Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

Sezona 2017/18 je u konce. Pojďme se za ní ještě jednou ohlédnout pohledem souhrnu hodnocení. Po zhodnoceném podzimu si dnes probereme jaro pod trenérem Trpišovským.

Odkaz na výsledky hodnocení podzimu.

Je poněkud paradoxní (ale většina slávistů uzná, že zasloužené), že na samotném vrcholu žebříčku jsou dva hráči, jejichž pozice byla před startem jara ohrožena. Jak Stoch, tak hlavně Ngadeu si museli důvěru trenéra postupně získat. Co z toho plyne? Špatné oko kouče při prvotním posouzení hráčů? Já bych spíš vyzdvihl jeho schopnost sebereflexe, když bezhlavě nelpěl na svém řešení a na základě výkonů na hřišti reálně zhodnotil (byť s určitým zpožděním), že Ngadeu do základu zkrátka patří. U Stocha myslím Trpišovskému není co vyčítat, spíše naopak. Prvotní varovný prst na slovenského záložníka zapůsobil ideálně a pod novým trenérem se z něj stal mnohem platnější a lepší hráč. Z mého pohledu byl Stoch na jaře nejen nejlepším slávistou, ale i nejlepším hráčem ligy. A oproti podzimu udělal velký výkonnostní skok.

Na třetím místě skončila tradiční opora Hušbauer, který patřil k nejlépe hodnoceným hráčům v lize i v jiných médiích (v Mladé frontě Dnes dokonce nejlépe hodnocený hráč celé ligy!). Pozoruhodnější je umístění na čtvrté a páté příčce. Tecl si dokázal přenést výbornou podzimní formu z Jablonce i do sešívaného dresu, konečně dostal šanci na svém postu útočníka a ukázal, že se s ním do budoucna musí  počítat jako s velmi platným hráčem. Velmi dobrý jarní dojem zanechal i Hromada. Ten na podzim po závažnějším zranění působil nemastným neslaným dojmem a očekávání kvalitního box-to-box záložníka příliš nenaplňoval. Na jaře to ale byla jiná písnička a nakonec se ukázalo, že v něm - trochu oproti původnímu očekávání postu - máme skvělý a velmi nadějný defenzivní štít.

Další jednotlivé pozice již netřeba komentovat. Jen bych s potěšením konstatoval, že každý z hráčů, kteří pravidelně nastupovali, podával alespoň standardní ligové výkony oceněné průměrnou známkou 5.

V případě shodného průměru byl výš zařazen hráč, který byl vícekrát hodnocen a jehož známka tak měla větší váhu.

Hráči, kteří byli hodnoceni alespoň v polovině zápasů (min. 9 hodnocení):

    1. Stoch...............................6,18 (17x hodnocen)
    2. Ngadeu...........................6,10 (10x)
    3. Hušbauer........................5,81 (16x)
    4. Tecl..................................5,80 (10x)
    5. Hromada.........................5,70 (10x)
    6. Zmrhal.............................5,67 (9x)
    7. Jugas................................5,60 (15x)
    8. Sýkora..............................5,60 (10x)
    9. Škoda...............................5,46 (13x)
    10. - 11. Bořil a Souček......5,33 (15x)

12. Kolář..............................5,24 (17x)

13. Frydrych........................5,00 (11x)

 

Hráči, kteří byli hodnoceni méně než polovině zápasů:

  1. Van Buren......................7,00 (2x)
  2. Flo...................................5,67 (3x)
  3. Deli..................................5,25 (4x)
  4. Danny.............................5,14 (7x)
  5. Pokorný..........................4,75 (4x)
  6. Bucha..............................4,67 (3x)
  7. Kúdela.............................4,60 (5x)
  8. Necid...............................4,50 (2x)
  9. Sobol...............................3,83 (6x)
  10. Mingazov......................3,00 (2x)

 

3 zápasy s nejvyšším průměrným hodnocením:

  1. Slavia - Plzeň 2:0............................7,45
  2. Slavia - Olomouc 3:1.....................6,62
  3. Slavia - Jablonec 3:1 (pohár).........6,55

 

3 zápasy s nejnižším průměrným hodnocením:

  1. Slavia - Zlín 1:2...............................3,77
  2. Slavia - Jablonec 1:3.......................4,23
  3. Jihlava - Slavia 1:0..........................4,42

Komentáře (94)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

    VaSsa     před 6 lety 06.06.2018 09:14 |  
    9 0

    Já jsem si myslel, že hraje každej zápas jinej Zmrhal, a tady je důkaz, je na 6. i 10. místě. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

      Alanor (admin)     před 6 lety 06.06.2018 09:15 |  
      1 0

      Díky za upozornění. Jarda je skutečně 6., s Bořilem na 10. místě má být Suk.

  2. Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

    Fačín     před 6 lety 06.06.2018 09:36 |  
    12 23

    Tak redaktorova servilnost vůči panu Trpišovskému je sice celkem pochopitelná, ale mě to tedy leze dost na nervy. Co takhle to pojmenovat pravými jmény? Trpišovský nestavěl Ngadeua, Stocha málem zakopal, pak si uvědomil svou chybu a napravil to. Žel bohu, už nás to stálo několik bodů, které nám chyběly na konci soutěže. Ale aspoň, že si to uvědomil. Stejně jako na konci ligy, kdy dvouzápasovou kometu Tecla opět správně posadil a postavil kapitána Škodu. To musím panu Trpišovskému uznat, že si snad svoje chyby dokáže uvědomovat a odstraňovat je. Tak snad jich bude do budoucna co nejméně.

    • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

      Alanor (admin)     před 6 lety 06.06.2018 09:42 |  
      18 6

      Stocha málem zakopal, když nehrál první poločas s Jihlavou? Aha. S Ngadeuem to chyba byla. Ale kolik nás stála bodů? V Jihlavě musel hrát na DZ místo Suka. A pak už jsme ztratili jen na Spartě, kde s těmi inkasovanými brankami nemohli stopeři dělat vůbec nic, a se Zlínem (nebyla tam chyba spíše v zahozených šancích než v obraně?). Takže max. ztracené 3 body, které by na konci soutěže stejně nic neřešily. Body na titul se ztratily úplně jinými věcmi, než částečným odstavením Ngadeua.

      • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

        Fačín     před 6 lety 06.06.2018 09:46 |  
        8 20

        Ano, třeba pokusem o hurá fotbal a nákopy od "konstruktivních" stoperů. Obraz hry se zlepšil, až když jsme se vrátili ke kombinačnímu fotbalu po zemi, který jsme hráli již za Šilhavého.

        S tím Stochem jsem narážel na to, že ho původně ve svých plánech skoro neměl (dle zkazků v médiích, což samozřejmě mohla být kachna).

        • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

          Pan Bůh     před 6 lety 06.06.2018 09:56 |  
          14 7

          A divíš se trenérovi, že neměl v plánech Stocha, když ten na podzim vůbec nechtěl bránit a hrát pro tým. Naopak zde si trenér zaslouží velké plus zato, že tohle dokázal Miroslava naučit. Nyní je mnohem komplexnější než na podzim a i výrazně pro tým prospěšnější.

          • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

            daadyy     před 6 lety 07.06.2018 09:57 |  
            1 3

            Nechtít v týmu takového hráče, to může jen netrenér..

            • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

              Pan Bůh     před 6 lety 07.06.2018 12:39 |  
              2 3

              Tak tím pádem už potkal Stoch kariéře celou řadu netrenérů.

      • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

        vršek     před 6 lety 06.06.2018 23:42 |  
        9 7

        Víte Alanore, ono má Vaše "velmi ohleduplné" hodnocení trenéra Trpišovského a jeho prohlédnutí cca v půli jara několik velkých otazníků... Už v průběhu přípravy bylo jednoznačně patrné, s kterými hráči kádru se jaksi nepočítá. Byli to Stoch, Ngadeu, Jugas a Frydrych. Na jejich místa byli "povoláni" Kúdela s Pokorným? Je jistě v pořádku, že na konci jara již Ngadeu, Stoch, Jugas i Frydrych opět nastupovali v základu, neboť to byli právě oni tři defenzivní hráči, kteří opět prokázali, že jsou zárukou (až na zápas s Jabloncem) pevné či vlastně neprostupné obrany, a tím i základem zisku bodů pro udržení bohužel "jen druhého" místa v tabulce.
        Pro mne je však velmi znepokojivé, že trenér, který přichází do týmu mistra ligy, nezná či není schopen správně vyhodnotit kvalitu hráčského kádru, během přípravy stanovit správnou a úspěšnou strategii s kádrem, který měl k dispozici. Je pro mě nepochopitelné, že při absenci Deliho je Ngadeu opomíjeným hráčem, a že je pro Trpišovského s Nezmarem překvapením, jak dobré výkony je schopen po jeho boku předvádět Jugas. To, že Stoch prokázal, že je nejlepším hráčem celé naší "ubohé" ligy je opět spíše dokladem špatného odhadu trenéra a sportovního ředitele než jejich zásluhou. Je velkým štěstí, že nedošlo k odchodu Ngadeua, Jugase a Stocha před startem jara (neboť oni měli být oním "ještě větším zeštíhlením" kádru), protože pokud by tomu tak bylo, těžko by Slavia končila ligu na druhém místě a jsem přesvědčen o tom, že by nebyla vítězem poháru a v současné době by Slavia velmi těžko hledala jejich adekvátní náhradu!
        A tak jen doufám, že opět zmiňovaná potřeba proměny kádru bude pány Nezmarem a Trpišovským řešena s větší fotbalovou erudicí a lepšími výsledky, než tomu bylo v první polovině jara. A hlavně, že hráči, které do týmu získáme budou skutečně na vyšší úrovni než hráči, kteří do kádru již patří, a že budou schopni hru a efektivitu týmu skutečně pozvednout. Doufám, že se v té současné Slavii opět nebudeme "zaklínat" potřebou času na vytvoření a sehrání týmu...ono, kdyby ten stávající tým šlapal jak měl od začátku jara možná by "rozklížená" Plzeň teď neměla svých jistých cca380 milionů a možnost nadále "ovládat" český fotbal, a hlavně by se Slavia opět trochu přiblížila Spartě v počtu mistrovských titulů - no velká škoda!!!
        Víte, já byl pro odvolání trenéra Šilhavého po nesmyslném a neúspěšném "rotačním" podzimu, ale trenér Trpišovský na jaře předvedl se stejným kádrem něco velmi podobného a stejně nepochopitelného.
        Jen pro mé oponenty - toto není volání po konci trenéra Trpišovského ve Slavii, a budu šťastný pokud Nezmar s Trpišovským prokáží, že jsou skutečnými a úspěšnými fotbalovými odborníky, ale moc tomu nevěřím...

        • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

          MDCCCXCII (přítel SN)     před 6 lety 07.06.2018 00:00 |  
          4 2

          K Jugasovi nemel duveru pred prichodem k tymu. V priprave uz naopak na jeho konta padala z trenerovych ust pochvalna slova o tom, jak se pere s novymi pozadavky. Stoch podobne, jen to trvalo trochu dyl, nez se naucil plnit trenerovi pozadavky na defenzivu a praci pro tym.

        • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

          Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 07.06.2018 09:45 |  
          5 3

          Tyhle super zasvecene komentare miluju. Nebylo to nahodou tim,ze Trpisovsky (na prikaz vedeni) neprisel s tim,aby spravne vyhodnotil jak ma hrat s kadrem, co ma k dispozici ale s tim,aby stavajici tym predelaval na system,kterym si vedeni preje,aby se tym dlouhodobe prezentoval? Neprisli Kudela s Pokornym spis proto,ze Deli a Ngadeu chteli odejit? Stestim bylo maximalne to,ze tyhle dva prave neodesli. Jak jsi prisel na to,ze by mel odejit Stoch? Trpisovsky provadel nejakou rotaci? Neprovadela tu rotaci naopak nedostupnost stejnych hracu kvuli zraneni a virozam?

          • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

            Luky24     před 6 lety 07.06.2018 16:47 |  
            1 13

            Trpisovskej dokazal mit za sveho pusobeni vic hracu na marodce nez v tymu. Nekteri si radeji neco udelali, nez aby museli pod nim hrat. Uz od zacatku prohlasoval ze se Deli, do te doby nejlepsi stoper ligy, do jeho koncepce totalniho fotbalu nehodi. Na konci jara sem konecne pochopil proc. Je moc fotbalovej. Stoch ho ciste vytahnul z fotbalovy zadnice vcetne Tecla, kterymu se pokusil zatim nastestesi neuspesne ukoncit karieru jeho nesmyslnym nestavenim a stavenim Skody, kterej je bohuzel posledni dobou z formy. Akvizice Kudely vejde do dejin jako nejzbytecneji utraceny penize v ceskem fotbale a celkove nechapu tu posedlost zkoupeni temer pulky tymu uplne prumernyho tymu nasi sranda ligy a jeste navic nakupem pana pred duchodem Kudely. Vysledky vem cert, ale vykony byly opravdu neco otresnyho a bez spetky progressu k lepsimu. Po aktivnim vysokem napadani neni ani stopy, hrajeme fotbal v chuzi a tocime to tam jak Jarolim v repre.

            • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

              Kmotr (přítel SN)     před 6 lety 07.06.2018 19:50 |  
              6 0

              Tak urcite :D
              Vsichni se radsi hodili marod, nez aby si zahrali,pripadne se vykopali lepsi stace a v neposledni rade brali bonusy za zakladni sestavu apod.
              No vic asi netreba rozebirat..

            • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

              Boss82     před 6 lety 07.06.2018 20:44 |  
              5 0

              Tak ty budeš dobrej pomatenec:-D!

    • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

      Alanor (admin)     před 6 lety 06.06.2018 09:47 |  
      21 1

      A tvé věčné napadání Tecla je víc než trapné. Ta "dvouzápasová kometa" má za celý rok stejně ligových gólů jako Škoda a stačilo jí na to méně minut.

      • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

        Fačín     před 6 lety 06.06.2018 10:11 |  
        7 15

        A kolik jich dal za Slavii? Opravdu mě netankují góly za Jablonec, při vší úctě.

        • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

          Kenny     před 6 lety 06.06.2018 18:25 |  
          5 0

          Ale z logiky věci , dát branku za slabší tým je těžší, ne?

          • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

            Fačín     před 6 lety 08.06.2018 09:33 |  
            1 2

            Vypadá to tak, že? Ale není to tak černobílé. Když hraješ za slabší tým, je pravděpodobnost, že soupeř nebude betonovat, takže se můžeš snadněji dostat do šance. Také, když jsi ve slabším týmu a měl bys být rozdílový hráč, je pravděpodobné, že celý tým bude hrát na tebe, čili tak, aby dostal balon k tobě a ty mohl skórovat. Navíc odehraješ i víc minut, protože v týmu není pořádná konkurence...

            • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

              Kenny     před 6 lety 08.06.2018 20:16 |  
              2 0

              Souhlas, ale podle tebe Tecl rozdílový hráč rozhodně není, takže se ho nic z toho netýká.

      • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

        Fačín     před 6 lety 06.06.2018 10:26 |  
        3 21

        Můžete si Stanislava idealizovat jak chcete. Já vidím fakta - vloni se mu u nás povedly přesně dva zápasy, letos se již zlepšil, už to byly tři zápasy. Myslím, že jako střídající žolík je velmi platný. Ale zároveň vidím jeho kruté nedostatky - spalování i těch největších šancí a jeho zbytečné pády, kdy by raději mohl situaci dohrát.

        • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

          Boss82     před 6 lety 06.06.2018 11:21 |  
          12 7

          Vidíš houby, což ti tady již mnozí racionálními argumenty vysvětlovali. Ty si přesto pořád jedeš to svoje a fakta akorát ignoruješ, čímž ze sebe děláš hlupáka. Ale když ti to nevadí...

          • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

            DF007     před 6 lety 06.06.2018 14:06 |  
            2 10

            Tak s Telcem je to dost složité. Jeho technické nedostatky jsou velké a filmování je u něj také poměrně častá věc. Za nás dal na jaře tři branky, to Stoch jich jako záložník dal více. Má sice poměrně dobrý výběr místa, ale zahozených šancí je hodně. Ostatně jako u většiny našich ofenzivních hráčů. Myslím, že i zde tolik kritizovaných JZ8 jich dal více, a to byl půlku jara na marodce.

            • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

              kjandourek (admin)     před 6 lety 06.06.2018 14:20 |  
              9 2

              To hodně podpásové hodnocení....

              Stoch byl na hřišti 1156 minut.... dvakrát střídal v 83 minutě a v Jihlavě nehrál jinak odehrál vše... Oproti tomu Tecl odehrál na jaře 439 minut, čili asi třetinu Stochova času...

              K tomu ještě oba dali dva góly v MOL cupu... tam Stoch odehrál na jaře všechny tři zápasy celé (ve finále střídal v nastavení)... a Tecl 96 minut...

              Takže suma sumárum na jaře Teclovi na gól stačilo 107 minut, zatímco Stoch jich potřeboval 192...

              • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

                DF007     před 6 lety 06.06.2018 19:37 |  
                4 1

                Má to jeden háček, a to ten, že Tecl je útočník a od něj se ty góly prostě očekávají. Já ho nehaním, myslím, že ho ve Slavii potřebujeme, protože to je odlišný typ než Škoda

                • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

                  kjandourek (admin)     před 6 lety 07.06.2018 09:19 |  
                  3 0

                  A kolik bys chtěl, aby měl útočník minut na jeden gól?

                  jenom pro ilustraci: Milan škoda - 2282 minut - 14 gólů... tj. 163 minut na jeden gól... a nejlepší střelec uplynulé sezóny: Michael Krmenčík - 2585 minut - 22 gólů... tj 117 minut na jeden gól... Takže Teclova bilance ve Slavii odpovídá elitním útočníkům naší soutěže..

                  • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

                    JS (přítel SN)     před 6 lety 07.06.2018 09:24 |  
                    0 3

                    Ideální by samozřejmě bylo mít útočníka, co bude mít bilanci pod 90... :)

                    Btw. pod „pořádným útočníkem“ bych si představoval někoho takového:
                    https://www.transfermarkt.cz/lautaro-martinez/profil/spieler/406625
                    https://www.youtube.com/watch?v=62EgSAdP_uc

                    Jo já vím, nemá bilanci pod 90, ale má na to ještě čas.. :)) Vím o něm už asi 2 roky a říkal jsem si, do kterého velkoklubu se letos zapojí...

                    • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

                      Edenjejenjeden     před 6 lety 07.06.2018 09:34 |  
                      1 0

                      Jo máš pravdu,vypadá zajímavě,akorát se obávám,že by se kvůli podobným hráčům musela u JaT banky zastavit Velká čínská zed:-/

                      • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

                        kalex     před 6 lety 07.06.2018 10:06 |  
                        1 0

                        Velká čínská zeď je Míša, Simon, Kuba, Michal a Jenda. Přes ní se rudé předkošky nedostanou.

                    • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 07.06.2018 09:38 |  
                      2 0

                      Ideální by byl útočník, co se trefí každých deset minut... ale musíme být trochu soudní

                      I těch devadesát je docela problém.... Messi: 45 gólů (99,4 minut na gól) a fenomén letošní sezóny Salah: 44 (93,2)...

                      • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

                        pethead (přítel SN)     před 6 lety 07.06.2018 10:34 |  
                        1 0

                        Jonas z Benfiky měl myslím letos pod 90...

            • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

              Edenjejenjeden     před 6 lety 06.06.2018 14:45 |  
              2 0

              Souhlas,koncovýho hráče prostě potřebujem.

            • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

              Boss82     před 6 lety 06.06.2018 18:15 |  
              4 6

              Teclovy technické nedostatky a filmování vidíte asi jenom ty a Fačín. A na počet minut, které strávil na hřišti, nastřílel gólů solidní počet.

              • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

                DF007     před 6 lety 06.06.2018 19:39 |  
                5 3

                Takže nemá žádné nedostatky a proto hraje kaprligu. Na české poměry jde o velmi slušného hráče, který má ovšem i dost nedostatků. My ty nedostatky jen vidíme. Zřejmě stejně jako skauti zahraničních klubů.

                • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

                  Boss82     před 6 lety 07.06.2018 10:01 |  
                  2 5

                  Nedostatky má, ale určitě ne ty, o kterých hovoříš.

              • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

                p!erreCORE     před 6 lety 07.06.2018 09:28 |  
                2 2

                Já mám Standu moc rád,ale je pravda,že občas má..jak to říct a neurazit..problémy se stabilitou ve vápně :)

                • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

                  Boss82     před 6 lety 07.06.2018 10:01 |  
                  1 3

                  Nějaké konkrétní příklady by byly?

                  • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

                    p!erreCORE     před 6 lety 07.06.2018 10:23 |  
                    0 6

                    Penalta se Spartou?

                    Jak říkám,já mám Standu moc rád,snad si nečekal,že na něj budu plivat :)

                    • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

                      Boss82     před 6 lety 07.06.2018 10:28 |  
                      9 0

                      Tak to byl jasný faul, což odhalilo video a následně přiznal i faulující Štětina. Snad bys nechtěl, aby se toto Standa snažil nesmyslně ustát:-)?

                      • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

                        p!erreCORE     před 6 lety 07.06.2018 12:11 |  
                        0 1

                        Dyť já neříkám,že to nebyl faul nebo že je to simulant :)

                        Sranda musí být i kdyby na pivo nebylo..

                        • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

                          Pepino44     před 6 lety 07.06.2018 19:16 |  
                          0 1

                          Tak na pivo bude vždy, i kdyby děti neměli jíst.

                          • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

                            p!erreCORE     před 6 lety 08.06.2018 20:30 |  
                            0 0

                            Já teď nakoupil akční pivo na celé mistrák..dva kousky na poločas :)

                            A žerů špagety s kečupem..

                • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

                  Edenjejenjeden     před 6 lety 07.06.2018 12:22 |  
                  0 0

                  A který útočník nemá?

              • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

                ŽerykRWS     před 6 lety 08.06.2018 11:02 |  
                0 1

                Tecla mám rád, ale to simulování mi leze taky krkem, nebyl zápas kdy by to nezkoušel

                • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

                  Boss82     před 6 lety 08.06.2018 12:03 |  
                  1 0

                  Takže ten samý dotaz - nějaké konkrétní příklady by byly?

                  • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

                    JS (přítel SN)     před 6 lety 08.06.2018 12:33 |  
                    0 5

                    To víš že jo, lidi maj mraky času tady kvůli nějakýmu Bossovi prolejzat zápas za zápasem a hledat přesný čas, kdy Tecl zkusil „dojít pro penaltu“ nebo aspoň někomu pro žlutou. Najdi si to sám.

                    • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

                      kjandourek (admin)     před 6 lety 08.06.2018 12:51 |  
                      4 0

                      Proč zápas za zápasem? Tecl hrál v lize za nás jenom nějakých 400 minut, takže vůbec není nutné, projíždět všechny zápasy...

                      A když někdo tvrdí, že to "Tecl zkouší každý zápas"... tak by snad měl být schopen to doložit i nějakým důkazem ... jinak je to obyčejné plivnutí...

          • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

            Fačín     před 6 lety 08.06.2018 09:37 |  
            1 3

            Hlupáka ze sebe děláš akorát ty sám tím, jak tu všechny napadáš a považuješ se za jediného, kdo tomu rozumí. Jestli nechceš vidět to množství šancí, které zvládnul jen za jaro spálit, je to tvůj problém, ne můj. Totéž s jeho častými pády (nemyslím, že je to v jeho případě úplně simulování, prostě spíš jen nestačí v soubojích, nebo se prostě lekne).

            "Fakta ignoruješ akorát ty a taky si pořád jedeš to svoje."

            • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

              Boss82     před 6 lety 08.06.2018 12:03 |  
              2 0

              Nikoho nenapadám, jen hlupákům oznamuji, že jsou hlupáci, toť vše.

              Spoustu šancí spálí každý útočník, dokonce i Ronaldo, Messi nebo Salah, představ si to.

              S těmi údajnými Teclovými pády už jsi víc než trapnej. Je to úplný nesmysl.

    • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

      Edenjejenjeden     před 6 lety 06.06.2018 10:07 |  
      20 8

      Fačíne,Ngadeu v uvodu jara a Skoda po většinu jarní části ,měli zdravotní problémy,a ta kometa Tecl,jak jsi se o ní posměšně vyjádřil,rozhodně nebyla jen dvouzápasová.Tobě možná leze na nervy redaktorova údajná servilnost vůči Trpišovskému,mě zas leze na nervy tvoje kompulzní obsese(posedlost),některými hráči a členy vedení.

      • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

        iwanowicz     před 6 lety 06.06.2018 13:20 |  
        13 3

        Ngadeu ze mel na jare zdravotni problemy? To jsi kde zjistil. Ptal jsem se tu na to nekolikrat bez odpovedi, naopak tu nekdo psal, ze dava na instagram statusy, ze je pripraven k zapasu.

        • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

          bramburek (přítel SN)     před 6 lety 06.06.2018 14:00 |  
          14 6

          přesně tak, žádný zdravotní problémy... byl Trpišovským jednoduše odstaven na druhou kolej, a místo aby se s mužstvem připravoval na zápas v základní sestavě, tak ho nevzal (ani při tenkrát hodně rozsáhlé marodce) ani na lavičku, a nechal ho místo toho běhat před zápasy schody v Edenu

          nazývejme věci pravými jmény, bych poprosil, i když se ta pravda zrovna někomu nehodí do krámu...

          • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

            Fačín     před 6 lety 08.06.2018 09:38 |  
            1 4

            Děkuji, konečně někdo, kdo nekouká přes růžové brýle a nestydí se říct, jak to je.

  3. Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

    tolsimir     před 6 lety 06.06.2018 11:01 |  
    19 7

    "Co z toho plyne? Špatné oko kouče při prvotním posouzení hráčů? Já bych spíš vyzdvihl jeho schopnost sebereflexe, když bezhlavě nelpěl na svém řešení a na základě výkonů na hřišti reálně zhodnotil (byť s určitým zpožděním), že Ngadeu do základu zkrátka patří. U Stocha myslím Trpišovskému není co vyčítat, spíše naopak."

    Klasickej úhel pohledu, zda je sklenice poloplná, či poloprázdná. Asi jako když se trenér chválí za povedená střídání, přičemž v úvahu pak přichází myšlenky, zda třeba nebyla naopak chybná základní sestava :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 06.06.2018 17:43 |  
      11 3

      Moc velká sebereflexe u Ngadea tam nebyla,spíše mu nic jiného nezbylo,kvůli dřeváctví jeho favoritů.No na různých besedách se neustále fandové ptali těch co tam reprezentovali klub, proč nehraje a byli celkem nasraní,tak že i o rozladění fandů se jistě dozvěděl,ovšem to nehrálo asi tak velkou roli.Není co omlouvat byla to jeho chyba.S tím Stochem jistě souhlasím.

      • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

        Pepino44     před 6 lety 07.06.2018 15:28 |  
        0 8

        Tak možná, že JiT svojí opožděnou sebereflexí co se týče Ngadeua nám prohrál titul, ale to jsou ty možná a kdyby, takže kdo ví.

        • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

          Pepino44     před 6 lety 07.06.2018 15:30 |  
          0 0

          Omlouvám se Fačínovi za skoro stejný příspěvek. Prostě jsem nedočetl.

  4. Léto

    A.Lima     před 6 lety 06.06.2018 18:05 |  
    2 0

    Zdravím všechny,

    Docela jsem už netrpelivej na to kdy se oznámí CITIC. Myslel jsem, že to bude co nejdříve, ale asi to vypadá až na tiskovku.

    Jinak, kdy mají kluci nástup po dovolené ?

    Předem děkuji za odpověď a Forza Slavia

    • Re: Léto

      DF007     před 6 lety 06.06.2018 19:42 |  
      1 0

      15.června. Na www.slavia.cz je plán celé přípravy

      • Re: Léto

        A.Lima     před 6 lety 06.06.2018 19:48 |  
        0 1

        Díky ten datum mě nějak unikl

      • Re: Léto

        Edenjejenjeden     před 6 lety 07.06.2018 06:53 |  
        0 0

        Jen si říkám,že to si reprezentanti moc neodpočinou,možná dostanou nějaké volno navíc.A zrovna ted máme v repre třetinu národáku:-)

        • Re: Léto

          smely (přítel SN)     před 6 lety 07.06.2018 10:15 |  
          4 0

          reprezentanti by snad meli mit vo tejden navic, MNN asi mozna i vic, pac se domlouval s JiT na individualnim navratu z domova....

  5. Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

    Akuls     před 6 lety 07.06.2018 21:07 |  
    1 0

    Tak nevím jak se na toto podzimní Alanorovo hodnocení dívat, když např. jediný hráč o kterého je prokazatelně zájem ve špičkové evropské soutěži se dělí až o 10. a 11. místo. Součkovi by přitom místo v první pětce, vzhledem k jeho dobrým výkonům, určitě slušelo. Ještě že jeho významu pro SKS je si vědom JiT. Snad ho udrží alespoň na předkola CH.L. Fiorentina skončila v Sérii A až osmá, do evropských pohárů se tedy neprobojovala, tak by na Součka mohla chvilku počkat.

    • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

      kjandourek (admin)     před 6 lety 08.06.2018 09:19 |  
      5 2

      Neberme to tak vážně ... Je to jenom průměr známek.... rozdíl mezi prvním a desátým je 0,85 bodu..

      Samozřejmě .... Stoch je výrazným hráčem, dominantním na balónu, takže jeho role je vždy více vidět a tudíž bývá subjektivně lépe hodnocen, než spolehlivé výkony Součka...

      Ale vezměme si, kolikrát se tu rozhoduje mezi pětkou šestkou, či šestkou sedmičkou.... stačilo párkrát se rozhodnout pro vyšší a Tomáš mohl být výrazně výše (rozdíl mezi třetím a desátým je už jenom 0,48 bodu)... je to jenom subjektivní hodnocení 1-10.. nejde o život.. ani o nějaké ceny :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

      JS (přítel SN)     před 6 lety 08.06.2018 09:04 |  
      1 2

      Nešel by sem, prosím, dát odkaz na obrázek mimo twitter? (Pravým tlačítkem na obrázek – „kopírovat URL adresu obrázku“)

    • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

      dalislavista     před 6 lety 08.06.2018 09:07 |  
      4 0

      Mě se to líbí

    • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

      kjandourek (admin)     před 6 lety 08.06.2018 09:09 |  
      3 0

      Dobrý....

    • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

      Merlinus (přítel SN)     před 6 lety 08.06.2018 10:42 |  
      3 0

      Celkem to ujde. Nemam s tim problem.

    • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

      A.Lima     před 6 lety 08.06.2018 10:54 |  
      1 0

      Super krásný

    • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

      bramburek (přítel SN)     před 6 lety 08.06.2018 11:59 |  
      5 0

      skvěle vyřešeno... žádnej odpornej bílej obdelník pod tím, v klubových červenobílých barvách, paráda...

      • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

        p!erreCORE     před 6 lety 08.06.2018 16:41 |  
        1 0

        Přesně..hned se mi vybaví logo Canaria někdy kolem roku 2010,to byl hnus..

      • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

        p!erreCORE     před 6 lety 08.06.2018 16:43 |  
        0 0

        Přesně..hned se mi vybaví pastelkový logo Canaria někdy kolem roku 2010,to byl hnus..tyhle dresy jsou pěkný..

  6. Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

    Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 08.06.2018 13:16 |  
    6 1

    Dobré páteční odpoledne.
    Já bych si souhlasil s tím, že ani Alanor nepovažuje výsledek ankety jako něco, co je naprosto neotřesitelné a naprosto jednoznačné. Je to průměr známek a jak říká přítel kjandourek, stačí jen o trochu jiné vidění a stupně jsou zase trochu jinak. Důležité je, že si Tomáš Souček získal důvěru trenéra a je jedním ze základů sestavy. Já vím, že někdy vypadá i trochu neohrabaně, ale jeho záběr obrovského prostoru nám pomáhá. A ač to není úplně rychlostní typ, umí zase jiné věci.
    Teď trochu z jiného soudku. Přečetl jsem si výběr všech hráčů při loučení Tomáše Rosického. Přesně jsem to čekal a jen to utvrdilo můj názor na tohoto fotbalistu. A klidně tu snesu kritiku a třeba 50 mínusů. Měl jsem možnost se o tom osobně přesvědčit při setkání s tímto hráčem.
    Jako slávista říkám, ano děkuji, ale nechci.
    Všechno ostatní je o trpělivosti a pokoře. Pokud ji budeme mít, bude se v Edenu tvořit silný tým. Věčná Slávie :-)).
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

      vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 08.06.2018 13:50 |  
      8 1

      Pro me za me at jde celek Rosickej do prdele je to prostě rudá kůže.V mých vzpomínkách zůstane jako výborný fotbalista ale věčně chciplej,jistě za to nemůže, ale ta svatozář a humbuk okolo něj nemá zase takové opodstatnění.

      • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

        donford     před 6 lety 08.06.2018 14:46 |  
        5 2

        Máš recht. Vodešel jako mladej kluk a vrátil se vlastně po skončení kariéry, když ani Wenger mu nebyl ochoten do nekonečna sypat. Protože nehrál a nehrál. Taky se v šotech s ním chluběj vlastně pořád s jedním jeho gólem. Vrátil se jako dokopaná fotbalová troska. Ano, uměl přihrát, ale do bojů už nelezl. Taky ho naši kluci zcela znemožnili. Rozumně toho nechal. Když se vrátil Kuka, třeba mistr německé ligy, nebo náš Šmíca vítěz LM, což se Rosický v anglické nestal, ještě za nás stříleli góly a poctivě ledacos odehráli. Chápu, že kromě tohoto legionáře ve Spartě nikoho neměli, tak slaví, ale jejich mladší diváci Rosu prakticky neviděli. Je to jen chiméra. Navíc si myslím, že kromě jiného je také dost vykuk, když viděl, že miliony, na které byl i sezením na lavičce Arsenalu za ty roky tuze zvyklý, ho tu nečekají, tak to zabalil. A posily, o které se snad se Šťastným zasloužil? Zatím nic moc, spíš vůbec nic. jako správnej rudobídák. Takže nechme ho rudochům a přejme jim, ať se s ním těší ve vzpomínkách třeba ještě dalších 10 let.

        • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

          Jachym     před 6 lety 08.06.2018 15:14 |  
          1 6

          Je pravda, že Šmíca se nám po svém návratu herně vyplatil víc, i když také víc marodil než hrál. Nicméně ani on se ve funkci fotbalového manažera a bafuňáře moc neosvědčil, mírně řečeno. Málokterý špičkový fotbalista se v této funkci uplatnil. Většinou to nejsou žádní velcí myslitelé a jsou jako třeba Nedvěd v Juventusu spíše "maskoti" za odměnu a plní reprezentativní funkce.

          • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

            iwanowicz     před 6 lety 11.06.2018 11:26 |  
            1 0

            Sorry, ale napsat o Nedvedovi, ze je v Juve za maskota, to chce hodne velkou nesoudnost.

            • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

              Jachym     před 6 lety 11.06.2018 15:01 |  
              0 2

              A ty si opravdu myslíš, že Nedvěd je tak skvostný a inteligentní manažer? Tím vůbec nepopírám to, že v Juve po zásluze velkou ikonou.

        • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

          kjandourek (admin)     před 6 lety 08.06.2018 16:53 |  
          7 3

          Upřímně jsem proti němu nic neměl, ale přečetl jsem si jeho rozhovor v příloze Sportu a hodně u mě klesnul...

          Čert vem to, jak se chlubí, že v Německu ho hlídali tak, že u sebe měl osobního strážce, kterej se od něj nehnul, i když soupeři útočili... Prostě si to ješitný děcko trochu idealizuje, jako kdyby v Dortmundu jinej fotbalista nebyl....

          Že mu redaktor leze mezi půlky je taky celkem buřt...

          Ale vytočil mě doběla, když líčil svůj odchod od bídy... že prej ani nikam nechtěl a jeho táta mu taky radil, aby ještě zůstal v Čechách, ale po derby, která na Strahově vyhráli 3:1 prý otočil..
          A redaktor servilně: Pokopali vás?
          A on že jakmile ze Strahova přijel domů, tak mu hned táta říká, že musí z týhle ligy pryč, nebo ho tu zničí.... že prostě tohle derby všechno změnilo...

          jako kdyby tu nehrály jiný týmy o záchranu, který obě S chtěli minimálně doma rozkopat, on se musí otřít o nás...

          a upřímně, i kdyby to byla stokrát slovo od slova pravda, tak tohle psychicky zdravý a silný jedinec do novin pouštět nebude...

          • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

            donford     před 6 lety 08.06.2018 17:15 |  
            6 2

            Málokdo ze Sparťanů dokáže být alespoň v nějakém nadhledu. Jediní, kdož mu ubližovali, chudinkovi malému, byli Slavisté. A ti zřejmě rozhodli, že odešel. Ano, opět jeden zdatný pavlačový bojovník. Takže očekávejme, samozřejmě nadarmo, děkovný dopis od Rosy, že jsme ho k tomu donutili. Ale to nepřizná, že na Šmícu za celé své působení v Anglii neměl. U když u nich jeden z největších, zase jen malý Sparťánek. Ale aspoň se už nemůžou spolehnout na stranu a vládu. Pátí ...

    • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

      Jachym     před 6 lety 08.06.2018 15:07 |  
      4 1

      Sokrate, zrovna na tom výběru mi nic špatného nepřipadá a navíc je to jeho věc. Skvělí hráči ze zahraničí a z ČR jsou to ti, se kterými toho nejvíc odehrál ať už v klubu nebo v reprezentaci. Zrovna v jeho nejlepší éře moc slávistů v repre nebylo, pokud ti vadí tohle.

      Jinak se samozřejmě ani já na Letnou nechystám a možná si to nechám ujít i v televizi a budu raději venku. Jinak plně podepisuji to co napsal vlk třicítka.

      • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

        bramburek (přítel SN)     před 6 lety 08.06.2018 15:51 |  
        10 0

        tak nemusí se to nějak okecávat... prostě tam evidentně žádný slávisty pozvat nechtěl, tak je tam prostě nepozval, jeho věc

        a je to jedině dobře, já bych tam do tý díry plný rudý verbeže, taky nelezl... určitě např. takovej Šmíca nemá zapotřebí, aby tam na něj při benefičním zápase pískali a pořvávali nadávky nějaký rumunský bezmozci...

        • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

          Edenjejenjeden     před 6 lety 08.06.2018 16:21 |  
          1 0

          Líp bych to neřekl,palec nahoru.

      • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

        Sokrates55 (přítel SN)     před 6 lety 08.06.2018 19:49 |  
        0 0

        Víš Jáchyme, já to beru ještě v dalších souvislostech. Ale ono je to v podstatě jedno.
        Karavana pojede dál viď.
        Běžel jsi v ČB půlmaraton? Nebyl jsi náhodou ten v tom červenobílém, 38 řada, jedenáctý zprava? :-)).
        Sokrates55

          • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

            JS (přítel SN)     před 6 lety 08.06.2018 22:31 |  
            0 1

            Tyjo, a já si Tě vždycky představoval jako druhého Jana Kellera...

          • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

            Agbik     před 6 lety 09.06.2018 13:50 |  
            1 1

            Gratuluju k výkonu v půl maratonu Jáchyme a k dresu musím říci, že sešívaný dres je tak nádhrerný, že i přes všechna ta moderní žluto fialovo růžově oranžová funkční trička, září svou krásou do dáli!! :-) Ani mezi pěti tisíci běžci nezapadne a je potěšení potkat běžce v sešívaném! Bohužel já ho přes svoje dvě břicha už nepřetáhnu, ale vy subtilnější ho noste a běhejte v něm, je to super! :-) P.S. Je pravda že jiných dresů jsem si nikdy při závodech nevšiml, a třeba rudý bídy ho mají tak tuctový, že úplně zapadne mezi ostatními, kdežto červenobílého trikotu s hvězdou si všimne každý

            • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

              Jachym     před 6 lety 09.06.2018 19:54 |  
              2 0

              Děkuji a máš naprostou pravdu. Když běžím v nějaké skupince běžců, tak suverénně nejvyšší pozornost vzbudím se svým trikotem já a i ve fotografiích k závodu jsem často naproporcionálně zastoupen:-) A i když mám některá tréninková trička ještě lehčí, kak závody běhám zásadně v dresu SKS - tedy ve svátečním.

    • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

      celtix     před 6 lety 08.06.2018 17:18 |  
      3 1

      Pozval tam nejlepší fotbalisty se kterými hrál. Kromě Šmíci mě nenapadá slávista, kterého by tam mohl pozvat. Má dorazit i Baroš a to asi není velký oblíbenec sparťanů.

      • Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

        vlk30 (přítel SN)     před 6 lety 09.06.2018 16:38 |  
        0 0

        Tak to pak jo.Snaha byla.

  7. Re: Hodnocení slávistů - na jaře nejlepší Stoch a Ngadeu

    zeleznik2     před 6 lety 08.06.2018 17:34 |  
    1 3

    Po zásluze MIro a MIchael na jaře nejlepší..nebýt zranění vysoko by byl jistě i Mick Van Buren..
    s těmi nejslabšími známkami bych ještě přidal zápas doma se Slováckem 0:0..