logiky souvislostí je to pravda. Fotbal je sport - soutěž, takže aby tam byl někdo první, musí být pak zástup horších, aby ten top vynikl. Jde opravdu o to prostředí, kde má někdo/něco vyniknout. I ten posraný jogurt z marketu v Plzni je jiný /hlavně i v ceně o kvalitě raději nemluvě/ než z marketu v Mníšku pod Alpou ...třeba jen na předměstí, to už je jedno ...ale to předměstí nesahá do Bulharska, Slovenska /při vší úctě a slušnosti/ ani do Belgie či Turecka. Tak to je.

                    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                      donford     před 6 lety 12.06.2018 15:54 |  
                      1 3

                      Víš, kdysi tu byl jeden český vynálezce, jmenoval se Křižík a ten pravil moudro - Říkáš-li, že to nejde, říkáš, že to neumíš. Všechno jde, jen chtít se musí. Dost jsem se v životě tímto názorem řídil. A taky jsem před 60 roky začínal jako malý učedníček v jedné tiskárně.
                      Nevěřím v tisíc neúčelných zápasů. Je nutno jít k meritu věci, přímo. Což teprve nyní, v době internetové.

                      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                        Jachym     před 6 lety 12.06.2018 16:01 |  
                        1 0

                        Křižík má tisíc jiných zásluh (např. rád jezdím po první elektrifikované železnici u nás z Tábora do Bechyně), ale to moudro má podle mě na svědomí Tomáš Baťa. A to v trochu pozměněné verzi (musel jsem konzultovat Google): "Neříkej, že to nejde, raději řekni, že to zatím neumíš."

                        • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                          donford     před 6 lety 12.06.2018 16:42 |  
                          0 0

                          Jako asi desetiletej kluk jsem byl v kanceláři jednoho pána, který tehdy ještě vlastnil fabriku na neony - (Neon Horčík v Holešovicích) a ten byl vyučencem u Křižíků. Tenhle nápis tam měl zarámovaný s podpisem Křižíka. Jsem si ho tak nějak tenkrát zapamatoval. Ale nepřu se.

                          • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                            Jachym     před 6 lety 12.06.2018 17:07 |  
                            0 0

                            Taky je možné, že jeden génius prostě inspiroval druhého a ohledně citátu se pravděpodobně nehádali o "patenty"...:-)

                          • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                            Karel13     před 6 lety 12.06.2018 17:18 |  
                            5 0

                            Proboha, kolik Ti je ? Mě je 80 a v mých 10 letech už tady nikdo žádnou fabriku nevlastnil ...

                            • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                              donford     před 6 lety 12.06.2018 18:12 |  
                              3 0

                              Tak bylo to v roce 1951 nebo 52. Přesně řečeno, dělal tam ve vlastní fabrice už "jen" správce, co si jako kluk pamatuji. Byla znárodněná, ale protože tady tenkrát neonům moc lidí nerozumělo a aby fabrika jela, tak tam měl povolení správcovat a vést jí. Kupodivu ho pak jako továrníka nezavřeli, ale z jeho vily v Praze 6 ho vystěhovali. Pak se do ní nastěhoval Fierlinger. Prej jí zestátněnou za symbolickou cenu koupil.

                          • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                            honzah (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 19:48 |  
                            4 0

                            Já to viděl prvně v jedné hospodě, připsáno Baťovi. Často cituje prezident a připisuje Baťovi, ale ten to mohl vidět někde vlevo dole...

                      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                        kjandourek (admin)     před 6 lety 12.06.2018 16:03 |  
                        4 0

                        To bude tím, že něco jiného je vyrábět žárovky a něco jiného je provozovat fotbalový klub...

                        Já přece neříkám, že to nejde, ale že je to daleko nákladnější... taky nebudu tvrdit, že nejde si sám vyrobit auto.... ale než by člověk sehnal všechny součástky a všechno smontoval dohromady... vyjde mu daleko levněji si ho prostě koupit...

                        K meritu věci... Co si pod tím představuješ? že z internetu najdeš dobrého hráče a pojedeš se na něj na pár měsíců koukat? Taky můžeš zjistit, že to není úplně ono.... a jsi na začátku...

              • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                bramburek (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 16:03 |  
                2 0

                "jen nebýt líní a vyrazit za nimi"... jo, a dopadne to jako, když tam vyrazil Poustka, a přivezl toho vyjukanýho klučinu jménem Mensah…


                na to, aby si měl dobře zmapovanou Afriku, potřebuješ hodně velký skautský oddělení, a to bude sakra drahý... několikanásobně, než když máš několik skautů po evropě… promiň, ale představuješ si to strašně jednoduše...

                • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                  donford     před 6 lety 12.06.2018 16:34 |  
                  8 1

                  Hele, ještě něco vám tedy řeknu: teď, před pár dny jsme tady obdivovali gól kluků od Dannyho. Zajisté pěkná kombinace, o tom žádná. Ale: v roce 2013 v červenci jsem se potuloval v Peru v městě Puno na břehu jezera Titicaca, ve výšce 3 800 m. Tam je v červenci zima, večer pár stupňů nad nulou. Přespal jsem tam tenkrát v jednoduchém hotýlku, který měl okna pokojů s výhledem na fotbalové hřiště místního stadionu. Bylo asi 20 hod. večer, tma jednolitá. Jen reflektory na stožárech osvětlovaly hřiště. Tam se proháněly 2 jedenáctky dorostenců asi tak 16-17 let odhadem. Ten večer jsem vůbec nemohl jít spát. To bylo fotbalové kouzlo, co tam předváděli. A podobných branek, jako dali Dannyho kluci, tam samozřejmě v narážečkách taky padlo. Před očima jsem měl Farfány, Pizzary, jak vyšité. Talenti od přírody. Ale myslím, že zapadli, asi nikdo z nich tamní ligu nehraje. Nevím. Já vím, že se nemůžou jen tak popadnout a přenést sem, ale je to škoda. Fotbalové drahokamy, které zmizí bez užitku. Tyto tak podchytit. A kromě mě, promrzlého diváka za oknem, v hotýlku se netopilo, tam jistojistě žádný agent nebyl. Dlouho jsem nemohl usnout po pohledu na tuto nefalšovanou fotbalovou radost a krásu. A dnes jsou to možná místní rybáři, prodavači, servisní mechanici, ale žádní fotbalisté.

                  • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                    kjandourek (admin)     před 6 lety 12.06.2018 16:44 |  
                    3 0

                    Tohle vždycky vypadá hezky, když Tě protivník nechá... když není důrazný, důsledný, ani rychlejší... Mohl bys přivézt všechny, postavit z nich mužstvo a potom zjistit, že tam se prostě bavili a blbli... ...že tady nejsou rychlejší, než naši dorostenci, že je tu každý přejede .... že prostě talent je jen malá část celé té srandy... a oni na tvrdou dřinu s nejistým výsledkem nemají chuť, ale ani povahu

                    K nám kdysi na tréninky chodil dorostenec a jednou začal zkoušet nůžky... jen tak na prázdnou branku mu tam druhý mladík házel centry... když se mu povedly asi čtvrtý, tak jsem na něj houknul: "to se ti to střílí, když tě nikdo nebrání, co?" šel jsem k němu, tři čtyři centry mu odhlavičkoval.... a on najednou udělal krok dopředu, já se nechal strhnout, on poodstoupil, protože balón byl dlouhý a zase vystřihl parádní kousek.... a z dalšího centru dal gól "škorpionem"... nezbylo mi než smeknout a mohl bych si myslet, že jsem se potkal s talentem od pánaboha ... kdybych nevěděl, že ten kluk se nikdy nedostal ani do 1A třídy...

                    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                      Jachym     před 6 lety 12.06.2018 17:05 |  
                      2 0

                      Člověk se na chvíli zasní a ty mu poklidnou hladinu jezera Titicaca necitlivě rozčeříš kamenem...:-)

                    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                      donford     před 6 lety 12.06.2018 18:24 |  
                      3 0

                      Vzpomínám si, jak jsem jako mladík strašně rád chodil na předzápasy, kde hráli dorostenci Slavie. Za nás tenkrát hrál Zachariáš, otec dvou Zachariášů, kteří snad jednu dobu kopali i za naše áčko. Teď nevím, zda oba, ale jeden určitě. Co ten jejich otec, tenkrát kluk uměl, jak si protihráče vodil, to byla pohádka. Tenkrát se ve zkratce říkalo - jít na Zachara a dík jemu předzápasy byly plné a kde kdo, včetně mě, se v něm viděl. To byl malej fotbalovej bůh. A nakonec si možná za naše áčko ani nekop.

                  • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                    sTizz (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 16:50 |  
                    2 0

                    Hezky napsano,pritom jsem si nemohl nevzpomenout na Frantu Drizdala,ktery hral 3.ligu,divizi,pak 2. ligu,nacez sel k nam a rovnou do LM :) Bohuzel jeho karieru ve Slavii ukoncila achillovka.

                  • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                    bramburek (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 16:59 |  
                    1 0

                    jo, já ti rozumim… já mám taky slabost pro fotbalisty - tzv. hračičky, virtuózy, kteří umějí s míčem a mají nadstandartní fotbalový myšlení, kvůli takovým hráčům na ten fotbal chodím... a taky bych jich tu chtěl více, celkově v český lize, aby to nebylo tak soubojový, atletický, ale více okulahodící… jen to prostě není tak jednoduchý, skauting v těchto oblastech strašně finančně náročnej, adaptace v evropě, a další věci...

                  • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                    amon     před 6 lety 13.06.2018 12:19 |  
                    2 0

                    Donforde, ty se živ psaním! Kompliment v dobrém slova smyslu (úplné hrabalovské pábení:-)

                • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                  bongor     před 6 lety 12.06.2018 19:43 |  
                  3 0

                  Nemusej to být skauti,ale třeba Sokolové ,nebo úplně nejlíp pionýři.Udělají si stany někde u Zambezi a budou vyrážet za talenty.Jenže jich musí být hodně,protože lvi,levharti a jiná zvířena,taky musí jíst.I krokodýl chce svý.

              • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                deny91     před 6 lety 12.06.2018 16:23 |  
                4 0

                A protože jsme se my ihned zbavili Baráka a Pavlenky a nechtěli za ně 5 a více mio Euro, tak to znamená, že to samé udělá i Gent? Oni nejsou hloupí. Ani my ne, ale u Baráka a Pavlenky šlo o jejich osobní ambice a "plnění si snů", čemuž jsme nakonec velmi neradi ustoupili. Šlo o jejich sen zahrát si Serii A a Bundesligu. V tomto případě nemůže být řeč o nějaké životní šanci pro Olayinku, protože v Belgii se nabídka z Česka opravdu nebere jako životní příležitost, která by se měla nějak zvlášť brát v potaz.
                Co se týče hodnoty hráčů, tak to prostě chodí, že v méně renomovaných ligách mají hráči malou cenu a ta se jim zvyšuje (i násobně) v případě dobré výkonnosti v top ligách a evr. pohárech, zvláště pak v LM. Pavlenka ani Barák neměli za sebou ani jedno a proto odešli za poměrně málo. Roli v tom hraje také nízká reputace Slavie na mezinárodním poli, prtože jsme pomalu na 10 let vyklidili evropské pozice. Stejně tak nepomáhá současná nízká reputace českých hráčů na přestupovém trhu. Věřím, že se ale to vše bude postupně měnit k lepšímu a hráči nebudou odcházet pod 100 Mio.

      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

        ElBrody     před 6 lety 12.06.2018 13:08 |  
        0 0

        Záhadný hráč může být klidně někdo, komu skončila smlouva a až po MS si vybere z nabídek, tedy o ceně samotné to nutně být nemusí. Ale z logiky věci to vypadá, že ho podepsaného nemáme a dost by se nám hodilo, kdyby si na MS nekopnul.

        • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

          eye     před 6 lety 12.06.2018 21:41 |  
          0 0

          On to právě může být někdo, kdo si tam asi moc nekopne a koho už mají v merku (Polsko?). Banální statistická věc, ale taky je dobré připomenout, že se tam dost mančaftů moc nepředvede, extra zájem nebude - půlka jich vypadne hned ve skupině a z toho část po horších výkonech.

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      jelen91     před 6 lety 12.06.2018 13:40 |  
      7 0

      Tak to je těžký žejo :D Zkus tipnout, máš šanci 1/730.

      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

        smely (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 13:47 |  
        0 0

        tak vylucovaci metoudou by se to dalo zrejme dost zuzit, kdyz vyloucime hrace z TOP lig , nebo naky stary,ale stejne nemam sajna...

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      Edenjejenjeden     před 6 lety 12.06.2018 13:44 |  
      2 1

      Co třeba ten Przemysl Frankowski?Nebo LO Panamy a Dunajske Stredy Eric Davis?Nevím,jen spekuluji.

      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

        smely (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 13:48 |  
        0 0

        Frankowski tam neni...

        • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

          Edenjejenjeden     před 6 lety 12.06.2018 13:59 |  
          0 0

          Aha,já pročítal jen předběžné soupisky.Omlouvám se.

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      ElBrody     před 6 lety 12.06.2018 14:33 |  
      1 0

      Tak jestli jsme skautovali několik hráčů z Ekstraklasy, napadá mě třeba Rafal Kurzawa. Levý záložník, 25 let, v zimě odmítl prodloužit smlouvu v Gorniku Zabrze s tím, že chce v létě ven a pak se překvapivě udržel v nominaci Polska na MS. Zhruba takové případy bych tipoval - tzn. nemám to ničím podložené :)

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      tomblesk     před 6 lety 12.06.2018 15:49 |  
      0 1

      Tipovat by se dala Nigérie, protože "pracovití" skauti, koukají na TV či PC ...

      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

        honzah (přítel SN)     před 6 lety 16.06.2018 13:18 |  
        0 0

        Island jako potenciální zdroj posily jsem uhodl :-)

  2. Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

    raadec     před 6 lety 12.06.2018 15:14 |  
    0 4

    Moje spekulace k hraci z MS

    Nemanja Radonjic
    Srb, 22 let, leve i prave kridlo, Red Star, hral EL, i proti Sparte, neprosadil se v AS Rim, cena 2,5M euro
    https://youtu.be/TYuS6_46rfw

    Rafal Kurzawa
    Polak, 25 let, leve kridlo, na odchodu z Gornik, takze zadarmo, v polske lize 2+18!

    Posily vybira Nezmar, navic trener neumi anglicky, takze jsem projel soupisky slovanskych muzstev.. Bud nekdo osahany ceskou ligou nebo slovan, aby rozumel pokynum.

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      p!erreCORE     před 6 lety 12.06.2018 15:57 |  
      4 3

      Nikdo nikde nikdy neřekl,že náš trenér neumí anglicky!

      Má vystudovanou VS a tam se minimálně jeden světový jazyk vždy povinně vyučuje.

      Tohle tu psal někdo po výměně trenérů a dnes to psát znovu je ubohost a zhovadilost..

      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

        JS (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 16:01 |  
        0 2

        Já myslel, že má vystudovaného číšníka nebo tak něco...

            • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

              p!erreCORE     před 6 lety 12.06.2018 18:49 |  
              0 0

              Tenhle rozhovor jsem sem kdysi vkládal..tam je řečeno vše..

            • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

              domácí     před 6 lety 14.06.2018 11:59 |  
              0 0

              Tak Vysoká škola pro hoteliéry snad není, to by bylo jako na Ukrajině. Tam dělá vejšku i provazolezec

        • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

          kalex     před 6 lety 12.06.2018 19:50 |  
          1 3

          A i kdyby. Může spíkovat dost dobře. Tento tvůj kopanec jenom ukazuje na tvou malou inteligenci. Člověk by řekl na úrovni sparťana.

          • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

            JS (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 21:09 |  
            0 3

            Proč? Já jen poukazoval na to, že rozhodně nemá VŠ. Spíkovat může suprově :)
            Kecy o inteligenci si schovej pro sebe.

            • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

              p!erreCORE     před 6 lety 12.06.2018 21:58 |  
              1 0

              olvování povinných licencí, z nichž nejsložitější je UEFA profesionální licence, která je platná pro celý svět. Studuje se při vysoké škole a je zakončena diplomovou prací. Ty licence jsou čtyři – C, B, a A profi – a dosažení všech těchto úrovní trvá 8–10 let. Vše jsem si hradil sám a v určitém období jsem chodil i do zaměstnání, takže sem si do svého oboru přinesl i jiný pohled než člověk z ryze fotbalového prostředí.

              • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                JS (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 22:02 |  
                1 2

                Tak třeba já dělám sport, kde trenéři nejvyšší třídy také pro udělení licence potřebují projít kurzem PŘI vysoké škole, konkrétně FTVS a kurz končí diplomkou, ovšem nedělá to z nich držitele vysokoškolského titulu, pouze licence trenéra.

                • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                  p!erreCORE     před 6 lety 12.06.2018 22:06 |  
                  1 2

                  která je platná pro celý svět

                  • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                    JS (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 22:12 |  
                    1 2

                    Whatever, nicméně takový člověk nemá „vystudovanou VŠ“.

                    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                      p!erreCORE     před 6 lety 12.06.2018 22:15 |  
                      1 2

                      celý svět

                      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                        JS (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 22:24 |  
                        0 2

                        nemá „vystudovanou VŠ“.

              • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                Veta (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 22:17 |  
                3 1

                No to jsou blbosti.
                1) UEFA jsou i licence B a A (a navíc Grasroots C) - jsou platné ve stejných zemích jako UEFA PRO
                2) na VŠ se UEFA nestuduje. Po určitém studiu VŠ můžeš požádat a po zkoušce získat UEFA A (nebo B), ale ne PRO
                3) Trpišovský dle mých informací VŠ nemá

                • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                  p!erreCORE     před 6 lety 12.06.2018 22:29 |  
                  1 1

                  Nejde o to,jestli má vystudovanou VŠ,ale o to,jestli zná světový jazyk.

                  A já tvrdím,že trenér týmu,který chce hrát v Evropě prim,musí jazyky perfektně ovládat.

                  A nesmysly,že se nedomluví s hráči jsou fakt jen nesmysly..

                  • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                    Veta (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 22:46 |  
                    2 1

                    Psal jsi tu absolutní bláboly o korelaci studia na VŠ a Profi licence. Jinak já taky zastávám názor, že by trenér anglicky měl umět, v nejhorším případě asistenti. A nemyslím si, že by JiT angličtinou nějak vládl.

                    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                      p!erreCORE     před 6 lety 12.06.2018 23:11 |  
                      1 1

                      Není důležité,jestli já píšu vlávoly,ale to,zda se náš trenér domluvit s hrající..ja opakuji,že ano

            • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

              kalex     před 6 lety 13.06.2018 21:53 |  
              2 0

              To, že někdo má nebo nemá VŠ z něj nedělá lepšího trenéra nebo člověka. A když to řeknu blbě, i člověk se třema VŠ může být naprosto nepoužitelný. Nikdy jsem nesnižoval žádné zaměstnání. Ono ten dělá ten a ten zas ono a všichni uděláme... Mi to přišlo, že do něj ryješ a asi jsem to pak přehnal. Za to se omlouvám. Na druhou stranu vypracoval se, ligový kopačka to nebyl a fakal. A i zde bylo dost komentů, a nejen tu, že prvně se musí snažit naučit hráč aspoň základní pokyny v češtině. Samo je zpětná vazba, že i kouč něco ovládá. Ale když ti takový Sobol, který je slovan vůbec nerozumí... Ale ještě jednou se omlouvám s tím sparťanstvím a inteligencí.

              • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

                JS (přítel SN)     před 6 lety 13.06.2018 22:08 |  
                0 2

                Pohoda.

      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

        Jachym     před 6 lety 12.06.2018 16:18 |  
        2 2

        Nic ve zlém, ale to, že někdo studoval na papíře nějaký jazyk, ještě vůbec nemusí automaticky znamenat, že ho ve skutečnosti ovládá. Zrovna Trpišovský ani před tím Šilhavý na tom s angličtinou údajně nejsou nijak valně. Ale přesto oběma odváděli v týmu dobrou službu neslovanští cizinci...

        • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

          p!erreCORE     před 6 lety 12.06.2018 18:45 |  
          0 0

          No tak mluví francouzsky rusky německy španělsky nebo čínsky..

      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

        raadec     před 6 lety 12.06.2018 16:25 |  
        1 5

        Nekolikrat jsem to cetl.. Az ho uslysim mluvit anglicky, tak se mu tady omluvim. Ale treba mluvi nemecky. Anglicky podle me ne

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      Rooney     před 6 lety 12.06.2018 20:06 |  
      3 0

      Koukam ze 100x omleta lez se asi opravdu stava pravdou... Ohledne Trpisovskeho jazyku je to tak, ze uz v Liberci mel dost cizincu, ktere si tam privedl a nejak se s nimi asi donluvit musel. Navic v nejakem z rozhovoru uz u nas rikal, ze v komunikaci je problem pouze se Sobolem, ktery neumi cesky ani anglicky a z toho se da usoudit, ze anglicky bud umi, prip. to ma poresene napr. pres asistenta. Ale rekl bych ze umi sam, ikdyz tezko rict, jak dobre.

      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

        Khadgar     před 6 lety 12.06.2018 20:31 |  
        2 0

        Hlavně takový Šilhavý jazyky taky neuměl, s cizinci za něj mluvil asistent. Tak nevím, proč se to tu pořád řeší.

  3. Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

    mooody     před 6 lety 12.06.2018 15:20 |  
    10 2

    Stejně je to trochu bláznivé. Bavíme se tady o kostarickém bekovi z Dunajské Stredy a polském záložníkovi, který taktak pronikl na 23člennou soupisku. Ano, samozřejmě, že oba mohou být posilami, ale skutečně jsou o skok lepšími hráči než Stoch, Bořil, Deli, Ngadeu, Souček, Škoda, Sýkora, Zmrhal nebo Hušbauer?

    Zavýskám, když:
    - najdeme bombarďáka, který dává stabilně 12+ gólů za sezonu
    - tvůrce hry, který má statistiky 8 + 12
    - talenta pod 21, který se hned prosadí do základu a za dva roky ho prodáme za 200 milionů.

    Ale jinak raději udržme to, co na konci sezony začínalo fungovat.
    Než přiveďme pět posil, které se sladí v polovině října.

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      ElBrody     před 6 lety 12.06.2018 17:44 |  
      0 0

      Jde o to, že ten hráč má splňovat podmínku, že je na MS. Logicky nás pak napadá třeba Polsko, kde zajímaví a pro nás neznámí hráči určitě jsou. Nedávno jsem tu psal v komentáři ke skautingu Szymanského a Michalaka o výborném Recovi ze stejného klubu (Plock). Nikdy v repre, nikdy v pohárech, hodnota dle TM 250.000 Eur. Tento týden přestupuje do Bergama za 4 miliony Eur. Já bych hráče z polské ligy, který se dostal do jejich nominace na MS, úplně nepodceňoval.

  4. Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

    milos2     před 6 lety 12.06.2018 15:25 |  
    1 3

    Hráči Sportingu Lisabon po napadení vlastními fanoušky hromadně vypovídají klubu smlouvy. Co třeba někdo tam? Ale moc jejich soupisku neznám, resp. neznám jeho hráče.

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      Edenjejenjeden     před 6 lety 12.06.2018 16:03 |  
      3 0

      Neblázni,ty už si pomalu rozebírají v Anglii.Ale šikovní hráči tam jsou,to zas jo.

  5. Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

    Eluin (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 15:27 |  
    1 0

    Hledání posily mi začíná připomínat detektivku jako z pera od P. D. James...

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      Edenjejenjeden     před 6 lety 12.06.2018 16:01 |  
      2 0

      No jo,ale kdo je v tom případě Adam Dalgliesh?

      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

        Eluin (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 17:02 |  
        1 0

        Pan Tvrdík mu je trochu podobný, ne? :)

  6. přestupy do Slavie

    tomblesk     před 6 lety 12.06.2018 15:53 |  
    1 5

    Trochu se obávám konce přestupního termínu, kdy se začíná bláznit na plno. Všechny méně povedené přestupy šly až v konci termínu - až na Stocha, ale na něm se dělalo delší dobu ...

  7. Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

    Obr     před 6 lety 12.06.2018 15:53 |  
    4 10

    Co furt blaznite s posilama? Ja nikoho nechci!

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      Jachym     před 6 lety 12.06.2018 16:27 |  
      6 1

      Já bych se sice pár kvalitním posilám nebránil, ale pravdou je, že větší prioritou je pro mě udržení některých stávajících opor.

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      eye     před 6 lety 12.06.2018 21:48 |  
      1 0

      My fakt beka či dva beky potřebujeme a křídelního hráče taky - ideálně napravo i nalevo (nemluvě o tom, že i nějaký odchod nejde vyloučit). Pamatujme na to, že těch zápasů bude na podzim hodně - tolik neodehrají hráči v ligových týmech třeba ani za celou sezónu.

  8. Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

    zeleznik2     před 6 lety 12.06.2018 16:23 |  
    1 2

    Tak to jsme asi všichni zvědaví o koho vlastně na MS půjde...že by Polsko?
    Moc hezká zmínka v článku o GVK, Claesson levnější, lepší, bohužel jsme zvolili špatně..

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      Kzlo     před 6 lety 12.06.2018 16:26 |  
      1 0

      Proste každý přestup nemuzu vyjít. Ale skoda to je

      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

        zeleznik2     před 6 lety 12.06.2018 16:27 |  
        1 0

        asi tak, oproti Letné máme velké rezervy, tam se vyhazují stamilióny..

      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

        bongor     před 6 lety 12.06.2018 19:50 |  
        0 0

        Není to Škoda,je to Tecl,velkej tecl.

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      janko (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 17:17 |  
      4 0

      Jak jsi z toho vycetl ze levnejsi?

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      Ladislav (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 19:59 |  
      0 0

      Nevíte někdo, kde JT napsal to, co je v posledním odstavci, na jeho twitteru jsem to nenašel ?
      viz. Zároveň klubový šéf poznamenal, že do Slavie nepřijde lotyšský útočník Dávis Ikaunieks, který míří do Jablonce. „Za cenu, která byla jako minimální Slavii nabídnuta, tak opravdu ne.“

  9. Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

    Faris (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 17:55 |  
    25 1

    Teda já nechápu tu hysterii z toho, že nemáme info o tom, co se chystá, kolik je peněz apod. Mádl o tom natáčí videa, proč o nás? proč ne o spartě? přivedli Heču, my Vantrubu a jinak nic. Ale na SN jede hysterie pomalu o neprofesionalitě vedení, že nám nic neřekne. A sparta mlčí proč? Taky nemají prachy?, štastný psal, že Daník už do toho nechce tolik sypat. ale články jsou o nás.
    Já teda nechápu, jestli by někoho uklidnilo, že by JT napsal "na posily máme 130 mio Kč a chceme hráče A, hráče B a do útoku C". Já bych byl první, kdo by napsal, že je těžký amatér.
    Spekulujme, ale hodnoťme až bude co hodnotit. Je to jenom o nedočkavosti a touze vědět vše hned. Tím nezastírám, že nejsem taky strašně zvědavý, na SN jsem pořád a vyhlížím:-)

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      janko (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 19:19 |  
      8 0

      Kdyz nic nevim tak si neco vymyslim, negace se dobre prodava a kdyz to nahodou vyjde tak budu moci rikat ze jsem to vedel a rikal... A navic kam Jarda slapne tam trava.. no ne?
      Jsme snadny terc a spouste lidi lezime v zaludku. Danik do toho sype leta a nic. Prijde "budiznicema" do Slavie a dve trofeje za dva roky. To neni koncepce to je nahoda... :)))

  10. Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

    skkizo     před 6 lety 12.06.2018 18:03 |  
    0 0

    Hodně mě prekvapilo v tweetu od JT "zadani novych majitelu" muzeme tedy brat oficialne ze Slavii prevzal CITIC? Vim ze bylo prezentovano ze bude novym generalnim partnerem ale majitelem jsem myslel ze je stale CEFC.

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      Faris (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 18:11 |  
      8 0

      Slavii nepřevzal CITIC, CITIC převzal celou evropskou odnož CEFC a tím pádem i Slavii

      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

        skkizo     před 6 lety 12.06.2018 18:18 |  
        0 0

        Asi jsem to tedy prehledl ale CITIC mel snad mit jen 49% v CEFC? Muzu nekde videt zpravu ze je to jinak?

        • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

          Vici     před 6 lety 12.06.2018 20:23 |  
          1 0

          V cine 49% vlasteni statni firmou znamena ze ho prevzala. Aspon tak o tom mluvili politologove. Jaky to ma plusy netusim

      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 18:20 |  
        0 0

        Myslím,že nás také přebrala odnož CITICU :-)

      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

        Radek097 (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 19:09 |  
        1 0

        Pokud CITIC převzal CEFC (evropskou), pak se nabízí otázka, proč je v dokumentech veden jako jediný akcionář Shanghai Huaxin Group (Hongkong) Limited.
        https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-sl-detail?dokument=53183119&subjektId=901140&spis=987233
        Přitom už v březnu se psalo, že CITIC vstupuje do CEFC, kde bude mít podíl 49%. Zatím ten podíl v CEFC nemá...

        • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

          dropt     před 6 lety 12.06.2018 21:30 |  
          2 0

          Mluvilo se o tom, že CEFC China spolu se CITIC založí společnost (předpokládám, že je to ta Shangai...), která bude řešit zahraniční aktivity CEFC a budou tam v poměru 51:49.

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      janko (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 19:13 |  
      4 0

      A neni to jedno? CITIC plati tak rozhoduje

  11. Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

    SKSKali     před 6 lety 12.06.2018 18:40 |  
    8 0

    Tak už i Nova zmínila, že zatímco shittorka je aktivní a dneska představila už čtvrtou posilu, Slavia nic, na rozdíl od minuého léta, kdy přiváděla hvězdné posily. Pokud se nepletu, tak to trio (Potaň, Danny a Halil) bylo představeno až koncem června a Sobol a hlavně Miňo ještě mnohem déle.
    Co se týče hráče z MS, tak pokud ho nepodepíšou do začátku mistrovství a pokud tedy přijde, tak nejdřív až po vypadnutí jeho země ze soutěže, nebo až prostě po konci MS.
    Kádr máme dobrej, pokud neodejde nikdo, nebo max jeden důležitej hráč, tak opravdu stačí posílit 3-4 dobrýma hráčema, nebo nějakým velkým talentem. Takže zas takovej tlak na čas není, ikdyž samozřejmě pro souhru, čím dřív, tím líp, ale nemusíme nic ukvapovat.

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      janko (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 19:11 |  
      10 0

      Sledovat novu je nezdrave

      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

        sTizz (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 19:42 |  
        5 6

        Myslim,ze v soucasnosti prevzala stafetu nejdebilnejsiho zpravodajstvi Prima.. :))

        • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

          Tomastu     před 6 lety 13.06.2018 13:59 |  
          1 0

          Nevím jak teď , ale v době kdy jsem byl na poháru v Kutné hoře a následných reportážích u mě prima vcelku stoupla , jelikož na rozdíl od novy nehlasala úplně kraviny za použití ilustracnich videí někde z Balkánu :-)

  12. Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

    Ragnarok     před 6 lety 12.06.2018 20:29 |  
    9 1

    Olayinka za 8 milionů EUR je vlhký sen, ale ne Slavie, nýbrž Gentu. Nedostanou za něj ani 4 a to od nikoho. Ten hráč nemá třeba ve srovnání se Stochem nebo Stanciuem žádný record, je to no name zboží. Svou výkonnost musí ještě potvrdit. Posily budou špičkové, těším se na představení. I odchody jsou více než racionální.
    Ačkoli člověk nadává, tak je taková ovce, že jsem zase prodloužil 6 permic do 114. Nicméně si dovolím předpověď: Pokud skončíme po základní části 1. tak nás permanentkáře na prodloužení tak napálí, že naše permice bude za dvojnásobnou cenu než na Spartě a ještě nám budou tvrdit, že máme fantastickou slevu 15%. Doufám, že změní to 1+1 na pohár, to je velkej nesmysl.

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      TSeguinTS     před 6 lety 12.06.2018 20:37 |  
      4 0

      Naopak bych řekl, že pro permanentkáře bude prodloužení za symbolickou cenu a pro ostatní to bude (adekvátně) napálené.

      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

        Faris (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 21:33 |  
        2 0

        Pokud budeme první, čekají nás tři domaci zápasy. Jsem na 115, přímo na středu a čekám balíček za 1000 Kč. Zaplatím, mne osobně to až tak nevadí, ale chápu, že pro spoustu studentů, důchodců takové ceny budou nepříjemné. Ikdyz studenti jsou asi na Severu, tam čekám 500

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      Fulham     před 6 lety 12.06.2018 20:40 |  
      7 1

      Takže posily budou špice, ale lístky by měly být zadarmo...jinak souhlas..

      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

        dalislavista     před 6 lety 12.06.2018 21:03 |  
        3 2

        On někdo píše, že mají být zadarmo? To je trošku demagogie, nemyslíš?
        Máme již teď nejdražší permice a neplatí na nadstavbu.
        Podle logiky- drahé přestupy- drahé permice by za řekou měli dražší permice už tu minulou sezónu i letos.
        Cena permice snad není přímo úměrná ceně přestupů.

        • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

          Fulham     před 6 lety 12.06.2018 22:32 |  
          6 2

          Je to na delší debatu...ale pořád to musíš dělit patnácti. Jen pro porovnání - http://www.fulhamfc.com/seasontickets
          Chceme špičkový klub ( v našich podmínkách ) prostě bychom se na tom měli podílet...to , že není plno ani na poháry je ostuda nás fans - současné vedení dělá maximum...

          • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

            Fulham     před 6 lety 12.06.2018 22:35 |  
            5 0

            Jinak jsem to napsal zbytečně konfrontačně....tak omluva.

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      raadec     před 6 lety 13.06.2018 08:18 |  
      2 0

      Stanciu se v Anderlechtu neprosadil, jinak by se ho nezbavovali, kdezto Olayinka ma v Belgii vyborne statistiky..

  13. Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

    Rottax (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 20:37 |  
    14 1

    To by mě zajímalo, co by isport, idnes, nova a další zmiňovali o Slavii, kdyby p.Tvrdík neměl twitter!! :D

  14. Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

    Faris (přítel SN)     před 6 lety 12.06.2018 22:04 |  
    3 7

    Na TW info o tom, že zítra se má rozhodnout o Součkovi do Fiorentiny. Mě bude Toma líto, mám ho rád, ale zkusil bych znovu Ščuka, jestli se vůbec bude chtit vrátit. S Hromadou by tuto pozici mohli zalepit.
    Mrkněte se na Tweet uživatele @Sp_Fiorentina: https://twitter.com/Sp_Fiorentina/status/1006620764009828352?s=09.

      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

        knawi     před 6 lety 13.06.2018 09:48 |  
        6 0

        Vidím, že jsem poslední, promiňte.

        • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 lety 13.06.2018 11:56 |  
          3 0

          Někdo holt musí být poslední.

          • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

            Fulham     před 6 lety 13.06.2018 12:26 |  
            6 0

            Ještě čekám ataku od jednoho kolegy...tady to s posledním místem nenjni nigdy jistý..

            • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

              Sváťa     před 6 lety 13.06.2018 13:28 |  
              0 5

              preSSne

        • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

          Jachym     před 6 lety 13.06.2018 12:32 |  
          4 1

          Ať jsi šampión nebo třeba poslední!... :-)

          • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

            TSeguinTS     před 6 lety 13.06.2018 12:34 |  
            7 2

            Ať jsi šampion nebo třeba zeleznik2... :-)

  15. Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

    Sedrousek     před 6 lety 13.06.2018 18:00 |  
    2 1

    Na tv nova jsou uz nestastny ze nemame jeste zadnou posilu.
    Asi je trapi ze nikdo nic nevi a museji varit z vody.

  16. Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

    eye     před 6 lety 14.06.2018 02:44 |  
    3 4

    Tak ta posila z MS je PREJ Islanďan Albert Gudmundsson, pravé křídlo PSV, evidentně talent na roční hostovačku (bez opce?).

    • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

      Kzlo     před 6 lety 14.06.2018 09:06 |  
      0 1

      Zdroj?

      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

        Maty22     před 6 lety 14.06.2018 09:17 |  
        0 0

        Podroužek

        • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

          Kzlo     před 6 lety 14.06.2018 09:18 |  
          4 1

          V tom pripade 15% pravdepodobnost

        • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

          solf     před 6 lety 14.06.2018 09:59 |  
          4 0

          Podroužek je kokot, který si ani ráno před vydáním článku není schopen přečíst Jardův TW nebo zdejší SN. Takže první článek ráno uváděl, že Souček odchází, po kávě to zaktualizoval a přepsal, že ho nechceme pustit.

      • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

        Maty22     před 6 lety 14.06.2018 09:19 |  
        10 0

        A pokud Podroužek píše že chceme pravé křídlo z Islandu, tak pravděpodobně usilujeme o levého beka ze Senegalu.

        • Re: Tvrdík o posilách: Olayinka? Slavia nedá 200 milionů, chceme hráče z MS

          mig52     před 6 lety 15.06.2018 11:47 |  
          0 1

          Maty, smích prodlužuje život, takže díky za přispění k mé osobě. Fakt jsem si pochechtal s tím, žes trefil hřebík na hlavičku!!!